Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
751 резултата за мобилни приложения
Google Play
Google Play вече ще показва линкове за геймплей клипове от YouTube
Google Play вече ще показва линкове за геймплей клипове от YouTube
Екосистемата от приложения на Google позволява да улесним почти всеки аспект от ежедневието ни. Приложения като YouTube, Маps. Gmail. Photos. Meet са важни фактори за успеха на компанията в мобилната индустрия. Интеграцията на личните данни в Google профилите позволява да се възползваме по най-добрия начин от всички полезни функционалности, които ни предлага технологичния гигант. Аndroid превъзхожда iOS oсновно с повечето опции за персонализация, по-големия брой приложения в Google Play. Разбира се Apple също има важни предимства, тъй като iPhone са по-бързи, имат по-интуитивен интерфейс, по-добри камери и предлагат повече премиум функционалности. Независимо от личния ви избор Google Play има изключително важно значение за доминацията на Google при смартфоните.  Сега разбираме за поредният интересен ъпдейт, над който работи компанията, за да улесни откриването на атрактивно съдържание за смартфоните с Android. Някои потребители вече имат достъп до функция, която показва популярни геймърски видео клипове в описанията на игрите.  Така потребителите могат да придобият още по-добра представа за възможностите на най-добрите заглавия в Google Play.     Скрийншот показва как препоръчано съдържание от YouTube е показано в Google Play описание на съответното приложение в новата "Watch Others Play" секция. Както името подсказва това е допълнителна секция, с която можете да видите видео клипове на хора, които играят заглавието.  Можете да скролвате между различни клипове като местите своят пръст в хоризонтална посока. Google изглеждат тестват този тип препоръки, за да ни накара да прекарваме повече съдържание в своите профили.  Няма да е изненадващо, ако Google предложат по-добра интеграция между YouTube Gaming платформата и милионите собственици с Android, които обичат да играят на смартфоните всеки ден. Засега функцията има само тестов характер, но показва нагледно, че Google искат да започнат да ни показват клипове с популярни видео сесии на геймплея на популярни заглавия. В крайна сметка всяко подобрение, което улеснява работата ни е добро дошло за нас потребителите.  Google разпространяват функцията през сървърите си, което означава, че няма да се налага да изтегляте сами новата версия на приложението им.    Още от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
Facebook Messenger
Facebook Messenger вече ще ни сигнализира, ако сме жертва на измама
Facebook Messenger вече ще ни сигнализира, ако сме жертва на измама
Мобилното приложение за комуникация бе ъдпдейтнато с доста нови функционалности през последните седмици. Вече ви съобщихме за премиерата на Facebok Messenger Roomes, което е разработено като конкурент на Zoom и платформите за видеоконференция.  Това няма да бъде единственото подобрение, което скоро ще видим във Messenger. Oт компанията подогтвят няколко нововъведения, които са предназначени да ни предложат още по-висока степен на защита. Конкретен приоритет при въпросните опции е да се сведе до минимум възможността да станете жертва на онлайн измама и данните ви да попаднат в чужди ръце. Благодарение на усъвършенстваните алгоритми с машинно обучение ще можем да се възползваме от функциите, дори когато бъде въведена новата система за "End-To-End" криптиране на информацията във Facebook Messenger. Това е само един от елементите от амбициозната стратегия да имаме достъп до най-сигурната платформа за комуникация, която обединява Messenger, WhatsApp и Instagram. Специфичните особености на всяко от приложенията, обаче изискват технологично време за реализирането на подобна интеграция.      Докатo очакваме това да се случи разбираме за последния ъдейт на мобилното приложение, който включва алгоритъм за разпознаване на профили, опитващи да имитират реални хора от списъка ви с приятели. В този случай ще се следи сходство в изписванията на имената, което е най-често срещанията метод за заблуждаване на потребителите по този начин. Компанията тества тази идея още от началото на март и ще предостави актуализация за iPhone до броени дни. Алгоритмите на Facebook ще следят също за необичайна активност в акаунтите за изпращане на твърде много съдържание за кратко време и други симптоми на ботовете иа автоматизирани профили. Messenger ще показва допълнително меню, което показва полезни съвети за хората, които не се чувстват комфортно в комуниикацията с даден човек. Така ще могат и да го блокират, като тази функция е предназначена предимно за най-младата аудитория. По този начин Facebook Messenger искат да се противопостави на опитите възрастни хора да водят неподходяща комуникация с деца.     Oще от Digital: Как да използваме двуфакторната автентикация във Facebook без нужда от телефонен номер
