Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
66 резултата за новини
любопитно
Шефът на Xiaomi загуби бас за 250 милиона лева
Шефът на Xiaomi загуби бас за 250 милиона лева
Облогът е с давност от 2013г. и е с Дун Минчжу (Dong Mingzhu), който е председател на съвета на директорите на друг китайски гигант Gree Electric  По информация на Bloomberg, всичко започва когато шефът на Xiaomi участва в популярно телевизионно предаване в Китай, по време на което заявява, че финансовите резултати на компанията ще задминат тези на Gree в рамките на следващите 5 години. Дун Минчжу се обзалага първоначално на 1 Юан, но последствие увеличава ставката на 1 милиард. По думите на Минчжу, свидетел на облога е станал целият китайски народ.
коледа
Весела Коледа и щастливи празници от екипа на Digital.bg
Весела Коледа и щастливи празници от екипа на Digital.bg
Отново е Коледа - онова време от годината, в което всеки отваря сърцето си за останалите и повторно започва да вярва във вълшебствата. В един от най-прекрасните празници екипът на Digital.bg се обръща към вас, верните ни почитатели, за да ви благодари, че бяхте с нас през изминалите дванайсет месеца и да ви пожелае здраве, щастие и късмет.   Нека посрещнете Коледа заобиколени от най-любимите си хора и нека коледните звънчета се слеят с ритъма на сърцата ви, за да почувствате отново магията на този празник. Да го преживеете като деца. Пожелаваме ви празнични дни...
фалшиви новини
Видео клипове с изкуствен интелект са новата тенденция в разпространението на фалшиви новини
Видео клипове с изкуствен интелект са новата тенденция в разпространението на фалшиви новини
Фалшивите новини са голям проблем, който придобива все по-мащабни измерения. Опитите на компании Facebook и Google да се справят със ситуацията изглежда, че не са достатъчно ефективни. Независимо какви филтри използват социалните мрежи разпространението на публикации с невярно съдържание продължава да се увеличава. Популярността на технологиите с изкуствен интелект ще затрудни допълнително откриването и блокирането на фалшиви новини в интернет, съобщава DigitalTrends.    Вече се тестват различни AI базирани формати, като най-интересния от тях е създаден от специалисти на Max Planck Institute of Informatics. Техният проект води до разработването на т.нар. "Deep Fake" видео клипове, която позволява да се редактират лицевите изражения на даден човек да съответства на предварително записани гласове. На практика това означава, че ни очаква нова вълна от видео съдържание в социалните мрежи, което показва реални хора, които изричат измислени неща.     Идеята всъщност е да се имитира интервю на световен лидер или известна личност и видеото да бъде манипулирано така, че актьор да изглежда като него и да каже съответното фалшиво послание. За целта се използва триизмерен модел, който картографира множество лицеви точки и създава 3D версия на съответния човек. Специални AI алгоритми извършват аудио и видео корекции. Крайният резултат е, че потребителите много трудно могат да разберат, че са заблудени по този начин.   Още от Digital: Най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
Facebook
Facebook вече ще дават приоритет на локалните новини в News Feed
Facebook вече ще дават приоритет на локалните новини в News Feed
Facebook започнаха да разпространяват нов алгоритъм, който е предназначен да възпроизвежда повече локални новини в профилите на потребителите. По този начин социалната мрежа ще се опита да подобри качеството на съдържанието на местно ниво и респективно да ни накара по-активно да коментираме актуалните събития в района, където живеем. Функцията е достъпна на територията на САЩ от няколко седмици и в кратки срокове ще е достъпна за всички страни в глобален мащаб. Facebook ще дават приоритет на публикациите от локални вестници и други печатни издания при подбора на новини в News Feed.   Интеграцията на новия алгоритъм е и важен инструмент в борбата с фалшивото съдържание, което се разпространява в социалната мрежа. Taзи инициатива се очаква да ангажира вниманието на много местни издания и заедно с усилията на Facebook да гарантира достоверността на информацията, която ежедневно виждаме в News Feed. Вече са стартирали преговори между компанията и множество локални автори на съдържание, за да се обсъдят възможностите за реално партньорство, съобщава ТеchCrunch. Функцията е опит да се улесни комуникацията с другите представители на общността, в която живеем.     