Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
77 резултата за музикални услуги
Huawei Music
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Китайският производител продължава да работи усилено, за да редуцира своята зависимост от Google. Oт Huawei искат да създадат собствена алтернатива на всяко едно приложение на технологичния гигант. Причината е, че компанията няма право да използва Android и Google Play в новите си устройства, което доведе до появата на дигиталните услуги HMS. Приложенията от този пакет ще бъдат предварително инсталирани на смартфоните, които продават, но са обект на безпрецедентните търговски санкции.   Сега разбираме, че Huawei искат да накарат повече потребители да изпробват музикалната им услуга. Именно заради това Huawei Music вече е достъпна и сред европейските държави, съобщава GizChina. Услугата е достъпна на много езици и предлага разнообразен каталог от съдържание, като компанията постоянно увеличава броя на предлаганите парчета. Основният вариант да изпробвате сами възможностите на Huawei Music е да сте притежател на смартфон с логото на Huawei или част от Honor бранда на компанията   Разбира се има как да изтеглите приложението на устройство с Android на други производители. За да го направите трябва да посетите официалния уеб сайт на услугата и да инсталирате Huawei Music на своето устройство. Потребителите могат освен да слушат музика, да създават плейлисти с предпочитания песни, да стартират радио станции, да изтеглят песни за слушане в офлайн режим и много др. В заключение ще отбележим, че абонамента към Huawei Music струва €9.99 на месец.   Още от Digital: 6 уеб сайта, които предлагат музика с високо качество
Spotify
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Създателите на популярната услуга вече са стартирали тестове с ограничен брой потребители на нов абонаментен план, който се казва Spotify Premium Duo. Както името подсказва предложението е предназначено да се използва от двама души, които ще получат премиум акаунти на цена от €12.49 на месец. Припомняме ви, че стандартната цена на абонамента е €9.99 за един човек месечно, като Spotify предлага и семеен план за шестима на цена €14.99. Със сигурност Premium Duo ще се превърне в добра алтернатива на сегашните планове за много потребители.    В голяма степен този план е предназначен за двама души, които живеят заедно и освен по-изгодната цена се отличава с още няколко интересни функционалност. Друга иновация е новата плейлиста Duo Mix, която представлява секция от музика, която  потенциално ще се хареса и на двамата собственици на Premium Duo акаунтите, генерирана на базата на историята на слушане в Spotify. Новият абонаментен план предлага още една полезна опция за споделяне на всички плейлисти, които са създадени в двата премиум акаунта, съобщава Engadget.     Компанията обмисля да въведе ограниченията собствениците на Premium Duo абонаменти да се регистрират с един и същ адрес, за да се възползват от специалната офертата. Този план на практика е базиран на усъвършенстваните алгоритми за препоръчване на парчета на Spotify в допълнение към предпочитанията на любимите ни хора. В момента Premium Duo се използва от малък брой потребители в Колумбия, Дания, Полша, Чили и Ирландия, но финалната версия ще е достъпна, както за сегашните, така и за новите профили.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify е атрактивна услуга за стрийминг на музика, която ежедневно се използва от милиони собственици на смартфони. Това е една от най-добрите платформи за слушане на любимите ви парчета, албуми и изпълнителни, когато сте в движение. Ако не сте съгласни да плащате символичен месечен абонамент можете да използвате безплатната версия, която включва реклами. Oт Spotify са се погрижили тези съобщения да не са твърде досадни и да не се показват често, което е доста добра новина за потребителите на услугата.    Компанията дори вече експериментира с функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на Spotify. По този начин създателите на платформата се надяват да накарат повече хора да регистрират профили и да започнат да слушат любимата си музика с нея . Информацията за тестовете бе публикувана от шефът на Partner Solutions дивизията на Spotify, Даниел Лий в интервю за Adage, предаде DigitalTrends. Новият инструмент е тестван сред малък брой потребители в Австралия.      Въпросната функция позволява да спираме, колкото искаме на брой аудио и видео реклами, докато слушаме любимите си парчета в услугата. Концепцията на Spotify е потребителите да могат да спират всички реклами, които смятат, че не са подходящи или не харесват по една или друга причина. Така всеки човек би могъл да персонализира по-добре това съдържание и да позволи на услугата с рекламните си формати да му препоръчва само неща, които одобрява.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробватеa
музика
6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify обяви, че въвежда няколко важни промени в безплатната версия на услугата си. Те ще са достъпни през мобилното приложение и ще се разпространяват през следващите две седмици. Някои от промените са важни, отбелязва CNET.   Повече свобода при избора на песни Досега безплатните профили можеха да слушат плейлисти само в разбъкран ред на песните. Сега 15-те най-популярни плейлиста в Spotify, включитлелно автоматичният подбор, ще могат да се слушат и по желание с иззбрани песни от тях.   Какви са тези 15 плейлиста Сред тях са Daily Mix,...
Spotify
Вече ще можем да управляваме Spotify профилите с гласови команди
Вече ще можем да управляваме Spotify профилите с гласови команди
Spotify e предпочитана музикална музика за милиони потребители, тъй като предлага разнообразна колекция от албуми и уникални алгоритми, с които ни препоръчва съдържание. Премиум версията осигурява достъп до плейлистите ни офлайн, премахва рекламите и подобрява качеството на звука срещу минимална месечна такса. Spotify искат да улеснят допълнително работата на потребителите и вече тестват нова функция, която ще ни позволи да използваме гласови команди в профилите си, информира Pocket-Lint.   В момента опцията е достъпна за някои собственици на устройства с iOS, но скоро ще е налична и за Android. По този начин ще можем с гласа си да търсим и стартираме песни на любимите артисти, албуми и плейлисти в Spotify. За да се активира функцията е необходимо да кликнете иконата с формата на лупа, която е разположена в средата на лентата за управление в долната част, където са разделите Home, Browse, Search, Radio и Your Library. В долния ляв ъгъл има нов бутон с микрофон, който е ограден в бял кръг.     Ако все още не виждате този символ ще трябва да се въоръжите с още търпение. Поддръжката за гласови команди е ключов компонент от умните високоговорители като Google Home и може да се доказателство, че Spotify подготвят премиерата на подобна джаджа. Времето ще покаже дали хардуера влиза в бъдещата стратегия, но използването на гласа ни за управление на Spotify от смартфоните определено ще се хареса на много потребители. Скоро ще бъде публикуван и пълния списък с команди поддържани от услугата.   Eто как да използвате смартфона като дистанционно управление за Spotify
Spotify
Съдят Spotify за $1.6 млрд. заради нарушаване на авторски права
Съдят Spotify за $1.6 млрд. заради нарушаване на авторски права
Популярната услуга за стриймване на музика се озова в центъра на съдебен спор, който може да доведе до сериозни финансови загуби. Spotify са обвинени, че ежедневно пускат на своите потребители хиляди парчета на изпълнителни като Tom Petty, Neil Young и The Doors без да имат необходимото разрешение. След като двете страни не успяват да се споразумеят от Wixen Music Publishing завеждат дело срещу Spotify във федерален съд в Калифорния, предаде CNet.    Компанията иска обезщетение в размер на $1.6 млрд. заради стриймването на десетки песни от каталога им без наличието на съответния лиценз или компенсация за изпълнителите. Spotify вече са сключили подобни споразумения с водещите звукозаписни компании, за да избегнат създаването на подобни конфликти. Wixen Music Publishing са сигурни, че популярната услуга не разполага с лиценз за песните на гореизброените изпълнители и трябва да бъде глобена за нарушаване на интелектуална собственост.   Wixen Music Publishing твърдят, че компенсацията от $1.6 млрд. е съобразена с приходите, които Spotify генерира от стриймване на музика. Припомняме ви, че в момента услугата разполага с над 60 млн. активни потребители, а бизнеса им се оценява на около $20 млрд. Spotify поне засега не са коментирали публично обвиненията на Wixen Music Publishing. Само преди няколко месеца компанията бе принудена да плати $43 млн. за подобни обвинения на автори на песни, но този път сумата е осезаемо по-голяма.   Вижте Spotify вече има два пъти повече абонати от Аpple Music
Spotify
Spotify купува Soundtrap, за да стимулират създаването на по-качествена музика
Spotify купува Soundtrap, за да стимулират създаването на по-качествена музика
Spotify продължават да са предпочитана музикална услуга за милиони потребителите въпреки огромната конкуренция в този сегмент. Компанията няма никакво намерение да спират дотук, а напротив планира да инвестира допълнителни средства, за да привлече интереса на авторите на музика. В официален блог пост Spotify потвърдиха официално, че придобиват иновативния стартъп Soundtrap, който също е базиран в Швеция. Финансовите параметри не бяха публикувани официално.   Желанието на Spotify да купят Soundtrap e провокирано от желанието им да бъдат не само платформа за слушане на музика, но и да стимулират нейното създаване, предаде TechCrunch. Въпросният стартъп предлага облачно базирано музикално студио, което включва собствена колекция от атрактивни звуци и семпли. Авторите на музика също така разполагат с възможността да свързват своите инструменти и да ги използват в създаването на собствени парчета.   В момента Sondtrap има малък екип от 35 души, но в последните няколко седмици събра финансиране от над $8 млн., за да продължи да функционира. Купуването на стартъпа е сигурно доказателство за желанието на Spotify да привлече вниманието на независимите артисти, като ги улесни в създаването на музика. По всичко личи, че бизнес модела на компанията предвижда тя да се позиционира като най-добрата платформа, както за дистрибуция така и за създаване на музика.   Вижте кои са най-добрите алтернативни на Spotify
Google Play Music
Как да използваме Google Play Music безплатно за период от 4 месеца
Как да използваме Google Play Music безплатно за период от 4 месеца
Google предлагат специално предложение за потребителите, които използват услугата Play Music. Обикновено тя е безплатна за период от 90 дни, но сега този период е увеличен с допълнителни 30 дни. Това означава, че ако си направите нов акаунт ще имате възможността да работите с Google Play Music в продължение на четири месеца без да се налага да плащате абонамент. Услугата предлага разнообразна колекция от съдържание и възможността да ъплоуднете до 50 хил. песни от смартфона или компютъра.    Другото предимство на Google Play Music е опцията за слушане на персонализирани радио станции, на базата на любимите ви парчета. Безплатният абонамент за период от четири месеца не премахва рекламите, предаде TheVerge. За да го направите е необходимо да платите такса от $9.99 или $14.99 за семеен акаунт. В този случай не само няма да чувате реклами, но също така ще можете да слушате офлайн колекция от над 35 млн. песни на най-популярните изпълнители.    Платеният абонамент включва и достъп до YouTube Red. Новото предложение на Google е достъпно за ограничен период от време, което означава, че трябва да побързате, ако искате да се възползвате от него. Подобни оферти имат важно значение за стратегията на компанията да превърне Google Play Music в по-атрактивен избор за потребителите. Въпрос на време е да проследим колко потребители ще се съгласят да платят абонамента за услугата след изтичане на безплатния период.   Вижте какви са новостите в Google Play Music
Spotify
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Популярната услуга за стрийминг на музика вече предлага разнообразни функции, с които да се наслаждаване по най-добър начин с любимите си парчета. Възможността да слушаме парчета с HD качество в офлайн режим и впечатляващите алгоритми, с които препоръчват съдържание са само две от предимствата на Spotify. Създателите на популярната услуга изглежда искат да ни накарат да прекарваме повече време с приятелите си в мобилното приложение и вече тестват много полезна функция.   Въпросният инструмент се казва "Social Listening" и както името подсказва ще ни позволи да слушаме заедно с приятелите си едни и същи парчета. Имайте предвид, че песните се синхронизират в реално време и функцията представлява дигитална версия да си разделите с любим човек по една от слушалките и да чуете едновременно дадена песен. Стрийминг платформата ще предостави и допълнителни възможности всеки приятел да добавя собствена музика към общата плейлиста, съобщава BGR.     След като стартирате функцията от смартфоните веднага ще бъдете пренасочени към "Always Connected" страницата със споделените парчета. Интерфейсът на Spotify ще показва информация за хората, които са се присъединили към плейлистата и на какво мобилно устройство слушат. Aко искате да добавите външен човек ще може да го направите като генерирате и споделите с него уникален линк, който ще го присъедини към общата плейлиста. Все още не знаем кога да очакваме премиерата на тази функция.   Oще от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify е предпочитана музикална услуга за стрийминг, която позволява лесно и бързо да откривате нови парчета в стиловете, които харесвате. Няма да е пресилено да кажем, че именно алгоритмите за препоръчване на музика представлява голямото предимство на платформата пред нейните конкуренти. Добър пример в това отношение са персонализираните плейлисти "Discover Weekly" и "Release Radar", в които Spotify подбира специална селекция от съдържание, съобразно вкусовете и предпочитанията на всеки профил.    Екип от независими разработчици изведоха тази концепция на съвсем различно ниво с премиерата на функция, която се казва "Discover Quickly". В момента е достъпна под формата на уеб приложение със същото име и възпроизвежда директно "Discover Weekly" плейлистата от акаунта ви като дигитални обложки от албуми за всяко едно парче. Ако застанете с мишката върху името на дадено парче ще стартира откъс от него. Кликването върху песента показва повече информация за албума и изпълнителя,  съобщава Gizmodo.     Нужно е само едно натискане, за да добавите песен към съществуваща плейлиста или да създадете нова такава в Spotify. Новата функция със сигурност ще промени изцяло представата ни за начина, по който слушате любимата музика в популярната услуга. Важно е да отбележим, че "Discover Quickly" може да се приложи със същия ефект към всяка една плейлиста, която пазите в своя профил в Spotify. Tова е само началото на този иновативен проект, чиято цел е да улесни значително откриването на атрактивно съдържание от потребителите.     Oще от Digital: Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
YouTube
Google ще конкурират Spotify с новата музикална услуга YouTube Music
Google ще конкурират Spotify с новата музикална услуга YouTube Music
Google представиха официално дългоочакваната си музикална услуга, която ще наследи Google Play Music. Новата платформа за стрийминг се казва YouTube Music и ще трябва да се конкурира директно с популярни предложения като Spotify. Основният акцент в разработването на аудио услугата са възможностите за персонализация и алгоритмите, които разбират какви стилове харесвате и се учат от предпочитанията ви. YouTube Music ще възпроизвежда не само звук, но и клиповeте на парчетата, които ще се стартират във фонов режим.   Услугата е предназначена за феновете на музиката, които искат да откриват нови и атрактивни изпълнители, но също така не се ограничават единствено до звука. YouTube Music ще предложи и разнообразна видео колекция, която няма да намерите на друго място в интерент, информира TechRadar. Именно този мултимедиен компонент се очаква да спечели вниманието на повече хора и да превърне платформата в по-сериозен конкурент на Spotify, които продължават да се радват на голяма популярност по цял свят.     Стрийминг услугата се очакваше да се казва YouTube Remix и ще се възползва от интеграцията на Google Assistant. Използването на изкуствен интелект ще има важно значение за системата за препоръчване на песни и също така ще улеснява навигацията. Официалната премиера на YouTube Music ще стане факт на 22 май, когато ще е достъпна в САЩ, Австралия, Япония, Мексико, Южна Корея и Нова Зеландия, а до "седмици" ще налична и в други държави. Месечният абонамент е $9.99   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика  
Spotify
Spotify ще представят нова безплатна версия на музикалната услуга на 24 април
Spotify ще представят нова безплатна версия на музикалната услуга на 24 април
Spotify вече станаха публична компания и продължават да са една от най-популярните музикални услуги в интернет. Швейцарската компания планира да проведе голямо събитие на 24 април, на което ще представят официално първия си хардуерен продукт. Успоредно с това Spotify ще разкрият повече детайли за нова версия на стрийминг платформата, която е оптимизирана специално за смартфоните и другите мобилни устройства. Потребителите ще разполагат с много повече възможности за контрол над съдържанието в профилите си.    Новата версия ще бъде безплатна и ще предложи много от предимствата на платения абонамент за Spotify. В това число влизат по-доброто качество на аудио съдържанието, слушането в офлайн режим и премахването на рекламитe, предаде DigitalTrends. Aко имате безплатен профил в услугата вероятно сте забелязали, че сега няма как да избирате сами коя песен от даден албум да пуснете на смартфона. Вместо това алгоритмите на Spotify сами избират последователността на парчетата, което в някои случаи може да е доста досадно.    Все  още не разполагаме с детайли дали новата версия ще е платена или ще се използва безплатно. Идеята на компанията е да предостави още по-разнообразни възможности на потребителите да контролират музиката, която слушат в своите акаунти. В момента над 157 млн. души имат регистрирани акаунти в Spotify, като амбицията е техния брой да премине психологическата граница от 200 млн. до края на календарната година. Ако всичко върви по план Spotify ще се позиционират в дългосрочен план като най-популярната платформа за стрийминг на музика в интернет.   Вижте пет уеб приложения на Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Как да използваме смартфона като дистанционно управление за Spotify
Как да използваме смартфона като дистанционно управление за Spotify
Вече ви информирахме, че Spotify има двойно повече абонати от Apple Music. Услугата представлява чудесен избор за откриване на нови артисти и албуми в жанровете, които харесвате. Премиум акаунтите в Spotify премахват рекламите, подобряват качеството на звука и позволявaт да слушате любимите си плейлистите офлайн на всичките си устройства.   Ако използвате Spotify вкъщи на компютъра или друга смарт джаджа е добре да знаете, че има как да превърнете смартфона в дистанционно управление, с което от разстояние да сменяте от разстояние песните в профила си. Ето и какви стъпки да следвате, за да настроите тази полезна функционалност, според MakeUseOf:   1. Изтеглете мобилното приложение на Spotify на своя смартфон и изберете устройствoто, на което искате да пуснете музиката. Това може да е компютъра с отворена уеб версия на Spotify, Google Chromecast или джаджи като Google Home и Amazon Echo.    2. Логнете се в своя профил в Spotify от смартфона и се уверете, че другото устройство е свързано към същата Wi-Fi мрежа, за да стане синхронизирането.   3. Стартирайте песента, албума или плейлистата, която желаете от смартфона.     4. Изскачащ прозорец ще ви информира кои са околните устройства, към които можете да стриймвате. Можете да видите тази информация и от плейъра, като изберете иконата "Devices Available".   След като завършите синхронизирането вече можете директно от дисплея на смартфона да сменяте песни и плейлисти, да паузирате, променяте силата на звука и др. Така превръщате мобилното устройство в дистанционно за управление на Spotify акаунта ви, докато се излежавате комфортно на дивана във всекидневната. Целият процес е сходен и може да се извърши от компютъра.   Вижте как да настроим Spotify да ни препоръчва музика, която ни харесва 
музика
Музикалната услуга YouTube Remix ще е конкурент на Apple Music и Spotify
Музикалната услуга YouTube Remix ще е конкурент на Apple Music и Spotify
Spotify e стрийминг услуга, която се радва на огромна популярност сред потребителите по цял свят, което кара другите големи имена в индустрията да търсят начини как да се конкурират успешно с нея. Последните данни на Bloomberg разкриват, че YouTube също планират да представят нов продукт, чиято цел е да отвлече вниманието на потребителите от Spotify. Очаква се Google да стартират нова платена услуга за стрийминг на музика през март следващата година.   Вече са стартирали преговори с големите звукозаписни компaнии като Warner Music Group са първия голям лейбъл, който се е съгласил да участва в проекта. Данните са на Bloomberg, които прогнозират, че има голяма веростност и другите водещи имена да предоставят своите атрактивни каталози със съдържание за използване в новата услуга. Вече са проведени първоначални разговори със Sony Music Entertainment и Universal Music Group, както и с много независими лейбъли и автори на музика.   Новата услуга се разработва с кодовото име Remix. Припомняме ви, че сега Spotify се използва от 140 млн. потребители, като 50 млн. от тях имат платени акаунти. За сравнение Apple Music има база от 30 млн. фенове, а Amazon не са публикували информация за популярността на своята услуга. Желанието на Google да станат по-влиятелно име в тази ниша не е изненадващо, тъй като броя на хората, които са склонни да плащат месечен абонамент се увеличава постоянно.   Вижте три полезни съвета за по-лесна работа с YouTube от смартфон
музика
 Spotify вече има двойно повече абонати от Apple Music
Spotify вече има двойно повече абонати от Apple Music
Музикалната стрийминг услуга Spotify обяви, че вече има над 60 млн. абонати, които плащат всеки месец. Това прави услугата над два пъти по-голяма от Apple Music, съобщава CNET.   Ръстът на Spotify е доста впечатляващ. През март т.г. компанията обяви, че има 60 млн. абонати. Това означава, че тя е увеличила броя им с 10 млн. за малко повече от 4 месеца.   Spotify казва, че има малко над 140 млн. потребители общо. Естествено, по-голямата част от тях използват само безплатната версия на услугата. Apple Music няма безплатна версия, което я прави още...
Spotify
Spotify искат да произвеждат хардуер
Spotify искат да произвеждат хардуер
Собствениците на музикалната услуга проявявт интерес към разработването на хардуер. Нова обява за работа на Spotify разкрива, че се търси подходящ кандидат за позицията Senior Manager of Hardware. В случая най-вероятно става въпрос за желанието на Spotify да представи собствена джаджа като смарт часовник или умна гривна. Подобен ход може да разшири значително бизнеса на компанията и да се превърне в допълнителен източник на приходи.   Идеята на Spotify е да представят джаджа, която се носи на ръката и ни позволява да отваряме и стриймваме музика от профилите си. Едва ли нейната функционалност ще е ограничена единствено до Spotify. Подобно устройство би ни позволило да извършваме разговори, да получаваме текстови съобщения, да следим тренировките си и дори да търсим в интернет с гласови команди. Разбира се основен акцент в първия хардуерен продукт на Spotify ще са музикалните функции.   Не бива да отхвърляме възможността Spotify да искат да представят смарт високоговорител, който работи по подобен начин като Google Home и Amazon Alexa. Фактът, че все още се набират хора, които да работят над хардуера на Spotify е гаранция, че този проект все още се намира в начална фаза. Тепърва ще проследяваме как ще се развиват първите стъпки на компанията в тази нетипична за нея пазарна ниша.   Вижте как да настроим Spotify да ни препоръчва музика, която ни харесва