Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
15 резултата за запознанства
Tinder
Функцията за видео чат в Tinder вече е достъпна за всички потребители
Функцията за видео чат в Tinder вече е достъпна за всички потребители
Tinder е популярна платформа, която вече промени живот на доста хора по цял свят. Приложението за запознанства е доказателство, че има по-умни начини да общуваме с непознати хора онлайн. В момента има разнообразие от подобни заглавия, но определено Tinder си остава като предпочитано решение за откриване и запознанство с вълнуващи личности. Премиум акаунтите в приложението предлагат много допълнителни функции, с които да откривате съвпадения и да се свързвате бързо с тях. Разработчиците на Tinder вече провеждат финални тестове с още една полезна опция, която се казва "Face To Face".  Както името подсказва това е атрактивен инструмент, с който да стартират видео разговори със своите събеседници в Tinder. В този случай няма да се споделя лична информация между двата профил. Възможността за видео разговор ще се появява след дадено съвпадение в Tinder, но изисква двете страни да дадат своето съгласие. Клиповете ще са активни само когато гледате към камерата, като Tinder няма да ви съобщава кога другия човек включва камерата.     По този начин ще се гарантира, че разговора протича максимално естествено. Активирането на видео разговор става с кликване на иконата за видео чат в менюто. Интеграцията на "Face To Face" е подходящ начин да се запознавате и общувате с непознати хора безопасно, докато спазвате мерките за социалната дистанция. Компанията се надава, че подобни функционалности ще накарат хората да прекарват повече време в своите профили в Tinder. След продължителните тестове с ограничен брой потребители от Tinder са доволни от обратната връзка и потвърдиха, че "Face To Face" вече се разпространява до всички потребители, съобщава TechCrunch. Със сигурност доста хора ще харесат идеята за стартиране на видео чат в Tinder като още по-атрактивен начин за комуникация в приложението за запознанства. За да провеждате разговор трябва вече да имате съвпадение и да си пишете съобщения с другия профил. Дори двете страни да активират функцията е възможно да блокирате видео чатовете, когато прецените, че това е необходимо.   Oще от Digital: Услугата за запознанства Facebook Dating вече е достъпна в България
Facebook
Facebook отлага премиерата на услугата за онлайн запознанства в Европа
Facebook отлага премиерата на услугата за онлайн запознанства в Европа
Facebook се превърна в синоним на социална мрежа, но не е тайна, че Марк Зукърбърг е собственик още на приложения като WhatsApp и Instagram. Ако добавим към тях и Facebook Messenger определено можем да кажем, че това е най-мащабната екосистема за комуникация в интернет. Изглежда, че това не е достатъчно, тъй като Facebook разработва услуга за онлайн запознанства. Tози проект е активен от поне две години насам, като компанията иска да представи нещо по-различно и атрактивно на милионите си потребители.   Услугата се казва Facebook Dating и от месеци е достъпна в повече от 20 държави по цял свят. Плановете на компанията предвиждаха платформата да дебютира в страните от ЕС навреме за празника на влюбените, но това няма да се случи, съобщава ТheVerge. Причината е, че Ирландската комисия за защита на данните, която е надзорен орган за Facebook в Европа e повдигнала възражение срещу премиерата на услугата. Съобразно правилата на ЕС е нужно Facebook да информират предварително регулаторите за плановете си.     Законодателните разпоредби в действащия Article 36 описват като подходящ срок 8-14 седмици преди действителното представяне на даден продукт. В конкретния случай Facebook подават съответното заявление на 3 февруари с искането услугата да е активна от 13 февруари. За съжаление това е доста по-кратък период от предвидения, което е накарало регулаторите да откажат премиерата за тази дата. Надзорният орган иска повече време, за да се запознае с цялата информация около Facebook Dating и да гарантира, че личните данни на потребителите се управляват правилно.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
Тinder
Вече ще виждаме в реално време какво правят хората, които харесваме в Tinder
Вече ще виждаме в реално време какво правят хората, които харесваме в Tinder
