Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
88 резултата за имейли
Gmail
Функцията "динамични имейли" в Gmail ще е достъпна за всички потребители от 2 юли
Функцията "динамични имейли" в Gmail ще е достъпна за всички потребители от 2 юли
Google работят над нова актуализация, която ще ни позволи да извършваме още повече неща без да излизаме от входящата поща на Gmail. Въпросният ъпдейт ще е наличен за всички потребители от 2 юли и ще предложи още една интересна функционалност. Концепцията за т.нар. "динамични имейли", които се захранват от AMP технологията вече са налични за G Suite потребителите. Toва е протокол, който зарежа по-бързо страниците от мобилните джаджи.   Интеграцията на динамичните имейли в Gmail ще ни позволи да извършваме редица уеб базирани задачи от своята входяща поща. По този начин ще можете да попълвате различни формуляри и документи, да се присъединявате към различни събития, да отговаряте и редактирате документи в Google Docs, да разглеждате колекция от снимки и др. Тази функционалност първоначално ще е достъпна единствено за уеб версията на Gmail.     Компанията обещава интеграция за водещите платфоми за смартфони, но не се ангажира с конкретен срок кога да очакваме това да се случи. Броят на разработчиците, които оптимизират своите приложения за "динамичните имейли" в Gmail постоянно се увеличава. Сред тях личат имената на Booking.com, Despegar, Ecwid, Nexxt, OYO Rooms, Pinterest, redBuds, Doodle, Freshworks и др, съобщава Engadget. "Динамичните имейли" ще ни позволят да сме по-продуктивни с по-малко кликвания.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
имейли
Най-добрите алтернативи на Google Inbox за Android
Най-добрите алтернативи на Google Inbox за Android
Google спря поддръжката за Inbox by Gmail. Тази новина беше трудна за приемане от феновете на алтернативната имейл услуга на Google. Разoчaрованието им е лесно разбираемо, тъй като Inbox предлага разнообразие от уникални функции.   Какви са опциите ви ако търсите добра Google Inbox алтернатива за Android? От списъка на Android Authority може да намерите, това което ви трябва. По-долу ще откриете най-добрите Google Inbox алтернативи за Android.   Gmail (безплатно) Екипът на Gmail е успял да пренесе функции от алтернативния клиент към собственото си приложение. Тези функции включват отлагане, подсещане и интелигентно съставяне. Gmail е чудесна алтернатива.   Newton Mail (14-дневен пробен период / $ 49.99 на година) Открояващи се функции на Newton Mail са планиране на имейли, отмяна на изпращането, отлагане, напомняния, прост интерфейс, поддръжка за Android Wear и др.   Spark - Email App by Readdle (безплатно) Приложението се откроява благодарение на функционалността си:  приоритетни имейли, прикачени съобщения, напомняния, планиране, отлагане, изпращане на имейли и др. Spark е безплатно приложение, така че нищо няма да ви струва да го изпробвате.   Blue Mail (безплатно) Едно от най-популярните приложения за електронна поща на трети страни, Blue Mail предлага елегантен дизайн и много функции. С Blue Mail може да управлявате неограничен брой имейл акаунти от различни услуги, като позволява интелигентни известия и групово изпращане на имейли.   Вижте 6 полезни трика за Gmail, които може би не знаете
имейли
Microsoft Mail срещу Microsoft Outlook - кое приложене да използваме за Windows 10
Microsoft Mail срещу Microsoft Outlook - кое приложене да използваме за Windows 10
Windows 10 има на разположение два имейл клиента – Mail и Outlook. И двата имат своите предимства и недостатъци, което повдига и логичния въпрос – кой е по-добър и кой да използваме? MakeUseOf помага да намерим отговора чрез сравнение между двете приложения. Безплатен ли е Outlook? Всъщност, не. Приложението винаги е било платено още от самото си създавне. Днес е неразделна част от Office 365 Personal и Home, но не се предлага в Office 365 Student. Така че, за да се използва Outlook, първо трябва да имаме абонамент за Office. Междувременно Mail е безплатно...
