Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
174 резултата за компании
патенти
Huawei e номер 1 кандидат за патенти според класация на Европейското патентно ведомство за 2019г .
Huawei e номер 1 кандидат за патенти според класация на Европейското патентно ведомство за 2019г .
Европейското патентно ведомство (EPO) обяви патентно класиране за 2019. Представените данни показват, че за 2019г. са били получени общо над 181 000 заявки за патент, което представлява увеличение с 4% спрямо 2018г. Броят на китайските патентни заявки сред тях се е увеличила с 29.2% до 12,247, класирайки се на четвърто място. САЩ, Германия и Япония съставят челната тройка.   5G и изкуственият интелект са областите с най-голямо развитие през 2019г. „Бързото развитие на дигиталните технологии е най-забележителната тенденция за 2019 г.“, заяви в изявление...
бизнес
Qualcomm започна ценова война, която ще се отрази на цените на 5G смартфоните, според анализатори
Qualcomm започна ценова война, която ще се отрази на цените на 5G смартфоните, според анализатори
Qualcomm се очаква да доминират пазара на смартфони от висок клас с поддръжка на 5G мрежи през 2020г. Компанията също така иска да се превърне в по-влиятелно име и сред устройствата от средния ценови клас. Qualcomm вече представиха процесорите Snapdragon 765 и 765G, като сега разбираме допълнителни детайли за стратегията им. Оказва се, че компанията ще намали цената на чиповете, за да ги направи по-атрактивни за водещите производители.   Според конкретните данни Qualcomm са намалили цената на Snapdragon 765 с около $25-$30, като процесора вече струва $40. По този начин ще се изостри конкуренцията в средния ценови клас на 5G смартфоните и ще се създадат сериозни затруднения за другите брандове. Добър пример в това отношение са MediaTek, които произвеждат Dimensity 1000 5G за около $45-$50, но продават процесора за около $60-$70., съобщава PhoneArena.     Анализаторите прогнозират, че MediaTek ще изпитат сериозни затруднения в опита си да се конкурират с Qualcomm. Причината е, че компанията печели твърде малко от продажбата на всеки процесор и възможностите им за редуциране на цената са доста ограничени. Някои производители като Oppo, Vivo и Xiaomi вече са пренасочили между 20 и 25 млн. поръчки на 5G процесори от MediaTek към Qualcomm, което се дължи на по-достъпната цена. По всичко личи, че цените на смартфоните с 5G ще продъжли да намалява.   Oще от Digital: Смартфоните с 5G ще имат дисплеи с по-висока честота на опресняване на кадрите
Apple
Ще се превърне ли Apple в жертва на собствения си успех през 2020г.
Ще се превърне ли Apple в жертва на собствения си успех през 2020г.
Когато „десетилетието на iPhone" започна, Apple беше ръководена от основателя Стив Джобс. На 24 август 2011 година, два месеца преди смъртта на Джобс, Тим Кук пое поста главен изпълнителен директор и оттогава той управлява Apple. В ерата на Кук като CEO, Apple е продала милиарди iPhone -и и е реализирала стотици милиарди долара печалба. В един момент дори беше официално призната за компанията с най-печелившо тримесечие в историята. Изобщо, през по-голямата част от така нареченото „десетилетие на iPhone" (анализаторите наричат последните 10 години „десетилетието на iPhone“ , за да обозначат периода, през който iPhone завладя пазарите и умовете на потребителите) Apple беше най-ценната публично търгувана компания, като едва наскоро загуби короната си за кратко от своя дългогодишен технологичен конкурент в лицето на Microsoft.   Години наред Apple трупаше гигантски запаси от парични средства и търгуеми ценни книжа от  продажбите си на iPhone, като едва през 2018 година, след данъчната реформа в САЩ, тя разпредели по-голямата част от това богатство сред своите акционери. Това допълнително увеличи цената на акциите на Apple и те нарастнаха. За сведение какво означава това в цифри, ако бяхте инвестирали милион долара в Apple на 1 януари 2010 година, те щяха да струват над 9,13 милиона долара към днешна дата. Всичко това доведе до нови, немислимо в миналото подобрения и инвестиции. След като през 2018 година Apple стана първата публично търгувана компания, преминала пазарна капитализация от 1 трилион долара, а Тим Кук отбеляза в писмо до служителите, че „финансовата възвръщаемост на компанията е пряк резултат от иновациите на Apple“. Това от една страна трябваще да обясни откриването на гигантския корпоративен кампус, който да служи за седалище на компанията в Купертино, Калифорния, който струваше около 5 милиарда долара, а от друга да заяви на широката публика, че успехите на Apple не са случайни, а са добре планирани и очаквани.     Така ли е наистина обаче и няма ли Apple да се превърнат в жертва на собствения си успех в годините след „десетилетието на iPhone“? Факт е, че Apple навлиза в следващото десетилетие като неумолима сила с няколко масово печеливши продукта. Това обаче все по-често води до предизвикателства, свързани с нейния размер и успех.   1. Обвинения за монопол над пазара Наскоро House Judiciary Committee поиска документи от Apple, заедно с Amazon, Facebook и Google, като част от антитръстово проучване, тъй като настроението сред членовете на правителството на САЩ е все по-негативно към дейността на големите технологични компании. Успоредно с това, Тим Кук трябваше да отговаря на въпроси от международната преса през последните месеци дали Apple се е превърнал в монополист, който упражнява контрол чрез своята платформа App Store. „Никой разумен човек не би нарекъл Apple монополист“, заяви Кук през октомври.   Нарастналите яритеснения а активисти и защитници на околната среда относно екологичните разходи за продажба на нови хардуерни устройства доведоха през последните години до инициирането от страна на Apple на няколко нови програми и инициативи за намаляване на отпадъците от производствената дейност на компанията. Очакванията са интензитета на тозипроцес и свързаните разходи с него само да нраства през следващите години, така че само бъдещето ще покаже дали прекалено голямата „популярност“ на Apple ще им позволи да поддържат същите печалби при увеличените поради екологични изисквания производствени разходи.   3. Опасения, че iPhone е толкова добър, че потребителите ще прекарват цялото си време пред екрана Други, включително бившият дизайнер на Apple Джони Айв, изразиха опасения, че iPhone може да е толкова добър, че да доведе до опасно пристрастряване. В отговор се наложи Apple да създадат функция за екранно време „Screen Time“, която да помогне на потребителите да контролират своята зависимост от светещия екран на iPhone.   „Представянето на функцията „Screen Time“ беше повратен момент за Apple. Тогава главният изпълнителен директор Тим Кук обяви, че той самият има проблем с прекалената употреба на своя iPhone и това накара хората да започнат да си задават прости въпроси като този дали си струва да загубят 5 часа на ден пред телефона си", каза Kaiwei Tang, съосновател на компанията Light – компания, която прави алтернатива на iPhone, фокусирана върху ограничаване на прекомерното му използване.   4. Пренасищане на пазара с качествени модели на смартфони Най-голямото предизвикателство пред Apple през новата 2020 година може да се окаже, че след като iPhone се радваше дълго време на интереса на цяло едно поколение, този интерес сега отслабва. Въпреки че това отчасти се дължи на факта, че на пазара отдавна има толкова качествени Android  смартфони, колкото е и iPhone, Apple трябва да се замислят над реалността на пазара днес, където вече няма потребителска маса от стотици милиони хора, които ползват смартфон за първи път. Очаквано е да има спад на продажби след 10 години на оживени иновации, така че какво би продължило да поддържа интереса към iPhone при още по-високата му цена?   5. Разчитане на общи приходи от услуги и други преносими устройства Продажбите на iPhones устройства достигнаха своя връх от 231 милиона през 2015 година, а през 2019 година Apple обявиха, че вече няма да отчитат за инвеститорите продажби на единица продукция, а само общите приходи за компанията от всички услуги и продажби на продукти.     Apple започват да се фокусират върху продукти, наречени най-общо „преносим хардуер“ – в това число Apple Watch и AirPod, както и върху подразделение за услуги, което продава абонаменти за Apple TV + и Apple Arcade. Това е ясен знак за нужда от „наваксване“ на приходи от намалените (недостигащи предишните цифри) продажби на iPhone, който все още представлява 54% от продажбите на Apple през 2019 година.   Дали обаче потребителите няма да се разочароват от подобна проява на „слабост“ от страна на очаквано силен играч в технологичната индустрия? Дали компанията не разчита погрешно на услуги  като Apple TV, които отдавна имат успешни играчи, вместо да търси отново славата на „иноватори“ и на „първите сред равни“? Очаквано, през 2020 година ще следим тенденциите, за да разберем дали годимата ще бъде толкова добра за Apple, колкото бяха последните 10 години. Предизвикателствата, свързани с нейния досегашен успех могат еднакво да подпомогнат, но и да попречат на успеха на компанията.   Дали надеждите за високи продажби на нейния „преносим хардуер“ ще се оправдаят? Ще има ли други нови продукти на Apple, които да променят живота на хората толкова, колкото iPhone? Предстои да видим.   Вижте 8 големи провала в историята на Apple
бизнес
Apple, Cisco, Daimler и BMW поискаха ЕС да действа активно срещу нелоялните патентни сделки
Apple, Cisco, Daimler и BMW поискаха ЕС да действа активно срещу нелоялните патентни сделки
Apple е една от компаниите в технологичния сектор, които заедно с водещи производители на автомобили предприеха съвместна инициатива. Създателите на iPhone, заедно със Cisco, Daimler и BMW са поискали от Европейската комисия (ЕК) да предприеме действия срещу нарушения на патентното законодателство. Конкретният мотив са компаниите, които умишлено сключват сделки, за да се облагодетелстват от функциoниращата патентна система на европейския континент. Официалното писмо е подписано от 27 компании.   Основната цел на този неофициален документ е да се информира ЕК за актуалните проблеми, както и да се увеличи осведомеността на компаниите отказващи да лицензират "водещите патенти при справедливи условия". Въпросното писмо отразява мнението на частни дружества, които притежават повече от 200 хил. уникални технологии и са инвестирали над $45 млрд. за разработката и патентоването им пред съответните служби. Въпреки това дори Apple изпитва проблеми при лицензирането с някои компании, съобщава TheIrishTimes.     Данните в писмото не конкретизират кои компании нарушават настоящото законодателство и отказват да лицензират своите патенти. Подобни действия вредят на нормалната конкуренция и иновациите, но също така възпрепятстват развитието на нови пазарни сегменти и ограничават доставчиците. Освен това компаниите призовават Европейската комисия (ЕК) да предприеме „решителни мерки, за да гарантира, че европейското законодателство и политика защитават иновациите във всички индустрии.“   Още от Digital: Европейски услуги за онлайн търговия поискаха ЕС да започне разследване срещу Google
бизнес
HP Inc. отчетоха $15.4 млрд. приходи за третото тримесечие на 2019г.
HP Inc. отчетоха $15.4 млрд. приходи за третото тримесечие на 2019г.
Eвентуалната сделка между Xerox и HP продължава да е обект на голямо внимание в технологичната индустрия. Докато изчакваме да видим дали ще има развитие по този казус разбираме за финансовото представяне на НР Inc. Компанията публикува доклад, който обхваща последното тримесечие. Данните очертават добро представяне за периода, което се дължи на високите продажни на персонални компютри и работни станции. Така НP Inc. успяват да надхвърлят очакванията на пазарните наблюдатели.   Приходите от "Personal Systems" дивизията, която произвежда лаптопи са се увеличили от 3.6% до $10.43 млрд. Тук е момента да вмъкнем, че анализаторите очакваха не повече от $10,29 млрд. В момента компанията е вторият най-голям производител на преносими компютри в света и има 23.8% пазарен дял. В момента Lenovo е единствената компания, която продължава да реализира повече продажби в този сегмент от HP Inc. в този сегмент, информира Reuters.   Данните разкриват още, че подразделението за принтери е генерирало $4.98 млрд. приходи за третото тримесечие, което е спад от 6%. По този начин общите приходи на компанията за периода достигат до $15.41 млрд., което е увеличение, спрямо очакванията на анализаторите от $15.25 млрд. Акционерите на компанията ще получат дивидент от $0.60 на всяка притежавана акция. Стабилното представяне на компанията се очаква да продължи и през настоящото тримесечие.   Още от Digital: Volkswagen и HP ще разработват заедно 3D принтирани части за автомобили
бизнес
Хеrox искат да купят HP Inc. за $27 млрд.
Хеrox искат да купят HP Inc. за $27 млрд.
Xerox обмислят възможността да отправят оферта за придобиване на НР Inc. Разговорите на високо равнище в компанията продължават с пълна сила. Очакванията са финансовите параметри на сделката да достигнат $27 млрд. Сумата ще бъде преведена под формата на кешово плащане и допълнителни акции, съобщава Reuters. Засега от НР Inc. не са коментирали официално информацията.   Ако подобна сделка се осъществи ще доведе до сливането на бизнесите на две от най-големите американски компании в сферата на офис хардуера. Xerox също така вече са получили одобрението от голяма банка, която е поела ангажимент да осигурят част от финансирането. Именно това е големият въпрос около евентуалното придобиване, тъй като Xerox струва по-малко от HP Inc.     Информацията се появява само дни след като Xerox се съгласиха да продадат своя 25% дял във Fuji Xerox. Това е съвместното им дружество с Fujifilm Holdings, като Xerox ще получат $2.3 млрд. В същото време НР Inc. продължават да изпитват проблеми в сегмента на принтерите. Така например приходите им регистрираха 5% спад на годишна база през третото тримесечие на 2019г.   Още от DIgital: 7 неща, които е добре да имате предвид когато купувате нов принтер
личности
Шефът на Nike напуска компанията
Шефът на Nike напуска компанията
Изпълнителният директор на Nike, Марк Паркър напуска поста си. Той ще бъде сменен от бившия шеф на eBay Джон Донахо, съобщи самата компания, цитирана от BusinessInsider. Паркер прекара на върха на Nike 13 години. През последните три години е едновременно изпълнителен директор, президент и председател на борда на Nike.   Считано от 13-ти януари 2020 г. Паркър ще освободи директорското място. Той обаче ще остане изпълнителен председател на борда на директорите и ще продължи да работи с мениджърите на Nike. „Искам да поясня, че не отивам никъде. Не съм болен. Няма...
бизнес
Основателят на Huawei обмисля да затегне отношенията си със САЩ
Основателят на Huawei обмисля да затегне отношенията си със САЩ
Основателят и изпълнителен директор на Huawei Ren Zhengfei (на снимката) планира основна реструктуриране на бизнеса, който има за цел да предотврати заплахата от американските санкции върху неговата верига за доставки и производство, предаде Bloomberg. Позовавайки се на вътрешно известие, информационната агенция заяви, че планът на Ren включва широко разширяване на целия бизнес на Huawei, но със специален акцент върху неговия смартфон, който е изправен пред потенциален недостиг на компоненти и софтуер поради забрана на търговия в САЩ. Документът показа, че Рен иска спешни...
брандове
Huawei вече е в Топ 10 на най-ценните брандове в света
Huawei вече е в Топ 10 на най-ценните брандове в света
Brand Finance, водеща компания за оценка и стратегически консултации за брандове, със седалище в Обединеното кралство, посочи за първи път Huawei като една от първите 10 най-скъпи марки в света. В наскоро публикувания доклад Brand Finance Global 500 2020, Huawei е третата китайска компания в списъка с обща стойност на марката от 65.084 милиарда щатски долара, което е 4,5 процента увеличение спрямо предходната година.       „Ясно е, че около следващата голяма възможност за телекомуникационната индустрия - 5G технологията, се заформя остра...
CES 2020
Какво да очакваме от CES 2020
Какво да очакваме от CES 2020
CES (Consumer Electronics Show) е най-голямото технологично събитие в света, което се провежда всяка година през месец януари в Лас Вегас, САЩ. По време на събитието, най-големите технологични компании в света показват най-новите си продукти. Това включва всичко - от интелигентни домашни продукти и 5G мрежите до самоуправляващи се автомобили и изкуствен интелект. Събитието се провежда от 50 години, а акцентът тази година ще е върху умните градове и IoT.   Consumer Electronics Show се провежда между 7 и 10 януари, и тази година според организаторите посетителите ще са над 170 000, от 160 държави. Самото изложение е огромно, с над 4500 изложбени компании, разпределени в 11 официални зали. Ако се интересувате от изложението и искате да присъствате на CES 2020, можете да се регистрирате на официалния уебсайт на шоуто (www.ces.tech). Цената на билетите варира от $300 до $ 1400.   Почти всички от най-големите технологични компании в света ще присъстват на CES 2020, а от информацията на androidpit разбираме как възнамеряват те да се представят.   Samsung Южнокорейската компания Samsung няма традицията да представя мобилни устройства на CES, но никога не се знае. Засега очакваме нещо ново от QLED TV отдела на компанията. Миналата година видяхме старта на 219-инчовия телевизор и научихме за новите функции на операционната система Tizen. Тази година може да видим и нови преносими компютри или хромбуци от Samsung.     Sony Наскоро в интернет изтече информация за PlayStation 5. Това дава основания да вярваме, че по някакъв начин Sony ще обърне внимание на PS5. Не се очакват големи разкрития, но журналистите със сигурност ще натискат служителите на Sony за повече подробности и е много вероятно да ги получат. Освен PlayStation, Sony вероятно ще се съсредоточи върху своите телевизори и аудио продукти.   Microsft 2020 ще е много ползотворна година за Microsft. Успехът на Surface Neo и Duo се очаква да донесе много ползи за компанията. Надяваме се по време на CES 2020 да научим повече за линията Surface.   LG     Със сигурност ще видим някои нови OLED телевизори и вероятно ще има и нови допълнения към гамата домашни уреди на компанията. През последните няколко години стратегията на LG за смартфоните се развива толкова шеметно, че трудно може да се предвиди какво точно може да очакваме в тази насока по време на CES 2020.   Вижте какво ще представи OnePlus на изложението CES 2020
Apple
Ще запази ли Apple господството си и през следващото десетилетие
Ще запази ли Apple господството си и през следващото десетилетие
През последното десетилетие, Apple доминира в технологичния свят със своя iPhone. Междувременно компанията се подготвя за следващите 10 години с най-различни проекти. Един от тези проекти има за цел да замести окончателно iPhone.   От самоуправляващи се коли до смарт очила – плановете на Apple за продължаване на господството им през следващото десетилетие са наистина големи.   За тях разказват от Business Insider.   Умните очила на Apple     Според доклад на The Information, Apple търси устройство, с което да замени iPhone. Съобщава се, че в централата на Apple в Купертино, Калифорния се обсъждат две устройства, които трябва да се появят през 2022 и 2023 година.   Казва се, че първото устройство, очаквано през 2022 година, прилича на шлема за виртуална реалност Oculus Quest, има дисплей с висока разделителна способност, камери и възможност за картографиране на околността.   Второто устройство, очаквано през 2023 година, прилича на слънчеви очила, с дебела рамка за да се приберат батерията и процесорите. Тези очила са предназначени за целодневна употреба и са стъпка по-близо до евентуалната цел на Apple да пуснат устройство, което да замести iPhone. Съобщава се, че Apple работи върху така наречените очила с увеличена реалност поне от 2015 година.   Повечето услуги на Apple ще се обединят     През последните няколко години Apple бързо се наложи като основен играч на пазара на абонаментни услуги и спечели преднина дори пред големи играчи като Netflix и Spotify.   Започвайки с Apple Music през 2015 година, за последните няколко години Apple усилено настояваше за цифрови абонаменти. Само през 2019 година Apple пусна три нови абонаментни услуги: Apple News Plus, Apple TV Plus и Apple Arcade.   Но следващият голям ход на компанията в тази сфера може да се окаже свиването. Apple обмисля пакет за абонамент, който да включва Apple Music, Apple TV Plus и Apple News Plus, според Bloomberg. И този план може би ще се реализира още следващата година, сочи доклада.   Пакетът от услуги, за който се говори, че ще стартира следващата година не включва Apple Arcade – услугата за абонамент за видео игри, която Apple стартира през месец септември.   Самоуправляващи се автомобили     „Project Titan“ е тайното кодово име на проекта на Apple за разработване на самоуправляващи се автомобили. Той не е обявен официално, но се знае че по него работят хиляди служители.   „Ние продължаваме да вярваме, че автономните системи дават огромна възможност и че Apple има уникални възможности да допринесе в тази област. Това е най-амбициозният проект за машинно обучение досега“, казаха от компанията в изявление пред CNBC през януари тази година.   Най-бързият iPhone досега, със скорост 5G, може да се появи още през 2020 година     Истината е, че Apple ще продължи да прави iPhone поне още няколко години, независимо от различните странични проекти, с които се занимава. Анализатори и медии очакват iPhone 12, който ще се появи през следващата година да има 5G свързаност.   Според няколко доклада, следващият iPhone на Apple ще има хардуер, който му позволява да работи в 5G мрежи. Очаква се новият iPhone да има и по-добри камери и нов сензорен екран.   Вижте Apple иска да създаде следващото поколение мултимедийни приложения за Windows
бизнес
Кои са Saudi Aramco и защо Apple вече не е най-скъпата компания в света
Кои са Saudi Aramco и защо Apple вече не е най-скъпата компания в света
https://www.digital.bg/koi-kompanii-se-doblizhavat-do-pazarna-kapitalizaciq-ot-$1-trilion-article717537.htmlApple са доминиращ фактор в технологичната индустрия,но също така и една от най-богатите компании в световен мащаб. Пазарната капитализация е около $1.2 трилиона, като това е стойност, с която не може да се похвалят други големи имена в IT сегмента като Google, Facebook и Microsoft. Въпреки това лидерската позиция на Apple в тази престижна класация вече е поставена на карта при това от доста необичаeн източник. Причината е излизането на борсата на Saudi Aramco.   Петролният гигант предизвика истински фурор след като започна да търгува акциите си и реализира най-голямото първично предлагане в световен мащаб. Първоначалната цена на отделна акция достигна до $8.53, което в крайна сметка оцени Saudi Aramco на внушителните $1.2 млрд. След това сумата дори се увеличи до $1.9 трилиона, което я превръща в по-богата компания от Apple. Toва е впечатляващо постижение, което нито един технологичен гигант не успява да постигне досега.     Разликата между Apple и Saudi Aramco е в размер на около $700 млн., което е твърде голяма разлика дори за компания от ранга на технологичния гигант. В същото време впечатляващото първично предлагане на Saudi Aramco сигнализира за още една интересна промяна. Големите имена от Силиконовата долина изглежда вече нямат толкова голямо предимство пред компаните в другите промишлени отрасли и индустрии. Графиката с настоящите най-богати брандове само потвърждава този факт.     Още от Digital: Apple премахна ненадейно потребителските коментари от сайта си
бизнес
HP Inc. потвърдиха, че са получили предложение за придобиване от Xerox
HP Inc. потвърдиха, че са получили предложение за придобиване от Xerox
Само преди часове ви информирахме, че Хеrox искат да купят HP Inc. за $27 млрд. Пазарните наблюдатели дори очакват финансовите параметри на евентуална сделка да бъдат още по-високи. HP Inc. публикуваха официално изявление, с което потвърждават за интереса на Xerox и уточняват, че преговорите между двете страни продължават, съобщава TechCrunch.   Eдва ли е изненадващо, че технологичния гигант не пожела да коментира никакви детайли от предложението. Oт HP Inc. обмислят всички възможни стратегически възможности за бизнес растеж на компанията. Любопитен факт около реализирането на сделката е, че Xerox имат пазарна капитализация от малко над $8 млрд., докато НР Inc. струва $$27 млрд.     Плановете на компанията предвиждат да набави външно финансиране и вече са осигурили услугите на голяма банка. Информацията за желанието на Xerox да купи бизнеса на HP Inc. увеличи акциите им с 3.55%.,докато тези на HP Inc. се увеличиха с 6.36%. По всичко личи, че преговорите между двете страни ще продължат с пълна сила и вероятно скоро ще разберем повече детайли за параметрите на сделката.   Oще от Digital: HP ще съкрати 9000 служители, за да оптимизира разходите
бинес
Google купи Fitbit за $2.1 млрд.
Google купи Fitbit за $2.1 млрд.
Доста дълго време Google проявяваха интерес към придобиването на бизнеса на Fitbit и официална новина за купуването на компанията е факт. Финансовите параметри са на стойност $2.1млрд., съобщава Reuters. Това ще позволи на Google да разшири влиянието си в сегмента на смарт часовниците и фитнес тракерите. Kомпанията има собствена операционна система за тези устройства, която се казва Wear OS.   Въпреки това Google все още не са представяли собствен смарт часовник, с който да промотират допълнително Wear OS. В същото време Fitbit разполагат с голяма потребителска база и...
патенти
Израелска компания обвини Apple в кражба на патенти за двойната камера
Израелска компания обвини Apple в кражба на патенти за двойната камера
Apple отново ще трябва да влезе в съда. Израелската компания Corephotonics е подала иск срещу Apple с обвиение, че е нарушила няколко нейни патента с двойните камери в сегашните модели на iPhone, съобщава GizmoChina.   Според Corephotonics двете компании са преговаряли още от 2012 г. насам. През това време израелската компания е дискутирала в подробности модули за двойни камери с инженери на Apple. През 2012 г. тя им е дала и достъп до телефото лещи, а през 2014 г. и достъп до тестови устройства, лещи, софтуерен симулатор и други прототипи. Според подадения иск цялата...
бизнес
Google срещу Huawei - защо Android може да се окаже големият губещ
Google срещу Huawei - защо Android може да се окаже големият губещ
Huawei има много проблеми с американското правителство, които доведоха до поставянето на компанията в черен списък.  Това забранява на американските компании да работят с Huawei и Google вече потвърди, че спира да предлага Android и поддръжка за Android на Huawei. А това няма да се отрази лошо само на Huawei, но и на цялата екосистема на Android, отбелязва AndroidAuthority. Според сайта, схващането, че след като човек не притежава телефон на Huawei, то случващото се не го засяга, е погрешно. Ако забраната стане трайна, това ще се отрази на всеки притежател на устройство с...