Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
60 резултата за електрически автомобили
Subaru
Всички автомобили на Subaru ще електрически до 2030г.
Всички автомобили на Subaru ще електрически до 2030г.
Subaru ще се превърнат в поредния голям производител в индустрията, който се насочва изцяло към електрическите автомобили. Японският бранд потвърди, че очаква новите модели от всичките им продуктови линии като Outback, Forester, BRZ и WRX STI да бъдат електрически до 2030г. Така компанията ще изпълни ангажимента си да постигне нулеви вредни емисиите в атмосферата в следващото десетилетие. Хибридите ще бъдат водещ акцент за Subaru в краткосрочен план.   Важен елемент от стратегията на компанията ще е задълбочаване на партньорството с Toyota в сегмента на EV автомобилите. Сътрудничеството им не е случайно, тъй като заедно специалистите им могат не само да ускорят разработката на нови технологии, но и да редуцират производствените разходи. Subaru също така потвърдиха намеренията си да създадат т.нар. "Strong Hybrid". Този модел ще използва технология на Toyota и подобрена батерия, над която работят двете компании.     Припомняме ви, че Subaru вече предлагат собствени "Plug-in" и хибридни модели, като целта им е да разширят значително портфолиото си в следващите две-три години. След това Subaru ще се насочат към разработката на изцяло електрически автомобили. Компанията е прeдвидила и солиден бюджет, който да им позволи да разработват нови технологии, с които да подобрят качеството и сигурността на бъдещите си модели. В заключение ще отбележим, че Toyota притежава 8.7% дял в Subaru.   Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Ferrari
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Всички водещи имена в автомобилната индустрия вече проявяват интерес към хибридите и моделите, които изцяло се захранват от електрически двигатели. От една страна тези процеси ще провокират навлизането на повече EV автомобили, а от друга ще допринесе за подобряване на технологията. Преобладаващата част от новите модели, които дебютират на пазара в следващите години ще бъдат именно на електромобили.   Въпреки това Ferrari нямат намерение да избързват с премиерата на първия си състезателен автомобил, който използва електрически двигател. Данните бяха потвърдени от главния изпълнителен директор на компанията, Луис Камилери в интервю за Reuters. Шефът на италианският гигант допълни, че ще изчакат поне до 2025г. преди да представят електрически автомобил на пазара. Причината е, че технологията все още не е достатъчно добра.     На практика това означава, че компанията ще е фокусирана основно върху хибридите в следващите пет-шест години преди да представи електромобил. Ferrari също така си запазват правото допълнително да забавят премиерата на подобен автомобил, ако батериите все още не задоволяват изискванията им. Все пак Ferrari споделиха, че в дългосрочен план виждат голям потенциал в технологията, но няма да са нетърпеливи, за да представят най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Водещите производители на автомобили проявяват все по-голям интерес към автомобилите с EV двигатели. Бизнес стратегията им ще е фокусирана предимно върху този сегмент в следващите няколко години. Именно заради това вече беше въведено изискването всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли. Един от малкото проблеми на този тип превозни средства е краткия пробег, който осигуряват с едно зареждане на батерията.   Специалистите на най-големите компании работят усилено за алтернативни подходи, с които да предложат най-доброто на своите потребители. Екип от учени на PennState University създадоха батерия от нов тип, която може да гарантира 480 километра пробег с 10 минути зареждане, съобщава DigitalTrends. По този начин собствениците на електрически автомобили биха могли да заредят батерията на своите модели за почти същото време, както тези с дизелови и бензинови двигатели.     За да постигнат настоящите резултати учените загряват електродите на батерията на 60 градуса по Целзий, а след това постепенно започват да ги охлаждат.Първоначалните резултати показват, че при такъв интензитет са възможни над 2500 цикъла на зареждане. Предстоят допълнителни тестове, като учените се надяват да увеличат допълнително тази стойност. Възможността да си гарантират 480 километра пробег с едно зареждане със сигурност ще се хареса на доста потребители.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen официално представиха финалната версия на дългоочаквания електрически автомобил с името ID.3. Атрактивният модел е разработен като "първия достъпен EV aвтомобил" за масовия потребител на компанията. Бъдещите собственици ще разполагат с възможността да избират между три различни версии на Volkswagen ID.3, които могат да изминат между 330 и 550 километра с едно зареждане на батерията. Продажбите ще стартират в средата на 2020г.     