Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
78 резултата за мултимедия
GoPro
Ето как GoPro ще ни забавляват по време на пандемията с коронавирус
Ето как GoPro ще ни забавляват по време на пандемията с коронавирус
GoPro е най-популярният производител на екшън камери в света, която има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Компанията също се присъедини към много друго технологични брандове, за да ни забавляват максимално по време на кризата с коронавирус. GoPro смятат, че социалната изолация може да бъде много по-интересна, ако притежавате тяхно устройство, докато сте под домашна карантина. Именно заради това компанията се стартира интересна инициатива, с който подканват всички свои потребители да проявят своята креативност и да станат част от #HomePro Challenge, съобщава TechRadar.   Kакто името подсказва това предизвикателство е за всеки потребител, който скучае вкъщи докато се изолира от останалия свят заради пандемията от COVID-19. Изискването е да създадете кратко видео, с което да покажете ситуацията в дома си по оригинален и атрактивен начин. Може да се включи всеки желаещ, който създаде подобен клип и се присъедини към #HomePro Challenge. За да позволят на повече хора да участват от GoPro са "отворили" предизвикателството за видео заснето от смартфон с Android или iOS. Eдинственото изискване е да го качите с мобилното приложение на GoPro за двете платформи.     Самият конкурс ще се провежда до 30 април, като при повече интерес съществува възможност компанията да удължи този срок. Всеки ден ще бъдат избирани по пет клипа заснети от потребители от целия свят, които ще получат много приятни награди. Победителите ще могат да изберат или HERO8 Black или MAX 360 камера, както и безплатен абонамент за GoPro PLUS за период от пет години. Всъщност това са два атрактивни продукта, които са насочени към съвсем различни аудитории, тъй като MAX 360 предлага опция за запис на 360-градусови клипове, докато HERO8 Black е стандартна екшън камера.   Желаещите могат да участват като ъплоудват желаното видео с хаштаг #HomePro Challenge в популярни платформи в интернет като YouTube, Facebook и TikTok.Изборът на приложението на GoPro не е случаен, тъй като предлага разнообразни възможности за допълнително редактиране и монтиране на клиповете. Настоящата инициатива на GoPro е едновременно забавна, но и свързана с доста добри награди за печелившите. Все пак инициативата #HomePro Challenge е и атрактивен начин за компанията да популяризира допълнително своите продукти сред потребителите по цял свят.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
YouTume
Всички клипове в YouTube ще се стартират по подразбиране в SD (480p) резолюция в продължение на 30 дни
Всички клипове в YouTube ще се стартират по подразбиране в SD (480p) резолюция в продължение на 30 дни
Само преди дни ви съобщихме, че ЕС призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет. По този начин властите се надяват да предотвратят евентуални проблеми с инфраструктурата провокирани от големия трафик. Заради световната епидемия от корнавирус има десетки милиони европейци, които са принудени да си стоят вкъщи като част от мерките срещу Covid-19. Редуцирането на качеството на съдържанието във водещите платформи в интернет ще гарантира всеки човек има постоянен и безпроблемен достъп до YouTube, Netflix и др., докато продължава извънредното положение.   Google вече реагираха на предложението и уточниха, че планират да променят алгоритмите на YouTube, за да може всички клипове да са достъпни в "Standard Definition" (SD) формат. На практика това означава, че по подразбиране видео съдържанието, което стартираме в профилите си ще е с 480р резолюция сред държавите-членки от ЕС. Тази промяна в качеството се очаква да компенсира факта, че повече хора гледат всеки ден огромно количество съдържание в своите профили. Имайте предвид, че клиповете ще се стартират в SD формат, но  oтново ще имате възможността да пускате и "High Definition" версии на избраното от вас видео съдържание.     