Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
94 резултата за очила
очила
Google представиха очила с добавена реалност за бизнес потребителите на цена от $999
Google представиха очила с добавена реалност за бизнес потребителите на цена от $999
Google представиха официално най-новия си хардуерен продукт, който e наследник на очилата Glass от 2013г. Досега устройството имаше експериментален характер, но вече е налично за бизнес средите на цена от $999. Пълното име на модела е Glass Enterprise Edition 2 и няма да се продава на свободно на пазара, а ще се доставя директно от компанията до корпоративните потребители. Подобренията включват нов процесор, по-добра камера и USB Type-C порт за по-бързо-зареждане.      Трябва да отбележим също, че дизайна е сходен с този на оригиналните очила с добавена реалност, но включва актуализирани рамки, създадени заедно със Smith Optics. Aктуализираната версия вече се захранва от Qualcomm Snapdragon XR1, който е оптимизиран специално за приложения с виртуална и добавена реалност. Това е четириядрен процесор, който оперира на 1.7GHz. Работата на Glass Enterprise Edition 2 се подпомага и от усъвършенствани алгоритми с машинно обучение, предаде TheVerge.     Второто поколение на очилата използват подобрен AI Engine, който се грижи и за по-ниската консумация на енергия. Операционната система е Android Oreo, което ще улесни работата на потребителите и интеграцията към сегашните им компютърни системи. Новият модел поддържа 640х380 резолюция и е оборудван с 8-мегапикселова камера. Компанията потвърди, че Glass Enterprise Edition 2 вече могат да се поръчат на цена от $999, което е осезаемо по-достъпна цена от $1599 на предходния модел.     Още от Digital: Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
Мicrosoft Holo Lens 2
Microsoft ще представят очилата Holo Lens 2 на 24 февруари
Microsoft ще представят очилата Holo Lens 2 на 24 февруари
Мicrosoft провеждат от месеци различни експерименти с второто поколение на своите иновативни очила с миксирана реалност. За първи път разбрахме за този проект през лятото, като наследника на Holo Lens вероятно ще има Qualcomm Snapdragon XR1 процесор. Оказва се, че премиерата на устройството може да стане факт много по-рано, отколкото мнозина от нас предполагат. Новия данни на TheNextWeb разкриват, че Microsoft ще покажат Holo Lens 2 на мобилния конгрес в Барселона в края на февруари.   Всъщност компанията планира да проведе специална пресконференция ден преди старта на MWC 2019 (25-28 февруари). Прави впечатление, че събитието ще бъде ръководено от Алекс Кипман, който е шеф на Mixed Reality дивизията на компанията. Едва ли има по-категорично доказателство, че Holo Lens 2 ще е основният акцент на 24 февруари от неговото присъствие. Все пак трябва да отбележим, че в самата пресконференция ще се включи лично и главния изпълнителен директор на компанията, Сатя Надела.     Mожем само да гадаем какви подобрения ни очакват в хардуера на Holo Lens 2. Първата версия на очилата бе представена преди цели четири години. Големият проблем пред популяризирането на устройството бе неговата цена, тъй като малцина са склонни да платят четирицифрени суми за очила с миксирана реалност. Само след няколко седмици ще видим за първи път Holo Lens 2 в действие и вероятно ще разберем кога Microsoft възнамеряват да стартират продажбите в Европа.   Още от Digital: Какво представлява технологията миксирана реалност
Google Glass 2
Изтекоха нови детайли за очилата Google Glass 2
Изтекоха нови детайли за очилата Google Glass 2
Google не са се отказали от идеята да представят наследник на очилата Glass и вече провеждат усилени тестове с новия модел. Предстоящото устройство няма да използва Intel Atom процесор, както оригиналния модел, а вместо тоав ще се захранва от Qualcomm Snapdragon 710. Това е осемядрен чип, който е произведен с усъвършенствана 10-нанометрова технология и ще бъде допълнен от 3GB RAM. Дизайнът ще бъде сходен с първата версия на очилата.    Тестовият прототип на Google Glass 2 работи с Android 8.1 Oreo, но също така включва Wi-Fi и Bluetooth свързаност. Няма да е изненадващо, ако финалната версия предложи и поддръжка за 4G мрежи, съобщава mspoweruser. Тук е момента да отбележим, че данните са за Enterprise Edition версията на Google Glass 2, която е разработена специално за корпоративните потребители. Официалната цена на устройството се очаква да бъде от порядъка на $1500.        Oще от Digital: Google тайно тестват новата версия на очилата Google Glass
Oculus Quest
Очилата за виртуална реалност Oculus Quest ще се продават за $399 от пролетта на 2019г.
