Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
24 резултата за напитки
бира
Защо производителите на бира могат да загубят $1 млрд.
Защо производителите на бира могат да загубят $1 млрд.
Световната пандемия продължава да има силно влияние над ежедневието ни. Добрата новина е, че вече се виждат първите стъпки към охлабване на мерките. Това ще има важно значение не само за повдигане на тонуса на хората, но също така се очаква да окаже важен икономически ефект. Разпространението на коронавируса се отрази на производството и услугите в редица индустрии и ще е необходимо време да се стабилизира ситуацията. Това доведе и проблеми с доставките на хардуер. Ситуацията при производителите на бира също е доста необичайна. Оказва се, че има излишък от милиони литри на пенливата течност, които не се консумират и отлежават в кегове. Ако тази стока не се продаде се допусне изтичането на срока ѝ би нанесло сериозни финансови щети за компаниите. Kонкретната причина е отлагането на много събития като концерти и фестивали, както и факта, че заведенията за затворения заради световната пандемия. Вече се търсят алтернативни решения за справяне с нетрадиционната ситуация, съобщава BusinessInsider.     Според първоначалните изчисления има излишък в размер на около 10 милиона литра бира, която престоява в складове без да се консумира. Стойността на това количество е около $1 млрд., което е сериозна сума дори за най-големите производители. Тази задача е свързана с няколко предизвикателства, сред които трудностите за транспортирането и изпразването на пълните кегове, които са по-скъпи от празните. В същото време течността не може просто да бъде изсипана в канализацията, тъй като рискува да компенсира нивата на pH на водените канали и да генерира нежелани бактерии. Решението е използването на специални съединения,, които разлагат бирата и позволяват безопасното извличане от кеговете. Вече стартира кампания на някои големи производители, които споделят цената на неизпитата бира с техните дистрибутори. По този начин се редуцира значително потенциалната загуба за барове, ресторанти и др.Сред тях са Constellation Brands Inc, Diageo PLC, Anheuser Busch InBev, които произвеждат съответно Modelo, Guinness и Budweiser. Тези данни са поредния пример колко всеобхватно е влиянието на пандемията върху световната икономика.   Още от Digital: Създадоха бира по уникална китайска рецепта на 5000 години
микровълнови фурни
Микровълновата фурна Juno може да охлади бутилка вино за три минути
Микровълновата фурна Juno може да охлади бутилка вино за три минути
Компанията Matrix събира финансиране за интересен продукт с името Juno, който може да промени представата ви за възможностите на смарт джаджите в домовете ни. Всъщност устройството представлява най-бързият и иновативен охладител в света. На практика Juno работи по същия начин, както микровълна фурна, но е предназначен да понижава температурата на различни напитки. За да постигне този ефект Matrix са разработили уникална термоелектрическа технология за охлаждане.     Според официалните данни Juno е в състояние да охлади до оптимална температура за консумация бутилка вино за около три часа, докато за бира са необходими не повече от 60 минути. Така потребителите биха могли да превърнат чаша горещо кафе в айс кафе, да затоплят студен чай или да изстудят напитка директно в самото кенче. Необходимо е да поставите желаната от вас бутилка или кутийка във вътрешността на Juno и да изберете един от двата бутона за управление на корпуса.     След като напитката е готова ще видите, че светлината на корпуса се променя от червен в син цвят. Така ще разбирате, че вече е в оптимална температура и готова за консумация. Пълните размери на Juno са 41х33х20 сантиметра при тегло от 7 килограма. Минималистичният дизайн и премиум материалите превръщат устройството в подходящо допълнение към кухнята в интелигентните домове. Официалните продажби ще стартират през есента, като цената на Juno ще е от порядъка на $300.     Още от Digital: Микровълновите фурни ще бъдат изместени от по-умни домакински уреди до 2027г.
напитки
Mackmyra е първото уиски в света, което е създадено с изкуствен интелект
Mackmyra е първото уиски в света, което е създадено с изкуствен интелект
Пътуващите монаси още преди хилядолетие мигрираха от континентална Европа в търсене на нови светове, което ги доведе до дестинации като Шотландия, Ирландия и Скандинавия. Тези странстващи и отдадени на религията хора научиха на много неща местните хора, като един от най-ярките символи на колективната им мъдрост е познанието за дестилацията. Специфичният процес на извличане и пречистване на течности е причината монасите да произведат първото уиски в света.   Липсата на лозови масиви е причината да експериментират с ферментирането на зърнена каша, която съдържа смес от вода, зърно и дрожди. Тази древна практика постепенно набира голяма популярност и започва да се използва по цял свят, преодолявайки по този начин различните културни, религиозни и етнически различния между страните. Повече от хиляда години по-късно разбираме за първото уиски в света, което е създадено от изкуствен интелект, съобщава news.microsoft.com.     Този интересен проект е дело на Microsoft, финландската компания Fourkind и шведският производител Mackmyra Whisky. Алгоритмите с машинно обучение използвани в създаването на напитката са базирани на Microsoft Azure платформата. Огромната база данни позволява на този софтуер да генерира над 70 млн. рецепти за производство на уиски. Специалистите на Mackmyra Whisky подбират най-добрата от тях и планират да продават напитката на пазара, което ще се случи през есента.      Още от Digital: Учени създадоха смарт сензор, който може да разпознае над 30 вида уиски
джаджи
Levitating Cup е левитираща чаша за напитки от стъкло, която струва $149.99
Levitating Cup е левитираща чаша за напитки от стъкло, която струва $149.99
Празничният сезон е подходящ начин да прекарваме повече време с любимите си хора, но също така да изненадаме приятно приятелите си. Един от най-оригиналните начини да организираме запомнящо се парти в дома си е да използваме левитиращи чаши. Подобни продукти вече не са футуристична идея от бъдещето и вече се продават свободно на пазара. Добър пример е Levitating Cup на дизайнери на компанията Levitating X.     Kакто името подсказва това е чаша за напитки от стъкло, която гравитира във въздуха над специална поставка, предаде Mashable. Този интересен ефект се постига, чрез електромагнитно излъчване от метална основа, която при нулева гравитация успява да задържи чашата в безтегловност над масата. Всички тези процеси няма да променят вкуса на напитката в чашата, а само ще позволят на Levitating Cup да левитира във въздуха.     Представете си реакцията на любимите ви хора при вида на Levitating Cup, която вече ги очаква на трапезата. Самата поставка е безжична и не използва кабел, а чашата е създадена от закалено стъкло. Levitating Cup може да се използва за вино, уиски, кафе, бира, коктейли, сладолед и др. Стандартната цена на иновативната левитираща чаша е $199, но за ограничен период от време е достъпна за $149.99.     Вижте Весела Коледа и щастливи празници от екипа на Digital.bg  
кафе
Учени доказаха, че пиенето на кафе удължава продължителността на живота
Учени доказаха, че пиенето на кафе удължава продължителността на живота
Чаша горещо кафе е най-добрият старт на деня за много хора, което е причината тази напитка да е толкова популярна. Ново проучване нa международен екип от учени доказа, че е излишно да се притеснявате колко кафе пиете всеки ден. Причината е, че консумацията на кафе редуцира осезаемо риска от редица коварни заболявания като сърдечния заболявания, инсулт, диабет, респираторни и бъбречния проблеми и др. Хората, които пият по една чаша кафе на ден имат с 12% по-малък шанс да страдат от подобни болести, спрямо тези, които не консумират напитката.   Проучването също така показва, че колкото повече кафе изпиват потребителите на ден толкова по-малък е риска да изпитат подобни здравословни проблеми, предаде CNet. Тази тенденция e свързана с всички форми на кафето, без значение от количеството захар или употребата на мляко или смета. Изследването е категорично доказателство, че изпиването на повече кафе няма да се отрази на здравословното ви състояние, а дори напротив може да ви предпази от коварни болести. Информацията определено е добра новина за всички любители на кафето.    