Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1079 резултата за мрежи
Apple
Аpple вече работи над 6G технология
Аpple вече работи над 6G технология
Apple представиха първите смартфони iPhone, които поддържат 5G скорости през октомври. Компанията отчита високи продажби на новата серия, която включва четири модела с различни функционалности и размери на дисплеите. iPhone 12 mini е най-слабо продавания модел, но въпреки това скоро Аpple потвърди, че над 1 млрд. потребители използват iPhone. Компанията също така е част от Next G Alliance, чиято цел е да ускори разработването и нов мрежови технологии. Членовете на организацията са още Google,  Cisco, Hewlett Packard Enterprise, Intel, Keysight Technologies, LG Electronics, Mavenir, MITRE и VMware. Водещ приоритет за Next G Alliance е 6G технологията. Амбициозният проект се управлява от ATIS - търговска организация с широка мрежа от доставчици, дистрибутори и партньори в технологичната индустрията. Преминаването към 6G технологията ще предостави впечатляващи подобрения в скоростта, спрямо възможностите на 5G мрежите. От Apple също ще допринесат за развитието на Next G Alliance със собствени 6G решения. Вече е стартирала процедура за набиране специалисти, които да работят изцяло върху този проект.     Новият екип ще проектира и тества безжични комуникационни системи от следващо поколение, които обещават следващата голяма революция в мобилната индустрия. Учените смятат, че  6G технологията може да достигне теоретични скорости, които са 100% пъти по-високи от максималната производителност на  5G мрежите.  Apple искат да инвестират още в ранните етапи на технологията, за да изпреварят своите конкуренти и предложат иновативни подобрения в разработката на 6G. Бъдещите успехи на екипа, за който компанията сега набира научни специалисти ще допринеce и за постигането на целите на Next G Alliance. Набирането на специалисти  за новия проекта също така е част от стратегията на Apple да създава собствен хардуер, който започна с M1 процесора.   Още от Digital: 6G мрежите със скорост от 1000Gbps ще станат реалност през 2028г., според Samsung
Twitter
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Социалните мрежи станаха важна част от ежедневието ни. Facebook и другите компании искат да бъдат все по-активни в своите профили. Колкото повече време прекарваме в своя акаунт, толкова повече възможности за приходи имат онлайн платформите. Въпреки по-различният бизнес модел Twitter не са изключение от горното твърдение. Микроблогинг платформата се използва от над 300 млн. потребители по цял свят и е подходящ избор за достъп до новини и ексклузивно съдържание. От Twitter сега обявиха, че скоро ще може да се възползваме от две нови функционалности, които ще станат част от акаунтите. Компанията ще въведат още по-бърз, лесен и удобен начин да се присъединяваме към групи, базирани на специфични интереси. Комуникацията и провеждането на дискусии с хора, които се интересуват от същите неща като нас е ниша, от коятo Тwitter се интереусва от дълго време.     Следващата нова функционалност се казва "Super Follows" и се очаква да предизвика по-голям обществен интерес. Както името загатва това е инструмент, с който последователите ще могат да плащат на определени профили за достъп до допълнително съдържание. В това число може да бъдат бонус туитове, екслузивно видео, абонамент за бюлетин и др., информира TheVerge. Функцията може да се превърне във постоянен източник на приходите за създателите, които получават директно от своите фенове в интернет. Конкретните финансови параметри и допълнителните привилегии, които получават потребителите ще са различни за всеки акаунт. Конкурентните платформи вече предлагат възможност за подобно монетизиране на акаунтите. Все още не знаем каква част от генерираните приходи ще бъдат прибирани от Twitter. Допълнително ще разберем кога двете нови функции ще могат да се използват от всички потребители с регистрирани акаунти в Twitter.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Facebook
Kaк най-бързо да активирате Dark Mode режима на Facebook от смартфона
Kaк най-бързо да активирате Dark Mode режима на Facebook от смартфона
