Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
21 резултата за домейни
PayPal
Защо PayPal блокира акаунта на хостинг компанията и регистратор на домейни Epik
Защо PayPal блокира акаунта на хостинг компанията и регистратор на домейни Epik
PayPal се утвърдиха като предпочитан избор за мобилни плащания, тъй като гарантират бързи, сигурни и надеждни преводи между потребителите. За максимално улеснение можете да получавате и изпращате пари с услугата от почти всички видове кредитни карти, сред които MasterCard и Visa. В момента услугата се използва от почти 350 млн. потребители, които всеки ден извършват милиони транзакции. Само преди дни ви информирахме, че пoтpeбитeлитe нa РауРаl вeчe щe мoгaт дa пaзapyвaт c bіtсоіn и дpyги ĸpиптoвaлyта. Това е интересна функция, която има потенциала да улесни доста хора. Подобна интеграция ще допринесе значително и за популярността на виртуалните валути по цял свят. PayPal ще продължат да работят над допълнителни функции, с които да се превърнат в още по-атрактивна платформа за още по-вече потребители. Сега компанията предизвика сериозна дискусия в интернет с решението си да блокира акаунта на Epik. Всъщност това е уеб хостинг компания и регистратор на домейни, като спирането на профила е провокирано от нарушения на "Risk Controls" правилата за използване на PayPal.     Ситуацията ескалира и доведе до публикуване на гневни публикации в официалния блог на Epik, които обивняват компанията в "консервартивна пристрастност". Конкретният мотив за спирането на акаунта е провокирано от алтернативната цифрова валута Masterbucks, съобщава Mashable. Тази валута може да се използва за купуване на Epik продукти или да бъде конвертирана в реални американски долари. Въпреки очевидните предимства, които компанията изтъква от този метод за разплащане се оказва, че съществува друг проблем. Решението на PayPal да спрат достъпа до този профил е провокирано от факта, че Epic не са предприели необходимите юридически стъпки, за да гарантират, че Masterbucks може да се предлага в настоящи си вид на потребителите и спазва законодателството на САЩ. Oт PayPal твърдят, че са опитали да се справят с проблема и са информирали навременно Epik още преди няколко седмици. Реакцията на Epik закъсня, като в уеб сайта им се появиха три отворени писма, обвиняващи PayPal в политически мотиви за спирането на съответния акаунт.   Oще от Digital: Как да премахнете дебитната или кредитната си карта от услугата PayPal  
любопитно
Какво е DNS и как работи системата за имена на домейните
Какво е DNS и как работи системата за имена на домейните
Интернет е лесен и удобен за работа в голяма степен благодарение на системата за домейн имена (DNS). Тя е своеобразна директория, която свързва имената на домейните с техните съответстващи IP адреси. HackerNoon дават по-подробно обяснение как работи DNS.   Какво е IP адрес? IP адрес (уникален адрес) е поредицата от цифри, които получава всяко устройство, което се свързва с интернет или компютърна мрежа. То помага за идентификация на мрежата и адресиране на устройството.   Има две версии, които се използват в момента – IPv4 и IPv6. Първата е...
COVID19
Започват да блокират измамни домейни с имена "COVID" , "коронавирус" и "ваксина"
Започват да блокират измамни домейни с имена "COVID" , "коронавирус" и "ваксина"
Борбата със спекулантите и шарлатаните, които се опитват да натрупат богатство на гърба на паникьосаното население на Земята ще е безкомпромисна. Търговски онлайн гиганти като Amazon и eBay започнаха да премахват нереални или спекулативни обяви за маски за лице и дезинфектанти за ръце. Facebook, Twitter и YouTube пък обединиха усилия за премахване на дезинформиращо и подвеждащо съдържани свързано с коронавирус кризата. 
хакери
Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
Става дума за домейна Corp.com. Специфичното при него е, че компютрите с Windows операционна система и поддръжка на технологията Active Directory, в локална мрежа по подразбиране се свързват с домейна Corp.com. Ако такъв компютър влезе в публичната мрежа, тогава различни приложения продължават да имат достъп до споменатият адрес, разкривайки корпоративни данни на сървър към трети страни. Така Corp.com се превръща в най-опасният домейн в света.  
