Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
39 резултата за българия
гъвкави смартфони
Най-интересните функции в гъвкавия смартфон Samsung Galaxy Z Fold2 - цена и наличност в България
Най-интересните функции в гъвкавия смартфон Samsung Galaxy Z Fold2 - цена и наличност в България
Samsung Galaxy Z Fold2 е следващото поколение гъвкави смартфони на компанията. Оборудван с оптимизации и изключителни иновации, Galaxy Z Fold2 предлага ново потребителско изживяване за любителите на технологиите. С още по-голям екран на капака и огромен основен екран, Galaxy Z Fold2 съчетава стабилен дизайн и изкусна изработка с интуитивни нови функционалности за уникално мобилно изживяване, като осигурява разнообразието, което ежедневието изисква. Нов дизайн Galaxy Z Fold2 съчетава дързък дизайн и последните инженерни постижения, за да се чувстваш уверен, докато го ползваш...
любопитно
Как работи ескалаторът и къде е бил монтиран първият в България (Видео)
Как работи ескалаторът и къде е бил монтиран първият в България (Видео)
Знаете ли къде в България е бил монтиран първият ескалатор? Както се и предполага, той се е намирал в столицата София. Много хора биха заложили на култовата и към днешна дата сграда на Националният Дворец на Културата (НДК), в който има доста ескалатори и е бил най-технологичната постройка за времето си. Но не, отговорът е друг.
смарт часовници
Huawei Watch GT 2e вече се продава в България за 349лв.
Huawei Watch GT 2e вече се продава в България за 349лв.
Новият представител на успешната Watch GT серия на Huawei, свежият Huawei WATCH GT 2e, вече е достъпен на българския пазар. В ДНК на смарт часовника е заложена мотивацията за по-активен и здравословен начин на живот. Huawei WATCH GT 2e може да проследи 100 различни режима за тренировка, сред които както традиционни, така и по-модерни спортни практики.   От световната си премиера в края на март до днес, WATCH GT 2e вече спечели множество международни медийни награди, които го отличават и препоръчват заради изключителната издръжливост на батерията, атрактивния спортен...
класация
Знаете ли, че: България е в Топ 10 на страните с най-бърз мобилен интернет в света
Знаете ли, че: България е в Топ 10 на страните с най-бърз мобилен интернет в света
Това всъщност не е нещо изненадващо, защото от доста време насам, страната ни е известна с високата скорост и качеството на интернета си. Това със сигурност са оценили тези от вас, които са пътували до Африка, Латинска Америка, че дори и на различни места в Европа, включително в Русия, където интернетът е доста по-слаб от нашия.
България
България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
Все повече хора пазаруват онлайн, като за някои това може дори да се нарече хоби. Купуването на стоки от интернет е бързо, удобно и в повечето случаи изисква няколко клипвания. Популярни платформи като PayPal също са важен елемент от целия процес, тъй като гарантират сигурността на паричните трансфери. Мобилните устройства са друг важен елемент, който кара повече хода да използват услуги за онлайн шопинг в ежедневието си. Европейските граждани също са доста активни в пазаруването в интернет. Данни от последния доклад на Eurostat разкрива интересни детайли за навиците на потребителите сред държавите-членки на ЕС. Имайте предвид, че проучването обхваща календарната 2019г. Според информацията 60% от европейските граждани са извършили по една покупка през интернет през миналата година, което е ръст от 4% с резултатите преди 2018г. Тази стойност, обаче се е удвоила от 2009г. досега. Еurostat твърдят, че 61% от мъжете в ЕС пазаруват от интернет, докато при дамите тази стойност е 59%.     Забелязва се увеличение в активността на гражданите от всички възрастови групи между 16 и 54 години сред държавите-членки. Все пак не е изненадващо, че най-много пазаруват хората в категорията между 25 и 34 години. Техния брой достига до 79% през 2019г., според Eurostat. Другата най-активна категория обхваща най-младите потребители на възраст между 16 и 24 години, като 73% от тях пазаруват онлайн. От проучването разбираме още. че 22% от българите са купували стоки от интернет през последните 12 месеца. Така нашата държава заема последното място в ЕС по този показател. Активността на потребителите е била 18% през 2017г., а след това се увеличава до 21% през 2018г. За сравнение преди десет години едва 5% от българите са пазарували в интернет. Eurostat твърдят още, че страните, в които потребителите са най-активни са Дания, Швеция и Холандяи, където 84%, 82% и 81% от населението са купували стоки онлайн. Германия е на четвърта позиция със 79%, като първите пет се допълват от Финландия със 68%. Прави впечатление, че някои от най-богатите държави оглавяват класацията на Eurostat, което е логично с оглед на по-високата им покупателна способност. Трендовете за нашата страна са на минимално увеличение на годишна база, което се очаква да продължи и през 2020г.   Oще от Digital: Как да премахнете дебитната или кредитната си карта от услугата PayPal
икономика
Ще сложи ли край COVID - 19 на офисите с много служители на едно място
Ще сложи ли край COVID - 19 на офисите с много служители на едно място
Редица изследвания показват, че повечето хора които работят от вкъщи са много по-съсредоточени в работата си и са по-продуктивни, в сравнение с работата в голямо офисно пространство.   
