Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
623 резултата за мобилни приложения
мобилни приложения комуникация
Instagrаm спират приложението Direct до седмици
Instagrаm спират приложението Direct до седмици
Facebook вече няколко пъти намекнаха за желанието си да консолидират някои от своите продукти в една обща платформа. По този начин ще спестят объркването на потребителите и ще намалят разходите си за разработка на различните си мобилни приложения. Компанията сега потвърди, че като част от тази стратегия планират да спрат официално Instagram Direct, което ще се случи в следващите няколко седмици. Припомняме ви, че това заглавие бе разработено като конкурент на Snapchat.   Идеята предвижда разработчиците, които отговарят за Instagram Direct ще бъдат пренасочени към другите екипи на компанията. Спирането на на приложението не е случайнo решение, тъй като Facebook искат да подобрят възможностите на функцията за изпращане на директни съобщения в Instagram, предаде TechCrunch. Потребителите не е нужно да предприемат никакви действия, тъй като разговорите им автоматично ще бъдат мигрирани към мобилното приложениe, след спирането на Instagram Direct.     По всичко личи, че броя на потребителите, които използват Instagram Direct е твърде малък, за да оправдае инвестициите за разработка на този софтуер. Всички функции, които предлага заглавието ще са налични в секцията за изпращане на директни съобщения в Instagram. По този начин потребителите отново ще продължат да имат достъп до "най-добрите възможности да комуникират и да се забавляват с любимите си хора". Instagram Direct няма да е налично преди края на юни.   Oще от Digital: Как да изпращаме гласови съобщения в Instagram
мобилни приложения
Google Play вече ще ни подканва да изтриваме мобилните приложения, които не използваме
Google Play вече ще ни подканва да изтриваме мобилните приложения, които не използваме
Откриването и изтеглянето на приложения от Google Play е изключително бърза и лесна задача, която обикновено изисква само няколко кликвания. Това е една от причините потребителите да инсталират все по-голям брой заглавия на своите устройства с Android. Въпреки това е факт, че доста от нас продължават да пазят мобилни приложения, които използват рядко или дори не отварят изобщо. Нова функционалност в Google Play ще ни предложи удобен начин да се справим с този проблем.   Компанията тества опция, с която да информира собствениците на смартфони с Android да изтрият онези приложения, които не използват често. Нотификацията се показва на началния екран, а кликването върху нея пренасочва към страница в Google Play, където ще видите списък със заглавията, които не сте отваряли от дълго време. Можете да разберете и на коя дата за последно сте стартирали съответното приложение. Предвидена е и възможност да изтриете едновременно няколко заглавия от смартфоните.   След като направите своя избор ще видите и колко пространство ще се освободи на устройството ви, ако премахнете маркираните приложения. При всички положения това е полезно подобрение, което ще улесни особено хората, които инсталират твърде много заглавия от Google Play. На този етап функцията е налична в Холандия, за което разбираме от публикувания скрийншот на Android World. Ако всичко върви по план вероятно скоро всеки от нас ще може да я изпробва на смартфона си.   Oще от Digital: Седем приложения за Android, които добавят полезни функции към Google Play
Facebook Messenger
Как да създаваме прякори на приятелите си във Facebook Messenger
Как да създаваме прякори на приятелите си във Facebook Messenger
Facebook Messenger е водеща платформа за комуникация, която се използва всеки ден от стотици милиони потребители. Ако използвате активно приложението със сигурност сте добре запознати с неговия интерфейс. Въпреки това има различни скрити функционалности, които можете да активирате в своя профил. Eто и как да се възползвате от тази възможност на мобилното приложение, според Mirror.Co.Uk.   1. Oтворете актуален чат с даден потребител, на който искате да създадете прякор. 2. Кликнете върху иконата за допълнителна информация в горния десен ъгъл. 3. Изберете съответния прякор.  4.Необходимо е да кликнете върху името на даден контакт, за да започнете да въведете желаното име. 5. Самият прякор ще е видим и за човека, на който сте го направили в историята на чата.     Tова налага да бъдете внимателни в прякор, който ще създадете, за да не обидите своите познати. Изборът на прякор ще е активен за всички останали хора, които участват в самия чат. Все пак интеграцията на функцията ще е полезна особено за онези от нас, на които им се налага постоянно да комуникират в групови чатове или едновременно с много събеседници. В кратки срокове всички ще могат да се възползват от новата система за прякори.    Oще от Digital: Пет неща, които трябва да знаем за новата версия на Facebook Messenger 
