Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
78 резултата за електрически автомобили
Mach-Eau GT
Ford създадоха парфюм с аромат на бензин
Ford създадоха парфюм с аромат на бензин
Ford са създали първокласен аромат за своите клиенти, които жадуват за представянето на новия електрически модел на компанията: Mustang Mach-E GT. Въпреки това компанията запазва акцента си върху вълнуващите аромати на традиционните бензинови автомобили. Анкета проведена от Ford показва, че всеки пети водач на автомобил споделя, че мириса на бензиново гориво ще му липсва най-много при преминаване към електромобили.Данните показват, че над 70% от участниците в изследването признават, че ще изпитват носталгия по традиционната миризма на бензина. Любопитното е, че аромата е почти толкова предпочитан, колкото виното, сиренето или хартията на нови книги. Новият аромат на Ford е създаден да помогне на водачите да влязат в бъдещето на шофирането, чрез своето обоняние. Mach-Еаu e специално създаден, да е приятен за всеки вкус и съчетава опушени акорди, аспекти на каучук и дори "животински" елемент, за да възпроизведе по най-добър начин наследството на Mustang.     Ароматът Mach-Eau e разработка на известната консултантска служба Olfiction със съставки, които добавянето специфичен елемент от историята на аромата. Това е мнението на Пиа Лонг - асоцииран парфюмер в Британското общество на парфюмерите, която е работила за създаването на аромати за най-известните парфюмерийни марки в света. Отправна точка в аромата са химикалите, които се отделят от интериора на автомобила, двигателите и бензина, сред които бензалдехид и паракрезол. Тези съединения пресъздават бадемоподобен аромат от интериора и специфичния мирис на гуменото покритие. Иновативният аромат на Ford включва още  съставки като син джинджифил, лавандула, здравец и сандалово дърво, които добавят допълнителни акценти.   Oще от Digital: Ford спират производството на Mondeo през 2022г.
електрически автомобили
Учени разработват технология, която може да зареди електрически автомобил за 10 минути
Учени разработват технология, която може да зареди електрически автомобил за 10 минути
Електрическите автомобили предлагат все по-дълго време с едно зареждане, благодарение на редица технологични иновации. Въпреки очевидния напредък в тази насока все още има какво да се желае от батериите за EV превозните средства. Учените от Harvard University също инвестират в разработката на алтернативни дизайни на батерии за електромобили. Експерименталната архитектура, която предлагат се отличава със сериозно предимство, тъй като може да извърши зареждане за не повече от десет минути. Това е сериозен прогрес, в сравнение с настоящите технологии. Специалистите на Harvard University също така твърдят, че издръжливостта е другото голямо предимство на алтернативната батерия. Причината е, че са използвани високоефективен литиев метал и твърде електролит, които гарантират висока стабилност дори в продължение на хиляди цикли на зареждане. Учените се надяват да оптимизират възможностите на съвременните литиево-йонни батерии, като разменят графита и медта, използвани за анода с литиев метал. Отличният капацитет и плътност го превръщат в оптималното решение за постигането на амбициозните цели на проекта, съобщава NewAtlas.     Анодът на батерията работи с течен електролит и другия електрон, катода за извършване на стандартните цикли на зареждане и зареждане. За да предпазят прототипа от формирането на дендрити се използват няколко различни слоя, които предотвратяват тези процеси. Структурата е вдъхновена от начина, по който правим сандвич и включва няколко отделни компонента. Литиево-металната батерия, която предлагат има графитно покритие, което допринася за добрите резултати. Тестовете показват, че батерията успява да запази 82% от своя капацитет след 10 000 цикъла на зареждане. Експертите на Harvard University са уверени, че с бъдещото развитие на технологията ще успеят да заредят по този начин електромобили за едва 10-20 минути.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили  
Ferrari
Ferrari ще представят първия си електрически автомобил до 2025г.