Локалните новини позволяват по-добре да осъзнаем проблемите на местните жители и да ни направи максимално съпричастни с тях. Местните автори на съдържание твърде често са пренебрегвани от алгоритмите на Facebook и това също е проблем, който компанията ще се опита да реши със сегашните промени. За в бъдеще те ще могат да достигат до по-голяма аудитория и респективно да генерират повече приходи от своята работа. Компанията се ангажира да внесе промени в алгоритмите си на търсене така, че да проморира повече локално съдържание и така да го направят по-видимо за всички.   Oще от Digital: Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Google
Защо Google се интересува от най-добрите дизайнери на чипове
Защо Google се интересува от най-добрите дизайнери на чипове
Ако следите технологичните новини, може би ви е направило впечатление, че Google привлича важни дизайнери на чипове от Applе и Qualcomm. Това неизбежно води до въпросите: Възнамерява ли Google да произвежда свои чипове и ако е така след колко време ще е в състояние да ги използва в смартфоните си.   От време на време се появяват слухове, че Google работи върху собствени процесори за смартфони. Те обаче нямаше да са толкова интересни, ако не беше факта, че през последните месеци няколко важни служители на Apple и Qualcomm се присъединиха към редиците на Google. Един от тях е Джон Бруно, който се занимава с дизайна на мобилни чипове на Applе от 2012 година насам.   Но какво ще прави Google с този впечатляващ екип от дизайнери на чипове? Според дизайнери на чипове, компанията работи върху собствени чипсети, предназначени за използване в смартфоните ѝ. Този чипсет ще замести платформата на Qualcomm, която преди беше използвана в смартфоните Pixel. В рамките на шест месеца, Google може да създаде чип, базиран на лиценз от ARM. От  информацията на androidpit научаваме повече за плановете на Google.   Защо е нужно Google да създава свои чипове? Фактът, че Google работи върху собствени чипове, не е тайна: още през 2016 година Google представи свой собствен процесор, който ускорява приложенията за машинно обучение. Този процесор обаче е предназначен за сървъри, които обслужват услуги като Google Photo и персонализирани търсения в огромни изчислителни ферми. Google без съмнение ще продължи да работи върху тези процесорни единици.   Но случаят с процесорите за смартфони е различен. В този случай са необходими нови драйвери за всяка актуализация на Android от производителя на чипове. Това е една от причините, поради която много Android устройства спират да получават големи актуализации след две години. В идеалния случай това вече няма да е необходимо с Project Treble: след като драйверът бъде разработен, теоретично трябва да работи за всички други версии на Android. Определено това е предимство, което не е за отхвърляне, но колко разумно би било това?   Разбира се, Google може да избере да получи ARM лицензи и да комбинира собствения си чип, но Google ще трябва да разработи и необходимия софтуер. Предимствата на производителността в сравнение с решението на Qualcomm вероятно ще бъдат незначителни, като например подобрен живот на батерията. Всъщност, в този сценарий, Google може да извлече полза само от поставянето на свои собствени копроцесори за приложения за машинно обучение в дизайна на ARM. Но оптимизация на дизайна на ARM не може да стане за шест месеца, това ще бъде дългосрочно начинание.   По-нататъшно развитие на Pixel Visual Core Google определено ще развие Pixel Visual Core. Компанията използва функционалността във второто поколение телефони Pixel и по този начин ускори разпознаването на изображения и създаването на HDR + снимки. Qualcomm предлага възможности за машинно обучение чрез процесора Hexagon Signal, но Pixel Visual Core показва, че Google смятат, че този подход е погрешен или не достатъчно амбициозен. Освен това Visual Core доказва, че е изключително лесно да се подсигури Qualcomm платформа с AI чип. Така че Google може да продължи да следват този път, без да създават свой собствен SoC. Ако Qualcomm реализират специален AI ускорител в чиповете си от 2019 година, те ще бъдат едно или две поколения назад.   Google Fuchsia OS Знае се, че Google вече работят над нова операционна система за смартфони и компютри – Fuchsia OS. Все още има много време докато новата операционна система се появи на пазара, следователно има достатъчно време Fuchsia да се възползва от специален дизайн на чипа и от напредъка на Visual Core.   Вижте защо процесорите за смартфони вече използват изкуствен интелект
