Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
35 резултата за дрехи
ОnePlus
ОnePlus проявяват интерес към умните якета
ОnePlus проявяват интерес към умните якета
OnePlus са алтернативен бранд, който има собствена лоялна база от фенове по цял свят. Само преди седмици бяха представени флагманите OnePlus 8 и OnePlus 8 Pro. Toва са най-добрите смартфони на компанията досега, които предлагат Qualcomm Snapdragon 865 процесори, 12GB RAM, 256GB памет и поддръжка на 5G.  Голяма популярност предизвика "PhotoChrome" режима на смартфоните, тъй като предлага функция за виждане през дрехи и предмети. Софтуерната иновация е доста интересна, но предизвика широк отзвук, което накара компанията да спре тази функция от съображения за сигурност.  Сега компанията отново попада в центъра на вниманието, но този път със съвсем различен проект. OnePlus дадоха старт на интересна кампания между представителите на своята онлайн общност за дизайн на смарт яке. Да. Прочетохте добре. Става въпрос за умно яке, което може да се свързва безжично със смартфони и поддържа редица полезни функционалности. За да участвате е необходимо да попълните кратка онлайн анкета и да се регистрирате.     Можете да го направите от официалния уеб сайт или от Twitter акаунта на OnePlus. Следващата стъпка е да използвате специална онлайн тема на яке, която после можете да обработвате с предпочитан от вас софтуер.  Важно е да отбележим, че самия дизайн е необходимо да е базиран на "We And OnePlus" слогана. Препоръчително е визията да бъде oриентирана към по-младите потребители. Когато сте готови и изпратите своя дизайн трябва да изчакате специалното жури на OnePlus да преразгледа всички проекти на умни якета.  Ако всичко върви по план най-добрите осем предложения ще бъдат обявени официално на 25 юни. Всички участници ще получат по 200 Community точки, като наградата за най-добрите осем предложения ще бъде 1000 Community Points.  Големият победител ще спечели "Special Edition" версия на якето и VIP билет за следващото физическо събитие на OnePlus, като са покрити разходите за нощувка и транспорт.   Още от Digital: OnePlus ще се фокусират към по-достъпните смартфони през 2020г.
дрехи
Какво представляват умните пижами Xenoma e-skin
Какво представляват умните пижами Xenoma e-skin
Xenoma е японска компания, която специализира в разработката на смарт тъкани за дрехи. Новите им предложения се казват "e-skin Sleep & Lounge" и бяха показани за първи път на CES 2020. Всъщност под това име се крият умни пижами, които ще са налични в няколко разновидности за всички възрасти. Интеграцията на смарт сензори им позволяват да следят сърдечния ритъм, ритъма на дишане, качеството на съня и др., съобщава Engadget.     Умните пижами на Xenoma имат и тракери за движението, като целта е да следят в реално време здравословното състояние на потребителите. Серията е предназначена основно за възрастни хора и е подходяща за употреба от пациенти в медицински заведения. Иновативните текстилни решения в дрехите на Xenoma позволяват сензорите да не изискват гел или друга течност, за да запазят проводимите си свойства при постоянен допир с кожата.     Компанията твърди, че са нужни около 100 изпирания, за да се забележат сигнали от носенето. Това прави умните пижами, толкова издръжливи, колкото нормалните дрехи. Специална аларма ще се активира при съмнения, че човека, който ги носи е загубил баланс и е паднал на земята. Във вътрешността на пижамите има модул с големина от два инча, където са разположени вградена батерия, Bluetooth LE сензор, акселерометър и жироскоп. Крайната цена ще е по-малко от $100.   Oще от Digital: Ултратънки гъвкави влакна от графен ще променят възможностите на умните дрехи
умни якета
Google и Levis представиха умно яке, което може да извършва обаждания и да прави селфита
Google и Levis представиха умно яке, което може да извършва обаждания и да прави селфита
