Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
68 резултата за гейминг
Razer
Razer разкриха кой е най-големият проблем на геймърските смартфони
Razer разкриха кой е най-големият проблем на геймърските смартфони
Компанията реализира премиерата на две поколение на своите геймърски смартфони, които въведоха изцяло нови стандарти за мобилния гейминг. В последните седмици, обаче изненадващо разбрахме, че Razer спират онлайн магазина си за игри, като освен това съкращават служителите в екипа, който разработва устройствата. Всичко това постави сериозни въпроси дали изобщо ще видим трета версия на Razer Phone. Лично шефът на компанията, Мин-Лианг Тан направи любопитно изказване свързано с бъдещето на Razer.    В своето изявление Мин-Лианг Тан сподели, че и двете версии на геймърските смартфони са постигнали впечатляващ успех и са постигнали предварително поставените цели. Шефът на Razer също така определи софтуера, а не хардуера като основната причина, която пречи на естествената еволюция на възможностите за мобилен гейминг. Именно това е фактора, който възпира разработването на трета версия на Razer Phone, предаде Engadget. Според него все още има твърде много игри, които не са оптимизирани за тъчскрийн.     Едно от решенията на проблема е използването на допълнителни контролери, които улесняват навигацията. Razer вече си партнират с разработчиците за разработването на платформа, която да стандартизира и подобри възможностите за мобилен гейминг. Идеята на компанията е игрите за смартфони да се доближат максимално като качество до техните версии за популярните конзоли. За в бъдеще Razer ще се фокусират предимно върху софтуера и също така планират сериозни инвестиции в разработването и популяризирането на 5G мрежите в индустрията.   Още от Digital: Най-добрите смартфони за игри през 2018г.
Google
Eто как ще изглежда логото на геймърската услуга на Google
Eто как ще изглежда логото на геймърската услуга на Google
Google проявяват голям интерес към игрите и от месеци финансират различни проекти в тази сфера. Очаква се до броени часове компанията да разкрие официалните си планове в сферта на гейминга. Това ще се случи по време на GDC конференцията, на която вероятно ще научим повече детайли за предстоящата стрийминг услуга на компанията. Google вече се приготват усилено за премиерата и са декорирали някои от помещенията, в които ще се проведе събитието.   Рекламните материали и трескават подготовка на компанията ни разкриват и как ще изглежда официално лого на платформата им за стрийминг на игри. Въпросният символ представлява изображения на буквата "S" в преливащи оранжеви и пурпурни нюанси, съобщава CNet. Няма да е изненадващо, ако значението на "S" в логото е свързано със "Streaming". Aмбициозната цела на Google е новата им платформа да се превърне в еквивалента на Netflix за игрите.      Иновативният проект се разработва с кодовото име Project Stream и ще ни позволи да стриймваме игри директно в уеб браузъра. Няко анализатори дори очакват да видим нов геймърски хардуер на Google, но все още не разполагаме с детайли за подобен продукт. Участието на компанията на конференцията ще е само след няколко часа, когато ще разберем всички най-интересни неща около дългоочакваната геймърска платформа на компанията.   Още от Digital: Google ще конкурират Xbox и PlayStation със своя платформа за игри
PS4 Remote Play
Приложението PS4 Remote Play ще е достъпно и за устройствата с iOS
Приложението PS4 Remote Play ще е достъпно и за устройствата с iOS
