Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
139 резултата за гейминг
Xbox Series S
Мicrosoft потвърдиха, че конзолата Xbox Series S ще струва $299
Мicrosoft потвърдиха, че конзолата Xbox Series S ще струва $299
В продължение на месеци се спекулира с желанието на Microsoft да представят по-евтина версия на Xbox Series X. Премиерата на подобна конзола ще изостри конкуренцията със Sony през последното тримесечие и респективно ще стимулира продажбите им в края на 2020г.  Въпросното устройство се разработва с името Xbox Series S, като сега Microsoft официално потвърдиха съществуването на конзолата. От компанията определиха Xbox Series X като най-компактният представител на серията досега. Още по-любопитното е, че вече знаем и официалната цена, тъй като потребителите ще могат да купят Xbox Series S за $299. Постигането на максимално компактни размери е възможно, чрез премахването на оптичното устройство. Xbox Series S ще може да се използва, както във вертикална, така или в хоризонтална посока. Официалната премиера на двете конзоли на пазара е предвидена за 10 ноември, съобщава WindowsLatest. Aтрактивната цена е причината за по-слабия хардуер на конзолата, в сравнение с производителността на Xbox Series X.     Ултратънките размери на Xbox Series S ще улесняват разполагането на устройството под телевизора или на други места или в други подходящи ниши във всекидневната. Maксималната производителност, която предлага конзолата ще бъде 4 терафлопа.  Това е осезаемо по-ниска стойност от 12 терафлопа при Xbox Series X. Въпреки това бюджетната конзола ще се възползва от подобренията на SSD и GPU хардуера, който ще видим в по-бързото устройство. Най-вероятно този модел няма да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция.  Бъдещите собственици на Xbox Series S ще могат да се абонират към Xbox Live и Game Pass абонаментите на цена от $25. В същото време Xbox Series X ще се продава на цена от $499, като ще трябва да платят допълнителни $35 за достъп до Xbox Live и Game Pass. Потребителите склонни да платят по-високата цена ще могат да се възползват от опция за геймплей с 4K резолюция при 60 кадъра в секунда.   Още от Digital: Конзолата Xbox Seriex X ще се продава от ноември
видео
Игрите онлайн влияят добре на младежите на възраст между 11 и 18 (PUBG Mobile Видео)
Игрите онлайн влияят добре на младежите на възраст между 11 и 18 (PUBG Mobile Видео)
Интересен факт от изследването е, че цели 79.4% от анкетираните подрастващи са успели да направят истински приятелства в живота, благодарение на онлайн игрите. На база отговорите, специалистите смятат също така, че игрите онлайн влияят положително на преодоляването на стреса и психическата умора.  
Microsoft Mixer
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Microsoft изненадаха своите потребители с информацията, че планират да спрат поддръжката на стрийминг платформата Mixer. Всъщност това е софуер предлагащ възможност за онлайн стрийминг на игри и е разработен като конкурент на Twitch.  Компанията предизвика голям интерес през миналата година, когато инвестира милиони долари в ексклузивна сделка с Ninja - голяма знаменитост в Twitch. Въпреки тези сериозни средства изглежда плановете на Microsoft изглежда не са намерили реализация. Настоящите потребители няма да могат да използват Microsoft Mixer oт 22 юли. Вместо това официалният уеб сайт и мобилното приложение ще пренасочват директно към Facebook Gaming. Причината е, че Microsoft ще продължата в дългосрочен план да си партнират с Facebook в сферата на стрийминга на игри.  Освен това Ninja и другите популярни профили сред геймърите вече няма да бъдат обект на екслузивни сделки, както досега. Сключването на партньорство с Facebook не е случайно, тъй като ще има полза и за двете страни, информира BBC.     Един от интересните параметри на споразумението предвиждад интеграция на xCloud услугата към Facebook. Достигането на по-голяма аудитория е възможно единствено с подобно партньорство, заради внушителното влияние на социалната мрежа.  