приложения
Какво представлява приложението ViruSafe и как работи
Какво представлява приложението ViruSafe и как работи
Moбилното приложение е разработено безвъзмездно от пет частни компании, които за по-малко от две седмици са успели да съберат и интегрират наличните данни за разпространението на коронавируса в страната. ViruSafe е отворена платформа, която цели създаването на виртуална картотека със специфична информация за здравното състояние на потребителите. Предоставянето на данните има изцяло доброволен характер. Всеки български гражданин може да въведе ЕГН, информация за хронични заболявания и други здравни показатели в своя профил във ViruSafe. Данните ще се запазват в регистър, който ще е достъпен за личните лекари, институциите и Националния оперативен щаб.     Какво представлява ViruSafe   Приложението има лесен за използване интерфейс, в който се въвеждат данни за потенциални симптоми като температура между 38.5 и 38.8 градуса, отпадналост, суха кашлица, болка в мускулите и др. Личните лекари ще бъдат информирани с имейли за промените в статуса на пациентите и ще трябва да ги верифицират пред здравните власти. По този начин активността на потребителите може да се превърне в ново средство за превенция на коронавирус в страната. Създателите на приложението обещават разнообразна мрежа от интеграции с личните лекари, общините и МВР в актуализирането на базата данни.   ViruSafe също така ще поддържа геоданни, които се синхронизират с централната система и би позволило на властите да подобрят системата за здравно обслужване в отделните региони на страната. Активността на гражданите във ViruSafe и особено на тези, които изпитват проявата на симптоми ще позволи много по-бърза реакция и съответно превенция срещу заразяването. Всички данни ще се съхраняват в системите на Министерството на здравеопазването, което ще подобри координацията между институциите. Приложението ще показва данни са хора, които вече са били заразени, за настоящи случаи, за оздравели пациенти и др.     Как работи ViruSafe   Използването на приложението изисква SMS верификация и ще ви подкани да въведете своите лични данни като възраст, пол, хроничния заболявания, номер на документ за самоличност. Специално меню позволява да добавите повече данин за здравословното си състояние, включително когато изпитвате симптоми на проблем. Онлайн анкетите са съобразени с изискванията на Световната здравна организция (СЗО) и са подходящи за мониторинг на много пациенти. Потребителите ще трябва да отговарят на въпроси свързани с болка в гърдите, кашлица, недостиг на въздух или др. подобен проблем.   ViruSafe предлага още и секция са най-полезните въпроси и отговори свързани с произхода и разпространението на коронавируса. Приложението също така обещава да визуализира информацията споделяна от потребителите в интерактивните карти, които следят COVID-19 в България. Идеята определено е доста атрактивна, тъй като ще има полза за всички страни. От една страна ViruSafe ще улесни самите потребители, като споделят данни с личния лекар онлайн, но от друга ще предостави достъп на властите до здравния статус на повече хора на територията на страната.   Изчаква се верификация от Google Play и App Store, но очакванията са до броени часове ViruSafe да е достъпно за българските потребители. Приложението ще се поддържа и от трите мобилни оператора и можем да се надяваме скоро да се превърне в основно средство за анализ на разпространението на болестта за Националния оперативен щаб.   Oще от Digital: Световната здравна организация (СЗО) ще представи собствено COVID-19 приложение за смартфони
смартфони
Безплатно приложение за Android и iOS позволява лесно да проверим качеството на въздуха в България
Безплатно приложение за Android и iOS позволява лесно да проверим качеството на въздуха в България
Глобалното затопляне и климатичните промени са проблем, чието решаване изисква вниманието и усилията на всеки човек. Само за няколко години ключови параметри на планетата ни станаха жертва на неконтролируемото изпускане на вредни емисии в атмосферата. Най-големите потърпевши са мегаполисите, където замърсяването на въздуха предизвиква плътна покривка от смог, заради огромния брой производствени съоръжения и автомобили на пътя. Българските градове са изправени пред същия проблем.     Следенето на качеството на околния въздух е много по-лесна...
