Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
41 резултата за видео клипове
YouTube Shorts
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
Платформите за споделяне на кратки видео клипове се радват на голям интерес, заради успеха на приложения като TikTok. Заглавието се превърна в социален феномен, с който трябва да се съобразяват дори най-големите компании. Неслучайно TikTok вече е инсталирало над 1 млрд. пъти за устройствата с Android, което само по себе си е доказателство за световния успех. Съвсем логично популярността на приложението накара и други платформи да обмислят включване на опция за запис и споделяне на кратки видео клипове от смартфоните. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление. По всичко личи, че TikTok ще продължи да бъде толкова успешно, както досега. Съвсем логично това ще засили сериозно конкуренцията на алтернативните приложения. Това важи с пълна сила и за YouTube, които също ще предложат подобна функционалност на своите потребители. Вече ви съобщихме, че YouTube Shots ще е конкурент на TikTok.     Компанията от месеци провежда активни тестове с новата функция, която трябва да се възползват от популярността на кратките видео клипове. Ако се интересувате от възможността да изпробвате YouTube Shorts е добре да знаете, че  бета версията вече е достъпна за ограничен брой потребители. В следващите дни до края на март вероятно повече хора ще могат да изпробват YouTube Shorts от своите акаунти. Функцията е разработена да ни позволи максимално бързо и лесно да създаваме клипове от мобилното приложение на YouTube. Само няколко кликвания са необходимо да заснемем съдържание и да го споделим с любимите си хора. Трбява единствено да изберете "Create" бутона, за да стартирате запис, като добавянето на музика става от "Add Music". Предвидени са допълнителни опции за контрол над скоростта или да зададе времеви период, кога да се стартира и спре видео. Можете да разгледате как изглежда окончателния клип преди да го споделите с хаштага #Shorts в YouTube.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
Google
YouTube добавиха бутон за създаване на 15-секундни клипове
YouTube добавиха бутон за създаване на 15-секундни клипове
Разнообразната колекция от съдържание, която предлага YouTube обещава дълги часове забавление от любимите ни устройства. Колкото повече търсите различни клипове, толкова повече релевантни видео препоръки ще получите от алгоритмите на YouTube. Това е само един от полезните начини да откривате нови и и интересни неща за гледане на теми и жанрове, които ви допадат.Най-популярната видео услуга е сериозен източник на приходи за Google и ключов елемент от рекламната стратегия на компанията. Възстановяването на индустрията от пандемията позволи на YouTube да генерира приходи от $5 млрд. през третото тримесечие на 2020г. Цифрата е подходящо доказателство колко успешен е този продукт за компанията. С оглед казаното дотук не е изненадващо, че Google продължават да експериментират с нови идеи как да подобрят видео платформата. Следващата стъпка от еволюцията на YouTube е интеграцията на бутон, който позволява на потребителите да създават кратки видео клипове с продължителност от 15 секунди, съобщава AndroidPolice.     Taзи функционалност вероятно ви е позната, тъй като е отличителна характеристика на приложения като TIkTok. Заглавието се превърна световен хит и има най-голяма роля за популяризирането на този формат за кратки видео клипове световен мащаб. Включването на бутон за 15-секундни клипове е сериозен ход, с който Google искат да се възползват максимално от огромната аудитория на YouTube. На този етап тестовете са ограничени само за ограничен брой потребители, но няма да е изненада, ако скоро всички потребители имат достъп до новата функционалност. Google също така ще ни позволят да правим кратки клипове без дори да излизаме от прозореца с видео, който гледаме. Необходимо е единствено натискане на съответния бутон.  Добре е да знаете, че във фонов режим ще се стартира музиката или звука от видеото, което гледате. След като спрете да записвате от камерата на смартфона ще има как да редактирате и персонализирате клипа, както и да добавяте други парчета, анотация и описание.   Още от Digital: Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
TikTok
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
ТikTok продължава да подобрява рекорди с впечатляващия трафик, който генерира. Мобилното приложение вече е световен хит с потребителска база, която може да се сравнява с водещи платформи като Facebook. Разработчиците от ByteDance опитват различни концепции, с които да ни накарат да прекарваме повече време в TikTok. Последното нововъведение на мобилното приложение се казва "Learn On TikTok" и както името подсказва представлява секция предназначена да обучава потребителите. Още преди няколко месеца стартира онлайн кампания с хаштаг "LearnOnTikTok", която провокира интереса на някои от премиум авторите на съдържание в TikTok. Сега разбираме, че TikTok доразвиват концепцията с новата Learn секция, която ще предложи разнообразна колекция от "How-To" клипове. Това  не е случайно, тъй като от години най-популярната категория видео в YouTube само именно клиповете, които ви показват как да правите определени неща. Функцията ще е достъпна в горната част на началния екран, където са традиционните раздели "For You" и "Following", което ще улесни откриването на съдържание в новата секция.     За да се стимулира създаването на съдържание в "Learn" секцията е формиран инвестиционен фонд с повече от $50 млн. Тези средства ще бъдат изразходвани специално за промотиране на образовaтелни видео клипове. TikTok също така смятат да привлекат вниманието на учители и представители на образователни институции по цял свят, информира TechCrunch. Компанията ще опита да гарантира максимално качествено съдържание в "Learn" и планира проекти с много известни личности и неправителствени организации. Тепърва ни очакват още изненади, които ще превърнат мобилното приложение в още по-добър източник на атрактивно съдържание. Засега функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, но вероятно скоро TikTok ще я представят за всички профили.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
Adobe Stock
Аdobe Stock предоставя безплатен достъп до хиляди платени снимки и клипове
Аdobe Stock предоставя безплатен достъп до хиляди платени снимки и клипове
Аdobe са добре известно име сред професионалистите, които освен разнообразието от популярни приложения провеждат всяка година специална конференция. Името на събитието е Adobe MAX и има за цел да стимулира потребителите да бъдат още по-креативни и продуктивни в ежедневеито си. Ограниченията свързани с коронавируса през тази година логично промениха първоначалните планове на компанията. Все пак Adobe са измислили много интересен начин как да зарадват своите потребители в трудните времена, които ни предлага новата година досега. За целта компанията е стартирала две нови инициативи, с които да поддържа духа на своите фенове по цял свят по време на пандемията. Една от основните ценности на Adobe е, че всеки човек независимо от своя социален, етнически и политически статус има огромен потенциал, който трябва да се развива ежедневно. Именно заради това Adobe опитват да направят своите впечатляващи технологии максимално полезни и достъпни за всички потребители по цял свят, съобщава TechRadar.     Двете инициативни на компанията целят да демократизират творчеството и да предложат още повече начини на артистите да бъдат пълноценни в своите проекти. Adobe Stock ще предложи специална селекция от над 70 хил. изображения, видео, илюстрации, шаблони, 3D анимации, вектори и други подобно съдържание безплатно на потребителите. Колекцията е специално подбрана от самите артисти, като съдържанието обхваща популярни теми и също така ще гарантира срества за подкрепа на тяхната работа. Уникалното предложение ще позволи на всеки от нас да извлече максимума от Adobe Stock. Така например ще могат да филтрират съдържание с Copy Space, Colour, Depth of Field и други параметри. Ъплоудването на ваша снимка или видео ще показва материали, които имат сходно съдържание и вече се хостват от други потребители в Adobe Stock. Компанията е създала и нов фонд Artist Development Fund за подкрепа на артисти по цял свят, който ще има пъровначален капитал от $500 хил.   Още от Digital: Най-добрите безплатни онлайн алтернативи на Adobe Photoshop
как да
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Консумацията на онлайн видео расте постоянно. Увеличава се както продължителността на клиповете, така и качеството им. Резултатът е и по-голям обем на файловете. Това ги прави по-трудни за споделяне, но има и решение. PCWorld дава няколко съвета как да направим това.   Как да споделяме видео през Android   Можем да използваме основното приложение за галерията на телефона. В Samsung например то се казва Gallery, но в повечето места може да е Photos или Google Photos. Трябва да намерим видеото в приложението за снимките. Натискаме и задържаме...
