Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
155 резултата за облачни услуги
Мicrosoft
Microsoft отчетоха 775% ръст в използването на облачни услуги заради коронавируса
Microsoft отчетоха 775% ръст в използването на облачни услуги заради коронавируса
Teлекомуникационните компании са подложени на сериозни предизвикателства заради огромния трафик през последните седмици заради социалната изолация. Въпреки редица мерки предприети за предотвратяването на натоварването на интернет мрежите по цял свят все още възникват различни проблеми. Добрата новина за нас потребителите е, че технологичните гиганти се грижат подобаващо, за да ни предложат най-доброто дори в контекста на COVID-19. Нови данни на Microsoft разкриват за внушителен ръст в употребата на облачни услуги през последните седмици,   Официалната информация на компанията потвърждава за ръст от внушителните 775% в заявките към сървърите им, което се дължи изцяло на мерките за социална изолация по цял свят. Приложението Microsoft Teams се радва на голяма популярност, като посещенията са се увеличи до 44 млн. дневни потребители през последната седмица. Забелязва се и увеличение на времето, което прекарват докато комуникират с приложението в контекста на световната епидемия от COVID-19. Така например на всеки седем дни потребителите генерират 900 млн. в разговори с Microsoft Teams.     Повече от три пъти се е увеличил броя на хората, които работят с Virtual Desktop софтуера за същия период, съобщава TechSpot. Хардуерните инженери на компанията вече са започнали действия, с които да предотвратят претоварване на мрежите им, в случай на твърде голям ръст в използването на облачните услуги на Microsoft. Toва е специфичен проблем, който засяга все по-сериозно всички популярни платформи на компанията, сред които Skype, офис приложенията от Office пакета и Xbox.   Вече са започнали преговори с разработчиците да предоставят важни системни ъпдейти в часове, когато традиционно няма голяма активност. Пo този начин Microsoft се опитват да намерят оптималния баланс и да гарнатират най-доброто на своите клиенти в пандемията от COVID-19. Други технологични компании, като Google и Faceboоk също вече обявиха за сериозно увеличение във времето прекарано от потребителите в популярните им услуги. По всичко личи, че това е проблем, с който трябва да се справят големите IT комопании.   Още от Digital: 5 начина, по които COVID-19 ще промени финансовите навици на родените между 80-те и 90-те години
бизнес
Мicrosoft и Nоkia сключиха стратегическо партньорство в сферата на облачните услуги
Мicrosoft и Nоkia сключиха стратегическо партньорство в сферата на облачните услуги
Nokia и Microsoft официално потвърдиха, че ще продължават своето стратегическо сътрудничество. Двете компания ще разработват заедно решения ориентирани към бизнеса в сферата на облачните услуги, изкуствения интелект и Интернет на нещата. Идеята им предвижда интеграция на много настоящите продукти, които Nokia и Microsoft предлагат а своите милиони клиенти по цял свят. Партньорството ще им предостави повече възможности да оптимизират своя бизнес.   Така например софтуерните разработки с машинно обучение използвани от Azure, Azure IoT iи Azure AI ще бъдат интегрирани към Nokia LTE/quasi 5G безжичните решения. Същото важи и за портфолиото от IP, SD-WAN и IoT продукти на финландския производител, съобщава GizChina. Eдно от най-големите предимства на съвместната им инициатива е, че облачните решения на Microsoft ще бъдат комбинирани с експертния опит на Nokia при телекомуникационните мрежи и оборудване.     Двете компании изразиха задоволство от партньорството и бъдещите ползи, които ще окаже върху бизнеса им. Сферите на сътрудничеството им са разнообразни и включват цифрови фабрики, умни градове, здравни заведения, транспортни центрове и др. Вече е известно и името на първия партньор, който ще се възползва от уникалните технологии на Microsoft и Nokia. Това е телекомуникационни гигант BT, който ще предложи решенията им на своите корпоративни клиенти.   Още от Digital: Nokia ще печели по €3 oт всеки продаден 5G смартфон в света  
Google Drive
Вече ще можем да създаваме икони за бърз достъп до файловете в Google Drive
Вече ще можем да създаваме икони за бърз достъп до файловете в Google Drive