Любимата на много хора напитка съдържа доста антиоксиданти и фенолни съединения, които играят важна роля в профилактиката на рака. Учените са на мнение, че ситуацията е идентична и с други заболявания. Любопитното е, че резултатите са идентични дори и при безкофеиновото кафе. Все пак тези данни не означават, че кафето може да се предписва от лекари за превенция на различни заболявания, а че не е вредно, както твърдят мнозина хора. Следващият път, когато пиете кафе не е небходимо да се притеснявате за здравето си.   Вижте десет различни начина, по които се пие кафе по света
Budweiser
Възможно ли е да се построи пивоварна за бира на Марс
Възможно ли е да се построи пивоварна за бира на Марс
Budweiser официално потвърдиха, че са си поставили амбициозната цел да се превърнат в първата компания, която е изпратила бира на повърхността на Марс. Популярният производител на пенливата течност няма намерение просто да качи няколко бутилки на някои от бъдещите съоръжения, с които NASA изследват "червената" планета. Вместо това Budweiser искат да построят съоръжение, в което да се произвежда бира на Марс. Реализирането на този проект ще отнеме години.   Проблемите, с които компанията трябва да се справи са многобройни и не са ограничени единствено до разстоянието между Земята и Марс. В най-топлите дни на "червената" планета температурата достига до 70 градуса по Целзий, но през нощта може да достигне до -100 градуса. Тази амплитуда прави почти невъзможно съхранението на бирата. Налягането в атмосферата на Марс е около 100 пъти по-малко, в сравнение с това на Земята. Бирата на Budweiser съдържа 90% вода, но нейното количество на планетата е твърде ограничено.   Дори компанията да открие как да отстрани този проблем трябва да се примири с факта, че водата на Марс е твърде солена, което ще се отрази на вкуса на напитката. Микрогравитацията влияе негативно на вкусовите рецептори на астронавтите, което затруднява разпознаването на различни вкусове. Хмелът е една от най-важните съставки в бирата, но се нуждае от директна слънчева светлина, за да расте. Количеството слънчеви лъчи, които достигат до Марс е в пъти по-малко, в сравнение със Земята.    Вижте седем твърдения за бирата, на които не трябва да вярвате
забавно
10 различни начина, по които се пие кафе по света
10 различни начина, по които се пие кафе по света
Хората по целия свят следват много подобен ритуал на събуждане – те разчитат на чаша кафе, за да се тонизират и започнат добре деня. Начинът на приготвяне на кафето и неговите съставки обаче не винаги са еднакви в различните държави.   Например, българите не пият тази напитка с пипер, индийско орехче или сирене, но в някои страни тези съставки са задължителни. Ако информацията представлява интерес за вас, разгледайте информацията на This Isinsider за тези 10 различни начина, по които се пие кафе по света.   1. Kaffeost - Финландия Във Финландия към горещото кафе задължително се прибавят парчета сирене. Може да звучи доста странно, но финландците по принцип обичат странните комбинации на храни.   2. Yuanyang - Малайзия Yuanyang е разкошна напитка, която може да се сервира студена или топла. Тя се състои от черно кафе, черен чай и мляко.   3. Cà phê đá – Виетнам Това е едновременно много сладка и много силна напитка. Това студено виетнамско кафе се прави от едро смляно тъмно печено кафе, което се вари направо в чаша кондензирано мляко и се добавя след това лед.   4. Café de Olla – Мексико Мексиканците варят кафето с пръчка канела и добавят нерафинирана тръстикова захар. Задължително те сервират напитката в глинена чаша, защото смятат, че така се ‘изваждат‘ вкусовете на кафето.   5. Café Touba – Сенегал Тази напитка е ароматизирана с пипер и карамфил.   6. Cafezinho – Бразилия Cafezinho е традиционно кафе, което обаче се вари заедно със захарта.   7. Cafe Bombon – Испания Ако обичате кафето сладко, то трябва да опитате Cafe Bombon. Испанците приготвят тази напитка като към кафето добавят подсладено кондензирано мляко.   8. Irish Coffee - Ирландия Ирландците предпочитат кафето горещо и добавят към него ирландско уиски, захар и бита сметана.   9. Café au lait – Франция Французите приготвят кафето като кипнат мляко и към него добавят прясно сварено кафе. Трикът тук е да се сервира в голяма чаша, за да е по-лесно потапянето на кроасана в напитката.   10. Spiced coffee – Мароко Тази ароматна напитка се приготвя като към прясно сварено кафе се прибавят подправки като кардамон, черен пипер, канела, карамфил, индийско орехче.   Вижте 7 твърдения за бирата, на които не трябва да вярвате  