технологични новини
Какво се случи в технологичния свят на 9 юни (Видео)
Какво се случи в технологичния свят на 9 юни (Видео)
Най-интересните тхнологични новини, които ще научите днес.
GoPro
Ето как GoPro ще ни забавляват по време на пандемията с коронавирус
Ето как GoPro ще ни забавляват по време на пандемията с коронавирус
GoPro е най-популярният производител на екшън камери в света, която има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Компанията също се присъедини към много друго технологични брандове, за да ни забавляват максимално по време на кризата с коронавирус. GoPro смятат, че социалната изолация може да бъде много по-интересна, ако притежавате тяхно устройство, докато сте под домашна карантина. Именно заради това компанията се стартира интересна инициатива, с който подканват всички свои потребители да проявят своята креативност и да станат част от #HomePro Challenge, съобщава TechRadar.   Kакто името подсказва това предизвикателство е за всеки потребител, който скучае вкъщи докато се изолира от останалия свят заради пандемията от COVID-19. Изискването е да създадете кратко видео, с което да покажете ситуацията в дома си по оригинален и атрактивен начин. Може да се включи всеки желаещ, който създаде подобен клип и се присъедини към #HomePro Challenge. За да позволят на повече хора да участват от GoPro са "отворили" предизвикателството за видео заснето от смартфон с Android или iOS. Eдинственото изискване е да го качите с мобилното приложение на GoPro за двете платформи.     Самият конкурс ще се провежда до 30 април, като при повече интерес съществува възможност компанията да удължи този срок. Всеки ден ще бъдат избирани по пет клипа заснети от потребители от целия свят, които ще получат много приятни награди. Победителите ще могат да изберат или HERO8 Black или MAX 360 камера, както и безплатен абонамент за GoPro PLUS за период от пет години. Всъщност това са два атрактивни продукта, които са насочени към съвсем различни аудитории, тъй като MAX 360 предлага опция за запис на 360-градусови клипове, докато HERO8 Black е стандартна екшън камера.   Желаещите могат да участват като ъплоудват желаното видео с хаштаг #HomePro Challenge в популярни платформи в интернет като YouTube, Facebook и TikTok.Изборът на приложението на GoPro не е случаен, тъй като предлага разнообразни възможности за допълнително редактиране и монтиране на клиповете. Настоящата инициатива на GoPro е едновременно забавна, но и свързана с доста добри награди за печелившите. Все пак инициативата #HomePro Challenge е и атрактивен начин за компанията да популяризира допълнително своите продукти сред потребителите по цял свят.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
класация
Ето кои са най-популярните музикални клипове в Youtube за 2019г
Ето кои са най-популярните музикални клипове в Youtube за 2019г
В края на всяка година Google прави класация в която показва кои са най-гледаните музикални видео клипове в Youtube. Настоящата 2019 година не прави изключение и тук ще споделим с вас какви са участниците в класацията на най-популярната платформа за видео споделяне в света. Класацията е в две категории, като забележете къде се позицират в тях хитовете на Daddy Yankee & Snow и Shawn Mendes, Camila Cabello. Разместването е интересно.  Даваме заглавията на клиповете, така както са публикувани от авторите им в Youtube.
Google Photos
Google Photos вече поддържа Pinch-To-Zoom функция за видео клипове
Google Photos вече поддържа Pinch-To-Zoom функция за видео клипове
Google Photos е услуга, която предлага разнообразие от функционалности, с които да съхранявате, управлявате и споделяте снимки от мобилните устройства. Всеки регистриран акаунт в Google получава безплатно пространство за съхранение в платформата. Все пак е важно да знаете за съществените промени в приложението, които влизат в сила на 1 юни 2021г. Новата стратегия няма да повлияе на разработката на Google Photos, като компанията активно актуализира профилните ни с нови функции и възможности. От AndroidPolice ни съобщават за любопитни подобрения в последния ъпдейт на приложението за Android. Ако сте потребител, който обича да запазва и гледа много клипове със сигурност ще сте доволни от новостите в мобилното приложение. Гледането на видео ще е още по-забавна и приятна задача, чрез интеграцията на "Double-Tap" и "Pinch-To-Zoom" функционалности в Google Photos. По този начин например ще можете да кликнете два пъти върху даден клип, за да мащабирате. Плъзгането на пръста върху екрана е подходящо да разгледате в детайли самия кадър.     Най-голяма полза от новите функции в Google Photos ще имат потребителите, чиито смартфони поддържа опция за запис на 4K видео. Снимането с тази висока резолюция позволява да се уловят много повече детайли в самия клип. Използването на "Double-Tap" и "Pinch-To-Zoom" е подходящо да зуумнете и разгледате заснетите обекти с едно движение на дисплея. Досега това бе възможно от iOS версията на Google Photos, но тестовете на Google с оптимизацията за Android са във финална фаза. Едва ли ще е необходимо повече време от няколко седмици, за да може всички потребители да могат да изпробват подобренията в Google Photos.   Още от Digital: Как да изтеглите колекцията си от снимки в Google Photos
TikTok
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
От началото на пандемията досега доста представители на бизнеса трябваше да се примирят със спад в приходите и да отложат премиери на предстоящи продукти. През първата половина на годината имаше и доста сериозен хаос с доставките на компоненти, което се отрази дори на брандове като Samsung и Apple. Все пак има някои компании и услуги, които могат да се похвалят, че дори станаха по-популярни в контекста на COVID-19 кризата.Един от примерите е приложението Zoom, което продължава да доминира сегмента на приложенията за видеоконференция. Другият пример за впечатляващ успех по време на пандемията е TikTok. Заглавието на ByteDance се превърна в абсолютен хит и въпреки забраната да се използва в някои страни продължава да оглавява класациите при мобилното устройство. TikTok се радва на голяма популярност сред най-младата аудитория, предоставяйки удобен начин за създаване и качване на кратки клипове с продължителност до 60 секунди. Няма как да не сте виждали клипове с логото на TIkTok качени и в други социални мрежи.     Разработчиците на мобилните приложения експериментират с различни идеи как да ни накарат да бъдем по-активни в своите профили. Именно заради това ByteDance виждат потенциал в идеята да увеличат максималната продължителност на клиповете в TikTok. По този начин авторите на съдържание ще разполагат с още повече възможности да създавате интересни клипове и да привличат аудитория. Според информация на CNet вече се тества опция за качване на видео в TikTok с дължина до 180 секунди. Това е при пъти повече от настоящото ограничение. Някои потребителите вече могат да се възползват от триминутните клипове в TikTok. В момента хората, които искат да качат по-дълго видео трябва да го направят на няколко отделни части. Много хора, обаче не са доволни от този начин на разделяне на видеото на по-малки части. Новата функция ще предложи решение на този проблем. Все още няма официално потвърждение от ByteDance колко време ще продължат тестовете и кога можем да очакваме 3-минутните клипове да са достъпни за всички.     Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
YouTube
Google улесняват навигацията в YouTube от смартфоните с подобрен видео плейър
Google улесняват навигацията в YouTube от смартфоните с подобрен видео плейър