Ferrari ще представят първия си електрически автомобил до 2025г.
Ferrari работят усилено над своето портфолио от автомобили с хибридни системи за задвижване. Очакванията са 60% от всички нови модели на компанията да попадат в тази категория до края на 2022г. Компанията следи внимателно развитието на електрическите автомобили, но не избързват с премиерата на първoто Ferrari задвижан изцяло от EV двигатели. Бившият шеф на Ferrari, Луис Камилери коментира потенциалните възможности пред компанията в интересно интервю в края на 2019г. Тогава най-важният човек във Ferrari определи батериите, като основната причина да се бави разработката на електромобил на италианския бранд. Според него технологиите все още не са достатъчно добри за параметрите, които Ferrari иска да предложи на своите клиенти. Водещите производители в автомобилната индустрия вече инвестират в нови иновации, които да гарантират по-дълъг пробег с едно зареждане. Модерните батерии се подобряват с всяка изминала година и Ferrari очакват да пуснат на пазара електрически автомобил през 2025г., съобщавa CNet.     Информацията бе потвърдена от председателя на Ferrari, Джон Елкан по време на годишната среща на високо равнище. Еволюцията на технологиите и усъвършенстването на EV системите ще осигури нови бизнес възможности за еволюция на италианския бранд. Джон Елкан потвърди още, че до края на следващата година ще видим три нови модела на Ferrari. Това е част от бизнес рамката 2018-2022 на компанията, като поне един от новите автомобили ще бъде показан преди края на годината. Голям интерес предизвиква предстоящият SUV модел с името Purosangue, който вероятно ще бъде един от трите нови модела в портфолиото на Ferrari.   Още от Digital: Снимки разкривят визията на 2021 Ferrari Portofino M
Xiaomi
Xiaomi ще произвеждат електрически автомобили
Xiaomi ще произвеждат електрически автомобили
Китайският производител набира голяма популярност на европейския пазар на смартфони. Xiaomi представиха първия модел с 5nm Snapdargon 888 процесор и ще продължат да разнообразяват своето портфолио. Бизнес стратегията им е доста гъвкава, тъй като им позволява да произвеждат разнообразни технологични продукти. Сред тях са умни джаджи за домовете, лаптопи, електрически скутери и др. Следващата пазарна ниша, към която Xiaomi проявява интерес са електрическите автомобили. Плановете им предвиждат да създадат собствена серия EV модели, които ще се продават под собствен бранд и ще бъдат произвеждани във фабрика собственост на Great Wall Motor. Информацията е потвърдена от Reuters и доведе до 9% и 15% ръст в акциите на Xiaomi и Great Wall Motor. Eлектрическите автомобили притежават внушителен инвестиционен потенциал и могат да се превърнат в дългосрочен източник на приходи за Xiaomi. Навлизането в нови пазарни ниши ще позволи на компанията да компенсира по-слабите продажби на мобилни устройства, провокирани от пандемията.     Двете компании вероятно скоро ще потвърдят съвместните си планове за разработка на EV автомобили. В момента Xiaomi предлага разнообразие от джаджи свързани към интернет, включително скутери, уреди за готвене, пречистватели на въздух и др. Софтуерните технологии също са важен елемент, който ще допринесе за реализирането на амбициозните цели на Xiaomi за развитие на електромобилите. Първият модел едва ли ще бъде представен преди 2023г. Тук е момента да споменем, че Great Wall е най-големият производител на пикапи в Китай. Преди няколко месеца бе представен самостоятелен бранд за електрически и интелигентни превозни средства. Вече стартира изграждането на  производствено съoръжение в партньорство с BMW AG, което да ускори производството на EV автомобили.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили
Sony VISION-S
Sony започнаха публични тестове с електромобила VISION-S в Европа
Sony започнаха публични тестове с електромобила VISION-S в Европа
Електрическите автомобили стават все по-популярни с всяка изминала година. Всички водещи производители вече поеха ангажимент да преминат изцяло към EV модели. Подобряването на възможностите на батериите и навлизането на нови технологии вече позволяват електрическите автомобили да стават достъпни и да осигурят достатъчно дълъг пробег с едно зареждане. Въпрос на време е бензиновите и дизеловите автомобили да останат в миналото. Sony едва ли е първата асоциация, която ви хрумне, когато стане въпрос за електромобили. Въпреки това компанията също проявява интерес към този сегмент. Още в началото на миналата година Sony разкриха детайли за VISION-S, което представлява тяхната концепция за електрически автомобил на бъдещето. Изглежда, че компанията не се е отказала от този проект и продължава да работи активно, за да ускори премиерата на пазара. Сега разбираме, че Sony вече провеждат усилени тестове с електромобила в реални условия. Кратък клип показва как VISION-S се движи по европейските пътища, като по-конкретно тестовете се провеждат в Австрия.     Видеото ни разкрива как изглежда Sony VISION-S, но въпреки това от компанията не пожелаха да разкрият повече детайли за конкретните спецификации. Първият автомобил на компанията ще предложи и възможност за автономно управление и ще е базиран на последните иновации в сферата на технологиите. Навлизането на Sony в тази пазарна ниша е интересно решение, което на свой ред ще направи електромобилите по-достъпни. Самият факт, че VISION-S вече се движи по европейските пътища може да се възприеме като доказателство, че модела ще е предназначен за ЕС. Както се очаква този модел ще има множество сензори и камери, които му могат да вижда и да се ориентира в околното пространство. Тепърва ще разбираме как ще се развива интересния проект, но също на каква цена можем да очакваме Sony VISION-S на пазара.   Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Tesla Model S Plaid
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Шефът на компанията използва Tesla Battery Day събитието, за да разкрие повече детайли за дългоочаквания модел. Нетърпеливите потребители вече могат да поръчат предварително Tesla Model S Plaid. Реалните доставки ще стартират през следващата година. Техническите спецификации на Tesla Model S Plaid са доста впечатляващи и могат да го превърнат в един от най-продаваните електромобили на компанията. Бъдещите собственици могат да очакват пробег от почти 840 километра с едно зареждане. Максималната скорост на новия модел достига до 320 км/ч., съобщава CNet.  Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от две секунди, което е доста впечатляващо. Tesla уточняват, че Model S Plaid е оборудван с три електрически двигателя, чиято обща мощност надхвърля 1100 конски сили. Прави впечатление, че автомобила споделя дизайнерските линии на своя популярен предшественик.     Илон Мъск дори се похвали, че Tesla Model S Plaid е поставил нов рекорд за най-висока скорост на легендарната състезателна писта Нюрбургринг. Това е постижение е възможно с редица подобрения в аеродинамиката. Новият автомобил също така ще има вградена батерия, която има по-висока мощност от 100kW.  Кратко видео показва как Tesla Model S Plaid успява да измине една обиколка на трасето в Нюрбургринг за 1:30.03 секунди и дори се надяват да намалят още тази стойност с финалните версии на електромобила. Цените на Tesla Model S Plaid стартират от $141 хил., като потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация в онлайн конфигуратора на Tesla.     Още от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Lucid Air
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Motors е алтернативен производител на автомобили, който представи официално първия си модел за масовия потребител. Неговото име е Lucid Air и представлява електрически седан с луксозен дизайн и впечатляващи характеристики.  Това не е случайно с оглед на факта, че автомобила се разработва повече от десетилетия и ще бъде позициониран като един от най-сериозните конкуренти на Tesla. Oфициалната премиера трябваше да се състои по време на New York Auto Show 2020, но събитието бе отложено заради коронавируса.  Lucid Air e в състояние да измине 830 километра преди да се наложи зареждане на вградената батерия, която е с мощност от 113 kWh. Според официалните данни за всяка минута ще получавате около 30 километра пробег, като са нужни 20 минути да заредите батерията от 0 до 60%, съобщава TheVerge. Максималната мощност на двигателя достига до 1080 к.с,, като ускорението от 0 до 100 км/ч. става за едва 2.5 секунди.     Инфотейнмънт системата ще може да се управлява с гласови команди благодарение на поддръжката за Amazon Alexa. Taка ще можете да сменяте песен на музикалния плейър или радио станцията, да приемате обаждания, да използвате навигацията и др.  Подобна интеграция е важна, тъй като водачите ще могат бързо да превключват между Spotify, актуалната прогноза за времето и навигацията без да отместват погледа си от пътя. Стратегията на Lucid Motors да се конкурират с Tesla предвижда премиерата на няколко версии на автомобила.  Базовата конфигурация на Lucid Air ще може да се купи от потребителите на цена от около $80 хил. Компанията ще предлага още три различни версии, които се казват Air Touring, Air Grand Touring и Air Dream Edition, които ще са достъпни съответно за $95 хил., $139 хил. и $169 хил.  Вече стартираха предварителните поръчки, като реалните продажби ще започнат да се извършват през първото тримесечие на 2021г.     Още от Digital: Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Samsung
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Samsung и Hyundai ще разработват електрически автомобили
Електрическите автомобили продължават да бъдат водеща тема в индустрията. Най-големите производители вече изместиха фокуса си изцяло към EV моделите. Именно заради това до няколко години бензиновите и дизеловите модели постепенно ще започнат да изчезват от пазара.  Все по-големият интерес към EV автомобилите също така предоставя възможност и на водещите технологични брандове да се включват в популяризирането на тази иновация. Samsung също не правят изключение от казаното дотук, тъй като корейския производител планира да стартира стратегическо партньорство с Hyundai.  Основната цел на проекта им е двете компании да комбинират усилията си в разработването на електрически автомобили от ново поколение. Първата стъпка ще бъде производството на специална серия от батерии във фабриките на Samsung, които ще се използват от ЕV автомобилите на Hyundai. Двете компании запазват правото си на по-късен етап да разширят обхвата на партньорството си и сред други компоненти и хардуерни елементи на ЕV автомобилите. Конкретен интерес за Hyundai представляват "All-Solid-State" батериите на Samsung.     Водещите им предимства са свързани с по-високата енергийна плътност, по-високия капацитет, като не на последно място осигуряват и по-висока степен на сигурност.  Всичко това превръща новите батерии на Samsung в подходяща алтернатива на литиево-йонните батерии използвани масово в индустрията. Настоящите прототипи на компанията биха позволили на електрически автомобил да измине около 800 километра с едно зареждане. Това е добро постижение, но инженерите на Samsung са убедени, че могат допълнително да увеличат тази стойност, съобщава GizmoChina. Важно е да отбележим също, че в момента Hyundai доставят батерии за своите автомобили от два основни доставчика: LG Chem и SK Innovation. Партньорството със Samsung ще им предостави още повече свобода и гъвкавост при покупката на батерии за EV автомобили.  Новите модели на Samsung имат над 1000 цикъла на зареждане, което също е добра характеристика. В заключение ще допълним, че Hyundai искат да представят 44 електрически предложения до 2025г. Сътрудничеството със Samsung не само ще ускори разработването им, но ще ги направи по-добри за потребителите.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили
електрически автомобили
Електрически суперавтомобил с мощност 2040 к.с. обещава впечатляващ пробег с едно зареждане на батерията
Електрически суперавтомобил с мощност 2040 к.с. обещава впечатляващ пробег с едно зареждане на батерията
Automobili Estrema е името нa италиански производител, който работи усилено над първия си суперавтомомобил. Впечатляващото превозно средство се отличава със спиращ дъха дизайн и използва най-модерните технологии. Електрическият автомобил се казва Fulminea, като финалната версия ще предложи мощност от впечатляващите 2040 конски сили. Според официалните данни на компанията Fulminea ще може да ускорява от 0 до 200 км/ч за по-малко от 10 секунди. В момента има няколко модела, които могат да се похвалят с повече от 2000 к.с., като сред тях са Lotus Evija, Aspark Owl, Rimac C_Two и Pininfarina Battista, съобщава NewAtlas. Специалистите на компанията, обаче са уверени, че ще предложат нещо различно, въпреки сериозната конкуренция. Голямо предимство на Fulminea ще има пробега с едно зареждане. Компанията ще заложи на уникална хибридна система, която ще задвижва Fulminea. Toва ще бъде първият серийно произвеждан модел в индустрията, който използва съчетание от твърдотелни клетки и свръхкондензатори, съобщава NewAtlas.     Ако всичко върви по план  Estrema Fulminea ще има хибридна батерия с обща мощност от 100kWh. Oчакваният пробег с тези параметри ще бъде от порядъка на 520 километра. Въпреки това иновативната система ще доведе до безпрецедентна енергийна плътност от 450Wh/kg  (1200 Wh/l). Белгийският партньор на Аutomobili Estrema в проекта АBBE смятат, че официалните продажби на уникалният автомобил могат да стартират през 2023г. Премиерата на Fulminea може да постави основите на изцяло нова категория в сегмента на електрическите автомобили. Цената не е публикувана официално, но с оглед възможностите и дизайна може да очакваме Fulminea да струва колкото суперавтомобилите на популярните брандове.   Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
електрически автомобили
Eлектрическитe автомобили ще бъдат по-евтини за производство от останалите превозни средства до 2027г.
Eлектрическитe автомобили ще бъдат по-евтини за производство от останалите превозни средства до 2027г.
Електромобилите вече започват да присъстват в ежедневието на милиони потребители по цял свят. Независимо дали разполагате с подобно средство няма как да не сте виждали електрически автомобили по пътищата около вас. ЕС вече инвестира в изграждането на мрежа от станции за зареждане на континента, които да стимулират навлизането на повече електрически автомобили на континента. Всички водещи производители изразиха желание до няколко години да преминат изцяло към EV модели. Развитието на технологиите също ще ускори тези процеси, тъй като батериите стават все по-добри. Конкуренцията между компаниите постепенно ще регулира и цената на електромобилите. Ще са необходими шест-седем години преди EV моделите да станат по-евтини от превозните средства, които използват традиционно гориво. Според доклад на TheGuardian по-големите машини като електрически седани, джипове и SUV автомобили ще се произвеждат за по-малко пари от бензиновите и дизеловите модели до края на 2026г. Само година по-късно същото постижение ще обхване и по-малките, градски автомобили, които са доста популярни в ЕС.     Актуалната цена на електрически автомобил със среден размер е €33 330, в сравнение със €18 600 при моделите с бензиново гориво. Прогнозите на анализаторите са, че до края на 2026г ще са нужни около €19 хил. за създаването на автомобили и от двата пазарни сегмента. Ако темповете на развитие се запазят това означава, че до края на десетилетието електромобилите ще бъдат произвеждани за по-малко от €16 300. Всички суми не включват допълнителните такси и данъци в отделните страни. Ключов фактор за развитието на тези процеси е намаляването на цената на батериите от настоящите $100 за kWh. Автомобилният сектор в Европа ще може да се възползва от достигането на стойности от порядъка на $58 до 2030г.   Още от Digital: Защо магнитите са толкова важни за електрическите автомобили
Mercedes EQS
Eто как ще изглежда Mercedes EQS
Eто как ще изглежда Mercedes EQS
Германският производител публикува официално повече детайли за технологиите в предстоящия модел. Mercedes EQS е концепция за електрически автомобил, която се отличава с впечатляващ дизайн. Премиерата ще постави началото на изцяло нов бранд в портфолиото на компанията. Електрическият автомобил ще бъде първият, който предлага на своите собственици Mercedes Hyperscreen. Както името подсказва това е огромния тъчскрийн екран, който обхваща централната конзола и предоставя важна информация на водача. Самият панел е разделен на три секции, като една от тях е предназначена за пътника на другата седалка отпред. Mercedes EQS ще показва полезни данни за навигация и работата на всички системи на автомобила, но също така ще може да се свързва със смартфони. По този начин пътниците ще  могат да откриват информация онлaйн, както и  да се забавляват със стрийминг на музика и любимите си приложения. Tрябва да уточним също, че Mercedes Hyperscreen има основен 17.7" дисплей и два допълнителни екрана с размер 12.3 инча, съобщава TechRadar.     Компютърната система е базирана на MBUX интерфейса на Mercedes и използва осемядрен процесор, който е допълнен от 24GB RAM. Тази стойност превъзхожда паметта на повечето лаптопи, които се продават на пазара. Компанията уверява, че Mercedes EQS ще работи с най-интелигентният тъчскрийн, който сме виждали в автомобил досега. Предвидена е интеграция за Apple CarPlay и Android Auto. Новият модел ще изминава 770 километра с едно зареждане, което ще му осигури стратегическо предимство пред конкурентните електромобили. Различните версии на Mercedes EQS ще са налични с 90 kWh и 107.8 kWh батерии с поддръжка за 200kW бързо зареждане. По този начин 15 минути зареждане ще гарантират пробег от 300 километра. Максималната скорост ще бъде ограничена до 210 км/ч.       Още от Digital: Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
Porsche Taycan
Porsche представиха електрическа версия на Tyacan на цена от $80 хил.
Porsche представиха електрическа версия на Tyacan на цена от $80 хил.
Германският производител вече представи първият електрически автомобил от серията Taycan, която винаги е имала специално значение за Porsche. Агресивният дизайн и впечатляващите технологични иновации винаги са били причина за премиум цената на автомобилите с този бранд. Все пак компанията обръща внимание на желанията на своите клиенти и сега представиха "стандартна версия" на Porsche Taycan, която ще е достъпна за повече хора, тъй като е осезаемо по-евтина. Новият модел е кръстен просто Taycan, за разлика от Taycan 4S и Turbo S, които го предшестват. Porsche ще продават на пазара две различни конфигурации: Performance Battery и Performance Battery Plus. Първата от тях има мощност от 79.2 kWh и 402 конски сили, както и максимален пробег от 430 километра с едно зареждане. Премиум модела увеличава тези стойности до 93.4 kWh, 469 к.с. и 480 километра пробег.       Вградените батерии могат да се заредят ди 80% за по-малко от 23 минути. Пет минути зареждане ще гарантират достатъчно мощност да изминете 100 километра. Базовият модел  може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 5.1 секунди и да развива скорост от 230 км/ч., информира Mashable. Потребителите ще трябва да платят $79 900, за да се сдобиете със стандартния Porsche Taycan. Ако добавите още $5780 ще се сдобиете с Performance Battery Plus версията. По този начин Porsche ще опитат да се конкурират директно с Tesla Model S, който струва $70 хил. В заключение ще отбележим, че цената на Taycan Turbo и Turbo S са налични за съответно $150 хил. и $185хил.   Още от Digital: Porsche потвърдиха, че най-мощният автомобил от серията 911 досега ще е хибрид
Теsla
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla доминират световния пазар на електрически автомобили със своята впечатляваща серия от превозни средства с невероятни функции и отличителен дизайн. Невероятният успех на компанията предостави възможности за разширяване на бизнес операциите в Китай и Европа. Вече стартира конструкцията на нови Gigafactory съоръжения, които ще увеличава производствения капацитет на автомобилите в глобален мащаб. Шефът на Tesla направи ново изявление, с което разкрива плановете си да разшири влиянието на компанията на европейския континент. В момента водещ приоритет за бранда е американския пазар, където се предлага пълното разнообразие от модели на Model S и Model X. Клиентите също така имат възможността от интернет да поръчат и конфигурират различни екстри и конфигурации на интериора. Илон Мъск вече разкри плановете за изграждане на огромен производствен център в Берлин, а сега изрази желание да обърне специално внимание на европейските потребители. От компанията вече се коментира идеята за премиерата на електрически автомобил, специално разработен за нуждите и специфичните потребителите на потребителите в ЕС.     