Спирането на Mixer ще фокусира Microsoft към облачните им услуги, които за в бъдеще ще се използват от потребителите на Facebook Gaming. Всеки настоящ профил в Mixer ще получи статут на партньор в приложението, ако реши да мигрира към тази платформа. Facebook също така увериха, че ще направят всичко възможно, за да привлекат вниманието на повече геймъри към своята платформа. Ако сте активен потребител на Mixer ще разполагат с почти един месец време, за да прецените каква алтернативна платформа за стрийминг да използвате след спирането на приложението. Всички акаунти, които досега са генерирали приходи от Mixer могат да продължат да го правят като станат част от Facebook Mixer. Времето ще покаже дали услугата има потенциала да привлече повече геймъри след спирането на Microsoft Mixer.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
смартфони
Razer Kishi e универсален геймърски контролер за смартфони с Android
Razer Kishi e универсален геймърски контролер за смартфони с Android
Мобилните игри представляват чудесен начин да се позабавляваме, когато сме в движение или на дълъг път. Големите дисплеи и мощни процесори на смартфоните допълнително ги превръщат в подходящо решение за гейминг. Независимо от модела, който имате е практична идея да обмислите покупката на геймърски контролер. Така можете още по-удобно навигирате персонажите в игрите и да се наслаждавате на геймплея на цялото пространство, което предоставя дисплея.  В момента можете да откриете разнообразие от подобни аксесоари. но е много важно да проверите дали вашият смартфон е съвместим със съответния контролер. Razer е име, което е доста популярно сред геймърите, тъй като компанията предлага широк набор от мишки, клавиатури, джойстици и слушалки.  Портфолиото им е създадено да отговори на потребностите дори на най-запалените фенове на игрите. Компанията е готова с още един атрактивен продукт, който се казва Razer Kishi и представлява универсален контролер, който е оптимизиран за смартфоните с Android, съобщава ChanneNews.     За първи път този аксесоар беше показан на CES 2020 през януари, където спечели две награди за атрактивния си дизайн и характеристики. Razer ще стартират в кратки срокове продажбите на Kishi, който ще струва около $80.  Иновативният аксесоар може да се разгъва и да предоставя в средата място, на което удобно да разположите смартфона, независимо от размера и производителя. Джойстиците от двете страни включват D-Pad аналогови стикове и Mulfi-Function бутони за навигация. В горната част има допълнителни бутона, които наподобяват L1/R1 от джойстиците на PlayStation. Свързването на геймърския аксесоар към устройствата става чрез USB-C конектор, който се поддържа от все по-голям брой смартфони на пазара. Този стандарт на практика елиминира забавянето на кадрите и премахва латентността по време на игра. Конпцепцията за униврсален аксесоар за смартфони с Android определено е доста атрактивна, като Razer работят и над версия за iOS.     Още от Digital: Google искат да въведат единен стандарт за геймърските смартфони с Android
Sony PlayStation 5
Ето как изглежда Sony PlayStation 5 (Видео)
Ето как изглежда Sony PlayStation 5 (Видео)
След като в продължение на месеци бе обект на сериозни спекулации от Sony най-накрая разкриха дизайна на дългоочакваната си конзола. Sony PS5 има футуристична визия в черно и бяло, която допълва официалните DualSense контролери за устройството. Компанията също така потвърди, че ще продава две версии на Sony PlayStation 5 на пазара. Едната от тях ще включва 4K Blu-ray оптично устройство, докато другия модел ще бъде Digtial Edition версия на конзолата. Разбира се премахването на този модул позволява на втората конфигурация да бъде по-тънка и лека. Липсата на оптично устройство означава и по-ниска цена, като Sony PS5 може да се поставя и във виртуална посока. Това е подходящо да го поставите под телевизор или монитор. В горната част корпуса има отвори за охлаждане, a отпред са позицонинирани USB-A и USB-C портове. Sony ще разкрият допълнително кога и на каква цена ще стартират продажбите на 4K Blu-ray и Digital Edition версиите на конзолата.     