Сърфирането в социалните мрежи е удобен начин да се информирате за важните неща, които се случват около вас, но също така може да има негативно емоционално и психическо влияние. Facebook е платформа, която първоначално бе създадена да улесни общуването и споделянето на информация с приятели и хора, споделящи сходни интереси. Невероятният бизнес успех промени приоритетите на компанията, които се ориентираха към по-директни маркетингови подходи. Информацията споделяна във Facebook е основен източник на приходи и това не е тайна за никого. Оптималният вариант е да бъдем активни едновременно от десктопа, така и от смартфоните, когато пътуваме. Изграждането на индивидуални профили с активността на всеки акаунт е съпроводено и с интеграцията на широк набор от функции, които променят начина, по който работи Facebook. Мобилните приложения са специален акцент, тъй като генерират основна част от трафика на социалната мрежа.     Един от най-полезните начини да промените визията на Facebook е да активирате Dark Mode режима. Тъмните цветове не само не натоварват очите, но и допринасят за по-дългия живот на батерията в смартфоните. Използването на Dark Mode ще гарантира по-комфортно четене и разглеждане на страници при липса на достатъчно светлина, което е полезно и при пътуване.     Активирането на нощния режим изисква няколко кликвания. След като стартирате Facebook приложението на смартфона кликнете върху менюто в горния десен ъгъл. Това е традиционната икона с три хоризонтални черти. Скролнете между различните настройки, докато не откриете раздела "Settings & Privacy". Oстава само да изберете опцията "On", за да приложите тъмната тема в интерфейса на мобилната версия на Facebook. Aко промените мнението си може лесно да върнете "Light" темата, като следвате същите стъпки.     Още от Digital: Facebook разкриха защо спират някои функционалности на Messenger и Instagram в Европа
Facebook
Facebook разработват конкурент на приложението за аудио чат Clubhouse
Facebook разработват конкурент на приложението за аудио чат Clubhouse
Facebook искат да притежават най-мащабната платформа за комуникация в технологичната индустрия. Амбициозната им цел да слеят чатовете на Messenger, Instagram и WhatsApp изисква време за реализация. От компанията също така експериментират с много идеи и имат специална дивизия, която разработва нови приложения за забавление и общуване с логото на Facebook. През последните седмици се появи непознато заглавие, което се превърна в голям хит сред най-младата аудитория. Името на софтуера е Clubhouse, като разработката е подкрепена от няколко известни личности, сред които инвеститора Maрк Андреесен. Мобилното приложение позволява да се присъединявате към различни аудио стаи и да обсъждате разнообразие от теми. По този начин Clubhouse предлага алтернативен аудио формат, който има голям потенциал да привлече по-голяма аудитория. На този етап използването на приложението изисква покана от друг потребител, но вероятно ограничението ще бъде премахнато през следващите месеци. Участие в аудио чатовете, които предлага Clubhouse вече направиха Опра Уинфри, Аштън Къчър, Илон Мъск и др.     Шефът на Facebook също се включи в дискусиите на Clubhouse и предостави своето мнение за развитието на технологиите с добавена и виртуална реалност. Това се случи само преди няколко дни, но Марк Зукърбърг вече oбмисля възможността да предложи собствен конкурент на приложението за аудио чат. Неговата поява изненада доста хора, които не очакваха да видят създателя на Facebook да се включи в разговор на Clubhouse. По всиччко личи, че той е искал лично да се увери как работи приложението и какви са възможностите подобна технологията да бъде интегрирана и към социалната мрежа. Служителите на Facebook вече експериментират със софтуерни решения, които да превърнат този продукт в реалност. Засега проекта е в начална фаза и вероятно тепърва ще научаваме повече детайли за плановете на компанията. В миналото Facebook са взаимствали популярни идеи на свои конкуренти като например Stories формата вдъхновен от Snapchat. Друг пример е Instagram Reels, чиято цел е да конкурира TikTok. Скоро това ще се случи и с Clubhouse.   Oще от Digital: 5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
5G
Кои са градовете с най-бързи 5G мрежи в света
Кои са градовете с най-бързи 5G мрежи в света
Анализ на Ookla показва кои са градовете с най-бърз 5G мобилен интернет в света. За получената информация е използван новия iPhone 12. Спийд теста показва скоростите за сваляне и качване на данни с 5G телефона на Apple в градовете с най-добро покритие на мрежите от пето поколение в света. Резултатите показват, че най-бързият 5G мобилен интернет е този в Сеул, Южна Корея. В топ 3 влизат още Дубай и Рияд, следвани от Сидни, Хелзинки и Токио.
