Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
161 резултата за компании
патенти
Израелска компания обвини Apple в кражба на патенти за двойната камера
Израелска компания обвини Apple в кражба на патенти за двойната камера
Apple отново ще трябва да влезе в съда. Израелската компания Corephotonics е подала иск срещу Apple с обвиение, че е нарушила няколко нейни патента с двойните камери в сегашните модели на iPhone, съобщава GizmoChina.   Според Corephotonics двете компании са преговаряли още от 2012 г. насам. През това време израелската компания е дискутирала в подробности модули за двойни камери с инженери на Apple. През 2012 г. тя им е дала и достъп до телефото лещи, а през 2014 г. и достъп до тестови устройства, лещи, софтуерен симулатор и други прототипи. Според подадения иск цялата...
бизнес
Google срещу Huawei - защо Android може да се окаже големият губещ
Google срещу Huawei - защо Android може да се окаже големият губещ
Huawei има много проблеми с американското правителство, които доведоха до поставянето на компанията в черен списък.  Това забранява на американските компании да работят с Huawei и Google вече потвърди, че спира да предлага Android и поддръжка за Android на Huawei. А това няма да се отрази лошо само на Huawei, но и на цялата екосистема на Android, отбелязва AndroidAuthority. Според сайта, схващането, че след като човек не притежава телефон на Huawei, то случващото се не го засяга, е погрешно. Ако забраната стане трайна, това ще се отрази на всеки притежател на устройство с...
бизнес
Google отне лиценза на Huawei, a Intel, Foxconn, Qualcomm и Broadcom спират доставките за компанията, заради търговската война
Google отне лиценза на Huawei, a Intel, Foxconn, Qualcomm и Broadcom спират доставките за компанията, заради търговската война
Huаwei са вторият най-голям производител на смартфони и вече предизвикаха голям отзвук с премиерата на впечатляващите флагмани Huawei P30 и P30 Pro. Компанията продължава да се радва на солидни продажби на своите устройства с Android, но сега се превърна в поредната жертва на търговската война между Китай и САЩ. Американската администрация на Доналд Тръмп постави Huawei в т.нар." черния списък", който ограничава възможностите на чужди компании да извършват бизнес операции с американските си партньори.    Всъщност ограниченията, които правителството на САЩ налага на популярния китайски производител са последици от агресивната търговска политика, която провежда Доналд Тръмп. Ситуацията за Huawei е още по-комплицирана, тъй като ембаргото, което налага САЩ тепърва ще се отразява негативно за компанията. Така например Google официално обявиха, че ще се съобразят с рестрикциите на своите правителство и ще спрат да правят бизнес с Huawei. Забраната на практика лишава компанията от лиценза им за Android, предаде mswpoweruser.     По този начин Huawei няма да получават бъдещи софтуерни ъпдейти за платформата, което важи и за популярните приложения и услуги на Google, сред които и онлайн магазина Google Play. Настоящите смартфони на компанията няма да бъдат засегнати, но тези рестрикции ще засегнат сериозно бизнеса на Huawei извън Китай. Драстичните мерки на американската администрация също така не позволяват на американски производители на хардуер като Intel, Qualcomm, Broadcom, Xilinx и преустановяват доставките на компоненти за Huawei до второ нареждане.   Oще от Digital: Huawei P30 Pro - Най-добрият смартфон за 2019 година
бизнес
Microsoft стана третата компания с пазарна капитализация от $1 трилион
Microsoft стана третата компания с пазарна капитализация от $1 трилион
Мicrosoft могат да се похвалят, че се присъединиха към ексклузивния клуб на компании преминали пазарна капитализация от внушителните $1 трилион. Софтуерният гигант премина психологическата граница, след като акциите им се увеличиха с повече от 4.6% при удължената сесия на борсите. Това се случва след като Microsoft обявиха по-добри от очакваните приходи за тримесечието, което веднага предизвика раздвижване сред инвеститорите, което позволи на компанията да премине $1 трилион.    Важно е да отбележим, че по време на редовната сесия Microsoft отчетоха спад от 0.3% и цена на единична акция от $125.01. При тези параметри пазарната капиталиация достига до $959.1. млрд., съобщава MarketWatch. Удължената сесия на борсите, обаче увеличи тази стойност до $130.50, като търгуването на акциите им продължи на по-висока от тази цена до нейния край. По този начин Microsoft се превърнаха в най-скъпата американска компания, която търгува в момента на борсите и третата преминала $1 трилион.    Припомняме ви, че това първо се случи с Apple, които в момента се оценяват на $976 млрд. и също са много близо до впечатляващото постижение. За кратък период от време и Amazon успяха да го направят, но днес компанията има капитализация от $935 млрд. Със сигурност конкуренцията между трите компании за привилегията да струват $1 трилиона ще продължи. В заключение ще отбележим, че Microsoft отчетоха приходи от $30.6 млрд. и оперативна печалба от $8.8 млрд. за последното тримесечие.   Още от Digital: Apple и Microsoft са компаниите с най-големи шансове да струват $1 трилион през 2019г.
