Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
6 резултата за инфл
TikTok
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
TikTok от доста време не е поредното мобилно приложение за забавление, тъй като се превърна в социален феномен, особено сред най-младата аудитория. Платформата доминира класациите за най-много изтегляния в App Store и Google Play от месеци насам. Световната пандемия дори принуждава авторите на съдържание да бъдат още по-активни в профилите в TikTok. Разработчиците на мобилното приложение опитват да превърнат платформата в по-атрактивен избор за инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това е причината за постоянната интеграция на нови функции, позволяващи да създавате атрактивни клипове, включително и с други хора в TikTok. Колкото по-атрактивно съдържание, толкова по-големи са възможностите за монетизиране на профилите.Обратната връзка е важна за ByteDance и сега компанията стартира онлайн анкета, с която търси съвети как да подобри приложението директно от своите потребители. За целта трябва да попълнят отговорите на кратък онлайн въпросник.     Aвторите на съдържание са запитани дали са доволни от сегашната система на TikTok и дали смятат, че биха могли да имат повече преглеждания на клиповете. Въпросите включват и времето, което прекарват в създавaне на видео и комуникация с другите профили. ТikTok са изправени пред все по-сериозна конкуренция на платформи като YouTube, Instagram и Triller. Подобни инициативи имат за цел да запазят най-гледаните профили в приложението и вече се обсъждат допълнителни стимули за генериране на приходи. Toва е възможно с Creator Fund, който бе създаден преди няколко месеца, като TikTok обещават да увеличат финансирането на този фонд за монетизиране. Главният мениджър на мобилното приложение за Европа вече потвърди, че 40% от регионалните профили се възползват от TikTok Creator Fund.   Oще от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Instagram е най-популярното приложения за споделяне на снимки и е удобна платформа за следене на знаменитости и общуване с представителите на бизнеса. Специфичен акцент от Instagram винаги е била възможността да пазаруваме и купуваме стоки без дори да напускаме своите акаунти. Разработчиците на приложението използваха официалния си блог, за да ни информират за любопитна промяна, която ще бъде активна от 9 юли. След тази дата се въвежда т.нар. "Commerce Eligibility Requirements", с който се регламентира по-удобен начин за продажба на мърчандайз в Instagram.  Съгласно новите правила ще се предостави достъп до Instagram Shopping на повече бизнес профили, но също на инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това ще улесни значително опитите им да продават собствени продукти на своите фенове и да увеличат своята аудитория в приложението. С този ход Instagram се надяват да привлекат вниманието на още повече хора, които да започнат да използват oще по-активно акаунтите си за онлайн търговия в мобилното приложение, съобщава Mashable.     Новите правила също така въвеждат изискването бизнесите или инфлуенсърите да тагнат своите продукти в Instagram oт външен уеб сайт, който притежават и съответната стока се намира в наличност. По този начин няма да се позволи на търговци от трети страни като Amazon да използват Instagram Shopping.  Въпреки това предоставянето на линк към собствена страница, която използва платформа за електронна търговия като Shopify ще отговаря на изискванията заложени в "Commerce Eligibility Requirements". След като даден профил получи одобрение от Instagram вече ще е възможно да добавяте тагове към своите публикации, което позволява на другите хора да купят съответния продукт без да напускат мобилното приложение. Припомняме ви, че досега тази функция бе налична единствено за водещите брандове. Instagram си запазват правото да следят нещата, които се продават в платформата им за търговия и да блокират определени транзакции, ако продукт не отговаря на първоначалните критерии. Специално внимание ще се обръща на фалшивите профили, които продават в Instagram.   Oще от Digital: Как да направим 5000 последователя в Instagram
социални мрежи
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
В създалата се ситуация, сериозно пострадаха така наречените "Инфлуенсъри", които имат огромно количество последователи в социалните мрежи. Не, те не загубиха аудиторията си, но  спонсорите им рязко намалиха или дори напълно спряха да рекламират, заради затруднения в собствените си бизнеси. Някои от популярните инфлуенсъри обаче бързо се адаптираха и се ориентираха към алтернативни начини за поддържане на солидни приходи, които им позволяват да продължат да изкарват прехраната си, без да напускат домовете си.  
