Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
817 резултата за мобилни приложения
WhatsApp
Знаете ли, че: Хакерите могат да заключат профилите в WhatsApp, ако знаят телефонния номер
Знаете ли, че: Хакерите могат да заключат профилите в WhatsApp, ако знаят телефонния номер
WhatsApp е най-популярното чат приложение, което има повече от 2 млрд. регистрирани профила. Лесният за използване интерфейс предлага възможност за комуникация с криптирани текстови съобщения и разговори. Мобилните приложения са допълнени от уеб версия на WhatsApp, която е налична за браузъра. Едно от предимствата на приложението пред iMessage и Signal е активираната по подразбиране опция за криптиране, която традиционно е премиум функционалност. Въпреки отлива на потребители заради новата декларация за поверителност на Facebook е факт, че WhatsApp продължава да е изключително популярна платформа. Логването в приложението изисква телефонен номер, вместо парола и потребителско име. Тази особеност на приложението, обаче може да се използва от хакерите по начин, който да изложи на риск сигурността на личната информация на потребителите. Недостатък в кода на WhatsApp позволява на външни лица да ви заключат извън собствения акаунт, информира yahoo.news. Още по-неприятното е, че за провеждането на атаката се нуждаят единствено от телефонния ви номер.     Целият процес изисква 36 часа заради системите за сигурност на WhatsApp. Oт друга страна това не е чак толкова дълъг период от време. Хакерите трябва да инсталират WhatsApp и да опитат да се логнат със съответния телефонен номер, чрез SMS кодовете. Въвеждането на определен брой комбинации ще блокира процеса на верификация за около 12 часа. Следващата стъпка е да се изпрати молба за изгубен или откраднат смартфон до WhatsApp от хакерите. Компанията автоматично ще блокира съответния акаунт, включително и реалния собственик. Активирането на двуфакторната автентикация не може да предотврати  провеждането на гореизброените стъпки за заключване на профила.   Още от Digital: Как да се предпазим от хакерски атаки докато работим от вкъщи
ТikTok
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече е толкова популярно, че едва ли има много хора, които не са чували името TikTok. Внушителният интерес на младите потребители към заглавието и опциите да създават атрактивно съдържание превърнаха заглавието в световен феномен. Въпреки известни затруднения със сигурността и забраната в държави като Индия приложението продължава да бъде изключително успешно. Социални мрежи като Facebook и Twitter също разпространяват съдържание, което е създадено в TikTok. Ако разполагате с акаунт в мобилното приложение вероятно ще се зарадвате да научите за последното важно подобрение. Разработчиците са създали атрактивна колекция от музикални ефекти, с които ще позволят създаването на още по-креативно съдържание в TikTok. На този етап ни очакват шест различни ефекта, като всеки от тях ще реагира на различни звуци от вашата музика. Първият от тях се казва Music Vizualizer и се отличава с ретро визия вдъхновена от 80-те с фон в синьо, розови и лилави отенъци, съобщавa MakeUseOf.     Потребителите ще могат да застанат в центъра и да запишат своя клип на интересния фон, който ще се променя под звуците на музиката. Друг интересен ефект е т.нар. "Music Mashine", с който ще влезете в ролята на DJ, който се грижи за доброто настроение на аудиторията. Aктивирането му ще покаже интерактивен BPM слайдер, от който да изпробвате различни бийтове и звуци. Разработчиците от ByteDance подготвят още четири нови предложения с имената Text Beats, Solid Beats, Mirror Beats и Delayed Beats. Тези ефекти предлагат различно оформление, но също ще реагират на личния подбор на музика на потребителите за всяко видео. Алгоритмите на TikTok ще погрижат за плавното преливане между кадрите, за да гарантират най-добрия реалистичен ефект. Разпространението до всички потребители се очаква в следващите седмици.   Още от Digtial: Сигурно приложение ли е TikTok
TikTok
Сигурно приложение ли е TikTok
Сигурно приложение ли е TikTok