Базовата конфигурация на електрическия автомобил има 45kWh батерия и ще е достъпен за потребителите на цена от €30 хил. Допълнително ще бъде публикувана информация колко ще струват двете премиум версии на Volkswagen ID.3. Компанията уточни, че дизайна е вдъхновен от популярната серия "Golf" автомобили, но интериора е доста по-модерен и просторен. Така пътниците мога да пътуват по-удобно и разполагат с повече пространство за ръчния си багаж.     VW  са разположили голям 10-инчов дисплей в централната конзола, като всички бутони в купето са чувствителни на допир. Автомобилът се възползва от иновации като Front Assist, Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Side Assist Lane и др. Предвидена е и функция за контрол с гласови команди, което става с думата "Hello ID", както и поставка за безжично зареждане на смартфони и Beats високоговорители. Това е само първият модел от "ID" серията, която тепърва ще набира популярност.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Техническият екип на Volkswagen от месеци се подготвяха усилено, но вече успяха да подобрят рекорда за най-бърза обиколка на автомобил, който не отделя вредни емисии на легендарната писта Nürburgring-Nordschleife. Това постижение е направено с електрическия Volkswagen ID.R  Сега компанията се похвали, че по време на обиколките на състезателното трасе е поставен още един рекорд. VW ID.R е постигнал обиколка от 6:05.336 минути при рекордно ниска консумация на енергия от 24.7kWh.   Пилот на електрическия автомобил при подобряването на рекорда във 20,8-километровото "Green Hell" трасе e Ромейн Думас. Oфициалните данни свързани с тестовете на VW ID.R също така показват, че по време на обиколките той е бил подложен на центробежни сили при преминаване на завой, равняващи се на три и половина пъти повече от теглото му. Бордовите инструменти нa 500-kW (680-PS) ID.R прототипа са отчели максимални стойности от 3.49g, съобщава Engadget.     Резултатите на VW ID.R са по-бързи от тези на Porsche 911 GT3 при 25% по-ниска консумация на енергия, твърдят от Volkswagen. Модерните системи на автомобила са възстановили 9.2% от изразходваната енергия на една състезателна обиколка. Компанията е използвала модифициран генератор, който е екологичен и използва глицерин с "почти нулеви" вредни емисии вместо бензин. VW продължават да работят над технологията и се надяват по-скоро да я използват в серийните си автомобили на пазара.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Вече ви информирахме, че BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV. Компанията не крие амбициозните си планове да се превърне в лидер в този сегмент. BMW са осигурили солиден бюджет, който ще бъде инвестират в новата им генерация EV автомобили от висок клас. Един от финансираните проекти включва и името на известния германски композитор на филмова музика, Ханс Цимер. Той е работил в популярни продукции като Interstellar, Inception, The Dark Knight Trilogy, 12 Years a Slave, Blade Runner 2049 и др.     Неговата роля е да създаде звука на следващото поколение от електрически автомобили на компанията. Това е необходимо, тъй като EV моделите за разлика от традиционните бензинови и дизелови двигатели са почти безшумни. Ханс Цимер ще си партнира заедно с аудио специалиста на BMW, Ренцо Витале в композирането на най-подходящите звуци за предстоящата серия EV автомобили не германския производител. Това е част от иновативната платформа "BMW IconicSounds Electric" на компанията, съобщава TheVerge.   Ханс Цимер (вдясно)   От една страна компанията иска да накара автомобилите им да звучат максимално естествено, докато преминавате през улиците на големите градове. В същото време BMW желаят да придадат различен звук на всеки свой електромобил, за да го отличава от останалите и да му създадат собствена индивидуалност.  Футурустичният BMW  Vision M Next ще се превърне в първия автомобил на компанията, който ще се възползва от креативния проект на BMW и популярния композитор на филмова музика.   Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили  
Google Maps
Google Maps вече ще ни показва зарядните станции за електромобили
Google Maps вече ще ни показва зарядните станции за електромобили
