Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
10 резултата за интернет връзка
Wi-Fi
Как да проверите силата на Wi-Fi сигнала
Как да проверите силата на Wi-Fi сигнала
Ако вашата интернет връзка е бавна или уеб страниците не се зареждат, проблемът може да е вашата Wi-Fi връзка. Може би сте твърде далеч от рутера или дебели стени блокират сигнала. От  howtogeek показват как може да проверите силата на вашия Wi-Fi сигнал.   По-силен Wi-Fi сигнал означава по-надеждна връзка. Това ви дава възможност да се възползвате максимално от скоростите на интернет, достъпни за вас. Силата на Wi-Fi сигнала зависи от различни фактори, например колко сте далеч от рутера, дали е 2.4 или 5 GHz връзката и дори от материалите на стените около вас.   Не всеки проблем с връзката обаче е резултат от слабата сила на сигнала. Ако интернета на таблета или телефона ви е бавен, започнете с рестартиране на вашия рутер, ако имате достъп до него. Ако проблемът продължава, следващата стъпка е да проверите дали Wi-Fi е проблемът. Опитайте да използвате интернет с устройство, свързано чрез Еthernet. Ако все още имате проблеми, проблемът е в мрежата. Ако връзката с Ethernet е добра и нулирането на рутера не помогна, тогава е време да проверите силата на сигнала.   Проверка на силата на Wi-Fi сигнала по лесния начин     За да проверите силата на вашия Wi-Fi сигнал, първо трябва да погледнете устройството, което има проблеми. Независимо дали използва iOS, Android, Mac или Windows, трябва да виждате индикатора за Wi-Fi връзка. Обикновено това са четири или пет извити линии, които съставят символа за Wi-Fi и колкото повече от тях са запълнени, толкова по-силен е сигналът.   Всеки телефон, таблет и лаптоп е различен и може да показва различна сила на Wi-Fi сигнала. Но си струва да проверите и второ или дори трето устройство. Ако сте проверили телефон, тествайте и таблет. Сравнете ефективността на интернет и на двете устройства и вижте какво показват те за силата на Wi-Fi сигнала.   Ако сте установили, че вашата Wi-Fi връзка е слаба на определено място, следващото нещо е да се разхождате и да обръщате внимание на Wi-Fi иконата на вашия смартфон или таблет. Следете колко сте далеч от рутера и колко стени има между него и вас.   Обърнете внимание, дали всички линии от Wi-Fi са запълнени или дали се увеличава и намалява техния брой.   По-усъвършенстваният и точен метод за проверка на силата на Wi-Fi сигнала     Ще имате нужда от приложение или програма (като например AirPort Utility или Wi-Fi Analyzer), за да измерите Wi-Fi сигнала. Това може да стане по няколко начина. Най-точното измерване е в миливата (mW), но е и най-трудното, поради броя на десетичните знаци (0,0001 mW). Индикаторът за сила на получения сигнал (Received Signal Strength Indicator – RSSI) е друга опция, но доставчиците на Wi-Fi са непоследователни и този метод не е от най-точните. Децибелите спрямо миливат (dBm) избягват тези проблеми, а  и много производители така или иначе преобразуват RSSI в dBm, така че този метод също ще го споменем.   Първото нещо, което трябва да знаете е, че измерванията в dBm са отрицателни числа. Скалата варира от -30 до -90. Ако видите -30, то тогава имате „перфектна връзка“ и вероятно стоите до Wi-Fi рутера. Ако обаче забележите Wi-Fi сигнал, посочен на -90, услугата е толкова слаба, че вероятно не можете да се свържете с тази мрежа. Отличната връзка е -50 dBm, докато -60 dBm вероятно ще е достатъчно добра за стрийминг, обработка на гласови повиквания и всичко останало.   За да измерите силата на Wi-Fi сигнала на вашия телефон или таблет, можете да използвате приложението Airport Utility за iPhone и iPad, или Wi-Fi Analyzer за Android. И двете са лесни за използване и показват резултати за всяка безжична мрежа във вашия район.   Приложението Airport Utility изисква да влезете в настройките на устройството си и да включите Wi-Fi скенера. Трябва само да отидете на настройките за вашия iPhone или iPad (не в настройките на приложението), докоснете Airport Utility в списъка с настройки и след това включете Wi-Fi скенера. Сега се върнете към приложението Airport Utility и започнете сканиране. Ще видите dBm измерванията, изразени като RSSI.   За потребителите на Android, отворете приложението Wi-Fi Analyzer и потърсете намерените мрежи. Всеки запис ще изброява силата като dBm.     Windows 10 няма вграден начин за преглед на прецизната сила на сигнала, въпреки че командата на интерфейса netsh wlan show interface ви дава силата на сигнала като процент.   Може да използвате и програмата NirSoft’s WifiInfoView. Програмата е безплатна, лесна за използване и не изисква инсталация. Трябва само да разархивирате и кликнете двукратно върху EXE файла. Подобно на Mac и iOS, ще намерите dBm измервания, изброени под RSSI.   На Mac не е необходимо да изтегляте програма или приложение, ако искате да измервате силата на сигнала. Задръжте option бутона и кликнете върху символа Wi-Fi. Ще видите измерванията в dBm.     Вижте 7 начина за подобрим скоростта на Wi-Fi мрежата
бърз интернет
Еricsson разработват нова ултрабърза 4G технология
Еricsson разработват нова ултрабърза 4G технология
Шведската компания планира да демонстрира възможностите на много интересна безжична технология от ново поколение на MWC 2014. 
Windows
WeFi
WeFi
Windows
iPlus Manager
iPlus Manager
Windows
SG TCP Optimizer 3.0.5
SG TCP Optimizer 3.0.5
интернет
5 полезни решения при проблем с интернет връзката
5 полезни решения при проблем с интернет връзката
Няма по-разочароващо от това, спешно да се налага да проверите пощата си, но да не можете защото сте загубили интернет връзката. Проблемът е, че причините за това може да са много и трудно може да ги откриете особено когато бързате. Може да е вашият компютър. Или рутера? Или може причината да е във вашия доставчик на интернет услуги?   От Make Use Of са публикували своето бързо и лесно ръководство  за диагностициране и решаване на проблеми с интернет връзката, което със сигурност ще ви е от полза.   1. Отстраняване на неизправности с компютъра При проблеми с интернет връзката първото нещо, което трябва да проверите е компютъра ви. Има няколко елемента за отстраняване на неизправности, които трябва да проверите.   Имате ли връзка с рутера IP адресът на рутера обикновено е 192.168.1.1. Но различните модели рутери може да бъдат настроени с различни IP адреси. Можете да проверите IP адреса на рутера си, като отворите командния ред (кликнете върху “Start”, въведете “cmd” и натиснете “Enter”). Напишете ipconfig в командния ред.     IP адресът, който се появява до Default Gateway е IP адресът на рутера ви. Ако тук не е посочен IP адрес, може да нямате добра връзка между компютъра и рутера си и това да е източникът на проблема ви. Ако е показан IP адрес, потвърдете връзката, като изпълните т.нар. “ping test”. В командния прозорец въведете ping, последван от IP адреса до Default Gateway. Ако връзката е добра, трябва да видите отговор, като този, показан по-долу.     Ако вместо това виждате “Request timed out”, тогава има връзка между вашия компютър и рутер. Ако нямате никаква връзка между вашия компютър и рутер, ето няколко допълнителни проверки, които можете да направите, за да проверите дали проблемът е само с вашия компютър.   Проверете вашата мрежова карта Кликнете върху “Start”, въведете “Run” и натиснете “Enter”. В прозореца “Run”, въведете командата devmgmt.msc и натиснете “Enter”.     Ще се отвори Device Manager. В Device Manager, разгънете секцията “Network Adapters” и потърсете жълти удивителни знаци до мрежовия адаптер, който използвате.   Ако в близост до активния мрежов адаптер няма удивителен знак, мрежова карта работи добре. Ако видите иконата на удивителен знак, кликнете с десния бутон върху нея и кликнете върху “Disable device”.     Изчакайте минута или две, след това кликнете с десния бутон върху мрежовия адаптер отново и кликнете върху “Enable device”. След като картата е активна, проверете дали жълтия удивителен знак е изчезнал. Ако е така, проверете отново интернет връзката си. Ако не е изчезнал, може да имате хардуерен проблем с мрежовата си карта. Опитайте да рестартирате компютъра си. Ако това не разреши проблема ви, занесете компютъра си на техник, за да провери мрежовата карта и да я поправи или смени, ако е необходимо. Ако няма жълта удивителна и интернет връзката все още не работи, преминете към следващата секция.   2. Стеснете причините за проблема Можете да стесните причините за проблема си с интернет връзката, като проверите други устройства свързани към вашата домашна мрежа. Едно от първите устройства които може да проверите е вашият собствен смартфон. Без значение дали работи с Android или iPhone, трябва само да отидете в настройките и Wi-Fi.   Вашият телефон може вече да е свързан към Wi-Fi мрежата, в който случай ще видите състоянието Connected. Ако виждате нещо различно, телефонът ви също може да има проблеми с интернет връзката.   Ако имате други компютри в дома си, изпълнете същите тестове посочени в първата част на тази статия. Ако никой от тях няма връзка с интернет, значи сте ограничили проблема до рутера.   3. Преминете към кабелна връзка Безжичните мрежи са нестабилни. Затова опитайте да получите интернет достъп чрез кабелна връзка. Ако проблемът ви се реши, тогава няма проблем с връзката между дома ви и вашия интернет доставчик или с интернет връзката на интернет доставчика ви. А проблемът е само с безжичната мрежа на рутера, това може да означава че той е повреден.   4. Проверете светлините на рутара Време е да проверите рутера си за проблеми. Най-лесният начин да видите дали има някакви проблеми е като проверите състоянието на светлините в предната част на устройството. В зависимост от модела на рутера светлините ще имат различни обозначения. Но обикновено те следват същия основен модел: - Ethernet - докладва за състоянието на вашата домашна кабелна мрежа (ако имате такава). - Wireless (безжична мрежа) - показва състоянието на домашната безжична мрежа. - Send and Receive (изпращане и получаване) – тези светлини обикновено мигат бързо показвайки активния трафик в мрежата.   - Ready/Service/Connect – последната светлина обикновено е връзката с вашия интернет доставчик и трябва да свети постоянно, ако връзката е добра. Ако индикаторът мига или изгасва, тогава има проблем с връзката между рутера и доставчика ви на интернет услуги.   5. Рестартирайте рутера Изпълнете следните стъпки, за да рестартирате правилно рутера: - Изключете захранващия кабел от задната страна. - Изчакайте най-малко 30 секунди и включете захранващия кабел обратно в рутера. - Погледнете светлините. Ще видите, че индикаторът за връзка мига няколко пъти, преди да светне за постоянно.  Останалите светлини ще се включат последователно. След като всички светнат или започнат да мигат, вие сте готови да тествате интернет връзката.   Вижте 5 неща, които могат да забавят Wi-Fi връзката
Windows
CableNut
CableNut
Windows
Ashampoo Internet Accelerator
Ashampoo Internet Accelerator
Windows
Anti Netcut 2
Anti Netcut 2
Windows
Hotspot Shield 1.47
Hotspot Shield 1.47