Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
805 резултата за мобилни приложения
Signal
Как Signal стана най-популярното мобилно приложение в света
Как Signal стана най-популярното мобилно приложение в света
Signal едва ли е първата асоциация, когато стане въпрос за мобилни приложения за комуникация. Въпреки това заглавието си има собствена лоялна база от фенове, които са доволни от визията и неговата функционалност. Разработчиците на Signal дори не са подозирали как поредица от няколко свързани събитията могат да превърнат приложението в невероятен хит в световен мащаб. Въпреки това Signal е една от най-коментираните теми в технологичната индустрия през последните дни, като приложението вече е инсталирано над 50 млн. пъти за Android. Това е само един от индикаторите, който описва успеха на алтернативното заглавие, което oбръща специално внимание на сигурността на личните данни на потребителите. Създателите на приложението едва ли са очаквали, че ще стартират новата година с впечатляващо представяне. Въпреки това Signal вече оглави класациите за най-изтегляно безплатно приложение в App Store и Google Play. Няколко са водещите причините провокирали внушителния интерес на потребители от цял свят към функционалностите, които предлага Signal.     Първата стъпка, която положи основните за успеха на приложението бе свързана с щурма на Капитолия от 6 януари и последвалото блокиране на профилите на Доналд Тръмп във Facebook и Twitter. Mного от неговите привърженици се насочиха към алтернативни платформи, като социалната мрежа Parler. Дни по-късно платформата също бе премахната от App Store и Google Play, заради неподходящо съдържание и проактивни кампании в подкрепа на Тръмп. Последното и най-важно събитие, което накара доста хора да изпробват Signal е свързано с промени в условията на друго популярно приложение, а именно WhatsApp. Новината за споделянето на данни от приложението с Facebook накара милиони потребители да потърсят алтернативни платформи. Не на последно място Илон Мъск посъветва своите 42 млн. последователи в Twitter да преминат към Signal. Само през първата седмица на 2021г. бяха отчетени почти 18 млн. инсталации на приложението, което е впечатляващо спрямо 50 хил. дневни изтегляния дневно. По този начин за по-малко от месец Signal удвои своята потребителска база.   Още от Digital: Груповите видео разговори в приложението Signal стават криптирани
WhatsApp
Милиони потребители на WhatsApp преминаха към Telegram заради споделянето на данните им с Facebook
Милиони потребители на WhatsApp преминаха към Telegram заради споделянето на данните им с Facebook
Facebook отново се озоваха в центъра на ситуация, която предизвика недоволството на милиони поотребители. Този път проблема е свързан с въвеждането на нови правила в едно от най-популярните приложения на компанията. Вече ви съобщихме, че WhatsApp ще споделя личните ни данни с Facebook, независимо дали сме съгласни. Информацията за активността на потребителите ще се използва от компанията за рекламни цели, независимо дали имате профил в социалната мрежа.  Плановете на Faceebook предвиждат от началото на февруари всеки потребител, който не се съгласи с промените да не може да използва WhatsApp. В случай, че сте съгласни промените ще продължите да работите с приложението, както досега. С оглед репутацията на Facebook по отношение на сигурността на личните данни едва ли ще се изнанадете да научите, че доста хора вече започна да търсят алтернативни решения. Най-вероятно в следващите седмици още повече потребителите ще се откажат от WhatsApp и ще преминат към други приложения за комуникация.     Някои хора дори обещават да спрат да използват всички услуги на Facebook, заради поддържането на подобни практики. При всички положения, обаче компанията ще трябва да се примири със спад в популярността на WhatsApp. Вече започнаха и първите сериозни индикации за отлива на хора от платформата. Така например Signal оглави класацията за най-изтегляно приложение в App Store. Причината за увеличения трафик е именно предстоящите промени в WhatsApp. Все пак се оказва, че и други приложения ще сев възползват от ситуацията. Telegram е алтернативно заглавие, което обръща специално внимание на сигурността на своите потребители. Предимствата на приложението и системата за криптиране на информация, която предлага са увеличи значително потребителската база през последните дни. Само през последните 72 часа повече от 23 млн. нови потребители са се присъединили към Telegram. 27% от тях се намират в Европа, докато 21% са от Латинска Америка, а 38% от потребителите са локализирани в Азия.   Oще от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
App Store
Signal оглави класацията за най-изтегляно приложение в App Store
Signal оглави класацията за най-изтегляно приложение в App Store
Мобилните приложения за водещо средство за комуникация и онлайн обучение от началото на COVID-19 кризата досега. Добрата новина е, че потребителите разполагат с невероятен избор от заглавия, с които да общуват бързо, сигурно и лесно от смартфоните. След избухването на пандемията се отчита рекорден трафик на заглавия като Microsoft Teams, Zoom, Google Meet и др.  Тези платформи са оптимизирани за извършване на видео разговори с големи групи от хора и неслучайно са изключително популярни сред представителите на бизнеса. Другата категория мобилни приложения за комуникация включват услуги като WhatsApp, Viber, Messenger, които са насочени предимно към обикновените потребители. През последните дни разбрахме за интересна промяна в условията за използване на WhatsApp.  Скоро влизат в сила нови правила, които ще започнат да споделят данни за активността на потребителите с Facebook, независимо дали имат профил в социалната мрежа или не. Съвсем логично тази новина предизвика негативни коментари сред много хора, които обмислят да спрат да използват WhatsApp.     Любопитното е, че шефа на Тesla също направи коментар по темата, който предизвика широк отзвук в интернет пространството. Потребител зададе въпрос на Илон Мъск какво алтернативно решение да вземе след въвеждането на новите правила в WhatsApp, на което получи кратък и красноречив отговор: "Използвай Signal". Taзи публикация на Илон Мъск в Twitter достигна до много хора, които последваха неговия съвет. В резултат на необичайната активност се стигна до сериозен бум в популярността на Signal, съобщава Mashable. Заглавието вече оглавява класацията за най-изтегляно безплатно приложение в App Store и също така генерира сериозен трафик в Google Play сред потребителите в редица държави.  Последните данни на AppTopia разкриват, че през последните два дни се забелязва сериозно увеличение на дневните инсталации на Signal, които се увеличават от 45 хил. до над 63 хил. за двете мобилни платформи. Настоящият рекорд от 90 хил. дневни изтегляния вероятно ще бъде подобрен скоро, ако интереса към Signal продължи да бъде толкова голям.   Oще от Digital: Груповите видео разговори в приложението Signal стават криптирани
WhatsApp
Kои смартфони няма да работят с WhatsApp от 1 януари
Kои смартфони няма да работят с WhatsApp от 1 януари
WhatsApp e приложение, което е собственост на Facebook и е интегрална част от екосистемата на компанията. Дългосрочните планове предвиждат сливане на WhatsApp, Instagram и Messenger в най-мащабната платформа за комуникация в индустрията. Инженерите на Facebook работят активно над тази идея, но реалното ѝ приложение е свързано с отстраняване на доста проблеми от техническо естество. Ако използвате активно WhatsApp е добре да знаете, че само след дни мобилното приложение няма да е достъпно за по-старите устройства с Android. Toва означава, че след 1 януари единственият вариант да работите с WhatsApp, както досега е да ъпдейтнете към по-нова версия или да си купите друго устройство. Самият проблем засяга устройствата, които не са били актуализирани до Android 4.0.3 или по-нова версия на операционната система. Решението на Facebook не е изненадващо, тъй като тази версия на платформата дебютира в края на 2011г. Голямото подобрение в Android 4.0 са интеграцията на функции от ориентираните към таблети Android 3.0 Honeycomb.     Спирането на поддръжката за по-старите версии има за цел да предпази потребителите от различни проблеми свързани със сигурността. Трябва да отбележим, че освен смартфоните с Android някои версии на iPhone също няма да работят с приложението от 1 януари, информира BGR. В този случай е необходимо да сте ъпдейтнали поне до iOS 9, за да можете да използвате WhatsApp, както досега. Припомняме ви, че преди година Facebook възприеха същия подход с iOS 8 и Android 2.3.7. Колкото по-нова версия на операционните системи използвате, толкова по-предпазени сте от актуалните заплахи на хакерите. Сред някои от устройствата, които ще бъдат засегнати  от ограничението са LG Optimus Black, HTC Desire, Motorola Droid Razr, Samsung Galaxy S2 и др. Собствениците на iPhone 4 и по-старите версии на смартфоните също ням а да са оптимизирани за WhatsApp от 1 януари. За да проверите коя версия на Android използвате трябва да изберете "Settings>About Phone", докато при iPhone това може да стане от "Settings>General>Software Update".   Oще от Digital: Как работи функцията за самоизтриващи се съобщения в WhatsApp
WhatsApp
WhatsApp вече поддържа видео разговори и от компютри
WhatsApp вече поддържа видео разговори и от компютри
WhatsApp е популярно приложения за комуникация, което има ключово значение за екосистемата на Facebook. Компанията вече работи над идеята да слее в една платформа Messenger, WhatsApp и Instagram. Това е дългосрочна цел, която изисква и преодоляването на множество технически препятствия. Докато интеграцията започне да придобива реални измерения можем да очакваме Facebook да продължат да актуализират поотделно трите заглавия. Приложенията имат различна аудитория  и профил от функционалности, които заедно предлагат най-добрата платформа за комуникация, според компанията. WhatsApp е приложение, което се използва от над 1.6 млрд. потребители месечно, което е добър показател за популярността му в световен мащаб. Световната пандемия принуждават потребителите да бъдат по-активни пред екрана на своите мобилни устройства. WhatsApp също се възползва от тези трендове и генерира рекорден трафик от началото на годината досега. Много скоро ни очаква интеграцията на една важна функция, която определено ще допадне на най-активните потребители на WhatsApp.     Последните данни на WABetaInfo разкриват, че се работи над поддръжка за аудио и видео разговори в десктоп версията на приложението. Това е възможно за водещите мобилни платформи повече от пет години, което не е случайно заради популярността на смартфоните. Адаптирането на функцията за десктоп версията на WhatsApp допълнително ще улесни милионите хора, които използват приложението. Някои потребители вече публикуваха онлайн скрийншотове, които показват, че имат достъп до опцията за аудио и видео разговори в десктоп клиента на приложението. Причините да общувате от компютрите могат да са разнообразни, като определено писането и споделяето на видео от клавиатурата и по-големите им екрани е по-практично от ограничените възможности на смартфоните. За да разботи функцията трябва да свържете мобилното устройство, но въпреки това входящите обаждания ще се пренасочват към компютъра. Разработчиците на WhatsApp се надяват до няколко седмици всички да имаме достъп до опцията за аудио и видео разговори в WhatsApp от десктопа.   Още от Digital: WhatsApp вече предлага мобилни разплащания
Google Play
Кои са най-добрите приложения в Google Play през 2020г.
Кои са най-добрите приложения в Google Play през 2020г.
Oстават броени седмици до края на календарната година, която бе изпълнена с множество неочаквани проблеми за повечето производители. За съжаление пандемията от коронавирус може да се определи като събитието на 2020г. Много производители се оказаха силно засегнати от кризата, което се отрази сериозно на мобилната индустрия. През първата половина на годината световния пазар на смартфони отчете два пъти последователен спад от над 20%, което е добра илюстрация за лимитациите в началото на 2020г. Вече се забелязват сериозни признаци на възстановяване на индустрията, като края на годината е добър повод за равносметки. Именно заради това Google публикува традиционната си класация за най-популярни приложения в своя онлайн магазин за мобилни приложения.     Драстичните промени в ежедневието предизвикани от социалната изолация са причина за голямо търсене на приложения за стрийминг. Не е изненадващо, че класацията за най-изтегляни приложения се оглавява от Disney+. Сред другите популярни решения за потребителите са Reface, Whisk, Micрosoft Office, Speekoo, The Pattern, VITA, Vimeo Create, Dolby On: Record и Centr. Голям трафик генерират приложенията, които обещават по-добро настроени и дигитален начин да разпуснете и да се справите с напрежението. Loona е заглавие, което се възползва сериозно от тези трендове, предлагайки смарт възможности да се oтървете от стреса и да отпoчинете качествено. Редакторите на компанията използват Genshin Impact за най-добрата игра в  Google Play за 2020г.     Въпреки това избора на потребителите се спира върху SpongeBob: Krusty Cook-Off. Някои от другите заглавия, които генерират солидни инсталации са Legends of Runeterra, The Seven Deadly Sins, Cell to Singularity, Grand Hotel Mania, EverMerge и др. Потребителите проявяват и голям интерес към заглавия, които им позволяват да извлекат повече от своето ежедневие. Добър пример сa Zoom, Centr, Intellect, Explorest, Paperless Post, Medito, ShareTheMeal и др. Общите тенденции при потребителите в различните държави по цял свят са сходни, но като цяло се забелязва сериозен ръст в приложенията за стрийминг и софтуера, който помага да се справим с напрежението в динамичното си ежедневие.   Още от Digital: Защо се случва някои приложения да изчезват от Google Play и Аpp Store
Facebook Messenger
Функцията за самоизтриващи съобщения вече е налична за Facebook Messenger и Instagram
Функцията за самоизтриващи съобщения вече е налична за Facebook Messenger и Instagram
Изпращането на съобщения е спонтанен момент, с който обикновено искате да споделите нещо, да изкажете емоция или да изразите мнението си пред своите приятели, познати и любими хора. Популярните приложения за комуникация ни предлагат невероятни възможности да създаваме и персонализираме своите съобщения с емотикони, GIF-ове, стикери с добавена реалност и др. Има някои случаи когато без да искаме изпращаме даден текст или объркаме името на получателя. Това може да е доста неприятно, особено ако съобщението включва лични неща и попадне в неподходящ човек. Facebook Messenger е една от най-големите платформи за комуникация, която скоро ще предложи собствено решение на този проблем. Софтуерните инженери на компанията са готови с нова функция, която се казва Vanish Mode. Както името подсказва това е опция, позволяваща изпратено съобщениЕ да бъде изтрито в чата след определен период от време. В конкретният случай на Vanish Mode премахването на текста става, когато отсрещният човек прочете и види съобщението, съобщава SlashGear.     Интеграцията на Vanish Mode ще добави още едно ниво на сигурност във Facebook Messenger, предотвратяйки запазването на съобщението с сървърите на компанията или устройството на вашия събеседеник. Следващата стъпка е Facebook да ни представят и възможност да избираме определен времеви период, след който да се изтриват съобщенията. Това вероятно ще стане факт на по-късен етап. Vanish Mode е подходящо решение за още един проблем, а именно когато някой прави скрийншот на чата. Ако сте активирали новата функция ще бъдете уведомени кога и кой участник в разговора заснема съобщенията. Първоначално Facebook няма да спират заснемането на скрийншота, а просто ще ви съобщават, че се случва в реално време. Новата функция вече е достъпна за част от потребителите на Facebook Messenger и в кратки срокове ще може да се използва от всички. Планира се и интеграция за Instagram. В заключение ще отбележим, че за активирането на Vanish Mode трябва да плъзнете пръста нагоре в даден чат, както и да направите обратното движение, за да го спрете.   Oще от Digital: Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
WhatsApp
Как работи функцията за самоизтриващи се съобщения в WhatsApp
Как работи функцията за самоизтриващи се съобщения в WhatsApp
WhatsApp е приложение, което винаги се е отличавало със своята "Еnd-To-End Encryption" система за криптиране на файлове. Това гарантира поверителността на чатовете, като разработчиците тестват различни креативни начини,с които да улеснят потребителите. Facebook интегрираха опция за мобилни разплащания в WhatsApp още през лятото и имат амбициозни планове за бъдещето на приложението.Някои от конкурентните заглавия като Viber предлагат и възможност да изпратите съобщение, което се изтрива от чата след определен период от време. WhatsApp също подготвят подобна функция, която до броени дни ще е достъпна за устройствата с Android, iOS, Kai OS, както и за уеб версията на приложението. Самоизтриващите се съобщения ще могат да се използват и в груповите чатове в WhatsApp. Максималният период за изтриване на постовете е седем дни. Потребителите трябва да активират настройката от менюто на WhatsApp, което ще може да стане от "Disappearing Messages". Активирането на новата функционалност няма да премахне настоящите съобщения с контактите в приложението, съобщава TechRadar.     Важно е да уточним, че ако изпратите самоизтриващо съобщение в друг чат е необходимо в него също да е активирана "Disappearing Message" функцията. В противен случай няма да е видимо за другите потребители. Ако друг потребител не види съобщението в продължение на седем дни WhatsApp ще го изтрие автоматично. За максимално улеснение ще е възможно да правим скрийншот на "Disappearing Messages" съобщенията, но също да копираме и поставяме съдържанието преди да изчезнат.  WhatsApp ще активира по подразбиране запазване на мултимедийните файлове в албума със снимки на мобилното приложение. Файловете от изтриващите съобщения ще се премахват от съответните чатове, но ще се запазват в устройството, ако използвате "Auto-Download". За да управлявате функцията отворете "Settings>Data and Storage Usage".   Oще от Digital: Нови функции ще улесняват управлението и изтриването на информация от WhatsApp
Google Play
Google Play вече ще показва кои Android приложения са популярни
Google Play вече ще показва кои Android приложения са популярни
Собствениците на устройства с Android имат достъп до най-разнообразната колекция от мобилни приложения. Google Play предлага и впечатляваща селекция от аудио и електронни книги, музика, филми и подкасти. Онлайн платформата има ключово значение за популярността на Android и неслучайно е обект на постоянни актуализации. Компанията използва сложни алгоритми с изкуствен интелект и множество с филтри, с които да гарантира, че приложенията в Google Play са безопасни за потребителите. Google се справят доста добре с тази задача и успяват да блокират повече от 99% от всички потенциални заплахи за смартфоните с Android. Oт Google експериментират също и с различни промени, които да улеснят откриването на съдържание и навигацията в онлайн магазина. По този начин изтеглянето на мобилни приложения да изисква едва само няколко кликвания. В горната част под вградената търсачка на Google Play ще откриете "For You", "Top Charts", "Categories" и "Editor's Choice" секциите, от които да намерите и изтеглите желания софтуер.     Освен името на мобилното приложение и неговата икона можете да видите в коя категория попада, но също и общия рейтинг. Tака можете да придобиете по-добра представа за самото заглавие без дори да отваряте неговата самостоятелна страница в Google Play. Много скоро ще виждаме информация за още един ключов индикатор, който илюстрира популярността на определено приложения. Google ще ни показват с допълнителна икона стрелка във възходяща и низходяща посока, която показва актуалните трендове в изтеглянията на съответното заглавие. Информацията е базирана на последните инсталации, които отчита дадено мобилно приложение. По този начин веднага ще разберете дали има отлив от потребители или необичайно висока активност още преди да отворите страницата на съответната игра или приложение. Ако искате да проверите сами тази информация трябва да отворите Google Play и да стартирате "Top Charts", където ще видите списъка с актуалните трендове.     Oще от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
Zoom
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom се превърна в синоним на приложения за видеоконференция през изминалите тримесечия. Световната пандемия не само не засегна, но дори стимулира популярността на заглавието в световен мащаб. Zoom продължава да задава тенденциите в модерните софтуерни решения за комуникация и този тренд с пълна сила ще развива този сектор през 2021г.  Красноречив пример за успеха на Zoom е факта, че стойността на акциите на компанията се увеличиха с повече от 400% през последните 12 месеца. По този начин приложението има пазарна капитализация от над $100 млрд., за което в голяма степен допринесе социалната изолация на големи групи хора заради кризата с COVID-19. Разработчиците на Zoom предоставиха няколко големи актуализации, с които допълнително подобриха работата на приложението и го направиха по-атрактивно за масовия потребител. Съсем закономерно компанията търси начини как да монетизира по най-добър начин популярността на Zoom в световен мащаб.  Сега разбираме за първата мащабна стъпка предприета от компанията в тази насока през новата година.     От BusinessInsider ни информират за мащабна акция на компанията, която цели да реализира продажбата на акции на стойност от $1.5 млрд. Все още не знаем кога ще стартира борсовото предлагане, като Zoom твърдят, че това ще се случи "скоро". Инвеститорите реагираха мигновено и това доведе до 6% спад в стойността на акциите на Zoom. Според данните JPMorgan са наети като посредици в предлагането и ще получат опция да изкупят $225 млн. акции на Zoom в рамките на 30-месечен период. Предстоящата продажба на стойност от $1.5 млрд. означава, че ще бъдат пуснати в свободна търговия над 4.3 млн. акции. Това е приблизително 1.5% от общия капитал на Zoom. Приходите генерирани от приложението през първите девет месеца на 2020г. отчетоха ръст от 310% и достигнаха до $1.8 млрд. Нетната печалба се увеличи от $10 млрд. до $412 млн. Zoom са уверени, че могат да бъдат дори още по-успешни през 2021г.   Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
TikTok
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
iPhone 12 серията предлагат доста иновативни технологии и новости, като поддръжката за 5G и най-мощния мобилен процесор. Камерите са обект на специално внимание, като това са първите смартфони на Apple, които имат LiDAR сензори. Функцията е налична в iPhone 12 Pro и iPhone 12 Pro Max, като LiDAR сензорите позволяват на устройствата да придобият по-добра представа за заобикалящата реалност. Технологията извършва в реално време изчисления за времето необходимо на светлината да достигне до даден обект, да се отрази от него и да се върне в първоначалната позиция. Едно от най-забавните приложения на LiDAR ефектите е възможността да добавяте AR ефекти върху реалната среда в снимките и клиповете, които правите от смартфоните. TikTok e приложение, което се превърна в световен хит с атрактивния начин за споделяне на кратки видео клипове и сега представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност. Визуализацията представлява дигитална сфера, която отброява в обратен ред пет секунди и като фойерверка се превръща в цифрата 2021.     Едва ли има по-атрактивен начин TikTok да отбележат подобаващо новата година и да поздравят своите милиони потребители по цял свят. Разработчиците ще продължат да експериментират с нови начини за взаимодействие между дигиталната и реалната среда. Със сигурност ще видим още AR ефекти в приложението през следващите месеци. Технологията също така е подходяща и за генериране на 3D модели, което е друга сфера, в която TikTоk са фокусирали вниманието си. Платформата за споделяне на кратки видео клипове изглежда има доста амбициозни планове как да забавлява огромната си аудитория през 2021г.   Още от Digital: TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
Instagram
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Социалните мрежи са сфера, която от години се доминира от Facebook. Въпреки това днес има разнообразие от подобни приложения за забавление и комуникация.Традиционни платформи като Twitter, Tumblr и Pinterest, които формираха уеб пространството като интерактивно място за комуникация бяха наследени от по-модерни заглавия. Instagram промениха начина, по който споделяме снимки, докато Snapchat създаде концепцията за кратките съобщения, които изчезват. Популярността на WhatsApp също допринесе за еволюцията на мобилните приложения за комуникация.Неслучайно Facebook инвестираха сериозни средства, за да купят Instagram и WhatsApp, които заедно с Messenger за внушителна мрежа от потребители, инфлуенсъри и рекламодатели. Единственото заглавие, което има потенциала да заплаши доминацията на Facebook е TikTok, което се радва на голяма популярност сред най-младата част от аудиторията. Приложението на ByteDance вече е инсталирано над 1.5 млрд. пъти и се превръща в сериозна платформа за най-големите рекламодатели. Въпреки проблемите с американското правителство и забраната в ключови пазари като Индия е факт, че TikTok вече се превърна в световен хит.     Шефът на Instagram, Адам Мосери в свое изявление дори си позволи да определи TikTok като най-големият конкурент на приложението досега. Най-притеснителното е невероятният и устойчив ръст в потребителите, който продължава да регистрира заглавието на ByteDance въпреки пандемията. Instagram планират да комбинират да комбинират най-големите предимства на своята платформа за онлайн шопинг и приложението Reels, което предлага сходни функции за ъплоуд на кратки видео клипове като TikTok. По този начин приложението ще опита да отмъкне аудитория сред авторите на съдържание и рекламодателите от своя конкурент. Включването на опция за шопинг в Reels се очаква да превърне услугата в по-атрактивен избор за повече хора.   Още от Digital: Instagram представиха Reels - своя конкурент на TikTok
TikTok
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
От началото на пандемията досега доста представители на бизнеса трябваше да се примирят със спад в приходите и да отложат премиери на предстоящи продукти. През първата половина на годината имаше и доста сериозен хаос с доставките на компоненти, което се отрази дори на брандове като Samsung и Apple. Все пак има някои компании и услуги, които могат да се похвалят, че дори станаха по-популярни в контекста на COVID-19 кризата.Един от примерите е приложението Zoom, което продължава да доминира сегмента на приложенията за видеоконференция. Другият пример за впечатляващ успех по време на пандемията е TikTok. Заглавието на ByteDance се превърна в абсолютен хит и въпреки забраната да се използва в някои страни продължава да оглавява класациите при мобилното устройство. TikTok се радва на голяма популярност сред най-младата аудитория, предоставяйки удобен начин за създаване и качване на кратки клипове с продължителност до 60 секунди. Няма как да не сте виждали клипове с логото на TIkTok качени и в други социални мрежи.     Разработчиците на мобилните приложения експериментират с различни идеи как да ни накарат да бъдем по-активни в своите профили. Именно заради това ByteDance виждат потенциал в идеята да увеличат максималната продължителност на клиповете в TikTok. По този начин авторите на съдържание ще разполагат с още повече възможности да създавате интересни клипове и да привличат аудитория. Според информация на CNet вече се тества опция за качване на видео в TikTok с дължина до 180 секунди. Това е при пъти повече от настоящото ограничение. Някои потребителите вече могат да се възползват от триминутните клипове в TikTok. В момента хората, които искат да качат по-дълго видео трябва да го направят на няколко отделни части. Много хора, обаче не са доволни от този начин на разделяне на видеото на по-малки части. Новата функция ще предложи решение на този проблем. Все още няма официално потвърждение от ByteDance колко време ще продължат тестовете и кога можем да очакваме 3-минутните клипове да са достъпни за всички.     Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
ТikTok продължава да подобрява рекорди с впечатляващия трафик, който генерира. Мобилното приложение вече е световен хит с потребителска база, която може да се сравнява с водещи платформи като Facebook. Разработчиците от ByteDance опитват различни концепции, с които да ни накарат да прекарваме повече време в TikTok. Последното нововъведение на мобилното приложение се казва "Learn On TikTok" и както името подсказва представлява секция предназначена да обучава потребителите. Още преди няколко месеца стартира онлайн кампания с хаштаг "LearnOnTikTok", която провокира интереса на някои от премиум авторите на съдържание в TikTok. Сега разбираме, че TikTok доразвиват концепцията с новата Learn секция, която ще предложи разнообразна колекция от "How-To" клипове. Това  не е случайно, тъй като от години най-популярната категория видео в YouTube само именно клиповете, които ви показват как да правите определени неща. Функцията ще е достъпна в горната част на началния екран, където са традиционните раздели "For You" и "Following", което ще улесни откриването на съдържание в новата секция.     За да се стимулира създаването на съдържание в "Learn" секцията е формиран инвестиционен фонд с повече от $50 млн. Тези средства ще бъдат изразходвани специално за промотиране на образовaтелни видео клипове. TikTok също така смятат да привлекат вниманието на учители и представители на образователни институции по цял свят, информира TechCrunch. Компанията ще опита да гарантира максимално качествено съдържание в "Learn" и планира проекти с много известни личности и неправителствени организации. Тепърва ни очакват още изненади, които ще превърнат мобилното приложение в още по-добър източник на атрактивно съдържание. Засега функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, но вероятно скоро TikTok ще я представят за всички профили.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
Moбилните приложения превърнаха смартфоните в най-продаваните устройства в индустрията. Последните доклади на анализатори показват, че разполагаме с все повече инсталирани заглавия. Разпространението на коронавируса само задълбочи тези трендове, карайки милиони хора да седят все повече пред екраните на смартфоните. Освен игрите, които традиционно са една от най-популярните категории се забелязва и впечатляващо увеличение в трафика на приложенията за видеоконференция. Още от началото на годината TikTok се превърна в световен хит, който регистрира повече инсталации дори от приложения като Messenger, Instagram и WhatsApp. Специфичния акцент върху най-младата аудитория изглежда продължава да бъде печеливша формула за разработчиците от ByteDance. След впечатляващото представяне през първата половина на годината TikTok продължава да оглавява класациите за приложения с най-голям трафик. Това респективно е предпоставка и за рекордни приходи, информира GizChina. Данните на SensorTower ни информират, че TikTok е най-печелившото мобилно приложение за смартфони през октомври, което се дължи главно на популярността сред iOS устройствата по цял свят.     ТikTok е генерирало приходи в размер на $115 млн. през месец октомври, което е  6.2 пъти повече от същите резултати преди година. Любопитен факт е, че 86% от приходите са от Китай, като 8% от печалбата е от американските потребителите на приложението. По този начин TikTok успява да изпревари заглавия като YouTube и Netflix. Второто приложение, което генерира най-много приходи през октомври е YouTube с реализирането на $94 млн. за изминалите 30 дни. Това е доста сериозно постижение, което отчита стабилен ръст от 98%, спрямо същите резултати година по-рано. Повече от 56% от печалбата е извършена от смартфони, които работят с американските мобилни оператори. Когато говорим за брой изтегляния TikTok отново може да се похвали с най-добро представяне. Мобилното приложение има 66 млн. нови инсталации през октомври, което е с 9.5% повече от предходната година. По този начин TikTok се превръща в лидер по брой изтегляния и инсталации за водещите мобилни платформи за пореден месец през 2020г.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
Foursquare
Главният изпълнителен директор на Foursquare напуска компанията
Главният изпълнителен директор на Foursquare напуска компанията
Foursquare е приложения със социални елементи, чиято цел е да помогне на потребителите да откривят и споделят информация за вълнуващите локации, които посещават.  Всеки път, когато използвате софтуера ще споделяте данни със своите приятели. Изтеглянето на Foursquare ще предложи интеграция с Facebook и Twitter. По този начин веднага ще можете да видите какво правят любимите ви хора във всеки един момент. Интелигентната система за "Check In" е друг забавен начин да взаимодействате и комуникирате в приятелтие си. Ако посещавате за пръв път дадена локация определено можете да разчитате на Foursquare за по-бързо откриване на атрактивни дестинации. С  течение на времето Foursquare разшири значително потребителската си база и предложи още повече възможности за намиране на интересни места и споделяне на коментари за тях в приложението. Еволюцията на софтуера продължава с пълна сила и през 2020г., въпреки неприятните трендове свързани с пандемията от коронавирус. Въпреки това сега разбираме за напускането на най-важния човек в структурата на Foursquare, съобщава WSJ.     Това е главният изпълнителен директор, Дейвид Шим, който планира да се оттегли от своя пост на 1 януари. Вече знаем и името на наследника на досегашния шеф на Foursquare и това е Гари Литъл, който досега бе част от борда на директорите. Основната причина за напускането на Дейвид Шим е желанието му да потърси нови бизнес възможности и проекти. В момента приложението предоставя разнообразна статистическа информация, която помага на брандовете да подобряват своя подход в привличането на клиенти. Така например могат да видят какъв е действителният ефект от бюджета за дигитален маркетинг и приноса за развитието на техния бизнес. По този начин Foursquare улеснява не само потребителите, но и локалните представители на бизнеса. Тук е момента да уточним, че Дейвид Шим се присъедини към Foursquare през миналата година след придобивнането на Placed. Само преди няколко месеца Foursquare сля своите операции с Factual Inc, като тази сделка вероятно също има значение за решението на Дейвид Шим да напусне своя пост.   Още от Digital: Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
DMCA.com Protection Status