Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
83 резултата за гейминг
игри
Играта Final Fantasy VIII: Remastered ще бъде представена до края на 2019г.
Играта Final Fantasy VIII: Remastered ще бъде представена до края на 2019г.
Разработчиците от Square Enix потвърдиха официално, че ще представят Remastered версия на култовото заглавие Final Fantasy VIII. Данните бяха потвърдени по време на пресконференцията им на изложението E3 2019 в Лос Анджелис. Ако и вие проявявате интерес към премиерата на подобно заглавие е добре да знаете. че Final Fantasy VIII ще е достъпна за потребителите преди края на годината. Новата игра ще е налична за конзолите Sony PlayStation 4, Xbox One и Nintendo Switch.   Разбира се предвидена е и поддръжка за геймърските компютри, които също ще могат да работят с Играта Final Fantasy VIII: Remastered. Трябва да отбележим също, че това е последното заглавие от оригиналната поредица RPG игри за първия PlayStation, която ще бъде модернизирана. Припомняме ви, че за първи път Final Fantasy VIII бе достъпна през 1999г. От Square Enix вече представиха версии на Final Fantasy VII и Final Fantasy XI за модерните системи, съобщава ТheVerge.     Оригиналното заглавие Final Fantasy VIII ни пренася във виртуалния свят на група студенти от елитно военно училище. Нормалното им ежедневие се променя драстично, след като се изправят в конфликт с магьосница, която опитва да компресира времето. Феновете на играта със сигурност ще се зарадват на факта, че в следващите месеци ни очаква премиерата на "Remastered" версия, която е оптимизирана за модерните геймърски системи.     Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
Logitech
Logitech G403, G703 и G903 са новите геймърски мишки на компанията
Logitech G403, G703 и G903 са новите геймърски мишки на компанията
Logitech са предпочитан бранд за любителите на игрите и предлагат разнообразно портфолио от мишки и други компютърни аксесоари за гейминг. Компанията имаше активно участие на E3 2019 събитието си, на което показа най-новите представители на популярната гама Logitech G. Най-интересната характеристика на моделите е усъвършенствания оптичен HERO 16K сензор. Този компoнент се отличава с впечатляващата прецизност от 16 000 DPI.   Новата серия от компютърни мишки за гейминг на Logitech включва три модела, които се казват Logitech G903 Lightspeed, G703 Lightspeed и G403 HERO Gaming Mouse. Дългият живот на батерията е другото водещо предимство на устройствата, тъй като например Logitech G903 осигурява внушителните 140 часа време за работа с едно зареждане. За сравнение при предшественика на този модел цифрата е едва 32 часа, съобщава Engadget.     Интеграцията на HERO 16K сензор ще ви предостави още по-атрактивни начини да се потопите в геймплея и да го управлявате с 11 програмируеми бутона в корпуса. Logitech G703 е по-лек от своя предшественик и има по-дълъг живот на батерията Бюджетният модел от серията Logitech G403 HERO има RGB подсветка и шест физически бутона. Продажбите на пазара стартират до няколко седмици. Цената ще бъде $70 за G403, $100 за G703 и $150 за G903.   Oще от Digital: Какви са новостите при видеоконферентните продукти на Logitech в България
процесори
АМD Ryzen 9 3950X e първият в света 16-ядрен процесор за геймърски компютри
АМD Ryzen 9 3950X e първият в света 16-ядрен процесор за геймърски компютри
Вече ви информирахме, че AMD разработват 7-нанометров процесор Ryzen 3000 с 16 ядра и работна честота от 4.2GHz. Компанията бе доста активна на геймърското изложение E3 2019, на което разкри плановете си да не се ограничава единствено до процесори с 8 или 12 ядра. За да демонстрират по най-добър начин този свой ангажимент от AMD представиха официално новия Ryzen 9 3950X, който определиха като първия 16-ядрен процесор за геймърски компютри в света.   Потребителите ще могат да се сдобият с процесора от септември на цена от приблизително $749. Лично шефката на AMD, д-р Лиза Су потвърди, че AMD Ryzen 9 3950X работи на 4.7GHz и има 72МВ Cache памет. Това го превръща в процесора с най-висока работна честота в портфолиото на компанията досега, информира Engadget. Новият чип се отличава с консумация на енергия от 105 вата и също така е базиран на Zen 2 архитектурата.     Представянето на AMD Ryzen 9 3950X на пазара ще изостри значително конкуренцията с Intel в ключовия сегмент на геймърски конфигурации. През последните месеци компанията се опитва да да предлага по-бързи и достъпни процесори, които консумират и по-малко енергия, за да разшири пазарния си дял. Тук е момента да припомним, че само преди няколко седмици AMD представиха 12-ядрения 3900X, който ще е наличен за потребителите на цена от $499.   Oще от Digital: AMD представиха второто поколение процесори Ryzen Pro за лаптопи
гейминг
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
Продажбите на физически копия на игри продължават да бъдат стабилни. Въпреки това се забелязват признаци на сериозни промени в предпочитанията на потребителите. Бъдещето на индустрията е в дигиталните версии на игрите, които ще се превърнат в предпочитания начин за гейминг до няколко години. Данните на анализаторите разкриват, че приходите от облачните услуги за гейминг са достигнали до $387 млн. през изминалата година. Лидер в този сегмент е Sony.   Тук е момента да уточним, че в тази категория спадат платформи за гейминг като Sony PlayStation Now, NVIDIA GeForce Now и новата Google Stadia. Всяка една от тези услуги предлага различна селекция от заглавия и условия за ползване, но се обединяват около това, че не изискват да имаме мощен компютър или конзола. Вместо това е необходимо да осигурим достатъчно добра връзка към интернет и да платим съответната месечна такса, за да се забавляваме с най-новите игри.     Прогнозите са още през настоящата година приходите в този сегмент за първи път да преминат границата от $500 млн. В следващите години ни очаква впечатляващ ръст, който ще превърне облачните услуги в основно средство за гейминг, предаде TechSpot. Анализатори от IHS Markrit поддържат мнението, че до 2023г. това ще се превърне в бизнес, който годишно генерира $2.5 млрд., което представлява пет пъти по-висока стойност от очакваните приходи за настоящата година.    Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
игри
Moбилният гейминг вече е по-популярен от социалните мрежи
Moбилният гейминг вече е по-популярен от социалните мрежи
Големите дисплеи на смартфони и мощните им процесори карат все повече потребителите да ги използват, за да се забавляват с игри. Tази тенденция ще продължи да се задълбочава, което ще превърне мобилните устройства в основно средство за гейминг. Данните от ново проучване на маркетинговата компания Tapjoy потвърждават, че броя на хората, които играят от смартфоните е достигнал рекордно високи стойности, предаде AndroidHeadlines.   Aнализаторите забелязват интересния тренд все повече хора да са склонни да не отварят профилите си в социалните мрежи, за да се наслаждават на любимите си игри. На практика това означава, че интерактивните възможности за забавление с гейминг са предпочитан метод за прекарване на свободното време от все повече хора. Повече от половината анкетирани си признават, че играят на мобилните устройства над един час дневно. Най-предпочитани са RPG игрите, стратегиите и пъзелите.     Повече от 70% от участниците в изследването стартират игри средно по три пъти на ден. Половината от тях го правят между 5 и 10 пъти на всеки 24 часа. Информацията обхваща не само собственици на устройства с Android, но и iOS потребителите. Интересен факт е, че колкото повече геймърите са фокусирани върху геймплея, толкова по-склонни са да обръщат внимание на рекламите, които прекъсват забавлението им. Имаме всички основания да смятаме, че смартфоните ще продължат да са водещо средство за гейминг.   Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
игри
Геймърска услуга ЕА Аccess ще е достъпна за PlayStation 4 през юли
Геймърска услуга ЕА Аccess ще е достъпна за PlayStation 4 през юли
EA Access е името на геймърска услуга, която срещу месечен абонамент предоставя неограничен достъп до огромната колекция от игри на компанията. Потребителите могат да се възползват от това предложение срещу сума от $4.99 на месец или при плащане на $29.99 за цяла година. Досега услугата бе налична единствено за Xbox One, но ЕА oбещаха да позволят и на собствениците на PlayStation 4 да се абонират за EA Access от своите конзоли.    Сега разбираме, че услугата ще е достъпна и за собствениците на PS4, което ще се случи през юли. Припомняме ви, че EA Acсess за Xbox One бе представена още преди пет години и е разработена съвместно от EA и Microsoft. Другите предимства включват възможността да тествате нови заглавия преди премиерата, както и да получите 10% намаление при покупка на игра от каталога на компанията, предаде TheVerge. Интеграцията за PS4 ще позволи на повече хора да изпробват EA Acсess.     Sony също имаха възможност да предложат услугата на своите потребители, но през 2014г. предизвикаха сериозни дискусии с твърдението си, че "ЕА Аccess" не е достатъчно добра оферта за собствениците на PS4. Изглежда, че компанията вече е променила своето мнение. Добре е да знаете, че услугата ще изисква отделен акаунт за PS4 от този за Xbox One, което означава, че ако искате да играете на двете конзоли ще трябва да плащате допълнителен месечен абонамент.   Още от Digital: Sony PlayStation 5 ще е съвместима с игрите за старите версии на конзолата
компютърни мишки
Logitech представиха безжична версия на геймърската мишка G502
Logitech представиха безжична версия на геймърската мишка G502
Компанията изненада своите фенове по цял свят с премиерата на по-добра версия на геймърската мишка G502, която е един от най-популярните продукти на Logitech. Новият модел е базиран на PowerPlay системата на зареждане, която гарантира до 48 часа с едно зареждане при стандартната светлина. Ако изключите LED диодите може да очаквате максимално време за работа от 60 часа. Голямата разлика между G502 Lightspeed и предходните версии е, че новата мишка е безжична, съобщава Engadget.     Logitech са запазили иновативния дизайн и повечето характеристики на G502 Hero, включително оптичния Hero 16K сензор, който гарантират чувствителност от 16 000 DPI и над 400IPS. Тези характеристики подобряват прецизността, а вградения USB адаптер има време за реакция от 1ms. Потребителите ще могат да управляват G502 Lightspeed с 11 физически бутона, които могат да се програмират да извършват специфични действия. Teглото на безжичната версия е 114 грама, което е със 7гр. по-малко от G502 Hero.     Teхнологията Ligthsync RGB предлага опция за възпроизвеждане на персонализирани светлинни ефекти с внушителните 16.8 млн. цвята. Вградената памет на компютърната мишка предлага възможност за съхранение на пет потребителски профила. Logitech G502 Lightspeed също така притежава Plastic Neutral Certification, което е част от стратегията на компанията да използва екологични материали в продуктите си. Продажбите стартират на цена от $150 до края на май.   Oще от Digital: Какви са подобренията в новата версия на легендарната компютърна мишка Logitech MX518
игри
Защо все повече хора ще предпочетат конзолите пред геймърските компютри до 2022г.
Защо все повече хора ще предпочетат конзолите пред геймърските компютри до 2022г.
Eксперти на Jon Peddie Research (JPR) прогнозират, че в следващите няколко години ни очаква интересна промяна в навиците на потребителите. Според изчисленията им приблизително 20 млн. души ще преминат към популярните конзоли или геймърски системи, които изискват телевизори до 2022г. Това означава, че все повече хора ще спрат да използват компютри за игри, а ще се възползват от следващото поколение устройства на Sony, Nintendo или Microsoft, за да се забавляват с любимите си заглавия, съобщава tomshardware   Другият важен фактор за развитието на тези процеси е популярността на стрийминг услугите. Благодарение на тях можете да стартирате предпочитаните от вас игри на смарт телевизора без да се налага да разполагате със специализиран хардуер. Единственото друго нещо, за което трябва да се погрижите е добра връзка към интернет. Потребителите ще насочат вниманието си към конзолите и алтернативните методи за гейминг и заради факта, че не се очакват сериозни подобрения в представянето на геймърските компютри.   Oсезамите подобрения всяка година вече не са възможни, което ще принуди повече хора да преминат към конзолите. За много хора е по-лесно и удобно да използват този тип устросйтва за гейминг, като не бива да забравяме, че също така са по-евтини от геймъските компютри. Иновативните платформи като Google Stadia ще стават все по-популярни и тепърва ще променят изцяло представата ни за начина, по който играем. В този случай е нужно само един клик или натискане на бутон, за да се потопите в геймплея.   Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
Google Stadia
Какво трябва да знаем за геймърската услуга Google Stadia
Какво трябва да знаем за геймърската услуга Google Stadia
Вече ви информирахме кaкво е Google Stadia и как работи. Платформата се разработва с идеята да се превърне в "Netflix" за видео игрите. Google Stadia ще стриймва геймплея на игрите директно от сървърите на компанията. Това премахва нуждата да имате мощен хардуер или конзола от последно поколение. Вместо това ще може да се забавлявате с игри с впечатляващо качество директно в уеб браузъра. Google Stadia позволява да стрймвате съдържание с Wi-Fi до всеки телевизор с Chromecast компютър с Chrome или смартфон PIxel.   Голямото предимство на услугата е, че няма да се налага да инсталирате никакви файлове на своите устройства. Google Stadia ще възпроизвежда игрите директно от сървърите на компанията в реално време и така ще изисква единствено бърз достъп до интернет. По този начин Google ще опитат да променят изцяло представата ни за гейминга, като премахнат нуждата от специализиран хардуер. Стрийминг платформата поддържа различни резолюции като HD, Full HD и 4K с максимална скорост от 60 кадъра в секунда, съобщава TechCrunch.     Oфициалната премиера на Stadia Pro версията ще е през ноември, срещу абонамент от $9.99 на месец. Този пакет предвижда 4K стрийминг с 60 кадъра в секунда, но ще трябва да осигурите поне 35Mbps връзка към интернет, за да няма лагване. Първоначалният каталог от заглавия ще включва Doom Eternal, The Crew 2, Get Packed, Grid, FM, Mortal Kombat 11, Farming Simulator 19, The Elder Scrolls Online, Trials Rising, Wolfenstein Young Blood, Baldur’s Gate III, Just Dance, Shadow of the Tomb Raider, Dragon Ball Xenoverse 2, Final Fantasy XV, Rage 2 и Samurai Showdown.   Google ще предлагат и специално предложение на Stadia, което включва дигитално копие на Destiny 2, допълнителния контролер за услгуата, Chromecast Ultra и три месеца абонамент за Stadia Pro на цена от $130. За сравнение контролера ще може да се купи самостоятелно за $69. Можете да използвате сегашните джойстици за Xbox One и PS4, но официалния контролер се свързва директно със сървъра, което елиминира забавянето на кадрите.     Oще от Digital: Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.
