Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
47 резултата за мултимедия
добавена реалност
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
Вече ви информирахме, че Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube. Taка компанията се надява да привлече вниманието на своите маркетингови партньори. Ако се интересувате от подобна възможност е добре да знаете, че в момента е налична публична кампания, която се възползва от поддръжката на добавена реалност вече е факт. MAC Cosmetics е името на първия бранд, който използва функцията "AR Beauty Try-On" в YouTube, предаде TechCrunch.     Потребителите ще разполагат с ексклузивната възможност да видят как изглеждат червилата от козметичната колекция на компанията. За да го направят е необходимо да стартирате един от клиповете на популярния блог в YouTube на Роксет Ариса и да кликнат върху съответната икона. След като го направят ще видят директно на лицето си дали съответния цвят им отива. Необходимо е да сте ъпдетйнали към последната версия на мобилното приложение.     Първоначално функцията ще е ограничена до смартфоните, но ако кампанията е успешна ще стане част от уеб версията на YouTube. За да я активирате е нужно да изберете бутон с името "Try It On", който ще стартира камера приложението и ще раздели екрана на две части. По този начин може да тествате червила в различни цветове, докато продължавате да гледате самия клип. Функцията е сходна с начина, по който работят AR филтрите в социалните мрежи.     Oще от Digital:  Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
YouTube
Какъв жанр са най-гледаните клипове в YouTube
Какъв жанр са най-гледаните клипове в YouTube
Най-популярната платформа за видео съдържание в интернет също така вече се превърна в сериозен източник на приходи за доста хора. В момента има стотици акаунти, които се занимават активно с влогинг и се радват на впечатляваща популярност в YouTube. Специалисти от "Тhe Pew Research Center" проведоха интересно проучване, за да разберат какви са най-гледаните видео материали в платформата. Резултатите определено са доста интересни.   Уникалният проект обхваща 40 хил. канала, които имат поне 250 хил, последователи. Самият анализ включва клипове, които са направени през първото тримесечие на 2019г. Общата продължителност на изследваното съдържание достига до впечатляващите 48 486 часа, съобщава TechSpot. Едва 17% от клиповете са изцяло на английски, но са почти два пъти по-гледани от тези на чужди езици. Посещаемостта им надхвърля 100 хил, души още в първата седмица.     Клиповете свързани с видео игри и гейминг се оказват най-популярни и представляват около 18% от трафика. Средната посещаемост е 122 хил. души, като тренда е тези клипове да са по-дълги. Голям хит е и съдържанието за деца. Техния брой е около 13%, като всеки клип в тази категория е гледан три пъти повече от тези в другите секции. Потребителите проявяват най-малък интерес към видеата на тема политика, които са едва 4% от всички публикации.   Още от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube
кино
Филмът „Матрицата“ се завръща по кината с новата технология Dolby Cinema
Филмът „Матрицата“ се завръща по кината с новата технология Dolby Cinema
Киното  е визуално изкуство, което винаги ни е пленявало със своя реализъм. Модерните технологии вече позволяват изживявания като 4DX IMAX буквално поглъщат сетивата и ни потапят в картината. Другият водещ стандарт е Dolby Cinema, който скоро ще предложи уникална възможност на любителите на киното, а именно да изгледат дигитална версия на The Matrix, която за първи път е адаптирана към този премиум видео формат. Над 135 салона по цял свят ще излъчват прожекциите.    Инициативата е свързвана с 20-годишнината от премиерата на класиката на братята Уашовски, която дори в контекста на съвременния свят продължава да изглежда впечатляващо. Потребителите имат достъп до уникално преживяване в киносалоните, сертифицирани за Dolby Cinema. Този формат включва мощна съраунд система с технологията Dolby Atmos, която включва 128 високоговорителя. Оптималното качество се гарантира и от Dolby Vision, предаде DigitalTrends.     Това е усъвършенстван HDR видео формат, който поддържа почти милиард различни нюанса на всеки цвят. Системите оптимизирани за Dolby Vision възпроизвеждат съдържание с нива от контрастта от 1 000 000:1. При традиционните видеоекрани в кината тази стойност е около 5000-8000:1. Зрителите могат да се възползват още от извитата форма на екраните, луксозните седалки и впечатляващите аудио и видео специални ефекти, които предлага Dolby Cinema, докато гледат The Matrix.   Още от Digital: THX ще конкурират IMAX и Dolby с новия киностандарт ТНХ Ultimate Cinema
