Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
109 резултата за добавена реалност
Apple
Аpple Glasses ще могат да следят движението на очите на потребителите
Аpple Glasses ще могат да следят движението на очите на потребителите
Добавената реалност е атрактивна технология, с която можем да се забавляваме по разнообразни начини. Приложенията с AR ефекти позволяват да проектиране дигитални обекти върху реалната действителност, което в много случаи може да е доста полезно. Водещите платформи за смартфони предлагат разнообразие от заглавия, които по един или друг начин са базирани на  AR функционалност. Технологията тепърва ще става обект на допълнителни подобрения, които ще я направят още по-полезна за всички. Аpple също не крият плановете си да представят собствени очила с добавена реалност. Това е дългосрочен проект, който ще намери реализация, когато компанията смята, че е готова да предложи нещо уникално и различно на своите потребители. Вече се работи активно над идеята. Дизайнерите на Аpple тестват различни прототипи и вече са патентовали на свое име интересен прототип на VR очила. Компанията вижда устройството като подходящия аксесоар за динамичното ежедневие, което ни заобикаля, проектирайки в реално време важна и полезна информация пред очите ни.     Една от особеностите, която можем да очакваме във финалната версия на Apple Glasses е, че ще позволи на очите да следят движението на погледа на очите си. Така компанията се надява да ни предостави още по-реалистично преживяване с технологията.  Устройството се разработва, за да бъде виртуален асистент на потребителите, когато са навън и да им показва данни за локацията, прогноза за времето, информация за околните забележителности и др. Проследяването на движението на oчите ще става, чрез комбинация от множество сензори.  Данните споменават и функция за запис на видео, която включва стабилизация на кадрите и възможност за дигитално приближение на обектите. Първоначално очилата ще се използват като аксесоар към iPhone и ще споделят безжично информацията и AR съдържанието със смартфоните.  Аpple също така искат да ги оптимизират и за работа с другите си популярни устройства, сред които iPad, MacBook и Apple TV. Премиерата на Apple Glasses едва ли ще стане факт преди 2022г.   Oще от Digital: Mojo Vision са първите контактни лещи, които използват добавена реалност
TIkTok
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
TikTok е приложение, което генерира впечатляващ трафик. Невероятният успех на платформата стартира още през лятото и продължава с пълна сила. Вече са регистрирани над 2 млрд. инсталации на TikTоk за водещите платформи за смартфони, което е подходяща илюстрация за огромната аудитория на заглавието. Разработчиците от ByteDance постоянно ъпдейтват функционалността на приложението в опита си да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си. TikTok също така искат да се превърнат в по-атрактивна платформа за рекламодателите, което е важно за дългосрочната стратегия за набиране на финансиране.  Следващата агресивна стъпка от този план е свързана с привличането на бизнеса към TikTok. Компанията е разработила нов продукт с името "TIkTok For Business", която ще бъде в центъра на бъдещите маркетингови решения за брандовете, които предлага ByteDance.  В първоначалния си формат "TikTok For Business" ще осигурява достъп до TikTok рекламните формати, включително и "TopView" рекламите, които всички виждаме, когато за първи път стартирате приложението, информира TechCrunch.     Все пак това няма да бъде единственият продукт, който е част от "TikTok For Business", тъй като платформата ще включва още Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges и Branded Effects. На практика това решение на TikTok отваря приложението за външния бизнес и привличането на потенциална вълна от рекламодатели.  Компанията предлага различни формати, които да отговорят на изискванията на всеки бранд. Така например Brand Takeovers представляват реклами с продължителност 3-5 секунди и могат да бъдат видео клип или отделно изображение. В същото време In-Feed VIdeos  са с продължителност до 60 секунди и се възпроизвеждат с включено аудио.  Hashtag Challenges позволява на брандове да ангажират своите фенове в различни интерактивни инициативи и да ги стимулират да създават съдържание, селектирано с определен таг. Най-директният рекламен похват към собствениците на профили е т.нар. "Brand Effects", с което може да се добавят 2D, 3D и AR елементи към рекламното съобщение. Премиерата на "TikTok For Business" има потенциала да утвърди TikTok като водещо приложение за забавление .         Още от Digital: Kак да запишем видео дует в TikTok
добавена реалност
Kак изглежда Copy и Paste в реалния живот (Видео)
Kак изглежда Copy и Paste в реалния живот (Видео)
Любопитното в технологиите е, че не винаги можем  да предскажем какво ще бъде следващото голямо нещо. Например, пандемията от COVID-19 направи за броени дни услугата Zoom толкова популярна. Разбира се този растеж на потребителите на Zoom промени рязко пазара и в крайна сметка накара Google и Facebook да предложат свои алтернативи на предложения за видео разговори.     От другата страна на монетата, много технологии, които се представят като бъдещето, никога не успяват да направят толкова голямо въздействие, колкото първоначално се очакваше. Пример...