смартфони
Samsung Galaxy A21s вече се продава в България
Samsung Galaxy A21s вече се продава в България
Новият мобилен телефон от Galaxy A серията на Samsung се отличава със завладяващ Инфинити-О дисплей, четворна камера и издръжлива батерия. Като представител на Galaxy A серията на Samsung, A21s е по-достъпен, и е оборудван с най-популярните и използвани технологии. Неслучайно 3 от топ 6 най-продавани Android смартфони през първото тримесечие на 2020 г. в световен мащаб са именно мобилни устройства от семейството на Galaxy A.    Мощна четворна камера  Възможностите и качествата на камерите са сред основните критерии за избор на мобилен телефон. Основната...
бизнес
Какво е VibeMarket и как работи
Какво е VibeMarket и как работи
Mastercard  и финтех компанията myPOS инвестират във VibeMarket - иновативно решение с моментални картови плащания и онлайн поръчки в платформата на Viber
България
 Google разкри колко и къде са се движили хората в България по време на COVID-19
Google разкри колко и къде са се движили хората в България по време на COVID-19
Ако на повечето места четете за подобни статистики, само в глобален мащаб, то тук Digital.bg ще ви покаже нещо доста по-интересно, което засяга вас като българи, защото статистическите данни тук са споделени на база локални данни, събрани от Google на посредством употребата на смартфони на територията на България.
икономика
Как пандемията от COVID-19 ще окаже влияние на бизнеса с Gift карти
Как пандемията от COVID-19 ще окаже влияние на бизнеса с Gift карти
Дали този бизнес модел ще намери приложение и у нас, предстои да разберем в близкото бъдеще. Практиката ни показва, че търговските тенденции и модели на работа, често идват в България с известно закъснение и се нагаждат спрямо особеностите на локалния пазар.  
COVID19
Ще стане ли телемедицината популярна и в България
Ще стане ли телемедицината популярна и в България
Всяко едно посещение при доктор, крие голяма опасност от заразяване с COVID-19. Тук на помощ би дошла телемедицината. По друга форма, която условно можем да наречем телефонна медицина, отдавна някои доктори правят консултации на трудно подвижни пациенти и на такива, които живеят в отдалечени райони.  
Google
Google разкри как се променят навиците на потребителите по време на COVID-19 в България
Google разкри как се променят навиците на потребителите по време на COVID-19 в България
Google вече помагат активно в борбата с разпространението на коронавируса и сега публикуваха интересен доклад, който се казва Community Mobility Maps. Както името подсказва в него се съдържат данни за това как се придвижваме в ситуация на социална изолация. Самите данни са генерирани директно от смартфоните на потребителите и са публично достъпни, за да помогнат на властите с по-специфични данни за поведението на потребителите в цял свят. Направена е съпоставка със същите данни през предходните седмици, за да се придобие по-добра представа за разликите в активността на хората по цял свят.   Всеки един доклад Community Mobility Report е категоризиран на отделни региони и показва времевите промени в съответната локация. Информацията е генерирана анонимно от потребителите, които са активирали Location History функцията на своите смартфони. Това означава сами да са включили следенето на местоположението, което е блокирано по подразбиране в Google акаунтите. На практика технологията използвана за захранване на Google сега е послужила за този интересен доклад. В него има данни за активността на потребителите в 131 страни, сред които и България.   Алгоритмите на компанията са класифицирали данните съобразно шест различни критерия от ежедневната ни активност и това са Търговия на дребно, заведения, кина, музеи, Хранителни стоки и фармация, Паркове и обществени места за отдих, Публичен транспорт и метро, Офиси и работни места и Домове и жилища. Статистическите данни се съпоставят с данните регистрирани от потребителите живеещи в тези райони в същите дни от седмицата изчислени в периода между 3 януари - 6 февруари 2020г. Разликата между тези стойности е отразена в долуизброените резултати на различните градове.     Данните от Community Mobility Report предлагат актуална информация за повече от 20 града в страната. Визуализациите показват трендове в поведението на потребителите от "няколко седмици", като прецизността на калкулациите зависи от персоналните настройки на смартфоните. Google обръщат внимание, че информацията има субективен характер, но въпреки това доклада представлява добър начин да разбере как хората в България се справяме с препоръчаните мерки за социална изолация заради коронавируса. Дори и очертават доста положителни резултати за сегашната ситуация в страната.   Така например се оказва, че в страната са намалели с 66% посещенията в заведения и с 36% до хранителните магазини и аптеките. 