Gmail
Технологията Google AMP вече е достъпна и за Gmail
Технологията Google AMP вече е достъпна и за Gmail
Интернет се променя постоянно и само преди няколко години разглеждахме предимно статично съдържание днес всеки от нас работи постоянно с интерактивни приложения. Google постоянно работят, за да предоставят най-доброто на своите потребители и вече представиха концепцията за "Accelerated Mobile Pages (AMP)". Благодарение на нея компанията зарежда копия на уеб сайтовете, които съхранява в сървърите си и ограничава визуалните елементи, което подобрява значително скоростта.  Това е подходящо решение, когато нямате достъп до бърз интернет.   Google вече обещаха да интегрират технологията AMP към Gmail и до броени дни ще е достъпна за всички потребители. Интеграцията на тази функционалност ще подобри работата ви с услугата и ще накара имейлите да изглеждат като интерактивни уеб сайтове. Данните бяха публикувани в официален блог пост от продуктовия мениджър на компанията, Аакаш Сахни. Динамичните имейли ще улеснят навигацията в Gmail и ще позволят да виждате и отговаряте на входящите съобщения без да се налага да отваряте допълнителни прозорци в браузъра, предаде BGR.     Технологията AMP ще направи интерфейса на Gmail много по-интуитивен и ще позволи много по-бързо да комуникираме с приятелите и колеги, както и да откриваме съдържание в профилите си. В следващите седмици някои от партньорите на компанията, сред които Pinterest и Booking.com ще се възползват от новата функционалност и ще ни вдъхновят с нови креативни идеи. Първоначално AMP ще е налична за уеб версията на Gmail, но на по-късен етап е предвидена и интеграция за мобилните приложения.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
файлове
8 лесни начина да изпращаме големи файлове в Интернет
8 лесни начина да изпращаме големи файлове в Интернет
Много услуги за електронна поща ви пречат да изпращате имейли над определен размер. Когато този проблем възникне, повечето потребители не знаят как да постъпят, за да изпратят големи файлове.   От Make Use Of ще ни покажат няколко лесни начина за безплатно изпращане на големи файлове.   1. Google Drive: използвайте с Gmail С Gmail можете да изпращате прикачени файлове до 25 MB и да получавате файлове до 50 MB. Има смисъл да използвате вградения Google Drive за изпращане на големи файлове. Отворете Gmail профила си и кликнете върху бутона „Compose“. Кликнете върху иконата на Google Drive в долната част на прозореца за писане на нов имейл.     Ще се появи прозореца „Insert files using Google Drive“. Изберете файловете, които искате да прикачите. В долната част на страницата решете как искате да изпратите файла.   - Drive link - работи за всички файлове, съхранени в Drive, включително файлове, създадени с помощта на Google Docs, Sheets, Slides или Forms. - Attachment - работи само за файлове, които не са били изградени с помощта на Docs, Sheets или Slides.   След това кликнете върху „Insert“.   Gmail проверява дали получателите имат достъп до файла. Ако нямат, ще бъдете подканени да промените настройките за споделяне на файла.   2. OneDrive: за Outlook и Outlook.com Когато се опитате да прикачите един или повече файлове с размер над 33 MB, Outlook.com ще ви подкани да качите файловете в профила си в OneDrive. Ако следвате това съобщение, файлът се качва в папката с прикачени файлове в OneDrive Email.   Получателят ще получи линк към файла вместо файла. Можете също да споделите файл от OneDrive с ограничение до 2 GB.   След като файлът бъде качен, изберете дали хората могат да редактират файла или само да го разглеждат. Изберете „Change permissions“ и решете какво искате да правите с файла, който току-що споделихте. Има две възможности, от които можете да избирате: - „Recipient can view“: получателите могат да копират или изтеглят файла ви, без да го редактират. - „Recipient can edit“: получателите могат да редактират, добавят или изтриват файлове в споделената папка.     3. Dropbox: интегрирайте с Gmail Ако използвате Dropbox, с разширението Dropbox for Gmail Chrome може да изпращате, преглеждате файлове и връзки, без да напускате прозореца на Gmail. Разширението добавя икона Dropbox към прозореца за съставяне на имейли. Кликнете върху иконата на Dropbox и изберете файла от профила си в Dropbox. Ще видите линк, вместо файл в имейл съобщението.   Подобно на прикачените файлове можете да използвате тези линкове, за да изтеглите файловете директно от Gmail или да ги добавите в Dropbox. С безплатен Dropbox акаунт получавате максимално ограничение на размера на файла до 2 GB.     4. iCloud Mail Drop: използвайте с Apple Mail Ако искате да изпращате големи файлове по имейл, можете да използвате функцията iCloud Mail Drop. Когато изпратите имейл с размер над 20 MB, Mail Drop ще се включи автоматично. Вместо да изпращате файла чрез имейл сървъра на Apple, така качвате файла в iCloud и пращате линк на вашия получател. Линкът е временен и изтича след 30 дни.     Ако получателят също има macOS 10.10 или по-нова версия, прикачения файл автоматично се изтегля във фонов режим. А ако го изпращате към друга услуга за електронна поща, съобщението ще съдържа указание за датата на изтичане на файла и линк „Click to Download“.   С Mail Drop можете да изпращате големи файлове с размер до 5 GB. Може да ги изпращате от Apple Mail, приложението Mail на iOS, и от iCloud.com на Mac и PC. Mail Drop поддържа всички видове файлове.   