Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
20 резултата за пазаруване
пазаруване
Какво трябва да имаме предвид при избора на продукт във физически магазин
Какво трябва да имаме предвид при избора на продукт във физически магазин
 Въпреки че онлайн пазаруването бележи огромен ръст, обикалянето по класическите магазини все още има своя чар. А за много хора все още е и предпочитан начин на пазаруване. Най-малкото защото могат да се докоснат предварително до продукта, който искат.   И макар да изглежда по-лесно, избирането на продукт във физически магазин също има своята доза особености и препятствия. Ето няколко неща, които трябва да имаме предвид.   Комуникацията с продавач-консултантите   Надали има клиент, който да не е попадал на неподготвен...
Instagram
Instagram разработват ново мобилно приложение за пазаруване в Интернет
Instagram разработват ново мобилно приложение за пазаруване в Интернет
Instagram подготвят премиерата на ново мобилно приложение, чиято цел е да улесни пазаруването в интернет от мобилните устройства. Тестовата версия на заглавието носи кодовото име IG Shopping и ще позволи на потребителите бързо и лесно да избират стоки от разнообразни колекции. Всички продукти са съобразени с активността ни в Instagram и са създадени от модни компании и производители, които харесваме и следваме в своя профил. Предимството на IG Shopping е, че ще ни позволи да пазаруваме директно от мобилното приложение.   Според официалните данни над 25 млн. представители на бизнеса са регистрирали свои акаунти в Instagram, където промотират своите стоки и продукти. Приблизително 2 млн. от тях са рекламодатели, като 80% от потребителите следват поне един любим бизнес в своя профил, предаде TheVerge. Създаването на отделно приложение, което да улесни комуникацията и подобри връзката между тях има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Instagram. Идеята е собствениците на смартфони да не използват конкурентни платформи за пазaруване.     Toва е само първата стъпка, тъй като IG Shopping с течение на времето може да се превърне в предпочитана платформа за рекламиране на новите продукти на търговците. В момента повечето представители на бизнеса вече имат акаунти в Instagram, което само би улеснило реализирането на тази идея. Новото приложение със сигурност ще включва и премиум абонамент, който се плаща за потребителите. Все още не знаем как ще изглежда интерфейса и кога можем да очакваме официалната премиера на IG Shopping.   Oще от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
Facebook
Платформата Facebook Marketplace вече работи в още 18 европейски държави
Платформата Facebook Marketplace вече работи в още 18 европейски държави
Facebook увеличава достъпността на своя онлайн пазар до още 18 държави в Европа, съобщава Reuters. Marketplace навлиза в държавите от Западна и Централна Европа.   Marketplace позволява на хората да продават стоки и услуги, като пускат обяви чрез мобилен телефон или компютър. Обявите са безплатни и се ползват с голям интерес. Компанията казва, че в страните, в които се предлага, вече е събрал 550 млн. месечни посетители.   Целта на Facebook е да улесни купуването и продаването на стоки и услуги. Компанията обаче иска да направи изживяването и малко...
