Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
152 резултата за забавление
ТikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
ТikTok предлага разнообразие от функции, с които да правите забавни клипове с подходящо аудио и да ги споделяте с приятелите си. Приложението вече регистрира над 2 млрд. изтегляния по цял свят, а създателите от ByteDance могат да се похвалят, че са най-богатия стартъп в света.  Една от най-интересните характеристики, която превърна TikTok в световен хит е възможно да правите дуети с други хора. Това означава, че може да направите клип, в който пеете заедно с любим изпълнител и да го пратите на важните за вас хора.  С течение на времето тази функционалност бе значително подобрена и днес може да се използва, за да отговорите на друг потребител, да създавате комедийни диалози или да покажете две различни перспективни на един и също обект. Опциите за забавление в TikTok по този начин са изключително много.      Важно е да знаете, че за направата на съвместно видео с друг потребители е необходимо тази функция да бъде активирана от "Private" секцията на профилите. Ако това не е направено ще видите уведомления, което ви информира, че не можете да стартирате дует със съответния профил.  Стартирането на подобен клип изисква само няколко кликвания. Eто и как да го направите, според BusinessInsider:   1. Oтворете TikTok. 2. Изберете видеото, с което искате да направите дует.  3.  Скролнете до иконата за споделяне в десния ъгъл (този символ има формата на стрелка, която е насочена надясно).     4. Следващата стъпка е да скролнете в долната част от изскачащото "Share To" и да кликнете върху иконата "Duet". 5. Aко видите този символ в сиво това означава, че автора на видеото е изключил възможността за правене на дует.      6. Ако всичко е наред ще можете да стартирате записа от иконата с червен кръг.  7. Добре е да знаете, че вашето видео ще е позиционирало вляво, а клика на другия човек ще виждате в дясната страна.  8. Когато сте готови натиснете бутона в дясно от червената точка за запис на видео.     9. Добра идея е да проверите самия запис преди да го споделите със своите приятели. 10. Има как да добавите стикери и ефекти, с които да създадете още по-атрактивно и качествено видео.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
TikTok
Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Потребителите, които използват активно ТikTok вероятно отделят време да разгледaт атрактивното съдържание в секцията "For You". Както името подсказва това е специален раздел в приложението, в което може да откриете персонализирани клипове съобразени с личните ви предпочитания.  Така всеки път, когато стартирате TikTok на смартфона виждате различно видео, което вероятно ще харесате. Ако сте си задавали въпроса как точно се избират видео материалите за "For You" секцията вече имаме официален отговор от компанията.  Разработчиците на ByteDance споделят, че първият и най-важен критерий при подбора на клипове е предходната история на даден потребител в приложението. В това число влизат влиза съдържанието, което сте гледали, харесали или споделили в профила си. Алгоритмите на TikTok също так анализират коментарите и видео материалите, които сами създавате и ъплоудвате в приложението. По този начин ByteDance опитват да си изградят по-цялостна представа за интересите на всеки потребител и респективно да предвидят какви неща би искал да вижда в своя TikTok.     Информацията също така се базира и на допълнителни фактори като звука в клиповете, които правите или хаштаговете, с които ги популяризирате сред другите потребители. Специфичните настройки на акаунтите в TIkTok също имат значение, като например локацията и предпочитания език. Създателите на приложението също така следят колко време прекарвате в гледане на определено съдържание. Колкото по-дълго стриймвате определено видео, толкова по-вероятно е да имат силни интереси по дадена тема, съобщава TechCrunch. ТikTok също така уточниха, че е определено видео е много по-вероятно да генерира по-голям зрителен интерес, ако е качено от акаунт с повече последователи. Използват се и специфични филтри, които следят за драстични промени в интересите и клиповете, които гледате за определен период от време.  Активността на всеки потребител в "Discover" и "Trending Topics" разделите също имат ключово значение за видео съдържанието, което виждате всеки ден в TikTok. Системата за препоръчване на видео в приложението се усъвършенства с течение на времето, за да предлага още по-кaчествено съдържание.   Още от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
TikTok
Как да възстановим изтрит профил в TikTok
Как да възстановим изтрит профил в TikTok
ТikTok се утвърди като предпочитана платформа за тийнейджърите и най-младите потребители. Платформата за споделяне на кратки видео клипове продължава да набира все по-голямо влияние. През последните седмици, обаче възникна недоволство, което доведе до вълна от негативни рейтинги в Google Play. Въпреки временните затруднения разработчиците от ByteDance са уверени в дългосрочния успех на приложението. Ако сте изпробвали TikTok или сте проявили съпричастност с призивите за протести срещу приложението и сте изтрили своя акаунт има лесен начин как да го възстановите обратно.  За целта трябва да направите няколко кликвания в менюто, но също така да поискате възстановяване на профила до 30 дни след неговото спиране. Само така ще продължите да използвате TikTok със същото име на смартфоните.    Ето как да го направите, според BusinessInsider:   1. Стартирайте приложението TikTok на смартфона. 2. Кликнете върху иконата на профила в долния десен ъгъл. 3.  Изберете "Sign Up".      4.  Открийте н натиснете "Log In" бутона в долната част на екрана (до "Аlready have an account?"). 5. Изберете предпочитан метод за логин в приложението. 6. Верифицирайте своя профил с потребителско име и паролата на валиден TikTok акаунт.     7. След като отворите акаунта си ще видите ново съобщение на началния екран. 8. Освен данните за деактивацията можете да кликнете върху "Reactivate" бутона. 9. Така ще възобновите отново нормалния достъп до своя профил в TikTok.      Добре е да знаете, че гореизброените стъпки са валидни единствено при деактивация на профила в последните 30 дни. Ако този период изтече това автоматично ще заличи акаунта от сървърите на TikTok. Toва означава, че ще трябва да правите нова регистрация, но отово няма да може да използвате същото потребителско име както терминирания профил.    Oще от Digital: Знаете ли, че: 60 милиона потребители прекарват средно 45 минути в TikTok дневно
YouTube
YouTube ще улеснява откриването на съдържание от предпочитаните канали в профилите ни
YouTube ще улеснява откриването на съдържание от предпочитаните канали в профилите ни
Google започнаха да провеждат експерименти с новия "Subscriptions" раздел в YouTube, който е програмиран да улесни откриването на съдържание от абонаментите във вашия профил. Досега функцията бе достъпна единствено за устройствата с iOS, но скоро ни очаква интеграция за Android. Новите филтри са познати от секции като "Up Next" или началната страница на YouTube, които се генерират на базата на активността на потребителите. Така например съдържанието се разделя в категории като "All Videos", "Today", "Continue Watching", "Unwatched", "Live" и "Posts". Предвидена е също възможност да изберете "Settings" и да предпочитате да виждате само текстови публикации или видео материалите, които алгоритмите на YouTube селектират.  Потребителите ще имат достъп до новите филтри точно под селекторите за канали, които услугата скоро въведе в "Subscriptions" секцията.    Любопитен факт е, че ако изберете съответен канал, който искате да разгледате въпросните филтри изчезват. Функцията все още има тестов характер, като желанието на Google е да ни спестят време, докато търсим какво да гледаме в своите акаунти.  Интеграцията на подобен инструмент ще ви спести ценно време и кликове, докато намерите атрактивен клип в своите акаунти. Разбира се както при всяка система за препоръчване на съдържание в интернет има и субективен фактор.  YouTube обикновено успява да привлече вниманието ни и можем да очакваме подобни резултати с новата функция. Интеграцията с другите приложения на компанията ще улеснява още повече потребителите в откриването на интересни видео клипове в услугата.   Още от Digital: 12 любопитни неща за YouTube, които може би не знаете
