Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
52 резултата за електрически автомобили
електрически автомобили
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Техническият екип на Volkswagen от месеци се подготвяха усилено, но вече успяха да подобрят рекорда за най-бърза обиколка на автомобил, който не отделя вредни емисии на легендарната писта Nürburgring-Nordschleife. Това постижение е направено с електрическия Volkswagen ID.R  Сега компанията се похвали, че по време на обиколките на състезателното трасе е поставен още един рекорд. VW ID.R е постигнал обиколка от 6:05.336 минути при рекордно ниска консумация на енергия от 24.7kWh.   Пилот на електрическия автомобил при подобряването на рекорда във 20,8-километровото "Green Hell" трасе e Ромейн Думас. Oфициалните данни свързани с тестовете на VW ID.R също така показват, че по време на обиколките той е бил подложен на центробежни сили при преминаване на завой, равняващи се на три и половина пъти повече от теглото му. Бордовите инструменти нa 500-kW (680-PS) ID.R прототипа са отчели максимални стойности от 3.49g, съобщава Engadget.     Резултатите на VW ID.R са по-бързи от тези на Porsche 911 GT3 при 25% по-ниска консумация на енергия, твърдят от Volkswagen. Модерните системи на автомобила са възстановили 9.2% от изразходваната енергия на една състезателна обиколка. Компанията е използвала модифициран генератор, който е екологичен и използва глицерин с "почти нулеви" вредни емисии вместо бензин. VW продължават да работят над технологията и се надяват по-скоро да я използват в серийните си автомобили на пазара.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Вече ви информирахме, че BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV. Компанията не крие амбициозните си планове да се превърне в лидер в този сегмент. BMW са осигурили солиден бюджет, който ще бъде инвестират в новата им генерация EV автомобили от висок клас. Един от финансираните проекти включва и името на известния германски композитор на филмова музика, Ханс Цимер. Той е работил в популярни продукции като Interstellar, Inception, The Dark Knight Trilogy, 12 Years a Slave, Blade Runner 2049 и др.     Неговата роля е да създаде звука на следващото поколение от електрически автомобили на компанията. Това е необходимо, тъй като EV моделите за разлика от традиционните бензинови и дизелови двигатели са почти безшумни. Ханс Цимер ще си партнира заедно с аудио специалиста на BMW, Ренцо Витале в композирането на най-подходящите звуци за предстоящата серия EV автомобили не германския производител. Това е част от иновативната платформа "BMW IconicSounds Electric" на компанията, съобщава TheVerge.   Ханс Цимер (вдясно)   От една страна компанията иска да накара автомобилите им да звучат максимално естествено, докато преминавате през улиците на големите градове. В същото време BMW желаят да придадат различен звук на всеки свой електромобил, за да го отличава от останалите и да му създадат собствена индивидуалност.  Футурустичният BMW  Vision M Next ще се превърне в първия автомобил на компанията, който ще се възползва от креативния проект на BMW и популярния композитор на филмова музика.   Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили  
Google Maps
Google Maps вече ще ни показва зарядните станции за електромобили
Google Maps вече ще ни показва зарядните станции за електромобили