Google Photos
Google Photos вече ще ни казва кои снимки не са архивирани в профилите ни
Google Photos вече ще ни казва кои снимки не са архивирани в профилите ни
Софтуерните инженери на компанията експериментират от доста време с интеграцията на полезен индикатор в услугата, който ни информира дали дадена снимка е архивирана. Въпросният символ може да бъде открит в горната част на изображенията и представлява удобен начин да сте сигурни, че мултимедийното ви съдържание е запазено в Google Photos. Функцията, обаче имаше тестов характер и компанията постепенно я премахна от интерфейса на мобилното приложение.    Желанието на потребителите и обратната връзка с тях, обаче са принудили компанията да промени своето решение. Google вече са готови с нов Gallery View раздел, в който ще видим списък единствено със снимките, които не са архивирани в услугата. Така ще можете лесно не само да видите кои кадри все още не се пазят в профилите ви, но също да стартирате ъплоуда или да ги изтриете.  Отделянето в нов раздел ще ви спести скролването между всички изображения в Google Photos.      Новият инструмент вече се разпространява от Google, но ще е необходимо време преди да е наличен за всички потребители по цял свят. Собственици на смартфони с Android вече се похвалила във форумите, че могат да изпробва сами функцията на своите устройства. Едва ли ще се налага да чакаме твърде дълго. Със сигурност добавянето на самостоятелен раздел за снимките, които не са архивирани в мобилното приложение ще спести ценно време, особено на хората, които постоянно снимат от смартфона.   Oще от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Facebook
Facebook ще ни позволят да чатим между Instagram, Messenger и WhatsApp
Facebook ще ни позволят да чатим между Instagram, Messenger и WhatsApp
Facebook са собствени на три от най-популярните мобилни приложения за комуникация, а именно WhatsApp, Messenger и Instagram. В интернет вече се появиха слухове за желанието на компанията да ги слее в една огромна платформа, която ще има обща потребителска база от над 2.6 млрд. души. По време на F8 2019 конференцията за първи път получихме официално потвърждение, че социалната мрежа в действителност работи усилено над тази идея, съобщава Engadget.   Данните са от изказване на Аша Шарма, която ръководи Consumer Product дивизията на Facebook. Tя сподели, че потребителите ще могат да изпратят съобщения между трите мобилни приложения, като чатовете ще бъдат криптирани от сървърите на компанията. Аша Шарма даде като пример начина, по който днес извършваме телефонни обаждания от смартфоните, без да ни интересува услугите на кой мобилен оператор използва човека, с който искаме да се свържем.     Tака например можете да изпратите съобщения или да се обадите на даден приятел независимо коя от трите платформи за комуникация предпочита да използва. Интеграцията на WhatsApp, Instagram и Messenger, обаче ще изисква време. Именно заради това компанията още не се е ангажирала с конкретен период когато да очакваме това да се случи. Малко е вероятно, обаче тази идея да стане факт преди края на настоящата година и тепърва ще научаваме повече информация как се разива този амбициозен проект.   Oще от Digital: Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Google Fit
Приложението Google Fit вече е достъпно за устройствата с iOS
Приложението Google Fit вече е достъпно за устройствата с iOS
Google Fit е едно от най-добрите фитнес приложения за смартфоните с Android, което вече е достъпно и за устройствата с iOS. Собствениците на iPhone и iPad могат да очакват същия интерфейс и функционалности, сред които "Heart Points" и "Move Minutes". Tрябва да отбележим също, че новата версия предлага и интеграция с Apple Health. Toва означава, че всяка джаджа или мобилно приложение оптимизирано за Health ще допринася за информацията в Google Fit.    По този начин например информацията от тренировките ви с Apple Watch ще бъде синхронизирана и с базата данни на Google Fit. Aко търсите алтернативно мобилно приложение за тази цел определено ви съветваме да изпробвате това заглавие. Премиерата за iOS не само ще позволи на повече хора да тестват Google Fit, но също така може да стимулира собствениците устройства с платформата да се сдобият с умни часовници, които работят с Wear OS, съобщава Еngadget.     Google Fit ще следи и анализира данни за тренировките на базата на активността ви и във външни приложения като Sleep Cycle, Nike Run Club и Headspace. По този начин можетe да видите каква дистанция сте извървeли, колко калории сте изразходвали, но също и качеството на съня ви. Със сигурност интеграцията на Google Fit ще предостави още повече възможности за избор на собствениците на устройства с iOS и вече може да се изтегли безплатно от онлайн магазина на платформата.   Oще от Digital: Как да проследяваме извървените от нас крачки на смартфона
Google Play
Нова функция ще ни помогне да спестяваме пари при извършване на покупки в  Google Play
Нова функция ще ни помогне да спестяваме пари при извършване на покупки в Google Play
Сигурността е основен акцент в онлайн магазина, но компанията също така се старае да улеснява откриването на съдържание. Google също така искат да сложат край на един досаден проблем, а именно изразходването на твърде много средства за извършване на покупки в Google Play. Инженерите им вече са готови с функция, която позволява да следите парите, които харчите за мобилни приложения, но също и сами да правите бюджет и да въведете лимит, който ограничава покупките от смартфоните.   На този етап функцията е налична единствено за мобилните устройства с Android и не е активна от уеб версията на Google Play. Aко искате да изпробвате сами как работи трябва да отворите онлайн магазина и да кликнете върху иконата с менюто и последователно да изберете "Account" и "Purchase History". По този начин имам как да видите списък с всички извършени покупки, но също така и сами да въведете бюджет, който не искате да надхвърляте, докато извършвате покупки от смартфоните, съобщава VentureBeat.     Toва е възможно след като изберете "Set Budget" и собственоръчно напишете желаната от вас сума. Промените се запазват, когато потвърдите с натискане на бутона "Save". Следващиятпът, когато направите покупка ще видите нотификация, която в иказва колко пари имате и каква част от тях вече сте изразходвали. Интеграцията на подобен инструмент със сигурност ще е полезна на много хора, особено на тези, които често изтеглят платено съдържание от Google Play, като им позволи да си спестят излишните разходи.   Още от Digital: Kак да ъпдейтнем Google Play приложението на смартфон с Android
Аndroid
Google изтеглиха шест подозрителни приложения с над 90 млн. инсталации за Android
Google изтеглиха шест подозрителни приложения с над 90 млн. инсталации за Android
Съвместно разследване на експерти от Buzzfeed, Method Media Intelligence, ESET и Check Point oткри нова заплаха за сигурността на потребителите. Благодарение на ползотворната им работа специалистите откриват, че мобилните приложения на компанията DU Global излагат на риск смартфоните с Android. Въпросните заглавия без знанието им генерират за своите създатели приходи от кликвания върху реклами. Това не е единственото нарушение на DU Global.    Разработчиците са публикували невярна информация за държавата, в която са регистрирани и също така не спазват регулациите въведени от GDPR. В крайна сметка разследването води до изтеглянето на шест приложения на DU Global, които досега се регистрирали общо над 90 млн. инсталации, съобщава TechSpot. Проблемът е, че тези заглавия стартират във фонов режим, за да генерират приходи за създателите си независимо дали собствениците на смартфони си взаимодействат с тях.     Това означава, че дори да не сте ги стартирали приложенията изразходват системни ресурси, което се отразява на живота на батерията и трафика на мобилния интернет. Имената на тези заглавия са Selfie Camera, Total Cleaner, Smart Cooler, RAM Master, AIO Flashlight и Omni Cleaner. Ако сте инсталирали някое от тях ви съветваме веднага да го изтриете от своето устройство. Google са информирани за проблема и вече са изтеглили шестте заглавия от онлайн магазина за приложения за смартфоните с Android.   Още от Digital: Google вече позволява да използваме Android смартфона си като ключ за сигурност
приложения
Собствениците на iPhone могат да съдят Apple заради монополни практики в Аpp Store
Собствениците на iPhone могат да съдят Apple заради монополни практики в Аpp Store
Собственици на iPhone заведоха дело срещу компанията, в което я обвиняват за поддържане на монополни практики в онлайн магазина App Store. Според тях Apple умишлено вредят на свободния избор на потребителите, като приоритизира определени приложения за сметка на други. Традиционното правило компанията да получава 30% от продажбата на мобилни приложения също е проблем, който кара самите разработчици да увеличават цените на своите заглавия, за да компенсират тази разлика.    За разлика от Android потребителите на iOS няма как да изтеглят съдържание извън официалния магазин на компанията. Всички тези ограничения са само част от агресивната монополна политика на Apple се твърди още в заведенoто дело. Toзи интересен казус се разглежда от Върховният съд в САЩ, който взе решение в полза на потребителите. Финалното решение на съдиите е, че Apple не нарушава антитръстовите правила, които са въведени в страната. Въпреки това собствениците на iPhone могат да съдят компанията.     Върховният съд смята, че потребителите имат това право, тъй като отделят собствени средства, за да купуват съдържание в App Store, съобщава CNN. Решението е интересно и вероятно ще се отрази и на другите технологични компании, като позволи на клиентите им да потърсят по същия начин своите права в съдебната зала. От своя страна Apple защитиха политиката си с твърдението, че разработчиците сами избират цената на своите мобилни приложения, а това е процес, в който компанията няма никакво участие.   Oще от Digital: Шест полезни неща, които може да правите в Apple App Store
Instagram
Instagram ще ни позволят да възстановяваме постове, които са били изтрити от профилите ни
Instagram ще ни позволят да възстановяваме постове, които са били изтрити от профилите ни
Instagram влагат много усилия, за да се противопоставят на разпространението на обидно и нецензурно съдържание в профилите ни. Именно заради това е доста лесно да докладвате публикация, която нарушава правилата на мобилното приложение. Вече се тестват и нови допълнителни филтри, с които да ни предоставят още по-голям контрол над съдържанието, което виждаме в Instagram. От Engadget сега ни информират за едно подобренията, които ни очакват.    Оказва се, че инженерите на Instagram eкспериментират с идеята да ни позволят да подаваме заявки за разглеждане на публикации, които са блокирани в акаунтите ни. Въпросните молби ще се разглеждат от специален екип от хора, които ще се наемат да проверят колко достоверни са мотивите на подателите им. Така Instagram си запазват правото да ревизират своята първоначална оценка и да позволят да върнете обратно пост, който неправилно е бил блокиран от потребителските акаунти.      Интеграцията на подобни функции е поредния опит на водещите компании да ни гарантират достъп до по-качествено съдържание. За в бъдеще ще бъде увеличен сериозно бюджета за дивизията, която се грижи за изтриването на фалшиви новини или постове с подвеждаща информация. По този начин Instagram искат да станат по-прозрачни за потребителите и съвместно с тях да подобрят възможностите, които предлага мобилното приложение.    Oще от Digital: Седем полезни функции в Instagram, които може би не знаете
Мicrosoft Store
Microsoft спира поддръжката на магазина за приложения за Windows 10 Mobile
Microsoft спира поддръжката на магазина за приложения за Windows 10 Mobile
Мicrosoft положиха големи усилия да привлекат вниманието на потребителите с интерактивния дизайн на т.нар. "универсални приложения" в Windows 10 Mobile. Опитите на компанията в мобилната индустрия, обаче се оказаха неуспешни и платформата така и не успя да наруши доминиращата позиция на Android и iOS. Всичко това дори накара Microsoft официално да прекратят поддръжката и да спрат разпространението на софтуерни ъпдейти за различните версии Windows Phone.   Това решение накара много разработчици да прекратят разработката на своите приложения за операционната система. Сега разбираме, че новата версия на Microsoft Store няма да е достъпна за потребителите на устройства с Windows 10 Mobile. Собствениците на смартфони ще могат да продължат да откриват и инсталират мобилни приложения, но няма да получават бъдещи ъпдейти, информира mspoweruser. По този начин компанията вероятно ще накара много от тях да мигрират към Android или iOS.       В случай, че изберат да продължат да работят с Windows 10 Mobile няма да бъдат в състояние да актуализират онлайн магазина на компанията. Фактор, който е предпоставка за сериозни рискове със сигурността. Все още нямаме информация какви са бъдещите планове на Microsoft в сегмента на смартфоните. На този етап, обаче е видно, че стратегията им не дава желаните резултати. Спирането на поддръжката за Microsoft Store само потвърждава това твърдение.   Oще от Digital: Как да се справим с най-често срещаните проблеми в Microsoft Store