TikTok
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
TikTok се утвърди като социален феномен, който всеки ден привлича вниманието на стотици милиони потребители. В някои страни платформата на ByteDance е по-популярна дори от Facebook, което е категорично доказателство за успеха на приложението. Не е изненадващо, че ТikTok се използва предимно от най-младата аудитория. Въпреки това приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Дори да не използвате заглавието вероятно сте виждали клипове в други онлайн услуги като Twitter, 9GAG и Facebook с характерното лого на TikTok. Eкспертите имат всички основания да очакват този тренд да се запази и за в бъдеще TikTok да се превърне в още по-важна част от ежедневието за много хора.   Популярността на мобилните приложения за забавление е причината най-известните личности през последната година да бъдат хора с акаунти в социалните мрежи, които имат десетки милиони последователи. В крайна сметка е необходимо единствено да имате смартфон и някоя креативна идея, за да направите видео и да го публикувате онлайн с надеждата да се харесате на по-голяма аудитория.  Желанието на потребителите да събират повече последователи и харесвания в TikTok, обаче може да има и съвсем различни измерения за социалния и емоционалния им живот. Една от спецификите на TikTok е, че за разлика от конкурентни предложения се опитва да предизвиква интереса основно на тийнейджърите.     Така например най-популярният профил в TikTоk е на Чарли Д'Амелио, която преди дни навърши 16-годишна възраст. Предходният лидер в в класацията за най-популярни профили в приложението е на Лорън Грей, който в момента е на 18-годишна възраст.  Скритата страна на популярността в мобилното приложение, обаче може да създаде доста неочаквани проблеми за младите инфлуенсъри. Психолози твърдят, че знаменитостите в TikTok e много по-вероятно да развият проблеми при изграждане на своята идентичност, спрямо предходните поколения. Самият факт, че съдържанието, което създават непрекъснато се следи от милиони хора по цял свят ги прави още по-обсебени от собствената си дигитална самоличност, съобщава BusinessInsider. Това например ги кара по-често да отключват смартфоните и да проверяват своите профили в търсене на одобрение за своите идеи, клипове и мултимедия.  Тийнейджърите често проявяват склонност да се пристрастяват към "славата" и милиони инфлуенсъри всеки ден се опитват да провокират внимание в интернет. Ситуацията ще се промени драстично в деня, когато не са в състояние да поддържат същите темпове и това доведе до огромно разочарования за тях.  Постоянният допир с аудитория от последователи, които не познават лично и стремежа да се справят добре ги поставя все повече в ситуация да изпитват реална заплаха да бъдат забелязани в онлайн пространството.      Още от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
TikTok
Кевин Майер е новият шеф на TikTok
Кевин Майер е новият шеф на TikTok
ТikTok от непознато име се превърна в социален феномен. Приложението се радва на впечатляваща популярност, особено сред най-младата аудитория. Платформата позволява заснемането на кратки видео клипове, които могат да се персонализират и със звук. В някои страни TIkTok генерира повече трафик от Facebook и другите социални мрежи, което само по себе си показва колко успешно е приложението.  Увеличението на потребителската база повдигна редица въпроси свързани със сигурността на акаунтите, които използват TIkTok, което става обект на все по-голям интерес от страна на хакерите. Сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са взели решение да назначен външен експерт, който да им позволи да продължат успеха на приложението в световния мащаб.  Именно заради това TikTok вече ще има нов главен изпълнителен директор и това е Кевин Майер. Припомняме ви, че досега той бе ръководител на "Direct-To Consumer and International" дивизията на Walt Disney. Анализаторите го определиха като водещ претендент да наследи Боб Игер като шеф на компанията, но това не се случи.      Вместо това Кевин Майер бе предпочетен пред Боб Чапек, който преди това отговаряше за парковете и курортите на компанията по цял свят. Именно това го е накарало да напусне Walt Disney и да се присъедини към TikTok.  Новият главен изпълнителен директор ще започне да изпълнява работните си задължения от 1 юни, съобщава DeadLine. Успоредно с това Кевин Майер ще бъде главен оперативен директор в ByteDance - компанията, коятo разработва TikTok. Oсновен приоритет в работата му ще бъде глобалната експанзия на TikTok. След като поеме новата си позиция Кевин Майер ще се отчита за своята работа директно на основателя на ByteDance, Иминг Жанг. Досегашният президент на компанията Алекс Жу ще бъде назначен като вицепрезидент на "Product" и "Strategy" дивизията. През последните месеци Кевин Майер отговаряше за стрийминг бизнеса на Walt Disney, който още през есента вече имаше над 50 млн. регистрирани профила. Богатият опит и контактите му в САЩ могат да се превърнат в ключовото оръжие за превръщането на TikTok в хит сред американските и европейските потребители.   Oще от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
Google Earth
Нови функции ще улесняват откриването на съдържание в Google Earth
Нови функции ще улесняват откриването на съдържание в Google Earth
Google Earth е една от услугите на компанията, която не използваме толкова много в ежедневието си. Причината е, че приложения като Google Maps вече са достатъчно добри, за да отговорят на всичките нужди и изисквания на потребителите за навигация. Постоянните ъпдейти на компанията позволяват да организираме всеки един аспект от предстоящо пътуване директно от интерфейса на приложението.  Въпреки това преди години Google Earth бе предпочитана виртуална среда за забавление от много хора. Няма как да не ви се е случвало да търсите собствения си адрес, за да видите как изглежда къщата ви от "птичи поглед" в базата данни на Google Earth.  Въпреки това услугата все още се поддържа и актуализира периодично. Освен мобилните приложения за Android и iOS можете да използвате Google Earth в предпочитан браузър от компютъра. Това е по-добрият начин да се възползват от сателитните снимки на услугата заради мишката и клавиатурата, които са по-подходящи за навигация от тъчскрийн дисплеите на смартфоните.     Компанията е разработила нова функция за търсене, с която още по-лесно да откривате желаните локации и да се разхождате виртуално на най-екзотичните кътчета на планетата от комфорта на своя дом. Актуализираната секция в Google Earth ще ви показва историята на досегашните ви заявки както и препоръчано от Gооgle съдържание. Потребителите ще видят и полезни "Must-See Views" публикации за места, които задължително трябва да посетят на базата на досегашната си активност в услугата, съобщава AndroidPolice. Вградената търсачка вече ще категоризира резултатите съобразно четири критерия. Това са Places, Games And Quizzes, Data Layers и Guided Tours.  Новите промени в интерфейса на Google Earth определено са полезни и ще спестят ценно време на доста потребителите. Актуализацията позволява да търсите още по-прецизно и да се наслаждавате на препоръчано съдържание, което Google смята, че ще харесате. Подобренията са налични както от уеб версията на услугата, така и от мобилните приложения за Android и iOS. Tака ще можете да се възползвате от подобренията независимо какво устройство използвате.   Oще от Digital: Google Earth вече работи в браузърите Mozilla Firefox, Opera и Microsoft Edge
Оскар
Знате ли, че: Филмите от стрийминг услугите ще могат да бъдат номинирани за Оскар
Знате ли, че: Филмите от стрийминг услугите ще могат да бъдат номинирани за Оскар
Стрийминг услугите се радват на голяма популярност, тъй като предоставят бърз достъп до любимото ни съдържание от всички устройства, които използваме. По този начин независимо къде се намирате можете да стартирате любима песен, филм или дори да играете с платформи като Steam. През последните тримесечия друга услуга предизвика впечатляващ интерес по цял свят и това е Netflix. Темповете, с които се развива видео платформата продължават да бъдат изключително агресивни. С всяка година се увеличава бюджета за снимане на оригинално съдържание. Netflix полагат много усилия, за да привлекат към себе си големи актьори, режисьори и продуценти, които допълнително да допринесат за успеха им. Вероятно най-добрия пример в това отношение е "The Irishman" на легендарния Мартин Скорсезе. Това е една от най-добрите ленти за изминалата година, която обаче предизвика противоречиви критики, заради факта, че е продукция на Netflix. Много критици и анализатори са на мнение, че именно това е причината "The Irishman" да не получи някои от най-престижните награди, които се очакваше.     