Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
171 резултата за забавление
TikTok
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
От началото на пандемията досега доста представители на бизнеса трябваше да се примирят със спад в приходите и да отложат премиери на предстоящи продукти. През първата половина на годината имаше и доста сериозен хаос с доставките на компоненти, което се отрази дори на брандове като Samsung и Apple. Все пак има някои компании и услуги, които могат да се похвалят, че дори станаха по-популярни в контекста на COVID-19 кризата.Един от примерите е приложението Zoom, което продължава да доминира сегмента на приложенията за видеоконференция. Другият пример за впечатляващ успех по време на пандемията е TikTok. Заглавието на ByteDance се превърна в абсолютен хит и въпреки забраната да се използва в някои страни продължава да оглавява класациите при мобилното устройство. TikTok се радва на голяма популярност сред най-младата аудитория, предоставяйки удобен начин за създаване и качване на кратки клипове с продължителност до 60 секунди. Няма как да не сте виждали клипове с логото на TIkTok качени и в други социални мрежи.     Разработчиците на мобилните приложения експериментират с различни идеи как да ни накарат да бъдем по-активни в своите профили. Именно заради това ByteDance виждат потенциал в идеята да увеличат максималната продължителност на клиповете в TikTok. По този начин авторите на съдържание ще разполагат с още повече възможности да създавате интересни клипове и да привличат аудитория. Според информация на CNet вече се тества опция за качване на видео в TikTok с дължина до 180 секунди. Това е при пъти повече от настоящото ограничение. Някои потребителите вече могат да се възползват от триминутните клипове в TikTok. В момента хората, които искат да качат по-дълго видео трябва да го направят на няколко отделни части. Много хора, обаче не са доволни от този начин на разделяне на видеото на по-малки части. Новата функция ще предложи решение на този проблем. Все още няма официално потвърждение от ByteDance колко време ще продължат тестовете и кога можем да очакваме 3-минутните клипове да са достъпни за всички.     Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
eкстремни спортове
Електрическите парашути ще са новият екстремен спорт
Електрическите парашути ще са новият екстремен спорт
Екстремните спортове обещават много вълнуващи мигове и забавление, което трудно можете да постигнете по друг начин. Неслучайно все повече хора практикуват това хоби по целия свят. Голямо предимство на екстремните спортове освен разнообразие е факта, че във всеки сезон през годината има как да разнообразите подобаващо своето ежедневие. Сред някои от "най-страшните" начинания, с които можете да предизвикате себе си са скачането с бънджи или парашут. Полетите с "Wingsuit" костюми позволяват развиването на невероятни скорости, а близостта до скали и обекти ги прави изключително опасни. Тази концепция е силно застъпена във видео клиповете на GoPro и Red Bull, които комбинираха усилията си за създаването на изцяло ново екстремно изживяване. Ако това не е достатъчно ще допълним, че проекта се разработва заедно със специалисти на BMW Designworks студиото. Ключовият елемент в прототипа, който създават е интеграцията на електрическа задвижваща система към стандартните "Wingsuit" костюми за екстремни полети, което предоставя допълнителни възможности, информира NewAtlas.     Настоящите костюми са ограничени, тъй като единственият източник на ускорение е самата гравитация. Решението на проблема, което предлагат експертите на Designworks включва интеграцията на чифт електрически колела и крило в задната част на самия "Wingsuit". По този начин костюма може да използва въздушния поток и както система за управление с дросел за два пръста, които позволяват включването и изключването на системата. На този етап максималната мощност не 15 kW (20 hp), която може да се поддържа в продължение на пет минути. Това позволява максималната скорост на летене да достигне до 300 км/ч., което е достатъчно на костюма да набира височина и да лети нагоре, вместо да пада постоянно. Вече се провеждат първите реални тестове, които да доведат до оптимизации на финалния дизайн.     Още от Digital: Sno-Go Bike e иновативен хибрид между ски и велосипед за любителите на екстремните спортове
TikTok
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
TikTok се утвърди като невероятен хит сред най-младата аудитория, предлагайки им атрактивен начин да създават и споделят забавни клипове. Популярността на приложението с пълна сила, като сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са сключили ново лицензионно споразумение. Благодарение на него TikTok ще продължи да предлага музикално съдържание от разнообразния каталог на Sony Music Entertainment (SME). Toва е много важно, тъй като ще позволи на потребителите на TikTok да използват песните от любимите си изпълнителни, които работят за лейбъла SME в своите бъдещи творения. Съобразно споразумението двете компании ще си партнират в популяризирането на изпълнителните от каталога на Sony Music Entertainment в самото приложение. Финансовите параметри не са публикувано официално. Удължаването на партньорството между двете страни ще предложи достъп до хитове, нови албуми, класически парчета, ремикси и др. от впечатляващата колекция на Sony Music Entertainment. Tърсят се и допълнителни начини за съвместно партньорство, което да има полза и за двете страни. Конкретни детайли ще бъдат публикувани на по-късен етап.     Най-вероятно ни очакват хаштаг кампании и различни маркетинг инициативи, които да задълбочат връзката между профилите и да улеснят откриването на музика от каталога на SME. Според непотвърдена информация TikTok ще платят по-висока сума за лицензиране на съдържанието от досегашните споразумения с популярния лейбъл. Можем да сме сигурни, че разговорите включват и допълнителни клаузи, които облагодетелстват повече мобилното приложение. Последно данни на Nielsen, че няма да друга платформа за забавление, която да стимулира толкова много слушането на нови парчета от TikTok. Някои от най-слушаните песни на годината намират място в най-популярните клипове в приложението, като Lil Nas X - "Old Town Road", Ava Max - "Sweet But Psycho", Joji - "Slow Dancing in the Dark" са само част от примерите. Трябва да отбележим също, че TikTok вече разполагат с лицензионни споразумения с другите водещи лейбъли в индустрията, а именно Universal и Warner. По този начин потребителите могат да се наслаждават на разнообразна колекция от атрактивно музикално съдържание, докато създават клипове в TikTok.   Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
TikTok от доста време не е поредното мобилно приложение за забавление, тъй като се превърна в социален феномен, особено сред най-младата аудитория. Платформата доминира класациите за най-много изтегляния в App Store и Google Play от месеци насам. Световната пандемия дори принуждава авторите на съдържание да бъдат още по-активни в профилите в TikTok. Разработчиците на мобилното приложение опитват да превърнат платформата в по-атрактивен избор за инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това е причината за постоянната интеграция на нови функции, позволяващи да създавате атрактивни клипове, включително и с други хора в TikTok. Колкото по-атрактивно съдържание, толкова по-големи са възможностите за монетизиране на профилите.Обратната връзка е важна за ByteDance и сега компанията стартира онлайн анкета, с която търси съвети как да подобри приложението директно от своите потребители. За целта трябва да попълнят отговорите на кратък онлайн въпросник.     Aвторите на съдържание са запитани дали са доволни от сегашната система на TikTok и дали смятат, че биха могли да имат повече преглеждания на клиповете. Въпросите включват и времето, което прекарват в създавaне на видео и комуникация с другите профили. ТikTok са изправени пред все по-сериозна конкуренция на платформи като YouTube, Instagram и Triller. Подобни инициативи имат за цел да запазят най-гледаните профили в приложението и вече се обсъждат допълнителни стимули за генериране на приходи. Toва е възможно с Creator Fund, който бе създаден преди няколко месеца, като TikTok обещават да увеличат финансирането на този фонд за монетизиране. Главният мениджър на мобилното приложение за Европа вече потвърди, че 40% от регионалните профили се възползват от TikTok Creator Fund.   Oще от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
Netflix
Netflix тестват Shuffle Play бутон в приложението
Netflix тестват Shuffle Play бутон в приложението