контактни лещи
Mojo Vision  са първите контактни лещи, които използват добавена реалност
Mojo Vision са първите контактни лещи, които използват добавена реалност
Трудно можем да се сетим за аспект от ежедневието ни, който не е променен драстично от модерните технологии. Все повече учени тестват различни концепции, които позволяват да се справим по-лесно с различни здравословни проблеми. Mojo Vision е името на иновативен стартъп, който вече е инвестирал сериозни средства в разработката на уникална технологията. Благодарение на нея компанията се надява да създаде контактни лещи от ново поколение, които използват добавена реалност.     Mojo Vision вече са готови с първите прототипи на този продукт, който разполага с миниатюрни дисплеи позволяващи да се проектира информация директно пред очите на потребителите. Това е възможно с използването на т.нар. "Invisible Computing". Създателите на контактните лещи определиха тази концепция като сходна с начина, по който работят нотификациите от смартфоните. Атрактивната технология на Mojo Vision не ограничава вида данни показвани по този начин.     Потребителите биха могли да гледат забавно видео и едновременно да виждат данни за сърдечния ритъм и други показатели на тялото пред очите си. Контактните лещи с AR технология не са много по-големи от конвенционалните, което е важно предимство. От Mojo Vision не искат да превърнат своя продукт в устройство за забавление, а вместо това да помогнат на хората, които страдат от зрителни проблеми. Ще са нужни години преди да можем да купим подобен продукт.   Още от Digital: Учени създадоха контактни лещи, които могат да приближават обекти, когато мигнете два пъти
Facebook
Facebook потвърдиха, че разработват очила с добавена реалност
Facebook потвърдиха, че разработват очила с добавена реалност
Facebook проявяват голям интерес към технологията за добавена реалност. Компанията вижда в подобни иновации бъдещето на онлайн комуникацията. В интернет многократно бе публикувана информация, че социалната мрежа планира да представи собствени очила с добавена реалност. Този проект всъщност е напълно реален, тъй като Facebook потвърдиха официално, че имат желание да създадат най-добрите AR очила досега в индустрията, информира Mashable.   Плановете станах публично достояние по време на Oculus Connect 6 пресконференцията на компанията. Представителите на Facebook са уверени, че технологията има предимства, които тепърва ще променят мобилните устройства. От една страна потребителите ще могат да общуват още по-интерактивно, а от друга да виждат пред очите си данни за GPS навигацията в реално време и др. Предимствата на добавената реалност за социалната мрежа са разнообразни.         По този начин бъдещите собственици биха могли да премахнат физическата граница между реалния и дигиталния свят. Facebook не пожелаха да коментират повече детайли за предстоящите си oчила, включително и кога можем да очакваме премиерата им. Можем да сме сигурни, че подобен продукт ще бъде интегриран към цялата екосистема от мобилни прилжоения на компанията, като Messenger, Instagram и WhatsApp. Премиерата едва ли ще стане факт преди края на 2020г.   Oще от Digital: Как да настроим кои приятели във Facebook могат да ни виждат онлайн
навигация
Как работи функцията Live View AR с добавена реалност в Google Maps
Как работи функцията Live View AR с добавена реалност в Google Maps
Google отдавна експериментират със създаването на АR интерфейс в услугата си за навигация. Новият софтуер позволява на Google Maps да възпроизвежда дигитални елементи върху картите, за да помогнат още по-бързо да стигнем до желаната локация. Досега функцията бе ограничена до собствениците на Google Pixel и членове на Maps Local Guides програмата.   Компанията вече разпространява ъпдейт, който ще позволи на всички смартфони с Android, които са оптимизирани за ARCore да инсталират Live View". Списъкът обхваща много модели на Acer, Asus, Google, Huawei, LG, Motorola, OnePlus, Xiaomi, Sony и др. Собствениците на iPhone е необходимо да поддържат ARKit. Ето как да я тествате, според Pocket-LInt:       1. Отворете Google Maps на смартфон с Android или iOS. 2. Въведете заявка за търсене на локацията, която желаете. 3. Кликнете върху синята икона за навигация в долната част на екрана. 4. Изберете секцията за пешеходци "Walking Directions". 5. Натиснете "Live View" бутона, разположен в долната част. 6. Следвайте инструкциите на дисплея.     След като активирате "Live View" режима ще видите големи виртуални стрелки, които се показват на маршрута и показват пътя към дестинацията. Интерактивните символи показват имената на улиците, което също ще ви помогне бързо да се ориентирате. Премиерата на на тази полезна функция с добавена реалност в Google Maps със сигурност ще улесни доста потребители.   Още от Digital: Как да добавяме отклонения в маршрутите на Google Maps
Google Messages
Google тестват филтри с добавена реалност в приложението Messages
Google тестват филтри с добавена реалност в приложението Messages
