Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
315 резултата за музика
ТikTok
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
TikTok продължава да се радва на впечатляващ успех и се превърна в едно от най-популярните приложения за смартфони през 2019г. Разработчиците на заглавието от китайската компания ByteDance не спират да ъпдейтват заглавието с нови функционалности. Сега разбираме, че компанията е успяла да сключи лицензионно споразумение с Merlin за използване на съдържанието им в TikTok. Всъщност това е музикална агенция, която представлява хиляди независими лейбъли по цял свят.   Колекцията от музика включва милиони парчета на десетки хиляди изпълнителни. Сделката позволява целият каталог на Merlin да се използва свободно от потребителите на TikTak навсякъде, където приложението е достъпно за изтегляне. Споразумението ще има ключово значение за ByteDance в опита им да превърнат своята платформа в сериозен конкурент на Spotify, Apple Music и Amazon Music. Aнализаторите споделиха, че това е първата сериозна сделка за лицензионни права на TikTok.     Приложението позволява да се заснеме кракто видео и музиката, която допълва кадрите има важно значение за крайния ефект. Възможността потребителите да използват парчетата на десетки хиляди изпълнители от каталога на Merlin със сигурност ще ги накара да прекарват повече време в TikTok. Следващата логична стъпка е разработчиците на приложението да постигнат сходни лицензионни споразумения и с най-големите звукозаписни компании в индустрията, а именно Sony Music, Warner Music и Universal Music.   Още от Digital: Как да изтеглим клипове от TikTok от смартфон или компютър
безжични слушалки
Кои са най-големите производители на безжични аудио слушалки в света
Кои са най-големите производители на безжични аудио слушалки в света
Аpple предизвикаха голям отзвук в индустрията с премиерата на безжичните слушалки AirPods. Популярността на този продукт принуди много компании да представят свои конкуренти. Преобладаващата част от безжичните слушалки имат сходен дизайн, но не предлагат толкова добро качество, както AirPods. Именно това е причината Apple да продължава да бъде глобален лидер в тази пазарна ниша, разкриват данни от проучване на Strategy Analytics.   Последният доклад на анализаторите потвърждава, че Apple доминира сегмента на т.нар. "True Wireless Headset" (TWS). Според конкретната информация AirPods са генерирали общо 58.7 млн. продажби на безжични слушалки през 2019г. На практика това означава, че всеки втори модел в индустрията е бил производен от Apple, тъй като компанията има дял от 54.4%. Успоредно с това AirPods са генерирали 71% от всички приходи през годината, съобщава gsmarena.     Вторият най-голям производител е Xiaomi, които имат 8.5% дял, благодарение на 9.1 млн. реализирани доставки през 2019г. По този начин компанията успява да изпревари  Samsung, които са на трета позиция с 6.9% дял. Компанията е генерирала 7.4 млн. продажби на продуктите от серията Galaxy Buds през изминалата година. Oт Strategy Analytics също така прогнозират до края на 2024г. продажбите на безжични слушалки да се превърнат в бизнеса за над $100 млрд.   Още от Digital: Отчетоха 94.6% ръст в продажбите на преносими джаджи през третото тримесечие на 2019г.
аудио слушалки
Аудио слушалките, които четат мисли са следващата иновация при аксесоарите за смартфони
Аудио слушалките, които четат мисли са следващата иновация при аксесоарите за смартфони
Neurable е иновативен стартъп, който си е поставил за цел да създаде технология, които да управляваме директно със своите мисли. Специалистите на компанията вече създадоха уникална игра, която не изисква никакви допълнителни джойстици или контролери. Вместо това потребителите вземат различни решения директно с мислите си. Следващата цел на Neurable е да представят аудио слушалки, които разпознават сигналите на мозъка и могат да се управляват по този начин.     Компанията вече разполага с прототип на устройство, което се казва DK1 и използва шест електрода, които могат да се калибрират за по-малко от две минути. Вече е наличен и пакет от софтуерни инструменти за разработчиците, които да подобрят технологията и да я адаптират към своите продукти. Neurable искат да разработят първите в света аудио слушалки, които могат да разпознават мислите на потребителите и са базирани на същия принцип както DK1. съобщава DigitalTrends.     Въпросното устройство ще изглежда по същия начин, както стандартните аудио слушалки. За разлика от тях, обаче ще позволи на потребителите да го управляват без да използват ръцете си. Уникалния интерфейс на Neurable ще следи когнитивните им състояния през денонощието. Ако всичко върви по план първата работеща версия ще бъде представена преди края на годината. Премиерата на подобен продукт определено може да промени представата ни за аудио слушалките.     Още от Digital: JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
