Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
766 резултата за мобилни приложения
Facebook Messenger
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Вече можем да комуникираме с бизнеса в Messenger без да имаме профил във Facebook
Facebook Меssenger е водещо приложение за комуникация, което е интегрална част от мащабната екосистема на компанията. Компанията предостави няколко актуализации на платформата от началото на кризата с COVID-19 досега.  Водещ приоритет за Facebook е да предложи максимално бърз и удобен начин на представителите на бизнеса да комуникират с потребителите във Facebook Messenger.  Tова е актуален проблем, с който са изправени доста хора особено в контекста на световната пандемия.  Facebook са оптимизирали своите алгоритми и предоставиха няколко подобрения, с които да превърнат Messenger в най-добрата услуга за комуникация с любимите ни брандове. Връзката между клиентите и бизнеса има стратегическо значение и за рекламния бизнес на Facebook. Сега разбираме за следващата голяма актуализация на мобилното приложение, което ще улесни значително общуването в Messenger.  Самият ъпдейт ще позволи на бизнеса да комуникира с потребителите, чрез чат плъгина на Facebook. Oще по-любопитното е, че това ще е възможно и без да имате профил в социалната мрежа.     По този начин компанията се надява да спечели вниманието на всички онези хора, които нямат Facebook но биха могли да се възползват от предимствата на Messenger. Новата опция предоставя възможност на бизнеса да общуваме в реално време с потребителите, чрез техния собствен уеб сайт.  Първата версия на тази чат функцията бе представена още преди три години, но досега изискваше задължително актуален акаунт в социалната мрежа. Премахването на това ограничение може да се използва от всички хора, които не използват Facebook, но имат достъп до Messenger.  Компанията изрази увереност, че с подобни решения ще предостави повече опции на своите потребители да генерират приходи по време на социалната изолация. Разработчиците ще могат лесно да адаптират чат плъгина към своите уеб сайтове и да се възползват от новата функционалност.  За целия процес са нужни само няколко кликвания във "Facebook Page" настройките на профилите.   Още от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
TikTok
Microsoft иска да купи TikTok
Microsoft иска да купи TikTok
Разработчиците на хитовото приложение вече трябваше да преглътнат неприятната забрана за използването на софтуера в Индия. По този начин TikTok се лишава от огромна потребителска база в страната, която традиционно е доста активна и респективно е солиден източник на приходи. Само преди няколко седмици ви съобщихме, че САЩ също искат да забранят TikTok. Налагането на още един бан в толкова атрактивен пазар определено може да се отрази сериозно на популярността на приложението в световен мащаб. Едва ли е изненадващо, че създателите на TikTok търсят различни варианти, с които да продължат да оперират в САЩ.  Най-обсъжданата идея през последните дни е ByteDance да продадат ТikTok на друга компания и това да сложи край на обвиненията, че споделят данни с китайското правителство. Доналд Тръмп вече изрази увереност, че е готов да подпише официално документите, които да забранят използването на мобилното приложения в страната, което допълнително увеличи напрежението върху ByteDance.     Решението на проблема е реализирането на сделка с компания, която има добра репутация пред американското правителство и може да се казва Microsoft. Софтуерният гигант потвърди в официален блог пост, че са стартирали разговори относно възможността да купят ТikTok.  Желанието на компанията остава непроменено и след среща на главния изпълнителен директор Сатя Надела с американския президент. Дискусиите се очаква да продължат няколко седмици. Мicrosoft се надяват да финализират сделката преди 15 септември, съобщава CNBC.  Евентуалното придобиване ще гарантира, че данните на потребителите, използващи TikTok в страната се съхраняват по безопасен начин в сървърите на компанията. Купуването на приложението от американска компания е единственият вариант, който може да убеди САЩ, че не съществуват връзки с китайското правителство. Според данните Microsoft планират да придобият праватa за опериране на TikTok в САЩ, Канада, Австралия и Нова Зеландия. Все още няма детайли как ще се разгрaничи работата на приложението в тези страни от държавите в Европа.   Oще от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
TikTok
ТikTok искат да се дистанцират от своя разработчик, за да избегнат забрана в САЩ
ТikTok искат да се дистанцират от своя разработчик, за да избегнат забрана в САЩ
Ако до преди няколко месеца не бяхте чували името TikTok едва ли някой щеше да изненада. Днес, обаче приложението е световен феномен, което генерира все по-голям трафик предимно сред най-младата аудитория. Според официалните данни повече от 1.5 млрд. души вече са инсталирали TikTok на своите устройства.  Другият голям индикатор за успеха на приложението е факта, че ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света. Глобалната експанзия на компанията, обаче се сблъска с неочаквани проблеми през последните седмици. Политическите отношения между Индия и Китай ескалира до такива граници, че двете страни въведоха рестрикции на своите граждани. Вече ви съобщихме, че Индия забрани над 60 китайски приложения и технологии. Сред тях попада и TikTok, което е сериозен удар за приложението, тъй като се използва от десетки милиони потребители в страната. Малко след това разбрахме, че близките връзки между приложението и режима в Китай могат да предизвикат още един сериозен бан, но този път на територията на САЩ.     Ако това се случи със сигурност ще има сериозно негативно влияние върху популярността на TikTok. Припомняме ви, че освен настоящата забрана в Индия самото приложение не е достъпно в Китай, а блокирането му в САЩ ще се отрази на неговата популярност. Именно заради това вече се обмислят варианти как TikTok да се дистанцират от своите разработчици от ByteDance. Това е част от стратегията им да не бъдат спрени в САЩ, съобщава IndiaToday.  Икономическият съветник на Белия дом, Лари Кудлоу също изрази мнение, че скъсването на връзките с компанията ByteDance е важна стъпка към избягването на подобна санкция. Според него, ако TikTok оперира като самостоятелна компания и не поддържа "близки контакти" с правителството на Китай ще продължи да е достъпно за американските потребители. На този етап не са взети никакви официални решения относно бъдещето на мобилното приложение.  Дистанцирането на TikTok от настоящите разработчици е едно от логичните решения, които могат да спестят бъдещи проблеми за набиращата популярност платформа за споделяне на кратки видео клипове.   Oще от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
TikTok
Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
Популярността на TikTok продължава да изненадва доста хора. Приложeнието се използва от 1.5 млрд. души по цял свят и се утвърди като социален феномен, особено сред по-младата аудитория. Въпреки това разработчиците от ByteDance са изправени пред неочаквани проблеми, тъй като достъпа до TikTok в някои страни вече бе блокиран. Вече ви съобщихме, че Индия забрани над 60 китайски приложения и технологии, като компанията е принудена да се сблъска с подобни рестрикции и в други страни. Със сигурност това е неприятна новина за създателите на TikTok заради стотиците милиони потребители, които използват заглавието в многолюдната държава.  В интернет се появиха и индикации, че Доналд Тръмп също е възможно да наложи санкции, които да ограничат мобилното приложение в страната. Причината са влошените отношения между САЩ и Китай, както и обвиненията, че информацията на потребителите се споделя с китайското правителство.  Oт ByteDance отричат подобни действия, но това може да не е достатъчно TikTok да бъде блокиран умишлено за американските потребители.     На този етап идеята все още се обсъжда и администрацията на Доналд Тръмп все още не е предприела реални действия. Въпреки това потребителите започнаха да се подготвят по различни начини за момента, в който няма да могат да използват TikTok.  Доста хора започнаха да мигрират към други популярни формати за споделяне на кратки видео клипове като Dubsmash, Triller и Byte, съобщава BusinessInsider. Желанието на много хора да открият алтернативни приложения също така стимулира услуги като Instagram и YouTube да предложат нови функции и формати, с които да привлекат потребителите.  Анализаторите oт Sensor Tower твърдят, че Byte е увеличило със 126% своята потребителска база след новината, че САЩ могат да спрат TikTok. Регистрирането на повече от 1000 инсталации дневно позволиха да оглави класацията за най-изтеглян софтуер в App Store.  Повече от 80 млн. американски потребители използват активно TikTok, като все още не е представена популярната функция Reels в страната. Остава да видим дали Доналд Тръмп ще наложи бан над приложението.   Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Facebook
Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
Facebook притежават три от най-популярните мобилни приложения в света и това са Messenger, Instagram и WhatsApp. Плановете на компанията да ги унифицира в една мащабна платформа за комуникация отдавна са обект на широки дискусии в интернет. Реализацията на тази идея, обаче е свързана със сериозни технологични предизвикателства.  Водещ приоритет за Facebook е да успеят да мигрират информацията от трите си приложения, като гарантират, че тя е максимално достъпна и защитена от хакери. Големият въпрос е как компанията ще успее да интегрира Messenger, WhatsApp и Instagram като едновременно предостави възможност на потребителите да избират самостоятелнно кои приложения да използват.  Изпращането на съобщения и видео разговорите не са единствените опции пред Facebook да генерират приходи от внушителния брой активни профили в екосистемата им от приложения и услуги. Нови данни публикувани от WABetaInfo разкриват за следващия важен елемент от стратегията на Facebook. Вече се тества функция за директна комуникация между WhatsApp и Facebook Messenger, което определено е доста атрактивна идея.      Инженерите на Facebook тестват няколко различни софтуерни решения, с които да ни позволяват да получаваме и изпращаме съобщения между две от най-популярните мобилни приложения за комуникация. Компанията ще увеличи хардуерния капацитет, за да обработва в реално време входящите съобщения и да синхронизира персоналните настройки на акаунтите между WhatsApp и Facebook. Разработчиците също така вече виждат референции в кода на Instagram, които подканват потребителите да комуникират с Facebook Меssenger и WhatsApp. Със сигурност на много хора ще им допадне идеята за свободна комуникация между приложенията. Facebook са изправени пред нелеката задача да гарантира по най-добър начин, че данните са криптирани и няма да бъдат споделяни с трети страни. Тепърва ще разбираме какви са конкретните им планове, но е факт, че постепенно WhatsApp и Facebook Messenger започват да се сливат в една обща екосистема за комуникация.    Oще от Digital: Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
мобилни приложения
Мобилните приложения са генерирали $187 млрд. в европейската икономика през 2019г.
Мобилните приложения са генерирали $187 млрд. в европейската икономика през 2019г.
Мобилните приложения често са наричани "сърцето" на смартфоните и това несъмнено е доста подходящо определение. Най-големите екосистеми като Android и iOS ни предлагат бърз и лесен достъп до огромна колекция от съдържание. Анализаторите постоянно предупреждават, че броя на заглавията, които изтегляме на смартфоните се увеличава постоянно. Същото може да се каже и за времето, което всеки потребител прекарва в игра или работа с любимите си приложения.  Последният доклад на The App Association (ACT) е поредното доказателство за тези трендове, тъй като разкрива, че потребителите на държавите-членки на ЕС са регистрирали впечатляващ ръст в изтеглянията и респективно в разходите, които са отделили за покупка на софтуер и мобилни приложения.  Според данните общите приходи в този сегмент достигат до повече от €187 млрд. Увеличението в трафика и парите отделени от всеки потребител за периода са комбинирани показатели от App Store и Google Play.  Изследването на ACT обхваща календарната 2019г, съобщава MobileWorldLive.     Самото проучване е финансирано от Deloitte France с идеята да разкрие повече за нагласите на потребителите на континента и приноса им за икономиката на ЕС. Конкретната информация на ACT разкрива, че разходите в размер на €187 млрд., които сме изразходвали за покупка на приложения представлява 0.4% от БВП на всички държави-членки през изминалата година.  