За разлика от американските клиенти на Tesla, които предпочитат огромни машини с повече мощност ситуацията в ЕС е напълно различна. Илон Мъск е на мнение, че европейците са по-склонни да се сдобият с компактен автомобил, който освен нисък разход позволява лесно да паркират в урбанизираните условия. Самият той сподели, че изпитва сериозни проблеми да намери подходящо място за паркинг на личните Model X в Берлин. Това го е накарало да се замисли за спецификите на пътищата на ЕС и как да предложи по-добър продукт на клиентите на Tesla на континента. Важно е да отбележим, че финалното решение все още не е взето, което означава, че тепърва ще разбираме за плановете на компанията. Премиерата на подобен автомобил ще позволи на Tesla да е по-атрактивен избор за традиционни брандове като BMW, VW и Audi. Електомобилите се очертават да бъдат още по-популярни през следващата година и Tesla искат да имат сериозна роля в този процес.   Oще от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Tesla Superchagers
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Теsla се утвърдиха като лидер в производството на електромобили и са първата компания, която инвестира толкова сериозно в технологията. Собствениците на моделите също така могат да се възползват от мащабна мрежа от зарядни станции, с които да ги захранват докато пътуват. Всяка година се добавят нови локации на V3 Supercharger станциите на европейския континент. Тези опити на компанията да предложи повече услуги на своите клиенти, обаче сега стана причина за неочакван проблем. Мрежата от зарядни станции са разработени като ексклузивно предложение за собствениците на автомобилите на Tesla.  Въпреки това физическия конектор за зареждане, който се използва в Европа е съвместим и с портовете на други електромобили. Специалният софтуер на Tesla е програмиран да разбира при свързване на модели на други производители и да не позволява зареждането на двигателя. По този начин се извършва и таксуването на горивото от кредитната карта на притежателя.     Софтуерен бъг в системите на Tesla премахва това ограничение и позволява на електрическите автомобили, които не са произведени от Tesla да се зареждат на V3 Supercharger станциите. Невъзможността да се идентифицира легитимен собственик на автомобила също така означава, че зареждането на гориво не се таксува, съобщава Mashable.  Този проблем е открит от германска компания, която предлага електромобили под наем. Тестовете им показват, че V3 Supercharger успешно зареждат поне осем алтернативни модела и това са :    VW e-Golf VW ID.3 BMW i3 Opel Ampera-e (Chevy Bolt EV) Hyundai Kona Electric Hyundai IONIQ Electric Renault Zoe Porsche Taycan    На този етап Tesla не са коментирали ситуацията и все още не са предоставили софтуерен ъпдейт, който отстранява проблема. Докато това се случи собствениците на електрически автомобили могат да се възползват като използват V3 Supercharger станциите за безплатно зареждане, докато пътуват в Европа. От месеци се спекулира с идеята Tesla да постигнат споразумение с другите производители и да позволят зареждането на моделите им в станциите на компанията и изглежда сега е подходящ момент за подобни разговори.   Още от Digital: Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
Citroen Ami
Citroen Ami e градски електрически автомобил с цена €6000
Citroen Ami e градски електрически автомобил с цена €6000
Френският производител реши да изненада своите потребители с премиерата на най-новия си атрактивен модел, който е предназначен за натоварените градски условия. Името на превозното средство е Citroen Ami, като това е електрически автомобил с изключително компактни размери. Специфичният дизайн и характеристики са причината от Citroen да наричат новото си бижу "мобилен обект" и да не го квалифицират напълно като автомобил. Максималната скорост е ограничена до 45 км/ч, което е подходящо за придвижване в задръстване, но не и за дълъг път.  Citroen Ami се захранва от електрически агрегат с мощност от 6 киловата или едва 8 конски сили. Именно това прави машината подходяща за шофиране от деца на възраст от 14 години във Франция или навършили 16 години в другите европейски държави без нуждата от шофьорски лиценз. Дизайнерите на компанията са се постарали да използват колкото се може по-малко уникални компоненти. Това е причината предната и задната част на електрическия автомобил да бъдат еднакви.     Абсолютно същото може да се каже и за вратите, които имат еднакъв дизайн. Визията на Citroen Ami е вдъхновена от легендарния 2CV, който се произвежда масово между 40-те и 80-те години на XX-и век. Mинималистичният дизайн обхваща и купето, където веднага ще забележите, че няма централна конзола Тази функционалност се изпълнява от стойка, на която да поставите смартфона и с мобилно приложение да виждате полезната информация пред очите си. Олекотените размери са причината Citroen Ami да може да измине около 70 километра с едно зареждане, което е достатъчно за бърз превоз в големите гроздове.  Използването на домашната електрическа мрежа ще позволи да заредите автомобила на пълен капацитет за около три часа. Компанията ще позволи на своите клиенти да поръчват Citroen Ami директно от мобилните си устройства.  Данните разкриват, че наема ще струва €0.26 на минута, като услугата изисква абонамент от €9.99. В заключение ще ви припомним, че цената на Citroen Ami е €6000.           Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
Polestar 2
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
Eлектрическите автомобили вече започват да се превръщат в реална алтернатива на традиционните бензинови и дизелови модели на производителите. В последните няколко години технологиите допринесоха за големи иновации, които удължиха значително максималния пробег на автомобилите с EV двигатели. Неслучайно всяка водеща компания вече инвестира сериозно в разработката на електрически превозни средства. Volvo е компания, която винаги е давала основен приоритет на сигурността и EV сегмента не е изключение от тази тенденция. Дъщерното им дружество Polestar вече работи усилено над второто поколение на електрическия автомобил, който носи същото име. Според новите данни продукцията на Polestar 2 върви съобразно първоначалния план въпреки разпространението на коронавирус и негативните последици от пандемията. Пътниците ще имат достъп до най-модерните технологии за безопасност на Volvo, включително и вграждането на батерията в самия корпус на автомобила, информира CNet. По този начин се гарантира едновременно по-твърда структура на тялото и се свежда до минимум възможността от възникване на техническа повреда при евентуален инцидент на пътя.      Инженерите на Polestar са се погрижили да разработят алуминиево покритие, което осигурява необходимата протекция на батерията. Самият механизъм е програмиран да изключи автоматично този модул от останалата част на електрическия автомобил в случай на удар или катастрофа. Kупето е разработено от специални материали, които гарантират максимална изолация на външните шумове и вибрации, което осигурява спокойствието на пътниците.Друго интересно решение на инженерите на Volvo се казва Severe Partial Offset Crash (SPOC) и представлява алуминиев модул в защитните механизми от двете страни на автомобила. Този компонент се грижи да не попадне външен обект в интериора и така предпазва както пътниците, така и самата батерия. Polestar 2 е базирана на усъвършенствана система за асистиране на водача на Volvo, която се казва Pilot Assist. Нова функция осигурява GPS интеграция, която използва ускорение на базата на позицията на автомобила в пространството. Продажбите на електрическия автомобил трябва да стартират до края на лятото за $59 900. Това е цена за базовия модел без местни данъци и такси.     Още от Digital: Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
DMCA.com Protection Status