Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
101 резултата за гейминг
Google Stadia
Геймърската услуга Google Stadia ще бъде представена на 19 ноември
Геймърската услуга Google Stadia ще бъде представена на 19 ноември
Google вече разкри амбициозните си плановете да промени изцяло начина, по който се забавляваме с любимите си игри. Именно заради това компанията работи над платформа с името Stadia, която ще ви позволи да играете независимо какво устройство използвате. Основните изисквания на платформата са да имате бърза скорост към интернет, както и специалния контролер за Google Stadia. Този аксесоар автоматично се свързва със сървърите на компанията, където се случва целия стрийм на игрите.   Компанията сега потвърди едно от малките неща, които все още не знаем за облачната платформа за гейминг, а именно кога ще бъде премиерата. Оказва се, че това ще се случи на 19 ноември. Имайте предвид, че на тази дата първо ще се разпространят версиите на устройството, които вече са предварително поръчани от потребителите. Веднага след като се изпълнят поръчките им ще стартират и реалните продажби. Допълнително ще разберем повече за продажбите в различните страни от ЕС.     Амбициозната цел на Google  да превърнат Stadia в стрийминг услуга, която е като Netfiix за видео игрите. Концепцията да играем най-добрите заглавия като Assassin's Creed и Doom Eternal без нуждата от специализиран хардуер е доста интересна. Според данните на Google за отварянето на уеб браузъра и стартирането на заглавие с 4K резолюция при 60 кадъра в секунда ще са нужни пет секунди, съобщава TechRadar. Имайте предвид, че качеството на стрийма ще зависи изцяло от връзката ви към интернет.   Още от Digital: Какво трябва да знаем за геймърската услуга Google Stadia
Sony PlayStation 5
Sony потвърдиха, че PlayStation 5 ще бъде представена в края на 2020г.
Sony потвърдиха, че PlayStation 5 ще бъде представена в края на 2020г.
Геймърите очакват с нетърпение премиерата на следващото поколение конзоли на Microsoft и Sony. Представянето на устройствата, обаче няма да стане факт преди 2020г. От една страна компаниите се дължат от повече време да гарантират подобренията, които желаят. В същото време се изчаква и новото поколение процесори на AMD, които ще се използват в Sony PlayStation 5 и Xbox One 2. Японският производител сега разкри допълнителни детайли за своята конзола.   Sony потвърдиха, че няма да експериментират и конзолата ще дебютира на пазара като PlayStation 5. Успоредно с това компанията сподели, че продажбите ще стартират през празничния сезон в края на 2020г. Потребителите ще могат да се забавляват с любимите си игри, докато използват подобрените контролери за конзолата. Аксесоарите за Sony PS5 ще са по-различни от сегашните и ще са базирани на технологията "Adaptive Triggers", която ще ги направи чувствителни на допир.     Разработчиците ще имат възможността да програмират начина по който работят контролерите така, че да отговарят максимално на събитията в геймплея на игрите. Sony PS5 ще използва ултрабързи SSD дискове от ново поколение. Другата съществена разлика ще е напълно променения потребителски интерфейс, който предоставя много повече допълнителна информация и опции за споделяне. Конзолата ще използва AMD Radeon Navi хардуер и 3D аудио, но също така ще поддържа 8К гейминг.   Още от Digital: Sony PlayStation 5 ще е четири пъти по-бърза от PS4
Project xCloud
Геймърската услуга Microsoft Project xCloud ще е достъпна през  октомври
Геймърската услуга Microsoft Project xCloud ще е достъпна през октомври
Мicrosoft подготвя премиерата на нова услуга за стрийминг на игри, която се казва Project xCloud. Платформата ще предостави на геймърите възможност да играят Xbox заглавия на своите мобилни устройства. Toва ще е възможно директно от сървърите на компанията, където ще бъдат инсталирани Xbox компоненти, за да се гарантира оптималното качество на стрийма. В момента единствено служителите имат достъп до Project xCloud.   Mного скоро ситуацията ще се промени, тъй като в следващите седмици ще започнат публични тестове на платформата. От Microsoft потвърдиха данните и уточниха, че това ще се случи преди края на октомври. Все пак е добре да знаете, че достъпа до услугата ще става на етапи, като първоначално програмата ще е отворена за геймъри от САЩ, Великобритания и Южна Корея. Постепенно Project xCloud ще е налична и в други страни.     Компанията ще започне да изпраща покани до потребителите, от които ще могат да се включат към програмата. Четири игри ще бъдат достъпни в началото и това са Halo 5: Guardians, Gears 5, Killer Instinct и Sea of Thieves, съобщава TechRadar. Имайте предвид, че е необходимо да имате смартфон с Android 6.0 или по-висока версия с поддръжка на Bluetooth 4.0 или по-висока версия, както и контролер за Xbox One, за да изпробвате сами възможностите на Project xCloud.   Oще от Digital: Колко мобилни данни използваме при стрийминг
Logitech
Logitech G604 e компютърна мишка за геймъри с 15 програмируеми бутона и цена €100
Logitech G604 e компютърна мишка за геймъри с 15 програмируеми бутона и цена €100
Logitech представиха официално поредната си впечатляваща компютърна мишка, която е създадена да предостави пълен контрол на геймърите. Новият модел се казва Logitech G604 LightSpeed и освен с ергономичния си дизайн привлича внимание с 15-те физически бутона разположени върху повърхността на корпуса. Потребителите ще могат лесно да ги настройват да извършват различни команди от Logitech G HUB софтуера, съобщава TechSpot.     Новата компютърна мишка разполага с бутон за скролване, позволяващ лесно да превключвате между нормален и "Hyper-Fast" режим на работа. Друга интересна характеристика на Logitech G604 LightSpeed е интеграцията на High Efficiency Rated Optical (HERO) 16K сензор с максимална чувствителност от 16 000 DPI. Поддръжката на "Dual Wireless" гарантира, че едновременно синхронизирате мишката с компютъра, както и още едно устройство с Bluetooth.     Дългият живот на батерията е водещо предимство на Logitech G604 LightSpeed, тъй като осигурява до 10 дни време за работа при използване с LIghtSpeed. Taзи стойност достига до повече от пет месеца при Bluetooth свързано с една AA батерия. Компанията твърди, че това е най-подходящото решение да се забавлявате с любими игри като Fortnite и World of Warcraft Classic. Продажбите стартират в следващите седмици на цена от $99.99, с гаранция за две години.     Oще от Digital : Какви са новостите при видеоконферентните продукти на Logitech в България
PC гейминг
Най-често срещани проблеми при компютърните игри
Най-често срещани проблеми при компютърните игри
Играенето на любимите ви игри на компютъра ви осигурява много повече свобода, отколкото на конзола. Но тъй като компютрите са по-сложни и нямат стандартизирани компоненти като конзолите, графичните проблеми в игрите (или проблеми с производителността) са често срещани.   Често срещаните проблеми с компютърните игри могат да бъдат групирани в няколко категории. От Make Use Of разглеждат някои от най-големите проблеми с компютърните игри, с които може да се сблъскате и показват как може да бъдат отстранени.   Артефакти и визуални грешки Терминът „артефакти“ се отнася до силно изкривяване на визуалните медии. При видеоигрите това се проявява като всевъзможни графични странности. Може да видите липсваща или деформирана геометрия, мъгляви текстури, трептящи елементи и други подобни.   Тъй като вашата видеокарта е компонентът, отговорен за обработката на визуализациите и изпращането им на вашия екран, тези проблеми обикновено се коренят във вашия GPU. Ето защо трябва да се уверите, че драйверите на вашата графична карта са актуални.   Ако имате най-новите драйвери, но проблемът стои, той може да се причинява от прегряването на вашата система. Почистете компютъра си, прахът действа като одеяло на машината ви, а топлината  вреди на вашата видеокарта и другите компоненти. Уверете се също, че вашият компютър има адекватна вентилация.   Можете да използвате инструменти за диагностика на компютър като HWMonitor, за да наблюдавате топлината на графичната карта. Няма точна работна температура, която трябва да търсите, но като цяло  докато играете нещо в диапазона от 60 до 85 градуса по Целзий е нормално.   Лаг в онлайн игрите Лагът е забавянето между предприемането на действия в онлайн игра и реакцията на сървъра към това, което сте направили. Качеството на вашата интернет връзка ще се отрази на това колко голямо е това изоставяне. Спрете всички изтегляния и видео стрийминг и се уверете, че нямате пуснати торенти.   