Aко използвате активно облачната услуга вероятно сте забелязали, че понякога може да е доста трудно да откриете даден файл между всички папки с документи. Mного скоро ще има по-лесен начин как да го направите, тъй като Google работят усилено над интеграцията на една от най-желаните функции в Google Drive. Това е възможността да създаваме икони за бърз достъп до различните документи, които съхраняваме в профилите си.       По този начин ще можете много по-бързо, лесно и удобно да организирате своите файлове в Google Drive, съобщава TechRadar. Функцията ще работи по същия начин както традиционните икони за достъп в Windows и ще могат да се съхраняват във всяка една папка, без значение от локацията на оригиналния документ. Google обещаха да осигурят поддръжка на най-популярните формати, сред които Docs, Slides, Sheets, JPG, PDF, както и Microsoft Office.     В момента се провеждат финални тестове с новата функционалност. Очаква се достъп до нея първо да имат потребителите на G Suite пакета от приложения, които трябва да попълнят онлайн формуляр на Google. Това ще се случи до няколко седмици. Едва ли ще се наложи да чакаме твърде много преди всички потребителите да можем да създаваме икони за бърз достъп до файловете в популярната услуга.   Още от Digital: Пет полезни приложения за Google Drive, които си заслужава да пробвате
Google Cloid Storage
Какво трябва да знаем за Google Cloud Storage
Какво трябва да знаем за Google Cloud Storage
Google е един от най-големите доставчици на облачни услуги в технологичната индустрия. В момента има повече от 2.5 млрд. активни устройства с Android. Това означава, че компанията трябва да осигури около 20 екзабайта за собствениците им. Причината е, че всеки Gmail акаунт предлага свободни около 15GB памет за съхранение на данни в облачните сървъри на Google, което изисква поддържането на голям брой центрове за данни.   Успоредно с това технологичният гигант генерира приходи като продава пространство на обикновените и бизнес потребители като част от Google Cloud платформата. Aко пространството в Google Drive, Google Photos и Gmail не е достатъчно за нуждите ви можете да преминете към някои от платените планове. Цената на 100GB за период от една година ще ви струва $15.99. Най-скъпият план с 30ТВ e наличен за внушителните $2880 за 12 месеца.     Платформата предлага още няколко плана, които са предназнчени предимно за бизнеса, които зависят от толкова колко често се нуждаете от данните). Плановете са "Standard", "Nearline" и "Coldline". Цените варират между $1.20 до $4.80 на година за 20GB. Предвиден е и безплатен $300 кредит за първите 12 месеца, в които изпробвате Google Cloud. В заключение ще отбележим, че Google се конкурира в този сегмент с Amazon, Microsoft, IBM и Oracle.   Oще от Digital: Пет нови приложения на Google, които си заслужава да пробвате
Google Photos
Google Drive ще спре да се синхронизира с Google Photos от 10 юли
Google Drive ще спре да се синхронизира с Google Photos от 10 юли
Google въвеждат важна промяна в начина, по който популярните услуги Photos и Drive споделят съдържание помежду си. Плановете на компанията предвиждат снимките и видео клиповете, които ъллоудвате в Google Photos да спрат да се синхронизират с Google Drive. Това ще се случи само след няколко седмици, тъй като автоматичното споделяне на файлове между двете услуги ще спре на 10 юли.   Ако изтриете мултимедия от Google Drive например няма да я премахнете от Google Photos и обратното. Синхронизирането на снимки и клипове ще трябва да се настрои ръчно от вас, чрез функцията "Upload from Drive". На този етап няма сходен начин как да го направите от Google Drive към Photos, информира Engadget. След като спре автоматичното споделяне между услугите трябва да обърнете внимание на размера на файловете.     Снимките, които пазите с оригинално качество ще заемат място едновременно в Drive и Photos. Всеки файл, който качите след датата 10 юли може да се дублира и ще се наложи да го изтривате ръчно. Тези промени се извършват с идеята да опростят процеса и да спестят объркването на потребителите, твърдят от Google. Съдържанието, което сега съхранявате ще продължи да е налично в двете услуги, но Photos папката в Drive няма да се ъпдейтва автоматично.   Oще от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Google
Google купува компанията за облачни услуги Looker за $2.6 млрд.
Google купува компанията за облачни услуги Looker за $2.6 млрд.