напитки
Шампанско от диня е новата тенденция сред разхлаждащите напитки през лятото
Шампанско от диня е новата тенденция сред разхлаждащите напитки през лятото
Вече ви информирахме, че хитът при напитките това лято ще бъде синьото вино, но няма да бъде единствената интересна течност, която бихте могли да вкусите по време на почивката ви. Основната причина за това е, че много потребители започнаха да споделят различни рецепти и предложения в интернет как да се разхладим от горещите дни с шампанско, което е направено от диня. Класическият вкус на тази напитка е съчетан с освежаващия аромат на динята, като ефекта се подсилва от характерната газировка на шампанското и вече набира голяма популярност в световен мащаб, информира Mashable.   Основната рецепта е да превърнете няколко парчета диня в сок, а след това да смесите една част от нея с две части шампанско, но има още много разнообразни начини да си приготвите подобна напитка. Любителите ѝ eкспериментират с всевъзможни идеи, като например добавяне на лимонов сок и нектар от агаве към двете основни съставки, с които да придадете още по-екзотичен вкус. Ако го направите ще създадете и много по-наситен и плътен цвят на този коктейл, но също и да го обогатите с някоя ваша лична идея, която да споделите в интернет.   Канадската компания Family Freezed дори реши да се възползва от интереса към тази напитка и започна да произвежда сладолед, който е съставен от диня и шампанско. Други потребители създадоха коктейл "Маргарита" с тези съставки, или пък използваха нейната кора като чаша, в която наливат вече смесената течност, като възможностите са на практика неограничени. Броят на заведенията, които предлагат на клиентите си шампанско от диня постепенно се увеличава и е само въпрос на време манията по този коктейл да обземе повече страни по цял свят.   Вижте какво представлява оранжевото вино
кафе
Как се прави най-доброто еспресо в света
Как се прави най-доброто еспресо в света
Meждународен екип от учени в различни сфери комбинираха своите усилия, за да разкрият тайната на перфектната чаша кафе. В този проект участват математици, физици и други специалисти, които провеждат серия от тестове за откриване на най-добрата формула. Противно на широкоразпространеното мнение се оказва, че колкото по-малко зърна на кафе използват толкова по-добра е самата напитка. Това е основното заключение на изследването, което се ръководи от University of Oregon.     В момента повечето заведения използват комбинация от техники за фино смилане и множество зърна на кафе, за да получат перфектна смесица от горчивина и плътност. Учените доказват, че това не е най-добрият вариант, тъй като могат да създадат чаша силно кафе с приятен вкус, използвайки не само по-малко зърна, но и като ги смилат по-грубо. Със сигурност това заключение ще изненада феновете на любимата напитка по цял свят, които изливат няколко милиарда чаши кафе всеки ден.     Вероятно не знаете, но чаша кафе съдържа повече от 1800 химически компонента, предаде mirror. Експертите твърдят, че оптималната норма за чаша еспресо е около 15 грама кафе, а не 20гр., както е възприето в индустрията. Тази минимална разлика може да доведе до сериозно намаление на разходите на кафетериите по цял свят. Математическият модел на учените е базиран на много фактори като масата на водата и сухото кафе, степента на смилане, налягането и др.   Още от Digital: Кои сортове кафе имат най-силен ефект
кафе
Propina e приложение, с което можем да изпращаме дарения за производителите на кафе
Propina e приложение, с което можем да изпращаме дарения за производителите на кафе
