Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
14 резултата за домейни
интернет
Организацията The Internet Society продава домейна .org за $1.13 млрд.
Организацията The Internet Society продава домейна .org за $1.13 млрд.
Тhe Internet Society е организация с нестопанска цел, която има 27 годишна история и подкрепя инициативи за подобряване на интернет. Традиционен акцент в проектите им е сигурността и защитата на личните данни на потребителите в уеб пространството. Финансирането на Тhe Internet Society се осъществява, чрез дружество с името Public Interest Registry (PIR). Неговата роля е да продава правото за използване на ".оrg" домейни в интернет.   През последните седмици Ethos Capital се съгласиха да купят PIR, като сделката се очаква да бъде одобрена от регулаторите през първото тримесечие на 2020г. Сега разбираме, че Тhe Internet Society са дали съгласието си да продадат бизнеса с .org. домейни в интернет на цена от $1.13 млрд, предаде CNet. Новината за реализирането на сделката предизвика вълна от негативни коментари, включително и на бащата на интернет - Тим Бърнърс-Лий.   Тези процеси доведоха до стартирането на петиция, която е против продажбата и вече е подписана от почти 13 хил. души. Организаторите от Electronic Frоntier Foundation смятат, че сделката може да навреди на интернет в сегашния му вид, повдигайки въпроси свързани със сигурността, политическите манипулации и др. Все пак от Тhe Internet Society защитиха намерението си продадат бизнеса с .org домейни на Ethos Capital въпреки критиките.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Елън Мъск
Защо Илън Мъск купи домейна X.com
Защо Илън Мъск купи домейна X.com
Илън Мъск се утвърди като едно от най-влиятелните имена в технологичната индустрия. В момента той притежава компаниите SpaceX и Tesla. като постоянно привлича внимание с новите си иновативни проекти. Илън Мъск публикува съобщение в своя Twitter акаунт, с което се хавали, че е купил официално домейна X.com. За съжаление той не пожела да разкрие детайли какви са бъдещите му планове за употребата на това име в реален уеб сайт, предаде CNet.   В своя туит той изрази заводолство от PayPal, които му позволяват да придобие обратно контрола над домейна X.com. Oт компанията също потвърдиха, че Илън Мъск вече е собственик на домейна. Самият той сподели, че за него той има голяма сантиментална стойност и поне за сега не планира да го използва за промотиране на негови продукти или услуги. Историята на X.com е много интересна и води началото си още от края на 90-те години на миналия век, когато Илън Мъск регистрира този домейн.   Снимката показва как Илън Мъск държи дебитна карта с логото на X.com през 2000г.   Първоначално той го използва за своята финанасова услуга, която се превърна в уеб сайта Confinity и през 2001г. стана основата на PayPal. Домейните само с една буква не се срещат често ,а този  с универсалната буква X вероятно е най-интересния от всички тях. Предстои да видим какви са плановете на Илън Мъск за тази страница и дали тя ще стане част от реален продукт на пазара или ще запази сантименталната си стойност.   Вижте как Елън Мъск иска да премахне границата между компютрите и човешкия мозък
интернет
Вече можем да регистрираме домейн в Интернет с името .game
Вече можем да регистрираме домейн в Интернет с името .game
Преобладаващата част от уеб сайтовете в интернет използват класически домейни като ".com", ".org" или ".net", като в последните години все повече компании се опитват да регистрират различни имена на своите страници. Добър пример в това отношение е Alphabet на Google, която вече ще използва домейн .xyz, а не .com, като сега разбираме за много интересна инициатива на услугата за регистриране Uniregistrу. Нейните представители вече позволяват на всеки желаещ да купи собствен домейн от висок клас с името ".game", което вече привлече голям интерес сред водещите компании в сферата на игрите, предаде DigitalTrends.    Големите имена в индустрията веднага реагираха на тази възможност и още преди официалното потвърждение на Uniregistry изразиха желание да преминат към този нов домейн със своите популярни услуги и онлайн платформи. Сред първите от тях бяха Nintendo, EA и Microsoft, които вече започнаха да заменят традиционния ".com" с новия ".game" в своите уеб сайтове в интернет. Очаква се много скоро към тях да се присъединят и Blizzard, които имат същите планове за популярните си игри като Warcraft, StarCraft, Hearthsone, Diablo и Heroes of the Storm.   Aко сте привлечени от идеята да използвате подобен домейн е добре да знаете, че неговата цена е доста по-висока от стандартните, тъй като годишната такса за поддръжка е около $318.88. Други технологични компании също вече започнаха да купуват различни домейни с името .game, като например Apple придобиха контрол над iPad.game, АppleTV.game и AppleWatch.game, докато Microsoft регистрираха Xbox.game, а Sony на свой ред се включиха с PlayStation.game. Oгромнията интерес на водещите имена в индустрията е сигурна гаранция, че ще видим все повече уеб сайтове и услуги с това име в интернет.    Вижте три любопитни факта за домейните в Интернет
блогове
Създателите на WordPress започват да продават адреси с домейна .blog
Създателите на WordPress започват да продават адреси с домейна .blog
Automattic – създателите на най-популярната платформа за блогинг в света, Wordpress – обявиха, че са получили правата над продажбата и регистрацията на адреси с домейна .blog, предаде VentureBeat. Обявлението им сложи край на слуховете, породени от факта, че същият домейн преди повече от година бе продаден на търг на мистериозен купувач.   По-конкретно, правата върху .blog са били спечелени от дъщерната фирма на Automattic, Knock Knock Whois There LLC, в партньорство с Primer Nivel в сделка, поне според слуховете, за около $20 милиона. Самите Automattic не...
интернет
Tри любопитни факта за домейните в Интернет
Tри любопитни факта за домейните в Интернет
Интернет не би функционирал по начина, който сме свикнали днес, ако не използваше концепцията за домейни, които разделят думите в името на даден уеб сайт с точки, тъй като това би означавало да търсим всяка страница по нейния IP адрес. Представете си само как се опитвате неуспешно да въведете изключително дълга поредица от букви, цифри и други препинателни знаци, докато се движите от своя смартфон или таблет? Именно заради това домейните днес са неизменна част от глобалната мрежа и улесняват сърфирането в интернет по начин, който вероятно не сте си представяли досега   Oбръщайки специално внимание на този факт от MakeUseOf решиха да селектират трите най-любопитните неща, които вероятно не знаете за съвременните домейни в интернет. Google е една от най-големите технологични компании но през октомври миналата година допускат странна грешка, като позволяват за кратко време потребител с името Санмей Вед да придобие собственост върху Google.com за едва $12. След това те бързо забелязват грешката си и се свързват с него, като той се съгласява да го продаде обратно на компанията за сумата от $6006.13, която представлява цифрово изражение на името "Google".    Друг любопитен факт е, че първия изобщо домейн, който е регистриран в интернет е Symbolics.com на името на американска компютърна компания, което се случва преди 31 години, а именно на 15 март 1985г. Днес той се притежава от друг потребител с името Арън, който го купува през 2009г., за да може да се похвали, че е горд собственик на най-стария уеб адрес в интернет. В момента броя на домейните, които са регистрирани в глобалната мрежа е 275 млн., като те са разделени в най-популярните 1205 домейна като ".com, ".net" и ".org")   Вижте как уникалните домейни помагат за изграждане на корпоративния имидж
URL
Защо всички домейни са на английски език
Защо всички домейни са на английски език
 Отговорът е по-очевиден, отколкото вероятно предполагате.
Google Domains
Google разработват нова услуга за регистриране на домейни
Google разработват нова услуга за регистриране на домейни
Нейното име е Google Domains и тя е създадена, за да намали зависимостта ѝ oт други нейни партньори като GoDaddy и eNom.
Google
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни  в Интернет
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни в Интернет
Вероятно сте забелязали, че днес домейните в интернет са ограничени предимно до съкращения като ".com", ".org" и ".net". Има и много страници, които използват името на държавата, в която оперират като ".bg", ".co.uk" и др. Toзи тип домейни, обаче представляват друга категория. Последните данни на AndroidPolice разкриват, че Google възнамеряват да ускорят навлизането на страници, използващи домейна ".page". Oфициалните регистрации ще стартират до броени дни.    Ако всичко върви по план след 9 октомври всеки потребител или представител на бизнеса ще има възможността да регистрира на свое име уеб сайт, който завършва на ".page". Припомняме ви, че в началото на годината Google започнаха да приемат регистрации за домейни, които окончават на ".аpp". Така компанията се опитва да осигури по-голямо разнообразие и да позволи на собствениците на страници в интернет да са малко по-креативни в избора на име за  уеб сайтовете.       В момента можете да подадете молба за регистрация на домейн в GoDaddy за около $10,99. Другият голям провайдер Name.com все още не е публикувал официално цените, но със сигурност ще бъдат сходни. За кратко време са регистрирани стотици домейни ".page" предимно с имена на известни личности, които собствениците им вероятно се надяват да продадат на по-късен етап със завидна печалба. Въпрос на време е да видим първите сайтове с ".page" в интернет.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
домейни
Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
Наскоро Verisign съобщи, че броят на регистрираните .com домейн имена превишава 128 милиона. С цена от $ 7,85 за всяко име, това означава  че годишните приходи възлизат на $ 1 004 800 000. Интернет се е променил много от времето на първия регистриран домейн – Symbolics.com, това се случва през 1985 година.   Състоянието на индустрията на домейн имената значително е променена днес. Почти всеки с онлайн бизнес се е опитвал да регистрира .com домейн, но бързо открива че неговото желание вече е заето. Повечето големи домейни бяха грабнати преди години от инвеститори като Кевин Хам (CNN го нарекоха, „човекът, който е собственик на интернет"). Лана Дел Рей е друг емблематичен инвеститор в домейн имена, а членове на кралските семейства от Близкия изток притежават едни от най-големите портфолиа в света.   Но не само отделни хора купуват домейн имена. Компании като Hearst, AOL, CBS, Salesforce и Amazon също влагат в закупуването на домейни, много от които все още не се използват. Съвсем наскоро, GoDaddy похарчи повече от $100 милиона за придобиване на портфолио от домейн имена от частни собственици.   Затова решихме да ви предложим анализа на специалистите от Tech Crunch, според които бизнесът с домейн имена е еволюирал до огромна индустрия, в която всяка голяма компания или малък бизнес си заслужава да инвестират.   1. Това е бизнес, в който се влагат много пари Бизнесът с домейн имена се въртеше в миналото предимно от индивидуални инвеститори и доставчици на услуги. Сега обаче, той привлича огромни количества корпоративни инвестиции. Големи марки като Amazon, Google, Verisign и WordPress влагат много средства, за да притежават и експлоатират цели разширения за домейн имена. Вече има разширения за конкретни марки, като например, Barclay’s – home.barclays, BMW – .bmw, или Travelers – .trv.   2. Вложенията имат голяма възвръщаемост Помислете само – ниска цена, продукт с висока печалба, евтина инфраструктура, възможности за разрастване, глобален обхват, и така нататък. И всичко това в един свят, в който технологиите водят в инвестирането на рисков капитал. Няма съмнение, бизнесът с домейн имена определено прерасна в една много печеливша индустрия.   За непредубедения наблюдател, бизнесът с домейн имена не е нищо повече от нечия реклама. Масовия потребител не вижда как това може да е бизнес, тъй като смята от една страна, че едва ли някой потребител иска да влага пари в това да притежава определен домейн, а от друга, че компаниите едва ли имат нужда от повече от 2-3 домейна за своите нужди.   Истината е, че тази индустрия е много печеливша, защото печалбата се реализира поради нуждата да се регистрират все повече и повече домейни. Така стигаме до следващата причина бизнесът с домейни да е печеливш, според Tech Crunch.   3. Пазарът е много по-голям, отколкото се вижда на пръв поглед Никой не знае със сигурност мащабите на пазара, но според специалистите пазарът е доста голям. Милиони нови домейни се регистрират по най-различни причини. Някои компании ги използват като допълнителни домейни към съществуваща марка, други ги използват като основен URL, трети с маркетингова цел, а четвърти за да запазят интересите си. В същото време се регистрират големи продажби на съществуващи домейн имена. Hanes например, са похарчили $ 30 000 за придобиване на T-Shirts.store, Visual Dynamics са купили 3D.software за шест цифрена сума, а Autism.rocks е закупен за $100 000.   Ситуацията не е по различна и що се отнася до индивидуални потребителски интереси. Там също се отбелязва засилен интерес към нови домейни. Причината е лесно обяснима. Например, има хиляди хора, които се наричат ​​Джо, но може да има само един joe.com, който най-вероятно никога няма да притежавате, ако носите това име. Затова съществуват избори като joe.live, joe.social, joe.link, и така нататък.   Изобщо, концепцията за използване на нови разширения на домейн имена за лична употреба дава възможност на отделните потребители и на компаниите със запазени марки да изразят себе си по начин, който .com досега никога не им е предоставял, а това неизменно води до разрастване на бизнеса с домейн имена.   4. Домейн имената се търгуват между инвеститори подобно на всяка друга стока Това е в разрез с традиционните очаквания на масовия потребител, според които домейн имената са просто начин за интернет изява, а не „стока“, от която да се реализират печалби. Според CNBC обаче, пазарът на домейн имена отдавна е привлякъл вниманието на големия бизнес, и неслучайно 54 % от новите имена на домейни са собственост на китайски инвеститори.   Анализаторите отбелязват, че бизнес, в който „стоката“ се търгува за $ 100 000 и повече – какъвто е случаят с премиум домейн имената – определено заслужава вниманието на инвеститорите. Нека припомним някои сделки от последните години – правото да се използва .blog бе закупено от WordPress за $ 19 милиона, Google платиха $ 25 милиона за .app, Amazon – $ 10 милиона за .book, а Verisign – $ 135 милиона за .web.   Вижте три любопитни факта за домейните в Интернет  
интернет
Canon е втората компания след Google, която използва името си за домейн
Canon е втората компания след Google, която използва името си за домейн
Още преди шест години в интернет за първи път се появи информация, че Canon възнамеряват да използват домейн, който използва същото име вместо стандартните ".com", ".org" и т.н., което беше посрещнато с противоречиви коментари. Сега най-накрая разбираме, че компанията е успяла да регистрира твое име и за в бъдеще ще използва ".canon" за достъп до официалния си уеб сайт. Страницата ще замести досегашния портал, който използваше ".com" и в началото може да обърка доста хора, но от Canon вярват, че това ще им помогне да открият новата си идентичност.    Тук е момента да отбележим, че стария домейн ще пренасочва потребителите към новия, който е "canon.global",  за да получават най-новата информация за новите продукти и приложения на компанията. От компанията изтъкнаха факта, че този домейн ще им позволи да бъдат сигурни, че получават най-достоверните и актуални новини около Canon, като за в бъдеще тя ще започне да го използва и в другите си уеб сайтове. Така тя се превръща в една от малкото компании, които могат да се похвалят със същия домейн, както е тяхното име, а дали това ще е успешна стратегия предстои да видим.    В момента компанията изпитва сериозни проблеми главно заради популярността на смартфоните и таблетите, но се опитва да се адаптира като представя свои мобилни приложения за фотография за тях. Идеята е интересна, тъй като освен асоциацията с името Canon е гаранция, че феновете, които се интересуват са дошли на правилното място и не трябва да се притесняват за сигурността си. Въпрос на време е да видим дали този ход на Canon да принуди другите водещи компании да започнат да използват подобни домейни в официалните си уеб сайтове.   Вижте три любопитни факта за домейните в интернет
google
Google започнаха да използват домейна .google
Google започнаха да използват домейна .google
Google Domains е едно от най-предпочитаните места за купуване на имена на домейни в онлайн пространството, не просто защото е притежание на Google, но и защото съдържа голям каталог от домейни. Сред тях са традиционно използвани имена като .com, .net или .biz, но и други, малко по-непопулярни, но пък доста по-конкретни имена като, например, .florist (английската дума за „цветар”). В Google Domains, разбира се, се предлага и домейнът .google, но той е резервиран само за компанията.   Google сами решиха да покажат колко удобни са тези по-специфични имена на...
домейни
Как уникалните домейни помагат за изграждане на корпоративния имидж
Как уникалните домейни помагат за изграждане на корпоративния имидж
Все по-малко нови сайтове завършват на „.com” или „.net” и, вместо това, са регистрирани в уникални като наименование домейни. Според TechCrunch, тази тенденция става все по-разпространена. Наскоро сайтът публикува статистика, според която в Мрежата вече са регистрирани над 13 милиона уникални домейни. Това количество се равнява на 10% от общите регистрации в най-популярния домейн - .com – което означава, че никак не е малко.   От TechCrunch са на мнение, че уникалните домейни имат много висока стойност и могат да изиграят съществена роля в...
amazone
Аmazon изпревариха Google и купиха домейна .buy за $4,6 млн.
Аmazon изпревариха Google и купиха домейна .buy за $4,6 млн.
Аmazon е най-голямата търговска верига към интернет и вече разшири бизнеса си и сред мобилните устройства.
интересни имена на интернет домейни
Най-интересните факти за интернет домейните
Най-интересните факти за интернет домейните
Това са някои от най-влиятелните и интересни моменти в историята на имената на домейни.