Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
18 резултата за марки
продукти
10 бранда предлагащи продуктите си с дългосрочна гаранция
10 бранда предлагащи продуктите си с дългосрочна гаранция
Сигурно сте чували старата поговорка „Нищо не идва безплатно“? Е, до голяма степен тя е вярна, но тези 10 бранда наистина се грижат за интересите на своите потребители. Смисълът на доживотната гаранция и дългосрочната гаранция на продуктите е, че ако сте закупили такъв продукт, например преди 15 години, може да го замените с нов, понякога дори и ако той се е износил от употреба. От Business Insider са на мнение, че доплащането за такъв вид гаранции, често се отплаща в дългосрочен план. Ако и вие сте на това мнение, разгледайте списъка с брандове, които предлагат изключително изгодни гаранции. Manduka Manduka предлага килимчета за йога от серията PRO с така наречената доживотната гаранция. Компанията гарантира, че продуктите ѝ нямат производствени дефекти и дори ги заменя, ако се износят при употребата им. Cotopaxi Всички продукти на Cotopaxi са „Guaranteed For Good“. Това означава, че всеки продукт е предвидено да издържи 61 години. Това не включва нормално износване. Away Away ще поправи или замени куфара ви, ако колелото, дръжката или ципът се повредят. Native Union Компанията предлага доживотна гаранция за всичките си Ultra Strength кабели за зареждане. CamelBak Гаранцията на продуктите на CamelBak покрива производствени дефекти в материалите и изработката за целия живот на продукта. YETI Можете да намерите кои артикули отговарят на изискванията за петгодишна или тригодишна гаранция на сайта на компанията, но повечето са с петгодишна гаранция, гарантираща, че няма да има дефекти в изработката и материалите през периода. Osprey Osprey ще поправи безплатно всяка повреда или дефект, независимо дали продукта е закупен през 1974 година или вчера. Ако компанията не е в състояние да извърши функционален ремонт, с радост ще замени вашия продукт с нов. Canada Goose Всеки продукт от Canada Goose, закупен от оторизиран търговец е напълно гарантиран срещу дефекти в материалите и изработката за целия живот на продукта. Hydro Flask Hydro Flask предлага доживотна гаранция срещу производствени дефектит за целия живот на всички продукти. The North Face Гаранцията на North Face покрива всичките продукти на компанията срещу дефекти в материалите и изработката за целия срок на ползване на изделието.   Вижте 12 креативни идеи за дизайн на продукти, които ще ви оставят безмълвни
лайфстайл
Как са се появили имената на някои от големите световни компании
Как са се появили имената на някои от големите световни компании
Големите компании, успели да утвърдят името си в целия свят, винаги са будили възхищението ни, но и любопитството ни. Как са успели да постигнат този успех? Какви тайни трикове са използвали, за да може името на марката им да е познато по цялото земно кълбо дори на малките деца?   А питали ли сте се някога как днес известните компании са получили имената си? От businessinsider са проследили историята на някои от най-големите компании в света. Оказало се, че всяко от имената им има очарователна история на произхода си или скрито значение. Така например, Lego  е комбинация от две датски думи, които се превеждат като “играйте добре”.   1. Amazon – Джеф Безос искал име за своята компания, което да започва с “А”, така че да се появява в горната част на азбучен списък. Тогава решил, че най-голямата река в света е подходящо име за марката му, тъй като се надявал и бизнеса му един ден да е най-големият.   2. Pepsi – Първоначално напитката била наречена Brad's Drink, а през 1898 година името ѝ става Pepsi-Cola. Новото име идва от думата “диспепсия” – термин, който означава лошо храносмилане, тъй като създателят ѝ бил убеден, че напитката му е здравословна, подпомагаща храносмилането.   3. Canon – Първоначално компанията се е наричала Kwanon, това е име на будистка богиня. През 1935 г. обаче се преименува на Canon, за да се хареса на световна аудитория.   4. Ikea – Основателят на компанията, Ингвар Кампрад, формира това име, като комбинира инициалите си И.К. с първите букви на Елматари и Агунарди, фермата и селото, където е израснал.   5. Skype – От "Sky Peer-To-Peer" името преминава в "Skyper", по-късно „r“ в края на думата отпада и остава само Skype.   6. Lego - Lego  е комбинация от две датски думи, които се превеждат като "играйте добре".   7. Spotify - Съучредителите Даниел Ек и Мартин Лоренцон дълго мислили за подходящо име на компанията си, докато един ден Ек заявил, че тя ще се казва Spotify. Името произтича от думите "spot" (място) и "identify"(идентифициране).   8. Oracle - Основателите на компанията Лари Елисън и Боб Уотс работели над консултантски проект за ЦРУ с кодовото име Oracle. Впоследствие проектът бил закрит, но името останало. 9. Google - Наименованието на компанията произхожда от думата „googol“, означаваща единица със 100 нули. 10. Sony - Името е извлечено от латинската дума “sonus” за звук и жаргонния израз “sonny” за  “младок”. През 50-те години на миналия век, в Япония така са наричали умните, представителни млади мъже. 11. Starbucks - Името на компанията идва от първия помощник на капитан Ахав от романа “Моби Дик”, идеята била да се привлече “романтиката на откритото море и традицията на ранните търговци на кафе”. 12. Blackberry - Това име е измислено през 1999 година, тъй като клавишите на устройството напомнят на семенцата на горските плодове.   13. Reebok - Алтернативно се изписва “rhebok” – африканско-холандска дума за вид антилопа. Това име има за цел да предизвика усещане за скорост и грациозност.   Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
Apple
8 големи провала в историята на Apple
8 големи провала в историята на Apple
Въпреки че е широко прието мнението, че Apple е съвършената компания, истинската ѝ история сочи друго нещо. Така например, собствениците на най-фантастичният и най-скъп телефон на всички времена – iPhone X, вече се сблъскват с проблеми.   От Apple трябваше да признаят, че екранът на iPhone X реагира лошо на студа и губи чувствителността си при работа в студено време. Но това не е всичко, други собственици на смартфона пък се оплакват, че дисплеят на смартфона им има черта от неправилно работещи зелени пиксели.   Но нищо, което сме видели от iPhone X досега, не може да се сравни с големите проблеми, с които Apple са се сблъсквали през годините. От компанията може би искат да ги забравим завинаги, но от Mashable смятат, че трябва да се помнят от потребителите и за това ни припомнят някои от най-притеснителните провали от историята на Apple.   1. iPhone 4S беше впечатляващ телефон, но явно дисплеят му имаше доста проблеми. Потребители се оплакваха от „жълт оттенък“ на екрана, други пък твърдяха, че цветовете са измити и трудно се различават при определени ъгли на гледане. Тъжното обаче е, че Apple никога не направиха нищо по въпроса. Хората в крайна сметка трябваше да свикнат с това и спряха да говорят за проблема.   2. Около три месеца след представянето на платформата за стриймване на музика, докладът показва, че 48% от потребителите, които първоначално са се регистрирали за Apple Music, вече не използват услугата. Причината – Apple Music има сериозни проблеми. Предварителните реклами на Apple за услугата бяха невероятно неясни и никой не знаеше какво точно ще представлява тя или по-важното с какво е по-различна от iTunes. Освен това, потребителите постоянно преживяха проблеми с плейлистите и изтеглянията си. О, и цялата музикална колекция на някои потребители изчезна от хард диска им.    3. След поредният ъпгрейд на iOS 11 се получи бъг със софтуерната клавиатура. Собственици на iPhone се оплакаха от неочакван проблем с виртуалната им клавиатура. Софтуерен бъг не им позволява да въведат английската буква "I" в съобщенията си, а вместо това се изписва "А". Този проблем е коригиран в последната версия на iOS.   4. Може би все още си спомняте медийния шум около т.нар. „антена гейт“ при излизането на iPhone 4. Оказа се, че някои от устройствата мистериозно губят връзка с мрежата на мобилния оператор. При хващане на телефона с лявата ръка по определен начин, устройството губи обхват с мрежата и може да прекъсне водения разговор. Причината за проблема се оказа дефект в антената на смартфона, но първоначално от компанията отричаха сериозността на загубата на сигнала. Впоследствие обаче предложиха безплатни защитни калъфи, които да защитават антената от допир, решавайки косвено проблема.   5. Собствениците на iPhone 6 също се сблъскаха със сериозни проблеми. Социалните мрежи бяха залети с недоволни фенове на Apple, закупили новия iPhone 6, които твърдяха че телефона им се огъва когато го носят в джобовете си. Имаше основания за тези проблеми, iPhone 6 беше най-широкият и най-тънкият iPhone по това време.   6. През месец септември, няколко собственици на iPhone 8s и 8 Plus съобщиха, че възникват проблеми при зареждането на устройствата им. Няколко минути след стартиране на зареждане, предната част от панела на телефона се повдига нагоре, отделяйки се напълно от долната част на телефона. За щастие те не експлодират, както беше при Samsung Galaxy Note 7. От Apple заявиха, че се занимават с проблема, но не дават обяснение и не изтеглят устройствата.   7. Apple Maps страдаше от много бъгове и услугата трябваше да бъде коригирана на няколко пъти, ако трябва да сме точни тя претърпя 2,5 милиона корекции. Положението беше толкова сериозно, че от Apple се извиниха за проблемите и дори препоръчаха да се използват алтернативни приложения – включително Google Maps.   8. PowerBook 5300 беше първият лаптоп от серията PowerBook. Той беше пуснат през август 1995 година и се оказа толкова ужасен, че хората го сравниха с огнена, фатална катастрофа. Собствениците на лаптопа залагаха какво бедствие първо ще им се случи – лаптопа им ще експлодира, променливо токовият адаптер ще се счупи и устройството няма да може да се зарежда или включи, или само ще се счупи пантата, която свързва компютъра с екрана и устройството им ще се разпадне.   Вижте най-често срещаните проблеми с Android 7.0 Nougat и как да ги решим
компании
7 скрити послания в логата на големите компании
7 скрити послания в логата на големите компании
Понякога логото на една компания казва повече от това, което може да се види от пръв поглед. Не вярвате? Информацията на Business Insider ще промени мнението ви и ще ви накара от сега нататък да се вглеждате по-внимателно в логата на големите световни компании.   Ето 7 примера за лога със скрити послания и значения, които вероятно не бихте видели от пръв поглед.   BMW Германската автомобилна компания е създадена през 1917 година като фирма за производство на самолети. Макар BMW да е била принудена да спре да произвежда самолети през 1918 година с Договора от Версай, компанията запазва своята история в логото си. Белите квадрати представляват витло, докато сините секции символизират небето.       Cisco IT компанията Cisco имитира електромагнитни вълни и конструкцията на Голдън Гейт Бридж в своето лого. Висящият мост над пролива Голдън Гейт, отделя Санфранциския залив от Тихия океан.       Toyota Пресичащите се овали на това лого са символ на доверието между Toyota и нейните клиенти. Трите елипси изобразяват сърцето на клиента, сърцето на продукта и непрекъснато разширяващите се технологични постижения и безграничните възможности, които предстоят. Малцина обаче знаят, че в тези елипси могат да се открият всички букви от името на компанията.       FedEx Логото на FedEx умело скрива стрелка, която означава ефективност и движение напред.     Toblerone Виждате ли танцуващата мечка в планината? Дизайнът на логото е почит към швейцарския град, където е разработен шоколадът: Берн, известен като „Градът на мечките“.       Vaio Логото на вече прекратената гама продукти на Sony представлява интеграцията на аналоговата и цифровата технология на марката. "VA" е проектиран да изглежда като аналогова форма на сигнала, докато "IO" е двоичен код.       Yamaha През 1887 година японската компания е създадена като Nippon Gakki Co. Ltd., за производство на органи. Днес компанията произвежда различни продукти, но логото ѝ крие три камертона, символизиращи трите стълба на техния бизнес – технология, производство и продажби, както и музикални елементи като мелодия, хармония и ритъм.       Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
Google
5 неща, с които Google ни разочарова
5 неща, с които Google ни разочарова
Откакто, Google беше основана през 1998 година, компанията направи много за развитието на технологиите. Но въпреки че бяхме свидетели на някои наистина големи успехи, компанията направи и няколко доста неуспешни опити да впечатли света.   От Mashable ни припомнят за тези 5 пъти, в които Google ни разочарова.   1. Google TV Опитът на Google да навлезе в света на Smart TV платформите беше подкрепен от Intel, Sony и Logitech, и стартира през октомври 2010 година. Три години след стартирането на първото поколение Google TV устройства обаче, компанията сложи край на проекта и пренасочи своите усилия към платформа, по-близко интегрирана с Android – Android TV.   2. Google Glass Google Glass е иновативен продукт, който промени изцяло представата ни за начина, по който трябва да изглеждат съвременните очила, но в крайна сметка тази джаджа доведе до много неприятности. Потребителите се оплакваха от напрежение в очите, няма как да не споменем и твърде високата им цена. Неприятните моменти обаче не спират до тук. Породиха се редица въпроси относно сигурността на хората и намесата в личния им живот без тяхно позволение. Освен това замислете се, ако водите разговор с човек, носещ очилата на Google, вероятно ще бъдете много издразнени, тъй като ще подозирате, че вниманието на вашия събеседник не е насочено изцяло към вас.   3. Project Ara Модулните смартфони на Google, Project Ara, имаха сериозен потенциал, но уви нищо не излезе от този проект. Миналият месец стана ясно, че Google се отказват от него. Модулните смартфони предизвикаха вълнение в технологичната общност заради възможността за удължаване живота на батерията и намаляването на електронните отпадъци. Но устройствата трудно могат да бъдат пуснати на пазара, защото техните взаимнозаменяеми части ги правят обемисти и скъпи за производство.   4. Google+ Google+ стартира през 2011 година и по някаква причина успява да се задържи до днес, но не бихме нарекли този проект успешен. Въпреки неспирните опити за добавяне на комуникационни функции, като „Hangouts“ и промените в дизайна, социалната мрежа на Google не може да се конкурира с Facebook или Twitter.   5. Nexus телефоните След дълго използване на Nexus брандинга, което започна с първия модел, произведен от HTC, Nexus One през декември 2009 година и чак до Nexus 5X и 6P през 2015 година, може би идва краят. Въпреки че смартфоните преминаваха през годините те никога не успяха да постигнат успеха на който се надяваха от Google. Сега с появата на Pixel и Pixel XL вече всички са наясно, че краят на Nexus телефоните е дошъл.   Вижте Google Pixel XL срещу Pixel – къде е разликата
видео
Защо видео стриймингът е толкова важен за брандовете
Защо видео стриймингът е толкова важен за брандовете
След анонсирането на Facebook  Live, мнозина са на мнение, че писаното съдържание ще изчезне, защото всички ще започнем да комуникираме помежду си с видео. Не е сигурно дали тези мрачни прогнози ще се сбъднат, но едно е сигурно и то е, че стриймването на видео на живо е мощно средство за популяризиране на всеки бизнес.   От Forbes изтъкват 6 причини да започнете да стриймвате видео на живо за вашата марка.   1. Автентичност Това е принцип. Хората не вярват на рекламите. Ето защо не е нужен предварително скалъпен сценарий, за да рекламирате марката си.     2. Показване на реалността Докато роботите стават все по-човекоподобни, хората като че ли се стремят да станат съвършени и безупречни, тоест да бъдем роботи. Никой не е съвършен, това се отнася и за компанията, която управлявате. Нека хората знаят за недостатъците ви, но и да виждат желанието ви да се развивате.   3. Съпричастност Стриймването на видео на живо прави хората съпричастни на събития, на които те не могат да присъстват физически.   4. Това е успешно Приложението Periscope има около 10 милиона потребители, и една част от тях са фирми, търсещи начини да популяризират тяхната марка. Те използват Periscope, за да осведомяват хората за продуктите си, които предстои да излязат на пазара или за предстоящи събития. Коментарите на живо и социалните аспекти създават ангажираност у хората и от това печелят много повече компаниите отколкото от реклама пусната по телевизията, която никой не гледа.   5. Разрушава преградата Преди появата на възможността за излъчване на видео на живо имаше физическа и социална стена между марките и техните аудитории. Тази иновация в комуникацията събори бариерата между хората. Воденето на разговори и презентациите в реално време, събира хората заедно, независимо от разстоянията между тях.   6. Мощен и завладяващ начин да популяризирате бизнеса си Хората обичат да споделят завладяващите моменти, които са преживели със своите приятели и познати. Ако вие им предложите забавление, ще ги превърнете в инструмент рекламиращ вашия бизнес. Много по-впечатляващи за хората са нещата, в които те са участвали.   Вижте 10 полезни съвета за видео стрийминг на живо през Facebook
бизнес
9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
На всеки няколко години, големите марки правят малки или големи корекции в дизайна на своите лога. Чрез сравняване на оригиналното лого на една компания и най-новата му версия, можем да научим много за марката и нейната дълга история.   Благодарение на Tech Insider можем да разберем как са се променяли лого знаците на някои от големите компании днес.   Canon Логото на Canon е проектирано през 1933 година. По-простият му вариант съдържащ само надпис е въведен през 1956 година.     Kodak Kodak създава първото си лого през 1907 година, но със сигурност ще се затрудните да разгадаете какво са изписали на него от компанията, тъй като то по-скоро прилича на китайски йероглиф. За да не се чудите повече, на логото пише „The Kodak Company“.     Shell Преди да се появи колоритното лого на компанията, което днес лесно разпознаваме, то е претърпявало няколко промени. Първото лого на Shell е от 1900 година, а сегашното е от 1999 година.     Discovery Channel Първото лого е проектирано през 1985 година. Оттогава, то претърпява различни актуализации, за да достигне до най-новата версия, която е пусната през 2009 година.     General Electric Първото лого на компанията е създадено през 1892 г. Кръгът около инициалите GE е добавен през 1900 г., а синият нюанс – през 2004 г.     Lego Първото лого на Lego е проектирано през 1935 година и претърпява 26 промени, преди марката да се спре на този вариант, който използва от 1998 година насам.     Mazda Изчистеното лого на Mazda дебютира през 1934 година. След това компанията избира по-абстрактен дизайн на буквата „М“. Съвременната версия на логото е пусната за първи път през 1997 година.     McDonald's От 1940 година до 1948 година в логото на компанията присъства думата барбекю. Компанията обаче бързо открива, че истинската ѝ страст са хамбургерите. От 1948 година насам, марката се опитва да наложи емблематичните си златни арки и мотото „I'm lovin' it“.     Nintendo Десетилетия преди видеоигрите да съществуват, Nintendo съществува като компания за производство на карти за игра основана още в далечната 1892 година. Така че не е изненада, че Nintendo са искали да сменят логото си, за да се наложат с новите си продукти на международния пазар.     Вижте как сами да направим оригинално лого на компанията си за няколко минути
технологии
5 технологични открития, които погрешно вярваме, че се дело на Apple
5 технологични открития, които погрешно вярваме, че се дело на Apple
Apple има много фенове по целия свят. Причината е, че на компанията се гледа като на иноватор и изобретател на всички полезни технологии. Дали обаче това е така и ние потребителите не се подлъгваме от този малко преувеличен имидж на компанията?   От Make Use Of ще внесат светлина по въпроса като ни разкажат за 5 неща, които погрешно мислим, че са открити от Apple. Ето кои са те:   1. Компютърната мишка и графичния интерфейс Компютърната мишка за пръв път се появява с компютъра Apple Lisa през 1983 година, но тя не е изобретена от Apple, а от Xerox. Това се отнася и за графичния интерфейс. Идеята за графичния интерфейс и мишката не намират поддръжници всред шефовете на фирмата Xerox и тези идеи не излизат от лабораторията докато не се появява Джобс. Той успява да предвиди полезността им и затова ги предлага на потребителите. Това е!   2. Телефоните със сензорни екрани Безспорно Apple промениха технологичния свят със своя iPhone, но компанията не е изобретила телефоните със сензорни дисплеи. Много преди iPhone да излезе на бял свят, Palm беше кралят в света на смартфоните. Тези устройства тогава бяха наричани джобни компютри и работеха с Windows Mobile. iPhone направи смартфоните достъпни за всички хора, а не само за професионалистите и IT специалистите, но iPhone определено не е първият телефон със сензорен екран в света.   3. “Retina Display” Retina Display всъщност е просто маркетингов жаргон за вече съществуващи технологии. По-просто казано, това показва, че плътността на пикселите на екрана е по-висока, отколкото може да бъдат разграничени от човешкото око при нормално разстояние. Преди Apple да въведе термина, имаше няколко телефони и лаптопи, които имаха резолюции по-високи от Retina Display.   4. Видео разговорите Отново става въпрос за маркетингов трик. По времето, когато дебютира FaceTime, Skype вече беше изключително популярна услуга. Всъщност ако сравним FaceTime с много от съществуващите услуги за видео чат по онова време няма да открием никаква иновация. Дори и днес останалите услуги за видео разговори продължават да изпреварва FaceTime в областта на иновациите.   5. MP3 плейърите и магазините за дигитална музика iPod беше революционен продукт, който заедно с iTunes превърна Apple в сериозна технологична компания. Но Apple не е първата компания предлагаща подобно нещо. Плейърите Diamond Rio PMP3000 и Creative Nomad се появиха преди iPod. Що се отнася до магазините за цифрова музика, отново аплодисментите не са за Apple, а за Ritmoteca появил се през 1998 г. Apple Music също не е първата в света услуга за стрийминг на музика, а Spotify.   Вижте 7 научни открития, които направиха възможна появата на смартфоните
Apple
Ще се превърне ли Apple в жертва на собствения си успех през 2020г.
Ще се превърне ли Apple в жертва на собствения си успех през 2020г.
Когато „десетилетието на iPhone" започна, Apple беше ръководена от основателя Стив Джобс. На 24 август 2011 година, два месеца преди смъртта на Джобс, Тим Кук пое поста главен изпълнителен директор и оттогава той управлява Apple. В ерата на Кук като CEO, Apple е продала милиарди iPhone -и и е реализирала стотици милиарди долара печалба. В един момент дори беше официално призната за компанията с най-печелившо тримесечие в историята. Изобщо, през по-голямата част от така нареченото „десетилетие на iPhone" (анализаторите наричат последните 10 години „десетилетието на iPhone“ , за да обозначат периода, през който iPhone завладя пазарите и умовете на потребителите) Apple беше най-ценната публично търгувана компания, като едва наскоро загуби короната си за кратко от своя дългогодишен технологичен конкурент в лицето на Microsoft.   Години наред Apple трупаше гигантски запаси от парични средства и търгуеми ценни книжа от  продажбите си на iPhone, като едва през 2018 година, след данъчната реформа в САЩ, тя разпредели по-голямата част от това богатство сред своите акционери. Това допълнително увеличи цената на акциите на Apple и те нарастнаха. За сведение какво означава това в цифри, ако бяхте инвестирали милион долара в Apple на 1 януари 2010 година, те щяха да струват над 9,13 милиона долара към днешна дата. Всичко това доведе до нови, немислимо в миналото подобрения и инвестиции. След като през 2018 година Apple стана първата публично търгувана компания, преминала пазарна капитализация от 1 трилион долара, а Тим Кук отбеляза в писмо до служителите, че „финансовата възвръщаемост на компанията е пряк резултат от иновациите на Apple“. Това от една страна трябваще да обясни откриването на гигантския корпоративен кампус, който да служи за седалище на компанията в Купертино, Калифорния, който струваше около 5 милиарда долара, а от друга да заяви на широката публика, че успехите на Apple не са случайни, а са добре планирани и очаквани.     Така ли е наистина обаче и няма ли Apple да се превърнат в жертва на собствения си успех в годините след „десетилетието на iPhone“? Факт е, че Apple навлиза в следващото десетилетие като неумолима сила с няколко масово печеливши продукта. Това обаче все по-често води до предизвикателства, свързани с нейния размер и успех.   1. Обвинения за монопол над пазара Наскоро House Judiciary Committee поиска документи от Apple, заедно с Amazon, Facebook и Google, като част от антитръстово проучване, тъй като настроението сред членовете на правителството на САЩ е все по-негативно към дейността на големите технологични компании. Успоредно с това, Тим Кук трябваше да отговаря на въпроси от международната преса през последните месеци дали Apple се е превърнал в монополист, който упражнява контрол чрез своята платформа App Store. „Никой разумен човек не би нарекъл Apple монополист“, заяви Кук през октомври.   Нарастналите яритеснения а активисти и защитници на околната среда относно екологичните разходи за продажба на нови хардуерни устройства доведоха през последните години до инициирането от страна на Apple на няколко нови програми и инициативи за намаляване на отпадъците от производствената дейност на компанията. Очакванията са интензитета на тозипроцес и свързаните разходи с него само да нраства през следващите години, така че само бъдещето ще покаже дали прекалено голямата „популярност“ на Apple ще им позволи да поддържат същите печалби при увеличените поради екологични изисквания производствени разходи.   3. Опасения, че iPhone е толкова добър, че потребителите ще прекарват цялото си време пред екрана Други, включително бившият дизайнер на Apple Джони Айв, изразиха опасения, че iPhone може да е толкова добър, че да доведе до опасно пристрастряване. В отговор се наложи Apple да създадат функция за екранно време „Screen Time“, която да помогне на потребителите да контролират своята зависимост от светещия екран на iPhone.   „Представянето на функцията „Screen Time“ беше повратен момент за Apple. Тогава главният изпълнителен директор Тим Кук обяви, че той самият има проблем с прекалената употреба на своя iPhone и това накара хората да започнат да си задават прости въпроси като този дали си струва да загубят 5 часа на ден пред телефона си", каза Kaiwei Tang, съосновател на компанията Light – компания, която прави алтернатива на iPhone, фокусирана върху ограничаване на прекомерното му използване.   4. Пренасищане на пазара с качествени модели на смартфони Най-голямото предизвикателство пред Apple през новата 2020 година може да се окаже, че след като iPhone се радваше дълго време на интереса на цяло едно поколение, този интерес сега отслабва. Въпреки че това отчасти се дължи на факта, че на пазара отдавна има толкова качествени Android  смартфони, колкото е и iPhone, Apple трябва да се замислят над реалността на пазара днес, където вече няма потребителска маса от стотици милиони хора, които ползват смартфон за първи път. Очаквано е да има спад на продажби след 10 години на оживени иновации, така че какво би продължило да поддържа интереса към iPhone при още по-високата му цена?   5. Разчитане на общи приходи от услуги и други преносими устройства Продажбите на iPhones устройства достигнаха своя връх от 231 милиона през 2015 година, а през 2019 година Apple обявиха, че вече няма да отчитат за инвеститорите продажби на единица продукция, а само общите приходи за компанията от всички услуги и продажби на продукти.     Apple започват да се фокусират върху продукти, наречени най-общо „преносим хардуер“ – в това число Apple Watch и AirPod, както и върху подразделение за услуги, което продава абонаменти за Apple TV + и Apple Arcade. Това е ясен знак за нужда от „наваксване“ на приходи от намалените (недостигащи предишните цифри) продажби на iPhone, който все още представлява 54% от продажбите на Apple през 2019 година.   Дали обаче потребителите няма да се разочароват от подобна проява на „слабост“ от страна на очаквано силен играч в технологичната индустрия? Дали компанията не разчита погрешно на услуги  като Apple TV, които отдавна имат успешни играчи, вместо да търси отново славата на „иноватори“ и на „първите сред равни“? Очаквано, през 2020 година ще следим тенденциите, за да разберем дали годимата ще бъде толкова добра за Apple, колкото бяха последните 10 години. Предизвикателствата, свързани с нейния досегашен успех могат еднакво да подпомогнат, но и да попречат на успеха на компанията.   Дали надеждите за високи продажби на нейния „преносим хардуер“ ще се оправдаят? Ще има ли други нови продукти на Apple, които да променят живота на хората толкова, колкото iPhone? Предстои да видим.   Вижте 8 големи провала в историята на Apple
лайфстайл
Ето какво се случва, когато компаниите прекалят с използването на Photoshop в рекламите си
Ето какво се случва, когато компаниите прекалят с използването на Photoshop в рекламите си
Photoshop е мощен инструмент. Разбира се, той може да се използва, за да изглеждат вашите постове в Instagram по-добре, но ако се прекали с използването му може да се стигне до смешни резултати.   От This Is Insider са издирили най-интересните случаи, в които марките прекалят с използването на Photoshop в рекламите си. Ето кои са те:   1. През месец март 2017 година, онлайн магазина Net-a-Porter качи снимка на уебсайта си, която бе покрита с бележки, които инструктираха редактора да "подреже" модела. Снимката стоя само няколко часа преди да бъде свалена, но в крайна сметка бе качена отново, без да бъде редактирана.     2. Това са ангелите на Victoria's Secret, Марта Хънт и Стела Максуел, в реклама за марката за бельо от август 2016 г. На снимката обаче лявата ръка на Хънт изглежда странно. Не ви ли се струва, че лакът ѝ изглежда нереалистично далеч от тялото?     3. Вероятно сте запознати с популярното шоу „Малки сладки лъжкини“ („Pretty Little Liars“) и дори може да сте виждали този постер за шоуто от 2016 година. Но забелязахте ли, че актрисата Саша Питърс (вляво)  има само един крак? И не само, че левият крак на Питърс липсва, но и десният ѝ изглежда доста странно.     4. Ето една интересна реклама на бански от 2014 година, която очевидно е била обработвана с Photoshop.     5. Също през 2014 година се появи тази реклама на Channel. Няма как да не ви направи впечатление вратът на модела който е бил удължен до привидно неестествено съотношение.     6. През 2014 година Lady Gaga се появи в реклама на Versace. Певицата позира с дизайнерски чанти. Всичко изглежда нормално, докато месец по-късно не излизат наяве оригиналните снимки на певицата, направени за рекламата. На тях тя изглежда много по-различно, дори цвета на косата ѝ не е същия.       7. През 2014 година ангелът на Victoria's Secret, Кандис Сванепоел получи огромни рамене от тези които са редактирали снимките ѝ за марката. Раменете на Сванепоел не само изглеждаха като извадени от гнездата си, но и непропорционални на тялото ѝ.     8. Може ли да забележите какво не е наред с тази реклама на кецове Vans? Точно така, ръката фантом, увита около дясната ръка на модела. Не е ясно нито на кого принадлежи тази ръка, нито пък какъв е бил първоначалния замисъл на тази снимка.     Вижте 4 забавни Android приложения, с които може да промените гласа си
любопитно
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telecom Austria Group (TAG) обяви по-рано днес, че започва ребрандиране на всички свои регионални мобилни оператори под общ флаг. Той се казва А1 и ще засегне телекоми в седем държави, включително и България чрез Мтел. TAG уточнява, че ребрандирането ще бъде поетапно и ще се съобразява с пазарните особености на всяка държава.   Целта на TAG е да се наложи общия бранд като по-голямо и сериозно име. Освен това ще сигнализира на потребителите за единно поведение и пълно потребителско ижвияване, като брандът е гъвкав и може да се съборазява с местните специфики, коментира...
любопитно
10 емблематични телефона от последните 20 години
10 емблематични телефона от последните 20 години
2007 беше една много интересна година, когато става дума за мобилни устройства. През тази година, при телефоните от висок клас се появи нов неписан стандарт – повече гигабайти пространство за съхранение.   Освен това бяха добавени още възможности за свързване, а сензорните екрани станаха много популярни. Nokia и Symbian все още бяха водещи в индустрията, появи се първият iPhone на Apple, а за силата на Android все още никой не подозираше. В случай, че се чудите кои точно смартфони използвахме преди 10 години, може да разгледате информацията на phonearena за тези 5 емблематични смартфона от преди 10 години.   Apple iPhone Макар да бе обявен от Стив Джобс на 9 януари 2007 година, оригиналният iPhone се появи на пазара половин година по-късно – на 29 юни. Смартфонът беше в процес на разработване повече от две години и беше представен като 3-в-1 продукт: мобилен телефон, широкоекранен iPod и иновативно Интернет комуникационно устройство. А Apple успяха да продадат повече от 1 милион единици за по-малко от 3 месеца от излизането на оригиналния iPhone на пазара. Оригиналният iPhone имаше 3.5-инчов мултитъч дисплей, с резолюция 320 х 480 пиксела.     BlackBerry Curve 8300 / 8310 / 8320 През 2007 година BlackBerry стартира своята серия телефони BlackBerry Curve. Първият модел беше BlackBerry Curve 8300 и имаше пълна QWERTY клавиатура, хубав дизайн и различни мултимедийни функции като2 MP задна камера, музикален плейър и стерео Bluetooth. Следващите модели Curve бяха пуснати също през 2007 година дори имаха GPS (Curve 8310) и Wi-Fi (Curve 8320).     HTC TyTN II HTC TyTN II беше един от най-добрите Windows Mobile телефони на своето време. Той имаше почти всичко освен софтуерните функции на Windows Mobile 6 – 3G, GPS, Wi-Fi, както и две камери (предна и задна), пълна QWERTY клавиатура и 2,8-инчов сензорен дисплей с резолюция 240 х 320 пиксела. За разлика от днешните сензорни екрани, дисплеят на HTC TyTN II беше резистивен.     Nokia N95 Nokia N95 беше обявен през месец септември 2006 година, но се появи на пазара през месец март 2007 година и е считан от мнозина за един от най-добрите смартфони в историята. N95 беше най-модерното Symbian устройство на своята епоха, като предлагаше всички най-добри характеристики, които Nokia са имали в своя арсенал през 2007 година.   Телефонът имаше 5 MP задна камера с Carl Zeiss обектив и възможност за запис на 480p видео при 30 кадъра в секунда, стерео говорители, всички опции за свързване които бяха на разположение през 2007 година и 4 GB / 8 GB съхранение. 2.6-инчовият дисплей с резолюция 240 х 320 пиксела на N95 не беше чувствителен на допир, но това не се смяташе за проблем тогава. Може би единственият проблем на Nokia N95 беше доста лошият живот на батерията.     Sony Ericsson W960 Sony Ericsson W960 беше най-висок клас Symbian телефон, предназначен за киноманите. Смартфонът имаше 2.6-инчов резистивен сензорен дисплей, с резолюция 240 х 320 пиксела, клавиатура, 3G свързаност, Wi-Fi, 3.2 MP задна камера с двойна LED светкавица, както и 8 GB пространство за съхранение.      Вижте най-запомнящите се технологични събития за последните 25 години
джаджи
10 перфектно изработени джаджи, без които не можем
10 перфектно изработени джаджи, без които не можем
Да създадеш продукт, който да се хареса на всички не е лесно, но не и невъзможно. От Tech Insider смятат, че тези 10 перфектно изработени продукти, доказват че е възможно да се създадат продукти, в които  хората не искат да се променя нищо.   1. Тетрадка Писането с химикалка помага за развитието не само на пръстите на ръцете, но и на мисленето, твърди проф. Вирджиния Бернингер от Университета на Вашингтон. Това откритие накара много хора да си припомнят какво е да изливат мислите си върху празния лист хартия.     2. Тениска с джоб Тениските с джоб са удобни, практични и мъжете просто ги обожават.     3. Кламери Толкова простичка джаджа, която обаче може да бъде толкова полезна!     4. Телбод Никой не обича разпилени листи по бюрото си, ето защо не можем без телбода.     5. Химикалка Bic Тези химикалки са евтини, здрави и надеждни.     6. Самозалепващи цветни листчета Винаги е добре да имате под ръка от тези листчета, и само онзи, който не ги е използвал ежедневно не знае колко полезни могат да са те.     7. Вилиците и лъжиците Знаете ли защо приборите за хранене не са били променяни вече хиляди години? Поради една единствена причина – те са съвършени.     8. Jeep Wrangler Марката автомобили Jeep Wrangler е олицетворение на свободния дух и независимостта. С такъв автомобил можете да покорите всички върхове.     9. Самобръсначка Ръчните самобръсначки често са първите принадлежности, на които всеки мъж разчита, тъй като са много евтини и лесни за употреба.     10. Кецове Дори и 98 години след тяхната поява на пазара, кецовете все още са привлекателни и предпочитани от мнозина.     Вижте 7 уникални джаджи, изобретени случайно
лаптопи
Най-тънките лаптопи на пазара
Най-тънките лаптопи на пазара
Ултрабуците са предпочитани днес, защото са тънки, леки и се събуждат почти мигновено. Имат дълъг живот на батерията, а това е най-важното условие да харесаме едно мобилно устройство.   Според специалистите, ако решите да си купите ултрабук можете да сте сигурни, че ще откриете това което търсите тъй като се предлагат най-различни модели, с разнообразие от цени и функции.   Предлагаме ви селекцията на Tech Insider за най-тънките лаптопи на пазара.   1. HP Spectre 13 – 0,41 инча HP Spectre е най-тънкият изключително мощен лаптоп, който е на разположение днес на пазара. Побирането на Core i5 или i7 процесор в тази тънка рамка наистина е впечатляващо. Спокойно може да се каже, че това е опитът на HP да предложи на пазара една собствена и модерна алтернатива на MacBook Air.     2. Samsung Ativ Book 9 – 0,46 инча 12,2-инчовият Ativ Book 9 е красив, тънък и здрав, а батерията издържа много. Лаптопът тежи 1122 грама. За здравината не трябва да се притеснявате – доста дълга метална панта осигурява стабилността на дисплея, както и Gorilla Glass покритие, което издържа на драскане, удряне и огъване.     3. HP EliteBook Folio G1 – 0,47 инча HP EliteBook Folio G1 e ултра лек мобилен компютър от висок клас. Лек, компактен, но и издръжлив, ултрабукът предлага перфектни условия за вършене на работа в движение. Той се предлага в голямо разнообразие от конфигурации и разполага с няколко USB-C порта.     4. Asus Zenbook UX305CA - 0,5 инча Asus Zenbook UX305CA е един от най-добрите модели. Неговият 1080p дисплей е голям, батерията му е стабилна, а процесорът – Core M.     5. LG Gram – 0,5 инча LG Gram е друг супер тънък и лек лаптоп. Теглото му пък е едва 980 грама, което за 15-инчов лаптоп си е истинско постижение.     6. Acer Aspire S7 – 0,5 инча Acer Aspire S7 работи с процесор от последно поколение. На външен вид и характеристики S7 изглежда невероятно – лаптопа е с дебела само около 12 милиметра, а теглото е под 1,3 килограма.     7. Lenovo Yoga 900s – 0,5 инча Lenovo Yoga 900s е най-тънкото хибридно устройство, което освен това изглежда неустоимо. Елегантната панта е съставена от 813 отделни компонента за плавно преминаване между отделните режими.     8. HP Chromebook 13 – 0,5 инча Хромбук от висок клас само за $ 500, при това не е създаден от Google.  Става въпрос за HP Chromebook, устройството използва процесори Intel Core M7 от шесто поколение с архитектура Skylake като е Възможно поставянето на до 16 GB оперативна памет.     9. HP Envy – 0,51 инча Envy е особено подходящ за хората, които не търсят непременно максимално висока производителност, а желаят да постигнат оптималната комбинация между добър външен вид и технически характеристики.     10. Apple MacBook – 0,52 инча 12-инчовият MacBook е може би най-популярният лаптоп. Той е най-тънкият лаптоп с енергийно ефективен ретина дисплей, но едва ли са много тези които са готови да дадат $1 270 за него.     Вижте 8 функции, които новият ви лаптоп е добре да има
Microsoft
5 продукта на Microsoft, които може би не знаете
5 продукта на Microsoft, които може би не знаете
Microsoft е огромна компания, която съществува вече 40 години, има по около 118 000 служители на всеки континент, да не говорим за $ 100 милиарда приходи през 2015г.  Почти всеки е запознат с Windows или Office, най-широко използвания софтуер в световен мащаб.   Макар че тези продукти са добре познати, Microsoft също така през годините са произвели и някои не толкова популярни продукти. Кои са те може да разберете като разгледате списъка на Business Insider, съдържщ 5 малко популярни продукта на Microsoft.   1. Microsoft Roundtable RoundTable е разработена през 2007г. от Microsoft Research като решение от висок клас за видео-конферентна връзка. Джаджата може да покаже 360 градусов изглед на помещението с помощта на пет камери и няколко огледала. RoundTable включва още шест микрофона, работи с Office 2007 и се продаваше за $ 3000.   2. Microsoft Band Microsoft Band е умната гривна на компанията, която има извит OLED панел със защитно покритие Gorilla Glass 3 и редица полезни функции като например услугата Cortana, която може да ви напомня за тренировките.   3. Microsoft SideWinder Контролерът SideWinder дебютира през 1995 г. като част от идеята на Microsoft да навлезе на пазара за PC игрите. Тя е предназначена само за работа с Windows компютри, но хардуерът може да се използва с Apple Mac и Linux системи.   4. Microsoft LifeCam Microsoft стартира своята серия LifeCam уеб камери през 2006 г. Текущата версия, наречена Studio, разполага с 1080p сензор, 8-мегапикселова обектив и вграден микрофон. Компанията вероятно ще продължи да произвежда уеб камери и в бъдещето, особено след като разпознаването на лица е основна характеристика на Windows 10.   5. Четец на пръстови отпечатъци Четецът на пръстови отпечатъци на Microsoft може да съхрани до 10 пръстови отпечатъка. Ако не друго, то тази джаджа изпреварил времето си. Представена през септември 2004 година, четецът беше съвместим с Windows XP и Vista и имаше за цел да повиши сигурността на операционните системи.   Вижте 5 неща, които погрешно мислим, че са открити от Apple
снимки
8 идеи за снимките в социалните мрежи, които ще вдигнат имиджа на марката ви
8 идеи за снимките в социалните мрежи, които ще вдигнат имиджа на марката ви
Предизвикателството да се публикуват качествени и вълнуващи снимки всеки ден в нашите социални профили е една от причините Buffer App да публикуват 8 идеи за снимките в социалните мрежи, които могат да вдигнат имиджа на една търговска марка.   Цитати Снимките с изписани в тях цитати лесно се открояват. Размерът на шрифта в тях е по-голям от нормалното и по тази причина по-лесно се осмислят. Продажби Instagram бързо стана фантастично място за продажба на продукти и има причина за това. С помощта на привлекателно изображение, публикувано в някой от профилите ви в социалните мрежи, може да уведомите феновете си за последните хитови продукти или за продуктите които се предлагат с отстъпка. Отдолу може да сложите код-купон за отстъпки, по този начин лесно може да проследите в кои социални мрежи се представяте най-добре. Въпроси Twitter ви ограничава до 140 символа. Ако искате да зададете по-дълъг въпрос може да използвате изображение с изписан върху него вашия въпрос. Това е чудесен начин да привлечете вниманието на аудиторията си, освен това може да подберете визуалното  съдържание така, че да помогне за обяснението на евентуалните въпроси.   Препоръки Препоръките са невероятно съдържание, което не трябва да се ограничава само до целевите страници на вашия сайт. Последователно споделяне на препоръките, които получавате от вашите клиенти може да помогне за засилване на общата удовлетвореност на клиентите, почитателите и последователи ви.   Състезания с награди Състезанията и раздаването на безплатни продукти са доказана стратегия за увеличаване на аудиторията ви в социалните медии. Независимо дали целта ви е повече харесвания, последователи или продажби, важно е да общувате с хората и да успеете да ги накарате да участват. Използвайте въображението си и комбинирайте съобщенията за вашите конкурси с интригуващи изображения. Може дори да покажете наградата и да сложите подобаващ текст.   Емотикони Понякога думите са недостатъчни и ви трябва емотикон за да изразите начина, по който се чувствате. Намерете правилното място върху снимката на емотикона, който искате да добавите и резултатът може да ви изненада приятно.   Воден знак Добавянето на воден знак към снимките, които публикувате в социалните мрежи, е прост и чудесен начин да си гарантирате признание, където и да се появят те.   Списъци Списъците с изредени артикули или продукти могат да се сторят доста отегчителни на потребителите, така че ако ви се налага да представите някакъв списък на вашата аудитория, опитайте да го копирате върху изображение, за да си гарантирате нужното въздействие.   Вижте 7 полезни съвета за подходяща профилна снимка в LinkedIn  
DMCA.com Protection Status