Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
128 резултата за лични данни
лични данни
Личните данни на над 500 млн. потребители на LinkedIn се продават oт хакери онлайн
Личните данни на над 500 млн. потребители на LinkedIn се продават oт хакери онлайн
Личните данни на потребителите са основен източник на приходи за широка мрежа от технологични компании, разработчици и маркетингови партньори. Всяка снимка, публикация или друг детайл за индивидуалните предпочитания може да бъде визуализиран като реклама в интернет. Активността в социалните мрежи и приложенията за комуникация често може да изложи на риск поверителна информация. Хакерите са доста активни и използват всяка уязвимост, за да компрометират данните на повече потребители в интернет. Дори компании от ранга на Facebook не са застраховани. В миналото компанията е ставала център на редица конфликти и само предни дни изтекоха личните данни на 533 млн. потребители на Facebook. LinkedIn е най-популярната платформа с професионална насоченост в интернет, която вече е собственост на Microsoft и се използва от над 700 души по цял свят. Огромната мрежа от бизнеси, които използват услугата предоставят широк набор от възможности за комуникация с нови хора, откриване на полезна информация и кандидатстване за работни позиции.     Ако имате акаунт в LinkedIn вероятно сте наясно с функциите на платформата, която изглежда също не е застрахована срещу хакери. Експерти по сигурността от CyberNews предупреждават, че в популярни хакерски форуми се разпространява информацията на 500 млн. профила в LinkedIn. Анонимният потребител, който публикува данните потвърждава достоверността, като публикува детайли за 2 млн. регистрации. Въпросният акаунт твърди, че разполага с важни данни за 500 млн. души и е склонен да се раздели с тях срещу минимум четирицифрена сума в долари. Огромният брой потребители станали жертва на атаката определено може да привлече интереса на големи рекламни компании и агенции. Teстовете на CyberNews потвърждават информацията и определят фишинг атаката като основен метод, с който хакерите са компрометирали толкова потребители в LinkedIn. Aко се намери купувач, който плати исканата сума в биткойн ще бъде много трудно проследяването на данните. Смяната на паролата е задължително за активните потребители на LinkedIn, които искат да се предпазят.   Още от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
Google
Google събират 20 пъти повече данни от смартфоните с Android, в сравнение с Apple
Google събират 20 пъти повече данни от смартфоните с Android, в сравнение с Apple
Teхнологичните компании се наложи да възприемат различна стратегия и да бъдат по-прозрачни към потребителите за начина, по който съхраняват личните ни данни. Регулаторите на ЕС принудиха Google и Facebook да предоставят повече възможности за контрол над нещата, които споделяме от своите устройства. Методите за следене на активността не са лимитирани до нещата, които правим в интернет. Google и Apple получават достъп до телеметрични данни за начина, по който използваме смартфоните и взаимодействието ни с инсталираните приложения. Ново проучване разкрива повече детайли за алгоритмите, с които операционните системи за смартфони споделят информация с компаниите. Дори слагането на SIM картата е действие, за което софтуера сигнализира Apple и Google. Изключването на екрана също не ви предпазва, тъй като информация се споделя на всеки 4.5 минути. Най-интересното заключение в експеримента на учените от Trinity College е, че Google събира 20 пъти повече данни от устройствата с Android, съпоставено с Apple и iOS екосистемата, съобщава 9to5google.     Резултатите от проучването показват, че автоматична функция синхронизира активността на потребителите в Siri, Safari и iCloud със сървърите на Apple. В същото време Google получават информация от  Chrome, YouTube, Google Docs, Safetyhub, Google Messenger, Clock, както и от търсачката. Веднага след включването 42KВ файл достига до Apple, като при Google тази стойност е 1МВ. Системните процеси работят във фонов режим и няма как да бъдат блокирани от потребителите. Според информацията Android събира на всеки 12 часа около 1.3 терабайта данни само за американските потребители. За същият период с iOS се споделят 5.8GB. Teзи стойности са подходящ пример колко много Google и Apple разчитат на данните на своите многобройни клиенти.   Oще от Digital: 52% oт приложенията споделят лични данни с трети страни
хакери
Кои са най-разпространените методи на хакерите
Кои са най-разпространените методи на хакерите