5. Firefox Send: използвайте с всеки интернет браузър Firefox Send е полезна опция за прехвърляне на големи файлове между хора, които не искат да разчитат на Google, Microsoft или Apple. Услугата ви позволява да качвате и криптирате големи файлове (до 1 GB) и да ги споделяте онлайн. За да използвате Firefox Send, не е нужно да инсталирате добавка. Трябва само да посетите страницата send.firefox.com и да натиснете бутона „Select a file to upload“.     След като качването приключи ще получите линк, който след това можете да изпратите по имейл на 20 получатели. Можете също да зададете парола за криптиране на файла. Линковете създадени със „Send“ се заличават след  24 часа. Файлът също се изтрива от сървъра на Mozilla.   6. pCloud Transfer pCloud Transfer ви позволява да изпращате големи файлове безплатно без регистрация. Отидете на страницата pCloud Transfer и добавете файловете си с опцията „Click here to add files“. Можете да изпращате файлове до 5 GB. Когато сте готови, кликнете върху „Encrypt Your Files“ и въведете парола.     Можете да споделяте файловете си с 10 получатели едновременно. Въведете техните имейл адреси в полето „Send to“. Получателите ще получат линк към файла след няколко часа. Този линк остава валиден в продължение на седем дни. Ще получите напомняне ден преди заличаването му.   7. DropSend DropSend ви позволява бързо да изпращате големи файлове, без да се регистрирате. Безплатният план ви дава максимален размер на файла до 4 GB и пет изпращания на месец. Линкът остава валиден в продължение на седем дни. Платеният план увеличава лимита до 8 GB с 15–45 изпращания на месец. DropSend използва 256-bit AES защита.   8. SendThisFile SendThisFile е различен вид услуга за споделяне на файлове. Тя поставя ограничения върху броя на прехвърлянията, които правите, а не върху самия размер на файла. Създайте безплатен акаунт и кликнете върху бутона „Send Files“, за да започнете да качвате файлове. Въведете имейл адреса на получателя и кликнете върху „Send“. Безплатният план ви позволява да изпращате файлове до 2 GB с неограничен трансфер на файлове.    Вижте 5 лесни начина за прехвърляне на файлове от един компютър на друг
имейли
5 уеб приложения за имейли, които си заслужава да пробвате
5 уеб приложения за имейли, които си заслужава да пробвате
Имейл услугите са едни от най-използваните в интернет. Често обаче искаме те да ни предлагат по-голямо удобство и гъвкавост и затова търсим помощни приложения.   От Make Use Of са събрали 5 уеб приложения, които превръщат имейл услугите в по-мощен инструмент. Ето кои са те:   1. Dear Ele (уеб) Dear Ele ви дава възможност да изпращате напомняния по имейл на себе си или на други хора, без да инсталирате нищо. Идеята е да изпратите напомняне чрез имейл, който не разчита на нито едно приложение. Ето как работи. Отваряте входящата си поща, съставяте ново съобщение и пишете имейл на Dear Ele, който включва определен период от време.   Например: 4hours@dearele.com 3days@dearele.com tomorrow2pm@dearele.com wednesday@dearele.com nextweek@dearele.com nextmonth@dearele.com   Както можете да видите, всеки от имейл адресите ясно показва кога ще бъде изпратен имейла. Безплатната версия позволява изпращане на 100 напомняния на месец.   2. QuickSend (уеб) Ако използвате компютъра на някой друг и трябва спешно да изпратите имейл, QuickSend е най-доброто решение. За да изпратите съобщение, добавяте имейл адреса на получателя, имейл адреса на изпращача, темата и съставяте съобщението. Когато приключите, изпратете го.  Това е, не ви е нужна дори регистрация. Ако се притеснявате за неприкосновеността на личния си живот, недейте, QuickSend криптира всички данни, така че никой не може да прихване или прочете имейла освен целевия получател.   3. BurnerMail (Chrome, Firefox) Когато се регистрирате за някаква услуга в интернет, трябва да използвате имейл адреса си. BurnerMail е по-доброто решение. BurnerMail е разширение за браузърите Chrome или Firefox, с което може да създавате имейл акаунт за еднократна употреба. Регистрирайте се и имейлите ще отиват в основната ви входяща поща. Ако искате да приключили с тази услуга или ако не искате имейлите да затрупват вашата пощенска кутия, кликнете върху разширението и деактивирайте тази електронна поща. Като използвате BurnerMail си гарантирате, че входящата ви кутия няма да бъде „залята“ от спам съобщения.   4. AhhLife (уеб) Според някои специалисти воденето на дневник помага за производителността и справянето със стреса от ежедневието. С AhhLife може да си водите дневник от пощенската кутия. Всичко което напишете в имейла до AhhLife, ще се превърне в съдържание на дневника ви.   5. EmailThis.Me (уеб, Chrome, Firefox, Opera) EmailThis.Me може да извлече всяка статия от интернет, да премахне излишните елементи (банери, реклами и т.н.) и да ви я предостави на имейла. Услугата се предлага и във вид на разширения за браузърите Chrome, Firefox и Opera. Те работят перфектно и не трябва допълнително натоварване към ресурсите на браузъра ви.   Вижте 5 полезни съвета за работа с Gmail, Outlook Mail и Yahoo Mail  
имейли
7 полезни трика в услугата iCloud Mail
7 полезни трика в услугата iCloud Mail
