Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
11 резултата за икономика
икономика
 Apple мести 20% от производството на iPhone от Китай в Индия
Apple мести 20% от производството на iPhone от Китай в Индия
Някои предположения биха били, че просто Apple иска чрез тези заводи да задоволи нуждите на локалният индийски пазар, но погледнато по-детайлно, целта на тази нова производствена база ще бъде да подсигури износ извън територията на Китай.
смартфони
Защо iPhone 12 Pro Max може да се продава чак през декември
Защо iPhone 12 Pro Max може да се продава чак през декември
Това до голяма степен може да се дължи и на променя в разположението на прореза на предната селфи камера, което също беше сред коментираните теми около Apple тази седмица.   
икономика
Как пандемията от COVID-19 ще окаже влияние на бизнеса с Gift карти
Как пандемията от COVID-19 ще окаже влияние на бизнеса с Gift карти
Дали този бизнес модел ще намери приложение и у нас, предстои да разберем в близкото бъдеще. Практиката ни показва, че търговските тенденции и модели на работа, често идват в България с известно закъснение и се нагаждат спрямо особеностите на локалния пазар.  
бизнес
Sony инвестира  $700 млн. в китайската видео платформа Bilibili
Sony инвестира $700 млн. в китайската видео платформа Bilibili
По време на пандемията с COVID-19, Bilibili бележи огромно повишение на потреблението. Това е най-популярната онлайн платформа в Китай, като по последни данни, всеки потребител стои по 111 минути в нея средно за един ден.
проучване
Как се развива пазара на японски и корейски автомобили по време на пандемията от коронавирус
Как се развива пазара на японски и корейски автомобили по време на пандемията от коронавирус
Другият голям Южнокорейски производител KIA е една от малкото марки, които успяха да отбележат скок в продажбите за първото тримесечие, макар и само с 1%. Той се дължи на факта, че KIA имаха огромен ръст в първите два месеца на годината, който успя да компенсира спада от третия. Продадените автомобили са 137 945, спрямо 136 596 за същия период на миналата година.
градове
Каква е историята на най-богатото селище в Китай
Каква е историята на най-богатото селище в Китай
Хуаси едва ли е първата ви асоциация, когато чуете Китай. Много от нас дори никога не са чували това име. Обръщаме вниманието ви  точно към него, защото историята му е доста интересна. Започваме с това, че Хуаси е най-богатото селище на територията на многолюдната държава. Днес в него живеят около 2000 души, като всеки от тях може да се определи като милионер, защото разполага с поне $250 хил. в банковата си сметка, предаде BusinessInsider.   Уникалното селище е създадено през 1961г. от бившия лидер на комунистическия комитет, Ву Ренбао и предлага безплатно образование и здравеопазване. Всеки жител има луксозна вила и кола, които изглеждат по идентичен начин. Първоначално Хуаси е бедно фермерско село, но днес се генерира милиарди приходи от търговия. В него има над 80 фабрики, произвеждащи основно текстил, желязо и на стомана.  Хуаси изнася своите продукти в над 40 държави по цял свят.  Всеки човек, който напусне селището е принуден да изгуби всичко, включително дома, имуществото и богатството си.    В голяма степен можем да кажем, че Хуаси е най-добрия пример за комунистическата утопия за създаване на селище, в които всички средства и блага са общи за неговите жители. Строги правила гарантират дисциплината и ежедневието им. Забранени са баровете, клубовете, но също хазарта и достъпа до интернет. Хуаси дори има собствен небостъргач с височина от 328 метра и 74 етажа, който се казва "Висящото село на Хуаси". Посетителите му могат да се наслаждават на уникална атракция, а именно статуя на вол, която е изработена от 1 тон злато.    Вижте кои са най-загадъчните древни градове, които вече са изчезнали
смартфони
Как Huawei планира да стане номер едно в света по продажби на смартфони
Как Huawei планира да стане номер едно в света по продажби на смартфони
Huawei е компания, която е нагледно доказателство, как правилното реинвестиране на пари може да превърне един телекомуникационен гигант и в един от най-големите производители на Smart устройства. А защо в близко бъдеще не и най-големият.
икономика
Може ли виртуалната валута да е решение на финансовата криза предизвикана от COVID-19
Може ли виртуалната валута да е решение на финансовата криза предизвикана от COVID-19
Днес хората работят от вкъщи, пазаруват онлайн електроуреди и им доставят хранителни продукти, готова храна директно до дома. В такива случаи е по-добре нивото на пасивна сигурност при допир с куриера да се сведе до минимум. А и защо трябва да се губи излишно време разплащне на куриерите, като всичко може да става виртуално. 
икономика
Ще сложи ли край COVID - 19 на офисите с много служители на едно място
Ще сложи ли край COVID - 19 на офисите с много служители на едно място
Редица изследвания показват, че повечето хора които работят от вкъщи са много по-съсредоточени в работата си и са по-продуктивни, в сравнение с работата в голямо офисно пространство.   
COVID19
Nike започват да произвеждат защитни маски срещу COVID-19 с материали от маратонки Air
Nike започват да произвеждат защитни маски срещу COVID-19 с материали от маратонки Air
Екипът създал и тествал проекта споделя в публикация за медиите „Целта беше не само да направим високо функционален щит, но в същото време, той да бъде и такъв, че да позволява опростен и бърз модел на производство“. Освен своя щит, Nike разработва и  специален модел лещи за него, които са направени от материал, подобен на този който са взели от Air серията за щитовете за лице.  
коронавирус
Как епидемията от коронавирус ще засегне пазара на луксозни стоки през 2020г.
Как епидемията от коронавирус ще засегне пазара на луксозни стоки през 2020г.
Eдва ли можем да се сетим за индустрия, която не е силно засегната от коронавируса в световен мащаб. Мерките за ограничаване на епидемията от правителствата имат сериозни икономически последствия. Блокадата на милиони жители в Китай и невъзможността да посещават нормално работните места на практика спря производството на много стоки и продукти. Консултанти на компаниите Bernstein и Boston Consulting Group смятат, че пазара на луксозни стоки също ще бъде силно засегнат от коронавируса.   Маркетинговото им проучване показва, че този сектор може да отчете спад в продажбите, които да достигнат до внушителните €30-40 млрд. Данните обхващат цялата календарна година. Най-голямата причина за тези прогнози е факта, че епидемията ще се отрази пряко на производителите на луксозни стоки и продукти, които генерират приходи предимно в Китай. Ограниченията за свободно придвижване и другите търговски рестрикции ще продължат пряко да влияят на ситуацията в този пазарен сегмент през 2020г.     Подобни са нагласите сред високопоставените служители и мениджъри на най-известните марки в индустрията. Повечето от тях очакват спад в продажбите и негативни последици от коронавируса за поне шест месеца напред. Китайските граждани са генерирали 35% от приходите в сектора на луксозни стоки през последните 12 месеца и са водеща причина за 90% ръст в този сегмент. Колкото по-дълго продължи забраната за свободно пазаруване от молове и търговски вериги, толкова по-засегнатите ще са производители на луксозни стоки.   Още от Digital: Sharp ще използва фабрика за телевизори за да произвежда предпазни маски против коронавирус
DMCA.com Protection Status