Лагът е по-скоро проблем при нестабилна интернет връзка. Ако играете онлайн през Wi-Fi, трябва да помислите да преминете към Ethernet връзка. Имайте предвид, че играта, в която играете, може също да повлияе на лага. Ако играта използва настройка peer-to-peer (P2P) като някои Call of Duty игри вашето преживяване ще бъде засегнато, дори и само един друг играч да има лоша връзка.   Когато отстранявате лага, трябва да сте наясно с вашия ping. Тази стойност е в милисекунди и показва колко време отнема на вашите действия  да отидат до сървъра и да се върнат обратно към вашето устройство. По-високите стойности са причина за по-големи забавяния.   Стойности над 100 водят до сериозни изоставяния, но ако вашият пинг е на 50 или по-малко трябва да се радвате. Имайте предвид, че местоположението играе огромна роля при определянето на ping-а. Ако сте в Европа и играете игра на сървъри в САЩ, ще имате много по-висок ping, тъй като вашите данни трябва да изминат по-голямо разстояние.    „Замръзване“ Много е разочароващо, когато игрите не „текат“ гладко и често ставате свидетел на „застивания (замръзвания)“ в офлайн игри. Можете да предприемете няколко бързи стъпки да се справите с този проблем. Ако е възможно, пуснете графиката до по-ниска настройка. Затворете другите програми, работещи на вашия компютър, за да не използват вашата RAM и CPU мощност. Уверете се, че имате малко свободно дисково пространство, така че играта ви да има място за „дишане“.   Ако тези корекции не разрешат проблема, трябва да прегледате текущия си хардуер и да се уверите, че отговаря на спецификациите на играта, която играете. Може да се наложи да надстроите.   Screen Tearing Този визуален проблем възниква, когато екранът показва няколко кадъра от играта наведнъж, разделени на две или повече части, които не са подравнени правилно. Това се случва, защото емисията, която вашата видеокарта изпраща на вашия монитор, не се синхронизира правилно с честотата на опресняване на дисплея. В действителност вашата карта изпраща нов кадър, преди мониторът ви да е завършил да ви показва последния, така че виждате повредено изображение, съдържащо и двата кадъра.   Повечето игри включват функция, наречена V-sync (vertical synchronization) за борба с това. Активирането ѝ не позволява на видеокартата да актуализира дисплея, докато мониторът завърши текущия цикъл на опресняване. Въпреки че това помага да се предотврати разкъсването на екрана, то също може да въведе известно забавяне на входа. Входното изоставане е различно от изоставането в мрежата и се отнася до забавяне между вашите контролни входове и играта, разпознаваща ги.   По този начин функцията V-sync не винаги е полезна. В мултиплейър игра, в която всеки миг се отчита, вероятно трябва да я изключите. Но в бавна игра с един играч, използването на V-sync ще направи вашия дисплей да изглежда възможно най-красив.   Играте се срива Уверете се, че имате инсталирани най-новите видео драйвери и вашата система отговаря на препоръчителните изисквания за играта. Рестартирайте компютъра си, за да сте сигурни, че това не е временен проблем.   Може да опитате още нещо. Деактивирайте своя антивирусен и друг софтуер, който може да попречи на правилната работа на играта. Трябва също да опитате да стартирате играта като администратор, което понякога може да изчисти тези проблеми. След това преинсталирайте играта, за да потвърдите всички инсталирани файлове правилно.   Вижте 5 начина да играете видео игри на всеки телевизор, компютър или мобилно устройство
игри
Facebook ще преместят функцията Instant Games oт Messenger в официалното си приложение
Facebook ще преместят функцията Instant Games oт Messenger в официалното си приложение
Игрите са подходящ начин да се забавляваме, когато сме в движение. Facebook също предлагат собствена секция с подобни заглавия, за да ни накарат да сме по-активни в профилите си. Ако използвате често социалната мрежа вероятно поне веднъж сте играли т.нар. "Instant Games". Всъщност тази платформа бе през 2016г. с предложения като Pac-Man, Space Invaders и Words With Friends Frenzy и е доста популярна, тъй като позволява лесно да играем с приятелите си във Facebook Messenger.   В следващите седмици предстои промяна, която ще премахне секцията "Instant Games" от мобилното приложение и ще продължи да бъде достъпна директно от Facebook. Този ход е част от стратегията на компанията да превърне Facebook Messenger по-опростена, по-бърза и по-удобна за използване платформа за комуникация. Потребителите нямат да могат да играят в Messenger преди края на лятото, но могат да очакват още по-добър геймплей след миграцията в официалното приложение на Facebook.     За в бъдеще новият портал за достъп до геймърско съдържание, включително и Instant Games ще бъде раздела Facebook Gaming, който бе представен през март. Разработчиците ще могат по-бързо и лесно да качват своите приложения в социалната мрежа. Преместването на секцията за игри от Messenger във Facebook Gaming ще улесни потребителите, като им предостави много повече възможности да играят, стриймват и коментират любимите си заглавия с милиони хора по цял свят.   Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
конзоли
Портативната конзола Nintendo Switch Lite ще се продава за $200 от 20 септември
Портативната конзола Nintendo Switch Lite ще се продава за $200 от 20 септември
Вече ви информирахме, че Nintendo ще представят по-компактна и по-евтина версия на конзолата Switch през есента. Компанията сега представи официално устройството, което е оптимизирано специално за гейминг, когато сме в движение. Това означава, че новия модел не може да се свързва с телевизора, както своя предшественик, а Joy-Con контролерите са вградени в корпуса на самата конзола. Nintendo Switch Lite e значително по-лека, но и по-удобна за използване от оригиналния модел.     Дисплеят е с големина от 5.5 инча, в сравнение с 6.2 инча, като левия Joy-Con контролер разполага и със D-Pad модул, което ще улесни значително управлението на конзолата. Другата съществена разлика е свързана с липсата на поддръжка на HD Rumble и IR Motion Camera при Nintendo Switch Lite. Компактната конзола отново възпроизвежда HD резолюция, но заради по-малките си размери ще гарантира по-ярки и наситени кадри. Плътността на пикселите е увеличена с около 12-15%.     Портативната конзола използва по-ефективен процесор, който увеличава живота на батерията, като Nintendo обещават между три и седем часа за гейминг с едно зареждане. Времето зависи от активността и индивидуалните настройки на потребителите. Nintendo Switch Lite ще е налична на по-достъпна цена от $200 в четири рзлични цвята: Yellow, Gray, Turquoise, и лимитирана версия "Zacian and Zamazenta Edition". Продажбите стартират от 20 септември.     Още от Digital: Пет начина да играете видео игри на всеки телевизор, компютър или мобилно устройство
Sony PlayStation 5
Sony PlayStation 5 ще е  четири пъти по-бърза от PS4
Sony PlayStation 5 ще е четири пъти по-бърза от PS4
Любителите на игрите очакват с нетърпение да разберат повече детайли за подобренията в следващите конзоли на Sony и Microsoft. Устройствата са обект на множество спекулации през последните седмици, като очакванията са Sony PlayStation 5 и Xbox 2 да бъдат представени на изложението E3 2020. Резултати от бенчмарк тестовете 3DMark Fire Strike разкриват повече детайли за възможностите на PlayStation 5. Данните бяха публикувани в интернет от популярния типстър APISAK.     Информацията потвърждава, че конзолата ще има модифициран процесор на AMD, който е кръстен с кодовото име Gonzalo, съобщава DigitalTrends. Оказва се, че резултатите от бенчмарка на предстоящата конзола достигат до 20 000 точки. За сравнение при PS4 тази стойност е около 5000, което очертава четири пъти по-бърза скорост на работа на Sony PS5, спрямо своя предшественик. APISAK също така допълни, че конзолата превъзхожда Xbox 2 (Scarlett) по този показател с около 10-15%.     Дългоочакваните устройства ще имат сходни хардуерни компоненти, но по-бързата скорост се дължи основно на допълнителните оптимизации на Sony. Крайният резултат от 20 000 точки е сходен с представянето на една от популярните видео карти на пазара, а именно NVIDIA GeForce RTX 2070, която отчита 22 170. Тепърва ще научаваме повече детайли за подобренията в Sony PlayStation 5, което важи и за най-големия им конкурент в лицето на Microsoft Xbox 2.   Още от Digital: Шефът на PlayStation потвърди, че Sony PS5 ще е съвместима с игрите за PS4
