Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
100 резултата за добавена реалност
добавена реалност
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
Вече ви информирахме, че Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube. Taка компанията се надява да привлече вниманието на своите маркетингови партньори. Ако се интересувате от подобна възможност е добре да знаете, че в момента е налична публична кампания, която се възползва от поддръжката на добавена реалност вече е факт. MAC Cosmetics е името на първия бранд, който използва функцията "AR Beauty Try-On" в YouTube, предаде TechCrunch.     Потребителите ще разполагат с ексклузивната възможност да видят как изглеждат червилата от козметичната колекция на компанията. За да го направят е необходимо да стартирате един от клиповете на популярния блог в YouTube на Роксет Ариса и да кликнат върху съответната икона. След като го направят ще видят директно на лицето си дали съответния цвят им отива. Необходимо е да сте ъпдетйнали към последната версия на мобилното приложение.     Първоначално функцията ще е ограничена до смартфоните, но ако кампанията е успешна ще стане част от уеб версията на YouTube. За да я активирате е нужно да изберете бутон с името "Try It On", който ще стартира камера приложението и ще раздели екрана на две части. По този начин може да тествате червила в различни цветове, докато продължавате да гледате самия клип. Функцията е сходна с начина, по който работят AR филтрите в социалните мрежи.     Oще от Digital:  Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
навигация
Apple ще конкурират Google Maps с  нова функция с добавена реалност
Apple ще конкурират Google Maps с нова функция с добавена реалност
Google Maps e предпочитана услуга за навигация, която винаги се е радвала на по-голяма популярност от конкурентния продукт на Apple. Разбира се това не означава, че компанията се е примирила с тази ситуация. Според данни публикувани от Cult Of Mac вече се експериментира с интеграцията на добавена реалност в Apple Maps. Със сигурност това е функционалност, която може да предложи още по-добри възможности за навигация на потребителите.   Оказва се, че Apple са регистрирали на свое име патент, който се казва "Navigation Using Augmented Reality". Както името подсказва той описва метод за навигиране, използващ AR ефекти. Технологията ще възпроизвежда в реално време обекти с добавена реалност пред очите на потребителя, за да му помогне да вземе правилното решение на пътя. По този начин Аpple Maps ще показва важна допълнителна информация на водачите, което ще улесни тяхното пътуване.     Така например ще могат да разбират каква е дистанцията на автомобилите отпред, след колко време е следващата отбивка, както и да изберат най-правилната лента, в която да се движат. Функцията ще показва още данни за трафика, приблизителното време за пристигане до крайната локация, имената на улиците, информация за инциденти и др. Концепцията предвижда потребителите да поставят iPhone на централната конзола с насочена камера към пътя, за да се възползват от AR софтуера.     Oще от Digital: Какво е Google Maps AR и как работи
Google
 Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google разчитат основно на реклами, за да генерират приходи и не е изненадващо, че компанията постоянно тества различни формати. Една от най-атрактивните им концепции предвижда ново поколение реклами, които използват добавена реалност. Новата платформа на компанията се казва "AR Beauty Try-On" и както името подсказва е свързана с промотирането на козметични продукти. Иновативните AR реклами ще са достъпни в YouTube до края на лятото, съобщава TheVerge.     Концепцията предвижда потребителите да гледат видео, в което например се демонстрират различни начини за слагане на грим. След това ще могат да изпробват как изглеждат тези продукти върху самите тях, чрез виртуални филтри с добавена реалност. Така още докато гледат ще знаят дали им отива даден цвят. МАC Cosmetics е първият бранд, който ще стартира собствена "АR Beauty Try-On" кампания в услугата, но се очаква платформата да предизвика голям интерес.     Първоначалните тестове показват, че над 30% от потребителите са проявили интерес към тази функция. Всеки от тях е прекарал средно около 80 секунди, за да провери как изглежда даден грим на лицето му. Google искат да се превърнат в първата голяма технологична компания, която въвежда подобен рекламен формат. Ако всичко върви по план добавената реалност може да се превърне в следващата голяма иновация в онлaйн шопинга.   Oще от Digital: Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
мобилни приложения
Instagram ще ни позволят да използваме ефекти с добавена реалност създадени от други потребители
Instagram ще ни позволят да използваме ефекти с добавена реалност създадени от други потребители
Instagram е предпочитаното мобилно приложение за споделяне на изображения, но също така предлага и все повече възможности за бърза комуникация между потребителите. Компанията вече експериментира с множество разнообразни функции, които да подобрят допълнително работата на Instagram. Разработчиците проявяват все по-голям интерес към добавената реалност и скоро ще ни предложат интеграция за тази технология в мобилното приложение.    Mного скоро ще можем да се възползваме от функция, с която да избираме специални AR ефекти, създадени от другите потребители. Instagram ще има и специална секция за ефекти с добавена реалност, с които да персонализираме снимките си. Опцията за търсене ще включва различни категории, сред които Selfies, Love, Color & Light, Camera Styles, Moods и др., съобщава mspoweruser. След като изберете даден ефект Instagram ще ви препоръчва други подобни предложения.      Функцията за новите AR ефекти вече се тества и е достъпна само за ограничен брой потребители. След като бъдат отстранени наличните проблеми можем да очакваме този инструмент да е наличен за всички. Включването на колекция от ефекти с добавена реалност ще се превърне в поредния инструмент, с който компанията се опитва да ни накара да прекараме повече време в профилите си. Няма да е изненадващо, ако скоро видим и AR интеграция във Facebook.    Oще от Digital: Седем полезни функции в Instagram, които може би не знаете
навигация
Какво е Google Maps AR и как работи
Какво е Google Maps AR и как работи
Една от новостите, които бяха представени по врема на Google I/O през миналата година беше функцията за навигация с добавена реалност на Google Maps. Година по-късно тя вече е факт и първо ще се предложи от новите телефони Pixel 3a, съобщава Pocket-lint. Макар и технологията да е все още в ранна фаза, превю версията изгглежда обещаващо. Какво е Google Maps AR Естествено, първият въпрос е какво представлява тази функция и с какво е по-различна от стандартната навигация на Google Maps. Новата Google Maps AR цели да улесни ориентирането из непознати места, като използва камерата...
Sony
Sony ще се фокусират върху 3D камерите и технологиите с добавена реалност за смартфони
Sony ще се фокусират върху 3D камерите и технологиите с добавена реалност за смартфони
Впечатляващите възможности за фотография винаги са били отличителна характеристика на смартфоните Sony Xperia. Компанията продължава да има репутацията на един от най-добрите производители на камера в индустрията. Именно това е причината конкурентни смартфони като iPhone да използват компоненти на Sony. Един от  водещи акценти за компанията ще бъдат 3D камерите за мобилни устройства, която вече патентова няколно нови технологии.   Документите свързани с регистрацията показват, че Sony искат потребителите да използват обективите на смартфоните, за да сканират околната среда. По този начин биха могли да създават триизмерни модели на пространството, но също и да прилагат различни ефекти с добавена реалност, съобщава AndroidHeadlines. Компанията работи и над софтуер, с който ще можем да измерваме стойности на обекти и разстояния в интерактивна AR среда.     Желанието на Sony е да изследват пълният потенциал на 3D камерите и да предоставят неподозирани досега възможности на потребителите да се забавляват и да свършат работата си. За целта компанията ще използва множество различни сензори, които ще са подходящи не само за 3D снимки и добавена реалност, но също и за лицево разпознаване. Това са само част от иновативните технологии, които скоро ще станат част от реални устройства с бранда Sony на пазара.   Oще от Digital: Какво ще представлява технологията ToF 3D в бъдещите смартфони на Sony
Google Maps
Google тестват нова функция за навигация с добавена реалност в услугата Maps
Google тестват нова функция за навигация с добавена реалност в услугата Maps
Google използваха миналогодишната си I/O конференция с разработчиците, за да демонстрират интересна нова функционалност за навигация с добавена реалност в Maps. Все пак компанията тогава уточни, че това е бета версия и е необходимо време преди всеки от нас да може да я изпробва на своето устройство. След серия от усилени тестове през последните месеци Google са почти готови с финалната версия на атрактивния AR инструмент в Google Maps, предаде AndroidCentral.      Въпросната функция е налична за ограничен брой потребители и използва данни от камерата в реално време, заедно с допълнителни ефекти с добавена реалност, за да ви упъти още по-прецизно до желаната локация. Така например собствениците на смартфони могат да се огледат наоколо и да се фокусират около сгради, забележителност и други големи обекти. Необходими са само няколко секунди Google Maps да разпознае местоположението ви и да ви покаже къде се намиратe на картата.     За да се постигне този ефект услугата взема под внимание актуалните GPS координати и данните от Street View, за да може максимално точно да разбере локацията ни. След това ще виждате различни стрелки, знаци и упътвания на екрана на смартфоните, които ви показват най-добрия маршрут. Все още не знаем колко време ще е необходимо на Google да интегрират този полезен инструмент за навигация към официалните мобилни приложения на Maps за водещите платформи.      Oще от Digital: Девет полезни трика за Google Maps за Android
Huawei
Шефът на Huawei потвърди, че до две години компанията ще представи очила с добавена реалност
Шефът на Huawei потвърди, че до две години компанията ще представи очила с добавена реалност
Huawei продължават да бъдат един от най-бързоразвиващите се брандове в мобилната индустрия, особено в сферата на смартфоните. Въпреки това компанията търси различни начини, с които да разшири допълнително своето влияние. Китайският производител проявява все по-голям интерес към устройствата с добавена реалност и вече провежда тестове със собствени AR очила. Данните бяха потвърдени от шефа на Huawei, Ричард Ю в изявление за CNBC.    По думите му устройството ще положи нова ера в развитието на технологията. Добавената реалност е интересна иновация, която комбинира дигитални елементи към реалната среда, която ни заобикаля. Ричард Ю е сигурен, че Huawei има какво да предложи на потребителите и да успее да изпревари своите конкуренти в индустрията. Шефът на компанията допълни, че официалната премиера на първите им AR очила ще стане факт в следващите две години.      Според анализаторит през тази година ще бъдат продадени около 200 хил. очила с добавена реалност. Тази стойност, обаче ще се увеличи до 21.6 млн. броя през 2022г., което е категорично доказателство, че потребителите тепърва ще проявяват интерес към тези джаджи. Все още е твърде рано да коментираме конкретните технически спецификации на предстоящите AR очила на Huawei. Официалната им премиера вероятно ще стане факт преди края на десетилетието.    Още от Digital: Очаква се бум в продажбите на устройства с виртуална и добавена реалност до 2022г.
навигация
Как работи функцията Live View AR с добавена реалност в Google Maps
Как работи функцията Live View AR с добавена реалност в Google Maps
Google отдавна експериментират със създаването на АR интерфейс в услугата си за навигация. Новият софтуер позволява на Google Maps да възпроизвежда дигитални елементи върху картите, за да помогнат още по-бързо да стигнем до желаната локация. Досега функцията бе ограничена до собствениците на Google Pixel и членове на Maps Local Guides програмата.   Компанията вече разпространява ъпдейт, който ще позволи на всички смартфони с Android, които са оптимизирани за ARCore да инсталират Live View". Списъкът обхваща много модели на Acer, Asus, Google, Huawei, LG, Motorola, OnePlus, Xiaomi, Sony и др. Собствениците на iPhone е необходимо да поддържат ARKit. Ето как да я тествате, според Pocket-LInt:       1. Отворете Google Maps на смартфон с Android или iOS. 2. Въведете заявка за търсене на локацията, която желаете. 3. Кликнете върху синята икона за навигация в долната част на екрана. 4. Изберете секцията за пешеходци "Walking Directions". 5. Натиснете "Live View" бутона, разположен в долната част. 6. Следвайте инструкциите на дисплея.     След като активирате "Live View" режима ще видите големи виртуални стрелки, които се показват на маршрута и показват пътя към дестинацията. Интерактивните символи показват имената на улиците, което също ще ви помогне бързо да се ориентирате. Премиерата на на тази полезна функция с добавена реалност в Google Maps със сигурност ще улесни доста потребители.   Още от Digital: Как да добавяме отклонения в маршрутите на Google Maps
Google Messages
Google тестват филтри с добавена реалност в приложението Messages
Google тестват филтри с добавена реалност в приложението Messages