пазаруване
Как ботовете ще променят начина, по който пазаруваме
Как ботовете ще променят начина, по който пазаруваме
Ако напоследък сте използвали интернет или сте взаимодействали с Alexa, то вие сте се свързали с някаква форма на изкуствен интелект (AI). И ако сте разговаряли с Pizza Hut чрез Facebook Messenger, вие си взаимодействате с бот. Въпреки че може да изглежда странно, чатботите и AI асистентите се интегрират в нашия личен живот по-бързо, отколкото можем да си представим.   Какво означава това за маркетолозите? Развитието на изкуствения интелект ще засегне няколко индустрии, включително здравеопазването и маркетинга, но също така ще промени изяло начина, по който пазаруваме, твърдят от Venture Beat. Според Google, 20% от мобилните заявки са гласови търсения. За търговците това отваря нова възможност да се насочват и да се свържат с потребителите по начини, които те харесват.   Използване на AI за създаване на удовлетвореност на клиентите Потребителите прекарват средно по пет часа на седмица, пазарувайки онлайн. С преминаването към онлайн пазаруване, търговците трябва да разберат как да се свързват със своите потребители и все пак да създадат значимо преживяване, за да продължат да стимулират посещенията в магазините.   AI-базираните асистенти могат да персонализират пазаруването в зависимост от предпочитанията на клиентите. Тъй като при традиционното онлайн пазаруване липсва възможност за допир с продуктите и се губи консултацията лице в лице с консултантите в магазините, много потребители не остават напълно удовлетворени от покупките си. Наличието на чатбот или AI-базиран асистент на уебсайта за онлайн пазаруване може да промени това.   Ето още един важен момент, ключово предизвикателство за търговията на дребно е управлението на нивото на стоките, които се пазят на склад. В идеалния случай имате подходящо количество от даден продукт, който да отговаря на нуждите на потребителите, както онлайн, така и офлайн. Ако нямате достатъчно от този продукт на склад, може да се стигне до  загуба на клиенти. Ако имате твърде много стока на склад, парите се губят и могат да се използват другаде. IBM Watson работи с търговски фирми, за да анализира процентите на покупка и поведението на потребителите, за да помогне в управлението и наблюдението на правилните нива на инвентаризация и да се избегне изчерпването на запасите.   Оптимизиране на стратегиите за търсене за AI Според ComScore половината от всички търсения ще бъдат гласови търсения до 2020 г. Вашият личен асистент ще може да ви предостави цялата информация, от която се нуждаете, без да се налага да четете ни дума. Това създава нов набор от предизвикателства за специалистите по маркетинг, тъй като фирмите ще трябва да се класират достатъчно високо в резултатите от търсенето, които да бъдат избрани от дигиталните асистенти.   За да успеят, специалистите по маркетинг трябва да се съсредоточат върху използването на разговорния език. Традиционното търсене в мрежата изисква от потребителите да комуникират с търсачките с ключови думи и съкратени фрази (т.е. „спортни маратонки близо до мен“ или „кафенета близо до мен“), за разлика от естествената реч ("къде е най-близкият магазин за маратонки? ").   Гласовото търсене принуждава потребителите правилно да изразят въпросите си, сякаш разговарят с човек. Освен това тези търговци трябва да се уверят, че уебсайтът им съдържа естествен език, а не термини – те трябва да разбират че пишат първо за хората и после за търсещите машини.   Гласовите асистенти, работещи с AI, ще разчитат на точността на данните, с които разполагат. Направете своя профил в Google My Business (GMB) възможно най-задълбочен и информационен. Актуализирането на вашия GMB профил трябва да бъде част от вашата рутинна поддръжка. Актуализирането на вашия GMB профил трябва да бъде част от вашата рутинна поддръжка. Едно нещо, което трябва да запомните, е, че изкуственият интелект и гласовото търсене непрекъснато се променят, а търговците винаги ще трябва да се адаптират към най-новите налични функции. Трудно е да се предвиди какви стратегии ще работят най-добре, докато не съберем достатъчно данни за това как потребителите взаимодействат и използват персонални асистенти, работещи с AI.    Техните запитвания ще продължат да се променят, тъй като услугите се разширяват и продължават да подобряват своите предложения. Но това, което знаем е, че AI и гласовото търсене няма да бъдат същите като традиционните полета за търсене. Тъй като все повече и повече потребители се обръщат към гласовото търсене чрез AI асистенти, от решаващо значение е маркетолозите да разберат как заявките и резултатите за гласовите търсения ще се различават от резултатите от търсещите машини и да помогнат на фирмите да се намерят и в двата вида резултати.   Вижте 3 начина да пестите докато пазарувате онлайн
intel
Intel иска да знае какво пазаруваме в магазините
Intel иска да знае какво пазаруваме в магазините
Intel вече активно гледа към т.нар. Интернет на нещата (IoT) и възможностите, които използването на множество сензори дават. Една от тях е новата платформа Responsive Retail, която ще помага на търговците да продават, а на потребителите на купуват по-ефективно, съобщава Engadget.   Платформата на Intel ще предлага различни сензори, джаджи, компоненти и софтуер за магазини. Чрез тях ще може да се поддържа прецизна статистика на това какво се продава най-добре, какви са навиците на потребителите и т.н. За търговците това ще е полезна информация да подбират по-добре стоките,...
Google
Новата функция Shop The Lock ще улеснява пазаруването в Google
Новата функция Shop The Lock ще улеснява пазаруването в Google
Tърсачката на Google е удобен инструмент да получите вдъхновение и идеи за следващата си колекция от дрехи. Компанията вече работи над нов инструмент, с който да улесни всички нас в пазаруването на желаните от тях стоки онлайн. Името на функцията е Shop The Look и в момента е достъпна само за ограничен брой потребители. Tака например, ако търсите "вечерна рокля" ще видите автоматично изображения на модели, носещи подобно облекло, предаде TheNextWeb.   В допълнение към това Google ще ни показват и информация за аксесоарите, които са най-подходящи за съчетание със съответната дреха. След това компанията ще ви позволи с един клик да откриете информация за цената и наличните подобни продукти в магазините около вас, чрез своите Shopping реклами. По този начин Google се надява да направи пазаруването в интернет още по-бърза и лесна задача. Под самите снимки на дрехите ще виждате различни техни разновидности, допълнени от цените и наличността им в различните търговски вериги.    Изображенията няма да се избират на случаен принцип в Shop The Look. Google смятат да използват кадри на марки, блогъри, дизайнери, онлайн платформи и търговци, които си партнират с компанията като LIKEtoKNOW.it и Polyvore. Основната идея е именно подобни специалисти в сферата на модата да покриват и отговарят директно на всяка заявка на потребителите в интернет. Премиерата на Shop the Look ще премахне необходимостта да използвате други мобилни приложения за тази цел и може да се превърне в още един голям източник на приходи за Google.   Вижте защо телевизията е бъдещето на пазаруването в интернет
интернет
3 начина да пестите докато пазарувате онлайн
3 начина да пестите докато пазарувате онлайн
Повечето от нас пазаруват онлайн, за да пестят време като избягват трафика, тълпите и безкрайното търсене на перфектния продукт. Има обаче и някои страхотни начини да пестите пари от пазаруването онлайн.   Кои са те можем да разберем от информацията на Make Use Of.     1. Honey (Chrome, Firefox, Opera и Safari) Honey е невероятно полезно разширение за браузъра, което в момента поддържа над 1000 магазина в международен план. След като го инсталирате, то ще следи вместо вас за намаления, купони и всякакви други отстъпки. Когато попадне на нещо, иконата му в лентата с инструменти, ще светне и вие трябва просто да я натиснете, за да видите всички купони и разпродажби.   2. Shoptimate (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera и Safari) Когато става въпрос за пазаруване, сравняването на цените в различните магазини често е ключът към най-добрата сделка. Shoptimate е много удобен инструмент който може да ви е от полза в такъв момент. Можете бързо да видите най-ниската цена за даден продукт и от къде може да го получите.   3. Социалните медии   В наши дни е доста необичайно един магазин да не разполага с профил във Facebook или Twitter. Но, това, което много хора не осъзнават е, че специалните оферти често се рекламират именно чрез тези социални медии. Ако следвате магазин на сайт като Facebook, вие няма как да пропуснете някоя промоция.   Вижте 8 начина да се предпазим когато пазаруваме онлайн
Google Maps
Нова функция на Google Маps ще улеснява пазаруването през празничния сезон
Нова функция на Google Маps ще улеснява пазаруването през празничния сезон
Наближаването на празничния сезон в края на годината е причината Google вече да работят усилено, за да търсят различни начини да улеснят потребителите в откриването на перфектния подарък и пазаруването в търговските вериги. Нейните инженери подготвят нова функция в услугата Google Maps, с която ще можем да разбираме точно кога ще затвори даден магазин и така да знаем дали си заслужава да пътуваме до него. Услугата ще ви показва детайли за празничното им работно време и ще ви ориентира къде е най-близкото място, от което можете да купите стоките, които искате, предаде TechRadar.    Припомняме ви, че много от търговските вериги имат удължено работно време по празниците и именно с тях ще се съобразява функцията Holiday Hours, като ви показва в реално време техния график. Ако дадена търговска верига не е публикувала подобна информация ще виждате допълнително съобщение на дисплея на смартфона, което ви казва, че показаното работно време може да не е актуално. Така например можете да търсите в Google Maps със заявката "Оpen Now" и ще видите списък с всички магазини и заведения за хранене, които се намират във вашия район и все още работят независимо от късния час.    Благодарение на тази функция ще си спестите досадната ситуация, в която бързате да купите подарък в последния момент и да се озовете на място, което е затворено, но ще премахне и необходимостта да търсите в интернет в уеб сайтовете на самите търговски вериги, за да разберете тяхното работно време. Google споделиха, че тя ще е част не само от услугата Maps, но ще е интегрирана и директно към нейната популярна търсачка за двете най-популярни мобилни платформи: Android OS и iOS. По всичко личи, че от Google се подготвят усилено за празничния сезон в края на годината седмици преди неговото начало.    Вижте как да използваме Google Maps без интернет
онлайн магазини
Как да направим избор на продукт в онлайн магазин
Как да направим избор на продукт в онлайн магазин
Пазаруването онлайн вече е ежедневие за много хора. То има много предимства, но и своите особености. Например изборът на продукт. Има толкова много онлайн магазини, оферти и цени, че човек може да се загуби в търсене на най-добрия избор дори и за най-елементарните продукти. Ето как да направим своя избор.   Намиране на продукта Обикновено знаем какво точно търсим и обикаляме по онлайн магазините в търсене на най-добрите оферти. Няколко неща, които първо трябва да съобразим.   Да проверим доколко самите онлайн магазини са реални. Ако нямат...
пазаруване
Как търговците ще използват AR и VR технологиите за бъдещите промоции на Черния петък
Как търговците ще използват AR и VR технологиите за бъдещите промоции на Черния петък
Непрестанният достъп до интернет превърна онлайн пазаруването в максимално бърза и лесна задача, Добър пример е Черния петък, тъй като това е инициатива, набираща голяма популярност заради невероятните ценови промоции. Нужни са само няколко кликвания от смартфона, за да изберем и купим стоката, която ни интересува. Определено това не разкрива пълния потенциал на модерните технологии, тъй като бъдещето на онлайн търговията е в AR и VR софтуера, съобщава СNet.     Представете си как влизате в магазин и насочвате смартфона, а след това виждате виртуални модели на това, което искате да купите директно на неговия дисплей. Можете да разглеждате различни цветове и размери, както и да използвате своите очила с виртуална реалност, за да се убедите, че това е точното нещо, което ви трябва. Така например бихте могли не само да изпробвате виртуално дреха, но и да видите как изглежда 3D модел на дадена мебел върху виртуална проекция на стаята ви.      Вече има различни приложения, позволяващи да насочите смартфона към определени продукти. Допълнителен софтуер с добавена реалност ще се погрижи да ги разгледате и разберете в кои магазини да ги откриете с най-ниските цени. Представете си, че вместо досадното обикаляне просто седите в кресло, слагате си очила и избирате по-интерактивен начин, каквото ви трябва. Тoва са само някои от приложенията на виртуалната и добавената реалност.    Много скоро пазаруването за Черния петък ще стане невероятно забавление, позволяващо да открием във виртуална реалност подходящите подаръци за всеки член на семейството. Въпрос на време е AR и VR софтуера да промени изцяло начина, по който пазаруваме, но все пак ще са необходими няколко години преди това да се случи. Онлайн търговията и промоции като Черния петък никога няма да са същите с навлизането на подобни технологии.   Вижте историята на промоциите през Черния петък
NFC
Бъдещите хранителни продукти ще имат умни опаковки с технологията NFC
Бъдещите хранителни продукти ще имат умни опаковки с технологията NFC
NFC Forum е името на организацията, която разработва популярния стандарт за безжично свързване. В момента се работи над нов ъпдейт, който да ни позволи да инспектираме хранителни продукти в магазина само като ги докоснем със смартфона. Това е съвместен проект на NFC Forum и асоциацията Active & Intelligent Packaging Industry, която отговаря за опаковките на стоките. Идеята е да се използват интерактивни маркери и надписи, които да бъдат лесно разпознавани и прочитани от мобилните устройства.    Вече се работи над първата интелигентна опаковка, която използва този метод, информира TheVerge. NFC Group са на мнение, че NFC може не само може да възпроизвежда интересна информация за всеки хранителен продукт и да ни показва кога е произведен, колко калории съдържа, на каква температура е съхраняван и др. Технологията се поддържа от всеки един смартфон на пазара, което отваря разнообразни възможности за популяризиране на подобен тип опаковки в световен мащаб.    Използването на NFC маркери и тагове има потенциала да се превърне в по-ефективен наследник на QR кодовете. В този случай е необходимо да имате допълнително приложение, което да отворите да кликнете върху него и да сканирате, за да видите данните. Новият метод позволява просто да докоснете смартфона до опаковката и да разберете всичко, което ви трябва за стоката. QR кодовете, обаче могат да се принтират на хартиен носител, а NFC изисква специален чип. Това са проблеми, които тепърва ще бъдат решавани.   Вижте как бъдещите смартфони ще разпознават обекти по електромагнитното им поле
Amazon
Amazon патентова технология, която блокира онлайн пазаруването във физическите магазини
Amazon патентова технология, която блокира онлайн пазаруването във физическите магазини
Един от основните недостатъци на онлайн пазаруването е, че човек не може да разгледа продукта преди да го купи. Затова много хора посещават нормални магазини, но в същото време сравняват цените и в онлайн магазините. Amazon не харесва това и патентова технология, която да го прекрати, съобщава CNET.   Компанията е получила патент за технология, която може да „контролира онлайн пазаруването във физически магазин”. Ако потребителят е постил книжарница на Amazon например и използва WiFi връзката ѝ, то той ще бъде с блокиран достъп до сайтовете на конкурентите. Не...
Panasonic
Нова система на Panasonic ще улесни начина, по който пазаруваме в магазините
Нова система на Panasonic ще улесни начина, по който пазаруваме в магазините
Услугите за мобилни плащания позволяват много по-бързо и лесно да пазаруваме в търговските вериги. Единственото, което трябва да направим е да доближим смартфон до терминала на касата, за да платим за стоките си. Инженери на Panasonic работят над нова система, която да изведе на изцяло различно измерение тази концепция. Според данните на TheWallStreetJournal тяхната идея е покупките ви да бъдат сканирани и автоматично опаковани и всичко, което трябва да направите е само да платите за тях на касата.    Компанията смята да оборудва магазините със специални скенери, които могат да се използват към настоящите терминали. Така няма да ви се налага да се регистрирате в различни услуги за плащания като например Amazon Go. Всеки един продукт има уникален таг, който се прочита от сензора и се изчислява неговата цена. Panasonic смятат, че тази система има своите предимства и ще ни позволи много по-бързо да пазаруваме, особено в големите търговски вериги. Подобна технология би могла да сложи край и на досадното чакане на дългите опашки пред касите.   Системата вече се използва в един от магазините на веригата Lawson, който е разположен близо до офиса на компанията в Осака, Япония. Oт Panasonic са стартирали преговори с редица партньори, които да ускорят навлизането ѝ в много други търговски вериги по цял свят. Опаковането на стоките ви е автоматизиран процес и става много по-бързо, което премахва възможността касиера да допусне грешка със сметката ви. Предстои да видим дали системата ще успее да пробие на европейския пазар.   Вижте три начина да пестите, докато пазарувате онлайн
интернет
Защо телевизията е бъдещето на пазаруването в Интернет
Защо телевизията е бъдещето на пазаруването в Интернет
Интернет промени не само начина, по който откриваме съдържание в интернет и комуникираме, но ни предоставя много повече възможности за пазаруване. Идеята да можем да си поръчваме стоки директно от дивана, докато гледаме любимия си филм или телевизионно шоу датира още от началото на хилядолетието. Въпреки еволюцията на технологиите от последните години, обаче това все още не е възможно. Подобна концепция предвижда например докато гледате филм на телевизора и харесате как е облечен любимия ви актьор с едно натискане на бутон да можете да купите същата дреха.    Мнозина вярват, че именно това е бъдещето на търговията, но редица причини пречат на реализирането на тази идея, коментира VentureBeat. На първо място трябва да отбележим навиците на потребителите, които са свикнали да използват предимно компютрите или смартфоните си, за да си поръчват стоки онлайн. Използването на телевизионни клипове за търговия трябва да се справи и с това, че много от нас биха искали да продължат да гледат видео съдържание без да бъдат прекъсвани.   Решението на тези проблеми е свързано с т.нар. "Next-Generation Bookmarking", като това е платформа, позволяваща да виждате продукт в даден клип и да го разгледате в уеб сайт, след като спрете да го гледате. Потребителите например ще могат да добавят съответната стока в кошницата за пазаруване и след това да я купят директно без да се налага да затварят клипа, който гледат.   Ще е необходимо още време преди големите търговски вериги и рекламодатели да намерят как да направят подобна функция по-подходяща за потребителите. Ако успеят това може да предизвика следващата голяма революция в начина, по който пазаруваме в интернет.   Вижте три начина да пестите докато пазарувате онлайн
браузър
Три разширения за уеб браузъра, които ще ви помогнат при онлайн покупки
Три разширения за уеб браузъра, които ще ви помогнат при онлайн покупки
Онлайн пазаруването за празниците обикновено е за предпочитане пред провирането в тълпите, които „бродят“ из моловете в търсене на подходящи подаръци за любимите хора. Все повече хора използват своите смартфони и таблети за онлайн покупки, като броят им постоянно се увеличава.   Ето защо решихме да ви представим информацията на Mashable. Oт медията ни препоръчват да използваме някое от тези 3 разширения за браузъра за успешно онлайн пазаруване.   1. Намерете най-изгодната сделка Кой казва, че търговците трябва да имат пълен контрол над вашите покупки и решения? Те може да определят цените, но вие сте онези, които трябва да се съобразите със собствения си бюджет. Find Cool Deals е разширение за Google Chrome, което наблюдава продуктите, които ви интересуват, известява ви за спада им и ви предлага възможност да проследите как са се променяли във времето. Това ви позволява да видите как цената на даден продукт се е колебаела за последните няколко седмици. Разширението също така ви позволява да въведете цената, която искате да платите за дадена стока и то ще ви предупреди по електронната поща, ако тази цена достигне до тази стойност.   2. Сравнете няколко сайта на едно място Когато кликнете върху “Add to cart” вие искате да сте сигурни, че получавате този продукт на най-изгодната цена. Ето защо имате нужда от Pricescout, полезно и безплатно разширение за Google Chrome. То работи във фонов режим и автоматично проверява за по-ниски цени и купони, докато пазарувате. Пазарувайте както обикновено. Когато влезете в някой онлайн магазин и разглеждате дадена стока, в горната част на екрана ще се появи лента в която има информация за цени на подобни стоки в други магазини.   3. Абонирайте се за известяване за специални промоции Offers.com е разширение за браузърите Google Chrome и Firefox. Докато сърфирате, то автоматично сканира хиляди магазини и марки, а след това ви известява за специални оферти, отстъпки и купони. Освен това Offers.com има над 6000 партньорски магазини, които предлагат изгодни сделки, когато пазарувате там.   Вижте какво трябва да имаме предвид когато пазаруваме онлайн
Facebook
Faceboоk тестват две нови функции, които ще улеснят пазаруването в Интернет
Faceboоk тестват две нови функции, които ще улеснят пазаруването в Интернет
Потребителите продължават да прекарват все повече време в своите профили във Facebook и това е чудесна възможност за компанията да генерира допълнителни приходи от активността ни в социалната мрежа. Технологичният гигант вече е започнал да експериментира с още две нови функционалности, които имат за цел да привлекат внимaнието ни към популярните търговски сайтове в интернет. Благодарение на тях всички ние ще можем да извършваме покупки директно от профилите си като използваме мобилните приложения на Facebook, предаде Engadget.    Първата от тях се казва Facebook Canvas и с нея можете след като кликнете върху реклама на даден продукт да видите директно прозорец във Full Screen режим, откъдето да избирате различни цветове, размери и цени на съответната стока. Така няма да се налага да отваряте допълнителни линкове, тъй като пазаруването може да стане директно от вашия профил в социалната мрежа. Другият нов инструмент на компанията носи името Shopping Feed и е достъпен от Favourites раздела в профилите ни, като там вече можем да откриваме максимално лесно всички продукти, от които се нуждаем.    Самото меню има собствена търсачка, в което да въведем името на стоката и бързо да намерим информация и цена на нещата, които ни интересуват. В момента се провеждат тестове с тези функционалности с ограничен брой потребители, като вероятно скоро те ще бъдат на разположение за всички хора, които имат профили в социалната мрежа. Интеграцията им към Facebook ще я превърне в още по-атрактивна платформа за пазаруване, което може да ни ангажира да прекарваме още повече време в своите акаунти.   Вижте какво трябва да знаем за 360-градусовите видеоклипове във Facebook