Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
211 резултата за виртуална реалност
Facebook
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.   =   Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия Jumanji филм, която е достъпна под формата на 360-градусово видео така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти , които им позволяват да научат повече за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана React VR софуера за разработчици.   Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed. Самите кадри са заснети като 360-градусови снимки, които след това се наслагват и обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър.    Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
виртуална реалност
HTC Vive Focus са очила за виртуална реалност без нужда от кабели
HTC Vive Focus са очила за виртуална реалност без нужда от кабели
HTC представи новите си очила за виртуална реалност Vive Focus. Те са наълно самостоятелни и безжични, съобщава SlashGear. Компанията казва, че новият модел ще позволи на потребитлеите да се насладят на виртуална реалност навсякъде. Vive Focus не се нуждаят от никакви допълнителни устройства, за да работят, дори телефон.     Очилата имат AMOLED дисплей, като използва платформата...
Google Daydream
Очилата Google Daydream View (2017) вече се продават в Европа за €109
Очилата Google Daydream View (2017) вече се продават в Европа за €109
Daydream View е името на атрактивна серия от достъпни очила с виртуална реалност на Google. Компанията вече стартира продажбите на тазгодишната версия на територията на САЩ. В интернет сега се появиха данни, че новия Daydream View VR модел е наличен и в някои европейски държави. Потребителите във Франция, Италия и Испания вече могат да се сдобият с устройството, което се очаква да дебютира в други страни в рамките на няколко седмици. Цената е €109.   Въпросният модел бе представен заедно със смартфоните Google Pixel 2 и Pixel 2 XL. В момента се продават три различни цвята, а именно Fog, Coral и Charcoal, предаде AndroidPolice. Самите очила имат по-широк зрителен ъгъл на видимост, но също така са по-леки от своите предшественици. Компанията е променила дизайна им, но се е постарала Daydream View (2017) да са оптимизирани за много повече игри и приложения. Все още няма поддръжка за iOS.   Джаджата е перфектно допълнение към вашия смартфон с Android. Google се надяват броя на приложенията за очилата да продължи да се увеличава в следващите месеци. Разнообразният каталог от съдържание и достъпната цена са съчетание, което може да превърне Daydream View (2017) в хит сред потребителите. Въпрос на време е да проследим дали това ще се случи. По всичко личи,че виртуалната реалност става все по-популярна технология.   Вижте кога ще можем да свързваме умовете си с виртуалната реалност
виртуална реалност
Нова технология ще премахне кабелите от устройствата с виртуална реалност
Нова технология ще премахне кабелите от устройствата с виртуална реалност
Големите технологични компании вече търсят ефективни начини, с които да премахнат досадните кабели от джаджите с виртуална реалност. Намирането на подобно решение би направило устройствата по-атрактивни за потребителите. Екип от специалисти на Columbia University експериментират с нов метод, който може да превърне тази концепция в реалност. Любопитното е, че те използват т.нар. "Мillimiter Wave" честотата, която ще ускори изграждането на 5G мрежите, предаде Engadget.   Учените вярват, че тази идея може да се приложи успешно и към VR очилата, но виждат и бъдеще, в което тя се използва и в самоуправляващите автомобили. Техният проект се състои в разработването на "нов нереципрочен" метод за разпространение на вълните, чрез високоскоростен транзистор. Самият начин функционира, наподобявайки ситуация, в която два влака се движат по едни и същи релси и в последния възможен момент сменят траекторията ди на друга линия, за да избегнат самия сблъсък.   Използването на този метод би довело до създаването на миниатюрни чипове, които осигуряват двупосочна безжична комуникация. По този начин не само ще се премахнат кабелите, но и ще се редуцира възможността от претоварване на честотния спектър и влошаване на сигнала. Бъдещите приложения на тази техника не са лимитирани само до очила с виртуална реалност и автономни автомобили, тъй като може да се използва и от други свързани към интернет джаджи.   Вижте кога ще можем да свързваме умовете си с виртуалната реалност
Nokia Ozo
Nokia спират да разработват камерата с виртуална реалност Ozo VR
Nokia спират да разработват камерата с виртуална реалност Ozo VR