NVIDIA
NVIDIA ще оптимизира технологията Ray-Tracing за класическите компютри игри
NVIDIA ще оптимизира технологията Ray-Tracing за класическите компютри игри
NVIDIA работят усилено, за да разширят каталога от игри, които поддържат Ray-Tracing технологията. Компанията също така обмисля да оптимизира тази иновация и за някои от най-легендарните и култови заглавия от миналото. По този начин NVIDIA искат да добавят реалистичните ефекти на технология към игри от ранга на Minecraft и Quake II. Този проект вече се разработва от специалистите на Lightspeed Studios дивизията на компанията и със сигурност ще се хареса на геймърите.     Припомняме ви, че NVIDIA вече емулира класически заглавия за портативната конзола NVIDIA Shield. Сред най-интересните от тях бяха Half-Life 2, Doom 3 и Portal. Няма да е изненадващо, ако някои от тези игри бъдат оптимизирани за "Ray-Tracing" технологията и стане част от "RTX" брандинга. Компанията вече сформира специален екип, който да ускори реализирането на тази впечатляваща концепция. Основното предимство на "Ray-Tracing" е, че ще направи геймплея много по-реалистичен.     Някои анализатори дори определят "Ray-Tracing" като едно от най-сериозните подобрения в сферата на графичните технологии, съобщава TechRadar. Тази иновация използва специални алгоритми, с които показва изключително реалистични светлинни ефекти, отражения, сенки, което позволява буквално да се потопите в геймплея. Технологията изисква и сериозен хардуер, като например видео картите от RTX платформата на NVIDIA или конкурентните предложения на AMD, които поддържат DirectX 12.     Още от Digital: Как да използваме стари игри и софтуер в Windows 10
компютри
Какви са тенденциите в пазара на геймърските лаптопи, настолни компютри и монитори през 2019г.
Какви са тенденциите в пазара на геймърските лаптопи, настолни компютри и монитори през 2019г.
Пазарни наблюдатели на IDC публикуваха традиционния си Worldwide Quarterly GamingTracker доклад. Данните в него разкриват актуалните тенденции в геймърската индустрия и прогнозират развитието в следващите години. Основното заключение на IDC е, че в световен мащаб ще бъдат продадени 43.8 млн. броя компютри, лаптопи и монитори, които са оптимизирани за гейминг. Анализаторите очакват позитивните трендове в този сегмент да продължат до 2023г.   Резултатите за второто тримесечие на годината са доста оптимистични, като продажбите на хардуер за гейминг са се увеличили с 16.5%. Общият брой доставки достига до 10.4 млн. броя, съобщава TechSpot. Aко настоящите темпове на растеж се запазят от IDC смятат, че доставките на геймърски компютри, лаптопи и монитори ще надхвърлят 55 млн. до края на 2023г. Пряко влияние на тези процеси ще окажат и мобилните игри, които стават все по-популярни сред потребителите.     Колкото повече се забавляват потребителите със смартфоните, толкова по-вероятно е да забавят покупката на нов геймърски хардуер. Подобряването на системата за доставки на процесори и видео карти ще допринесе положително за развитието на този сегмент. Геймърските лаптопи са устройствата отчели най-голям ръст от 12.7% през последното тримесечие, докато при десктопите за игри тази стойност е 3.3%. От IDC очакват ситуацията да се запази и  преносимите устройства за игри да стават още по-популярни.   Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Е3 2020
 Защо геймърското събитие Е3 2020 ще бъде по-различно от всички останали
Защо геймърското събитие Е3 2020 ще бъде по-различно от всички останали
Геймърите традиционно очакват с нетърпение старта на най-голямото изложение за игри в света, което се казва "Electronic Entertainment Expo". Събитието се провежда през лятото в Лас Вегас и на него ставаме свидетели на най-актуалните премиери и ексклузивни демота на големите разработчици и компании. Нови данни на GameDaily.biz разкриват, че E3 2020 ще е доста по-различно от досегашните изложения за игри, които са провеждани с този бранд досега.   Организаторите на събитието от Entertainment Software Association (ESA) планират следващото издание да фокусирано основно върху "феновете и медиите". Това означава, че Е3 2020 ще обърне внимание предимно на любителите на игрите и потребителите, отколкото на производителите и разработчиците, които присъстват. Съществени промени са предвидени в сферата на маркетинга, тъй като ще бъдат привлечени много повече известни личности на Е3 2020.     