Google официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият Looker в сделка, чиито финансови параметри достигат до $2.6 млрд. Компанията оперира в сферата на облачните услуги и предлага платформа за анализ на данни и вече генерира инвестиции от над $280 млн. За в бъдеще атрактивните софтуерни решения на Looker ще бъдат интегрирани директно към Google Cloud. Сделката ще предостави допълни възможности на клиентите на Google да обработват данните си в облака.   Придобиването на Looker е поредният инструмент, с който технологичният гигант ще се опита да реализира още повече продажби на софтуер и пространство в облака на бизнес потребителите. Това е пазарен сегмент, в който Google де успява да се конкурира успешно с другите водещи брандове като Microsoft и Amazon. Oще през миналата година компанията взе решение да замени Диан Грийн с дългогодишния специалист на Oracle, Томас Куриан като шеф на бизнеса с облачни услуги, съобщава TechCrunch.     Това е първата голяма сделка реализирана под ръководството на новия шеф на дивизията за облачни услуги на Google. Комбинацията от уникалните предложения на двете компании ще предостави завършена екосистема за свързване, събиране, съхранение, анализиране и визуализиране на данни в Google Clodu, Azure и AWS. Досега Gооgle и Looker също си партнираха в тази пазарна ниша и в момента има над 350 съвестни потребители. Предходното рекордно придобиване на Google Cloud бе купуването на Apigee за $625 млн. през 2016г.   Още от Digital: Кой начин за съхранение на данни да изберем – облачна услуга или външен хард диск
облачни услуги
Коя облачна услуга е най-подходяща за снимките ни
Коя облачна услуга е най-подходяща за снимките ни
Не сте доволни от новите правила на Flickr? Тогава имате възможност да изтеглите всичките си снимки и да им търсите ново място. Разбира се, можете да ги сухранявате на твърд диск, но това не е идеалното решение, особено ако искате да ги споделите със семейството и приятелите си.   Много по-добре би било да изберете една от популярните облачни услуги за съхранение. Ако имате нужда от напътствия, информацията на theverge ще ви бъде полезна. Следва списък с някои от най-добрите облачни услуги, където може да съхранявате снимките си.   Flickr Много потребители се разстроиха от решението на Flickr да ограничи безплатния си план до 1000 снимки.  Ако нямате финансови затруднения, може да преминете към платения план за  $ 50,24 на година, с който получавате неограничено място за съхранение без реклами и дори се добавя разширена статистика и отстъпки от редица компании, включително Adobe и SmugMug. Има и месечен план за $ 5,99.   Google Photos Много потребители избират Google Photos за алтернатива на Flickr. Това е идеално решение ако имате много семейни снимки и нямате нищо против да не съхранявате оригиналите им. Вече сме писали за това каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos.   500px Канадската компания 500px всъщност е по-подходяща за професионалните фотографи. Тя предлага на професионалистите място за съхранение, експониране и лицензиране на тяхната работа. Миналата година 500px обяви партньорство с Getty Images, което позволява на участниците да продават работата си чрез Getty.   Сайтът предлага три платени плана. Първият, наречен Awesome, предлага неограничено качване, приоритетна поддръжка, без реклами, история на „харесваните“ снимки, галерия, слайдшоута и профилна значка за $ 47,88 на година или $ 6,49 месечно. Планът Pro добавя начин за показване на услугите и организационните инструменти за $ 71,88 годишно или $ 12,99 месечно. И накрая, можете да добавите абонамент за Adobe Creative Cloud Photography към плана Pro за 155,88 долара годишно.   Photobucket Подобно на другите услуги, изброени тук, Photobucket все още има безплатен план. Photobucket ви позволява да качите толкова снимки, колкото искате, но до максимум 2.5 GB, но те ще бъдат показани с реклами и сайтът ще маркира снимките със собственото си лого (не се притеснявайте, оригиналите няма да бъдат докоснати). Ако сте решили да се придържате към Photobucket и искате повече пространство (заедно със снимки без реклами и водни знаци), можете да започнете с плана за начинаещи за $ 4,48 на месец, което ви дава 25 GB място за съхранение. За $ 6,48 на месец получавате 250 GB и неограничен брой фотоалбуми. И накрая, за $ 11,48 на месец, получавате 1TB памет и без компресия на снимките. Всички платени планове могат да бъдат с 10% отстъпка, ако плащате за цяла година.   DeviantArt DeviantArt се определя като социална мрежа за художници и ентусиасти. Сайтът предлага на посетителите достъп до галериите на артисти, които да разгледат, разделени на категории. DeviantArt дори има своя собствена платформа за публикуване, наречена Sta.sh.   Безплатният план на DeviantArt ви дава 2 GB място в Sta.sh и допускане до общността на художниците и любителите на изкуството. За $ 15 долара за три месеца или $ 50 долара на година, получавате 20 GB място за съхранение и множество други предимства, като например Google Analytics, повече начини за персонализиране на сайта и 20 % отстъпка при закупуване на работа на други артисти.   Вижте 6 полезни Android приложения за управление на снимки
