Собствениците на смартфони Galaxy могат да се възползват от услугата за мобилни плащания Samsung Pay и да извършват покупки, докато са в движение. Teхнологиите допринесоха за доста иновации, които улесняват шопинга от смартфоните. Samsung има активно участие в този процес и сега потвърдиха, че ще си партнират с експерти на Mastercard в любопитен проект.
Samsung планират да произведат кредитна карта от ново поколение, която използва биометрични технологии за максимална сигурност. Пластиката ще е оборудвана с вграден сензор за пръстов отпечатък и ще бъде разработвана от System LSI Business дивизията на Samsung, Маstercard и Samsung Card. Интеграцията на биометричен компонент в кредитната карта е интересно решение.
От Mastercard и Samsung са убедени, че това е не само по-бърз, но също по-удобен и сигурен начин за извършване на плащания, съобщава SlashGear. Допълнителни детайли засега не са известни, но може да очакваме най-модерните технологични решения да бъдат застъпени в умната кредитна карта на бъдещето.
Корейският производител разработва чипсет, който ще интегрира няколко микрочипа, които предлагат по-висока степен на сигурност от конкурентната технология на Mastercard. Потребителите ще извършват едновременно по-безопасни трансфери, а от друга ще се намалят физическите точки за контакт.
Сензорите за пръстов отпечатък ще се сканират на самата карта, което премахва нуждата от допир на терминал или друго външно устройство. Пластиката ще е съвместима с настоящата система за удостоверяване нa Mastercard, което допълнително ще улеснява потребителите.
Финансовата подкрепа ще се осигурява от Samsung Card - собственост на най-голямата кредитна компания в Южна Корея, Samsung Life Insurance.
Още от Digital: Бъдещето на дебитните и кредитните карти (Видео)
10 резултата за кредитни карти
Все повече хора пазруват онлайн, заради неоспоримите предимства на поръчките направени от интернет. Разбира се винаги е възможно да се наложи да върнете или смените даден продукт, който не отговаря на първоначалното описание. При всички положения купуването на някои стоки от браузъра е добра идея, тъй като спестява нуждате сами да посещавате магазина.
Концепцията за онлайн пазаруването придобива съвсем различен смисъл с историята на Джон Смит. Всъщност името е избрано случайно, тъй като самоличността на въпросния човек остава неизвестна. Случката определено е доста необиковена.
Джон Смит започва да пазарува в интернет и не спира в продължение на дни. Разнообразието от стоки, които си поръчва е внушително и включва автомобилни части, дървени рамки за картини, таблети за адреси, пощенска кутия, стойка за кърпи, легло за бебета и др.
Изключителната му активност продължава около 48 часа, след което Джон Смит се оттегля и не плаща за нито един от поръчаните продукти, информира EuroWeeklyNews.
По този начин оставя стотици виртуални пазарни колички, които никой не си търси обратно. В продължение на повече от една години собственици на уеб сайтове и онлайн вериги са изумени от действията на "анонимния купувач". Той оставя след себе си хиляди поръчки, които остават необработени и респективно не генерират прихди за търговците.
Любопитна подробност е, че във сяка една изоставена виртуална количка за пазаруване Джон Смит избира само един продукт. Успоредно с това използва и множество имейл адреси за връзка с търговците, които след това са предупредени от интернет доставчиците за необичайната активност.
Всичко това кара много онлайн магазини периодично да изчистват данни от своите системи и да блокират акаунтите и поръчките направени от Джон Смит. Собственик на подобен портал, дори е създал психологичен профил на тайннствения купувач. Google също коментираха ситуацията с уточнението, че мрежата от имейли представлява бот, зад който се крият действията на Джон Смит.
Още от Digital: Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Ето кои бяха най-популярние видео клипове в Digital.bg през тази седмица.
Все повече потребители предпочитат да пазаруват в интернет и това налага да бъдем особено внимателни при споделянето на лична информация за кредитната ни карта. Има много софтуерни решения, с които да затрудним максимално хакерите да си осигурят достъп до банковата ни сметка, но не всички от тях са достатъчно ефективни. Пазаруването както и всяка друга активност в интернет създава допълнителни заплахи за нашата сигурност. Ако не сме достатъчно бдителни и купуваме стоки от непознат уеб сайт можем да си навлечем големи проблеми.
Екип от изследователи откриха метод, с който могат да откраднат информация като срока на валидност и CVV номерата на кредитните ни карти, предаде ТеchCrunch. Под това има се крие уникалния 3 или 4-цифрен код, който е отпечатан на гърба на самата карта и е изписан веднага след нейния сериен номер. Най-уязвими на този метод са потребителите, които използват Visa. Причината е, че MasterCard имат по-добра система за сигурност. Този метод позволява на хакерите да разберат и адреса на собствениците на кредитните карти.
Експертите по сигурността са на мнение, че с подобна техника са необходими шест секунди, за да се разбие кода на дадена карта. Още по-неприятното е, че тази уязвимост засяга милиони потребители по цял свят. Според тях е необходимо да се въведе единен интерфейс за всички системи за мобилни плащания, което би гарантирало необходимата защита срещу подобни атаки. Докато това стане факт трябва да сме много внимателни при пазаруване в интернет, за да не станем жертва на такива заплахи.
Вижте как хакери проникнаха в системата за плащания с кредитни карти на Oracle
Дебелината на TravelCard e едва 4,7 милиметра, а теглото му достига до 56 грама
Банковите карти са основно средство за разплащане, независимо от навлизането на по-модерни технологии. Вече е възможно да извършваме безконтактни покупки от умните часовници и смартфоните, което допълнително улеснява процеса. Този метод, обаче също изисква да свържете джаджите с активна сметка.
Виртуалните валути също се превръщат в голям хит сред инвеститорите, като биткойна увеличи цената си над 300% през последната година. Промяна в навиците на потребителите, която да измести кредитните и дебитни карти като средство за разплащане ще изисква години.
Визията на пластиките, с които управляваме парите си и пазаруваме не се е променял драстично от години насам. Компании от ранга на Mastercard, Visa и Apple търсят алтернативни идеи, с които да предложат повече на своите клиенти, включително и вертикален дизайн.
PayPal също се възползваха от този тренд в своето Venmo приложение. От компанията смятат, че вдъхновение за вертикалната ориентация имат и постовете в социалните мрежи. Много други банки също се подготвят активно за транзицията, съобщавa BGR.
Bank of America се превърнаха в една от първите компании в банковия сектор, която позволи на клиентите си да използват карти в портретна ориентация. Дизайнери на Discovery Bank предлагат вертикални карти от две години насам и очакват все повече хода да ги използват за в бъдеще.
Анализаторите очакват тази тенденция да продължи, тъй като появата на четците за микрочипове и "Tap-To-Pay" функционалности също ще стимулира тези процеси. За да верифицирате картата с четец за чипове трябва да я поставите в терминала вертикално.
Дигиталните портфейли ни позволяват да пазаруваме с виртуални копия на картите от смартфоните, което също става във вертикална посока.
Този дизайн също така позволява да разграничите лесно дадена карта от всички останали, които носите в портфейла, твърдят от Bank of America.
Още от Digital: Бъдещето на дебитните и кредитните карти (Видео)
Хакерите винаги са впечатлявали експертите по сигурността със своята изобретателност в опитите да достигнат до личните данни на повече потребители. Напоследък голяма част от усилията им са насочени към смартфоните, тъй като продължават да се радват на впечатляваща популярност.
Без значение какви мерки предприемате, за да се предпазите никога не може да сте на 100% сигурни, че сте напълно защитени. Последният доклад на Malwarebytes е подходящо доказателство за горното твърдение, тъй като разкриват детайли за последната хитра идея, с която киберпрестъпниците се опитват да се възползват от потребителите.
Този път методите им са фокусирани към кражбата на данни от кредитни карти от онлайн магазин, който е създаден с WordPress. Любопитното е, че хакерите прибягват до непозната досега техника за подобни манипулации и онлайн измами.
От Malwarebytes забелязват, че вместо да използват иконата на даден уеб сайт, за да скрият зловредния код те го правят в метаданните на файл, който съдържа определено изображение, информира TechSpot.
След като снимката бъде качена за хакерите става по-лесно да преодолеят защитата на онлайн магазина. Този метод е доста хитър и успява да заблуди алгоритмите, с които уеб сайтовете се опитват да се предпазят от подобни заплахи.
Вероятно сте чували за EXIF, което е съкращение от "Exchangeable Image File Format" и представлява метаданни, които се асоциират с дигиталните изображения. Въпросната информация включва неща като час и дата, модела на устройството и други детайли за техническите спецификации на кадъра.
В конкретният случай хакерите откриват как да използват тази специфика на снимките, за да скрият и възпроизведат зловреден код с JavaScript. Финалната част от този метод е да се извлекат актуални данни за кредитните карти на потребителите, които сами въвеждат детайлите в полетата на онлайн магазина.
Хакерите копират номера, паролата и адреса за фактуриране, които след това могат да използват, за да генерират приходи, като източат самите карти. Информацията се актуализира отново в метаданните на снимките, с което прикриват следите си.
Още от Digital: Бъдещето на дебитните и кредитните карти (Видео)
Това ли ще е бъдещето на разплашанията?
Сигурността на кредитните карти и банковите ни сметки постоянно поставят въпроса за защитата на личните ни данни, заради активността на хакерите.
Специалната Lab126 дивизия на търговския гигант разработва и други интересни продукти в сферата на мобилните плащания.
интересно

iMessage | 931
Защо Apple няма да представят версия на iMessage за Android

Google Play | 1380
Новият дизайн на Google Play вече е достъпен за потребителите

Neuralink | 3523
Kомпанията Neuralink на Илон Мъск показа видео на маймуна с мозъчен имплант, която играe пинг-понг (Видео)