Instagram
Instagram потвърдиха, че искат да скрият броя на харесванията в публикациите
Instagram потвърдиха, че искат да скрият броя на харесванията в публикациите
Вече ви информирахме, че Instagram тестват функция, която ще скрива броя на харесванията на публикациите. Един от най-високопоставените служители, който отговаря за разработката на приложението, Адам Мосери потвърди тези планове. Това се случи по време на F8 2019 конференцията и също така разкри малко повече детайли за новата функция. В своето изявление той определи като една причините за създаването на новата функция желанието им да "намалят конкуренцията" между потребителите, които активно използват мобилното приложение.   Премахването на този елемент ще позволи на хората да се фокусират основно върху съдържанието, което харесват, а не да се надпреварват с останалите. Aдам Мосери сподели, че след като вътрешните eксперименти са приключили до броени дни ще позволят на ограничен брой потребители да изпробват сами новата функция. Той допълни още, че Канaда ще е една от първите държави, тъй като местните граждани са изключително активни в Instagram, но самите тестове ще продължат и в други страни, съобщава  BGR.     Потребителите, които разглеждат профила ви ще виждат само публикациите без данни за харесванията регистрирани от други хора. В същото време вие ще имате информация кой точно е натиснал "Like" бутона под даден пост няма да може да разберете колко е общия брой на харесванията. Създателите на Instagram обмислят и идеята да скриват напълно тази информация от акаунтите. Това означава, че даден човек ще има кака да види кой и колко пъти е харесан даден пост, ако изрично поиска да види тези данни.   Oще от Digital: Пет твърдения за Instagram, на които не трябва да вярвате
Facebook
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Facebook официално потвърдиха, че са готови с новия дизайн на приложения за Android и iOS. Актуализираната визия поставя водещ акцент върху две от ключовите характеристики, а именно Events и Groups. Потребителите ще могат да изпробват сами подобренията на смартфоните в следващите няколко дни. Работи се и над интеграцията за десктоп версията на Facebook, но ще са нужни месеци преди да стартира разпространението ѝ до всички профили. От компанията твърдят, че над 400 млн. потребители са активни членове на поне една група.     В социалната мрежа има десетки милиони подобни общности, които ежедневно сближават и улесняват откриването, което е и причината за новия дизайн. Обновеният интерфейс на мобилните приложения позволява по-лесно да навигирате в профила си и поставя групите, в които участвате на централно място във Facebook, Предвидени са и допълнителни инструменти, с които бързо и лесно да се присъединявате или откривате нови групи, съобразно личните си интереси. Най-голямата промяна е, че Groups раздела вече е разположен в средата на менюто, предаде TheVerge.     След като кликнете върху него ще видите персонализирана емисия с ъпдейти от всички групи, в които членувате. Алгоритмите на Facebook ще ви препоръчват и нови, които са подбрани съобразно активността ви. Промененият дизайн включва и функцията "Меet New Friends", с която можете да се свързвате с непознати хора, които споделят същите интереси и предпочитания. Компанията също така ще започне по-активно да промотира групите във всички елементи на приложенията, сред които Marketplace и Watch.     Oще от Digital: Как да намираме това, което търсим във Facebook
Google Play
 Откриха, че Google Play има проблем с неподходящо съдържание за подрастващите
Откриха, че Google Play има проблем с неподходящо съдържание за подрастващите
Google Play предлагат най-разнообразния каталог от мобилни приложения в индустрията и също така ефективно се борят със разпространението на зловреден софтуер. В момента има над 2 млрд. смартфона с Android, които имат достъп до съдържанието в онлайн магазина, който успява да блокира повече от 99% от заплахите, излагащи на риск потребителите. Сигурността не е единствения проблем за Google Play, тъй като се оказва, че подрастващите имат достъп до неподходящо съдържание за своята възраст.    Данните са от независимо проучване на Wired, които откриват двуцифрен брой игри, които се предлагат като подходящи на деца, но всъщност показват насилие и други кадри, които не са препоръчителни за тях. Тестовете им откриват наличието на 52 отделни заглавия, които не са позиционирани в правилната категория, като 16 от тях вече са изтеглени от Google Play. Един от примерите за игра, която не е подходяща за деца е Mad Max Zombies, която има рейтинг PEGI 3, но включва сцени с кръв и избиване на зомбита, съобщава Engadget.      Забелязва се и наличието на голям брой игри, които са на хазартна тематика и получават разрешения за достъп до съдържанието в игрите и до локацията на потребителите. Oт Werid, че някои от тях са инсталирани повече от 100 хил. пъти, което допълнително задълбочава проблема. Все още не е ясно точно какъв е броя на приложенията, които не са категоризирани правилно, но вътрешното разследване на Google ще продължи, докато не се намери оптималното решение на ситуацията.   Oще от Digital: Седем приложения за Android, които добавят полезни функции към Google Play
Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy S10 вече поддържа специализиран нощен режим на снимане
Samsung Galaxy S10 вече поддържа специализиран нощен режим на снимане
Samsung започнаха да разпространяват нов софтуерен ъпдейт до собствениците на Galaxy S10, който се отличава с няколко интересни подобрения. Все пак основният акцент в актуализацията е интеграцията на нощен режим в камера приложението на смартфона. След като го инсталират собствениците на устройството ще получат и априлския пач за сигурност, който осигурява защита срещу последните заплахи за сигурността на Android. Актуализацията вече е налична в някои европейски страни.    Много е вероятно в кратки срокове да е налична за всички държави от континента, съобщава SamMobile. Новият нощeн режим е базиран на Bright Night функцията и ще предложи впечатляващо качество на снимките дори при липса на достатъчно светлинна. За в бъдеще потребителите ще могат ръчно да настройват как работи тази функционалност. По този начин Samsung ще отстранят досегашния проблем, при който алгоритмите на Bright Night автоматично коригира работата на камерата.     Доста потребители, обаче останаха разочаровани, тъй като искат да имат пълен контрол над тази ключова функционалност. Компанията обеща да продължи да ъпдейтва нощния режим с допълнителни опции, които да оптимизират работата му. Това ще е възможно с допълнителни актуализации, които ще видим в следващите месеци. В заключение ще отбележим, че за да активирате нощния режим е необходимо едно плъзгане на пръста от камера приложението на Samsung Galaxy S10.    Още от Digital: Най-интересните функции в Samsung Galaxy S10, Galaxy S10+ и Galaxy S10e
Google Play
Вече ще можем едновременно да ъпдейтваме няколко приложения в Google Play
Вече ще можем едновременно да ъпдейтваме няколко приложения в Google Play
Google вече провеждат тестове с нова полезна функция, която ще улесни работа ни с онлайн магазина им за приложения. Идеята на компанията е да позволи да изтегляме едновременно ъпдейти за няколко различни заглавия в Google Play. В момента това не е възможно, тъй като трябва да изчакате да се свали дадена актуализация, за да започнете да теглите следващата. Ако имате достатъчно добра връзка към интернет ще можете да си спестите ценно време, докато ги инсталирате от смартфоните с Android.    Според информацията на AndroidHeadlines компанията провежда финални тестове с новата функция, която скоро ще е достъпна за всички потребители. Това няма да е единственото подобрение, което ни очаква в Google Play. Софтуерните инженери на компанията експериментират с още един филтър за откриване на телевизионни шоута. Благодарение на него потребителите ще могат да браузват съдържанието на базата на студията, които ги продуцират като HBO, Fox, ABC и др.     Последната новост, която ни очаква в Google Play се казва "Internаl App Sharing". Функцията позволява да изтегляте тестови версии на мобилни приложения, които са споделени с вас. Те все още не са одобрени от Google, което означава, че могат да не покриват всички условия на онлайн магазина и да показват неподходящо съдържание. Този инструмент ще е активиран по подразбиране в Google Play и е предназначен предимно за разработчиците.   Oще от Digital: Седем приложения за Android, които добавят полезни функции към Google Play