TikTok
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok стартира като приложение за споделяне на кратки клипове в Китай, но се превърна в световен феномен. Анализаторите изчисляват, че платформата се използва от над 800 млн. активни потребители всеки месец. Мобилното приложение е регистрирало над 1.5 млрд. пъти от Apple Store и Google Play, което показва нагледно успеха на TikTok. Рекордното представяне от началото на годината досега се очаква да продължи и през последното тримесечие на 2020г. Eкспертите от App Annie също така изчисляват, че TikTok е най-изтегляното приложение за смартфони в периода между януари и ноември 2020г. По този начин платформата на Byte Dance успява да изпревари дори приложенията, които са собственост на Facebook. Oгромният интерес на тийнейджърите към TikTok е водещия фактор за популярността на приложението, което в най-добрия си период от годината има 1 млрд. месечни потребители. Това е достатъчно хитовото заглавие да изпревари WhatsApp, Instagram и Mesenger, които представляват основата на мобилната стратегия на Facebook.     Според информацията на App Annie инсталациите на приложения за смартфони ще преминат границата от 130 млрд. през 2020г. Това ще е ръст от 120 млрд. инсталации в Google Play и App Store преди година. Разпространението на коронавируса има сериозен принос потребителите да прекарват повече време пред екраните на своите устройства. Тези процеси ще стимулират сериозно и печалбата на водещите разработчици, тъй като се очаква да отделим $112 млрд. за покупка на приложения през годината. По този начин се отчита ръст в приходите от 25%, в сравнение с предходното рекордно постижение от 2019г. Положителните тенденции вероятно ще се запазят и през следващта година,   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
5G в България
А1 стартира първата истинска 5G мрежа в България
А1 стартира първата истинска 5G мрежа в България
А1 е първият български оператор с мрежа от пето поколение, която в момента покрива централните градски части, основните жилищни квартали и районите с концентрация на бизнес в София. 5G мрежата на телекома използва 5G честоти и оборудване, за да предложи истинските характеристики на новото поколение мобилни мрежи като скорост и времезакъснение на връзката. До 15 декември тази година компанията ще завърши и изграждането на 5G мрежа, която ще покрие над 90% от Бургас, което ще го направи първият изцяло 5G град в България.   5G мрежата на А1 е първата в страната,...
любопитно
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Социалната дистанция създаде доста ограничения в традиционното ежедневието, особено когато става въпрос за реални контакт с други хора. Най-безопасният вариант е да прибегнете до приложения за видеоконференция като бърз, удобен и сигурен начин за общуване по време на пандемията. Това важи и за популярните платформи за забавление като Netflix и YouTube, които също отчитат рекорден трафик от началото на кризата с COVID-19. Потребителската база на Facebook надхвърля 2.7 млрд. души, което също налага компанията да предприеме допълнителни усилия, за да спести време при комуникация. Facebook са насочили вниманието си към предоставянето на интересен и забавен начин за комуникация с хората, които живеят в близост до нас и локалните общности. Вече са стартирали тестове с функцията Neighbourhoods,  която предлага точно такива възможности, съобщава TеchCrunch. По този начин ще може да комуникирате с други потребители, следващи сходни хобита и интереси, но също да разбирате и следите в реално време най-актуалните събития във вашия район.     За целта компанията предвижда добавянето на нова секция в потребителите профили на социалната мрежа. Първоначалната версия я позиционира в менюто на приложението между иконите за достъп до Marketplace, Gropus, Friends, Pages, Events и др. На този етап ограничен брой хора могат да изпробват на своите устройства Neighborhoods. Aлгоритмите на Facebook ще следят мeстоположението, за да показват и препоръчват локални групи от общности, независимо къде се намирате. Потребителите е необходимо да дадат съгласието си за споделяне на местоположението преди да могат да се присъединят към локалните групи. Компанията се надява интеграцията на Neighborhood да стимулира потребителите да ъплоудват повече снимки и мултимедия, докато общуват от приложението. Тази идея доразвива Facebook Groups, която в момента е налична за над 70 млн. администратори на групи и модератори, които поддържат акаунтите. Засега няма информация кога Facebook Neighboordhood може да дебютира за всички потребителски профили. Функцията още е в начална фаза на разработка и тепърва ще е обект на допълнителни подобрения и ъпдейти на Facebook.   Още от Digital: Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Facebook
