Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
64 резултата за електрически автомобили
Samsung
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Електрическите автомобили продължават да бъдат водеща тема в индустрията. Най-големите производители вече изместиха фокуса си изцяло към EV моделите. Именно заради това до няколко години бензиновите и дизеловите модели постепенно ще започнат да изчезват от пазара.  Все по-големият интерес към EV автомобилите също така предоставя възможност и на водещите технологични брандове да се включват в популяризирането на тази иновация. Samsung също не правят изключение от казаното дотук, тъй като корейския производител планира да стартира стратегическо партньорство с Hyundai.  Основната цел на проекта им е двете компании да комбинират усилията си в разработването на електрически автомобили от ново поколение. Първата стъпка ще бъде производството на специална серия от батерии във фабриките на Samsung, които ще се използват от ЕV автомобилите на Hyundai. Двете компании запазват правото си на по-късен етап да разширят обхвата на партньорството си и сред други компоненти и хардуерни елементи на ЕV автомобилите. Конкретен интерес за Hyundai представляват "All-Solid-State" батериите на Samsung.     Водещите им предимства са свързани с по-високата енергийна плътност, по-високия капацитет, като не на последно място осигуряват и по-висока степен на сигурност.  Всичко това превръща новите батерии на Samsung в подходяща алтернатива на литиево-йонните батерии използвани масово в индустрията. Настоящите прототипи на компанията биха позволили на електрически автомобил да измине около 800 километра с едно зареждане. Това е добро постижение, но инженерите на Samsung са убедени, че могат допълнително да увеличат тази стойност, съобщава GizmoChina. Важно е да отбележим също, че в момента Hyundai доставят батерии за своите автомобили от два основни доставчика: LG Chem и SK Innovation. Партньорството със Samsung ще им предостави още повече свобода и гъвкавост при покупката на батерии за EV автомобили.  Новите модели на Samsung имат над 1000 цикъла на зареждане, което също е добра характеристика. В заключение ще допълним, че Hyundai искат да представят 44 електрически предложения до 2025г. Сътрудничеството със Samsung не само ще ускори разработването им, но ще ги направи по-добри за потребителите.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили
Меrcedes
Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
Меrcedes имат амбициозни планове как да се превърнат в глобален лидер в сегмента на електрически автомобили. Всъщност това ще бъде основният акцент в стратегията на германския производител в следващите няколко години. Компанията обмисля да предлага на своите клиенти разнобразно портфолио от електрически автомобили, което предлага поне 10 до края на 2020г. Тези предложения ще са достъпни в различни ценови класове, за да се предоставят максимални възможности за избор на потребителите. Mercedes планират да се конкурират успешно в премиум сегмента.   За целта германският производител вече разработва автомобил от висок клас, който ще стане част от бранда Mercedes-AMG. Конкретното име на модела ще бъде Mercedes-AMG EQS и ще се изправи директно срещу атрактивни предложения на други производители, сред които Porsche Taycan и Tesla Model S. Eдна от най-интересните характеристики свързaни с предстоящия автомобил е, че ще бъде базиран на концептуалния VISION EQS, чиято официална премиера стана факт на Frankfurt Motor Show 2019 през есента. Визията е вдъхновена изцяло от футуристичния дизайнерски език Progressive Luxury.     Предварителните очаквания са производствената версия на луксозния седан да предложи комфорт и лукс, който сме свикнали да виждаме от Mercedes S-Class серията. Съществената разлика ще е интеграцията на електрически двигател в новия модел, съобщавa SlashGear. Oфициалната премиера на Mercedes-AMG EQS се очаква преди края на годината. Иновативният автомобил ще има два електрически двигателя и мощни батерии, които ще бъдат вградени в пода на купето. Версията "EQS" ще бъде по-малка като размер от автомобилите от популярната сериятa модели с бранда Mercedes S-Class.   Дизайнерите на AMG искат да предложат нещо различно и уникално на своите потребители, за да се конкурират успешно с Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model SP100D. Новият модел се очаква да е по-бързо от настоящия AMG S63, който е с мощност от 469 конски сили и може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за едва 4.5 секунди. Електрическият автомобил на компанията ще предложи по-добри показатели. Според непотвърдена информация Mercedes-AMG EQS ще има 100kWh и ще може да изминава oколо 690 километра с едно зареждане. Премиерата ще накара Porsche и Tesla да се съобразяват с новия модел на Mercedes.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.  
Subaru
Всички автомобили на Subaru ще са електрически до 2030г.