Американската филмова гилдия е особено крайна в отношението си към филми от тази категория. Наградите Оскар се присъждат единствено на продукции, които са прожектирани във филмовите салони и не толерират съдържанието от стрийминг услуги. Водещото изискване за получаване на дадена номинация е съoтветната лента да бъде излъчвана в поне седем дни в киносалоните в Лос Анджелис. По този начин традиционно се изключват филми правени за Netflix. Сега разбираме за интересна промяна, която ще позволи на журито да номинират и дигитални продукции. Информацията бе потвърдена от Американската филмова гилдия, които споделиха, че временно ще премахнат ограничението. Причината е разпространението на коронавируса. Това означава, че продукциите правени за стрийминг платформи ще имат възможността да получат Оскар при следващото издание на наградите, съобщава CNet. Със сигурност това е добра новина за потребителите, които ще могат да се насладят на още по-разнообразно съдържание. Другата промяна е свързана с обединяването на настоящите статуетки за "Sound Mixing" и "Sound Editing" в една категория, а именно Best Sound.   Още от Digital: 5 уеб сайта за намиране на нови филми
софтуер
Kaк софтуерът ще промени света през следващите десет години
Kaк софтуерът ще промени света през следващите десет години
Мобилните устройства промениха начина, по който откриваме съдържание и се забавляваме. Социалните мрежи превърнаха комуникацията между хората в задача, която изисква няколко кликвания. Виртуални асистенти като Google Assistant и Siri позволяват да навигираме смартфоните, да пишем съобщения и да търсим в интернет, единствено с гласови команди.  Всички тези иновации станаха факт само за няколко години, като бъдещето обещава още по-революционни продукти и темпове на развитие в IT сектора. Няма как да не сте се замисляли поне веднъж какъв ще е света след пет или десет години. От TechCrunch също анализират темата и предлагат своя алтернативен поглед върху развитието на технологиите през 2030г.  През тази година ще отбележим повече от две десетилетия от премиерата на iPhone и облачния компютинг, но също десет години след масовото навлизане на 5G мрежите в ежедневието ни. Безпрецедентните темпове на развитие на технологиите на практика ще доведат до създаването на изцяло нов, дигитален и интуитивен свят, в който ще живеем след по-малко от десет години.     Световното население вече ще е преминало границата от 8.5 млрд. души, като всеки от тях има поне един смартфон, с който ежедневно използва любимата си колекция от мобилни приложения. Само преди две десетилетия тази цифра не надхвърляше 500 млн. устройства. Бързият интернет и интерактивните онлайн платформи за комуникация са буквално навсякъде около нас, осигурявайки непрестанен достъп до важните за нас хора.  Вече няма нужда от физически пари, тъй като те са виртуални и се съхраняват в мобилните устройства. Най-голямата образователна институция в света е софтуерна компания, разработваща сложни компютърни модели с машинно обучение и изкуствен интелект. Необходимостта да ходите до банка вече е в миналото, тъй като при нужда можете да проведете онлайн разговор с личен консултант.  Търговските магазини са оборудвани със собствена мрежа от роботи, които могат да напазаруват и донесат подбраните от вас продукти максимално бързо до вас, независимо от локацията. Поръчката на храна и изпращането на пратки става чрез дронове. Дигитални тъчскрийни използват изкуствен интелект, за да предвидят желанията ни и да ни улеснят постоянно при вземането на важни решения.    Още от Digital: Какво трябва да знаем за безплатния софтуер
забавление
Нов забавен и опасен летен спорт  (Видео)
Нов забавен и опасен летен спорт (Видео)
Лятото е сезонът на забавленията и почивките. Едва ли има някой който да не иска да отиде на море, да се излегне на плажа и да изпие едно студено питие, докато гледа вълните пред себе си.