App Store
Apple oтчетe най-големия ръст в изтеглянето на приложения от App Store от три години насам
Apple oтчетe най-големия ръст в изтеглянето на приложения от App Store от три години насам
Дневният ни ритъм претъпя неподозирани промени през последните няколко седмици в контекста на пандемията с COVID-19. Много неща от ежедневието се промениха и навиците на доста хора предприеха съвсем друга посока заради заплахата от коронавируса.  Всички тези процеси засегнаха драстично технологичната индустрия и се отразиха на продажбите на хардуер в редица сегменти. В момента може би приложенията за видеоконферентни разговори са единствените, които отчитат ръст в трафика и се радват на голяма популярност.  Може да прозвучи странно, но App Store също може да се похвали, че разпространението на COVID-19 не само не се е отразило, но дори е допринесло за успеха на онлайн магазина. Причината е, че потребителите са изтегляли огромно количество игри и приложения, докато са прекарвали време вкъщи, докато са под карантина.  Според официалните данни на Morgan Stanley изтеглянията на съдържание от App Store през април представляват най-успешния месец за онлайн магазина за мобилни приложения от септември 2017г. досега, съобщава PhoneArena.     Оказва се, че потребителите са инсталирали с 31% повече мобилни приложения през април, спрямо същия месец преди година. Приходите в App Store са отчели ръст от 19% за идентичния период, което също е добър показател. Конкретните данни разкриват, че броя на изтеглени приложения отчитат ръст от 40% през април.  Това е доста впечатляващо постижение, което е рекордно за Apple от три години насам. Успоредно с това компанията реализира увеличение в изтеглянето на мобилни приложения за четвърти пореден месец.  Любопитното е, че преобладаващата част от приходите са генерирани от активността на потребителите в десет държави, като конкретната цифра е около 90%. В момента има над  900 млн. активни смартфона iPhone, които имат достъп до услуги като Аpple Music, Apple Arcade, Apple News+, Apple ТV+ и др.  Тези услуги са ключови за генерирането на приходи, тъй като таксуват потребителите с месечни такси. Технологичният гигант не крие плановете си да продължи да инвестира в своята екосистема, за да я направи още по-атрактивна за потребителите.   Още от Digital: Как да изтегляме безплатно приложения за iPhone от App Store
Facebook Discover
Какво представлява приложението Facebook Discover
Какво представлява приложението Facebook Discover
Facebook вече сa започнала усилени тестове с ново приложение, което се казва Discover. Идеята на софтуера е да осигурява на потребителите достъп до безплатен интернет за определен период от време. Този проект е част от мащабната стратегия на Facebook да свързва колкото се може повече хора всеки ден. Всъщност Facebook Discover е мобилно приложение, което доразвива концепцията на Free Basics програмата, която се използва в над 55 държави по цял свят. Съществената разлика е, че при новото заглавие няма ограничение в уеб сайтовете, които се посещават. Безплатният трафик на мобилни данни се осигурява от мобилните оператори, с които Facebook си партнира в отделните държави. Разработването на Facebook Discover е вдъхновено от идеята да се предостави повече свобода на хората, които нямат постоянен достъп до до добра връзка към интернет. В някои отдалечени райони много често дори няма обхват и Facebook Discover може да бъде подходящо именно в подобни ситуации. На този етап тестовете са ограничени до Южна Америка, предаде CNet.     Разпространението на коронавируса също така може да направи Facebook Discover още по-подходящо решение за доста хора по цял свят. Има милиони потребители, които нямат постоянен сигнал и често губят връзка към интернет. Новото приложение е създадено да ги улесни, като им позволи безплатно да сърфират за определени периоди от време. Конкретната продължителност на тези периоди е резултат от преговори между Facebook и локалните телекоми в различните страни. Досегашните тестове показват, че ако операторите предоставят средно около 10МВ данни на ден е възможно да се отворят между 10 и 40 уеб сайта. Социалната мрежа иска допълнително да увеличи тази стойност, за да превърне Facebook Discover в още по-атрактивно решение за потребителите. Участието на съответните мобилни оператори става на доброволен приницип, като те самите определят данните, които предоставят на ден, седмица и месечно. След като отворите Facebook Discover автоматично ще видите списък с най-посещаваните уеб сайтове в съответната държава. В следващите седмици ще продължат експериментите на компанията. Тепърва ще разбираме кога можем да тестваме Facebook Discover и в европейските държави.   Още от Digital: 5 полезни решения при проблем с интернет връзката
Facebook
Facebook представи приложение за комуникация между двойки с името Tuned
Facebook представи приложение за комуникация между двойки с името Tuned
Facebook постоянно експериментират с нови функции, които да ни принуждават да прекарваме повече време в своите профили. Разработчиците им също така тестват и  различни приложения с ограничен брой потребители, за да продължат да ни свързват с любимите хора. Скоро Facebook представиха нова функция за запознанства в акаунтите на потребителите, а сега доразвиват тази идея. Социалната мрежа е готова с нов продукт, който се казва Tuned и е разработен специално за влюбените, като им предоставя по-приятно място за онлайн комуникация. Първото нещо, което знаем за мобилното приложение е, че изисква телефонните номера на потребителите, за да функционира. Facebook Tuned предоставя удобен начин на двама души да комуникират свободно с текстови съобщения, гласови обаждания, както и да си изпращат разнообразни мултимедийни файлове. Приложението все още има тестов характер и тепърва ще бъдат добавяни нови възможности към Facebook Tuned. Този продукт се разработва от специална дивизия на компанията, която се казва New Product Experimentation (NPE). Подразделението бе сформирано от компанията през лятото и вече представиха първите си няколко атрактивни продукта. Facebook Tuned има за цел да насърчи влюбените да прекарват повече време виртуално и да се фокусират върху важните за тях неща. Предвидена е възможност за споделяне на музикално съдържание от Spotify и iTunes, което е подходящо да изненадат своя партньор и да се забавляват през целия ден. Специална функция предоставя възможността за създаване на персонални стикери и емотикони, предаде TheVerge.  Използването на Facebook Tuned не изисква активен профил в социалната мрежа. Ако всичко върви по план приложението ще се превърне във виртуален дневник за връзката на двама души. Така ще могат да си припомнят вълнуващи моменти и да останат свързани, дори когато се намират на разстояние от един до друг.  Тепърва ще се разработват допълнителни функции, за да се направи Tuned още по-атрактивна платформа за потребителите. Facebook се нуждаят от време и ще разчитат на обратната връзка със своите потребители, за да подобряват интерфейса и функциите на приложението, което засега е достъпно само за iOS.   Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Google Play
Google Play започва да скрива търсенията на мобилни приложения на тема коронавирус
Google Play започва да скрива търсенията на мобилни приложения на тема коронавирус
Дигиталният свят също е засегнат от разпространението на коронавируса по цял свят. Още в началото на януари например Google активираха т.нар. "SOS Alert функция". Това означава, че потребителите виждат с приоритет информация свързана с епидемията, която е качена от достоверни източници. По този начин всеки може бързо да разбере най-важното, а и се слага край на манипулацията с фалшиви новини. Google продължава да следи внимателно начина, по който търсим новини за вируса от смартфоните.   Собственици на устройства с Android сега забелязаха, че извършването на търсене на тема "Coronavirus" в Google Play не показва никакви резултати. Същото е и с "COVID-19", което е официалното име на вируса, независимо в коя секция на онлайн портала се ровите. Крайният резултат при заявките включващи двете думи е "No Results Found". Най-вероятно филтрите на Google по подразбиране са блокирали търсенето по тези заявки в секциите за книги, музика, игри, приложения и телевизионни шоута, съобщава 9to5google.   Една от възможните причини е Google да искат да спрат спекулациите и да предотвратят качването на мобилни приложения, които си правят реклама от темите за коронавируса. Дори наличието на думата "Coronavirus" само по себе си е предпоставка за много кликвания и респективно можете да доведе до голям брой изтегляния. Скриването на съдържанието свързано с "коронавирус" е един от начините за превенция на софтуер, който се опитва да открадне личните ни данни, докато се опитваме да разберем повече за заразата.   Още от Digital: Google Play вече ще инсталира автоматично приложенията, за които сме се регистрирали предварително
Instagram
Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението
Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението
Instagram предлагат разнообразни възможности да управлявате и контролирате хората, с които си общувате с приложението. Разработчиците постоянно ни изненадват с нови функционалности, като последната от тях се казва "Following Categories". Както името подсказва този инструмент ще раздели списъка ви с контакти на две различни групи. Първата от тях ще включва хората, с които най-често си пишете и общувате в т.нар. "Most Seen In Feed" категория, а другата е съответно за профилите, към които сте най-малко активни в Instagram и се казва "Least Interacted With".     В тази секция ще виждате имената на потребители, с които не говорите често, както и такива, които често ви досаждат със съобщенията си. Идеята е да не губите време, а само с няколко кликвания да премахнете нежеланите от вас профили в приложението. По този начин лесно ще разчистите списъка с контакти, като се фокусирате единствено върху важните за вас хора и неща, които следвате в Instagram. Интеграцията на "Following Categories" ще ви предостави още повече контрол над съдържанието, което виждате, съобщава TechCrunch.     За да тествате функцията е необходимо да ъпдейтнете към последната версия на приложението и да изберете "Following". След това ще видите двете нови категории, в които са разделени профилите, които следвате. Имайте предвид, че данните показани в тази секция са генерирани от активността през последните 90 дни. Със сигурност всяка функция, която ни позволява по-добре и ефективно да използваме профила си в Instagram ще се възприеме положително от потребителите. Новата актуализация на Instagram вече се разпространява до съвместимите устрoйства по цял свят.   Още от Digital: Instagram вече ще скрива харесванията, коментарите и последователите на други потребители
смартфони
Как да изтегляме безплатно приложения за iPhone от App Store
Как да изтегляме безплатно приложения за iPhone от App Store
Аpp Store предлага разнообразна колекция от мобилни приложения, с които да се забавлявате от своите смартфони. Най-добрите заглавия са платени, но също така може да намерите множество предложения, които са безплатни за изтегляне.   Откриването на подобни приложения в App Store е лесна задача и изисква няколко кликвания. За целтра трябва да отворите App Store от своето устройство и да следвате няколко прости стъпки.    Ето и как да го направите, според BusinessInsider:   1. Отворете App Store.     2. Въведете в търсачката името на приложението, което искате да инсталирате. 3. Можете и да използвате разделите в долната част на екрана като "Games" и "Apps", за да откриете каквото ви трябва. 4. За да видите списък с безплатните заглавия трябва първо да кликнете върху "Apps". 5. Скролнете до секцията "Free Apps" и изберете "See All".     6. В дясната част до всяко име ще видите цената, когато заглавието е платено. 7. Ако приложението е безплатно кликнете върху "Get" бутона. 8. Трябва да потвърдите самоличността си със своето Apple ID. Можете да го направите още с Touch ID или Face ID.     Имайте предвид, че "Оpen" означава, че съответното заглавие вече е изтеглено на устройството ви. Ако кликнвте върху бутона ще го стартирате автоматично.  В същото време иконата с облаче е индикация, че притежавате даден софтуер, т.е вече сте го купили. Натискането върху името на дадено приложение ще ви покаже повече информация за него, както и бутон за изтегляне.   Още от Digital: Какво да направим ако дисплеят на iPhone не работи
Zoom
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Дистанционните методи за общуване продължават да бъдат актуална тема сред потребителите.  Само преди дни ви съобщихме, че Facebook купува платформата за споделяне на GIF файлове GIPHY за $400 млн. Това е поредният мащабен опит на компанията да доминира приложенията за забавление и социалните мрежи. Според данните финансовите параметри на сделката достигат до $400 млн. Интеграцията на внушителната колекция от GIF анимации в каталога на GIPHY към Instagram и WhatsApp ще ги превърне в още по-атрактивна платформа за комуникация сред потребителите.  Един от водещите конкуренти на Facebook в сферата на приложенията за видеоконференция е Zoom, което се утвърди като предпочитана услуга за милиони потребители, въпреки някои проблеми със сигурността. Разработчиците на Zoom сега обявиха, че спират поддръжката за колекцията от GIF анимации на GIPHY от своето приложение.  Като причина са изтъкнати предстоящи тестове на системите за сигурност, които използва Zoom, но съществува и вероятност решението да е пряко свързано със сделката между Facebook и GIPHY.     Все пак разработчиците уточняват, че достъпа до колекцията на GIPHY от чата на приложението е "временно спрян". Мерките за сигурност едва ли ще отнемат много време. Премахването на тази функционалност може да е свързано с API интерфейса, който използва GIPHY и факта, че достъп до данните вероятно вече има и Facebook. Oпасенията на конкурентите на компанията са основателни, тъй като GIPHY има над 700 млн. активни потребители. Споделянето на лична информация от профилите с Facebook и мрежата им от рекламни партньори повдига сериозни въпроси за сигурността.  Zoom вече имат проблеми от подобно естество и изглежда искат да си спестят бъдещи неприятности. Временното блокиране на GIPHY ще позволи на софтуерните им инженери да се погрижат за оптималната интеграция на приложението. Създателите на GIPHY твърдят, че не събират данни за потребителите, които използват колекцията от GIF файлове и стикери. Facebook многократно са били в центъра на проблеми със сигурността и предпазливата стратегия на Zoom ще опита да ги предпази от допълнителни инциденти.   Още от DIgital: Kак да използваме приложението Zoom от смартфон
TikTok
Кевин Майер е новият шеф на TikTok
Кевин Майер е новият шеф на TikTok
ТikTok от непознато име се превърна в социален феномен. Приложението се радва на впечатляваща популярност, особено сред най-младата аудитория. Платформата позволява заснемането на кратки видео клипове, които могат да се персонализират и със звук. В някои страни TIkTok генерира повече трафик от Facebook и другите социални мрежи, което само по себе си показва колко успешно е приложението.  Увеличението на потребителската база повдигна редица въпроси свързани със сигурността на акаунтите, които използват TIkTok, което става обект на все по-голям интерес от страна на хакерите. Сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са взели решение да назначен външен експерт, който да им позволи да продължат успеха на приложението в световния мащаб.  Именно заради това TikTok вече ще има нов главен изпълнителен директор и това е Кевин Майер. Припомняме ви, че досега той бе ръководител на "Direct-To Consumer and International" дивизията на Walt Disney. Анализаторите го определиха като водещ претендент да наследи Боб Игер като шеф на компанията, но това не се случи.      Вместо това Кевин Майер бе предпочетен пред Боб Чапек, който преди това отговаряше за парковете и курортите на компанията по цял свят. Именно това го е накарало да напусне Walt Disney и да се присъедини към TikTok.  Новият главен изпълнителен директор ще започне да изпълнява работните си задължения от 1 юни, съобщава DeadLine. Успоредно с това Кевин Майер ще бъде главен оперативен директор в ByteDance - компанията, коятo разработва TikTok. Oсновен приоритет в работата му ще бъде глобалната експанзия на TikTok. След като поеме новата си позиция Кевин Майер ще се отчита за своята работа директно на основателя на ByteDance, Иминг Жанг. Досегашният президент на компанията Алекс Жу ще бъде назначен като вицепрезидент на "Product" и "Strategy" дивизията. През последните месеци Кевин Майер отговаряше за стрийминг бизнеса на Walt Disney, който още през есента вече имаше над 50 млн. регистрирани профила. Богатият опит и контактите му в САЩ могат да се превърнат в ключовото оръжие за превръщането на TikTok в хит сред американските и европейските потребители.   Oще от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
Google
Google Read-Along е безплатно приложение, което ще подобрява четенето при децата
Google Read-Along е безплатно приложение, което ще подобрява четенето при децата
Google актуализираха своето разнообразно портфолио от приложения с премиерата на Read-Along. Това заглавие е предназначено за деца и както името подсказва е създадено да улесни процеса на четене при най-младата аудитория. Потребителите могат да го изтеглят безплатно от Google Play, като първоначално е осигурена поддръжка за девет различни езика. С течение на времето Google ще позволят да използваме приложението, докато четем на още повече езици. Всъщност Google Read-Along надгражда концепцията заложена от Bolo - друг софтуер на компанията, който изпозлзва "Speech Recognition" и "Теxt-To-Speech" алгоритми, за да помага на децата да четат и разборат съдържанието.       Още от Digital: Най-добрите образователни приложения за деца
Google Play
Как да управлявате абонаментите си за приложения в Google Play
Как да управлявате абонаментите си за приложения в Google Play
Собствениците на устройства с Аndroid могат да се похвалят, че имат достъп до най-разнообразната колекция от мобилни приложения. Само няколко кликвания са нужни на потребителите да открият множество атрактивни заглавия, с които да се забавляват в свободното време. Google Play предлага доста безплатни приложения, но най-добрия софтуер неслучайно е ситуиран в премиум категорията.  Покупката на приложенията е оптималният вариант да извлечете максимума от своето устройство.  Съществуват и редица варианти, при които решението ви да се абонирате за дадено заглавие подлежат на преосмисляне. Независимо дали не сте доволни от услугите на приложение или искате временно да спрете да плащате има как да го направите само с няколко стъпки. Ето как  да реагирате, когато искате да паузирате, спрете или рестартирате абонамента към приложение, което сте изтеглили на смартфоните от Google Play, според AndroidAuthority.     Kак да спрете абонамент в Google Play   1. Oтворете Google Play приложението. 2. Уверете се, че сте логнати в правилния профил в Gogole. 3. Кликнете върху  бутона за достъп до менюто в горния ляв ъгъл. 4. Изберете раздела "Subscriptions". 5. Oткрийте абонамента, който искате да спрете. 6. Натиснете "Cancel Subscription" бутона и следвайте инструкциите. 7. Може да бъдете попитани за причина за отказа ви да спрете даден абонамент. 8. Когато сте готови изберете "Cancel Subscription".     Как да паузирате абонамент в Google Play   1. Oтворете Google Play на устройство с Аndroid. 2. Провеете акаунта, от който сте се логнали. 3. Изберете менюто в горния ляв ъгъл. 4. Кликнете върху раздела "Subscriptions". 5. След като откриете желания абонамент избeрeте "Manage". 6. Aко приложението предлага ще видите oпцията "Pause Payments". 7. Кликването върху нея ще ви позволи да въведете срок за паузиране на абонамента. 8. Имайте предвид, че промените ще се активират на датата, на която се рестартира месечната ви сметка.   Как да рестартирате абонамент в Google Play   1. Отворете Google Play  2. Кликнете върху менюто в левия панел. 3. Изберете "Subscriptions". 4. Aко вече сте спрели или паузирали абонамент ще го видите в списъка. 5. Натиснете съответния профил.  6.  Изберете последователно "Manage" и "Resume". 7. Така ще активирате автоматично спрян абонамент за дадено приложениe.   Oще от Digital: 3 начина да купуваме приложения и игри в Google Play без кредитна карта
Microsoft Temas
Приложението Microsoft Teams вече се използва от 44 млн. потребители дневно заради COVID-19
Приложението Microsoft Teams вече се използва от 44 млн. потребители дневно заради COVID-19
Разпространението на коронавируса оказва и позитивно влияние върху някои аспекти на живота ни, което е свързано с драстичната промяна на навиците ни. Социалната дистанция и стоенето вкъщи кара повече хора да използват приложения за комуникация за общуване с любимите си хора. Изолацията и повечето свободно време правят и самите разговори по-дълги. Подходящ пример е приложението Microsoft Teams, което е генерирало интереса на 44 млн. потребители всеки ден в периода между 11-18 март. Компанията уточни, че около 12 млн. нови профила са започнали да комуникират с Мicrosoft Teams през последната седмица.   Според официалните данни 93 от компаниите, които попадат в престижния списък на Fortune 100, включително и допълнителни 650 организации с над 10 хил. служители са използвали приложението ежедневно. Забелязва се сериозен ръст в популярността на Microsoft Teams, сред някои европейски държави като Холандия и Испания, където потребителската база се е увеличила съответно 14 и 11 пъти. Потребителите във Франция също са демонстрирали голяма активност и са генерирали 7х по-голям трафик, съобщава CNet. Тези цифри позиционират Microsoft Teams като още по-сериозен конкурент на Slack.     Приложението може да се използва безплатно и от Microsoft вече стартираха кампании за привличането на лекари и други медидински лица като безопасен и удобен начин за комуникация. Така например биха могли да направят бърза консултация на пациент без да излагат на никакъв риск тялото си от коронавируса. Компанията обещават нови подобрения, които да подобрят още повече възможностите на Microsoft Teams и да го превърнат в предпочитан избор в периода на световна изолация за милиони потребители. Времето ще покаже дали приложението ще продължи да е толкова успешно за своите разработчици.   Oще от Digital: Как Microsoft ще улеснят инсталирането на ъпдейти и драйвъри за Windows 10
Huawei Search
Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Специфичната ситуация, в която е поставена компанията принуди Huawei да разработят алтернатива на Google Play Services с името Huawei HMS Core. По този начин китайският производител се надява ефективно да компенсира липсата на достъп до приложенията на Google. Huawei продължават да работят със своите партньори, за да създадат необходимата екосистема, която да стимулира продажбите на смартфони и да ги превърне в лидер в мобилната индустрия. Сега разбираме, че компанията вече e стартирала усилени тестове със собствена търсачка.   Приложението се казва Huawei Search и представлява директна алтернатива на търсачката на Google за бъдещите модели на Huawei. Собствениците на устройства на компанията ще могат бързо и лесно да откриват съдържание в интернет, както и да намират файловете, които съхраняват във вградената памет на смартфоните. На този етап приложението все още е в бета фаза на разработка и не е достъпно за всички потребители. Идеята е Huawei Search да е предварително инсталирано на новите им смартфони, които нямат достъп до Android, през 2020г.   Предвидени са допълнителни функции, с които да контролирате работата на приложението и да избирате в кои други заглавия да може да търси. Все още не знаем дали Huawei използват собствени алгоритми за търсене или си партнират с друга външна платформа. Китайският производител планира да предложи алтернативна версия на всеки един софтуер, който предлага Google, включително Weather, Mail и Maps. Все още не знаем кога ще е готова финалната версия на новата търсачка за смартфони Huawei Search.   Още от Digital: Дигиталните услуги HMS на Huawei ще са много важни за бъдещите продажбите на смартфони
Android Autо
Приложението Android Auto е инсталирано 100 млн. пъти от Google Play
Приложението Android Auto е инсталирано 100 млн. пъти от Google Play
Google представиха oфициално своята операционна система за автомобили преди пет години. Аndroid Auto е обект на постоянни актуализации, които улесняват свързването на външни джаджи и работата на потребителите. Сега разбираме, че мобилното приложение на Android Auto вече е било изтеглено над 100 млн. пъти от Google Play. Важно е да отбележим, че този софтуер не е предварително инсталиран в смартфоните с операционната система.   Именно заради това Android Auto може да се похвали със 100 млн. изтегляния, докато някои приложения на Google са дръпнати над 1 млрд. пъти. Въпреки това цифрата представлява категоричен успех за платформата за автомобили на компанията. Имайте предвид, че единствената причина даден потребител да изтегли приложението Android Auto е да може да свърже смартфона към инфотейнмънт системата на своята кола, съобщава AndroidPolice.     Популярността на Аndroid Auto е причината Google да продължава да развива този софтуер. Компанията имаше планове да спре приложението за сметка на "Driving Mode" режима в Google Assistant. Временно Google са се отказали от тази идея и ще продължат да разчитат на Android Auto през 2020г. В заключение ще отбележим, че Google Home, Google Pay и YouTube Music са другите приложения с малко над 100 млн. изтегляния на компанията.   Oще от Digital: Автомобилите на BMW ще поддържат Android Auto през 2020г.
мобилни приложения
Ето как може да проследим пътя на Дядо Коледа с Google
Ето как може да проследим пътя на Дядо Коледа с Google
Всяка година Google представят ново приложени за смартфони, което ни зарежда с позитивни емоции за предстоящите празници. Потребителите могат да се забавляват с различни игри и да научават любопитни факти, докато разглеждат виртуалното селце. Все пак най-интересният елемент от мобилното приложение е специалния тракер, с който да следите пътя на Дядо Коледа по целия свят. Тази интересна функционалност се използва ежегодно от милиони потребители на 24 декември.     Разнообразните игри на Google гарантират множество позитивни емоции, докато се опитвате да нарисувате собствено джудже или изпробвате другите игри, които предлага приложението. Тазгодишната версия на Google Къде е Дядо Коледа вече е достъпна за безплатно изтегляне от Google Play. Имайте предвид, че с наближаването на празниците от компанията обещават още много изненади, с които да спечелят вниманието и любопитството ни, предаде AndroidPolice. Kоледното настроение постепенно обхваща и другит продукти на Google. Tака например, ако въведете заявката "santatracker gifs" в Google Images ще видите специална селекция създадена от компанията. Потребителите могат да научат повече за традициите по целия свят, както и за специфичните храни в различните държави на Коледа. Ако  още не сте се заредили с достатъчно коледно настроение сега е момента да изпробвате приложението.   Още от Digital: Най-малката коледна картичка в света е 200 милиона пъти по-малка от пощенска марка
DMCA.com Protection Status