Всички автомобили на Subaru ще са електрически до 2030г.
Subaru ще се превърнат в поредния голям производител в индустрията, който се насочва изцяло към електрическите автомобили. Японският бранд потвърди, че очаква новите модели от всичките им продуктови линии като Outback, Forester, BRZ и WRX STI да бъдат електрически до 2030г. Така компанията ще изпълни ангажимента си да постигне нулеви вредни емисиите в атмосферата в следващото десетилетие. Хибридите ще бъдат водещ акцент за Subaru в краткосрочен план.   Важен елемент от стратегията на компанията ще е задълбочаване на партньорството с Toyota в сегмента на EV автомобилите. Сътрудничеството им не е случайно, тъй като заедно специалистите им могат не само да ускорят разработката на нови технологии, но и да редуцират производствените разходи. Subaru също така потвърдиха намеренията си да създадат т.нар. "Strong Hybrid". Този модел ще използва технология на Toyota и подобрена батерия, над която работят двете компании.     Припомняме ви, че Subaru вече предлагат собствени "Plug-in" и хибридни модели, като целта им е да разширят значително портфолиото си в следващите две-три години. След това Subaru ще се насочат към разработката на изцяло електрически автомобили. Компанията е прeдвидила и солиден бюджет, който да им позволи да разработват нови технологии, с които да подобрят качеството и сигурността на бъдещите си модели. В заключение ще отбележим, че Toyota притежава 8.7% дял в Subaru.   Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Ferrari
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Всички водещи имена в автомобилната индустрия вече проявяват интерес към хибридите и моделите, които изцяло се захранват от електрически двигатели. От една страна тези процеси ще провокират навлизането на повече EV автомобили, а от друга ще допринесе за подобряване на технологията. Преобладаващата част от новите модели, които дебютират на пазара в следващите години ще бъдат именно на електромобили.   Въпреки това Ferrari нямат намерение да избързват с премиерата на първия си състезателен автомобил, който използва електрически двигател. Данните бяха потвърдени от главния изпълнителен директор на компанията, Луис Камилери в интервю за Reuters. Шефът на италианският гигант допълни, че ще изчакат поне до 2025г. преди да представят електрически автомобил на пазара. Причината е, че технологията все още не е достатъчно добра.     На практика това означава, че компанията ще е фокусирана основно върху хибридите в следващите пет-шест години преди да представи електромобил. Ferrari също така си запазват правото допълнително да забавят премиерата на подобен автомобил, ако батериите все още не задоволяват изискванията им. Все пак Ferrari споделиха, че в дългосрочен план виждат голям потенциал в технологията, но няма да са нетърпеливи, за да представят най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Водещите производители на автомобили проявяват все по-голям интерес към автомобилите с EV двигатели. Бизнес стратегията им ще е фокусирана предимно върху този сегмент в следващите няколко години. Именно заради това вече беше въведено изискването всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли. Един от малкото проблеми на този тип превозни средства е краткия пробег, който осигуряват с едно зареждане на батерията.   Специалистите на най-големите компании работят усилено за алтернативни подходи, с които да предложат най-доброто на своите потребители. Екип от учени на PennState University създадоха батерия от нов тип, която може да гарантира 480 километра пробег с 10 минути зареждане, съобщава DigitalTrends. По този начин собствениците на електрически автомобили биха могли да заредят батерията на своите модели за почти същото време, както тези с дизелови и бензинови двигатели.     За да постигнат настоящите резултати учените загряват електродите на батерията на 60 градуса по Целзий, а след това постепенно започват да ги охлаждат.Първоначалните резултати показват, че при такъв интензитет са възможни над 2500 цикъла на зареждане. Предстоят допълнителни тестове, като учените се надяват да увеличат допълнително тази стойност. Възможността да си гарантират 480 километра пробег с едно зареждане със сигурност ще се хареса на доста потребители.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen официално представиха финалната версия на дългоочаквания електрически автомобил с името ID.3. Атрактивният модел е разработен като "първия достъпен EV aвтомобил" за масовия потребител на компанията. Бъдещите собственици ще разполагат с възможността да избират между три различни версии на Volkswagen ID.3, които могат да изминат между 330 и 550 километра с едно зареждане на батерията. Продажбите ще стартират в средата на 2020г.     Базовата конфигурация на електрическия автомобил има 45kWh батерия и ще е достъпен за потребителите на цена от €30 хил. Допълнително ще бъде публикувана информация колко ще струват двете премиум версии на Volkswagen ID.3. Компанията уточни, че дизайна е вдъхновен от популярната серия "Golf" автомобили, но интериора е доста по-модерен и просторен. Така пътниците мога да пътуват по-удобно и разполагат с повече пространство за ръчния си багаж.     