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 24 юни (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 24 юни (Видео)
Ако имате проблеми с компютъра си, много е вероятно причината за това да са драйверите за хардуера.   1. Какво представляват драйверите за хардуер и защо причиняват толкова много проблеми Всяка операционна система - от Windows до Android - използва хардуерни драйвери. Това е софтуер, който операционната система на компютъра ви използва, за да ‘говори’ с хардуера. Ето какво още е нужно да знаете по темата. 2. 7 нови функции в iOS 14, които Android вече има Apple представи новата версия на iOS, като в нея ще има доста промени. Компанията...
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 26 май
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 26 май
TikTok се утвърди като социален феномен, който всеки ден привлича вниманието на стотици милиони потребители. В някои страни платформата на ByteDance е по-популярна дори от Facebook, което е категорично доказателство за успеха на приложението. Не е изненадващо, че ТikTok се използва предимно от най-младата аудитория. Въпреки това приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти.   1. Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет Дори да не използвате заглавието вероятно сте виждали клипове в други онлайн услуги като Twitter, 9GAG и Facebook с...
домашно студио
Домашно студио за дистанционно обучение, лекции, презентации, концерти и забавление
Домашно студио за дистанционно обучение, лекции, презентации, концерти и забавление
Социалната дистанция и постоянното стоене вкъщи не е задължително да бъдат скучни през цялото време. Свободното време може да доведе до много практични идеи, с които да проявите по най-добър начин своята креативност. В момента приложенията за комуникация и социалните мрежи са за общуване с външния свят, но също така и подходяща възможност да се забавлявате и дори да спечелите пари. Какво ще кажете за идеята да превърнете дома си в интерактивно студио за качествено видео съдържание, което да създавате и ъплоудвате в интернет?     Поддържането на влогове, стрийминг акаунти и канали във водещите онлайн платформи като YouTube, Instagram, ТikTok се превръща във все по-успешен бизнес за доста хора. Не е необходимо да отделяте средства за скъпо оборудване, тъй като записа на качествено видео може да бъде заснето и от смартфона. Най-важният аксесоар, от който се нуждае всеки инфлуенсър се казва Influgraf 3540. Toва е смарт джаджа с компактни размери, което улеснява пренасянето и е подходяща още за продуктова фотография, видео стрийминг в интернет платформи, както и за провеждане на онлайн обучение.     Influgraf 3540 притежава всичко, което ви трябва да се превърнете в сензация в социалните мрежи или да се позабавлявате, докато снимате забавни клипове. Джаджата представлява статив с вграден микрофон, осветление и стойка за три смартфона, което я превръща в преносимо видео студио, което не изисква други хора, за да правите добра продукция. Тялото на Influgraf 3540 има подвижна глава и лампа с диаметър от 26 см., която позволява да регулирате яркостта и температурата. Максималното качество на аудио се гарантира от професионален микрофон En-Core 300.     Сходна функционалност, но на още по-достъпна цена предлага Influgraf 1400. Toзи продукт е удобен за снимане от две гледни точки при запис и предлага светлинно тяло с диагонал от 15 см. Олекотеният корпус и четирите регулируеми компонента с дължина на разгъване от 130см. ще ви гарантират още по-голяма свобода при заснемане на желаното видео. Ако сте привърженици на идеята да стриймвате предимно в социалните мрежи ви препоръчваме Influgraf 380. В този случай се възползвате от изключително компактен размер от 28см., с което да бъдете продуктивни, дори когато сте на открито и сред природата.   Още от Digital: Как да работим ползотворно от вкъщи по време на епидемията от COVID-19
DMCA.com Protection Status