Google
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни  в Интернет
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни в Интернет
Вероятно сте забелязали, че днес домейните в интернет са ограничени предимно до съкращения като ".com", ".org" и ".net". Има и много страници, които използват името на държавата, в която оперират като ".bg", ".co.uk" и др. Toзи тип домейни, обаче представляват друга категория. Последните данни на AndroidPolice разкриват, че Google възнамеряват да ускорят навлизането на страници, използващи домейна ".page". Oфициалните регистрации ще стартират до броени дни.    Ако всичко върви по план след 9 октомври всеки потребител или представител на бизнеса ще има възможността да регистрира на свое име уеб сайт, който завършва на ".page". Припомняме ви, че в началото на годината Google започнаха да приемат регистрации за домейни, които окончават на ".аpp". Така компанията се опитва да осигури по-голямо разнообразие и да позволи на собствениците на страници в интернет да са малко по-креативни в избора на име за  уеб сайтовете.       В момента можете да подадете молба за регистрация на домейн в GoDaddy за около $10,99. Другият голям провайдер Name.com все още не е публикувал официално цените, но със сигурност ще бъдат сходни. За кратко време са регистрирани стотици домейни ".page" предимно с имена на известни личности, които собствениците им вероятно се надяват да продадат на по-късен етап със завидна печалба. Въпрос на време е да видим първите сайтове с ".page" в интернет.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
домейни
Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Наскоро Verisign съобщи, че броят на регистрираните .com домейн имена превишава 128 милиона. С цена от $ 7,85 за всяко име, това означава  че годишните приходи възлизат на $ 1 004 800 000. Интернет се е променил много от времето на първия регистриран домейн – Symbolics.com, това се случва през 1985 година.   Състоянието на индустрията на домейн имената значително е променена днес. Почти всеки с онлайн бизнес се е опитвал да регистрира .com домейн, но бързо открива че неговото желание вече е заето. Повечето големи домейни бяха грабнати преди години от инвеститори като Кевин Хам (CNN го нарекоха, „човекът, който е собственик на интернет"). Лана Дел Рей е друг емблематичен инвеститор в домейн имена, а членове на кралските семейства от Близкия изток притежават едни от най-големите портфолиа в света.   Но не само отделни хора купуват домейн имена. Компании като Hearst, AOL, CBS, Salesforce и Amazon също влагат в закупуването на домейни, много от които все още не се използват. Съвсем наскоро, GoDaddy похарчи повече от $100 милиона за придобиване на портфолио от домейн имена от частни собственици.   Затова решихме да ви предложим анализа на специалистите от Tech Crunch, според които бизнесът с домейн имена е еволюирал до огромна индустрия, в която всяка голяма компания или малък бизнес си заслужава да инвестират.   1. Това е бизнес, в който се влагат много пари Бизнесът с домейн имена се въртеше в миналото предимно от индивидуални инвеститори и доставчици на услуги. Сега обаче, той привлича огромни количества корпоративни инвестиции. Големи марки като Amazon, Google, Verisign и WordPress влагат много средства, за да притежават и експлоатират цели разширения за домейн имена. Вече има разширения за конкретни марки, като например, Barclay’s – home.barclays, BMW – .bmw, или Travelers – .trv.   2. Вложенията имат голяма възвръщаемост Помислете само – ниска цена, продукт с висока печалба, евтина инфраструктура, възможности за разрастване, глобален обхват, и така нататък. И всичко това в един свят, в който технологиите водят в инвестирането на рисков капитал. Няма съмнение, бизнесът с домейн имена определено прерасна в една много печеливша индустрия.   За непредубедения наблюдател, бизнесът с домейн имена не е нищо повече от нечия реклама. Масовия потребител не вижда как това може да е бизнес, тъй като смята от една страна, че едва ли някой потребител иска да влага пари в това да притежава определен домейн, а от друга, че компаниите едва ли имат нужда от повече от 2-3 домейна за своите нужди.   Истината е, че тази индустрия е много печеливша, защото печалбата се реализира поради нуждата да се регистрират все повече и повече домейни. Така стигаме до следващата причина бизнесът с домейни да е печеливш, според Tech Crunch.   3. Пазарът е много по-голям, отколкото се вижда на пръв поглед Никой не знае със сигурност мащабите на пазара, но според специалистите пазарът е доста голям. Милиони нови домейни се регистрират по най-различни причини. Някои компании ги използват като допълнителни домейни към съществуваща марка, други ги използват като основен URL, трети с маркетингова цел, а четвърти за да запазят интересите си. В същото време се регистрират големи продажби на съществуващи домейн имена. Hanes например, са похарчили $ 30 000 за придобиване на T-Shirts.store, Visual Dynamics са купили 3D.software за шест цифрена сума, а Autism.rocks е закупен за $100 000.   Ситуацията не е по различна и що се отнася до индивидуални потребителски интереси. Там също се отбелязва засилен интерес към нови домейни. Причината е лесно обяснима. Например, има хиляди хора, които се наричат ​​Джо, но може да има само един joe.com, който най-вероятно никога няма да притежавате, ако носите това име. Затова съществуват избори като joe.live, joe.social, joe.link, и така нататък.   Изобщо, концепцията за използване на нови разширения на домейн имена за лична употреба дава възможност на отделните потребители и на компаниите със запазени марки да изразят себе си по начин, който .com досега никога не им е предоставял, а това неизменно води до разрастване на бизнеса с домейн имена.   4. Домейн имената се търгуват между инвеститори подобно на всяка друга стока Това е в разрез с традиционните очаквания на масовия потребител, според които домейн имената са просто начин за интернет изява, а не „стока“, от която да се реализират печалби. Според CNBC обаче, пазарът на домейн имена отдавна е привлякъл вниманието на големия бизнес, и неслучайно 54 % от новите имена на домейни са собственост на китайски инвеститори.   Анализаторите отбелязват, че бизнес, в който „стоката“ се търгува за $ 100 000 и повече – какъвто е случаят с премиум домейн имената – определено заслужава вниманието на инвеститорите. Нека припомним някои сделки от последните години – правото да се използва .blog бе закупено от WordPress за $ 19 милиона, Google платиха $ 25 милиона за .app, Amazon – $ 10 милиона за .book, а Verisign – $ 135 милиона за .web.   Вижте три любопитни факта за домейните в Интернет  
интернет
Canon е втората компания след Google, която използва името си за домейн
Canon е втората компания след Google, която използва името си за домейн
Още преди шест години в интернет за първи път се появи информация, че Canon възнамеряват да използват домейн, който използва същото име вместо стандартните ".com", ".org" и т.н., което беше посрещнато с противоречиви коментари. Сега най-накрая разбираме, че компанията е успяла да регистрира твое име и за в бъдеще ще използва ".canon" за достъп до официалния си уеб сайт. Страницата ще замести досегашния портал, който използваше ".com" и в началото може да обърка доста хора, но от Canon вярват, че това ще им помогне да открият новата си идентичност.    Тук е момента да отбележим, че стария домейн ще пренасочва потребителите към новия, който е "canon.global",  за да получават най-новата информация за новите продукти и приложения на компанията. От компанията изтъкнаха факта, че този домейн ще им позволи да бъдат сигурни, че получават най-достоверните и актуални новини около Canon, като за в бъдеще тя ще започне да го използва и в другите си уеб сайтове. Така тя се превръща в една от малкото компании, които могат да се похвалят със същия домейн, както е тяхното име, а дали това ще е успешна стратегия предстои да видим.    В момента компанията изпитва сериозни проблеми главно заради популярността на смартфоните и таблетите, но се опитва да се адаптира като представя свои мобилни приложения за фотография за тях. Идеята е интересна, тъй като освен асоциацията с името Canon е гаранция, че феновете, които се интересуват са дошли на правилното място и не трябва да се притесняват за сигурността си. Въпрос на време е да видим дали този ход на Canon да принуди другите водещи компании да започнат да използват подобни домейни в официалните си уеб сайтове.   Вижте три любопитни факта за домейните в интернет
google
Google започнаха да използват домейна .google
Google започнаха да използват домейна .google
Google Domains е едно от най-предпочитаните места за купуване на имена на домейни в онлайн пространството, не просто защото е притежание на Google, но и защото съдържа голям каталог от домейни. Сред тях са традиционно използвани имена като .com, .net или .biz, но и други, малко по-непопулярни, но пък доста по-конкретни имена като, например, .florist (английската дума за „цветар”). В Google Domains, разбира се, се предлага и домейнът .google, но той е резервиран само за компанията.   Google сами решиха да покажат колко удобни са тези по-специфични имена на...