Google отдавна експериментират с идеята да създадат смарт дрехи, които се свързват към интернет и изпълняват редица функции на мобилните джаджи. Компанията вече си партнира със специалисти на Levi's  създаването на умното яке Jacquard. Този проект изглежда продължава да предизвиква голям интерес в Google, тъй като са използвали същата технология, но в създаването на още по-добър продукт. Неговото име е Levi's Trucker Jacket и целта му е да доразвие допълнително тази концепция.       Елегантната визия на якето е допълнена от таг с Bluetooth, който може да се разположи на ръкава и да се превърне в напълно функционален тъчпад. По този начин потребителите биха могли да контролират музикалния плейър и да сменят песните, но също да извършвате други полезни команди. Самият таг е по-малък от предходната версия и може да се програмира от мобилно приложение. Google също така са се погрижили да разширят значително възможностите на дрехата, предаде Mashable.     Бъдещите собственици на Trucker Jacket ще могат да отговарят на входящи обаждания, но също да използват жестови команди, за да правят селфита от смартфоните. По този начин се активира услугата Google Assistant, която ще ви активира за предстоящи събития в календара, актуалния трафик и др. Функцията "Always Together" ще ви информира, ако се отдалечите твърде много от мобилното устройство, докато носите якето. Иновативната дреха ще е достъпна както в мъжки, така и в дамски вариант.   Oще от Digital: Google ще използват нова технология, за да подобрят комуникацията межу умните дрехи и джаджите ни
дрехи
Учени създадоха тъкан, която мирише все по-хубаво, колкото повече се потим
Учени създадоха тъкан, която мирише все по-хубаво, колкото повече се потим
Вече съществуват разнообразни методи, с които можете да добавите към тъкани и платове различни аромати. Екип от изследователи на University of Minho в Португалия използваха тази идея като вдъхновение за уникален нов проект, над който работят. Учените доразвиват значително концепцията, тъй като създадоха смарт тъкан, която мирише все по-приятно, колкото повече се потим. Подобна иновация ще промени изцяло начина, по който тренираме.   В лабораторни условия специалистите тестват два метода за модифициране на памучна тъкан по такъв начин, че да изпуска аромат на цитронела, когато влезе в директен контакт с потта. За да постигнат този ефект учените експериментират с разнообразни химични съединения. Най-успешен се оказва протеин, който се среща в носовете на прасета. Именно това е ключовата съставка, придаваща уникалната характеристика на тъканта, която създават, съобщава CNet.     Вторият метод е свързан с интеграцията на въглехидратно-свързващ модул с памучната тъкан. При този процес се използват мазнини като липозоми, а не протеин. Крайният ефект, обаче е същият. Тестовете им показват, че модифицираните памучни тъкани освобождават аромата на цитронела, когато влезнат в допир с пот. Обработената с протеин тъкан ускорява този процес, като липозомите изчистват въздуха по-бавно. Цитронелата също така е добре познато средство срещу комари.   Още от Digital: Най-добрите фитнес приложения за Android и iOS
смарт дрехи
Louis Vuitton представиха луксозна колекция чанти с гъвкави АМОLED дисплеи
Louis Vuitton представиха луксозна колекция чанти с гъвкави АМОLED дисплеи
Устройствата с гъвкави дисплеи тепърва ще стават все по-популярни, което едновременно ще изостри конкуренцията, но и ще намали цените за производството на екрани с тази технология. На пръв поглед може и да не ви хрумва, но панелите с подобен дизайн могат да намерят приложение в разнообразни други аксесоари и продукти. Един от най-известните брандове в сферата на модата, а именно Louis Vuitton също виждат голямо бъдеще в гъвкавите дисплеи, които ще намерят място в следващите им колекции.     Компанията изненада посетителите на Cruise 2020 събитието в Ню Йорк с новата гама луксозни чанти, която се казва "Canvas of The Future". Както името подсказва дизайнерите на Louis Vitton са потърсили  вдъхновение в модерните дигитални технологии в създаването на уникалните представители на тази серия. Модният бранд всъщност показва два модела елегантни чанти, които имат съответно един и два гъвкави дисплея с AMOLED технологията. Резолюцията е 1920х1440 пиксела, предаде Engadget.     Toва означава, че собствениците им могат да възпроизвеждат съдържание с Full HD+ качество. Концепцията на Louis Vuitton разглежда чантите като органично допълнение към смартфоните. Дизайнерите на компанията ще продължат да работят, за да разширят тази функционалност и да позволят на потребителите да изразят уникалния си стил по много по-креативни и иноватични начини. Уникалните чанти все още са само прототипи, но при по-голям интерес могат да се превърнат в реални продукти на пазара.   Още от Digital: Шест високотехнологични материала за производство на спортни стоки и дрехи
Google Jacquard
Умното яке на Google и Levis ще ни казва, ако забравим смартфона си
Умното яке на Google и Levis ще ни казва, ако забравим смартфона си
Google вече си партнираха с дизайнери на Levi's в разработването на смарт якето Jacquard, което може да се свързва към мобилните устройства с Bluetooth. Собствениците могат да изтеглят допълнително приложение и да сменят песни в плейлистата, да приемат обаждания и да получават данни как бързо да стигнат до желаната локация. Двете компании продължават да тестват различни функции, с които да подобрят още повече възможностите на Jacquard, съобщава AndroidPolice.    Новата иновация се казва "Always Together" и както името подсказва е създадена, за да гарантира, че смартфона е винаги наблизо около вас. Ако се отдалечите твърде много ще получите нотификация, че не сте изгубили от поглед от вашето устройство. Тук е момента да отбележим, че функцията ще прави уведомления на екрана на смартфона, но също така и на атрактивния "Signature Sleeve Tag" на якето. Това е специална пластина в ръкава на якето, която може да свети и вибрира.     Със сигурност тази функция ще се хареса на собствениците на Jacquard или хората, които обмисля да си го купят. Софтуерните инженери на Google вече работят над ъпдейт, който да разшири допълнително възможностите на тази функция. Идеята е потребителите да избират специален жест, с който да накарат мобилното устройство да звъни с максимална сила на звука, ако го изгубят от своя поглед. Това е още една причина да искате да имате умното яке.   Още от Digital: Google ще използват нова технология, за да подобрят комуникацията между умните дрехи и джаджите ни
умни дрехи
Нова джаджа, която следи активността на мускулите в тялото ще подобри смарт дрехите
Нова джаджа, която следи активността на мускулите в тялото ще подобри смарт дрехите
Умните дрехи отдавна не са поредната футуристична идея, а реалност и вече можем да купим подобно облекло на пазара. Разбира се има много начини, чрез които да се добавят още смарт функции към нещата, които носим. Екип от руски учени работят над интересен проект в тази сфера, който е свързан с разработването на уникално устройство, способно да разчита електрическата активност на мускулите в човешкото тяло. След това данните се трансформират в сигнали, използвани от смарт дрехите, за да извършват различни действия.     Въпросната джаджа е кръстена "Myo Interface", което е вдъхновено от гръцката дума "Мyo", която в превод означава мускул. Устройството работи със специален компютърен интерфейс, който разчита активността на мускулите и движението им, а след това трансформира данните в реални сигнали до самите дрехи. Приложенията на "Myo Interface" са разнообразни и също така могат да улеснят ежедневието ни на пациенти, които страдат от различни двигателни заболявания. Подобна концепция би променила и смарт дрехите, съобщава News18.     Така например атлетите ще има как в реално време да следят различни показатели и да правят електродиаграми и да следят представянето си. Устройството е подходящо и за създаване на различни протези, както и за дистанционно управление на смартфоните. Интерфейсът на учените може лесно да се програмира, за да следва разнообразни алгоритми, което е другото водещо предимство на "Myo Interface". Нужни са още тестове, които да гарантират, че системата работи оптимално, за да я видим в реални продукти на пазара.   Още от Digital: Ултратънки гъвкави влакна от графен ще променят възможностите на умните дрехи
криптовалута
Създадоха умни дрехи, които генерират криптовалута от топлината на човешкото тяло
Създадоха умни дрехи, които генерират криптовалута от топлината на човешкото тяло
Криптовалутите се превърнаха в една от водещите тенденции в индустрията през изминалата година. Най-добър пример в това отношение е биткойн, но има и други виртуални валути, които набират популярност като CryptoKitties и Еphereum. В момента генерирането им изисква мощен хардуер и много електричество, но за в бъдеще ситуацията може да се промени. Представителите на холандската организация Institute of Human Obsolescence (IoHO) имат интересна идея как да улеснят целия процес, предаде DigitalTrends.     От IoHO възнамеряват да използват топлината на човешкото тяло, за да генерират биткойни и друга виртуална валута. За целта е необходимо потребителите да облекат специални дрехи. Данните от тестовете показват, че възрастен човек генерира еквивалента на 100 вата електричество, докато си почива, а около 80% от тази стойност се губи като излишна телесна топлина. Идeята на IoHO е създаването на умни дрехи с множество термоелектрически генератори, запазващи част от енергията, която се губи.     В експериментите им се включват 37 доброволци, които носят дрехите в продължение на 212 часа, през които генерират общо 127.2 вата електричество. Средната стойност на човек е около 0.6 вата на час. Технологията на IoHO изисква телата на 44 хил. души в продължение на месец, за да генерира един биткойн. Техният проект по-скоро изма за цел да ни покаже каква е връзката между хората и модерните технологии, но също и колко полезен може да е биологични ни капитал.    Вижте осем изненадващи места, където можете да платите с биткойн
сензори
Учени създадоха смарт сензори за дрехи, които следят жизнени показатели на тялото
Учени създадоха смарт сензори за дрехи, които следят жизнени показатели на тялото
Екип от учени на MIT разработиха смарт сензор от ново поколение, който лесно може да се интегрира към гъвкави тъкани. В това число влизат и полиестерите използвани за производство на различни дрехи и облекла, включително и спортна екипировка. Миниатюрните сензори са достатъчно умни, за да събират в реално време информация за ключови параметри на човешкото тяло. Сред тях са телесна температура, сърдечен ритъм, честота на дишането и др. Иновативната технология използвана в създаването на сензорите също така позволява да бъдат изпирани многократно без това да се отрази на функционалността им. По този начин компактните модули е лесно да бъдат интегрирани в дрехи, които изглеждат напълно нормално отвън, но също така могат да се свалят и използват многократно в различни облекла и дрехи. Концепцията им е интересна, като тепърва ще се подобрява работата на сензорите. Разбира се работи се усилено и върху интеграция със смартфоните, което да им позволи да си комуникират взаимно при това без физически допир, съобщава TechCrunch.         Първоначалните тестове на прототипа показват оптимистични резултати и се планира преминаване към следващата фаза на разработка, която включва производство в Китай. Възможните приложения на сензора са разнообразни и обхващат здравната индустрия, спортните облекла, но може да се приложи в авиацията и астронавтиката. Самият проект е дело на MIT, но част от финансирането е осигурено от NASA, като част от Media Lab Space Exploration Initiative програмата. Все пак е логично да очакваме сензора да се използва в промишлени отрасли на Земята преди да стане част от космически мисии. Използването на сензора в ежедневното облекло на пациенти е подходящо решение за лекарите, които наблюдават състоянието им. Няма да на се налага дори личен контакт, тъй като данните ще се синхронизират в база данни, което е постоянно достъпна за здравните институции. В контекста на пандемията от COVID-19 подобни приложения изглеждат доста практични. Компактните размери на този продукт също така могат да го направят част от бъдещи фитнес тракери и смарт джаджи, които използваме предимно мониторинг на биометричните данни на човешкото тяло. Решението на MIT превъзхожда другите смарт сензори със своята гъвкавост и факта, че може да се изпран многократно.   Още от Digital: Нови медицински импланти обещават лечение на болка и депресия
смарт дрехи
Microsoft проявяват интерес към смарт дрехите
Microsoft проявяват интерес към смарт дрехите
Google финансират различни проекти на смарт дрехи и са една от най-активните компании в тази сфера. Еволюцията на технологиите и научните разработки карат и други популярни брандове да проявяват интерес. Така например Microsoft вече са регистрирали на свое име патент с името "Electronically Functional Yarn". Компанията изглежда планира да започне разработката на интелигентни тъкани за смарт дрехи.     Документите свързани с патента описват метод за производство на тъкани, които предлагат модерна компютърна технология. Вече се експериментира с различни материали, които да превърнат този проект на Microsoft в реалност. Желанието на компанията е да произведе "електронно функционираща прежда", която би намерила приложение в разнообразни дрехи като тениски, дънки ръкавици и якета, съобщава mspoweruser.     Настоящите данни само потвърждават желанието на Microsoft да разширят бизнеса си в сегмента на смарт дрехите. Все още е твърде рано да очакваме да видим реални продукти с интелигентните тъкани на компанията. Подобна технология, обаче би могла да има разнообразни приложения в спорните и фитнес облекла, но също в медицината, модата автомобилната индустрия, интелигентните домове и много др.   Oще от Digital: Създадоха умни дрехи, които генерират криптовалута от топлината на човешкото тяло
Google
Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images
Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images