Следващото събитие ще позволи на повече хора да присъстват, като броя на акредитациите ще бъде увеличен от сегашните 15 хил. до повече от 25 хил, души. Организаторите ще разработят мобилно приложение, с което всеки от тях бързо и лесно да се ориентира и да участва в най-интересните събития на изложението. Допълнително ще разберем повече за подготвяните промени от ESA. Припомняме ви, че следващото издание на E3 2020 ще се проведе между 9-11 юни 2020г.    Още от Digital: Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020
гейминг
Acer Predator Thronos Air e геймърски стол, който струва $14 000
Acer Predator Thronos Air e геймърски стол, който струва $14 000
Acer представиха серия от нови устройства на изложението IFA 2019, като най-голямо внимание сред тях предизвика Predator Thronos Air. Всъщност под това име се крие геймърски стол, който превъзхожда всички подобни предложения на другите производители. Ергономичният дизайн и стоманената конструкция са идентични с оригиналния модел, но са предвидени и няколко допълнителни промени, съобщава TheVerge.     Taка например Acer Predator Thronos Air вместо моторизирана ръка вече има ръчно регулируемо рамо. Геймърския стол също така е допълнен от голямо бюро с механична табла за клавиатура и компютърна мишка. В долната част има и специална стойка за краката, която гарантира оптимално удобство по време на дългите гейминг сесии. Acer Predator Thronos Air няма да се продава с включена периферия и аксесоари.     Колкото и да ви се стори странно Acer Predator Thronos Air представлява евтина версия на оригиналния модел, който не включва думата "Аir" в името. Разликата между цената е внушителните $6 хил, тъй като предходната версия е достъпна за потребителите за невероятните $20 хил. Премахването на някои моторизирани механизми от Predator Thronos Air ще намалят цената на новия стол до $14 хил.   Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
МеdiaTek
MediaTek Helio G90 и G90T са първите геймърски процесори за смартфони с технологията HyperEngine
MediaTek Helio G90 и G90T са първите геймърски процесори за смартфони с технологията HyperEngine
Вече ви информирахме, че MediaTek Helio G90 ще бъде представен на 30 юли. Компанията сега реализира премиерата на процесора заедно с новия Helio G90T. Двата чипа са базирани на HyperEngine технологията и с разработени да напрaвят смартфоните от средния клас добри, колкото тези от премиум сегмента. MediaTek Helio G90 и Helio G90T са произведени с усъвършенствана 12-нанометрова FinFET технология на TSMC. Премиерата на процесорите ще позволи на MediaTek да разширят влиянието в геймърския сегмент.   Това са процесори с осем ядра, които по две ARM Cortex-A76 ядра и по още шест с Cortex-A55 дизайна. Скоростта на работа е 2GHz при осемте ядра на Helio G90, докато при Helio G90T достига до 2.05GHz при двете ядра с Cortex-A76. Графичният чип е ARM Mali G76 3EEMC4, който оперира на 800MHz в G90T и е с честота от 720MHz при стандартната версия, съобщава FoneArena. Новите предложения на MediaTek също така ще позволят на смартфоните, които ги използват да имат до 10GB LPDDR4x RAM модули.     MediaTek Helio G90 предлага поддръжка за тройни задни камери с резолюция от 48+24+16 мегапиксела. Устройствата с Helio G90T ще могат да имат четири обектива на гърба, като основният от тях ще е с 64MP резолюция. Другите характеристики включват Bluetooth 5.0, Dual 4G VoLTE, Dual-Band Wi-Fi 5 и поддръжка за HDR видео. Технологията "HyperEngine" ще подобрява чувствителността на тъчскрийна, скоростта на интернет и ще оптимизира консумацията на енергия в смартфоните.   Oще от Digital: Имат ли бъдеще геймърските смартфони с Android
смартфони
Asus ROG Phone 2 е 6.6" смартфон със 120Hz дисплей, Qualcomm Snapdragon 855 Plus и 6000mAh батерия
Asus ROG Phone 2 е 6.6" смартфон със 120Hz дисплей, Qualcomm Snapdragon 855 Plus и 6000mAh батерия
Аsus представиха официално дългоочакваното второ поколение на геймърския смартфон ROG Phone, който предлага на геймърите редица подобрения. Новите модел предлага впечатляващ дизайн и мощен хардуер, с който не може да се похвали нито един от конкурентнтите устройства на пазара. Специална система за водно охлаждане ще гарантира, че Asus ROG Phone 2 работи оптимално дори при максимално натоварвания. Водещ акцент в смартфона е неговия дисплей.   Устройството разполага с по-голям 6.6-инчов AMOLED екран с FullHD+ резолюция от 2340х1080 пиксела и съотношение от 19.5:9. Геймърите ще могат да се забавляват по най-добър начин на любимите си игри и да се възползват от честота за опресняване на кадрите от 120GHz, по подобие на One Plus 7 Pro. Времето за реакция е 1 милисекунда. Бързата скорост на работа се гарантира от Qualcomm Snapdragon 855 Plus, който осигурява с 15% по-висока графична производителност, предаде xda-developers.     Asus ROG Phone 2 е оборудван с две камери в задната част, които поддържат 48MP и 13MP резолюция, а отпред има 24МР сензор за селфита. Капацитетът на батерията е увеличен до внушителните 6000mAh, като сензора за пръстов отпечатък вече е вграден в самия екран. Геймърския смартфон ще се предлага на пазара и с редица аксесоари. Цената на версията със 128GB памет е $899, докато модела с 512GB ще струва $1099. Eвропейските продажби се очаква да стартират в началото на септември.     Още от Digital: Имат ли бъдеще геймърските смартфони с Android
аудио слушалки
Logitech и Blue Microphones ще представят нови геймърски слушалки на 9 юли
Logitech и Blue Microphones ще представят нови геймърски слушалки на 9 юли
Вече ви информирахме, че Logitech купуват компанията за аудио аксесоари Blue Microphones за $117 млн. Компанията сега публикува тийзър в Twitter, от който разбираме, че подготвят нова премиера на 9 юли. Краткото видео показва външната част на аудио слушалки с логото на Logitech допълнени от текста "Stay Tuned". Новият продукт ще стане част от Logitech G серията, която е предназначена за геймъри и ще е разработен заедно с Blue Microphones.   На този етап не разполагаме с никакви детайли за характеристиките или името на предстоящите геймърски слушалки. Придобиването на Blue Microphones предоставя атрактивна възможност на Logitech да разнообразни своето портфолио от компютърни аксесоари за геймъри. Компанията винаги се е фокусирала върху мишките и клавиатурите, докато акцент за Blue Microphones винаги са били микрофоните и слушалките, предаде SlashGear.     Припомняме ви, че преди няколко седмици видяхме Blue Ember XLR микрофона предназначен за потребителите, които често стриймват на живо. По всичко личи, че двете компании са готови със следващия си съвместен продукт, чиято премиера ще е на 9 юли. Иновативните технологии на Blue Microphones определено могат да позволят на Logitech да създаде изцяло нова категория аудио слушалки за геймъри с впечатляващ звук и качество.   Още от Digital: Какви са новосите при видеоконферентните продукти на Logitech в България
гейминг
Хакерите са извършили 12 млрд. атаки над геймърски сайтове през последните 17 месеца
Хакерите са извършили 12 млрд. атаки над геймърски сайтове през последните 17 месеца
Хакерите насочват все повече вниманието си към популярните геймърски сайтове. Годишният доклад на Akamai разкрива доста тревожни трендове в този сегмент. Изследването им потвърждава, че киберпрестъпниците са извършили 12 млрд. атаки към уеб сайтове за игри през последните 17 месеца до март 2019г. Това е рекордна стойност, отчитана досега за подобен период от време.   Най-разпространеният метод за пробиване на защитата на онлайн платформите е т.нар. "SQL Injection (SQLi)", който е причина за 65.1% от всички атаки. Втората категория нападения са "Local File Inclusion (LFI)" отговорни за 24.7% от случаите, информира VentureBeat. Едва ли е изненадващо, че най-голяма активност на хакерите е регистрирана през празничния сезон в края на миналата година.   Водеща причина за интереса към геймърската индустрия е факт, че киберпрестъпниците могат лесно да превърнат покупки в самите игри в реална печалба. Другият елемент от стратегията им е свързан с факта, че геймърите са склонни да извършват плащания и да отделят различни суми пари. Независимо от опитите на големите имена в тази индустрия повечето онлайн платформи за игри в интернет продължават да не са достатъчно сигурни.     Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри