Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
58 резултата за плащания
банки
Revolut открива банка в България и вече предлага на клиентите си защитени депозитни сметки
Revolut открива банка в България и вече предлага на клиентите си защитени депозитни сметки
Revolut отваря европейската си банка за български клиенти. Потребителите, които изберат Revolut Bank вече ще имат достъп до защитени депозити.
криптовалути
Вече ще можем да плащаме с биткойни от Google Pay и Samsung Pay
Вече ще можем да плащаме с биткойни от Google Pay и Samsung Pay
Търговията с биткойни продължава да достига впечатляващи измерения и да изненадва много анализатори и инвеститори. От началото на годината досега цената на виртуалната валута се увеличи с повече от 70%. Това се случва след невероятно увеличение от 300% през 2020г.  Имаме всички основания да очакваме биткойна да продължи да предизвиква сериозен интерес през настоящата година. За първи път в историята цената на биткойна надхвърли $50 хил., което е предпоставка за солидни бъдещи инвестиции на големи акционери и компании. Вече има доста примери на популярни услуги, които започват да адаптират виртуалните валути към своите системи за плащания. Така например Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година, като Uber и Tesla също имат подобни планове. Само преди дни ви информирахме, че вече можем да плащаме с биткойни от iPhone. Най-популярната платформа за онлайн плащания PayPal е друг пример за водеща платформа, която преминава към виртуалните валути. При всички положения и други представители на IT сектора ще инвестират в тази сфера през 2020г.     Мобилните устройства са винаги на една ръка разстояние и неизменна част от дигиталното ежедневие. Партньорството на Apple Pay с BitPay, което предлага поддръжка за биткойн няма да бъде единичен пример, тъй като скоро ще се присъединят още две услуги за мобилни плащания. Това са Google Pay и Samsung Pay, които са предпочитан избор за потребителите на Android, информира xda-developers. Данните бяха потвърдени от BitPay, които осигуряват поддръжка за дигиталния портфейл на Apple Pay. Работи се активно над интеграцията, но все още не знаем кога ще е възможно да пазаруваме с криптовалути от Google Pay и Samsung. Все пак едва ли ще се налага да чакаме твърде много преди премиерата на функцията. Казаното дотук е гаранция, че виртуалните валути ще набират все по-голяма популярност, като пазаруването и извършването на трансфери с тях скоро ще е възможно от популярните мобилни услуги за разплащания. Тези процесори вероятно ще продължат да увеличават цената на биткойн.   Още от Digital: Oчаква се недостиг на видео карти през 2021г. заради високата цена на биткойна        
MasterCard
Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година
Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година
Мобилните устройства освен за комуникация, забавление и достъп до полезна информация са подходящи и за извършване на плащания. Вече е възможно да пазарувате безконтактно, докато използвате смартфон или часовник, което е доста полезно. Това е само един от примерите как модерните технологии улесняват ежедневието на милиони хора. Виртуалните валути са алтернативна концепция, която с всяка изминала година става все по-успешна. От началото на пандемията досега цената на биткойна се увеличи с невероятни стойности. Все повече инвеститори започват да инвестират в криптовалута и този тренд ще продължи с пълна сила през следващите тримесечия. Само преди дни ви информирахме. че цената на биткойна достигна нов рекорд, след като Tesla купи криптовалута на стойност $1.5 млрд. По този начин търговията с виртуалната валута за първи път надхвърли $44 400. Други технологични компании също изразиха желание да извършват големи инвестиции в биткойн. В момента цената на биткойна вече надхвърли $48 хил., което е гаранция за привличане на още повече големи капитали.     В официална публикация от Mastercard също изразиха желанието си да възприемат виртуалните валути като средство за плащане в своята мрежа до края на 2021г. Компанията ще одобри няколко криптовалути и се надява да предостави още по-гъвкави бизнес решения на своите клиенти. Тук е момента да споделим, че Mastercard предлагат карти за виртуални валута заедно със своите партньори. Функцията е подходяща да конвертирате например цената на биткойн в нормална валута и обратно. Следващата стъпка е Mastercard да одобрят извършването на директни плащания с виртуална валута. Потребителите могат да очакват по-бързи и по-евтини трансфери oт настоящата интеграция на модерното средство за плащания. Тепърва ще се провеждат тестове, които да дизберат най-сигурните виртуални валути, които да отговорят на високите стандарти на Mastercard. Допълнително ще разберем кои от тях ще могат да се използват от разнообразния каталог от услуги на комапняита. Конкретните параметри и планове на Mastercard ще придобият по-реални изражения до края на годината.   Още от Digital: Собственик на изгубен лаптоп със 7500 биткойна дава $70 млн. награда, за да си го върне обратно  
Google Pay
Нов дизайн и функции ще подобряват работата в Google Pay
Нов дизайн и функции ще подобряват работата в Google Pay
Google представиха услугата за мобилни плащания още преди години. Платформата претърпя доста промени през този период и вече може да се използва от милиони потребители. От месеци се спекулира с идеята Google да засилят присъствието си във финансовия сектор, като привлекат директно интереса на големите банки. По този начин компанията иска да въведе система от дигитални портфейли, които се поддържат от най-големите и важни финансови институции по цял свят. Google ще осигурявт пълната поддръжка и Front-End инфраструктура, за да гарантират сигурността на трасферите. Потребителите ще имат достъп до екскулзивни функции  и инструменти за финансов анализ, окито ще са налични към 2021г. Първите партньори на Google вече са потвърдили участието си в тази инициатива. Добрата новина е, че Google Pay се предлага и в България, което ще позволи  и на хората в страната да се възползват от предимствата на платформата. Компанията също така е внесла някои интересни промени в интерфейса и са разработили допълнителни функции в Google Pay.     Актуализираната версия на приложението е първата, която може да се изтегли свободно от Google Play. За максимално улеснени вече ще можем да поръчваме храна и да пазурваме в повече физически магазини, които са оптимизирани за услугата за дигиални разплащания. Компанията се опитва да утвърди Google Pay като единственото решение за управление на финансите и пазаруване, от което се нуждаете. След като свържете дигиталния си портфейл няма дори да се налага да вадите кредитната карда от доба. Съдържанието в приложнието е разделено между два основни таба "Explore" и "Insight", където ще откриете информация в кои обекти можете да пазрувате с услугата. Именно в този раздел ще виждате и детайли за различни промоциални предложения и отстъпки, които ви предлага Google Pay. Предвидена е възможност да се разделят разходите и изчисляване на общи суми с друг човек, което също е доста полезно. Google работят в тясно сътрудничество със своите партньори, за да подобрят още повеч услугата през 2021г.   Oще от Digital: Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
VIber
Viber вече ще предлага функция за разплащания чрез чатботове
Viber вече ще предлага функция за разплащания чрез чатботове
Moбилните приложения не са просто средство за виртуална комуникация с приятелите и любимите хора, а платформи предлагащи много повече функционалности. Oткриването на актуална информация, гледането на мултимедия, стартирането на видео разговор са само част от начините, скоито можем да се забавляваме пълноценно от смартфоните. Водещите разработчици се погрижиха да актуализират доста по-често своите софтуерни решения, за да отговорят подобаващо на големия трафик по време на пандемията. Rakuten не са изключение, тъй като постоянно търсят начини, за да предложат още по-добри възможности на потребителите на Viber.  Популярната платформа за комуникация скоро ще разшири представата ви за функционалността на вашия профил. Следващата иновативна идея, която ни очаква във VIber е възможност за извършване на мобилни плащания директно от самите чатове. Това ще бъде възможност, чрез т.нар. "Chatbots Payments" система от чатбовете, която ще обработва заявките на потребителите. Интеграцията на тази функция е само началото от амбициозните планове за развитие на приложението, над които работят Rakuten.     