Как да спрем Facebook да следи активността в iPhone
Как да спрем Facebook да следи активността в iPhone
Таргетирането на реклами е основния начин, по който компанията генерира приходи. Именно заради това Facebook постоянно ни подканват да споделяме повече информация в социалната мрежа. Полезен вариант е да премахнете историята на профила от вашия iPhone. Имайте предвид, че дори след като изтриете информацията за вашата активност oт менюто с настройки няма да попречи на партньорите на Facebook да споделят данни за сайтовете, които посещавате. Все пак е частично решение ще редуцира мониторинга над вашия акаунт. Fаcebook ще продължат да показват реклами, като промените ще ви извадят от приложения и уеб сайтове, което ще наложи да се логвате отново. Ако искате да спрете следенето на Facebook на iPhone трябва да спрете "Off-Facebook Activity" функцията от менюто с настройките. По този начин приложенията на трети страни няма да споделят активността ви в социалната мрежа. Ето как да го направите, според iPhoneHacks:   1. Отворете приложението Facebook на вашия iPhone. 2. Изберете "More" менюто в долния десен ъгъл. 3. Стартирайте последователно "Settings & Privacy > Settings". 4. Скролнете до полето "Your Facebook Information" и изберете "Оff-Facebook Activity" менюто.     5. Трябва да отворите "Clear History" и да потвърдите с бутона "Clear History" в син цвят от падащия прозорец. По този начин ще изтриете историята на активността във вашия профил.     6. Кликнете върху "Back" бутона и изберете "Manage Your off-Facebook Activity" опцията. 7. Менюто ще ви покаже всички приложения и уеб сайтове, които споделят данни с Facebook. Изберете менюто с три точни в горния десен ъгъл. 8. Изберете "Маnage Future Activity" опцията в долната част на екрана.     9. Facebook ще покаже съобщение, което обяснява как използват датата за активността на вашия профил. Кликнете върху бутона в долната част "Manage Future Activity". 10. Деактивирайте "Future off-Facebook Activity".     Oще от Digital: Facebook имат план да сложат край на успеха на iPhone
Samsung Galaxy A52
Samsung Galaxy A52 ще има 6.5" дисплей, четворна камера, 4500mAh батерия и Android 11
Samsung Galaxy A52 ще има 6.5" дисплей, четворна камера, 4500mAh батерия и Android 11
Samsung се очаква да бъдат един от най-активните производители на смартфони през годината. Специален акцент ще имат устройствата от средния клас и новите представители на Galaxy Z серията. Още в първите дни на годината видяхме премиерата на Samsung Galaxy S21. Флагманите от серията няма да са единствените устройства от портфолиото на Samsung през първата половина на 2021г. Едно от най-атрактивните, което ни очаква е Samsung Galaxy A52, за който сега разбираме малко повече детайли. Новият модел ще се продава и във версия с поддръжка на 5G технологията. Първата важна спецификация е 6.5-инчовия Super AMOLED дисплей, който ще поддържа Full HD+ резолюция от 2400х1800 пиксела. Честотата за опресняване на екрана е 90Hz при стандартният модел, като 5G конфигурацията ще има 120Hz дисплей. В централната част на Infinity-О панела има малък отвор за селфи камерата, която ще бъде с 32-мегапикселова резолюция. Двете версии на смартфона ще се захранват и от различни процесори, които ще бъдат произведени от Qualcomm.     Базовата версия на устройстовто ще има Qualcomm Snapdragon 720, докато 5G модела ще се захранва от Snapdragon 750G. Потребителите могат да очакват освен оптимизация за 5G технологията и повече възможности за гейминг. На пазара ще са налични версии, които включват 6GB/8GB RAM, както и 128GB/256GB вградена памет. Допълнителен слот за microSD карта ще ви позволи да увеличите допълнително тази стойност. Любителите на мобилната фотография ще могат да се забавляват с четири камери, които включват 64МР + 8MP Ultra-Wide, 5М + 2МР сензори за макро снимки. Батерията ще е със заряд от 4500mAh и ще предлага опция за 25W бързо зареждане. Корпусът на смартфона е IP67-сертифициран, като сензора за пръстов отпечатък е вграден в екрана. Samsung Galaxy A52 ще работи под управлението на Android 11. Стандартният модел с 4G LTE свързаност ще може да се купи за €349, докато 5G версията ще се струва €429 на европейския пазар.   Oще от Digital: Samsung Galaxy A52 (5G) и Galaxy A72 ще имат 120Hz и 90Hz дисплеи
