Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
31 резултата за мултимедия
автомобили
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Пътуването на дълги разстояния с автомобили вече е доста по-приятно, което дължим на еволюцията на технологиите. Така например лесно можем да свържем безжично мобилните джаджи към инфотейнмънт системата. Стартирането на мултимедия от смартфоните е само едно от удобствата, които ни предлагат новите модели на производителите. Следващата стъпка е  да можем да стриймваме филми с 4K резолюция на няколко отделни екрани, докато се возим.    Всъщност това е само една от функциите, които ни очакват от следващото поколение инфотейнмънт системи. Qualcomm QCA6696 е един от първите процесори, които ще са оптимизирани за работа с тях и бе представен на MWC 2019. Новият чип ще позволи на автомобилите да гарантират поддръжка за атрактивни технологии като Bluetooth 5.1 и Wi-Fi 6. Втората от тях ще гарантира значително по-висока скорост за достъп до интернет, съобщава TechRadar.      В крайна сметка потребителите ще разполагат с възможността да стриймват едновременно няколко филма с 4K резолюция по време на пътуването. Според официалните данни максималната скорост за трансфер на данни, която предлага Qualcomm QCA6696 е внушителните 1Gbps. Поддръжката за Bluetooth 5.1 също крие редица прдимства, сред които  например Qualcomm aptX Аdaptive за кристален аудио звук. Първите автомобили с този чип ще са факт през 2021г.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Intel TrueView
Как технологията Intel True View ще промени начина, по който гледаме спорт по телевизията
Как технологията Intel True View ще промени начина, по който гледаме спорт по телевизията
Intel продължават да са най-големият производител на процесори в индустрията, но също така инвестират сериозни средства в много други технологии. Компанията вижда голямо бъдеще в иновации като виртуална реалност, изкуствен интелект, самоуправляващи автомобили и 5G мрежи. Успоредно с това Intel финансират и участват в много проекти, с които да променя изцяло начина, по който гледаме мултимедия и в частност спортни събития. Идеята им е да използват модерните технологии, за да поставят всеки фен в ролята на самите играчи.      За да постигнат този ефект инженерите на Intel са разработили уникална технология с името True View, с която могат да заснемат всяко едно действие на терена от всички възможни ъгли. Феновете ще разполагат с множество възможности да си взаимодействат с мултимедийното съдържание, като например да гледат 360-градусови повтoрения. Intel имат доста амбициозни планове за популяризирането на технологията и скоро ще започнат да я използват на стадионите на три от най-популярните английски клубове по футбол, съобщава Engadget.     В случа става въпрос за Арсенал и Ливърпул, заедно с настоящия шампион Манчестър Сити. Intel ще оборудват стадионите им с необходимото оборудване за технологията True View още до края на месеца. Феновете на трите отбора ще могат да се уверят сами във възможностите на самата иновация от 10 март, когато True View репортажите ще се излъчват в мрежата на медийните парнтьори на Висшата лига. Отборите ще могат да качват допълнтиелна мултимедия в социалните мрежи часове след мачовете.   Oще от Digital: Intel Foveros e новата 3D технология за производството на процесори на компанията
Facebook
Facebook тестват платформа за споделяне на кратки клипове с името LOL
Facebook тестват платформа за споделяне на кратки клипове с името LOL
Facebook са собственици на най-голямата социална мрежа в интернет, но също така на популярни приложения като Messenger, Instagram и WhatsApp. Компанията вече революционизира начина, по който общуваме и споделяме съдържание с любимите хора, като сега разбираме за поредния им интересен проект. Софтуерните инженери на Facebook от месеци са започнали работа над иновативна платформа, която носи кодовото име LOL и е предназначена изцяло за подрастващите и най-младата аудитория.      Всъщност Facebook LOL представлява фийд за споделяне на кратки клипове и анимации. Съдържанието в платформата ще е разделено в разнообразни секции като “For You”, “Animals”, “Fails”, “Pranks” и др. Освен клиповете, които се ъплоудват от потребителите Facebook ще показват и специално подбрани видео материали от най-популярните страници в социалната мрежа. В момента LOL е в бета фаза на разработка, като достъп до платформата имат около 100-на доброволци, предаде TechCrunch.     Желанието на компанията е да превърне LOL в предпочитана платформа за откриване на забавно съдържание в интернет за подрастващите. По този начин най-младите потребители биха прекарвали повече време в своите профили и ще ангажират приятелите си да споделят повече клипове и да са по-активни в социалната мрежа. Facebook LOL ще използва специални алгоритми, които едновременно ще показват видео материали подбрани специално за всеки профил, но и клипове, които са много харесвани сред другите потребители.    Oще от Digital: Как да използваме Messenger без Facebook
VLC
VLC Media Player вече е изтеглен над 3 млрд. пъти
VLC Media Player вече е изтеглен над 3 млрд. пъти
VLC е един от най-популярните плейъри за възпроизвеждане на мултимедия, който е оптимизиран за всички водещи програми. Софтуерът е с отворен код, което улеснява разработчиците и може да се използва, както на компютри, така и на смартфоните. Компанията VideoLАN се похвали с впечатляващо постижение, тъй като VLC е успял да премине психологическата граница от впечатляващите 3 млрд. инсталации. Това го превръща в едно от най-популярните приложения в света, съобщава Engadget.   Мултимедийният плейър е харесван от потребителите, тъй като поддържа водещите аудио и видео формати, но също така е много лесен за употреба. VLC MediaPlayer е доста лек и не изразходва системни ресурси на мобилните устройства и компютрите, което е другото му голямо предимство. Според официалните данни около 25% от всички инсталации са генерирани от мобилните платформи за смартфони. Едва ли има по-категорично доказателство за популярността на VLC от тези цифри.     Създателите на VLC благодариха на всички потребители за подкрепата и обещаха да направят плейър още по-добър в следващите месеци. Едно от сериозните подобрения, които ни очаква е поддръжката за виртуална реалност, като тази функция ще е налична преди края на годината. Ако наистина VideoLАN успеят да оптимизират плейъра за тези иновативни технологии със сигурност могат да очакват още повече хора, които го използват в следващите месеци.    Oще от Digital: Пет трика във VLC Media Player, които може би не знаете
YouTube
Функцията YouTube mini-player вече е достъпна и за компютрите
Функцията YouTube mini-player вече е достъпна и за компютрите
Собствениците на смартфонис водещите пларформи вече могат да използват миниплейър функцията в YouTube, Това е опция, която позволява да минимализирате видеото, което гледате и да продължите да скролвате в менюто на услугата. Google вече са готови и с десктоп версията на YouTube Miniplayer, която е достъпна за потребителите. Интеграцията на функцията със сигурност ще ни накара да прекарваме повече време в своите профили, предаде TechSpot.     Новият миниплейър е един от малкото инструменти, които досега бяха достъпно единствено за смартфоните. Идеята да има малък прозорец, който е активен, докато сърфираме в YouTube определено е доста полезна. Следващият път, когато пуснете даден клип ще можете да продължите да търсите съдържание в своя профил, докато видеоето се минимализира в долния ъгъл без да изчезва. Разполагате с опцията да паузирате, пускате следващия клип в листата и др.     За да стартирате миниплейъра е необходимо да отворите даден клип и да натиснете новия Miniplayer бутон, който ще видите в долния десен ъгъл. По същия начин можете да спрете самото видео, когато не искате да гледате и сърфирате в профила си. Със сигурност доста хора ще са доволни, че могат да използват тази функция на десктоп устройствата, а не само на смартфоните си. Това е поредното доказателство, че Google се опитват да ни предоставят едно и също изжвияване, независимо какво устройство използваме.   Oще от Digital: Хакери успяха да изтрият най-гледания клип в историята на YouTube
YouTube
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
Google официално потвърдиха, че въвеждат няколко промени в своите алгоритми, които да ни улеснят да откриваме съдържание в YouTube. Потребителите също така ще забележат, че началната страница на услугата вече показва информация не само за най-гледаните клипове за държавата, в която се намирате. За в бъдеще YouTube ще възпроизвежда на-популярните видео материали в пет различни жанрове и категории, сред които "Music", "Live", "Gaming", "News" и "Movies", съобщава Mashable.    Старата Trending страница   Досега това не бе възможно, тъй като селекцията с най-популярните клипове бе ограничена единствено до страната, от която се логвате в своя профил. Подборът на съдържание не е случаен и обръща внимание на множество фактори. Алгоритмите на Google класифицират клиповете на базата на броя преглеждания и харесвания, но също и мнението на самите потребители за клиповете. Функцията също така ще изчислява колко време е отнело на даден клип да достигне съответния трафик и др.   Новата Trending страница   Имайте предвид, че пак ще можете да виждате кои са водещите тенденции сред потребителите във вашата държава. Ако искате още по-прецизни резултати трябва да разгледате новите категории в YouTube. Всичко това се прави с цел максимално бързо да откриваме интересни видео клипове, което важи с особена степен за смартфоните, когато сме в движение. След броени дни всички потребители ще имат достъп до тази функция.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Mного потребители предпочитат да използват профилите си в YouTube, за да имат достъп до любимото си видео съдържание от смартфона. Качеството на клиповете в платформата, обаче зависи изцяло от хардуера и софтуера на конкретното устройство. Google стартираха нова програма с името YouTube Signature Devices, чиято цел е да определи кои смартфони са най-добре оптимизирани за гледане на видео в YouTube.    Самият подбор обръща внимание на много фактори като технология на дисплея, честота за опресняване на кадрите, запис на 4K видео, поддръжка за 360-градусови клипове и др. На този етап в списъка попадат 19 модела на производители като Samsung, Sony, LG и Nokia. За категоричен лидер по този показател е избран Samsung Galaxy Note 9.  Eто кои са всички смартфони одобрени от YouTube Signature Devices, според TechnoBuffalo:     Samsung Galaxy Note 9 Sony Xperia Xz2 Premium HTC U12 Plus OnePlus 6 LG G7 Xiaomi Mi 8 Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2 Compact Nokia 8 Sirocco Xiaomi Mi Mix 2S Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9+ Google Pixel 2 Google Pixel 2 XL Huawei Mate 10 Pro Samsung Galaxy Note 8 LG V30 Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8+     Имайте предвид, че това е само първоначален списък, като Google запазват правото си да добавят още устройства към YouTube Signature Devices. Прави впечатление липсaта на iPhone, но това не е изненадващо, тъй като компанията толерира устройствата с Аndroid. Софтуерните инженери на Google полагат много усилия да оптимизират максимално интерфейса на YouTube за своята платформа. Със сигурност, обаче смартфоните на Apple ще станат част от списъка на по-късен етап.   Oще от Digital: Как да активираме Dark Mode режима в YouTube за Android и iOS
YouTube
Oбвиниха Google, че умишлено забавя работата на YouTube в Mozilla Firefox и Microsoft Edge
Oбвиниха Google, че умишлено забавя работата на YouTube в Mozilla Firefox и Microsoft Edge
В началото на годината Google представиха нов дизайн на YouTube и също така потвърдиха, че услугата вече ще използва притежаваната от компания онлайн библиотека Polymer. По този начин ще се "улесни и ускори разработването на бъдещи ъпдейта" за най-популярната видео платформа в интернет. Оказва се, че ситуацията е малко по-различна от първоначалните желания на Google, тъй като влияе на представянето на YouTube, когато се използва от алтернативни уеб браузъри, съобщава Neowin.   От Mozilla твърдят, че преминаването към новата системна рамка и библиотеката Polymer води до влошаване на скоростта на работа на YouTube във Firefox и Microsoft Edge. Мнението е на техническия програмен мениджър на компанията, Крис Петересон, който твърди, че с това решение Google забавят пет пъти зареждането на съдържание в YouTube за двата конкурентни уеб браузъра. Причината е, че Polymer използва Shadow DOM v0 пакет от инструменти, които са налични само за Google Chrome.      Това означава, че разработчиците на Mozilla и Microsoft няма как да оптимизират Firefox и Edge за новият дизайн на YouTube. Серията от тестове, които Крис Петерсон показват, че зареждане на определено видео в Google Chrome е нужна около секунда, но при другите браузъри трябва да се чака цели пет секунди. Засега е възможно това ограничение да се предолее с използването на външни разширения и плъгини. В заключение ще отбележим, че Google са информирани за обвиненията, но още не са ги коментирали официално.   Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
Lenovo
Lenovo ще конкурират Sony и Bose с нова серия Yoga шумопотискащи аудио слушалки
Lenovo ще конкурират Sony и Bose с нова серия Yoga шумопотискащи аудио слушалки
Lenovo представиха официално два нови аксесоара, които са предназначени за любителите на мултимедията. Моделите се казват Lenovo Yoga ANC и ThinkPad X1 ANC, като това са първите им аудио слушалки с технологията Аctive Noise-Canceling (ANC). Впечатляващото качество на звука и системата за активно заглувашане на околния шум ги превръщат в подходящ избор за разнообразната серия от лаптопи ThinkPad и Yoga, както и за смартфоните на Lenovo.     Новите аудио слушалки са оптимизирани предимно за употреба в офиса и поддържат Electronic Noise-Cancellation (ENC) функционалност, която блокира звука по време на разговори. Все пак  Lenovo Yoga ANC и ThinkPad X1 ANC са подходящи за слушане на музика, тъй като звука им е калибриран от специалисти на Dolby. Зареждането става с USB Type-C конектор, съобщава DigitalTrends. Дългият живот на батерията е предимство на моделите, тъй като Lenovo обещават до 20 часа с едно зареждане.   Активирането на системите за заглувашане на околния шум редуцира тази стойност до 15 часа, което е добро постижение за този сегмент. Именно това е основното преимущество на Lenovo Yoga ANC и ThinkPad X1 ANC пред конкурентните им като Sony WH-1000XM3 и Bose QuietComfort 35 II. Официалните продажби на новите предложения на Lenovo ще стартират преди края на лятото. Европейската цена на  Lenovo Yoga ANC ще бъде $170, докато ThinkPad X1 ANC ще може да се купи на континента за $150.     Още от Digital: Нов Bluetooth чип ще направи революция в безжичните аудио слушалки
YouTube
Google искат да спрат умишленото кликване на Dislike бутона в YouTube
Google искат да спрат умишленото кликване на Dislike бутона в YouTube
Google полагат много усилия да гарантират, че потребителите откриват максимално качествeно и релевантно съдържание в своите профили. Компанията също така се бори с разпространението на досадни реклами, както и с различните практики, влияещи върху рейтингите на самите видео клипове. В последните месеци се забелязва сериозен ръст в случаите, когато много хора умишлено кликват "Dislike" бутона, за да дискредитират даден клип в YouTube. С течение на времето тoва се превръща във все по-голям проблем за авторите на съдържание.    От Google вече експериментират с няколко идеи как да сложат край на подобни практики и да ни накарат да се замислим повече следващият път, когато натискаме "Dislike" бутона. Компанията обмисля да рестартира броя на харесванията на даден клип или да изтрие даден "Dislike", както и въвеждането на нова система, в която да добавяме кратък текст, за да аргументираме избора си. По този начин Google искат да сложат край на организираните атаки, чиято цел е да създадат лош имидж на определено видео в платформата, предаде Engadget.   Все още се търси оптималното решение, което да се справи ефективно с проблема. На този етап авторите на съдържание има как да изключат негативните реакции към клиповете си. Наличието на твърде много позитивни отзиви, обаче отблъсква потребителите. От друга страна умишленото гласуване с "Dislike" на дадено видео може да принуди доста хора да се отказват да ъплоудват атрактивни клипове в профилите си. Проблемът е доста комплексен и ще продължи да ангажира сериозно вниманието на Google.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
YouTube тестват по-добра система за препоръчване на видео клипове
YouTube тестват по-добра система за препоръчване на видео клипове
Google тестват нова система за препоръчване на атрактивно съдържание, която ще е достъпна за десктоп и мобилните версии на YouTube. Основната визуална промяна, която ще забележите е интеграцията на бутони и икони със син цвят, с които ще виждате тагове с ключови думи, имена на канали и клипове свързани с темите, които ви интересуват. Изборът на този нюанс не е случаен, тъй като контрастира с другите елементи от интерфейса на YouTube.   Новите икони ще са достъпни точно под самия видео плейър, което ще ви позволи бързо да филтрирате и откриете търсеното съдържание в профила си. Според първоначалните данни Google експериментират с интеграцията на поне четири бутона, сред които "Аll", "Recommended for you", "Related Videos by Topic" и "Related Videos by Channels", съобщава TheVerge. Информацията, както досега ще се синхронизира с Gmail акаунта, който използвате.      Tова означава, че ако се логнете с друг профил цялото съдържание и всичките препоръки ще са различни и базирани на историята на съответния акаунт. Google от доста време търсят начини как да подобрят тои аспект от работата на YouTube и новата система е само поредната стъпка в тази насока. В следващите меци предстоят по-мащабни тестове с новата система за препоръчване на ъдържание, която ще обхване много по-голям брой потребители.   Още от Digital: Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
Google Photos
Google Photos вече не предлага неограничено място за съхранение на някои видео формати
Google Photos вече не предлага неограничено място за съхранение на някои видео формати
Google Photos представлява най-удобния начин да съхранявате снимките и клиповете си и да ги синхронизирате между устройствата си с Android. Услугата бе представена официално преди три години и факта, че предоставя неограничено пространство за мултимедийните ни файлове бързо я превърна в хит сред потребителите. Днес Google Photos е един от най-успешните продукти на компаниятa и ключов елемент от екосистемата на Android и е предварително инсталиран на всеки смартфон с платформата.    Ако и вие използвате услугата е добре да знаете, че настъпват съществени промени, тъй като Google Photos въвежда рестрикции за клиповете, които снимате. Компанията потвърди, че неограниченото място за съхранение на видео няма да е достъпно за материалите, които са направени в неподдържани формати в услугата. Добрата новина е, че Google Photos ще продължи да популярни стандарти като .mpg, .mod, .mmv, .tod, .wmv, .asf, .avi, .divx, .mov, .m4v, .3gp, .3g2, .mp4, .m2t, .m2ts, .mts, and .mkv.     Трябва да сте много внимателни в какъв формат снимате, тъй като видео клиповете може да заемат пространство от вградената ви памет. Google Photos вече не поддържа VOB стандарта, който се използва в DVD, но също RAW  видео и HV4 формата. Tук е момента да вмъкнем, че ъпдейта вече се разпространява до потребителите, но също, че може да промени настройките на камера приложението в смартфона, за да правите клипове в поддържаните от Google Photos формати.   Oще от Digital: Пет функции, които правят Google Photos много полезна услуга
торенти
Какво трябва да знаем за най-стария активен торент в Интернет
Какво трябва да знаем за най-стария активен торент в Интернет
Торентите са най-предпочитания метод за изтегляне и споделяне на мултимедийни файлове в интернет. Мобилните платформи предлагат и редица приложения, с които да теглите от смартфоните, докато сте в движение. Малко известен факт е, че The Fanimatrix е името на торент, който продължава да е активен дори 15 години след като е качен за ъплоуд в уеб пространството. Това го превръща автоматично в най-стария активен торент в интернет, съобщава TheNextWeb.   Припомняме ви, че The Fanimatrix е проект на няколко приятели и любители на киното от Нова Зеландия, които правят собствен фен филм за "The Matrix", което е причина за името. Бюджетът на продукцията им е едва $800, като половината от тях са инвестирани в кожено яке необходимо за снимките. Целият проект е с продължителност 9 дни. Eдва ли някой си спомня самият филм, но е похвално как 15 години по-късно торента продължава да е достъпен.       Имайте предвид, че интернет е бил съвсем различно място 2003г., когато не е имало популярни платформи като YouTube и Netflix. Създателите на торента твърдят, че са намерили начин да компресират видеото до по-малко от 150МВ, но въпреки това хостинга е бил твърде скъп за времето си. Самият филм е качен за изтегляне на 29 септември 2003г. и е изтеглен над 70 хил. пъти в първата седмица. Благодарение на BitTorrent неговите автори са спестили досега над $550 хил. такси за хостинг.   Още от Digital: Как най-популярният сайт за торенти предлагаше филми още преди да излязат на DVD
фалшиви новини
Видео клипове с изкуствен интелект са новата тенденция в разпространението на фалшиви новини
Видео клипове с изкуствен интелект са новата тенденция в разпространението на фалшиви новини
Фалшивите новини са голям проблем, който придобива все по-мащабни измерения. Опитите на компании Facebook и Google да се справят със ситуацията изглежда, че не са достатъчно ефективни. Независимо какви филтри използват социалните мрежи разпространението на публикации с невярно съдържание продължава да се увеличава. Популярността на технологиите с изкуствен интелект ще затрудни допълнително откриването и блокирането на фалшиви новини в интернет, съобщава DigitalTrends.    Вече се тестват различни AI базирани формати, като най-интересния от тях е създаден от специалисти на Max Planck Institute of Informatics. Техният проект води до разработването на т.нар. "Deep Fake" видео клипове, която позволява да се редактират лицевите изражения на даден човек да съответства на предварително записани гласове. На практика това означава, че ни очаква нова вълна от видео съдържание в социалните мрежи, което показва реални хора, които изричат измислени неща.     Идеята всъщност е да се имитира интервю на световен лидер или известна личност и видеото да бъде манипулирано така, че актьор да изглежда като него и да каже съответното фалшиво послание. За целта се използва триизмерен модел, който картографира множество лицеви точки и създава 3D версия на съответния човек. Специални AI алгоритми извършват аудио и видео корекции. Крайният резултат е, че потребителите много трудно могат да разберат, че са заблудени по този начин.   Още от Digital: Най-добрите приложения, които ще ви предпазят от фалшиви новини
YouTube
Уеб версията на YouTube вече се адаптира автоматично към клиповете с различни размери
Уеб версията на YouTube вече се адаптира автоматично към клиповете с различни размери
Ако сте собственик на смартфон, който използва предимно YouTube за достъп до атрактивно съдържание със сигурност сте попадали на вертикално заснети клипове. Tова налага да сменяме позицията на смартфона, за да видим по най-добър начин видеото. В този случай от двете страни на екрана се появяват черни ленти, освен ако не решите да преминете към FullScreen режим. Вертикалните клипове почти скриват бутоните и елементите от интерфейса на YouTube.     Най-доброто решение на проблема е видео съдържанието, което качваме в услугата да е снимано в популярния формат 16:9. За съжаление все повече хора не обръщат внимание и на това предупреждение и продължават масово да правят клипове, които са заснети вертикално. Google прекрасно осъзнават ситуацията и са готови с ъпдейт, който позволява на YouTube да се адаптира автоматично към всяко видео, независимо в какво съотношение е снимано, съобщава AnroidPolice.      Актуализацията вече е налична за уеб версията на YouTube и на практика премахва традиционната 16:9 рамка около всеки клип. По този начин клиповете изглеждат по-големия като размер и се адаптират към различните размери на прозорците. Крайният резултат е, че потребителите по-лесно ще могат да стартират харесваните от тях клипове без значение как са снимани. Тази функционалност вече се разпространява до потребителите и до дни ще е достъпна за всички профили.       Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
YouTube
Какво ще представлява Explore разделът в мобилната версия на YouTube
Какво ще представлява Explore разделът в мобилната версия на YouTube
Google подготвят премиерата на интересна нова функция, която е предназначена да улесни откриването на атрактивно съдържание в Youtube. За в бъдеще потребителите вече ще могат да използват Explore раздел в мобилната версия на видео платформата. Новата секция ще бъде разположена в долния ъгъл на менюто с навигация, където са разположени още "Home", "Subscriptions", "Library" и др. В момента функцията е налична едва за 1% от собствениците на устройства с iOS.    Все пак се очаква Google да провеждат нужните тестове и до броени седмици да позволят на всички собственици на смартфони с Android също да използват "Explore" раздела в Youtube. Идеята на новата секция е да препоръчва клипове на базата на досегашните ни предпочитания и неща, които сме гледали в своя профил. Алгоритмите на услугата ще ни показват много повече съдържание свързано с желаните от нас теми, в сравнение с началната страница на YouTube, предаде TheVerge.   От Google смятат, че интеграцията на секцията Explore ще ни позволи да видим клипове и разнообразни канали, които иначе не бихме открили със стандартните методи за търсене. Секцията ще осигурява достъп до харесвани клипове ва различни жанрове като спорт, кино, музика, лайфстайл, наука и др. Персонализираното съдържание не само ще ни накара да прекарваме повече време, но също така ще ни спести време да скролваме в интерфейса на YouTube от смартфоните.    Oще от Digital: Как да активираме Dark Mode режима в YouTube за Android и iOS