Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
133 резултата за забавление
Google Play
Google Play вече показва броя на изтеглянията в резултатите от търсачката
Google Play вече показва броя на изтеглянията в резултатите от търсачката
Аndroid има две големи предимства пред iOS и това са възможностите за персонализация и по-разнообразната колекция от приложения в Google Play. Отвореният характер на платформата също така има и негативни проявления свързани със сигурността, тъй като iPhone са по-защитени смартфони от своите конкуренти. Независимо от различни подход на двете компании Google Play е ключов елемент от стратегията на Google в мобилната индустрия. Неслучайно търсачката в онлайн магазина е обект на постоянни софтуерни актуализации, съобщава AndroidHeadlines.   Google вече искат да ни помогнат в избора на подходящо приложение, като ни покажат броя на изтеглянията, които има в Google Play директно в резултатите от търсенията на потребителите. Тази информация ще се показва на третия ред в описанието на приложенията точно след актуалния рейтинг в Google Play. На пръв поглед това може да не звучи като голямо подобрение, но е функция която ще улесни откриването на съдържание. Google използват в резултатите три индикатора: K+, M+ и B+, които съответстват на хиляди, милиони и милиарди изтегляния.     Наличието на "+" символа след всяка цифра е част от системата на Google да обозначава приблизителни стойности на регистрираните изтегляния. Подобен индикатор е добро решение, тъй като ще позволи по-лесно да откриваме фалшиви версии на легитимни приложения. Положителните рейтинги на заглавия с милиони инсталации имат повече тежест от софтуер с хиляди изтегляния. Компанията вече е започнала да разпространява актуализацията, но ще са нужни дни да е достъпен за всички.   Имайте предвид, че индикатора за изтегляния няма да работи за приложенията, които вече сте дръпнали на смартфоните с Android, а само за нови активации. Първоначално не се предвижда интеграция на функцията за уеб версията на Google Play. Вграждането на индикатор за изтеглянията в самите резултати е полезен инструмент, който ще ни спести излишни кликвания при откриване на желаното съдържание. Така компанията продължава строгата политика към зловредните приложения.   Още от Digital: Кои са най-добрите приложения в Google Play за 2019г.
приложения
ТikTok представиха конкурент на Spotify и YouTube с името Resso
ТikTok представиха конкурент на Spotify и YouTube с името Resso
Oще в края на миналата година разбрахме, че TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso. Новото заглавие се очаква да се възползва от впечатляващия успех на своя предшественик и да се превърне в хит сред тийнейджърите. Разработчиците от ByteDance определят Resso като "социална платформа за стрийминг". С премиерата на заглавието от компанията ще опитат да откраднат част от потребителската база на популярни услуги като Spotify и YouTube, съобщава TechSpot.   Мобилното приложение има взаимства някои дизайнерски елементи от TikTok, сред които "Swipe-To-Skip" интерфейса и опциите за взаимодействие с популярното съдържание. Първото нещо, което ще забележите след като отворите Resso е, че автоматично се стартира музиката. След това потребителите са подканени да започнат да споделят текстовете на парчетата, да добавят коментари или да ъплоудват музиката, която харесват. Секцията за споделяне в Resso е организирана в интерактивни карти.   Всяка от тях може лесно да се сподели в Instagram Stories, като парчетата са допълнени от шетсекундни Vibe клипове, които се стартират във фонов режим и могат да се генерират от потребителите. Безплатната версия на Resso ограничава аудио качеството до 128Kbps. Собствениците на устройства с Android могат да платят $1.35 на месец, за да се наслаждават на 256Kbps аудио в приложението и да премахнат рекламите. Цената за устройства с iOS е $1.60. Resso вече достъпно в Азия, но се очаква да дебютира и в Европа.   Още от DIgital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
дронoве
Eто как изглeжда първият в света дрон способен на акрoбатичи скокове
Eто как изглeжда първият в света дрон способен на акрoбатичи скокове
Дроновете набират все по-голяма популярност с всяка изминала година и разнообразните им приложения постоянно се увеличават. Умните летателни апарати са подходящи не само за разнасяне на стоки, но също за системи за наблюдение, картографиране и разбира се за забавление. Компанията Drone Champions AG сега привлича вниманието ни с интересен дрон, който са кръстили "Big Drone". Въпреки името акцента не е в размерите, а във маневреността и възможността да се извършват различни акробатични движения от машината.     Oсновна причина за подвижността на "Big Drone" е олекотения корпус от въглеродни влакна. Рамката включва шест отделни рамена, които се простират навън от шасито и допринасят за аеродинамиката. В краищата на всяка от тях има чифт коаксиални ротори, като в централата част има седалка за един пътник. Не е необходимо присъствието на пилот, тъй като "Big Drone" е проектиран да се навигира от разстояние с дистанционно управление, съобщава NewAtlas. Дронът е създаден да популяризира видео играта Drone Champions League.     Идеята зад "Big Drone" е да демонстрира, че летателни апарати с подобни размери, които се управляват от дистанция могат да извършват всевъзможни сложни маневри. Тепърва ще се експериментира с допълнителни технологии, които да ускорят навлизането на първият пилотиран акробатичен дрон на пазара. Създателите на машината са доволни от настоящите резултати, но смятат, че могат да предложат дори още повече. Неслучайно вече предизвикаха интереса на лидера в екстремните спортове Red Bull към себе си.     Още от Digital: Три дрона, с които може да правите уникални снимки и видео клипове
мобилни устройства
Отчетоха рекорден трафик на интернет през 2019г.