Кафето е предпочитания начин за ободряващ старт на деня за милиони хора, които обичат да се събуждат с топлата напитка. Вероятно не сте замисляли, но всеки  ден се изпитват стотици милиони чаши с кафе по цял свят. Въпреки високото търсене, обаче за доста потребители става все по-трудно да останат конкурентни. Основната причина е, че цената на кафето намалява и през последните няколко години е станала три пъти по-евтина, което редуцира значително възможностите им за печалба.   Kолумбия е най-големият износител на любимата на толкова много хора напитка в цял свят. Инвеститор с името Крофорд Хокинс предлага интересно решение на този проблем. Всъщност той финансира разработката на мобилно приложение с името "Propina", което е испанската дума за даване на бакшиш. Основната цел на този софтуер е да позволи на любителите на кафето да изпращат дарения до производителите на кафе в страната директно от своите мобилни устройства, съобщава Reuters.     Плановете предвиждат до броени дни да стартира разпространението на приложението до потребителите, което ще стане на няколко етапа. Местните магазини за кафе в страната ще бъдат оборудвани с таблети iPad, от които посетителите ще могат директно да финансират производителите на отделните сортове кафе. Успоредно с това Propina ще позволи на всеки любител на напитката да стане съпричастен и подпомогне упоритата им работа от смартфоните със сума, която желае.   Oще от Digital: Кои сортове кафе имат най-силен ефект
Coca-Cola
Coca-Cola ще представят алкохолна напитка за първи път в 125-годишната си история
Coca-Cola ще представят алкохолна напитка за първи път в 125-годишната си история
Coca-Cola смятат да отбележат по интересен начин навършването на 125 години от създаването на компанията. Идеята им е да пуснат на пазара нова напитка, която за първи път в историята им съдържа алкохол. Официалната премиера на този продукт ще е в Япония, като първоначално той ще е наличан единствено в "страната на изгряващото слънце". Coca-Cola са потърсили вдъхновение за предстоящата напитка във все по-големия интерес на японците към Chu-Hi.   Всъщност под това име се крие серия силно газирани и ароматизирани напитки, които също като Coca-Cola се продават в кенчета с различна големина. Популярността я Япония е провокирана и от почитта им към местния дух, известен в страната като "Shochu", информира bbc. Компанията иска да провери нагласите на местните жители към премиерата на подобен продукт и респективно дали напитка от такъв тип има потенциала да се превърне в маркетингов хит.      Традиционно напитките Chu-Hi съдържат между 3% и 8% алкохол, а опияняващия им вкус ги прави подходящ избор за топлините през лятото. Този тип питиета обикновено се промотират като алтернатива на бирата и се харесват предимно от дамите. Местния пазар се различава от всички останали, защото предпочитанията на японското население са много специфични. Именно заради това Coca-Cola патентоват над дузина различни напитки всяка година.   Вижте как да направим пистолет с горящо лепило от кенче Coca-Cola и запалка
вино
Защо размерите на чашите за вино се увеличават значително в последните 300 години
Защо размерите на чашите за вино се увеличават значително в последните 300 години
Виното е предпочитана напитка за много хора и е особено актуална с оглед предстоящия празничен сезон. Ако и вие сте любители на съвършения гроздов вкус ще обърнем вниманието ви към интересен факт. Малко известно е, че размера на чашите за вино се е увеличил седемкратно през последните три столетия. Най-сериозен ръст в размерите се забелязва през последните 20 години, информира Mirror.co.uk. Причината е свързана с все по-сериозната консумация на вино в световен мащаб.     Статистическите данни показват, че само за периода 1960-1980г. консумацията в световен мащаб се е увеличила с 400%. Тази тенденция продължава и в периода 1980-2004г., през който се отчита двукратен ръст. Всички тези процеси водят до поевтиняване на определени сортове вино, но и до много по-голям избор за потребителите, което също допринася за това чашите за вино да са с все по-голям капацитет. Добрите маркетингови практики на водещите производители са друг фактор, който стимулира продажбите.   Официални данни разкриват, че през 18-и век средата големина на чаша за вино е 66ml., но тази стойност достига до 417ml в началото на сегашното хилядолетие. През миналата година размера се е увеличил до 449ml. Независими проучвания на учени показват, че хората са по-склонни да изпият повече вино, ако чашата е по-голяма без значение какво количество от напитката има в нея. Интересен фактор, който води средно до 10% увеличение на продажбите в заведенията, които използват този подход.     Вижте 10 забавни факта за виното, които може би не знаете
напитки
Учени откриха как да ъплоудват вкуса на напитки в Интернет
Учени откриха как да ъплоудват вкуса на напитки в Интернет
Всеки от нас е виждал как приятелите ни в социалните мрежи публикуват снимка на изкусителен коктейл или друга напитка и са си задавали въпроса дали вкуса на питието е толкова добър, както визията му? Това вече е възможно и без да се налага да отидете на гости, за да разберете отговора. Eкип от учени на National University of Singapore разработиха метод, позволяващ да ъплоудваме вкуса на дадена напитка в интернет. В конкретният случай те експериментират с чаша лимонада, предаде Engadget.   За да постигнат този ефект учените използват RGB сензор и pH чип, с които улавят цвета и киселинността на напитката. Информацията, която се генерира от сензорите се изпращат до друга чаша, която е разположена в отсрещния ъгъл на помещението и е пълна само с вода. Специален електрод около ръба на втората чаша успява да имитира киселинността на лимонадата. Този компонент използва електрически вълни, за да стимулира вкусовите рецептори на човека, който отпива.     Втората чаша има и LED диод, който пресъздава точно същият цвят, както лимонадата в първата чаша. Тестове с 13 доброволци показват, че виртуалната версия не е толкова горчива и газирана, както истинската напитка. Все пак това е само първата стъпка в разработването на иновативната технология. Учените дори са си поставили амбициозната цел да ни позволят да споделяме виртуални копия на питиета в социалните мрежи, които нямат захар и не са вредни за човешкото тяло.   Вижте какви коктели пият през лятото хората от различните държави
любопитно
Кои сортове кафе имат най-силен ефект
Кои сортове кафе имат най-силен ефект
Tоплите напитки като чай и кафе са чудесен начин да стартираме ободрително деня особено през зимния сезон. Ако често ви се случва да не се задоволите само с една чаша от любимата си сутрешна напитка е добре да знаете кои сортове кафе имат най-силен ефект. Еспресото е най-добрият вариант в тази ситуация защото в 1 унция (28.3 грама) се съдържат между 47 и 75 милиграма кофеин. За сравнение при т.нар. Drip кафе тази стойност е едва 20 мг. Този термин е свързан с кафето, което се прави с изливането на гореща вода през надробени зърна в кафе филтър и се предлага масово в много заведения.    Стандартната чаша от 60 милилитра съдържа 150 мг. кофеин, а при по-големите чаши от 350 и 470 милилитра тази стойност достига до съответно 240 и 320 милиграма. Най-големите чаши кафе, които можете да откриете в заведенията са с обем от 590 милилитра и в тях съдържанието на кофеин достига до 400 милиграма. Изпичането на кафе кара зърната да губят водни молекули и да увеличават размера си. Зърната с по-малко тегло съдържат повече количество кофеин.   Вероятно не знаете, но 70% от кафето, което се произвежда в световен мащаб е от сорта Arabica. Въпреки това Robusta зърната предлагат два пъти повече кофеин, в сравнение с Arabica. Много важни фактори за силата на кафето са температурата и начина на изпичане и мелене на зърната. Ако искате да получите максимален ефект от сутрешното си кафе си поръчайте двойно еспресо от сорта Robusta. Някои заведения предлагат собствени видове на популярната напитка, като например Death Wish, което съдържа цели 700 милиграма кофеин.   Вижте 10 различни начина, по които се пие кафе по света
напитки
АLCHEMA е смарт машина, с която можете да направите сайдер или вино в домовете си
АLCHEMA е смарт машина, с която можете да направите сайдер или вино в домовете си