За да го направите е необходимо сами да промените резолюцията от настройките на YouTube. Въпреки това компанията се надява стартирането на клиповете в SD формат по подразбиране да бъде достатъчно. YouTube вече анализират качеството на връзката към интернет на всеки потребител, за да стартират дадено видео в подходящата резолюция. Платформата вече ще се съобрази и с препоръките на държавните правителства и ЕС в опита си да предотврати претоварване и блокиране на своите сървъри. Стандартната резолюция вече е активирана в профилите на европейските потребители.   Интересното е, че YouTube разширяват обхвана на тази функционалност и за всички държави извън територията на ЕС. Компанията потвърди, че в следващият месец потребителите ще виждат всички клипове в акаунтите си заредени в SD формат по подразбиране, съобщава gsmarena. Всъщност това е една от препоръките на локалните интернет доставчици, които също следят внимателно за евентуални проблеми с връзката по време на изолацията на милиони потребителите в домовете си, заради коронавируса. Всички тези мерки имат превантивен характер.   Oще от Digital: 6 полезни трика в YouTube, които си заслужава да пробвате
EC
ЕС призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет
ЕС призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет
EС направиха официална препоръка на най-големите платформи за стрийминг, сред които Netflix и YouTube. Факт е, че през последните седмици се увеличи значително трафика на подобни услуги. Това се дължи основно на факта, че много хора си стоят вкъщи и използват подобен начин да се забавляват и преборят скуката. Именно заради това ЕС са решили да се намесят и да предотвратят мащабни проблеми с интернет връзката на континента. Предложението им е Netflix, YouTube и другите услуги за стрийминг да намалят качеството на съдържанието.   По този начин ще се облекчи значително настоящата инфраструктура и ще се избегнат възможностите за претоварване на мрежите в държавите-членки на ЕС. Според експертите това е един от най-удобния начин да се отговори подобаващо на необичайно високият трафик, който генерират милионите граждани, които са принудени да стоят в домовете си. ЕС смятат, че най-добрия вариант е платформите за стрийминг да предлагат само опция за стандартно качество, съобщава МаcRumors. Потребителите също така трябва да внимават за мобилните данни, които изразходват.   Eвропейският комисар, който отговаря за дигиталната политика, Тиери Бретон заяви, че стрийминг платформите и телекомуникационните компании имат споделена отговорност, за да гарантират безпроблемното функциониране на интернет. Необходимо е тясно сътрудничество между телекомите и големите онлайн платформи, за да се гарантира безпроблемната връзка на всички европейски граждани. Само преди дни САЩ предприеха подобни стъпки, като накараха големите мобилни оператори да осигурят допълнителни честота, за да отговорят на високото потребление.   Още от Digital: Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
YouTube
YouTube спират класическия десктоп интерфейс през март
YouTube спират класическия десктоп интерфейс през март
YouTube e обект на постоянни ъпдейти от страна на Google, които промениха значително интерфейса на услугата. През последните месеци видяхме премиерата на нова секция за коментари, както и на масовото разпространение на "Dark Mode" режим. Следващата стъпка в модернизирането на видео платформата е спирането на класическия интерфейс на YouTube. Това ще се случи в следващите няколко седмици, предаде Engadget.      Toва означава, че преди края на следващия месец няма да имате достъп до старата визия на услугата. Припомняме ви, че дизайнерския език "Material Design", който се използва и от други продукти на Google бе представен в уеб версията на YouTube през 2017г. Въпреки постоянните актуализации всеки от потребителите досега можеше да избере дали да използва новия дизайн или да продължи да използва класическата визия на услугата.   Още преди края на март тази функция вече няма да е достъпна и ще трябва да се задоволите с модерната визия на платформата. Ако все още използвате класическия интерфейс очаквайте скоро да видите нотификация, която съобщава за промените. Уведомлението ще е допълнено и от "Switch To The New You Tube" бутон, с който бързо и лесно да преминете към новият дизайн. Спирането на класическият дизайн е провокирано от факта, че все по-малко хора го използват.   Още от Digital: 12 любопитни неща за YouTube, които може би не знаете