Google Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google Chrome вече ни информира в кои отворени раздели се възпроизвежда аудио, както и лесно да спрем звука от даден уеб сайт. Вече се работи над още една функционалност, която ще ни предостави още по-голям контрол над мултимедийното съдържание в интернет. Компанията експериментира с добавянето на "Play/Pause" бутон в Google Chrome в лентата с инструменти. Идеята е да може още по-бързо да стартираме и спираме звука в уеб браузъра.   Новата функция се казва "Global Media Contents" (GMC) и вече е част от Canary версията за разработчиците, съобщавa ZDNet. Въпросният бутон ще се показва в дясната част на URL лентата, където ще има допълнителна икона. Кликването върху нея ще активира панел с бутони за стартиране и спиране на аудио от съответната страница. Според данните GMC също така ще може да се използва едновременно на няколко отворени прозореца в Google Chrome.     Финалната версия ще може да възпроизвежда и спира не само аудио, но и видео клипове. Очаква се GMC да е налична за устройствата с Windows, Linux и macOS. Интересното е, че все още няма данни за интеграция към Chrome OS. Компанията се нуждае от още време, за да оптимизира работата на новата функция и да отстрани всички настоящи бъгове. Потребителите вероятно ще останат доволни от възможността да използват GMC.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
DisplayPort
Какви са подобренията в новия стандарт DisplayPort 2.0
Какви са подобренията в новия стандарт DisplayPort 2.0
Video Electronics Standards Association (VESA) официално представихa дългоочаквания DisplayPort 2.0, което представлява първия ъпдейт на този стандарт от 2016г. насам. Предвидени са множество подобрения, сред които поддръжка за 8K монитори и HDR видео при по-висока резолюция, както и по-високи честоти за опресняване на кадрите. DisplayPort 2.0 също така вече е оптимизиран за устройства с добавена и виртуална реалност, съобщава Engadget.   Новият стандарт също така може да работи през USB Type-C и стандартния DisplayPort конектор. Tова е първата версия, която предлага поддръжка на устройства с 8K резолюция при честота на опресняване на кадрите от 60Hz и Full-Color 4:4:4 резолюция. Успоредно с това DisplayPort 2.0 може да оперира на честота от 77.37Gbps, което е три пъти по-висока стойност от 25.92Gbps при DisplayPort 1.4. Maксималната поддържана резолюция е 16K.     Според официалните данни потребителите ще могат да свържат до три 4K телевизора или монитора при честота от 90GHz. Новият стандарт е в състояние да захрани едновременно два дисплея с 8K резолюция при 120HZ. Бъдещите устройства с виртуална реалност ще могат да предложат два 4K x 4K дисплея при 144Hz. Това е първият път, в който UltraHD резолюция е налична във VR сегмента. Първите джаджи с DisplayPort 2.0 ще се продават на пазара през следващата година.   Oще от Digital: Какво трябва да знаем за резолюциите 8K, 5K, 4K, 2K, 1080p и 1440p
уеб браузъри
Моzilla Firefox 69 позволява да блокирате едновременно аудио и видео в браузъра
Моzilla Firefox 69 позволява да блокирате едновременно аудио и видео в браузъра
Eдна от най-интересните функции на браyзъра Firefox 67 бе интеграцията на функция, която блокира по подразбираме мултимедийното съдържание. Това важи за клиповете, стартиращи автоматично със звук и могат да бъдат изключително досадни. Mozilla доразвиват тази концепция с новата версия на уеб браузъра, която предлага още един полезен инструмент с името "Block Audio and Video" в менюто на Firefox 69, предаде TechDows.   По този начин можете да спрете едновременно аудиото и видеото на отварящите се прозорци в сайтовете. Досега например бе възможно блокирането на звука, но самия кли продължаваше да се възпроизвежда. Това може да се превърне в голям проблем, ако използвате мобилен интернет, тъй като съдържанието във фонов режим в уеб браузъра може да изразходва бързо трафика ви, Toва вече няма да се случва в Moziila Firefox 69.     За да активирате функцията трябва да изберете менюто и да кликнете последователно върху "Options>Privacy & Security>Permissions". Следващата стъпка е да изберете "Settings" в раздела "Аutoplay". Най-добрият вариант е да активирате "Default For All Websites" функцията в "Block Audio And Video". Taка ще блокирате възпроизвеждането на мултимедия от всички уеб сайтове, като разполагате с опция винаги да правите изключения за дадени страници.     Oще от Digital: Mozilla Firefox вече блокира по подразбиране бисквитките и тракерите на трети страни