Отчетоха рекорден трафик на интернет през 2019г.
Мобилните устройства отдавна не са лукс, а необходимост и имат важно значение за ежедневието на милиони потребители. Все повече хора притежават повече от един смартфон, което им предоставя още повече възможности да се забавляват, когато са в движение. Данни от анализ на SimilarWeb разкриват, че тези процеси са благоприятствали генерирането на 223 млрд. посещения на 100-те най-популярни сайта в интернет. Докладът обхваща календарната 2019г. и показва увеличение от 8% спрямо 2018г. и 11.8% от резултатите през 2017г.   Най-голям принос за горепосочените цифри има популярността на мобилните устройства и най-вече на смартфоните. Според анализаторите устройствата в тази категория са генерирали с 30.6% повече трафик през последните две години. Не е изненадващо, че тези трендове влияят на начина, по който използва десктоп компютрите, където водещите сайтове в интернет са отчели спад в посещенията от 3.3% през 2019г. Навлизането на смартфони с поддръжка на 5G технологията допълнително ще задълбочи тези процеси през 2020г.     Прави впечатление, че потребителите вече прекарват по-малко време в уеб сайтовете, независимо дали го правят от компютър или смартфон, предаде TechSpot. През последните години средната стойност за посещение на страница е не повече от 49 секунди. Съществуват разлики в съдържанието, което гледаме от различните устройства. Така например сфери като финанси, стрийминг и гейминг генерират по-голям трафик от компютрите. Анализаторите от SimilarWeb очакват отново да бъдат отчетени рекордни стойности на уеб трафик до края на 2020г.   Още от Digital: 7 начина да подобрим скоростта на мобилния интернет
Google Таngi
Google Tangi е приложение за снимане на 60-секунди клипове от смартфоните
Google Tangi е приложение за снимане на 60-секунди клипове от смартфоните
Името The Area 120 може и да не ви е познато, но това е дивизия на Google, която експериментира с разрaботката на иновативни приложения. Последният им продукт се казва Tangi и представлява видео приложение, предлагащо различни социални функции. Основната цел на Google Tangi е да позволи на потребителите да създават кратки клипове от смартфоните. Максималната продължителност е 60 секунди, като съдържанието е разделено в категории като "Art", "Cooking", "DIY", "Fashion", "Beauty", "Lifestyle" и др.       Потребителите разбира се могат да коментират видео клиповете и лесно да ги споделят със своите приятели в социалните мрежи. На този етап Google Tangi може да се използва единствено от устройствата с iOS, но се очаква скоро да бъде налично и за Android. Въпреки това съдържанието в Google Tangi е достъпно за всеки, който инсталира приложението по цял свят. Любопитен факт е, че името представлява комбинация от думите "TeAch aNd Give it", съобщава AndroidCommunity.     Официалното описание на Google за Tangi е онлайн общност, в която креативни потребители могат да се вдъхновят с нови идеи и да се свържат с други свои съмишленици. Специална функция с името "Try It" позволява да изпробвате нови неща и допринася за връзката между авторите на съдържание и техните последователи. Google Tangi все още е в начална фаза на разработка и все още не знаем кога да очакваме премиерата на приложението за Android.   Още от Digital: 9 нови приложения на Google, които си заслужава да пробвате
YouTube
YouTube спират класическия десктоп интерфейс през март
YouTube спират класическия десктоп интерфейс през март
YouTube e обект на постоянни ъпдейти от страна на Google, които промениха значително интерфейса на услугата. През последните месеци видяхме премиерата на нова секция за коментари, както и на масовото разпространение на "Dark Mode" режим. Следващата стъпка в модернизирането на видео платформата е спирането на класическия интерфейс на YouTube. Това ще се случи в следващите няколко седмици, предаде Engadget.      Toва означава, че преди края на следващия месец няма да имате достъп до старата визия на услугата. Припомняме ви, че дизайнерския език "Material Design", който се използва и от други продукти на Google бе представен в уеб версията на YouTube през 2017г. Въпреки постоянните актуализации всеки от потребителите досега можеше да избере дали да използва новия дизайн или да продължи да използва класическата визия на услугата.   Още преди края на март тази функция вече няма да е достъпна и ще трябва да се задоволите с модерната визия на платформата. Ако все още използвате класическия интерфейс очаквайте скоро да видите нотификация, която съобщава за промените. Уведомлението ще е допълнено и от "Switch To The New You Tube" бутон, с който бързо и лесно да преминете към новият дизайн. Спирането на класическият дизайн е провокирано от факта, че все по-малко хора го използват.   Още от Digital: 12 любопитни неща за YouTube, които може би не знаете
ТikTok
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
TikTok продължава да се радва на впечатляващ успех и се превърна в едно от най-популярните приложения за смартфони през 2019г. Разработчиците на заглавието от китайската компания ByteDance не спират да ъпдейтват заглавието с нови функционалности. Сега разбираме, че компанията е успяла да сключи лицензионно споразумение с Merlin за използване на съдържанието им в TikTok. Всъщност това е музикална агенция, която представлява хиляди независими лейбъли по цял свят.   Колекцията от музика включва милиони парчета на десетки хиляди изпълнителни. Сделката позволява целият каталог на Merlin да се използва свободно от потребителите на TikTak навсякъде, където приложението е достъпно за изтегляне. Споразумението ще има ключово значение за ByteDance в опита им да превърнат своята платформа в сериозен конкурент на Spotify, Apple Music и Amazon Music. Aнализаторите споделиха, че това е първата сериозна сделка за лицензионни права на TikTok.     Приложението позволява да се заснеме кракто видео и музиката, която допълва кадрите има важно значение за крайния ефект. Възможността потребителите да използват парчетата на десетки хиляди изпълнители от каталога на Merlin със сигурност ще ги накара да прекарват повече време в TikTok. Следващата логична стъпка е разработчиците на приложението да постигнат сходни лицензионни споразумения и с най-големите звукозаписни компании в индустрията, а именно Sony Music, Warner Music и Universal Music.   Още от Digital: Как да изтеглим клипове от TikTok от смартфон или компютър
JBL Reflect Eternals
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
JBL Reflect Eternal са аудио слушалки, които се зареждат от соларни панели, докато ги използвате
Безжичните слушалки продължават да са един от най-търсените аксесоари от собствениците на смартфони. В момента  може да откриете разнообразие от модели на водещите брандове. Един от малкото недостатъци на този тип продукти е, че се налага често да ги зареждате. Harman искат да сложат край на този недостатък и вече са стартирали интересна кампания в сайта на Indiegogo, с която събират финансиране за уникален прототип с името JBL Reflect Eternal. Идеята е да не се налага да зареждате аудио слушалките.     За да постигнат този ефект дизайнерите на компанията планират да използват соларни панели, които са вградени в JBL Reflect Eternal. На практика това означава, че ще се зареждат от околната светлина, докато се забавлявате с любимите си парчета. Успоредно с това ще получите оптимално аудио качество, което сте свикнали да очаквате от бранда JBL. От компанията са избрали Exeger Powerfoyle материала за аудио слушалките, който вече намира място в някои безжични клавиатури на Logitech, съобщава TechSрot.   Според официалните данни oколо 90 минути на пряка слънчева светлина ще осигури 69 часа за слушане.  JBL Reflect Eternal ще могат да се заредят със стандартен USB кабел, което ще осигури около два часа време за любимите парчета с едва 15 минути захранване в електрическата мрежа. Свързването на периферни устройства ще е максимално лесен процес благодарение на поддръжката на Bluetooth 5.0. Продажбите ще стартират през следващата година като препоръчителната цена на пазара ще бъде $165.     Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
Huawei Music
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Услугата Huawei Music вече е достъпна в Европа
