Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
352 резултата за музика
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Google Play Music
Google официално спря поддръжката на услугата Play Music
Google официално спря поддръжката на услугата Play Music
Google вече стартираха програмата за спиране на музикалната услуга, която е предварително инсталирана на милиони устройства с Android. Компанията вече информира своите потребители и ги подкани да създадат  резервно копие на файловете си от своите акаунти в Google Play Music. Технологичният гигант първоначално потвърди, че целия процес за спиране на услугата ще бъде финализиран до края на месеца. Google изглежда са ускорили транзицията и са приключили прекратяването на поддръжката на Play Music в световен мащаб. Компанията препоръчва да продължим да използваме YouTube Music, която освен същите функционалности на Google Play Music предлага и много допълнителни възможности. Важно е да знаете, че ако сте платили за абонамент, който все още не е изтекъл ще бъдете компенсирани с промо кредити в Google Play. Стойностите ще са различни за отделните акаунти, като сървърите на Google вече обработват подобни заявки в световен мащаб. Ако изберете да преминете към YouТube Music ще може да се възползвате от още едно атрактивно предложение.     Oсвен дигиталния кредит в Google Play ще получите възможността да продължите платения абонамент, за който сте платили в YouTube Music до неговото изтичане. Google също така ще синхронизират музикалната ви колекция, за да улеснят максимално миграцията към новата услуга. Ако опитате да отворите уеб версията на Google Play Music ще видите съобщение, което ви информира за спирането на услугата. Потребителите все още разполагат с време да създадат резервно копие на данните си от Google Play Music. Информацията ще бъде активна до края на годината. Според Google този период е достатъчен да вземете решение какво алтернативно приложение за стрийминг на музика да продължите да използвате от мобилните устройства. Добрата новина е, че разполагате с голямо разнообразие на алтернативни приложения за Android, ако не планирате да мигрирате към YouTube Music. В противен случай компанията обещава много допълнителни ъпдейти, с които да подобрява своята услуга.   Още от Digital: Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music  
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
безжични слушалки
Sony WH-1000XM4 са аудио слушалки с още по-добра технология за шумопотискане и 30 часа живот на батерията
Sony WH-1000XM4 са аудио слушалки с още по-добра технология за шумопотискане и 30 часа живот на батерията
Любителите на музиката вероятно са запознати с атрактивните предложения на Sony в сферата на аксесоарите. Японският производител предлага впечатляващо портфолио от безжични аудио слушалки, а сега реализира премиерата на новия си атрактивен модел.  Пълното име на слушалките е Sony WH-10000XM4 и освен ергономичния дизайн са базирани и на технология за шумоподтискане на околния звук. Sony ще спазят традицията с предшествениците на този модел и ще ги продават на пазара в класическите бял и черен цвят.  Добрата новина за потребителите е, че няма да им се налага да чакат официалната премиера на аудио слушалките дълго време, тъй като вече са достъпни за предварителна поръчка в мрежата на Amazon. Официалната цена на Sony WH-1000XM4 е $350, което всъщност е същата цена, на която дебютира предходния модел от серията: WH-1000XM3. Разбира се актуализираният модел предлага много по-добри характеристики и още по-високо качество на звука от популярния си предшественик.     Kомпанията обещава време за слушане с едно зареждане до 30 часа, както и функцията Quick Charge, режима Ambient Sound. Предвидена е и поддръжка за хендс-фрий разговори, когато шофирате или ръцете ви са заети. Гъвкавият дизайн позволява лесно да сгъвате и прибирате слушалките в джоба или раницата.  Sony WH-1000XM4 предлага и по-добра технология за шумоподтискане, която използва допълнителни микрофони, за да помага в блокирането на външните шумове. Това е подходящо не само за слушане на музика, но и за провеждане на телефонни разговори от смартфоните.  Благодарение на тази иновация слушалките са оборудвани с общо пет микрофона, за разлика от двата модула на предходния модел. Друга интересна характеристика е опцията да ги свържете едновременно с две устройства, чрез Bluetooth. Всички тези подобрения създавате солидни предпоставки Sony WH-1000XM4 да повторят успеха на своя предшественик.   Още от Digital: Най-добрите безжични шумопотискащи слушалки за работа от вкъщи
смартфони
Интересни факти и съвети за мелодиите на звънене на телефоните (Видео)
Интересни факти и съвети за мелодиите на звънене на телефоните (Видео)
Научно доказан факт е, че е добре поне два пъти в годината да сменяте мелодията на будилника си. Ако използвате една и съща, то след известен период от време, тя действа негативно на нервната ви система.
игри
Фен озвучава играта Super Mario с пиано (Видео)
Фен озвучава играта Super Mario с пиано (Видео)
Едва ли има някой, който да не е играл като дете на електронната игра Super Mario или поне да не е чувал за нея. С приключенията на забавния водопроводчик е израснало не едно поколение.  
музика
Учени разкриха защо музиката ни кара да се чувстваме приятно
Учени разкриха защо музиката ни кара да се чувстваме приятно
Eдва ли има човек, който да не обича да разпусне и да се освободи от динамичното ежедневие със слушане на любимата си музика. Понякога са необходими само няколко подходящи парчета, за да оправим настроението си. Мобилните устройства и платформите за стрийминг като Spotify и Apple Music улесняват значително стартирането на желана песен или албум, независимо къде се намираме. В повечето случаи са нужни само няколко кликвания, за да се потопим в звуците на музиката, която обичаме. Екип от невролози публикуваха в научното издание Frontiers in Neuroscience интересно изследване, което анализира реалните причини да се чувства позитивно, когато слушаме любими парчета. Проучването им изследва сложните модели на церебрална активност, които се формират в някои региони на мозъка, предизвикани от музикалното съдържание, което сме пуснали. Това е първият по рода си проект, който използва нова EEG система, за да анализира електрическата активност в по-естествена среда, Резултатите са генерирани от тестове проведени с 18 доброволци, съобщава NewAtlas.     Всеки от тях избира пет определени парчета, които предизвикат различни емоции, като още три песни определени като "неутрални" се добавят от самите учени. Докато участниците слушат въпросните парчета са свързани с множество сензори, следящи EEG активността. Любопитното е, че когато участниците изпитват чувство за спокойствие и отпускане се забелязва активност в три конкретни области на човешкия мозък. Това са орбитофронталната кора, допълнителната двигателна област и десния темпорален лоб. Предполага се, че при тази активност на музика се освобождава допамин - невротрансмиетер, който обикновено се свързва с добри чувства и положителни емоции. Учените са доволни от резултатите и от факта, че използването на EEG методи за анализ са достатъчни да се разбере връзката между положителните емоции и музиката, която слушаме.   Още от Digital: 5 уеб сайта за изтегляне на безплатна музика, които не изискват такси за авторски права
TikTok
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
TikTok се утвърди като невероятен хит сред най-младата аудитория, предлагайки им атрактивен начин да създават и споделят забавни клипове. Популярността на приложението с пълна сила, като сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са сключили ново лицензионно споразумение. Благодарение на него TikTok ще продължи да предлага музикално съдържание от разнообразния каталог на Sony Music Entertainment (SME). Toва е много важно, тъй като ще позволи на потребителите на TikTok да използват песните от любимите си изпълнителни, които работят за лейбъла SME в своите бъдещи творения. Съобразно споразумението двете компании ще си партнират в популяризирането на изпълнителните от каталога на Sony Music Entertainment в самото приложение. Финансовите параметри не са публикувано официално. Удължаването на партньорството между двете страни ще предложи достъп до хитове, нови албуми, класически парчета, ремикси и др. от впечатляващата колекция на Sony Music Entertainment. Tърсят се и допълнителни начини за съвместно партньорство, което да има полза и за двете страни. Конкретни детайли ще бъдат публикувани на по-късен етап.     Най-вероятно ни очакват хаштаг кампании и различни маркетинг инициативи, които да задълбочат връзката между профилите и да улеснят откриването на музика от каталога на SME. Според непотвърдена информация TikTok ще платят по-висока сума за лицензиране на съдържанието от досегашните споразумения с популярния лейбъл. Можем да сме сигурни, че разговорите включват и допълнителни клаузи, които облагодетелстват повече мобилното приложение. Последно данни на Nielsen, че няма да друга платформа за забавление, която да стимулира толкова много слушането на нови парчета от TikTok. Някои от най-слушаните песни на годината намират място в най-популярните клипове в приложението, като Lil Nas X - "Old Town Road", Ava Max - "Sweet But Psycho", Joji - "Slow Dancing in the Dark" са само част от примерите. Трябва да отбележим също, че TikTok вече разполагат с лицензионни споразумения с другите водещи лейбъли в индустрията, а именно Universal и Warner. По този начин потребителите могат да се наслаждават на разнообразна колекция от атрактивно музикално съдържание, докато създават клипове в TikTok.   Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
YouTube Music
Shazam вече може да идентифицира песни, които слушаме в YouTube Music
Shazam вече може да идентифицира песни, които слушаме в YouTube Music
Идентифицирането на парчета, които слушате по радиото или в заведения вече не е трудна задача. Благодарение на приложения като Shazam са необходими само няколко кликвания и секунди, за да разберете как се казва дадена песен. Същестувват и други услуги за тази цел като SoundHound, но определено Shazam е най-предпочитаното заглавие сред потребителите. След като разберете как се казва определена песен можете да стартирате парчето в популрни стрийминг услуги, като Deezer и Spotify. Предпочитаният избор за Shazam е услугата Apple Music, като последния ъпдейт добавя още една популярна платформа, която досега не бе достъпна. Това е YouTube Music, която ще замести Google Play Music, след спирането на поддръжката ѝ. По този начин сосбтвениците на устройства с Android ще имат още повече възможности да слушат любимите парчета.     Интеграцията на по-голям брой стрийминг услуги определено ще накара потребителите да бъдат още по-активни при използването на приложението за разпознаване на музика. Важно е да знаете също, че Google ще запазят личната информация в Play Music до края на годината. Това ще предостави достатъчно време за миграция към алтернативни платформи за музика, като YouTube Music. Изглежда, че Shazam ще продължат да са водещата платформа за разпознаване на музикално съдържание.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
CD-та
Винилите ще станат по-популярни от CD-тата за първи път от 1986г.
Винилите ще станат по-популярни от CD-тата за първи път от 1986г.
Слушането на музика е чудесен начин да разпуснем и да избягаме от динамичното ежедневие. Технологиите промениха значително начина, по който се забавляваме с любимите си песни. Eдва ли си спомняте последният път, в който посетихте физически магазин, за да си купите CD с албум на любим изпълнител? Милиони потребители използват стрийминг услуги за достъп до парчетата, които харесват независимо къде се намират. Платформи като Spotify и YouTube гарантират, че само с няколко кликвания ще пуснем съдържанието, което искаме на смартфоните. Тези процеси неслучайно доведоха до сериозен спад в продажбите на физически носители на музика. Съвсем различна е ситуацията при винилите, които се радват на все по-голяма популярност сред феновете на музиката по цял свят. Според данни на RIAA продажните на CD-та намаляват три пъти по-бързо, отколкото се увеличават доставките на винили. Още през февруари грамофонните плочи са отчели над 30% от всички физически носители на музика.     Тези трендове продължават с пълната сила, като нов доклад на RIAA разкрива, че през последната година са продадени винили на стойност $224.1 млн. През същият период са отчетени приходи от CD-та в размер на $247.9 млн. Разликата между двата носителя на музикално съдържание продължава да намалява и е въпрос на време винилите за първи път да генерират повече приходи от CD-тата от 1986г. насам.  Едва ли е изненадващо, че стрийминг услугите са причина за 62% от приходите на музикалната индустрия. Покупката на грамофонна плоча включва и силен емоционален ангажимент и обикновено се асоциира с носталгия по стари албуми на любими изпълнители. Може да ви се стори странно, но класически банди като The Beatles все ще продават около 300 хил. копия на година. В същото време винилите на изпълнителни като Pink Floyd, David Bowie, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Jimi Hendrix и Queen реализират по над 100 хил. продажби в цял свят.   Още от Digital: Internet Archive позволява да слушате онлайн 50 хил. цифрови записа на винили
Android 11
Аndroid 11 няма да показва обложката на албумите при заключен екран
Аndroid 11 няма да показва обложката на албумите при заключен екран
Android предлага поддръжка за почти всички водещи аудио и видео формати, тъй като управлението на мултимедия е важен компонент от операционната система. Всяка нова версия променя различни елементи от интерфейса и също така подобрява настоящите функции на операционната система.  Собствениците на смартфони с Android са свикнали да виждат анимация на Lockscreen менюта на албумите, които слушат от музикалния плейър. Това е полезно, когато сте в движение и позволява от малък панел в средата на екрана предлага бутони за упрваление и спиране на писнете. Функцията улеснява допълнително потребителите с интеграция на външни приложения като Spotify и неслучайно е предпочитана от много хора. Въпреки това Google вече експериментират с идеята да премахнат показването на обложките за музикални албуми от Lockscreen менюто.  Тази промяна ще стане факт още с премиерата на Android 11, твърдят от 9to5google. Разаработчиците на компанията вече имат достъп до актуализираната версия, която не включва снимки на обложките.      Вместо това музикалния плейър в Android 11 показва единствено лентата с бутони за смяна и пазуиране на парчето, заедно с името на песента и изпълнителя, допълнени от икона на приложението, в което слушате. В момента промяната е достъпна за потребителите активирали "Media Resumption" редизайна на панела за управление на мултимедия. Старата версия все още е достъпна за профилите със стария дизайн, но Google определят това като бъг в онлайн тракера на разработчиците и работят над отстраняването му. Официалната премиера на Android 11 се очаква на 8 септември.Традиционно ъпдейтите ще са налични първо за Google Pixel и флагманите на водещите производители и ще е необходимо време преди всички съвместими смартфони да актуализират към Android 11.  Скриването на обложката на музикалните албуми в Lockscreen менюто вероятно ще допадне на хората които искат да виждат постоянно избраните от тях уойпейпъри. Със сигурност, обаче доста потребители няма да останат доволни от тази промяна в Android 11.   Още от Digital: Android 11 ще забрани промяна на външният вид на лицето от камерите на смартфоните
Google Play Music
Google ще спрат услугата Play Music до края на 2020г.