Gооgle промениха представата ни за начина, по който откриваме съдържание в интернет със своята популярна търсачка. Днес толкова много сме свикнали с Google Search, че повечето хора дори не си спомнят колко сложен бе процеса за намиране на дадена публикация преди това. Много любопитна е историята, която на практика води до създаването на Google Images. Този продукт е създаден от софтуерните инженери на Google като алтернативна онлайн платформа за по-бързо откриване на снимки в интернет.   Всъщност това се случва през февруари 2020г. по време на връчването на годишните музикални награди Грами. Събитието провокира голям интерес сред феновете като кулминационния момент е появата на Дженифър Лопес в ослепителна зелена рокля. Дрехата е разработена специално за този повод от Донатела Версаче и предизвиква огромен интерес сред потребителите по цял свят. Само за едно денонощие елегантната рокля генерира толкова много заявки, колкото Google не са виждали до този момент, съобщава TheVerge.     По това време линкове в резултатите от търсачката са просто списък от сини връзки подредени в избран от компанията ред. Служителите на Google осъзнават, че на този етап не са в състояние да покажат на хората онова, което искат, а именно снимка с роклята на Дженифър Лопес. Това ги мотивира да създадат Google Images. Компанията отново си партнира с Донатела Версаче със създаването на нова версия на роклята, която бе показана по време на Milan Fashion Week 2019, която отбелязва подобаващо раждането на Google Images.   Още от Digital: Новият дизайн на Google Images ще ни помага да вземаме по-лесно решение при пазаруване
Nike
Nike купиха компания, разработваща изкуствен интелект, който предвижда желанията на потребителите
Nike купиха компания, разработваща изкуствен интелект, който предвижда желанията на потребителите
Компанията продължава да задава тенденциите в света на спортната екипировка и продължава да предлага богато разнообразие от висококачествени продукти. Nike също така са един от най-ценните  брандове в света, тъй като имат пазарна капитализация, която вече надхвърли $100 млрд. Въпреки огромното си влияние компанията не спира да търси начини да разбере повече за нуждите на милионите си клиенти.    Следващата стъпка за постигането на тази цел е придобиването на стартъпа Celect, който разработва иновативен софтуер за анализ на данни. Алгоритмите изчисляват в реално време и предоставят детайлна статистика за финансовите параметри, трендовете, разходите, наличния инвентар и др. Предимствата на този подход са позволява на Nike да бъдат още по-пълноценни за потребителите, предаде TechCrunch.     Софтуерните решения на Celect могат да анализират поведението на потребителите в самите магазини и например да стимулират продажбите, чрез специфична подредба на стоките. Nike генерираха $36.4 млрд. приходи през миналата година, като програмата за анализ би допринесла на тази стойност при същия инвентар. Финансовите параметри не са известни, но Celect има потенциал и привлече инвестиции от над $10 млн. през последните 10 месеца.   Още от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike
Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike подготвят премиерата на нова серия обувки, които са предназначени за професионалните играчи по баскетбол. Разбира се това не означава, че потребителите не могат да ги използват за тренировки и други спортове. Предстоящият продукт на компанията включва една интересна характеристика, а именно специален механизъм, позволяващ маратонките да се завързват сами. Идеята е, че целия този процес може да се извърши директно от смартфоните на бъдещите собственици на умните обувки, съобщава Engadget.    Компанията вече си е осигурила услугите на някои от най-големите звезди в NBA, които ще помогнат на Nike да рекламират новия си продукт по целия свят. Единственото необходимо е да пъхнете крака в обувката и с няколко кликвания от смартфона ще можете да ги завършете, без дори да се налага да се навеждате. Дизайнерите на Nike са сигурни, че подобни концепции представляват бъдещето на спортните обувки и тепърва ще разработват още модел с подобна функционалност. Все още не знаем официалното име на маратонките.    Новият модел ще е изработен от специални материали, които ще се грижат за оптимален комфорт дори при продължителни тренировки. Трябва да отбележим, че обувките представляват подобрена версия на Nike Hyper Adapt 1.0, които бяха представени преди две години. Цената им бе $720. Новото поколение на маратонките, обаче ще продава два пъти по-евтино. По този начин Nike се надяват да привлекат вниманието на повече хора към интелигентните си обувки. Скоро ще разберем кога стартират продажбите им на пазара.   Още от Digital: Ето спортните обувки, които ще направят Nike компания за над $1 млрд.
умни дрехи
Ултратънки гъвкави влакна от графен ще променят възможностите на умните дрехи
Ултратънки гъвкави влакна от графен ще променят възможностите на умните дрехи
Умните дрехи не са нова концепция и вече станахме свидетели на много интересни иновации в този сегмент. Дизайнерите тестват различни варианти, с които да добавят смарт функционалност към ежедневното облекло. Разбира се постигането на този ефект е свързан с редица трудности и ограничения. Екип от международни учени работят над иновативен проект, който има потенциала да промени представата ви за начина, по който изглеждат и функционират дрехите на бъдещето. В неговата основа е иновативния материал графен.    Проектът им включва разработването на умни дрехи, използващи гъвкави влакна от графен. По този начин електронните компоненти се вграждат директно в самата тъкан на облеклото, което досега не бе възможно. В случая става въпрос за тъч сензорите или необходимите диоди за малък дисплей и т.н. Уникалните характеристики на графена също така позволяват всяко влакно да е не гъвкаво, но и да е с големина от едва един атом, което на практика прави приложенията на този продукт неограничени, съобщава AndroidHeadlines.     Учените дори твърдят, че влакната могат да бъдат смесени с традиционните полипропиленови тъкани, което ще гарантира максимална издръжливост на дрехата. Това е важен фактор, тъй като ще улесни интеграцията им към сегашните методи за шиене и производство на облекло. Влакната могат да бъдат прозрачни, което е другото предимство на този метод. За момента са проведени тестове с редица електронни компоненти като тъчскрийн и интерактивна повърхност, работеща като дисплей, но тепърва предстоят още експерименти.   Още от Digital: Дрехите на бъдещето ще могат да се самопочистват и да дезинфекцират кожата ни
Google
Google ще използват нова технология, за да подобрят комуникацията межу умните дрехи и джаджите ни
Google ще използват нова технология, за да подобрят комуникацията межу умните дрехи и джаджите ни
Google финансират различни проекти за създаване на иновативни технологии, които да използваме активно в ежедневието си. Инженерите на компанията също така виждат бъдеще, в което носим умни дрехи, комуникиращи си с любимите ни джаджи. Припомняме ви, че Google и Levi's заедно създадоха умното яке Commuter, което предлага доста интересни функционалности. Следващата цел пред компанията е да интегрира технологии за хаптична обратна връзка към модерните дрехи на бъдещето, предаде DigitalTrends.   За целта Google вече регистрираха патент, който го позволява. Идеята на компанията е да се разработи механична трансмисия, която може да прехвърли вибрациите от един източник към няколко крайни точки. По този начин Google се надяват да решат проблема с разполагането на няколко вибриращи мотора около дрехата, което не само вреди на дизайна, но и се отразява негативно на комфорта при носене. Този дизайн също така налага и необходимостта от допълнителен източник на енергия, който да ги захранва.     Концепцията да се използва единна структура, която може да изпраща сигнала и вибрациите до всяка точка на умната дреха е практично и евтино решение на проблема. По този начин потребителите биха могли много по-лесно да си взаимодействат с мобилните устройства, докато носят умни дрехи, както и да получават входящи обаждания и нотификации от мобилните приложения. В заключение ще отбележим, че сензорите на Google са достатъчно малки, за да намерят място в ризи, тениски, дънки и друго подобно облекло.   Още от Digital: Създадоха умни дрехи, които генерират криптовалута от топлината на човешкото тяло
Adidas
Уникалните обувки Adidas Futurecraft 4D ще се продават за $400 от март 2018г.
Уникалните обувки Adidas Futurecraft 4D ще се продават за $400 от март 2018г.
Вече ви информирахме защо Adidas Futurecraft 4D са бъдещето на 3D принтираните спортни обувки. Уникалният модел на компанията е най-добрият пример за това каква ще е следващата голяма революция в индустрията. Идеята за 3D принтирани обувки се харесва на много потребители, но все още е много трудно да се намерят подобни продукти на пазара. Аdidas  потвърдиха, че възнамеряват да произведат над 100 хил. чифта на Futurecraft 4D до края на настоящата година, информира Engadget.   Aко се интересувате от покупката на подобен модел е добре да знаете, че първите бройки на иновативните обувки ще са налични още през март. Цената ще е от порядъка на $400. Компанията също така определи 2018г. като годината на "4D обувките" и смята да доминира този нов сегмент със своя "Digital Light Printing" процес. Важно е да отбележим, че първоначално ще са налични само ограничени бройки на Futurecraft 4D.   Adidas ще продават версии в няколко различни цветови конфигурации, като бял, сив, зелен и син. Компанията смята, че 4D технологиите ще доведат до първата голяма промяна в дизайна и визията на спортните обувки от години насам. Само въпрос на време е и другите водещи брандове да започнат да представят подобни продукти, с които да конкурират Futurecraft 4D. Всичко това ще доведе до поевтиняването на бъдещите модели и ще ги направи по-достъпни за потребителите.   Вижте кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
DMCA.com Protection Status