Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
69 резултата за електрически автомобили
Теsla
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla доминират световния пазар на електрически автомобили със своята впечатляваща серия от превозни средства с невероятни функции и отличителен дизайн. Невероятният успех на компанията предостави възможности за разширяване на бизнес операциите в Китай и Европа. Вече стартира конструкцията на нови Gigafactory съоръжения, които ще увеличава производствения капацитет на автомобилите в глобален мащаб. Шефът на Tesla направи ново изявление, с което разкрива плановете си да разшири влиянието на компанията на европейския континент. В момента водещ приоритет за бранда е американския пазар, където се предлага пълното разнообразие от модели на Model S и Model X. Клиентите също така имат възможността от интернет да поръчат и конфигурират различни екстри и конфигурации на интериора. Илон Мъск вече разкри плановете за изграждане на огромен производствен център в Берлин, а сега изрази желание да обърне специално внимание на европейските потребители. От компанията вече се коментира идеята за премиерата на електрически автомобил, специално разработен за нуждите и специфичните потребителите на потребителите в ЕС.     За разлика от американските клиенти на Tesla, които предпочитат огромни машини с повече мощност ситуацията в ЕС е напълно различна. Илон Мъск е на мнение, че европейците са по-склонни да се сдобият с компактен автомобил, който освен нисък разход позволява лесно да паркират в урбанизираните условия. Самият той сподели, че изпитва сериозни проблеми да намери подходящо място за паркинг на личните Model X в Берлин. Това го е накарало да се замисли за спецификите на пътищата на ЕС и как да предложи по-добър продукт на клиентите на Tesla на континента. Важно е да отбележим, че финалното решение все още не е взето, което означава, че тепърва ще разбираме за плановете на компанията. Премиерата на подобен автомобил ще позволи на Tesla да е по-атрактивен избор за традиционни брандове като BMW, VW и Audi. Електомобилите се очертават да бъдат още по-популярни през следващата година и Tesla искат да имат сериозна роля в този процес.   Oще от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Tesla Superchagers
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Теsla се утвърдиха като лидер в производството на електромобили и са първата компания, която инвестира толкова сериозно в технологията. Собствениците на моделите също така могат да се възползват от мащабна мрежа от зарядни станции, с които да ги захранват докато пътуват. Всяка година се добавят нови локации на V3 Supercharger станциите на европейския континент. Тези опити на компанията да предложи повече услуги на своите клиенти, обаче сега стана причина за неочакван проблем. Мрежата от зарядни станции са разработени като ексклузивно предложение за собствениците на автомобилите на Tesla.  Въпреки това физическия конектор за зареждане, който се използва в Европа е съвместим и с портовете на други електромобили. Специалният софтуер на Tesla е програмиран да разбира при свързване на модели на други производители и да не позволява зареждането на двигателя. По този начин се извършва и таксуването на горивото от кредитната карта на притежателя.     Софтуерен бъг в системите на Tesla премахва това ограничение и позволява на електрическите автомобили, които не са произведени от Tesla да се зареждат на V3 Supercharger станциите. Невъзможността да се идентифицира легитимен собственик на автомобила също така означава, че зареждането на гориво не се таксува, съобщава Mashable.  Този проблем е открит от германска компания, която предлага електромобили под наем. Тестовете им показват, че V3 Supercharger успешно зареждат поне осем алтернативни модела и това са :    VW e-Golf VW ID.3 BMW i3 Opel Ampera-e (Chevy Bolt EV) Hyundai Kona Electric Hyundai IONIQ Electric Renault Zoe Porsche Taycan    На този етап Tesla не са коментирали ситуацията и все още не са предоставили софтуерен ъпдейт, който отстранява проблема. Докато това се случи собствениците на електрически автомобили могат да се възползват като използват V3 Supercharger станциите за безплатно зареждане, докато пътуват в Европа. От месеци се спекулира с идеята Tesla да постигнат споразумение с другите производители и да позволят зареждането на моделите им в станциите на компанията и изглежда сега е подходящ момент за подобни разговори.   Още от Digital: Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