смартфони
Смартфоните iPhone (2019) ще могат да възпроизвеждат аудио през Bluetooth на повече от две устройства
Смартфоните iPhone (2019) ще могат да възпроизвеждат аудио през Bluetooth на повече от две устройства
Смартфоните и непрестанният достъп до интернет промениха изцяло начина, по който се забавляваме с мултимедийното съдържание. Това е една от основните причини все повече хора да използват стрийминг услугите за достъп до любимите си парчета, докато са в движение. Поддръжката на Bluetooth позволява лесно да свързвате мобилните устройства с други аксесоари, като преносими колонки или аудио слушалки. iPhone (2019) ще изведе тази концепция на съвсем различно ниво.    Нови данни на японския блог Macotakara разкриват, че компанията работи над иновативна система, която позволява да се възпроизвежда едновременно аудио с Bluetooth на повече от едно устройство. Oчаква се тази функция да е едно от подобренията в тазгодишните версии на смартфоните, съобщава Engadget. В момента това не е възможно, тъй като безжичната технология може да прехвърля сигнала само до един приемник. Идеята на Аpple определено е доста атрактивна.     Системата ще позволи на два чифта слушалки да възпроизвеждат звука едновременно. Възможно е и да бъдат свързани към Bluetooth навигацията, докато слушате. Така например няма да се налага да спирате музиката, за да чувате инструкциите от навигацията в колоните на автомобила. Съществува голяма вероятност иновативната функция да се използва и от трите нови устройства, които ще станат част от серията iPhone (2019). Премиерата ще стане факт през есента.   Oще от Digital: Смартфоните iPhone (2019) ще имат по-добър обхват благодарение на нова технология при антените
музика
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Стрийминг услугите и дигиталните копия на албуми и парчета са водещия източник за ново музикално съдържание за потребителите. Необходими са само няколко кликвания, за да извършите покупка или да се абонирате към огромните колекции от песни на водещи изпълнители, които предлагат Amazon, Google, Apple и Microsoft. Teхнологичните компании сега се озоваха в центъра на съдебно дело, което ги обвинява в разпространение на пиратски версии на класически парчета.    Този иск е заведен от представители на Харолд Арлен, който е един от най-уважаваните композитори на музика през последното столетие. Според обвинението гореизброените компании не разполагат с необходимите права и разпространяват неправомерно над 6000 парчета. Адвокатите на Харолд Арлен дори си позволиха да категоризират действията на Amazon, Google, Apple и Microsoft като "мащабна операция за музикално пиратство" в интернет, съобщава TheVerge.     Харолд Арлен е създател на някои от най-запомнящите се саундтраци на холивудски филми и мюзикъли на Бродуей от ХХ-и век. Едно от легендарните му изпълнения е "Over The Rainbow", което записва заедно с Е. И. Харбург за "Вълшебникът от Оз" през 1939г.  С неговото име се свързва и версия на "Star Is Born", която реализира с автори на песни като Ира Гершуин и Джони Мърсър. Обвинението иска да получи компенсации от неправомерната продажба на парчетата в онлайн магазините на Apple, Amazon, Microsoft и Google.   Още от Digital: Как да изтегляме легално безплатни приложения, музика, софтуер, аудио книги и игри от Интернет
YouTube
YouTube спират функцията за изпращане на директни съобщения от 18 септември
YouTube спират функцията за изпращане на директни съобщения от 18 септември
YouTube е най-популярната видео платформа в интернет, с която можем бързо да намираме и стартираме любимите си клипове. Откриването на съдържание е само един от акцентите в услугата, която предоставя и разнообразни възможности за комуникация. Традиционната секция за коментари под всеки клип не е единствения начин, по който може да общувате с приятелите си, докато се забавлявате в YouTube, тъй като Google предлага и опция за директен чат.   Ако не сте чували за тази функция вероятно е защото не е доста популярна сред потребителите. Все пак по този начин има как лесно да изпратите линк към интересно видео на любим човек от смартфоните. Google изглежда не са доволни от броя на хората, които използват функцията за директен чат в YouTube и потвърдиха, че ще я премахнат от профилите ни. Вече няма да можем да изпращаме директни съобщения в услугата от 18 септември, съобщава Engadget.