Eлектрическите автомобили стават все по-популярни и търсени сред потребителите по цял свят. Водещите компании постоянно тестват нови технологии, с които да удължат пробега им, за да ги направят дори още по-атрактивни за своите клиенти. Един от проблемите пред EV автомобилите е, че откриването на станция за зареждане може да се окаже доста трудна задача. Ако и вие сте собственик е добре да знаете, че Google Maps вече предлага бързо, лесно и удобно решение, съобщава BGR.   Популярната услуга за навигация вече ще включва в реално време информация за станциите за зареждане на електрически автомобили директно от функцията за търсене. Компанията потвърди, че вече разпространява ъпдейт, както за десктопите, така и за смартфоните с Android и iOS. Предвидена е и интеграция на Android Auto. За да се възползвате от функцията е необходимо единствено да въведете заявката "ev charging stations" във вградената търсачка на Google Maps, за да получите актуалните резултати.      След това ще получите детайлна информация за станциите, които се намират в близост до вас, но също с колко терминала със зареждане разполагат, къде се намират на картата и колко бързо могат да захранят батерията на автомобила. Социалните алгоритми на Google Maps ще ви показват най-релевантните коментари и отзиви на други потребители при избора на подходящо място да заредите. Компанията ще продължи да работи със своите партньори, за да подобрява допълнително новата функция.      Oще от Digital: Как да планирате пътуванията си с Google Maps
Lotus
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus проявяват голям интерес към електрическите автомобили и са започнали тайно работа върху нов модел от премиум сегмента. Самият проект засега носи кодовото име "Omega" и се ръководи лично от новия собственик на компанията, Geely. Китайският производител придоби контролния пакет акции на Lotus в началото на миналата година. Концепцията е предстоящия суперавтомобил да има електрически двигател с мощност от 1000 конски сили, съобщава TechSpot.      По този начин Lotus Omega ще се превърне в най-скъпия, най-луксозния и най-добрия автомобил в 70-годишната история на компанията досега. Разработката на предстоящия модел се извършва в централата на компанията в Норфолк от специален екип дизайнери и инженери на Lotus. Конкретните детайли за визията и спецификациите на електрическия суперавтомобил все още не са известни. Ако всичко върви по план ще видим първия прототип на Lotus Omega през следващата година.      Официалната премиера на пазара ще стане факт в началото на следващото десетилетие. Lotus ще произвеждат лимитирана серия на предстоящия модел. Цената се очаква да е внушителна за този сегмент и да е от порядъка на €2.2 млн. Все пак Lotus Omega е един от най-важните проекти в историята на компанията и цели да създаде конкурент на модели като McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Bugatti Chiron. Премиерата може да промени баланса на силите в този сегмент.    Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bentley
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley са един от най-емблематичните производители на автомобили в индустрията, които също проявяват интерес към EV сегмента. За разлика от своите конкуренти компанията внимателно ще планира своята стратегия и няма да избързва с премиерата на първия си EV модел. Шефът на Bentley, Адриан Халмарк потвърди, че вниманието им вече е насочено към електрическите автомобили, но също, че все още не са готови да реализират премиерата на подобен продукт.   Според него е необходимо още време преди технологията да стане достатъчно добра, за да принуди Bentley да се присъединят към другите производители. От изявлението на Адриан Халмарк разбираме, че компанията няма да пусне на пазара автомобил изцяло задвижван от електрически двигатели преди 2025г. Припомняме ви, че първия плъгин на компанията е Bentayga Hybrid, като официалната премиера стана факт на изложението 2018 Geneva Motor Show.     Плановете на Bentley са свързани с еволюцията на Solid-State батериите, които са с около 30% по-леки, но гарантират същия капацитет, както Li-ion батерии. Припомняме ви, че компанията е част от Volkswagen и ще използва някоя от усъвършенстваните им EV платформи. За в бъдеще Bentley ще продължат да инвестират в разработката на нови технологии, както и за разширяване на производствения капацитет на легендарната си фабрика в Крю, Великобритания.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
транспорт
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Първият модел е Ninebot E80C и той може да измине до 90 километра с едно зареждане, като максималната му скорост е 51км/ч. Ninebot E90 може да измине 100 километра с максимум 55км/ч, Ninebot E100 е със запас от  100 до 200 километра и максимална скорост между  60 и 65км/ч, Ninebot E125 с между 120 и 240 километра, с максимална скорост 80 до 100км/ч, а флагман е Ninebot E200, който може да измине до 200 километра със 100км/ч максимална скорост.
автомобили
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Ford Lithium Mustang EV има dдвигател с 900к.с. и 1355Nm въртящ момент. Страховити параметри, които нямаме търпение да видим в действие. На теория този звяр ще ускорява по-бързо от бързият Mustang с двигател с вътрешно горене.    
електрически автомобили
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Kомпанията вече обеща на феновете си по цял свят да представи собствен електрически автомобил преди края на десетилетието. Това се случи преди пет години, като Porsche сега доказаха, че държат на думата си. Германският производител реализира премиерата на Porsche Taycan - първият им електрически автомобил, който ще се произвежда масово на специално събитие, което се проведе едновременно на три континента. Първите два модела от новата серия ще се казват Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S.     Изборът на имената е любопитен, тъй като електрическите автомобили не разполагат с турбо компресори. Porsche уточниха, че Turbo S ще има двигател със 750 конски сили, докато мощността на Turbo версията ще бъде 670 к.с. Ускорението от 0 до 100 км./ч. ще става съответно за 2.6 и 3 секунди, съобщава DigitalTrends. Mаксималната скорост на Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S ще бъде 260 км/ч. Автомобилите ще имат най-мощната система за зареждане в света.     Интеграцията на 800V DC модул ще позволи зареждането на 93.4kWh батерия от 0 до 80% за по-малко от 23 минути. Всички конфигурации ще използват системи за задвижване на четирите колела, както и смарт асистенти за асистиране на водача. Германската компания все още не е коментирала официално цената на автомобилите, които ще са достъпни за потребителите от 2020г. Очакванията са Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S да струват между $150 и $180 хил.     Oще от Digital: Снимки разкриват дизайна на електрическия болид Porsche 99X Electric
електрически автомобили
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Eлектрическите автомобили представляват бъдещето на индустрията и с всеки месец се радват на по-голяма популярност сред потребителите. Един от основните проблеми, пред който са изправени производителите на модели в този сегмент са батериите. Компаниите тестват различни идеи как да удължат капацитета им, но също и да се справят с факта, че те са твърде скъпи, а в определени моменти могат да са опасни за пътниците.   Необходимо е разработването на по-евтина алтернатива, която в същото време е и по-лесна за производство, съобщавa DigitalTrends. Съчетанието между тези характеристики ще острани настоящите проблеми пред батериите и ще направи EV автомобилите още по-атрактивни. Екип от специалисти на компанията XNRGI работят над интересно решение на проблема с технологияте Powerchip и богато портфолио от патенти.     XNRGI създават 3D структура от литиеви 12-инчови дискове, съдържащи над 160 млн. микроскопични пори. Като външен слой се поставя специална повърхност от съединения, които нямат проводникови свойства. Вътрешното покритие е от метал и съхранява електричеството. Крайният резултат са прототипи, които са по-безопасни, но също така по-евтини за производство и иамт със 70% пъти повече площ, отколкото 2D батериите.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bridgestone
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Гумите Bridgestone Turanza QuietTrack ще направят електрическите автомобили безшумни
