Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
149 резултата за облачни услуги
Google Cloid Storage
Какво трябва да знаем за Google Cloud Storage
Какво трябва да знаем за Google Cloud Storage
Google е един от най-големите доставчици на облачни услуги в технологичната индустрия. В момента има повече от 2.5 млрд. активни устройства с Android. Това означава, че компанията трябва да осигури около 20 екзабайта за собствениците им. Причината е, че всеки Gmail акаунт предлага свободни около 15GB памет за съхранение на данни в облачните сървъри на Google, което изисква поддържането на голям брой центрове за данни.   Успоредно с това технологичният гигант генерира приходи като продава пространство на обикновените и бизнес потребители като част от Google Cloud платформата. Aко пространството в Google Drive, Google Photos и Gmail не е достатъчно за нуждите ви можете да преминете към някои от платените планове. Цената на 100GB за период от една година ще ви струва $15.99. Най-скъпият план с 30ТВ e наличен за внушителните $2880 за 12 месеца.     Платформата предлага още няколко плана, които са предназнчени предимно за бизнеса, които зависят от толкова колко често се нуждаете от данните). Плановете са "Standard", "Nearline" и "Coldline". Цените варират между $1.20 до $4.80 на година за 20GB. Предвиден е и безплатен $300 кредит за първите 12 месеца, в които изпробвате Google Cloud. В заключение ще отбележим, че Google се конкурира в този сегмент с Amazon, Microsoft, IBM и Oracle.   Oще от Digital: Пет нови приложения на Google, които си заслужава да пробвате
Google Photos
Google Drive ще спре да се синхронизира с Google Photos от 10 юли
Google Drive ще спре да се синхронизира с Google Photos от 10 юли
Google въвеждат важна промяна в начина, по който популярните услуги Photos и Drive споделят съдържание помежду си. Плановете на компанията предвиждат снимките и видео клиповете, които ъллоудвате в Google Photos да спрат да се синхронизират с Google Drive. Това ще се случи само след няколко седмици, тъй като автоматичното споделяне на файлове между двете услуги ще спре на 10 юли.   Ако изтриете мултимедия от Google Drive например няма да я премахнете от Google Photos и обратното. Синхронизирането на снимки и клипове ще трябва да се настрои ръчно от вас, чрез функцията "Upload from Drive". На този етап няма сходен начин как да го направите от Google Drive към Photos, информира Engadget. След като спре автоматичното споделяне между услугите трябва да обърнете внимание на размера на файловете.     Снимките, които пазите с оригинално качество ще заемат място едновременно в Drive и Photos. Всеки файл, който качите след датата 10 юли може да се дублира и ще се наложи да го изтривате ръчно. Тези промени се извършват с идеята да опростят процеса и да спестят объркването на потребителите, твърдят от Google. Съдържанието, което сега съхранявате ще продължи да е налично в двете услуги, но Photos папката в Drive няма да се ъпдейтва автоматично.   Oще от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Google
Google купува компанията за облачни услуги Looker за $2.6 млрд.
Google купува компанията за облачни услуги Looker за $2.6 млрд.
Google официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият Looker в сделка, чиито финансови параметри достигат до $2.6 млрд. Компанията оперира в сферата на облачните услуги и предлага платформа за анализ на данни и вече генерира инвестиции от над $280 млн. За в бъдеще атрактивните софтуерни решения на Looker ще бъдат интегрирани директно към Google Cloud. Сделката ще предостави допълни възможности на клиентите на Google да обработват данните си в облака.   Придобиването на Looker е поредният инструмент, с който технологичният гигант ще се опита да реализира още повече продажби на софтуер и пространство в облака на бизнес потребителите. Това е пазарен сегмент, в който Google де успява да се конкурира успешно с другите водещи брандове като Microsoft и Amazon. Oще през миналата година компанията взе решение да замени Диан Грийн с дългогодишния специалист на Oracle, Томас Куриан като шеф на бизнеса с облачни услуги, съобщава TechCrunch.     Това е първата голяма сделка реализирана под ръководството на новия шеф на дивизията за облачни услуги на Google. Комбинацията от уникалните предложения на двете компании ще предостави завършена екосистема за свързване, събиране, съхранение, анализиране и визуализиране на данни в Google Clodu, Azure и AWS. Досега Gооgle и Looker също си партнираха в тази пазарна ниша и в момента има над 350 съвестни потребители. Предходното рекордно придобиване на Google Cloud бе купуването на Apigee за $625 млн. през 2016г.   Още от Digital: Кой начин за съхранение на данни да изберем – облачна услуга или външен хард диск
облачни услуги
Коя облачна услуга е най-подходяща за снимките ни
Коя облачна услуга е най-подходяща за снимките ни
Не сте доволни от новите правила на Flickr? Тогава имате възможност да изтеглите всичките си снимки и да им търсите ново място. Разбира се, можете да ги сухранявате на твърд диск, но това не е идеалното решение, особено ако искате да ги споделите със семейството и приятелите си.   Много по-добре би било да изберете една от популярните облачни услуги за съхранение. Ако имате нужда от напътствия, информацията на theverge ще ви бъде полезна. Следва списък с някои от най-добрите облачни услуги, където може да съхранявате снимките си.   Flickr Много потребители се разстроиха от решението на Flickr да ограничи безплатния си план до 1000 снимки.  Ако нямате финансови затруднения, може да преминете към платения план за  $ 50,24 на година, с който получавате неограничено място за съхранение без реклами и дори се добавя разширена статистика и отстъпки от редица компании, включително Adobe и SmugMug. Има и месечен план за $ 5,99.   Google Photos Много потребители избират Google Photos за алтернатива на Flickr. Това е идеално решение ако имате много семейни снимки и нямате нищо против да не съхранявате оригиналите им. Вече сме писали за това каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos.   500px Канадската компания 500px всъщност е по-подходяща за професионалните фотографи. Тя предлага на професионалистите място за съхранение, експониране и лицензиране на тяхната работа. Миналата година 500px обяви партньорство с Getty Images, което позволява на участниците да продават работата си чрез Getty.   Сайтът предлага три платени плана. Първият, наречен Awesome, предлага неограничено качване, приоритетна поддръжка, без реклами, история на „харесваните“ снимки, галерия, слайдшоута и профилна значка за $ 47,88 на година или $ 6,49 месечно. Планът Pro добавя начин за показване на услугите и организационните инструменти за $ 71,88 годишно или $ 12,99 месечно. И накрая, можете да добавите абонамент за Adobe Creative Cloud Photography към плана Pro за 155,88 долара годишно.   Photobucket Подобно на другите услуги, изброени тук, Photobucket все още има безплатен план. Photobucket ви позволява да качите толкова снимки, колкото искате, но до максимум 2.5 GB, но те ще бъдат показани с реклами и сайтът ще маркира снимките със собственото си лого (не се притеснявайте, оригиналите няма да бъдат докоснати). Ако сте решили да се придържате към Photobucket и искате повече пространство (заедно със снимки без реклами и водни знаци), можете да започнете с плана за начинаещи за $ 4,48 на месец, което ви дава 25 GB място за съхранение. За $ 6,48 на месец получавате 250 GB и неограничен брой фотоалбуми. И накрая, за $ 11,48 на месец, получавате 1TB памет и без компресия на снимките. Всички платени планове могат да бъдат с 10% отстъпка, ако плащате за цяла година.   