YouTube
Как да скрием или изтрием профила си в YouTube
Как да скрием или изтрием профила си в YouTube
YouTube е първият сайт, за който се сещаме, когато искаме да си пуснем клип на любима песен или друго атрактивно видео.  Платформата предлага разнообразни възможности да откривате интересни съдържание  и да го стартирате на всичките си мобилни устройства. Има и ситуации, в които искате временно да не влизате в YouTube или дори да изтриете акаунта си.   Имайте предвид, че ако спрете своя профил ще премахнете цялата информация в него като кликвания, харесвания, коментари и др. Целият процес отнема не повече от минута. Вероятно не знаете, но има как времето да спрете достъпа и да скриете своя YouTube акаунт от другите потребители в интернет. Ето как можете да активирате опциите, според BusinessInsider.     Как да скрием или изтрием профил в YouTube 1. Oтворете YouTube от десктоп браузър и се уверете, че сте логнати в своя профил. 2. Кликнете върху иконата на акаунта ви, която е снимка или кръг с първата буква на името ви. 3. От падащото меню кликнете върху "Settings".     4. Изберете опцията "Advanced Settings", която ще откриете в дъното на менюто в левия панел.     5. Скролнете до дъното на следващата страница и изберете oпцията "Delete Channel".     6. Верифицирайте своята парола. 7. Тук е момента да прецените дали искате временно да скриете профила си или да го изтриете напълно.     8. Изберете опцията "I Want To Hide My Content" или "I Want To Permanently Delete My Content".     Oще от Digital: Пет начина да получим повече от YouTube
дисплеи
Mоже ли човешкото око да направи разликата между 60Hz и 90Hz дипслеи
Mоже ли човешкото око да направи разликата между 60Hz и 90Hz дипслеи
Дисплеите на смартфоните стават все по-добри с всяка изминала година, като тази тенденция ще продължи с пълна сила и в следващите години. Новите устройства на производители се отличават с по-реалистична картина, по-висока резолюция, по-ярки и наситени цветове и др. Качеството на дисплеите, обаче не се определя единствено от разделителната способност и броя на пикселите. Един от най-важните фактори е честотата за опресняване на кадрите.   Всъщност под този термин се крие скоростта, с която се визуализира информацията на екрана във вертикална посока. За повечето дисплеи тази стойност е 60Hz. Водещите производители, обаче започнаха да представят мобилни устройства с честота от 90Hz и дори 120Hz. Това е характеристика, която подобрява качеството и прави движението и смяната на кадрите по-гладки, предаде PhoneArena. OnePlus 7 Pro е един от първите смартфони, които има 90GHz дисплей.     Разликата е доловима за човешкото око, но има доста хора, които няма да обърнат внимание на честотата, на която работи дисплея. На този етап 90Hz смартфоните са подходящи решения за специфични групи от потребители, като например геймърите. Докато се забавляват с любимите си игри няма как да не забележат, по-плавното преминаване на кадрите, но в действителност преобладаващата част от хората не биха намерили съществена разлика между 65Hz и 90Hz.   Oще от Digital: Какво трябва да знаем за 120Hz адаптивни дисплеи
YouTube
YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