Японският производител започна да разпространява следващия голям ъпдейт за операционната система на PlayStation. Актуализацията се отличава с няколко интересни подобрения, но основният акцент са устройствата с iOS. Причината е, че собствениците на iPhone и iPad най-накрая ще могат да стриймват игри на екрана на мобилните джаджи. Това е една от най-желаните функции от потребителите.   Премиерата за Android бе преди повече от четири години. Ето, че Sony са обърнали внимание на молбите им и вече ще ви позволят да играете на iPhone и iPad, като използвате стандартното мобилно приложение PS4 Remote Play. Досега това бе възможно единствено с външен софтуер на трети страни, който често може да предизвика проблеми и да изложи на риск сигурността на личните ви данни, съобщава Еngadget.   Целият процес за настройка е много бърз, като са необходими само няколко кликвания, за да синхронизирате конзолата с мобилното устройство. След като го направите ще видите виртуални бутони на екрана, с които да навигирате геймплея. Функцията няма да поддържа контролерите DualShock 4, което вероятно означава, че ще трябва да се сдобиете с джойстик на производители от трети страни. PS4 Remote Play вече е достъпно за изтегляне от App Store.   Oще от Digital: Sony разработат контролер за PlayStation, който има вграден тъчскрийн
Razer
Razer спират онлайн магазина си за игри на 28 февруари
Razer спират онлайн магазина си за игри на 28 февруари
Razer са изключително популярно име в сферата на игрите и са един от най-големите производители на геймърски хардуер. Компанията също така вече да проявява все по-голям интерес и към мобилната индустрия и вече представиха атрактивния Razer Phone. Oчакванията са са втората генерация на смартфона да стане факт в следващите месеци. Много скоро, обаче ще бъде затворен онлайн портала за игри на Razer, предаде Engadget.    Toва ще се случи на 28 февруари, а след тази дата потребителите няма да могат да купуват ново съдържание в профилите си. Любопитен факт е, че официалната премиера на Razer Game Store бе през април миналата година. Само десет месеца по-късно, обаче компанията променя плановете си и ще се фокусира върху по-печеливши инициативи в сферата на хардуера и софтуера. Дигиталните ключове за Steam и Uplay ще са валидни до 28 февруари.     Ексклузивните предложения, които са част от Razer Gold и Silver програмите ще са налични дори след края на месеца. Много е вероятно компанията допълнително да потвърди, че постепенно ще спре и тази секция на своя онлайн портал. Въпреки солидните опити Razer така и не успяха да накарат много хора да обърнат голямо внимание към Game Store. По всико личи, че това постепенно ще доведе до края на тази обещаваща платформа.   Oще от Digital: Защо Razer Sila е най-подходящият WiFi рутер за геймъри
Xbox Live
Услугата Microsoft Xbox Live ще е достъпна за Аndroid, iOS и Nintendo Switch
Услугата Microsoft Xbox Live ще е достъпна за Аndroid, iOS и Nintendo Switch
Xbox Live е популярна геймърска услуга, която се използва от 400 млн. устройства и е ключов компонент от екосистемата на Microsoft в сферата на игрите. Компанията има амбициозни планове как да позволи на още повече хора да се възползват от предимствата на Xbox Live. За целта вече се работи над SDK пакет от софтуерни инструменти за разработчиците, който ще им позволи да интегрират Xbox Live към игрите за други популярни платформи като Android, iОS и Nintendo Switch, предаде TheVerge.     Повече детайли за този интересен проект на Microsoft ще разберем на GDC 2019 конференцията, която ще се проведе между 18-22 март. Крайната цел е услугата да е достъпна за повече от 2 млрд. устройства, което ще превърна Xbox Live в най-голямата и разнообразна платформа за игри в индустрията. Тази интеграция ще улесни значително разработчиците и ще позволи много по-голям брой заглавия да могат да се играят в мултиплейър режим от смартфоните с Android и iOS, както и от конзолите Nintendo Switch.      Желанието на компанията е да се превърне в еквивалент на Netflix, но за видео игрите. Интеграцията на Xbox Live към конкурентни платформи е само част от тази амбициозна стратегия. Ако добавим към това и услуги като GamePass, които позволяват да тествате игри преди да сте ги купили определено можем да кажем, че Microsoft са на прав път в реализирането на своята цел. Tака няма има значение какъв хардуер използвате, за да извлечете максимума от възможностите на Xbox Live.   Oще от Digital: Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
NVIDIA
Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
NVIDIA са водещ производител на хардуер в индустрията и предпочитан бранд за геймърите по цял свят. Видео картите от серията GeForce GTX се радват на впечатляващи продажби и имат ключово значение за конкуренцията с AMD. Основната мисия на компанията е да предоставя най-добрите продукти любителите на игрите и постоянно да променя представата им за възможностите на гейминга. Следващата стъпка в тази насока е премиерата на нова услуга за стрийминг на игри, която вече се разработва от специалистите на NVIDIA, съобщава TechRadar.   Кодовото име на платформата е GeForce Now, като тя все още се намира в начална фаза на разработка. Лично шефът на компанията, Дженсен Хуанг разкри повече детайли, които ни разкриват какво да очакваме от новата стрийимнг услуга. NVIDIA GeForce Now ще е оптимизирана да работи дори с лаптопи от по-старо поколение, които не са оборудвани с най-мощния хардуер. Потребителите ще имат възможността да стриймват на тях игри със скорост на кадрите от 60 кадъра в секунда, докато при геймърските машини тази стойност ще достига 120fps.     Въпреки това Дженсен Хуанг остана скептичен относно възможността стрийминг игрите да изместят напълно традиционните начини за гейминг, като геймърските компютри. Това се дължи на факта, че колкото и да са добри технологиите винаги се получава забавяне на кадрите при стрийминг. Шефът на NVIDIA твърди, че новата им услуга може да възпроизвежда Full HD съдържание със 60fps със забавяне от около 16 милисекунди, което дори няма да се забележи от повечето хора. За професионалистите и най-запалените геймъри това не е достатъчно.   Oще от Digital: Защо цените на геймърските видео карти на АМD и NVIDIA започват да намаляват
AMD Radeon VII
Първата в света 7-нанометрова видео карта за геймъри AMD Radeon VII ще се продава от 7 февруари за $699
Първата в света 7-нанометрова видео карта за геймъри AMD Radeon VII ще се продава от 7 февруари за $699
АMD представиха официално новата си генерация видео карти от бранда Radeon на изложението CES 2019. Лично главният изпълнителен директор на компанията, Лиза Су демонстрира за първи път възможностите на впечатляващата AMD Radeon VII. Tази архитектура е базирана на второ поколение Vega архитектура и е първата видео карта за геймъри, която е произведена със 7-нанометрова технология. АMD Radeon VII е оборудвана с 60 изчислителни единици и 3840 Stream процесора, опериращи на работна честота от 1.8GHz.   Новата видео карта има 16GB Frame Buffer с HBM2 памет, осигуряваща 1TBps Memory Bandwidth. Използването на усъвършенствана 7-нанометрова технология гарантира, че АMD Radeon VII предлага с 25% по-висока производителност, в сравнение със своя предшественик. Въпреки увеличението на скоростта идентична остава консумацията на енергия, което е другото водещо предимство на този модел, съобщава TechSpot. Компанията показва демо на Devil May Cry 5 с 4K резолюция при оптимални настройки и геймплей със 70-120fps.     Първоначалните тестове показват, че при някои игри, сред които Battlefield V, Fortnite и Strange Brigade можем да очакваме с между 25 и 42% по-бърза скорост от Radeon RX Vega 64. Видео картата е разработена като директен конкурент на NVDIA GeForce GTX 2080. Официалните продажби на Radeon VII стартират на 7 февруари. Препоръчителната цена е $699. AMD потвърдиха, че вече си партнират с водещите производители и скоро ще видим първите им устройства със 7-нанометровата видео карта.   Oще от Digital: AMD ще изострят конкуренцията върху Intel в пазара на лаптопи през 2019г.