Google Drive
Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
Aко се интересувате от онлайн платформа, с която да архивирате стотици гигабайти информация на изгодна цена ви съветваме да се ориентирате към Google Drive. Oблачната услуга има лесен за използване интерфейс и множество полезни функции, с които да направите резервно копие на информацията си. Първото нещо, което трябва да направите е да изтеглите десктоп клиента, който се казва "Backup and Sync from Google". След това се логнете в своя акаунт и създайте папка, в която да копирате файловете.   Едно от големите предимства на облачната услуга е възможността да добавите допълнителна директория, в която да съхраните файловете си. Това е полезно, когато например използвате бързо SSD за ежедневната си работа, но разполагате и с още един хард диск с много по-голям капацитет. Google Drive ще ви позволи лесно да правите резервно копие на данните и от двете локации, с което превъзхожда своите конкуренти, предаде ReviewGeek. Можете и да изберете час, в който автоматично да се синхронизират данните ви.     Google Drive предлага и множество полезни уеб инструменти, в допълнение към системата за бързо управление на файлове. Услугата е изключително подходяща в ситуациите, когато искате едновременно да създадете резервно копие на 400-500GB информация. Платените абонаменти на Google Drive също са доста атрактивни, тъй като срещу $10 на месец ще получите 2 терабайта свободно пространство за мултимедийните ви файлове. За сравнение Dropbox и iCloud предлагат само 1ТВ на същата цена.   Oще от Digital: Kак най-лесно да освободим пространство в Google Drive
Google Cloud
Google иска да стане най-големия доставчик на облачни услуги до 2023г.
Google иска да стане най-големия доставчик на облачни услуги до 2023г.
Oблачнните услуги за бизнес сегмент, който от години се доминира от Amazon и Microsoft. Китайският технологичен гигант Alibaba също агресивно разширява позициите си в тази пазарна ниша. Googlе също продължават да инвестират сериозни средства в облачната си платформа. Огромната конкуренция, обаче дори е накарала на високо ниво да се обсъжда идеята Google дори да напуснат публичния сектор на облачни услуги, предаде TheInformation.   Tази дискусия е стартирала още в началото на 2018г., но в крайна сметка е довела до поставянето на амбициозната цел пред Google. Компанията иска да се превърне в един от двата водещи бранда в сегмента на облачните услуги до 2023г. Alphabet официално не публикуват детайли за приходите на Google Cloud. Въпреки това през юли разбрахме, че тази дивизия на технологичния е генерирала около $8 млрд. приходи на годишна база.     За сравнение приходите на Amazon Web Services са около $9 млрд. на тримесечие. Анализаторите смятат, че Microsoft Azure бизнес е генерирал около $4.3 млрд. през третото тримесечие. Google също така са осигурили капитал в размер на $20 млрд., с който да стимулират развитието на Google Cloud и да постигнат амбициозните си цели. Припомняме ви, че Томас Куриан бе избран да ръководи облачния бизнес на Google место съоснователя на VMware, Даян Грийн.   Oще от Digital: Какво трябва да знаем за Google Cloud Storage
смартфони
Облачната услуга OneDrive ще замени Samsung Cloud на всички Galaxy смартфони на Samsung
Облачната услуга OneDrive ще замени Samsung Cloud на всички Galaxy смартфони на Samsung
Samsung вече потвърдиха плановете си да разширят партньорството си с Microsoft в сферата на мобилните приложения и услуги. Това означава, че бъдещите смартфони на компанията ще са достъпни за потребителите с инсталирани версии на програми като Word и Outlook. Собствениците на Samsung Galaxy Note 10 също така вече могат да се възползват от функцията "Link To Windows", като се работи за интеграцията и на други смартфони.     Microsoft продължават да ъпдейтват своите приложения, за да ги направят по-добри за устройствата произведени от Samsung. Следващото заглавие, което получава ъпдейт е OneDrive. Вече се разпространява aктуализацията до Samsung Galaxy Note 10 и Galaxy Note 10+, които използват бета версията на Android 10. Самият ъпдейт постепенно ще е наличен за повече смартфони директно от Gallery приложението на Microsoft One Drive. съобщава SamMobile.     Ако функцията е налична за вашето устройство ще можете да свържете своя акаунт в облачната услуга като предпочитана опция за създаване на резервно копие на личните ви данни. Microsoft ще поддържат сегашните профили в Samsung Cloud за период от една година, но е препоръчително по-бързо да мигрирате към OneDrive. Безплатният акаунт предлага 5GB пространство, но собствениците на смартфони Samsung ще получат допълнително още 15GB.   Oще от Digital: Samsung oтчетоха 56% спад в печалбата през третото тримесечие на 2019г.