iCloud Mail може да не е Gmail, но е полезна услуга за електронна поща, с която разполагате ако сте си регистрирали Apple ID. Apple издава безплатни имейл адреси с всеки нов регистриран Apple ID.   Ако вече използвате вашия iCloud Mail адрес, уверете се, че сте запознати с функциите му. А ако сте избягвали да го използвате, защото сте убедени, че това е безполезно, тези съвети на Make Use Of могат да променят мнението ви.   1. Достъп до Mail от всякъде с With iCloud.com Вероятно най-добрият начин да използвате iCloud Mail е през браузъра. Ако влезете в iCloud.com, като използвате вашия Apple ID и изберете Mail, получавате достъп до няколко допълнителни функции, които традиционният пощенски клиент не може да предостави (включително Apple Mail).   Тази версия на iCloud Mail има прилична опция за търсене и филтриране в долната част на екрана, тъй като показва само непрочетени съобщения. Можете също така да плъзгате и пускате съобщения в папки, които сте създали в лявата странична лента.   За съжаление не можете да осъществите достъп до тази версия от мобилно устройство, така че ще трябва да влезете от браузър за настолни компютри на вашия Mac или компютър.   2. iCloud Mail Aliases може да се справи със спама Aliases ви позволява да създадете до три временни (фалшиви) имейл адреса @ icloud.com, които да предоставяте когато си регистрирате нов профил. Така Aliases поставя доста надеждна бариера срещу спама.   За да създадете такъв лъжовен имейл, влезте в iCloud.com и кликнете върху „Mail“. Кликнете върху иконата на зъбно колело в долния ляв ъгъл на екрана и изберете „Preferences“. Изберете „Accounts“, след което „Add an alias“, след което изберете подходящо име.     3. Създайте правила за iCloud Mail Правилата са една от характеристиките, които правят Gmail толкова мощен пощенски клиент. Те ви позволяват да насочвате имейлите си към конкретни папки или изцяло да пропускате входящата поща. Можете да създадете правила и в iCloud Mail, като влезете в iCloud.com и кликнете върху „Mail“. След това кликнете върху иконката на зъбно колело в долния ляв ъгъл и изберете „Preferences“. Изберете „Rules“ и кликнете върху „Add a Rule“. Сега задайте критериите за входяща поща, последвани от желаното действие, след което го запазете с „Done“. Тези правила важат за всички ваши устройства.     4. Изпращане на големи файлове с Mail Drop Знаете ли, че можете да изпращате файлове с размер до 5 GB, като използвате iCloud Mail? С помощта на функцията, наречена Mail Drop, iCloud Mail съхранява файла ви в облака и позволява на получателя да го изтегли, като използва линка, съдържащ се в имейла ви. Всички файлове, които изпращате с помощта на Mail Drop, ще бъдат достъпни за изтегляне за период от 30 дни.   Може да се наложи да активирате тази функция, преди да можете да я използвате. Влезте в iCloud.com и кликнете върху „Mail“. Кликнете върху иконата на зъбно колело в долния ляв ъгъл, след което изберете „Preferences“. Под „Composing“, активирайте „Use Mail Drop when sending large attachments“.     5. Препращане на имейли Едно от най-полезните правила за електронна поща е възможността да се препраща цялата входяща поща на друг имейл адрес. Можете лесно да настроите това чрез правилата на iCloud Mail. Влезте в iCloud.com и кликнете върху „Mail“. Кликнете върху иконата на зъбно колело в долния ляв ъгъл, след което изберете „Rules“. Под „If a message“ изберете „is addressed to“, изберете имейл адреса на iCloud Mail в първото поле.     В следващото поле под „Then“ изберете „Forward to an Email Address and Mark as Read“, след това въведете имейл адреса, на който искате да получавате съобщенията си.   6. Настройте автоматичен отговор в iCloud Mail Влезте в iCloud.com и кликнете върху „Mail“. В долния ляв ъгъл кликнете върху иконата на зъбно колело и изберете „Preferences“. След това изберете „Vacation“, активирайте „Automatically reply to messages when they are received“ и въведете датите, през които тази опция да е активна. Накрая добавете съобщението, което искате да изпратите на всеки, който се опитва да се свърже с вас през този период.   7. Изтеглете цялата си Mail история    За да направите заявка, че искате да изтеглите данните си, отидете на privacy.apple.com и влезте с вашия Apple ID. Под „Obtain a copy of your data“ кликнете върху „Get started“, превъртете до края на страницата и сложете отметка до „iCloud Mail“. Изберете данните които искате да изтеглите и натиснете „Continue“. След това задайте размер на архивните файлове, които Apple ще ви изпрати. Накрая натиснете „Complete request“ и изчакайте няколко дни, през които Apple да подготви данните ви. В резултат ще получите имейл, който ви уведомява, че файла е готов и може да бъде изтеглен. Вижте най-важните неща, които трябва да знаем Apple ID
имейли
Как да проследите откъде идват имейлите, които получавате
Как да проследите откъде идват имейлите, които получавате
Много е вероятно първото нещо, което правите след като получите нов имейл е да поглеждате от кой е изпратен. Това е най-бързият начин да разберете какво е вероятното му съдържание. Но знаехте ли, че всеки имейл идва с много повече информация от това, което се появява в повечето имейл клиенти? Тя ви позволява да проследите от къде точно идват имейлите, които получавате.   Според Make Use Of това е нужно, защото в наши дни измамите, спамът, злонамереният софтуер и фишинг имейлите са често срещани проблеми. Освен това, ако проследите произхода на имейл, с обидно съдържание или спам, ще можете да блокирате изпращача му.   Как да проследите имейл адрес? Можете да проследите имейл адреса на изпращача на даден имейл от хедъра му. Тук се съдържа информация, от която обикновено не се интересуваме. Но тази информация е от жизненоважно значение за проследяването на източника на даден имейл. Повечето клиенти за електронна поща предлагат начин за проверка на пълния имейл хедър. Трябва само да знаете къде да търсите, както и какво търсите.   1. Gmail: отидете в профила си и отворете имайла, който искате да проследите. Изберете падащото меню в горния десен ъгъл, а след това „Show original“ от менюто. 