Потребителите не обръщат достатъчно внимание на сигурността си в интернет, което е причина за повечето проблеми, с които се сблъскваме онлайн. Експертите постоянно предупреждават да използваме сигурни пароли за всеки профил и уеб сайт, за да се предпазим. Хакерите са доста активни и използването на смарт решения като мениджъри за пароли и двуфакторна автентикация са доста подходящи. Специалистите по киберсигурност са категорични, че има сериозен ръст в изтичането на информация за потребителски профили в уеб пространството. Бази данни включващи милиони досиета за реални хора, включително имейли, пароли се продават за все по-сериозни суми в популярни форуми на хакери. Това води до създаване на още по-агресивни методи за пробиване на онлайн акаунтите. Последният доклад на Proofpoint разкрива, че имейл адресите продължават да са обект на най-много заплахи. Фишинг атаките са едно от най-разпространените средства за хакване на потребителите в уеб пространството през последното тримесечие, информира BGR.     99% от всички атаки включват елемент на социален инжинеринг, твърдят специалистите. По този начин още по-ефективно се подмамват потребителите да отварят линкове от имейл, който изглежда като легитимен. Спонсорираните от правителството атаки за съжаление също отчитат растеж, особено в някои страни като Китай, Русия и САЩ. Водени от стремежа да изкарват повече пари се създават групировки от хакери, които заедно провеждат кибернападения в интернет. Зловредният софтуер също е водещ източник на проблеми за потребителите, което важи предимно за Windows и Android, които са по-уязвими. Трябва да бъдете много внимателни, за да гарантирате сигурността на всичките устройства, които използвате в ежедневието си, за да се предпазите от хакери.   Още от Digital: Хакери могат да пробият защитата на локалните мрежи за 30 минути
TikTok
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
TikTok е социален феномен, който освен невероятната популярност по цял свят се озова в центъра на политическия конфликт между Китай и САЩ. Разработчиците на приложението бяха принудени да продадат своя бизнес, за да продължат да оперират на американския пазар. Все пак TikTok премина през структурни и организационни промени, включително и изцяло нов борд на директорите, които са одобрени от правителството. Teхнологичният аспект и миграцията на личната информация в сървъри на територията на САЩ се управлява от Oracle, които са официалния купувач на бизнеса с TikTok. Сделката позволи на приложението да е активно в страната, което има стратегическо значение, след като Индия забрани на гражданите да използват TikTok. Загубата на още един голям пазар може да има критично влияние върху бизнеса на компанията. Въпреки споменатите проблеми TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света. Ако използват активно платформата за споделяне на кратки видео клипове трябва да бъдете много внимателни, тъй като експерти на Check Point откриха сериозен пропуск в сигурността на TikTok.     Специалистите на компанията откриват, че уязвимост в кода на приложението може да се позволи на външни лица достъп до лична информация в профила, включително и телефонния номер. Стандартните настройки на акаунтите включват прякор в TikTok, профилна снимка, уникално ID в приложението, но също и други поверителни детайли. Ако хакери съберат всички тези данни могат да си изготвят профил за съответния профил, който да използват за разпространени на зловреден софтуер и кражба на информация. Конкретният проблем е свързан с Find Friends функцията, която използва алгоритми за синхронизиране на контактите в TikTok. От Check Points Research провеждат серия от тестове, за да проверят системата за сигурност и успяват да преодолеят много от механизмите, които трябва да защитават личната ни информация. Добрата новина е, че компанията се е свързала с ByteDance, които вече ъпдейтват смартфоните с необходимия пач за сигурност.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
полезно
5 начина да изтрием личните си данните от Интернет
5 начина да изтрием личните си данните от Интернет
Преди години вече бившият изпълнителен директор на Google Ерик Шмид беше казал, че ако човек не иска нещо да бъде разбрано, то не трябва да го качва в интернет. Години по-късно в глобалната мрежа вече се събират всякакви данни за хората и много от тях дори не подозират. Човек оставя следа в Интернет, която се използва от най-различни компании. Най-често данните се анализират за реклами и за персонализиране на услугите. Въпреки това не всички хора харесват това. BusinessInsider предлага няколко начина, как човек да изтрие данните си от интернет. Или поне колкото се може повече от...