TikTok е популярно приложение за мобилните устройства, което е разработено около идеята да споделяме кратки видео клипове. Заглавието се разработва от ByteDance и вече подобри редица рекорди за популярност в Google Play и App Store. Вероятно сте попадали на клипове с характерното лого на TikTok и в другите социални мрежи и водещи платформи в интернет. Aмбициозната цел на приложението е да премине границата от 1 млрд. активни потребители месечно. Анализаторите очакват това да се случи до края на годината. TikTok вече е едно от най-популярните социални медийни платформи в световен мащаб. Съвсем логично това повдига въпроса достатъчно сигурни ли са акаунтите ни в TikTok. През последните месеци това продължава да е тема, която предизвиква редица дискусии. Държавната администрация на Доналд Тръмп вече опита да форсира продажбата на мобилното приложение именно заради опасения, че споделя информация за потребителите с Китай. Въпреки усилените опити на САЩ, обаче до сделка не се стигна преди изчитането на 2020г.     Опасенията са неоснователни, тъй като TikTok не представлява по-голям риск за сигурността от конкурентните заглавия и социални мрежи. Това е мнението на експерти на Sophos. Потребителите трябва да дадат сходни разрешения, както на Facebook, Instagram или Twitter. Kакто всяко приложение от подобен тип TikTok събира информация за активността на своите потребители, които споделя със своите маркетингови партньори. Експертите твърдят, че това се случва с 50 различни типа данни, но въпреки това не смятат, че приложението крие твърде големи рискове. Всеки потребител може да предприеме собствени действия, за да защити своите акаунти, като ограничи определено функции в TikTok.   Oще от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
мобилни приложения
52% oт приложенията споделят лични данни с трети страни
52% oт приложенията споделят лични данни с трети страни
Личната информация съхранявана в онлайн профилите е важен дигитален капитал, който повечето потребители подценяват. Множеството тракери в интернет не само използват данните, за да ни локализират и идентифицират, но също така могат да улеснят хакерите. Компании като Google и Facebook използват разнообразни инструменти, за да ни следят онлайн и да ни таргетират с реклами. Вероятно няма да се изненадате, че мобилните приложения с най-много инсталации го правят по-агресивно от другите платформи, които използваме всеки ден. Разработчиците на облачната услуга pCloud публикува любопитни детайли, които ни показват кои приложения са най-активни в споделянето на личната ни информация с трети страни. Кратък преглед показва, че опасенията на повечето потребители са основателни. Така например 57% от данните, които събира Facebook за всеки профил се споделят с партньорите им. Едноличен лидер по този показател е Instagram, които предоставят достъп до 79% от информацията на потребителите.     Слушането на музика и стриймването на видео в YouTube също ни подлагат на подобни рискове, тъй като 43% от информацията за активността онлайн е налична за трети страни. eBay са водеща платформа за онлайн търговия със стотици милиони потребители в световен мащаб и споделят 36% от информацията с външни приложения и тракери. Социалните мрежи също така ни стимулират да качваме повече съдържание, тъй като генерират сериозни приходи от постовете на потребителите. Това е тренд, който е водещ за бизнес модела на Facebook и Instagram. Ето какво разкриват още данните в доклада на pCloud.   Прилагаме списък с приложенията, които споделят най-много данни с трети страни, според komando:   1. Instagram 2. Facebook 3. LinkedIn 4. Uber Eats 5. Trainline 6. YouTube 7. YouTube Music 8. Deliveroo 9. Duolingo 10. eBay   Ето кои приложения събират най-много данни за собствена изгода:   1. Facebook 2. Instagram 3. Klarna 4. Grubhub 5. Uber 6. Uber Eats 7. eBay 8. Just Eat 9. LinkedIn 10. Twitter   Още от Digital: Какво да направим ако разберем, че Android приложение използва личните ни данни
Huawei AppGallery
 Потребителите са изтеглили два пъти повече приложения от Huawei AppGallery през последната година
Потребителите са изтеглили два пъти повече приложения от Huawei AppGallery през последната година
Мобилните приложения са ключов компонент на всяка мобилна операционна система. Google Play и App Store са подходящ пример за твърдението. Колкото повече свобода имат да инсталират приложение за работа и забавление, или игри, толкова по-добре за потребителите. Привличането на водещите разработчици е сложна задача, която изисква ресурси и гарантира определени икономически ползи. Аpple и Google от години инвестират внушителни финансови средства, за да предложат най-разнообразния каталог от мобилни приложения на своите клиенти. Проблемите на Huawei с американското правителство също поставиха компанията в ситуация, която изисква да разработят собствена операционна система. HarmonyOS вече е водещ приоритет за Huawei и плановете им в пазара на смартфони.Реалните актуализации ще стартират в следващите месеци. Компанията може да се похвали с доста впечатляващ успех на Huawei App Gallery. Това е онлайн магазина за приложения на HarmonyOS. който отчете рекордни инсталации през последното тримесечие. В момента това е третият най-голям портал за приложения в мобилната индустрия.     Само за една година потребителите са изтеглили два пъти повече приложения от Huawei AppGallery. Тези цифри са добро доказателство за темповете, с които се развива алтернативната екосистема на Huawei. Според официалните данни повече от 2.3 млн. разработчици са регистрирали своите софтуерни решения за дистрибуция в AppGallery. По този начин Huawei увеличава техния брой с цели 77% през последните 12 месеца. Активната работа на компанията е причината да има повече от 530 млн. потребители, които активно посещават AppGallery. През последната година са реализирани инсталациите на над 384 млн. приложения за смартфони от онлайн магазина на Huawei. За сравнение преди година същата цифра е 174 млрд. Едва ли е изненадващо, че гейминга е най-популярната категория в Huawei AppGallery. Броят на игрите в AppGallery се е увеличил петкратно през 2020г. Повече от 10 хил. приложения на китайски разработчици са станали достъпни за глобалната аудитория, благодарение на популярността на Huawei AppGallery в световен мащаб.   Още от Digital: Huawei предлага на разработчиците 90% от приходите от AppGallery
любопитно
Европейските потребители са отделили рекордни суми за фитнес приложения през изминалата година
Европейските потребители са отделили рекордни суми за фитнес приложения през изминалата година
Продажбите на устройства подходящи за измерване на ключови параметри на тялото по време на тренировки се увеличиха значително през 2020г. Основната причина за този тренд имат социалните ограничения предизвикани от пандемията с коронавируса. Това превърна умните часовници и фитнес тракерите в предпочитано решения за доста хора, които могат да поддържат форма самостоятелно, докато продължава кризата с COVID-19. Оказва се, че потребителите са доста активни не само в своите инвестиции не само за хардуера, тъй като са отделили рекордни средства за мобилни приложения. Последният доклад на aнализатори от Sensor Tower разкриват, че са отчетени солидни приходи от фитнес приложенията на европейския пазар. Конкретните данни очертават 70.2% ръст в изразходваните средства, които достигат до $544.2 млн. Тези стойности са добро доказателство колко много хора влагат средства и усилия да поддържат формата си на фона на социалните ограничения на континента. Фитнес приложенията, които са генерирали най-много приходи в този сектор са Strava, Calm и Headspace.     За сравнение приходите на фитнес приложенията година по-рано отчитат ръст от 37.2% на годишна база, за да достигнат до $319,8 млн. Изминалите 12 месеца почти дублират тези стойности, като най-сериозна е активността на потребителите през третото тримесечие. От SensorTower изчисляват, че в периода юли-септември са изразходвани $148 млн. , което е с 83.3% повече спрямо третото тримесечие на 2019г.  Едва ли е изненадващо, че 72.2% от всички разходи в категория Health & Fitness са регистрирани в AppStore. Цифрата е $392.8 млн. В същото време Google Play отчита приходи от $151.4 млн. което представлява 27.8%. Най-активни са потребителите във Великобритания, Германия и Франция, които са едни от най-населените държави на континента. Инсталациите на мобилни приложения за фитнес в Европа също отчитат ръст от 46%, спрямо предходната година и достигат до 829.5 млн. По този начин Google Play е източника на 62.2% от всички изтегляния в тази категория, докато App Store генерират 313.3 млн. или 37.8%.   Още от Digital: Каква е разликата между смарт часовник и фитнес тракер
Signal
Как Signal стана най-популярното мобилно приложение в света
Как Signal стана най-популярното мобилно приложение в света