Facebook
Facebook ще ни показват повече локални новини в News Feed
Facebook ще ни показват повече локални новини в News Feed
Facebook искат да се превърнат в основен източник на информация и видео съдържание за стотици милиони потребители по цял свят. Компанията вече ни показва най-актуалните новини и за в бъдеще планира да акцентира изцяло върху събитията, които се случват около нас. За целта Facebook ще започнат да приоритизират локалните новини и публикациите на локални вестници, радио станции и телевизионни предавания. Вече се експериментира с тази функция, която скоро ще е достъпна за всички профили в социалната мрежа.   Лично Марк Зукърбърг коментира информацията като сподели, че "хората постоянно се свързват с Facebook с молбата да виждат повече местни новини във Facebook", предаде TheVerge. Според него локалните новини са полезни не само да разберем какво се случва около нас, но също да осъзнаем проблемите и ценностите на обществото, в което живеем. Именно заради това компанията планира да започне да показва повече подобно съдържание в News Feed, като си партнира с местните автори на съдържание.   Новият им проект ще позволи техните публикации да достигнат до повече хора и респективно да генерират повече приходи. Самите потребители ще имат постоянен достъп до най-актуалната информация в района, в който се намират. От друга страна  Facebook ще се превърне в по-атрактивна платформа за откриване на ново съдържание. В заключение ще отбележим, че Марк Зукърбърг също така изрази желание да се намали броя на публикациите в News Feed за сметка на тяхното качество.   Вижте Facebook вече ще ни показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
интернет
51% oт специалистите смятат, че не може да се спре разпространението на фалшивини новини в интернет
51% oт специалистите смятат, че не може да се спре разпространението на фалшивини новини в интернет
Социалните мрежи заемат все по-голямо място в живота ни и това ни излага над един неочакван проблем: фалшивите новини. Постоянният достъп до интернет се превърна в двигател за разпространение на недостоверно съдържание в интернет. Google и Facebook влагат най-много усилия да се справят със ситуацията и да контролират трафика на новини в профилите ни. Опитите им в тази сфера досега, обаче предизвикват противоречиви отзиви. коментира Engadget.   Двете компании използват усъвършенствани алгоритми с машинно обучение, за да категоризират дадено съдържание като "фалшиво" или "недостоверно". Въпреки това анализаторите остават скептично настроени над възможността Google и Facebook да се справят с този проблем. Ново проучване показва, че негативните коментари по темата сред IT средите надделяват. В него участват над 1100 специалисти в сферата на компютърните науки и технологиите.    Оказва се, че 51% от тях смятат, че фалшивите новини тепърва ще се превръщат във все по-голям за потребителите и журналистите. Интернет осигурява на твърде много хора достъп до ресурсите да се превърнат в източник на недостоврено съдържание, което задълбочава проблема. На практика всеки един профил в Google и Facebook свободно би могъл да започне да публикува каквото пожелае. Това се превръща в сериозна тенденция, която има нужна от специална регулация.   Вижте най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
фалшиви новини
Най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
Най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