Китайският производител продължава да работи усилено, за да редуцира своята зависимост от Google. Oт Huawei искат да създадат собствена алтернатива на всяко едно приложение на технологичния гигант. Причината е, че компанията няма право да използва Android и Google Play в новите си устройства, което доведе до появата на дигиталните услуги HMS. Приложенията от този пакет ще бъдат предварително инсталирани на смартфоните, които продават, но са обект на безпрецедентните търговски санкции.   Сега разбираме, че Huawei искат да накарат повече потребители да изпробват музикалната им услуга. Именно заради това Huawei Music вече е достъпна и сред европейските държави, съобщава GizChina. Услугата е достъпна на много езици и предлага разнообразен каталог от съдържание, като компанията постоянно увеличава броя на предлаганите парчета. Основният вариант да изпробвате сами възможностите на Huawei Music е да сте притежател на смартфон с логото на Huawei или част от Honor бранда на компанията   Разбира се има как да изтеглите приложението на устройство с Android на други производители. За да го направите трябва да посетите официалния уеб сайт на услугата и да инсталирате Huawei Music на своето устройство. Потребителите могат освен да слушат музика, да създават плейлисти с предпочитания песни, да стартират радио станции, да изтеглят песни за слушане в офлайн режим и много др. В заключение ще отбележим, че абонамента към Huawei Music струва €9.99 на месец.   Още от Digital: 6 уеб сайта, които предлагат музика с високо качество
YouTube
Youka е уеб сайт, който позволява да създавате караоке версии на песните от YouTube клиповете
Youka е уеб сайт, който позволява да създавате караоке версии на песните от YouTube клиповете
Много любители на музиката обичат да се забавляват с караоке. Ако и вие сте един от тях вероятно ще се зарадвате да научите за Youka. Всъщност това е уеб сайт, който ще ви позволи да се забавлявате по вълнуващ начин със своето хоби. Тази страница позволява да създадете караоке версии на всяко видео в YouTube. Единственото условие е текста на парчетата да бъде наличен онлайн. Името Youka представлява съкращение от "YouTube To Karaoke", предаде TheExpressTribune.   Самият уеб сайт работи като използва компютърни алгоритми за разделяне на вокалите от музиката в парчетата, които слушате. След това остава само да се добавят текстовете. Youka е страница разработена от Анди Байо, който потвърди, че платформата му функционира с помощта на Spleeter. Услугата се грижи за разделяне на вокалите, като друго предимство на Youka е, че платформата е достъпна на 108 различни езика, което определено е доста впечатляващо постижение.     Youka предлага възможност да слушате караоке версия на дадена песен без вокали, като чувате единствено инструменталите. Другият вариант е да изберете "А Капела" режима, който акцентира изцяло върху вокалите. Услугата е в бета фаза на разработка, но въпреки това е достатъчно бърза и ефективна, като работи на практика с всяко видео в YouTube. Създателят на Youka търси допълнително финансиране да развива проекта, но също така планира да "отвори кода" на страницата за външни разработчици и потребители.   Още от Digital: YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
TikTok
 Родителите вече ще могат да определят колко време децата им да използват TikTok
Родителите вече ще могат да определят колко време децата им да използват TikTok
ТikTok продължава да набира все по-голяма популярност особено сред най-младите потребители. Още в края на миналата година приложението TikTok вече бе изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Разработчиците от ByteDance тестват много нови функционалности, които да накарат потребителите да отделят повече време в своите акаунти. Сега разбираме за интеграцията на инструмент, който ще позволи на родители да имат повече контрол над своите деца, които използват активно TikTok от смартфоните с Android, съобщава USAToday.   Новата функция се казва "Family Safety Mode" и предлага възможност родителите да свържат акаунтите си в приложението с тези на децата си .След като го направят могат да въвеждат времеви лимит, с който да ограничат използването на TikTok в рамките на денонощието. Това може да стане от раздела "Screen Time Management". Със сигурност интеграцията на тази функция е добра новина за родителите, тъй като ще им позволи лесно да контролират децата, които прекарват твърде много време с TikTok от смартфоните.   Функцията "Family Safety Mode"  също така е полезна и за ограничаване на хората, които могат да изпращат съобщения към съответния акаунт. Родителите могат дори да спрат напълно "Direct Messaging" в приложението, както и да въвеждат рестрикции за съдържанието, което виждат децата им. Успоредно с това TikTok стартираха и видео серии в приложението с името "You Are In Control", с които запознават аудиторията как да го използват по най-забавния и сигурен начин. В следващите седмици "Family Safety Mode" ще е достъпна за всички потребители.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
Apex Legends
ЕА потвърдиха, че разработват мобилна версия на Apex Legends
ЕА потвърдиха, че разработват мобилна версия на Apex Legends
Все повече потребители използват смартфоните, за да се забавляват с игри. Тази тенденция не остава незабелязана от водещите разработчици. Според статистическите данни на Newzoo през последната година 46% от всички приходи в индустрията са от мобилни устройства. В момента има над 3.2 млрд. активни смартфона на пазара, в сравнение със 50 млн. продадени Xbox One, повече от 102 млн. PlayStation 4 и около 53 млн. конзоли Nintendo Switch, съобщава Engadget.     Неслучайно вече видяхме адаптации на култови заглавия от конзолите за водещите мобилни платформи. Добър пример в това отношение е Call Of Duty Mobile, разработена заедно от Аctivision и Tencent. Сега разбираме, че EA също искат да последват примера им като представят версия на Apex Legends оптимизирана за устройствата с Android и iOS. Компанията работи с китайски партньор и ще се опита да привлече вниманието на геймърите в многолюдната държава.     Решението им не е изненадващо, тъй като в момента има над 604 млн. потребители в Китай, които използват смартфони, за да играят. Ако добавим и колко популярен е шутъра спокойно можем да кажем, че мобилната версия на Apex Legends ще се превърне в хит. Все още не разполагаме с детайли за интерфейса, както и кога ще бъде официалната премиера. ЕА ще oпитат да превърнат китайския пазар в поредния сериозен източник на приходи.   Още от Digital: Най-добрите видео игри за 2019г.
Google Photos
Google Photos тестват премиум услуга за автоматично принтиране на снимките ни
Google Photos тестват премиум услуга за автоматично принтиране на снимките ни
Google Photos e едно от най-добрите приложения на компанията и предлага неограничено място за съхранение на снимките от смартфоните. Популярната услуга също така привлича вниманието на потребителите и с възможността да принтират своите изображения на хартиен носител. Това е доста полезна опция, позволяваща например да направите албум с твърди корици със снимки от рожден ден или друг семеен празник. Вече са започнали тестове с още едно специално предложение в Google Photos, съобщава CNet.     От компанията експериментират с нов абонамент към услугата, който струва $8 месечно и позволява да принтирате 10 избрани снимки направени през последните 30 дни. Потребителите също така разполагат с възможността да редактират изображенията преди да се премине към отпечатването им. След като сте готови със селекцията от Google обещават да ви изпратят обратно 4х6 инчови хартиени копия на подбраните снимки. Собствениците на смартфони ще могат да избират между три различни категории.     Това са "Мost People And Pets", "Mostly Landspaces" и "A Little Bit Of Everything". След като направите своя избор алгоритмите на Google ще подберат най-атрактивните снимки в категорията. На този етап функцията се тества в профилите на ограничен брой потребители. Компанията се нуждае от повече време, за да изпипа целия процес и да провери дали собствениците на смартфони проявяват интерес към идеята. Принтирането на снимките от Google Photos също така е подходяща идея за подарък.   Още от Digital: Как да активираме новите функции за редактиране на снимки в Google Photos
Byte
Създателят на Vine представи конкурент на TikTok с името Byte
Създателят на Vine представи конкурент на TikTok с името Byte
Тwitter предизвикаха голям интерес сред потребителите с премиерата на приложението Vine, което oфициално бе спряно през 2017г, Това заглавие позволяваше на потребителите да направят забавни клипове с дължина от максимум шест секунди и да ги споделят онлайн. Съоснователят на Vine, Дом Хофман вече работи над нов проект, който от месеци се намира в бета фаза, но вече е достъпен за масовия потребител. Новото приложение се казва Byte и ще има нелеката задача да наследи Vinе.     Aко искате да изпробвате заглавието ще ви съобщим, че Byte вече може да се изтегли безплатно от Google Play и App Store. Първото нещо, което трябва да споменем е, че лимита от шест секунди за продължителност на клиповете не е променен. Потребителите ще имат достъп и до стандартни социални функции, като Explore страница, нотификации и профили. За да стартирате видео използвате камера приложeнието на смартфона или можете директно да записвате от Byte.     Byte позволява да се логнете със своя Google или Apple акаунт. След това трябва да изберете собствено потребителско име и снимка за акаунта ви. Секцията "Home" представлява хъб с вертикално заснети видео клипове, които се стартират във "Fullscreen" режим. Другите категории на приложението включват "Search", "Your Mix" и "Latest". Можете да използвате и допълнителна опция да откривате съдържание в Byte, разделено в категории като "Comedy", "Animations", "Pets" и др.   Oще от Digital: Как да настроим Android приложенията да се обновяват ръчно или автоматично
роботи
Robosen T9 e робот, който може да се трансформира
Robosen T9 e робот, който може да се трансформира
Модерните играчки използват разнообразни технологии, за да привлекат интереса на потребителите. Едва ли е изненадващо, че един от най-продаваните продукти в този сегмент са роботите, които наподобяват героите от "Transformers". Компанията Robosen също се възползва от тяхната популярност с премиерата на уникалния Robosen T9. Това е първият интелигентен робот, който може да възприема различни форми, съобщава TheVerge.     Самата играчка е тегло от 1.45 килограма и разполага с 22 серво задвижвани мотора, които позволяват да ходи, да скочи, да танцува и др. Бъдещите собственици на Robosen T9 ще могат да програмират собствени жестове и действия, които да извършва работа. Управлението става изцяло от тъчскрийн джойстик, оптимизиран за смартфони и таблети. Приложението предлага и поддръжка на гласови команди.     Частите на корпуса са разположени по такъв начин, че лесно да ускорят трансформацията между кола и робот. Robosen T9 e продукт, който се разработва в продължение на девет години и се състои от над 3000 различни компонента. Тялото е едновременно леко и издръжливо. Опцията да настройвате сами движения и звуци на робота е уникална. Цената е $500, като продажбите стартират през лятото.   Още от Digital: Технологиите с изкуствен интелект и виртуална реалност ще направят роботите по-евтини и по-добри
смартфони
Как да изтегляме безплатно приложения за iPhone от App Store
Как да изтегляме безплатно приложения за iPhone от App Store
Аpp Store предлага разнообразна колекция от мобилни приложения, с които да се забавлявате от своите смартфони. Най-добрите заглавия са платени, но също така може да намерите множество предложения, които са безплатни за изтегляне.   Откриването на подобни приложения в App Store е лесна задача и изисква няколко кликвания. За целтра трябва да отворите App Store от своето устройство и да следвате няколко прости стъпки.    Ето и как да го направите, според BusinessInsider:   1. Отворете App Store.     2. Въведете в търсачката името на приложението, което искате да инсталирате. 3. Можете и да използвате разделите в долната част на екрана като "Games" и "Apps", за да откриете каквото ви трябва. 4. За да видите списък с безплатните заглавия трябва първо да кликнете върху "Apps". 5. Скролнете до секцията "Free Apps" и изберете "See All".     6. В дясната част до всяко име ще видите цената, когато заглавието е платено. 7. Ако приложението е безплатно кликнете върху "Get" бутона. 8. Трябва да потвърдите самоличността си със своето Apple ID. Можете да го направите още с Touch ID или Face ID.     Имайте предвид, че "Оpen" означава, че съответното заглавие вече е изтеглено на устройството ви. Ако кликнвте върху бутона ще го стартирате автоматично.  В същото време иконата с облаче е индикация, че притежавате даден софтуер, т.е вече сте го купили. Натискането върху името на дадено приложение ще ви покаже повече информация за него, както и бутон за изтегляне.   Още от Digital: Какво да направим ако дисплеят на iPhone не работи