2. Outlook: кликнете два пъти върху имейла, който искате да проследите, отидете до File > Properties. Информацията ще се появи в „Internet headers“. 3. Apple Mail: отворете имейла, който искате да проследите, след това отидете на View > Message > Raw Source.   Как да разбираме данните в Gmail Email Header?     1. Reply-To: Имейл адресът, на който изпращате своя отговор. 2. From: Показва изпращача на съобщението. 3. Content type: Показва на вашия браузър или имейл клиент как да интерпретира съдържанието на имейла. 4. MIME-Version: Обяснява стандарта за електронна поща, който се използва. MIME-Version обикновено е “1.0”. 5. Subject: Предметът на съдържанието на имейла. 6. To: Посочените получатели на имейла; може да показва други адреси. 7. DKIM-Signature: DomainKeys Identified Mail удостоверява домейна, от който е изпратен имейлът, и трябва да предпазва от измами с имейли. 8. Received: Тук се изброява всеки сървър, към който преминава електронната поща, преди да попадне във входящата ви поща. Четете „Received“ от долу на горе; най-долната линия е инициаторът. 9. Authentication-Results: Протокол за извършените проверки за удостоверяване; може да съдържа повече от един метод за удостоверяване. 10. Received-SPF:  Sender Policy Framework (SPF) е част от процеса на удостоверяване на имейла, който спира фалшификацията на адреса на подателя. 11. ARC-Authentication-Results: Authenticated Receive Chain е друг стандарт за удостоверяване. ARC потвърждава идентичността на имейл посредниците и сървърите, които препращат съобщението до крайната му цел. 12. ARC-Seal: "Запечатва" резултатите от ARC удостоверяването и подписа на съобщението, като проверява тяхното съдържание. 13. X-Google-Smtp-Source: Показва прехвърлянето на имейли чрез SMTP сървър на Gmail. 14. Delivered-To: Крайният получател на имейла.   Намиране на оригиналния изпращач на даден имейл За да проследите IP адреса на първоначалния подател на даден имейл, отидете до реда „Received“. Тук е IP адресът на сървъра, който е изпратил имейла. Намерете IP адреса, след това се насочете към https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx. Въведете IP адреса в полето, променете типа на търсенето на Reverse Lookup с помощта на падащото меню и натиснете „Enter“. Резултатите от търсенето ще покажат разнообразна информация, отнасяща се до изпращащия сървър.   Ще видите следното съобщение:   IP обхватите 10.0.0.0-10.255.255.255, 172.16.00-172.31.255.255, 192.168.0.0-192.168.255.255 и 224.0.0.0-239.255.255.255 са частни. Извличането на IP адреси за тези диапазони няма да доведе до резултати.   Три полезни инструмента, които автоматизират този процес Разбира се, има някои удобни инструменти, които автоматизират този процес. Полезно е да научите всичко за имейлите, които получавате и тяхното съдържание, но понякога се нуждаете от бърза информация: GSuite Toolbox Messageheader, MX Toolbox Email Header Analyzer,IP-Address Email Header Trace.   Вижте 7 полезни неща в Gmail, които ще подобрят работата ви
имейли
Функцията Confidential Mode в Gmail ще е достъпна от 25 юни
Функцията Confidential Mode в Gmail ще е достъпна от 25 юни
Google още преди няколко месеца разкриха повече детайли за новия "Confidential Mode" режим в популярната имейл услуга. Сега компанията потвърди официално и кога ще можем да изпробваме тази интересна функционалност в Gmail. Оказва се, че това ще се случи на 27 юни, когато стартира разпространението на конфиденциалния режим до G Suite потребителите. Новият инструмент ще предостави още повече възможности за контрол и управление на входящата и изходящата поща.    На практика "Confidential Mode" предлага атрактивната възможност да въведете дата и час, след които имейлите няма да бъдат видими за получателите им. Това е полезно, ако в съобщението се съдържат поверителни данни и не искате някой да злоупотреби с тях. Другото предимство на новия режим е, че включва функция за верифициране самоличността на човека, който трябва да получи имейла с текстово съобщение. Самият получател трябва да въведе код изпратен със SMS, за да отвори съобщението.     По този начин ъпдейта добавя още едно допълнилно ниво на сигурност, което е много важно особено за корпоративните потребители. За да старите новия режим е необходимо да изберете иконата, която изобразява катинар и часовник в долния десен ъгъл до класическия бутон "Send". Изпращането на имейл с тази функция не позволява на получателя да препраща и копира съдържанието, както и да изтегля и споделя прикачените файлове. Ако получателя няма Gmail ще получи уникален линк, с който да отвори имейла.   Oще от Digital: Как да се логваме в няколко Gmail акаунта едновременно
сигурност
Как да криптирате имейлите си
Как да криптирате имейлите си