Не ви ли се струва, че интернет е залят от фалшиви новини? За съжаление, авторите на псевдо новините нямат никакви морални задръжки. За тях не е важно кой ще прочете информацията и какво ще му струва това. За щастие обаче, има начини да си гарантираме, че четем официалната, истинска история. От Tech Radar са събрали 8 приложения, които могат да ви предпазят от фалшиви новини. Ето кои са те:   1. Flipboard (Android, iOS) Flipboard е едно от най-дългогодишните приложения за новини, което се подобрява с всяка година. Flipboard подрежда новините, които искате, като „запомня“ какво четете и ви предлага подобни истории. Оформлението се базира на лесни за навигация панели, които дават на всеки потребител достъп до неговото лично списание. Колкото повече използвате това приложение, толкова по-ефективно става то.   2. Apple News Можете да изберете източниците, от които искате да приемате новините, и след това те ще преминат през центъра за уведомяване. Освен това не сте ограничени само до политически новини. Може да изберете музикални новини, спорт, технологии, финанси и други.   3. BBC News (Android, iOS) BBC се смята за бастион на равновесие. Това приложение е изключително функционално, дори предлага секция "Моите новини", където можете да изберете темите, които ви интересуват най-много. Внимавайте обаче, защото има лимит. Независимо дали търсите спорт, технически новини, политика или просто популярни истории, това приложение ще отговори на нуждите ви.   4. Reuters (Android, iOS) За Reuters работят хиляди журналисти, които предоставят актуална информация, така че това приложение е изключителен източник на информация. Можете лесно да достигнете до любимите си категории, а разделът за видео е също чудесен начин да се информирате.   5. The Guardian (Android, iOS) Тъй като циркулацията и продажбите намаляват, всички вестници трябва да намират нови начини да си осигурят печалба. Базираният във Великобритания вестник Guardian инвестира  много в съдържание и разчита на дарения за подкрепа (вместо да избере платформа за плащане). Резултатът е приложение, което се разпространява безплатно. Приложението предоставя новини по всяка възможна тема, има и функции и коментари от експерти и коментатори.   6. News Republic (Android, iOS) Този агрегатор за новини има приятен интерфейс и множество източници, които могат да бъдат приспособени според вашите нужди. Менюто предлага прост набор секции за навигация и има много полезен офлайн режим, който можете да активирате, преди да пътувате. Други акценти включват видео зона и възможност за следене на секции или отделни издатели от всяка тема.   7. HuffPost (Android, iOS) Стартирал като уеб сайт през 2005 година, Huffington Post е най-добре за четене под формата на приложение. HuffPost разполага със свои собствени редактори и либерална позиция. Приложението е приятно и ефективно, с акценти, които включват автоматично изтегляне на съдържание за офлайн четене, както и възможност за задаване на сигнали и персонализиране на "Моите раздели" според вкуса ви.   8. NewsBeat (Android, iOS) Въпреки че това приложение не предлага разнообразие в съдържанието, основното му предимство е, че новините се четат на глас. Това означава, че може да го ползвате докато шофирате, упражнявате или просто не искате да използвате очите си.   Вижте най-полезните приложения за пътуване
Facebook
Facebook тестват нов раздел за новини в социалната мрежа
Facebook тестват нов раздел за новини в социалната мрежа
Facebook нямат никакво намерениe да се откажат от идеята да са водещ източник на новини за милиони потребители по цял свят. Компанията вече обеща да разработи по-ефективни алгоритми, с които да се бори с фалшивото съдържание и постовете, които насаждат омраза и расизъм. В свое изявление Марк Зукърбърг потвърди, че социалната мрежа ще продължи да е фокусирана върху показването на актуални новини, като този ангажимент няма да е ограничен единствено до News Feed, предаде Mashable.    От изказването му разбираме, че се експериментира с различни начини за възпроизвеждане на новини в профилите ни, включително и добавянето на нов News раздел. Плановете на компанията предвиждат в тази секция да откриваме единствено премиум съдържание на най-авторитетните и реномирани източници. Марк Зукърбърг също така сподели, че е склонен да започне да плаща, за да имаме достъп до ексклузивни статии и публикации на най-големите имена в индустрията директно в акаунтите си в социалната мрежа.     Facebook разработват бизнес модел и екосистема, която да поддържа новия формат и да информира в реално време потребителите за най-интересните неща, които се случват. Все още не знаем кога може да очакваме премиерата на новия раздел за новини, но приоритета ще бъде висококачественото и достоверно съдържание. Важно е да отбележим, че концепцията предвижда тази функция да е безплатна за потребителите. По този начин Facebook ще се опита да се конкурира с Apple News+ и другите популярни приложения за новини в интернет.   Още от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Google Feed