Google експериментират с няколко различни нововъведения, които да подобрят работата на мобилното приложение. Амбициозната цел на компанията е да превърне Messages в най-добрата RCS платформа за комуникация. По този начин Google се надяват да успеят да създадат перфектната алтернатива на класическите приложения за SMS/MMS съобщения. Много скоро потребителите ще могат да използват филтри с добавена реалност в Google Messages, предаде xda-developers.   В момента подобна функционалност се предлага от други популярни приложения за комуникация, сред които Instagram и Snapchat. Интеграцията на AR филтри ще предложи на потребителите още по-атрактивни възможности да се забавляват, докато работят с Google Messages. Имайте предвид, че те могат да се приложат както към снимките, така и към видео клиповете, които споделяте от Android. На този етап, обаче са достатъчни пет филтъра, но техния брой ще се увеличава допълнително.     Тестовите 3D анимации на Google могат да проследяват прецизно движенията на главата и тялото, за да гарантират максимално реалистичен ефект. Googlе работят усилено над тази функция от няколко седмици, като все още не знаем кога да очакваме официалната премиера. Няма да е изненадващо, ако това се случи с премиерата на Android Q. Добавянето на филтри с добавена реалност към мултимедийното ни съдържание определено може да накара повече хода да използват Google Messages.   Още от Digital: Приложението Google Messages вече е достъпно от нов уеб адрес
автомобили
Как технологиите с добавена реалност ще направят автомобилите по-добри
Как технологиите с добавена реалност ще направят автомобилите по-добри
Водещите платформи за смартфони вече предлагат приложения, които се възползват от добавената реалност. Заглавия като Pokemon Go и Lego Studio са доста интересни и съчетават AR елементи с действителната среда. Подобни технологии не са подходящи само за игри, но могат да имат много по-разнообразни приложения. Неслучайно добавената реалност вече привлича големите производители на автомобили, съобщава CNet.     Технологията предлага подходящо решение на проблема с ограничената видимост на автомобилите. По този начин например могат да се използват кадри от външната камера, които се наслагват пред превозното средство, което опитвате да изпреварите. Другият вариант е софтуер с добавена реалност да превърне ремаркето на товарния камион пред вас в огромно огледало задно виждане и др. Приложенията на технологията са доста различни.     Системите за навигация също могат да претърпят сериозни промени, които да улеснят водачите при интеграция на AR. Интерфейсът на централната конзола може да показва не само кадри в реално време на пътя, но и допълнителна информация за дистанция, скорост и гориво. Някои производители дори виждат бъдеще, в което това съдържание се проектира директно на предния прозорец на автомобилите.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
очила
Google представиха очила с добавена реалност за бизнес потребителите на цена от $999
Google представиха очила с добавена реалност за бизнес потребителите на цена от $999
Google представиха официално най-новия си хардуерен продукт, който e наследник на очилата Glass от 2013г. Досега устройството имаше експериментален характер, но вече е налично за бизнес средите на цена от $999. Пълното име на модела е Glass Enterprise Edition 2 и няма да се продава на свободно на пазара, а ще се доставя директно от компанията до корпоративните потребители. Подобренията включват нов процесор, по-добра камера и USB Type-C порт за по-бързо-зареждане.      Трябва да отбележим също, че дизайна е сходен с този на оригиналните очила с добавена реалност, но включва актуализирани рамки, създадени заедно със Smith Optics. Aктуализираната версия вече се захранва от Qualcomm Snapdragon XR1, който е оптимизиран специално за приложения с виртуална и добавена реалност. Това е четириядрен процесор, който оперира на 1.7GHz. Работата на Glass Enterprise Edition 2 се подпомага и от усъвършенствани алгоритми с машинно обучение, предаде TheVerge.     Второто поколение на очилата използват подобрен AI Engine, който се грижи и за по-ниската консумация на енергия. Операционната система е Android Oreo, което ще улесни работата на потребителите и интеграцията към сегашните им компютърни системи. Новият модел поддържа 640х380 резолюция и е оборудван с 8-мегапикселова камера. Компанията потвърди, че Glass Enterprise Edition 2 вече могат да се поръчат на цена от $999, което е осезаемо по-достъпна цена от $1599 на предходния модел.     Още от Digital: Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
добавена реалност
100 млн. потребители ще пазаруват с приложения за добавена реалност до края на 2020г.
100 млн. потребители ще пазаруват с приложения за добавена реалност до края на 2020г.
Приложенията на технологиите с добавена реалност не са ограничени единствено до забавления и игри. Добър пример в това отношение е шопинга, тъй като тази иновация може да улесни избора на дрехи, мебели и другите физически обекти. Някои пазарни анализатори смятат, че AR приложенията ще предизвикат следващата голяма революция в пазаруването в интернет. Еволюцията на технологията постепенно ще намери място и в реалните магазини в големите вериги, предаде CNet.   От Gartner проведоха любопитно проучване, от което разбираме, че над 100 млн. потребители ще използват добавена реалност за пазаруване през 2020г. Данните също така разкриват, че 46% от представителите на бизнеса признават, че проявяват голям интерес към AR и ще имплементират технологията във физическите си магазини. Постепенно това ще проправи път за масовотo навлизане на още една интересна иновация в сферата на шопинга, а именно виртуалната реалност.     Голяма роля за развитието на всички тези процеси ще има и очакваната популярност на 5G технологията. Мобилните мрежи от ново поколение ще улеснят значително съхраняването, обработката и споделянето на устройства между устройствата. Така ще се предоставят още повече възможности да откриете и купите желаната от вас стока. Приложенията с добавена реалност позволяват да видите например как ще изглежда дадена мебел в дома ви още преди да сте я купили и крият голям потенциал.   Още от Digital: Очаква се бум в продажбите на устройства с виртуална и добавена реалност до 2022г.
Huawei
Huawei разработват очила с добавена реалност, които имат вграден смарт часовник в корпуса
Huawei разработват очила с добавена реалност, които имат вграден смарт часовник в корпуса
Huawei продължават да са един от водещите производители на смарт часовници и фитнес тракери в мобилната индустрия. Китайският производител също така проявява все по-голям интерес към технологиите с добавена реалност. Последните данни на LetsGoDigital разкриват интересни детайли за нов патент на Huawei, който описва иновативни AR смарт очила. Любопитното е, че възможността да се проектират елементи с добавена реалност върху действителнитe обекти няма да е единствената уникална характеристика.      Инженерите на Huawei работят усилено над концепцията очилата с добавена реалност да могат да се зареждат директно от смарт часовник. Корпусът им е максимално олекотен, а визията им наподобява класически очила. Въпреки това Huawei искат да вградят смарт часовника в самите AR oчила, което е причината да нямат вградена камера, дисплей или микрофон. Потребителите ще могат да го разположат в корпуса по един начин, който гарантира, че екрана му е обърнат към очите на човека, който носи устройството.   Самите очила имат специална леща и обектив, които гарантират, че съдържанието от часовника ще бъде възпроизведено пред двете очи на потребителите. Това важи както за видеото, така и за аудио звука. Концепцията на Huawei е доста интересна, като предлага съчетание между два от най-популярните видео смарт джаджи в ежедневието ни. Все пак трябва да отбележим, че засега идеята представлява само патент и е рано да твърдим кога можем да видим премиерата на подобен продукт на глобалния пазар.   Още от Digital: Шефът на Huawei потвърди, че до две години компанията ще представи очила с добавена реалност
добавена реалност
Защо добавената реалност ще сложи край на селфи манията
Защо добавената реалност ще сложи край на селфи манията
Според Venture Beat, човечеството е на прага на една голяма промяна – преминаване от „аз“ към „ние“ култура. Много анализатори отбелязват, че голяма част от хората буквално са прегърнали технологичните си устройства, като напълно се изолират и забравят за външния свят и дейностите, които се случват около тях. Макар че това помогна на хората да се фокусират върху изпълняваните oт тях задачи, това е и форма на блокиране, граничещо с апатията. Но добавената реалност (AR) променя това. AR технологията променя условията на взаимоотношения с мобилните устройства. Вече няма да бъдем привързани към текстовите съобщения на малките екрани, които ни помагат в нашето ежедневие. Вместо това, камерата на телефона става основната ни платформа и портал, защото добавената реалност комбинира данни от реалния свят с компютърно генерирани данни, като предлага нови сетивни изживявания.   Краят на селфитата Селфи манията не стихва, все още. Instagram, приложението чиято идея са селфитата и снимки, които представят внимателно подредена версия на собствения ни живот, е едно от най-популярните в интернет. Селфитата са в основата и на Snapchat и голяма част от другите приложения.   Но първата вълна от AR приложения вече са тук и позволяват на потребителите да се преобразят в животинки или анимационни герои и дори да видят как биха изглеждали, ако носят определен грим или дрехи. Но това е само началото.   Следващата вълна от AR приложения ще манипулира околната среда. Чрез филтри подобни на тези на Snapchat или Instagram, потребителите ще имат възможността да добавят динозаври в леглата си или извънземни в хола си. Видео конферентните връзки ще преминат на следващо ниво и някой, който се намира на 2000 км ще изглежда така, сякаш седи в офиса до вас. Хората дори няма да могат да кажат какво е истинско или фалшиво във видеоклиповете и снимките, които получават.   Селфитата са изблик на егоизъм и фокусиране върху конкретен човек, докато добавената реалност фокусира  вниманието върху света около нас. Тъй като AR технологията се развива с бързи темпове, а и камерите, процесорите и сензорите в нашите устройства стават все по-мощни, съвсем скоро ще преминем от индивидуалния свят към комуналния свят на AR.   Защо околната среда е важна? Благодарение на добавената реалност, например, студентите по медицина могат да видят как бие сърцето. Или дори как кръвта тече в кръвоносните съдове. Също така се полагат усилия за използването на AR наслагвания върху снимки от райони засегнати от различни бедствия. Тъй като AR е за "ние" вместо за "мен", има много повече случаи на комунално използване.   Пожарникарите и спасителите участващи в спасителни акции са в опасност. Използвайки AR, обаче някой, който вече е в район на бедствието, може да сподели обкръжаващата го среда с тях. Така той ще може да помогне на спасителите да преценят от какво ще се нуждаят и кой е най-добрият начин за достъп до тази област. Това дава по-голяма ефикасност при подпомагане при бедствия след земетресение или наводнение.   Промяна на физическото пространство около нас AR технологията ще помогне на човечеството да фокусира вниманието си върху околния свят. Вече няма да се налага да гледаме надолу към екрана или да докосваме малки икони на малък екран. А ще използваме света около нас, за да правим покупки, да пишем имейли, да се свързваме с приятели и за всички други ежедневни навици, които понастоящем правим на екрана на телефона си.   Освен това ще навлезем в нова ера за извършването на задачи, свързани с компютъра. Екранът на компютъра ще може да се проектира върху физически маси или фасади на сгради. Това води до повече физическо пространство, по-голяма откритост към нашата среда и свобода да бъдем по-творчески в нашето ежедневие.   AR технологията фокусира вниманието ни върху цели пейзажи и пространства, а не върху нас самите. Тези нови възможности не са за нас, а за нашите приятели, съседи и общности. С течение на времето добавената реалност ще ни помогне дигитално да създадем външен свят, който да изразява по-добре кои сме ние, кои искаме да бъдем и в каква среда искаме да прекарваме по-голямата част от нашето време.   Вижте 10 невероятни Android приложения за добавена реалност  
Аpple
Аpple купиха компанията Akonia Holographics, за да разработват очила с добавена реалност
Аpple купиха компанията Akonia Holographics, за да разработват очила с добавена реалност
Apple проявяват голям интерес към технологиите с добавена реалност и вече инвестираха сериозни средства за разработване на AR софтуер. За в бъдеще компанията ще продължи да използва масово подобни решение в iPhone и iPad. От Apple са се съгласили да купят официално американската компания Akonia Holographics, която специализира в разработването на дисплеи за очила с добавена реалност. Финансовите параметри на сделката засега остават публична тайна, предаде mspoweruser.    Припомняме ви, че Akonia Holographics е създадена официално през 2012г. и притежава разнообразно портфолио, което включва над 200 патента свързани с холограмните системи. Инженерите им работят над уникални материали и технологии, които позволяват създаването на тънки и прозрачни обективи за AR очила, които могат да показва цветно съдържание с висока резолюция. Другото предимство на Akonia Holographics е, че решенията им осигурявaт широки зрителни ъгли на видимост.   Желанието нa Applе да стане по-влиятелно име в този сегмент не е изненадваща, тъй като това е технология, която тепърва ще става все по-популярна и ще се използва масово от джаджите ни. Пазарните наблюдатели смятат, че компанията ще представи собствени очила с добавена реалност, което няма да се случи преди края на следващата година. Apple виждат голямо бъдеще в добавена реалност и тепърва ще започнат да намират повече приложения на AR софтуера в своите джаджи.   Още от Digital: Oсем страхотни приложения с добавена реалност за iPhone и iPad