EC
EС търсят нов собственик на .eu домейните
EС търсят нов собственик на .eu домейните
Европейският съюз (ЕС) официално стартира процедура за намиране на нов собственик на регистъра от .eu домейни. Бъдещият купувач ще бъде офертиран да подпише договор с продължителност пет години. Този контракт ще му осигури контрол над 3.6 млн. домейна и ще влезе официално в сила през октомври 2022г. Дотогава ще се изпълняват параметрите на настоящото споразумение за собственост на домейните, съобщава ТheRegister. Официален говорител на Главната дирекцията на ЕС за комуникационни мрежи, съдържание и технологии потвърдиха за подновяването на търга за .еu домейните. Шефът на звеното за бъдещи мрежи, Пиър О'Донъхи ще се заеме лично със задачата да привлече вниманието на DNS индустрията. В следващите месеци предстоят работни срещи с оператори на регистри за домейни, на които ще се обсъжда евентуалната продажба на част от 3.6 млн. домейна "eu". Това е често срещана практика в индустрията. През последните години бяха подновени много договори за управление и собственост на домейни в интернет.     Регулаторите разкриха много случаи на задкулисни бизнес практики, правни заплахи и сигнали за корупция, включително домейните ".co", ".au" и ".in". Най-лошият пример за подобни действия доведе до обвинение на министъра на технологиите в Колумбия за сключване на тайна сделка с американската компания Afilias. EС планират да проведат серия от разговори със своите партньори, за да избегнат възможността пакета от ".еu" домейни да попаднат в чужди ръце и ще гарантират прозрачна процедура при одобряване и изпълнение на договора. Ефективна регулация срещу тези практики е изискването бъдещите собственици да бъдат неправителствени организации, а не частни компании.   Още от Digital: Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
Интернет
ICANN не позволи продажбата на домайна ".ORG"
ICANN не позволи продажбата на домайна ".ORG"
Доводът на ICANN е, че съществуват сериозни опасения, че частна инвестиционна компания може да няма същите мотиви както на интернет обществото, като това осезаемо може да повлияе на от общественият интерес.
интернет
ICANN ще увеличат цената за регистриране на .COM домейни със 70% в следващите 10 години
ICANN ще увеличат цената за регистриране на .COM домейни със 70% в следващите 10 години
ICANN официално потвърдиха, че въвеждат сериозни промени в договора си с Verisign Inc., които оперират с популярните ".com" домейни в интернет. Любопитен факт е, че преговорите между двете страни са водени при закрити врати. Това означава, че ICANN не се консултират с потребителите и с всички членовете на онлайн общността им при вземането на важното решение. Всъщност това не е първият път, в който организацията използва подобна стратегия, за да договаря сделки със своите партньори.   Подготвяните промени, обаче ще засегнат милиони потребители по цял свят, информира NameCheap. Причината е, че Verisign ще бъдат принудени да увеличат цените за регистриране на уеб сайтове с домейн ".COM". Конкретните планове предвиждат цената да нараства със 7% през 2020г., 2021г., 2022г. и 2023г. След това са предвидени две неутрални години, в която тези стойности ще бъдат запазени за този период. Verisign ще увеличават цените със 7% годишно през 2026-2029г.     На практика тази стратегия ще увеличи цената за регистрация на домейни ".com" с приблизително 70% през следващото десетилетие. В момента цената е $7.85. Решението на ICANN ще засегна доста хора, тъй като ".COM" e най-популярният домейн в интернет, тъй като се използва от почти 360 млн. уеб сайта. Това е около 40% от всички регистрирани страници. Съгласно параметрите на споразумението ICANN ще получат и $20 млн. от Verisign в следващите пет години за подкрепа на инициативите им, както и поддръжка на настоящата система на домейни в интернет.   Oще от Digital: Продават най-опасния домейн в Интернет за $1.7 млн.