Google ще спрат услугата Play Music до края на 2020г.
Google Play Music е приложение, което е предварително инсталирано на устройствата с Android. Потребителите могат да го използват като стандартен музикален плейър или като онлайн портал за покупка на песни и албуми. Компанията вече разкри плановете си да прекрати поддръжката за Google Play Music и сега потвърди официално, че това ще се случи до края на 2020г.  Спирането на услугата се прави с цел да се популяризира друг софтуер на компанията, а имeнно YouTube Music. За в бъдеще това ще бъде единствения музикален софтуер, който Google предлага на своите потребители.  Конкретните планове предвиждат прекратяването на поддръжката да започне през септември от Южна Африка и Нова Зеландия, като за няколко седмици ще обхване повече държави по цял свят. Още до края на октомври повечето страни няма да имат достъп до Google Play Music.  Музикалните колекции ще бъдат активни в профилите до декември, което ще предостави достатъчно време за архивиране на информацията, съобщава AndroidAuthority.     Все пак някои функционалности на Google Play Music няма да са достъпни още преди края на годината. От компанията ще започнат постепенно да премахват линковете за поръчване на музикално съдържание в Google Play от края на август. След транзицията ще трябва да продължите да използвате YouTube за купуване на музика от смартфоните с Android. Google ще спрат и възможността да ъплоудвате и изтегляте съдържание в Play Music от Мusic Manager.   В случай, че даден потребители не изтегли навреме своето съдържание акаунта ще бъде спрян заедно с другите профили в държавата, която живее съобразно стратегията на Google. Tрябва да отбележим също, че YouTube Music предлага много повече функции от Play Music.  Сред тях са интеграцията за Google Assistant и Android TV, актуализирания плейър, Explore раздела, опцията за създавaне на смарт плейлисти и др. Разбира се разполагате и с възможността да преминeте към алтернативна музикална услуга различна от YouTube Music, след спирането на Google Play Music.   Още от Digital: Какво да направим с музиката си след като Google спрат Play Music
самолети
Уникално авиошоу с два танцуващи самолета МиГ-29 (Видео)
Уникално авиошоу с два танцуващи самолета МиГ-29 (Видео)
Несъмнено един от най-великите военни самолети на всички времена е руският МиГ-29. Той е създаден от конструкторското бюро Микоян-Чруевич още през далечната 1982г. и е в производство и до днес, като от него са произведени приблизително 1600 бройки. Цифеата не е точна, защото тази информация се смята за класифицирана и военновъздушните сили на всяка държава нямат право да споделят точна информация за броя изтребители, които притежават.  
музикални услуги
Вече можем да съхраняваме над 10 000 песни в Spotify
Вече можем да съхраняваме над 10 000 песни в Spotify
От музикалната платформа Spotify са премахнали лимита на това колко песни можете да добавите към личните си библиотеки, което означава, че можете да запишете колкото се може повече песни и албуми. Преди тази промяна потребителите можеха да използват до 10 000 песни в личната си библиотека. Това изглеждаше недостатъчно при положение, че искате да напълните библиотеката си с различни албуми и компилации.   Достигайки ограничението от 10 000 заглавието Spotify ви изпращаше съобщение, в което ви оповестяват, че няма да можете да качвате повече песни. В този случай вие трябваше да премахнете някои песни или албуми. Techradar споменават, че потребителите на Spotify искат прекратяване на това ограничение от години, въпреки че компанията твърди, че по-малко от 1% от потребителите са достигнали тази бройка. Очевидно този 1% е важен за стрийминг платформата и възможността да запишете неограничен брой песни в личната си библиотека със сигурност ще успокои най-отдадените потребители на Spotify. Има обаче и няколко неща, който от Spotify поменават. Например това, че все още ще можете да изтеглите само 10 000 песни на пет различни устройства за офлайн слушане и че плейлистите все още ще бъдат ограничени до 10 000 заглавия.   Въпреки това най-вероятно компанията ще поправи този проблем и съвсем скоро ще можете да пълните своите плейлисти с неограничен брой песни. Предполага се, че това ще отнеме малко време, но пък към този момент и това, което компанията е актуализирала е радост за своите над 286 милиона редовни потребителя. Още от Digital: Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
DMCA.com Protection Status