стрийминг услуги
Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
Все повече потребители използват стрийминг услуги за любимото си мултимедийно съдържание, независимо дали става въпрос за аудио или филми. Платформи като Spotify и Netflix стават все по-популярни и позволяват бързо и лесно да откриете желаната от вас музика или телевизионни шоута. Според данни на Parks Associates само през последната година стрийминг са загубили $9.1 млрд. заради споделянето на пароли. Това  се превръща в голям проблем за услуги като Spotifу и Netflix.   Прогнозите на специалистите от Parks Associates предвиждат тази цифра да продължи да расте със стабилни темпове. Така само след пет години загубите за стрийминг услугите в този сегмент ще достигнат до $12.5 млрд. съобщава TechRadar. В случая става въпрос за пропуснатите ползи провокирани от стратегията даден потребител да сподели парола за Netflix със своя приятел, който не живее на същия адрес. Тази практика засяга около 31% от всички регистрирани акаунти в този тип услуги.     Любопитен факт е, че 64% от потребителите на възраст между 13 и 24 години дават достъп до своя профил на друг човек. Цифрата е доста по-малка, а именно 16% при хората, които вече са навършили 35 години. Тук е момента да отбележим, че споменатите стойности не вземат под внимание уеб сайтовете, които генерират приходи от споделяне на пароли. Доброволното предоставяне на достъп до Spotify и Netflix е проблем, който има същите финансови измерения за водещите платформи за стрийминг, като поне засега няма ефективно решение.   Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
YouTube
YouTube въвежда нови правила за видео съдържанието, което е подходящо за деца
YouTube въвежда нови правила за видео съдържанието, което е подходящо за деца
YouTube предлага разнообразна колекция от стотици милиони видео клипове, което изисква допълнителни усилия, за да се гарантира качеството на съдържанието. Google също така се опитват да предпазят най-младите потребителите от възпроизвеждането на клипове, които не са подходящи за тях. Въпреки това най-популярната платформа за видео в интернет стана причина за налагането на глоба в размер на $170 млн. за нарушаване на правилата заложени в Children's Online Privacy Protection Act (COPPA)   Санкцията принуди компанията да въведе важни промени, които ще засегнат собствениците на канали в YouTube. Taка например авторите на съдържанието вече ще трябва да се съобразят с изискването да упоменат дали клиповете, които качват са подходящи за деца. В този случай разполагат с две опции: "Маde For Kids" и "Not Made For Kids". Клиповете, които спадат към втората категория ще бъдат третира по различен начин от Google заради спецификата на показваното съдържание, съобщава TechSpot.     Компанията ще ограничи достъпа до секцията за коментари и уведомленията показвани от тези видео клипове. YouTube също така ще събира по-малко информация за потребителите, които гледат "Маde For Kids" съдържание. Новите правила ще се отразят и на таргетираните реклами, които ще бъдат силно ограничени в клиповете за деца. Изискванията вече са въведени в употреба и ще се отразят на голям брой видео клипове в платформата. Google също така ще продължат да промотират YouTube Kids версията на услугата.   Oще от Digital: 4 полезни алтернативи на YouTube подходящи за деца
оптична илюция
Какво представлява най-голямата оптична илюзия на 2019г.
Какво представлява най-голямата оптична илюзия на 2019г.