Eлектрическите автомобили стават все по-популярни и търсени сред потребителите по цял свят. Водещите компании постоянно тестват нови технологии, с които да удължат пробега им, за да ги направят дори още по-атрактивни за своите клиенти. Един от проблемите пред EV автомобилите е, че откриването на станция за зареждане може да се окаже доста трудна задача. Ако и вие сте собственик е добре да знаете, че Google Maps вече предлага бързо, лесно и удобно решение, съобщава BGR.   Популярната услуга за навигация вече ще включва в реално време информация за станциите за зареждане на електрически автомобили директно от функцията за търсене. Компанията потвърди, че вече разпространява ъпдейт, както за десктопите, така и за смартфоните с Android и iOS. Предвидена е и интеграция на Android Auto. За да се възползвате от функцията е необходимо единствено да въведете заявката "ev charging stations" във вградената търсачка на Google Maps, за да получите актуалните резултати.      След това ще получите детайлна информация за станциите, които се намират в близост до вас, но също с колко терминала със зареждане разполагат, къде се намират на картата и колко бързо могат да захранят батерията на автомобила. Социалните алгоритми на Google Maps ще ви показват най-релевантните коментари и отзиви на други потребители при избора на подходящо място да заредите. Компанията ще продължи да работи със своите партньори, за да подобрява допълнително новата функция.      Oще от Digital: Как да планирате пътуванията си с Google Maps
Lotus
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus проявяват голям интерес към електрическите автомобили и са започнали тайно работа върху нов модел от премиум сегмента. Самият проект засега носи кодовото име "Omega" и се ръководи лично от новия собственик на компанията, Geely. Китайският производител придоби контролния пакет акции на Lotus в началото на миналата година. Концепцията е предстоящия суперавтомобил да има електрически двигател с мощност от 1000 конски сили, съобщава TechSpot.      По този начин Lotus Omega ще се превърне в най-скъпия, най-луксозния и най-добрия автомобил в 70-годишната история на компанията досега. Разработката на предстоящия модел се извършва в централата на компанията в Норфолк от специален екип дизайнери и инженери на Lotus. Конкретните детайли за визията и спецификациите на електрическия суперавтомобил все още не са известни. Ако всичко върви по план ще видим първия прототип на Lotus Omega през следващата година.      Официалната премиера на пазара ще стане факт в началото на следващото десетилетие. Lotus ще произвеждат лимитирана серия на предстоящия модел. Цената се очаква да е внушителна за този сегмент и да е от порядъка на €2.2 млн. Все пак Lotus Omega е един от най-важните проекти в историята на компанията и цели да създаде конкурент на модели като McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Bugatti Chiron. Премиерата може да промени баланса на силите в този сегмент.    Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Volkswagen
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Германският производител подготвя премиерата на нов електрически автомобил, който се разработва като конкурент на популярния Tesla Model 3. Oсновното предимство на модела ще е факта, че ще се продава на осезаемо по-достъпна цена. Според първоначалните данни електрическият автомобил на Volkswagen ще дебютира на европейския пазар на цена от €20 хил., Toва е с приблизително €10 хил. по-ниска стойност, в сравнение с Model 3, предаде Engadget.    Плановете на Volkswagen предвиждат да се произведе серия от 200 хил. бройки на новия модел, които ще бъдат произведени и сглобени в три фабрики на компанията в Германия. В следващите дни предстои важна среща на борда на директорите на компанията, на която ще се обсъжда специално премиерата на новия електрически автомобил. За съжаление все още не знаем какво ще бъде името на автомобила, след като дебютира на пазара.     Volkswagen също така вече са сключили партньорство с корейския производител SK Innovation за доставка на батерии, както и с Ford. Двата автомобилни гиганта имат амбициозни планове заедно да разработват самоупраяляващи автомобили и сътрудничеството им в EV сегмента е само началото. Очаква се сложния процес на преминаване от дизелови и бензинови автомобили изцяло към EV модели да бъде финализиран до 2020г.   Oще от Digital: Volkswagen I.D Vizzion е самоуправляващ автомобил, който няма волан, педали и скоростен лост
Aston Martin Rapid E
Първият електрически автомобил на Aston Martin ще има два двигателя с мощност от 602 конски сили
Първият електрически автомобил на Aston Martin ще има два двигателя с мощност от 602 конски сили
Aston Martin официално потвърдиха, че планират да представят първия си автомобил с електрически двигател през 2019г. Самият модел ще се казва Rapide E и сега разбираме малко повече детайли за техническите му характеристики. Плановете на компанията предвиждат да бъде произведена лимитирана серия на модела. Първата концептуална версия на Rapid E бе представени преди четири години, но чакането за феновете на английския производител определено си заслужава.    Според последните данни електрическия автомобил ще предложи максимална мощност от 602 конски сили, която ще се гарантира от два отделни EV агрегата, съобщава DigitalTrends. Базовата версия ще предложи 5.9-литров V12 двигател и литиево-йонна батерия с капацитет от 65 вата. Компанията обещава около 320 километра пробег преди да се наложи да заредите отново Rapide E. Автомобилът също така ще има 800-волтова електрическа система, която ще ускорява захранването с енергия.   Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от четири секунди, a максималната скорост ще е около 250 км/ч. Лимитираната серия на луксозното возило ще е от 155 бройки. Това ще е само първият модел от нова серия EV автомобили на компанията, които ще са част от бранда Lagonda. Аston Martin възнамеряват да ги произвеждат в своя фабрика, която е разположена в Уелс. Допълнително ще научим повече за възможностите на Rapid E.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
електрически автомобили
Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Водещите производители постепенно насочват стратегията си изцяло към автомобилите, които се задвижват от електрически двигатели. Усилията им в тази насока ще предизвикат сериозен ръст в броя на моделите, които се продават в EV сегмента в следващите години. Някои от най-големите имена в индустрията вече изразиха увереност скоро да започнат да произвеждат единствено EV автомобили, за сметка на традиционните предложения с бензинови и дизелови агрегати. Предимствата на тази стратегия са многобройни и носят полза, както за компаниите, така и за потребителите, предаде Digitimes.   От една страна електрическите автомобили са по-безопасни за околната среда, а от друга могат да се произвеждат на осезаемо по-ниски цени. Конкуренцията в тази пазарна ниша ще стимулира разработването и навлизането на много модерни технологии. Aнализаторите смятат, че навлизането на повече платформи за смарт мобилност ще позволи още след пет години в Европа електромобилите да се продават по-изгодно от бензиновите/дизелови модели. В момента батериите са около 40% от цената на EV автомобилите, като 1kWh струва около $222, но ще спадне до под $100 до края на 2022г.     Всички тези процесори ще се разгърнат и на другите континенти, но ще е необходимо малко повече време. Прогнозите на специалистите са, че в периода между 2022-2025г. ще започне масово да се усеща навлизането на електрическите автомобили. По този начин ще се създаде нужната основа, която ще предизвика и следващат голяма революция в публичния транспорт, а именно самоуправляващите автомобили. В голяма степен технологиите, които използват EV моделите за няколко години ще еволюират и ще преврънат тези модели в неизбежна реалност за масовия потребител.   Още от Digital: Oчаква се бум в продажбите на електрически автомобили до 2020г.
VW
Volkswagen и Renault ще представят услуги за споделен превоз с електромобили до края на 2019г.
Volkswagen и Renault ще представят услуги за споделен превоз с електромобили до края на 2019г.
Volkswagen и Renault разкриха плановете си да предложат на своите клиенти услуги за споделяне на електрически автомобили. По този начин компаниите се надяват да насърчат "устойчивата мобилност" големите градове. Германският производител потвърди, че възнамерява да стартира собствена услуга базирана на платформата VW We в Германия през 2019г. Ако всичко върви по план компанията ще разшири достъпа до нея в Северна Америка, Азия и други европейски страни "най-рано" през 2020г.    Oт Renault проявяват голям интерес към услугите за споделен превоз с електрически автомобили. Компанията дори планира да стартира подобна платформа по улиците на Париж още през септември 2018г., информира Engadget. Втората стъпка от този проект предвижда създаването на отворена работна група, която да обсъди възможностите за интегриране на "нови модерни услуги за транспорт" в големите градове във Франция. За целта ще се използва C40 мрежата на компанията.    Припомняме ви, че тя обхваща над 100 различни града и има за председател кмета на Париж, Ан Идалго. Много е вероятно и другите големи производители на електрически автомобили да последват техния премиер и да предложат на клиентите си подобни услуги. Навлизането на подобни платформи ще намали разходите, но също така ще допринесе за намаляване на вредните емисии в атмосферата. Остава да видим дали идеите на Volkswagen и Renault  ще се реализират в срок.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до 5 години
електрически автомобили
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Eлектрическите автомобили представляват бъдещето на индустрията и с всеки месец се радват на по-голяма популярност сред потребителите. Един от основните проблеми, пред който са изправени производителите на модели в този сегмент са батериите. Компаниите тестват различни идеи как да удължат капацитета им, но също и да се справят с факта, че те са твърде скъпи, а в определени моменти могат да са опасни за пътниците.   Необходимо е разработването на по-евтина алтернатива, която в същото време е и по-лесна за производство, съобщавa DigitalTrends. Съчетанието между тези характеристики ще острани настоящите проблеми пред батериите и ще направи EV автомобилите още по-атрактивни. Екип от специалисти на компанията XNRGI работят над интересно решение на проблема с технологияте Powerchip и богато портфолио от патенти.     XNRGI създават 3D структура от литиеви 12-инчови дискове, съдържащи над 160 млн. микроскопични пори. Като външен слой се поставя специална повърхност от съединения, които нямат проводникови свойства. Вътрешното покритие е от метал и съхранява електричеството. Крайният резултат са прототипи, които са по-безопасни, но също така по-евтини за производство и иамт със 70% пъти повече площ, отколкото 2D батериите.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bridgestone
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Електрическите автомобили набират все по-голяма популярност и вече са основен приоритет за най-големите производители. Инженерите им се надпреварват с различни идеи, които да увеличат максимално пробега им, както и да ги направят по-безшумни. Bridgestone представиха официално новия представител на своята популярна серия Turanza, който има потенциала да помогне за постигането на втората цел. Пълното име на гумите е Bridgestone Turanza Quiet Track.   Както наименованието подсказва са разработени с идеята да минимализират звука, който възниква при триенето с пътното платно. За да постигнат този ефект от Bridgestone са променили изцяло структурата на гумите и начина, по който повърхността им си взаимодейства с настилката, съобщава Wired. По този начин водачите на електрически автомобили почти няма да чуват нищо, докато се придвижват и могат да фокусират вниманието си изцяло върху пътя пред себе си.     Компанията не е променяла химичния състав на гумата, а покритието във външната част, за да спре ненужния шум. Tака например Bridgestone използват няколко тънки надлъжни канали и множество по-малки, които са разположени диагонално. Ориентацията на страничните канали се оказва ключова, тъй като не позволява на въздуха да се компресира и респективно да издава добре познатия звук. Цената на една бройка на Bridgestone Turanza QuietTrack е $133.   Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
Mercedes
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Германският производител вече потвърди желанието си да се присъедини към набиращата все по-голяма популярност надпревара Formula E. Oт компанията зарадваха нетърпеливите си фенове с официалната премиера на първия си болид за състезанията от календара на Formula E. Самият модел се казва Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 и се захранва изцяло от електрически двигатели. Максималната мощност по време на квалификациите ще е 340 к.с.     В същото време тази стойност при нормален режим на шофиране е 272 к.с, като при активиране на Attack режима на болида се увеличава до 306 к.с, съобщава Engadget. Според официалните данни Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 е оборудван с 52kWh батерия и е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за 2.7 секунди. Първият електрически болид на  Mercedes-Benz може да се движи в продължение на45 минути без да се наложи зареждане и има максимална скорост от 280 км/ч.     По този начин компанията се превръща в седмия бранд потвърдил участие в следващия сезон на Formula E след  Audi, BMW, Citroën, Mahindra, Nissan и Jaguar. Официалният старт ще е на 15 декември, като всички болиди ще имат еднакви шасита, които са произведени от Dallara и сходни технически характеристики. В следващите месеци предстоят допълнителни тестове на Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01, които да го подготвят максимално за дебютния сезон във Formula E.     Oще от Digital: Moже ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Daimler
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler възнамеряват да се превърнат в глобален лидер в сегмента на електрическите автомобили. Германският концерт предвижда впечатляваща инвестиция, която да ускори амбициозните им планове. Плановете на Daimler предвиждат да бъде отделен финансов капитал в размер на €20 млрд. за покупка на батерии за електрически автомобили. Тази сума ще бъде изразходвана за тази цел до края на следващото десетилетие. Така компанията ще си осигури нужния капацитет за бъдещите си хибриди и електромобили.   Все още се пазят в тайна имената на доставчиците, които ще получат поръчките за доставката на батериите за ЕV автомобилите на Daimler. Oт Reuters все пак припомнят, че германския концерн вече подписа договори за сътрудничество с производители като SK Innovation, LG Chem и Contemporary Amperex Technology (CATL). Стратегията на компанията предвижда изграждането на мащабна мрежа от фабрики за производство на батерии  не само в Германия, но и в други страни по целия свят.      Daimler вече са в напдреднала фаза на изграждане на подобни съоръжения в Пекин, Бангкок и САЩ. Oчаквa се Mercedes-Benz EQ, който ще видим през 2019г. да има батерия, съдържаща 60% никел, 20% манган и 20% кобалт. Бъдещите версии на автомобила, обаче вече ще разполагат с модули, които имат 80% никел, 10% манган и 10% кобалт. Крайната цел е производството на батерии, чиито химичен състав не включва никакъв кобалт, но ще са необходими години преди Daimler да могат масово да ги създават в своите фабрики.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
Mazda
Mazda ще произвеждат само електрически автомобили от 2030г.
Mazda ще произвеждат само електрически автомобили от 2030г.
Маzda официално потвърди, че възнамерява постепенно да се откаже от бензиновите и дизеловите двигатели. Компанията планира всеки един автомобил, който произвежда до 2030г. да се захранва от електричество. Около 5% от моделите тогава ще попадат в т.нар. "All-Battery Electric Devices (EVs). Японският производител е поредното голямо име в индустрията, което предприема подобни мерки, за да допринесе за намаляването на вредните емисии в атмосферата.    Стратегията на компанията предвижда още сериозни инвестиции във фабриките им за разработване на нова генерация батерии за EV автомобили. Инженерите на Mazda вече работят над нов модел, чиято премиера се очаква да стане факт през 2020г. Въпросният автомобил ще демонстрира нагледно предимствата на следващото им поколение мощна батерия, информира Reuters. От Mazda проявяват сериозен интерес и към хибридите, които се радват на голяма популярност на пазара.     Японският бранд е отворен и към идеята да си партнира с другите производители в процеса на електрификация на цялото им портфолио. Маzda ще търсят различни начини, с които да диференцират бъдещите си модели от конкурентите им на пазара и да предложат нещо уникално на потребителите. Допълнително ще разберем повече за стратегията на Mazda в индустрията, както и за имената на първите им модели, които се захранват от батерии и електрически двигатели.   Oще от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
Меrcedes-Benz EQC
Меrcedes-Benz EQC е първият електрически серийно произвеждан кросоувър на компанията
Меrcedes-Benz EQC е първият електрически серийно произвеждан кросоувър на компанията
Меrcedes-Benz вече многократно изразиха желанието си да се превърнат във водещ фактор в пазара на EV автомобили. Германският производител сега представи официално първия си изцяло задвижват електрически автомобил. Новият модел се казва Mercdes-Benz EQC и представлява иновативен SUV aвтомобил, който е базиран на усъвършенствана система за задвижване на четирите колела. Премиерата стана факт на специално събитие в Швеция две години след като видяхме първата концепция на ЕQC показана на Paris Motor Show 2016.     Компанията уточни, че официалните продажби на електрическия автомобил ще стартират през 2020г., като през следващата година ще започне масовото производство, информира Pocket-Lint. Двата EV двигателя на първия серийно произвеждат електрически кросоувър на компанията ще осигуряват мощност от 402 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4.9 секунди. Mercеdes-Benz EQC може да развива не повече от 180 км/ч., тъй като скоростта на автомобила е електронно ограничена, за да се гарантира безопасността на пътниците.     Вградените батерии ще са с мощност от 80kWh и ще гарантират пробег от до 450 километра преди да се наложи да ги заредите отново. От компанията твърдят, че тя ще може да се захрани от 10% до 80% за по-малко от 30 минути, което също е доста впечатляващо постижение. Mercedes-Benz ще е само първият модел от нова серия, която ще включва много нови модели в различните ценови класове. Допълнително ще разберем повече детайли за характеристиките и цената на EQC в Европа.     Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до 5 години
Audi PB 18 E-tron
Какво представлява електрическия суперавтомобил Audi PB 18 E-tron
Какво представлява електрическия суперавтомобил Audi PB 18 E-tron
Аudi възнамеряват да изненадат приятно посетителите на предстоящото събитие 2018 Pebble Beach Concours d'Elegance. Компанията планира да го използва, за да ни покаже за първи път как изглежда концептуалния Audi PB 18 E-tron. Това е прототип, който разкрива бъдещата визия на Audi за начина, по който изглеждат електрическите автомобили от висок клас. Дизайнът на предстоящи модел е вдъхновен от популярното състезание "24-те часа на Льо Ман".   Германският производител публикува снимка на Audi PB 18 E-tron, която разкрива динамичната визия в предната част. Спортният дизайн се изразява в широките предни калници и фаровете в краищата, които подчертават агресивния вид на автомобила, информира CNet. Mного от идеите и инженерните решения този модел ще намерят място и във втората генерация на суперавтомобила Audi R8. Очаква се неговата премиера да стане факт в началото на 2020г.     Компанията има доста амбициозни планове за този автомобил и стартира разработката му още през 2015г. Тук е подходящ момент да допълним, че на първия R8 му бяха нужни девет години, за да дебютира официално. Предстоящото събитие, на което за първи път ще видим Audi PB 18 E-tron ще се проведе едновременно на три различни локации между 24 и 26 август. Тогава ще разберем повече за неговия дизайн и подобренията, които ни очакват в електрическия суперавтомобил.   Oще от Digital: Audi A8 2019 е първият полусамоуправляващ автомобил на компанията
VW I.D. R
Колко бърз е електрическият суперавтомобил VW I.D.R
Колко бърз е електрическият суперавтомобил VW I.D.R
Volkswagen I.D R е името на впечатляваща концепция на електрически автомобил, който е предназначен за любителите на високите скорости. Компанията вече е стартирала предварителни тестове за участие в една от най-интересните и трудни планински надпревари в света. Резултатите на електромобила досега са доста обещаващи. Идеята е Volkswagen I.D R да подобри рекорда за най-бърза обиколка на Pikes Peak International Hill Climb състезанието. Трасето е с дължина от 1.43 километра, но включва 156 завоя.   Maшината е оборудвана с два електрически двигателя, чиято обща мощност достига до 680 конски сили. Oт Volskwagen потвърдиха, че вече са провели първите тестове по склоновете на Pikes Peak и са изключително обнадеждени от представянето, информира CNet. Това е важен фактор, тъй като досега Volkswagen I.D R бе тестват единствено на компютърни симулации и в други планински райони на европейския континент. Много скоро, обаче автомобила ще е готов да се опита да подобри рекорда за най-бърза обиколка на трасето.     Компанията внимателно е избрала Ромен Дюма за пилот на автомобили, заради богатия опит на този пилот. Дългата му кариера включва три победи на Pikes Peak, както и още два триумфа на "24-те часа на Льо Ман". В свое изказване след първите тестове той сподели, че никога не е карал по-добра кола на Pikes Peak трасето и е уверен, че ще постигне нов забележителен успех. В заключение ще отбележим, че настоящия рекорд за електрически автомобил  в тази надпревара е 8:57.118.   Oще от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до 5 години