Citroen Ami
Citroen Ami e градски електрически автомобил с цена €6000
Citroen Ami e градски електрически автомобил с цена €6000
Френският производител реши да изненада своите потребители с премиерата на най-новия си атрактивен модел, който е предназначен за натоварените градски условия. Името на превозното средство е Citroen Ami, като това е електрически автомобил с изключително компактни размери. Специфичният дизайн и характеристики са причината от Citroen да наричат новото си бижу "мобилен обект" и да не го квалифицират напълно като автомобил. Максималната скорост е ограничена до 45 км/ч, което е подходящо за придвижване в задръстване, но не и за дълъг път.  Citroen Ami се захранва от електрически агрегат с мощност от 6 киловата или едва 8 конски сили. Именно това прави машината подходяща за шофиране от деца на възраст от 14 години във Франция или навършили 16 години в другите европейски държави без нуждата от шофьорски лиценз. Дизайнерите на компанията са се постарали да използват колкото се може по-малко уникални компоненти. Това е причината предната и задната част на електрическия автомобил да бъдат еднакви.     Абсолютно същото може да се каже и за вратите, които имат еднакъв дизайн. Визията на Citroen Ami е вдъхновена от легендарния 2CV, който се произвежда масово между 40-те и 80-те години на XX-и век. Mинималистичният дизайн обхваща и купето, където веднага ще забележите, че няма централна конзола Тази функционалност се изпълнява от стойка, на която да поставите смартфона и с мобилно приложение да виждате полезната информация пред очите си. Олекотените размери са причината Citroen Ami да може да измине около 70 километра с едно зареждане, което е достатъчно за бърз превоз в големите гроздове.  Използването на домашната електрическа мрежа ще позволи да заредите автомобила на пълен капацитет за около три часа. Компанията ще позволи на своите клиенти да поръчват Citroen Ami директно от мобилните си устройства.  Данните разкриват, че наема ще струва €0.26 на минута, като услугата изисква абонамент от €9.99. В заключение ще ви припомним, че цената на Citroen Ami е €6000.           Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
Polestar 2
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Eлектрическите автомобили вече започват да се превръщат в реална алтернатива на традиционните бензинови и дизелови модели на производителите. В последните няколко години технологиите допринесоха за големи иновации, които удължиха значително максималния пробег на автомобилите с EV двигатели. Неслучайно всяка водеща компания вече инвестира сериозно в разработката на електрически превозни средства. Volvo е компания, която винаги е давала основен приоритет на сигурността и EV сегмента не е изключение от тази тенденция. Дъщерното им дружество Polestar вече работи усилено над второто поколение на електрическия автомобил, който носи същото име. Според новите данни продукцията на Polestar 2 върви съобразно първоначалния план въпреки разпространението на коронавирус и негативните последици от пандемията. Пътниците ще имат достъп до най-модерните технологии за безопасност на Volvo, включително и вграждането на батерията в самия корпус на автомобила, информира CNet. По този начин се гарантира едновременно по-твърда структура на тялото и се свежда до минимум възможността от възникване на техническа повреда при евентуален инцидент на пътя.      Инженерите на Polestar са се погрижили да разработят алуминиево покритие, което осигурява необходимата протекция на батерията. Самият механизъм е програмиран да изключи автоматично този модул от останалата част на електрическия автомобил в случай на удар или катастрофа. Kупето е разработено от специални материали, които гарантират максимална изолация на външните шумове и вибрации, което осигурява спокойствието на пътниците.Друго интересно решение на инженерите на Volvo се казва Severe Partial Offset Crash (SPOC) и представлява алуминиев модул в защитните механизми от двете страни на автомобила. Този компонент се грижи да не попадне външен обект в интериора и така предпазва както пътниците, така и самата батерия. Polestar 2 е базирана на усъвършенствана система за асистиране на водача на Volvo, която се казва Pilot Assist. Нова функция осигурява GPS интеграция, която използва ускорение на базата на позицията на автомобила в пространството. Продажбите на електрическия автомобил трябва да стартират до края на лятото за $59 900. Това е цена за базовия модел без местни данъци и такси.     Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
електрически автомобили
Ето как изглежда електрическия градски автомобил Microlino 2.0
Ето как изглежда електрическия градски автомобил Microlino 2.0
Micro Mobility Systems е швейцарски производител, който от години работи над концепцията за създаване на перфектния градски автомобил. Вече видяхме интересната концепция Microlino през 2015г., като дизайнерите на компанията са готови и с новата версия. Официалната премиера трябваше да стане факт на Geneva Motor Show 2020, но изложението бе отменено заради коронавируса. Мicrolino 2.0 e прототип на компактен електромобил с четири врати, който е вдъхновен от европейски дизайн използван от VW през 60-те години на миналия век, съобщавa TheVerge.     Максималната скорост на машината отново е 90 км/ч., което е достатъчно за бързо придвижване в градски условия. Според официалните данни електрическият двигател на Microlino 2.0 осигурява пробег от до 200 километра с едно зареждане. Компанията твърди, че освен актуализирания дизайн са гарантирали по-безопасно купе и са използвали още по-качествени материали в корпуса на Microlino 2.0. Купето е по-просторно от оригиналния модел, като дължината е 2.4 метра, което позволява три версии на Microlino 2.0 да заемат само едно паркинг място.     Водачите също така ще имат още по-добра видимост на пътя, както и да се възползват от по-ефективния 15kW агрегат. Вградената NMC батерия има по-висока енергийна плътност от първия модел и може да се зареди за четири часа. Седалките са по-удобни, а механизма за отваряне на вратата улеснява максимално качването и слизането в Microlino 2.0. Цената на базовата версия без допълнителни персонализации е €12 000, като вече са направени повече от 17 хил. поръчки. Доставките стартират през 2021г.     Oще от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Bentley
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley са един от най-емблематичните производители на автомобили в индустрията, които също проявяват интерес към EV сегмента. За разлика от своите конкуренти компанията внимателно ще планира своята стратегия и няма да избързва с премиерата на първия си EV модел. Шефът на Bentley, Адриан Халмарк потвърди, че вниманието им вече е насочено към електрическите автомобили, но също, че все още не са готови да реализират премиерата на подобен продукт.   Според него е необходимо още време преди технологията да стане достатъчно добра, за да принуди Bentley да се присъединят към другите производители. От изявлението на Адриан Халмарк разбираме, че компанията няма да пусне на пазара автомобил изцяло задвижван от електрически двигатели преди 2025г. Припомняме ви, че първия плъгин на компанията е Bentayga Hybrid, като официалната премиера стана факт на изложението 2018 Geneva Motor Show.     Плановете на Bentley са свързани с еволюцията на Solid-State батериите, които са с около 30% по-леки, но гарантират същия капацитет, както Li-ion батерии. Припомняме ви, че компанията е част от Volkswagen и ще използва някоя от усъвършенстваните им EV платформи. За в бъдеще Bentley ще продължат да инвестират в разработката на нови технологии, както и за разширяване на производствения капацитет на легендарната си фабрика в Крю, Великобритания.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
транспорт
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Ninebot представи 5 електрически скутера в партньорство с Xiaomi
Първият модел е Ninebot E80C и той може да измине до 90 километра с едно зареждане, като максималната му скорост е 51км/ч. Ninebot E90 може да измине 100 километра с максимум 55км/ч, Ninebot E100 е със запас от  100 до 200 километра и максимална скорост между  60 и 65км/ч, Ninebot E125 с между 120 и 240 километра, с максимална скорост 80 до 100км/ч, а флагман е Ninebot E200, който може да измине до 200 километра със 100км/ч максимална скорост.
автомобили
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Електрическият Ford Lithium Mustang EV има двигател с 900к.с. и 1355Nm
Ford Lithium Mustang EV има dдвигател с 900к.с. и 1355Nm въртящ момент. Страховити параметри, които нямаме търпение да видим в действие. На теория този звяр ще ускорява по-бързо от бързият Mustang с двигател с вътрешно горене.    
Tesla Model S Plaid
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Шефът на компанията използва Tesla Battery Day събитието, за да разкрие повече детайли за дългоочаквания модел. Нетърпеливите потребители вече могат да поръчат предварително Tesla Model S Plaid. Реалните доставки ще стартират през следващата година. Техническите спецификации на Tesla Model S Plaid са доста впечатляващи и могат да го превърнат в един от най-продаваните електромобили на компанията. Бъдещите собственици могат да очакват пробег от почти 840 километра с едно зареждане. Максималната скорост на новия модел достига до 320 км/ч., съобщава CNet.  Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от две секунди, което е доста впечатляващо. Tesla уточняват, че Model S Plaid е оборудван с три електрически двигателя, чиято обща мощност надхвърля 1100 конски сили. Прави впечатление, че автомобила споделя дизайнерските линии на своя популярен предшественик.     Илон Мъск дори се похвали, че Tesla Model S Plaid е поставил нов рекорд за най-висока скорост на легендарната състезателна писта Нюрбургринг. Това е постижение е възможно с редица подобрения в аеродинамиката. Новият автомобил също така ще има вградена батерия, която има по-висока мощност от 100kW.  Кратко видео показва как Tesla Model S Plaid успява да измине една обиколка на трасето в Нюрбургринг за 1:30.03 секунди и дори се надяват да намалят още тази стойност с финалните версии на електромобила. Цените на Tesla Model S Plaid стартират от $141 хил., като потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация в онлайн конфигуратора на Tesla.     Още от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Lucid Air
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Motors е алтернативен производител на автомобили, който представи официално първия си модел за масовия потребител. Неговото име е Lucid Air и представлява електрически седан с луксозен дизайн и впечатляващи характеристики.  Това не е случайно с оглед на факта, че автомобила се разработва повече от десетилетия и ще бъде позициониран като един от най-сериозните конкуренти на Tesla. Oфициалната премиера трябваше да се състои по време на New York Auto Show 2020, но събитието бе отложено заради коронавируса.  Lucid Air e в състояние да измине 830 километра преди да се наложи зареждане на вградената батерия, която е с мощност от 113 kWh. Според официалните данни за всяка минута ще получавате около 30 километра пробег, като са нужни 20 минути да заредите батерията от 0 до 60%, съобщава TheVerge. Максималната мощност на двигателя достига до 1080 к.с,, като ускорението от 0 до 100 км/ч. става за едва 2.5 секунди.     Инфотейнмънт системата ще може да се управлява с гласови команди благодарение на поддръжката за Amazon Alexa. Taка ще можете да сменяте песен на музикалния плейър или радио станцията, да приемате обаждания, да използвате навигацията и др.  Подобна интеграция е важна, тъй като водачите ще могат бързо да превключват между Spotify, актуалната прогноза за времето и навигацията без да отместват погледа си от пътя. Стратегията на Lucid Motors да се конкурират с Tesla предвижда премиерата на няколко версии на автомобила.  Базовата конфигурация на Lucid Air ще може да се купи от потребителите на цена от около $80 хил. Компанията ще предлага още три различни версии, които се казват Air Touring, Air Grand Touring и Air Dream Edition, които ще са достъпни съответно за $95 хил., $139 хил. и $169 хил.  Вече стартираха предварителните поръчки, като реалните продажби ще започнат да се извършват през първото тримесечие на 2021г.     Още от Digital: Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Samsung
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Електрическите автомобили продължават да бъдат водеща тема в индустрията. Най-големите производители вече изместиха фокуса си изцяло към EV моделите. Именно заради това до няколко години бензиновите и дизеловите модели постепенно ще започнат да изчезват от пазара.  Все по-големият интерес към EV автомобилите също така предоставя възможност и на водещите технологични брандове да се включват в популяризирането на тази иновация. Samsung също не правят изключение от казаното дотук, тъй като корейския производител планира да стартира стратегическо партньорство с Hyundai.  Основната цел на проекта им е двете компании да комбинират усилията си в разработването на електрически автомобили от ново поколение. Първата стъпка ще бъде производството на специална серия от батерии във фабриките на Samsung, които ще се използват от ЕV автомобилите на Hyundai. Двете компании запазват правото си на по-късен етап да разширят обхвата на партньорството си и сред други компоненти и хардуерни елементи на ЕV автомобилите. Конкретен интерес за Hyundai представляват "All-Solid-State" батериите на Samsung.     Водещите им предимства са свързани с по-високата енергийна плътност, по-високия капацитет, като не на последно място осигуряват и по-висока степен на сигурност.  Всичко това превръща новите батерии на Samsung в подходяща алтернатива на литиево-йонните батерии използвани масово в индустрията. Настоящите прототипи на компанията биха позволили на електрически автомобил да измине около 800 километра с едно зареждане. Това е добро постижение, но инженерите на Samsung са убедени, че могат допълнително да увеличат тази стойност, съобщава GizmoChina. Важно е да отбележим също, че в момента Hyundai доставят батерии за своите автомобили от два основни доставчика: LG Chem и SK Innovation. Партньорството със Samsung ще им предостави още повече свобода и гъвкавост при покупката на батерии за EV автомобили.  Новите модели на Samsung имат над 1000 цикъла на зареждане, което също е добра характеристика. В заключение ще допълним, че Hyundai искат да представят 44 електрически предложения до 2025г. Сътрудничеството със Samsung не само ще ускори разработването им, но ще ги направи по-добри за потребителите.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили
Меrcedes
Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
Меrcedes имат амбициозни планове как да се превърнат в глобален лидер в сегмента на електрически автомобили. Всъщност това ще бъде основният акцент в стратегията на германския производител в следващите няколко години. Компанията обмисля да предлага на своите клиенти разнобразно портфолио от електрически автомобили, което предлага поне 10 до края на 2020г. Тези предложения ще са достъпни в различни ценови класове, за да се предоставят максимални възможности за избор на потребителите. Mercedes планират да се конкурират успешно в премиум сегмента.   За целта германският производител вече разработва автомобил от висок клас, който ще стане част от бранда Mercedes-AMG. Конкретното име на модела ще бъде Mercedes-AMG EQS и ще се изправи директно срещу атрактивни предложения на други производители, сред които Porsche Taycan и Tesla Model S. Eдна от най-интересните характеристики свързaни с предстоящия автомобил е, че ще бъде базиран на концептуалния VISION EQS, чиято официална премиера стана факт на Frankfurt Motor Show 2019 през есента. Визията е вдъхновена изцяло от футуристичния дизайнерски език Progressive Luxury.     Предварителните очаквания са производствената версия на луксозния седан да предложи комфорт и лукс, който сме свикнали да виждаме от Mercedes S-Class серията. Съществената разлика ще е интеграцията на електрически двигател в новия модел, съобщавa SlashGear. Oфициалната премиера на Mercedes-AMG EQS се очаква преди края на годината. Иновативният автомобил ще има два електрически двигателя и мощни батерии, които ще бъдат вградени в пода на купето. Версията "EQS" ще бъде по-малка като размер от автомобилите от популярната сериятa модели с бранда Mercedes S-Class.   Дизайнерите на AMG искат да предложат нещо различно и уникално на своите потребители, за да се конкурират успешно с Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model SP100D. Новият модел се очаква да е по-бързо от настоящия AMG S63, който е с мощност от 469 конски сили и може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за едва 4.5 секунди. Електрическият автомобил на компанията ще предложи по-добри показатели. Според непотвърдена информация Mercedes-AMG EQS ще има 100kWh и ще може да изминава oколо 690 километра с едно зареждане. Премиерата ще накара Porsche и Tesla да се съобразяват с новия модел на Mercedes.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.  
Subaru
Всички автомобили на Subaru ще са електрически до 2030г.
Всички автомобили на Subaru ще са електрически до 2030г.
Subaru ще се превърнат в поредния голям производител в индустрията, който се насочва изцяло към електрическите автомобили. Японският бранд потвърди, че очаква новите модели от всичките им продуктови линии като Outback, Forester, BRZ и WRX STI да бъдат електрически до 2030г. Така компанията ще изпълни ангажимента си да постигне нулеви вредни емисиите в атмосферата в следващото десетилетие. Хибридите ще бъдат водещ акцент за Subaru в краткосрочен план.   Важен елемент от стратегията на компанията ще е задълбочаване на партньорството с Toyota в сегмента на EV автомобилите. Сътрудничеството им не е случайно, тъй като заедно специалистите им могат не само да ускорят разработката на нови технологии, но и да редуцират производствените разходи. Subaru също така потвърдиха намеренията си да създадат т.нар. "Strong Hybrid". Този модел ще използва технология на Toyota и подобрена батерия, над която работят двете компании.     Припомняме ви, че Subaru вече предлагат собствени "Plug-in" и хибридни модели, като целта им е да разширят значително портфолиото си в следващите две-три години. След това Subaru ще се насочат към разработката на изцяло електрически автомобили. Компанията е прeдвидила и солиден бюджет, който да им позволи да разработват нови технологии, с които да подобрят качеството и сигурността на бъдещите си модели. В заключение ще отбележим, че Toyota притежава 8.7% дял в Subaru.   Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Ferrari
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Всички водещи имена в автомобилната индустрия вече проявяват интерес към хибридите и моделите, които изцяло се захранват от електрически двигатели. От една страна тези процеси ще провокират навлизането на повече EV автомобили, а от друга ще допринесе за подобряване на технологията. Преобладаващата част от новите модели, които дебютират на пазара в следващите години ще бъдат именно на електромобили.   Въпреки това Ferrari нямат намерение да избързват с премиерата на първия си състезателен автомобил, който използва електрически двигател. Данните бяха потвърдени от главния изпълнителен директор на компанията, Луис Камилери в интервю за Reuters. Шефът на италианският гигант допълни, че ще изчакат поне до 2025г. преди да представят електрически автомобил на пазара. Причината е, че технологията все още не е достатъчно добра.     На практика това означава, че компанията ще е фокусирана основно върху хибридите в следващите пет-шест години преди да представи електромобил. Ferrari също така си запазват правото допълнително да забавят премиерата на подобен автомобил, ако батериите все още не задоволяват изискванията им. Все пак Ferrari споделиха, че в дългосрочен план виждат голям потенциал в технологията, но няма да са нетърпеливи, за да представят най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Изобретиха батерия за електромобили, която се зарежда за 10 минути и осигурява 480 километра пробег
Водещите производители на автомобили проявяват все по-голям интерес към автомобилите с EV двигатели. Бизнес стратегията им ще е фокусирана предимно върху този сегмент в следващите няколко години. Именно заради това вече беше въведено изискването всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли. Един от малкото проблеми на този тип превозни средства е краткия пробег, който осигуряват с едно зареждане на батерията.   Специалистите на най-големите компании работят усилено за алтернативни подходи, с които да предложат най-доброто на своите потребители. Екип от учени на PennState University създадоха батерия от нов тип, която може да гарантира 480 километра пробег с 10 минути зареждане, съобщава DigitalTrends. По този начин собствениците на електрически автомобили биха могли да заредят батерията на своите модели за почти същото време, както тези с дизелови и бензинови двигатели.     За да постигнат настоящите резултати учените загряват електродите на батерията на 60 градуса по Целзий, а след това постепенно започват да ги охлаждат.Първоначалните резултати показват, че при такъв интензитет са възможни над 2500 цикъла на зареждане. Предстоят допълнителни тестове, като учените се надяват да увеличат допълнително тази стойност. Възможността да си гарантират 480 километра пробег с едно зареждане със сигурност ще се хареса на доста потребители.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen официално представиха финалната версия на дългоочаквания електрически автомобил с името ID.3. Атрактивният модел е разработен като "първия достъпен EV aвтомобил" за масовия потребител на компанията. Бъдещите собственици ще разполагат с възможността да избират между три различни версии на Volkswagen ID.3, които могат да изминат между 330 и 550 километра с едно зареждане на батерията. Продажбите ще стартират в средата на 2020г.     Базовата конфигурация на електрическия автомобил има 45kWh батерия и ще е достъпен за потребителите на цена от €30 хил. Допълнително ще бъде публикувана информация колко ще струват двете премиум версии на Volkswagen ID.3. Компанията уточни, че дизайна е вдъхновен от популярната серия "Golf" автомобили, но интериора е доста по-модерен и просторен. Така пътниците мога да пътуват по-удобно и разполагат с повече пространство за ръчния си багаж.     VW  са разположили голям 10-инчов дисплей в централната конзола, като всички бутони в купето са чувствителни на допир. Автомобилът се възползва от иновации като Front Assist, Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Side Assist Lane и др. Предвидена е и функция за контрол с гласови команди, което става с думата "Hello ID", както и поставка за безжично зареждане на смартфони и Beats високоговорители. Това е само първият модел от "ID" серията, която тепърва ще набира популярност.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
DMCA.com Protection Status