DeviantArt DeviantArt се определя като социална мрежа за художници и ентусиасти. Сайтът предлага на посетителите достъп до галериите на артисти, които да разгледат, разделени на категории. DeviantArt дори има своя собствена платформа за публикуване, наречена Sta.sh.   Безплатният план на DeviantArt ви дава 2 GB място в Sta.sh и допускане до общността на художниците и любителите на изкуството. За $ 15 долара за три месеца или $ 50 долара на година, получавате 20 GB място за съхранение и множество други предимства, като например Google Analytics, повече начини за персонализиране на сайта и 20 % отстъпка при закупуване на работа на други артисти.   Вижте 6 полезни Android приложения за управление на снимки
Google Drive
Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
Aко се интересувате от онлайн платформа, с която да архивирате стотици гигабайти информация на изгодна цена ви съветваме да се ориентирате към Google Drive. Oблачната услуга има лесен за използване интерфейс и множество полезни функции, с които да направите резервно копие на информацията си. Първото нещо, което трябва да направите е да изтеглите десктоп клиента, който се казва "Backup and Sync from Google". След това се логнете в своя акаунт и създайте папка, в която да копирате файловете.   Едно от големите предимства на облачната услуга е възможността да добавите допълнителна директория, в която да съхраните файловете си. Това е полезно, когато например използвате бързо SSD за ежедневната си работа, но разполагате и с още един хард диск с много по-голям капацитет. Google Drive ще ви позволи лесно да правите резервно копие на данните и от двете локации, с което превъзхожда своите конкуренти, предаде ReviewGeek. Можете и да изберете час, в който автоматично да се синхронизират данните ви.     Google Drive предлага и множество полезни уеб инструменти, в допълнение към системата за бързо управление на файлове. Услугата е изключително подходяща в ситуациите, когато искате едновременно да създадете резервно копие на 400-500GB информация. Платените абонаменти на Google Drive също са доста атрактивни, тъй като срещу $10 на месец ще получите 2 терабайта свободно пространство за мултимедийните ви файлове. За сравнение Dropbox и iCloud предлагат само 1ТВ на същата цена.   Oще от Digital: Kак най-лесно да освободим пространство в Google Drive
Google Drive
Вече можем сами да създаваме резервно копие на информацията си в Google Drive
Вече можем сами да създаваме резервно копие на информацията си в Google Drive
Облачната услуга на компанията е вероятно най-бързия и лесен начин да синхронизирате личната си информация между всички устройства с Android, които използвате. Google Drive също така е разработена автоматично да архивира поверителните ви данни, което е полезно, тъй като спестява ценно време. От компанията, обаче вече потвърдиха, че работят над нова актуализация, която ще ни позволи сами да правим резервни копия на документите си в Google Drive, предаде AndroidCommunity.   Ако проявявате интерес към тази функция е добре да знаете, че някои потребители вече могат да я използват на своите смартфони с Аndroid. Оказва се, че в интерфейса на услугата вече виждат бутон "Back Up Now", с което има как ръчно да архивирате желанието от вас файлове, снимки и документи в Google Drive. Въпросният ъпдейт се разпространява заедно с последната версия на Google Play Services и ще се хареса на всички, които искат веднага да направят резервно копие на личната си информация.        Tова означава, че ще се наложи да се въоръжите с търпение преди актуализацията да е налична и за вашия потребителски профил. Единственото, което е необходимо е да се логнете своя акаунт и да изберете новия "Back Up Now" бутон. Със сигурност възможността сами да архивираме нови файло и документи в Google Drive е добра новина за собствениците на смартфони с Аndroid. В случай, че функцията все още не е достъпна за устройството си ще трябва да се въоръжите с още малко търпение.    Oще от Digital: Как да споделяме файлове между няколко различни акаунта в Google Drive
Google Drive
Нова функция ще улесни създаването на файлове в Google Drive
Нова функция ще улесни създаването на файлове в Google Drive
Oблачната услуга ви предоставя удобен начин да съхранявате и синхронизирате файловете си в популярните приложения на Google. Компанията се е погрижила да ни предостави достатъчно функции, с които лесно и бързо да свършим работата си. Ако използвате активно профила си в Google Drive с радост ще научите за последното подобрение в платформата. Google разкриха повече детайли какви са новостите в своя официален Twitter акаунт, информира Cnet.    Последният ъпдейт на Google Drive включва опцията да създавате икони за бърз достъп до файловете, които използват домейна ".new". По този начин можете да си спестите ценно време, докато търсите документите, които ви трябват. Новата система ще премахне необходимостта да отваряте Google Drive всеки път, когато трябва да създадете документ. От компанията също така уточниха, че иконите за бърз достъп са оптимизирани за всички водещи уеб браузъри.     Въведете doc.new, docs.new или document.new в адресната лента, за да създадете нов текстови документ в Google Drive. Moжете да избирате между sheet.new, sheets.new или spreadsheet.new, когато искате да направите нова таблица. Ако използвате Google Sites е нужно да използвате site.new, sites.new или website.new за генериране на нов уеб сайт. Абсолютно същата е ситуацията и със Slides и Forms приложенията на Google, които също поддържат новите команди.   Oще от Digital: Как да споделяме файлове между няколко различни акаунта в Google Drive
Мicrosoft
Microsoft отчетоха $29 млрд. приходи за третото тримесечие
Microsoft отчетоха $29 млрд. приходи за третото тримесечие
Мicrosoft публикуваха официално резултати за представянето на бизнеса си с облачни услуги през последното тримесечие. Данните са доста оптимистични и разкриват, че Azure платформата е отчела впечатляващ ръст за този период. Оказва се, че приходите генерирани от oблачни услуги за тримесечието достигат до $8.5 млрд, което е ръст от 47% на годишна база. Тези цифри представляват увеличение от 57%, в сравнение с предходните три месеца и надхвърлят очакванията на анализаторите.   В момента Amazon продължава да е лидер в този сегмент, тъй като имат дял от 30%, докато при Microsoft тази стойност, информира Reuters. Oчаква се доброто представяне на Azure бизнеса да продължи с пълна сила и през последното тримесечие на годината. По този начин компанията успява да компенсира недостатъчните продажби на компютрите с Windows. Стратегията за повече инвестиции в облачна инфраструктура бе наложена от новия шеф на компанията, Сатя Надела.     Стойността на акциите на Microsoft се утрои след встъпването му в длъжност през 2014г. като само през последната година ръста е от 21%. Облачните услуги не са единствената успешна дивизия на технологичният гигант, които отчитат високи продажби и на конзолите Xbox и генерират сериозни приходи от геймърското си подразделение. В крайна сметка Microsoft са увеличили приходите си до $29.08 млрд., което е повече от прогнозите на специалистите от $27.90 млрд. за последното тримесечие.   Oще от Digital: Microsoft ще ни позволи да се логваме в Windows 10 и чрез профил на Google
Google Drive
Вече ще можем да запазваме файлове в уеб версията на Google Drive, когато нямаме интернет
Вече ще можем да запазваме файлове в уеб версията на Google Drive, когато нямаме интернет
Облачната услуга на компанията предлага разнообразни възможности да запазвате и синхронизирате файловете между всичките си устройства. Google Drive също така позволява да отваряте документи, когато нямате интернет. Това е възможно с официалния "Backup & Sync" клиент за компютри. Компанията сега интегрира подобна функционалност и към уеб версията на облачната услуга, което със сигурност ще улесни работата на много хора, съобщава AndroidPolice.   Припомняме ви, че компанията вече предостави опция да маркираме документи в Google Docs за гледане офлайн. Въпросният инструмент е достъпен от няколко месеца и също така позволява да извършвате редакции на файлове. Новата актуализация на Google Drive ще позволи да съхраните всеки един файл от уеб версията на услугата, дори когато нямате достъп до интернет. Това важи за PDF-и, снимки, MS Office документи в допълнение към Google Docs, Sheets и Slides.     Трябва да отбележим, че новия инструмент още е в бета фаза на разработка и могат да възникнат бъгове. Инженерите на Google работят усилено, за да отстранят бързо всички проблеми. Възможността да запазвате файлове офлайн от уеб версията на Google Drive първо ще е налична за G Suite потребителите, но в кратки срокове ще може да се използва от всички. Задължително условие е да използвате Google Chrome, тъй като засега функцията няма да е оптимизирана за другите популярни браузъри.   Още от Digital: Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
гейминг
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Продажбите на физически копия на игри продължават да бъдат стабилни. Въпреки това се забелязват признаци на сериозни промени в предпочитанията на потребителите. Бъдещето на индустрията е в дигиталните версии на игрите, които ще се превърнат в предпочитания начин за гейминг до няколко години. Данните на анализаторите разкриват, че приходите от облачните услуги за гейминг са достигнали до $387 млн. през изминалата година. Лидер в този сегмент е Sony.   Тук е момента да уточним, че в тази категория спадат платформи за гейминг като Sony PlayStation Now, NVIDIA GeForce Now и новата Google Stadia. Всяка една от тези услуги предлага различна селекция от заглавия и условия за ползване, но се обединяват около това, че не изискват да имаме мощен компютър или конзола. Вместо това е необходимо да осигурим достатъчно добра връзка към интернет и да платим съответната месечна такса, за да се забавляваме с най-новите игри.     Прогнозите са още през настоящата година приходите в този сегмент за първи път да преминат границата от $500 млн. В следващите години ни очаква впечатляващ ръст, който ще превърне облачните услуги в основно средство за гейминг, предаде TechSpot. Анализатори от IHS Markrit поддържат мнението, че до 2023г. това ще се превърне в бизнес, който годишно генерира $2.5 млрд., което представлява пет пъти по-висока стойност от очакваните приходи за настоящата година.    Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
Dropbox
Dropbox вече позволява да създаваме документи в Google Docs, Sheets и Slides
Dropbox вече позволява да създаваме документи в Google Docs, Sheets и Slides
Oблачните услуги са подходящи за съхранение на колекцията от мултимедийно съдържание, но също така предлагат много инструменти, с които лесно да управляваме всичките си файлове и документи. Все повече потребители използват уеб платформи за да създават, редактират и споделят документи в интернет. Dropbox е едно от най-популярните услуги, която предлага разнообразни допълнителни функционалности, с които да свършите  бързо и лесно работата си.   Следващото сериозно подобрение в услугата е интеграцията на Google Docs, Sheets и Slides, което позволява да създавате файлове директно от интерфейса на Dropbox. По този начин ще си спестим време и излишни кликвания да стартираме отделните приложения. Опцията за съвместно редактиране все още се извършва от традиционния редактор на Google, като известията за коментари ще се показват от иконата на Dropbox в системното меню, съобщава TheVerge.     Потребителите могат да редактирaт настоящи "".docx", ".xlsx" и ".pptx" файлове от интерфейса на Google в допълнение към настоящия Microsoft Online редактор. Отварянето на Word, Excel, PowerPoint файлове от Dropbox в Google приложенията и да ги запазвате в оригиналния им размер в своя профил също е възможно. Интеграцията с Google Docs, Slide и Sheets все още е достъпна само за бизнес версията на услугата, но Dropbox скоро ще позволят на всички да я използват в профилите си.    Още от Digital: Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Dropbox
Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Създателите на облачната услуга въведоха неочаквано ограничение за потребителите, които имат безплатни акаунти в Dropbox. За в бъдеще няма да има как да свържем повече от три устройства към акаунтите си в услугата. Ако не сте доволни с промените не ви остава нищо друго освен да преминете към някой от платените абонаментни планове на услугата. Добрата новина е, че хората, които сега използват повече от три устройства към профилите си в Dropbox могат да продължат да ги използват, както сега.    В този случай, обаче вече няма да има как да добавят други джаджи към безплатните акаунти. Toва е неприятно, тъй като например не бихте могли да свържете нов смартфон или компютър към настоящия си акаунт. Сегашното решение на компанията може да е изненадващо за мнозина, но е направено с цел да подкани повече хора да преминат към платените планове на Dropbox. Ако не сте склонни да плащате за Plus или Professional плановете ще трябва постоянно да сменяте мобилните устройства.     Повечето хора синхронизират файловете си предимно между настолния компютър вкъщи, служебния лаптоп или личния смартфон. За да не плащате за платен акаунт ще трябва всеки път, когато искате да добавите устройство да изтриете някое от гореизброените и да повтаряте този процес, когато се налага. Цената за Plus абонамента на Dropbox е $9.99 на месец и гарантира 1ТВ място за файловете ви, а ако желаете 2ТВ пространство ще трябва да платите $19.99 за Professional план.   Oще от Digital: Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
снимки
Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
Без значение какъв е капацитетът за съхранение на вашия iPhone, ще дойде време когато ще започнете да търсите подходяща за вас облачна услуга, където да съхранявате снимките си. Ползите от използването на такива услуги са много и затова потребителите рано или късно прибягват към тях.   Ако снимките ви са станали твърде много или искате да имате достъп до галерията си от спомени от всяко устройство без значеие къде се намирате, информацията на Make Use Of ще ви помогне да се ориентирате iCloud, Google Photos или Dropbox е подходящата услуга за вас. Това са най-популярните услуги за съхранение на снимки за iPhone и iPad.   1. iCloud iCloud е част от екосистемата на Apple от 2011 година насам. Услугата е интегрирана с вашия iPhone или iPad и ако я изберете данните ви ще се съхраняват на сървърите на Apple и ще се  синхронизират на всичките ви устройства.   Решението на iCloud за снимки се нарича iCloud Photo Library. Това по същество е приложението за снимки на вашия iPhone или iPad, но цялото съдържание е синхронизирано с iCloud. Освен това, всички промени във вашата библиотека ще се появят веднага на другите ви устройства.   Цена С вашата регистрация за Apple ID получавате безплатно 5GB пространство в iCloud. Ако имате нужда от повече – 50 GB струват $ 1 на месец, 200 GB - $ 4 на месец, а 2 TB - $ 10 на месец.   Ползи от използването на Using iCloud Photo Library Най-очевидната полза от използването на iCloud е, че услугата е специално разработена за iOS. Това означава, че всичките ви албуми, Memories и споделени снимки (плюс техните метаданни) се синхронизират в iCloud. Разбира се, ако искате можете да съхранявате снимките си локално на вашето устройство и на iCloud, така ще имате две копия на вашата библиотека от снимки.   Собствениците на Mac също могат да се възползват от iCloud, тъй като macOS безпроблемно се интегрира с услугата. Освен това, Mac е единствената платформа, където имате пълен контрол за персонализиране на вашата iCloud Photo Library. Например, използването на iCloud Photo Library на Mac ви позволява да редактирате метаданните на всяко изображение.   Недостатъци Потребителите на Windows не са в изгодно положение с iCloud Photo Library, тъй като приложенеито Apple Photos не е налично в Windows. Въпреки това, винаги можете да изтеглите iCloud за Windows. Това ви позволява да качвате снимки от компютъра и да архивирате колекцията от снимки на компютъра си. Освен това, всяка снимка включва датата и часа, когато е направена.     iCloud за Windows не предоставя пълната мощност за редактиране на снимки както при MacOS, нито пък ви позволява да архивирате вашите персонализирани албуми или Memories. Няма и приложение iCloud за Android.   За съжаление, iCloud не може да се похвали с надеждност и сигурност. Актуализациите на iOS, рутинната поддръжка на iCloud и дори международните пътувания могат да доведат до загуба на данни.   Кой трябва да използва iCloud Photo Library? Ако използвате macOS и iOS, iCloud Photo Library е най-лесния избор. Услугата е вградена в двете платформи и е лесна за използване. Ако искате да активирате iCloud Photo Library на iOS устройство, първо изключете всички други приложения за синхронизиране на снимки, като Dropbox или Google Photos. След това натиснете Settings > [Your Name] > iCloud, и после Photos. Тук активирайте iCloud Photo Library.   2. Dropbox Dropbox е дългогодишен фаворит за съхранение в облака, тъй като осигурява лесна синхронизация на данни и сигурно съхранение за всяка голяма платформа. Услугата предлага повече настройки за потребителите, отколкото всяка друга голяма подобна услуга.   Цена Dropbox не е никак евтина услуга. Безплатният план, Dropbox Basic, предлага едва 2GB пространство за съхранение в облака. Следващата стъпка е планът Plus, който предлага 1TB (плюс няколко допълнителни функции) за $10 на месец.  Dropbox Professional предлага 2TB и още допълнителни функции за $20 на месец.   Ползи от използването на Dropbox Dropbox е много лесна за използване услуга, което ще се хареса на много хора. Услугата не използва софтуер за разпознаване на лица и не предлага други скрити трикове за вашите снимки. Тя само осигурява място за съхранение на вашите снимки и видеоклипове и ви предлага възможност да ги синхронизирате между устройствата си.   След като активирате Camera Uploads в приложението Dropbox, снимките и видеоклиповете от вашия iPhone ще се покажат в папката „Camera Uploads“. От там можете да ги организирате на компютър или Mac.   Друга полза от използването на Dropbox в iOS е, че локалната ви библиотека за снимки не е засегната от Dropbox, дори когато опцията Camera Uploads е активирана. Това означава, че е много малко вероятно Dropbox да повреди или да изтрие вашата библиотека от снимки на устройството ви.   За да синхронизирате снимките си с Dropbox, първо изключете iCloud Photo Library, както е описано по-горе. След това отворете приложението Dropbox, влезте в профила си и докоснете Account (или Personal) в долната дясна част на екрана. Натиснете „Camera Uploads“ и активирайте плъзгача на следващия екран, за да започнете да синхронизирате снимките си с Dropbox.   Недостатъци от използването на Dropbox Един от проблемите при използването на Dropbox е, че услугата се конфронтира с приложението Photos на iOS. Функцията Camera Uploads на Dropbox няма да функционира, докато е включена iCloud Photo Library.   Друг недостатък (за някои може да е предимство) на Dropbox е липсата на софтуер за разпознаване на лица и автоматично създаване на албуми. И накрая, снимките, изтеглени от Dropbox, не съдържат метаданни за датата и часа на заснемане на снимките.   Кой трябва да използва Dropbox? Dropbox е полезна услуга за хора, които обичат простота и предпочитат възможно най-малка намеса на изкуствен интелект. Dropbox е и за тези които искат солидна сигурност.   3. Google Photos От трите услуги за съхранение на снимки, Google Photos е най-новата. Тя предлага сигурна система за синхронизиране на снимки, съвместима е с Android, iOS и всеки компютър чрез уеб приложение.   Цена На всички свои потребители, Google Photos дава безплатно 15 GB място за съхранение на снимките им. За да надстроите плана си, ще трябва да се присъедините към Google One, който освен допълнително пространство за съхранение осигурява и допълнителни ползи.  Цените започват от $2 на месец за 100 GB и стигат до 30 TB за $300 на месец.   Ползи от използването на Google Photos Най-голямото предимство на Google Photos е рекламираното безплатно неограничено място за съхранение на снимки с резолюция до 16MP и видеоклипове до 1080p. Друга полза е че Google Photos разчита на изкуствен интелект за организирането на вашата библиотека. Google Photos, подобно на iCloud Photo Library, организира снимките ви по категории. Мощният софтуер за разпознаване на лице помага за организирането на селфита ви.   Освен това, Google Photos предлага много полезни функции – персонализирани GIF файлове, колажи и създаване на слайдшоу.   Недостатъци Един от най-големите недостатъци на Google Photos за потребителите на iOS е начина, по който услугата взаимодейства с приложението Photos на телефона им. Когато изтеглите Google Photos, ще бъдете помолени да изключите iCloud Photo Library. След това приложението ще поиска достъп до вашите снимки и видеоклипове, после ще започне да синхронизира съдържанието.   Макар че снимките и видеоклиповете ви все още се съхраняват локално на устройството ви, приложението Google Photos поема технически контрол над вашата библиотека в приложението Photos. Ако изтриете снимка от Google Photos, тя ще изчезне и от iOS устройството ви. Освен това, всяка снимка, изтеглена от Google Photos, няма да съдържа оригиналните метаданни за дата и час.   Потребителите, които са запознати с методите на Google за проследяване и анализ на личните данни, няма да харесат Google Photos.   Кой трябва да използва Google Photos? Ако имате нужда от много място за съхранение на снимките си и държите да не плащате за него, то тогава изберете Google Photos. Ако не е необходимо да съхранявате снимките и видеоклиповете си с оригинално качество и не искате да плащате за повече място за съхранение, Google Photos е добър избор. Освен това, услугата е много удобна ако имате iPhone и Android устройство.   Вижте 10 полезни трика за по-качествени снимки със смартфон  
Dropbox
Какво е Dropbox Extensions и как работи
Какво е Dropbox Extensions и как работи
Dropbox е популярна облачна услуга, която предлага разнообразни възможности да съхранявате, създавате, редактирате и споделяте файлове в интернет. Компанията работи усилено, за да ни позволи не само да запазваме документите, но да можем да работим с тях едновременно с други хора. Dropbox предлагат и полезни плъгини, които обаче постоянно трябва да се изтеглят на различните ви устройства, но вече са готови с решение на проблема, предаде SlashGear.    Това е платформата Dropbox Extensions, която включва широк набор от разширения на външни разработчици, с които можете да работите без дори да се налага да напускате своя акаунт в облачната услуга. Идеята е, че потребителите могат да използват версии на популярни приложения най-големите разработчици в своя Dropbox профил. По този начин ще си спестите време да търсите в интернет и да изтегляте софтуера, което е полезно, ако работите с няколко устройства.     Очаква се Dropbox Extensions да предизвика голям интерес сред разработчиците, като първите партньори са имена като Аdobe, Autodesk, DocuSign, Vimeo и Pixlr. Все пак платформата е отворена за всички желаещи да се включат. Вече се работи над интеграция на Zoom софтуера за извършване на видеоконферентни разговори. Официалната премиера на Dropbox Extensions за потребителите ще стане факт на 27 ноември, като броя на разширенията ще продължи да се увеличава през 2019г.   Oще от Digital: Вече ще можем да преглеждаме файлове в Dropbox без да се налага да ги изтегляме
Dropbox
Нова функция ще услесни откриването на съдържание в Dropbox
Нова функция ще услесни откриването на съдържание в Dropbox
Популярната облачна услуга представи нова полезна функция, която ще улесни ежедневната работа на милиони потребители. Благодарение на нея Dropbox вече ще сканира текста в изображенията, които ъплоудваме в профилите ни. Новата функция работи като извлича буквите и думите, които открива в PDF файлове, сканирани изображения, снимки на рецепти и др. Интеграцията на този OCR инструмент ще ни спести време в откриването на съдържание в Dropbox.   Според официалните данни има над 20 млрд. снимки и PDF файлове, които потребителите в момента съхраняват в облачната услуга, съобщава SlashGear. Около 10-20-% от тях представляват сканирани документи, които съдържат текст и за в бъдеще ще се обработват от новата функция. Досега потребителите бяха затруднени в откриването на текст в подобни файлове, тъй като Dropbox не предлага начин да търсите подобно съдържание и трябва да ги отвaряте поотделно.     Специализираният софтуер за разпознаване на символи ще сложи край на този проблем. Другото предимство е, че поддържа почти всички водещи формати. Сред тях са TIFF, JPEG, PNG, PDF и GIF. Oт компанията потвърдиха вече разпространяват ъпдейт към всички обикновени и бизнес потребители. Засега функцията е ограничена единствено до английски, но се работи над поддръжка и за други езици. Администраторите на някои акаунти ще трябва да дадат разрешение, за да използват този инструмент.   Oще от Digital: Четири начина да получим повече от услугата Dropbox
интернет
Google, Facebook, Microsoft и Twitter разработват oбщ стандарт за спoделяне на информация
Google, Facebook, Microsoft и Twitter разработват oбщ стандарт за спoделяне на информация
Google са една от компаниите, която улеснява максимално потребителите в опита им да копират и архивират цялата информация, която съхраняват в профилите си. Най-добрият начин да го направите е платформата Takeout, която дебютира през 2011г. и вече се казва Download You Data. Toва е подходящ избор за запазване на данните от над 50 приложения и услуги на Google. Компанията вече е е провела серия от разговори с други големи имена в индустрията, които на свой ред ще разширят обхвата на тази функционалност, съобщава AndroidHeadlines.   Съгласие за учaстие в подобен проект вече потвърдиха Microsoft, Twitter и Facebook, които заедно с Google стартираха инициативата Data Transfer Project. Общото им желание е да създадат съвместно набор от инструменти за разработчиците, които да преодолеят различията между различните услуги и да позволят лесно да трансферира данни от Google, Facebook, Microsoft и Twitter акаунти. В момента това е сложна задача, която изисква доста време. Първоначално тази функция ще е налична за услугите Dropbox, Box, Google Drive и Microsoft OneDrive.       Data Transfer Project е концепция, която използва сегашните АPI интерфейси на водещите платформи в интернет, за да достъпи до информацията и запази в общ стандарт. Така усилията на Microsoft, Google, Facebook и Twitter ще улеснят максимално всеки, който иска бързо и лесно да архивира личните си данни. Функцията може да е полезна в много случаи, ако искате да спрете да използвате дадена услуга или пък сте твърде активни в работа с всички от тях. Очаква се и други компании да се присъединят към този проект.   Oще от Digital: Как да активираме двуфакторната автентикация за Google, Facebook и Twitter