32% по-малко хора посещават обществените паркове, а трафика на публичния транспорт е редуциран с 58%. Ето и какви са конкретните резултати от Community Mobility Report за българските градове:       София   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -70% 2. Хранителни стоки и фармация                 -35% 3. Паркове и обществени места за отдих           -42%     4. Публичен транспорт и метро                    -62% 5. Офиси и работни места                       -34% 6. Домове и жилища                            +15%   Пловдив   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -68% 2. Хранителни стоки и фармация                -38% 3. Паркове и обществени места за отдих         -33% 4. Публичен транспорт и метро                  -54% 5. Офиси и работни места                      -29% 6. Домове и жилища                          +12%   Варна   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -72% 2. Хранителни стоки и фармация                -36% 3. Паркове и обществени места за отдих          -54% 4. Публичен транспорт и метро                   -76% 5. Офиси и работни места                      -34% 6. Домове и жилища                           +12%   Бургас   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -65% 2. Хранителни стоки и фармация                -38%  3. Паркове и обществени места за отдих           -40%    4. Публичен транспорт и метро                  -51% 5. Офиси и работни места                     -35% 6. Домове и жиилища                        +11%   Стара Загора   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи   -63% 2. Хранителни стоки и фармация               -38% 3. Паркове и обществени места за отдих        -27% 4. Публичен транспорт и метро                 -10% 5. Офиси и работни места                    -29% 6. Домове и жилища                         +10%   Велико Търново   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -68% 2. Хранителни стоки и фармация                -37% 3. Паркове и обществени места за отдих         -24% 4. Публичен транспорт и метро                  -56% 5. Офиси и работни места                      -28% 6. Домове и жилища                          +13%   Русе   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -58% 2. Хранителни стоки и фармация                 -36% 3. Паркове и обществени места за отдих          -14% 4. Публичен транспорт и метро                   -43% 5. Офиси и работни места                      -25% 6. Домове и жилища                          +11%   Благоевград   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи - 74% 2. Хранителни стоки и фармация                -47%    3. Паркове и обществени места за отдих      -32%   4. Публичен транспорт и метро               -55% 5. Офиси и работни места                   -43% 6. Домове и жилища                       +10%   Шумен   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи   -63% 2. Хранителни стоки и фармация               -29% 3. Паркове и обществени места за отдих        -26% 4. Публичен транспорт и метро                 -70% 5. Офиси и работни места                     -20% 6. Домове и жилища                         +20%   Добрич   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи  -61% 2. Хранителни стоки и фармация              -33% 3. Паркове и обществени места за отдих       -38% 4. Публичен транспорт и метро                няма данни  5. Офиси и работни места                    -19% 6. Домове и жилища                        +18%   Габрово   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи  -61% 2. Хранителни стоки и фармация              -34% 3. Паркове и обществени места за отдих        -16% 4. Публичен транспорт и метро                няма данни 5. Офиси и работни места                   -17% 6. Домове и жилища                       +17%     Хасково   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи   - 66% 2. Хранителни стоки и фармация               -43% 3. Паркове и обществени места за отдих        -14% 4. Публичен транспорт и метро                 -67% 5. Офиси и работни места                     -27% 6. Домове и жилища                         +13%   Ямбол   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи   -58% 2. Хранителни стоки и фармация               -44% 3. Паркове и обществени места за отдих        -42% 4. Публичен транспорт и метро                 няма данни 5. Офиси и работни места                    -20% 6. Домове и жилища                        +14%   Кърджали   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи  -71% 2. Хранителни стоки и фармация              -48% 3. Паркове и обществени места за отдих       -27% 4. Публичен транспорт и метро                -76% 5. Офиси и работни места                   -39% 6. Домове и жилища                        +12%   Кюстендил   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи  -57% 2. Хранителни стоки и фармация              -39% 3. Паркове и обществени места за отдих       -35% 4. Публичен транспорт и метро                -46% 5. Офиси и работни места                   -24% 6. Домове и жилища                       +19%   Ловеч   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи   -64% 2. Хранителни стоки и фармация              -32% 3. Паркове и обществени места за отдих        -16% 4. Публичен транспорт и метро               няма данни 5. Офиси и работни места                    -21% 6. Домове и