Google Feed вече ще се казва Discover
Google Feed вече ще се казва Discover
Aлгоритмите на Google са изключително добри в това да предвиждат каква информация искаме да открием в интернет и подобряват работата си, колкото повече ги използвате. Компанията преди година реши да спрат да използват името Google Now и представиха официално Feed. Toва е персонализираната емисия от съдържания в профила ви, която ви показва актуални новини и прогноза за времето в района, където се намирате. Функцията все още не е налична във всички държави.      Оказва се, че Google вече са решили да променят името на секцията с новини и вместо Feed за в бъдеще ще се казва Discover. Информацията е на xda-developers, които откриват потвърждение за съществуването на това име в кода на официалното приложение на компанията. В интернет дори се появиха няколко скрийншота, които допълнително ни убеждават, че скоро Google Feed ще бъде преименуван на Discover. Снимките показват и новото лого на Google Discover.     Символът запазва отличителните четири цвята от логото на Google и формата му наподобява звезда. Някои потребители дори получиха уведомления, които ги подканват да изпробват сами възможностите на Discover. Компанията се нуждае от още време за тестване преди да позволи на всички да тестваме Discover в своите профили. Все пак едва ли ще ни са налага да чакаме твърде дълго и премиерата вероятно ще стане факт до няколко седмици.   Oще от Digital: Как да възстановим Google профила си в случай на проблем
YouTube
YouTube искат да се превърнат във водеща платформа за ексклузивни новини в интернет
YouTube искат да се превърнат във водеща платформа за ексклузивни новини в интернет
YouTube e първият уеб сайт, който милиони потребители отварят, когато търсят атрактивно видео съдържание в интернет. Следващата амбициозна цел на Google е да превърнат платформата и в предпочитан източник на актуални новини. За да постигнат тази цел от компанията са решили да инвестират $25 млн. за разработването на нови функции, които да улеснят откриването на подобно съдържание в YouTube. Водещ акцент ще бъдат ексклузивните новини, информира блога на YouTube.   Google искат в случай на инцидент, природно бедствие, терористичен акт или друго събитие да ни накарат да отворим профилите си, за да следим какво се случва в реално време. Част от предвидената сума ще бъде инвестирана, за да се помогне на редица организации да създават собствени видео емисии. Първоначално тази функционалност ще е достъпна за ограничен брой хора, които ще виждат кратки превю клипове с линкове към пълното видео на дадена статия, която виждат в профила си.   Видео платформата вече ще промотира ексклузивно съдържание от своите партньори директно в търсачката и раздела "Top News". За в бъдеще ще можем да използваме нова секция, която се казва "Breaking News". Oт YouTube също така ще ни информират с уведомления, когато стартира подобно събитие, позволявайки ни да следим събитията директно от профилите си. Планирани са 17 държави, които до дни ще имат достъп до тези функции, а техния брой ще се удвои в следващите месеци.   Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
Google
Google ще инвестират $300 млн., за да се борят с фалшивите новини в интернет
Google ще инвестират $300 млн., за да се борят с фалшивите новини в интернет