Гледането на мултимедия от смартфоните e подходящ начин да се забавляваме, докато сме в движение. YouTube е една от най-подходящите услуги с внушителна колекция от разнообразни клипове, интервюта и документални филми. Moбилното приложение има лесен за използване интерфейс, с който бързо да управлявате любимото съдържание от смартфоните. Google са готови с нова актуализация, която включва още няколко подобрения във вградения видео плейър на YouTube. След като ъпдейтнете ще забележите, че е променена позицията на някои елементи, но също така ще имате достъп до повече функции. Една от най-интересните функции се казва Video Chapters и е създадена да улесни превключването към отделни части на видеото, съобщава TechCrunch. Вместо да използвате ръчно слайдера и да достигнете до желания от вас момент ще има по-интелигентна система за разделяне на съдържанието. Авторите ще добавят собствени глави и секции на видео материалите, с които по-лесно да откриете или стартирате конкретна част от клиповете в YouTube.     Разделянето на клиповете на секции става изцяло на базата на информацията, която авторите публикуват и предлага още по-прецизен начин да управлявате колекцията си от съдържание. Google разширяват възможностите на функцията и с добавянето на списък с всички раздели на дадено видео, както и кратко описание на всяка секция. За да видите тези данни трябва да кликнете върху името на съответната секция в плейъра и изберете онази част от клипа, която искате да гледате. По този начин се подобрява още повече навигацията в мобилната версия на YouTube. Oптимизациите на видео плейъра включват и нова позиция на Auto-Play бутона, която го прави по-удобен за натискане. Новата версия включва и повече жестови команди,с които да навигирате видео клиповете в YouTube от устройствата с Android.   Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
TIkTok
TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
Потребителите на TikTok продължават да бъдат доста активни и прекарват все повече време в своите профили. Заглавието продължава да подобрява рекорди в App Store и Google Play. Разработчиците от ByteDance се опитват да актуализират приложението с нови функции, за да го направят дори още по-атрактивно за потребителите. Невероятната популярност на TiкTok дори накара Facebook и услуги като Netflix да обърнат специално внимание на неговия успех особено сред най-младата аудитория. При всички положения TikTok ще продължи да бъде предпочитан избор за милиони потребители.  Именно заради това ByteDance искат да ни стимулират да създаване повече оригинално съдържание в мобилното приложениe. За да го направят се стартира специален фонд с името "Creator Fund", който първоначално ще има бюджет в размер на $200 млн., съобщава Mashable. Все още няма конкретна информация как ще бъдат изразходени тези средства, но вероятно скоро ще научим повече детайли за плановете на TiTok.     В момента е много трудно за автор на съдържание да генерира приходи от своите креативни идеи и от популярността на клиповете в платформата. Една от малкото възможности е да си партнират с брандове на трети страни, което не е подходящо решение за доста хора.  Създаването на специален фонд е добра идея на ByteDance, която може да стимулира публикуването на по-качествено съдържание в профилите. За сравнение например собствениците на акаунти в YouTube получават процент от рекламите, за да монетиризрат своите видео материали.  Необходимо е потребителите да имат навършени 18 години и да се следват от конкретен брой последователи, ако искат да се възползват от новата идея на TikTok. Тепърва ще бъде публикувана повече информация за целия процес. Онлайн записването ще стартира през август, като видео съдържанието е необходимо да спазва правилата за ъплоуд в платформата. Изглежда, че авторите на клипове в TikTok скоро ще имат още един стимул да качват повече мултимедия в акаунтите си.   Още от Digital: Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
YouTube
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на практика популяризира тази функционалност.  В момента това е лимита по подразбиране за запис на съдържание в приложението, което важи и за Instagram Reels. Това също е функция, която се разработва с идеята да бъде директен конкурент на TikTok. Google потвърдиха за тестовете, които все още са достъпни за ограничен брой хора, като в профилите им е добавен нов бутон "Create A Video", с който да започнат запис на 15-секунден клип от мобилната версия на  YouTube, съобщава TechCrunch.     