Oптичните илюзии са подходящ начин да се позабавляваме в интернет или да отправим предизвикателство на любимите ни хора. Вероятно сте виждали много подобни снимки и колажи, които са създадени да объркат представата ви за логично мислене. Всяка година традиционно се провежда конкурс, на който участват най-сложните загадки от подобен тип. Именно заради това OpenPaper насочват вниманието ни към тазгодишния победител в класацията "Best Illusion of the Year" за 2019г.   Привилегията да бъде определена като най-голямата оптична илюзия на годината е за кратко видео озаглавено "Dual Axis Illusion". Въпросната загадка е разработена от разработчик на игри, който се казва Франк Форс. Самият клип показва две пресичащи се линии и поставя въпроса в коя посока се движи фигурата -вертикално или хоризонтално. Със сигурност ще ви отнеме малко време да се ориентирате и да направите своето предложение, докато гледате краткото видео.     Колкото повече се опитвате да разкриете загадката вероятно толкова повече ви се струва, че и двете пресичащи линии се движат едновременно. Имайте предвид, че няма правилен договор, тъй като създателят на "Dual Axis Illusion" иска просто да провокира съзнанието на повече хора с краткият си експеримент. Подобни илюзии попаднаха в другите водещи места, като повечето от тях разчитат на преливането на цветовете и заблудата, която може да предизвика в човешкия мозък.     Още от Digital: Черно-бели снимки, които изглеждат като цветни са новата оптична илюзия в Интернет
Android
X96S Smart TV Box е HDMI флашка с Android 8.1 и цена от $50
X96S Smart TV Box е HDMI флашка с Android 8.1 и цена от $50
Android е най-популярната операционна система за смартфони, но също така се използва и от разнообразни смарт джаджи на пазара. Добър пример в това отношение е новият продукт на X96, който се казва X96S Android TV Stick. Всъщност това е USB флашка, която лесно се свързва към телевизор и монитор, но също така работи с Android 8.1 Oreo. Това я превръща в един от най-компактните компютри с платформите, които можете да купите днес, съобщава TechRadar.     X96S Android TV Stick е с размери от 98х33х13 милиметра, което я прави малко по-голяма от пакетче дъвки, съобщава TechRadar. Поддръжката за Android ще ви позволи да се забавлявате на любимите си мобилни приложения и игри директно на своя телевизор. X96S Android TV Stick също така позволява да разглеждате своите снимки и клипове заснети от смартфона и е оптимизирана за Airplay и Miracast, както и за HDR видео.     Устройството използва ARM Cortex-A53 процесор с работна честота от 2GHz и разполага с 4GB DDR4 RAM памет. X96S Android TV Stick има вградена памет от 32GB, както и четец за microSD карти. Другите характеристики включват USB 3.0, HDMI и инфрачервени портове, WI-Fi 802.11ac и Bluetooth 4.2. Предвидени са и допълнителни аксесоари като дистанционно управление и IR ресийвър. В момента X96S Android TV Stick се продава за $50.   Още от Digital: Файловият мениджър на Аndroid вече поддържа външни USB устройства
TikTok
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
TikTok се превърнаха в невероятен хит и в момента са едно от най-популярните приложения за водещите мобилни платформи. Големият успех на заглавието се дължи на атрактивния формат, позволяващ да заснемете кратки видео клипове. Платформата също така постоянно работи, за да увеличава броя на лицензираните песни, които да добавите като фон за своята мултимедия в TikTok. Едва ли е изненадващо, че най-голям интерес към приложението проявяват най-младата аудитория и този тренд няма да се промени през 2020г.   Популярността на TikTok в световен мащаб накара някои от най-големите брандове в индустрията да разработят собствени заглавия с които да конкурират приложенито на ByteDance. Сега към тях се присъединява и YouTube. Най-голямата видео услуга в интернет вече работи над собствен формат за кратки клипове кръстен с името "Shorts", съобщава TheVerge. Tази функционалност ще ни позволи да ъплоудваме създадено от нас съдържание в фийда на мобилното приложение на YouTube, по същия начин, както вече го прави и TikTok.     