Gmail
Нови функции ще подобряват контрола над личните ни данни в Gmail
Нови функции ще подобряват контрола над личните ни данни в Gmail
Gmail е продукт със специално значение за компанията, което представлява портал за достъп до много от другите приложения и услуги на Google. Неслучайно това е един от най-популярните софтуерни решения в индустрията, на което разчитат милиони потребители и представители на бизнес средите. През последните месеци Gmail стана обект на редица софтуерни актуализации, включително и опция за автоматично изтриване на историята. Google продължават да обръщат специално внимание на поверителността на личните данни, особено в контекста на пандемията от COVID-19. Компанията вече е готова с две допълнителни функционалности, които ще добавят още едно ниво на сигурност към Gmail, както и към приложения като Chat и Meet. Първата от  тях ще активира автоматични функции за филтриране на имейли, Smart Compose и Summary Compose. По този начин ще можете още по-лесно да създавате и управлявате входящите съобщения и събитията в календара на своя профил. Единственото, което се изисква от вас е да дадете разрешение Google да сканира съответните документи.     Втората нова опция предлага възможност да се откажете от персонализираните съобщения, кооито промотират другите продукти на компанията. Обикновено това става, чрез сканиране на личната информация в Gmail, Chat и Meet. Taка например Google Assistant може да ви информира кога е настъпим момента да платите дадена сметка или да припомни за резервация, която сте направил в Gmail. Подобна интеграция е ключова за екосистемата на Google Ако се откажете да използвате смарт функциите ще можете да работите с приложенията на Google, но няма да ви бъдат толкова полезни. Независимо от решението да използвате или блокирате умните алгоритми на Google няма да промените вида и интензитета на рекламите, които виждате в интернет.   Oще от DIgital: 15 клавишни комбинации за Gmail, които ще ви спестят време
любопитно
5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
Личното пространство не е единственото, което човек излага на риск, когато използва Facebook. Всъщност, социалната мрежа може да бъде полезен инструмент за хакерите в опитите им да откраднат от  даден човек. MakeUseOf показва пет начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат от потребителите.   Зловредни реклами Един от популярните методи, чрез който хакерите рекламират уж атрактивни оферти в онлайн магазини. Идеята тук е да излъжат потребителите да посетят предварително подготвения зловреден линк и да въведат лични данни или финансови детайли,...
TikTok
TikTok са събирали поверителна информация в смартфоните с Android в продължение на 18 месеца
TikTok са събирали поверителна информация в смартфоните с Android в продължение на 18 месеца
Moбилното приложение продължава да бъде обект на сериозни критики и обвинения свързани с начина, по който съхранява и споделя личните данни на потребителите. Потенциалната заплаха TikTok да бъде забранено на територията на САЩ е широко дискутирана тема през последните дни. Aмериканското правителство вече постави улттиматум, като Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok. По този начин Доналд Тръмп иска да се погрижи, че операциите на приложението в страната се обработват и съхраняват в сървърите на американска компания. Разговорите между двете страни продължават с пълна сила и вече разбрахме, че Twitter също искат да купят TikTok. Eксперти на Wall Street Journal проведоха независимо разследване, което има за цел да определи дали приложението нарушава нормалните практики за съхраняване на личните данни на потребителите. Резултатите са доста любопитни и разкриват, че обвиненията срещу TikTok са основателни, тъй като нарушават едно от най-важните правила на екосистемата от Аndroid.     Oказва се, че мобилното приложение неправомерно е събирало информация за MAC адресите на потребителите. Тази практика продължава от поне 18 месеца. Въпросните данни представляват уникални идентификатори на смартфоните, които могат да се използват за разпространение на реклами и следене активността на потребителите.  