Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
146 резултата за гейминг
Super Mario Bros 3
Оригинално копие на играта Super Mario Bros. 3 бе продадено на търз за рекордните $156 хил.
Оригинално копие на играта Super Mario Bros. 3 бе продадено на търз за рекордните $156 хил.
Модерните технологии ни предлагат невероятни възможности да се забавляваме с игри, дори когато сме в движение. Големите екрани и мощните процесори на смартфоните са подходящо решение да се насладите на геймплея независимо къде се намирате. Ситуацията бе много по-различна преди да започнем да използваме мобилните джаджи повече от настолните компютри. Ако си спомняте ерата на домашните конзоли от 90-те години на миналия век, които се продаваха с допълнителни дискети няма как да не сте чували Nintendo Entertainment System (NES). Оригиналното устройство се превърна във впечатляващ хит сред потребителите и вече е регистрирало повече от 62 млн. продажби по цял свят. Най-популярното заглавие от каталога на NES по онова време несъмнено беше Super Mario Bros. 3. Официалната премиера на играта на европейския пазар е преди 32 години, като дори днес има специално място в сърцата на геймърите. Добър пример е последния аукцион на Heritage Auctions, който постави интересен рекорд, съобщава Mashable.     По време на търга, който се проведе на 20 ноември се предлага уникално копие на Super Mario Bros. 3, което не е разпечатвано от 1990г. досега. Първоначалната цена на играта е $62 хил., но след като повече от 20 души се включват в наддаването достига до впечатляващите $156 хил. Това е абсолютен рекорд за продажба на видео игри по време на аукцион в световен мащаб. Досегашното върхово постижение отново е свързано с оригиналната конзола NES, тъй като в началото на годината анонимен любител на игрите даде $114 хил. за да притежава уникално копие на Super Mario Bros. Специфична особеност е, че физическото копие на сегашния търг възпроизвежда персонажа на главния герой, чиято лява ръка остава под думата "Bros.", което е изключителна рядкост.     Още от Digital: Най-добрите безплатни игри, които може да играете в уеб браузъра
Logitech G Pro X Superlight
Logitech G Pro X Superlight е най-леката безжична мишка за геймъри на компанията
Logitech G Pro X Superlight е най-леката безжична мишка за геймъри на компанията
Logitech са предпочитан избор за компютърна периферия заради разнообразието от аксесоари, впечатляващото качество и атрактивните цени. Компанията предлага продукти за всеки един потребител, които са оптимизирани за водещите операционни системи. Специално внимание се обръща на геймърите, тъй като Logitech предлагат богато портфолио от периферия за любителите на игрите. Най-новото предложение на компанията се казва Logitech G Pro X Superlight и както името подсказва представлява  компютърна мишка ориентирана към най-запалените геймъри. Всъщност това е най-лекият аксесоар за гейминг в този сегмент, който сме виждали досега. Според официалните данни на Logitech теглото е едва 63 грама. Aко премахнете капачето в долната част, за да стигнете до мястото за батерии, където е USB приемника ще намалите тази стойност до под 60 грама. Новият модел представлява олекотена версия на Logitech G Pro Wireless, която се продава за $130 и е доста популярно решение за геймърите. Теглото на тази мишка, обаче достига до 80 грама, информира TheVerge.     От компанията се надяват теглото да бъде достатъчно леко, за да не усещате Logitech G Pro X Superlight и да се фокусирате изцяло върху геймплея. Дизайнерите на Logitech са премахнали няколко компоненти, включително и броя на LED диодите разположени около бутона за скролване. Мишката използва само един LED, който функционира като индикатор за батерията. Въпреки това Logitech G Pro X Superlight може да работи до 70 часа без да се наложи зареждане. Предходният модел има живот от 48 часа. Новата компютърна мишка разполага с HERO 25 600 DPI сензор, както G PRO Wireless. Изчистеният дизайн на G Pro X Superlight също така премахва подвижните бутони на предходния модел. Можете да превключвате в различни DPI режими на работа, като тази настройки може да се направи от G Hub софтуера. Официалните продажби на Logitech G Pro X Superlight стартират в началото на декември. Цената на най-леката мишка за геймъри на компанията досега е $150.       Още от Digital: Компютърните мишки Logitech G ще имат нов оптичен сензор, който подобрява прецизността при работа
Sony PlayStation 5
В деня на премиерата, Sony PlayStation 5 ще се продава само в онлайн магазините
В деня на премиерата, Sony PlayStation 5 ще се продава само в онлайн магазините