Kриптирането е от жизненоважно значение за поверителността и сигурността. Нашата неприкосновеност на личния живот е под постоянна заплаха от социалните медии, правителствата, бизнеса и други. Така че, криптирането на вашия уеб трафик и имейл акаунти е жизненоважна стъпка, която се налага да предприемете ако искате поне малко уединение в интернет пространството.   Имейл акаунтите са важни, тъй като съдържат много лична информация. Ето защо от makeuseof са решили да покажат как може да криптирате вашите имейли в Gmail, Outlook.com и други услуги за електронна поща.   Преди да разгледаме инструментите за криптиране, важно е да разберете какви типове криптиране са достъпни за потребителите. Може да сте чували, че съществува симетрично и асиметрично криптиране за защита на данните. Но какво означава това?   Асиметричното криптиране е най-често срещаният тип криптиране. Асиметричният инструмент за кодиране включва два отделни ключа: частен ключ и публичен ключ. Можете да изпратите публичния си ключ на тези, които искате да криптират вашите съобщения. Когато криптираните съобщения влязат във вашата пощенска кутия, вие ги дешифрирате с личния си ключ. За разлика от публичния ключ, частният ключ трябва да остане защитен по всяко време. Ако някой друг го придобие, той може да отключи вашите съобщения. Това асиметрично криптиране е известно още като криптография с публичен ключ.   Симетричното криптиране е много сигурен, но по-прост метод за криптиране. По същество криптирате съобщението си с един криптографски ключ и получателят не може да отключи съобщението ви без този ключ. Симетричното криптиране също е известно като криптография със секретен ключ. И двата вида криптиране имат плюсове и минуси.   Ето и няколко от най-добрите инструменти за криптиране на имейли:   1. Mailvelope Mailvelope е един от най-добрите и най-лесни начини за криптиране на имейли. Инструментът използва асиметрично криптиране, за да защити имейлите ви. Разширението на браузъра на Mailvelope се интегрира безпроблемно с вашите уеб акаунти в Gmail, Outlook.com, Yahoo Mail, GMX, mail.ru, Zoho Mail и др.   Mailvelope работи директно от браузъра ви. След като изтеглите приложението, иконата на Mailvelope ще се появи до адресната лента. Кликването върху иконата ви дава няколко възможности: Dashboard, Keyring и File Encryption.   Можете да получите достъп до публичния ключ от опцията Keychain. Ако искате да го изпратите на някого, намерете ключа, след това изберете „Export“ и после „Display Public Key“ или „Send Public Key by Mail“.   2. FlowCrypt FlowCrypt е друга отлична опция за криптиране за тези, които използват Gmail. Подобно на Mailvelope, Flowcrypt се синхронизира перфектно с вашия Gmail акаунт, което ви позволява да изпращате имейли чрез PGP стандарта за криптиране. FlowCrypt е наличен за Gmail в Chrome, Firefox и Android. Създателите на FlowCrypt планират приложения за Windows, MacOS, Linux, iOS, Thunderbird и Outlook. Версията за iOS е предвидена за 2019 година.   3. InfoEncrypt InfoEncrypt използва симетрично криптиране, а не криптиране с публичен ключ. Това означава, че вместо да споделяте публичния си ключ, за да позволите на хората да криптират съобщенията ви, трябва да зададете парола или пропуск, преди да можете да изпращате и получавате защитени съобщения. InfoEncrypt използва изключително силния алгоритъм за криптиране AES-128.   4. Криптиране на Outlook.com акаунт Office 365 абонатите имат възможност да добавят S/MIME криптиране към Outlook.com акаунта си. Може да получите безплатен цифров сертификат (Digital Certificate), като посетите сайта www.instantssl.com. Безплатният сертификат е за 90 дни. След това време ще трябва да го подновите.След това, ако използвате браузъра Chrome, трябва да импортирате новия дигитален сертификат в Windows Certificate Store. Chrome използва Windows Certificate Store, за да потвърди автентичността на цифровия ви сертификат, така че трябва да го импортирате, за да използвате Outlook.com S / MIME криптиране.   Ако използвате Firefox, вашият цифров сертификат е готов за използване, така че не се налага да правите нищо повече:   - В Windows, натиснете Windows Key + R, след което въведете certmgr.msc и натиснете „Enter“. - Маркирайте папката „Personal“, кликнете с десния бутон и изберете All tasks > Import.     - Отворете локацията на вашия „Digital Certificate“, намерете го и го отворете. - Въведете паролата, създадена по време на процеса на архивиране и изберете „Mark this key as Exportable“ и оставете опцията „Include all extended properties“, след което натиснете „Next“. - Изберете „Place all certificates in the following store“. - Уверете се, че е избрана папката „Personal“, след това натиснете „OK“, следвано от „Next“. - Завършете импортирането. Ще видите известие, че процесът е успешен.   Следващата стъпка е инсталирането на S/MIME Control. - Отворете Outlook.com акаунта си в браузъра. - Създайте ново съобщение, изберете иконата за меню (три точки), след това Message options > Encrypt this message (S/MIME). - Когато се появи подкана „Install S/MIME Control”, изберете „Run“.   След като инсталирате и конфигурирате S / MIME опциите за криптиране, можете да използвате иконата на зъбно колело и менюто S/MIME Settings, за да изберете дали да криптирате съдържанието на всички ваши съобщения.   5. Изпращане и отваряне на поверителни имейли с помощта на Gmail.     Наскоро Gmail въведе „Confidential Mode“. Това е начин за изпращане на защитени съобщения в Gmail, използвайки парола и таймер за време, след  което те се изтриват. Ето как да използвате този режим: - Отидете в Gmail акаунта си. - В близост до бутона „Send“ намерете „Turn Confidential Mode On/Off“. - Променете настройките на Confidential Mode, задайте дата на изтичане на срока на валидност и изберете дали потребителят да изисква парола за четене на имейла ви, след което изберете „Save“. - Изпратете имейла си както обикновено.   Получателите не могат да препращат, копират или печатат имейли изпратени в Confidential Mode. Уверете се, че сте въвели мобилния номер на получателя, ако използвате опцията за парола. В противен случай той няма да може да отвори имейла ви!   Вижте 9 разширения за Google Chrome, с които ще подобрите функционалностт на Gmail
Gmail