интернет
Организацията The Internet Society продава домейна .org за $1.13 млрд.
Организацията The Internet Society продава домейна .org за $1.13 млрд.
Тhe Internet Society е организация с нестопанска цел, която има 27 годишна история и подкрепя инициативи за подобряване на интернет. Традиционен акцент в проектите им е сигурността и защитата на личните данни на потребителите в уеб пространството. Финансирането на Тhe Internet Society се осъществява, чрез дружество с името Public Interest Registry (PIR). Неговата роля е да продава правото за използване на ".оrg" домейни в интернет.   През последните седмици Ethos Capital се съгласиха да купят PIR, като сделката се очаква да бъде одобрена от регулаторите през първото тримесечие на 2020г. Сега разбираме, че Тhe Internet Society са дали съгласието си да продадат бизнеса с .org. домейни в интернет на цена от $1.13 млрд, предаде CNet. Новината за реализирането на сделката предизвика вълна от негативни коментари, включително и на бащата на интернет - Тим Бърнърс-Лий.   Тези процеси доведоха до стартирането на петиция, която е против продажбата и вече е подписана от почти 13 хил. души. Организаторите от Electronic Frоntier Foundation смятат, че сделката може да навреди на интернет в сегашния му вид, повдигайки въпроси свързани със сигурността, политическите манипулации и др. Все пак от Тhe Internet Society защитиха намерението си продадат бизнеса с .org домейни на Ethos Capital въпреки критиките.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Елън Мъск
Защо Илън Мъск купи домейна X.com
Защо Илън Мъск купи домейна X.com
Илън Мъск се утвърди като едно от най-влиятелните имена в технологичната индустрия. В момента той притежава компаниите SpaceX и Tesla. като постоянно привлича внимание с новите си иновативни проекти. Илън Мъск публикува съобщение в своя Twitter акаунт, с което се хавали, че е купил официално домейна X.com. За съжаление той не пожела да разкрие детайли какви са бъдещите му планове за употребата на това име в реален уеб сайт, предаде CNet.   В своя туит той изрази заводолство от PayPal, които му позволяват да придобие обратно контрола над домейна X.com. Oт компанията също потвърдиха, че Илън Мъск вече е собственик на домейна. Самият той сподели, че за него той има голяма сантиментална стойност и поне за сега не планира да го използва за промотиране на негови продукти или услуги. Историята на X.com е много интересна и води началото си още от края на 90-те години на миналия век, когато Илън Мъск регистрира този домейн.   Снимката показва как Илън Мъск държи дебитна карта с логото на X.com през 2000г.   Първоначално той го използва за своята финанасова услуга, която се превърна в уеб сайта Confinity и през 2001г. стана основата на PayPal. Домейните само с една буква не се срещат често ,а този  с универсалната буква X вероятно е най-интересния от всички тях. Предстои да видим какви са плановете на Илън Мъск за тази страница и дали тя ще стане част от реален продукт на пазара или ще запази сантименталната си стойност.   Вижте как Елън Мъск иска да премахне границата между компютрите и човешкия мозък
интернет
Вече можем да регистрираме домейн в Интернет с името .game
Вече можем да регистрираме домейн в Интернет с името .game
Преобладаващата част от уеб сайтовете в интернет използват класически домейни като ".com", ".org" или ".net", като в последните години все повече компании се опитват да регистрират различни имена на своите страници. Добър пример в това отношение е Alphabet на Google, която вече ще използва домейн .xyz, а не .com, като сега разбираме за много интересна инициатива на услугата за регистриране Uniregistrу. Нейните представители вече позволяват на всеки желаещ да купи собствен домейн от висок клас с името ".game", което вече привлече голям интерес сред водещите компании в сферата на игрите, предаде DigitalTrends.    Големите имена в индустрията веднага реагираха на тази възможност и още преди официалното потвърждение на Uniregistry изразиха желание да преминат към този нов домейн със своите популярни услуги и онлайн платформи. Сред първите от тях бяха Nintendo, EA и Microsoft, които вече започнаха да заменят традиционния ".com" с новия ".game" в своите уеб сайтове в интернет. Очаква се много скоро към тях да се присъединят и Blizzard, които имат същите планове за популярните си игри като Warcraft, StarCraft, Hearthsone, Diablo и Heroes of the Storm.   Aко сте привлечени от идеята да използвате подобен домейн е добре да знаете, че неговата цена е доста по-висока от стандартните, тъй като годишната такса за поддръжка е около $318.88. Други технологични компании също вече започнаха да купуват различни домейни с името .game, като например Apple придобиха контрол над iPad.game, АppleTV.game и AppleWatch.game, докато Microsoft регистрираха Xbox.game, а Sony на свой ред се включиха с PlayStation.game. Oгромнията интерес на водещите имена в индустрията е сигурна гаранция, че ще видим все повече уеб сайтове и услуги с това име в интернет.    Вижте три любопитни факта за домейните в Интернет
блогове
Създателите на WordPress започват да продават адреси с домейна .blog
Създателите на WordPress започват да продават адреси с домейна .blog
Automattic – създателите на най-популярната платформа за блогинг в света, Wordpress – обявиха, че са получили правата над продажбата и регистрацията на адреси с домейна .blog, предаде VentureBeat. Обявлението им сложи край на слуховете, породени от факта, че същият домейн преди повече от година бе продаден на търг на мистериозен купувач.   По-конкретно, правата върху .blog са били спечелени от дъщерната фирма на Automattic, Knock Knock Whois There LLC, в партньорство с Primer Nivel в сделка, поне според слуховете, за около $20 милиона. Самите Automattic не...
интернет
Tри любопитни факта за домейните в Интернет
Tри любопитни факта за домейните в Интернет
Интернет не би функционирал по начина, който сме свикнали днес, ако не използваше концепцията за домейни, които разделят думите в името на даден уеб сайт с точки, тъй като това би означавало да търсим всяка страница по нейния IP адрес. Представете си само как се опитвате неуспешно да въведете изключително дълга поредица от букви, цифри и други препинателни знаци, докато се движите от своя смартфон или таблет? Именно заради това домейните днес са неизменна част от глобалната мрежа и улесняват сърфирането в интернет по начин, който вероятно не сте си представяли досега   Oбръщайки специално внимание на този факт от MakeUseOf решиха да селектират трите най-любопитните неща, които вероятно не знаете за съвременните домейни в интернет. Google е една от най-големите технологични компании но през октомври миналата година допускат странна грешка, като позволяват за кратко време потребител с името Санмей Вед да придобие собственост върху Google.com за едва $12. След това те бързо забелязват грешката си и се свързват с него, като той се съгласява да го продаде обратно на компанията за сумата от $6006.13, която представлява цифрово изражение на името "Google".    Друг любопитен факт е, че първия изобщо домейн, който е регистриран в интернет е Symbolics.com на името на американска компютърна компания, което се случва преди 31 години, а именно на 15 март 1985г. Днес той се притежава от друг потребител с името Арън, който го купува през 2009г., за да може да се похвали, че е горд собственик на най-стария уеб адрес в интернет. В момента броя на домейните, които са регистрирани в глобалната мрежа е 275 млн., като те са разделени в най-популярните 1205 домейна като ".com, ".net" и ".org")   Вижте как уникалните домейни помагат за изграждане на корпоративния имидж
DMCA.com Protection Status