Любителите на игрите очакват с нетърпение да стартират продажбите на Sony PlayStation 5 и Xbox One Series X. Двете конзоли ще бъдат един от най-продаваните устройства в края на годината и вероятно ще поставят нови рекорди по продажби. Вече ви съобщихме, че Sony PlayStation 5 ще се продава от 19 ноември на цена от €399. Цената на версията, която включва оптично устройство е €499. Ако се интересувате от покупката на Sony PS5 е добре да знаете за специфична особеност в стратегията на компанията. В официален блог пост Sony ни информират, че няма да продават конзолата във физическите магазини и търговските вериги от деня на своята премиера. Това означава, че няма да има как да влезете и сами да купите Sony PS5 в търговски център или магазини на Sony по цял свят. В този случай единственият вариант е да поръчате предварително Sony PlayStaion 5 и да изчакате самата пратка да пристигне на вашия адрес.     Съобщението на Sony уточнява, че хората, които са поръчали конзолата предварително ще могат да получат в съответния магазин. Настоящото ограничение е свързано с факта, че PlayStation 5 няма да се продава свободно в търговската мрежа. Ситуацията вероятно е свързана с разпространението на коронавируса, което вече предизвика хаос сред веригата за доставки. Огромният интерес към Sony PS5 вероятно също се отразява на невъзможността на компанията да произведе достатъчно бройки на устройството навреме за премиерата. Добър вариант е да следите акаунти в социалните мрежи на предпочитани вериги и магазини, които ще предоставят ъпдейти за очакваната наличност. Японският производител се надява бързо да отстрани проблемите и да започне да предлага свободно Sony PlayStation 5 на милионите си фенове по цял свят. Няма да е изненадващо, ако ситуацията е сходна и с дистрибуцията на Xbox Series X. На този етап Microsoft не са коментирали официално ситуацията. Можем да сме сигурни, че Sony ще опитат да продават физически конзолата навреме за празничния сезон през декември.   Още от Digital: Sony PlayStation 5 ще е съвместима с 99% от игрите за PlayStation 4
Xbox Series S
Мicrosoft потвърдиха, че конзолата Xbox Series S ще струва $299
Мicrosoft потвърдиха, че конзолата Xbox Series S ще струва $299
В продължение на месеци се спекулира с желанието на Microsoft да представят по-евтина версия на Xbox Series X. Премиерата на подобна конзола ще изостри конкуренцията със Sony през последното тримесечие и респективно ще стимулира продажбите им в края на 2020г.  Въпросното устройство се разработва с името Xbox Series S, като сега Microsoft официално потвърдиха съществуването на конзолата. От компанията определиха Xbox Series X като най-компактният представител на серията досега. Още по-любопитното е, че вече знаем и официалната цена, тъй като потребителите ще могат да купят Xbox Series S за $299. Постигането на максимално компактни размери е възможно, чрез премахването на оптичното устройство. Xbox Series S ще може да се използва, както във вертикална, така или в хоризонтална посока. Официалната премиера на двете конзоли на пазара е предвидена за 10 ноември, съобщава WindowsLatest. Aтрактивната цена е причината за по-слабия хардуер на конзолата, в сравнение с производителността на Xbox Series X.     Ултратънките размери на Xbox Series S ще улесняват разполагането на устройството под телевизора или на други места или в други подходящи ниши във всекидневната. Maксималната производителност, която предлага конзолата ще бъде 4 терафлопа.  Това е осезаемо по-ниска стойност от 12 терафлопа при Xbox Series X. Въпреки това бюджетната конзола ще се възползва от подобренията на SSD и GPU хардуера, който ще видим в по-бързото устройство. Най-вероятно този модел няма да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция.  Бъдещите собственици на Xbox Series S ще могат да се абонират към Xbox Live и Game Pass абонаментите на цена от $25. В същото време Xbox Series X ще се продава на цена от $499, като ще трябва да платят допълнителни $35 за достъп до Xbox Live и Game Pass. Потребителите склонни да платят по-високата цена ще могат да се възползват от опция за геймплей с 4K резолюция при 60 кадъра в секунда.   Още от Digital: Конзолата Xbox Seriex X ще се продава от ноември
видео
Игрите онлайн влияят добре на младежите на възраст между 11 и 18 (PUBG Mobile Видео)
Игрите онлайн влияят добре на младежите на възраст между 11 и 18 (PUBG Mobile Видео)
Интересен факт от изследването е, че цели 79.4% от анкетираните подрастващи са успели да направят истински приятелства в живота, благодарение на онлайн игрите. На база отговорите, специалистите смятат също така, че игрите онлайн влияят положително на преодоляването на стреса и психическата умора.  
Microsoft Mixer
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Microsoft изненадаха своите потребители с информацията, че планират да спрат поддръжката на стрийминг платформата Mixer. Всъщност това е софуер предлагащ възможност за онлайн стрийминг на игри и е разработен като конкурент на Twitch.  Компанията предизвика голям интерес през миналата година, когато инвестира милиони долари в ексклузивна сделка с Ninja - голяма знаменитост в Twitch. Въпреки тези сериозни средства изглежда плановете на Microsoft изглежда не са намерили реализация. Настоящите потребители няма да могат да използват Microsoft Mixer oт 22 юли. Вместо това официалният уеб сайт и мобилното приложение ще пренасочват директно към Facebook Gaming. Причината е, че Microsoft ще продължата в дългосрочен план да си партнират с Facebook в сферата на стрийминга на игри.  Освен това Ninja и другите популярни профили сред геймърите вече няма да бъдат обект на екслузивни сделки, както досега. Сключването на партньорство с Facebook не е случайно, тъй като ще има полза и за двете страни, информира BBC.     Един от интересните параметри на споразумението предвиждад интеграция на xCloud услугата към Facebook. Достигането на по-голяма аудитория е възможно единствено с подобно партньорство, заради внушителното влияние на социалната мрежа.  Спирането на Mixer ще фокусира Microsoft към облачните им услуги, които за в бъдеще ще се използват от потребителите на Facebook Gaming. Всеки настоящ профил в Mixer ще получи статут на партньор в приложението, ако реши да мигрира към тази платформа. Facebook също така увериха, че ще направят всичко възможно, за да привлекат вниманието на повече геймъри към своята платформа. Ако сте активен потребител на Mixer ще разполагат с почти един месец време, за да прецените каква алтернативна платформа за стрийминг да използвате след спирането на приложението. Всички акаунти, които досега са генерирали приходи от Mixer могат да продължат да го правят като станат част от Facebook Mixer. Времето ще покаже дали услугата има потенциала да привлече повече геймъри след спирането на Microsoft Mixer.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
смартфони
Razer Kishi e универсален геймърски контролер за смартфони с Android
Razer Kishi e универсален геймърски контролер за смартфони с Android
Мобилните игри представляват чудесен начин да се позабавляваме, когато сме в движение или на дълъг път. Големите дисплеи и мощни процесори на смартфоните допълнително ги превръщат в подходящо решение за гейминг. Независимо от модела, който имате е практична идея да обмислите покупката на геймърски контролер. Така можете още по-удобно навигирате персонажите в игрите и да се наслаждавате на геймплея на цялото пространство, което предоставя дисплея.  В момента можете да откриете разнообразие от подобни аксесоари. но е много важно да проверите дали вашият смартфон е съвместим със съответния контролер. Razer е име, което е доста популярно сред геймърите, тъй като компанията предлага широк набор от мишки, клавиатури, джойстици и слушалки.  Портфолиото им е създадено да отговори на потребностите дори на най-запалените фенове на игрите. Компанията е готова с още един атрактивен продукт, който се казва Razer Kishi и представлява универсален контролер, който е оптимизиран за смартфоните с Android, съобщава ChanneNews.     За първи път този аксесоар беше показан на CES 2020 през януари, където спечели две награди за атрактивния си дизайн и характеристики. Razer ще стартират в кратки срокове продажбите на Kishi, който ще струва около $80.  