Facebook
Смарт часовникът на Facebok ще е предназначен за съобщения и здравни функции
Смарт часовникът на Facebok ще е предназначен за съобщения и здравни функции
Сигурността на личната информация продължава да е най-обсъжданата тема свързана с профилите ни във Facebook. От компанията са доста активни в желанието си да получат повече информация за предпочитанията и любимите ни хора. Колкото повече данни споделяме в социалната мрежа, толкова повече данни предоставяме на Facebook. Aгресивната рекламна политика е източник на внушителни приходи и е неизменна част от бизнес модела на компанията. Facebook също така инвестират наличния финансов капитал в нови технологии, които очакват да навлизат и променят ежедневието ни. Специалистите от Reality Labs подразделението експериментират с иновативни продукти, които ще формират бъдещето. Тази дивизия включва повече от 6000 експерти, учени и разработчици, които ежедневно тестват нови решения в сферата на добавената и виртуалната реалност. Хардуерната дивизия на Facebook тепърва ще оказва още по-голямо значение върху бизнес развитието на компанията. Следващата голяма концепция, над която се работи активно са умните часовници, които генерират впечатляващи продажби от началото на пандемията досега, информира TheVerge.     Предстоящото устройство ще бъде представено на пазара през следващата година. Специален акцент ще бъде интеграцията на повече фитнес функционалности и възможностите за комуникация. Премиерата на нова джаджа, която можем да носим навсякъде с нас ще предостави още повече информация за ежедневието ни, което е целта на Facebook  с първия им часовник. Първоначалната идея е устройството да работи с Wear OS, но в дългосрочен план Facebook планират да имат по-голям контрол над софтуера. Това вероятно означава да създадат собствена операционна система за преносими джаджи. Първият умен часовник на Facebook ще допълни други хардуерни продукти като очилата с виртуална реалност Oculus или джаджите за видео част Portal. Компанията иска да представи усъвършенствана система, която да позволи безжично свързване с периферни устройства и аксесоари. Допълнителни функции ще позволят да получавате в реално време уведомления от социалната мрежа, но също да следите и споделяте резултатите от тренировките с любимите хора. По всичко личи, че хардуера ще започне да има все по-голямо значение за Facebook през 2022г.   Още от Digital: Какво се крие зад технологията за измерване на химическите показатели на тялото в смарт часовниците
5G смартфони
5G смартфоните ще генерират 500 млн. продажби през 2021г.
5G смартфоните ще генерират 500 млн. продажби през 2021г.
Всяко следващо поколение смартфони предоставя още повече възможности за забавление, комуникация и мобилна фотография. Една от най-значимите иновации в индустрията определено е 5G технологията, която обещава да промени представата ни за скоростта на интернет. Maксималните теоретични скорости на LTE мрежите достигат до 100Mbps, докато 5G може да извършва трансфери със 10Gbps. Изминалата година бе доста успешна в популяризирането на технологията, като в световен мащаб са продадени повече от 200 млн. устройства, които имат 5G модеми. Това е само началото на масовата дистрибуция на технологията, която постепенно ще намери място в смарт джаджите в домовете ни. Високото търсене на премиум устройства води и до поевтиняване на средната цена на 5G смартфоните. Пазарните наблюдатели са твърдо убедени, че технологията ще става още по-достъпна за масовия потрбител и през 2021г. Имаме всички основания да очакваме рекордни продажби на устройства, които са оптимизирани за 5G мрежи и това мнение се поддържа също и от MediaTek, които са водещ производител на процесори.     Tайванската компания има силно присъствие в мобилната индустрия със своите популярни чипове с бранда Dimensity. Според официалните данни процесорите на MediaTek с вградени 5G модеми са реализирали над 45 млн. продажби през последните 12 месеца. Амбициозната цел е тази цифра да се увеличи значително през настоящата година, като прогнозите на MediaTek са за повече от 500 млн. продажби на смартфони с  5G технологията до края на 2021.  Компанията вече представи първите си 6-нанометрови процесори, които се казват Dimensity 1200 и Dimensity 1100. Teзи архитектури се очаква да помогнат на MediaTek да разширят присъствието си сред бюджетните 5G смартфони през годината.   Още от Digital: Всеки трети смартфон ще поддържа 5G до 2024г.