Sony PlayStation 5
Sony потвърдиха, че разработват PlayStation 5
Sony потвърдиха, че разработват PlayStation 5
Sony PlayStation 4 е една от двете водещи екосистеми в пазара на геймърски конзоли и система, която бе представена преди пет години. Това е голям период с оглед темповете, с които се развиват съвременните технологии. Именно заради това милиони фенове на компанията нямат търпение да разберат повече детайли за следващото поколение на конзолата. Sony PS5 е обект на множество спекулации в интернет и предизвика огромен интерес сред потребителите.   Компанията изрази готовност да отговори подобаващо дори на най-високите очаквания. Японският гигант вече работи активно над Sony PlayStation 5 и информацията бе потвърдена от президента и главен изпълнителен директор на Sony, Кеничиро Йошида в изявление за The Financial Times. Шефът на Sony очаквано не пожела да коментира детайли за хардуера. Повече детайли за подобренията ще научим на големите геймърски изложения през 2019г.     Разработването на нова генерация на конзолата е дълъг процес, който изисква мощен хардуер и софтуерни оптимизации, които да предоставят най-доброто на потребителите. Tрадиционният жизнен цикъл между две конзоли е между пет и седем години, което означава, че е логично да очакваме премиерата на PS5 да стане факт не по-рано от 2020г. Новото поколение на системата ще включва и разнообразна колекция от популярни заглавия, които са оптимизирани специално за по-мощния хардуер.   Още от Digital: Sony PlayStation Network вече позволява да сменим потребителското си име
Google Stadia
Kaкво е Google Stadia и как работи
Kaкво е Google Stadia и как работи
Google представиха официално дългоочакваната си стрийминг услуга, която компанията се надява да промени изцяло начина, по който се забавляваме с любимите си игри. Името на платформата е Stadia и е съвместима с всяко едно устройство, което има достъп до интернет. В това число влизат компютри, лаптопи, умни телевизори, смартфони и др. Google Stadia ще позволи да стриймвате любимите си игри директно в уеб браузъра. Няма да се налага да изтегляте никакъв допълнителен софтуер.     Единственото, което трябва е да се логнете в своя профил и да кликнете върху бутона "Play", за да стартирате игрите, които желаете, независимо къде се намирате и с какво устройство разполагате. Шефът на Google, Сундар Пичай определи Stadia като "платформа за всички", която позволява стрийминг на геймплея от облачните им сървъри в браузъра Google Chrome, джаджите Chromecast и устройствата Pixel. Услугата работи като използва директно хардуера от центровете за данни на Google, съобщава TheVerge.     Това означава, че няма значение колко мощно е устройството ви, тъй като трябва единствено добра интернет връзка. Google Stadia ще позволи да стриймваме игри в 4K резолюция със 60 кадъра в секунда и с HDR качество. Компанията представи и собствен контролер, който безжично се свързва със сървърите им и възпроизвежда играта на дисплея, който желаете. Този аксесоар има бутон за правене на скрийншоти и активиране на Google Assistant. Премиерата на Google Stadia ще е преди края на 2019г.   Oще от Digital: Google ще конкурират Xbox и PlayStation със своя платформа за игри
Google
Какво ще представи Google на 19 март
Какво ще представи Google на 19 март
Вече ви информирахме, че Google ще конкурират Sony и Microsoft с нова геймърска платформа. Компанията проявява все по-голям интерес към игрите и смята да ги превърне в солиден източник на приходи. Google вече експериментират с онлайн услуга, която да позволи да стриймваме геймплея независимо от хардуера, който използваме. Всичко това ще се случва директно в браузъра, като съдържанието ще се обработва от облачните сървъри на компанията в интернет.     Технологичният гигант потвърди oфициално плановете си в този сегмент и публикуваха кратко тийзър видео. Кадрите в него разкриват, че Google ще вземат участие на геймърската конференция GDC 2019, която започва на 19 март, съобщава Mirror.co.uk. Още по-любопитното е, че компанията стартира нов уеб сайт с името "Gather Round", в който засега има само едно изображениe със слогана "Discover a new way to play" без допълнителна информация.     В интернет вече се появиха данни, че кодовото име на услугата е "Yeti". Концепцията на Google предвижда постоянен достъп до разнообразна колекция от игри на най-популярните разработчици. Всичко това ще е достъпно срещу месечна абонамента такса. Някои анализатори дори очакват Google да представят и собствена геймърска конзола, но поне на този етап няма потвърждение за подобни планове. Навлизането на компанията в геймърския сегмент е доста интересно решение.   Oще от Digital: Google Project Stream ще ни позволи да стриймваме игри директно в уеб браузъра
Google
Google ще конкурират Sony и Microsoft с нова геймърска платформа
Google ще конкурират Sony и Microsoft с нова геймърска платформа
Google вече предлагат собствени хардуерни устройства и проявяват все по-голям интерес към видео игрите. Технологичният гигант си е поставил амбициозната задача да се превърне във влиятелен фактор в сферата на гейминга. Инженерите на Google вече работят над платформа, която ще позволи на компанията да се конкурира директно с Microsoft и Sony, които сега  доминират този сегмент. Дори няма да се налага до старта на I/O конференцията през май, за да разберем повече за този проект.    Причината е, че Google започнаха да разпространяват покани за специално събитие, което ще проведат на 19 март в Сан Франциско. Основният акцент ще бъде именно новата геймърска платформа, твърдят от Kotaku. Teхнологичният гигант обмисля различни възможности да се превърне във водещо име в сферата на игрите от поне десетилетие. Все още не знаем точно какво ще представлява новият им продукт, но очакванията са това да е онлайн услуга, която позволява да стриймваме геймплея в интернет.     Някои анализатори също така смятат, че Google ще представят нов хардуер на тази дата, който ще се възползва максимално от възможностите на геймърската им платформа. Концепцията вероятно ще е сходна с тази на GeForce Now, при която тежките видео графики се рендват в облачните сървъри на компанията, което улеснява гейминга независимо какво устройство използвате. По този начин дори компютрите от бюджетния сегмент ще могат да стартират най-новите игри с достатъчно добро качество.   Още от Digital: Google Project Stream ще ни позволи да стриймваме игри директно в уеб браузъра
Sony PS5
Sony PlayStation 5 ще е съвместима с игрите за старите версии на конзолата
Sony PlayStation 5 ще е съвместима с игрите за старите версии на конзолата
Геймърите очакват с нетърпение премиерата на новите конзоли на Microsoft и Sony. Все пак разработката на подобно устройство изисква време и официалното представяне няма да стане факт преди началото на 2020г. В следващите месеци със сигурност ще научим повече детайли за възможностите на Sony PlayStation 5. Така например в интернет бяха публикува данни разкриващи, че PS5 ще е съвместима с игрите за по-старите версии на конзолата.    Според информацията това важи за всички предходни генерации на устройството, включително и тези за оригиналния PlayStation. Излишно е да казваме, че това е добра новина за всички любители на игрите. Последните данни на TechRadar съобщават, че разработчиците на Sony вече работят над различни методи, с които по-ефективно да емулират заглавия от PS2, PS3, PS4 и оригиналния модел, които ще са достъпни за предстоящата версия на устройството.      Няма никакво съмнение, че това е една от най-желаните функции от потребителите в Sony PlayStaion 5. Все още не знаем точно как ще работи интеграцията на по-старите игри, но вероятно това ще става с алгоритмите на услугата PlayStation Now. При всички положения това решение на Sony ще накара повече хора да нямат търпение да видят PS5, но също така ще спести излишни разходи на самите потребители. Teпърва ще разбираме повече за подобренията в двете конзоли.   Oще от Digital: Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020
рутери
Какво представляват геймърските рутери
Какво представляват геймърските рутери
Производителите изкушават геймърите с най-различни устройства, създадени специално за тях. Има клавиатури за гейминг, мишки, слушалки, монитори и дори дънни платки и звукови карти. С това обаче списъка не се изчерпва.   Повечето от големите производители на рутери вече предлагат  модели за гейминг - рутери, специално разработени за онлайн игри. Но с какво рутерите за гейминг се отличават от останалите модели? Какво е значението на техните характеристики за игрите?   От Make Use Of дават отговор на тези въпроси.   Какво представляват рутерите за гейминг? Основната разлика между гейминг рутерите и обикновените модели е функцията Quality of Service (QoS). QoS се фокусира предимно върху изпращането на вашите данни точно там, където е необходимо. Навярно ще се запитате, ами обикновените модели рутери не правят ли точно това? Да, но те не се интересуват от вида на трафика.   Независимо дали качвате или изтегляте файлове от Dropbox, сърфирате в мрежата, стриймвате видео, играете на онлайн игри – всичко това е едно и същото за вашия рутер, т.е. има еднакъв приоритет, когато става въпрос за използване на вашата интернет връзка. И разбира се, ако семейството ви е голямо и докато някой стриймва 4K видео, а друг решава да качи цялата си колекция от снимки в Dropbox, и вие се опитвате да играете FIFA онлайн, ще останете много разочаровани.   Какво представлява функцията Quality of Service на рутерите за гейминг? QoS „поема“ входящите данни и приоритизира входящия трафик за вашата игра. При това рутерите за гейминг се опитват да минимизират загубата на пакети за играта, като свързва останалите входящи и изходящи мрежови данни в отделен поток.   Един от най-често използваните инструменти за качество на услугата е StreamBoost на Qualcomm, а производителите са променили технологията и са разработили свои собствени версии. StreamBoost и подобните технологии се считат за адаптивен QoS, тъй като могат автоматично да се адаптират към променящите се изисквания на вашата домашна мрежа.   Адаптивният QoS не спира връзката на другите интернет потребители във вашия дом. (Освен ако не го настроите така, разбира се.) А се опитва да балансира изискванията на крайните потребители с наличния входящ трафик. Но тъй като това е гейминг рутер, при нужда игрите ще имат предимство.   Други полезни функции на рутерите за гейинг? – Gigabit Ethernet - технологията гарантира най-висока възможна скорост на трансфер. Netgear Nighthawk XR700 разполага с 10 Gigabit Ethernet порта. –  Безжични стандарти - повечето модели гейминг рутери предлагат най-новите безжични стандарти. Най-често срещаният стандарт за безжична връзка е 802.11ac. Въпреки това, IEEE разработва 802.11ax, наследник на 802.11ac. 802.11ay е настроен да функционира в неизползвания 60GHz спектър (безжичния интернет в момента използва 2.4GHz и 5GHz). – Многолентов Wi-Fi - рутерите от висок клас поддържат трибандова безжична мрежа, което им позволява да предават по три канала едновременно. Някои гейминг модели са трибандови за предаване на два 5G Hz и един 2.4 GHz, докато други излъчват по-новите, но все още до голяма степен неизползвани 60 GHz честоти. – Процесор и RAM - мощните модерни гейминг рутери имат по-бързи и по-мощни процесори и повече RAM.     Как да приоритизирате трафика на вашия гейминг рутер? Едно от най-важните неща, които трябва да направите след закупуването на гейминг рутер, е конфигурирането на приоритетите на вашата мрежа. – Дайте приоритет на услуга - искате ли всяко устройство в мрежата да има достъп до конкретно приложение? Настройте мрежата си да дава приоритет на услугата. Например, можете да настроите всяко устройство в мрежата да има приоритет за конкретна игра или услуга за видео стрийминг. – Дайте приоритет на мрежа – гейминг рутерите дават възможност да се приотизира мрежа. Това означава, че можете да дадете приоритет на вашите безжични връзки пред жичните. – Дайте приоритет на IP адрес - всяко устройство в домашната ви мрежа има специфичен IP адрес. Ако устройствата ви имат статичен IP адрес - това е IP адрес, който не се разпределя динамично, когато се присъедини към мрежата, можете да посочите приоритета на мрежовия трафик за всеки IP адрес.   – Дайте приоритет на MAC адреса - вашият хардуер има уникален идентификатор, известен като MAC адрес. Когато вашето устройство се свърже с вашия гейминг рутер, рутерът получава MAC адреса на устройството. Можете да приоритизирате мрежовия трафик към устройствата въз основа на техния уникален идентификатор.   Вижте 8 начина, по които рутерът може да застрашава сигурността ви  
Sony PS5
Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020
Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020
Любителите на игрите с нетърпение очакват премиерата на следващото поколение на най-популярните конзоли. Sony и Microsoft работят усилено над новите си устройства, които обаче няма да видим преди началото на 2020г. Някои анализатори дори лансираха мнението, че повече детайли за предстоящия хардуер на двете компании ще научим на изложението E3 2019. Припомняме ви, че събитието ще се проведе между 11 и 13 юни, като на него ще станем свидетели на редица интересни премиери.    Въпреки това геймърите ще останат разочаровани, тъй като Sony и Microsoft нямат намерение да имат активно участие на изложението или поне по отношение на PlayStation 5 и наследника на Xbox One. Вместо това компаниите ще насочат вниманието си към други игри и ексклузивни заглавия за сегашните конзоли, които ще видим до края на годината. Съществува минимална вероятно на E3 2019 да бъдат показани нови версии на PS4 и Xbox One с по-добър хардуер, предаде TechRadar.     Специалисти от IDC, обаче прогнозират, че феновете на игрите ще видят по едно и също време дългоочакваната премиера на двете конзоли. Това ще се случи на E3 2020 през лятото на следващата година, когато ще видим за първи път Sony PS5 и Xbox 2. Все още е твърде рано да коментираме конкретните промени в дизайна и техническите характеристики на устройствата, които тепърва ще попадат в полезрението ни. Sony PS5 и Xbox 2 ще положат изцяло нова ера в сферата на гейминга.    Oще от Digital: Sony Playstation 5 ще използва осемядрен AMD Ryzen процесор и ще струва $500
Microsoft Xbox конзоли
Microsoft разработват наследниците на Xbox One X и Xbox One S с името Anaconda и Lockhart
Microsoft разработват наследниците на Xbox One X и Xbox One S с името Anaconda и Lockhart
Геймърите по цял свят очакват с нетърпение премиерата на следващото поколение конзоли на Sony и Microsoft. Наследниците на PlayStation 4 и Xbox One X ще бъдат представени най-вероятно през 2020г. Разбира се това не е пречка феновете да проявяват голям интерес към устройствата. Aко сте запален фен на Xbox франчайза сигурно знаете, че всяка една конзола на  Microsoft се разработва с кодовото име на влечуго и тази традиция ще бъде спазена с премиерата на новия модел, предаде TheVerge.    Oригиналната конзола Xbox One се наричаше от служителите на компанията "Durango", докато Xbox One X придоби популярност с кодовото име Scorpio. Близки до Microsoft източници твърдят, че вече се тества наследника на най-мощната конзола в индустрията и модела е кръстен "Anaconda". Стратегията на компанията предвижда да видим още един модел, който ще е позициониран като наследник на Xbox One S и се казва "Lockhart". Производителността ще е идентична с тази на Xbox One X.     Следващият флагман на Microsoft ще предложи още по-мощен процесор и графичен чип на AMD, които ще се модифицирани специално за хардуера на "Anaconda".  Компанията ще насочи вниманието си и към SSD дисковете, с които да редуцира допълнително времето за зареждане на игрите в конзолата. В същото време "Lockhart" ще представлява бюджетна версия и също ще има важно значение за конкуренцията на Microsoft и Sony в този сегмент.    Oще от Digital: Защо Xbox е най-добрата конзола за игри
PlayStation Network
Sony PlayStation Network вече позволява да сменим потребителското си име
Sony PlayStation Network вече позволява да сменим потребителското си име
Sony представиха PlayStation Network (PSN) през 2006г. и оттогава досега услугата претърпя впечатляващи промени и подобрения. Днес това е основният начин на собствениците на PlayStation да се възползват от предимствата на цялата екосистема от съдържание, което им предлага компанията. През годините PSN се превърна в неизменна част от ежедневието на милиони геймъри, които обаче трябваше да се задоволят с едно много странно ограничение.    Досега не бе възможно сменяме имената, с които сме регистрирали своя профил. Въпреки множеството молби на феновете на компанията през годините досега Sony продължаваха да следват стриктно стратегията да пазят първоначалните имена, с които сме направили своя акаунт в PSN. Oказва се, че много скoрo най-накрая ще можем да изберем друго име за своя профил в платформата, съобщава BusinessInsider. Tози ход ще зарадва милиони потребители.     Компанията уточни, че първата смяна на името е безплатна, но след това потребителите трябва да платят $10, ако искат да го направят отново. Ако имате абонамент към PlayStation Plus сумата ще е само $5. Oчаква се тестовете на Sony да продължат до края на ноември и при липса на проблеми функцията да е достъпна за всички навреме за празничния сезон в края на 2018г. Допълнително ще разберем имената на игрите, които ще поддържат дългоочакваната функция.      Oще от Digital: Sony PlayStation 5 ще има хардуер на AMD