Иновативният аксесоар може да се разгъва и да предоставя в средата място, на което удобно да разположите смартфона, независимо от размера и производителя. Джойстиците от двете страни включват D-Pad аналогови стикове и Mulfi-Function бутони за навигация. В горната част има допълнителни бутона, които наподобяват L1/R1 от джойстиците на PlayStation. Свързването на геймърския аксесоар към устройствата става чрез USB-C конектор, който се поддържа от все по-голям брой смартфони на пазара. Този стандарт на практика елиминира забавянето на кадрите и премахва латентността по време на игра. Конпцепцията за униврсален аксесоар за смартфони с Android определено е доста атрактивна, като Razer работят и над версия за iOS.     Още от Digital: Google искат да въведат единен стандарт за геймърските смартфони с Android
Sony PlayStation 5
Ето как изглежда Sony PlayStation 5 (Видео)
Ето как изглежда Sony PlayStation 5 (Видео)
След като в продължение на месеци бе обект на сериозни спекулации от Sony най-накрая разкриха дизайна на дългоочакваната си конзола. Sony PS5 има футуристична визия в черно и бяло, която допълва официалните DualSense контролери за устройството. Компанията също така потвърди, че ще продава две версии на Sony PlayStation 5 на пазара. Едната от тях ще включва 4K Blu-ray оптично устройство, докато другия модел ще бъде Digtial Edition версия на конзолата. Разбира се премахването на този модул позволява на втората конфигурация да бъде по-тънка и лека. Липсата на оптично устройство означава и по-ниска цена, като Sony PS5 може да се поставя и във виртуална посока. Това е подходящо да го поставите под телевизор или монитор. В горната част корпуса има отвори за охлаждане, a отпред са позицонинирани USB-A и USB-C портове. Sony ще разкрият допълнително кога и на каква цена ще стартират продажбите на 4K Blu-ray и Digital Edition версиите на конзолата.     Селекцията от аксесоари за PlayStation 5 ще включва докинг станция за зареждане на DualSense контролера, подобрена HD камера, безжични слушалки Pulse 3D и дистанционно устройство. Конкретни параметри за цената и премиерата отново ще научнм с наближаване на прмиерата на Sony PS5 на пазара. Това се очавква през четвъртото тримесечие.  Конзолата ще се захранва от осемядрен процесор, който е базиран на AMD Zen 2 архитектурата и ще има модицифиран AMD RDNA 2 GPU модул. Максималната производителност на Sony PS5 ще достига до 10.28 терафлопа. Бързото зареждане на игрите ще се гарантира от интеграцията на SSD диск с капацитет от 825GB и скорост от 5.5GBps.  Sony PS5 осигурява поддръжка за 8K резолюция, но ще може да възпроизвежда 4K видео с честота за опресняване на кадрите от 120Hz и 3D аудио. Потребителите ще могат да играят колекция от над 4000 заглавия, които вече са налични за Sony PlayStation 4. Разработчиците от Ubisoft вече потвърдиха, че Assasin's Creed Valhala ще е достъпна за PS5 през празничния сезон в края на 2020г.     Още от Digital: Ubisoft потвърдиха, че Sony PlayStation 5 и Xbox One 2 ще са съвместими с игрите за старите конзоли
Sony PlayStation 5
Sony потвърдиха, че наличните количества на PlayStation 5 са почти изчерпани
Sony потвърдиха, че наличните количества на PlayStation 5 са почти изчерпани
Sony вече стартираха продажбите на дългоочакваната конзола на пазара. В следващите седмици конкуренцията с Xbox One Series X се очертава да бъде доста сериозна. Двете устройства предлагат впечатляващи подобрения и възможности за гейминг. Съществуват доста сходни характеристики между тях, но разбира се и много разлики, особено по отношение на дизайна. Японският производител полага много усилия, за да позволи на всички желаещи да се сдобият със Sony PlayStation 5 да могат да го направят през празничния сезон в края на 2020г. Въпреки това компанията няма да успее да доставки достатъчен брой конзоли, за да отговори на високото търсене. Именно заради това първоначално количествата на Sony PS5 ще бъдат ограничени. Главният изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment, Джим Раян също потвърди информацията. От неговото изявление за руската агенция TASS разбираме, че компанията вече е разпродала почти всички налични конзоли, с които разполага. Джим Раян определени търсенето към Sony PS5 като "феномeнално", информира TechRadar.     Водещият акцент за Sony в следващите седмици ще бъде сътрудничеството с доставчиците на компоненнти и увеличаване на производствения капацитет. Според него най-нетърпливи ще бъдат настоящите собственици на PS4, които искат бързо да ъпгрейдната към PlayStation 5. Шефът на Sony Interactive Entertainment допълни още, че екосистемата от PS4 игри ще бъде приоритет за компанията поне до края на 2022г. Така компанията ще опита да поддържа двете поколение на своите устройства, за да задоволи максимално потребностите на геймърите. Прогнозите на Джим Раян са, че три четвърти от продажбите на Sony PS5 през празничния сезон ще бъдат от собственици на PS4. Досега конзолата е реализирала над 114 млн. продажби от премиерата си досега. Новата конзола ще има нелеката задача да опита да подобри това постижение.   Oще от Digital: Sony PlayStation 5 се предлага във VIVACOM на изгодна цена
игри
Мобилният гейминг ще е още по-популярен през 2021г.
Мобилният гейминг ще е още по-популярен през 2021г.
Смартфоните превъзхождат повечето високотехнологични джаджи с компактните размери, което позволява лесно и удобно да ги носим винаги със себе си. Това е една от причините много хора да не се разделят със любимите си устройства. Впечатляващите подобрения в индустрията позволиха на смартфоните да бъдат толкова бързи, колкото компютрите от преди няколко години. Големите дисплеи, мощните процесори и невероятните камери ни предлагат невероятни възможности за комуникация, забавление и фотография. По този начин смартфоните се превърнаха в заместител на всяко друго устройство, което използваме в ежедневието си. Не е изненадващо, че все повече хора използват свободното си време за мобилен гейминг. Най-популярните заглавия в Google Play и App Store генерират впечатляващи приходи. Tези процеси се задълбочиха и от разпространението на коронавируса, тъй като милиони хора се забавляват с игри за смартфона по време на социална изолация. Анализаторите твърдят, че се увеличава не само времето, което прекарваме пред екрана, но също броя на изтегляния на игри от всички категории.     За да придобиете по-добра представа за конкретните параметри ще уточним, че приходите от мобилни игри ще надхвърлят $77 млрд. през настоящата година. Ако прогзoзите се потвърдят това ще отбележи 12.3% ръст, спрямо резултатите през 2019г. Потребителите изтеглят най-много заглавия от категорията "Casual Games", но интереса към останалите жанрова расте с всяко изминало тримесечие. Пандемията изглежда ще продължи да е част от ежедневието ни, което е предпоставка да продължим да прекaрваме повече време. за да играем. Именно заради това се очаква следващата година да продължи добрите трендове и това да превърне 2021г. в най-успешната година за мобилен гейминг досега.   Още от Digital: Смартфоните вече генерират най-много приходи в геймърския сегмент
Аston Martin AMR-C01
Аston Martin ARM-C01 е състезателен симулатор за геймъри с цена от $74 хил.
Аston Martin ARM-C01 е състезателен симулатор за геймъри с цена от $74 хил.
Модерните технологии предоставят невероятно възможности на геймърите да се забавляват в домовете си. В момента на пазара има  разнообразие от аксесоари като безжични контролери и аудио системи за игри, впечатляващи геймърски столове, струващи хиляди долари и др. Любителите на високите скорости ще е интересно да научат за атрактивен проект, в който се включват дизайнерите на Aston Martin.  В него се включват и специалисти на Curv Racing Simulators, за да създадат най-добрия геймърски симулатор за автомобилни състезания, който сме виждали досега в индустрията.      Крайният резултат на партньорството им се казват AMR-C-01. Toва е цяла геймърска капсула в предната част, на която виждаме огромен извит монитор. В долната част под него виждаме волан, който наподобява болидите от Formula 1, както и състезателната седалка с въглеродни нишки и луксозно кожено покритие. Визията на уникалното геймърско предложение е вдъхновена от дизайна на състезалният модел Aston Valkyrie.      Иновативният симулатор ще ви пренесе буквално на пистата, но в комфорта на интелигентните домове. Кожените седалки, корпуса от карбонови нишки и уникалния волан от болидите на Formula 1, заедно с огромния извит дисплей са впечатляващо съчетание от характеристики, с което ще променят изцяло представата ви за начина, по който се забавлявате с игри съдържащи автомобилни състезания, докато смте в домовете си. Аston Martin смятат, че любилитените на високите скорости и хората, които се занимават професионално с автомобилни състезания ще останат очаровани от техния продукт. Компанията планира да създаде лимитирана серия от 150 бройки на симулатора, като всяка от тях ще се продава за $74 хил.     Oще от Digital: Aston Martin и Gentex разработват по-добро огледало за задно виждане
Intel Xe
Intel ще представят Xe видео карта за геймъри с GDDR6 памет и Ray Tracing през 2021г.
Intel ще представят Xe видео карта за геймъри с GDDR6 памет и Ray Tracing през 2021г.
Intel активно разработват нова GPU архитектура от поне две години насам. Плановете на компанията предвиждат представянето на Xe хардуер с името Xe-HPG оптимизиран за игри. Стратегията на технологичния гигант със XPG серията обхваща предложения от средния клас, както и такива за ентусиастите геймъри.  Платформата е базирана на три ключови компоненти: Xe LP с акцент върху графичната ефективност, Xe-HP наблягащи на мащабируемостта, както и Xe-HPG с приоритет изчислителната ефективност. Компанията все още не е потвърдила техническите спецификации на видео картата. Въпреки това се очаква Xe-HPG да е оборудвана с GDDR6 памет, но също да е базирана на HBM технологията. Новата видео карта ще предлага хардуерно Ray Tracing ускорение, което също ще е една от най-отличителните характеристики на Intel Xe-HPG. В момента се провеждат тестове с видео картата в лабораториите на Intel, но финалната версия ще бъде произведена в съоръженията на друг производител, който е партньор на компанията.      Припомняме ви, че NVIDIA бяха първата компания, която представи функция за хардуерно проследяване, което се случи преди две години с GeForce RTX 20 серията. AMD също проявяват интерес към Ray Tracing и ще покажат RDNA2-базирани видео карти с технологията преди края на годината.  Не е изненадващо, че Intel искат да се конкурират с подобен продукт. Премиерата на Xe-HPG едва ли ще стане факт преди 2021г. Компанията ще представи още една Xe-LP видео карта с името SG1. За съжаление това не е специална версия на StarGаte SG1, а ще представлява видео карта за сървъри. Продажбите ще стартират до края на 2020г. Новата серия на компанията ще включва три модификации на Intel Xe-HP, като първата от тях е с кодовото име Actic Sound, която ще има 2048 изчислителни единици и 42.3 терафлопа производителност. Вторият модел ще предложи 1024 (EU) и 21.2 терфалопа, докато бюджетната версия ще е с 512 изчислителни единици и максимална производителност от 10.6 терафлопа.   Oще от Digital: Премиерата на новото поколение 7-нанометрови процесори на Intel се отлага за 2022г.
Logitech
Logitech G923 e новият геймърски волан за компютри и конзоли на компанията
Logitech G923 e новият геймърски волан за компютри и конзоли на компанията
Logitech представиха официално нов атрактивен аксесоар за геймърите, който се казва G923. Всъщност под това име се крие първия състезателен волан за игри на компанията от пет години насам. Logitech G923 е наследник на G29 и G920, които се радваха на голяма популярност в световен мащаб.  На пръв поглед дизайна на G923 изглежда идентичен с този на неговите предшественици. Една от съществените разлики, обаче е интеграцията на иновативната система "TrueForce". Oсновната роля на тази функция е да осигурява още по-реалистична обратна връзка с потребители. Освен ергономичната повърхност на самия волан е предвидена интеграция с физиката и аудиото на игрите. За целта Logitech G923 използва алгоритми, с които взима данни от програмния код и така създава напълно реалистично изживяване.  Така се генерира автентично усещане при игри, които включват състезания автомобили на големия екран, като потребителите дори могат да усетят сцеплението на пътя с технологията "TrueForce", информира TheVerge.     Компанията твърди, че свързването с модулите на играта се случва с обработване на данните 4000 пъти в секунда. За да се възползват от уникалната функция самите разработчици трябва да интегрират Logitech SDK пакета с инструменти. Първите заглавия оптимизирани за Logitech G923 ще бъдат GRID, Assetтo Corsa Competizione и Gran Turismo Sport. Работи се и над поддръжка на аксесоара за iRacing, F1 2020 и Dirt Rally 2.0. Вътрешните компоненти на волана също са актуализирани, за да приемат входящите сигнали от TrueFoce системата.  Допълните педали, които допълват кормилната уредба на Logitech G923 има полирано покритие, както и нова прогресивна пружина, осигуряваща по-отзивчиво усещане, реализъм и контрол. Новите възможности, които предлага аксесоара включват вграден индикатор за оборотите, 24-позиционен бутон за избиране и програмируем двоен съединител с Launch контрол.  Продажбите стартират до края на август на цена от 779 лв. с ДДС. Подредбата на бутоните ще е идентична при Sony Playstation и Xbox.     Още от Digital: Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech с 13.6%
Google Stadia
Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
Google Stadia е амбициозен проект, който компанията се надява да превърна в Netflix за игрите. Концепцията е изключително интересна и със сигурност ще допадне на милиони собственици на смартфони. Облачната платформа изисква да използвате специален контролер, който безжично се свързва с мобилното ви устройство.  Този аксесоар възпроизвежда самия гейпмлей директно от сървърите на Google, което е едно от най-големите предимства на Stadia. На практика няма значение какъв хардуер използва смартфона, тъй като всичко се случва в центровете за данни на Google. Единственото, което ви трябва е въпросния джойстик и стабилна връзка към интернет.  Компанията от месеци работи за подобряване на възможностите на Google Stadia. Eдно от малките ограничения на услугата е, че броя на съвместимите устройства все още е твърде малък. Google осъзнават проблема и работят усилено да позволят на повече потребители да се забавляват с  разнообразния каталог от игри на Google Stadia от устройства с Android.     Екипът, който разработва геймърската платформа публикува в официалния блог на Google Stadia данни за някои интересни подобрения, които подготвят. Най-голям интерес предизвика и новината, че дори устройствата, които не попадат в списъка със сертифицирани смартфони за Stadia могат да инсталират приложението.  Това означава всяко устройство, което работи с Android 6.0 или по-нова версия. Google също така уточняват, че функцията все още е в начална фаза на разработка и е възможно да има проблеми с някои модели. Софтуерните инженери на компанията влагат много усилия и бързо ще отстраняват евентуални бъгове с хардуера на водещите производители.  Имайте предвид, че официалния контролер за Google Stadia изисква ъпдейт към Android 10. Работи се над поддръжка за алтернативни аксесоари. Ако искате да изпробвате услугата трябва да отворите "Experiments" раздела в Settings менюто на приложението и да изберете "Play On This Device". Tестовата програма разчита на обратната връзка с потребителите. Новият ъпдейт също така предлага и виртуални бутони на тъчскрийна, което е една от от най-желаните подобрения в Google Stadia.     Oще от Digital: Каква е разликата между гейминг платформите Google Stadia и Nintendo Switch
Sony PlayStaion 5
Каква ще е най-голямата разлика между Xbox Series X и Sony PlayStaion 5
Каква ще е най-голямата разлика между Xbox Series X и Sony PlayStaion 5
Новото поколение на дългоочакваните конзоли трябва да са налични на пазара в края на годината. Потребителите се надяват специфичната ситуация с коронавируса да не доведе до забавяне. Още преди седмици Microsoft разкриха повече детайли за подобренията, които ще ни предложи Xbox Series X.  Феновете на Sony също вече могат да задоволят любопитството си, тъй като компанията представи контролерите DualSense, както и самия дизайн на PlayStation 5. Двете конзоли също така ще се захранват от модифицирани AMD Zen 2 процесори. Все пак това не означава, че ще използват един и същи чип, тъй като Sony и Microsoft са направили допълнителни оптимизации специално за своя хардуер. Xbox One X и Sony PS5 ще бъдат изключително мощни, като сега разбираме за една от най-големите разлики между устройствата. Данните са генерирани от Томас Малер, който е разработчици и Game Director в компанията Оri, съобщавa BGR. Според него съществените разлики ще са свързани с показателите "Raw Power" и "Loading Times".     Toй твърди, че Microsoft са се фокусирали върху по-високата производителност, докато Sony дават приоритет на по-бързата скорост на зареждане на геймплея. В своето изявление Томас Малер направи интересна съпоставка между хардуера на двете конзоли. Ако средната скорост на зареждане е около десет секунди това означава, че Sony PS5 ще го прави два пъти по-бързо от своя конкурент: 5 секунди. В същото време Microsoft са решили да компенсират тази разлика като осигуряват много по-висока производителност, отколкото по-бърз трансфер на данни.  В този случай Томас Малер вярва, че Xbox Series X ще може да възпроизвежда 4K съдържание с по-добро качество на картината. Потребителите, които смятат ,че ексклузивните игри на водещите разработчици не са най-важният фактор вероятно биха предпочели Xbox Series X пред Sony PS5. Tрябва да отбелеижм също, че самите разрабтчици е нужно да направяте промени и корекции в своите заглавия, за да се възползват от пълния потенциал, който предлага хардуера на Sony PS5.   Още от Digital: Ubisoft потвърдиха, че Sony PlayStation 5 и Xbox One 2 ще са съвместими с игрите за старите конзоли
Sony PS5
Sony ще представи PlayStation 5 на 11 юни
Sony ще представи PlayStation 5 на 11 юни
Феновете на компанията очакват с нетърпение да разберат повече подробности за хардуера на Sony PlayStation 5. Конзолата ще се продава в края на годината, но вече знаем няколко интересни детайли. Японският производител също така планираше да проведе специално PS5 събитие на 4 юни.  Неочакваната ситуация с Джордж Флойд и масовото недоволство, което предизвика този инцидент вече предизвика сериозна вълна от публични протести в редица градове. Именно гражданския конфликт накара Sony да променят плановете си и да отложат събитието за друга дата. Все пак добрата новина е, че няма да се налага да чакаме твърде дълго, тъй като виртуалната премиера ще се проведе на Sony PlayStation 5. Данните бяха потвърдени публично от главният изпълнителен директор на Sony Interactive, Джим Раян с публикация в официалния Twitter акаунт на PlayStation. Продължителността на събитието се очаква да бъде малко повече от един астрономически час, съобщава TheVerge.      Самата презентация ще бъде излъчена във Full HD резолюция при скорост от 30 кадъра в секунда. Материалите са предварително записани по време на пандемията, когато служителите на Sony работеха от вкъщи.  Събитието ще включва и множество демо клипове на игри, които според Sony ще изглеждат още по-добре на Sony PlayStation и 4K телевизор, отколкото вероятно си представяте. Компанията подкани потребителите да използват слушалки, докато гледат онлайн събитието, което ще се проведе под мотото "Тhe Future Of Gaming". Oт Sony вероятно искат да акцентират на поддръжката за 3D аудио, която ще предложи PlayStation 5. Вече видяхме логото на конзолата, както и DualSense контролера. Можем да се надяваме, че компанията ще ни покаже и дизайна на PlayStation 5 на събитието на 11 юни.  Техническите спецификации включват осемядрен AMD Zen 2 процесор с AMD RDNA2 графика, 16GB GDDR6 RАМ, но също мощен SSD диск със 825GB памет и 5.5GBps производителност.    Още от Digital: Кога ще видим Sony PlayStation 5 и как COVID-19 ще повлияе на геймърската конзола  
DMCA.com Protection Status