жилища                         +18%   Монтана   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -41% 2. Хранителни стоки и фармация                -37% 3. Паркове и обществени места за отдих          -18% 4. Публичен транспорт и метро                   -58% 5. Офиси и работни места                      -13% 6. Домове и жилища                          +11%   Пазарджик   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -68% 2. Хранителни стоки и фармация                -38% 3. Паркове и обществени места за отдих          -29% 4. Публичен транспорт и метро                  -69% 5. Офиси и работни места                      -32% 6. Домове и жилища                          +13%   Перник   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -58% 2. Хранителни стоки и фармация                 -31% 3. Паркове и обществени места за отдих          -37% 4. Публичен транспорт и метро                няма данни 5. Офиси и работни места                     -21% 6. Домове и жилища                         +21%   Плевен   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -64% 2. Хранителни стоки и фармация                  -37% 3. Паркове и обществени места за отдих           -16% 4. Публичен транспорт и метро                   няма данни 5. Офиси и работни места                       -22% 6. Домове и жилища                           +14%   Разград   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -48% 2. Хранителни стоки и фармация                -66% 3. Паркове и обществени места за отдих         няма данни 4. Публичен транспорт и метро                  няма данни 5. Офиси и работни места                      -10% 6. Домове и жилища                           +11%   Силистра   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -37% 2. Хранителни стоки и фармация                -23% 3. Паркове и обществени места за отдих        няма данни 4. Публичен транспорт и метро                 няма данни 5. Офиси и работни места                       -12%  6. Домове и жилища                          -3%   Сливен   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи      -61% 2. Хранителни стоки и фармация                  –36% 3. Паркове и обществени места за отдих            –40% 4. Публичен транспорт и метро                    –51% 5. Офиси и работни места                       -25% 6. Домове и жилища                            +19%     Смолян   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи      -66% 2. Хранителни стоки и фармация                  -59% 3. Паркове и обществени места за отдих            -42% 4. Публичен транспорт и метро                    няма данни 5. Офиси и работни места                        -41% 6. Домове и жилища                             +2%   Търговище   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи    -63% 2. Хранителни стоки и фармация               -31% 3. Паркове и обществени места за отдих           няма данни 4. Публичен транспорт и метро                  няма данни 5. Офиси и работни места                     -19% 6. Домове и жилища                          +2%   Видин   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -59% 2. Хранителни стоки и фармация                 -29% 3. Паркове и обществени места за отдих           няма данни 4. Публичен транспорт и метро                    няма данни 5. Офиси и работни места                       -25% 6. Домове и жилища                            няма данни   Враца   1. Търговия на дребно, заведения, кина, музеи     -53% 2. Хранителни стоки и фармация                 -31% 3. Паркове и обществени места за отдих           -3% 4. Публичен транспорт и метро                    -49% 5. Офиси и работни места                       -18% 6. Домове и жилища                            +21%     Oще от Digital: COVID-19 може да промени социалните ни навици за много дълго време
България
Заради кризата с Коронавирус - А1, Виваком и Теленор подаряват на своите абонати безплатни разговори, мобилен интернет и др.
Заради кризата с Коронавирус - А1, Виваком и Теленор подаряват на своите абонати безплатни разговори, мобилен интернет и др.
За да могат повече хора да работят от вкъщи и да имат повече възможности за забавление, редица доставчици на телевизия увеличиха безплатно телевизионните си канали. Същата практика има и при родните телеком, като при тях потребителите получават още безплатни пакети с разговори и мобилен интернет. Ето какви са бонусите при при трите родни телекома и как да се възползваме от тях.  
Google
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Краят на календарната година е подходящ момент да си припомним вълнуващите неща, които ни се случиха през последните 12 месеца. Началото на 2019г. ще ни предостави възможността със свежи сили да продължим да преследваме мечтите си. Google обяви резултатите от „2019 година на търсене“, класация на най-често търсените термини, която представя уникална перспектива върху важните моменти и тенденции от изминалата година.   Избори и здравни кризи занимаваха съзнанието на българина през 2019 година. Неслучайно сред най-търсените термини в...
DMCA.com Protection Status