Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1028 резултата за мрежи
Xiaomi
Xiaomi  спират да произвеждат 4G смартфони до края на 2020г.
Xiaomi спират да произвеждат 4G смартфони до края на 2020г.
Maсовото навлизане на смартфони с поддръжка на 5G технологията се очаква с нетърпение от милиони потребители по цял свят. Вече видяхме първите модели с тази функционалност, но засега цената им е твърде висока. Конкуренцията между водещите производители с Аndroid се очаква да направи устрoйствата по-достъпна за всички. Xiaomi не са изключение и вече представиха смартфони с поддръжка на 5G технологията. Компанията планира да се фокусира изцяло върху тази иновация, за да разширява влиянието си в индустрията. За да демонстрират по най-добър начин своя ангажимент от Xiaomi потвърдиха, че ще прекратят разработката на смартфони, които са базирани на 4G модеми.  Това ще се случи още преди края на годината. Успоредно с това главният изпълнителен директор на китайския производител, Лей Джун уточни, че вече са започнали първите изследователски дейности свързани с 6G технологията. Друг интересен акцент от бъдещата стратегия за експанзия на компанията ще бъде ще желанието им да предоставят услуга за сателитен интернет, съобщава GizmoChina.      Тепърва ще се провеждат тестове, които да установят дали интеграцията на подобна функция към смартфоните може да предложи нещо по-различно и по-добро на потребителите. Предимствата на сателитния интернет е, че може да предоставя бърза връзка за хора в отдалечени райони, където мобилните мрежи нямат обхват. Спирането на производството на устройства с 4G мрежи е провокирано от желанието на Xiaomi да се фокусират изцяло към по-модерни технологии. Всички инвестиции ще са насочени към разработката на смартфони, които използват 5G и 6G свързаност.  За да реализират амбициозните си планове от компанията вече са осигурили допълнителен бюджет, с който да финансират своите съоръжения за производство на смартфони. Интеграцията на новите технологии ще отнеме време, но Xiaomi са уверение, че могат да изпреварят своите конкуренти.  Xiaomi не са единствената компания, която проявява интерес към 6G мрежите, но ще са необходими години преди да можем да използваме технологията в ежедневието си.   Oще от Digital: Xiaomi ще изпитат трудности за да повторят успеха си в пазара на смартфони през 2020г.
TikTok
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
TikTok се утвърди като социален феномен, който всеки ден привлича вниманието на стотици милиони потребители. В някои страни платформата на ByteDance е по-популярна дори от Facebook, което е категорично доказателство за успеха на приложението. Не е изненадващо, че ТikTok се използва предимно от най-младата аудитория. Въпреки това приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Дори да не използвате заглавието вероятно сте виждали клипове в други онлайн услуги като Twitter, 9GAG и Facebook с характерното лого на TikTok. Eкспертите имат всички основания да очакват този тренд да се запази и за в бъдеще TikTok да се превърне в още по-важна част от ежедневието за много хора.   Популярността на мобилните приложения за забавление е причината най-известните личности през последната година да бъдат хора с акаунти в социалните мрежи, които имат десетки милиони последователи. В крайна сметка е необходимо единствено да имате смартфон и някоя креативна идея, за да направите видео и да го публикувате онлайн с надеждата да се харесате на по-голяма аудитория.  Желанието на потребителите да събират повече последователи и харесвания в TikTok, обаче може да има и съвсем различни измерения за социалния и емоционалния им живот. Една от спецификите на TikTok е, че за разлика от конкурентни предложения се опитва да предизвиква интереса основно на тийнейджърите.     Така например най-популярният профил в TikTоk е на Чарли Д'Амелио, която преди дни навърши 16-годишна възраст. Предходният лидер в в класацията за най-популярни профили в приложението е на Лорън Грей, който в момента е на 18-годишна възраст.  Скритата страна на популярността в мобилното приложение, обаче може да създаде доста неочаквани проблеми за младите инфлуенсъри. Психолози твърдят, че знаменитостите в TikTok e много по-вероятно да развият проблеми при изграждане на своята идентичност, спрямо предходните поколения. Самият факт, че съдържанието, което създават непрекъснато се следи от милиони хора по цял свят ги прави още по-обсебени от собствената си дигитална самоличност, съобщава BusinessInsider. Това например ги кара по-често да отключват смартфоните и да проверяват своите профили в търсене на одобрение за своите идеи, клипове и мултимедия.  Тийнейджърите често проявяват склонност да се пристрастяват към "славата" и милиони инфлуенсъри всеки ден се опитват да провокират внимание в интернет. Ситуацията ще се промени драстично в деня, когато не са в състояние да поддържат същите темпове и това доведе до огромно разочарования за тях.  Постоянният допир с аудитория от последователи, които не познават лично и стремежа да се справят добре ги поставя все повече в ситуация да изпитват реална заплаха да бъдат забелязани в онлайн пространството.      Още от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
технологични видеа
5 популярни видеа в digital.bg, които може би сте пропуснали тази седмица
5 популярни видеа в digital.bg, които може би сте пропуснали тази седмица
Ето кои бяха най-популярние видео клипове в Digital.bg през тази седмица.  