Разпространението на фалшиви новини се превръща във все по-сериозен проблем, както за авторите на съдържание, така и за самите потребител. Модерния дигитален свят, в който живеем допълнително затруднява откриването и блокирането на подобни статии, което превръща Google, Facebook и Twitter в големите жертви на тези процеси. Изследванията на анализатори показват, че повече от 70% от хората не могат да направят разлика между фалшива новина и истинска журналистическа история, информира Engadget.   Google са твърде решение да се справят с този проблем и потвърдиха, че възнамеряват да инвестират $300 млн. за постигането на тази цел. Сумата ще бъде отделена от бюджета на компанията в рамките на следващите три години. Бизнес моделите в журналистиката се променят драстично с еволюцията на технологиите, което на свой ред затруднява откриването на фалшиво съдържание в интернет. Google планират да работят в тясно сътрудничество със своите партньори и да сложат край в дългосрочен план на всички тези практики.   Решението на компанията е инициатива с името Google News Initiative (GNI), която ще е фокусирана върху откриването и подобряването на съдържанието в интернет, както и в подпомагане на различни проекти. Специален акцент ще бъде разпространението на подвеждаща информация в кризисни моменти или при възникването на различни инцидентни и природни бедствия. Google също така са ангажирали множество професори и медийни експерти от различни организации, които да допринесат със знанията си за целите на GNI.   Още от Digital: Най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
Google Bulletin
Какво е Google Bulletin и как работи
Какво е Google Bulletin и как работи
Случвало ли ви се е да видите инцидент на пътя и да споделите снимка от местопроизшествието в социалните мрежи? Ако е така вероятно сте забелязали, че качването на изображение в Twitter или Facebook няма да го направи видимо за Google. Това означава, че публикацията ви няма да бъде видяна от всички хора, които вероятно бихте искали. Google Bulletin е името на ново мобилно приложение, с което компанията вече експериментира и предлага ефективно решение на проблема и е фокусирано изцяло върху локалните новини.   Google Bulletin има за цел да предостави платформа, в която бързо и лесно да споделяме интересно съдържание от смартфона с другите хора, живеещи в същия район. Компанията се надява така да стимулира повече потребители да изпращат снимки и истории, които в противен случай не биха били видени или разказани, предаде Pocket-Lint. Тук е момента да уточним, че Google Bulletin все още е в бета фаза на разработване и компанията се нужда е от още време, за да е готова с финалната версия на мобилното приложение.     Голямото предимство на Google Bulettin е, че историите, които споделяте ще се показват на водещи позиции в търсачката, което ще ги направи лесно откриваеми. Публикациите също така могат лесно да се качат в социалните мрежи, чрез линкове в имейли, съобщения и приложения за комуникация. Google Bulletin не изисква регистрация или логин, а изисква единствено да имате смартфон. Всяка история може да се ъпдейтва в реално време с допълнителна информация, което я превръща в блог на живо за комуникация с другите хора в същия район.   Вижте Google намаляват наполовина таксите за приложения в Google Play от 2018г.
лайфстайл
6 храни, които ще бъдат изключително популярни през 2018г.
6 храни, които ще бъдат изключително популярни през 2018г.
Интересно ли ви е да узнаете кои ще са най-модерните храни през 2018г.? В такъв случай информацията на Business Insider ще ви заинтригува много.   Едва ли ще имате смелостта и възможността да опитате всички тези 6 храни, които ще бъдат изключително популярни през 2018 година, но поне може да се позабавлявате и да разберете накъде се е отправил светът.   Едно е сигурно, храната през 2018 година се очертава да е много цветна и екзотична.   1. Хавайско поке със сьомга Сурова риба не се яде само в Япония, а и на Хавайските острови. А тази пъстра салата със сурова маринована риба, очевидно ще измести сушито през 2018 година. Ресторантите по света вече предлагат много креативни начини за сервиране на поке. Един от тях е като салатата се сложи върху листа от водорасли и ориз и се оформи като пица. Има и ресторанти, които предлагат поке-бурито. 2. Цветя, които се ядат Цветята се използват в кулинарията от хиляди години, но през 2018 година тази храна се завръща с пълна сила. Но помнете, колкото и прекрасно да е яденето на цветя, то може и да бъде доста опасно, дори и смъртоносно. Така че, ако не сте напълно сигурни дали дадено цвете не е отровно, не го слагайте в устата си.     3. Пълнени понички Поничките не са нова храна, но тази година те ще се предлагат с уникални и неочаквани пълнежи. В тях ще се слага почти всичко, дори в един ресторант в САЩ вече ги предлагат с пълнеж от десет Сникърс. Ще може да опитаме дори понички със сладоледен пълнеж.     