Селекцията от аксесоари за PlayStation 5 ще включва докинг станция за зареждане на DualSense контролера, подобрена HD камера, безжични слушалки Pulse 3D и дистанционно устройство. Конкретни параметри за цената и премиерата отново ще научнм с наближаване на прмиерата на Sony PS5 на пазара. Това се очавква през четвъртото тримесечие.  Конзолата ще се захранва от осемядрен процесор, който е базиран на AMD Zen 2 архитектурата и ще има модицифиран AMD RDNA 2 GPU модул. Максималната производителност на Sony PS5 ще достига до 10.28 терафлопа. Бързото зареждане на игрите ще се гарантира от интеграцията на SSD диск с капацитет от 825GB и скорост от 5.5GBps.  Sony PS5 осигурява поддръжка за 8K резолюция, но ще може да възпроизвежда 4K видео с честота за опресняване на кадрите от 120Hz и 3D аудио. Потребителите ще могат да играят колекция от над 4000 заглавия, които вече са налични за Sony PlayStation 4. Разработчиците от Ubisoft вече потвърдиха, че Assasin's Creed Valhala ще е достъпна за PS5 през празничния сезон в края на 2020г.     Още от Digital: Ubisoft потвърдиха, че Sony PlayStation 5 и Xbox One 2 ще са съвместими с игрите за старите конзоли
Google Stadia
Геймърската услуга Google Stadia ще е достъпна за повече смартфони
Геймърската услуга Google Stadia ще е достъпна за повече смартфони
Google Stadia е продукт, който компанията вярва, че има нужния потенциал да промени начина, по който се забавляваме с любимите си игри. Всъщност това е облачна платформа от ново поколение, която се отличава с няколко много интересни характеристики. Първата от тях е, че геймплея се стриймва до устройството ви директно от сървърите на Google.  Tова означава, че няма нужда инсталирате файлове, а директно можете да започнете да играете. По този начин Google Stadia позволява да се забавлявате дори с по-стар хардуер. Единственото, което ви трябва е да имате бърз достъп до интернет, както и безжичния контролер, който допълва Google Stadia.  На този етап едно от ограниченията на геймърската услуга е твърде лимитирания списък от смартфони, които са оптимизирани за нея. Това е възможно на устройствата от Google Pixel серията, както и на селектирани устройства произведени от Samsung, Asus, Razer и OnePlus. От компанията вече работят усилено, за да отстранят тази лимитация.     Трябва да споменем също, че геймърската услуга е съвместима още с телевизори, джаджата Chromecast Ultra и компютрите, работещи с Google Chrome OS. Ако компанията позволи на още повече смартфони с Android да имат достъп до Google Stadia това може да превърна платформата в голям успех. През последните седмици видяхме поддръжка за безжични контролери, които могат да се използват от Google Stadia. Според данни на 9to5google вече се тества функционалност, която да позволи и на устройствата нелицензирани досега от Google да стриймват игри от услугата.  На практика това означава всеки смартфон с Android, като засега функцията е тестова. Потребителите ще могат да изпробват и тестват Google Stadia от "Experiments" секцията на приложението. Инженерите на Google също така работят и над интеграцията на по-добри тъчскрийн контролери на екрана като алтернатива на безжичните геймърски контролери. Това е още една гаранция за плановете им да позволят на повече смартфони да тестват възможностите на услугата.    Още от Digital: Всички игри в Google Stadia ще са достъпни в 4K резолюция
PlayStation VR
Бъдещите контролери PlayStation VR ще следят движението на пръстите
Бъдещите контролери PlayStation VR ще следят движението на пръстите
Специалистите на Sony експериментират с различни идеи как да ни позволят да използваме виртуалната реалност, за да се забавляваме в ежедневието си. Компанията също така проявява интерес към създаването на подобрен VR контролер, който може да улавя движенията на потребителите.  Японският производител вече е подал документи за регистрация на патент с името "Evaluation of Machine Learning Techniques for Hand Pose Estimation on Handheld Device with Proximity Sensor". Документите свързани с регистрацията разкриват повече за плановете на Sony. Инженерите на компанията тестват прототип на PlayStation VR (PSVR) контролер, който е оборудван с множество капацитивни сензори за близост, които усещат позицията на ръката и се отличават с 14 точки на артикулация, съобщава VentureBeat.  След това данните събрани по този начин се обработват от алгоритми с машинно обучение за имитиране на движенията на ръцете и пръстите при VR симулацията. Тази програма е тренирана с помощта на оптично проследяване върху десетки доброволци с различна големина на ръцете за постигане на максимално реалистичен ефект.     Информацията накрая се визуализира пред очите на потребителите във виртуална реалност. По този начин ще е възможно да докосвате и управлявате обекти във VR средата, докато се забавлявате с бъдещите устройства.  Трябва да отбележим също, че това е само първа версия на прототипа, като финалният продукт е възможно да бъде представен като Sony PSVR 2. Концепцията за ефективна система, следяща движението на пръстите е сравнително нова и тепърва ще се търсят начини как да се подобрят възможностите на технологията.  Разработчиците на игрите ще могат да проявят своята креативност и да предложат уникални идеи как потребителите да използват функцията в бъдещите версии на PlayStation VR. В следващите месеци предстоя още тестове, които да добавят по-голямо разнообразие от жестови команди и респективно да направят този аксесоар по-прецизен при засичането на движенията на пръстите.  Teхнологиите за виртуална реалност предлагат впечатляващи възможности за забавление и тепърва ще стават още по-добри. Вече се работи над изкуствени сензори, които да премахнат напълно границата между VR и реална среда.   Oще от DIgital: Sony PlayStation 5 PSVR ще са безжични VR очила, които могат да следят движенията на очите
Intel
Intel твърди, че може да подобри представянето на видео картите NVIDIA и AMD при гейминг
Intel твърди, че може да подобри представянето на видео картите NVIDIA и AMD при гейминг
Intel се включиха активно по време на онлайн дискусиите свързани с Games Developers Conference (GDC) събитието, което бе отменено заради коронавируса. Компанията отговори на редица актуални въпроси и разкри интересни детайли за бъдещите си планове в сферата на хардуера. Един от водещите разработчици на Intel с името Aлън Хукс обясни как процесорите на Intel могат да работят с видео картитe на NVIDIA и AMD за постигане на по-високи честоти на кадрите при гейминг. Това е възможно с използването на настоящите функции на DirectX 12.   Припомняме ви, че Microsoft DirectX 12 API предлага възможност игрите да използват няколко графични процесора създадени от различни компании. Разбира се необходимо е и самото заглавие да поддържа тази функция. Intel експериментират с идеята да оптимизират съвместната работа на своите процесори и дискретни видео карти, за да подобрят общата производителност. Тази характеристика, обаче може да се използва и от хардуера на NVIDIA и AMD, което със сигурност ще се хареса на доста потребители и фенове на игрите, съобщава TechRadar.     Aлън Хукс разкри в детайли как дискретните видео карти могат да използват графичните чипове в самите процесори (които в противен случай не биха работили при наличието на дискретно GPU). Тези методи на практика ще позволят процесор на Intel да работят с всяка видео карти, дори и от портфолиото на AMD. Ако подобна идея се превърне в реалност е възможно потребителите да купят устройство с Core i7 процесор от последна генерация, допълнен от AMD Radeon или NVIDIA GeForce графика. Това ще им предостави изцяло различни възможности за гейминг.   Все още не знаем точно какви подобрения да очакваме, но тази концепция със сигурност ще улесни разработчиците. Все пак данните разкриват, че новата серия Intel Xe DG1 видео карти на компанията ще се възползват от функциите, които предлага DirectX 12. Реализацията на идеята ще подобри синхронизацията и има потенциал да доведе до навлизането на по-тънки и по-леки компютри за гейминг. Ако проекта привлече вниманието на AMD и NVIDIA със сигурност ще допринесе значително и за редуцирането на консумацията на енергия.   Още от Digital: Intel призна, че ще са необходими две години, за да настигне конкурентите си в пазара на процесори
Intel Xe
Intel ще представят Xe видео карта за геймъри с GDDR6 памет и Ray Tracing през 2021г.
Intel ще представят Xe видео карта за геймъри с GDDR6 памет и Ray Tracing през 2021г.
Intel активно разработват нова GPU архитектура от поне две години насам. Плановете на компанията предвиждат представянето на Xe хардуер с името Xe-HPG оптимизиран за игри. Стратегията на технологичния гигант със XPG серията обхваща предложения от средния клас, както и такива за ентусиастите геймъри.  Платформата е базирана на три ключови компоненти: Xe LP с акцент върху графичната ефективност, Xe-HP наблягащи на мащабируемостта, както и Xe-HPG с приоритет изчислителната ефективност. Компанията все още не е потвърдила техническите спецификации на видео картата. Въпреки това се очаква Xe-HPG да е оборудвана с GDDR6 памет, но също да е базирана на HBM технологията. Новата видео карта ще предлага хардуерно Ray Tracing ускорение, което също ще е една от най-отличителните характеристики на Intel Xe-HPG. В момента се провеждат тестове с видео картата в лабораториите на Intel, но финалната версия ще бъде произведена в съоръженията на друг производител, който е партньор на компанията.      Припомняме ви, че NVIDIA бяха първата компания, която представи функция за хардуерно проследяване, което се случи преди две години с GeForce RTX 20 серията. AMD също проявяват интерес към Ray Tracing и ще покажат RDNA2-базирани видео карти с технологията преди края на годината.  Не е изненадващо, че Intel искат да се конкурират с подобен продукт. Премиерата на Xe-HPG едва ли ще стане факт преди 2021г. Компанията ще представи още една Xe-LP видео карта с името SG1. За съжаление това не е специална версия на StarGаte SG1, а ще представлява видео карта за сървъри. Продажбите ще стартират до края на 2020г. Новата серия на компанията ще включва три модификации на Intel Xe-HP, като първата от тях е с кодовото име Actic Sound, която ще има 2048 изчислителни единици и 42.3 терафлопа производителност. Вторият модел ще предложи 1024 (EU) и 21.2 терфалопа, докато бюджетната версия ще е с 512 изчислителни единици и максимална производителност от 10.6 терафлопа.   Oще от Digital: Премиерата на новото поколение 7-нанометрови процесори на Intel се отлага за 2022г.
Logitech
Logitech G923 e новият геймърски волан за компютри и конзоли на компанията
Logitech G923 e новият геймърски волан за компютри и конзоли на компанията
Logitech представиха официално нов атрактивен аксесоар за геймърите, който се казва G923. Всъщност под това име се крие първия състезателен волан за игри на компанията от пет години насам. Logitech G923 е наследник на G29 и G920, които се радваха на голяма популярност в световен мащаб.  На пръв поглед дизайна на G923 изглежда идентичен с този на неговите предшественици. Една от съществените разлики, обаче е интеграцията на иновативната система "TrueForce". Oсновната роля на тази функция е да осигурява още по-реалистична обратна връзка с потребители. Освен ергономичната повърхност на самия волан е предвидена интеграция с физиката и аудиото на игрите. За целта Logitech G923 използва алгоритми, с които взима данни от програмния код и така създава напълно реалистично изживяване.  Така се генерира автентично усещане при игри, които включват състезания автомобили на големия екран, като потребителите дори могат да усетят сцеплението на пътя с технологията "TrueForce", информира TheVerge.     Компанията твърди, че свързването с модулите на играта се случва с обработване на данните 4000 пъти в секунда. За да се възползват от уникалната функция самите разработчици трябва да интегрират Logitech SDK пакета с инструменти. Първите заглавия оптимизирани за Logitech G923 ще бъдат GRID, Assetтo Corsa Competizione и Gran Turismo Sport. Работи се и над поддръжка на аксесоара за iRacing, F1 2020 и Dirt Rally 2.0. Вътрешните компоненти на волана също са актуализирани, за да приемат входящите сигнали от TrueFoce системата.  Допълните педали, които допълват кормилната уредба на Logitech G923 има полирано покритие, както и нова прогресивна пружина, осигуряваща по-отзивчиво усещане, реализъм и контрол. Новите възможности, които предлага аксесоара включват вграден индикатор за оборотите, 24-позиционен бутон за избиране и програмируем двоен съединител с Launch контрол.  Продажбите стартират до края на август на цена от 779 лв. с ДДС. Подредбата на бутоните ще е идентична при Sony Playstation и Xbox.     Още от Digital: Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech с 13.6%
Google Stadia
Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
Вече можем да използваме Google Stadia на всеки смартфон с Android
Google Stadia е амбициозен проект, който компанията се надява да превърна в Netflix за игрите. Концепцията е изключително интересна и със сигурност ще допадне на милиони собственици на смартфони. Облачната платформа изисква да използвате специален контролер, който безжично се свързва с мобилното ви устройство.  Този аксесоар възпроизвежда самия гейпмлей директно от сървърите на Google, което е едно от най-големите предимства на Stadia. На практика няма значение какъв хардуер използва смартфона, тъй като всичко се случва в центровете за данни на Google. Единственото, което ви трябва е въпросния джойстик и стабилна връзка към интернет.  Компанията от месеци работи за подобряване на възможностите на Google Stadia. Eдно от малките ограничения на услугата е, че броя на съвместимите устройства все още е твърде малък. Google осъзнават проблема и работят усилено да позволят на повече потребители да се забавляват с  разнообразния каталог от игри на Google Stadia от устройства с Android.     Екипът, който разработва геймърската платформа публикува в официалния блог на Google Stadia данни за някои интересни подобрения, които подготвят. Най-голям интерес предизвика и новината, че дори устройствата, които не попадат в списъка със сертифицирани смартфони за Stadia могат да инсталират приложението.  Това означава всяко устройство, което работи с Android 6.0 или по-нова версия. Google също така уточняват, че функцията все още е в начална фаза на разработка и е възможно да има проблеми с някои модели. Софтуерните инженери на компанията влагат много усилия и бързо ще отстраняват евентуални бъгове с хардуера на водещите производители.  Имайте предвид, че официалния контролер за Google Stadia изисква ъпдейт към Android 10. Работи се над поддръжка за алтернативни аксесоари. Ако искате да изпробвате услугата трябва да отворите "Experiments" раздела в Settings менюто на приложението и да изберете "Play On This Device". Tестовата програма разчита на обратната връзка с потребителите. Новият ъпдейт също така предлага и виртуални бутони на тъчскрийна, което е една от от най-желаните подобрения в Google Stadia.     Oще от Digital: Каква е разликата между гейминг платформите Google Stadia и Nintendo Switch
Sony PlayStaion 5
Каква ще е най-голямата разлика между Xbox Series X и Sony PlayStaion 5
Каква ще е най-голямата разлика между Xbox Series X и Sony PlayStaion 5
Новото поколение на дългоочакваните конзоли трябва да са налични на пазара в края на годината. Потребителите се надяват специфичната ситуация с коронавируса да не доведе до забавяне. Още преди седмици Microsoft разкриха повече детайли за подобренията, които ще ни предложи Xbox Series X.  Феновете на Sony също вече могат да задоволят любопитството си, тъй като компанията представи контролерите DualSense, както и самия дизайн на PlayStation 5. Двете конзоли също така ще се захранват от модифицирани AMD Zen 2 процесори. Все пак това не означава, че ще използват един и същи чип, тъй като Sony и Microsoft са направили допълнителни оптимизации специално за своя хардуер. Xbox One X и Sony PS5 ще бъдат изключително мощни, като сега разбираме за една от най-големите разлики между устройствата. Данните са генерирани от Томас Малер, който е разработчици и Game Director в компанията Оri, съобщавa BGR. Според него съществените разлики ще са свързани с показателите "Raw Power" и "Loading Times".     Toй твърди, че Microsoft са се фокусирали върху по-високата производителност, докато Sony дават приоритет на по-бързата скорост на зареждане на геймплея. В своето изявление Томас Малер направи интересна съпоставка между хардуера на двете конзоли. Ако средната скорост на зареждане е около десет секунди това означава, че Sony PS5 ще го прави два пъти по-бързо от своя конкурент: 5 секунди. В същото време Microsoft са решили да компенсират тази разлика като осигуряват много по-висока производителност, отколкото по-бърз трансфер на данни.  В този случай Томас Малер вярва, че Xbox Series X ще може да възпроизвежда 4K съдържание с по-добро качество на картината. Потребителите, които смятат ,че ексклузивните игри на водещите разработчици не са най-важният фактор вероятно биха предпочели Xbox Series X пред Sony PS5. Tрябва да отбелеижм също, че самите разрабтчици е нужно да направяте промени и корекции в своите заглавия, за да се възползват от пълния потенциал, който предлага хардуера на Sony PS5.   Още от Digital: Ubisoft потвърдиха, че Sony PlayStation 5 и Xbox One 2 ще са съвместими с игрите за старите конзоли
Sony PS5
Sony ще представи PlayStation 5 на 11 юни
Sony ще представи PlayStation 5 на 11 юни
Феновете на компанията очакват с нетърпение да разберат повече подробности за хардуера на Sony PlayStation 5. Конзолата ще се продава в края на годината, но вече знаем няколко интересни детайли. Японският производител също така планираше да проведе специално PS5 събитие на 4 юни.  Неочакваната ситуация с Джордж Флойд и масовото недоволство, което предизвика този инцидент вече предизвика сериозна вълна от публични протести в редица градове. Именно гражданския конфликт накара Sony да променят плановете си и да отложат събитието за друга дата. Все пак добрата новина е, че няма да се налага да чакаме твърде дълго, тъй като виртуалната премиера ще се проведе на Sony PlayStation 5. Данните бяха потвърдени публично от главният изпълнителен директор на Sony Interactive, Джим Раян с публикация в официалния Twitter акаунт на PlayStation. Продължителността на събитието се очаква да бъде малко повече от един астрономически час, съобщава TheVerge.      Самата презентация ще бъде излъчена във Full HD резолюция при скорост от 30 кадъра в секунда. Материалите са предварително записани по време на пандемията, когато служителите на Sony работеха от вкъщи.  Събитието ще включва и множество демо клипове на игри, които според Sony ще изглеждат още по-добре на Sony PlayStation и 4K телевизор, отколкото вероятно си представяте. Компанията подкани потребителите да използват слушалки, докато гледат онлайн събитието, което ще се проведе под мотото "Тhe Future Of Gaming". Oт Sony вероятно искат да акцентират на поддръжката за 3D аудио, която ще предложи PlayStation 5. Вече видяхме логото на конзолата, както и DualSense контролера. Можем да се надяваме, че компанията ще ни покаже и дизайна на PlayStation 5 на събитието на 11 юни.  Техническите спецификации включват осемядрен AMD Zen 2 процесор с AMD RDNA2 графика, 16GB GDDR6 RАМ, но също мощен SSD диск със 825GB памет и 5.5GBps производителност.    Още от Digital: Кога ще видим Sony PlayStation 5 и как COVID-19 ще повлияе на геймърската конзола  
игри
Играта Civilization VI може да се изтегли безплатно за компютри до 28 май
Играта Civilization VI може да се изтегли безплатно за компютри до 28 май
Стратегическите игри са специфичен жанр, който си има милиони лоялни фенове по цял свят. Ако и вие харесвате да се забавлявате по този начин ще ви съобщим за интересна промоция. В момента можете да инсталирате безплатно Sid Meier's Civilization VI.  Тази ексклузивна оферта е валидна до 28 май и можете да откриете повече детайли в официалния уеб сайт на Epic Games Store. Всъщност това е последното заглавие от популярната серия, чиято премиера бе през октомври 2016г.  Няколко месеца след като бе представена за macOS и Windows се появиха портове на Civilization VI бяха представени портове за Linux и iOS. В момента е възможно да играете и на конзолите Nintendo Switch. Специалното предложение в Epic Games Store вероятно ще допадне на много хора, тъй като за пореден път ще ги пренесе във виртуалния свята на играта.  Целта отново е да изградите интелигентна цивилизация, която да се опита да установи световна доминация и контрол над другите водещи сили.     Civilization VI предоставя много допълнителни възможности да си взаимодействате и преоткривате огромния отворен свят, в който се развива действието. Реалистичната графика напълно ще ви потопи в геймплея, докато опитвате да развивате своята империя и култура, докато конкурирате останалите цивилизации.  Отношенията между тях са достатъчно комплицирани какво в истинския свят. Освен нормалната търговия и дипломация, можете да сключвате пактове с други цивилизации, да им предоставяте армии и заедно да обединявате сили срещу своите врагове.  Разработчиците на играта от Firaxis Games периодично актуализират съдържанието, за да предоставят още повече възможности за забавление на потребителите. Така например скоро разбрахме, че компанията работи над актуализация с осем нови цивилизации, които да станат част от Civilization VI.  Всичко това ще бъде част от "Season Pass" ъпдейт на цена от $39.99, който ще е достъпен на по-късен етап от годината. Със сигурност няма да скучаете, ако се възползвате и дръпнете безплатната версия на Civilization VI.   Още от Digital: Най-добрите видео игри за 2019г.
гейминг
Кога ще видим Sony PlayStation 5 и как COVID-19 ще повлияе на геймърската конзола
Кога ще видим Sony PlayStation 5 и как COVID-19 ще повлияе на геймърската конзола
Световната здравна и икономическа криза, която породи COVID-19, със сигурност ще окаже влияние и на предстоящата премиера на Sony PlayStation 5. Но тук логично би последвал въпроса – влиянието положително или отрицателно ще е?
E3 2020
Oтложиха геймърското излoжение Е3 2020 заради епидемията от коронавирус
Oтложиха геймърското излoжение Е3 2020 заради епидемията от коронавирус
През последните седмици бяха отложени огромен брой премиери, събития и други публични прояви в технологичния сектор. Едва ли има компании в IT индустрията, която да не е пряко засегната от разпространението на коронавирус. Феновете на игрите за съжаление ще трябва да научат, че Entertainment Software Association (ESA) са взели решение да не проведат най-очакваното събитие в сферата на игрите за годината. Това е Electronic Entertainment Expo (Е3), което от години приковава вниманието на геймърската индустрия през лятото.   ЕSA възнамеряваха да спазят традицията и тазгодишното издание да стартира през първите дни на юни. Събитието е с продължителност от три дни и се провежда в Los Angeles Convention Center. Всяка година най-големите разработчици на игри и геймърски хардуер използват шоуто, за да информират своите потребители за бъдещите си планове. Много често демо видеата на заглавия, които виждаме на E3 дебютират на по-късен етап и се превръщат в най-големите хитове е индустрията за съответната година. Информацията все още не е потвърдена.     Въпреки това ArsTechnica цитират няколко независими източника, които вече са уведомени, че събитието няма да се проведе. Очаква се ESA да съобщат новината публично в кратки срокове. Тепърва ще се внесе яснота около въпроса свързан с отменените резервации и закупените билети за пътуването до Лос Анджелис. По всичко личи, че ESA вероятно ще възприемат също стратегията да излъчват различни онлайн геймърски сесии и презентации в интернет, за да направят съпричастни феновете с последните геймърски иновации в индустрията.   Още oт Digital: Най-добрите видео игри за 2019г.
DMCA.com Protection Status