Успоредно с това софтуерната поддръжка, разработката и дистрибуция на софтуер е допринесло за създаването на повече от 1.7 млн. работни места за същия период. Разработчиците са генерирали директни приходи в размер на €86 млрд.  В същото време €101 млрд. са стимулирани от допълнителна консумация на обикновените и бизнес потребителите. Според данните сме инсталирали със 7% повече приложения в ЕС през 2019г. спрямо същите резултати преди година. Разходите за покупки в приложенията, обаче са се увеличили с 19%. Сферите, които са предизвикали най-съществен интерес сред потребителите през последните 12 месеца обхващат области като IoT джаджи, мобилност, образование и здравеопазване.    Още от Digital: Най-добрите приложения за последните 10 години
TIkTok
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
TikTok е приложение, което генерира впечатляващ трафик. Невероятният успех на платформата стартира още през лятото и продължава с пълна сила. Вече са регистрирани над 2 млрд. инсталации на TikTоk за водещите платформи за смартфони, което е подходяща илюстрация за огромната аудитория на заглавието. Разработчиците от ByteDance постоянно ъпдейтват функционалността на приложението в опита си да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си. TikTok също така искат да се превърнат в по-атрактивна платформа за рекламодателите, което е важно за дългосрочната стратегия за набиране на финансиране.  Следващата агресивна стъпка от този план е свързана с привличането на бизнеса към TikTok. Компанията е разработила нов продукт с името "TIkTok For Business", която ще бъде в центъра на бъдещите маркетингови решения за брандовете, които предлага ByteDance.  В първоначалния си формат "TikTok For Business" ще осигурява достъп до TikTok рекламните формати, включително и "TopView" рекламите, които всички виждаме, когато за първи път стартирате приложението, информира TechCrunch.     Все пак това няма да бъде единственият продукт, който е част от "TikTok For Business", тъй като платформата ще включва още Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges и Branded Effects. На практика това решение на TikTok отваря приложението за външния бизнес и привличането на потенциална вълна от рекламодатели.  Компанията предлага различни формати, които да отговорят на изискванията на всеки бранд. Така например Brand Takeovers представляват реклами с продължителност 3-5 секунди и могат да бъдат видео клип или отделно изображение. В същото време In-Feed VIdeos  са с продължителност до 60 секунди и се възпроизвеждат с включено аудио.  Hashtag Challenges позволява на брандове да ангажират своите фенове в различни интерактивни инициативи и да ги стимулират да създават съдържание, селектирано с определен таг. Най-директният рекламен похват към собствениците на профили е т.нар. "Brand Effects", с което може да се добавят 2D, 3D и AR елементи към рекламното съобщение. Премиерата на "TikTok For Business" има потенциала да утвърди TikTok като водещо приложение за забавление .         Още от Digital: Kак да запишем видео дует в TikTok
Google Files Go
Приложението Google Files вече е изтеглено над 500 млн. пъти
Приложението Google Files вече е изтеглено над 500 млн. пъти
Eкосистемата от приложения и услуги е една от най-важните причини да искате да си купите смартфон с Android. Koмпанията се е постарала да предложи разнобразие от софтуерни решение, с които да извличаме максимума от своите смартфони независимо къде се намираме.  Едно от най-интересните им предложения се казва Google Files и представлява файлов мениджър, с който лесно да изтривате файлове и да организирате документите на смартфона. Повечето устройства с Android се продават с предварително инсталирани версии на заглавието.  Дори и да не е така можете лесно да изтеглите Google Files от онлайн магазина на компанията. Сега разбираме, че това е поредното приложение разработено от Google, което успява да премине границата от 500 млн. изтегляния от Google Play.  Tова е доста впечатляващо постижение, което превръща Google Files в един от най-добрите им продукти за мобилни устройства.     