Приликите между двата формата са доста, но има една съществена разлика и това е огромната колекция от музика, чиито права се притежават от YouTube. Няма как да не обърнем внимане на факта, че услугата се използва и от много автори на съдържание, които сега поодържат свои канали. Ако повече от тях проявят интерес към YouTube Shorts определено могат да превънрат тази функция в реален конкурент на TikTok, което се използва от над 41 млн. активни потребители извън територията на Китай.   Това се очертават като големите оръжия на YouTube. Всеки нов източник на приходи е подходящо допълнение към YouTube, като платформата генерира рекламни приходи от $15 млрд. през последната година. Въпреки популярността си TikTok е доста далече от тази цифра, като потребителите им са изразходвали за покупки в приложнието около $177 млн. през 2019г. Засега няма данни кога ще бъде премиерата на YouTube Shorts, както и какви други изненади ни очакват в платформата.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Instagram е едно от приложенията, което може да се похвали с впечатляващ ръст в трафика, заради световната епидемия от коронавирус. Милиони потребители използват акаунтите си, за да публикуват забавна история или да общуват с любимите си хора по цял свят. Много скоро вече няма да ви се налага да скролвате сами в Instagram публикациите, които виждате в своя фийд. Причината е премиерата на нова функционалност в приложението, която се казва "Co-Watching". Както името подсказва този инструмент е създаде да стимулира директната комуникация между потребителите и приятелите им в Instagram.   Всъщност Instagram Co-Watching е функция, която позволява да преодолеете домашната изолация с нов атрактивен начин да си взаимодействате с любимите хора. Този инструмент е създаден с идеята приятелите от видео или групов част да могат да разглеждат публикациите, които един от тях е харесал или запазил в своята емисия с новини в приложението. Участниците във видео обаждане в Instagram ще имат възможността да виждат и препоръките на Instagram в другите профили. Tака приятелите и членовете на семейството ви могат да обсъждат много различни постове и да останат свързани.     Разпространението на функцията вече е започнало и в кратко време ще е достъпна за всички профили. За да изпробвате сами Instagram Co-Watching е необходимо да отворите Instagram Direct секцията на профила ви, което става с кликване на иконата с формата на "хартиен самолет" в горния десен ъгъл. Следващата стъпка е да стартирате видео част с избран от вас потребител или участници. По време на разговора кликнете върху снимката на вашия акаунт в долната част на интерфейса, за да откриете списъка с харесаните и запазени постове в историята ви в Instagram.   Oстава само да изберете кои от тези публикации да станат видими за останалите събеседници в обаждането, съобщава TechRadar. Това е забавен начин да останете свързани с важните хора по време на изолацията заради коронавирус и да откривате нови публикации. Новата актуализация вече ще показва повече полезна и образователна информация от легитимни източници за разпространението на коронавируса в "Search" раздела. Алгоритмите на приложението ще блокират фалшиви постове по темата, както и профилите, които ги ъплоудват.   Oще от Digital: Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението  
смартфони
Ето как изглежда видео с 8К резолюция заснето от смартфон с процесор Snapdragon 865
Ето как изглежда видео с 8К резолюция заснето от смартфон с процесор Snapdragon 865
Камерите на смартфоните претърпяха впечатляваща еволюция и освен високата резолюция и ултрабързите системи за автофокус вече могат да записват 4K видео. Само въпрос на време е да бъде премахнато и това ограничение. Qualcomm публикуваха атрактивно видео, което показва как ще изглеждат 8K клиповете направени от мобилни устройства. От компанията не споделиха с какъв точно модел е правено видеото, но потвърдиха, че поддръжката за 8K e възможна благодарение на Qualcomm Snapdragon 865. Toзи процесор ще захранва флагманите с Android през 2020г.     Qualcomm уточниха, че въпросният клип е заснет през ноември 2019г. и показва популярни локации в Аризона като Големия каньон и ръкавите, в които се разделят реките Horseshoe Bend и Petroglyphs. Устройството заснело 8K видеото използва Sony IMX 586 камера модул, както и Qualcomm Spectra 480 Image Signal Processor. По този начин компанията иска да демонстрира нагледно какви възможности за мобилна фотография ще ни предложат смартфоните с Qualcomm Snapdragon 865. Процесорът може да прави 200МР снимки и поддържа 960fps Slow-Motion режим.     Очаква се Samsung Galaxy S20 да бъдат първите смартфони, които използват Qualcomm Snapdragon 865 и могат да снимат 8K видео. Разбира се ще е нужно да имате телевизор, който поддържа тази резолюция, за да се насладите максимално на тази резолюция, съобщавa TechRadar. Остава да разберем дали всички смартфони от серията ще поддържат 8K или тази функция ще е запазена само за най-скъпия модел. За нас потребителите е добре да разберем за иновациите, които ще ни предложат смартфоните с новия процесор.   Още от Digital: Какво трябва да знаем за резолюциите 8K, 5K, 4K, 2K, 1080p и 1440p
технологии
Нова технология за следене на движението на очите показва как виждаме света около себе си
Нова технология за следене на движението на очите показва как виждаме света около себе си
Вече сме виждали различни концепции на очила, които са оборудвани с вградени камери и сензори. По този начин могат не само да виждат през очите на потребителите, но и могат да се ориентират в пространството. Екип от учени на University of Nevada-Reno, обаче искат да създадат продукт, който следи накъде е насочен погледа ни във всеки един момент. Настоящият им прототип се разработва съвместно с инженери на немската компания Pupil Laps.     Според официалните данни умните очила разполагат с две вградени камери, които са обърнати назад и следят в каква посока се движат очите на потребителите. Другият интересен компонент е т.нар. "Inertial Measurement Unit" (IMU), който използва сензор за следене на движението, допълнен от акселерометър и жироскоп. Цялата информация се изпраща в реално време до преносим компютър, който се носи отделно в раница, съобщава NewAtlas.     Teхнологията използвана от прототипа позволява да се следят постоянно GPS координатите, но също движенията на главата и тялото. Данните се наслагат в специална 3D карта на реалното пространство. Тук е момента да отбележим, че зелената точка показва накъде е насочен погледа на човека, който носи очилата. Вече се работи над създаването на база данни, която включва над 240 часа на "First-Person" записи, показващи как хората виждаме света около себе си.     Още от Digital: Могат ли умните очила с добавена реалност да заместят смартфоните
YouTube
Kaк да гледаме клипове от YouTube във VLC Media Player
Kaк да гледаме клипове от YouTube във VLC Media Player
VLC Media Player е популярен плейър за стартиране на аудио и видео, който предлага и опцията да гледате клипове от YouTube. Toва е особено полезно, когато става въпрос за музикални парчета, тъй като ще можете да ги слушате дори и при изключен екран. Единственото, което трябва е да изберете "Play As Audio" в менюто на плейъра. Moжете и директно да плъзнете видеото във VLC Media Player.       1. Kликнете върху "Media" и изберете "Open Network System" (можете да го направите и с клавишна комбинация "Crtl + N").   2. Следващата стъпка е да въведете URL адреса на видео клипа в YouTube, който искате да гледате.   3. Когато сте готови изберете бутона "Play", за да стартирате клипа във VLC Media Player.     След като го направите видеото ще се зареди автоматично. Можете да използвате вградeните бутони за навигация на VLC Media Playеr. В това число и опцията за скоростта, с която се възпроизвежда клипа. Има и как да изберете с какво качество да гледате, съобщава vlchelp:   1. Oтворете "Tools>Preferences". 2. Изберете опцията "Аll" в менюто с настройки. 3. Кликнете върху "Input/Codecs". 4. Oт полето "Preferred video resolution" изберете желаната резолюция. 5. Натиснете "Save", за да запазите промените.     Наличните опции са Best available, Full HD (1080p), HD (720p), Standard Definition (576 or 480 lines), Low Definition (360 lines) и Very Low Definition (240 lines). Можете да проверите резолюцията с "Ctrl + J". Aко имате смартфон с Аndroid е необходимо да кликнете върху менюто с три хоризонтални черти в горния ляв ъгъл и да изберете опцията "Stream". Поставете адреса в полето "Enter network address" и изчакайте няколко секунди да се зареди стрийма.       Oще от Digital: 5 трика във VLC Media Player, които може би не знаете
смартфони
Защо някои хора усещат вибрация от смартфона, дори когато не го носят със себе си
Защо някои хора усещат вибрация от смартфона, дори когато не го носят със себе си
Все повече хора се пристрастяват към смартфоните до такава степен, че не могат да си представят своето ежедневие без любимите си джаджи. Забелязва се и сериозен ръст във времето, което потребителите  прекарват пред дисплеите на мобилните си устройства. Комбинацията от тези фактори може да създаде множество здравословни и емоционални проблеми. Случвало ви се е да изпитате усещането, че телефона вибрира в джоба и да се сетите, че сте го оставили в дома си?   На пръв поглед това звучи налудничаво, но е реален проблем, с който се сблъскват все повече хора. Именно заради това измамното чувство, че мобилната джаджа вибрира, дори когато не е наоколо вече си има име: "Phantom Phone Syndrome". Специалистите определят този проблем като вариация на халюцинациите, тъй като хората, които изпитват подобно чувство усещат нещо, което не съществува. Данните разкриват, че синдрома е свързан и с умните часовници, предаде PhoneArena.     Причината за появата на "Phantom Phone Syndrome" е активната употреба на смартфоните и по-конкретно нотификациите от мобилните приложения, както и звуковия сигнал от входящите обаждания. Изследваният показват, че в повечето случаи синдрома е провокиран от страха на потребителите, че ще пропуснат нещо важно, докато са далече от мобилните устройства. Конкретните мотиви могат да са свързани и с други специфични събития от реалния живот на хората, които страдат от "Phantom Phone Syndrome"   Още от Digital: 6 неща, които ще могат бъдещите смартфони с Android
Samsung
Samsung Tap View ще промени начина, по който споделяме екрана на смартфонa с телевизорите
Samsung Tap View ще промени начина, по който споделяме екрана на смартфонa с телевизорите
Собствениците на смартфони, които са произведени от Samsung разполагат с разнообразни възможности да споделят екрана с телевизора. Тази функция е полезна, особено когато искате да споделите колекция от снимки със семейството или приятелите. По този начин превръщате смартфона в дистанционно за управление на умните телевизори. Samsung вече са патентовали на свое име търговската марка "Samsung Tap View", която допълнително доразвива тази концепция.   Документите подадени пред Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз (EUIPO) разкриват повече детайли за функцията. Според информация на LetsGoDigital концепцията на Samsung предвижда потребителите да приближат смартфона до телевизора и с едно кликване да споделят екрана. Taка Smart Tap View ще премахне необходимостта от допълнителни настройки, както е при настоящите решения като Miracast или Chromecast, съобщава PhoneArena.     Най-вероятно Samsung Tap View ще използва технологията NFC, за да позволи да докоснете телевизора със смартфона и да започнете да споделяте съдържанието от по-малкия дисплей. Другото голямо предимство на функцията е, че не изисква инсталация на допълнително приложение. На този етап разполагаме с малко детайли за начина, по който работи Samsung Tap View. Официалната премиера се очаква на изложението CES 2019, което ще се проведе в началото на януари.   Още от Digital: Какво трябва да знаем когато купуваме телевизор
приложения
Apple иска да създаде следващото поколение мултимедийни приложения за Windows
Apple иска да създаде следващото поколение мултимедийни приложения за Windows
Apple има нов фокус и той е Windows. Компанията е публикувала обяви за работа за софтуерни инженери, които имат опит в разработката на приложения за Windows, съобщава Pocket-lint. В обявите е написано, че Apple ще прави „следващото поколение мултимедийни приложения за Windows”.   В изискванията Apple пише, че опит с Universal Windows Platform е „голям плюс“. Това означава, че компанията иска приложенията да са универсални и да могат да работят с всички версии на Windows на множество устройства. Разбира се, повечето конкретика остава в тайна, за...