Все повече хора използват приложения за запознанства от смартфона, като най-популярното име в тази сфера е Tinder. Въпреки все по-сериозната конкуренция поне засега потребителската база на Tinder е осезаемо по-голяма от всички останали приложения за тази цел. Нова функция се очаква да улесни един от ключовите компоненти в комуникацията между двама непознати, а именно първото съобщение. Това е доста важен фактор, особeно след като целта на разговора е евентуално запознанство.    Самата функция се казва "Feed" и ще ви предоставя информация за това какво прави в реално време даден човек, с който имате съвпадение в Tinder. Вече ще виждаме допълнителен прозорец, в който са показани данни за последната активност, включително новите снимки, публикации в Instagram, предпочитани артисти и музикални албуми. Подобна информация може да е доста полезна и да ви даде повече идеи как да започнете разговора с човек, който харесвате в популярното приложение.     На този етап само ограничен брой хора могат да използва тази функция на смартфоните. Тinder Feed ще е разположена в Match List секцията на приложението и позволява с двойно кликване на пост в Instagram да изпратите съобщение базирано на нещата, които прави харесвания от вас човек. След това се отваря допълнителен прозорец, от който да продължите комуникацията и ще бъде ъпдейтван в реално време с нещата, които прави вашето съвпадение в Tinder.   Вижте как GIF файловете могат да ни направят по-популярни в приложението Tinder 
сайтове за запознанства
На какво се дължи успеха на сайтовете за запознанства
На какво се дължи успеха на сайтовете за запознанства
За кратък период от време, сайтовете за запознанства се развиха много. Преди време гледахме на тях като на по-забавен начин за намиране на подходящ партньор. Днес, тези услуги са твърдо вградени в съзнанието на хората и все по-често може да срещнете двойка, която да ви признае че дължи щастието си на OKCupid, eHarmony или Tinder.   Част от тази промяна се дължи на начина, по който използваме интернет – вграден в живота ни чрез работа, смартфони и социални медии. Тъй като онлайн платформите за запознанства са се увеличили, както и хората които ги използват, има огромна колекция от профилни данни. Използвайки данните, тези сайтове са в състояние да предоставят по-добри съвпадения, което води до по-интересни срещи и по-висока съвместимост между двамата.   Възходът на големите данни През последните няколко десетилетия, благодарение на по-ниските цени за все по-мощен хардуер, цената на съхранение на данни намаля драстично. Също така стана по-достъпно да се събират данни в широк мащаб.   Big Data беше гореща тема преди десетина години, но тогава експертите обясняваха доста сложно този термин, а можеха само да кажат, че става въпрос за способност да се създават и съхраняват големи количества данни автоматично. В момента Big Data инженерите събират данни и плащат за тях. След това ги анализират за модели, тенденции и други.   Подходящи резултати Най-голямото предизвикателство, пред което са изправени уебсайтовете за онлайн запознанства, е да съчетават хора с близки интереси, които евентуално биха се харесали. Дори в ранните дни на сайтовете за запознанства се използваха въпросници и информация за профила, за да се открие идеалния партньор за даден човек, но преди бумът на големите данни, този процес беше предимно ръчен и често имаше разочаровани.   Сега обаче въпросниците са част от нарастващия набор от данни на уебсайта. Въпросите са станали по-конкретни, като се изискват ясни отговори. Също така се стимулира обема и разнообразието на събраната информация. Същевременно броят на потребителите в сайтовете се е увеличил, а това води до огромен обем данни. Чрез разработването на алгоритми за машинно обучение, онлайн платформите за запознанства се надяват да бъдат в състояние да предскажат с по-голяма точност кой е подходящия за вас човек.   eHarmony Сайтът eHarmony стартира през 2000 година и днес има над 33 милиона членове. Услугата се диференцира от конкуренцията, като се фокусира върху взаимоотношенията между хората, а не върху запознанствата. От компанията твърдят, че над 600 000 двойки са се оженили след срещата си на сайта, като над две трети са намерили своя партньор още през първата година.   eHarmony изисква от потребителите си да отговорят на 258 въпроса, което може да им отнеме около 18 часа, това са много усилия. Но тези данни са необходими, защото позволяват на сайта да събере колкото се може повече информация за вас, преди да я включи в алгоритмите си. eHarmony работи съвместно с платформата на IBM за изкуствен интелект Watson, за да може да открие  3,5 милиона съвпадения, всеки ден.   OKCupid Сайтът OKCupid е разработен от студенти от Харвардския университет през 2001 година. Основата на сайта е колекция от забавни тестове за личността. Те комбинират отговорите ви с това, как бихте искали другия да ви отговори на тях, както и колко важен е всеки въпрос за вас. След това данните се преобразуват в цифрови стойности и се включват в техния алгоритъм, за да открият подходящия човек за всеки.   