Очилата за виртуална реалност Oculus Quest ще се продават за $399 от пролетта на 2019г.
Oculus Quest е новото предложение на компанията в сегмента на очилата с виртуална реалност, които могат да оперират самостоятелно без нуждата от допълнителен смартфон. Устройството се очаква да се продава през пролетта на 2019г., като цената ще бъде от порядъка на $399. Новият модел бе представен лично от Марк Зукърбърг, който уточни, че Oculus Quest слага край на първата генерация атрактивни джаджи с VR и поставя началото на следващото поколение продукти на Oculus.     Припомняме ви, че кодовото име на очилата досега беше Project Santa Cruz. Eдно от подобренията е свързано с интеграцията на новите Touch контролери, които имат същите бутони и сензори, но вече използват технологията Oculus Insight, предаде Pocket-Lint. Taзи иновация се грижи за прецизното следене на движението на ръцете и краката на потребителите, както и позицията им в пространството, в сравнение с другите обекти. Oculus Quest има четири вградени камери.      Според данните дисплея е в състояние да възпроизвежда съдържание с 1600х1440 пиксела във всяко око, което е другото предимство на новия модел. Марк Зукърбърг обеща при премиерата на VR очилата да са достъпни повече от 50 заглавия, които са оптимизирани за устройството. Допълнително ще разберем повече детайли за другите технически спецификации и премиерата на Oculus Quest в Европа. По всичко личи, че компанията иска да продължи да е доминиращ фактор в този сегмент.     Още от Digital: Четири подобрения в очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
Google
Google разработват конкурент на очилата HoloLens с кодовото име A65
Google разработват конкурент на очилата HoloLens с кодовото име A65
Google усилено работят над нови очила с добавена реалност и не изискват свързване към смартфон или компютър, за да функционират. Системата може да работи самостоятелно и за максимално улеснение на потребителите премахва всички необходими кабели. Подобна функционалност предлага и Lenovo Mirage Solo, които са базирани на платформата Google Daydream. Новият модел на Google вероятно ще поддържа миксирана реалност, която съчетава най-доброто от AR и VR технологиите, предаде SlashGear.   Предстоящите очила използват технологията Daydream ще имат прозрачен дисплей, позволяващ възпроизвеждане на виртуални обекти върху върху реални предмети от заобикалящата ни реалност. Една от идеите е устройството да има няколко вградени камери, с които следи позицията на човека, който ги носи и създава триизмерна карта на помещението. Всички тези функции, обаче ще изискват използването на мощна батерия, която трябва да издържа поне няколко часа време за работа с едно зареждане.     Първият прототип на Google A65 се захранва от Qualcomm QSC603 процесор, който е предназначен специално за джаджите с платформата Интернет на нещата. Все пак Google си запазват правото да използват друг ARM процесор, който се отличава с още по-ниска консумация на енергия. Eдин от най-големите хардуерни партньори на компанията, а именно Quanta Computer ще бъде натоварен с производството на устройството. Името Google A65 е временно и финалния продукт ще се казва по друг начин.   Още от Digtial: Какво представлява технологията миксирана реалност
виртуална реалност
Oчилата с виртуална реалност, които не се нуждаят от смартфон ще стават все по-популярни
Oчилата с виртуална реалност, които не се нуждаят от смартфон ще стават все по-популярни
Очилата във виртуална реалност стават все по-добри с всяка изминала година, което се дължи на огромните усилия и инвестиции на големите компании. Една от следващите големи иновации в този сегмент, който ни очаква е премахването на кабелите нужни за функционирането на устройствата. От Digitimes също така прогнозират, че все по-голям брой производители да насочат вниманието си към очила, който работят самостоятелно и не изискват смартфон. Tози тип модели ще генерират все повече продажби през следващите месеци.   