Въвеждането на инструмент за безконтактни плащания ще осигури още повече гъвкавост и свобода при комуникация с представителите на бизнеса. Водещ акцент ще бъде гарантирането на сигурността на мобилните плащания в чатбовете. Viber вече работят, за да привлекат повече търговски към инициативата и да улеснят още повече свповите клиенти. Специализираните чат ботве на всеки бизнес освен опция за покупки ще предлагат и повече информация за предлагатите продукти и услуги. Разработчиците ще могат да оптимизират своите заглавия за функцията като използват API инструментите на Viber. Oпцията за мобилни плащания е подходяща не само за купуване на стоки от онлайн търговци, но и за погасяване на задължения за комунални услуги. Целият процес ще бъдат максимално улеснен за потребителите, които трябва да добавят валидна карта към мобилния си портфейл. Viber ще разпространяват на етапи функцията, която ще дебютира първо в Украйна. Официалната премиера за България ще е през 2021г., като конкретната дата ще бъде потвърдена допълнително.   Още от Digital: Как да използваме функцията "самоизтриващи се съобщения" във Viber в България (Видео)
EC може да принуди Apple да споделят технолoгията си за мобилни плащания с други компании
EC може да принуди Apple да споделят технолoгията си за мобилни плащания с други компании
Технологичните компании е необходимо да покриват изискванията на редица допълнителни регулации, за да оперират на европейския континент. Антитръстовите органи на ЕС не спират да провеждат различни разследвания среду водещи IT гиганти.  Освен традиционните глоби регулаторите принуждават големите производители да променят стратегията си, за да отговорят на актуалното законодателство. Apple също много често попада в полезрението на ЕС, като от месеци се обсъжда идеята новите версии на iPhone в Европа да имат USB Type-C.  Сега разбираме за още една идея на ЕС, която този път е насочена към NFC технологията. Тази иновация намира място в популярни услуги за извършване на мобилни плащания, сред които Apple Pay. Въвеждането на нови регулации, обаче може да накара компанията да споделя ключова информация със своите конкуренти.  Крайната идея на Европейската комисия (ЕК) е изграждането на единен дигитале пазар за мобилни плащания, които носи полза за всички компании, банкови институции и крайните потребителите в държавите-членки на ЕС.     Информацията за тези планове на регулаторите допълва разследване, което вече беше стартирано срещу Apple относно начина, по който работи платформата им за мобилни плащания в Европа. Това се случи през юни и изглежда, че технологичният гигант ще стане обект на допълнителни лимитации. Отварянето на технологията, с която работи Apple Pay за други производители със сигурност няма да се хареса на Apple.  ЕС виждат в това решение потенциал за играждането на мащабна инфраструктура, която обхваща хиляди обекти на континента. Консервативната стратегия на Apple и конфликта им с някои производители може и да проавли плановете на ЕС. Ако всичко върви по план подготвяните промени влизат за обсъждане в пленарна зала до няколко седмици.  Регулаторите смятат, че ще постигнат два основни ефекта от подобни мерки. На първо място ще се предотврати злоупотребата с банкова информация от смартфоните и преносимите джаджи, а от друга ще се допринесе за изграждането на още повече терминали за контактни плаюания в ЕС.   Още от Digital: Apple не иска да използва USB Type-C в ЕС защото това ще увеличи електронните отпадъци
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 август в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 август в digital.bg (Видео)
Всеки разбира, че пандемията наложи нови правила в световен мащаб. Заговорихме за новото нормално, към което всеки се опитва да се адаптира.   1. 4 тенденции, които се наблюдават при онлайн разплащания И макар, че голяма част от технологичния сектор запази до голяма степен своята стабилност, тъй като много области от нашия дигитален живот остават в голяма степен незасегнати от ефектите на пандемията, това не може да се каже за много други бизнеси, които трябва да се адаптират бързо и ефективно към новата реалност. 2. Google Maps вече ще ни показва...
безплатни приложения
Най-изтегляните безплатни Android приложения за онлайн разплащаня в България тази седмица
Най-изтегляните безплатни Android приложения за онлайн разплащаня в България тази седмица
Приложенията за онлайн разплащания набират все по-голяма популярност. Те увеличават сигурността за потребителя, дават повече възможности за по-лесно следене на разходите и оптимизирнето им. А някои услуги правят и по-удобна връзка с реалния свят и улесняват плащанията и в традиционни магазини и заведения.   Тези приложения вече са налични и в България, при това се радват на голям интерес. Компанията AppAnnie има класация за най-изтегляните приложения за онлайн разплащания и банкиране в страната. Ето ги и тях, като данните са към тази седмица.   Bulbank...
YouTube
YouTube Applause e функция за директно монетизиране на авторите в YouTube
YouTube Applause e функция за директно монетизиране на авторите в YouTube
Споделянето на линкове в YouTube e най-разпространения метод за достъп до видео съдържание онлайн. Платформата на Google предлага внушителна колекция и всеки ден гледаме повече от 1 млрд. от клипа в профилите си. YouTube също така е предпочитана платформа за промотиране на оригинала продукция на независими автори по цял свят. Вече ви информирахме, че YouTube са платили над $30 млрд. през последните три години на авторите на съдържание. Собствениците на профили, които ъплоудват оригинално видео разполагат с различни инструменти да монетизират своите клипове. Google допълнително осигуряват финансиране на няколко програми, с които позволяват на авторите да генерират приходи. YouTube подготвят още една функция с името "Applause", с която потребителите могат директно да финансират любимите автори от самите клипове. Applause ще работи по същия начин, както SuperChats при излъчването на живо в YouTube. Когато купите аплодисмент на любим автора на видеото в неговия акаунт ще се покаже еднократна анимация с продължителност, съобразно размера на сумата, съобщава Somagnews.     Новата функция ще позволи да "аплодираме" създателите на съдържание с допълнителен "Alpplaud" бутон между стандартните икони за Like и Share". Потребителите ще виждат в долната част на екрана "Clap" бутона, с който по всяко време докато гледат могат да подпомогнат авторите със суми от $2, $5, $10 или $50. В горната част ще се визуализира анимация с аплаузи, като в секцията с коментари ще се генерира съобщения, че сте "аплодирали" съответния профил. Тестовете вече са стартирали и се очаква на по-късен етап от година всички потребителите да могат да се възползват от функцията. Taка Google ще премахнат ограничението, че SuperChats може да се използва единствено при излъчване на живо.   Oще от Digital: Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
Apple Pay
Вече можем да плащаме с биткойни от iPhone
Вече можем да плащаме с биткойни от iPhone
Виртуалните валути са тема, която предизвика все по-оживени дискусии в интернет и публичното пространство. Невероятният ръст в цената на биткойн през последната година доведоха до неочаквана активност на големите инвеститори. Само преди дни ви съобщихме, че Tesla купи криптовалута на стойност $1.5 млрд. Някои други компании в IT сектора, сред които и Twitter също разкриха плановете си да обърнат част от финансовия си капитал в биткойни. От началото на пандемията досега стойността на криптовалутата се увеличи с приблизително 300%, което е впечатляващо. Най-популярната виртуална валута струваше около $7200 в началото на 2020г., като през последните седмици успя да премине границата от $40 хил. Собствениците на Tesla ще могат да извършат покупки с биткойн на по-късен етап от годината, като Mastercard също одобриха криптовалутите като средство за плащания. Въпрос на време е други големи технологични компании също да се присъединят и инвестират в дигиталните валути. Аpple имат противоречива история с биткойн, но също планират да се възползват от неговата популярност.     Потребителите на услугата Apple Pay ще могат за първи път да извършват плащания с биткойн. Това е възможно с интеграция на BitPay приложението, съобщава BGR. Създателите на софтуера обещават интеграция за други платформи за мобилни плащания, сред които Google Pay и Samsung Pay. Благодарение на интеграцията Apple Pay ще предложи уникална възможност да пазарувате с криптовалути. Всъщност BitPay представлява дигитален портфейл, който е синхронизиран с услугата за плащания на компанията, както и Apple Wallet. Aлгоритмите на софтуера ще конвертират транзакциите от биткойн в реална валута. Добрата новина е, че подобни трансфери могат да се извършват, навсякъде където се приемат карти на MasterCard. Дигиталният портфейл засега поддържа Bitcoin, Bitcoin Cash и Еther. Много анализатори също така очакват Apple да инвестират големи средства от наличния си финансов ресурс в биткойн. На този етап няма информация дали това съвпада с действителните планове на компанията, но е факт, че iOS потребителите вече могат да извършват плащания с биткойн.   Още от Digital: Paysafe представи решение за онлайн плащания в брой в България
TikTok
TikTok тестват функция за мобилни плащания
TikTok тестват функция за мобилни плащания
TikTok е добър пример за сравнително непознато приложение, което може да се превърне в световен хит. Разработчиците от ByteDance бяха изправени пред много предизвикателства, но въпреки това заглавието продължава да подобрява рекорди. Въпреки опитите за банване в някои страни TikTok е платформа с огромно влияние сред рекламодателите. Актуалните данни на анализаторите показват, че платформата за споделяне на кратки видео клипове се използва от над 800 млн. активни потребители месечно. Това превръща TikTok в конкурент на приложения като Instagram. Най-голям принос за популярността на TikTok в глобален мащаб несъмнено имат тийнейджърите и потребителите, които са ситуирани в Китай. През годината ByteDance показаха, че знаят как да развиват мобилното приложение, за да го направят още по-успешно. Разработчиците полагат много усилия да се възползват максимално от всички възможности да монетизират TikTok. Последната стъпка в тази насока е покупката на UIPay - популярна платформа за мобилни плащания сред китайската аудитория на приложението.     Компанията също така е регистрирала на свое име няколко търговски марки, които допълнително доказват намеренията им да въведат по-директни начини за извършване на плащания от TikTok. Meждународната класификация за стандартизиране на патенти обхващат 36 категории на потребителска електроника, към които са фокусирани новите технологии на ByteDance. Oт началото на годината досега разработчиците на мобилното приложение увеличиха значително персонала, който отговаря за световните операции на TikTok. Получаването на лицензи за дигитална търговия в някои страни като Сингапур и Китай са сериозна индикация за плановете на ByteDance да увеличат своите приходи. На този етап няма доказателство, че опцията за мобилни плащания скоро ще стане част от публичните версии на TikTok за европейските потребители. По всичко личи, обаче, че бизнес стратегията на ByteDance ще бъде все по-свързана с дигиталните начини за монитизиране на TikTok.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
Google Pay
Google Pay вече и в България
Google Pay вече и в България
Смартфоните са дигитални асистенти, без които не бихме могли толкова безпроблемно да свършим ежедневните задачи. Мобилните устройства промениха начина, по който комуникираме и се забавляваме, но също така са подходящи за пазаруване.  Независимо дали става въпрос за покупка онлайн или физически магазин можете да използвате смартфона като портфейл, с който да плащате без дори да вадите портфейла или кредитната карта. Google Pay e платформа за дигитални плащания, която предлага всичко необходимо, за да управлявате финансите от смартфона. Досега услугата не налична само за външни пазари, но стъпва на българския пазар, благодарение на партньорство с Revolut. Така за първи път потребителите в страната ще могат да се възползват от широкия набор функции и предимствата на Google Pay. Услугата е достъпна ексклузивно за смартфоните с Android, които генерират повече от 85% от продажбите в България. Google Play е налична за потребителите, които разполагат с активни карти в платформи като Revolut, Curve и Transferwise. Предвидена е и възможност за добавяне на карти на Visa или Mastercard към дигиталния портфейл.     Oсновните предимства за потребителите на Google Pay са свързани с удобния за използване интерфейс и високата сигурност на транзакциите. Алгоритмите на компанията гарантират, че можете максимално бързо и безопасно да извършвате трансфери на средства в своя акаунт. Партньорството с Revolut ще позволи на Google Pay да достигне до българските потребители, като им предложи едно интелигентно решение за мобилни разплащания. Необходимостта от алтернативни методи за пазаруване е още по-наложителна, в контекста на пандемията от коронавирус. Много потребители предпочитат да не носят пари със себе си, като залагат изцяло на банковите и кредитните карти. Интеграцията на услугата с Revolut ще позволи на клиентите да настроят Google Pay от "Карти" секцията на приложението. Само няколко кликвания се изискват да добавите карта и да започнете да използвате услугата. Освен терминалите за безконтактни плащания Google Pay може да се използва и за извършване на покупка в много приложения, което е подходящо да поръчат такси, храна за вкъщи или билет за събитие. Потребителите могат да поставят лимити, да потвърждават транзакции и да управляват финансите си по най-добър начин в сигурната онлайн платформа на Revolut и Google Pay.   Oще от Digital: Google навлизат в сегмента на банковите и финансовите услуги през 2020г.
PayPal
Πoтpeбитeлитe нa РауРаl вeчe щe мoгaт дa пaзapyвaт c bіtсоіn и дpyги ĸpиптoвaлyти
Πoтpeбитeлитe нa РауРаl вeчe щe мoгaт дa пaзapyвaт c bіtсоіn и дpyги ĸpиптoвaлyти
PayPal е водеща платформа, която показва, че мобилните плащания могат да бъдат бързи и достъпни за всички, независимо къде се намираме.  Регистрирането на профил в услугата е подходящо решение за хората, които активно пазаруват в интернет. Дори да не го правите PayPal е предпочитан избор за получаване и изпращане на пари от потребители по цял свят. През последните години се забелязва впечатляващ ръст на транзакциите с криптовалута. Това е тренд, който тепърва ще се разраства и мнозина анализатори смятат биткойн за бъдещето на интернет разплащанията. Факт е, че виртуалната валута набира голяма популярност, особено сред хакерите, тъй като транзакциите трудно могат да се проследяват. Със сигурност ще чуваме все повече неща за биткойн и другите криптовалути, особено след намеренията на PayPal да предложат подобна функционалност. За целта компанията обяви официално партньорство със специалисти на Paxos, което преставлява първата стъпка от амбициозния проект на компанията, информира TechCrunch.     Сътрудничеството с Paxos ще позволи на потребителите на PayPal да купуват, съхраняват и продават криптовалута от дигиталния си портфейл от услугата. Предложението няма да е ограничено само до биткойни, но също до други популярни валути от този тип като Ethereum, Bitcoin Cash и Litecoin. В момента PayPal е платформа с почти 350 млн. потребители, което само по себе си може да окаже голямо влияние върху популяризирането на идеята за криптовалута. Базата данни включва и повече от 26 млн. верифицирани търговци, което само показва какъв бъдещ потенциал крие новата функция. Очаква се интеграцията да стане факт в началото на следващта година.   Още от Digital: Как да премахнете дебитната или кредитната си карта от услугата PayPal
мобилни плащания
Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
Приложенията за мобилни плащания като Venmo, Zelle и Apple Pay обещават едно нещо и то е да улеснят изпращането на пари. Но с тази лекота идват опасения за сигурността. Какво ще се случи, ако случайно изпратите пари на грешен човек или още по-лошо – станете жертва на измама? Освен това не е тайна, че приложенията проследяват транзакциите ви и след това потенциално продават или споделят тези данни за маркетингови цели. От New York Times са провели проучване с цел да разберат как компаниите предлагащи услуги за мобилни плащания защитават данните и транзакциите и колко информация споделят с трети страни. Ето кратката версия на резултата от това проучване: Ако поверителността е вашата основна грижа, придържайте се към приложенията на Apple или Google винаги, когато можете, въпреки че това става за сметка на увеличаване на колекцията от вашите данни, притежавана от тези компании. Ако основната ви грижа е да не изпратите пари на грешен човек, използвайте приложения за плащане, които поддържат QR кодове или споделяне на линкове, като Facebook Pay, PayPal Mobile Cash, Square Cash или Venmo. Всички тези услуги обаче имат някои странности, що се отнася до поверителността на личния живот. Всички приложения за плащания споделят някои лични данни с трети страни, като банки или услуги за мониторинг на измами, за да завършат транзакция. Но има случаи, когато услугите използват тези данни за маркетинг. Apple и Google не споделят данни отвъд необходимото за извършване на транзакции и не използват това, което събират за маркетинг, въпреки че е трудно да се предвидят всички начини, по които те могат да използват данните ви. Facebook Pay също не споделя данни с трети страни, въпреки че използва някои данни за насочване на реклами в собствените си услуги. Всяка друга услуга, споделя или продава данни за маркетингови цели. А всяка компания, която събира вашата информация, може да запазва, използва и споделя тези данни в съответствие с нейните правила, без ваше знание или съгласие. Сами по себе си тези данни може да не означават много, но тези данни могат да се събират и трупат, за да се формира цялостен профил за вас. И това може да е много повече, отколкото повечето хора искат да разкрият, когато се опитват да изпратят пари на приятел. Ето спецификациите за поверителност на някои приложения за мобилни плащания. Venmo Venmo е единствената услуга с прикачена към нея социална мрежа. Сделките по Venmo са публични по подразбиране, което означава, че всеки път, когато изпращате пари, приятели и непознати могат да виждат коментарите. Не се колебайте да промените настройките си за поверителност, защото съгласно своята политика за поверителност, Venmo събира различни данни за транзакциите, включително вашето местоположение. Накрая, но не на последно място, не забравяйте, че няма начин да отмените плащанията си, така че ако платите на грешен човек, трябва да се надявате, че той ще ви върне парите. PayPal Mobile Cash Подобно на Venmo, данните, които PayPal Mobile Cash събира са за целите на програмите за вътрешен маркетинг, както и за предоставяне на маркетингови фирми. Zelle Ако вашата банка не поддържа Zelle ще трябва да използвате приложението на услугата. Ако банката ви поддържа услугата, мерките за сигурност на Zelle, включително основни практики като двуфакторно удостоверяване, обикновено зависят от банката. Това в миналото доведе до проблеми със сигурността. Има регистрирани случаи, в които измамници са намерили начини да получат пари от хора, които не използват Zelle. Според политиката за поверителност на Zelle, приложението събира много данни, включително вашето име, имейл адрес, местоположение и други онлайн идентификатори, политиката за поверителност на Zelle обхваща както мобилното ѝ приложение, така и уебсайта, което може да бъде объркващо, тъй като на пръв поглед изглежда, че Zelle продават данните ви на рекламодатели. Но от Zelle уверяват, че продажбата на данни важи само за посетители на техния уебсайт, а не за потребители на мобилното приложение. Вашата банка вероятно има различна политика за поверителност, която позволява или не събирането на толкова много данни. Square Cash (Cash App) Съгласно политиката за поверителност на Square Cash, компанията събира много данни, включително вашето местоположение, име и информация за устройството. Square може да ги използва за вътрешния маркетинг и за изпращане до други комании за маркетингов анализ. Apple Pay Няма нищо, което да ви предпази от изпращане на пари на грешен човек освен екрана за потвърждение, но Apple Pay по подразбиране е настроен на „Manually Accept Payments“, което означава, че получателят може да откаже плащане. Можете също да отмените плащане, ако получателят все още не го е приел. Съгласно политиката за поверителност, личната информация не се използва за вътрешен маркетинг и не се споделя с трети страни. Google Pay Google Pay работи с Google акаунт, така че трябва да обмените имейл адреси за плащане. Google Pay показва екран за потвърждение, който ви напомня да проверите отново подробностите, преди да изпратите пари, и ви позволява да отмените, ако получателят не е приел плащането. Google не продава потребителски данни на трети страни и не позволява на рекламодателите да се насочват въз основа на данни от Google Pay. Facebook Pay Facebook Pay няма защита срещу грешно плащане, въпреки че Facebook профилите обикновено се различават по-лесно от тези при другите услуги. Facebook Pay има политика за поверителност, отделна от тази на Facebook, но в нея се отбелязва, че ще се споделят данните ви с компанията-майка, Facebook Inc. Facebook не споделя данни за транзакциите ви с трети страни, но може да ги използва вътрешно.   Вижте 4 тенденции, които се наблюдават при онлайн разплащания    
технологии
4 тенденции, които се наблюдават при онлайн разплащания
4 тенденции, които се наблюдават при онлайн разплащания
Всеки разбира, че пандемията наложи нови правила в световен мащаб. Заговорихме за новото нормално, към което всеки се опитва да се адаптира. И макар, че голяма част от технологичния сектор запази до голяма степен своята стабилност, тъй като много области от нашия дигитален живот остават в голяма степен незасегнати от ефектите на пандемията, това не може да се каже за много други бизнеси, които трябва да се адаптират бързо и ефективно към новата реалност. Преди 2020 година, в света на електронната търговия и разплащания се случиха огромни промени, които промениха отношението на потребителите към парите и доведоха до по-голямо използване на безконтактни и други дигитални опции за разплащания. Но едва след пандемията, тази тендения изригна до невиждани до този момент висини. Например, глобалните продажби на дребно в електронната търговия вече са нараснали с 209% спрямо миналата година - поразителна цифра спрямо нормалните времена. И така, във време, в което промените в начина, по който плащаме и получаваме заплатите си, се променя с бързи темпове, какво да очакваме от бъдещето? Отговор на този въпрос търсят от Tech Radar. Царство на мобилните разплащания Удобство и бързина - това предлагат мобилните разплащания, а според някои експерти и по-висока сигурност спрямо пластмасовите карти. Мобилните плащания са следващата еволюционна стъпка, позволяваща по-нататъшното разрастване и усъвършенстване на финансовите услуги. Търговците вече търсят начини да излязат от класическите методи на разплащания и да изместят мястото на продажба (POS) от статичен терминал към мобилно устройство. Плащанията и лоялността ще се слеят С въвеждането на новите методи за разплащане, се появява възможността търговците да изграждат по-дълбоки, по-смислени взаимоотношения със своите клиенти. Това е печеливша ситуация, както за клиентите, които се възползват от повишеното удобство и по-подходящите точки за контакт с търговеца, включително получаване на персонализирани оферти, ваучери и отстъпки. Това важи и за търговците, които могат да получат по-добра представа за поведението на своите клиенти и в крайна сметка да постигнат по-високи нива на ангажираност и приходи чрез схеми за лоялност. Безкрайни възможности за иновации В това забележителен пример е Европа, където има изградена мрежа от оперативно съвместими портфейли, oбединени в едно приложение - Phyre. В момента тя се използват от телекомуникационните компании A1 и Vivacom, като се обединяват Apple Pay, NFC, QR кодове и IBAN трансферни плащания в едно приложение. Гъвкавостта и включването на възможно най-голям брой възможности за плащане може да се окаже ключът към бъдещия успех за бизнеса и увеличаване на продажбите. BigTech влиза в действие Появата на BigTech в тази сфера е тенденция, която само ще набира темпове. Последният пример е опитът на WhatsApp да стартира платежна услуга в Бразилия. Интересното е, че тази тенденция е катализатор за по-тясно сътрудничество между новите и утвърдените играчи, за да се изведат на пазара най-добрияте решения, с адекватни регулаторни и надзорни рамки, за да се стимулират иновациите в сектора.   Вижте бъдещето на дебитните и кредитните карти (Видео)
онлайн разплащания
Paysafe представи решение за онлайн плащания в брой в България
Paysafe представи решение за онлайн плащания в брой в България
Водещата платформа за специализирани разплащания Paysafe анонсира днес пускането на Paysafecash - нов сигурен и лесен начин за плащане в брой за онлайн покупки към различни търговци. Paysafecash е продукт, достъпен в 28 държави, създаден за потребителите, които не разполагат с банкова сметка или кредитна/дебитна карта, или които не желаят да споделят финансовите си данни в Интернет.   Как работи Paysafecash?: Потребителите селектират метод за плащане „Paysafecash“ при завършване на своята покупка, с което се генерира баркод. Кодът може...
DMCA.com Protection Status