Популярното приложение предлага впечатляваща колекция от филми и телевизионни шоута, с които да се забавляваме независимо къде се намираме и какво устройство използваме. Netflix вече се утвърди като предпочитана дестинация за подобно съдържание и отделя все по-сериозни средства за създаване на собствени оригинални продукции. Случвало ли ви се е да скролвате в съдържанието на Netflix, но да се затруднявате точно какво искате да гледате? Това е проблем, с който ежедневно се сблъскат много хора и дори е провокирал вниманието на създателите на услугата. Оказва се, че разработчиците на Netflix искат да добавят към интерфейса нов "Shuffle" бутон, който вече е достъпен за някои потребители.  Kакто името подсказва тази функция ще стартира произволно избрано съдържание, когато не сте сигурни какво да гледате в своя профил. Все пак алгоритмите на компанията ще се съобразяват с историята и личните предпочитания на всеки потребител в Netflix, съобщава ТеchCrunch.     Съдържанието препоръчано от "Shuffle" бутона може да е телевизионно шоу, което сега гледате или съдържание запазено в акаунтите. Компанията смята, че с тази функция ще спести ценно време, като позволи бързо да откриваме атрактивни филми и предавания в каталога на Netflix.  Новият бутон е крайният резултат от дълги тестове проведени от Netflix, за да предложат най-доброто на огромната си потребителска база. Още преди няколко месеца временно се поддържаше функция, която автоматично да стартира произволни серии на дадено шоу, като "The Office" или "Friends". Скоро се проведоха и експерименти с опция "Play Something" в интерфейса на приложението, която също дублира функционалността на "Shuffle" бутона. На този етап тестовете са свързани единствено с телевизори и са ограничени за малък брой потребители. Netflix искат да съберат достатъчно данни от обратната връзка със своите потребители преди да представят финалната версия на новия бутон.   Още от Digital: Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Google Discover
Google Discover ще конкурира TikTok с функция за кратки видео клипове
Google Discover ще конкурира TikTok с функция за кратки видео клипове
ТikTok подобри редица рекорди по популярност в Google Play и App Store, но след това приложението стана част от търговската война между САЩ и Китай. Американското правителство постави срок, в който разработчиците от ByteDance да продадат бизнес операциите на приложението в страната. Мicrosoft и Oracle се очертават като най-вероятните кандидати за реализиране на сделката.  Докато продължават тези проблеми големите конкуренти на TikTok се опитват да се възползват максимално от ситуацията. Google също представиха редица нови функционалности в приложението Meet през последните месеци, за да го направят по-атрактивно за потребителите. Следващото приложение, което ще опита да се възползва от проблемите на TikTok е Google Discover. Компанията вече е стартирала тестове с нова функционалност, която позволява ъплоудването на кратки видео клипове в приложението. Google ще разчитат на огромния брой потребители на Android, които имат достъп до Discover на началния екран, за да допринесат за популяризирането на "Short Video".     Новата секция за кратки видео клипове е различна от другото съдържание, което сте свикнали да виждате в Google Discover. Популярни профили от индийския конкурент на TikTok с името Trell, както и Google Tangi имат силно присъствие в селектираната мултимедия. Логата на платформите, които хостват видеото се виждат в горния ляв ъгъл. Потребителите могат да видят в долната част името на клипа, както и да го скрият в менюто, за да имат повече пространство за самото видео. Google Discover поддържа AMP линкове, което ще предостави много повече възможности на Google за избор на качествено съдържание.  Кликването на дадено видео го зарежда в браузъра по подразбиране, който използвате. Опциите за контрол позволяват да спирате звука и да премествате слайдера с продължителността на всеки клип и респективно да превъртате. Можете да видите повече детайли с избора на "Click Here" бутона, съобщава 9to5google. В момента само ограничен брой потребители виждат "Short Video" секцията в Google Discover и по всичко личи, че тестовете с функцията ще продължат.   Още от Digital: Колко добри са камерите на Sony Xperia 1 II
TikTоk
Колко струва TikTok
Колко струва TikTok
ByteDance е името на компанията, която разработва хитовото приложение TikTok. През последните седмици някои страни забраниха използването на платформата за споделяне на кратки видео клипове. Разработчиците на TikTok търсят начини как да се справят с тези лимитации, които ограничават достъпа до приложението на милиони хора. В момента се обсъждат разнообразни възможности, които да предотвратят забрана за използването на TikTok на територията на САЩ. Това може да се превърне в сериозен удар за компанията, тъй като вече не може да оперира нормално в Индия.   Основният проблем е, че американското правителство разглежда TikTok като заплаха за националната сигурност и обвинява приложението, че споделя данни с управляващите в Китай. Една от потенциалните възможностите е ByteDance да се оттеглят от управлението на приложението, за да сложат край на подобни спекулации. Разговорите с потенциални инвеститори вече са стартирали, което ни разкрива любопитни детайли за пазарната капитализация на TikTok, чиято стойност досега не беше публично известна.     Според нова информация на Reuters сумата, която ще трябва да плати бъдещия собственик на TikTok ще е от порядъка на $50 млрд. Всъщност тази стойност надхвърля значително $34 млрд. на които се оценява друго популярно приложение сред най-младата аудитория, а именно  Snapchat.  Изчислението на бизнеса на TikTok е направено на базата на очакваните приходи от $1 млрд. през 2020г., които са умножени 50-кратно. В същото време при Snapchat оценката е направена с 15-кратно по-висока стойност от предполагаемите приходи.  Тази разлика означава, че инвеститорите очакват TikTok да се разраства с много по-бързи темпове от Snapchat. Пазарните наблюдатели прогнозират, че приходите на TikTok ще се увеличат до $6 млрд. до края на следващата година. Реализирането на евентуална продажбна е важно бизнес решение, което ще позволи на мобилното приложение да се развива и да не бъде забранено в САЩ. Остава да видим дали скоро ще се стигне до сделка, която ще отдели TikTok от ByteDance.   Oще от Digital: Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
TikTok
Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Социалните мрежи промениха не само начина, който комуникираме, но и установиха нови форми на забавление в интернет. Все повече хора прекарват твърде много време с любимите приложения от смартфоните това е ясна индикация за тези процеси.  TikTok e една от платформите, която по най-добър начин oлицетворява зависимостта ни към социалните мрежи и услугите за споделяне на мултимедия в интернет. Невероятната популярност на заглавието сред младата аудитория позволи на TikTok да подобри няколко рекoрда и да отчете 71 млн. инсталации в App Store за второто тримесечие. Тази цифра представлява 154% ръст на годишната база и основателно притеснява някои от най-популярните услуги като Instagram, Twitter и YouTube. Приложението на ByteDance също така привлича вниманието и на още една водеща видео платформа, а именно Netflix. Припомняме ви, че TikTok се превърна в хит заради иновативния формат за споделяне на кратки видео клипове, допълнени от подбрано музикално оформление и визуални ефекти, който предлага и не е фокусирана към пълнометражното съдържание.      Въпреки това ръководителите на Netflix сега за първи път споменаха TikTok в свое отворено писмо до инвеститорите, което е публикувано заедно с финансовия отчет за второто тримесечие. Това е красноречиво доказателство, че успеха на приложението започва да създава притеснения сред разработчиците на стрийминг платформата.  Още повече, че в конкретния текст се обръща внимание на "шокиращия ръст" и влиянието на TikTok сред услугите за онлайн забавление и съответно на ликвидността на този бизнес. Анализаторите споменават, че Netflix рядко си позволяват да коментират други услуги по този начин. Така например никога не са споменавани Snapchat, Instagram, Twitch и др., съобщава GizChina. Стратегията на Netflix винаги е била обвързана с независимия характер на платформата, която засега не е регистрирала спад в потребителите заради TikTok. Все пак разработчиците от ByteDance твърдят, че приложенията им TikTok и Douyin вече се използват от 2 млрд. потребители и това ги превръща в заплаха за всяка водеща видео платформа.   Още от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
TikTok
16-годишната Чарли Д'Амелио е първият потребител със 100 млн. последователи в TikTok
16-годишната Чарли Д'Амелио е първият потребител със 100 млн. последователи в TikTok
TikТоk e платформа, която по най-добър начин илюстрира влиянието на инфлуенсърите върху съзнанието на по-младите потребители. Приложението за споделяне на кратки видео клипове с продължителност до 15 секунди се превърна в невероятен хит и вече се използва от над 800 млн. души месечно по цял свят. Разработчиците от ByteDance бяха принудени да договорят продажба на бизнеса на TikTok в САЩ, но сделката засега се отлага и операциите на приложението продължават. Популярността на TikTok провокира интереса на водещи автори на съдържание от Twitter, YouTube, Instagram, тъй като им позволява да достигнат до по-голяма аудитория. Aко използвате TikTok вероятно сте чували името на Charli D'Amelio, като 16-годишната тийнейджърка сега се превърна в първия човек регистрирал 100 млн. последователи. За да достигне това постижение са необходими около 18 месеца от регистрацията на профила от Чарли Д'Амелио. Както повечето потребители на TikTok започва да споделя видео клипове как танцува пред камерата преди да започне да добива световна известност.     Новата сензация в приложението се очаква да вдъхнови много други тийнейджъри, котио ще опитат да постигнат поне частично успеха на първия профил със 100 млн. последователи в TikTok. Tрябва да отбележим също, че през април Чарли Д'Амелио стана и първия човек с 50 млн. следвания в приложението. Влиянието на 16-годишната тийнеджърка от Норуолк, Кънектикът не се ограничава до TikTok и обхваща всички водещи платформи. Онлайн сензацията вече сключи няколко спонсорски договора с водещи брандове, които по изчисления на анализатори вероятно са генерирали приходи от $4 млн. през последната година, съобщава BBC. Последният проект на Д'Амелио е риалити поредица в YouTube с името "Dinner with the D'Amelios", в което ни запознава с другите членове на семейството.   Oще от Digital: TikTok заведоха дело срещу конкурентното приложение Triller заради нарушаване на патент
музика
Учени разкриха защо музиката ни кара да се чувстваме приятно
Учени разкриха защо музиката ни кара да се чувстваме приятно
Eдва ли има човек, който да не обича да разпусне и да се освободи от динамичното ежедневие със слушане на любимата си музика. Понякога са необходими само няколко подходящи парчета, за да оправим настроението си. Мобилните устройства и платформите за стрийминг като Spotify и Apple Music улесняват значително стартирането на желана песен или албум, независимо къде се намираме. В повечето случаи са нужни само няколко кликвания, за да се потопим в звуците на музиката, която обичаме. Екип от невролози публикуваха в научното издание Frontiers in Neuroscience интересно изследване, което анализира реалните причини да се чувства позитивно, когато слушаме любими парчета. Проучването им изследва сложните модели на церебрална активност, които се формират в някои региони на мозъка, предизвикани от музикалното съдържание, което сме пуснали. Това е първият по рода си проект, който използва нова EEG система, за да анализира електрическата активност в по-естествена среда, Резултатите са генерирани от тестове проведени с 18 доброволци, съобщава NewAtlas.     Всеки от тях избира пет определени парчета, които предизвикат различни емоции, като още три песни определени като "неутрални" се добавят от самите учени. Докато участниците слушат въпросните парчета са свързани с множество сензори, следящи EEG активността. Любопитното е, че когато участниците изпитват чувство за спокойствие и отпускане се забелязва активност в три конкретни области на човешкия мозък. Това са орбитофронталната кора, допълнителната двигателна област и десния темпорален лоб. Предполага се, че при тази активност на музика се освобождава допамин - невротрансмиетер, който обикновено се свързва с добри чувства и положителни емоции. Учените са доволни от резултатите и от факта, че използването на EEG методи за анализ са достатъчни да се разбере връзката между положителните емоции и музиката, която слушаме.   Още от Digital: 5 уеб сайта за изтегляне на безплатна музика, които не изискват такси за авторски права
TikTok
TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok е социален феномен, който дори стана още по-популярен по време на пандемията. Заглавието е хит предимно сред най-младите потребители, които са най-активни в създаването на клипове. Както всяко приложение за мултимедия от TikTok също трябва да се справят с разпространението на неподходящо съдържание между акаунтите. Алгоритмите на мобилното приложение се ъпдейтват постоянно, за да са по-ефективни в откриването на клипове, които нарушават правилата на TikTok. Ако ъплоудвате много видео материали вероятно сте забелязали, че в определени ситуации даден клип просто изчезва от вашата колекция. Причината е, че създателите на TikTok са решили, че съответното видео не е подходящо и нарушава установените правила.Досега, обаче потребителите не разбираха защо точно е изтрито дадено видео. Все пак TikTok са обърнали внимание на молбите на своите потребители и са създали механизъм, с който да съобщават защо определени клипове изчезват от профилите.     Следващият път, когато бъде изтрито съдържание от вашия акаунт ще получите входящо съобщение, което информира защо това се е случило. Самият текст ще цитира точно коя точка от правилата на приложението е нарушена. По този начин ще можете да правите клипове, които отговарят на всички изисквания и няма да бъдат изтривани от сървърите на TikTok. Toва нововъведение със сигурност ще допадне на много автори на съдържание. Припомняме ви, че преди интеграцията на тази функция единственият начин да разберете защо определено видео е изтрито е свързано с попълването на онлайн форма. Включването на новите нотификации ще ускори този процес и TikTok се надяват да намали броя на неподходящи клипове в платформата. Функцията се тества в продължение на месеци и вече е редуцирала с 15% заявките на потребителите, които търсят отговор защо са премахнати клиповете им. Предстоящият ъпдейт в кратки срокове ще е достъпен за всички потребители.   Още от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TikTok
TikTok са увеличили потребителите си със 75% през 2020г.
TikTok са увеличили потребителите си със 75% през 2020г.
Eдва ли има собственик на смартфон, който вече да не е е чувал за TikTok. Мобилното приложение подобри редица рекорди по популярност и продължава да генерира впечатляващ трафик. Платформата за споделяне на кратки видео клипове дори накара брандове като Google и Facebook да представят собствени конкурентни, с които да се противопоставят на успеха на TikTok в световен мащаб. Най-обсъжданата тема през последните седмици е продажбата на бизнеса на TikTok, но сега искаме да привлечем вниманието ви към статистическите данни за популярността на мобилното приложение. Вече ви съобщихме, че ТikTok ще отдели бизнеса си в нова компания, която се притежава частично от Oracle.  Сега разбираме, че приложението е увеличило със 75% потребителската си база от началото на годината досега, съобщава АndroidHeadlines. Въпреки краткосрочният спад регистриран през август, заради потенциалните санкции на Доналд Тръмп се очаква ситуацията да се стабилизира и TikTok да продължи да разширява значително своята потребителска база в световен мащаб.     Изясняването на ситуацията около сделката и бъдещото функциониране на мобилното приложение в САЩ ще се отрази положително в дългосрочен план на позициите на TikTok. Други водещи платформи също отчитат ръст по време на пандемията, като например Instagram и Snapchat.  Темповете, с които се развива TikTok, обаче са много по-сериозни, като в момента приложението има 33 пъти повече потребители от най-големия си конкурент в САЩ.  Припомняме ви, че TikTok е най-изтегляното заглавие от App Store през второто тримесечие и може да се похвали също, че доминира и тенденциите в Google Play.  Aмериканският пазар ще продължи да има стратегическо значение за бъдещето на TikTok, тъй като след забраната да оперират в Индия ще разчитат сериозно на потребителите в страната. Всяка седмица повече от 53 млн. души използват своите профили в приложението. За сравнение "едва" 1.6 млн. потребители го правят в Likee, докато Dubsmash, и Byte могат да се похвалят със съответно 600 хил. и 900 хил.    Още от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
смартфони
Знаете ли, че: Сензорите на смартфоните могат да разбират дали сме прекалили с алкохола
Знаете ли, че: Сензорите на смартфоните могат да разбират дали сме прекалили с алкохола
Излизането с приятели е чудесен начин да се разтоварим и позабавляваме. Твърде често някои хора изгубват правилната мярка на питиетата и това може да създаде доста неприятно. От една страна можете да очаквате неприятно главоболие, а от друга да загубите лична вещ или смартфона, докато сте в подобно състояние. Разбира се оптималният вариант е всеки да внимава за себе си и това да гарантира, че ще забавлява с мярка, когато се весели в приятна компания. Съществуват различни джаджи, които могат да засекат нивата на алкохол в кръвта, но най-добрата опция е да можете да го правите директно от смартфоните.  Точно това идеята, която стои зад нов проект на учените от University of Pittsburgh School of Medicine. Целата им е да разберата дали вградените сензори на мобилните устройства са напълно достатъчни, за да засекат прекомерната употреба на алкохол в човешко тяло, информира NewAtlas.     В проекта се включва група от доброволци на възраст между 21 и 43 години, които са подканени в рамките на 60 минути да консумират напитка, съдържаща водка с концентрация на алкохол от 20%. След това в продължение на седем часа участниците в изследването са подложени на периодични тестове с контролен дихателен апарат.  Последната фаза добавя и някои физически упражнения като изминаване на 10 крачки в права линия, след което още толкова, но ходейки в противоположната походка. Докато го правят носят смартфоните със себе си в специален еластичен колан разположен на кръста. Учените използват данни от акселерометъра и жироскопа на устройствата, които се генерират от движението на потребителите. Тестовете показват доста оптимистични резултати, тъй като смартфоните определят с точност около 90% от случаите, когато нивото на алкохол в кръвта премине допустимите граници.   Още от Digital: DrinkMate е смарт джаджа, която за секунди измерва колко алкохол сме консумирали
интернет
6 интерактивни филма, които може да гледате в Интернет
6 интерактивни филма, които може да гледате в Интернет
Интерактивните филми съществуват от 1967 година, но светът беше позабравил за тях. През последните години обаче се наблюдава възраждане на интереса към тях. Вече има много страхотни интерактивни филми, които си струва да им отделите време. Интерактивните филми са специален тип филми, които съчетават интерактивността на игрите с повествователния характер на филмите. Ако искате да се потопите в техния свят, разгледайте предложенията на Make Use Of изброени по-долу. Хубавото е, че можете да ги гледате и контролирате във вашия уеб браузър. 1. Possibilia Possibilia се представя като интерактивна любовна история. Филмът е режисиран от екипа, който стои зад Swiss Army Man, в който Даниел Радклиф играе труп. В Possibilia млада двойка мисли да се раздели. Тази проста история е представена в невероятен формат, като можете да превключвате между 16 различни интерпретации. 2. Five Minutes Five Minutes се разказва за зомби апокалипсис. Филмът започва с мъж, който държи пистолет опрян в главата си, дъщеря му е в съседната стая и куп зомбита се опитват да разбият вратата. Нужни са само 5 минути на човек да се превърне в зомби, оттам и името на филма. 3. Black Mirror: Bandersnatch Netflix постави интерактивните филми отново под светлината на прожекторите с излезлия през 2018 година.  Black Mirror: Bandersnatch. Филмът съчетава научната фантастика с ужаса. Вие вземате решения вместо главния герой, който е програмист. Той иска да превърне приключенска книга във видео игра. 4. Chatterbox: Escape the Asylum В Chatterbox влизате в обувките на човек, който е под статут на закрила. Ще можете да чувате вътрешния му глас който кънти в главата му докато го поставяте в различни ситуации. Вие решавате кой маршрут да поеме. 5.  Solace Ще чувате как двама приятели си говорят за някаква пристрастяваща плодова напитка от детството им. Визуалните изображения които са пред вас реагират не само на вашето движение, но и на звук. Solace беше произведена като част от проекта Experiments with Google така че ще трябва да го гледате в Google Chrome. 6. Minecraft: Story Mode Minecraft: Story Mode се основава на изключително популярната игра Minecraft. Историята се върти около постоянната битка между доброто и злото.   Вижте Sony Pictures отменя почти всичките си премиери на филми за следващата година заради пандемията от коронавирус
Android
8 безплатни Android игри, които си струва да пробвате
8 безплатни Android игри, които си струва да пробвате
Вярвате или не, има някои добри безплатни игри за Android, които си заслужава да бъдат изтеглени. Така че, ако търсите мобилни игри, които могат да ви предложат часове забавление, без да е необходимо да харчите пари за тях, тогава не пропускайте информацията на Android Police. ANOTHER EDEN The Cat Beyond Time and Space Another Eden е мобилна JRPG, която предлага приятно изживяване. Играта е проектирана от хората, които стоят зад серията Chrono Trigger, така че може даочаквате наистина добра история. AnimA ARPG (2020) Ако харесвате екшън RPG в стил като серията Diablo, тогава трябва да проверите AnimA ARPG. С AnimA ARPG очаквайте качествена графика и феноменална музика. Call of Duty®: Mobile Играта не само съдържа множество от любимите нива на Call of Duty, но и се представя отлично, без значение дали решите да играете с контролите на сензорен екран или с физически контролер. Dota Underlords Dota Underlords е игра на Valve, изградена от MOBA Dota 2. Играта е от жанра Auto Chess, който в последно е време е доста популярен. Идеята да се подреждат различни уникални герои на шахматна дъска се оказа много вълнуваща за геймърите. Plague Inc. Plague Inc. е игра симулация за разпространението на вируси, при която заразяването на целия свят е целта ви. Доста забавно! Наскоро играта беше забранена в Китай, сякаш самата игра причинява коронавирус. Mekorama Създателите на Mekorama са черпили вдъхновение от Monument Valley, но за щастие, тази игра предлага много повече съдържание. Има над 50 нива, които да изследвате, и въпреки че тя е много релаксираща игра, някои пъзели са истинско предизвикателство. Dadish Играта е балансирана добре – предлага предизвикателства, но никога не е прекалено трудна и макар да има само 40 нива, това не е ограничение. Със сигурност ще поискате да я започнете отново. Brawl Stars Създателите на Clash of Clans и Clash Royale пуснаха Brawl Stars в Play Store през 2018 г. и досега тя се радва на огромен успех. В основата си това е мултиплейър афера, която комбинира куп различни жанрове. Играта предлага няколко различни режима от които може да избирате.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Lego
Lego създадоха реплика на Nintendo Entertainment System (NES) от 2600 блокчета
Lego създадоха реплика на Nintendo Entertainment System (NES) от 2600 блокчета
Популярните блокчета от конструкторите Lego бяха предпочитан начин за забавление в детството на хора от няколко поколения. Дори и днес можем да видим различни атрактивни проекти, вдъхновени от модулния дизайн на Lego.  Сътрудничеството между компанията и Nintendo доведе до премиерата на една от най-интересните реплики създавани по този начин досега. Любителите на игрите вероятно със задоволство ще научат, че скоро ще има как да се сдобият с уникална версия на Nintendo Entertainment System (NES), която е създадена именно от блокчета Lego.  Според официалните данни миниатюрната версия на конзолата се състои от 2646 парчета и е допълнена от геймърски контролер, класическите дискети с игри, но също  и ретро телевизор, съобщава ReviewGeek. Няма как да не забележите, че на екрана е показан кадър от геймплея на Super Mario Bros. Едва ли сте виждали 8-битовото устройство на Nintendo да изглежда по този начин досега.     Aко се вгледате внимателно ще забележите, че и визията на телевизора е автентична за 80-те години на миналия век, когато е премиерата на NES и култовата игра. Въртенето на този механизъм позволява да премествате героя на Super Mario възпроизведен на екрана. Все пак Nintendo и Lego са се погрижили да интегрират и модерни технологии в репликата на легендарната конзола. Tака например е възможно да поставите специална фигурка на Марио от "Adventures Mario Starter Course" на повърхността на телевизора.  Поддръжката на Bluetooth ще осигури безжична връзка и ще възпроизведе оригиналните звуци, съпровождащи геймплея на класиката от 1985г. Лимитирана серия на Nintendo Entertainment System Lego ще се продава за $300. След като се изчерпа наличното количество Lego планират да стартират масова дистрибуция сред търговските вериги по цял свят в началото на 2021г. Феновете на популярните блокчета и игрите на Nintendo със сигурност ще останат доволни от съвместния проект.     Още от Digital: Как се сглобява Bugatti Chiron 42083 от LEGO Technic (Видео)
DMCA.com Protection Status