аудио слушалки
Sony разработват наследник на популярните шумопотискащи слушалки WH-1000XM3
Sony разработват наследник на популярните шумопотискащи слушалки WH-1000XM3
Sony WH-1000XM3 са едни от най-добрите аудио слушалки със система за изолиране на околния звук, които можете да откриете на пазара. Този продукт също така предлага и впечатляващо качество на звука, което винаги е било отличителна черта на компанията. Слушалките привличат внимание с минималистичния си дизайн, но също така имат USB Type-C конектор и впечатляващ живот на батерията. Sony обещават до 30 часа продължително слушане на музика с едно зареждане.   Aко се интересувате от аудио слушалки, които изглеждат добре и предлагат впечатляващо качество на звука определено обърнете внимание на Sony WH-100XM3. Японският производител ще продължи да инвестира солидни средства за разширяването на портфолиото от атрактивни предложения в серията "WH-1000X". Причината е, че Sony вече са започнали работа над наследника на WH-100XM3 и вече са подало документи за регистрация пред комисията по търговия FCC.     Подадените документи разкриват, че името на предстоящи продукт ще бъде WH-1000XM4. Все още не разполагаме с информация за подобренията, които ще ние предложат новите слушалки. Съществува възможност премиерата да стане факт на CES 2020 изложението, което ще се проведе в началото на януари. Sony вероятно ще се постараят да ни гарантират още по-добър звук и по-дълъг живот на батерията с едно зареждане. Остава да разберем и цената на Sony WH-1000XM4.   Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Spotify е една от най-разпространените услуги за стрийминг на музика. Ако и вие често използвате платформата вероятно ви се е искало да има как да го правите с още по-добро качество на звука? В случая не става въпрос за преминаване към премиум акаунт или покупка на скъпи слушалки.   Функция в Spotify позволява лесно да го направите без да се налага да плащате допълнително.Това е възможно само с няколко кликвания в менюто, където трябва да откриете вградения "Еqualizer" инструмент на услугата. Ето как да се възползвате от тази функционалност, според AndroidPIt:     1. Oтворете приложението Spotify. 2, Кликнете върху иконата с форма на зъбно колело в горния десен ъгъл, за да отворите менюто с настройки. 3. Скролнете докато не видите опцията "Еqualizer", която е разположена над "Storage" раздела. 4. Най-вероятно на екрана ще се изпише съобщение, което ви предупреждава за проблеми свързани със силния звук. 5. Съгласете се, за да премахнете уведомлението. 6. Преместете слайдера на позиция "On"     След това разполагате с възможността сами да преместите слайдерите по такъв начин, че да получите кристалния звук. Другият вариант е да изберете някои от предварителните настройки съобразени с най-популярните жанрове музика. Сред тях са "Dance", "Flat", "Heavy Metal", "Hip Hop", "Jazz", "Pop". "Rock" и др. Независимо от избора ви ще можете да се наслаждавате на любимите парчета с много по-високо качество на звука.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
класация
Ето кои са най-популярните музикални клипове в Youtube за 2019г
Ето кои са най-популярните музикални клипове в Youtube за 2019г
В края на всяка година Google прави класация в която показва кои са най-гледаните музикални видео клипове в Youtube. Настоящата 2019 година не прави изключение и тук ще споделим с вас какви са участниците в класацията на най-популярната платформа за видео споделяне в света. Класацията е в две категории, като забележете къде се позицират в тях хитовете на Daddy Yankee & Snow и Shawn Mendes, Camila Cabello. Разместването е интересно.  Даваме заглавията на клиповете, така както са публикувани от авторите им в Youtube.