Как да настроим след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Как да настроим след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Вече ви информирахме, че Google тестват нова функция, която позволява да избираме предварително кога да бъде пратен имейл в Gmail. Добрата новина е, че компанията вече е готова с финалната версия и започна да разпространява ъпдейт до потребителите, която ще им позволи да се възползват от тази полезна опция. Възможността предварително да задавате кога искате да изпратите имейл може да  е полезна в доста случаи особено, когато часовата разлика е твърде голяма.    Вероятно до броени дни всички собственици на смартфони с Android ще могат да изпробват сами възможностите на новата функция. Предстоящият ъпдейт предлага още няколко подобрения, но определено това е акцента и най-желаната актуализация от потребителите. Необходими са  само няколкo кликвания, за да настроите след колко време да пратите имейл в Gmail за Android oт менюто на приложението. Ето как може да го направите, според tomsguide:     1. Отворете класическото меню с три точки в горния десен ъгъл на Gmail приложението, докато пишете нов имейл. 2. След като ъпдейта е достъпен за вашето устройство ще видите на първо място функцията "Schedule Send". 3. Кликването върху нея ще отвори нов прозорец, в който да въведете кога искате да бъде изпратен имейла. 4. Нотификация в долната част ще потвърди настройките и ще позволи да отмените промените с бутона "Undo".       Продуктовият мениджър на G Suite дивизията на компанията, Якоб Банк разкри за още едно подобрение в ноивя ъпдейт Gmail. Tака например компанията ще разшири обхвата на Smart Compose функцията до устройствата с Android, тъй като досега бе налична единствено за Google Pixel 3. Функцията използва изкуствен интелект, за да ви улесни при въвеждането на думи и фрази, които често използвате в имейлите. Всяка седмица Smart Compose спестява над 1 млрд. букви текст на потребителите, което е еквивалента на 1000 копия на "Lord of the rings".   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Вече ще можем да избираме след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Вече ще можем да избираме след колко време да бъде изпратен имейл в Gmail за Android
Gооgle провеждат експерименти с полезната функция "Scheduling Еmails" в Gmail за устройствата с Android поне от лятото на миналата годината. Компанията е почти готова с финалната версия, която ще стане част от следващия ъпдейт на мобилното приложение за платформата. Интеграцията на "Scheduling Еmails" е едно от най-желаните подобрения, което потребителите искат да видят в Gmail. Функцията позволява предварително да изберете времеви период, след който да бъде изпратен определен имейл.   Това е подходящо в случаите, когато комуникирате с хора от държави, където часовата разлика е твърде голяма. Функцията "Scheduling Еmails" е добро решение за провеждане на маркетингови кампании и ще позволи да се избере точния момент за изпращането на имейл. По този начин ще се стимулира реализирането на по-добри резултати. От TechRadar ни информират, че времевият период, в който можете предварително да настроите изпращането на имейл в Gmail за Android ще е между две минути и 50 години.      Собствениците на смартфони ще разполагат и с опцията да отменят изпращането на мейла, ако променят решението си. Добрата новина е, че няма да е необходимо да имате достъп до интернет в момента, когато сте избрали да бъде получено съобщението. Gmail ще използва облачните сървъри на компанията, за да се погрижи, че имейла пристига навреме до неговия получател. Остава да се въоръжим с търпение, за да тестваме сами новата функция в Gmail.   Oще от Digital: Десет термина и функции в Gmail, които е добре да знаем
Gmail
Изкуственият интелект на Gmail блокира 100 млн. спам съобщения дневно
Изкуственият интелект на Gmail блокира 100 млн. спам съобщения дневно
Google продължават да бъдат една от най-активните компании, когато става въпрос за борба срещу разпространението на спам. Технологичният гигант използва разнообразни алгоритми, с които да засичат и блокират подобни съобщения в интернет. В официален блог пост компанията се похвали, че благодарение на изкуствения интелект успяват да предотвратят над 100 млн. имейла в Gmail  през всяко денонощие. Така за първи път компанията разкрива детайли за своята иновативна АI платформа.    Всъщност името на този софтуер е TensorFlow, като той е с отворен код и може да се използва и модифицира от разработчиците. Платформата използва огромна база данни и усъвършенствани алгоритми с машинно обучение, за да открие и блокира съмнителните съобщения, които получаваме в Gmail. Официалната премиера на TensorFlow бе през 2015г., но ето, че сега няколко години по-късно започваме да виждаме реалните резултати от подобренията в платформата, съобщава DigitalTrends.     Имайте предвид, че TensorFlow оперира самостоятелно от основните филтри, с които Gmail спира автоматично над 99% от съобщенията, които Google определя като спам. От своя страна това е цифра, която по най-добър начин илюстрира колко сериозен всъщност е този проблем. Компанията ще продължи да работи усилено със своите партньори, за да се противопостави успешно на досадните спам имейли и да ни позволи да се фокусираме върху най-важното за нас съдържание в интернет.   Oще от Digital: Шест полезни трика за Gmail, които може би не знаете
имейли
7 грешки, които не трябва да допускаме когато пишем тема за имейлите ни
7 грешки, които не трябва да допускаме когато пишем тема за имейлите ни
Осъзнаваме или не, но често темата на нашите имейли може да бъде единствената част от нашето съобщение, което се чете. Ето защо е важно, тя да бъде максимално ясна и да улеснява получателя да намери имейла ни във входящата си поща след време.   Използвайте глаголи, подканящи към действие – например, „прочети доклада“ или „разгледай колекцията“.   Има много грешки, които можете да направите във важен имейл до шефа ви, до ваш колега или друг професионален контакт.  Ето кои седем теми, според Business Insider никога не трябва да използвате:   1. „Идеи“ или „Среща“ Ако темата казва нещо неясно, то вашия имейл със сигурност ще бъде прескочен. Използването на конкретни и описателни фрази не само ще даде представа на получателя за какво става въпрос във вашия имейл, но и ще ги улесни в  намирането му по-късно.   2. „Здравей“ Това има подобен ефект като използването на супер неясно послание в темата на имейла ви. Помислете, ако получавате десетки имейли и имате време да прегледате само най-важните, бихте ли отворили имейл, който е маркиран като „Здравей“?   3. „Мога ли да ви предложа някаква безплатна помощ?“ или „Ти си победил в конкурса ни“ Някои думи в темата на имейла ви могат да го изпратят директно в папката за спам на получателя. Такива думи са „невероятно“, „безплатно“, „победител“, „без риск“ и т.н. Но дори и да успеете да заобиколите филтъра за спам, може да заблудите получателя и той да пренебрегне имейла ви.   4. Без тема Дори и лошо подбраната тема е по-добре от липсата на такава. Имейлът без тема вероятно ще бъде изтрит на мига, изгубен или веднага ще подразни получателя, който е принуден да отвори имейла, за да разбере за какво става въпрос.   5. Твърде дълги теми Темата на имейлите ви не трябва да е по-дълга от 50 знака. Много хора отварят пощата си на мобилни устройства, а там една дълга тема не може да се обхване.   6. „Да поговорим за дело № 23904890384“ Да, темата трябва да внася яснота относно какво пише в имейла ви, но не е нужно да давате подробни детайли. Вместо да изписвате номера, опишете с няколко думи каква е ситуацията.   7. "ИМА НОВИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОТПУСКИТЕ" Темата на имейла ви никога не трябва да е изписана само с главни букви. Някой може да реши, че му крещите и изобщо няма да обърне внимание на имейла ви.   Вижте 7 полезни неща в Gmail, които ще подобрят работата ви  
Gmail
Oткриха проблем в Gmail, който улеснява извършването на фишинг атаки
Oткриха проблем в Gmail, който улеснява извършването на фишинг атаки
Gmail се използва от милиони потребители всеки ден и несъмнено е един от най-важните продукти в портфолиото на компанията. Софтуерните инженери на Google постоянно подобряват възможностите на услугата, за да я направят още по-полезна за всички. Сигурността винаги е бил водещ акцент в разработването на Gmail, но дори и това не е гаранция, че сме на 100% защитени от различни заплахи в интернет. Експерти по сигурността откриха нов проблем в услугата, който потвърждава това твърдение.    Оказва се, че има бъг в Gmail, който позволява на хакери да не въвеждат име на подател в даден имейл, а да го изпратят анонимно. На пръв поглед това изглежда маловажно, но всъщност е перфектна възможност за извършване на фишинг атаки и разпространение на спам, информира ThreatPost. Toзи недостатък е неприятен, тъй като може да се използва, за да се подмамят потребителите да извършват определено действие или да отворят линк към зловреден уеб сайт. Google вече са информирани за проблема и работят над ъпдейт.      Липсата на име на подателя може да се използва за разпространението на съобщения, които излагат на риск личните ни данни. Още по-неприятното е, че за доста хора подобни имейли биха изглеждали легитимно, което ги прави още по-уязвими на подобни атаки. При всички положения трябва да бъдете много внимателни с входящите съобщения в своя акаунт, за да предотвратите възможността да станете жертва на хакери. Google вероятно в кратки срокове ще отстранят проблема.   Oще от Digital: Пет нови функции в Gmail, които си заслужава да пробвате
Inbox by Gmail
Google спират поддръжката за Inbox by Gmail през март 2019г.
Google спират поддръжката за Inbox by Gmail през март 2019г.
Google официално разкриха плановете си да спрат поддръжката на Inbox by Gmail. Все пак потребителите ще разполагат с време до март 2019г. да работят с услугата преди да се наложи да използват алтернативен продукт. От компанията ни подканят да преминем към новата версия на Gmail, която вече предлага повечето функции на Inbox by Gmail. Популярната услуга ще продължи да е обект на много софтуерни ъпдейти, които допълнително ще променят интерфейса и ще подобрят работата, предаде SlashGear.   Припомняме ви, че Inbox by Gmail бе представен преди четири години. Основната идея бе да ни предложи изцяло различен начин, по който да управляваме своите имейли. В началото Inbox by Gmail предложи много уникални функции, но днес повечето от тях вече са част от Gmail. Именно заради това Google не искат да инвестират и поддържат две услуги, които на практика работят по идентичен начин. Inbox by Gmail е вдъхновение за създаването на много функции в Gmail.     За в бъдеще компанията ще фокусира усилията си изцяло върху новата версия на Gmail, която е достъпна за потребителите от няколко седмици. Услугата предлага редица подобрения като Snooze, Confidential Mode и Directly Access Actions. Дали потребителите ще продължат работят с Gmail след като бъде спрян Inbox by Gmail е въпрос на личен избори предпочитания. Съветваме ви, обаче поне да изпробвате новия дизайн на Gmail, ако все още не сте имали възможността да го направите.   Oще от Digital: Gmail срещу Inbox – каква е разликата между двете услуги