Signal едва ли е първата асоциация, когато стане въпрос за мобилни приложения за комуникация. Въпреки това заглавието си има собствена лоялна база от фенове, които са доволни от визията и неговата функционалност. Разработчиците на Signal дори не са подозирали как поредица от няколко свързани събитията могат да превърнат приложението в невероятен хит в световен мащаб. Въпреки това Signal е една от най-коментираните теми в технологичната индустрия през последните дни, като приложението вече е инсталирано над 50 млн. пъти за Android. Това е само един от индикаторите, който описва успеха на алтернативното заглавие, което oбръща специално внимание на сигурността на личните данни на потребителите. Създателите на приложението едва ли са очаквали, че ще стартират новата година с впечатляващо представяне. Въпреки това Signal вече оглави класациите за най-изтегляно безплатно приложение в App Store и Google Play. Няколко са водещите причините провокирали внушителния интерес на потребители от цял свят към функционалностите, които предлага Signal.     Първата стъпка, която положи основните за успеха на приложението бе свързана с щурма на Капитолия от 6 януари и последвалото блокиране на профилите на Доналд Тръмп във Facebook и Twitter. Mного от неговите привърженици се насочиха към алтернативни платформи, като социалната мрежа Parler. Дни по-късно платформата също бе премахната от App Store и Google Play, заради неподходящо съдържание и проактивни кампании в подкрепа на Тръмп. Последното и най-важно събитие, което накара доста хора да изпробват Signal е свързано с промени в условията на друго популярно приложение, а именно WhatsApp. Новината за споделянето на данни от приложението с Facebook накара милиони потребители да потърсят алтернативни платформи. Не на последно място Илон Мъск посъветва своите 42 млн. последователи в Twitter да преминат към Signal. Само през първата седмица на 2021г. бяха отчетени почти 18 млн. инсталации на приложението, което е впечатляващо спрямо 50 хил. дневни изтегляния дневно. По този начин за по-малко от месец Signal удвои своята потребителска база.   Още от Digital: Груповите видео разговори в приложението Signal стават криптирани
WhatsApp
Милиони потребители на WhatsApp преминаха към Telegram заради споделянето на данните им с Facebook
Милиони потребители на WhatsApp преминаха към Telegram заради споделянето на данните им с Facebook
Facebook отново се озоваха в центъра на ситуация, която предизвика недоволството на милиони поотребители. Този път проблема е свързан с въвеждането на нови правила в едно от най-популярните приложения на компанията. Вече ви съобщихме, че WhatsApp ще споделя личните ни данни с Facebook, независимо дали сме съгласни. Информацията за активността на потребителите ще се използва от компанията за рекламни цели, независимо дали имате профил в социалната мрежа.  Плановете на Faceebook предвиждат от началото на февруари всеки потребител, който не се съгласи с промените да не може да използва WhatsApp. В случай, че сте съгласни промените ще продължите да работите с приложението, както досега. С оглед репутацията на Facebook по отношение на сигурността на личните данни едва ли ще се изнанадете да научите, че доста хора вече започна да търсят алтернативни решения. Най-вероятно в следващите седмици още повече потребителите ще се откажат от WhatsApp и ще преминат към други приложения за комуникация.     Някои хора дори обещават да спрат да използват всички услуги на Facebook, заради поддържането на подобни практики. При всички положения, обаче компанията ще трябва да се примири със спад в популярността на WhatsApp. Вече започнаха и първите сериозни индикации за отлива на хора от платформата. Така например Signal оглави класацията за най-изтегляно приложение в App Store. Причината за увеличения трафик е именно предстоящите промени в WhatsApp. Все пак се оказва, че и други приложения ще сев възползват от ситуацията. Telegram е алтернативно заглавие, което обръща специално внимание на сигурността на своите потребители. Предимствата на приложението и системата за криптиране на информация, която предлага са увеличи значително потребителската база през последните дни. Само през последните 72 часа повече от 23 млн. нови потребители са се присъединили към Telegram. 27% от тях се намират в Европа, докато 21% са от Латинска Америка, а 38% от потребителите са локализирани в Азия.   Oще от Digital: Facebook Messenger и WhatsApp скоро ще могат да изпращат съобщения помежду си
мобилни приложения
Потребителите са похарчили 40% повече за Android приложения, отколкото за iOS в началото на 2021г.
Потребителите са похарчили 40% повече за Android приложения, отколкото за iOS в началото на 2021г.
Собствениците на смартфони са демонстрирали сериозна активност от началото на годината досега. Данните на App Annie разкриват, че потребителите са отделили внушителни $32 млрд. за приложения през този период. Тази стойност очертава увеличение от 40%, спрямо първото тримесечие през 2020г.  Продължава и тенденцията App Store да генерира повече приходи, които в случая достигат до $21 млрд. Смартфоните с Android са допринесли с още $22 млн. Допълнителните средства в размер на $9 млрд., които са инвестирани в мобилни приложения през първото тримесечие са стимулирани предимно от кризата с COVID-19. Любителите на игрите са отделили $9 млрд. за покупка на любимите си игри в Google Play, което представлява 35% ръст, спрямо миналата година. Докато при Apple увеличението е 30% и достига до $13 млрд. Геймърите са инсталирали приблизително 1 млрд. игри всяка седмица през първото тримесечие, което е с 15% повече от миналата година и над 35% ръст от януари-март 2019г., информира TechCrunch.     Голям прогрес в инсталациите на устройства с Android отчитат предложенията в категориите Games, Social и Entertainment. Интересите на iOS потребителите не се различават съществено, като разходите им са фокусирани основно в Games, Photo & Video и Entertainment. Най-бързо развиващите се категории в Google Play са Social и Tools, Finance. Изтеглянията на приложения за запознанства се увеличат с 35%, докато при тези за прогноза за времето са регистрирали над 40% увеличение. Трите най-популярни приложения за смартфони през първото тримесечие за Android и iOS са TikTok, Facebook и Instagram. Игрите с най-много изтегляния за същия период са Join Clash 3D, Аmong Us и DOP 2: Delete One Part.   Още от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
Google Translate
Приложението Google Translate вече е инсталирано 1 млрд. пъти за Android
Приложението Google Translate вече е инсталирано 1 млрд. пъти за Android
Google Translate е най-популярното приложение за превод на текст, което е налично за всички водещи платформи. Плъгините за браузърите позволяват само с няколко кликвания да видите какво означава на предпочитан език големи пасажи от текст или цели страници. Компанията предлага и API инструменти, с които разработчиците допълнително да се възползват от уникалните функции, които има предлага Google Translate. С течение на времето Google се погрижиха да предложат много функционалности, с които да улеснят още повече потребителите, сред които опция за превод в реално време и Dark Mode режим. Опцията за работа в офлайн режим също е голямо предимство на мобилното приложение, което е оптималното решение за пътуване в чужбина. Според официалните данни на Google повече от 100 млрд. заявки се обработват от Google Translate дневно.     В момента Google Translate е в състояние да извършва преводи на 108 езика и предлага удобна функция да снимате с камерата текст и да виждате какво означава на екрана. Приложението е обект на непрестанни актуализации с нови ъпдейти и пачове за сигурност. От AndpoidPolice сега ни информират, че Google Translate вече е инсталирано над 1 млрд. пъти от устройствата с Android. По този начин се присъединява към ексклузивния клуб на заглавия, които могат да се похвалят с подобно постижение. Голям принос за този успех има факта, че Google Translate е предварително инсталирано на смартфоните да редица производители. Ако добавим и инсталациите за iOS определено можем да кажем, че това е един от най-добрите софтуерни продукти на Google.   Oще от Digital: Google Translate вече поддържа превод в реално време за Android
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Миналата година постави бизнеса пред неочаквани предизвикателства, които светът, преди появата на COVID-19 не си представяше дори в измислен сценарий. Кризата създаде необходимост от спешни решения, с които малкият бизнес – гръбнакът на европейската икономика – да се адаптира към новата реалност и да реагира динамично и гъвкаво с нови и оптимизирани финансови решения, отговарящи на изискването на потребителите за дигитални плащания.   1. Ново приложение превръща Android смартфона ни в ПОС терминал Същевременно пандемията допълнително натовари малките...
Google Go
Приложението Google Go вече е изтеглено 500 млн. пъти за Android
Приложението Google Go вече е изтеглено 500 млн. пъти за Android
Google създадоха специална операционна система за смартфоните, които имат по-слаб хардуер. Android Go е концепция, която използва базови функционалности, които са достатъчни за ежедневната комуникация. В миналото софтуера бе оптимизиран за устройства с по-малко от 1GB RAM, което е причина за популярността му сред най-евтините устройства. Компанията също така започна да представя и "Go" версии на популярните си мобилни приложения. Това е удобен начин потребителите да използват Google Maps или Gmail независимо от устройството, което използват. Търсачката е най-добрият продукт на компанията и неслучайно също е част от "Go" програмата на Google. Само няколко месеца след като Google Go стана достъпно за всички потребители разbрахме и за първото сериoзно постижение, а именно преминаването на 100 млн. инсталации за Android. Това е впечатляваща стойност, с която могат да се похвалят много малко приложения. Приблизително година и половина по-късно научаваме за следващия голям успех на Google Go, информира AndroidPolice.     Кратка справка в Google Play показва, че Google Go вече е инсталирано повече от 500 млн. пъти за Android. Благодарение на него милиони собственици на смартфони по цял свят могат да търсят информация, когато са в движение. Специални функции се грижата за намаляване на консумацията на мобилен интернет, което е ключово за развиващите се държави. Голям принос за успеха на Google Go има факта, че приложението е предварително инсталирано на Android Go. При всички положения тази особеност се отразява на популярността на заглавието. Първоначалното име на Google Go е Search Lite. Изборът не е случаен, тъй като е създадено основно с идеята да представлява олекотена версия на най-популярната търсачка в интернет. Ако пътувате често в отдалечени райони, където няма добър обхват и използвате различни устройства с Android определено изпробвайте възможностите на Google Go.   Oще от Digital: Google Go ще поддържа превежда текста в уеб сайтове на 28 различни езика
Google Maps
Как да използваме функцията за разделяне на екрана в Google Maps
Как да използваме функцията за разделяне на екрана в Google Maps
Google Maps стана обект на няколко големи актуализации през последните месеци. Ъпдейтите бяха насочени предимно към изчистване на интерфейсa и предоставяне на по-бърз достъп до полезната информация. Aко опитвате да откриете конкретен адрес на локация е добър вариант да използвате Street View или Live Maps функцията. Street View разполага с мащабна база от данни, която захранва Live View AR функцията на Google Maps. В момента е необходимо да превключвате между двата екрана, за да видите необходимите данни. Това може да е доста досадно, ако използвате активно Google Maps oт смартфоните с Android. Добрата новина е, че компанията работи над решение, което ще отстрани този недостатък на мобилното приложение.Следващото подобрение, от което ще можем да се възползваме е интеграцията на Split Screen режим, който разделя екрана на две части. Така например може да търсите адрес в Street View и да виждате по едно и също време локацията на Live Map картата в Google Maps.     Функцията може да е полезна в редица ситуации и обещава да спести ценно време. Google вече разпространяват ъпдейт със Split-Screen режима, който скоро ще е наличен за всички потребители. Ето как може да се възползвате от тази интеграция, според NextPit:   1. Отворете приложението Google Maps. 2. Натиснете продължително върху улица или даден адрес на 2D картата. 3. След стартирането на Street View ще видите допълнителна икона с две противоположни стрелки в долния десен ъгъл. 4. Кликнете върху тази икона и ще видите как екрана се разделя на две равни части.   По този начин можете да виждате традиционната карта в долния ъгъл на екрана, както и Street View визуализацията в горната част. Новата функция е част от Google Maps Version 10.59.1.   Oще от Digital: Как да проверим трафика в Google Maps
WhatsApp
Уеб версията на WhatsApp вече поддържа видео разговори
Уеб версията на WhatsApp вече поддържа видео разговори
WhatsApp е популярно приложение, което през последните седмици предизвика широк отзвук сред потребителите по цял свят. Този път реакцията на много хора, които използват платформата не е свързана с интеграцията на нови функционалности. Причината е, че WhatsApp вече ще споделя личните ни данни с Facebook, независимо дали сме съгласни. Промените в условията за използване на приложението се очаква да влязат в сила от 8 февруари, като вече станахме свидетели на сериозен отлив от потребители. Търсенето на алтернативни приложения за комуникация доведе до впечатляващ ръст в популярността на Signal и Telegram. В голяма степен тези заглавия се възползват в най-голяма степен от проблемите на WhatsApp. Независимо от проблемите това продължава да бъде едно от най-поппулярните приложения за комуникация в мобилната индустрия. От месеци се експериментира с нова функционалност, която вече е част от уеб версията на WhatsApp. Благодарение на нея потребителите ще могат да извършват гласови разговори от уеб версията на приложението, съобщава TechRadar.     По този начин ще можем още по-удобно да комуникираме с важните за нас хора, докато работим с уеб версията на WhatsApp. Големите екрани на компютрите и по-мощните аудио системи предоставят още по-добри възможности да общуваме с любимите хора. Добавянето на бутон за гласови и видео разговори се очаква да стимулира потребителите да прекарват повече време в своите профили в WhatsApp. Tова е важна функционалност, която накара доста хора да започнат да използват Google Meet и Zoom. Загубата на ценна аудитория сред бизнес средите е неприятен тренд, който WhatsApp ще опитат да избегнат в следващите седмици с новия инструмент. На този етап функцията все още е в бета фаза на разработка и е налична за ограничен брой потребители. Работи се и над Read Later функционалности, която представлява актуализирана версия на настоящата система за архивиране на частовете. Тази новост ще стане част от предстоящ ъпдейт на приложението.   Още от Digital: Как работи функцията за самоизтриващи се съобщения в WhatsApp
Google Play
Google Play вече ще показва кои Android приложения са популярни
Google Play вече ще показва кои Android приложения са популярни
Собствениците на устройства с Android имат достъп до най-разнообразната колекция от мобилни приложения. Google Play предлага и впечатляваща селекция от аудио и електронни книги, музика, филми и подкасти. Онлайн платформата има ключово значение за популярността на Android и неслучайно е обект на постоянни актуализации. Компанията използва сложни алгоритми с изкуствен интелект и множество с филтри, с които да гарантира, че приложенията в Google Play са безопасни за потребителите. Google се справят доста добре с тази задача и успяват да блокират повече от 99% от всички потенциални заплахи за смартфоните с Android. Oт Google експериментират също и с различни промени, които да улеснят откриването на съдържание и навигацията в онлайн магазина. По този начин изтеглянето на мобилни приложения да изисква едва само няколко кликвания. В горната част под вградената търсачка на Google Play ще откриете "For You", "Top Charts", "Categories" и "Editor's Choice" секциите, от които да намерите и изтеглите желания софтуер.     Освен името на мобилното приложение и неговата икона можете да видите в коя категория попада, но също и общия рейтинг. Tака можете да придобиете по-добра представа за самото заглавие без дори да отваряте неговата самостоятелна страница в Google Play. Много скоро ще виждаме информация за още един ключов индикатор, който илюстрира популярността на определено приложения. Google ще ни показват с допълнителна икона стрелка във възходяща и низходяща посока, която показва актуалните трендове в изтеглянията на съответното заглавие. Информацията е базирана на последните инсталации, които отчита дадено мобилно приложение. По този начин веднага ще разберете дали има отлив от потребители или необичайно висока активност още преди да отворите страницата на съответната игра или приложение. Ако искате да проверите сами тази информация трябва да отворите Google Play и да стартирате "Top Charts", където ще видите списъка с актуалните трендове.     Oще от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
Zoom
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom се превърна в синоним на приложения за видеоконференция през изминалите тримесечия. Световната пандемия не само не засегна, но дори стимулира популярността на заглавието в световен мащаб. Zoom продължава да задава тенденциите в модерните софтуерни решения за комуникация и този тренд с пълна сила ще развива този сектор през 2021г.  Красноречив пример за успеха на Zoom е факта, че стойността на акциите на компанията се увеличиха с повече от 400% през последните 12 месеца. По този начин приложението има пазарна капитализация от над $100 млрд., за което в голяма степен допринесе социалната изолация на големи групи хора заради кризата с COVID-19. Разработчиците на Zoom предоставиха няколко големи актуализации, с които допълнително подобриха работата на приложението и го направиха по-атрактивно за масовия потребител. Съсем закономерно компанията търси начини как да монетизира по най-добър начин популярността на Zoom в световен мащаб.  Сега разбираме за първата мащабна стъпка предприета от компанията в тази насока през новата година.     От BusinessInsider ни информират за мащабна акция на компанията, която цели да реализира продажбата на акции на стойност от $1.5 млрд. Все още не знаем кога ще стартира борсовото предлагане, като Zoom твърдят, че това ще се случи "скоро". Инвеститорите реагираха мигновено и това доведе до 6% спад в стойността на акциите на Zoom. Според данните JPMorgan са наети като посредици в предлагането и ще получат опция да изкупят $225 млн. акции на Zoom в рамките на 30-месечен период. Предстоящата продажба на стойност от $1.5 млрд. означава, че ще бъдат пуснати в свободна търговия над 4.3 млн. акции. Това е приблизително 1.5% от общия капитал на Zoom. Приходите генерирани от приложението през първите девет месеца на 2020г. отчетоха ръст от 310% и достигнаха до $1.8 млрд. Нетната печалба се увеличи от $10 млрд. до $412 млн. Zoom са уверени, че могат да бъдат дори още по-успешни през 2021г.   Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
DMCA.com Protection Status