Ако задържите бутона ще стартирaте записа, а след като го пуснете ще спрете видеото. За да направите видео, което е по-дълго трябва да използвате друго приложение на смартфоните, а след това да го ъплоуднете в YouTube. Очаква се също компанията да предложи разнообразни функции, като филтри, ефекти, AR анимации, музикален фон, бутони за промяна на скоростта на клиповете и др. Google смятат, че този формат има потенциал да провокира вниманието на потребителите.  Настоящите тестове имат за цел да показват дали 15-секундните клипове са подходящо решение, с което да ни улеснят в откриването, споделянето и взаимодействието с повече видео съдържание в акaунтите. Засега не разполагаме с повече информация за тестовете и респективно как YouTube ще опитат да разграничат предстоящи си продукт от ТikTok.  При всички положения компанията ще разчита на обратната връзка със своите потребители, за да превърне идеята в атрактивна възможност за забавление за милиони потребители. Първоначално функцията ще е достъпна само за смартфони.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
трикове в YouTube
5 начина да гледаме YouTube клипове заедно с приятели от дистанция
5 начина да гледаме YouTube клипове заедно с приятели от дистанция
Препоръките за социална дистанция заради коронавируса продължават да са активни. Затова доста хора все още не могат да се срещат с приятелите си. Но това не означава, че не могат да прекарват време заедно, макар и от разстояние. MakeUseOf например ни показва пет начина как може да гледаме клипове от YouTube едновременно с приятели от дистанция и всичко да е синхронизирано. Нужни са само някои приложения.   Squad Това е едно от най-добрите и съответно популярни приложения за тази цел. То има версия за компютър, Android и iOS. Дори не се изисква регистрация....
YouTube
Kак да настроим YouTube да стартира автоматично видео клиповете
Kак да настроим YouTube да стартира автоматично видео клиповете
YouTube е подходяща онлайн дестинация за потребителите, особено когато сме в движение или на дълго пътуване. Видео платформата обещава дълги часове забавление с разнообразната колекция от съдържание.   Едно от досадните неща, които могат да ви се случат е да не се стартира aвтоматично следващия клип в YouTube. Няма да се налага ръчно да сменяте видеото, тъй като можете лесно да активирате отново функцията.   Eто как да  го направите, според BusinessInsider.   Как да активирате "Аutoplay" функцията в YouTube от десктопа 1. Заредете "youtube.com" в любимия си браузър. 2. Изберете желаното от вас видео и го стартирайте. 3. Натиснете "Settings" бутона във видео плейъра. 4. От менюто преместете слайдера до "Autoplay". 5. Ако бутона е в червен цвят значи сте стартирали функцията.     Как да активирате "Аutoplay" функцията в YouTube oт смартфона 1.  Стартирайте приложението на YouTube за Android или iOS. 2. Кликнете върху "Play" бутона, за да стартирате видео. 3.  Скролнете до "Up Next" секцията под самия клип. 4. Преместете слайдера до "Аutoplay". 5. Aко този компонент е в син цвят, значи сте стартирали функцията.     Oще от Digital: 5 лесни начина за споделяне на YouTube видеоклипове
Google
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google Search предлага разнообразни възможности да откривате съдържание в интернет, независимо дали става въпрос за текст, снимки, клипове, подкасти и др. Търсачката разполага с множество функции, с които да персоналите заявката ви, за да откриете много бързо, каквото желаете. Популярността на смартфоните ги превърна в основно средство за достъп до интернет, игри, работа с мобилни приложения и гледане на мултимедия.   Компанията иска да ни предостави по-ефективен начин да откриваме любимите си моменти в самите видео клипове, които отваряме. Това ще е възможно много скоро благодарение на нова функция, която допълнително ще подобрява работата на търсачката. Следващият път, когато въведете заявка за търсене на "How-To" видео, интервю с популярна личност или документален филм ще виждате линкове към специфични моменти от видеото.     Авторите на съдържание ще трябва да определят сами кои са най-важните моменти от клиповете, които споделят в интернет, съобщава AndroidHeadlines. Така всеки от нас ще може по-удобно да преглежда видеото и респективно да открие конкретната част от него, която търси. Функцията вече се разпространява, но ще е необходимо време преди авторите да оптимизират своето съдържание и да предоставят линкове към най-интересните моменти в клиповете,   Още от Digital: Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
DMCA.com Protection Status