Facebook
Facebook ще бъде по-сигурна платформа за някои потребители през 2021г.
Facebook ще бъде по-сигурна платформа за някои потребители през 2021г.
Facebook не крият амбициите си да създадат най-мащабната платформа за комуникация в индустрията. Това ще стане възможно, чрез сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram в един общ продукт, който ежедневно свърза милиони потребители. Вече се работи активно над идеята, която обаче изисква време за техническа реализация. Докато специалният екип на Facebook работи усилено над интеграцията на приложенията научаваме повече детайли за плановете на компанията да гарантира по-висока степен на сигурност. Facebook Protect е сравнително нова инициатива, която е предназначена профилите на известни и публични личности от хакери. Програмата е насочена към хората, които имат милиони последователи и им предоставя допълнителни опции да предпазят своя профил в социалнaта мрежа от различни кибератаки и заплахи в интернет, съобщава MakeUseOf. Facebook Protect стана публично достъпна по време на президенските избори в САЩ но само за определени хора като политически кандидати, избрани служителни, партийни комитети и персонал, но също за членове на федерални и държавни агенции.     Компанията изглежда е доволна от първоначалните резултати и обмисля възможността да позволи на повече потребителите да използват Facebook Protect през следващата година. Сред тях ще бъдат журналисти, активисти и правозащитници, както и много други хора работещи в обществената сфера. Основната цел е да се използват максимално разнообразие от ресурси за мониторинг и предотвратяване на хакерски атаки. Допълнително ще разберем какви подобрения ни очакват във Facebook Protect и кога обикновените акаунти ще могат да се възползват от програмата през 2021. Разширяването на платформата също така ще накара повече хора да използват по-сигурни методи за логин като двуфакторната автентикация.   Още от Digital: 5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
социални мрежи
Защо иконите за споделяне в социалните мрежи могат да са източник на зловреден софтуер
Защо иконите за споделяне в социалните мрежи могат да са източник на зловреден софтуер
Фишинг атаките са един от предпочитаните методи на хакерите, с които опитват да крадат лична информация на потребителите в интернет. Кибернападенията от този тип вече не са ограничени единствено до зловредни имейли, а обхващат най-популярните сайтове в интернет. Идеята е да отворите фалшива версия на страница, която изглежда подобно, но след като въведете своите логин детайли за достъп ги предоставяте в ръцете на хакерите. Това е доста неприятно, тъй като повечето хора не разбират, че са станали жертва на фишинг атака.  Бъдете много внимателни и дори при най-малкото съмнение не отваряйте даден сайт или не въвеждайте поверителна информация. Колкото по-активни сме в социалните мрежи, толкова по-изобретателни стават хакерите. Експерти по сигурността на Sansec ни предупреждават за поредната голяма заплаха, на която сме изложени в уеб пространството. Този път става въпрос за иновативна техника, която позволява на киберпрестъпниците да скриват зловреден софтуер от очите на компаниите и крайния потребител, съобщава TechRadar.     Новият метод е доста опасен, тъй като позволява зловредния код да бъде интегриран незабелязано в бутоните за споделяне в социалните мрежи. Всеки път, когато натиснете Share в даден уеб сайт можете да инсталирате автоматично зловредния софтуер на вашето устройство. Основната цел на създателите на тази атака е да си осигурят достъп до данни за банковите и кредитните карти на потребителите. След това информацията се споделя автоматично в облачните сървъри на хакерите и тепърва може да се използва срещу вас. Експертите на Sansec откриват двуцифрен брой сайтове, които имат Share бутони инфектирани със зловредния софтуер от този тип и продължават своето разследване.   Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
LinkedIn
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn е една от най-популярните онлайн платформи в интернет, която е разработена специално за професионалистите и бизнес потребителите. Услугата предлага широк набор от инструменти, с които да представите себе си, да се свържете с хора следващи сходни интереси, бъдещи работодатели и др. Ограниченията предизвикани от пандемията съзадоха затруднения на милиони хора по цял свят, което превръща в LinkedIn в още по-важна платформа за много потребители. Вече се работи над поредица от функции, които да позволят на загубилите своите позиции да открият отново работа. За целта от Microsoft, които притежават LinkedIn ще улеснят всички профили с предстоящ ъпдейт. Основният акцент е по-ефективната комуникация с работодатели, както и по-удобен начин за представяне на кандидатите и подаването на документи за различните позиции, информира CNet. LinkedIn ще предложи и селекция от онлайн обучения и тренинги, с които потребителтие да подобрят своите умения и допълнително да увеличат шансовете си за откриване на правилната оферта.     Сред някои от най-богатите категории са дигиталния маркетинг, финансовите услуги и обработката на данни. LinkedIn ще предоставят повече данни за актуалните позиции и конкретните качества, които можете да доразвиете, за да бъдате още по-привлекателен избор за работодателите. Предстоящата актуализация ще предложи и ефективни инструменти, които да ви подготвят по-добре за реално интервю. Работи се в тясно сътрудничество с много локални компании, като устойчиво решение за справянето на кризата с големия брой безработни места в някои региони. Изчисленията на Microsoft покават, че над 250 млн. потребители ще загубят работата си през настоящата година, заради разпространението на пандемията. Негавтивните цифри в доклада позицонират 1.6 млрд. души в "рисковата зона", което е сериозен риск за световната икономика. LinkedIn ще опитат да опростят целия процес и да позволят на своите клиенти да се възползват от изцяло нови възможности. Новите функции в кратки срокове ще са налични за всички акаунти.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
Facebook Gaming
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Компанията постоянни ни припомня, че Facebook е не само подходяща платформа за комуникация и откриване на информация, но също за забавление с игри. Oблачните услуги за гейминг се радват на голяма популярност, особено в контекста на социалната изолация. Това е сегмент, в който Facebook виждат голям потенциал за бъдещо развитие. За разлика от своите конкуренти като Amazon и Google, обаче компанията има различна идея как да прикове вниманието на потребителите. Услуги като Google Stadia са интересни предложения, които позволяват да играете независимо къде се намирате и какво устройство използвате. Единственото, което ви трябва е специалния джойстик, достъп до интернет и месечна такса за достъп до Google Stadia. Абсолютно същата е концепцията на Amazon, които вече разкриха повече детайли за своята платформа Amazon Luna. Важно е да отбележим, че NVIDIA също имат силно присъствие в този сегмент. Идеята на Facebook е да избегнат директната конкуренция с тези услуги за стрийминг, като предложат нещо по-различно за геймърите.     Компанията иска да предложи на своите клиенти удобен начин да се забавляват с игри за смартфони, а не се насочват към заглавията за компютри. Вместо това потребителите ще могат да избират от каталог с предложения, директно в официалното приложение на Facebook. Това премахва нуждата да купувате допълнителен хардуер или плащате месечна такса. Секцията за игри включва атрактивни заглавия, като Asphalt 9: Legends, Mobilе Legends: Adventure, PGA Tour Golf Shootout, Solitaire: Arthur's Tale, WWE SuperCard и др. Важно е да отбележим, че това са емулирани версии на стандартните APK файлове на игрите, които можете да откриете и изтеглите от Google Play. По този начин можете бързо и безплатно да стартирате заглавията в своя от сървърите на Facebook и да се забавлявате с любимите си игри от приложението или браузъра. В момента геймърската платформа се използва от над 200 хил. души седмично. Новите заглавия можете да откриете като отворите "fb.gg/play", като тепърва техния брой ще продължи да се увеличава.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
DMCA.com Protection Status