VW  са разположили голям 10-инчов дисплей в централната конзола, като всички бутони в купето са чувствителни на допир. Автомобилът се възползва от иновации като Front Assist, Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Side Assist Lane и др. Предвидена е и функция за контрол с гласови команди, което става с думата "Hello ID", както и поставка за безжично зареждане на смартфони и Beats високоговорители. Това е само първият модел от "ID" серията, която тепърва ще набира популярност.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Техническият екип на Volkswagen от месеци се подготвяха усилено, но вече успяха да подобрят рекорда за най-бърза обиколка на автомобил, който не отделя вредни емисии на легендарната писта Nürburgring-Nordschleife. Това постижение е направено с електрическия Volkswagen ID.R  Сега компанията се похвали, че по време на обиколките на състезателното трасе е поставен още един рекорд. VW ID.R е постигнал обиколка от 6:05.336 минути при рекордно ниска консумация на енергия от 24.7kWh.   Пилот на електрическия автомобил при подобряването на рекорда във 20,8-километровото "Green Hell" трасе e Ромейн Думас. Oфициалните данни свързани с тестовете на VW ID.R също така показват, че по време на обиколките той е бил подложен на центробежни сили при преминаване на завой, равняващи се на три и половина пъти повече от теглото му. Бордовите инструменти нa 500-kW (680-PS) ID.R прототипа са отчели максимални стойности от 3.49g, съобщава Engadget.     Резултатите на VW ID.R са по-бързи от тези на Porsche 911 GT3 при 25% по-ниска консумация на енергия, твърдят от Volkswagen. Модерните системи на автомобила са възстановили 9.2% от изразходваната енергия на една състезателна обиколка. Компанията е използвала модифициран генератор, който е екологичен и използва глицерин с "почти нулеви" вредни емисии вместо бензин. VW продължават да работят над технологията и се надяват по-скоро да я използват в серийните си автомобили на пазара.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Вече ви информирахме, че BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV. Компанията не крие амбициозните си планове да се превърне в лидер в този сегмент. BMW са осигурили солиден бюджет, който ще бъде инвестират в новата им генерация EV автомобили от висок клас. Един от финансираните проекти включва и името на известния германски композитор на филмова музика, Ханс Цимер. Той е работил в популярни продукции като Interstellar, Inception, The Dark Knight Trilogy, 12 Years a Slave, Blade Runner 2049 и др.     Неговата роля е да създаде звука на следващото поколение от електрически автомобили на компанията. Това е необходимо, тъй като EV моделите за разлика от традиционните бензинови и дизелови двигатели са почти безшумни. Ханс Цимер ще си партнира заедно с аудио специалиста на BMW, Ренцо Витале в композирането на най-подходящите звуци за предстоящата серия EV автомобили не германския производител. Това е част от иновативната платформа "BMW IconicSounds Electric" на компанията, съобщава TheVerge.   Ханс Цимер (вдясно)   От една страна компанията иска да накара автомобилите им да звучат максимално естествено, докато преминавате през улиците на големите градове. В същото време BMW желаят да придадат различен звук на всеки свой електромобил, за да го отличава от останалите и да му създадат собствена индивидуалност.  Футурустичният BMW  Vision M Next ще се превърне в първия автомобил на компанията, който ще се възползва от креативния проект на BMW и популярния композитор на филмова музика.   Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили  
Polestar 2
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Eлектрическите автомобили вече започват да се превръщат в реална алтернатива на традиционните бензинови и дизелови модели на производителите. В последните няколко години технологиите допринесоха за големи иновации, които удължиха значително максималния пробег на автомобилите с EV двигатели. Неслучайно всяка водеща компания вече инвестира сериозно в разработката на електрически превозни средства. Volvo е компания, която винаги е давала основен приоритет на сигурността и EV сегмента не е изключение от тази тенденция. Дъщерното им дружество Polestar вече работи усилено над второто поколение на електрическия автомобил, който носи същото име. Според новите данни продукцията на Polestar 2 върви съобразно първоначалния план въпреки разпространението на коронавирус и негативните последици от пандемията. Пътниците ще имат достъп до най-модерните технологии за безопасност на Volvo, включително и вграждането на батерията в самия корпус на автомобила, информира CNet. По този начин се гарантира едновременно по-твърда структура на тялото и се свежда до минимум възможността от възникване на техническа повреда при евентуален инцидент на пътя.      Инженерите на Polestar са се погрижили да разработят алуминиево покритие, което осигурява необходимата протекция на батерията. Самият механизъм е програмиран да изключи автоматично този модул от останалата част на електрическия автомобил в случай на удар или катастрофа. Kупето е разработено от специални материали, които гарантират максимална изолация на външните шумове и вибрации, което осигурява спокойствието на пътниците.Друго интересно решение на инженерите на Volvo се казва Severe Partial Offset Crash (SPOC) и представлява алуминиев модул в защитните механизми от двете страни на автомобила. Този компонент се грижи да не попадне външен обект в интериора и така предпазва както пътниците, така и самата батерия. Polestar 2 е базирана на усъвършенствана система за асистиране на водача на Volvo, която се казва Pilot Assist. Нова функция осигурява GPS интеграция, която използва ускорение на базата на позицията на автомобила в пространството. Продажбите на електрическия автомобил трябва да стартират до края на лятото за $59 900. Това е цена за базовия модел без местни данъци и такси.     Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
електрически автомобили
Ето как изглежда електрическия градски автомобил Microlino 2.0
Ето как изглежда електрическия градски автомобил Microlino 2.0
Micro Mobility Systems е швейцарски производител, който от години работи над концепцията за създаване на перфектния градски автомобил. Вече видяхме интересната концепция Microlino през 2015г., като дизайнерите на компанията са готови и с новата версия. Официалната премиера трябваше да стане факт на Geneva Motor Show 2020, но изложението бе отменено заради коронавируса. Мicrolino 2.0 e прототип на компактен електромобил с четири врати, който е вдъхновен от европейски дизайн използван от VW през 60-те години на миналия век, съобщавa TheVerge.     Максималната скорост на машината отново е 90 км/ч., което е достатъчно за бързо придвижване в градски условия. Според официалните данни електрическият двигател на Microlino 2.0 осигурява пробег от до 200 километра с едно зареждане. Компанията твърди, че освен актуализирания дизайн са гарантирали по-безопасно купе и са използвали още по-качествени материали в корпуса на Microlino 2.0. Купето е по-просторно от оригиналния модел, като дължината е 2.4 метра, което позволява три версии на Microlino 2.0 да заемат само едно паркинг място.     Водачите също така ще имат още по-добра видимост на пътя, както и да се възползват от по-ефективния 15kW агрегат. Вградената NMC батерия има по-висока енергийна плътност от първия модел и може да се зареди за четири часа. Седалките са по-удобни, а механизма за отваряне на вратата улеснява максимално качването и слизането в Microlino 2.0. Цената на базовата версия без допълнителни персонализации е €12 000, като вече са направени повече от 17 хил. поръчки. Доставките стартират през 2021г.     Oще от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bentley
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley са един от най-емблематичните производители на автомобили в индустрията, които също проявяват интерес към EV сегмента. За разлика от своите конкуренти компанията внимателно ще планира своята стратегия и няма да избързва с премиерата на първия си EV модел. Шефът на Bentley, Адриан Халмарк потвърди, че вниманието им вече е насочено към електрическите автомобили, но също, че все още не са готови да реализират премиерата на подобен продукт.   Според него е необходимо още време преди технологията да стане достатъчно добра, за да принуди Bentley да се присъединят към другите производители. От изявлението на Адриан Халмарк разбираме, че компанията няма да пусне на пазара автомобил изцяло задвижван от електрически двигатели преди 2025г. Припомняме ви, че първия плъгин на компанията е Bentayga Hybrid, като официалната премиера стана факт на изложението 2018 Geneva Motor Show.     Плановете на Bentley са свързани с еволюцията на Solid-State батериите, които са с около 30% по-леки, но гарантират същия капацитет, както Li-ion батерии. Припомняме ви, че компанията е част от Volkswagen и ще използва някоя от усъвършенстваните им EV платформи. За в бъдеще Bentley ще продължат да инвестират в разработката на нови технологии, както и за разширяване на производствения капацитет на легендарната си фабрика в Крю, Великобритания.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
транспорт
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Първият модел е Ninebot E80C и той може да измине до 90 километра с едно зареждане, като максималната му скорост е 51км/ч. Ninebot E90 може да измине 100 километра с максимум 55км/ч, Ninebot E100 е със запас от  100 до 200 километра и максимална скорост между  60 и 65км/ч, Ninebot E125 с между 120 и 240 километра, с максимална скорост 80 до 100км/ч, а флагман е Ninebot E200, който може да измине до 200 километра със 100км/ч максимална скорост.
автомобили
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Ford Lithium Mustang EV има dдвигател с 900к.с. и 1355Nm въртящ момент. Страховити параметри, които нямаме търпение да видим в действие. На теория този звяр ще ускорява по-бързо от бързият Mustang с двигател с вътрешно горене.    
електрически автомобили
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Kомпанията вече обеща на феновете си по цял свят да представи собствен електрически автомобил преди края на десетилетието. Това се случи преди пет години, като Porsche сега доказаха, че държат на думата си. Германският производител реализира премиерата на Porsche Taycan - първият им електрически автомобил, който ще се произвежда масово на специално събитие, което се проведе едновременно на три континента. Първите два модела от новата серия ще се казват Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S.     Изборът на имената е любопитен, тъй като електрическите автомобили не разполагат с турбо компресори. Porsche уточниха, че Turbo S ще има двигател със 750 конски сили, докато мощността на Turbo версията ще бъде 670 к.с. Ускорението от 0 до 100 км./ч. ще става съответно за 2.6 и 3 секунди, съобщава DigitalTrends. Mаксималната скорост на Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S ще бъде 260 км/ч. Автомобилите ще имат най-мощната система за зареждане в света.     Интеграцията на 800V DC модул ще позволи зареждането на 93.4kWh батерия от 0 до 80% за по-малко от 23 минути. Всички конфигурации ще използват системи за задвижване на четирите колела, както и смарт асистенти за асистиране на водача. Германската компания все още не е коментирала официално цената на автомобилите, които ще са достъпни за потребителите от 2020г. Очакванията са Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S да струват между $150 и $180 хил.     Oще от Digital: Снимки разкриват дизайна на електрическия болид Porsche 99X Electric
електрически автомобили
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Eлектрическите автомобили представляват бъдещето на индустрията и с всеки месец се радват на по-голяма популярност сред потребителите. Един от основните проблеми, пред който са изправени производителите на модели в този сегмент са батериите. Компаниите тестват различни идеи как да удължат капацитета им, но също и да се справят с факта, че те са твърде скъпи, а в определени моменти могат да са опасни за пътниците.   Необходимо е разработването на по-евтина алтернатива, която в същото време е и по-лесна за производство, съобщавa DigitalTrends. Съчетанието между тези характеристики ще острани настоящите проблеми пред батериите и ще направи EV автомобилите още по-атрактивни. Екип от специалисти на компанията XNRGI работят над интересно решение на проблема с технологияте Powerchip и богато портфолио от патенти.     XNRGI създават 3D структура от литиеви 12-инчови дискове, съдържащи над 160 млн. микроскопични пори. Като външен слой се поставя специална повърхност от съединения, които нямат проводникови свойства. Вътрешното покритие е от метал и съхранява електричеството. Крайният резултат са прототипи, които са по-безопасни, но също така по-евтини за производство и иамт със 70% пъти повече площ, отколкото 2D батериите.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bridgestone
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Електрическите автомобили набират все по-голяма популярност и вече са основен приоритет за най-големите производители. Инженерите им се надпреварват с различни идеи, които да увеличат максимално пробега им, както и да ги направят по-безшумни. Bridgestone представиха официално новия представител на своята популярна серия Turanza, който има потенциала да помогне за постигането на втората цел. Пълното име на гумите е Bridgestone Turanza Quiet Track.   Както наименованието подсказва са разработени с идеята да минимализират звука, който възниква при триенето с пътното платно. За да постигнат този ефект от Bridgestone са променили изцяло структурата на гумите и начина, по който повърхността им си взаимодейства с настилката, съобщава Wired. По този начин водачите на електрически автомобили почти няма да чуват нищо, докато се придвижват и могат да фокусират вниманието си изцяло върху пътя пред себе си.     Компанията не е променяла химичния състав на гумата, а покритието във външната част, за да спре ненужния шум. Tака например Bridgestone използват няколко тънки надлъжни канали и множество по-малки, които са разположени диагонално. Ориентацията на страничните канали се оказва ключова, тъй като не позволява на въздуха да се компресира и респективно да издава добре познатия звук. Цената на една бройка на Bridgestone Turanza QuietTrack е $133.   Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
DMCA.com Protection Status