бизнес
Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.
Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.
Китайският търговски гигант официално потвърдиха плановете си да купят 14% дял в STO Express. Финансовите параметри на придобиването ще достигнат до $693 млн. Анализаторите обърнаха внимание на факта, че това е четвъртата голяма инвестиция на Alibaba в голяма куриерска компания в Китай. След като новината за сделката стана публично достояние това се отрази благоприятно на стойността на акциите на STO Express, която се увеличи с 10%, съобщава Reuters.   Плановете  предвиждат създаването на ново дружество, което ще притежава 29.9% дял в STO Express. В същото време Alibaba ще инвестират горепосочената сума от $693 млн. за придобиването на 41% акциите на новото дружество. По този начин участието на компанията в STO Express ще се увеличи до повече от 14% дял. Припомняме ви, че Alibaba вече придобиха още три куриерски компании в страната: YTO Express Group , Best Inc. и ZTO Express (Cayman) Inc.     Аlibaba потвърдиха за поредната си стратегическа инвестиция и изразиха задоволство, че  ще имат участие в "една от петте най-големи компании за експресна доставка" на територията на Китай. Това е част от стратегията им да гарантират, че всяка поръчка в страната ще се извърши в рамките на 24 часа и в световен мащаб за максимум 72 часа. STO Express е една от компаниите, които работят под шапката на Cainiao - логистична дивизия създaдена от Alibaba през 2013г.   Cainiao специализира в предоставянето на софтуерни решения и услуги, като споделя базата си данни с други доставчици и логистични компании за доставка на стоки до Tmall и Taobao, които са най-големите сайтове за електронна търговия на Alibaba. Подобни сътрудничества гарантират, че всички поръчки достигат в срок до милионите клиенти, които се обслужват от компанията всеки ден.    Oще от Digital: Кой ще е следващият шеф на Alibaba
личности
Шефът на Asus напуска компанията на 1 януари
Шефът на Asus напуска компанията на 1 януари
Тайванският производител обяви, че главния изпълнителен директор и президент Джери Шен ще се оттегли и ще остави управлението в ръцете на други високопоставени служители на Acer. Решението е част от мащабна стратегия за преструктуриране на бизнеса си, като за в бъдеще фокуса ще бъдат смартфоните и джаджите с Интернет на нещата. Джери Шен ще спре да изпълнява своите правомощия до края на годината. Неговите заместници вече са известни.    Acer вече са избрали имената на двама свои бизнес мениджъри, които ще поемат ръководството на ежедневните операции от началото на новата година. Това са Си Хсу и Самсон Ху, които едновременно ще изпълняват длъжността главни изпълнителни директори, съобщава Digitimes. Изборът не е случаен, тъй като досега двамата управляваха съответно PC и Worldwide Custom Care дивизиите на компанията. Бордът на директорите също е е дал съгласието си за ръководните промени.     Джери Шен създаде нова компания, която ще оперира в сферата на джаджите с Интернет на нещата, като Аsus са дали съгласието си да купят 30% от акциите. Предстоят още промени в различните дивизии на компанията, която ще превърне геймърските смартфони в един от водещите си акценти през 2019г. Компанията също така е отчела 20% ръст в продажбите на лаптопи от началото на 2018г., което ще продължи да бъде водещ източник на приходи за Аsus и през 2019г.   Oще от Digital: Пет любопитни факта за Asus, които може би не знаете
бизнес
6 големи компании, които са собственост на фамилии
6 големи компании, които са собственост на фамилии
Според Джордж Сантаяна, американски философ и писател, семейството е едно от чудесата на природата. Семейството е нашата сила! И колкото по-рано го осъзнаем, толкова по-бързо ще се радваме на това богатство. Дори в истинския смисъл на думата. От Business Insider представят на внманието ни 6 големи компании, които всъщност са семеен бизнес.   Nike Компанията Nike е собстеност на семейство Найт. Компанията е основана през 1964 година от Фил Найт, заедно с Бил Бауърман. Синът на Фил Найт, Травис Найт, бил назначен в борда на директорите през 2015 г. Днес Nike се оценява на 110,3 милиарда долара, с около 35,26 милиарда долара печалба годишно от продажби.   Mars Компанията Mars е семеен бизнес през цялата си 107 годишна история. Mars изобретява популярните бонбонки M&Ms, от които всеки ден се произвеждат 400 милиона. Франк Марс започва да произвежда и продава домашно приготвени сладкарски бонбони през 1911 година. Днес компанията е известна с шоколадите си  Mars, Snickers, M&Ms и др. Бизнесът на компанията постепенно се е развил и сега предлага Wrigley дъвки, Uncle Ben's ориза и храната за домашни любимци Eukanuba. През 2017 година Mars регистрира 35 милиарда долара приходи.   Hallmark Cards Hallmark Cards стартира през 1910 година и е най-големият производител на поздравителни картички в Съединените щати. Hallmark Cards е създадена от Джоус Клуд Хол, а днес компанията се управлява от двамата му внука. Hallmark прави около 4 милиарда долара годишно, а американците купуват повече от 6,5 милиарда картички годишно.   Hearst Corporation Hearst Corporation е собственост на семейство Хърст. Компанията е създадена през 1887 година, а днес издава над 300 списания, между които и Cosmopolitan. Hearst стартира с един вестник – San Francisco Examiner, а днес е една от най-известните медийни компании в света. Hearst вече обхваща 360 фирми в над 150 държави, с 20 000 служители. Уилям Р. Хърст III, внукът на Уилям Рандолф Хърст, сега управлява Hearst Corporation, а богатството на компанията е оценено на 28 милиарда долара.   LG От основаването си насам, LG е била управлявана от четири поколения на един и същ род.  LG е основана през 1947 година от Ку Ин-Хой и се предава на сина му, а след това на внука му Ку Бон-Му. Когато Бон-Му почина, той остави компанията на осиновения си син.   Dell Компанията е създадена през 1984 година от Майкъл Дел. През 1992 година става най-младият главен изпълнителен директор, чиято компания е включена в списъка на Fortune 500. Тогава той е бил само 27 годишен. Днес, на 53-годишна възраст, Dell все още управлява компанията. Компанията е оценена на стойност около 57 милиарда долара.   Вижте как са започнали най-големите технологични компании  
интернет
Brand New Roman е шрифт създаден от корпоративните логота на големите компании
Brand New Roman е шрифт създаден от корпоративните логота на големите компании
Hello Velocity е името на дигитално студио, чието име може и да не ви е познато, но новия им продукт може да промени ситуацията. Дизайнерите им са създали нов шрифт, който се казва Brand New Roman и визията му е вдъхновена изцяло от корпоративните логота на най-големите компании. Концепцията на Hello Velocity е много интересна и представлява креативен начин да отразят популярността на интернет културата в ежедневието ни, информира Engadget.   Всяка една буква или цифра взаимства елементи от логата на известни компании. Съчетанието между тях, обаче е направено доста умело и е възможно да не разпознаете някои от символите. Hello Velocity твърдят, че буквите от азбуката и числата от 0 до 9 са базирани на визията на 76 логота на популярни компании и имена от технологичната индустрия. Така например малката буквата "а" няма как да не ни напомни за Amazon или "G" с характерните четири цвята за Googgle.     Ако се вгледате внимателно ще откриете още познати елементи като малката буква "w", която изглежда като иконата на Wikipedia или голямата буква "X" с логото на конзолите Xbox. Може да намерите още много референции към популярни компании, срeд които Adobe, Disney, Rockstar, Skype, McDonalds, Pepsi, Tesla и др. Създателите на новия шрифт също така са разработил плъгини за водещите браузъри, с които да промените изцяло начина, по който изглеждат страниците в интернет.    Още от Digital: Как машинното обучение ще сложи край на кражбата на логота на компаниите
бизнес
Основателят на Huawei обмисля да затегне отношенията си със САЩ
Основателят на Huawei обмисля да затегне отношенията си със САЩ
Основателят и изпълнителен директор на Huawei Ren Zhengfei (на снимката) планира основна реструктуриране на бизнеса, който има за цел да предотврати заплахата от американските санкции върху неговата верига за доставки и производство, предаде Bloomberg. Позовавайки се на вътрешно известие, информационната агенция заяви, че планът на Ren включва широко разширяване на целия бизнес на Huawei, но със специален акцент върху неговия смартфон, който е изправен пред потенциален недостиг на компоненти и софтуер поради забрана на търговия в САЩ. Документът показа, че Рен иска спешни...
бизнес
Lenovo oтчете рекордни приходи 2018-2019г.
Lenovo oтчете рекордни приходи 2018-2019г.
Lenovo обяви силни финансови резултати, благодарение на стратегията за интелигентна трансформация, затвърждаваща лидерските позиции на компанията във всички сегменти. За първи път в историята глобалното дружество отчита приходи за пълната финансова година на стойност над $50 млрд. – за отчетния период те нарастват с 12,5% до рекордните $51 милиарда.   Сериозното подобрение на финансовите резултати включва 4,5-кратно годишно увеличение (459%) на печалбата преди данъчно облагане за пълната финансова година и нетна печалба в размер на $597 млн. – ръст със $786...
бинес
Sony ще съкрати половината служители от дивизията си за смартфони до 2020г.
Sony ще съкрати половината служители от дивизията си за смартфони до 2020г.
Sony се популярен производител, на който дължим иновативни за времето си устройства катo Xperia Play. Факт е, обаче, че компанията изпитва сериозни проблеми в пазара на смартфони заради внушителната конкуренция в този сегмент. Именно това е причината мобилната дивизия на Sony да не функционира самостоятелно, а да е част от “Electronic Products and Solutions” дивизията. Данни от финансовите резултати на японския бранд по най-добър начин илюстрират ситуацията и проблемите, които влияят на слабите им продажби.   В момента компанията генерира по-малко от 1% от продажбите на смартфони в световен мащаб, което със сигурност не задоволява амбициите на бранд от ранга на Sony. Oще по-неприятното е, че японския производител е реализирал едва 6.5 млн. доставки на устройства от серията Xperia през фискалната 2018г., което е два пъти по-малко, в сравнение с резултатите от предходната година. Според изчисленията на Nikkei тази цифра представлява една шеста от продажбите на Sony в мобилната индустрия преди пет години.     Всичко това означава, че Sony ще регистрират оперативна загуба в тази ниша за трета поредна година. Компанията ще се фокусира предимно към европейския пазар и държавите от Източна Азия, за да генерират приходи. Незадоволителното представяне, обаче ще доведе до уволнението на 50% от служителитe на мобилната дивизия, които в момента наброяват около 4000 души. Това ще се случи до март 2020г. и е част от мащабния план за реорганизиране на мобилния бизнес на Sony и съответно редуциране на разходите.   Oще от Digital: Sony затваря завода си за смартфони в Китай, за да оптимизират разходите
бизнес
ZTE обявиха рекордна финансова загуба от $1 млрд. за 2018г.
ZTE обявиха рекордна финансова загуба от $1 млрд. за 2018г.
Китайската компания трябваше да търси решения на множество неочаквани проблеми, които възникнаха за бизнеса им през изминалата година. Ситуацията се задълбочи драстично с въвеждането на забрана за продажбите на продуктите им от американското правителство. Това е решение, което ограничава значително възможностите за приходи на бранд от ранга на ZTE на един от най-атрактивните пазари в световен мащаб. Всичко това генерира серия от процеси, които почти доведоха до фалита на компанията, предадe GizmoChina.   Все пак ZTE намериха начин да се справят със ситуацията и подписаха споразумение, с което започнаха да изплащат своите дългове. Китайският производител, обаче натрупа огромни пасиви през изминалата година и обяви официално загуби в размер на повече от $1 млрд. за календарната 2018г. На практика тези цифри означават, че ZTE ще продължат да изпитват затруднения и в предстоящите тримесечия, но също, че е нужно допълнително време да стабилизират неприятната ситуация, в която бяха принудени да попаднат.     Загубата не е изненадваща за ZTE, които прогнозираха реализирането на подобни резултати. Инвеститорите, обаче се надяваха сумата да е доста по-ниска от обявената. Важно е да отбележим, че в периода октомври-декември ZTE възстановиха нормалните си операции и дори отчетоха печалба от $41 млрд. Компанията ще се опита да възстанови позициите си на американския пазар и възнамерява да инвестира сериозно в 5G мрежите, като потенциален източник на бъдещи приходи.   Oще от Digital: ZTE загубиха $3 млрд. от пазарната си капитализация за един ден, заради недоверието на инвеститорите
смартфони
5 неща, които китайските компании правят по-добре от Apple и Samsung
5 неща, които китайските компании правят по-добре от Apple и Samsung
5 неща, които китайските компании правят по-добре от Apple и Samsung Китайските производители на смартфони набират все по-голяма популярност и увеличават продажбите си в целия свят. Междувременно утвърдени имена като Samsung и Apple бележат спад на продажбите си. Защо се случва всичко това? Според PhoneArena има поне 5 причини, заради които компании като Huawei, OnePlus, Xiaomi, Oppo, Vivo и дру ги са във възход.   Бързо зарядно в комплекта Apple например се похвали охотно, че новите модели на iPhone поддържат бързо презареждане. Уловката обаче е, че това е възможно само чрез специално зарядно, което трябва да се купи допълнително. Samsung и китайските компании не правят тази грешка и включват необходимото бързо зарядно в комеплекта заедно с телефона. Някои от тях, като Xiaomi например, дори предлагат доста по-мощно зарядно, което прави зареждането още по-бързо. Малък детайл, но е от значение и прави впечатление на хората.   Защита за дисплея и кейс в комплекта Докато за Apple и Samsung протекторите за дисплея и кейсовете са допълнителни екстри, китайските производители масово ги предлагат в комплект с телефоните си. В някои случаи дори протекторът е вече поставен на дисплея, а дори и по-евтините модели често идват в комплект със семпъл, но ефективен, прозрачен кейс.  При положение, че тези аксесоари реално струват съвсем малко, за да се произведат, но се продават за доста големи суми, включването им в комплекта като малък жест, определено се харесва на потребителите.   Безжично зарядно в комплекта Още един щрих, който някои китайски производители прилагат. Например Xiaomi за Mi Mix 3. Телефонът може да се презарежда безжично, като дори не е нужно да се купува специлано зарядно за целта. То е в комплекта и определено ще мотивира потребителя да използва тази функция, за която иначе надали би инвестирал поне $50, ако трябва да купува зарядното отделно.   Мощните батерии Един детайл винаги прави впечатление в повечето китайски смартфони, дори и най-евитните. Те много често предлагат мощни батерии и имат много по-дълъг живот от по-популярните си конкуренти. Понякога животът на батерията е дори двоен спрямо еквивалентен модел.  А това е доста важен фактор за много потребители, които биха предпочели по-мощна батерия вместо пет камери например.   Цената Технологиите вече се развиха доста и дори хардуер от по-нисък или среден клас без проблеми се справя с всички ежедневни задачи. Освен това китайските компании често не използват класически маркетинг и дори не продават телефоните си в нормални магазини. Това им спестява разходи, което се отразява в още по-ниска цена на крайния продукт. А това го прави още по-привлекателен за хората, особено на фона на продължаващия възход на цените телефоните от висок клас.
бизнес
Най-големите скандали в историята на компаниите
Най-големите скандали в историята на компаниите
Враждите между големите компании никога не спират. Независимо дали става дума за две компании, които се борят за една и съща аудитория или за компании в различни отрасли, предявяващи някакви претенции една към друга, скандалите в бизнеса често са сред водещите световни новини.   Някои брандове не могат с години да се отърват от опустошителните битки, скандали и съдебни дела. Други обаче успяват да се изправят, благодеяния на своите потребители. От This Is Insider разказват за най-скандалните вражди между компании в историята:   20th Century Fox срещу Universal Studios През 1977 година, 20th Century Fox пускат филма „Междузвездни войни“. Филмът вдъхновил и други филмови студия да предложат на зрителите си космически изживявания. Universal Studios стартира свой телевизионен сериал, наречен „Бойна звезда Галактика“, който разгневява 20th Century Fox и компанията завежда дело срещу Universal Studios. Основаинето на жалбата им е нарушение на авторските права поради подобни сюжетни  истории. В крайна сметка случаят е уреден извън съда през 1979 година, но породилата се вражда има негатичен ефект и върху двете компнии.   Amazon срещу Hachette (и другите издатели на книги) Не е тайна за никого, че Amazon прави големи пари от продажбата на електронни книги, тъй като определя цените, а това няма как да не ядоса издателите на книги. Резултатът е големи загуби за всички издателски компании, но единствено Hachette се решава да започне война с Amazon.   Враждата продължава години и едва през 2014 година двете компании се събиррат и подготвят споразумение, което позволява на Hachette да определя цените на електронните версии на собствените си книги.   Coca Cola срещу Pepsi Coca Cola и Pepsi са две компании, които са във вражда „откакто свят светува“. Всеки знае, че между двете напитки почти няма разлика, но Pepsi явно не мислят така. Проблемите между двете компании започват с рекламната кампания Pepsi Challenge през 1975 година и продължават и до днес, с не по-малка сила.   Pepsi Challenge е легендарна маркетингова промоция, в която случайни хора от улицата провеждат „сляп тест“. С вързани очи, те трябва да отпият от една чаша пълна с Pepsi и от друга пълна с Coca Cola, а след това трябва да кажат коя напиткаим е харесала повече. Според резултатите, повече от 50% от хората, избират Pepsi. Challenge се оказа изключително успешна кампания, благодарение на която компанията отне не малък дял от феновете на Coca Cola.   Microsoft срещу Apple През 1998 година Apple пусна своя Macintosh компютър, който се оказа голям хит. След това компанията лицензира част от потребителския интерфейс на Microsoft, за да може да използват Windows 1.0 софтуера.   Враждата обаче пламва при излизането на Windows 2.0, тъй като от Apple решават, че операционната система има „елементи на потребителския интерфейс, които са подобни на тези на операционната система на Apple“. Компанията подава съдебен иск срещу Microsoft за нарушение на авторските права. Dелото се проточва почти шест години, а Microsoft излиза победител.   Вижте най-харесваните шефове на технологични компании
брандове
25 бранда, които младите хора обожават
25 бранда, които младите хора обожават
Фирмата за маркетингови проучвания Morning Consult наскоро представи доклад, който посочва любимите брандове на т. нар. милениали – хората, родени в периода от началото на 80-те години на миналия век до 2000 година. Интересното в случая е, че тези потребители имат различни приоритети в сравнение с поколенията преди тях.   Morning Consult е провела проучването си сред клиенти на възраст между 18 и 29 г., като ги е помолила да оценят над 1000 бранда. На всяка марка в списъка са били дадени оценки от средно 12 000 души.   Резултатите показват, че като цяло, технологични компании като YouTube, Google, Netflix и Amazon са сред най-обичаните от милениалите. А Subway е единствената верига за бързо хранене, която се появя в списъка. Сред предпочитаните търговски вериги са такива, които предлагат стоки на по-ниски цени.   Ако ви е любопитно да разберете кои 25 бранда, младите хора обожават, разгледайте информацията на Business Insider.   1. YouTube – рейтинг 82% 2. Google  – рейтинг 81% 3. Netflix – рейтинг 80% 4. Amazon – рейтинг 74% 5. Sony – рейтинг 72% 6. Pixar – рейтинг 71% 7. Hershey – рейтинг 71% 8. UPS – рейтинг 69% 9. Dollar Tree – рейтинг 69% 10. Colgate – рейтинг 68% 11. Kellog – рейтинг 67% 12. Nike – рейтинг 67% 13. Warner Bros Entertainment – рейтинг 67% 14. Microsoft – рейтинг 67% 15. Home Depot – рейтинг 67% 16. Target – рейтинг 67% 17. Samsung – рейтинг 66% 18. Pillsbury – рейтинг 66% 19. Tostitos – рейтинг 65% 20. FedEx – рейтинг 65% 21. Dove – рейтинг 64% 22. Visa – рейтинг 64% 23. LEGO – рейтинг 64% 24. Subway – рейтинг 64% 25. Walt Disney – рейтинг 64%   Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
IFA 2018
Какво ще представят най-големите технологични компани на IFA 2018
Какво ще представят най-големите технологични компани на IFA 2018
Времето лети бързо и няма да усетим кога е дошло отново време за международното изложение, което се провежда всяка година в Берлин – IFA.   Събитието започва на 29 август в германската столица, като десетки големи производители на хардуер ще се съберат, за да представят най-добрите и най-новите си творения.   Ако се питате какво може да очакваме от IFA 2018, информацията на Tech Radar ще ви бъде любопитна.   Samsung Samsung вече представи Galaxy Note 9, но според слуховете компанията работи по нов таблет Galaxy S4, който много е вероятно да видим в Берлин. Също така се носят слухове, за нов смартчасовник Gear S4, който много е вероятно да се появи заедно с Gear Fit 3 фитнес тракера.   Sony   Sony винаги се представя добре на IFA. Тази година на изложението очакваме да видим Xperia XZ3 и XZ3 Compact. Може би компанията ще ни зарадва и с някои концептуални устройства, които да накарат ума ни да отскочи до бъдещето. Актуализирана версия на интелигентния домашен високоговорител на Sony, LF-S50G, също може да се появи.   LG Миналата година на изложението LG представи смартфона V30, така че по време на IFA 2018 не бихме се изненадали, ако се появи неговия наследник LG V40. Тъй като водещия телефон на компанията, G7 ThinQ, не успява да достигне същите висоти като конкуренцията, вратата остава отворена за V40. Сигурно е, че по време на изложението IFA 2018, LG ще очертаят стратегията си за включване на AI в техните устройства.   Huawei IFA може да се превърне в нещо като фестивал на смартфолените, китайската фирма Huawei също има навик да се появява в германската столица с нов телефон. Тазгодишният телефон ще бъде наследник на Mate 10 Pro. Миналата година обаче, Huawei проведе свое собствено събитие след IFA, за да стартира последния модел Mate.   Измина доста време, откакто Huawei представи нов смартфон, въпреки че главния изпълнителен директор на компанията Ричард Ю преди време казза, че третото поколение на техния смартчасовник е на път. Бихме се радвали да видим смартчасовник на Huawei с отлични характеристики, голям живот на батерията и привлекателен дизайн.   Fitbit Fitbit е специализирана в разработването на достъпни и лесни за използване фитнес тракери, а Charge 2 който се появи на IFA 2016 си спечели име на „джаджа, която не може да се счупи“. Fitbit са малко непредсказуеми относно представянето на нови устройства. Първият смартчасовник на компанията - Fitbit Ionic, беше обявен точно преди шоуто през 2017 година, но има голяма възможност да видим Fitbit Charge 3 на IFA тази година.   Motorola Миналата година, на изложението Motorola представи смартфона Moto X4, много е вероятно тази година да видим негова итерация, но за сега няма никакви слухове около такъв телефон.   Lenovo Lenovo използва до голяма степен миналогодишното събитие, за да представи първия си шлем за виртуална реалност, Lenovo Explorer. Въпреки, че той е впечатляващ с привлекателен и удобен дизайн, през последните месеци всички очи са насочени към по-скъпия Mirage Solo и очакваме да научим повече за плановете на компанията за разработване на VR устройства на предстоящото шоу.   Philips Philips показа първия си Quantum Dot телевизор, Philips 8602, на IFA 2017. Макар че е малко вероятно всяка нова технология да се появява първо на това изложение, очакваме да видим други подобни устройства с висока спецификация.   Acer Миналата година на изложението, Acer обяви впечатляващо разнообразие от модели компютри. За геймърите имаше Acer Predator Orion 9000, с 18-ядрен процесор и охлаждаща система „всичко в едно“. За тези които са постоянно на път имаше таблети Swift 5 и Spin 5. А за останалите, Switch 7, който е първият в света 2-в-1 лаптоп без вентилатор и отделна видеокарта. Предвид скоростта на развитие на технологиите, много е вероятно да видим итерации  на някои от горе споменатите модели.   Asus Asus винаги представя нещо, което да хване окото на потребителите. Миналата година това беше най-тънкият лаптоп 2-в-1, с дебелина едва 13,9 мм – Zenbook Flip 14. Тази година какво ще е, предстои да разберем.   Panasonic Panasonic прави много добри високоговорители. По време на IFA 2017, компанията показа впечатляващия смарт високоговорител SC-GA10 с вграден Google Assistant. Би било страхотно, обаче, ако Panasonic разшири обхвата на високоговорителя си.   Вижте 5 технологии, които ще променят света през следващите 15 години