Електрическите автомобили набират все по-голяма популярност и вече са основен приоритет за най-големите производители. Инженерите им се надпреварват с различни идеи, които да увеличат максимално пробега им, както и да ги направят по-безшумни. Bridgestone представиха официално новия представител на своята популярна серия Turanza, който има потенциала да помогне за постигането на втората цел. Пълното име на гумите е Bridgestone Turanza Quiet Track.   Както наименованието подсказва са разработени с идеята да минимализират звука, който възниква при триенето с пътното платно. За да постигнат този ефект от Bridgestone са променили изцяло структурата на гумите и начина, по който повърхността им си взаимодейства с настилката, съобщава Wired. По този начин водачите на електрически автомобили почти няма да чуват нищо, докато се придвижват и могат да фокусират вниманието си изцяло върху пътя пред себе си.     Компанията не е променяла химичния състав на гумата, а покритието във външната част, за да спре ненужния шум. Tака например Bridgestone използват няколко тънки надлъжни канали и множество по-малки, които са разположени диагонално. Ориентацията на страничните канали се оказва ключова, тъй като не позволява на въздуха да се компресира и респективно да издава добре познатия звук. Цената на една бройка на Bridgestone Turanza QuietTrack е $133.   Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
Mercedes
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Германският производител вече потвърди желанието си да се присъедини към набиращата все по-голяма популярност надпревара Formula E. Oт компанията зарадваха нетърпеливите си фенове с официалната премиера на първия си болид за състезанията от календара на Formula E. Самият модел се казва Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 и се захранва изцяло от електрически двигатели. Максималната мощност по време на квалификациите ще е 340 к.с.     В същото време тази стойност при нормален режим на шофиране е 272 к.с, като при активиране на Attack режима на болида се увеличава до 306 к.с, съобщава Engadget. Според официалните данни Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 е оборудван с 52kWh батерия и е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за 2.7 секунди. Първият електрически болид на  Mercedes-Benz може да се движи в продължение на45 минути без да се наложи зареждане и има максимална скорост от 280 км/ч.     По този начин компанията се превръща в седмия бранд потвърдил участие в следващия сезон на Formula E след  Audi, BMW, Citroën, Mahindra, Nissan и Jaguar. Официалният старт ще е на 15 декември, като всички болиди ще имат еднакви шасита, които са произведени от Dallara и сходни технически характеристики. В следващите месеци предстоят допълнителни тестове на Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01, които да го подготвят максимално за дебютния сезон във Formula E.     Oще от Digital: Moже ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Daimler
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler възнамеряват да се превърнат в глобален лидер в сегмента на електрическите автомобили. Германският концерт предвижда впечатляваща инвестиция, която да ускори амбициозните им планове. Плановете на Daimler предвиждат да бъде отделен финансов капитал в размер на €20 млрд. за покупка на батерии за електрически автомобили. Тази сума ще бъде изразходвана за тази цел до края на следващото десетилетие. Така компанията ще си осигури нужния капацитет за бъдещите си хибриди и електромобили.   Все още се пазят в тайна имената на доставчиците, които ще получат поръчките за доставката на батериите за ЕV автомобилите на Daimler. Oт Reuters все пак припомнят, че германския концерн вече подписа договори за сътрудничество с производители като SK Innovation, LG Chem и Contemporary Amperex Technology (CATL). Стратегията на компанията предвижда изграждането на мащабна мрежа от фабрики за производство на батерии  не само в Германия, но и в други страни по целия свят.      Daimler вече са в напдреднала фаза на изграждане на подобни съоръжения в Пекин, Бангкок и САЩ. Oчаквa се Mercedes-Benz EQ, който ще видим през 2019г. да има батерия, съдържаща 60% никел, 20% манган и 20% кобалт. Бъдещите версии на автомобила, обаче вече ще разполагат с модули, които имат 80% никел, 10% манган и 10% кобалт. Крайната цел е производството на батерии, чиито химичен състав не включва никакъв кобалт, но ще са необходими години преди Daimler да могат масово да ги създават в своите фабрики.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години