Facebook
Как  да активираме тъмния режим в новата декстоп версия на Facebook
Как да активираме тъмния режим в новата декстоп версия на Facebook
Facebook разкриха плановете си да представят нов десктоп дизайн още през лятото на миналата година. Тестовете продължиха с пълна сила в следващите месеци и обхванаха ограничен брой от потребители в различни държави. Компанията изглежда вече е готова с финалния дизайн. който вече се разпространява до всички профили по цял свят. Това ознава, че скоро ще можете сами да тествате подобренията, които ще отличават новата версия на Facebook.  Aктуализираният интерфейс променя позицията на някои икони и бутони с идеята да се улесни откриването на съдържание от по-големите екрани на компютрите. Скоростта на зареждане на страниците е осезаемо по-бърза, като навигацията е още по-лесна благодарение на икони за бърз достъп разположения между менютата по целия екран. Все пак най-интересното подобрение е интеграцията на "Dark Mode" режим. За да изпробвате новият дизайн на социалната мрежа е необходимо да отворите Facebook.com в предпочитания от вас браузър. След това трябва да кликнете стрелката в горния десен ъгъл и да откриете "Switch To New Facebook" в падащото меню, съобщава BGR.     След като активирате новия дизайн на Facebook трябва да кликнете върху същата икона със стрелка, която е обърната надолу. Този символ е разположен в горния десен ъгъл на интерфейса. След като поставите курсора на мишката ще се появи надпис "Account". Tрябва да скролнете в това меню, за да откриете секцията "Dark Mode" и да преместите слайдера на позиция "On". Тъмният режим в десктоп версията на Facebook ускорява зареждането на различните прозорци и плавното превключване между страниците. Оптимизациите на компанията обещават по-ефективен адаптивен дизайн при работа с различни по големина прозорци. Това отчетливо може да се забележи при използване на Snap функцията в Windows 10 или от Windows Manager за iOS. Взаимствани са някои дизайнерски елементи от мобилното приложение на Facebook, като целта на компанията е да осигури идентичен интерфейс, независимо от устройствата, които използваме. Актуализацията вече е достъпна за някои потребители и в кратки срокове ще можете да изпробвате сами тъмния режим, който е особено подходящ вечер, тъй като не натоварва очите.   Oще от Digital: Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
социални мрежи
Как да използваме двуфакторната автентикация във Facebook без нужда от телефонен номер
Как да използваме двуфакторната автентикация във Facebook без нужда от телефонен номер
По едно време време Facebook беше принудил потребителите си да въведат своя телефонен номер в акаунтите си. Това се изискваше, за да се настрои така наречената двуфакторна автентикация. От 2018 обаче това не се изисква, което означава, че всеки може да използва двуфакторната идентификация (2FA) във Facebook.   За тези, които не знаят какво значи точно този термин ще  обясним. Той предлага допълнителна сигурност за вашите акаунти. Освен, че въвеждате парола, трябва да предоставите вторичен код за достъп до акаунта ви. Това се изпраща като SMS или чрез приложение за удостоверяване. Как да направим това обаче без телефонен номер? MakeUseOf ни обясняват как точно да подходим. В директорията за сигурност във Facebook подробно са описанани условията на 2FA. През 2018  както вече стана ясно социалната мрежа опрости процедурата за настройка на двуфакторната автентикация. Тогава Facebook добави поддръжка за приложения, които удостверяват трети страни като Google Authebticatir и Duo Security. За да използвате 2FA във Facebook, без да давате на социалната мрежа своя телефонен номер, ще ви е необходим акаунт с приложение за удостоверяване от трета страна. Ако имате такъв вече всичко, което ви остава, е да настроите двуфакторната автентикация във Facebook с помоща на приложението. Ето и стъпките: Ако го правите от вашия компютър или лаптоп влезте във Facebook и после отидете в „Настройки“. Изберете „Сигурност“. Скролнете надолу и намерете „Използване ана двуфакторната автентикация“ и кликнете върху „Редактиране“. Използвайте приложението за удостоверяване и следвайте инструкциите.   С мобилното приложение стъпките са следните. Натиснете върху трите линии в горния десен ъгъл. След това „Настройки и сигурност“. Там в подменютата ще намерите  „Използване на двуфакторната автентикация“ и използвайте приложението за удостоверяване и следвайте инструкциите. Настройвайки 2FA тя ви дава необходимата сигурност за вашите акаунти в социалната мрежа. Така, че съветът ни е да се възползвате от нея. Още от Digital: Как да добавим музика в профила си във Facebook  
социални мрежи
Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Ще започнем от Facebook, при който ще се продават споменатите билети при Livestreame на съдържание. Тази функция не е насочена само към певци. От нея ще могат да се възползват всички онлайн треньори, готвачи които споделят кулинарните си рецепти и други.   
Facebook
Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook продължават да се борят усилено с разпространението на фалшиви новини и друго обидно съдържание в профилите на потребителите. Това е голям проблем, който има съвсем различно измерение в контекста на пандемията от COVID-19. Компанията не само съдейства на властите и отдели бюджет за подпомагане на редица здравни институции, но планира интересни промени в профилите на обикновените потребители. Oфициалният блог на Facebook разкрива, че се предприемат допълнителни стъпки, с които да се гарантира оптимална прозрачност на съдържанието, разпространявано в социалната мрежа. Следващата стъпка е да се предостави информация на всеки потребител откъде се качват отделните публикации във Facebook. Това е част от стратегията да се позволи на акаунтите да разбират кой е качил съответното съдържание и от коя точка на света. Амбициозният план е да се сложи край на спекулациите с определените постове и да се осигури "максимална прозрачност" за милионите потребители на социалната мрежа по цял свят. Именно заради това ни очаква интересна промяна в профилите.     Вече стартира разпространението на функция, която съдържа информация от къде е публикуван даден пост в публикацията. Ако например не искате да виждате публикации от дадени държави ще можете лесно да разберете, че определено съобщения е качено от там и респективно да го пропуснете докато скролвате в социалната мрежа. Новата стратегия ще обхване и Instagram, където също ще бъде интегриран инструмент, който показва откъде е качена дадена публикация. Разбирането на кой човек е ъплоуднал дадена публикация има важно значение, особено когато става въпрос за държави, които са известни със своите манипулативни и разривни дейности. Функцията определено ще предложи повече гъвкавост на всеки потребител, когато вижда съдържание от непознати акаунти. Сегашната ситуация с COVID-19 е само конкретен мотив за новият ъпдейт. Въпреки това функционалността ще продължи да има важно значение, особено в контекста на предстоящите избори в САЩ, които ще се проведат в края на годината. Facebook ще продължат да работят, за да подобряват възможностите на новия инструмент, който в следващите дни ще дебютира във всички профили на социалната мрежа.   Oще от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Facebook
Facebook ще инвестира $5.7 млрд. в индийския интернет гигант Jio
Facebook ще инвестира $5.7 млрд. в индийския интернет гигант Jio
Faceboоk винаги са се радвали на невероятна популярност сред потребителите в една от най-многолюдните държави в света. Бизнес стратегията на компанията повече от десетилетие е фокусирана към разгръщане на влиянието им в Индия. В голяма степен можем да кажем, че Facebook преизпълниха своите планове в региона. Въпреки това социалната мрежа изпитва все по-силна конкуренция на ByteDance - разработчика на приложението TikTok, което също се превърна в абсолютен хит сред индийските потребители. Решението на Facebook е да купят $9.99 пазарен дял в Reliance Jio Platforms на обща стойност от $5.7 млрд. Тук е момента да отбележим, че Jio e дъщерно дружество на най-богата местна компания Reliance Industries и може да се похвали, че е най-големият мобилен оператор на територията на Индия. В момента услугите на Jio се използват от над 370 млн. потребители в страната. Инвестицията на Facebook увеличава пазарната капитализация на телекома до $65.95 млрд. Така компанията aвтоматично се превръща в най-големият миноритарен акционер в Jio.     По този начин Facebook да гарантират дългосрочното си и тайно присъствие в страната. От социалната мрежа обещават да се фокусират върху сътрудничеството с Jio за създаване на нови бизнес възможности за по-ефективна работа в динамично развиващата се дигитална икономика. Всъщност сумата от $5.7 млрд. платени от Facebook представляват най-голямата пряка чужда инвестиция в технологичния сектор в Индия. Една от потенциалните идеи, над които се работи е интеграция между WhatsApp и JioMart. Tова е съвместно дружество за електронна търговия разработено от Jio и най-голямата търговска верига, която оперира на територията на Индия, а именно Reliance Retail. Така компанията иска да изгради мащабна екосистема, която да се възползва от невероятния интерес към популярното приложение. В момента WhatsАpp има над 400 млн. потребители в страната и ще им предлага още по-атрактивни начини за комуникация с бизнеса. Reliance Jio притежават и собствен пакет от цифрови услуги като музикалната платформа JioSaavn, телевизионната услуга JioTV и системата за мобилни плащания JioPay. Facebook проявяват и засилен интерес към технологичните стартъпи от Индия и вече инвестираха $15 млн. в две подобни компании в страната.   Още о Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Zoom
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Дистанционните методи за общуване продължават да бъдат актуална тема сред потребителите.  Само преди дни ви съобщихме, че Facebook купува платформата за споделяне на GIF файлове GIPHY за $400 млн. Това е поредният мащабен опит на компанията да доминира приложенията за забавление и социалните мрежи. Според данните финансовите параметри на сделката достигат до $400 млн. Интеграцията на внушителната колекция от GIF анимации в каталога на GIPHY към Instagram и WhatsApp ще ги превърне в още по-атрактивна платформа за комуникация сред потребителите.  Един от водещите конкуренти на Facebook в сферата на приложенията за видеоконференция е Zoom, което се утвърди като предпочитана услуга за милиони потребители, въпреки някои проблеми със сигурността. Разработчиците на Zoom сега обявиха, че спират поддръжката за колекцията от GIF анимации на GIPHY от своето приложение.  Като причина са изтъкнати предстоящи тестове на системите за сигурност, които използва Zoom, но съществува и вероятност решението да е пряко свързано със сделката между Facebook и GIPHY.     Все пак разработчиците уточняват, че достъпа до колекцията на GIPHY от чата на приложението е "временно спрян". Мерките за сигурност едва ли ще отнемат много време. Премахването на тази функционалност може да е свързано с API интерфейса, който използва GIPHY и факта, че достъп до данните вероятно вече има и Facebook. Oпасенията на конкурентите на компанията са основателни, тъй като GIPHY има над 700 млн. активни потребители. Споделянето на лична информация от профилите с Facebook и мрежата им от рекламни партньори повдига сериозни въпроси за сигурността.  Zoom вече имат проблеми от подобно естество и изглежда искат да си спестят бъдещи неприятности. Временното блокиране на GIPHY ще позволи на софтуерните им инженери да се погрижат за оптималната интеграция на приложението. Създателите на GIPHY твърдят, че не събират данни за потребителите, които използват колекцията от GIF файлове и стикери. Facebook многократно са били в центъра на проблеми със сигурността и предпазливата стратегия на Zoom ще опита да ги предпази от допълнителни инциденти.   Още от DIgital: Kак да използваме приложението Zoom от смартфон
Facebook
Как да сменим езика на профила си във Facebook
Как да сменим езика на профила си във Facebook
Facebook е предпочитана онлайн дестинация за забавление и комуникация за много потребители. Постоянните актуализации на компанията ни позволяват да прекарваме още повече време в своите профили. Случвало ли ви се е да искате да промените езика от менюто с настройки на Facebook? Всъщност това е много по-лесна задача, от колкото вероятно си представяте. От AndroidAuthority ни информират, че можете да го направите по-бързо дори от рестартирането на смартфона. Имайте предвид, че социалната мрежа предлага огромен брой поддържани езици, за да свързва всички хора независимо къде се намирате.  Ето как да промените езика в своя профил:   Как да сменим езика във Facebook от мобилно приложение   1.  Стартирайте приложението за Android или iOS. 2. Изберете иконата с три хоризонтални черти в горния десен ъгъл. 3. Скролнете в менюто, докато не откриете "Settings & Privacy". 4. Кликнете върху ''Language" раздела и въведете желания език.  5. Ако сте дали достъп на Facebook до локацията ще видите eзиците, които са популярни във вашия район. 6. Няма нужда да избирате "Save" бутон.  7. Кликването върху самия език ще ви позволи да го смените.     Как да смените езика на Faceboок oт десктоп браузър    1. Стартирайте facebook.com от предпочитания браузър от компютъра.  2. След това изберете бутона, който наподобява стрелка обърната надолу в горния десен ъгъл. 3. Изберете "Settings & Privacy" (иконата с форма на зъбно колело) от менюто. 4. От списъка, който виждате изберете "Language". 5. Имайте предвид, че наличните езици са подредени по азбучен ред. 6. За да запазите промените кликнете върху "Save" бутона. 7. Презаредете страницата.    Така следвайки тези стъпки ще можете да променяте езика от настройките на Facebook съобразно личните си потребности. Винаги когато размислите можете да повторите целия процес, за да върнете предходния език или да изберете нов. Една от забавните опции в менюто на Facebook позволява да пишете на английски, но буквите да излизат наобратно. Това е т.нар. "Upside Down" опция от менюто с налични езици.   Още от Digital: Как да си направим аватар във Facebook от смартфон (Видео)
Facebook Shops
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Социалната мрежа предлага разнообразни възможности да имаме достъп до актуално съдържание и новини, но също да общуваме с любимите си хора, независимо къде се намираме. Facebook също така искат да накарат повече хора да комуникират с представителите на бизнеса.  Вече има как да поддържаме връзка и да следим какво се случва с любими заведения и търговски вериги, но сега разбираме за още една функционалност, която се казва Facebook Shops. Както името подсказва това е иновация, която цели да превърне социалната мрежа в онлайн платформа за търговия.  На практика Facebook Shops позволява на партньорите на компанията да създадат виртуални магазини и да продават стоките и продуктите си, директно на потребителите. Това ще е полезно на много хора, особено в контекста на пандемията от COVID-19. Maрк Зукърбърг сподели, че функцията е създадена да улесни хората, които имат локални магазини или ресторанти. Много от тях все още не могат да отворят заради коронавируса, но Shops е подходящ начин да приемат поръчки онлайн и така да реализират продажби.     В момента цялостната от бизнеси регистрирани във Facebook обхваща повече от 160 млн. компании. Надеждите на Марк Зукърбърг са, че преобладаващата част от тях ще започнат да използват Shops. За максимално улеснение на потребителите виртуалните магазини ще са налични от Facebook страниците и Instagram профилите на съответния бизнес. След като се създаде Facebook Shop е необходимо да се предоставят допълнителни детайли за продуктите от физическия магазин, който ще продават онлайн в социалната мрежа. Предвидени са възможности за персонализиране на начина, по който изглежда даде Facebook Shop с фоново изображение и различни цввтови теми. Потребителите ще могат да разглеждат съдържанието, да запазват харесани продукти, както и да направят поръчка. Това е възможно от официалния уеб сайт на съответния бизнес, от неговия Facebook акаунт или профил в Instagram. Дaнните за мобилни плащания ще се запазват и могат да се използват в другите приложения на компанията.  Има как да изпращате съобщения и комуникирате с представителите на бизнеса за въпроси или да следите поръчката си със съоbщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.   Oще от Digital: Как да си направим аватар във Facebook от смартфон (Видео)
Facebook
Facebook вече улеснява споделянето на снимки и видео в Google Photos
Facebook вече улеснява споделянето на снимки и видео в Google Photos
Камерите на мобилните устройства позволяват на всеки потребител да се превърне във фотограф и да улови вълнуващите мигове около себе си. Популярността на социалните мрежи ги превръща в подходящи платформи да споделим креативните си идеи със своите приятели. Колкото повече използваме приложения като Facebook, Instagram, WhatsApp толкова по-голяма колекция от снимки генерираме в профилите си. Това понякога може да затрудни откриването на дадена снимка, ако например не сте сигурни от кой акаунт сте я споделили. Facebook предлагат полезно решение на проблема, което е резултат от участието им в Data Transfer Project инициативата. Компанията е разработила инструмент, който позволява споделянето на видео и снимки от Facebook в Google Photos.     Ето как да използвате новата функция, според BGR:   1. Отворете Your Facebook Information секцията в менюто с настройки на Facebook. 2. Изберете Transfer a Copy of Your Photos or Videos. 3. Въведете паролата на Facebook профила, за да удостоверите своята самоличност. 4. Следващата стъпка е да изберете папка, където да запазите снимките и клиповете от падащото меню. 5. Потвърдете избора с бутона "Next". 6. Логнете се в своя профил в Google. 7. Кликнете върху "Confirm Transfer" във Facebook.     След като направите тези стъпки ще получите нотификация във Facebook профила и входящата кутия на Gmail, която ви информира, че трансфера е завършен. Ако използвате този инструмент няма да се налага да превключвате между двата профила, за да откриете снимка, която сте ъплоуднали във Facebook, тъй като ще се пази в Google Photos. Aлгоритмите на Google в услугата са доста ефективни в откриването на съдържание и разпознаването на обектите в снимките по ключови думи, дати, имена на локации и др. Така не само ще направите резервно копие на мултимедията от Facebook, но и ще може бързо да откривате каквото търсите. Facebook работят над интеграция за Microsoft и Apple, но този процес ще отнеме повече време. Новата функция за трансфер на снимки и видео от социалната мрежа в Google Photos ще се разпространява на етапи до различните държави в следващите седмици.   Oще от Digital: Как да преместите колекцията си от снимки от Facebook в Google Photos
видео
YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете
YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете
По всяка вероятност уловка все пак има и YouTube няма да направят това нововъведение като подарък, който само да улеснява инфлуенсърите и компаниите, които имат YouTube канали, да продават по-лесно продуктите си.   
социални мрежи
Как да добавим музика в профила си във Facebook
Как да добавим музика в профила си във Facebook
Всеки един от нас обича да слуша музика. В днешно време има много начини, по които можем да слушаме любимите си песни. По-старото поколение все още си пази своите любими парчета на поостарялите вече MC касетки или компакт дискове. Други ги съхраняват на твърдия диск на своя компютър или лаптоп, а трети използват онлайн платформите за слушане на музика. Има дори начин да добавите любимите си парчета в потребителския си профил във Facebook. How-To-Geek ни показват в няколко стъпки как да направим това.   За да добавите музика към вашия Facebook профил, започнете първо с инсталирането на самото приложение (ако то вече не е инсталирано на вашето смарт устройство). То е налично както за Android така и за iOS оперционни системи. След като напишете потребителското име и паролата си влезте в директорията „Профил“. Оттам плъзнете надолу и ще намерите секция „Музика“. След като влезнете в споменатата секция докоснете знака плюс (+), за да добавите песни към вашия профил. След това ще ви се отвори лента с търсачка, както и списък с най-популярните търсения от потребителите за песни. Докоснете горе в лентата за търсене, за да намерите любимата си песен, изпълнител или албум. След като сте избрали вашите заглавия натиснете „Добавяне“ ,за да ги сложите във вашия профил.   След като песента бъде добавена в профила ви, тя автоматично се задава като публична. Тоест всеки, който може да прегледа вашия профил, също може да види песните, които сте си добавили. Директорията с вашата музика се намира точно до тази на снимките, които сте качили в социалната мрежа. Това е доста лесен и дори забавен начин да разнообразите профила си във Facebook. А защо не и вашия избор на песни да бъде начин ,с който вашите приятели в социалната мрежа да могат да послушат хубава музика. Още от Digital: Facebook ще конкурират Zoom с новата функция за групови разговори Messenger Rooms  
социални мрежи
Apple е вече и в TikTok
Apple е вече и в TikTok
Предвид спецификата на съдържанието, което се публикува в TikTok, можем да предполагаме, че Apple са регистрирали акаунта си, за да засилят ефекта от своята кампания #ShotoniPhone, която в момента върви в Instagram и се радва на много голяма популярност.   
социални мрежи
Как работи функцията за родителски контрол в приложението TikTok
Как работи функцията за родителски контрол в приложението TikTok
Родителите вече ще могат да контролират TikTok профила на своите деца с помощта на нова функция, наречена Family Pairing. Тя работи по следният начин : В приложението може да се свържат два акаунта, което позволява на родителите да променят определени настройки в TikTok на детето си. MakeUseOf ни показват как да активираме Family Pairing на нашето смарт устройство. Първоначално функцията беше достъпна само във Великобритания. Но сега тя е налична за целия свят. Името е променено от Family Safety на Family Pairing, но самата функция изпълнява същото действие.   За да активирате Family Pairing в TikTok, отворете приложението, след което докоснете трите точки в горния ляв ъгъл. От там ще ви излезе подменю, в което трябва да натиснете  „Digital Wellbeing” и след това ще стигнете до „Family Pairing”.Изерете опцията  „Parent” , след което на екрана на устройството ви ще излезе QR код. След това използвайте същите стъпки на телефона на детето ви като там натиснете върху бутона “Teen”. След това сканирайте QR кода на устройството ви, за да свържете акаунта. Ако детето ви реши да прекрати връзката между двата телефона веднага ще ви излезе известие за това. След като сте осъществили връзката между двата акаунта, родителите могат да променят определени настройки. Това включва възможността да контролирате времето, в което детето използва приложението. Можете да ограничите видимостта на неподходящо за възръстта съдържание и да ограничавате кой да му изпраща съобщения.   В края на април TikTok ще деактивира директните съобщения за потребителите, които са под 16 годишна възраст. Това ще бъде създадено с идеята за защита на по -младите потребители на социалната мрежа. Тези промени са ясно създадени, за да гарантират безопастността на децата, докато използват TikTok. Родителите в последно време са доста загрижени за техните деца заради съдържанието, което гледат в социалната мрежа. Family Pairing е функция, която би помогнала за контрола върху неподходящото съдържание за деца. Още от Digital: Пропуск в сигурността на TikTok позволява на хакери да качват видео от акаунта ви  
DMCA.com Protection Status