Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
7 резултата за онлайн шопинг
Google
Google искат да превърнат YouTube в уеб сайт за пазаруване
Google искат да превърнат YouTube в уеб сайт за пазаруване
YouTube е предпочитана дестинация за слушане на музика, гледане на видео трейлъри, както и за откриване на забавни клипове в интернет. Услугата генерира впечатляващ трафик и постоянно ъпдейтва мобилните си приложения, за да улесни своите потребители. Авторите на съдържание знаят какви са възможностите за монетизиране на акаунтите в YouTube и да предлагат още по-качествено видео на своите последователи. Потребителите могат лесно да поръчат определени продукти използвани в клиповете, чрез линкове добавени в описанието на клиповете YouTube. Това също е начин за генериране на приходи, като Google имат нова идея как да се възползват от популярността на своята платформа. YouTube генерира приходи от внушителния трафик и рекламите, които компанията разпространява. Другият източник са абонаментите в YouTube Premium, но компанията подготвя функция за онлайн пазаруване, директно от YouTube. Официален говорител потвърди, че вече са стартирали тестове със селектирани профили. Интеграцията на функцията ще бъде базирана на Google Shopping, чиито резултати вече се показват в Google Search.     Компанията подканя собствениците на профилите да тагват продуктите показани във видео клиповете, което ще ги синхронизира със софтуера за дигитален маркетинг на Google. По този начин YouTube акаунтите могат да се превърнат в интерактивен каталог от продукти, който можете да разглеждате и купувате, докато гледате самото видео. Собствениците на акаунтите ще имат контрол над нещата, които дистрибутират с новата функция, като Google ще прибират част от регистрираната продажба. Най-вероятно ще се използва същата 30% такса, която е актуална в Google Play. Ако потребителите харесат идеята да извършват покупки директно от YouTube това може да засили сериозно конкуренцията с другите търговски гиганти в интернет: Amazon и Alibaba. Данни на Bloomberg прогнозират, че световния пазар за електронна търговия ще се превърне в бизнес за $2.8 трилиона до края на 2025г. Невероятната популярност на YouTube и солидните ресурси на Google са основните предимства, които компанията иска да използва, за да се възползва от тази бизнес възможност.   Още от Digital: YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
любопитно
 Каква е историята на тайния купувач, който поръчва и никога не плаща желаните продукти в Интернет
Каква е историята на тайния купувач, който поръчва и никога не плаща желаните продукти в Интернет
Все повече хора пазруват онлайн, заради неоспоримите предимства на поръчките направени от интернет. Разбира се винаги е възможно да се наложи да върнете или смените даден продукт, който не отговаря на първоначалното описание. При всички положения купуването на някои стоки от браузъра е добра идея, тъй като спестява нуждате сами да посещавате магазина.  Концепцията за онлайн пазаруването придобива съвсем различен смисъл с историята на Джон Смит. Всъщност името е избрано случайно, тъй като самоличността на въпросния човек остава неизвестна. Случката определено е доста необиковена.  Джон Смит започва да пазарува в интернет и не спира в продължение на дни. Разнообразието от стоки, които си поръчва е внушително и включва автомобилни части, дървени рамки за картини, таблети за адреси, пощенска кутия, стойка за кърпи, легло за бебета и др.  Изключителната му активност продължава около 48 часа, след което Джон Смит се оттегля и не плаща за нито един от поръчаните продукти, информира EuroWeeklyNews.     По този начин оставя стотици виртуални пазарни колички, които никой не си търси обратно. В продължение на повече от една години собственици на уеб сайтове и онлайн вериги са изумени от действията на "анонимния купувач". Той оставя след себе си хиляди поръчки, които остават необработени и респективно не генерират прихди за търговците.  Любопитна подробност е, че във сяка една изоставена виртуална количка за пазаруване Джон Смит избира само един продукт. Успоредно с това използва и множество имейл адреси за връзка с търговците, които след това са предупредени от интернет доставчиците за необичайната активност.  Всичко това кара много онлайн магазини периодично да изчистват данни от своите системи и да блокират акаунтите и поръчките направени от Джон Смит.  Собственик на подобен портал, дори е създал психологичен профил на тайннствения купувач. Google също коментираха ситуацията с уточнението, че мрежата от имейли представлява бот, зад който се крият действията на Джон Смит.   Още от Digital: Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Google Shopping
Нова функция в  Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Нова функция в Google Shopping ще улеснява откриването на изгодни оферти в Интернет
Oнлайн платформата за шопинг на Google предлага много полезни функционалности, с които улеснява откриването на изгодни оферти в интернет. Интеграцията на смарт асистенти като Google Lens не само спестява време, но и обещава да промени начина, по който пазаруваме онлайн. Google Shopping поддържа система, която следи и предоставя в реално време най-изгодните цени на офертите. Можете да търсите с гласови команди и да разглеждате видео ревюта на продуктите в YouTube.     Компанията иска да ни подготви подобаващо за предстоящия празничен сезон с новата инициатива, която се казва Google Shopping 100. Идеята е добавянето на секция, в която се показват популярни продукти в осем различни категории: Tech, Kitchen Gear, Toys And Games, Accessories and Apparel, Home Goods, Sports And Fitness, Gaming и Personal Care. Във всяка една категория са показани по десет резултата с най-много търсения за съответните продукти от другите потребители в интернет.     Алгоритмите на Google постоянно анализират различни оферти, за да предоставят най-изгодните цени на търсените продукти. Идеята на на Google Shopping 100 е да улесни максимално потребителите, които бързат или не са сигурни какъв точно подарък искат да купят. Селекцията на Google е направена изцяло на базата на нещата, които другите хора търсят в интернет за тези категории. Със сигурност така може да ви хрумне някоя подходяща идея за подарък в последния момент.   Oще от Digital: Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google Chrome
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google вече разпространяват ъпдейт до популярния си уеб браузър който е предназначен предимно за хората, които често пазаруват онлайн. Актуализацията предлага нова функция, която прескача една стъпка и автоматично въвежда данните за дебитната или кредитната карта директно в страницата за покупка. Досега можеше да се възползвате от полезния инструмент за автоматично попълване в Google Chrome, ако сте активирали синхронизирането с Chrome Sync.   Новата версия на уеб браузъра премахва тази стъпка. Единственото, което трябва е да сте логнати в своя Google акаунт. Разбира се необходимо е предварително да сте настроили метод за плащане в профила си. Следващият път, когато пазарувате в интернет ще бъдете подканени само да въведете Card Verification Code (CVC), който ще намерите на гърба на картата ви. Ето как да използвате новата функция, според CNet:     1. Отворете Chrome и заредете страницата "mycaccount.google.com". 2. Кликнете върху "Payment & Subscriptions". 3. Изберете "Manage Payment Methods". 4. Натиснете ""Add A Payment Method" и въведете необходимите данни. 5. Запазете промените със "Save".     Така ще добавите кредитна или дебитна карта към своя профил. Когато извършвате покупка онлайн ще бъдете подканени да въведете тази информация. Кликнете върху "Show Cards Saved In Your Google Account" и изберете предпочитаната карта. Въведете "CVC" номера в задната част и потвърдете с бутона "Confirm", за да завършите поръчката. По този начин ще си спестите ценно време, когато пазарувате онлайн няма да се налага да въвеждате всеки път информацията за картата си.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
Facebook Messenger
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Facebook Меssenger е водещо приложение за комуникация, което е интегрална част от мащабната екосистема на компанията. Компанията предостави няколко актуализации на платформата от началото на кризата с COVID-19 досега.  Водещ приоритет за Facebook е да предложи максимално бърз и удобен начин на представителите на бизнеса да комуникират с потребителите във Facebook Messenger.  Tова е актуален проблем, с който са изправени доста хора особено в контекста на световната пандемия.  Facebook са оптимизирали своите алгоритми и предоставиха няколко подобрения, с които да превърнат Messenger в най-добрата услуга за комуникация с любимите ни брандове. Връзката между клиентите и бизнеса има стратегическо значение и за рекламния бизнес на Facebook. Сега разбираме за следващата голяма актуализация на мобилното приложение, което ще улесни значително общуването в Messenger.  Самият ъпдейт ще позволи на бизнеса да комуникира с потребителите, чрез чат плъгина на Facebook. Oще по-любопитното е, че това ще е възможно и без да имате профил в социалната мрежа.     По този начин компанията се надява да спечели вниманието на всички онези хора, които нямат Facebook но биха могли да се възползват от предимствата на Messenger. Новата опция предоставя възможност на бизнеса да общуваме в реално време с потребителите, чрез техния собствен уеб сайт.  Първата версия на тази чат функцията бе представена още преди три години, но досега изискваше задължително актуален акаунт в социалната мрежа. Премахването на това ограничение може да се използва от всички хора, които не използват Facebook, но имат достъп до Messenger.  Компанията изрази увереност, че с подобни решения ще предостави повече опции на своите потребители да генерират приходи по време на социалната изолация. Разработчиците ще могат лесно да адаптират чат плъгина към своите уеб сайтове и да се възползват от новата функционалност.  За целия процес са нужни само няколко кликвания във "Facebook Page" настройките на профилите.   Още от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
България
България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
Все повече хора пазаруват онлайн, като за някои това може дори да се нарече хоби. Купуването на стоки от интернет е бързо, удобно и в повечето случаи изисква няколко клипвания. Популярни платформи като PayPal също са важен елемент от целия процес, тъй като гарантират сигурността на паричните трансфери. Мобилните устройства са друг важен елемент, който кара повече хода да използват услуги за онлайн шопинг в ежедневието си. Европейските граждани също са доста активни в пазаруването в интернет. Данни от последния доклад на Eurostat разкрива интересни детайли за навиците на потребителите сред държавите-членки на ЕС. Имайте предвид, че проучването обхваща календарната 2019г. Според информацията 60% от европейските граждани са извършили по една покупка през интернет през миналата година, което е ръст от 4% с резултатите преди 2018г. Тази стойност, обаче се е удвоила от 2009г. досега. Еurostat твърдят, че 61% от мъжете в ЕС пазаруват от интернет, докато при дамите тази стойност е 59%.     Забелязва се увеличение в активността на гражданите от всички възрастови групи между 16 и 54 години сред държавите-членки. Все пак не е изненадващо, че най-много пазаруват хората в категорията между 25 и 34 години. Техния брой достига до 79% през 2019г., според Eurostat. Другата най-активна категория обхваща най-младите потребители на възраст между 16 и 24 години, като 73% от тях пазаруват онлайн. От проучването разбираме още. че 22% от българите са купували стоки от интернет през последните 12 месеца. Така нашата държава заема последното място в ЕС по този показател. Активността на потребителите е била 18% през 2017г., а след това се увеличава до 21% през 2018г. За сравнение преди десет години едва 5% от българите са пазарували в интернет. Eurostat твърдят още, че страните, в които потребителите са най-активни са Дания, Швеция и Холандяи, където 84%, 82% и 81% от населението са купували стоки онлайн. Германия е на четвърта позиция със 79%, като първите пет се допълват от Финландия със 68%. Прави впечатление, че някои от най-богатите държави оглавяват класацията на Eurostat, което е логично с оглед на по-високата им покупателна способност. Трендовете за нашата страна са на минимално увеличение на годишна база, което се очаква да продължи и през 2020г.   Oще от Digital: Как да премахнете дебитната или кредитната си карта от услугата PayPal
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
DMCA.com Protection Status