Аpp Store и Google Play въведоха забрана за събирането на MAC адреси от приложения още преди пет години. Въпреки това се оказва, че TikTok се възползват от уязвимост, която позволява да имат достъп до подобна информация. Пълният списък със заглавия от Google Play, използващи тази практика включва почти 350 заглавия. Трябва да уточним също, че TikTok са прекратили събирането на MAC адреси от смартфоните с Android в края на миналата година. Въпреки това разследването повдига сериозни въпроси относно сигурността на личната информация, която споделят потребителите в приложението. Официален говорител на TikTok уточни, че постоянно ъпдейтват своята платформа, за да отговорят оптимално на най-новите изисквания за сигурност.   Още от Digital: Microsoft може да спечели $200 млрд. от сделката с TikTok след 3 години
Facebook
Изтекоха личните данни на 533 млн. потребители на Facebook
Изтекоха личните данни на 533 млн. потребители на Facebook
Facebook oтново попаднаха в центъра на неприятен конфликт, който излага на риск голям брой потребители. Социалната мрежа винаги е била обект на критики за начина, по който съхранява личната информация. Изглежда, че опасенията са основателни, тъй като в интернет се разпространява база данни, включваща детайли за повече от 533 млн. регистрирани акаунти във Facebook. Eксперт по сигурността с името Алон Гал успява безплатно да си осигури достъп до информацията, включваща данни за хора от 106 различни страни. В това число влизат над 11 млн. потребители на Facebook във Великобритания, повече от 32 млн. в САЩ. За съжаление има много хора, които са засегнати и живеят на европейския континент. Ситуацията е доста неприятна, тъй като изтеклите данни включват Facebook ID, пълни имена, рожденни дни, имейл адреси и други биографични детайли, включително датата на регистрация на профила. Информацията е подходяща за провеждане на тартегирани кампании с маркетингови цели, но може да създаде много проблеми, ако попадне в ръцете на хакерите.     Компанията също потвърди за изтичането на информацията. Според Facebook това се дължи на уязвимост, която е отстранена още през 2019г. Въпреки това данните са публично достъпни в някои хакерски форуми. Изтеглянето им дори не изисква плащане на конкретна сума, тъй като може  да стане безплатно. Независимо разследване на Motherboard показва съществуването на чатбот в Telegram, който предлага срещу определено заплащане достъп до информация събрана по този начин от хакерите. Това е поредното доказателство, че дори акаунтите във Facebook не предлагат толкова висока степен на сигурност, колкото вероятно бихме искали. Смяната на паролата и преминаването към по-сигурна комбинация за достъп е само един от начините да се предпазите. Системите за двуфакторна автентикация също са много полезни, тъй като добавят още едно ниво на сигурност към онлайн профилите. За съжаление това не е първият път, в който компанията не успява да защити максимално многобройните си потребители.   Още от Digital: Facebook ще бъде по-сигурна платформа за някои потребители през 2021г.
мобилни приложения
52% oт приложенията споделят лични данни с трети страни
52% oт приложенията споделят лични данни с трети страни
Личната информация съхранявана в онлайн профилите е важен дигитален капитал, който повечето потребители подценяват. Множеството тракери в интернет не само използват данните, за да ни локализират и идентифицират, но също така могат да улеснят хакерите. Компании като Google и Facebook използват разнообразни инструменти, за да ни следят онлайн и да ни таргетират с реклами. Вероятно няма да се изненадате, че мобилните приложения с най-много инсталации го правят по-агресивно от другите платформи, които използваме всеки ден. Разработчиците на облачната услуга pCloud публикува любопитни детайли, които ни показват кои приложения са най-активни в споделянето на личната ни информация с трети страни. Кратък преглед показва, че опасенията на повечето потребители са основателни. Така например 57% от данните, които събира Facebook за всеки профил се споделят с партньорите им. Едноличен лидер по този показател е Instagram, които предоставят достъп до 79% от информацията на потребителите.     Слушането на музика и стриймването на видео в YouTube също ни подлагат на подобни рискове, тъй като 43% от информацията за активността онлайн е налична за трети страни. eBay са водеща платформа за онлайн търговия със стотици милиони потребители в световен мащаб и споделят 36% от информацията с външни приложения и тракери. Социалните мрежи също така ни стимулират да качваме повече съдържание, тъй като генерират сериозни приходи от постовете на потребителите. Това е тренд, който е водещ за бизнес модела на Facebook и Instagram. Ето какво разкриват още данните в доклада на pCloud.   Прилагаме списък с приложенията, които споделят най-много данни с трети страни, според komando:   1. Instagram 2. Facebook 3. LinkedIn 4. Uber Eats 5. Trainline 6. YouTube 7. YouTube Music 8. Deliveroo 9. Duolingo 10. eBay   Ето кои приложения събират най-много данни за собствена изгода:   1. Facebook 2. Instagram 3. Klarna 4. Grubhub 5. Uber 6. Uber Eats 7. eBay 8. Just Eat 9. LinkedIn 10. Twitter   Още от Digital: Какво да направим ако разберем, че Android приложение използва личните ни данни
Facebook
Войната между Facebook и Apple за сигурността на личните данни се изостря
Войната между Facebook и Apple за сигурността на личните данни се изостря
Два от най-големите технологични гиганти се озоваха в центъра на сериозен конфликт, който избухна през последните седмици на 2020г. Конкретният мотив за влошените отношения между Facebook и Apple е въвеждането на нова функционалност в iOS 14. Недоволството е предизвикано от предоставянето на лесен начин на собствениците на iPhone да блокират определени приложения да следят активността им в интернет. Facebook генерират приходи от реклама и подобна възможност означава, че могат да загубят сериозен финансов ресурс от iOS eкосистемата. Разговорите между двете страни по казуса изглежда не са дали необходимия резултат, тъй като Facebook обвини Apple в нелоялни бизнес практики. Социалната мрежа определя действията на своя конкурент като сериозен удар върху независимите разработчици. Компанията твърди, че с промените ще бъдат засегнати приложения от трети страни, тъй като Apple ще генерира приходи възползвайки се от своя контрол над iOS екосистемата. След това нападките на Facebook срещу Аpple се пренесоха и в печатните медии.     Социалната мрежа също така планира да заведе съдебно дело срещу Apple в обвинения в монопол на App Store и установяването на умишлен контрол над приложенията на външни разработчици. Марк Зукърбърг в разговор с инвеститорите ги информира, че политиките на Apple по отношение на сигурността имат една цел, а именно да разширяват бизнеса на компанията. Според него може да изгледа, че Apple се опитва да помага на своите потребители, но всъщност ограничава избора им и вреди на естествената конкуренция. Шефът на Apple също си позволи да критикува Facebook и начина, по който генерират и съхраняват информация за потребителите. Tим Кук се включи в онлайн разговор, който е част от Computers, Privacy and Data Protection конференцията на ЕС. Той не само критикува Facebook, но дори го направи без да споменава името на компанията. Неговото мнение е, че основния стремеж на Facebook е да събере колкото се може повече информация за даден потребител, независимо от последствията и начина, по който ще го направят.   Още от Digital: Facebook имат план да сложат край на успеха на iPhone
любопитно
Как да изтрием личните данни, които Google знае за нас
Как да изтрием личните данни, които Google знае за нас
    Google събира много данни за потребителите, но компанията им дава възможност да видят тази информация и да преценят дали да я използват или дори да я изтрият. Компанията е направила тази процедура сравнително лесна, като How-To Geek описва как да я използваме.   Как да видим какво знае Google за нас   Всичко това може да се направи от страницата за управление на профила. Тя може да се отвори от всеки браузър и е myaccount.google.com.   Снимка 1   След това трябва да се избере Data &...
Google
Google въвежда промени в начина, по който съхранява личните ни данни през 2021г.
Google въвежда промени в начина, по който съхранява личните ни данни през 2021г.
Google полагат много усилия, за да ни предлагат полезни приложения, които в повечето случаи са безплатни за масовия потребител. Екосистемата от софтуерни решения на компанията включва Gmail, Google Docs, YouTube, Chrome, Аndroid TV и др. Генерирането на приходи става, чрез използването на личнатa информация, която споделяме с рекламните партньори на Google. Общите маркетингови принципи на компанията остават същите през годините Все пак Google често въвеждат различни промени, за да се адаптират по-добре към актуалната ситуация. Ако използвате активно приложенията на Google вероятно ще искате да научите за ключови промени, които ще бъдат активни през 2021г. Най-съществената разлика е бъде свързана с Google Drive, Gmail, Google Docs и Google Photos. От компанията вече информират своите клиенти, че планират да изтриват съдържание от профилите при продължителен период на неактивност. Според данните на Google това ще се случи, ако не сте се логвали 24 месеца.     Важно е да отбележим, че функцията няма да започне автоматично да изтрива данни на потребителите. Google стартират инициативата на 1 юни 2021г., което означава, че най-ранната дата, на която можете да станете жертва на въведените промени е юни 2023г. Всеки път, когато се логнете в своя акаунт това броене започва отначало. От компанията са категорични, че не искат да пречат на своите клиенти, а да разчитат съдържанието на акаунти, които вече не се използват. Най-добрият вариант е да проверките какво съдържание пазите в приложенията и да направите резервно копие на важните данни. Така едновременно ще запазите файловете и ще имате достатъчно място, за да продължите да използвате услугите на Google, както досега. Планираните промени ще обхванат Drive, Docs, Sheets, Slides, Jamboard, Gmail, Photos, Drawings, Forms и Sites. Все пак разполагаме с достатъчно време да се подготвим за новата стратегия на Google.   Още от Digital: Google ще въведе криптиране от "край до край" в приложението Messages за Android
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 21 октомври (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 21 октомври (Видео)
Разнообразието от безплатни услуги за комуникация може дори да създаде объркване, а не да улесни потребителите. Световната пандемия въведе много рестрикции за свободното придвижване, но оказва благоприятно влияние върху платформите за видеоконференция. Така например Google Meet бе платен софтуер, но след избухването на кризата вече може да се използва свободно от всички.   1. WhatsApp ще конкурира Zoom с функция за видео разговори от браузъра Всяка една компания предприе различни мерки, с които да се възползва оптимално от ситуацията. Най-добрият пример за...
сигурност
Kак да се предпазим от кражбата на самоличност в Интернет
Kак да се предпазим от кражбата на самоличност в Интернет
Един от основните рискове пред онлайн потребителите е кражбата на самоличност. Това може да стане доста лесно, особено в условията на пандемията, когато има по-голям хаос, хората са по-притеснени и разсеяни. Хакерите се възползват от всичко това и правят доста повече опити за кражба на самоличност, съобщава TechRadar.   Данни на CIFAS показват, че това е и трайна тенденция. През 2019 г. например са подадени 223 000 оплаквания само във Великобритания за откраднати самоличноти или измами с такива данни. Това е с 18% повече спрямо 2018 г. Очакванията са, че през тази...
Amazon
Обвиниха Amazon, че краде идеите на стартиращи компании
Обвиниха Amazon, че краде идеите на стартиращи компании
Аmazon продължава да е една от най-богатите компании в технологичния сектор, която от дълго време диктува тенденциите в онлайн търговията. Бизнес стратегията на ръководения от Джеф Безос гигант също така често включва инвестиции в други компании. Желанието на Amazon да използва подобни методи за разработването на нови и конкурентни продукти сега предизвика недоволство срещу търговския гигант. Подходящ пример е историята на DefinedCrowd стартъпа, който е основан от Даниел Брага. Amazon проявяват интерес към разработките и инвестират в компанията преди четири години, като част от своя eCommerce фонд. Съгласно договорките Amazon получават достъп до вътрешна информация като лични данни на служителите, финансови документи на DefinedCrowd и др. Само преди няколко месеца технологичният гигант представи най-новия си продукт, който се казва A2I. Проблемът е, че неговите функции имитират изцяло платформата на DefinedCrowd и алгоритмите с изкуствен интелект, които използва стартъпа. Даниел Брага твърди, че това не е единичен случай и е честа практика на Amazon, с която се възползва от своите партньори.     В кратки срокове представянето на Amazon A2I се стартират действия, с които да се намали достъпа до информация на Amazon до поверителната информация на DefinedCrowd. Шефката на компанията, Даниеле Брага успява бързо да генерира допълнително инвестиране, с което редуцира влиянието на Amazon с над 90%.  Действията на търговския гигант вредят на конкуренцията и позволяват да се възползва директно като копира някои от най-добрите идеи на своите партньори. Сътрудничеството между Amazon и DefinedCrowd продължава повече от четири години, което е достатъчно да се събере огромно количество информация.  Всъщност това не е първият път, в който компанията е обвинена, че копира поверителни данни, за да представи собствени конкуренти, които "убиват" бизнеса на досегашните партньори на Amazon. Вече стартираха няколко разследвания, които трябва да установят наличието на подобни практики.  DefinedCrowd е само един от примерите за поне "две дузини" предприемачи, които са засегнати от действията на Amazon през годините в дружествата, към които насочва своите инвестиции.   Още от Digital: Ето как саудитският принц е хакнал смартфона на шефа на Amazon
DMCA.com Protection Status