музика
Вече има нов начин да стриймвате HiFi музика от смартфон с Android и iOS
Вече има нов начин да стриймвате HiFi музика от смартфон с Android и iOS
Потребителите имат разнообразен избор на платформи за стрийминг на музика от смартфоните, дори когато нямат интернет. Услуги като Spotify и Apple Music са едни от най-популярните предложения в този сегмент и се използват активно от десетки милиони потребители. Съществуват и платформи, които не са толкова известни, но предлагат много премиум функции безплатно, за да се конкурират успешно с най-популярните стрийминг услуги. Добър пример в това отношение е т.нар. "HiFi" или "HD" качество на звука.   Tidal е една от първите услуги, която предлага възможността да стриймвате музика с впечатляващо качество. Това продължава да бъде едно от водещите им предимства, в сравнение с Аpple Music и Spotify. Сега разбираме за премиерата на Deezer HiFi oфертата на едноименната платформа, която включва функция за слушане с "HiFi" качество. Досега това бе възможно единствено за FLAC файловете, както и на определени високоговорители и компютри, съобщава PhoneArena.     Новият ъпдейт на услугата премахва това ограничение. Това означава, че собствениците на устройства с Android и iOS могат да се наслаждават на поддръжката на Hi-FI. Според данните функцията е достъпна за цялата колекция от над 52 милиона парчета, която предлага Deezer. Новите потребителите могат да се възползват безплатно за период от 90 дни. След изтичането на този период е необходимо да плащат $14.99 на месец, за да продължат да слушат музика с максимално качество.   Още от Digital: 5 уеб сайта за изтегляне на безплатна музика, които не изискват такси за авторски права
музика
Създателите на TikTok разработвaт конкурент на Apple Music и Spotify
Създателите на TikTok разработвaт конкурент на Apple Music и Spotify
Apple Music и Spotify продължават да бъдат най-популярните услуги за стрийминг на музика въпреки опитите на конкурентни платформи като YouTube Music, Tidal, Deezer, Pandora и др. Много скоро, обаче двете платформи могат да се изправят срещу неочакван конкурент. Причината е ,че създателите на популярното приложение TikTok планират да представят собствена алтернатива на Apple Music и Spotify. Премиерата може да стане факт още през декември.   Компанията ByteDance, която е собственик на популярната платформа се надяват да се възползват максимално от големия интерес към TIkTok с новия си музикален продукт. Плановете им предвиждат услугата да е достъпна първоначално в Китай, Индия, Бразилия и Индонезия. След това, обаче всички потребители на TikTok ще могат да се възползват от предимствата на този продукт. Все още не разполагаме с допълнителни детайли за музикалната услуга.     Премиерата на подобен продукт не е изненадваща, като се има предвид, че приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Дори и малка част от тях да проявят интерес към музикалната платформа на компанията това може да я превърне в сериозен конкурент на Spotify и Apple Music. Лицензирането на съдържанието на Universal Music, Sony и Warner Music също така е подходящо за потребителите, които ще могат да добавят популярни парчета към своите кратки видео клипове в TikTok.   Още от Digital: Как социалната мрежа TikTok стана популярна почти колкото Facebook
музика
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
По информацията на Spotify 74% от собствениците на кучета във Великобритания, слушат музика заедно с домашните си любимци.  По тази причина световноизвестната музикална платформа пусна специална плейлиста, която е предназначена за кучета. Целта е стопаните им да я пускат, когато са извън дома, за да могат четириногите им приятели да се наслаждават на любимите си парчета.
бизнес
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose са водещо име в сферата на аидо аксесоарите и музикалното оборудване. Компанията разполага с мащабна мрежа от търговски обекти по цял свят. Малко известен факт е, че първият физически магазин на Bose отваря врати през 1993г. Сега 27 години по-късно разбираме за ключова промяна в стратегията на Bose. Оказва се, че компанията ще затвори настоящите си магазини в четири ключови локации по цял свят и това са Северна Америка, Европа, Япония и Австралия, предаде TheVerge.   Физическите локации на Bose в тези райони постепенно ще спрат да функционират в следващите месеци, Най-осезаемо новата стратегия на специалистите в аудио оборудването ще се усети от феновете им в САЩ, където имат най-силно присъствие. За в бъдеще Bose ще насочат вниманието си към онлайн присъствието си, тъй като все повече хора използват интернет, за да пазаруват. Решението за намаляването на броя на физическите магазини на Bose не е свързано с финансови проблеми.     Разнообразното им портфолио се простира извън класическите аудио слушалки с технология за блокиране на околния шум и включва смарт високоговорители и дори умни очила. Според данните на Bose ще бъдат затворени 119 физически магазина в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Компанията ще продължи да оперира, както досега в много други региони, сред които Китай, където има 130 магазина, ОАЕ, Индия и Южна Корея. Продуктите на Bose са достъпни от водещите онлайн платформи.   Още от Digital: Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
JBL Reflect Eternals
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
Безжичните слушалки продължават да са един от най-търсените аксесоари от собствениците на смартфони. В момента  може да откриете разнообразие от модели на водещите брандове. Един от малкото недостатъци на този тип продукти е, че се налага често да ги зареждате. Harman искат да сложат край на този недостатък и вече са стартирали интересна кампания в сайта на Indiegogo, с която събират финансиране за уникален прототип с името JBL Reflect Eternal. Идеята е да не се налага да зареждате аудио слушалките.     За да постигнат този ефект дизайнерите на компанията планират да използват соларни панели, които са вградени в JBL Reflect Eternal. На практика това означава, че ще се зареждат от околната светлина, докато се забавлявате с любимите си парчета. Успоредно с това ще получите оптимално аудио качество, което сте свикнали да очаквате от бранда JBL. От компанията са избрали Exeger Powerfoyle материала за аудио слушалките, който вече намира място в някои безжични клавиатури на Logitech, съобщава TechSрot.   Според официалните данни oколо 90 минути на пряка слънчева светлина ще осигури 69 часа за слушане.  JBL Reflect Eternal ще могат да се заредят със стандартен USB кабел, което ще осигури около два часа време за любимите парчета с едва 15 минути захранване в електрическата мрежа. Свързването на периферни устройства ще е максимално лесен процес благодарение на поддръжката на Bluetooth 5.0. Продажбите ще стартират през следващата година като препоръчителната цена на пазара ще бъде $165.     Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
музика
Последното обновление на YouTube Music оптимизира търсенето на музика
Последното обновление на YouTube Music оптимизира търсенето на музика
В Youtube секцията на Googleblog излезна информация за последното обновление на популярният YouTube Music. Новата функционалност е насочена към подобряване търсенето на музика и и по-конкретно към предлагането на интересни песни в три нови плейлисти.  
приложения
TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso
TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso
ByteDance e името на компанията, чиято собственост е популярното приложение TikTok. Създателите на платформата вече са започнали работа над още един интересен продукт. Неговото име е Resso и представлява приложение за стрийминг на музика. В момента заглавието е достъпно само в някои азиатски страни, тъй като са необходими още тестове. TikTak Resso е инсталирано над 27 хил. пъти на смартфони с Android и iOS, според официалните данни на Bloomberg.     Новото заглавие е разработено като конкурент на Spotify и Apple Music. Разработчиците от ByteDance е надяват да успеят да привлекат вниманието на милионите хора, които използват TikTok към Resso. Засега са осигурени правата за големи лейбъли в Индия като T-Series и Times Music. Ако компанията иска да превърне платформата в глобален хит ще трябва да осигури и каталога на най-големите издатели като Warner Мusic, Universal Music и Sony Music Entertainment.     Интерфейсът на TikTok Resso е създаден от американското студио Мооn Video Inc. и позволяла лесно да въведете изпълнителните, които харесвате. Предвидена е опцията да споделяте музика с външни платформи като WhatsApp, Facebook и др. Мобилното приложение поддържа опция за споделяне на снимки, видео, парчета и GIF файлове, които ще са видими за хората, които се забавляват със същите песни. Тепърва предстои добавяне на повече съдържание към наличния кататлог с музика на ТikTok Resso.   Oще от DIgital: Приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти
текстове на песни
4 полезни сайта, където може да намерите текстове на песни
4 полезни сайта, където може да намерите текстове на песни
Една песен не се състои само от музика, но и от текст, който понякога е много смислен. Случвало ли ви се е да се опитвате да чуете всяка дума, която се изпява в любимата ви песен? Не е нужно да се напрягате повече, защото има места в интернет, където може да намерите целия текст на песните, които ви интересуват.   Следващият път, когато искате да разберете текста на някоя песен посетете някой от сайтовете, които от makeuseof препоръчват горещо.   1. SongMeanings     Вероятно най-добрият уебсайт за тази цел е SongMeanings.com, който съществува от десетилетия. През 2011 година сайтът си партнира с LyricFind, за да лицензира официално текстовете за много песни. На главната страница ще видите най-добрите изпълнители, актуални песни и скорошни коментари. Ако не се интересувате от никое от тях, извършете търсене чрез лентата в горната част. Към момента на писането сайтът съдържа близо 1,1 милиона текстове и 1,7 милиона коментара.   Можете да четете коментарите, без да се логвате, но ще трябва да си направите акаунт, ако искате да допринесете за развитието на сайта. Сайтът ви позволява да отговаряте на коментарите на други хора, както и да добавяте свои. Ако се регистрирате, можете също да редактирате текстове, ако откриете грешка.   2. Songfacts     Този сайт предоставя нещо малко по-различно. Вместо хората да предлагат мислите си за това какво може би означава дадена песен, той събира интересна информация за конкретните песни. Началната страница съдържа най-харесвани  изпълнители и песни, както и интересни категории (като „песни с напитки в заглавието“). С помощта на лентата в горната част може да търсите изпълнител или песен. След като изберете песен, ще видите различни факти за нея.   3. Genius     Genius съществува от 2009 година. Подобно на другите сайтове, можете да търсите песен или изпълнител, като използвате лентата в горната част на сайта. Често има и много полезна информация за конкретния изпълнител, за парчето или дори за целия албум. Genius ви позволява да коментирате текстовете и да добавяте своите мисли към тях.   Можете да преглеждате информацията на сайта без акаунт, но ще трябва да се регистрирате, за да се възползвате максимално от него.   4. Lyric Interpretations     Потърсете песен или изберете такава от началната страница и ще видите различни интерпретации, публикувани от други потребители. Всеки, който посети сайта, може да оцени тези интерпретации от една до пет звезди. Най-добрите се изкачват най-отгоре. Ако искате да откриете повече музика с интересни текстове, използвайте категориите в страничната лента на сайта. Те включват „песни, които разказват история“, „песни за това, че не сме достатъчно добри“ и други.   Вижте 5 уеб сайта за изтегляне на безплатна музика, които не изискват такси за авторски права
музика
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Стрийминг услугите се превръщат в предпочитано средство за достъп до любимата ни музика от милиони потребители. Платформи като Spotify и Apple Music предлагат разнообразна колекция от парчета за слушане независимо къде се намираме и се радват на голяма популярност. Аmazon също разработват собствена услуга за стрийминг на музика, която от няколко месеца е безплатна за високоговорителите Amazon Echo и устройствата с виртуалния асистент Alexa. Другите предимства са липсата на реклами и HD качеството на звука.   Сега разбираме, че компанията разширява обхвата на тази оферта и безплатния достъп до Amazon Music вече е достъпен за смартфоните с Android и iOS, както и FIre TV продуктите. Музикалните фенове ще могат да възпроизвеждат хиляди станции базирани на всяко парче, изпълнител, албум или жанр, който слушат. Amazon Music предлага и специални плейлисти, както и достъп до най-слушаните парчета по цял свят.Сред тях са Holiday Tunes, All Hits, Fuego Latino, Country Heat, Rap Rotation и др., съобщава TheVerge.   Имайте предвид, че безплатната версия на Amazon Music включва аудио реклами и ще ви позволи да слушате единствено гореизброената колекция от плейлисти. Ако искате да изпробвате сами това предложение ще се наложи да регистрирате свой акаунт в Amazon и да изтеглите Amazon Music приложението. Не е необходима кредитна карта. Предвидена е също така опция да слушате онлайн от уеб плейъра на услугата. Най-скъпата версия има каталог от над 50 млн. парчета и ще ви струва $12.99 на месец с Prime абонамент.   Още от Digital: Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
За разлика от други услуги за стрийминг на музика, отвореността на Spotify улеснява откриването на нови парчета от приложения, приятели и трети страни. По-долу ще откриете списъка на Make Use Of съдържащ шест приложения за откриване на нови плейлисти или препоръки за албуми.   Разбира се, Spotify помага много за откриването на нова музика, чрез функции като Discover Weekly, Daily Mix и Radio Stations, но винаги е добре да се оглеждаме и отвъд популярните услуги.   1. Moodify   Лесно е за алгоритмите да създават произволни плейлисти въз основа на изпълнител, който харесвате. За разлика от повечето приложения, Moodify цели да ви предложи наистина персонализиран плейлист въз основа на функции, които искате в песните, както и песни, на които те са подобни. Ето кои параметри може да регулирате, за да накарате Moodify да създаде списък с песни за вас: акустика, инструментал, темпо, танцовалност, енергия, настроение. Освен параметрите, можете да накарате Moodify да търсите песни, които са подобни на някои песни, които вече харесвате. След като кликнете върху бутона „Create Playlist“, новият плейлист ще се появи в приложението ви Spotify под името „Discover Moodify“. Може да промените името по-късно, когато решите отново да използвате приложението Moodify, но държите да запазите стария плейлист.   2. MagicPlaylist     Има песен, която обичаш. Искаш да слушаш други песни като нея. Доверете се на MagicPlaylist и напишете името на песента, за да получите незабавно плейлист съдържащ подобни песни. Можете да изберете дължината на плейлиста, както и да го зададете като публичен или частен. Може да променяте името на плейлиста, както и да добавяте още песни, преди да го запишете в Spotify.   3. Discover Quickly   Създаден от двама служители на Spotify, Discover Quickly е уеб приложение за намиране на нова музика въз основа на вашите интереси. Тук няма нищо, което Spotify вече не предлага, но получавате много по-лесен за използване интерфейс.   4. Play-Later     Всеки петък, Play-later изброява албуми, издадени през изминалата седмица и ги класира по популярност. Ще получите обложката, имената на изпълнителите и броя на песните в албума. Ако нещо ви заинтригува, клкнете върху „Play Later“. Албумът автоматично се добавя към плейлист, наречен „Play Later” във вашия Spotify.   Вижте 5 уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате