Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
175 резултата за гейминг
Microsoft
Microsoft искат да превърнат лаптопите с Windows 10 в геймърски конзоли
Microsoft искат да превърнат лаптопите с Windows 10 в геймърски конзоли
Мicrosoft не крият амбициозните си планове да накарат повече потребители да се забавляват с игрите за Xbox. Това включва софтуерна поддръжка за водещите платформи, което ще позволи да играем независимо от устройствата. Гейминга е важен елемент от бизнес стратегията на Microsoft да конкурират успешно Sony. Компанията потвърди, че планира да осигури интеграция на каталога от Xbox игри за компютри и уеб браузъри. Потребителите ще могат да стартират игрите от Xbox приложението за Windows 10 на по-късен етап от годината. Стриймването в реално време от сървърите на Microsoft ще използва Azure технологията и ще гарантира сходно изживяване с Xbox Series X. Любителите на игрите могат да очакват висока разделителна способност, по-добри честоти на кадрите и по-бърза скорост на зареждане. Така облачният гейминг на компютъра ще предложи нови вълнуващи възможности за геймърите. Опцията да играем Xbox заглавия на Windows 10 е част от стратегията на Microsoft да предложат по-атрактивни функции за гейминг от Google Stadia и NVIDIA GeForce Now.     Собствениците на по-стари устройства с Windows 10 също ще могат да изпробват новата функционалност. По този начин се премахват ограниченията на хардуера, които обикновено не позволяват възпроизвеждането на AAA игри на някои устройства. Облачният стрийминг, който ще осигури Microsoft също така ще предостави възможност на собствениците на мощни компютри да използват пълния им потенциал, докато играят заглавия за Xbox. Единственото условие е да осигурите достатъчно добра връзка към интернет. Опцията за облачен гейминг е част от Xbox Game Pass абонамента, осигуряващ достъп до разнообразна колекция от игри на цени от $5-$15 месечно. В следващите седмици Microsoft обещават опция за стрийминг от браузърите Safari, Microsoft Edge и Google Chrome в Xbox Game Pass Ultimate.   Още от Digital: Как да използваме стари игри и софтуер в Windows 10
Huawei
Huawei патентоваха гъвкав дисплей за гейминг
Huawei патентоваха гъвкав дисплей за гейминг
Tърговските санкции създадоха сериозни затруднения за Huawei в пазара на смартфони и попречиха на компанията да изпревари Samsung по продажби в мобилната индустрия. Почти две години китайският производител е принуден да търси алтернативни начини за генериране на приходи. Разширяването на позициите на Huawei в други пазарни сегменти се превърна в ключово средство за оцеляването на компанията. Китайският производител е регистрирал на свое име интересен патент с номер CN112817470A. Данните в описанието разкриват "метод за показване на съдържание върху електронно устройство с гъвкав екран". Информацията също така обръща внимание на факта, че дисплея ще предложи на любителите на игрите "по-добро изживяване", докато се забавляват с любимите си заглавия. По всичко личи, че гъвкавия дисплей, който разработва Huawei ще опита да разшири позициите им в геймърския сегмент. Все още не знаем кога и под какво име ще бъде представено първото устройство с иновативния екран на компанията.     Успоредно с това Huawei проведоха събитие, на което представиха MateView GT. Това е 34-инчов монитор с 1500R курватура. Резолюцията е 3440х1440 пиксела при съотношение на екрана от 21:9, което го прави подходящо решение за гледане на мултимедия и игри. Новият монитор има максимална яркост от 350 нита, както и съотношение на контраста от 4000:1, съобщава GizmoChina. Huawei MateView GT поддържа честота за опресняване на кадрите от 165Hz и разполага с два високоговорителя с обща мощност от 5 вата. Китайският производител все още не е потвърдил каква ще бъде цената за европейския пазар и кога да очакваме дистрибуцията на извития монитор на континента.   Още от Digital: Huawei регистрираха търговските марки NovaBook и NovaPad за лаптопи и таблети
Sony PlayStation Now
Sony PlayStation Now вече поддържа стрийминг с 1080p резолюция
Sony PlayStation Now вече поддържа стрийминг с 1080p резолюция
Oблачните услуги са оптимално решение за съхранение и управляване на файлове, тъй като спестяват време и средства. Платформи като Spotify и Twitch показаха, че технологията има сериозен потенциал и в сферата на онлайн забавлението. Мобилните устройства и непрестанният достъп до интернет превърнаха стрийминг услугите в предпочитано решение за слушане на музика. Гейминга е сфера, която също се възползва от развитието на тези трендове. Няма да е пресилено да кажем, че NVIDIA GeForce Now и Microsoft Xbox Cloud са най-популярните предложения в този сегмент. Няма как да не обърнем внимание и на Sony PlayStation Now. Услугата е неизменна част от PlayStation екосистемата на Sony и се използва от десетки милиони потребители по цял свят. Aко имате конзола на компанията ще се зарадвате да научите за едно от най-големите подобрения от премиерата на Sony PlayStation Now досега. Последният ъпдейт вече позволява да стриймваме игри с 1080р резолюция за заглавията, които поддържат тази функционалност, съобщава pcworld.     По този начин ще може да се наслаждавате по най-добър начин на каталога от атрактивни игри, които предлага платформата. Досега имаше лимити от 720p, което е доста неприятно, особено за потребителите с монитори оптимизирани за  Full HD съдържание. Собствениците на Sony PlayStation 4 и PlayStation 5 могат да достигнат до максимум 4K резолюция, но след като изтеглят файловете локално. Включването на опция за 1080p стрийминг е важно подобрение, което ще позволи на PlayStation Now да се конкурира по-успешно с другите конкурентни платформи. В момента има повече от 800 заглавия, които може да играете в услугата. Месечният абонамент за Sony PlayStation Now е $10 месечно, като годишната такса е $60. Новият ъпдейт ще е наличен за всички потребители на услугата в следващите седмици.   Още от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Xbox Live
Xbox Live вече се казва Xbox network
Xbox Live вече се казва Xbox network
Собственици на конзолите Xbox започнаха да забелязват интересни промени при свързване с интернет. Някои потребителите съобщават, че името на онлайн услугата Xbox Live е актуализирано и вече се казва Xbox network. Това решение ще сложи край на бранд, който от 18 години насам е ключов фактор за влиянието на Microsoft сред геймърите. Нов ъпдейт на условията за използване на софтуерните услуги на компанията, Microsoft Service Agreement също индикира за новото име. Основният мотив за ребрандирането е онлайн гейминг платформата да се различава от настоящите Xbox Live платени акаунти. Първоначалната идея е да бъдат прекратени сегашните премиум предложения. Вместо това Microsoft изненадващо обявиха увеличение на цената за абонамент в Xbox Live Golg през януари, което предизвика сериозни критики. В крайна сметка компанията се отказа от плановете си и изглежда няма да използват повече името Xbox Live за популярната си онлайн платформа. Цената за Xbox Live Gold ще остане непроменена, съобщава TheVerge.     В кратки срокове ще започнете да виждате новия бранд в потребителския интерфейс на конзолите Xbox. През последните години Xbox Live загуби своята популярността, заради по-атрактивни предложения като Xbox Game Pass. Бъдещият потенциал на тази функционалност също допринася за транзицията към Xbox network. Компанията също така планира да премахне изискването за абонамент за безплатните игри в Xbox мрежата. По този начин заглавия като Fortnite няма да изискват Xbox Live Gold, което определено ще допадне на потребителите. Функцията ще е достъпна на по-късен етап от годината. В заключение ще отбележим, че премиерата на Xbox Live е през ноември 2002г. и почти две десетилетия е неизменна част от Xbox екосистемата.   Oще от Digital: Мicrosoft ще улесни преминаването към технологии, които не използват пароли
Sony
Sony пускат десет безплатни игри за PS4 и PS5 от 25 март
Sony пускат десет безплатни игри за PS4 и PS5 от 25 март
Sony вече потвърдиха намеренията си да стартират отново инициативата Play At Home, която да ни стимулира да прекарваме повече време в любимите си игри, докато стоим вкъщи. Разпространението на коронавируса продължава да е част от ежедневието ни и компанията вижда в стоенето вкъщи и забавлението с игри като най-добрия начин да се предпазим. Вече бе даден старт на #PlayAtHome кампанията, която започна в първите дни на Първата игра, която е част от инициативата се казва Ratchet & Clank и е оптимизирана за Sony PlayStation 4. Можете да вземете дигитално копие на играта до края на месеца. Компанията планира да добави още десет нови заглавия към каталога на Play At Home през следващата седмица. Благодарение на тях инициативата ще обхване и Sony PS5. Разработчиците на Flower и The Pathless са готови с ново заглавие, което се казва ABZU и представлява интерактивно подводно приключение. Enter the Gungeon е друго заглавие, което е в категория Dungeon Crawler" и също е част от "Play At Home 2021"     Феновете на Rez Infinite ще могат да изтеглят безплатно "Remastered" версия с допълнително съдържаниe и ъпгрейди, което е оптимизирано за Sony PlayStation VR. Изследването на океана никога не е било толкова забавна и вълнуваща задача, както в Subnautica. Играта ви пренася в невероятен подводен свят с любопитни форми на живот, които ви заобикалят. Следващата игра, която Sony ще предложат безплатно е The Withess. Това е Single Player заглавие с мащабен отворен цвят и уникални локации и повече от 500 различни пъзели. Аstro Bot Mission ще промени представата ви за традиционните игри платформъри, особено ако използвате Sony PS VR очилата. Paper Beast, Thumper и Moss са имената на още три заглавия, които ще са налични за безплатно изтегляне от 25 март, съобщава TechRadar. Компанията обещава още изненади на геймърите в следващите седмици. Трябва да отбележим също, че Funimation/Wakanim също ще е налична за безплатно изтегляне в периода между 25 март и 22 април.     Oще от Digital: Защо Sony PlayStation 4 няма да поевтинее
Sony PS5
Как да изтегляме игри за PlayStation 5 от смартфона
Как да изтегляме игри за PlayStation 5 от смартфона
Sony PlayStation 5 притежава всичко необходимо, за да се превърне в най-добрата конзола на компанията досега. Много геймъри продължават да очакват с нетърпение да бъде отстранен проблема с недостатъчните количества на устройството. Oт Sony работят в тясно сътрудничество със своите доставчици и мрежа от партньори по цял свят, за да позволят на всички желаещи да се сдобият със PS5. Изтеглянето на игри за конзолата понякога може да отнема твърде много време, заради все по-големите им размери. Добрата новина е, че може да стартирате тегленето предварително от приложението нa PS5 за смартфони. Ето как да го направите, за да се възползвате от тази полезна функционалност, съобщава HowToGeek:   Първата стъпка преди да преминем към изтеглянето е да свържете конзолата с PlayStation приложението. За да го направите отворете менюто с настройки на устройства с Android и iOS. Можете да го активирате с избора на иконата с форма на зъбно колело от началния екран на приложението.     След това скролнете, докато не откриете опцията "Console Management" и изберете "Link Console to App". Oстава да изберете вашето устройство от показания списък и да въведете логин детайлите. Необходимо е да сте влезли със същия PS5 профил и конзолата да бъде включена.     За да продължите е необходимо да стартирате специална функция на конзолата, с която да управляате интерфейс в Rest Mode режима. Това може да стане като отворите менюто с настройки (иконата със зъбно колело в горния десен ъгъл на началния екран на PS5). Скролнете докато откриете "System". Изберете последователно "Power Saving" и кликнете "Features Available in Rest Mode" от допълнителното меню.     Активирайте опцията "Stay Connected to the Internet", което ще позволи на Sony PlayStation 5 да се ъпдейтва автоматично, когато е в Standy режим. Вторият слайдер се казва "Enable Turning On PS5 From Network" и осигурява синхронизацията нужда, за да контролирате PS5 от приложението.     Инсталирането на игри става с мобилното приложение на PlayStation за смартфон и таблет, Ако искате да отворите вашата колекция от съдържание изберете иконата в долния ляв ъгъл, преди стрелката за търсене.     Натискането на "Purchased" ще презареди списъка в азбучен ред, което улеснява откриването на търсените заглавия.     След като направите своя избор натиснете бутона "Download to Console".     Oстава да изчакате да се изтеглят файловете. Приложението ще ви инормира с нотификация, когато играта е готова на вашия Sony PS5.       Още от Digital: Най-добрите игри за Sony PlayStation 5 (Видео)
Sony PlayStation
Безплатните игри в Sony Play At Home се завръщат от 1 март
Безплатните игри в Sony Play At Home се завръщат от 1 март
Социалната изолация превърна домовете ни във виртуални офиси и накара много потребителитe да се забавляват в свободното си време с любимата си колекция от игри. Sony също са доста активни от началото на пандемията в разширяване на каталога от заглавия налични за конзолите PlayStation. Премиерата на Sony PS5 в края на 2020г. също бе значимо събитие, което обаче остана в сянката на проблемите с доставките. Въпреки опитите на Sony все още има много хора, които не могат да се сдобият с конзолата заради недостатъчната наличност. През последните месеци стартира още една атрактивна инициатива, която се казва Play At Home. Както името подсказва този проект на Sony обещава допълнително забавление с безплатни игри, които ще са достъпни за потребителите. По този начин Sony допринасят за развитието на PlayStation екосистемата и също така подкрепя и независимите геймърски студия. Първите заглавия достъпни в Play At Home са Uncharted: The Nathan Drake Collection и Journey.     Тази година Sony ще стартират инициативата на 1 март и ще предлагат ексклузивно съдържание до края на юни. Първата изненада за потребителите е заглавието "Ratchet & Clank" за Sony PlayStation 4, което ще е достъпно за безплатно изтегляне в PlayStation Store през целия месец март. След изтичането на този срок играта ще се запази във вашата колекция. Funimation също се включват в инициативата на Sony, предоставяйки разширен достъп за новите абонаменти на аниме услугата и Funimation и Wakanim приложенията. В следващите седмици ще разберем повече детайли за плановете на компанията. Sony ще разкриват периодично детайли за предстоящите ексклузивни предложения, които можем да очакваме в Play At Home до края на юни 2021г.   Още от Digital: Най-добрите игри за Sony PlayStation 5 (Видео)
Sony PlayStation 5
Sony са продали над 4.5 млн. конзоли PlayStation 5 през четвъртото тримесечие на 2020г.
Sony са продали над 4.5 млн. конзоли PlayStation 5 през четвъртото тримесечие на 2020г.
Sony проведоха сериозна маркетингова кампания за промотиране на дългоочакваната си конзола. Продажбите на PlayStation 5 стартираха през ноември. За съжаление на геймърите се оказа, че компанията разполага с ограничени количества на устройството. Това доведе до сериозен недостиг на Sony PlayStation 5 в търговските вериги по цял свят. Другият проблем свързан с дистрибуцията на конзолата е свързан с автоматизираните системи. Софтуерните програми от този тип са в състояние да изкупят за броени секунди всички налични версии на устройствата, правейки го много по-бързо отколкото човек. Крайният резултат от тези действия е появата на оферти за PlayStation 5 на цена много по-висока от препоръчителната. Компанията е наясно с проблема и пое ангажимент да увеличи доставките през първата половина на 2021г. Докато очакваме това да се случи научаваме и официални данни за представянето на Sony PlayStation 5 в първите си месеци на пазара. Финансовите резултати за четвъртото тримесечие на 2020г. потвърждават, че конзолата е отчела 4.5 млн. продажби.     С оглед проблемите с доставките, както и социалната изолация свързана с пандемията представянето може да се определи като успешно. Цифрите са доста идентични с първите месеци на пазара на Sony PS4, което създава предпоставки за оптимизъм на компанията. Приходите на дивизията за конзоли на Sony се увеличават с 40% през октомври-декември, съобщава AndroidAuthority. Популярността на конзолата ще продължи да бъде сериозен източник на приходи за Sony. Възстановяването на максималния капацитет на производство е ключов фактор в битката на PlayStation 5 с Xbox Series X за вниманието на геймърите. Microsoft не са коментирали официално колко конзоли от ново поколение са генерирали от премиерата на Xbox Series X. В същото време Nintendo Switch продължава да бъде доста популярна и вече е реализира продажбите на повече от 80 млн. бройки от премиерата си преди три години досега.   Още от Digital: Sony обещават повече наличности на PS5 в началото на 2021г.
Windows
Windows предлага по-добри възможности за гейминг от macOS, според Intel
Windows предлага по-добри възможности за гейминг от macOS, според Intel
Intel е една от компаниите, която остана доста разочарована от промяната в хардуерната стратегия на Apple. Технологичният гигант взе решение да разработва собствени процесори и вече представи Apple M1. Този чип слага край на дългогодишното партньорство с Intel и постави началото на нова ера в развитието на компанията. Apple M1 използва модифицирани технологии на ARM, като скоро ще видим и втора версия на процесора. Новият шеф на Intel вече начерта основните акценти в бъдещата стратегия на компанията. Влошените отношения с Apple определено ще създадат сериозни предизвикателства за бъдещата им стратегия. От компанията твърдят, че устройствата с macOS не предлагат толкова добри възможности за гейминг, както Windows. Това твърдение донякъде не е изненадващо, като Intel се аргументират с факта, че повече от половината популярни игри не са достъпни за десктоп екосистемата на Apple. По този начин устройства, които използват новите процесори на Intel предлагат по-добри възможности за гейминг от конкурентните компютри, които работят с macOS.     Сравненията на компанията включват графика, която показва, че 16-инчовия MacBook Pro не успя да конкурира машина с Core i5-11400H и NVIDIA GeForce RTX 3060 при възпроизвеждане на редица популярни игри. Сред тях са GRID, War Thunder, Hitman 3 и Far Cry New Dawn. Във всеки един от случаите хардуера на Intel се справя по-добре. Windows е предпочитана операционна система за разработчиците и това е голямата причина да изпреварва по този показател macOS. Потребителите, които купуват MacBook и iMac обикновено не попадат в категорията на запалени геймъри, което е предпоставка за високите продажби на устройствата. Въпрос на лични предпочитания е избора на софтуер и хардуер, но изглежда от Intel опитват да изтъкнат предимствата на новите си процесори за сметка на Apple.   Oще от Digital: Intel ще инвестира $20 млрд. в нови фабрики и ще произвежда процесори за други компании
HP
НР представиха нови OMEN лаптопи и геймърския бранд Victus
НР представиха нови OMEN лаптопи и геймърския бранд Victus
Технологичният гигант обнови своето портфолио от лаптопи с няколко атрактивни предложения. НР обещават впечатляваща производителност с геймърските устройства OMEN 16 и ОMEN 17. Любителите на игрите ще могат да се забавляват, независимо къде се намират и да се възползват от дисплеите с QHD резолюция и 165Hz честота за опресняване на кадрите. Премиум версиите на НР ОМЕN 17 включват Intel Core i9-11900H процесор с NVIDIA GeForce RTC 3080 видео карта и 1TB PCle Gen4 x 4 SSD, което ще гарантира, че игрите вървят достатъчно бързо. Опциите за свързване включват Thunderbolt 4 портове, Wi-Fi 6E, както и HDMI 2.1 конектори. Ефективното охлаждане се гарантира от OMEN Tempest Cooling технологията. Потребителите могат да избират между версии на HP OMEN 16, които имат Intel Core i7-11780H или AMD Ryzen 9 5900X процесори, които са допълнени от NVIDIA GeForce RTX 3070 или AMD RDNA 2 видео карти.     Компанията твърди, че перките на вентилатора са 2.5 пъти по-тънки, както и два пъти повече на брой от OMEN 15. Oфициалните продажби на устройствата стартират до края на юни. Цените на HP OMEN стартират от $1050, докато OMEN 17 ще може да се купи за поне $1370. НР също така изненадаха потребителите с премиерата на нов бранд за геймъри с името Victus. По този начин компанията ще се опита да се конкурира директно с Dell G-Series гамата. Първият модел в новата серия се казва Victus by HP 16 ще е наличен за потребителите в три цвята: Mica Silver, Performance Blue и Ceramic White. Teхническите спецификации включват 16-инчов дисплей с QHD резолюция и 165 Hz честота за опресняване, Intel Core i7-11800H или AMD Ryzen 7 5800H процесори с максимум 32GB DDR4 3200MHz RAM. Видео картите са NVIDIA GeForce RTX 3060 и AMD Radeon RX 5500M. Продажбите стартират от юни на цена $800.   Още от Digital: НР ZBook Firefly 14 и ZBook Firefly 15 са новите бизнес лаптопи на компанията  
смартфони
Lenovo Legion Phone Duel 2 e 6.92" смартфон със 144Hz дисплей, Snapdragon 888, 18GB RAM и подвижна 44MP камера
Lenovo Legion Phone Duel 2 e 6.92" смартфон със 144Hz дисплей, Snapdragon 888, 18GB RAM и подвижна 44MP камера
Lenovo разкриха своята концепция за най-мощния геймърски смартфон с Android с премиерата на Legion Phone Duel 2. Второто поколение на устройствата доразвива впечатляващата концепция на оригиналния модел Legion Phone Duel с още няколко технологични иновации. Все пак компанията е запазила елементи като двата USB Type-C коенктора и подвижната селфи камера създадена специално за стрийминг. Legion Phone Duel 2 предлага нетрадиционна подредба с модул в центъра на задния корпус, където са останалите две камери, както и отвор за охлаждане, в който са разположени два вентилатора. Иновативното решение на Lenovo гарантира, че топлината се извежда извън ръцете на потребителите, дори по време на най-интензивните и продължителни геймърски сесии. Визията на смартфона определено е доста отличителна и се допълва от три секции на гърба със стъклено покритие, в които са позиционирани общо осем чувствителни на допир бутони за навигация. Компанията твърди, че са възможни до 200 различни конфигурации за персонализиране на бутоните, което осигурява максимален контрол над геймплея.     Техническите параметри на Lenovo Phone Duel 2 също заслужават внимание, особено масивния 6.92-инчов AMOLED дисплей с FullHD+ резолюция от 2460х1080 пиксела със 144Hz честота за опресняване на кадрите и 720Hz Touch Sampling Rate. Поддръжката на HDR10+ ще гарантира максимално реалистични кадри. Високото качество на звука е предимство на геймърския смартфон, който има два високоговорителя вградени 1.6cc камери с технологията Dolby Atmos. В задната част има характерното за този бранд Y лого с RBG осветление, както и 14 сензора следящи за охлаждането на всички хардуерни компоненти. Селфи камерата е с 44МР резолюция, което е два пъти повече от предходната версия. Другите два сензора включват 64МР + 16MP Ultra-Wide модули. Lenovo Phone Duel 2 използва Qualcomm Snapdragon 888 процесор с 12GB/16GB/18GB RAM. Вградената памет е 256GB/512GB. Официалните продажби на европейския пазар стартират през май. Цената на базовия модел с 12GB RAM и 256GB памет ще се продава за €799. Премиум версията с 16GB RAM/512GB ще струва €999. Lenovo не са потвърдили цената на 18GB RAM конфигурация на Legion Phone Duel 2.     Още от Digital: Геймърските смартфони ще имат Full HD дисплеи със 144Hz честота за опресняване през 2021г.
Android 12
Как Аndroid 12 ще подобри мобилния гейминг
Как Аndroid 12 ще подобри мобилния гейминг
Google експериментират усилено с нова функционалност с името "Game Dashboard". Това подобрение ще стане част от Android 12 и е предназначено за геймърите. Собствениците на смартфони ще могат да използват допълнителен панел с полезни контролери. Сред тях са индикатор за кадрите в секунда, на геймплея, бутон за запис на екрана и икона за стрийминг в YouTube. Новият "Dashboard" за игри е част от Android 12 Developer Preview (DP2) версията за разработчиците. Няма да е изненадващо, ако компанията добави още повече контролери и функционалности в този полезен панел. Геймърите ще са доволни от "Game Dashboard", тъй като се очаква да предлага функции, които обикновено са възможни само с външен софтуер. Следенето на "Frames-Per-Second" показателите е само един пример за новостите в Android 12. Интерактивното табло на "Game Dashboard" предоставя достатъчно пространство за показване на много повече съдържание, като едно от двете основните полета все още е празно. Компанията тества и бутон за бърз достъп "Do Not Disturb" режим.     Кликването на "YouTube LIve" иконата ще стартира YouTube приложението в прозорец за стартиране на стрийминг. Тази секция също ще претърпи промени преди финалната версия на функцията. Все още ням данни дали Google планира интеграция на други популярни платформи за стрийминг и гейминг. Можем да сме сигурни, че Google Stadia ще има присъствие в интерфейса на Game Dashboard. Добавянето на специално меню с достъп до най-популярните функции за игри и бързи бутони за стрийминг са практичен ъпдейт, който ще улесни забавлението от смартфоните с Аndroid. Следващите версии на Android 12 DP за разработчиците ще ни предоставят повече детайли за идеите на Google.   Още от Digital: Аndroid 12 ще подобрява мултитаскинга с новата функция App Pairs  
мобилни игри
Как технологиите променят индустрията на мобилни игри
Как технологиите променят индустрията на мобилни игри
Дискусиите между геймърите дали забавлението с игри е по-подходящо от конзолите или компютрите е доста дълга и доводите на двете страни изглеждат доста солидни. Всеки потребител има собствени предпочитания и лично мнение по темата. През последните години се забелязва и един водещ тренд, а именно сериозен интерес към смартфоните, като водещо средство за гейминг. Мобилните устройства имат все по-големи дисплеи с по-висока резолюция, поддръжка на 4K и HDR видео. Процесорите с изкуствен интелект и високата честота за опресняване на екраните също предоставят невероятни възможности да играете, когато сте в движение. Всеки човек има смартфон, който лесно да извади от джоба и да се забавлява с игрите, които харесва. Ключов фактор за еволюцията на мобилния гейминг има развитието на графичните чипове, които вече могат да обработват сложни 3D графики. Това увеличава и скоростта за опресняване, което е важен компонент за максимално реалистичния геймплей. Някои GPU модули предлагат и специализирани Variable Rate Shading (VRS) режими.     Функцията редуцира броя на пикселите, които трябва да бъдат затъмнени при възпроизвеждане на съдържанието. Това се отразява положително на производителността, но и допринася за по-ниска консумация на енергия. Иновациите в сферата на технологиите за дисплеите имат най-голям принос повече хора да играят от смартфоните. Samsung вече разкриха плановете си да превърнат честотата за опресняване на кадрите от 120Hz в стандарт за премиум смартфоните си. Аpple ще предложат тази иновация на своите потребители с iPhone 13 Pro, който ще видим през есента. Специализирани геймърски смартфони дори могат да опресняват екрана 144 пъти в секунда. Добавената реалност изглеждаше като футуристична идея преди няколко години, но вече имат доста приложения и игри, които включват AR елементи. Разработката на софтуерни технологии с подобни характеристики се отразяват и на технологията за виртуална реалност. Високата цена на оборудването е голям проблем на VR джаджите, но интереса на повече големи компании обещава постепенно да ги направи по-достъпни за масовия потребител.   Още от Digital: Мобилният гейминг ще е още по-популярен през 2021г.
HP
HP купува геймърския бранд HyperX на Kingston за $425 млн.
HP купува геймърския бранд HyperX на Kingston за $425 млн.
Технологичният гигант официално потвърди, че са се съгласили да придобият HyperX. Този бранд е добре познат на геймърите със своите разнообразни аксесоари и се притежава от Kingston. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $425 млн. Ако всичко върви по план регулаторите ще дадат своето одобрение за придобиването до края на второто тримесечие на годината. Новината за сделката бе обявена от главният изпълнителен директор на HP, Енрике Лорес. Шефът на компанията изрази задоволство от купуването на HyperX и е уверен, че ще се превърне в предпоставка за още по-високи приходи и бизнес растеж за HP.  Очаква се компанията да продължи да оперира като дъщерно дружество на HP след като бъде финализирана сделката. Портфолиото на HyperX включва разнообразие от аксесоари, като най-голямо внимание HP обръщат на каталога от геймърски слушалки. Продуктите на този бранд има безупречна репутация сред любителите на игрите и също така достъпни за конкурентни платформи като Sony PlayStation 4 и Nintendo Switch.     Aнализаторите очакват хардуерната индустрия за гейминг да представлява бизнес за над $70 млрд. до края на 2023г. В същото периферните аксесоари ще генерират повече от $12 млрд. до 2024г. Придобиването на HyperX ще позволи на HP да се възползват максимално от тези процеси и да достигнат до още повече потребители, като предлагат още по-добри продукти. Разнообразното портфолио, което предлага HyperX предлага аксесоари както за хардкор геймърите, така и за обикновените потребители. Сделката ще предпостави и по-солидни възможности за бъдещо развитие на този бранд. Важно е да отбележим, че HP купуват единствено бизнеса с геймърски аксесоари на HyperX. Създателите на бранда от Kingston ще запазят контрол над своята дивизия за производство на DRAM и флаш памет, SSD дискове и др. Едни от последните продукти, които видяхме от HyperX през новата година са чифт слушалки с имената The Cloud II Wireless и Cloud Revolve+ 7.1. Eдин от големите въпроси е как портфолиото от аксесоари на HyperX ще бъде интегрирано към бъдещите лаптопи и компютри на НР.   Още от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Google Stadia
Геймърската услуга Google Stadia ще предлага над 100 нови игри през 2021г.
Геймърската услуга Google Stadia ще предлага над 100 нови игри през 2021г.
Oблачните услуги са оптимално решение за съхранение и синхронизиране на файлове между всичките устройства, които използвате. Технологиите вече позволяват да слушаме музика, да гледаме видео, както и да се забавляваме с игри по този начин. В повечето случаи се нуждаете единствено от бърза връзка към интернет, за да се отдадете на любимото си хоби. Google Stadia е алтернативен проект, който цели да демонстрира колко лесно можем да имаме достъп до разнообразен каталог от игри, независимо къде се намираме. Toзи продукт е създаден от компанията, за да демонстрира нагледно, че няма значение дали сме в движение и какво устройство използваме, за да играем. Необходимо е да притежавате един от специалните контролери оптимизирани за Stadia. Иновативният аксесоар се свързва с  облачните сървъри на Google с натискане на бутон. По този начин е възможно да стартирате игри с високо качество директор в браузъра, което е особено подходящо за по-стари устройства, които имат по-слаб хардуер.     През последните седмици Google потвърдиха, че планират да спрат геймърското студио създадено да разработва оригинално съдържание в Stadia. Вместо това компанията ще се фокусира върху дистрибуцията на заглавия от външни страни, за да развиват своята екосистема. Конкуренцията в сферата на стрийминг услугите е доста сериозно, особено в лицето на брандове като Amazon и Microsoft.  Някои анализатори дори изразиха мнение, че Google могат да се откажат от своята платформа за гейминг. Тези опасения не отговарят реалността, тъй като компанията разкри плановете си за 2021г., информира 9to5google. Геймърите ще се зарадват да научат, че до края на годината ни очаква премиерата на повече от 100 нови заглавия в Google Stadia. Припомняме ви, че скоро Google потвърдиха, че се работи над 400 заглавия за платформата. Настоящата информация разкрива, че над 100 от тях ще са достъпни до края на 2021г. Три от големите премиери за март включват It Came from Space and Ate Our Brains, Kaze and the Wild Masks, както и дългоочакваната FIFA 2021.   Още от Digital: Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
Google Stadia
Google затварят геймърското студио Stadia
Google затварят геймърското студио Stadia
Едва ли има много потребители, които да се сетят за Google когато стане въпрос за гейминг. Това не е изненадващо като се има предвид, че приоритетите на компанията са съвсем различни. Популярността на мобилните устройства и факта, че се забавляваме все повече от смартфоните закономерно привлече интереса на Google. Компанията си постави амбициозната цел да се превърне в Netflix за видео игрите с разработката на Google Stadia. Това е облачна платформа, която позволява да играете независимо от хардуера на устройството. Необходимо е единствено да имате достатъчно бърза връзка към интернет и специалния джойстик на Google Stadia. Кликване на бутон позволява да стартирате игрите в браузъра без инсталация на външен софтуер, като рендването се извършва от облачните сървъри на Google. Потребителите могат да се насладят на максимално реалистичен геймплей с HDR качество и скорост от 60 кадъра в секунда. Официалният абонамент за разнообразната колекция от заглавия в Google Stadia е €9.99 на европейския пазар.     Компанията пое доста голям риск с премиерата на Google Stadia, която е създадена да промени начина, по който играем. Облачната платформа е оптимизирана за оригинални игри, които се разработват от Stadia Games and Entertainment (SG&E) геймърското студио на Google. Сега разбираме за драстична промяна в стратегията на компанията в популяризирането на Stadia. В официална публикация Google потвърдиха, че ще закрият студиото, което досега инвестираше средства в създаването на игри за платформата. Вместо това компанията ще се фокусира върху разработката на самата облачна услуга. Google смятат, че е по-добре да не се фокусират върху проектирането на самите игри, а върху предоставянето на още по-добри начини на потребителите да играят любимите си заглавия в Google Stadia. Настоящото решение няма да ограничи достъпа до услугата. Всеки потребител ще може да продължи да играе както досега, като продължава адаптацията на заглавия на външни разработчици към Google Stadia.    Още от Digital: Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
DMCA.com Protection Status