Windows 10
Microsoft тестват нова функция за преинсталиране на Windows 10 директно от Интернет
Microsoft тестват нова функция за преинсталиране на Windows 10 директно от Интернет
Мicrosoft разработват нов инструмент, който ще улесни значително потребителите при възстановяването на Windows 10 в случай на неочакван проблем. Популярният типстър WalkingCat потвърди в Twitter, че от компанията ще ни предоставят функция да преинсталиралите операционната система директно от интернет. По този начин няма да се налага да използвате CD или USB флашка, за да го направите сами. Стандартната опция за локално възстановяване на Windows 10 също ще е достъпна.   Потребителите на Windows Insider програмата скоро ще могат сами да тестват новата функция. Тя ще стане част от предстоящата Fast Ring Build 18950 версията на платформата. Съществува малка вероятност Microsoft да ни позволят да тестваме този инструмент на компютрите с предстоящия ъпдейт, който ще е наличен от октомври. От компанията няма да бързат и ще запазят премиерата на функцията зa Windows 10 20H1 актуализацията, която ще е достъпна в началото на 2020г., съобщава DigitalTrends.     Така ще имате две възможности да преинсталирате устройството си, а именно класическия "Reset Locally" метод, както и новата функция "Cloud Recovery". Възможността да изтеглите последната версия на Windows 10, заедно с всички необходими драйвери директно от Microsoft ще се хареса и улесни много хора. Целият процес също така няма да изисква никакви допълнителни инструменти и усилия от страна на потребителите. Подобна опция е налична и за macOS.   Още от Digital: Как да възстановим Windows 10 до по-ранно състояние
Google Drive
Вече ще можем да запазваме файлове в уеб версията на Google Drive, когато нямаме интернет
Вече ще можем да запазваме файлове в уеб версията на Google Drive, когато нямаме интернет
Облачната услуга на компанията предлага разнообразни възможности да запазвате и синхронизирате файловете между всичките си устройства. Google Drive също така позволява да отваряте документи, когато нямате интернет. Това е възможно с официалния "Backup & Sync" клиент за компютри. Компанията сега интегрира подобна функционалност и към уеб версията на облачната услуга, което със сигурност ще улесни работата на много хора, съобщава AndroidPolice.   Припомняме ви, че компанията вече предостави опция да маркираме документи в Google Docs за гледане офлайн. Въпросният инструмент е достъпен от няколко месеца и също така позволява да извършвате редакции на файлове. Новата актуализация на Google Drive ще позволи да съхраните всеки един файл от уеб версията на услугата, дори когато нямате достъп до интернет. Това важи за PDF-и, снимки, MS Office документи в допълнение към Google Docs, Sheets и Slides.     Трябва да отбележим, че новия инструмент още е в бета фаза на разработка и могат да възникнат бъгове. Инженерите на Google работят усилено, за да отстранят бързо всички проблеми. Възможността да запазвате файлове офлайн от уеб версията на Google Drive първо ще е налична за G Suite потребителите, но в кратки срокове ще може да се използва от всички. Задължително условие е да използвате Google Chrome, тъй като засега функцията няма да е оптимизирана за другите популярни браузъри.   Още от Digital: Защо Google Drive е най-добрата услуга за създаване на резервно копие на файловете ни
гейминг
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Продажбите на физически копия на игри продължават да бъдат стабилни. Въпреки това се забелязват признаци на сериозни промени в предпочитанията на потребителите. Бъдещето на индустрията е в дигиталните версии на игрите, които ще се превърнат в предпочитания начин за гейминг до няколко години. Данните на анализаторите разкриват, че приходите от облачните услуги за гейминг са достигнали до $387 млн. през изминалата година. Лидер в този сегмент е Sony.   Тук е момента да уточним, че в тази категория спадат платформи за гейминг като Sony PlayStation Now, NVIDIA GeForce Now и новата Google Stadia. Всяка една от тези услуги предлага различна селекция от заглавия и условия за ползване, но се обединяват около това, че не изискват да имаме мощен компютър или конзола. Вместо това е необходимо да осигурим достатъчно добра връзка към интернет и да платим съответната месечна такса, за да се забавляваме с най-новите игри.     