Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
322 резултата за музика
музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Заради кризата с COVID-19 и респективно изолацията на милиарди хора в домовете им, тази година има голям шанс да се наблюдава още по-голям ръст в потреблението на онлайн стрийминг музика. Според Counterpoint Research е края на 2020 година потребителите на този тип услуги в глобален мащаб ще надхвърли 450 милиона, което означава, че ръстът ще е с над 25%. 
Huawei Music
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Китайският производител продължава да работи усилено, за да редуцира своята зависимост от Google. Oт Huawei искат да създадат собствена алтернатива на всяко едно приложение на технологичния гигант. Причината е, че компанията няма право да използва Android и Google Play в новите си устройства, което доведе до появата на дигиталните услуги HMS. Приложенията от този пакет ще бъдат предварително инсталирани на смартфоните, които продават, но са обект на безпрецедентните търговски санкции.   Сега разбираме, че Huawei искат да накарат повече потребители да изпробват музикалната им услуга. Именно заради това Huawei Music вече е достъпна и сред европейските държави, съобщава GizChina. Услугата е достъпна на много езици и предлага разнообразен каталог от съдържание, като компанията постоянно увеличава броя на предлаганите парчета. Основният вариант да изпробвате сами възможностите на Huawei Music е да сте притежател на смартфон с логото на Huawei или част от Honor бранда на компанията   Разбира се има как да изтеглите приложението на устройство с Android на други производители. За да го направите трябва да посетите официалния уеб сайт на услугата и да инсталирате Huawei Music на своето устройство. Потребителите могат освен да слушат музика, да създават плейлисти с предпочитания песни, да стартират радио станции, да изтеглят песни за слушане в офлайн режим и много др. В заключение ще отбележим, че абонамента към Huawei Music струва €9.99 на месец.   Още от Digital: 6 уеб сайта, които предлагат музика с високо качество
приложения
ТikTok представиха конкурент на Spotify и YouTube с името Resso
ТikTok представиха конкурент на Spotify и YouTube с името Resso
Oще в края на миналата година разбрахме, че TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso. Новото заглавие се очаква да се възползва от впечатляващия успех на своя предшественик и да се превърне в хит сред тийнейджърите. Разработчиците от ByteDance определят Resso като "социална платформа за стрийминг". С премиерата на заглавието от компанията ще опитат да откраднат част от потребителската база на популярни услуги като Spotify и YouTube, съобщава TechSpot.   Мобилното приложение има взаимства някои дизайнерски елементи от TikTok, сред които "Swipe-To-Skip" интерфейса и опциите за взаимодействие с популярното съдържание. Първото нещо, което ще забележите след като отворите Resso е, че автоматично се стартира музиката. След това потребителите са подканени да започнат да споделят текстовете на парчетата, да добавят коментари или да ъплоудват музиката, която харесват. Секцията за споделяне в Resso е организирана в интерактивни карти.   Всяка от тях може лесно да се сподели в Instagram Stories, като парчетата са допълнени от шетсекундни Vibe клипове, които се стартират във фонов режим и могат да се генерират от потребителите. Безплатната версия на Resso ограничава аудио качеството до 128Kbps. Собствениците на устройства с Android могат да платят $1.35 на месец, за да се наслаждават на 256Kbps аудио в приложението и да премахнат рекламите. Цената за устройства с iOS е $1.60. Resso вече достъпно в Азия, но се очаква да дебютира и в Европа.   Още от DIgital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
видео ревю
LG PK5 XBOOM Go - Мощна безжична Bluetooth колонка с цветомузика
LG PK5 XBOOM Go - Мощна безжична Bluetooth колонка с цветомузика
В това видео ревю ще ви покажем една много яка джаджа, която със сигурност може да направи живота ви още по-весел, приятен и интересен. Да,  музиката има тези свойства, но истинското удоволствие от слушането ѝ е когато я слушаме от източник с качествен звук. Уважаеми дами и господа, Digital.bg представя LG PK5 XBOOM Go.  
музика
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
По информацията на Spotify 74% от собствениците на кучета във Великобритания, слушат музика заедно с домашните си любимци.  По тази причина световноизвестната музикална платформа пусна специална плейлиста, която е предназначена за кучета. Целта е стопаните им да я пускат, когато са извън дома, за да могат четириногите им приятели да се наслаждават на любимите си парчета.
бизнес
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose са водещо име в сферата на аидо аксесоарите и музикалното оборудване. Компанията разполага с мащабна мрежа от търговски обекти по цял свят. Малко известен факт е, че първият физически магазин на Bose отваря врати през 1993г. Сега 27 години по-късно разбираме за ключова промяна в стратегията на Bose. Оказва се, че компанията ще затвори настоящите си магазини в четири ключови локации по цял свят и това са Северна Америка, Европа, Япония и Австралия, предаде TheVerge.   Физическите локации на Bose в тези райони постепенно ще спрат да функционират в следващите месеци, Най-осезаемо новата стратегия на специалистите в аудио оборудването ще се усети от феновете им в САЩ, където имат най-силно присъствие. За в бъдеще Bose ще насочат вниманието си към онлайн присъствието си, тъй като все повече хора използват интернет, за да пазаруват. Решението за намаляването на броя на физическите магазини на Bose не е свързано с финансови проблеми.     Разнообразното им портфолио се простира извън класическите аудио слушалки с технология за блокиране на околния шум и включва смарт високоговорители и дори умни очила. Според данните на Bose ще бъдат затворени 119 физически магазина в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Компанията ще продължи да оперира, както досега в много други региони, сред които Китай, където има 130 магазина, ОАЕ, Индия и Южна Корея. Продуктите на Bose са достъпни от водещите онлайн платформи.   Още от Digital: Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
JBL Reflect Eternals
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
Безжичните слушалки продължават да са един от най-търсените аксесоари от собствениците на смартфони. В момента  може да откриете разнообразие от модели на водещите брандове. Един от малкото недостатъци на този тип продукти е, че се налага често да ги зареждате. Harman искат да сложат край на този недостатък и вече са стартирали интересна кампания в сайта на Indiegogo, с която събират финансиране за уникален прототип с името JBL Reflect Eternal. Идеята е да не се налага да зареждате аудио слушалките.     За да постигнат този ефект дизайнерите на компанията планират да използват соларни панели, които са вградени в JBL Reflect Eternal. На практика това означава, че ще се зареждат от околната светлина, докато се забавлявате с любимите си парчета. Успоредно с това ще получите оптимално аудио качество, което сте свикнали да очаквате от бранда JBL. От компанията са избрали Exeger Powerfoyle материала за аудио слушалките, който вече намира място в някои безжични клавиатури на Logitech, съобщава TechSрot.   Според официалните данни oколо 90 минути на пряка слънчева светлина ще осигури 69 часа за слушане.  JBL Reflect Eternal ще могат да се заредят със стандартен USB кабел, което ще осигури около два часа време за любимите парчета с едва 15 минути захранване в електрическата мрежа. Свързването на периферни устройства ще е максимално лесен процес благодарение на поддръжката на Bluetooth 5.0. Продажбите ще стартират през следващата година като препоръчителната цена на пазара ще бъде $165.     Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
музика
Последното обновление на YouTube Music оптимизира търсенето на музика
Последното обновление на YouTube Music оптимизира търсенето на музика
В Youtube секцията на Googleblog излезна информация за последното обновление на популярният YouTube Music. Новата функционалност е насочена към подобряване търсенето на музика и и по-конкретно към предлагането на интересни песни в три нови плейлисти.  
Apple
Съдят Apple заради разпространение на пиратско музикално съдържание
Съдят Apple заради разпространение на пиратско музикално съдържание
Apple станаха обект на поредно съдебно дело, което този път не е провокирано от бизнес операциите на територията на Европа. Компанията официално е обвинена пред Oкръжния съд в Калифорния, че разпространява пиратско съдържание в iTunes. Делото е заведено срещу Apple и Adasam - английска компания за дистрибуция на парчета, която оперира с имената Blue Orchid, Six Weeks Smile и Atlantic Motion в базата данни на iTunes. Двете страни са отговорни за разпространението на поне 80 пиратски музикални композиции се твърди в делото.   Репутацията на Adasam Limited може сериозно да бъде засегната от делото, което твърди, че "продават парчета на виртуално всеки известен изпълнителен в периода между 1920-1960г." без да имат съответния лиценз. Самият иск определя Apple като компания, която е наясно с действията на своя партньор и е активен участник в цялата схема за дистрибуция на музика, която е обект на авторски права. Пряката вина на компанията е, че допуска пиратските парчета да бъдат налични в iTunes за милиони потребители.     С тези действия не само се нарушават законите за авторски права, но също така се редуцира потенциалната печалба на компаниите, които легално са лицензирали музиката. Така например песента "Stormy Weather" на Lena Horne може да се купи директно от самия изпълнител за $1.29. Каталога с парчета на Adasam, обаче я предлага за $0.99. Пиратското съдържание обхваща и редица музикални колекции с избрани хитове, които също се предлагат от Apple и Adasam в iTunes без наличието на легитимни права за дистрибуцията им в онлайн портала.   Ищците желаят да получат финансово обезщетение от двете компании за нанесените финансови щети, както и спиране на въпросното съдържание от разпространение в iTunes. Сред обвинителите са SA Music, The Harold Arlen Trust, the Ray Henderson Music Co. и Four Jays Music Company, които предлагат хиляди песни в iTunes. Всъщност това не е първият случай, в който Apple са обект на подобни обвинения, тъй като през септември 2019г. отново станаха обект на друго подобно дело за нарушение на интелектуалната собственост на музикални изпълнители.   Още от Digital: Нов алгоритъм генерира всяка една възможна мелодия, за да не нарушава авторски права
музика
Нов алгоритъм генерира всяка една възможна мелодия, за да не нарушава авторски права
Нов алгоритъм генерира всяка една възможна мелодия, за да не нарушава авторски права
Tемата с авторските права продължава да бъде изключително популярна, особено в музикалната индустрия. Много често се случва нов изпълнител да запише песен, която бързо набира популярност и се превръща в хит. Колкото повече слушания регистрира парчето по световните радиостанции, толкова по-вече проблеми могат да възникнат при нарушение на авторски права. Многобройни са случаите, в които популярни изпълнители повдигат обвинения срещу нови артисти в плагиатство и нарушаване на интелектуална собственост.   В крайна сметка това често води до завеждане на дела и финансови компенсации в размер на милиони долари. Нов проект на музикант с името Деймиън Риел и програмиста Ноа Рубин обещава да предложи атрактивно решение на проблема с авторските права, съобщава Mashable. Концепцията им е свързана с разработването на алгоритъм, който генерира всяка една възможна комбинация от музикални ноти в дадена мелодия. По този начин програмата гарантира, че определено ново парче няма да наруши авторски права.     Иновативният софтуер може да произведе всяка една комбинация от 8-нотни и 12-битови музикални съчетания. Настоящата версия на програмата е в състояние да създава над 300 хил. мелодии в секунда. След това музиката се записва под формата на MIDI файлове на външен хард диск. Генерирането на публична база данни, която съдържа всички възможни музикални комбинации и е достъпна за музикантите безплатно е доста интересна идея. Така на практика се премахва възможността семплите в парчетата да използват чужда музика.   Още от Digital: 5 уеб сайта за изтегляне на безплатна музика, които не изискват такси за авторски права
YouTube
Youka е уеб сайт, който позволява да създавате караоке версии на песните от YouTube клиповете
Youka е уеб сайт, който позволява да създавате караоке версии на песните от YouTube клиповете
Много любители на музиката обичат да се забавляват с караоке. Ако и вие сте един от тях вероятно ще се зарадвате да научите за Youka. Всъщност това е уеб сайт, който ще ви позволи да се забавлявате по вълнуващ начин със своето хоби. Тази страница позволява да създадете караоке версии на всяко видео в YouTube. Единственото условие е текста на парчетата да бъде наличен онлайн. Името Youka представлява съкращение от "YouTube To Karaoke", предаде TheExpressTribune.   Самият уеб сайт работи като използва компютърни алгоритми за разделяне на вокалите от музиката в парчетата, които слушате. След това остава само да се добавят текстовете. Youka е страница разработена от Анди Байо, който потвърди, че платформата му функционира с помощта на Spleeter. Услугата се грижи за разделяне на вокалите, като друго предимство на Youka е, че платформата е достъпна на 108 различни езика, което определено е доста впечатляващо постижение.     Youka предлага възможност да слушате караоке версия на дадена песен без вокали, като чувате единствено инструменталите. Другият вариант е да изберете "А Капела" режима, който акцентира изцяло върху вокалите. Услугата е в бета фаза на разработка, но въпреки това е достатъчно бърза и ефективна, като работи на практика с всяко видео в YouTube. Създателят на Youka търси допълнително финансиране да развива проекта, но също така планира да "отвори кода" на страницата за външни разработчици и потребители.   Още от Digital: YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
ТikTok
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
TikTok продължава да се радва на впечатляващ успех и се превърна в едно от най-популярните приложения за смартфони през 2019г. Разработчиците на заглавието от китайската компания ByteDance не спират да ъпдейтват заглавието с нови функционалности. Сега разбираме, че компанията е успяла да сключи лицензионно споразумение с Merlin за използване на съдържанието им в TikTok. Всъщност това е музикална агенция, която представлява хиляди независими лейбъли по цял свят.   Колекцията от музика включва милиони парчета на десетки хиляди изпълнителни. Сделката позволява целият каталог на Merlin да се използва свободно от потребителите на TikTak навсякъде, където приложението е достъпно за изтегляне. Споразумението ще има ключово значение за ByteDance в опита им да превърнат своята платформа в сериозен конкурент на Spotify, Apple Music и Amazon Music. Aнализаторите споделиха, че това е първата сериозна сделка за лицензионни права на TikTok.     Приложението позволява да се заснеме кракто видео и музиката, която допълва кадрите има важно значение за крайния ефект. Възможността потребителите да използват парчетата на десетки хиляди изпълнители от каталога на Merlin със сигурност ще ги накара да прекарват повече време в TikTok. Следващата логична стъпка е разработчиците на приложението да постигнат сходни лицензионни споразумения и с най-големите звукозаписни компании в индустрията, а именно Sony Music, Warner Music и Universal Music.   Още от Digital: Как да изтеглим клипове от TikTok от смартфон или компютър
безжични слушалки
Кои са най-големите производители на безжични аудио слушалки в света
Кои са най-големите производители на безжични аудио слушалки в света
Аpple предизвикаха голям отзвук в индустрията с премиерата на безжичните слушалки AirPods. Популярността на този продукт принуди много компании да представят свои конкуренти. Преобладаващата част от безжичните слушалки имат сходен дизайн, но не предлагат толкова добро качество, както AirPods. Именно това е причината Apple да продължава да бъде глобален лидер в тази пазарна ниша, разкриват данни от проучване на Strategy Analytics.   Последният доклад на анализаторите потвърждава, че Apple доминира сегмента на т.нар. "True Wireless Headset" (TWS). Според конкретната информация AirPods са генерирали общо 58.7 млн. продажби на безжични слушалки през 2019г. На практика това означава, че всеки втори модел в индустрията е бил производен от Apple, тъй като компанията има дял от 54.4%. Успоредно с това AirPods са генерирали 71% от всички приходи през годината, съобщава gsmarena.     Вторият най-голям производител е Xiaomi, които имат 8.5% дял, благодарение на 9.1 млн. реализирани доставки през 2019г. По този начин компанията успява да изпревари  Samsung, които са на трета позиция с 6.9% дял. Компанията е генерирала 7.4 млн. продажби на продуктите от серията Galaxy Buds през изминалата година. Oт Strategy Analytics също така прогнозират до края на 2024г. продажбите на безжични слушалки да се превърнат в бизнеса за над $100 млрд.   Още от Digital: Отчетоха 94.6% ръст в продажбите на преносими джаджи през третото тримесечие на 2019г.
аудио слушалки
Аудио слушалките, които четат мисли са следващата иновация при аксесоарите за смартфони
Аудио слушалките, които четат мисли са следващата иновация при аксесоарите за смартфони
Neurable е иновативен стартъп, който си е поставил за цел да създаде технология, които да управляваме директно със своите мисли. Специалистите на компанията вече създадоха уникална игра, която не изисква никакви допълнителни джойстици или контролери. Вместо това потребителите вземат различни решения директно с мислите си. Следващата цел на Neurable е да представят аудио слушалки, които разпознават сигналите на мозъка и могат да се управляват по този начин.     Компанията вече разполага с прототип на устройство, което се казва DK1 и използва шест електрода, които могат да се калибрират за по-малко от две минути. Вече е наличен и пакет от софтуерни инструменти за разработчиците, които да подобрят технологията и да я адаптират към своите продукти. Neurable искат да разработят първите в света аудио слушалки, които могат да разпознават мислите на потребителите и са базирани на същия принцип както DK1. съобщава DigitalTrends.     Въпросното устройство ще изглежда по същия начин, както стандартните аудио слушалки. За разлика от тях, обаче ще позволи на потребителите да го управляват без да използват ръцете си. Уникалния интерфейс на Neurable ще следи когнитивните им състояния през денонощието. Ако всичко върви по план първата работеща версия ще бъде представена преди края на годината. Премиерата на подобен продукт определено може да промени представата ни за аудио слушалките.     Още от Digital: JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
аудио слушалки
Sony разработват наследник на популярните шумопотискащи слушалки WH-1000XM3
Sony разработват наследник на популярните шумопотискащи слушалки WH-1000XM3
Sony WH-1000XM3 са едни от най-добрите аудио слушалки със система за изолиране на околния звук, които можете да откриете на пазара. Този продукт също така предлага и впечатляващо качество на звука, което винаги е било отличителна черта на компанията. Слушалките привличат внимание с минималистичния си дизайн, но също така имат USB Type-C конектор и впечатляващ живот на батерията. Sony обещават до 30 часа продължително слушане на музика с едно зареждане.   Aко се интересувате от аудио слушалки, които изглеждат добре и предлагат впечатляващо качество на звука определено обърнете внимание на Sony WH-100XM3. Японският производител ще продължи да инвестира солидни средства за разширяването на портфолиото от атрактивни предложения в серията "WH-1000X". Причината е, че Sony вече са започнали работа над наследника на WH-100XM3 и вече са подало документи за регистрация пред комисията по търговия FCC.     Подадените документи разкриват, че името на предстоящи продукт ще бъде WH-1000XM4. Все още не разполагаме с информация за подобренията, които ще ние предложат новите слушалки. Съществува възможност премиерата да стане факт на CES 2020 изложението, което ще се проведе в началото на януари. Sony вероятно ще се постараят да ни гарантират още по-добър звук и по-дълъг живот на батерията с едно зареждане. Остава да разберем и цената на Sony WH-1000XM4.   Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Spotify е една от най-разпространените услуги за стрийминг на музика. Ако и вие често използвате платформата вероятно ви се е искало да има как да го правите с още по-добро качество на звука? В случая не става въпрос за преминаване към премиум акаунт или покупка на скъпи слушалки.   Функция в Spotify позволява лесно да го направите без да се налага да плащате допълнително.Това е възможно само с няколко кликвания в менюто, където трябва да откриете вградения "Еqualizer" инструмент на услугата. Ето как да се възползвате от тази функционалност, според AndroidPIt:     1. Oтворете приложението Spotify. 2, Кликнете върху иконата с форма на зъбно колело в горния десен ъгъл, за да отворите менюто с настройки. 3. Скролнете докато не видите опцията "Еqualizer", която е разположена над "Storage" раздела. 4. Най-вероятно на екрана ще се изпише съобщение, което ви предупреждава за проблеми свързани със силния звук. 5. Съгласете се, за да премахнете уведомлението. 6. Преместете слайдера на позиция "On"     След това разполагате с възможността сами да преместите слайдерите по такъв начин, че да получите кристалния звук. Другият вариант е да изберете някои от предварителните настройки съобразени с най-популярните жанрове музика. Сред тях са "Dance", "Flat", "Heavy Metal", "Hip Hop", "Jazz", "Pop". "Rock" и др. Независимо от избора ви ще можете да се наслаждавате на любимите парчета с много по-високо качество на звука.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify