Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за компютърни аксесоари
Logitech
Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech  с 13.6%
Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech с 13.6%
Logitech изглежда е една от малкото технологични компании, която не е силно засегната от разпространението на коронавируса. Разнообразното портфолио от уеб камери, клавиатури и компютърни мишки са перфектното допълнение за социалната изолация и стоенето вкъщи. Високото търсене на потребителите към оборудването за видеоконферентни разговори и софтуера за бизнес комуникация се е отразил положително върху бизнеса на Logitech. По този начин компанията е успяла да генерира приходи в размер на $709.2 млн. през първото тримесечие на 2020г.  За сравнение преди година за същия период са регистрирани $624.3 млн., което е ръст от 13.6%. Много малко технологични брандове могат да се похвалят с двуцифрен ръст в приходите за първото тримесечие, както Logitech.  Важен принос за финансовото представянет на Logitech за периода има факта, че доста училища и търговски обекти възстановиха работа през последните седмици. От компанията са изключително доволни от резултатите, тъй като се оказва, че световната пандемия дори се е отразила положително върху бизнес стратегията на Logitech за периода.      Компанията също така може да се похвали с 6.7% увеличение на приходите на годишна база и очакват нетна печалба в размер на $387 млн. вместо първоначално очакваните $365-$375 млн. Въпреки това Logitech  очакват проблемите с доставката свързани с коронавируса в следващите месеци.  Именно заради това намаляват прогнозата си за фискалната година. На този етап интереса към видеоконферентните продукти е изключително висок, заради големия брой хора, които работят от вкъщи, стриймват онлайн или се обучават дистанционно.  Logitech предвиждат, че ситуацията ще се стабилизира преди края на настоящото тримесечие, но планират да представят серия от нови продукти, за да привлекат вниманието на потребителите към себе си. Само за последното тримесечие е отчетен ръст в продажбите от над 60% на микрофони, камери, клавиатури и мишки и други подобни аскесоари.  Данните на компанията разкриват, че доброто представяне не е ограничено до определен регион и обхваща както САЩ, така и европейския пазар.   Още от Digital: Logitech представиха нова серия безжични зарядни за мобилни устройства
клавиатури
Ергономичната клавиатура Logitech ERGO K860 ще се продава от февруари за $130
Ергономичната клавиатура Logitech ERGO K860 ще се продава от февруари за $130
Logitech представиха официално най-новия си атрактивен компютърен аксесоар. Самият модел се казва ERGO 860 и представлява ергономична клавиатура. От компанията твърдят, че този продукт е създаден изцяло с идеята да се чувствате удобно, дори ако пишете в продължение на часове. Logitech ERGO K860 има специална извивка в корпуса, която позволява още по-натурално да въвеждате текст без да натоварвате мускулите на ръката, съобщава mspoweruser.     Eргономичният дизайн също така е подходящ да се намали напрежението върху китките и предмишниците. Според официалните данни на Logitech специалната подложка за китката предлага с 54% повече опора и редуцира възможността за огъването ѝ с допълнителни 35%. Logitech ERGO K860 подобрява цялостната стойка на писане и е получила официален сертификат от United States Ergonomics. Клавиатурата може да се свърже с до три устройства.     Това може да стане с Bluetooth или USB ресийвър, като може лесно да превключвате между устройстват от специални клавиши. Бъдещите собственици на Logitech ERGO K860 ще могат да използват Logitech Options софтуер, за да настройят и персонализират работата на отделните бутони. Компанията обещава с две AAA батерии да можете да работите с клавиатурата в продължение на до две години. Продажбите стартират през февруари, като цената на Logitech ERGO K860 е $130.     Още от Digital: Защо Logitech MX Master 3 e най-добрата компютърна мишка създавана досега
logitech
Logitech купиха производителя на аудио аксесоари Jaybird за $50 млн.
Logitech купиха производителя на аудио аксесоари Jaybird за $50 млн.
Logitech вероятно е най-популярният производител на аксесоари за мобилните устройства и компютрите, като тя винаги е привличала вниманието ни с високото качество на своите продукти. Компанията постоянно търси начини как да разширява своя бизнес и сега официално потвърдих, че се е съгласи да придобие официално Jaybird, които са известни със своите безжични аудио продукти, като например иновативните Bluetooth слушалки X2. Данните разкриват, че финансовите параметри на сделката достигат до $50 млн. които ще бъдат преведени под формата на кешово плащане, съобщава iMore.    Сделката също така предвижда и допълнителни бонуси, които могат да достигнат до още $45 млн, ако за в бъдеще Jaybird постигнат определени цели и продължат да разширяват своя бизнес. Основната причина за придобиването е желанието на популярния бранд да стане по-влиятелен фактор в пазара на аудио аксесоари и по-специално сред безжичните слушалки и високоговорители. Jaybird разполагат с интересно портфолио от продукти специално за потребителите, които водят динамичен начин на живот, което също допринася за реализирането на тази сделка.    В крайна сметка всеки от нас обича да слуша музика независимо дали разпуска в дома си, пътува до работата или е потънал в служебни задължения в работата си и се интересуват от покупката на подобни аксесоари. Oт своя страна Jaybird специализират в разработването на продукти за хората с активно ежедневие, които обичат да спортуват и се интересуват от екстремни спортове. Комбинацията между техните иновативни идеи и огромните ресурси на Logitech е сигурна гаранция, че ни очакват много интересни премиера от тях, като бъдещите им аксесоари ще продължат да носят името Jaybird.   Вижте видео на водоустойчивият Bluetooth високоговорител Logitech UE BOOM 2
уеб камери
Отчетоха бум в търсенето на уеб камери заради пандемията от COVID-19
Отчетоха бум в търсенето на уеб камери заради пандемията от COVID-19
Работата от вкъщи изисква не само усилия и вътрешна дисциплина, но също и подходящото оборудване, за да бъдете продуктивни. Постепенно видеоконферентните разговори се утвърдиха като водещият метод за комуникация. В този случай е наложително да разполагате с добра уеб камера и микрофон, за да можете да общувате свободно с колеги и приятели. Изглежда това е проблем, с който са се сблъскали доста хора след като започна пандемията от коронавирус. Причината е, че в световен мащаб има сериозен недостиг в наличните количества на уеб камери Това означава, че е доста трудно да си купите подобен аксесоар за компютъра. Дори и да откриете подобни предложения е почти сигурно, че цената им ще е твърде висока, заради необичайно високото търсене. Според данни на анализатори от NPD Group продажбите на уеб камери са се увеличили със 179% през първите три месеца от март, заради големия брой хора поставена под домашна карантина.  В много търговски вериги вече не се предлагат нови модели на големите производители, като това важи и за онлайн търговци като Amazon, Best Buy, Target и Walmart, съобщава TheVerge. В същото време веригите, които все още имат уеб камери ги продават на твърде високи цени.     Стандартни модели, които обикновено струват около $24.99 като например Logitech C270 могат да се купят в момента дори на цени от над $130, Повечето оферти в Amazon и BestBuy варират между $60-$80, което пак е около три пъти повече от първоначалната цена. Пазарните наблюдатели смятат, че ще са необходими седмици преди производителите да могат да осигурят необходимите количества, за да възстановят нормалната ситуация. Все пак пандемията от коронавирус може да се отрази негативно на опитите им.  Със сигурност сега е най-неподходящия момент да искате да купите уеб камера.  Logitech коментираха ситуацията с мотива, че не могат да оказват влияние на ценовите практики на своите хиляди търговски партньори по цял свят. Добрата новина е, че повечето лаптопи имат вградени уеб камери, което улеснява комуникацията на собствениците им. Най-добрият вариант е да продължите да използвате настоящите аксесоари на компютъра и да изчакате да се нормализирате цените на уеб камери в световен мащаб.   Още от Digital: Как да изберем безплатно приложение за видео конферентни разговори
Razer
Razer ще представят геймърска мишка и клавиатура за Xbox на CES 2019
Razer ще представят геймърска мишка и клавиатура за Xbox на CES 2019
Собствениците на Xbox Оne от доста време очакват с нетърпение Microsoft да предоставят ъпдейт, който осигурява поддръжка за компютърна мишка и клавиатура. Компанията многократно информира потребителите, че софтуерните им инженери вече работят над тази възможност и тази функция вече е достъпна за Xbox One. Някои разработчици на игри вече оптимизираха своите заглавия за подобни аксесоари и най-популярното от тях засега е Fortnite, предаде SlashGear.    В следващите месеци ще видим разнообразие от клавиатури и компютърни мишки на производителите, които ще могат да се използват на Xbox One. Ако сте собственик на конзолата е добре да знаете, че Razer също проявяват интерес към тази възможност и разработват собствени аксесоари за устройството. В интернет сега изтече първото изображение, което разкрива дизайна на първата компютърна мишка и клавиатура на Razer, оптимизирани специално за конзолата Xbox One.     Новите аксесоари ще имат специален Xbox бутон и атрактивна система за динамично осветление Xbox Dynamic Lighting. Засега не разполагаме с информация за другите спецификации, както и за цената на аксесоарите на глобалния пазар. Все пак знаем, че официалната премиера на мишката и клавиатурата на Razer ще стане факт на CES 2019. Събитието ще се проведе между 8 и 11 януари в Лас Вегас, което значи, че скoрo ще разберем повече детайли.   Oще от Digital: Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
DMCA.com Protection Status