браузъри
Opera GX  е първият в света уеб браузър за геймъри
Opera GX е първият в света уеб браузър за геймъри
Компанията Opera Software представи официално модифицирана версия на популярния браузър, която е предназначена за любителите на игрите и хората, които стриймват на живо. Името на новия продукт е Open GX и предлага редица функционалности, с които да ограничите достъпа на браузъра до ключови системни ресурси на компютъра. По този начин можете да контролирате работата на процесора и RAM паметта, за да извлечете максимума от любимите си игри, предаде TechSpot.     Идеята е да не спирате уеб браузъра, докато играете или стриймвате на живо. Opera GX е разработен по такъв начин, че да преразпредели оптимално системните ресурси. Предвидена е също така интеграция на Twitch, което означава, че само с няколко кликвания можете да се логнете в своя акаунт. Страничната лента с инструменти осигурява достъп и до приложения за комуникация като Facebook Messenger, WhatsApp и Telegram. Интерфейсът на Opera GX също е претърпял промени.     Потребителите ще могат да персонализират цветовете на основните UI елементи, като Opera GX поддържа и специални звукови ефекти, които са вдъхновени от игрите. Началната страница на уеб браузъра ще ви пренасочва към популярни платформи за гейминг като YouTube, Discord, Twitch и др. Opera GX определено е интересен продукт, който може да привлече вниманието на много хора особено с атрактивни иновации като функцията за лимитиране на процесора и RAM паметта.     Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
Xbox 2
Microsoft Xbox 2 (Project Scarlett) ще има AМD процесор, GDDR6 RAM, SSD диск и ще поддържа 8K резолюция
Microsoft Xbox 2 (Project Scarlett) ще има AМD процесор, GDDR6 RAM, SSD диск и ще поддържа 8K резолюция
Вече ви информирахме, че Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020. По време на сегашното издание на геймърското изложение разбираме повече детайли за новото устройство на Microsoft. В това число влиза кодовото име "Project Scarlett", както и част от техническите спецификации на следващата конзола от бранда Xbox. Бързата скорост на работа ще се гарантира от модифициран процесор, разработен от АМD.   Въпросната архитектура ще е базирана на AMD Zen 2 дизайна и ще използва Radeon RDNA графика. Още по-интересното е, че Microsoft обещават четири пъти по-висока производителност от Xbox One X, предаде TheVerge. Конзолата също така ще използва GDDR6 RAM памет, която гарантира допълнителни предимства. Xbox 2 ще предложи резолюция и честота за опресняване на кадрите, които са безпрецедентни за този сегмент.     Устройството ще е в състояние да възпроизвежда съдържание в 8K формат при максимална скорост на кадрите от 120 fps. Предстоящата конзола ще е базирана на Ray-Tracing технологията и ще използва ново поколение SSD диск, който се използва като виртуална RAM памет. Според Microsoft този компонент ще е 40 пъти по-бърз от сегашното поколение и ще гарантира, че игрите се зареждат много по-бързо. Допълнително ще разбираме повече детайли за подобренията, които ни очакват в Xbox 2.   Oще от Digital: Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
гейминг
Google спират приложението YouTube Gaming на 30 май
Google спират приложението YouTube Gaming на 30 май
Google официално потвърдиха, че слагат край на приложението YouTube Gaming, което няма да е достъпно за потребителите от 30 май. Причината за това решение на компанията, обаче не е свързана с отказ от сегмента на игрите. От Google потвърдиха, че цялото геймърско съдържание, което е достъпно в мобилното приложение ще продължи да е налично в YouTube. Плановете им предвиждат да изградят още по-голяма екосистема от любителите на игрите в самата видео услуга.    Спирането на YouTube Gaming ще фокусира усилията на Google да привлече повече любители на игрите към YouTube, като я превърне в по-атрактивна платформа за геймърите. Официалната премиера на YouTube Gaming бе преди четири години, когато амбициите на компанията бяха да го превърне в по-сериозен конкурент на Twitch. През този период Google положиха много усилия да променят интерфейса и да го ъпдейтват с много нови функционалности и оригинално съдържание.     Така например през септември 2018г. бе представен новия геймърски хъб в YouTube Gaming, съобщава Polygon. Наличието на допълнително приложение за игри затруднява откриването на съдържание от самите автори. Google вече изтеглиха приложението от своя онлайн магазин, както и от App Store. Интеграцията на геймърското съдържание директно в YouTube ще направи авторите по-откриваеми за другите потребители и ще им позволи да увеличат своята аудитория.   Oще от Digital: Какво да правим, ако YouTube не работи
конзоли
Sony PlayStation 5 ще е осем пъти по-бърза от PlayStation 4 Pro
Sony PlayStation 5 ще е осем пъти по-бърза от PlayStation 4 Pro
Любителите на игрите разполагат с множество възможности за избор на подходящ хардуер, с който да се забавляват с любимите си заглавия. Така например Nintendo Switch е атрактивна геймърска система с модулен дизайн, която е предназначена за всички членове на семейството. Въпреки иновативната визия, обаче повечето геймъри предпочитат най-мощните предложения в този сегмент, а именно Sony PlayStation 4 и Xbox One. Tук е момента да вмъкнем, че вече се продава и PS4 Pro версия, която поддържа виртуална реалност.   Следващата версия на конзолата не само ще предложи тази функция, но и още по-впечатляващи възможности за гейминг, премахвайки напълно забавянето и насичането на кадрите в игрите. Вече ви информирахме, че Sony PlayStation 5 ще има процесор AMD Ryzen 3600G и ще струва $399, а сега разбираме още повече детайли за подобренията в устройството. От SlashGear ни информират, че по-мощния хардуер на PS5 ще осигурява до осем пъти по-висока производителност, в сравнение с възможностите на Sony PlayStation 4.     Данните са от презентация на шефа на Sony, Казуо Хирай. Краткото видео показва, че PlayStation 4 Pro успява да визуализира интерактивна среда с висока резолюция за около 8 секунди. В същото време Sony PS5 възпроизвежда съдържанието за едва 0.83 секунди. Тази демонстрация е категорично доказателство, че новата конзола ще ни предложи впечатляващи подобрения в сферата на скоростта. На този етап от компанията не са разкрили други детайли за хардуера, с който PS5 ще конкурира Xbox Onе 2.   Oще от Digital: Sony PlayStation 5 ще е съвместима с игрите за старите версии на конзолата
гейминг
Sony и Microsoft ще разработват заедно геймърски услуги с изкуствен интелект
Sony и Microsoft ще разработват заедно геймърски услуги с изкуствен интелект
В продължение на години Мicrosoft и Sony водят ожесточена битка за доминация в пазара на геймърски конзоли. Двете компании вече работят усилено над Xbox 2 и PS5, които ще видим през следващата година. Докато очакваме да научим повече детайли за хардуерните подобрения в двете устройства разбираме за интересен съвместен проект на Microsoft и Sony. Оказва се, че двете страни са оставили различията зад гърба и са сключили стратегическо партньорство в сферата на стрийминг услугитеза гейминг и изкуствения интелект.    По този начин Microsoft и Sony искат да ускорят навлизането на следващата вълна от иновации в геймърския сегмент. Другият водещ акцент на партньорството им ще бъдат облачните услуги, които тепърва ще предоставят още повече възможности да се забавляваме с любимите си игри. Конкретни параметри на сътрудничеството им не бяха публикувани публично, което вероятно се дължи на конкуренцията между тях в пазара на геймърски конзоли. Все пак за геймърите ще е добре да научат, че  Microsoft и Sony ще си партнират в този проект.     Съвместният проект ще е свързан с интеграцията на Microsoft Azure платформата, която ще се използват от стрийминг услугите и онлайн предложенията на Sony. Toва ще е само един от елементите на партньорството им, което тепърва ще ни предоставя още по-атрактивни и интерактивни начини да играем от своите устройства. Общият им проект е поредното доказателство за технологични компании, които едновременно се конкурират за вниманието на потребители, но и могат да си партнират, когато това е необходимо.   Oще от Digital: Sony PlayStation 5 и Xbox 2 ще бъдат представени на изложението E3 2020
компютърни игри
5 ретро игри за компютър, които си заслужава да играем и днес
5 ретро игри за компютър, които си заслужава да играем и днес
Въпреки изключителното цялостно усещане, което предоставят съвременните игри, според Make Use Of си струва от време на време да обръщаме внимание и на старите компютърни игри. Забавлението с някое от тези класически заглавия може да ви изпълни с носталгия. По-долу ще откриете списък на най-добрите стари компютърни игри, които все още си струва да се играят.   1. StarCraft Легендарната компютърна игра StarCraft излезе през далечната 1998 г. и пренаписа правилата в индустрията. Тя получи наградата Компютърна игра на годината от Академията по интерактивни изкуства и науки, тогава. Нейните създатели често модернизират различни остарели аспекти и поправят бъгове, така че си струва да ѝ обърнете внимание.   2. Quake Quake е най-добрият шутър от първо лице на всички времена, която излиза през 1996г. Нейни създатели са id Software и през годините се превръща в класика с огромна база от почитатели, които я играят активно дори и до днес. Има и няколко разширения на Quake, всички налични в Steam и на GOG.   3. Grim Fandango Grim Fandango е приключенска игра, разработена от LucasArts и излязла през 1999 година  играта предлага увлекателна и оригинална история. Действието се развива в Земята на мъртвите (споменавана още като Осмият свят), където душите на наскоро починалите се озовават, преди да продължат към Земята на вечния покой. Създателите на играта били вдъхновени от филма на ужасите „Деня на мъртвите“.   През 2018 година, Double Fine Productions пуснаха подобрена версия на играта, Grim Fandango Remastered.   4. System Shock 2 1999 година беше велика година в историята на видеоигрите. Сред залгавията се срещат имена като Final Fantasy VIII, Silent Hill, Super Smash Bros, EverQuest, Tony Hawk’s Pro Skater, Unreal Tournament и Gran Turismo 2. Пълният списък оабче е пълен с много повече невероятно добри заглавия. System Shock 2 също е част от този списък. Играта предлага потапяне в завладяваща история и отличен саундтрак, не случайно е имала ефект върху много други игри, а водещият разработчик на System Shock 2, Кен Левайн, има успех и с друга серия игри, която може да знаете: Bioshock.   5. Theme Hospital Theme Hospital е бизнес симулационна игра, разработена от Bullfrog Productions и публикувана от Electronic Arts през 1997 година, в която играчите проектират и управляват частна болница с цел излекуване на пациенти с комични заболявания. Ако търсите модерна версия на Theme Hospital, опитайте с Two Point Hospital.   Вижте  5 жанра игри, които винаги ще са по-добри на компютър
Razer
Razer разкриха кой е най-големият проблем на геймърските смартфони
Razer разкриха кой е най-големият проблем на геймърските смартфони
Компанията реализира премиерата на две поколение на своите геймърски смартфони, които въведоха изцяло нови стандарти за мобилния гейминг. В последните седмици, обаче изненадващо разбрахме, че Razer спират онлайн магазина си за игри, като освен това съкращават служителите в екипа, който разработва устройствата. Всичко това постави сериозни въпроси дали изобщо ще видим трета версия на Razer Phone. Лично шефът на компанията, Мин-Лианг Тан направи любопитно изказване свързано с бъдещето на Razer.    В своето изявление Мин-Лианг Тан сподели, че и двете версии на геймърските смартфони са постигнали впечатляващ успех и са постигнали предварително поставените цели. Шефът на Razer също така определи софтуера, а не хардуера като основната причина, която пречи на естествената еволюция на възможностите за мобилен гейминг. Именно това е фактора, който възпира разработването на трета версия на Razer Phone, предаде Engadget. Според него все още има твърде много игри, които не са оптимизирани за тъчскрийн.     Едно от решенията на проблема е използването на допълнителни контролери, които улесняват навигацията. Razer вече си партнират с разработчиците за разработването на платформа, която да стандартизира и подобри възможностите за мобилен гейминг. Идеята на компанията е игрите за смартфони да се доближат максимално като качество до техните версии за популярните конзоли. За в бъдеще Razer ще се фокусират предимно върху софтуера и също така планират сериозни инвестиции в разработването и популяризирането на 5G мрежите в индустрията.   Още от Digital: Най-добрите смартфони за игри през 2018г.