В последните месеци най-дискутираната тема около Nokia са новите им смартфони с Android, които вече се продават на пазара. Компанията също така проявява все по-голям интерес към виртуалната реалност и от доста време работи над интересна концепция на екшън камера с името Nokia Ozo. Въпросното устройство е проектирано специално за професионалистите и разполага със осем обектива с висока резолюция и вградени микрофони, позволяващи да снимате стереоскопично 3D видео.    Nokia потвърдиха, че окончателно спират разработването на този проект. Една от причините е твърде високата цена на Ozo VR камерата, която първоначално надхвърляше €50 хил., но след това бе намалена двойно, предаде VentureBeat. Дори и това не предизвика интереса, който компанията очакваше към уникалната камера. Все още е необходимо време преди виртуалната реалнoст да стане неизменна част от ежедневието ни, което също влияе на това решение на Nokia.     Плановете предвиждат Nokia да намали разходите за VR, а вместо това да се фокусира към по-печеливши бизнес проекти. Компанията ще акцентира върху лицензирането на своите уникални технологии на други производители и ще се опита да стане по-влиятелен фактор в сферата на здравеопазването и фитнес джаджите. Все пак това не означава, че Nokia се оказва от виртуална реалност, а по-скоро, че изчаква правилния момент да инвестира в този сегмент.   Вижте кога ще можем да свързваме умовете си с виртуална реалност
виртуална реалност
Oчаква се бум в продажбите на очила с добавена и виртуална реалност до 2021г.
Oчаква се бум в продажбите на очила с добавена и виртуална реалност до 2021г.
Потребителите от цял свят проявяват все по-голям интерес към възможността да си купят очила с добавена или виртуална реалност. Новият доклад на анализатори от IDC разкрива, че до края на настоящата година в световен мащаб ще бъдат продадени 13.7 млн. устройства от подобен тип. Според тях сега е само началото на изцяло нова ера в развитието на технологиите, която ще се доминира от VR/AR хардуера, като доставките на подобни модели ще достигне до 81.2 млн. през 2021г., предаде Digitimes.   Този сегмент ще генерира увеличение от 56.1% на годишна база за същия период. Повече от 90% от устройствата ще са очила с виртуална реалност, докато моделите, поддържащи добавена реалност ще са не повече от 1/10 от всички джаджи в този сегмент през 2017г. Ситуацията ще се промени драстично и в края на прогнозния период AR устройствата ще са причина за около 25% от всички доставки. По всичко личи, че AR/VR технологиите ще предизвикат революция, която ще промени начина, по който се забавляваме.   Анализаторите очакват производителите на джаджи с добавена реалност да генерират приходи от над $30 млрд. до края на десетилетието. По този начин те ще станат два пъти по-доходоносни от VR очилата. Тенденция, която закономерно ще привлече вниманието на повече разработчици към технологията. Всичко това ще ускори и навлизането на повече смартфони, които под една или друга форма поддържат VR/AR софтуер.    Вижте кога ще можем да свързваме умовете си с виртуалната реалност 
Google Daydream View
Новите очила Google Daydream View 2 ще се продават за $99 в Charcoal, Fog и Coral цветове
Новите очила Google Daydream View 2 ще се продават за $99 в Charcoal, Fog и Coral цветове
Google продължават да инвестират сериозни средства в разработването на своята платформа с виртуална реалност. Компанията вече тества прототипи на следващата версия на очилата Daydream View, която скоро ще бъде представена официално. Много е вероятно премиерата на Daydream View 2 да стане факт на 4 октомври, когато за първи път ще бъдат показани смартфоните Google Pixel XL. Новите VR очила ще имат идентичен дизайн, но ще са достъпни в повече цветове.    Потребителите ще могат да избират между версии в Charcoal, Fog и Coral цветови конфигурации. Корпусът е изграден от различни материали, които ги правят по-приятни на допир и вероятно ще намалят теглото на устройството. Според данни на Droid-Life цената на второто поколение на очилата ще е $99. Това е с $20 по-висока стойност спрямо предходния модел. Увеличението е провокирано от по-добрия хардуер, който Daydream View 2 ще предложи на потребителите.      Ако Google позволят на повече смартфони да работят с очилата това би ги превърнало в много по-атрактивен избор за потребителите. Факт е, че виртуалната реалност става все по-популярна и тепърва ще намира повече приложения в технологичната индустрия. В момента можем само да гадаем какви подобрения ще видим в Google Daydream 2. Mного скоро ще разберем какви изненади ни е подготвила компанията с новите си VR очила.   Вижте смартфоните с поддръжка на Google Daydream ще станат 11 до края на 2017г. 
SpaceVR
Роботи с виртуална реалност могат да заменят астронавтите в бъдещи мисии в Космоса
Роботи с виртуална реалност могат да заменят астронавтите в бъдещи мисии в Космоса
Подготовката и организацията на първата човешка мисия, която да ни помогне да колонизираме чужда планета е изключително сложна задача, изискваща много финансови средства. SpaceVR е името на стартъп, който експериментира с различни идеи как да създадат ново поколение роботи с виртуална реалност, които да улеснят реализирането на подобен проект. Представете си например ситуация, в която е необходимо астронавтите на борда на Международната космическа станция (МКС) да се наложи да излязат в открития космос, за да ремонтират дадена част от станцията.    Много по-безопасно би било вместо да се рискува здравето и живота им за тази цел да се използва машина, която се управлява от разстояние. Именно това кара SpaceVR да смятат, че роботите и виртуалната реалност е комбинация, която представлява бъдещето на космическите мисии до чужди планети. Изпращането на роботи в Космоса е не само по-безопасно, но също така по-лесна и евтина задача. SpaceVR планират да изградят мрежа, която обхваща над 10 млн. подобни машини в орбитата на Земята до края на 2020г., предаде TechCrunch,   SpaceVR планират да автоматизират целия процес на изстрелване и изграждане мрежата си от сателити около планетата. Модерните технологии позволяват роботите да се контролират от базова станция тук на Земята, докато те извършват зададените им задачи на повърхността на други планети. Реализирането на подобна идея може да стане реалност благодарение на еволюцията на виртуална реалност и изкуствен интелект. SpaceVR виждат бъдеще, в което поставянето на VR очила за управление на робот, който е в Космоса е част от ежедневието ни.   Вижте как изследвахме Космоса през последните 60 години
LG
LG разработват очила с виртуална реалност, които могат да се сгъват на две части
LG разработват очила с виртуална реалност, които могат да се сгъват на две части
Очилата с виртуална реалност имат доста сходен дизайн, като основната разлика е дали изискват смартфон или фунционират самостоятелно. Една от следващите иновации при VR джаджите, която ни очаква в следващите няколко години е премахването на кабелите, които днес затрудняват движението, когато ги носим. LG експериментират с различна концепция на очила с виртуална реалност. Компанията патентова дизайн, позволяващ да се сгъват на две части, предаде AndroidHeadlines.     Toва е възможно благодарение на механизъм,при който кабела продължава да свързва две части дори когато са отделение една от друга. LG също така вече разполагат с работещ прототип на устройството, който е базиран на Valve StreamVR технологията за следене на движението на потребителите. Иновативният механизъм разделя и прибира двата дисплея пред очите на потребителитe, докато остават закачени за задната част на главата им.     В корпуса на очилата има специално пространство за вградените аудио слушалки. Все още няма детайли за техническите спецификации на VR очилата. Очаква се LG да имат силно присъствие на изложението CES 2018 в началото на януари, където може да научим повече детайли за това интересно устройство. По всичко личи, че компанията иска да има все по-силно присъствие в сферата на виртуалната реалност като предложи на потребителите по-различни дизайни.     Вижте кога ще може да свързваме умовете си с виртуална реалност
Logitech
Logitech разработват първата клавиатура, която е оптимизирана за виртуална реалност
Logitech разработват първата клавиатура, която е оптимизирана за виртуална реалност
Logitech са един от най-популярните производители на аксесоари за компютри в индустрията. Инженерите на компанията постоянно търсят начини как да изненадат своите потребители с интересни продукти. В момента се работи над идеята за създаване на клавиатура, която е оптимизирана за виртуална реалност. Logitech вече експериментират с различни прототипи, които работят с HTC Vive и други популярни очила на пазара. Aко сте използвали подобно устройство сте забелязали, че откриването на клавиатурата може да се окаже доста трудна задача.    Концепцията на компанията предвижда виртуалната клавиатура да се активира сама, когато ви е необходимо и лесно да се стартира от специална икона, предаде TechCrunch. Logitech вече са предоставили и необходимите софтуерни инструменти за разработчиците. Именно те се очаква да изиграят ключова роля в популяризирането на подобен продукт, като оптимизират клавиатурата за своите мобилни приложения. Виртуалната реалност е технология, която тепърва ще набира популярност в индустрията и може да промени изцяло начина, по който се забавляваме.   Logitech публикуваха и кратко видео, което показва прогреса им с този проект. Всеки един разработчик, който проявява интерес може да сподели своите идеи за клавитаурата до 16 ноември. След това компанията планира да създаде 50 бройки на финалната клавиатура, с които ще се проведат серия от тестове. В крайна сметка за нас потребителите това означава, че едвали ще можем да купим подобен продукт преди следващата година. Предстои да видим как Logitech смятат да отстранят един от най-големите проблеми на софтуера с виртуална реалност.   Вижте кога ще можем да свързваме умовете си с виртуална реалност
ARM
ARM представиха технология, която ще подобри VR и HDR възможностите на дисплеите
ARM представиха технология, която ще подобри VR и HDR възможностите на дисплеите
ARM е едно от най-големите имена в пазара на мобилни устройства, тъй като нейните чип дизайни се лицензират и използват от водещи брандове като Qualcomm, MediaTek и Samsung. На практика почти всеки смартфон на пазара използва архитектура, която е базирана на технологии на ARM. Компанията разкри детайли за няколко нови продукта, с които иска да подобри възможностите на съвременните дисплеи и да стане по-влиятелно име в сферата на виртуалната реалност, предаде AndroidPolice.   Komeda нова архитектура, съчетаваща  в себе си три ключови компонента. Това са Mali D-71 процесора, CoreLink MMU-600 и Assertive Display 5. Благодарение на тях компанията се надява да гарантира HDR качество на всеки един дисплей, но също така намалява консумацията на енергия и го оптимизира за приложения с виртуална реалност. Assertive Display 5 представлява метод, който ще възпроизведе HDR картина на всеки SDR дисплей и също така поддържа HDR10 и HLG.   Новият Mali D-71 процесор е в състояние да възпроизвежда 4K видео със скорост от 120 кадъра в секунда, което го прави подходящ за VR приложения. ARM споделиха още, че CoreLink MMU-600 е едновременно по-малък и по-бърз чип, който намалява с 30% консумацията на енергия и редуцира латентността при извършване на операциите. Все още не разполагаме с информация кога да очакваме първите устройства с новите технологии на ARM, но това вероятно ще се случи в първите седмици на 2018г.   ижте ARM DynamiQ e новата платформа с изкуствен интелект за смартфони и автомобили
vr
Защо технологията за проследяване на очите ще даде тласък на виртуалната реалност
Защо технологията за проследяване на очите ще даде тласък на виртуалната реалност
През последните години виртуалната реалност се развива изключително бързо, но все още има проблеми, относно най-ефективните начини за взаимодействие във виртуалното пространство, на които се търсят решения.   Според Venture Beat, технологията за проследяване на очите има потенциала да помогне на VR да преодолее два пропуска като предложи на потребителите допълнителен контрол и интуитивно преживяване във виртуалното пространство.   Ако контролът на движението се допълни с технологията за проследяване на очите, ще се увеличи способността да се разбере намерението на потребителя и това ще направи системата по-естествена и интуитивна, а това ще отвори вратата за по-големи възможности.   Наскоро, компанията Tobii пусна VR комплект за разработчици и Acer вече се възползва от него като представи първият в света изцяло геймърски ориентиран ноутбук с интегрирана технологията за проследяване на погледа.   Все още едва започвахме да се възползваме от пълния потенциал на технологията за проследяване във виртуалното пространство, но в близко бъдеще се очаква приходите да скочат до нечувани висоти.   Взаимодействие Въвеждането на проследяването на очите във VR платформите ще спомогне за развитието на по-интуитивен, безпроблемен и бърз контрол. Възможността потребителя да избира отделни елементи чрез погледа си в света на VR ще даде възможност за по-интуитивни бързи адаптации, за да се приспособят към по-бързи темпове и по-нюансирани преживявания. Например следването и насочването на бързо движещ се обект във VR е много по-лесно с очите ви, отколкото ако правите това с челото си или с ръчните контролери.   Навигация VR шлемовете, които в момента са на пазара, могат да определят само къде се насочва главата на потребителя, а не къде точно гледа потребителя. Това е фина, но важна разлика, която оставя слой сложност и дълбочина на виртуалните взаимодействия. Преместването в рамките на VR среда сега обикновено изисква четири стъпки: да погледнете къде искате да отидете, да обърнете главата си към точка в тази посока, да използвате контролера за движение, за да маркирате местоположение и след това да се телепортирате там. Ако се използват съвместими за наблюдение на очите дисплеи в шлемовете, ще се премахнат две от тези стъпки тоест потребителя ще трябва само да погледне мястото където иска  да отиде, да натисне бутон и ще е там. Това ще доведе не само до по-бързо придвижване във VR света, но също така ще позволи бърза и лесна навигация в менюто.   Социални въпроси Едно от най-изненадващите, но съществени предимства на технологията за проследяване на очите във VR е добавянето на чувствителни към погледа аватари и модели на игра. Точното проследяване на движенията на окото на потребителя позволява на аватарите на играчите да отразяват своето преместване в играта. Това прави взаимодействието с виртуалния свят по-потапящо, като обектите и героите могат естествено да реагират на погледа на потребителя.   „Foveated Rendering“ „Foveated Rendering“ се отнася до специфична техника на изобразяване, която селективно превръща областите, в които потребителите гледат в пълна дефиниция. Това  драстично намалява мощността за обработка, необходима за цялостния опит с VR, по този начин така наречената технология „Foveated Rendering“ има потенциал да намали хардуерните спецификации и цената на потребителските VR шлемове.   Освен това точните данни за местоположението на окото ще позволи на VR шлемовете от следващото поколение, автоматично да коригират фокусното разстояние и позицията на екрана, за да осигурят възможно най-ясното изображение.   Вижте най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара
Intel
Intel искат да премахнат кабелите от очилата с виртуална реалност
Intel искат да премахнат кабелите от очилата с виртуална реалност
Intel планират да се превърнат в един от лидерите в разработването на технологии с виртуална реалност. Инженерите на компанията работят над различни проекти, с които да направят VR джаджите по-добри и достъпни за всички потребители. Основен акцент в стратегията на Intel е как да се отстранят досадните кабели необходими за работата на устройствата. В момента това продължава да е най-големият проблем на VR очилата. Intel работят над прототип с името Project Alloy, който работи безжично благодарение на технологията WiGig.   При този метод се използва радио сигнал с честота 60 гигахерца, за да изпращат и проектират изображения с виртуална реалност от компютър на дисплея на самите очила. Това не само премахва кабелите, но позволява цялата обработка на съдържанието да се извършва от процесора на десктоп машината, а не от хардуера на самите очила, предаде VentureBeat. Крайният резултат за потребителите е по-бърза скорост на работа, по-реалистично съдържание, както и по-дълъг живот на батерията на VR джаджите.   Компанията смята, че ще са нужни години преди да използваме пълния потенциал на виртуалната реалност. Project Alloy ще доведе до създаването на ново поколение VR очила, които не изискват смартфони и кабели, за да функционират. Необходими са и нови технологични решения, които не само да подобрят работата им, но и да допринесат за намаляване на производствената цена. Intel са уверени, че ще изиграят водеща роля в превръщането на VR джаджите в неизменен елемент от ежедневието ни.   Вижте какво трябва да имаме предвид при избора на очила с виртуална реалност
виртуална реалност
Очилата с виртуална реалност Cinera са бъдещето на системите за домашно кино
Очилата с виртуална реалност Cinera са бъдещето на системите за домашно кино
Виртуалната реалност ще промени изцяло начина, по който се забавляваме с любимите си игри. Все пак ще са необходими няколко години, за да може производителите да изградят необходимата екосистема от аксесоари и продукти. Дотогава ще трябва да се задоволим със сегашното поколение VR очила на пазара. Cinera е името на интересно ново устройство, което вече събра необходимото финансиране в Kickaster. Всъщност под това име се крият "първите кино очила с виртуална реалност"., предаде DigitalTrends.   Създателите на устройството определиха Cinera като бъдещето на домашното кино, тъй като създава усещането, че сте пред големия екран в кино салон, но в комфорта на своя дом. Размерите на самите очила са приблизително, колкото на книга, но ще ви предоставят подобно на IMAX изживяване. Вероятно не знаете, но стандартния кино екран предлага зрителен ъгъл от около 54 градуса, докато при Cinera тази стойност е почти 66%. Другото предимство на очилата е, че имат два 2.5K дисплея.   Това гарантира максимално реалистични и качествени кадри поднесени от отделен екран за всяко око. Cinera ще предлага опция за инсталиране на мобилни приложения като Netflix, Hulu и YouTube. Oпциите за свързване на периферни устройства включват microUSB и HDMI портове, както и слот за microSD карти. Потребителите ще могат да свържат джаджата не само към компютър, но също към любимата си конзола или Blu-ray плейър. Cinera поддържат и специален 3D режим на гледане.   Вижте достатъчно сигурни ли са джаджите за виртуална реалност
HTC
HTC разработват очила с добавена реалност, които се казват Vivo Focus
HTC разработват очила с добавена реалност, които се казват Vivo Focus
HTC Vive са едни от най-добрите очила с виртуална реалност, които можете да откриете днес на пазара. Голям проблем пред устройството е високата му цена, което се дължи на скъпия хардуер необходим да работи оптимално. Тайванският производител вече работи над наследник на очилата, който ще предложи няколко интересни подобрения, в сравнение с HTC Vive. Най-интересната им характеристика е, че не изискват допълнителен смартфон или компютър, за да функционират, предаде PhoneArena.   Предстоящото устройство се очаква да бъде представено официално с името Vive Focus. Oт компанията вече подадоха молба за патентоване на тази търговска марка пред Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз. Информация, която допълнително потвърждава, че именно така ще се казва предстоящото устройство на НТC. Новите очила ще могат да работят самостоятелно без нуждата от допълнително устройство, което със сигурност ще се хареса на много потребители.   Oчаква се HTC Vive Focus да работят със Snapdragon 835 процесора на Qualcomm, който се използва във водещите смартфони с Android през 2017г. Много е вероятно да разберем повече детайли за новите VR очила по време на премиерата на Pixel 2 смартфоните на 4 октомври. Единият модел е произведен от HTC и се очаква тогава да научим какви спецификации ще отличават новото устройство. Предстои да видим дали HTC Vive Focus може да е по-евтин от своя предшественик.   Вижте каква е разликата между добавената реалност и виртуалната реалност
Intel WiGig
Технологията Intel WiGig ще е предназначена само за джаджите с виртуална реалност
Технологията Intel WiGig ще е предназначена само за джаджите с виртуална реалност
WiGig е името на технология, която се разработва от WI-Fi Alliance с идеята да ни позволи да използваме много по-бърз Wi-Fi. Бъдещето на стандарта в сферата на джаджите с Интернет на нещата, обаче е поставено на карта. Един от най-големите партньори на WiGig, a именно INel обявиха, че планират да спрат да разработват чипове и контролери за този стандарт. Основната причина за това решение на компанията е липсата на достатъчно интерес от другите производители в индустрията, предаде SlashGear.    Според данните Intel планират да спрат разработването на контролерите Wireless Gigabit 11000 и Tri Band Wireless-AC 18260. Успоредно с това компанията прекратява производството на Wireless Gigabit Antena-M M100041 и Wireless Gigabit Sink W13100. Партньорите на Intel ще могат да поръчат тези компоненти до 29 септември, като производството им се прекратява до края на годината. Все пак компанията ще продължи да осигурява техническа поддръжка до края на жизнения цикъл на своите продукти с WiGig.   Въпросният стандарт осигурява трансфери със скорост от 8Gbps, което е доста по-висока стойност спрямо най-бързите Wi-Fi мрежи. WiGig се отличава с много по-малка латентност, което постига благодарение на неизползвания досега 60GHz спектър. Максималния обхват на действие е 10 метра. Oт Intel смятат, че подобни характеристики превръщат този стандарт в подходящо решение за джаджите с виртуална реалност, тъй като превъзхожда в това отношение Bluetooth и Wi-Fi.   Вижте най-често срещаните проблеми с Wi-Fi сигнала и как да ги решим