Google експериментират с няколко различни нововъведения, които да подобрят работата на мобилното приложение. Амбициозната цел на компанията е да превърне Messages в най-добрата RCS платформа за комуникация. По този начин Google се надяват да успеят да създадат перфектната алтернатива на класическите приложения за SMS/MMS съобщения. Много скоро потребителите ще могат да използват филтри с добавена реалност в Google Messages, предаде xda-developers.   В момента подобна функционалност се предлага от други популярни приложения за комуникация, сред които Instagram и Snapchat. Интеграцията на AR филтри ще предложи на потребителите още по-атрактивни възможности да се забавляват, докато работят с Google Messages. Имайте предвид, че те могат да се приложат както към снимките, така и към видео клиповете, които споделяте от Android. На този етап, обаче са достатъчни пет филтъра, но техния брой ще се увеличава допълнително.     Тестовите 3D анимации на Google могат да проследяват прецизно движенията на главата и тялото, за да гарантират максимално реалистичен ефект. Googlе работят усилено над тази функция от няколко седмици, като все още не знаем кога да очакваме официалната премиера. Няма да е изненадващо, ако това се случи с премиерата на Android Q. Добавянето на филтри с добавена реалност към мултимедийното ни съдържание определено може да накара повече хода да използват Google Messages.   Още от Digital: Приложението Google Messages вече е достъпно от нов уеб адрес
автомобили
Как технологиите с добавена реалност ще направят автомобилите по-добри
Как технологиите с добавена реалност ще направят автомобилите по-добри
Водещите платформи за смартфони вече предлагат приложения, които се възползват от добавената реалност. Заглавия като Pokemon Go и Lego Studio са доста интересни и съчетават AR елементи с действителната среда. Подобни технологии не са подходящи само за игри, но могат да имат много по-разнообразни приложения. Неслучайно добавената реалност вече привлича големите производители на автомобили, съобщава CNet.     Технологията предлага подходящо решение на проблема с ограничената видимост на автомобилите. По този начин например могат да се използват кадри от външната камера, които се наслагват пред превозното средство, което опитвате да изпреварите. Другият вариант е софтуер с добавена реалност да превърне ремаркето на товарния камион пред вас в огромно огледало задно виждане и др. Приложенията на технологията са доста различни.     Системите за навигация също могат да претърпят сериозни промени, които да улеснят водачите при интеграция на AR. Интерфейсът на централната конзола може да показва не само кадри в реално време на пътя, но и допълнителна информация за дистанция, скорост и гориво. Някои производители дори виждат бъдеще, в което това съдържание се проектира директно на предния прозорец на автомобилите.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Google Maps
Вече ще виждаме интерактвни икони с допълнителна информация за локациите в Google Maps
Вече ще виждаме интерактвни икони с допълнителна информация за локациите в Google Maps
Google Maps е комплексна услуга за навигация и организиране на пътуването, но предлага и разнообразни опции за комуникация с представителите на бизнеса. Разнообразните функции също така ще ви информират за най-атрактивните места около нас, както и за мнението на останалите потребители за заведенията и забележителностите.  Услугата е създадена да ви бъде полезна всеки път, когато сте в движение. Последният ъпдейт на Google Maps предлага подобрения на популярната Street View функционалност. Компанията иска да ни предостави още по-интерактивен начин да разглеждаме и откриваме интересни локации в Google Maps.  Следващата идея на компанията е да възпроизвежда интерактивни маркери в определени локации популярната услуга. Ако поставите курсора на мишката върху съответната икона ще можете да видите допълнителна информация за съответното място, като например името на заведение, работно време, контакти за обратна връзка и др. Функцията е тестова и засега е свързана само популярни заведения и места в големите градове, но Google планират да разширят броя на локации, които използват интерактивните маркери.     Въпросните символи ще са достъпни с различни цветове, което ще индикира каква е дейността на съответния бизнес. Така например заведенията за хранене ще бъдат маркирани в оранжево, съобщава 9to5google. По този начин потребителите ще имат още по-бърз достъп до важната информация, която ги интересува. Необходимо е само да кликнете върху съответната икона, за да видите телефонния номер, адреса или друга полезна информация за локацията.  Можете лесно да стартирате левия панел в Google Maps, за да видите стандартното меню с информация за даден бизнес в услугата. Поставянето на курсора на мишката ще предостави още описание на обекта, неговия рейтинг, броя на коментарите на други потребители, ценовите диапазони на продуктите, които предлага и др. Всъщност идеята е вдъхновена от атрактивни анотации на музеи, които Google Maps показваше по сходен начин преди години.  Плановете на Google предвиждат новата функция да бъде интегрирана не само към десктоп версията на Маps, но също и към мобилната версия за Android.      Oще от Digital: Google Maps за Android вече поддържа Street View режим на картите
iPhone 12 Pro
Как ще работи LiDAR технологията в iPhone 12 Pro (Видео)
Как ще работи LiDAR технологията в iPhone 12 Pro (Видео)
Преди да започнем да говорим за iPhone 12 Pro e добре да са запознаем с единa не толкова новa технология, а именно Лидар или (LiDAR).  
бизнес
Apple иска да купи компанията за виртуална реалност NextVR за $100 млн.
Apple иска да купи компанията за виртуална реалност NextVR за $100 млн.
Според информацията, има шанс при покупката си Apple да имат за цел не толкова да придобият и разработват шлем за виртуална реалност, колкото да получат всичките над 40 регистрирани патента на NextVR, сред които е и технология с поддръжка онлайн стрийминг на видео и звук с високо качество. Като част от нея е така нареченият ъпскейл, при който съдържание с по-ниско качество, автоматично се конвертира към по-високо.  
джаджи
Процесорът Qualcomm XR2 ще задвижва бъдещите устройства с добавена реалност и 5G
Процесорът Qualcomm XR2 ще задвижва бъдещите устройства с добавена реалност и 5G
Qualcomm представиха Snapdragon XR2 процесора, който ще захранва следващата генерация джаджи с добавена реалност на производителите. Този чип е оптимизиран  и за работа с 5G технологията, което определено е доста интересно нововъведение. По този начин Qualcomm Snapdragon X2 ще гарантира, че AR устройствата ще могат да стриймват видео с висока резолюция и да достъпват огромно количество информация, докато са в движение. Новият чип наследява Snapdragon XR1 от 2018г.   Oт компанията твърдят, че Snapdragon XR2 гарантира два пъти по-висока производителност от Qualcomm Snapdragon 835 и използва AI Engine с искуствен интелект, който е 11 пъти по-бърз. Процесорът има четири ядра и джаджиге с него ще могат да възпроизвеждат 3K резолюция във всяко око при скорост от 90 кадъра в секунда. Тази характеристика предхожда всички настоящи устройства в сегмента на виртуалната и добавена реалност на световния пазар, съобщава VentureBeat.     Специален режим ще гарантира 8K резолюция на 360-градусови клипове с 60 кадъра в секунда, което е впечатляващо постижение. Qualcomm твърдят, че водещите производители вече проявяват интерес и са нетърпеливи да започнат тестове със Snapdragon XR2. Официалната премиера на първите устройства с новия процесор ще стане факт през втората половина на 2020г. Докато стартират продажбите им на пазара вероятно ще научим повече детайли за рреалните възможности на новия процесор на Qualcomm.   Още от Digital: 100 млн. потребители ще пазаруват с приложения за добавена реалност до края на 2020г.
добавена реалност
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
Вече ви информирахме, че Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube. Taка компанията се надява да привлече вниманието на своите маркетингови партньори. Ако се интересувате от подобна възможност е добре да знаете, че в момента е налична публична кампания, която се възползва от поддръжката на добавена реалност вече е факт. MAC Cosmetics е името на първия бранд, който използва функцията "AR Beauty Try-On" в YouTube, предаде TechCrunch.     Потребителите ще разполагат с ексклузивната възможност да видят как изглеждат червилата от козметичната колекция на компанията. За да го направят е необходимо да стартирате един от клиповете на популярния блог в YouTube на Роксет Ариса и да кликнат върху съответната икона. След като го направят ще видят директно на лицето си дали съответния цвят им отива. Необходимо е да сте ъпдетйнали към последната версия на мобилното приложение.     Първоначално функцията ще е ограничена до смартфоните, но ако кампанията е успешна ще стане част от уеб версията на YouTube. За да я активирате е нужно да изберете бутон с името "Try It On", който ще стартира камера приложението и ще раздели екрана на две части. По този начин може да тествате червила в различни цветове, докато продължавате да гледате самия клип. Функцията е сходна с начина, по който работят AR филтрите в социалните мрежи.     Oще от Digital:  Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
навигация
Apple ще конкурират Google Maps с  нова функция с добавена реалност
Apple ще конкурират Google Maps с нова функция с добавена реалност
Google Maps e предпочитана услуга за навигация, която винаги се е радвала на по-голяма популярност от конкурентния продукт на Apple. Разбира се това не означава, че компанията се е примирила с тази ситуация. Според данни публикувани от Cult Of Mac вече се експериментира с интеграцията на добавена реалност в Apple Maps. Със сигурност това е функционалност, която може да предложи още по-добри възможности за навигация на потребителите.   Оказва се, че Apple са регистрирали на свое име патент, който се казва "Navigation Using Augmented Reality". Както името подсказва той описва метод за навигиране, използващ AR ефекти. Технологията ще възпроизвежда в реално време обекти с добавена реалност пред очите на потребителя, за да му помогне да вземе правилното решение на пътя. По този начин Аpple Maps ще показва важна допълнителна информация на водачите, което ще улесни тяхното пътуване.     Така например ще могат да разбират каква е дистанцията на автомобилите отпред, след колко време е следващата отбивка, както и да изберат най-правилната лента, в която да се движат. Функцията ще показва още данни за трафика, приблизителното време за пристигане до крайната локация, имената на улиците, информация за инциденти и др. Концепцията предвижда потребителите да поставят iPhone на централната конзола с насочена камера към пътя, за да се възползват от AR софтуера.     Oще от Digital: Какво е Google Maps AR и как работи
Google
 Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google разчитат основно на реклами, за да генерират приходи и не е изненадващо, че компанията постоянно тества различни формати. Една от най-атрактивните им концепции предвижда ново поколение реклами, които използват добавена реалност. Новата платформа на компанията се казва "AR Beauty Try-On" и както името подсказва е свързана с промотирането на козметични продукти. Иновативните AR реклами ще са достъпни в YouTube до края на лятото, съобщава TheVerge.     Концепцията предвижда потребителите да гледат видео, в което например се демонстрират различни начини за слагане на грим. След това ще могат да изпробват как изглеждат тези продукти върху самите тях, чрез виртуални филтри с добавена реалност. Така още докато гледат ще знаят дали им отива даден цвят. МАC Cosmetics е първият бранд, който ще стартира собствена "АR Beauty Try-On" кампания в услугата, но се очаква платформата да предизвика голям интерес.     Първоначалните тестове показват, че над 30% от потребителите са проявили интерес към тази функция. Всеки от тях е прекарал средно около 80 секунди, за да провери как изглежда даден грим на лицето му. Google искат да се превърнат в първата голяма технологична компания, която въвежда подобен рекламен формат. Ако всичко върви по план добавената реалност може да се превърне в следващата голяма иновация в онлaйн шопинга.   Oще от Digital: Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
мобилни приложения
Instagram ще ни позволят да използваме ефекти с добавена реалност създадени от други потребители
Instagram ще ни позволят да използваме ефекти с добавена реалност създадени от други потребители
Instagram е предпочитаното мобилно приложение за споделяне на изображения, но също така предлага и все повече възможности за бърза комуникация между потребителите. Компанията вече експериментира с множество разнообразни функции, които да подобрят допълнително работата на Instagram. Разработчиците проявяват все по-голям интерес към добавената реалност и скоро ще ни предложат интеграция за тази технология в мобилното приложение.    Mного скоро ще можем да се възползваме от функция, с която да избираме специални AR ефекти, създадени от другите потребители. Instagram ще има и специална секция за ефекти с добавена реалност, с които да персонализираме снимките си. Опцията за търсене ще включва различни категории, сред които Selfies, Love, Color & Light, Camera Styles, Moods и др., съобщава mspoweruser. След като изберете даден ефект Instagram ще ви препоръчва други подобни предложения.      Функцията за новите AR ефекти вече се тества и е достъпна само за ограничен брой потребители. След като бъдат отстранени наличните проблеми можем да очакваме този инструмент да е наличен за всички. Включването на колекция от ефекти с добавена реалност ще се превърне в поредния инструмент, с който компанията се опитва да ни накара да прекараме повече време в профилите си. Няма да е изненадващо, ако скоро видим и AR интеграция във Facebook.    Oще от Digital: Седем полезни функции в Instagram, които може би не знаете
DMCA.com Protection Status