YouTube
Какво е YouTube Video Chapters и как работи (Видео)
Какво е YouTube Video Chapters и как работи (Видео)
Aко сте потребител, който обича да гледа постоянно YouTube и открива атрактивно съдържание вероятно ще останете доволни от нова позлена функционалност. Някои потребителски профили вече имат достъп до "Video Chapters".  Както името подсказва този инструмент ще разделя даден клип на отделни секции, наподобяващи главите в романите. По този начин всеки потребител ще може по-удобно да разглежда съдържанието, да превърна до предварително избран момент и др.  Новата полезна функция също така позволява само да поставите курсора на мишката върху определена част от видеото и да получите кратка информация какво се съдържа в тази част от съдържанието. Така "VIdeo Chapters" се превръща в подходящо решение за всички, които често гледате дълги клипове в YouTube.  Разделянето на даден клип на секции е най-удобния начин да прегледате съдържанието на определен клип или филм, като откривате бързо какво се случва в отделните части на самия клип.  Добраната новина е, чe Video Chapters е безплатна и удобна функция, която може да се използва опционално.     От компанията потвърдиха официално за интеграцията на "Video Chapters" към потребителските профили, независимо какво устройство използвате. Това означава, че функцията е налична не само за десктопите, но също в мобилните приложения на YouTube за Android и iOS. Aвторите на съдържание, желаещи да тестват как работи функцията могат да го направят много лесно. Първата стъпка е да ъплоуднат видео в своя акаунт и да въведат поне три отделни  времеви периода в него. Всеки от тях трябва да бъде с продължително от поне 10 секунди. Вграденият видео плейър на YouTube автоматично ще добави нови секции, с които да обхване цялата продължителност на съответното видео. Добавя се и описание за съдържанието във всяка отделна секция на самото видео.  В случай, че не искате да активирате "Video Chapters", но все пак да създадете времеви периоди в своето видео можете да го направите ръчно с всяка секция от видео клипа, която е различна от 0:00.    Oще от Digital: 5 начина да получим повече от YouTube
Huawei Video
Huawei Video ще използва видео технология на Dailymotion
Huawei Video ще използва видео технология на Dailymotion
Huawei продължават да работят усилено над изграждането на алтернативна екосистема от приложения, които да компенсират липсата на Google услугите в новите си смартфони. Китайският производител имаше надежди, че търговските санкции на САЩ ще бъдат премахнати. За съжаление на компанията, обаче Доналд Тръмп удължи рестрикциите с още една календарна година.  Собствениците на смартфони на Huawei вече имат достъп до собствен магазин за приложения, който се казва Huawei App Gallery. От компанията обещават каталога от заглавия да продължи да се увеличава и респективно да предложат най-добрия софтуер на своите потребители. Желанието на Huawei е да предложи собствена версия на всяко едно от приложенията на Google. Така например вече разбрахме, че Huawei ще използват навигация на TomTom, за да създадат конкурент на Google Maps.   Вече е налично за изтегляне Petal Search приложението, което конкурира Google Serach. По този начин компанията вече започна да изгражда собствена екоситема, която да гарантира дългосрочните им позиции в мобилната индустрия.     Следващата голяма цел е да се разработи алтернативен заместител на YouTube. Според информация на PocketNow вече има решение и на този проблем.  Китайският производител е сключил стратегическо видео партньорство с Dailymotion и планират да използват услугата им за споделяне на видео на европейския пазар. Технологията на Dailymotion ще бъде интегрирана към Huawei Video и се очаква да предостави достъп до разнообразна колекция от видео съдържание.  В момента платформата се използва от над 250 млн. активни потребители, но партньорството с Huawei със сигурност ще помогне да се увеличи тази цифра. Предстои интеграция на Dailymotion API към приложението Huawei Video.  Финансовите параметри на сделката не бяха обявени публично. По всичко личи, че скоро ще започнете да виждате повечeсъдържание на Dailymotion в смартфоните на Huawei. Иновативната видео технология се използва от много въшни автори и онлайн платформи като Le Monde, L'Equipe, BeIN Sports, JPI Media, Marie Claire, NBA G League, Media Prima и др.    Oще от Digital: Дигиталните услуги HMS на Huawei ще са много важни за бъдещите продажбите на смартфони
YouTube
YouTube вече ще ни казва кога е подходящо да си лягаме