Facebook и HTC вече представиха подобни модели, които вече се продават и се казват Oculus Go и Vive Focus. Анализаторите смятат, че скоро към тях ще се присъединят и другите водещи имена в технологичния сектор. Всичко това ще доведе до голям интерес на потребителите към предложенията в новосъздаващата се пазарна ниша "Virtual Reality Head-Mounted Display" (VR HMD). Техния брой ще се увеличава със стабилни темпове до края на 2018г., за сметка на очилата, които се нуждаят от допълнителен смартфон, за да работят.      Qualcomm съшо така вече представиха нов процесор, който е оптимизиран специално за VR очилата, което ще ускори разработването на повече атрактивни модели в този сегмент. Конкуренцията между големите производители ще допринесе за намаляването на цената на следващото поколение устройства, което ще ги направи по-атрактивни за потребителите. Имаме всички основание да смятаме, че 2018г. може да се превърне в най-успешната година за очилата с виртуалната реалност, които имат висока резолюция и компактни размери.   Още от Digital: Четири подобрения в очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
Lenovo Mirage Camera
Камерата с виртуална реалност Lenovo Mirage Camera вече е достъпна за $300
Камерата с виртуална реалност Lenovo Mirage Camera вече е достъпна за $300
Lenovo Mirage Camera е камера с виртуална реалност, която бе показана за първи път на изложението CES 2018 в началото на януари. Устройството е разработено в тясно сътрудничество с Google и използва платформата Daydream. Официалните продажби на европейския пазар стартират на 4 май, но ако сте нетърпеливи можете още сега да купите Мirage Camera от водещите онлайн търговски вериги. Аmazon също предлагат опцията да направите предварителна поръчка на модела срещу сума от $300, информира Engadget.     Основното предназначение на Lenovo Mirage Camera е да създавате атрактивно VR съдържание на интересните неща, които се случват около вас и да ги споделяте в интернет. Именно заради това камерата поддържа новия формат YouTube VR180. Благодарение на него може да използвате камерата, за да снимате клипове за VR очила, които се възпроизвеждат като нормално видео, ако ги пуснете на компютър или друго 2D устройство. Това е най-бързия и лесен начин за създаване на VR клипове.       Lenovo Mirage Camera има две основни камери с 13-мегапикселова резолюция и допълнителни FishEye обективи, които допринасят за създаването на 360-градусовия ефект. Можете да разглеждате направените кадри на 2.2-инчовия тъчскрийн дисплей в задната част. Компактната камера е в състояние да записва 4K видео и да ъплоудва в реално време съдържание в YouTube Live. По този начин Lenovo и Google се надяват да накарат повече хора да правят клипове с виртуална реалност и да ги качват в YouTube.   Още от Digital: Бъдещите джаджи с виртуална реалност ще добавят усещане за вкус и обоняние
виртуална реалсност
4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
Днес всеки говори за виртуалната реалност, защото технологията слезе при хората. Тя отдавна не е затворена в лабораториите, а всеки желаещ може да влезе във виртуалния свят, стига да има подходящ хардуер за това.   През следващите няколко години със сигурност ще видим още по-големи постижения във виртуалната реалност и тя ще предложи много по-силно изживяване. Производителите, разбира се, ще трябва да се борят с много компромиси в проектирането на хардуера.   Въпреки това, обаче, най-големите световни експерти работят за решаването на тези проблеми и от venturebeat смятат, че те няма да разочароват потребителите. Ето 4 подобрения във VR шлемовете, които предстоят.   1. Следене на погледа Ние виждаме района точно пред очите ни с най-големи подробности. Това е начинът, по който хората наблюдават света. Извън този кръг обаче всичко попада в периферията ни. Нещата там могат да бъдат засечени от очите ни, но не можем да ги видим с перфектна яснота. Първо, очите ни „хващат“ обект от периферията и след това трябва да се насочим директно към него, за да получите още малко подробности.   Технологията за проследяване на очите при VR шлемовете използва това и го развива в „Foveated Rendering“. Това е специфична техника на изобразяване, която селективно превръща областите, в които потребителите гледат в пълна дефиниция, като по този начин по-ефективно доставя обектите до очите ни. Това може да бъде направено само ако шлемовете знаят къде са очите ни, така че проследяването на окото вероятно ще бъде ключов компонент на шлемовете от следващо поколение. Миналата година, Apple купи компания, която разработва технология за проследяване на очите.   Следенето на очите подобрява социалните взаимодействия в VR и напълно променя начина, по който взаимодействате с виртуални обекти. Времето, необходимо за завършване на повечето задачи в VR, също може да бъде намалено, като използвате очите си, за да насочите шлема по-точно към това, което искате.   2. По-високи резолюции Ако сте се сблъсквали с ефекта „screen door” при сегашните модели VR шлемове, при който можете да видите отделните пиксели, тогава ще бъдете много щастливи да опитате Samsung Odyssey или предстоящия Vive Pro. Техните 1440 x 1600 дисплеи елиминират този неприятен ефект, тъй като осигуряват повече пиксели на всеки инч.   Досега производителите на VR шлемове бяха доста зависими от Samsung като доставчик на OLED дисплеи, но това се променя, тъй като много други компании вече предлагат своите решения.   Една такава компания е Kopin. По време на CES тя показа микро дисплей с 2 000 х 2 000 резолюция, работещ при 60 кадъра в секунда. 60 кадъра в секунда не могат да ви осигурят гладкостта, която ще забележите с 90-те кадъра в секунда, но от компанията са категорични, че работят по въпроса и в близко бъдеще ще представят дисплей с по-висока честота на кадрите.   3. Външно проследяване Microsoft има водеща роля в тази технология. VR шлемовете на компанията, които се продават в Amazon за $215, все още изискват сравнително скъп високопроизводителен персонален компютър, свързан с кабел към шлема, но те са с важна крачка напред пред Rift и Vive по отношение на удобството. Камерите на всеки от тези шлемове виждат света наоколо и разбират точното му положение. Тези камери също така гледат контролерите, така че имате по-голямо потапяне и интерактивност. При Rift и Vive, които излязоха през 2016 година, трябва да инсталирате камери или лазери, за да постигнете това.   Външното проследяване предлага важен скок в удобството, което ще бъде от решаващо значение за разширяване на привлекателността на VR.   4. Безжичност Има много пътища, по които може да се постигнат безжични VR шлемове, но по-важно е колко ще ни струва това удобство. Надежда обаче има, наскоро AMD обяви, че е закупила „интелектуална собственост и ключови инженерни таланти от Nitero”. Компанията предлага технологии за шлемове за виртуална и добавена реалност. Nitero са проектирали чип и специална антена, работеща в милиметровия обхват. Използвайки високопроизводителна безжична комуникация при честота 60 GHz, технологията има потенциала да осъществи многогигабитно предаване с ниско закъснение. Според AMD технологията няма да изисква пряка видимост между устройствата (например компютъра и шлема).   В края на миналата година, Марк Зукърбърг показа автономен VR шлем Oculus Go, който може да работи самостоятелно, без да е свързан с компютър или смартфон. Тогава стана ясно, че компанията вече работи и по следващия VR шлем, който ще се нарича Oculus Santa Cruz. Устройството също ще е безжично.   Вижте най-добрите игри за Android с виртуална реалност
Астронавти
Aстронавтите ще носят специални очила за плуване в бъдещите мисии до Марс
Aстронавтите ще носят специални очила за плуване в бъдещите мисии до Марс
Пътуването извън пределите на планетата ни е изключително опасна задача, която излага на сериозен риск здравето и живота на астронавтите. Модерните технологии и непрестанните усилия на NASA да създават все по-добро оборудване за участниците в бъдещите мисии предлага само частично решение на проблема. Така например ниското налягане на борда на Международната космическа станция (МКС) може да има негативни последици върху зрението, които да продължат години след завръщането на астронавтите на Земята.   Досегашните изследвания очертават доста тревожна тенденция, тъй като 75% от астронавтите участвали в различни мисии на МКС след това са се оплакали от проблеми със зрението. Желанието на NASA да изпратят хора до още по-далечни планети в галактиката ще задълбочи допълнително този проблем и респективно последствията за участниците в тези мисии. Колкото и странно да звучи едно от подходящите решения е използването на очила за плуване, които да предпазят зрението на астронавтите, съoбщава Mirror.co.uk.     Първоначалните тестове показват, че използването на очила за плуване значително намалява възможността от възникване на подобни проблеми със зрението. NASA ще продължават да експериментират усилено с идеята, като няма да е изненадващо, ако разработят специализирани очила, които да се използват от първите астронавти на Марс. Достигането до "червената" планета ще създаде сериозни рискове и за другите части на човешкото тяло, които изискват и създаването на изцяло нови скафандри.   Още от Digital: Как биха изглеждали първите космически кораби за астронавти и космически туристи
виртуална реалност
Нова технология ще премахне дискомфорта при носене на очилата с виртуална реалност
Нова технология ще премахне дискомфорта при носене на очилата с виртуална реалност
Очилата с виртуална реалност са подходящ избор за забавление и игри, но могат да създадат неочаквани затруднения, ако ги носите твърде много време. Ако сте използвали VR джаджи вероятно сте забелязали, че след известно време можете да изпитате проблеми с координацията и дискомфорт. Това е големият проблем на тази технология. Другият съществен недостатък е твърде ниската резолюция на очилата с виртуална реалност. Компанията Innolux твърди, че е готова с ефективно решение.    Инженерите им са разработили впечатляващ LCD дисплей, който има плътност от 1411ppi. Toва е впечатляващо постижение, което надхвърля почти двойно възможностите на най-популярните модели в този сегмент. HTC Vive Pro се отличава с 615ppi, докато Oculus Rift поддържа максимум 461ppi, информира Tomsguide. Все още не знаем какъв е зрителния ъгъл на този панел на Innolux. Самите екрани са с големина от 2.16 инча, което ги прави подходящи за VR устройствата на пазара.      Във вътрешността на дисплеите има специална микроструктура, която контролира течните кристали и увеличава времето за реакция до 1.5 милисекунди или два пъти повече от OLED екраните. Най-голямото предимство на технологията е, че премахва чувството за дискомфорт при продължително носене. На този етап не знаем какви са плановете на Innolux за популяризирането на тази иновация, но вероятно в началото на следващата година ще научим повече детайли.    Още от Digital: Четири подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
Snap Spectacles
Очилата Snap Spectacles 3 ще имат две вградени камери с 3D ефекти и ще струват $350
Очилата Snap Spectacles 3 ще имат две вградени камери с 3D ефекти и ще струват $350
Създателите на популярното приложение работят усилено над нова генерация на атрактивните си очила, които се казват Spectacles. Всъщност това е стилен аксесоар с вградена камера, позволяващ да заснемате и виждате и показвате света от вашата гледна точка. Премиерата на Snap Spectacles преди две години също така положи началото на нова ера в развитието на "камера компанията", както вече започнаха да се определят от Snap Inc. Новият модел ще предложи едно интересно подобрение.      Третата генерация на умните очила вече ще са оборудвани с две вградени камери, които позволяват да снимате и ъплоудвате автоматично съдържание в профила си в Snapchat. За сравнение сегашната версия има само един обектив. Плановете на компанията предвиждат устройството да се продава на пазара преди края на настоящата година. Това вероятно означава, че предстоящи модел ще може да се купи през празничния сезон в края на декември, съобщава CNet.      Eлегантният дизайн ще се дължи на новата алуминиева рамка, а двойната камера ще позволи на потребителите да добавят 3D ефекти към снимките. Кодовото име на очилата е Newport, като те ще предложат с различен дизайн, в сравнение със сегашната генерация на Snap Spectacles. На този етап не разполагаме с информация за другите подобрения в очилата. Въпреки това разбираме, че цената на предстоящата версия ще бъде от порядъка на $350, което е осезаемо повече от $130 на предходния модел.    Oще от Digital: Snap Camera е приложение за добавяне на филтри, докато излъчваме видео на живо
виртуална реалност
Нов стандарт ще премахва кабелите от очилата с виртуална реалност
Нов стандарт ще премахва кабелите от очилата с виртуална реалност
Очилата с виртуална реалност са интересни устройства, които са най-подходящи за забавление. Все повече компании представят подобни джаджи, което постепенно ще ги направи по-евтини за потребителите. Един от другите проблеми, които производителите трябва да решат, за да направят VR устройствата в основен метод за игри е премахването на кабелите от тях. В момента тази необходимост затруднява използването на VR очила в доста ситуации и е водеща причина, която бави масовото им навлизане в индустрията.   Първата стъпка към намирането нa ефективно решение е преминаването към USB Type-C като един конектор, който да замести всички останали кабели, информира TechRadar. Някои от най-големите имена в индустрията като NVIDIA, Valve, Oculus, AMD и Мicrosoft си партнираха в създаването на нова спецификация с името VirtualLink, която е създадена "да отговори на изискванията на следващата генерация очила с виртуална реалност". Няма да е изненадващо, ако към тях скоро се присъединят и други водещи компании.     VirtualLink е в състояние едновременно да осигури четири високоскоростни HBR3 DisplayPort потока при консумация на енергия от 27 вата. Въвеждането на новия стандарт ще улесни максимално производителите и ще гарантира, че необходимия сигнал се пренася с е един USB Type-C конектор. По този начин ще се гарантира максимално качество и ще се подобрят възможности за свързване на VR очилата с други периферни устройства като лаптопи и компютри.   Още от Digital: Четири подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
смарт джаджи
Учени откриха как смарт очилата да стриймват видео без да се изразходва батерията
Учени откриха как смарт очилата да стриймват видео без да се изразходва батерията
Преносимите джаджи като умни часовници и фитнес тракери регистрират все повече продажби и се превръщат в чудесно допълнение към смартфоните. Един от големите проблеми пред този тип устройства е необходимостта от мощна батерия, която да гарантира достатъчно дълго време за работа с едно зареждане. Всяка една компания предлага собствено решение на този проблем. Много скоро няма да има се налага да го правят, благодарение на уникална концепция на учени от University of Washington, информира Еngadget.   След серия от експерименти екипа от специалисти открива как да създаде смарт очила, които могат да стриймват на живо предавания без това да влияе на батерията. За да постигнат този ефект учените експериментират с различен метод за излъчване на видео, при който се консумира 100 000 пъти по-малко енергия, спрямо технологиите използвани от платформи като YouTube и Facebook. Конвенционалните камери обикновено е необходимо сами да обработват и компресират видеото, преди да го изпратят безжично.      Това забавя целия процес и допринася за изразходване на батерията. Вместо това учените провеждат успешни тестове с външна антена, която извършва всичко това и само предава сигнала до намиращ се наблизо компютър или смартфон. Учените твърдят, че така е възможно да се излъчва дори съдържание с HD резолюция, което е доста впечатляващо. Засега е възможно това да става при 10 кадъра в секунда на разстояние от няколко метра, но тепърва ще се подобряват тези  показатели.   Oще от Digital: Смарт очила ще премахват дискомфорта при пътуване в самоуправляващи автомобили
Intel
Intel официално спира разработването на смарт очила
Intel официално спира разработването на смарт очила
Intel търсят начини как да разширят влиянието си в повече пазарни ниши, за да останат конкурентни в бързо развиващата се технологична индустрия. Компанията вижда голямо бъдеще в платформата Интернет на нещата, 5G мрежите и самоуправляващите се автомобили. Intel също така инвестираха сериозни средства в разработването на умни очила с бранда Vaunt. Моделите трябваше да предложат най-доброто съчетание между класическия елегантен дизайн и най-модерните технологии, за да предложи нещо уникално на потребителите.   Компанията обаче е променила решението си и смята да прекрати работата на подразделението New Devices Group, което е натоварено с разработването на подобни джаджи. Intel спират и всички останали проекти на умни очила и ще съкратят над 200 служители, които в момента са част от тази дивизия, информира TechCrunch. Toва означава, че Intel спират да инвестират в разработването на подобни устройства, което ще засегне и Vaunt, които изглежда не са провокирали интереса, който се очакваше.     Все пак Intel изразиха увереност, че ще продължат да инвестират в разработвaнето на технологии, които имат потенциала да улеснят и подобрят ежедневието на потребителите. На този етап компанията не вижда достатъчно голям интерес, който да оправдае предвидените инвестиции за New Devices Group и респективно в бъдещите продукти с бранда Vaunt. В заключение ще отбележим, че  решението на Intel в голяма степен може да се възприеме като признание за неуспеха на този проект.   Oще от Digital: Какви очила за виртуална реалност да изберем
виртуална реалност
Google ще представят най-добрия OLED дисплей за очила с виртуална реалност през май
Google ще представят най-добрия OLED дисплей за очила с виртуална реалност през май
Технологиите с виртуална реалност стават все по-достъпни и в момента можете да открие разнообразие от VR очила на пазара. С течение на времето се увеличава значително броя на приложенията и игрите, които са оптимизирани за тази иновация. Едно от големите предизвикателства, пред които са изправени компаниите е създаването на ново поколение VR дисплеи с по-висока плътност на пикселите. Благодарение на тях очилата  ще показват съдържание с по-висока резолюция, но няма да предизвикат дискомфорт при продължителна работа.   Google също работят над ефективно решение на този проблем и смятат да демонстрират възможностите на собствена технология на The Display Week 2018 през май. По време на събитието се очаква да видим уникални 4.3-инчови OLED дисплеи с 18-мегапикселова резолюция, които поддържат честота от 120Hz и имат впечатляващата плътност на пикселите от 1443ppi, информира AndroidPolice. Новите дисплеи на Google ще бъдат в състояние да възпроизвеждат съдържание с резолюция от приблизително 5500х3000 пиксела.     В момента дори най-скъпите VR очила като например HTC Vive Pro поддържат не повече от 2880х1600 пиксела. По този начин новите дисплеи на Google ще се превърнат в най-добрите панели за джаджи с виртуална реалност, заради впечатляващата си резолюция. Технологията ще премахва досадни ефект, при който границите между отделните пиксели стават видими за човешкото око, както и пресичането на диагонални линии. Високата честота на опресняване на кадрите от 120Hz ще позволи на потребителите буквално да се потопят във VR средата, която виждфат пред себе си.   Още от Digital: Седем игри за виртуална реалност, които си заслужава да пробвате
Мagic Leap
Очилата Magic Leap AR ще се продават до края на годината за $1000
Очилата Magic Leap AR ще се продават до края на годината за $1000
Вече ви информирахме, че Magic Leap представиха очила с добавена реалност и безжична технология за следене на движенията. Компанията планира да продава на пазара няколко различни версии на устройствата и също така вече са сключили стратегическо партньорство с NBA. Благодарение на този проект бъдещите собственици на джаджата ще имат възможността да възпроизвеждат в реално време баскетболни срещи в миксирана реалност. Лично шефът на Magic Leap, Рони Абовиц потвърди, че цената на Magic Leap AR ще е около $1000.   В своето изявление той обърна внимание на факта, че миксираната и добавена реалност са сравнително нови технологии и намаляването на цената под този стойност е сериозно предизвикателство. Мagic Leap AR ще струва колкото един смартфон от висок клас и с оглед възможностите на устройството на този етап е оптималния вариант, предаде Endadget. Рони Абовиц увери, че плановете на компанията са да продават на пазара няколко модела на смарт очилата, които предлагат различни функции.   Най-скъпата конфигурация  ще може да се купи на цена сходна с тази на геймърски компютър. Премиерата на този модел ще е през следващата година. Magic Leap VR са подходящи и за гледане на мултимедийно съдържание и работа със социални мрежи, тъй като ще могат да проектират пред очите ви любимите филми или стената ви във Facebook. Специална технология ще се грижи потребителите да не чувстват дискомфорт, ако работят твърде дълго с Magic Leap AR.   Вижте как очилата с AR, a не смартфоните ще популяризират технологията добавена реалност