Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4 резултата за здравословно
диета
Ето коя е най-ефективната диета в дългосрочен план
Ето коя е най-ефективната диета в дългосрочен план
Диетата е лесна за спазване и е вкусна за хапване, защото ви дава свободата да правите различни вкусни ястия с изброените в тази статия продукти.  
здравословно
Как да отслабнем здравословно с Диета 159
Как да отслабнем здравословно с Диета 159
Спазването на стриктен режим на тренировки и хранене продължава да е непосилна задача за доста хора. Проблемите им са предимно психологически, тъй като не е нужно да се подлагате на внушителни ограничени. Поддържането на форма и отслабването може да стане много по-бързо и лесно, отколкото вероятно си представяте. Диета 159 е перфектното доказателство за това твърдение и включва в себе си богато разнообразие от внимателно подбрани хранителни съставки.   Формулата на успеха не се крие в постоянните ограничения, от които се плашат хората, искащи да живеят здравословно....
здраве
 Най-добрите приложения за проследяване на хранителния режим, докато сме под карантина
Най-добрите приложения за проследяване на хранителния режим, докато сме под карантина
Когато работите от дома си работата никак не е по-малко, но е факт че поради въведеното извънредно положение заради корона вируса се движим по-малко. В същото време сме по-близо до хладилника и потенциално обръщате по-малко внимание на това, което ядем.   И тъй като това положение ще продължи още, реално не се знае кога ще приключи, решихме да споделим информацията на Android Police за най-полезните приложения за поддържане на добра форма, докато си седите у дома.   Приложенията, които ще откриете по-долу могат да ви помогнат да се поддържате в добра форма чрез здравословна диета и дори ще ви предоставят препоръки за хранене.   Calorie Counter – MyFitnessPal     Знаете ли, по колко калории трябва да поемате на ден, за да не качвате излишни килограми? Ако си нямате идея за това, това приложение ще ви помогне. То ще изчисли точно от колко калории се нуждаете на ден, за да сте здрави, въз основа на теглото и целите ви.   Lose It! - Calorie Counter     Lose It е алтернатива на MyFitnessPal, но предлага по-интуитивен интерфейс. То не се синхронизира с толкова много приложения и е по-лесно за използване. Най-важното е, че ви позволява да направите снимка на храната си, за да разпознае автоматично какво ядете, поради което отпада процеса на регистрация на храната, която приемате.   Приложението се предлага и с добавени функции като вградени рецепти и ръководства за тренировки, както и информация за вашите модели на хранене.   Runtastic Balance Calorie Calculator, Food Tracker     Ако броенето на калории е от съществено значение за вас, пробвайте Runtastic Balance. Интерфейсът е доста интуитивен и има куп безплатни планове, от които можете да избирате въз основа на целите си. Ако използвате други приложения на Runtastic, ще можете автоматично да синхронизирате дейността си, но е малко разочароващо, няма опция за свързване с повече услуги.   Lifesum - Diet Plan, Macro Calculator & Food Diary     Искате да спазвате здравословна диета, но не знаете с какво да се храните? Lifesum предлага планове за хранене и здравословни рецепти, които да ви помогнат да създадете балансирана диета. Приложението също така има вграден тракер за калории с елегантен потребителски интерфейс. За съжаление ще ви е необходим платен абонамент, за да синхронизирате с услуги на трети страни.   Mealime - Meal Planner, Recipes & Grocery List     Mealime предлага рецепти за ястия, които съответстват на вашите цели, но и на вашия вкус. Има търсачка и можете да филтрирате резултатите въз основа на калории, алергии, съставки и много други. След като сте решили какво искате да готвите, приложението автоматично създава списък с хранителните продукти, които трябва да си набавите. Има дори платен абонамент, който носи разширени функции, като подробна хранителна информация, проследяване на план за хранене и допълнителни рецепти.   Freeletics Nutrition     Freeletics е популярно приложение за тренировки, но наскоро създателите му пуснаха допълмителна функция за създаване на хранителен план, който да ви помогне да постигнете целите си, независимо дали става въпрос за отслабване, поддържане на сегашното ви тегло или натрупване на маса.  Има рецепти за закуска, обяд и вечеря, така че можете да ги използвате като вдъхновение, ако търсите идеи. Freeletics Nutrition също се адаптира към вашите хранителни нужди и е чудесен вариант за вегетарианци, вегани или пескатари.   BodyFast Intermittent Fasting: Coach, Diet Tracker   Ако искате приложение, което да ви помогне да започнете периоднично гладуване, то не подминавайте BodyFast Intermittent Fasting. Периодичното гладуване е най-здравословният начин да отслабнете - без диета, без йойо-ефект. Приложението е подходящо както за начинаещи, така и за такива които практикуват този метод от дълго време.   Senza   Ако сте фен на кетогенните диети, трябва да опитате Senza. То предлага ръководства за начинаещи, специфични кето рецепти и менюта на ресторанти и може да предоставя дали спазвате ежедневните препоръки. Освен това има разширени функции като прием на калий, натрий, магнезий, глюкоза и кетон. И накрая, можете да говорите с диетолози в реално време.   Вижте 5 видео игри, които ще ви помогнат да поддържате форма чрез упражнения  
здравословно
8 съвета за здравословен сън
8 съвета за здравословен сън
Сънят е жизненоважен за нас хората, а не е загуба на време, както някои смятат, поради което се опитват да ограничат времето прекарано в сън. За съжаление, за много хора сънят е не само недостатъчен, но и неспокоен.   Патрик Фулър, доцент по неврология в Harvard Medical School, дава някои съвети за това как да си осигурим добър сън всяка нощ. Благодарение на Tech Insider можем да научим тези трикове.   1. Всяка сутрин се събуждайте по едно и също време. Това е едно от най-важните неща, които можете да направите, за да се наслаждавате на добър нощен сън. 2. Избягвайте кофеина и други стимуланти следобед. Кофеинът е с продължително действие и действа до шест часа след като бъде приет. Така че научете се да устоявате на изкушението да консумирате газирани напитки, кафе и чай през втората част на деня.   3. Всеки ден спортувайте най-малко 30 минути. Упражненията са като магически тоник, който може да помогне за предотвратяване на различни болести като стрес, сърдечно-съдови заболявания, инсулт, диабет, деменция и дори някои видове рак. Спортът също така действа благоприятно и на съня.   4. Избягвайте консумирането на алкохол вечер. Много хора смятат, че алкохолът е еликсир, който може да им помогне да заспят. Вярно е, че той отпуска мускулите, успокоява нервите и улеснява заспиването, но с него трябва да се внимава, тъй като тези „приспивателни“ ефекти не действат през цялата нощ.   5. Настройте тялото си за сън. С цел да настроите вътрешния часовник на тялото си, подгответе го за сън – намалете осветлението, вместо да стоите пред телевизора по-добре вземете книга.   6. Забравете за мобилните устройства поне час преди сън. Изкуствената светлина, такава каквато излъчват дисплеите на мобилните устройства, влияе негативно върху качеството и продължителността на съня.   7. Най-добрата температура за спокоен сън е 20 – 21 градуса. Ако в стаята ви е твърде студено или твърде горещо, не очаквайте да се наспите пълноценно.   8. Използвайте вашата стая само за сън. Светлината от телевизора, смартфона, компютъра и таблета могат да осуетят добрия ви сън. Някои хора също така имат навик да се хранят в леглата си. Трохите и остатъците от храна не само замърсяват чаршафите, но също така са храна за микробите като гъбички, бактерии и акари, които могат да засилят алергии и астма.   Вижте 5 джаджи, които проследяват навиците ни за сън
DMCA.com Protection Status