Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
81 резултата за онлайн
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
eBay
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay потвърдиха, че са се съгласили да продадат бизнеса си с билети StubHub на Viagogo, които са конкуренти на компанията на европейския пазар. Финансовите параметри на сделката достигат до $4.05 млрд. За в бъдеще Viagogo и StubHub ще обединят своите платформи и ще предлагат продуктите си на клиенти в повече от 70 държави по цял свят. Потребителите ще могат да избират между билети за разнообразни спортни и музикални събития.   Сделката ще позволи на настоящата аудитория да открива интересни събития в Европа, Азия, Австралия и Латинска Америка, съобщава TechCrunch. Идеята за продажбата на този бизнес на eBay бе лансирана от група инвеститори, сред които Elliott Management Corp. и Starboard Value LP,. Оценките предвиждаха StubHub да бъде продадена на цена между $3.5 млрд. и $4.5 млрд., като финалната сума точно в средата на този диапазон.   Припомняме ви, че eBay придобиха платформата за $310 млн. преди 12 години и след това инвестираха сериозни средства за подобряването на StubHub. Данните разкриват, че приходите от този бизнес за третото тримесечие са около $306 млн. Крайните потребители ще имат най-голяма полза от сливането на StubHub и Viagogo. Сделката се очаква да бъде финализирана през 2020г, когато трябва да получи необходимите разрешения на регулаторите.   Още oт Digital: Какво продават най-често българите в eBay
черен петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Онлайн пазаруването вече е ежедневие за много хора. А през последните години голям ръст има на пазаруването по интернет през смартфон. То е още по-удобно и позволява да се пазарува буквално навсякъде.    Анализ на Adobe Analytics проверява какви са тенденциите при пазаруването през предстоящия активен сезон, съобщава TechRadar. Той започва с „Черния петък“ в края на ноември, като е последван „Кибер понеделник“ и традиционното коледно пазаруване през декември. Анализът предлага и някои съвети за по-успешно...
бизнес
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Вече ви информирахме, че шефът на Alibaba се оттегли от поста си. Промените на най-високо равнище изглежда не се отразяват негативно на компанията. Добър пример в това отношение е традиционния "Single's Day" ден на промоции, който се радва на голяма популярност. Данните на Alibaba разкриват, че през тазгодишното издание Alibaba е реализирала продажби в размер на внушителните $22.6 млрд. за девет часа.   Това е своеобразен рекорд за компанията. Припомняме ви, че през миналата година доставките бяха с 25% по-малко от сегашните стойности. Всъщност "Singles's Day" може да се определи като еквивалента на "Black Friday" и "Cyber Monday" инициативите в Европа и САЩ. Постепенно този специален ден отбелязван в Китай се превърна в най-голямото събитие за онлайн търговия в интернет.     Конкретните данни разкриват, че продажбите на Alibaba са преминали границите от $1 млрд. още в първата минута на "Single's Day", което е със 22% по-добри резултати от 2018г. От Alibaba прогнозираха, че над 500 млн. души ше се включат активно в 24-те часа на промоции, които предлага компанията. В момента пазарната капитализация на Alibaba е в размер на $486 млн. и тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на компанията.   Oще от Digital: Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.  