Прогнозите са още през настоящата година приходите в този сегмент за първи път да преминат границата от $500 млн. В следващите години ни очаква впечатляващ ръст, който ще превърне облачните услуги в основно средство за гейминг, предаде TechSpot. Анализатори от IHS Markrit поддържат мнението, че до 2023г. това ще се превърне в бизнес, който годишно генерира $2.5 млрд., което представлява пет пъти по-висока стойност от очакваните приходи за настоящата година.    Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
Dropbox
Dropbox вече позволява да създаваме документи в Google Docs, Sheets и Slides
Dropbox вече позволява да създаваме документи в Google Docs, Sheets и Slides
Oблачните услуги са подходящи за съхранение на колекцията от мултимедийно съдържание, но също така предлагат много инструменти, с които лесно да управляваме всичките си файлове и документи. Все повече потребители използват уеб платформи за да създават, редактират и споделят документи в интернет. Dropbox е едно от най-популярните услуги, която предлага разнообразни допълнителни функционалности, с които да свършите  бързо и лесно работата си.   Следващото сериозно подобрение в услугата е интеграцията на Google Docs, Sheets и Slides, което позволява да създавате файлове директно от интерфейса на Dropbox. По този начин ще си спестим време и излишни кликвания да стартираме отделните приложения. Опцията за съвместно редактиране все още се извършва от традиционния редактор на Google, като известията за коментари ще се показват от иконата на Dropbox в системното меню, съобщава TheVerge.     Потребителите могат да редактирaт настоящи "".docx", ".xlsx" и ".pptx" файлове от интерфейса на Google в допълнение към настоящия Microsoft Online редактор. Отварянето на Word, Excel, PowerPoint файлове от Dropbox в Google приложенията и да ги запазвате в оригиналния им размер в своя профил също е възможно. Интеграцията с Google Docs, Slide и Sheets все още е достъпна само за бизнес версията на услугата, но Dropbox скоро ще позволят на всички да я използват в профилите си.    Още от Digital: Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Dropbox
Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Безплатните акаунти в Dropbox вече могат да се използват на максимум три различни устройства
Създателите на облачната услуга въведоха неочаквано ограничение за потребителите, които имат безплатни акаунти в Dropbox. За в бъдеще няма да има как да свържем повече от три устройства към акаунтите си в услугата. Ако не сте доволни с промените не ви остава нищо друго освен да преминете към някой от платените абонаментни планове на услугата. Добрата новина е, че хората, които сега използват повече от три устройства към профилите си в Dropbox могат да продължат да ги използват, както сега.    В този случай, обаче вече няма да има как да добавят други джаджи към безплатните акаунти. Toва е неприятно, тъй като например не бихте могли да свържете нов смартфон или компютър към настоящия си акаунт. Сегашното решение на компанията може да е изненадващо за мнозина, но е направено с цел да подкани повече хора да преминат към платените планове на Dropbox. Ако не сте склонни да плащате за Plus или Professional плановете ще трябва постоянно да сменяте мобилните устройства.     Повечето хора синхронизират файловете си предимно между настолния компютър вкъщи, служебния лаптоп или личния смартфон. За да не плащате за платен акаунт ще трябва всеки път, когато искате да добавите устройство да изтриете някое от гореизброените и да повтаряте този процес, когато се налага. Цената за Plus абонамента на Dropbox е $9.99 на месец и гарантира 1ТВ място за файловете ви, а ако желаете 2ТВ пространство ще трябва да платите $19.99 за Professional план.   Oще от Digital: Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
снимки
Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
Google Photos срещу Dropbox срещу iCloud – коя услуга да изберем за съхранение на снимки
Без значение какъв е капацитетът за съхранение на вашия iPhone, ще дойде време когато ще започнете да търсите подходяща за вас облачна услуга, където да съхранявате снимките си. Ползите от използването на такива услуги са много и затова потребителите рано или късно прибягват към тях.   Ако снимките ви са станали твърде много или искате да имате достъп до галерията си от спомени от всяко устройство без значеие къде се намирате, информацията на Make Use Of ще ви помогне да се ориентирате iCloud, Google Photos или Dropbox е подходящата услуга за вас. Това са най-популярните услуги за съхранение на снимки за iPhone и iPad.   1. iCloud iCloud е част от екосистемата на Apple от 2011 година насам. Услугата е интегрирана с вашия iPhone или iPad и ако я изберете данните ви ще се съхраняват на сървърите на Apple и ще се  синхронизират на всичките ви устройства.   Решението на iCloud за снимки се нарича iCloud Photo Library. Това по същество е приложението за снимки на вашия iPhone или iPad, но цялото съдържание е синхронизирано с iCloud. Освен това, всички промени във вашата библиотека ще се появят веднага на другите ви устройства.   Цена С вашата регистрация за Apple ID получавате безплатно 5GB пространство в iCloud. Ако имате нужда от повече – 50 GB струват $ 1 на месец, 200 GB - $ 4 на месец, а 2 TB - $ 10 на месец.   Ползи от използването на Using iCloud Photo Library Най-очевидната полза от използването на iCloud е, че услугата е специално разработена за iOS. Това означава, че всичките ви албуми, Memories и споделени снимки (плюс техните метаданни) се синхронизират в iCloud. Разбира се, ако искате можете да съхранявате снимките си локално на вашето устройство и на iCloud, така ще имате две копия на вашата библиотека от снимки.   Собствениците на Mac също могат да се възползват от iCloud, тъй като macOS безпроблемно се интегрира с услугата. Освен това, Mac е единствената платформа, където имате пълен контрол за персонализиране на вашата iCloud Photo Library. Например, използването на iCloud Photo Library на Mac ви позволява да редактирате метаданните на всяко изображение.   Недостатъци Потребителите на Windows не са в изгодно положение с iCloud Photo Library, тъй като приложенеито Apple Photos не е налично в Windows. Въпреки това, винаги можете да изтеглите iCloud за Windows. Това ви позволява да качвате снимки от компютъра и да архивирате колекцията от снимки на компютъра си. Освен това, всяка снимка включва датата и часа, когато е направена.     iCloud за Windows не предоставя пълната мощност за редактиране на снимки както при MacOS, нито пък ви позволява да архивирате вашите персонализирани албуми или Memories. Няма и приложение iCloud за Android.   За съжаление, iCloud не може да се похвали с надеждност и сигурност. Актуализациите на iOS, рутинната поддръжка на iCloud и дори международните пътувания могат да доведат до загуба на данни.   Кой трябва да използва iCloud Photo Library? Ако използвате macOS и iOS, iCloud Photo Library е най-лесния избор. Услугата е вградена в двете платформи и е лесна за използване. Ако искате да активирате iCloud Photo Library на iOS устройство, първо изключете всички други приложения за синхронизиране на снимки, като Dropbox или Google Photos. След това натиснете Settings > [Your Name] > iCloud, и после Photos. Тук активирайте iCloud Photo Library.   2. Dropbox Dropbox е дългогодишен фаворит за съхранение в облака, тъй като осигурява лесна синхронизация на данни и сигурно съхранение за всяка голяма платформа. Услугата предлага повече настройки за потребителите, отколкото всяка друга голяма подобна услуга.   Цена Dropbox не е никак евтина услуга. Безплатният план, Dropbox Basic, предлага едва 2GB пространство за съхранение в облака. Следващата стъпка е планът Plus, който предлага 1TB (плюс няколко допълнителни функции) за $10 на месец.  Dropbox Professional предлага 2TB и още допълнителни функции за $20 на месец.   Ползи от използването на Dropbox Dropbox е много лесна за използване услуга, което ще се хареса на много хора. Услугата не използва софтуер за разпознаване на лица и не предлага други скрити трикове за вашите снимки. Тя само осигурява място за съхранение на вашите снимки и видеоклипове и ви предлага възможност да ги синхронизирате между устройствата си.   След като активирате Camera Uploads в приложението Dropbox, снимките и видеоклиповете от вашия iPhone ще се покажат в папката „Camera Uploads“. От там можете да ги организирате на компютър или Mac.   Друга полза от използването на Dropbox в iOS е, че локалната ви библиотека за снимки не е засегната от Dropbox, дори когато опцията Camera Uploads е активирана. Това означава, че е много малко вероятно Dropbox да повреди или да изтрие вашата библиотека от снимки на устройството ви.   За да синхронизирате снимките си с Dropbox, първо изключете iCloud Photo Library, както е описано по-горе. След това отворете приложението Dropbox, влезте в профила си и докоснете Account (или Personal) в долната дясна част на екрана. Натиснете „Camera Uploads“ и активирайте плъзгача на следващия екран, за да започнете да синхронизирате снимките си с Dropbox.   Недостатъци от използването на Dropbox Един от проблемите при използването на Dropbox е, че услугата се конфронтира с приложението Photos на iOS. Функцията Camera Uploads на Dropbox няма да функционира, докато е включена iCloud Photo Library.   Друг недостатък (за някои може да е предимство) на Dropbox е липсата на софтуер за разпознаване на лица и автоматично създаване на албуми. И накрая, снимките, изтеглени от Dropbox, не съдържат метаданни за датата и часа на заснемане на снимките.   Кой трябва да използва Dropbox? Dropbox е полезна услуга за хора, които обичат простота и предпочитат възможно най-малка намеса на изкуствен интелект. Dropbox е и за тези които искат солидна сигурност.   3. Google Photos От трите услуги за съхранение на снимки, Google Photos е най-новата. Тя предлага сигурна система за синхронизиране на снимки, съвместима е с Android, iOS и всеки компютър чрез уеб приложение.   Цена На всички свои потребители, Google Photos дава безплатно 15 GB място за съхранение на снимките им. За да надстроите плана си, ще трябва да се присъедините към Google One, който освен допълнително пространство за съхранение осигурява и допълнителни ползи.  Цените започват от $2 на месец за 100 GB и стигат до 30 TB за $300 на месец.   Ползи от използването на Google Photos Най-голямото предимство на Google Photos е рекламираното безплатно неограничено място за съхранение на снимки с резолюция до 16MP и видеоклипове до 1080p. Друга полза е че Google Photos разчита на изкуствен интелект за организирането на вашата библиотека. Google Photos, подобно на iCloud Photo Library, организира снимките ви по категории. Мощният софтуер за разпознаване на лице помага за организирането на селфита ви.   Освен това, Google Photos предлага много полезни функции – персонализирани GIF файлове, колажи и създаване на слайдшоу.   Недостатъци Един от най-големите недостатъци на Google Photos за потребителите на iOS е начина, по който услугата взаимодейства с приложението Photos на телефона им. Когато изтеглите Google Photos, ще бъдете помолени да изключите iCloud Photo Library. След това приложението ще поиска достъп до вашите снимки и видеоклипове, после ще започне да синхронизира съдържанието.   Макар че снимките и видеоклиповете ви все още се съхраняват локално на устройството ви, приложението Google Photos поема технически контрол над вашата библиотека в приложението Photos. Ако изтриете снимка от Google Photos, тя ще изчезне и от iOS устройството ви. Освен това, всяка снимка, изтеглена от Google Photos, няма да съдържа оригиналните метаданни за дата и час.   Потребителите, които са запознати с методите на Google за проследяване и анализ на личните данни, няма да харесат Google Photos.   Кой трябва да използва Google Photos? Ако имате нужда от много място за съхранение на снимките си и държите да не плащате за него, то тогава изберете Google Photos. Ако не е необходимо да съхранявате снимките и видеоклиповете си с оригинално качество и не искате да плащате за повече място за съхранение, Google Photos е добър избор. Освен това, услугата е много удобна ако имате iPhone и Android устройство.   Вижте 10 полезни трика за по-качествени снимки със смартфон