4. Мек сладолед Кой не обича сладолед? Мекият сладолед бележи своя бум през 70-те и 80-те години на миналия век, но любовта към този десерт никога не е изчезвала. През тази година интересното е, че пъстрият мек сладоледа „ще се излива“ върху всичко, дори и върху плодове, а най-популярния вкус ще е на зелен чай. Така че забравете за скучните вафлени фунийки.     5. Филипинска храна Филипинските ястия също ще са много популярни през 2018 година. Силният им вкус е едновременно сладък, солен и кисел. По-важното обаче е, че целта на консумиращите тази храна не е да напълнят коремите си, а да се сплотят.     6. Насекоми Насекомите са богати на протеин, желязо и калций, което ги прави супер храна. Не всеки обаче може да се отърве от шока и ужаса при тяхното сервиране. И все пак, както изглежда все повече хора свикват с идеята, че буболечките могат да се похапват.     Вижте 6 технологии, които ще променят храната ни
Facebook
Facebook тестват нов бутон за блокиране на фалшиви новини в профилите ни
Facebook тестват нов бутон за блокиране на фалшиви новини в профилите ни
Facebook обръщат специално внимание на проблема с разпространението на фалшиви новини и невярно съдържание в интернет. Желанието на компанията да се превърне във водеща платформа за откриване на актуална информация изисква намирането на ефективно решение. Facebook вече имат няколко подобни функции, които филтрират съдържанието в профилите ни. Последните данни на DigitalTrends разкриват, че компанията вече провежда експериментира с нов бутон в социалната мрежа.   Неговата цел е да предоставя повече информация за Facebook публикациите и респективно за техните източници. В момента функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, които могат да работят с новия "i" бутон. Продуктовият мениджър на Facebook, Сара Су сподели, че много хора са искали да има начин да разбират повече за нещата, които четат в акaунта си.  Те желаят да използват по-добри инструменти, за да разберат съдържанието и неговите автори.     Новият "i" бутон е логичния отговор на Facebook спрямо тези коментари на потребителите. Въпросната функция е част от Facebook Journalism Project проекта на компанията. Очаква се тестовете да продължат няколко седмици. Ако обратната връзка с издателите и потребителите е положителна може да сме сигурни, че "i" бутона ще е достъпен за всички профили в социалната мрежа. Интеграцията няма да промени нито един друг аспект от дизайна на Facebook.   Вижте нова технология ще автоматизира откриването на фалшиви новини в интернет
Google
Как да използваме новата секция за персонализирано съдържание на Google
Как да използваме новата секция за персонализирано съдържание на Google
Tърсачката на Google несъмнено е най-бързия и лесен начин да откриваме информация в интернет. Въпреки това компанията непрестанно тества нови функции, които допълнителн да улеснят работата ни и да направят този процес в максимално приятна задача за всички. Google иска не само да отговаря бързо на заявките ни, но да знае какво харесваме и предварително да ни препоръчва неща свързани с личните ни интереси. Една от последните идеи е емисия с новини, която показва персонализирано съдържание и се казва Feed.    Досега тази функция бе достъпна единствено за потребителите в САЩ, но вече е достъпна в глобален мащаб. Feed се показва в самото Google приложение на смартфоните с Android, но в близко бъдеще ще може да се използва и от устройствата с iOS, предаде Engadget. Ако искате да тествате Google  Feed е небходимо да стартирате Google приложението или плъзнете пръста си вляво от началния екран. Функцията ще започне да ви показва специалена емисия с интерактивни карти, показваща статии с нещата и темите, които харесвате.    Така можете да разберете къде има концерт на любимата ви група, резултата от среща на любимия ви футболен отбор, трейлъри на филми с актьори, които харесвате и др. Google Feed взема предвид всичките ви предпочитания, за да филтрира информация в различни категории, които са съобразени изцяло с вашите предпочитания. Ако не харествате дадена статия с едно плъзгане на пръста я премахвате от емисията и повече няма да ви се показва съдържание свързано с конкретната тема.   Вижте пет полезни начина да търсим по дата в Google