Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
87 резултата за онлайн
търговия
eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
eBay обяви, че отлага заплащането на почти всички такси за търговците на платформата си и временно няма да променя рейтинга на търговците, които са засегнати от пандемията от COVID-19. По време на пандемията от коронавирус малките и средни предприятия имат спешна нужда от подкрепа, за да продължат да продават по целия свят. Отсега нататък абонатите на eBay Store, които отговарят на определни условия, ще могат да  отсрочат плащания на повечето такси за 30 дни. Пълната информация за начините да се възползвате от тези възможности е налична на официалната страница и в имейл комуникация на...
бизнес
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронаворус
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронаворус
Днес едни от най-търсените продукти в световен мащаб са медицинските маски и дезинфектантите за ръце. Причината за това както всички знаем е пандемията от Коронавирус, която постави милиарди хора в стресова ситация. 
Amazon
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Въпреки безпрецедентните мерки, които държавите по цял свят предприеха за ограничението на коронавируса това продължава да бъде най-дискутираната публична тема. Разпространеието на заразата вече обхвана почти всички континенти и да налага да бъдем изключителни внимателни при пътуването си. Другата страна на проблема са спекулациите и начините, по които се прекалява с темата за Covid-19 вируса. Само преди дни се оказа, че Facebook трябва да блокират достъпа до публикации, обещаващи бързо лечение на коронавируса.   Други водещи онлайн платформи също са изложени на риск и сега този проблем засегна и мрежата на Amazon, съобщавa mspoweruser. В последните дни търговската верига е спряла офертите за повече от милион оферти, засягащи коронавируса и по-конкретно предлагащи лечение на коварната заплаха. Amazon не пожелаха да влизат в детайли, но потвърдиха, че въпросните обекти могат да се разделят на множество продуктови категории. Toва е поредната новина, че има хора, които опитват да спечелят от разпространението на вируса.   Най-добрият вариант е да бъдете внимателни, когато пазарувате онлайн, за да не станете жертва на някоя онлайн измама. Другите водещи платформи в интернет са изложени на същия проблем. Бъдете нащрек за предложения на продукти, които изглеждат твърде скъпи или предлагат нереалистични функции. Amazon изразиха увереност да продължат да работят със своите партньори, за да предложат най-доброто на милионите си потребители по цял свят.   Още от Digital: Как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
eBay
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay потвърдиха, че са се съгласили да продадат бизнеса си с билети StubHub на Viagogo, които са конкуренти на компанията на европейския пазар. Финансовите параметри на сделката достигат до $4.05 млрд. За в бъдеще Viagogo и StubHub ще обединят своите платформи и ще предлагат продуктите си на клиенти в повече от 70 държави по цял свят. Потребителите ще могат да избират между билети за разнообразни спортни и музикални събития.   Сделката ще позволи на настоящата аудитория да открива интересни събития в Европа, Азия, Австралия и Латинска Америка, съобщава TechCrunch. Идеята за продажбата на този бизнес на eBay бе лансирана от група инвеститори, сред които Elliott Management Corp. и Starboard Value LP,. Оценките предвиждаха StubHub да бъде продадена на цена между $3.5 млрд. и $4.5 млрд., като финалната сума точно в средата на този диапазон.   Припомняме ви, че eBay придобиха платформата за $310 млн. преди 12 години и след това инвестираха сериозни средства за подобряването на StubHub. Данните разкриват, че приходите от този бизнес за третото тримесечие са около $306 млн. Крайните потребители ще имат най-голяма полза от сливането на StubHub и Viagogo. Сделката се очаква да бъде финализирана през 2020г, когато трябва да получи необходимите разрешения на регулаторите.   Още oт Digital: Какво продават най-често българите в eBay
черен петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Онлайн пазаруването вече е ежедневие за много хора. А през последните години голям ръст има на пазаруването по интернет през смартфон. То е още по-удобно и позволява да се пазарува буквално навсякъде.    Анализ на Adobe Analytics проверява какви са тенденциите при пазаруването през предстоящия активен сезон, съобщава TechRadar. Той започва с „Черния петък“ в края на ноември, като е последван „Кибер понеделник“ и традиционното коледно пазаруване през декември. Анализът предлага и някои съвети за по-успешно...
бизнес
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Вече ви информирахме, че шефът на Alibaba се оттегли от поста си. Промените на най-високо равнище изглежда не се отразяват негативно на компанията. Добър пример в това отношение е традиционния "Single's Day" ден на промоции, който се радва на голяма популярност. Данните на Alibaba разкриват, че през тазгодишното издание Alibaba е реализирала продажби в размер на внушителните $22.6 млрд. за девет часа.   Това е своеобразен рекорд за компанията. Припомняме ви, че през миналата година доставките бяха с 25% по-малко от сегашните стойности. Всъщност "Singles's Day" може да се определи като еквивалента на "Black Friday" и "Cyber Monday" инициативите в Европа и САЩ. Постепенно този специален ден отбелязван в Китай се превърна в най-голямото събитие за онлайн търговия в интернет.     Конкретните данни разкриват, че продажбите на Alibaba са преминали границите от $1 млрд. още в първата минута на "Single's Day", което е със 22% по-добри резултати от 2018г. От Alibaba прогнозираха, че над 500 млн. души ше се включат активно в 24-те часа на промоции, които предлага компанията. В момента пазарната капитализация на Alibaba е в размер на $486 млн. и тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на компанията.   Oще от Digital: Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.  
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
пари
Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
Mastercard увеличава лимита за безконтактни плащания в 29 държави в Европа. В България той става 100 лв (от 50 лв) и ще позволи на търговците да предоставят още по-добро изживяване на потребителите, когато пазаруват. България е сред шампионите по навлизане на безконтактни плащания, със почти 100% безконтактни терминали и около 80% безконтактни карти на пазара.   Mastercard подкрепи няколко инициативи през последните месеци, които доведоха до драстично увеличение на използването на безконтактни карти и мобилни устройства в Европа; 75% от всички трансакции на Mastercard в...
коронавирус
Къде можем да проследим разпространението на коронавируса в реално време
Къде можем да проследим разпространението на коронавируса в реално време
Вече има възможност да следим на живо в реално време разрпостранението на коронавируса. Коронавирус онлайн табло (https://gisanddata.maps.arcgis.com/ ) изтегля данни от Световната здравна организация (СЗО) (https://www.who.int/), както и от центровете за контрол на заболяванията в САЩ, Китай и Европа, за да покаже всички потвърдени и подозирани случаи на коронавирус, заедно със смъртните случаи, както и случаите на оздравяване и възстановяване.   Центърът за системна наука и инженеринг (Center for Systems Science and Engineering) пусна онлайн табло за управление, което проследява разпространението на смъртоносния коронавирус, докато пробива път в Китай и извън него. Данните се визуализират чрез графична информационна система в реално време (GIS). Смята се, че коронавирусът (формално известен като COVID-19) е възникнал в град Ухан, в провинция Хубей, Китай, и досега е убил повече от 3000 души при заболели над 780 000 само в континенталния Китай.   Въпреки усилията на китайското правителство да ограничи разпространението на вируса, случаите са потвърдени на всеки континент, с изключение на Антарктида. Към понеделник тази седмица има 91 потвърдени случаи на коронавирус в САЩ и шест потвърдени смъртни случая в щата Вашингтон.    Следете коронавируса на карта в реално време     Както виждате, таблото показва следното:   1. Ляв панел – Общ брой заразени по света; – Потвърдени случаи на заразяване по страни; – Денят и часа към времето на актуализиране на информацията.   2. Централен панел – Графично изображение на заразата по света по региони.   3. Десен панел – Общ брой смъртни случаи – Общ брой случаи на оздравяване и възстановяване – Графики с три опции: - ACTUAL (актуална) - графика с три линни, която показва заразяването в континентален Китай (тъмножълта линия за "Mainland China"), заразяването по света (светложълта линия за "Other Locations") и общите случаи на оздравяване (зелена линия за "Total Recovered"); - LOGARITHMIC (логаритмична) - тази графика е със същите параметри като "ACTUAL"; - DAILY CASE (ежедневни случаи за изтекклия месец) - тази графика показва новите случаи на коронавирус (червен цвят, "New Confirmed") и новите случаи на изцеляване (зелен цвят, "New Recovered"). Към момента, опцията "DAILY CASE' на коронавирус онлайн таблото показва данни за месец февруари.   Освен този онлайн ресурс, можете да използвате и данните на изследователи от Оксфордския университет, Харвардското медицинско училище, Бостънската детска болница и Североизточния университет, които също са пуснали уебсайт за проследяване на вируси с актуализации в реално време.     Интерсното при този сайт е, че можете да изолзвате зеленият бутон "Покажи разпространението с анимация" горе вдясно ("Animate Spread"), който ви показва разпространението от началния момент досега.   Вижте как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно  
реклами
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Google и Facebook продължават да разчитат основно на рекламата, за да генерират приходи. Именно това е причината двете компании да инвестират все повече средства за дигитален маркетинг.  В следващите няколко години ни очаква поредната фаза на впечатляващ ръст в сферата на онлайн рекламата. Навлизането на по-добри методи за управление на данни в реално време и еволюцията на машинно обучение ще променят начина, по който си взаимодействаме с рекламите в интернет.   Един от водещите трендове ще бъдат т.нар. "вълшебни моменти", които представляват ситуация на разпространение на хипер-подходящо съдържание в точния момент. Потребителите ще получат достъп до по-релевантен и атрактивен продукт, като освен подобрените възможности за интеракция ще получат по-висока степен на сигурност. Еволюцията на технологиите също така ще благоприятства създаването на по-качествени маркери за анализ на потребителските данни.     Технологиите позволяват на рекламодателите да предвиждат поведението и местоположението ни, за да таргетират още по-ефективно своите послания. Очаквайте платформите за дигитален маркетинг да се стремят да бъдат максимално отворени към самия потребители и да предоставят още по-забавни възможности за взаимодействие с рекламите. Иновации като виртуална и добавена реалност също тепърва ще се превръщат в средство, с което ще може още по-лесно да пазаруваме в интернет.   Още от Digital:  Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Google Shopping
Нова функция в  Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Нова функция в Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Oнлайн платформата за шопинг на Google предлага много полезни функционалности, с които улеснява откриването на изгодни оферти в интернет. Интеграцията на смарт асистенти като Google Lens не само спестява време, но и обещава да промени начина, по който пазаруваме онлайн. Google Shopping поддържа система, която следи и предоставя в реално време най-изгодните цени на офертите. Можете да търсите с гласови команди и да разглеждате видео ревюта на продуктите в YouTube.     Компанията иска да ни подготви подобаващо за предстоящия празничен сезон с новата инициатива, която се казва Google Shopping 100. Идеята е добавянето на секция, в която се показват популярни продукти в осем различни категории: Tech, Kitchen Gear, Toys And Games, Accessories and Apparel, Home Goods, Sports And Fitness, Gaming и Personal Care. Във всяка една категория са показани по десет резултата с най-много търсения за съответните продукти от другите потребители в интернет.     Алгоритмите на Google постоянно анализират различни оферти, за да предоставят най-изгодните цени на търсените продукти. Идеята на на Google Shopping 100 е да улесни максимално потребителите, които бързат или не са сигурни какъв точно подарък искат да купят. Селекцията на Google е направена изцяло на базата на нещата, които другите хора търсят в интернет за тези категории. Със сигурност така може да ви хрумне някоя подходяща идея за подарък в последния момент.   Oще от Digital: Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
черен петък
Внимавайте за нереални отстъпки по време на Черният Петък
Внимавайте за нереални отстъпки по време на Черният Петък
Днес е денят на големите намаления от така дългоочакваният „Черен Петък“. Стотици хиляди хора пазаруват онлайн и купуват стоки за милиони левове. Само за първите няколко часа от продажбите с огромно намаление, търговци отбелязаха нечувани продажби.  
сигурност
Как да разберем кой ни следи в Интернет и как да се предпазим
Как да разберем кой ни следи в Интернет и как да се предпазим
Ако сте абсолютно наясно, че докато сте онлайн някой ви следи и събира данните ви без изричното ви съгласие, вие четете правилната статия. От pocket-lint описват как да се предпазите от проследяване или как да го ограничите.   Кой събира вашите данни и защо? Първо, разберете, че „събирането на данни“ е неясна концепция. Данните, които се събират може да включват лична информация, като имейл адреса ви, име, ЕГН. Но може да се събират само данни за вашата интернет активност, включително страниците, които посещавате и дори метаданните, като например, кога посещавате тези страници. Вашите чатове, онлайн покупки, медицинска информация и дори финансови детайли като номера на кредитни карти също се считат за данни.   Що се отнася до това кой събира тези данни и защо, виновниците са няколко. Хакерите могат да използват техники като фишинг, за да ви измамят и откраднат вашите данни. Но не рядко и доставчиците на интернет услуги, наблюдават вашата интернет активност и я използват като поток от приходи. Те събират данни за сърфирането от потребителите си и продават тези „данни“ на търговците, които го използват за разработване на насочени онлайн реклами.   Вашата интернет активност може да се проследява и чрез бисквитки – малки битове текст, които се изтеглят и съхраняват от вашия уеб браузър. Те се използват от повечето уебсайтове и услуги за регистриране на онлайн навиците на потребителя, които отново са данни, които след това се използват за показване на реклами. Използват се и за подобряване на вашето интернет преживяване като цяло. Дори мобилните приложения и разширенията на браузъра могат да проследяват вашата активност. Вашите данни са ценни колкото златото.   Как да видите кой ви следи и как да го спрете? Има няколко разширения за браузъри, които твърдят, че ви помагат да видите кой следи навиците ви за сърфиране в мрежата, но повечето от тях не заслужават внимание. Следните се препоръчват като безопасни за употреба: - HTTPS Everywhere - този плъгин принуждава сайтовете да използват криптирана връзка, което помага да защитите вашите онлайн покупки, данни при плащания и сърфирането ви в мрежата от злонамерени лица. -  Privacy Badger - следи за трети страни и рекламни мрежи, които се опитват да ви проследят чрез бисквитки и цифров отпечатък и дори може да ги блокира автоматично. - Disconnect - показва визуално кои уебсайтове проследяват вашата активност в реално време. Невидимите тракери, които ви следят, могат лесно да бъдат блокирани с Disconnect. - NoScript Security Suite - поддържан от Едуард Сноудън, този плъгин за браузъра Firefox и за други браузъри, базирани на Mozilla, може да деактивира активно съдържание, включително JavaScript, което може да се използва за проследяване на вашата онлайн активност. -  Blur - може да се използва като мениджър на пароли и генератор на силни пароли, блокер на реклами и за криптиране.   Какво друго можете да направите? Не забравяйте, че е много трудно да избегнете събирането и наблюдението на данни. Ако използвате Facebook, Instagram, Snapchat или Twitter, имайте предвид, че повечето от тези онлайн услуги ви следят и дори не са криптирали връзката от край до край. Всяка голяма технологична компания като Microsoft, Google, Facebook или Apple ви следи.   1. Браузъри Браузърите са в основата на събирането на данни. Рекламните мрежи ви проследяват в сайтовете, докато доставчикът на интернет регистрира посещаваните от вас страници, а хакерите се опитват да използват несигурни Wi-Fi връзки и некодирани уебсайтове, за да получат успешно достъп до вас и да събират данни.   За да се предпазите от всичко това, използвайте защитен уеб браузър, като Tor на вашия десктоп и мобилно устройство. Тor е като обикновен браузър, но ви позволява анонимно да сърфирате в мрежата. Въпреки че можете да използвате Tor за каквото и да било, стриймингът на видео е даста бавен и някои плъгини (като Flash) са деактивирани. Можете също да използвате мобилната версия на Tor. Има и приложение Orbot за Android и Onion Browser за iOS, също.   2. Търсачки    Google, Yahoo!, Bing – всички събират вашите данни, за да осигурят „персонализирани“ преживявания. За да предотвратите това, помислете да използвате алтернативна търсачка, която не записва историята на търсенето ви и блокира рекламните тракери. Такива са  DuckDuckGo, Qwant и Startpage.   3. Виртуални частни мрежи Виртуалната частна мрежа (VPN) е може би най-добрият начин да създадете защитен тунел и да маскирате присъствието си онлайн. Пакетите с данни се кодират, преди да бъдат изпратени до сървър, скривайки вашите IP адрес и вашето местоположение.    Платените VPN услуги често са по-надеждни, тъй като безплатните такива могат да проследяват и продават вашите данни, пренебрегвайки смисъла от използването на VPN за поверителност. Някои добри услуги са NordVPN, Private Internet Access, ExpressVPN и TorGuard.   4. Криптиращи приложения И накрая, използвайте приложения които криптират вашата комуникация, като например приложението Signal. То се счита за най-сигурното приложение за съобщения, когато се използва правилно. Предлага се за iOS, Android и десктопи, и криптира връзката от край до край без да събира метаданни. Освен това е с отворен код, така че всеки може да провери кода.   Вижте 10 начина, по които уеб сайтовете излага на риск личните ни данни
снимки
Най-изгодните онлайн места, където можем да продадем снимките си
Най-изгодните онлайн места, където можем да продадем снимките си
Ако смятате, че сте направили снимки, за които хората биха били готови да платят, трябва да знаете кои са най-изгодните места за продажба на снимки онлайн. За щастие, има някои уважавани уебсайтове, които могат да ви помогнат да превърнете тези снимки в пари. От информацията на Make Use Of научаваме кои са те.   Alamy     Има причина, тук да откриете над 160 милиона видео клипове и снимки обявени за продажба. Този сайт предлага 50% от продажната цена на фотографите за снимките им. Сайтът също така позволява на фотографите да продават снимките си и на друго място, но в такъв случай ще получавате само 40% комисиона.   Shutterstock     От стартирането си, Shutterstock е платил над 500 милиона долара на своите сътрудници. Когато качите снимка на сайта, вие запазвате авторските си права. Можете да спечелите до 30% от продажната цена на снимките си в зависимост от размера на изображението. В момента изплащането започва от $ 0.25 и може да достигне до $ 120.   iStock Photo     Трябва да кандидатствате, преди да започнете да продавате снимките си на този сайт. Процесът на кандидатстване се състои в изпращане на няколко ваши снимки. Тъй като iStock Photos и Getty Images са партньори, може да ползвате и двете платформи. Сайтът не предоставя никакви подробности за това колко можете да спечелите, но се твърди, че ще спечелите процент от всяка снимка, която продавате.   PhotoShelter     Ако искате да продавате снимките си онлайн, но по-скоро искате тези продажби да стават чрез ваш собствен сайт, PhotoShelter е фантастичен инструмент за вас. В основата си PhotoShelter е платформа за електронна търговия, ориентирана към фотографията, която можете да интегрирате в почти всеки уебсайт. Ползите от тази опция включват запазване на пълен контрол върху това как да се показват снимките ви възможността да печелите много повече от продажната цена. За съжаление ще трябва да платите абонаментна такса за тази услуга. Основният план започва от $ 10 / месец.   Adobe Stock   Adobe Stock предлага 33% от продажната цена за снимките ви и 35% за векторни графики. Можете да депозирате тези възнаграждения в банковата си сметка, след като сте достигнали праг от $ 25. Adobe Stock е интегриран в приложенията на Adobe. Adobe опрости начина, по който качвате снимките си. Вместо да преминавате през усърдно бавния процес на маркиране на всичките си изображения, интелигентната система за маркиране на Adobe го прави вместо вас. За да направи живота ви още по-лесен, Adobe ви позволява да качвате вашите снимки чрез Adobe Lightroom CC, Adobe Bridge CC или сайта им.   SmugMug     Пакетът SmugMug Pro е алтернатива на PhotoShelter. Платформата ви позволява да покажете работата си на света и да управлявате поръчките си за годишна абонаментна такса. Основната отличителна черта е възможността за използване на услугата за печат на SmugMug за създаване на плакати, книги и поздравителни картички от вашите снимки. Има и някои допълнителни функции. Ще получите 85% от приходите си.   Вижте 6 начина да печелите пари от Instagram  
Google Chrome
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google вече разпространяват ъпдейт до популярния си уеб браузър който е предназначен предимно за хората, които често пазаруват онлайн. Актуализацията предлага нова функция, която прескача една стъпка и автоматично въвежда данните за дебитната или кредитната карта директно в страницата за покупка. Досега можеше да се възползвате от полезния инструмент за автоматично попълване в Google Chrome, ако сте активирали синхронизирането с Chrome Sync.   Новата версия на уеб браузъра премахва тази стъпка. Единственото, което трябва е да сте логнати в своя Google акаунт. Разбира се необходимо е предварително да сте настроили метод за плащане в профила си. Следващият път, когато пазарувате в интернет ще бъдете подканени само да въведете Card Verification Code (CVC), който ще намерите на гърба на картата ви. Ето как да използвате новата функция, според CNet:     1. Отворете Chrome и заредете страницата "mycaccount.google.com". 2. Кликнете върху "Payment & Subscriptions". 3. Изберете "Manage Payment Methods". 4. Натиснете ""Add A Payment Method" и въведете необходимите данни. 5. Запазете промените със "Save".     Така ще добавите кредитна или дебитна карта към своя профил. Когато извършвате покупка онлайн ще бъдете подканени да въведете тази информация. Кликнете върху "Show Cards Saved In Your Google Account" и изберете предпочитаната карта. Въведете "CVC" номера в задната част и потвърдете с бутона "Confirm", за да завършите поръчката. По този начин ще си спестите ценно време, когато пазарувате онлайн няма да се налага да въвеждате всеки път информацията за картата си.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон