Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
22 резултата за онлайн търговия
онлайн търговия
EС вече изисква платформите за онлайн търговия да споделят данни за борба с онлайн измами
EС вече изисква платформите за онлайн търговия да споделят данни за борба с онлайн измами
Социалната изолация ни накара да бъдем все по-активни в приложенията за видеоконференция и да се забавляваме по-дълго от мобилните устройства. Невъзможността да се придвижваме свободно и да посещаваме физически обекти, както досега също така кара потребителите да пазаруване повече от интернет. За съжаление пандемията от коронавирус е свързана и с ръст в разпространението на различни измами в онлайн пространството. Ситуацията е толкова сериозна, че дори принуди европейските законодатели да окажат натиск върху големите платформи за електронна търговия да споделят повече данни помежду си. Регулаторите на ЕС виждат в тази идея полезен инструмент за превенция на онлайн измами, които се възпозлват от разпространението на коронавируса. Добър пример е внушителното увеличение на рекламите от нелегитмни източници, които предлагат различни решения и продукти срещу COVID-19. Много компании и онлайн платформи започнаха да блокират и премахват подобни съобщения, но е необходим по-сериозен подход. ЕС виждат сериозни заплахи за сигурността на обикновения потребител от подобни действия, съобщава TechCrunch.     Най-големият проблем са възможните странични фактори, които могат да възникнат от използването на продукт, който "предлага защита" срещу коронавируса. Представителите на Европейската комисия (ЕК) искат да стимулират обществена дискусия и подканват за общи действия срещу подобни измами. Вече са стартирани преговори с 11 популярни онлайн палтформи, сред които попадат Amazon, Alibaba/AliExpress/eBay, Facebook, Google, Rakuten, Microsoft/Bing, Verizon Media/Yahoo.  Предстоят дискусии между компаниите и европейския комисар по правосъдието, Дидие Рейндерс. Основното предложение е да се създаде механизъм за споделяне на данни между платформите, който на улесни и откриването на подобни измами обяви и съобщения в интернет.  По време на разговорите между ЕК и услугите за онлайн търговия дори се появи термина "Infodemic", която най-добре илюстрира този проблем. Това е друго проявление на същия проблем, който в случая е свързан с разпространението на невярна информация за коронавирус. Действията на ЕС срещу подобни съобщения и разпростарнениет на измамни реклами на продукти ще стават все по-агресивни и решителни в следващите месеци.   Още от Digital: Бъдещето на търговията е в смартфоните и Черния петък го доказва
видео
Топ 10 класация на най-скъпите неща продадени от българи в eBay (Видео)
Топ 10 класация на най-скъпите неща продадени от българи в eBay (Видео)
Повечето от най-скъпите неща продадени от българи в eBay са стари колекционерски часовници с много голяма стойност.
Facebook Shops
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Социалната мрежа предлага разнообразни възможности да имаме достъп до актуално съдържание и новини, но също да общуваме с любимите си хора, независимо къде се намираме. Facebook също така искат да накарат повече хора да комуникират с представителите на бизнеса.  Вече има как да поддържаме връзка и да следим какво се случва с любими заведения и търговски вериги, но сега разбираме за още една функционалност, която се казва Facebook Shops. Както името подсказва това е иновация, която цели да превърне социалната мрежа в онлайн платформа за търговия.  На практика Facebook Shops позволява на партньорите на компанията да създадат виртуални магазини и да продават стоките и продуктите си, директно на потребителите. Това ще е полезно на много хора, особено в контекста на пандемията от COVID-19. Maрк Зукърбърг сподели, че функцията е създадена да улесни хората, които имат локални магазини или ресторанти. Много от тях все още не могат да отворят заради коронавируса, но Shops е подходящ начин да приемат поръчки онлайн и така да реализират продажби.     В момента цялостната от бизнеси регистрирани във Facebook обхваща повече от 160 млн. компании. Надеждите на Марк Зукърбърг са, че преобладаващата част от тях ще започнат да използват Shops. За максимално улеснение на потребителите виртуалните магазини ще са налични от Facebook страниците и Instagram профилите на съответния бизнес. След като се създаде Facebook Shop е необходимо да се предоставят допълнителни детайли за продуктите от физическия магазин, който ще продават онлайн в социалната мрежа. Предвидени са възможности за персонализиране на начина, по който изглежда даде Facebook Shop с фоново изображение и различни цввтови теми. Потребителите ще могат да разглеждат съдържанието, да запазват харесани продукти, както и да направят поръчка. Това е възможно от официалния уеб сайт на съответния бизнес, от неговия Facebook акаунт или профил в Instagram. Дaнните за мобилни плащания ще се запазват и могат да се използват в другите приложения на компанията.  Има как да изпращате съобщения и комуникирате с представителите на бизнеса за въпроси или да следите поръчката си със съоbщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.   Oще от Digital: Как да си направим аватар във Facebook от смартфон (Видео)
онлайн търговия
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Ако това сериозно обвинение се окаже вярно, Amazon може да бъде санкционирана от американските регулатори доста сериозно. За месец Юни е насрочено дело, в което онлайн търговската платформа ще свидетелства пред Конгреса в САЩ, че не използва данните на продавача, за да спечели несправедливо предимство пред конкуренцията.  
eBay
Джейми Яноне е новият шеф на eBay
Джейми Яноне е новият шеф на eBay
еBay официално сложиха край на продължителното търсене на нов главен изпълнителен директор. Припомняме ви, че търговския гигант оперира без шеф от края на септември 2019г. Тогава Девин Уениг напусна своя пост и така оваканти позицията. Сега разбираме, че eBay най-накрая са открили подходящи човек за ролята на главен изпълнителен директор и това е Джейми Яноне. Необходимо е самата кандидатура да бъде одобрена от борда на директорите на компанията, където той вече е член. Ако всичко върви по план новият шеф ще започне да изпълнява работните си задължения от 27 април.   Решението на eBay не е изненадващо, тъй като Джейми Яноне вече е част от борда на директорите и е мениджър с богат външен опит в дигиталната търговия. Професионалните и лични качества го превръщат в точния човек, който да стартира нова важна страница в историята на eBay и да отговори подобаващо на високите изисквания на инвеститорите на компанията. Последната длъжност, която Джейми Яноне изпълняваше преди да се съгласи да поеме бе на главен оперативен директор в еCommerce дивизията на Walmart, съобщава TechCrunch.     Работата му на тази позиция продължава само няколко месеца. Преди това четири години е бил част от Barnes & Noble, както и шеф на SamsClub.com. Кариерата на Джейми Яноне също така е свързана с осемгодишен престой в eBay между 2001-2009г., когато е и вицепрезидент на компанията. Назначението му става по време на стагнация в сферата на онлайн търговията, заради разпространението на COVID-19. Непосредствената задача през новият главен изпълнителен директор на eBay ще бъде да сведе до минимум потенциалните щети върху бизнеса на eBay от световната пандемия.    В официално изявление от компанията потвърдиха за назначението и изразиха увереност, че Джейми Яноне ще им позволи да станат още по-влиятелно име в онлайн търговията. Новият шеф сподели, че ще продължи да разгръща агресивната стратегия за експанзия на eBay и да работи за максимална икономическа полза за акционерите. Пазарни анализатори коментираха назначението като "позитивно решение" и са доволни, че eBay са решили да изберат добре познато име, което има богат опит в други сходни компании и да му поверят управлението на търговския гигант   Oще от Digital: eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
Amazon
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Въпреки безпрецедентните мерки, които държавите по цял свят предприеха за ограничението на коронавируса това продължава да бъде най-дискутираната публична тема. Разпространеието на заразата вече обхвана почти всички континенти и да налага да бъдем изключителни внимателни при пътуването си. Другата страна на проблема са спекулациите и начините, по които се прекалява с темата за Covid-19 вируса. Само преди дни се оказа, че Facebook трябва да блокират достъпа до публикации, обещаващи бързо лечение на коронавируса.   Други водещи онлайн платформи също са изложени на риск и сега този проблем засегна и мрежата на Amazon, съобщавa mspoweruser. В последните дни търговската верига е спряла офертите за повече от милион оферти, засягащи коронавируса и по-конкретно предлагащи лечение на коварната заплаха. Amazon не пожелаха да влизат в детайли, но потвърдиха, че въпросните обекти могат да се разделят на множество продуктови категории. Toва е поредната новина, че има хора, които опитват да спечелят от разпространението на вируса.   Най-добрият вариант е да бъдете внимателни, когато пазарувате онлайн, за да не станете жертва на някоя онлайн измама. Другите водещи платформи в интернет са изложени на същия проблем. Бъдете нащрек за предложения на продукти, които изглеждат твърде скъпи или предлагат нереалистични функции. Amazon изразиха увереност да продължат да работят със своите партньори, за да предложат най-доброто на милионите си потребители по цял свят.   Още от Digital: Как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно
eBay
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay потвърдиха, че са се съгласили да продадат бизнеса си с билети StubHub на Viagogo, които са конкуренти на компанията на европейския пазар. Финансовите параметри на сделката достигат до $4.05 млрд. За в бъдеще Viagogo и StubHub ще обединят своите платформи и ще предлагат продуктите си на клиенти в повече от 70 държави по цял свят. Потребителите ще могат да избират между билети за разнообразни спортни и музикални събития.   Сделката ще позволи на настоящата аудитория да открива интересни събития в Европа, Азия, Австралия и Латинска Америка, съобщава TechCrunch. Идеята за продажбата на този бизнес на eBay бе лансирана от група инвеститори, сред които Elliott Management Corp. и Starboard Value LP,. Оценките предвиждаха StubHub да бъде продадена на цена между $3.5 млрд. и $4.5 млрд., като финалната сума точно в средата на този диапазон.   Припомняме ви, че eBay придобиха платформата за $310 млн. преди 12 години и след това инвестираха сериозни средства за подобряването на StubHub. Данните разкриват, че приходите от този бизнес за третото тримесечие са около $306 млн. Крайните потребители ще имат най-голяма полза от сливането на StubHub и Viagogo. Сделката се очаква да бъде финализирана през 2020г, когато трябва да получи необходимите разрешения на регулаторите.   Още oт Digital: Какво продават най-често българите в eBay
бизнес
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Вече ви информирахме, че шефът на Alibaba се оттегли от поста си. Промените на най-високо равнище изглежда не се отразяват негативно на компанията. Добър пример в това отношение е традиционния "Single's Day" ден на промоции, който се радва на голяма популярност. Данните на Alibaba разкриват, че през тазгодишното издание Alibaba е реализирала продажби в размер на внушителните $22.6 млрд. за девет часа.   Това е своеобразен рекорд за компанията. Припомняме ви, че през миналата година доставките бяха с 25% по-малко от сегашните стойности. Всъщност "Singles's Day" може да се определи като еквивалента на "Black Friday" и "Cyber Monday" инициативите в Европа и САЩ. Постепенно този специален ден отбелязван в Китай се превърна в най-голямото събитие за онлайн търговия в интернет.     Конкретните данни разкриват, че продажбите на Alibaba са преминали границите от $1 млрд. още в първата минута на "Single's Day", което е със 22% по-добри резултати от 2018г. От Alibaba прогнозираха, че над 500 млн. души ше се включат активно в 24-те часа на промоции, които предлага компанията. В момента пазарната капитализация на Alibaba е в размер на $486 млн. и тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на компанията.   Oще от Digital: Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.  
WhatsApp
Потребителите на WhatsApp вече могат да пазаруват директно от чатовете
Потребителите на WhatsApp вече могат да пазаруват директно от чатовете
Facebook разчитат предимно на онлайн реклама, за да генерират приходи. Това е причината да обръщат специално внимания на дигиталния маркетинг. Компанията тества различни бизнес идеи, с които да монетиризира платформи като Messenger, WhatsApp и Instagram. Сливането на трите приложения е дългосрочна цел, която изисква повече време и планирани инвестиции. Въпреки това Facebook периодично предоставят ъпдейти, с които премахват границите между Messenger, WhatsApp и Instagram. Включването на опция за мобилни плащания в WhatsApp е тема, която се обсъжда от доста време. Все пак това е една от най-популярните платформи за комуникация, която крие внушителен потенциал за бъдещо развитие. Инвестицията от почти $6 млрд. в индийския гигант Jio е добър пример за плановете на Facebook да превърнат WhatsApp в приложение за онлайн търговия. Повече от 400 млн. души в многолюдната страна използват WhatsApp, което е причина за конкретния интерес на компанията. Тестове с подобна функционалност могат да се проведат и в други държави през следващите месеци.     Новият проект на WhatsApp предвижда включване на опция за пазаруване директно от чатовете на приложението. Първоначалната идея е да се стимулират представителите на малкия бизнес, но Facebook постепенно ще разширяват обхвата на функцията за повече хора и продукти по цял свят. От компанията ще предоставят тази възможност първо на хората с WhatsApp Business платформата, която наброява повече от 175 млн. души. Целият процес на избор на даден продукт, въвеждане на данни за плащане и обработка на заявката стават директно от WhatsApp. Работи се над допълнителни инструменти, с които да улеснят комуникацията между потребителите и бизнеса. Facebook допълнително ще предоставят повече детайли кога и как всички акаунти ще могат да се възползват от системата за пазаруване в WhatsApp. Успоредно с това е достъпна Facebook Shops система, която позволява да се създават интерактивни каталози с продукти за продажба онлайн. Скоро ще научим повече за плановете на компанията за развитие на WhatsApp.     Още от Digital: Нови функции ще улесняват управлението и изтриването на информация от WhatsApp
Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Instagram е най-популярното приложения за споделяне на снимки и е удобна платформа за следене на знаменитости и общуване с представителите на бизнеса. Специфичен акцент от Instagram винаги е била възможността да пазаруваме и купуваме стоки без дори да напускаме своите акаунти. Разработчиците на приложението използваха официалния си блог, за да ни информират за любопитна промяна, която ще бъде активна от 9 юли. След тази дата се въвежда т.нар. "Commerce Eligibility Requirements", с който се регламентира по-удобен начин за продажба на мърчандайз в Instagram.  Съгласно новите правила ще се предостави достъп до Instagram Shopping на повече бизнес профили, но също на инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това ще улесни значително опитите им да продават собствени продукти на своите фенове и да увеличат своята аудитория в приложението. С този ход Instagram се надяват да привлекат вниманието на още повече хора, които да започнат да използват oще по-активно акаунтите си за онлайн търговия в мобилното приложение, съобщава Mashable.     Новите правила също така въвеждат изискването бизнесите или инфлуенсърите да тагнат своите продукти в Instagram oт външен уеб сайт, който притежават и съответната стока се намира в наличност. По този начин няма да се позволи на търговци от трети страни като Amazon да използват Instagram Shopping.  Въпреки това предоставянето на линк към собствена страница, която използва платформа за електронна търговия като Shopify ще отговаря на изискванията заложени в "Commerce Eligibility Requirements". След като даден профил получи одобрение от Instagram вече ще е възможно да добавяте тагове към своите публикации, което позволява на другите хора да купят съответния продукт без да напускат мобилното приложение. Припомняме ви, че досега тази функция бе налична единствено за водещите брандове. Instagram си запазват правото да следят нещата, които се продават в платформата им за търговия и да блокират определени транзакции, ако продукт не отговаря на първоначалните критерии. Специално внимание ще се обръща на фалшивите профили, които продават в Instagram.   Oще от Digital: Как да направим 5000 последователя в Instagram
онлайн търговия
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
В момент в който платформата за онлайн търговия Amazon е поставена пред сериозно изпитание, заради това, че е разследван за нерегламентирани търговски практики. Компанията има нужда от по-сериозен вътрешен контроли и организация на работата.   
google
Google пуска услугата Shopping безплатна за всички
Google пуска услугата Shopping безплатна за всички
Благодарение на нововъведението в Google Shopping, всички стари, а и всички новорегистрираните ползватели на услугата ще могат да безплатно да предлагат своите продукти за продажба в платформата на Google.   
бизнес
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронавирус
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронавирус
Днес едни от най-търсените продукти в световен мащаб са медицинските маски и дезинфектантите за ръце. Причината за това както всички знаем е пандемията от Коронавирус, която постави милиарди хора в стресова ситация. 
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
черен петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Онлайн пазаруването вече е ежедневие за много хора. А през последните години голям ръст има на пазаруването по интернет през смартфон. То е още по-удобно и позволява да се пазарува буквално навсякъде.    Анализ на Adobe Analytics проверява какви са тенденциите при пазаруването през предстоящия активен сезон, съобщава TechRadar. Той започва с „Черния петък“ в края на ноември, като е последван „Кибер понеделник“ и традиционното коледно пазаруване през декември. Анализът предлага и някои съвети за по-успешно...
интернет
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal са глобален лидер в извършването на плащания в интернет и предпочитаната система за онлайн търговия. Компанията сега предостави достъп до представителите на малкия бизнес на платформата PayPal Commence Platform. Благодарение на нея клиентите им ще разполагат с достъп до широк набор от функции и същата инфраструктура, която предлагат най-големите гиганти като Facebook Marketplace и Instagram Checkout, информира CNBC.   Сегашното решение на PayPal ще предостави на милиони представители на малкия бизнес в Европа идентични инструменти да продават своите продукти както най-големите имена в бранша. PayPal Commerce Platform не само ще им позволи да достигнат до повече потребители, но също така и ефективна защита срещу онлайн измами и нелегитимни акаунти. Oт компанията твърдят, че платформата им предлага най-добрите възможности да се съревновават с Instagram и Facebook.      Интеграцията на платформата ще спести на клиентите на европейския пазар допълнителни разходи за софтуер за сигурност, инфраструктура, поддръжка и др. PayPal Commerce Platform предлага всичко необходимо да се изгради мащабна екосистема за онлайн търговия, която привлича клиенти от цял свят. Иновативната платформа на PayPal предлага уникално съчетание между алгоритми с машинно обучение и изкуствен интелект, за да гарантира най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: EС въвежда нови мерки, които ще спрат нелоялните практики в онлайн търговията
DMCA.com Protection Status