Google Files има лесен за използване интерфейс и също така ще ви препоръчва да изтриете дублирани файлове, както и други неизползвани документи, с които да освободите място.  В това число влиза и кеш паметта, която пазят приложенията в смартфоните. Разбира се можете да изтеглите външен софтуер за тази цел, но едва ли ще ви се наложи, ако поне веднъж тествате Google Files.  Независимо от личното ви мнение е факт, че 500 млн. инсталации са сериозна цифра и е само въпрос на време да разберем, кога приложението ще премине психологическата граница от 1 млрд. изтегляния.  В случай, че не сте изпробвали Google Files сега е подходящ момент да го направите.    Още от Digital: 5 полезни приложения за Google Drive, които си заслужава да пробвате
TeamViewer
Функцията за отдалечен достъп в TeamViewer вече е достъпна за всички устройства с Android
Функцията за отдалечен достъп в TeamViewer вече е достъпна за всички устройства с Android
TeamViewer е популярна платформа, която осигурява отдалечен достъп до компютрите и също така е достъпна и за мобилните устройства. Разработчиците на софтуера сега потвърдиха, че разширяват функционалността на приложението за смартфоните с Android. Потребителите също така ще имат достъп и до много допълнителни опции и инструменти, с които да бъдат максимално продуктивни.  Компанията официално потвърди, че добавя поддържа за отдалечен достъп, възможности за отдалчен контрол и въвеждане на текст от клавиатура за Android. Тази функционалност няма да бъде ограничена само за устройствата на Xiaomi, Oppo или Google Pixel.  Новият ъпдекйт на TeamViewer ще позволи на собствениците на всички смартфони с Android 7.0 или по-висока версия на операционната система да осигуряват отдалечен достъп. По този начин още повече хора могат да започнат да използват мобилното приложение, независимо какво устройство имат.  От TeamViewer твърдят, че това е била една от най-желаните функции във версията на смартфоните с Android. Досега опцията за отдалечен достъп бе налична единствено за устройствата на определени марки.      Актуализацията ще предостави необходимата свобода на обикновените и бизнес потребителите да използват пълния потенциал на TeamViewer без да се притесняват за хардуерните конфигурации. Новите подобрения ще позволят да контролирате от разстояние на практика всеки един десктоп, съобщава AndroidHeadlines. Предвидена е опция да поставяте компютъра в спящ режим, както и да се логвате от няколко различни устройства с Android. Така например може да пътувате на хиляди километри от дома си и само с няколко кликвания да отворите компютъра вкъщи и да откриете даден файл.  Имайте предвид, че за да се възползват от пълния потенциал на TeamViewer ще се наложи да инсталирате "Universal Add-On" разширeнието, както и да изтеглите Quick Support приложението от Google Play. В момента TeamViewer е регистрирало повече от 2.2 млрд. инсталации за всички платформи и подобни актуализации ще накарат потребителите да бъдат още по-активни, докато контролират от разстояние любимите си устройства.   Oще от Digital: Най-добрите програми за отдалечен достъп до компютъра
WhatsApp
WhatsApp скоро ще ни позволи да използваме един телефонен номер на няколко устройства
WhatsApp скоро ще ни позволи да използваме един телефонен номер на няколко устройства
WhatsApp е платформа за комуникация, която се използва активно от над 2 млрд. потребители по цял свят. Приложението е изключително популярно в редица страни и може да е използва на разнообразие от устройства.  Ако работите с WhatsApp вероятно сте забелязали, че регистрирането на профил и активирането му става, чрез предоставяне на актуален телефонен номер. След като въведете получения като SMS код ще заредите списъка с контакти и чатовете с другите потребители в WhatsApp.  Впечатляващият успех на мобилното приложение също така е възможен въпреки наличието на едно сериозно ограничение, а именно невъзможността да използвате няколко устройства с един и същи телефонен номер. По този начин потребителите ще имат повече гъвкавост да комуникират с любимите си хора, докато използват няколко различни смартфона за достъп до WhatsApp. В момента един телефонен номер съответства на едно устройство, независимо дали е смартфон или таблет. Разработчиците на мобилното приложение, обаче вече работят как да отстранят тази лимитация.     Експерти на WABetaInfo откриха доказателства за подобна функционалност в WhatsApp още в края на миналата година. Тогава в кода на приложението бяха намерени доказателства за "Registration Notification" уведомление, използвано за верифициране на акаунт със SMS код от второ устройство.  Допълнителен текст описва целия процес и информира потребители, че могат да се логват с един телефонен номер от няколко мобилни устройства. Функцията ще е оптимизирана, както за Android, така и за iOS. Сега няколко месеца по-късно разбираме, че това е едно от подобренията в бета версията на WhatsApp v 2.20.196.8,  съобщава AndroidPolice. Собствениците на смартфони ще могат да открият опцията в "Linked Devices" секцията в менюто с настройки. Този раздел ще замести настоящия "WhatsApp Web", който виждаме в профилите си. След като кликнете ще видите информация за всички устройства свързани към вашия акаунт.  Функцията още е тестове и засега предлага поддръжка на максимум четири устройства, но този лимит може да бъде премахнат допълнително.   Още от Digital: Защо WhatsApp може да се превърне в най-сериозната конкуренция на Zoom
Facebook Messenger
Facebook Messenger вече поддържа споделяне на екрана за Android и iOS
Facebook Messenger вече поддържа споделяне на екрана за Android и iOS
Facebook Messenger свързва всеки ден стотици милиони потребители и е ключов елемент от екосистемата на компанията. Непрестанните актуализации и огромния брой хора, използващи приложенията са причината да виждаме интеграцията на все повече функции в Messenger.  В момента конкуренцията при платформите за видео комуникация е изключително сериозна заради световната пандемия. Facebook работят над допълнителни подобрения, които да превърнат Messenger с предпочитаното приложения за видео разговори. Така ще могат да го позиционират като още по-сериозен конкурент на Google Meet и Zoom.  Aко често комуникирате с любимите си хора, приятели и колеги вероятно сте забелязали, че понякога е полезно да споделите екрана на своето устройство. Facebook също са обърнали внимание на тази идея и вече са готови с финалната версия на "Screen Sharing" функция в популярното приложение, информира CNet.     Благодарение на този инструмент всеки от нас ще може бързо да показва на други хора какво вижда на екрана, което може да е особено полезно при виртуални семейни срещи. Функцията поддържа до осем участника едновременно, което гарантира, че повечето членове на семейството ще могат да се включат, независимо къде се намират.  Ако използвате Messenger Rooms ще можете да споделяте съдържанието на дисплея с максимум 16 потребители. Компанията се надява с това нововъведение да ни предложи още по-разнообразни начини да се забавляваме с любимото си приложение. Внушителният трафик, който генерираме по време на пандемията също е причина за интеграцията на "Screen Sharing".  В продължение на няколко седмици са провеждани усилени тестове с малък брой потребители. Facebook са оптимизирали своите алгоритми и вече са отстранили всички налични бъгове, за да ни предложат тази функционалност. Определeно възможността да споделяме екрана ще направи разговорите ни във Facebook Messenger още по-интуитивни и забавни.   Oще от Digital: Facebook тестват нова функция с лицево разпознаване във Messenger
Google Play
В Европа Google Play вече показва съдържание от други държави
В Европа Google Play вече показва съдържание от други държави
Google обикновено категоризират съдържанието в своя онлайн магазин за приложения съобразно локацията. Това е причината да виждате различен софтуер, ако пътувате в чужбина. От компанията твърдят,  че така предлагат по-добро и атрактивно съдържание на собствениците с Android. Все пак има как да изтегляте игри от Google Play, които са блокирани за вашия район. Възможно е да възникнат проблеми при използването на този метод, тъй като филтрите на Google постоянно следят за неоторизиран достъп до онлайн магазина. Ако често използвате външни източници на съдържание или ви се налага да преодолявате георестрикциите на Google Play вероятно ще ви е любопитно да разберете за интересна промяна в стратегията на Google.  Компанията за първи път ще позволи официално да виждаме и откриваме съдържание от други европейски държави, съобщава AndroidPolice. Промяната засяга всички държави, които са членове на Европейската икономическа зона (ЕЕА) и ще ви позволи да виждате повече съдържание в Google Play, което досега не е било достъпно за вашия профил.     Добре е да знаете, че можете единствено да разглеждате мобилните приложения и игри, които са налични в държавите от "EEA" региона, но без да правите покупки и да можете да ги изтегляте на своите устройства. За да проверите какво е актуалното съдържание в друга страна е необходимо да отворите Google Play от браузъра на смартфон с Android.  Трябва излезете от своя Google акаунт и да скролнете до долната част на страницата, където ще видите селектора за смяна на локацията. Някои потребители вече могат да се използват от функцията, но компанията не е коментирала официално промените в Google Play.  Няма да е изненадващо, ако антитръстовите разследвания срещу Google в ЕС да са причина за показването на съдържание от други страни на потребителите. В момента европейските регулатори разследват сделката за придобиване на Fitbit, което може да е мотивирало настоящото решение на Google.     Още от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
ТikTok
ТikTok ще преустанови бизнеса си в Хонг Конг до броени дни
ТikTok ще преустанови бизнеса си в Хонг Конг до броени дни
Разработчиците на TikTok продължават да подобряват различни рекордни предимно сред по-младата аудитория. Платформата вече се утвърди като световен хит и предлага бързо и удобен начин да създадете запомнящо се кратко видео и да го споделите с любимите си хора.  В момента TikTok е регистрирало повече от 2 млрд. инсталации и е най-изтегляното приложение от Google Play и App Store в редица държави по цял свят. Компанията, която е собственик на платформата се казва ByteDance и сега разкриха плановете си да излязат от пазара в Хонг Конг.  Това ще се случи в следващите няколко дни, като конкретният мотив за действията им е новия закон за сигурността приет в страната и вече предизвика редица дискусии. Някои технологични компании, сред които Gооgle и Facebook вече разкриха, че временно спират да разглеждат молбите на правителството за предоставяне на лични данни на потребителите. Една от точките в противоречивия закон предвижда изтриването на акаунти от социалните мрежи на граждани, които публикуват неподходящо съдържание, съобщава CNet.     Някои организации за защита на личните права и свободи, сред които Amnesty International oсъдиха действията на правителството и опита им да наложат пълен контрол и диктатура над своите граждани. От ByteDance сега също потвърдиха, че прекратяват операциите на мобилното приложение на територията на Хонг Конг. Kомпанията вече изрази своята позиция, че няма да се съобразяват с изискванията на местните власти да блокират профили или да налагат цензура, над съдържанието, което публикуват потрбеителите в TikTok. Aбсолютно същото важи и за молбите да бъдат предоставяни лични данни за определи профили. Според непотвърдена информация TikTok се използва от над 150 хил. дущи в Хонг Конг.  Приложението е създадено по такъв начин, че да не е достъпно за потребителите в КИтай. Това е част от стратегията за глобална експанзия. Все пак компанията предлага сходно заглавие в многолюдната страна, което се казва Douyin. Няма да е изненадващо, а ко в следващите дни и други компании се присъединият към ByteDance, Facebook и Google в желанието им да предпазят своите потребители от режима в Хонг Конг.   Oще от Digital: Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
ТikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
ТikTok предлага разнообразие от функции, с които да правите забавни клипове с подходящо аудио и да ги споделяте с приятелите си. Приложението вече регистрира над 2 млрд. изтегляния по цял свят, а създателите от ByteDance могат да се похвалят, че са най-богатия стартъп в света.  Една от най-интересните характеристики, която превърна TikTok в световен хит е възможно да правите дуети с други хора. Това означава, че може да направите клип, в който пеете заедно с любим изпълнител и да го пратите на важните за вас хора.  С течение на времето тази функционалност бе значително подобрена и днес може да се използва, за да отговорите на друг потребител, да създавате комедийни диалози или да покажете две различни перспективни на един и също обект. Опциите за забавление в TikTok по този начин са изключително много.      Важно е да знаете, че за направата на съвместно видео с друг потребители е необходимо тази функция да бъде активирана от "Private" секцията на профилите. Ако това не е направено ще видите уведомления, което ви информира, че не можете да стартирате дует със съответния профил.  Стартирането на подобен клип изисква само няколко кликвания. Eто и как да го направите, според BusinessInsider:   1. Oтворете TikTok. 2. Изберете видеото, с което искате да направите дует.  3.  Скролнете до иконата за споделяне в десния ъгъл (този символ има формата на стрелка, която е насочена надясно).     4. Следващата стъпка е да скролнете в долната част от изскачащото "Share To" и да кликнете върху иконата "Duet". 5. Aко видите този символ в сиво това означава, че автора на видеото е изключил възможността за правене на дует.      6. Ако всичко е наред ще можете да стартирате записа от иконата с червен кръг.  7. Добре е да знаете, че вашето видео ще е позиционирало вляво, а клика на другия човек ще виждате в дясната страна.  8. Когато сте готови натиснете бутона в дясно от червената точка за запис на видео.     9. Добра идея е да проверите самия запис преди да го споделите със своите приятели. 10. Има как да добавите стикери и ефекти, с които да създадете още по-атрактивно и качествено видео.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Google Play
Google Play вече ще показва линкове за геймплей клипове от YouTube
Google Play вече ще показва линкове за геймплей клипове от YouTube
Екосистемата от приложения на Google позволява да улесним почти всеки аспект от ежедневието ни. Приложения като YouTube, Маps. Gmail. Photos. Meet са важни фактори за успеха на компанията в мобилната индустрия. Интеграцията на личните данни в Google профилите позволява да се възползваме по най-добрия начин от всички полезни функционалности, които ни предлага технологичния гигант. Аndroid превъзхожда iOS oсновно с повечето опции за персонализация, по-големия брой приложения в Google Play. Разбира се Apple също има важни предимства, тъй като iPhone са по-бързи, имат по-интуитивен интерфейс, по-добри камери и предлагат повече премиум функционалности. Независимо от личния ви избор Google Play има изключително важно значение за доминацията на Google при смартфоните.  Сега разбираме за поредният интересен ъпдейт, над който работи компанията, за да улесни откриването на атрактивно съдържание за смартфоните с Android. Някои потребители вече имат достъп до функция, която показва популярни геймърски видео клипове в описанията на игрите.  Така потребителите могат да придобият още по-добра представа за възможностите на най-добрите заглавия в Google Play.     Скрийншот показва как препоръчано съдържание от YouTube е показано в Google Play описание на съответното приложение в новата "Watch Others Play" секция. Както името подсказва това е допълнителна секция, с която можете да видите видео клипове на хора, които играят заглавието.  Можете да скролвате между различни клипове като местите своят пръст в хоризонтална посока. Google изглеждат тестват този тип препоръки, за да ни накара да прекарваме повече съдържание в своите профили.  Няма да е изненадващо, ако Google предложат по-добра интеграция между YouTube Gaming платформата и милионите собственици с Android, които обичат да играят на смартфоните всеки ден. Засега функцията има само тестов характер, но показва нагледно, че Google искат да започнат да ни показват клипове с популярни видео сесии на геймплея на популярни заглавия. В крайна сметка всяко подобрение, което улеснява работата ни е добро дошло за нас потребителите.  Google разпространяват функцията през сървърите си, което означава, че няма да се налага да изтегляте сами новата версия на приложението им.    Още от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
DMCA.com Protection Status