YouTube вече ще ни казва кога е подходящо да си лягаме
Няма как да е ви се е случвало да отворите YouTube, за да видите интересно видео, а след това дълго време да продължите да гледате подобно съоръжение. Алгоритмите на услугата постоянно препоръчват другите материали с идеята а прекарваме повече време в профилите си. Определено можем да кажем, че стратегията на YouTube в това отношение е доста ефективна.  Все пак е неприятно да оставате до късно пред екрана на любимото устройство и да не получавате достатъчно качествен сън. По този начин се излагате на вероятно дълъг ден, в който не сте оптимално продуктивни и изпитвате проблеми с концентрацията. Колкото и странно да ви прозвучи от YouTube искат да ни помогнат да се справим със ситуацията. Google са разработили нова функция, която иска да ни улесни в намирането на оптималния баланс между гледане на видео в YouTube и здравословния сън. За да го постигнат вече ще можем да използваме нова система в своите профили във видео платформата, предаде SlashGear.      Функцията се казва "Bedtime Reminder" и както името подсказва е лесен начин да въведем времеви в период, който е подходящ за сън. След като го направим приложението на YouTube ще се съобрази с направения избор и ще спре възпроизвеждането на съдържание, докато не изтече съответния срок.  По този начин едновременно ще имате представа, когато твърде дълго и в същото време ще виждате нотификация кога е време да спрете да гледате. Това става от менюто с настройки на мобилното приложение, като се предвидени две различни опции.  Първата от тях показва уведомлението директно върху видеото, което гледате, а другата ще изчака търпеливо да видите целия клип. Потребителите могат освен да избират времевия период на "Bedtime Reminder", но също да използват Snooze функцията и да отлагат временно нотификацията. Трябва да стартирате "Settings" и да изберете "Remind Me When It's Time For Bed" слайдера, за да стартирате или изключите функцията. Когато я активирате ще видите поле, в което да въведете предпочитания от вас период за сън и да си починете от YouTube.   Още от Digital: YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете
как да
Как да излезем лесно от FullScreen видео в YouTube за Android (Видео)
Как да излезем лесно от FullScreen видео в YouTube за Android (Видео)
Google експериментират с нова жестова функция, която ще позволи с плъзгане на пръста към долната част на екрана да излизате от активни клипове във "FullScreen" режим в YouTube. Компанията провежда финални тестове и някои потребители имат достъп до новата опция. В момента е необходимо да кликнете върху екрана, за да отворите видео плейъра, а след това да изберете квадратната икона за изход от "FullScreen" в долния десен ъгъл на YouTube. Интеграцията на новата функция ще улесни навигацията в услугата, като спести излишни кликвания върху дисплея. Актуализираният интерфейс ще позволи с плъзгане на пръста в долната част навсякъде във видео клипа да излизате от "FullScreen" и да минимализирате прозореца. Старият метод за навигация ще продължи да работи и след ъпдейта, но вече ще разполагаме и с допълнителна възможност да спираме клиповете на цял екран в YouTube от смартфоните с Android.  За допълнително улеснeние може да използвате "Back Gesture" функцията в Android 10, за да спрете "FullScreen" с плъзгане на пръста назад върху екрана.     Все още няма яснота кога можем да очакваме официалната премиера на опцията за излизане от видео на цял екран в YouTube с движение в долната част на екрана. Google вероятно няма да се нуждаят от много време, за да са готови с ъпдейта.  Няма да се налага да инсталираме външен ъпдейт, тъй като профилите ни ще бъдат актуализирани автоматично от сървърите на компанията, съобщава AndroidHeadlines. Google ще ни информират с уведомление, когато функцията е достъпна за устройството ни. Собствениците на Google Pixel 4 дори могат да управляват съдържанието в YouTube без дори да се налага да докосват самия дисплей. Това е възможно на функцията "Motion Sense". Засега, обаче тази иновация е ограничена единствено за моделите с бранда Pixel.  Последните ъпдейти на YouTube подобриха и други тъчскрийн функционалности в мобилното приложение за Android от началото на годината. Изглежда това ще продължи да бъде приоритет за компанията и в следващите версии на най-популярната видео услуга през 2020г.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
TikTok
TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
TikTok е сравнително нова платформа, която продължава да генерира впечатляващ успех особено сред най-младата аудитория. Приложението предлага възможност за създаване на кратки клипове с продължителност до 15 секунди, които лесно да споделите с приятели в социалните мрежи.  Най-голям интерес предизвиква възможността да разнообразите видео с подходящо аудио, за да се забавлявате по най-пълноценен начин. TikTok изглежда притежава всичко необходимо да продължат да бъдат световен феномен, който тепърва ще разширява влиянието си в световен мащаб.  За да го постигнат, обаче е необходимо освен да стимулират авторите на съдържание да бъдат креативни и да следят за качеството на публикациите. Подобни платформи обикновено привличат вниманието на акаунти, които разпространяват обидни нецензурни клипове, което може да предизвика неочаквания проблеми за TikTok.   Именно заради това разработчиците на приложението се опитват да създадат по-ефективни механизми, с които да гарантират най-доброто на своите потребители. От BusinessInsider сега ни информират за последните ограничения, които ще станат част от TikTok с цел да подобрят качеството на видео клиповете.     Според информацията TikTok въвеждат пакет от нови рестрикции, които ще ограничат достъпа на авторите на съдържание до определени парчета. За в бъдеще като фон за кратките клипове ще могат да се използват единствено песни, които попадат в каталога на Commercial Music Library.  Това е нова селекция от съдържание, която е съобразена с авторските права на изпълнителните. В него потребителите ще открият парчета, чиято интелектуална собственост позволява безплатен достъп до тях. Промяната ще засегне "верифицираните бизнеси и организации" с най-голямо влияние в приложението.  На практика изискванията ще им забранят свободния избор до разнообразния каталог от песни на TikTok. В противен случай клиповете, нарушаващи разпоредбите ще бъдат премахвани от приложението. Решението за авторите на съдържанието е да потърсят алтернативни методи, за да предоставят необходимите лицензи и да използват всички песни, които желаят във видео материалите си. Въпреки новите изисквания ще е възможно да се прикачват песни от другите саундтраци на потребителските профили в TikTok.   Oще от Digital: Moже ли Byte да има по-голям успех от приложението TikTok
YouTube
YouTube стартира онлайн филмов фестивал на 29 май
YouTube стартира онлайн филмов фестивал на 29 май
Възможностите за забавление по време на социална изолация могат да включват игри, гледане на филми и телевизионни шоута, както и работа с любимите приложения за смартфони. Със сигурност има доста начини, с които да убиете време и да се справите със скуката в домовете си. Постоянното правене на едно и също нещо, обаче само по себе си може да го направи досадно, особено след няколко дни, седмици или повече от месец. Google искат да ни предложат нещо различно и атрактивно, с което да ни гарантират още дълги часове забавление в интелигентните домове. За целта ще използват най-популярната видео услуга в интернет. Идеята е YouTube да се превърнат във виртуален домакин на онлайн филмов фестивал. Името на събитието ще бъде We Are One: A Global Film Festival. Виртуалният фестивал ще се проведе между 29 и 7 юни, като в продължение на десет дни ще ни осигурява безплатен достъп до много интересна селекция от продукции. Повечето от тях са ленти, които все още не са представени за масовия зрител и не се прожектират в киносалоните.     Любителите на киното с радост ще научат, че We Are One: A Global Film Festival ще предложи ексклузивно съдържание от над 20 от най-известните фестивали. Сред тях личат имената на The Berlin International Film Festival, Cannes Film Festival, Sundance Film Festival, Toronto International Film Festival, Tokyo International Film Festival, Tribeca Film Festival, Jerusalem Film Festival и Venice Film Festival. Организаторите на всеки от тях ще предоставят безплатен достъп на потребителите до пълнометражни и късометражни продукции, комедии, мюзикъли, документални филми и др. Конкретната програма все още не е известена, но ще бъде оповестена официално в следващите седмици. Можете да проверите актуалния афиш в страницата на фестивала в YouTube. Самото име We Are One: A Global Film Festival не е избрано случайно, тъй като иска да акцентира на възможността всички заедно вкъщи да се насладим на подбраната селекция от кино продукции на някои от най-популярните фестивали за кино в световен мащаб. Ако не успеете да отидете на кино можете да се наслаждавате на продукциите от своя дом.   Още от Digital: 4 нови начина за търсене в YouTube
DMCA.com Protection Status