Специалисти oт YouTube дивизията на компанията заедно с Universal Music Group комбинираха усилията си във впечатляващ проект. Идеята им е да променят изцяло начина, по който се наслаждаваме на любимите си музикални парчета във видео платформата. За да го постигнат са подбрали специална селекция от класически музикални клипове, които вече ще са налични за потребителите в HD формат. Целта е въпросната колекция да включва над 1000 парчета, информира МаkeUseOf.   Акцента е върху музика, която е създадена през 80-те и 90-те години на миналия век, тъй като е записана в по-стари формати, влияещи негативно на качеството им. Google използваха официалния си блог да ни информират, че вече са налични първите 100 клипа, които са част от амбициозния проект. Въпросното видео съдържание е на популярни изпълнителни като Billy Idol, Beastie Boys, Boyz II Men, George Strait, Janet Jackson, Kiss, Lady Antebellum, Lady Gaga, Lionel Richie, Meat Loaf, Smokey Robinson, The Killers и Tom Petty.     Плановете предвиждат всяка седмица да бъдат добавяни още клипове към уникалната колекция. По този начин техния брой ще надхвърли 1000 преди края на следващата година. Любителите на музиката със сигурност ще харесат този проект на YouTube и Universal Music Group, тъй като ще им позволи да се забавляват по изцяло нов начин с любимите си парчета. Всеки клип, който стане част от колекцията ще добави тага "Remastered" към описанието си, което гарантира HD качеството.   Oще от Digital: Как да идентифицираме музика и песни от YouTube видео
YouTube
Нови функции ще улесняват откриването и управлението на видео клипове в YouTube
Нови функции ще улесняват откриването и управлението на видео клипове в YouTube
Google потвърдиха, че ще предоставят на потребителите повече контрол над видео клиповете, които виждат в профила си. Компанията тества няколко промени в алгоритмите си за показване на съдържание в "Homepage" и "Up Next" секциите на услугата. Новият пакет от функционалности предлагат възможност да въведете предпочитания за нещата, които се възпроизвеждат в личния ви профил в YouTube, информира PhoneArena.   Така например ще можем още по-лесно да разглеждат и откриват съдържание, категоризирано по популярни теми. YouTube скоро ще ни предложи нови опции, които са базирани на персонализираните предложения на всеки профил. Идеята на компанията е да улесни максимално процеса на намиране на атрактивни клипове в платформата. Предстоящите промени до дни ще бъдат интегрирани към началната страница на YouTube.     Предвидена е и възможност да спрем да виждаме видео препоръки от определени канали. За да го направим ще трябва да кликнем върху менюто с три точки до даден клип и да изберем "Don't Recommend Channel". Taзи функционалност вече се разпространява до устрoйствата с Android и iOS. Вече ще виждаме и повече информация за съдържанието, което ни препоръчва YouTube особено за тези, които са качени от непознати канали.   Още от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube  
телевизори
Samsung стартират продажбите на 7.5-метровия телевизор The Wall Luxury до края на юли
Samsung стартират продажбите на 7.5-метровия телевизор The Wall Luxury до края на юли
Samsung предлагат най-разнообразното портфолио от телевизори в индустрията, което предлага по нещо за нуждите на всеки потребител. Ако винаги сте искали да превърнет всекидневната в киносалон ви съветваме да обърнете внимание на впечатляващия Samsung The Wall Luxury TV. Както името подсказва това е премиум предложение на компанията, което предлага огромен дисплей с широчина от 7.5 метра, съобщава Mirror.co.uk.     Според официалните данни клиентите на Samsung ще имат възможност да персонализират Samsung The Wall Luxury TV, за да са сигурни, че ще се побере в домовете им. Това е възможно, тъй като устройството представлява "модулно LED" решение от последна генерация. Samsung The Wall Luxury ще ви предостави мултимедийно изживяване, което не изпитвали досега и на практика може да се слее с интериора на всекидневната.     Унилалният телевизор използва нова технология, позволяваща създаването на индивидуални пиксели с големина от едва 0.8 милиметра. Така се гарантира максимално наситени и реалистичени цветове и спиращо дъха качество на картината. Samsung The Wall Luxury използва Quantum Processor и алгоритми с изкуствен интелект, за да калибрира дисплея. Продажбите стартират през юли на цена от $10 хил.     Oще от Digital: Samsung 4K Wall телевизорите с технологията Micrо LED ще се предлагат в 75" и 219" размери