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Facebook
Как да настроим кои приятели във Facebook могат да ни виждат онлайн
Как да настроим кои приятели във Facebook могат да ни виждат онлайн
Facebook мечтае за свят, в който всеки е свързан по всяко време. Може би затова е толкова трудно да се показваме офлайн във Facebook Chat. Самата идея за „офлайн“ или „невидим“ е антитеза на всичко, в което социалната мрежа вярва.   За щастие, възможно е да държите завесата на неприкосновеността на личния си живот, като същевременно оставяте най-близките си приятели и семейство да знаят, че можете да говорите с тях ако искат. От Make Use Of знаят как да изберем кои приятели от Facebook да ни виждат онлайн и кои не. Процесът е разделен на две части: - Трябва да организирате приятелите си в списъци. - Трябва да решите в кои списъци искате да се показва вашето онлайн състояние.   Създайте списъци с приятели За да започнете, трябва да създадете някои списъци с приятели. Те ще формират основата за останалата част от процеса. Разбира се, списъците с приятели са полезни за много повече от изключването на състоянието на вашата дейност само за някои контакти. Те ви позволяват също да филтрирате споделяното от вас съдържание, да създавате персонализирани информационни емисии и лесно да каните групи от подходящи хора към събития.   Не забравяйте, че вашите списъци нямат отношение към това кой може да ви изпраща директни съобщения. Всеки, с когото сте приятели, може да се свърже с вас частно. Ако не искате това, отворете Settings -> Blocking -> Block Messages и въведете име. Ето как да създадете списък с приятели:     За да създадете нов списък с приятели (и да видите кои списъци вече съществуват), влезте в Facebook акаунта си и изберете „Friend Lists“ от панела в ляво. Веднага ще забележите, че Facebook вече е създал някои списъци от ваше име. Списъците могат да бъдат разделени в три категории: списъци с предварително зададени настройки, интелигентни списъци и персонализирани списъци. Предварително зададените списъци са списъци, които Facebook е създал за вас, като близки приятели, познати и ограничени (приятели, които могат да виждат само обществени публикации).   Смарт списъците също са създадени от Facebook за вас. Те се попълват въз основа на местоположението ви, къде сте ходили на училище, къде сте работили, членовете на вашето семейство и т.н.   Потребителските списъци са списъци, които създавате сами. Можете да редактирате членовете на всички предварително съставени списъци, като кликнете върху името на списъка, като разширите падащото меню „Manage List“ (в горния десен ъгъл на страницата) и изберете „Edit List“.   За да направите нов списък, кликнете върху „Create List“ в горната част на страницата. Дайте име на списъка и въведете имената на приятелите си в полето „Members“. Когато сте готови, натиснете „Create“.   Сега ще бъдете отведени до главната страница на списъка. В горния десен ъгъл можете да добавите още хора към списъка. Уверете се, че сте напълно доволни от списъка, преди да продължите.     Как да покажете (или скриете) вашата онлайн активност? След като създадете списъците си, време е да покажете или скриете активния си статус във Facebook. Има няколко метода, които можете да използвате, за да направите това. Можете да решите кой конкретно не може да ви вижда онлайн или да решите кой конкретно може да ви види онлайн. Зависи от подхода, който искате да предприемете. Не забравяйте, че ако има само няколко конкретни хора, с които не искате да говорите, отделянето им по име ще отговаря на нуждите ви.   Независимо от подхода, който ще изберете, трябва да направите някои промени в настройките на Facebook Chat. Върнете се към началната страница на Facebook. В дясната страна на екрана ще видите полето за чат. Кликнете върху иконата на зъбно колело в долния десен ъгъл, за да започнете. В менюто кликнете върху „Разширени настройки“. Ще се появи нов прозорец. Ще видите три опции: - Изключете чата само за някои контакти. - Изключете чата за всички контакти, с изключение на. - Изключете чата за всички контакти.   Трите варианта са очевидни. Ако искате да ограничите достъпа до няколко души или сте създали списък с хора, които искате да ограничите, изберете „Изключване на чата само за някои контакти“.     Ако кликнете върху някоя от първите две опции, Facebook ще ви подкани да въведете името на дадено лице или името на списъка. Започнете да въвеждате името на списъка, който току-що създадохте и полето трябва да се попълни автоматично. Последната опция ви кара да изглеждате офлайн за всички.   Вижте как да разберем кой ни е блокирал във Facebook
сигурност
Знаете ли, че: Google проследява почти всичко, което купувате онлайн
Знаете ли, че: Google проследява почти всичко, което купувате онлайн
Google разполагат с впечатляващо количество от информация за всеки потребител. Преобладаващата част от данните се споделя доброволно с компанията. Шефът на технологичния гигант Сундар Пичай преди дни направи интересно изявление, в което изрази мнение, че "поверителността на личните ни данни не може да бъде лукс". В контраст с неготово изказване, обаче се оказва, че Google следят без знанието на потребителите всяка една покупка, която извършваме в интернет.     Това важи и за нещата, които сме пазарували от Amazon, Alibaba, Seamless,DoorDash, Square и други онлайн търговци, които нямат нищо общо с компанията. От CNBC твърдят, че тази практика не е нова, а от години се използва от Google, като данните са подредени в специална секция в Gmail, която може да проверите от този линк. Компанията разбира за всяка извършена покупка, заради информацията, която получавате в процеса на поръчка в своя имейл и в някои случаи датира още от 2010г.     От Google не отрекоха за тази практика, но уточниха, че данните за извършените покупки са видими единствено за потребителите и не се използват за таргетиране на реклами. Ако тези действия на компанията не ви се струват странни ще допълним, че изтриването на информацията в раздела за покупки на Gmail е доста по-сложен процес, отколкото вероятно си представяте.     Стандартната секция за "Данни и персонализиране" също не предлага опция да премахнете тези данни. Детайлен преглед върху менюто също показва, че не съществува настройка, с която да изтриете всички покупки, асоциирани с акаунта ви в Gmail. В момента трябва ръчно да отваряте всяка от поръчките и да ги премахвате една по една от своя профил.   Oще от Digital: Oсем начина да спрем Google да ни следи
PDF
5 безплатни онлайн редактора на PDF файлове
5 безплатни онлайн редактора на PDF файлове
PDF е стандартният файлов формат за документи. Независимо дали става въпрос за формуляр, който трябва да попълните, или документ, който трябва да се чете от други, тези уеб приложения ще ви помогнат да постигнете всичко с PDF файловете си, без да инсталирате никакъв софтуер.   От Make Use Of са събрали 5 безплатни онлайн PDF редактори, с помощта на които може да попълвате или редактирате PDF файлове, да създавате PDF формуляри или документи, да намалявате размера на PDF файловете, да анотирате PDF файлове или да добавяте бележки, които другите да могат да виждат, да обединявате  няколко PDF файла и да отключвате PDF файл, защитени с парола.   Paperjet – попълвате и подписвате формуляри Най-добрите PDF четци за Windows, MacOS, Linux или Chrome OS не позволяват да променяте нищо в PDF файловете, които отваряте с тях. Най-бързият и най-лесен начин за редактиране на PDF файлове е като използвате Paperjet. Ще трябва да се регистрирате в Paperjet, за да използвате услугата. Paperjet е безплатен за десет PDF файла на един месец, но ще трябва да платите $ 5 на месец, ако се налага да редактирате по повече файла.   Jotform - създавате PDF файлове Докато повечето онлайн PDF редактори са за редактиране на формуляри, които вече имате, много малко инструменти ви дават възможност да създавате сами PDF формуляри. Jotform е фантастично безплатно уеб приложение за създаване на PDF файлове, което предлага богата колекция от шаблони. Шаблоните са разделени по категории. За да премахнете водният знак на Jotform от шаблоните, които искате да използвате ще трябва да преминете към платената версия на услугата.   Shrink PDF - намаляте размера на PDF файла PDF файловете често са доста големи, а много сайтове за изпращане на PDF файлове имат ограничение за размера на файла. С Shrink PDF можете да компресирате PDF файловете си без голяма загуба. Можете да компресирате до 20 PDF файла наведнъж. Не можете да променяте настройките, приложението има свои собствени методи за намаляване на размера. След като приключи компресирането, ще видите колко е намален размера на файла в проценти. Можете да изтеглите всички тези файлове поотделно или да ги изтеглите в ZIP архив.   Sumnotes - събирате и експортирате бележки и анотации в PDF файл PDF файлът не може лесно да се редактира, но можете да добавяте бележки и пояснения, които да се виждат от другите. Всъщност можете да правите това с вградени инструменти в Microsoft Edge, Google Chrome или macOS Preview. Sumnotes събира в списък и изнася тези бележки. Качете PDF файл в Sumnotes и след няколко секунди ще ви се покажат всички бележки в този файл. Можете да копирате всяка бележка или дори да експортирате всички пояснения в DOC или TXT файл. Разбира се, можете да изтриете всички бележки, които не искате.   PDF Candy – получавате всичко в едно за вашите PDF файлове Може да използвате различни безплатни онлайн инструменти за различни ваши нужди свързани със създаването и редактирането на вашите PDF файлове или да посетите PDF Candy и да получите всичко на едно място. Това е фантастично уеб приложение, което предлага възможност за извършване на най-често срещаните задачи за редактиране на PDF файлове.   Вижте 4 полезни Android приложения за четене на PDF файлове
Google Shopping
Нова функция в  Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Нова функция в Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Oнлайн платформата за шопинг на Google предлага много полезни функционалности, с които улеснява откриването на изгодни оферти в интернет. Интеграцията на смарт асистенти като Google Lens не само спестява време, но и обещава да промени начина, по който пазаруваме онлайн. Google Shopping поддържа система, която следи и предоставя в реално време най-изгодните цени на офертите. Можете да търсите с гласови команди и да разглеждате видео ревюта на продуктите в YouTube.     Компанията иска да ни подготви подобаващо за предстоящия празничен сезон с новата инициатива, която се казва Google Shopping 100. Идеята е добавянето на секция, в която се показват популярни продукти в осем различни категории: Tech, Kitchen Gear, Toys And Games, Accessories and Apparel, Home Goods, Sports And Fitness, Gaming и Personal Care. Във всяка една категория са показани по десет резултата с най-много търсения за съответните продукти от другите потребители в интернет.     Алгоритмите на Google постоянно анализират различни оферти, за да предоставят най-изгодните цени на търсените продукти. Идеята на на Google Shopping 100 е да улесни максимално потребителите, които бързат или не са сигурни какъв точно подарък искат да купят. Селекцията на Google е направена изцяло на базата на нещата, които другите хора търсят в интернет за тези категории. Със сигурност така може да ви хрумне някоя подходяща идея за подарък в последния момент.   Oще от Digital: Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
черен петък
Внимавайте за нереални отстъпки по време на Черният Петък
Внимавайте за нереални отстъпки по време на Черният Петък
Днес е денят на големите намаления от така дългоочакваният „Черен Петък“. Стотици хиляди хора пазаруват онлайн и купуват стоки за милиони левове. Само за първите няколко часа от продажбите с огромно намаление, търговци отбелязаха нечувани продажби.  
сигурност
Как да разберем кой ни следи в Интернет и как да се предпазим
Как да разберем кой ни следи в Интернет и как да се предпазим
Ако сте абсолютно наясно, че докато сте онлайн някой ви следи и събира данните ви без изричното ви съгласие, вие четете правилната статия. От pocket-lint описват как да се предпазите от проследяване или как да го ограничите.   Кой събира вашите данни и защо? Първо, разберете, че „събирането на данни“ е неясна концепция. Данните, които се събират може да включват лична информация, като имейл адреса ви, име, ЕГН. Но може да се събират само данни за вашата интернет активност, включително страниците, които посещавате и дори метаданните, като например, кога посещавате тези страници. Вашите чатове, онлайн покупки, медицинска информация и дори финансови детайли като номера на кредитни карти също се считат за данни.   Що се отнася до това кой събира тези данни и защо, виновниците са няколко. Хакерите могат да използват техники като фишинг, за да ви измамят и откраднат вашите данни. Но не рядко и доставчиците на интернет услуги, наблюдават вашата интернет активност и я използват като поток от приходи. Те събират данни за сърфирането от потребителите си и продават тези „данни“ на търговците, които го използват за разработване на насочени онлайн реклами.   Вашата интернет активност може да се проследява и чрез бисквитки – малки битове текст, които се изтеглят и съхраняват от вашия уеб браузър. Те се използват от повечето уебсайтове и услуги за регистриране на онлайн навиците на потребителя, които отново са данни, които след това се използват за показване на реклами. Използват се и за подобряване на вашето интернет преживяване като цяло. Дори мобилните приложения и разширенията на браузъра могат да проследяват вашата активност. Вашите данни са ценни колкото златото.   Как да видите кой ви следи и как да го спрете? Има няколко разширения за браузъри, които твърдят, че ви помагат да видите кой следи навиците ви за сърфиране в мрежата, но повечето от тях не заслужават внимание. Следните се препоръчват като безопасни за употреба: - HTTPS Everywhere - този плъгин принуждава сайтовете да използват криптирана връзка, което помага да защитите вашите онлайн покупки, данни при плащания и сърфирането ви в мрежата от злонамерени лица. -  Privacy Badger - следи за трети страни и рекламни мрежи, които се опитват да ви проследят чрез бисквитки и цифров отпечатък и дори може да ги блокира автоматично. - Disconnect - показва визуално кои уебсайтове проследяват вашата активност в реално време. Невидимите тракери, които ви следят, могат лесно да бъдат блокирани с Disconnect. - NoScript Security Suite - поддържан от Едуард Сноудън, този плъгин за браузъра Firefox и за други браузъри, базирани на Mozilla, може да деактивира активно съдържание, включително JavaScript, което може да се използва за проследяване на вашата онлайн активност. -  Blur - може да се използва като мениджър на пароли и генератор на силни пароли, блокер на реклами и за криптиране.   Какво друго можете да направите? Не забравяйте, че е много трудно да избегнете събирането и наблюдението на данни. Ако използвате Facebook, Instagram, Snapchat или Twitter, имайте предвид, че повечето от тези онлайн услуги ви следят и дори не са криптирали връзката от край до край. Всяка голяма технологична компания като Microsoft, Google, Facebook или Apple ви следи.   1. Браузъри Браузърите са в основата на събирането на данни. Рекламните мрежи ви проследяват в сайтовете, докато доставчикът на интернет регистрира посещаваните от вас страници, а хакерите се опитват да използват несигурни Wi-Fi връзки и некодирани уебсайтове, за да получат успешно достъп до вас и да събират данни.   За да се предпазите от всичко това, използвайте защитен уеб браузър, като Tor на вашия десктоп и мобилно устройство. Тor е като обикновен браузър, но ви позволява анонимно да сърфирате в мрежата. Въпреки че можете да използвате Tor за каквото и да било, стриймингът на видео е даста бавен и някои плъгини (като Flash) са деактивирани. Можете също да използвате мобилната версия на Tor. Има и приложение Orbot за Android и Onion Browser за iOS, също.   2. Търсачки    Google, Yahoo!, Bing – всички събират вашите данни, за да осигурят „персонализирани“ преживявания. За да предотвратите това, помислете да използвате алтернативна търсачка, която не записва историята на търсенето ви и блокира рекламните тракери. Такива са  DuckDuckGo, Qwant и Startpage.   3. Виртуални частни мрежи Виртуалната частна мрежа (VPN) е може би най-добрият начин да създадете защитен тунел и да маскирате присъствието си онлайн. Пакетите с данни се кодират, преди да бъдат изпратени до сървър, скривайки вашите IP адрес и вашето местоположение.    Платените VPN услуги често са по-надеждни, тъй като безплатните такива могат да проследяват и продават вашите данни, пренебрегвайки смисъла от използването на VPN за поверителност. Някои добри услуги са NordVPN, Private Internet Access, ExpressVPN и TorGuard.   4. Криптиращи приложения И накрая, използвайте приложения които криптират вашата комуникация, като например приложението Signal. То се счита за най-сигурното приложение за съобщения, когато се използва правилно. Предлага се за iOS, Android и десктопи, и криптира връзката от край до край без да събира метаданни. Освен това е с отворен код, така че всеки може да провери кода.   Вижте 10 начина, по които уеб сайтовете излага на риск личните ни данни
снимки
Най-изгодните онлайн места, където можем да продадем снимките си
Най-изгодните онлайн места, където можем да продадем снимките си
Ако смятате, че сте направили снимки, за които хората биха били готови да платят, трябва да знаете кои са най-изгодните места за продажба на снимки онлайн. За щастие, има някои уважавани уебсайтове, които могат да ви помогнат да превърнете тези снимки в пари. От информацията на Make Use Of научаваме кои са те.   Alamy     Има причина, тук да откриете над 160 милиона видео клипове и снимки обявени за продажба. Този сайт предлага 50% от продажната цена на фотографите за снимките им. Сайтът също така позволява на фотографите да продават снимките си и на друго място, но в такъв случай ще получавате само 40% комисиона.   Shutterstock     От стартирането си, Shutterstock е платил над 500 милиона долара на своите сътрудници. Когато качите снимка на сайта, вие запазвате авторските си права. Можете да спечелите до 30% от продажната цена на снимките си в зависимост от размера на изображението. В момента изплащането започва от $ 0.25 и може да достигне до $ 120.   iStock Photo     Трябва да кандидатствате, преди да започнете да продавате снимките си на този сайт. Процесът на кандидатстване се състои в изпращане на няколко ваши снимки. Тъй като iStock Photos и Getty Images са партньори, може да ползвате и двете платформи. Сайтът не предоставя никакви подробности за това колко можете да спечелите, но се твърди, че ще спечелите процент от всяка снимка, която продавате.   PhotoShelter     Ако искате да продавате снимките си онлайн, но по-скоро искате тези продажби да стават чрез ваш собствен сайт, PhotoShelter е фантастичен инструмент за вас. В основата си PhotoShelter е платформа за електронна търговия, ориентирана към фотографията, която можете да интегрирате в почти всеки уебсайт. Ползите от тази опция включват запазване на пълен контрол върху това как да се показват снимките ви възможността да печелите много повече от продажната цена. За съжаление ще трябва да платите абонаментна такса за тази услуга. Основният план започва от $ 10 / месец.   Adobe Stock   Adobe Stock предлага 33% от продажната цена за снимките ви и 35% за векторни графики. Можете да депозирате тези възнаграждения в банковата си сметка, след като сте достигнали праг от $ 25. Adobe Stock е интегриран в приложенията на Adobe. Adobe опрости начина, по който качвате снимките си. Вместо да преминавате през усърдно бавния процес на маркиране на всичките си изображения, интелигентната система за маркиране на Adobe го прави вместо вас. За да направи живота ви още по-лесен, Adobe ви позволява да качвате вашите снимки чрез Adobe Lightroom CC, Adobe Bridge CC или сайта им.   SmugMug     Пакетът SmugMug Pro е алтернатива на PhotoShelter. Платформата ви позволява да покажете работата си на света и да управлявате поръчките си за годишна абонаментна такса. Основната отличителна черта е възможността за използване на услугата за печат на SmugMug за създаване на плакати, книги и поздравителни картички от вашите снимки. Има и някои допълнителни функции. Ще получите 85% от приходите си.   Вижте 6 начина да печелите пари от Instagram  
Google Chrome
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google вече разпространяват ъпдейт до популярния си уеб браузър който е предназначен предимно за хората, които често пазаруват онлайн. Актуализацията предлага нова функция, която прескача една стъпка и автоматично въвежда данните за дебитната или кредитната карта директно в страницата за покупка. Досега можеше да се възползвате от полезния инструмент за автоматично попълване в Google Chrome, ако сте активирали синхронизирането с Chrome Sync.   Новата версия на уеб браузъра премахва тази стъпка. Единственото, което трябва е да сте логнати в своя Google акаунт. Разбира се необходимо е предварително да сте настроили метод за плащане в профила си. Следващият път, когато пазарувате в интернет ще бъдете подканени само да въведете Card Verification Code (CVC), който ще намерите на гърба на картата ви. Ето как да използвате новата функция, според CNet:     1. Отворете Chrome и заредете страницата "mycaccount.google.com". 2. Кликнете върху "Payment & Subscriptions". 3. Изберете "Manage Payment Methods". 4. Натиснете ""Add A Payment Method" и въведете необходимите данни. 5. Запазете промените със "Save".     Така ще добавите кредитна или дебитна карта към своя профил. Когато извършвате покупка онлайн ще бъдете подканени да въведете тази информация. Кликнете върху "Show Cards Saved In Your Google Account" и изберете предпочитаната карта. Въведете "CVC" номера в задната част и потвърдете с бутона "Confirm", за да завършите поръчката. По този начин ще си спестите ценно време, когато пазарувате онлайн няма да се налага да въвеждате всеки път информацията за картата си.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
интернет
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal са глобален лидер в извършването на плащания в интернет и предпочитаната система за онлайн търговия. Компанията сега предостави достъп до представителите на малкия бизнес на платформата PayPal Commence Platform. Благодарение на нея клиентите им ще разполагат с достъп до широк набор от функции и същата инфраструктура, която предлагат най-големите гиганти като Facebook Marketplace и Instagram Checkout, информира CNBC.   Сегашното решение на PayPal ще предостави на милиони представители на малкия бизнес в Европа идентични инструменти да продават своите продукти както най-големите имена в бранша. PayPal Commerce Platform не само ще им позволи да достигнат до повече потребители, но също така и ефективна защита срещу онлайн измами и нелегитимни акаунти. Oт компанията твърдят, че платформата им предлага най-добрите възможности да се съревновават с Instagram и Facebook.      Интеграцията на платформата ще спести на клиентите на европейския пазар допълнителни разходи за софтуер за сигурност, инфраструктура, поддръжка и др. PayPal Commerce Platform предлага всичко необходимо да се изгради мащабна екосистема за онлайн търговия, която привлича клиенти от цял свят. Иновативната платформа на PayPal предлага уникално съчетание между алгоритми с машинно обучение и изкуствен интелект, за да гарантира най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: EС въвежда нови мерки, които ще спрат нелоялните практики в онлайн търговията
видео
5 безплатни онлайн редакторa на видеоклипове, които не изискват регистрация
5 безплатни онлайн редакторa на видеоклипове, които не изискват регистрация
Редовно заснемате видео клипове, но не винаги успявате да ги редактирате, защото трябва да инсталирате приложение или да преминете през досадния процес на регистрация за даден сайт? В такъв случай, информацията на Make Use Of е за вас.   От медията препоръчват тези 5 безплатни онлайн редактори на видеоклипове, които не изискват регистрация. С тях ще можете да промените размера, да завъртите, отрежете или нарежете клипа на части и да намалите размера на файла с лекота. Можете дори да добавите надписи или субтитри и да увеличите силата на звука.   1. Kapwing Kapwing има набор от инструменти за редактиране на видео, но две от тях превъзхождат останалите: преоразмеряване на видеоклиповете за социални медии и добавяне на субтитри. Освен това работата с Kapwing е изключително бърза и приятна.   Така например, инструментът за преоразмеряване незабавно ще подготви видеоклипа ви за публикуване в желаната от вас социална мрежа. Трябва само да го качите и да изберете една от възможностите Instagram, Facebook, Twitter или Snapchat. Когато Kapwing приключи ще ви покаже предварителен преглед. Публикувайте видеоклипа в тази социална мрежа или го изтеглете на хард диска си.   2. VideoLouder Имате видеоклип, при който звукът е твърде нисък, за да се чува ясно? В такъв случай се отправете към VideoLouder и решете проблема. Ако силата на звука е прекалено силен, също може да го регулирате. VideoLouder работи с всеки AVI, MPEG, MP4, MOV или XVID файл до 500MB. VideoLouder има и други удобни инструменти за редактиране на видео. Сайтът защитава вашата поверителност, като премахва видеото от сървърите си няколко часа след първоначалното качване.   3. Compressify Социалните мрежи драстично ограничават размера на файловете. Така че, когато размерът на видео файла ви е твърде голям, отправете се към Compressify, за да го компресирате, без да губите качество. "Магията" се крие в използването на формата на Google, WebM, който е предназначен за видеоклипове в интернет. Той прави клиповете с 20 до 60 процента по-малки от оригинала. Всички основни социални мрежи поддържат WebM.   4. RotateMyVideo.net Вертикалните (или портретни) видеоклипове не изглеждат добре в YouTube, докато хоризонталните (или пейзажните) видеоклипове са странни за Instagram или Snapchat. RotateMyVideo дава лесно решение на този проблем. Качете видеоклип от твърдия си диск и сте готови да го обърнете. Завъртете го наляво или надясно или променете съотношението на размера на видеоклипа. Може да избирате между 4: 3, 16: 9 или да запазите оригинала. След като приключите, изтеглете видеоклипа или го споделете директно в социалните мрежи. 5. Online-Video-Cutter Ако търсите инструмент Всичко-в-едно, тогава Online-Video-Cutter е вашето решение. Уеб приложението работи с файлове с размер до 500MB и с почти във всеки файлов формат. Online-Video-Cutter е напълно безплатна услуга, но ще трябва да активирате Adobe Flash, за да я използвате. Видеоклипът ви ще бъде изтрит от сървърите на компанията няколко часа след като сте го качили.   Вижте 5 безплатни приложения за разделяне и сливане на видео файлове
онлайн магазини
Как да направим избор на продукт в онлайн магазин
Как да направим избор на продукт в онлайн магазин
Пазаруването онлайн вече е ежедневие за много хора. То има много предимства, но и своите особености. Например изборът на продукт. Има толкова много онлайн магазини, оферти и цени, че човек може да се загуби в търсене на най-добрия избор дори и за най-елементарните продукти. Ето как да направим своя избор.   Намиране на продукта Обикновено знаем какво точно търсим и обикаляме по онлайн магазините в търсене на най-добрите оферти. Няколко неща, които първо трябва да съобразим.   Да проверим доколко самите онлайн магазини са реални. Ако нямат...