ALCHEMA е уникално устройство, което ви позволява лесно и в комфорта на своя дом на създадете собствен плодов сайдер с различен вкус, като целия този процес е много опростен, сякаш правите чаша сутрешно кафе. Eдинственото условие е да разполагате с тази джаджа и да подберете каквито плодове искате, за да си направите разхлаждаща напитка за горещините през летния сезон. След като ги поставите във вътрешността е необходимо да изберете рецепта от богатия каталог на ALCHEMA с допълнително мобилно приложение и да оставите тя да се погрижи за всичко останало, предаде TheVerge.   Не ви остава нищо друго освен да добавите мая, вода и захарта към плодовете и да ги оставите да ферментират и да се превърнат в годна за пиене напитка като сайдер или ябълково вино, като в първия случай този процес може да отнеме до две седмици. Собствениците на тази машина ще получават нотификации на своите смартфони за прогреса и кога те започват да се превръщат в алкохол, а също и когато напитката им е готова за консумация. Според официалните данни за медено вино са необходими по-малко от седем дни, докато при класическо червено вино освен купуването на грозде ще трябва да се въоръжите с търпение в продължение на 16 седмици.   ALCHEMА включва поддръжка за Wi-Fi и така ви позволява да следите какво се случва с напитката ви, независимо къде се намирате, а вграден сензор автоматично ще ви показва теглото на нейното съдържание. Maшината също така следи в реално време как протича процеса на ферментация, като следи ключови параметри и така да ви гарантира максимално качество на крайния продукт. Ако се интересувате от възможността да притежавате подобен продукт е доре да знаете, че той може да бъде ваш срещу сума от $359.   Вижте какви коктейли пият през лятото хора от различни държави
любопитно
7 твърдения за бирата, на които не трябва да вярвате
7 твърдения за бирата, на които не трябва да вярвате
Бирата е една от най-популярните напитки в света, a най-добрoто време да ѝ се насладим е в горещите летни дни. Тази напитка е позната от хиляди години на човечеството и въпреки това за нея все още се разпространяват неверни твърдения.   За да изчистят всички недоразумения, от Tech Insider са събрали 7 неверни твърдения за бирата и са се опитали да ги опровергаят.   Мит 1: Постоянното затопляне и охлаждане на бирата я разваля Този мит може да бъде истина само, ако този процес се повтори многократно. На бирата може да навреди светлината, топлината и времето. Промените в температурата обикновено не са проблем, освен ако не става дума за екстремни температури.   Мит 2: Тъмната бира съдържа повече алкохол Цветът на бирата няма нищо общо с количеството алкохол, той зависи от начина на ферментация на малца, а това по никакъв начин не се отразява на процента алкохол.    Мит 3: Бирата трябва да бъде сервирана ледено студена В горещите дни няма нищо по-освежаващо от халба ледено студена бира, но при твърде студените напитки се губи от мириса и вкуса им, затова мнозина предпочитат да пият бирата по-топла. Има неофициално правили, което гласи колкото по-тъмна е бирата, толкова по-топла се консумира тя. Повечето бири може да се консумират с температура от 5 до 7 градуса по Целзий, докато тези с по-голям процент алкохол се препоръчва да се пият с температура 12 градуса по Целзий.     Мит 4: Бирата, която се предлага в кенче не е хубава Истината е, че кенчето е може би най-добрият начин за съхранение на бирата, тъй като предпазва по-добре бирата от светлината и кислорода от бутилката. Бутилките не могат да се запечатат така добре както един кен и с течение на времето, това може да доведе до разваляне на бирата.   Мит 5: Виното е по-полезно от бирата Бирата е значим източник на хмел в хранителния ни режим. Съдържанието ѝ включва бирена мая, вода и малц. Напитката е богата на полезни витамини, минерали и антиоксиданти, съдържащи се в суровините, използвани в производството на бирата. Разбира се, трябва да се консумира в рамките на разумното тоест не повече от един кен (половин литър) на ден при жените и двойно повече при мъжете.   Мит 6:  Можете да се справите с биреното коремче, ако преминете само на светла бира   Истината е, че светлата бира е само с 90-100 калории по-нискокалорична от тъмната. Така че няма значение дали ще пиете само светла или само тъмна бира. И двете са почти еднакво калорични.    Мит 7: Всички бири са еднакви Съществува много богато разнообразие от бири – от горчиви до сладки и дори кисели. Може да съдържат малко алкохол или да са по-силни от виното.   Вижте 10 любопитни факта за бирата, които може би не знаете
DMCA.com Protection Status