Tinder Докато сайтове като eHarmony и OKCupid са намерили успешен начин да се възползват от Big Data, има някои сайтове които са възприели различен подход. Вероятно най-популярният сред конкуренцията е Tinder. С помощта на мобилното си приложение, можете да преминете през предложения, базирани на местоположението ви, кратка биография попълнена от вашия Facebook профил и някои изображения. Само за няколко години Tinder (сайтът е създаден през 2014 година) успя да се превърне в най-популярната онлайн услуга за запознанства, с над 50 милиона потребители. Колективно тези потребители правят по 26 милиона срещи всеки ден, което далеч надхвърля стойността на OKCupid, eHarmony или друг традиционен сайт за запознанства.   Tinder пак използва данни като местонахождение, брой на общите ви приятели и общи интереси, за да предложи съвпадения. Основната разлика е, че не изисква от потребителите да попълват дълги въпросници. Вместо това Tinder  използва данни, които те вече знаят, от вашия смартфон или Facebook, за да ви предостави съвпаденията. Тъй като приложението все още е сравнително ново, не е ясно дали тези съвпадения водят до дълготрайни взаимоотношения.   Може ли Big Data да открие любовта на живота ви? Сайтовете за запознанства се развиха много през последните години. По-ниските разходи за събиране, съхранение и анализ на данни, развърза ръцете на компаниите и ако те имат най-добрите алгоритми за съвпадение, много е възможно технологиите да ви помогнат да откриете любовта на живота си. Хубавото е, че имате много възможности за избор на сайтове за запознанства. И въпреки, че тези компании правят добри пари от събирането на вашите данни, вие също печелите.   Вижте как да създадем успешен профил в сайтовете за запознанства
уеб сайтове
Как да станем по-популярни в приложенията и уеб сайтовете за запознанства
Как да станем по-популярни в приложенията и уеб сайтовете за запознанства
Тinder е най-популярната услуга за запознанства, но в интернет можете да откриете много други такива платформи. Ако сте използвали подобни уеб сайтове вероятно сте забелязали, че понякога е доста трудна задача да привлечете голямо внимание към своя профил. Един от съоснователите на Tinder и настоящ главен изпълнителен директор на Bumble, Уитни Уолф разкрива интересни детайли за това как акаунтите ни да бъдат по-популярни сред другите потребители. В интервю за BusinessInsider тя дава важен съвет, който всеки от нас трябва да използва.   Според нея се забелязва интересна тенденция, която може да увеличи с 60% интереса на другите хора към вашия акаунт. В случая тя е свързана с това да отделите малко време, за да персонализирате първото изречение от съобщението, което изпращате. Уолф се придържа към концепцията можете да правят първия ход в подобна форма на комуникация. Така например вместо да използвате просто "Hey" се замислете върху идеята да добавите име на получател или собствена фраза. Крайният резултат е, че ако отделите малко време да го направите ще предизвикате по-голям интерес.   Любопитното е, че според съоснователя на Tinder дори само с тази стъпка бихте станали много по-популярен избор във водещите мобилни приложения с тази цел. Малка проява на хумор или креативна мисъл никога не е излишна и може да ви спечели доста фенове сред уеб сайтове или приложения за запознанства. Най-малкото заради големия брой хора, които използват стандартните "Hey" или "Hello" съобщения, за да започнат разговор. Aко изпозлвате този лесен трик е само въпрос на време да започнете да берете плодовете от него и да започнете да се срещате с много повече непознати личности.   Вижте как да разберем дали любимият ни човек използва услугата за запознанства Tinder
приложения
Swipe Buster е приложение с което може да разберем дали партньорът ни изневерява
Swipe Buster е приложение с което може да разберем дали партньорът ни изневерява
Имате ли чувството, че партньорът или партньорката ви непрекъснато си пише с някого в сайтове за запознанства от типа на Tinder? Вече може да разберете дали това е така, без дори да му/й проверявате смартфона. Според Mirror.co.uk, новият сайт Swipe Buster позволява на всекиго да разбере дали някой човек има профил в сайтове за запознанства, като единствената информация, която му трябва е име, възраст и местоположение.   Сайтът, който засега е достъпен само на американския пазар, но се говори, че ще бъде представен и на европейския, вече предизвика морални спорове сред...
приложения
Какво е Tinder
Какво е Tinder
Приложението Tinder е изключително популярно сред необвързаните, а и не само. Идеята му е двама души, които имат взаимен интерес, да се запознаят. Хубавото е, че няма как да ти досажда някой, когото не харесваш, защото за да се осъществи контакт между двама души, трябва и двамата да са се харесали. Идеята на апликацията е двама души, които имат взаимен интерес, да се запознаят. Хубавото е, че няма как да ти досажда някой, когото не харесваш, защото за да се осъществи контакт между двама души, трябва и двамата да са се харесали. Ако интересът е само от едната страна, няма как да се отвори възможност за чат. Приложението гарантира и анонимност, защото в профила ти има няколко твои снимки, първото ти име и възрастта, на която си. Понякога дава и общите ви приятели и интереси във Facebook, което дава възможност да бъдеш намерен в социалната мрежа, но не са много хората, които биха положили тези усилия. Прочети още на: http://www.teenproblem.net/a/1-lubov_and_sex/45799-ne-si-tolkova-gotin-v-Tinder-kolkoto-si-mislish-instrukcii-za-polzvane/  
Facebook Dating
Услугата за запознанства Facebook Dating вече е достъпна в България
Услугата за запознанства Facebook Dating вече е достъпна в България
Приложенията за запознанства предлагат интересни начини да срещнете непознат човек, който има сходни интереси и виждания. Tinder е най-популярното заглавие за тази цел, но е факт, че има голямо разнообразие от подобни платформи. Всеки човек прекарва се повече време пред екрана на смартфоните и още няколко излишни кликвания за откриването на интелигентни и приятни хора никога не са излишни. Facebook също проявяват интерес към приложенията за запознанства и дори вече предлагат подобен продукт на своите потребители. Не е изненадващо, че името е Facebook Dating, като досега услугата можеше да се използва в САЩ, но компанията обеща да осигури достъп и за европейските потребители. Първоначално това трябваше да се случи на време за празника на влюбените през февруари, но ситуацията с коронавируса обърка сериозно плановете на Facebook. Сега няколко месеца по-късно от официално обявения срок Facebook Dating вече може да се използва и от потребителите държавите-членки на ЕС, съобщава Mashable.     Компанията използва информация от актуалния профил в социалната мрежа, за да конфигурира алгоритмите да открият подходящи съвпадения. В това число влиза активността във Facebook, включително групи и други онлайн събития. Задължително е потребителите да са навършили 18 години, катo Facebook Dating предлага и възможност да направите изцяло нов акаунт, който се различа от личния ви профил във Facebook. Добре е да знаете, че достъпна до новата услуга ще става от допълнителен таб в мобилната версия на Facebook. Въпреки това е предвидена дълбока интеграция с другите софтуерни решения на компанията. Така например можете да показвате постове и изображения от Instagram, да стартирате разговори в Messenger, както и да се възползвате от функцията Secret Rush. По този начин можете да проверите за подходящи съвпадения сред контактите, които имате във Facebook и Instagram. Според данните Facebook Dating вече е налична в повече от 50 страни, сред които и България.   Още от Digital: На какво се дължи успеха на сайтовете за запознанства  
запознанства
Tinder пуска нова функция за видео запознанства през юни
Tinder пуска нова функция за видео запознанства през юни
Такава видео функция има и при най-големия конкурент на Tinder – Bumble. Там потребителите вече са дали своята положителна оценка и дори очакват още нововъведения.
Tinder
Създателите на Tinder съдят компанията Match Group за $2 млрд. заради финансова измама
Създателите на Tinder съдят компанията Match Group за $2 млрд. заради финансова измама
Тinder е една от първите асоциации, които повечето от нас си правят, когато стане въпрос за приложение за запознанства в интернет. Истината е, че съществуват много разнообразни заглавия, но това определено една от най-популярните платформи за тази цел. Създателите на Тinder заведоха дело срещу дружеството-майка и искат обезщетение в размер на$2 млрд. Данните разкриват, че иска е подписан от съоснователите Шорн Рад, Джъстин Матин и Джонатан Мадеен, както и други високопоставени служители и бивши директори.   Обвинението твърди, че собствениците на ТInder от IAC и Match Group умишлено са занижили оценката за пазарната стойност на приложението. По този начин са възпрепятствали много служители да спечелят дивиденти от популярността на платформата в световен мащаб. Съдебният иск допълва, че Match Group дори са ги компенсирали с много по-малък брой акции, което също нарушава договорите между двете страни, предаде ТheVerge. В момента Tinder е един от най-доходоносните брандове притежавани от Match Group.     Първоначалните планове на IAC са били периодично през 2017г., 2018г., 2020г. и 2021г. самите служители да могат да търгуват своите акции и да извлекат реални финансови дивиденти от тях. Вместо това IAC умишлено слива Tinder с Match Group, а след това им предоставя много по-малки като стойност опции. Според обвинението цялата операция е направена с идеята да бъдат ощетени служителите, но също, че Tinder предоставят грешна финансова информация. Приходите на приложението ще надхвърлят $800 млн. през 2018г.   Oще от Digital: Вече ще виждаме в реално време какво правят хората, които харесваме в Tinder
лайфстайл
Ето защо е толкова трудно да запомним имената на хората, с които се запознаваме
Ето защо е толкова трудно да запомним имената на хората, с които се запознаваме
Първото нещо, което правим при запознанство с непознат човек е да се представим с името си. Със сигурност на всеки от нас му се е случвало броени минути след това да забрави как се казва неговия събеседник. В зависимост от ситуацията това може да се превърна в досаден проблем, който най-малкото изисква да си признаем и да попитаме отново за името. Доста хора биха си признали, че за тях е по-лесно да запаметят в съзнанието си най-различни факти и цифри, но не се справят никак добре с имената на хората, с които се запознават.    Изследвания на специалистите потвърждават това твърдение, определяйки имената на хората, като едни от най-трудните за запомняне думи. Учени проведоха интересен експеримент с доброволци, на които са показани фалшиви автобиографии и са подканени след това да споделят каква информация си спомнят, след като са ги прочели. Оказва се, че 69% от тях запомнят работата, а 68% хобитата на хората, при имената, обаче тази стойност е едва 31%, предаде BusinessInsider. Има и психологическа причина за този феномен.   Имената по същество са лишени от смисъл най-вече защото не носят никаква информация за хората, които ги носят, като например с какво се занимават или как изглеждат. За повечето от нас е по-лесно да запомнят неща като "тъмнокосия художник от галерията" или "елегантната дама от офиса". Човешкият мозък е склонен да запомня информация, която носи контекст, който в случая е работата или начина, по който изглежда даден човек, а не името му. Именно заради това прякорите са по-лесни за помнене.   Вижте могат ли смартфоните да сложат край на директната комуникация
интернет
Как да създадем успешен профил в сайтовете за запознанства
Как да създадем успешен профил в сайтовете за запознанства
Изграждането на идеалния онлайн профил в сайтовете за запознанства е трудна работа и може да бъде доста стресиращо. Ако имате нужда от съвет в тази област, тези пет съвети на Life Hacker ще ви помогнат да тръгнете в правилната посока. 1. Променяйте вашия профил веднъж седмично. Редовните актуализации на вашия профил ще оптимизират вашата страница в търсачката на сайта за запознанства. Дори нещо толкова малко, като изтриването на стара снимка и добавянето на нова може да помогне.   2. Вашият профил трябва да има най-малко пет снимки, но не повече от седем. На най-малко две от тях трябва да сте снимани в близък план, до раменете. Добавете поне една снимка в цял ръст.    3. Бъдете конкретни за това, което търсите. Вашият профил не е само за вас и това, което правите. Трябва също да уведомите тези които биха искали да се запознаят с вас, какво точно търсите, защото никой не обича да си губи времето.   4. Не лъжете, истината е от ключово значение. Бъдете най-добрата версия на себе си, и не се отклоняват от стойностите си. Лъжата може да ви помогне само временно, но тя няма да направи много за вас в дългосрочен план.   5. Увеличете вашите съобщения. Разглеждането и "харесването" на профили, няма да ви отведе много далеч. Вие трябва да приемете предизвикателството и да изпратите много съобщения. Жените е добре да изпращат най-малко 10 съобщения на седмица, а мъжете по 15.   Вижте как да си направим добра профилна снимка
срещи
8 любопитни факта за първото впечатление, което оставяме в хората
8 любопитни факта за първото впечатление, което оставяме в хората
Когато се срещнем с непознати хора, ние почти мигновено си изграждаме представа за тях. Във философията и психологията това е процес, който се нарича „thin-slicing“ (буквално от английски език – „възприемане на тънки резени“).   С него се обозначава умствената способност на човека да открива закономерности в събитията, които са базирани само на кратки периоди („тънки резени“) на опознаване на обекта или явлението.   На тази база учените са създали своята теория за първото впечатление, което някой човек оставя у нас. Оказва се, че има много неща, които не знаем за този процес. Анализаторите от Business Insider ни предлагат осем любопитни факта за първото впечатление.   1. Хората могат да преценят дали някой човек е надежден или не в рамките на една десета част от секундата.   2. Според проучване на холандски учени, хората веднага поглеждат към дрехите на непознатия, за да преценят статуса му в обществото. Тези, които са облечени в дрехи на реномирани марки се възприемат като хора с по-висок статус.   3. Хората могат да разберат сексуалната ориентация на човека в рамките на една двадесета от секундата – минималният размер време, необходимо за съзнателно разпознаване на едно лице.   4. Хората гледащи събеседника си в очите са умни и находчиви, смятат болшинството от нас. Проучване проведено през 2007 година от Loyola Marymount University доказва това твърдение.   5. Британско проучване е установило, че жените с видими татуировки се възприемат от останалите като по-малко привлекателни, като алкохолички и по-хаотични личности, без цел в живота.   6. Според проучване на University of Pennsylvania, плешивите или бръснати мъже се възприемат като силно властни и доминиращи над останалите.   7. Мъжете облечени в костюми се възприемат от останалите като успешни личности.   8. Хората наблюдават не само външния вид на останалите, но и начина по който те се движат. Нужни са само няколко крачки, за да се прецени един човек. Свободните движения говорят за екстровертност и авантюризъм, докато по-резките движения при походката се разглеждат като невротични.   Вижте 9 интересни факти за парите, които сигурно не сте чували
Tinder
Най-големият конкурент на Tinder вече е собственост на европейския сайт Badoo
Най-големият конкурент на Tinder вече е собственост на европейския сайт Badoo
От доста време насам се знае, че руският предприемач Андрей Андреев е инвеститор в Bumble – сайт за запознанства, подобен на Tinder. Нямахме представа, обаче, че Андреев притежава почти целия сайт. Според TechCrunch, създателят на руския сайт за запознанства Badoo действително е инвеститорът с най-голям дял в Bumble.   Исторята на Bumble, всъщност е много интересна: сайтът е създаден от Уитни Улф – бивша съоснователка на сайта Tinder, която напусна местоработата си със скандал, твърдейки, че е била обект на сексуален тормоз и дискриминация. След прекратяването...
приложения
Най-нестандартните приложения за запознанства
Най-нестандартните приложения за запознанства
Броят на приложенията и онлайн услугите за запознанства набъбва с невероятна скорост. Ако сте много заети и нямате много свободно време да се срещата с непознати хора, може да свалите някое от тези приложения и да потърсите забавления онлайн.   Предлагаме ви списъка на CNBC, съдържащ най-нестандартните приложения за запознанства.   HerSmile HerSmile е онлайн сайт за запознанства и приложение, който има за цел да защитава жените. Потребителите от женски пол плащат месечен абонамент от $ 17, докато мъжете си  купуват кредити. Един кредит е достатъчен за изпращане на едно съобщение до една жена, и ако тя не се интересува тогава кредитът се връща на неговия собственик. Сайтът твърди, че по този начин пази жените да не са бомбардирани с послания от мъжете. Happn Happn е мобилно приложение за свалки с хора, с които сте се засичали някога. От стартирането си през февруари 2014 година, приложението е привлякло около 10 милиона потребители и се разраства с около 1,5 милиона нови потребители на месец.   Spoonr Spoonr е за тези, които просто се нуждаят от прегръдка. Приложението открива потенциални желаещи също като вас прегръдка, намиращи се в близост до текущото ви местоположение. Трябва само да изпращате молба за гушкане до друг потребител, за да започнете разговор с него. Потребителите могат да споделят местоположението си, а приложението ще им даде насоки от къде да минат, за да се срещнат.   TinderUs TinderUs е консултантска фирма, която разработва профилите на своите потребители. Може да го използвате ако искате да бъдете представени в най-добрата ви светлина.   PlayDate PlayDate свързва собственици на кучета. Ако искате да използвате кучето си като основа за опознаване на хората, това е вашето приложение.   Вижте най-полезните онлайн услуги, които могат да подобрят живота ни
DMCA.com Protection Status