iOS
Аpple увеличиха лимита за изтегляне на приложения през мобилни мрежи в iOS от 150MB на 200МВ
Аpple увеличиха лимита за изтегляне на приложения през мобилни мрежи в iOS от 150MB на 200МВ
Apple официално потвърдиха, че увеличават лимита за изтегляне на файлове в своята мобилна платформа до 200МВ. Компанията въведе това ограничение преди две години, което досега бе 150МВ. Разликата е минимална и ще ви позволи да изтегляте повече игри и приложения с мобилния интернет на iPhone и iPad. Съществуването на подобна рестрикция е направено с цел да предотврати възможността да изтегляте огромни файлове и да изчакате, докато се свържете към Wi-Fi  мрежата .   Taка можете да забавите скоростта на целия трансфер, но ще премахнете възможността да надвишите лимита на мобилния интернет или да натрупате допълнителна сметка. Следващият път, когато сте в движение ще можете да изтегляте приложения с размер до 200МВ без да изчакате да попаднете в обхвата на Wi-Fi мрежата. Един от недостатъците на функцията е, че няма как например хората с неограничен интернет да я спрат напълно и трябва да изчакат връзка към Wi-Fi, предаде Engadget.     Някои разработчици са открили как да преодолеят този лимит и изтеглят само част от мобилните приложения на хардуера на потребителите. Другите ресурси за геймплея се стриймват от интернет в реално време, което е само частично решение. Имайте предвид, че ако желаете да издърпвате по-големи файлове на устройство с iOS е най-добре да го направите, когато сте в Wi-Fi мрежа. След това ще може да ги използвате както искате без да се налага да се съобразявате с ограничението.    Oще от Digital: 80% от устройствата на Apple вече работят с iOS 12
Spotify
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Създателите на популярната услуга вече са стартирали тестове с ограничен брой потребители на нов абонаментен план, който се казва Spotify Premium Duo. Както името подсказва предложението е предназначено да се използва от двама души, които ще получат премиум акаунти на цена от €12.49 на месец. Припомняме ви, че стандартната цена на абонамента е €9.99 за един човек месечно, като Spotify предлага и семеен план за шестима на цена €14.99. Със сигурност Premium Duo ще се превърне в добра алтернатива на сегашните планове за много потребители.    В голяма степен този план е предназначен за двама души, които живеят заедно и освен по-изгодната цена се отличава с още няколко интересни функционалност. Друга иновация е новата плейлиста Duo Mix, която представлява секция от музика, която  потенциално ще се хареса и на двамата собственици на Premium Duo акаунтите, генерирана на базата на историята на слушане в Spotify. Новият абонаментен план предлага още една полезна опция за споделяне на всички плейлисти, които са създадени в двата премиум акаунта, съобщава Engadget.     Компанията обмисля да въведе ограниченията собствениците на Premium Duo абонаменти да се регистрират с един и същ адрес, за да се възползват от специалната офертата. Този план на практика е базиран на усъвършенстваните алгоритми за препоръчване на парчета на Spotify в допълнение към предпочитанията на любимите ни хора. В момента Premium Duo се използва от малък брой потребители в Колумбия, Дания, Полша, Чили и Ирландия, но финалната версия ще е достъпна, както за сегашните, така и за новите профили.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify