Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
11 резултата за инфотейнмънт системи
Android Auto
Вече можем да използваме уолпейпъри в Android Auto
Вече можем да използваме уолпейпъри в Android Auto
Google експериментират с добавянето на каталог от уолпейпъри от лятото на миналата година. Това е само първата стъпка преди компанията да ни позволи да използваме персонализирани снимки като фон в интерфейса на Android Auto. Тъчскрийн екраните на автомобилите са неизменна част от ежедневието ни и осигуряват полезна интеграция на смартфони и разнообразна колекция от приложения. Тестовете на Google продължават, като новата функция Wallpapers вече е налична за някои потребители на Android Auto. На този етап може да избираме между 14 различни изображения, с които да промени началния екран на инфотейнмънт системите. Самите уолпейпъри следват "Material Design" езика на Google и вероятно техния брой ще се увеличава в бъдещи ъпдейти. Аndroid Auto Version 6.1 се разпространява на етапи и в кратки срокове ще е достъпна за всички потребители.  Необходими са няколко кликвания от менюто, за да разгледате и промените уолпейпъра. Всички изображения са създадени да следват и допълват цветовите теми в интериорите на автомобилите, съобщава AndroidPolice.     Промяната на досегашната снимка по подразбиране изисква да отворите "Settings" и да скролнете докато не видите "Choose Wallpaper" опцията. Разгледайте наличните снимки и направете вашия избор, което ще активира уолпейпъра на началния екран. Новият ъпдейт също така разширява интеграцията на виртуалния асистент Google Assistant. Предвидена е и опция да добавяте икони за бърз достъп до често използвани маршрути. Гласовите команди са важна част от Android Auto и позволяват да извършваме все повече действия, докато шофираме. Възможността да променим стандартния уолпейпър е едно от най-исканите подобрения от потребителите. Скоро функцията ще е достъпна за всички, като от Google периодично ще ъпдейтват наличния каталог с нови изображения в Android Auto.     Oще от Digital: Google пуска официално Android Auto в България
Huawei HiCar
Услугата Huawei HiCar ще е достъпна за 120 модела автомобили до края на 2020г.
Услугата Huawei HiCar ще е достъпна за 120 модела автомобили до края на 2020г.
Huawei са лидер в продажбите на смартфони и продължават да разширяват влиянието си в пазарни сегменти като смарт часовници и ултратънки лаптопи. Китайският производител произвежда собствен хардуер като процесорите Kirin и инвестират сериозно в технологии с изкуствен интелект и проявяват голям интерес към автомобилите.  Добър пример е приложението Huawei HiCar, което позволява да контролирате автомобила от смартфона. Компанията вече е стартирала преговори с водещи производители, за а привлече вниманието им към своята платформа за автомобили. Huawei обещават да направят бъдещите им модели още по-смарт и да използват гласови команди за управление на електрическите прозорци, климатичната системи и инфотейнмънт системата. Желанието на Huawei е да оптимизират HiCar за разнообразие от превозни средства, сред които мотоциклети и други модерни системи за публичен транспорт. Специалисти на компанията от месеци работят заедно с партньори като Audi и китайския бранд BYD, за да подобрят възможностите на своите технологии. Това би им позволило да се конкурират по-успешно с Android Auto и Apple CarPlay.     Вече знаем името на първият автомобил, който ще дебютира с новата версия на HiCar ще бъде BYD Han EV. Премиерата е насрочена за юни 2020г., съобщава AndroidCommunity. От Huawei вече са спечелили доверието на голям брой производители и разполагат с мащабна мрежа от партньори по цял свят.  Според наличната информацията повече от 30 производители ще интегрират HiCar в повече от 120 различни модела, които трябва да са налични на пазара до края на годината. Дивизията на Huawei, която разработва софтуера се казва Intelligent Automotive Solution (IAS) и се очаква да се превърне в ключов източник на приходи в дългосрочен план.  Внушителните инвестиции на китайския гигант в иновации като изкуствен интелект, 5G технологии, облачни услуги и джаджи с Интернет на нещата могат само да ускорят плановете им в сегмента на смарт автомобили. Китай е третия най-голям пазар в света и Huawei ще се фокусират предимно към локалните потребители, за да популяризират HiCar.    Oще от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
автомобили
Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Модерните автомобили не са просто средство за пътуване, тъй като разполагат с инфотейнмънт системи, предлагащи разнообразни възможности за забавление. Пътниците вече очакват не само комфортен интериор, но също постоянен достъп до интернет и функции, с които да свържат мобилните си устройства към колите, докато пътуват. Специалисти на Harman искат да изведат тази концепция на различно ниво, като осигурят интеграция между инфотейнмънт системата и съдържанието в смартфоните.    Така например пътниците ще могат да използват мобилни приложения и гласови услуги като Google Assistant и Samsung Bixby по същия начин, както го правят в интелигентните си домове. Бъдещите автомобили ще анализират в реално време не само пътната обстановка и околната среда, но също лична информация за самите потребители. Идеята е всички необходими данни за скоростта, разхода на гориво и навигацията на да бъде представена по максимално удобен и полезен начин за самите водачи, съобщава DigialTrends.     Една от идеите на Harmаn е функция за лицево разпознаване, която следи реакциите и събира биометрични данни за потребителите. Това е походящо решение за автомобилите управлявани от няколко човека и ще позволи регистрация на няколко профила със съответните персонализирани настройки на всеки акаунт. Нужно е само да седнете зад волана и да оставите системата да стартира любимото ви парче, да настрои климатика и да стартира често използваните маршрути.   Още от Digital: Четири твърдения за автомобилите с Интернет, на които не трябва да вярвате
Apple CarPlay
Apple CarPlay вече се използва от над 400 модела автомобили на водещите производители
Apple CarPlay вече се използва от над 400 модела автомобили на водещите производители
Конкуренцията между Google и Apple в пазара на мобилни устройства постепенно обхвана и мобилната индустрия. Платформите Apple Car Play и Android Auto вече се използват от все по-голям брой модели на водещите производители. По този начин потребителите разполагат с възможността много по-лесно да използват смартфоните и да ги свързват към инфотейнмънт системите на личните си автомобили. Apple твърдят, че в момента над 400 различни модела на най-популярните брандове в индустрията вече поддържат Car Play, чиято официална премиера бе през 2015г.   Най-новият член на голямото семейство от автомобили, които поддържат платформата е 2019 Subaru WRX. Много скоро разбрахме, че Mazda също се присъединява към дългия списък с производители, които проявяват интерес към Apple Car Play с интеграцията за своя 2018 6 Sedan. Любопитен факт е, че Ferrari FF е първият автомобил в света, който започна да използва платформата като екстра към стандартното оборудване, информира CNet. Tук е момента да отбележим, че много от моделите на пазара не поддържат само Car Play, а включват и интеграция на Android Auto.     Всъщност Apple CarPlay свързва смартфоните към дисплеите на инфотейнмънт системите и така позволява и споделя съдържанието на екраните им. Така например няма да се налага да бъркате в джоба или да търсите устройството си, ако някой ви потърси, тъй като ще можете да вдигнете с едно движение. Все повече собственици на автомобили проявяват интерес към подобни технологии и можем да сме сигурни, че платформите Appe CarPlay и Android Auto ще стават все по-популярни в световен мащаб.   Oще от Digtial: Oсем аксесоара за по-удобно използване на смартфона в колата
Mercedes-Benz
Merdeces-Benz ще покажат инфотейнмънт система и три нови автомобила на CES 2018
Merdeces-Benz ще покажат инфотейнмънт система и три нови автомобила на CES 2018
Броени дни след началото на новата календарна година ще се проведе CES 2018 (9-12 януари), което е първото голямо технологично шоу за 2018г.. Събитието ще е свързано с редица премиери, на които ще видим много нови смартфони с Android и иновативни технологии на водещите производители. Германският автомобилен гигант Mercedes-Benz също планира да участва на CES 2018, където се очаква да демонстрира за първи път възможностите на новата си инфотейнмънт система, предаде Cnet.   Платформата се казва Mercedes-Benz User Experience (MBUX) и се очаква да се превърне в най-добрата инфотейнмънт система за автомобили в света. Данните за премиерата на този софтуер бяха потвърдени официално от компанията. Все още не разполагаме с детайли за другите подобрения в MBUX. Първите модели, които ще работят със системата ще бъдат част от нова серия “компактни автомобили”, чиято премиера ще стане факт в началото на 2018г.   Има голяма вероятност MBUX да бъде интегрирана към сегашните автомобили oт новите G-Class и C-Class серии на компанията. Mercedes-Benz ще използват CES 2018 да покажат електрическия хечбек Concept EQA, концептуалния градски автомобил Smart Vision EQ. Най-впечатляващата премиера на компанията по време на шоуто в Лас Вегас ще е свързана със суперавтомобила Mercedes-AMG Project One.   Вижте Меrcedes-Benz ще представят всички версии на всичките си автомобили до 2022г.
автомобили
Скоростните кутии и инфотейнмънт системите са най-проблемите компоненти на автомобилите
Скоростните кутии и инфотейнмънт системите са най-проблемите компоненти на автомобилите
Съвременните автомобили използват разнообразни сензори, камери, инфотейнмънт системи и асистенти за паркиране, за да гарантират максимален комфорт и безопасност на пътниците. Еволюцията на технологиите постепенно ще премахне необходимостта от водач и ще доведе до масовото навлизане на автономни автомобили. Въпреки множеството подобрения все още има много неща, които трябва да се променят, за да извлечем максимума от своите коли. Aнализатори от Consumer Reports проведоха интересно проучване, за да разберат кои са най-често срещаните оплаквания на шофьорите.    Участниците посочват като най-голям проблем на автомобилите техните усъвършенствани инфотейнмънт системи, информира BusinessInsider. Всеки един производител разработва собствена система, но дори и най-добрите не са достатъчно полезни за водачите. Много от потребителите не се чувстват комфортно да използват огромните тъчскрийни, които контролират всички функции на колите от GPS навигация, до аудио система и свързване на смартфоните към тях. Вторият най-проблемен компонент в автомобилите са скоростните кутии.    В случая става въпрос за по-модерните трансмисии със 7, 8 или 9 скорости. Те работят в синхрон със сложни бордови компютри и понякога това води но неочаквани проблеми в работата им. Именно заради това много потребители продължават да предпочитат класическите 4, 5 или 6-степенни скоростни кутии. Водещите производители трябва да се постараят да подобрят работата на тези компоненти и да намерят начин как да намалят разхода на гориво на своите модели, за да се конкурират по-успешно в индустрията.   Вижте как ще се промени дизайна на луксозните автомобили в следващите 100 години
Jaguar Land Rover
Jaguar Land Rover разработват сензори екрани за автомобили, които не изискват допир
Jaguar Land Rover разработват сензори екрани за автомобили, които не изискват допир
Jaguar Land Rover официално потвърдиха, че са регистрирали на свое им патент на иновативна технология, която може да промени функцията на сензорните дисплеи. Специалистите на компанията искат да предложат още по-интуитивни начини на своите клиенти да си взаимодействат с инфотейнмънт системите на автомобилите.  Крайното им решение е технологията "Predictive Tоuch", която както името подсказва не изисква дори докосване върху повърхността на тъчскрийна. Вместо това компанията предлага метод, който предвижда действията на потребителите и респективно не изисква да имаме физически допир между пръстта и самия дисплей. Самият проект е дело на инженери на Jaguar Land Rover и на екип от учени на University of Cambridge. Първоначалната идея да се създаде по-безопасно решение свързано с пандемията от COVID-19, което също така не разсейва водачите на автомобилите по време на път. Резултатите в лабораторни условия проведени досега показват доста оптимистични резултати от евентуална интеграция на "Predictive Touch" технологията в автомобили, съобщава TechRadar.      Иновативният метод на Jaguar Land Rover представлява оптимално решение, което едновременно позволява на потребителите да се концентрират върху пътя пред себе си, но се противопоставя на разпространението на бактерии и вируси. Технологията на компанията ще намали с до 50% опитите на водачите да докоснат и използват сензорния дисплей на автомобилите. За да постигнат този ефект от Jaguar Land Rover базират своята система на усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект и жестови команди. Благодарение на тях "Predictive Tоuch" може да предскаже действието, което даден потребител иска да предприеме. Специален тракер ще комбинира контекстуална информация като потребителски профил, дизайн на интерфейса и условия на околната среда с данни, налични от други сензори в купето на автомобила.  Цялата информация ще се синхронизира с централната конзола в реално време. Jaguar Land Rover твърдят, че технологията може лесно да бъде интегрирана към настоящите сензорни дисплеи и инфотейнмънт системи на автомобилите. Все още не знаем кои ще са първите модели на компанията, които поддържат "Predictive Touch".   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
автомобили
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Пътуването на дълги разстояния с автомобили вече е доста по-приятно, което дължим на еволюцията на технологиите. Така например лесно можем да свържем безжично мобилните джаджи към инфотейнмънт системата. Стартирането на мултимедия от смартфоните е само едно от удобствата, които ни предлагат новите модели на производителите. Следващата стъпка е  да можем да стриймваме филми с 4K резолюция на няколко отделни екрани, докато се возим.    Всъщност това е само една от функциите, които ни очакват от следващото поколение инфотейнмънт системи. Qualcomm QCA6696 е един от първите процесори, които ще са оптимизирани за работа с тях и бе представен на MWC 2019. Новият чип ще позволи на автомобилите да гарантират поддръжка за атрактивни технологии като Bluetooth 5.1 и Wi-Fi 6. Втората от тях ще гарантира значително по-висока скорост за достъп до интернет, съобщава TechRadar.      В крайна сметка потребителите ще разполагат с възможността да стриймват едновременно няколко филма с 4K резолюция по време на пътуването. Според официалните данни максималната скорост за трансфер на данни, която предлага Qualcomm QCA6696 е внушителните 1Gbps. Поддръжката за Bluetooth 5.1 също крие редица прдимства, сред които  например Qualcomm aptX Аdaptive за кристален аудио звук. Първите автомобили с този чип ще са факт през 2021г.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Аpple CarPlay
Аpple CarPlay вече ще подържа приложения на трети страни
Аpple CarPlay вече ще подържа приложения на трети страни
Apple CarPlay е една от двeте най-популярни софтуерни платформи за автомобили в света, заедно с Android Auto. Tя предлага разнообразни възможности за безжично свързване на смартфоните и забавление по време на път. Един от малкото недостатъци на Apple CarPlay е, че не позволява на потребителите да използват външни приложения за навигация. По този начин изборът им се ограничава единствено до Apple Maps, което обаче не е предпочитан вариант за доста хора.    Оказва се, че компанията е обърнала внимание на желанията на своите клиенти. Apple CarPlay вече включва поддръжка за приложения на трети страни. Това означaва, че например можете да използвате Google Maps вместо собствената услуга за навигация на Apple. Засега интеграцията на външни приложения е свързана единствено с навигацията, но вероятно компанията ще разшири обхвата и към други категории в следващите месеци. информира Mashable.     Необходимо е самите разработчици да оптимизират изходния код на своите мобилни приложения, за да ги направят съвместими с Apple CarPlay. В момента това е направено от Google Maps, Waze и някои от най-популярните заглавия за тази цел на китайските разработчици. Можем да сме сигурни, че тази интеграция ще изостри допълнително конкуренцията в този сегмент и ще накара повече хора да използват Apple CarPlay в своите автомобили.   Oще от Digital: Apple CarPlay вече се използва от над 400 модела автомобили на водещите производители
4G LTE
Всички автомобили на Ford ще поддържат 4G LTE до 2020г.
Всички автомобили на Ford ще поддържат 4G LTE до 2020г.
Ford поддържат мнението, че бъдещето на индустрията е в автомобилите с електрически двигатели и неслучайно вече инвестират сериозни средства в тази пазарна ниша. Основните акценти в стратегията им ще бъдат максимално дългия пробег с едно зареждане, интеграцията на смарт асистенти за подпомагане на водача и най-бързите технологии за комуникация. Ford потвърдиха, че всичките им автомобили до 2020г. ще предложат на собствениците си 4G LTE свързаност, както и Waze навигация,съобщава Engadget.   Бъдещите модели на Ford също така ще поддържат AppLink и Sync 3, което означава, че ще могат да получават софтуерни ъпдейти, чрез безжична връзка, а не само със Sync платформата. Според официалните данни всички автомобили със Sync 3 ще могат да се възползват от интеграция на Waze до няколко седмици. Инженерите на компанията вече разработват нови хибридни версии на Bronco, Escape, Mustang, Explorer и F-150 сериите, които потвърждават интереса им към EV сегмента.     В следващите две години Ford ще разполагат с шест автомобила, които се задвижват от електрически двигатели и ще са достъпни в шоурумите им по цял свят. Прогнозите са, че до края на десетилетието над 50% от продажбите в световен мащаб ще са генерирани от SUV автомобили. Ford се подготвят подобаващо за тези процеси и ще предложат на клиентите си осем подобни модела , като пет от тях ще са хибриди, а един ще е изцяло електрически. Всичко това ще се случи до края на 2020г.   Ето какви инфотейнмънт системи използват най-големите производители на автомобили
автомобили
Какви нфотейнмънт системи използват най-големите производители на автомобили
Какви нфотейнмънт системи използват най-големите производители на автомобили
Инфотейнмънт системата е сърцето на всяка нова кола. Но както всеки друг аспект на автомобила, всеки производител налага свои правила за това как трябва да работи даден елемент. Така, че е нормално да си зададем въпроса „Кой производител на автомобили има най-добрата инфотейнмънт система?“.   Преди да преминем към информацията на Digital Trends, добре е да поясним за тези, които не са информирани по темата, какво точно означава инфотейнмънт. Това е изкуствено съставен термин, който е образуван от английските думи “information” и “entertainment”. С този термин се обозначава стила на поднасяне на сериозна информация под формата на развлечение.   Инфотейнмънтът все още представлява сравнително нова сфера за производителите на автомобили, а според изискванията за шофиране правенето на нещо друго, освен гледането на пътя, може да бъде сериозен проблем, без значение колко е иновативен интерфейсът на системата за информиране. За всеки шофьор е важно да не изпуска от очи пътя и ръцете му винаги да са на волана и автомобилните компании трябва да се съобразяват с този приоритет.   Audi MMI Както всичко останало в автомобилите на Audi, и MMI системата е добре проектирана. Тя разполага с ротационен контролер и тъчпад, който разпознава писане с ръка. Но това, с което наистина впечатлява MMI, е дисплеят „Virtual Cockpit“. Той замества инструменталния панел, който може да показва всичко от цифров скоростомер до сателитни изображения на Google Maps. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение на повечето нови модели на Audi.   BMW iDrive BMW беше един от първите производители на автомобили, който пусна инфотейнмънт система, а системата iDrive остава една от най-добрите. Тя използва въртящ се контролер, за да помогне на водача да навигира в различните менюта и подменюта, което е малко по-лесно, отколкото непрекъснатото докосване на сензорния екран. Повечето модели на BMW предлагат Apple CarPlay и Android Auto, а някои дори предлагат жестов контрол.   Chevrolet MyLink MyLink разполага с големи и лесни за четене икони и текст и приличен брой аналогови контроли. Същата настройка се използва в системите IntelliLink от колегите на марките General Motors Buick и GMC. Apple CarPlay и Android Auto са налични във всичките три марки, като практически всички GM автомобили се предлагат стандартно с вградена WiFi точка, която може да поддържа до седем устройства.   Chrysler Uconnect Uconnect на Chrysler е една от най-добрите системи, предлагани в не-луксозни автомобили. Uconnect впечатлява с лесна за четене графика, логически гласови контроли, чувствителен сензорен екран и наличните Apple CarPlay и Android Auto. Но Chrysler също изпъква при намирането на специфични за модела характеристики, като приложението Performance Pages в Dodge колите с голяма мощност или възможността за интегриране на система за забавление на задните седалки в минивана Chrysler Pacifica.   Ford Sync 3 Що се отнася до инфотейнмънт системите, Ford заслужава награда. Неговите стари MyFord Touch системи бяха легендарно лоши, но сегашната система Sync 3 се справи с техните недостатъци. Тя разполага с чувствителни сензорни екрани, интуитивни менюта и система за гласова команда, която позволява на потребителя да говори по-естествено. Основавайки се на тази солидна основа, Ford добавя Apple CarPlay и Android Auto, Wi-Fi точки и уменията на Amazon Alexa за определени автомобили.   Hyundai BlueLink Инфотейнмънт системата на Hyundai не е най-сложната, но предлага основното. BlueLink разполага с бързи процесори, разумно оформление на менюто и приличен брой резервни аналогови контроли. По-големите налични сензори предлагат добра разделителна способност, въпреки че по-малките екрани, които са стандартни в повечето Hyundai автомобили, не впечатляват толкова много. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение, а Hyundai предлага и Amazon Alexa.   Kia UVO3 Последната UVO3 система на автомобилите Kia постига добър баланс между сензорния екран и аналоговия контрол, което улеснява ползвателите на всяко ниво. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение, както и Amazon Alexa за хибрида Kia Niro.   Mercedes-Benz COMAND Mercedes предпочитат да се дистанцират от сензорния екран. COMAND  е контролер, който включва тъчпад, въртящ се бутон и бутони за основни функции. Компанията също така представи сензори вградени във волана на седана си от E-класа. Тези устройства са добра алтернатива на сензорните екрани.   Volvo Sensus Най-новото поколение на инфотейнмънт системата на Volvo използва сензорен екран, който е също толкова отзивчив, колкото устройствата, които имитират неговата форма. Той разполага с ясни графики и се интегрира добре с таблата за управление на моделите на Volvo, които видяхме наскоро. Volvo е един от първите компании които включиха Apple CarPlay и Android Auto и добавя нови вградени Wi-Fi точки към новите си автомобили.   Вижте 10 технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
DMCA.com Protection Status