Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
12 резултата за брандове
бизнес
6 големи компании, които са собственост на фамилии
6 големи компании, които са собственост на фамилии
Според Джордж Сантаяна, американски философ и писател, семейството е едно от чудесата на природата. Семейството е нашата сила! И колкото по-рано го осъзнаем, толкова по-бързо ще се радваме на това богатство. Дори в истинския смисъл на думата. От Business Insider представят на внманието ни 6 големи компании, които всъщност са семеен бизнес.   Nike Компанията Nike е собстеност на семейство Найт. Компанията е основана през 1964 година от Фил Найт, заедно с Бил Бауърман. Синът на Фил Найт, Травис Найт, бил назначен в борда на директорите през 2015 г. Днес Nike се оценява на 110,3 милиарда долара, с около 35,26 милиарда долара печалба годишно от продажби.   Mars Компанията Mars е семеен бизнес през цялата си 107 годишна история. Mars изобретява популярните бонбонки M&Ms, от които всеки ден се произвеждат 400 милиона. Франк Марс започва да произвежда и продава домашно приготвени сладкарски бонбони през 1911 година. Днес компанията е известна с шоколадите си  Mars, Snickers, M&Ms и др. Бизнесът на компанията постепенно се е развил и сега предлага Wrigley дъвки, Uncle Ben's ориза и храната за домашни любимци Eukanuba. През 2017 година Mars регистрира 35 милиарда долара приходи.   Hallmark Cards Hallmark Cards стартира през 1910 година и е най-големият производител на поздравителни картички в Съединените щати. Hallmark Cards е създадена от Джоус Клуд Хол, а днес компанията се управлява от двамата му внука. Hallmark прави около 4 милиарда долара годишно, а американците купуват повече от 6,5 милиарда картички годишно.   Hearst Corporation Hearst Corporation е собственост на семейство Хърст. Компанията е създадена през 1887 година, а днес издава над 300 списания, между които и Cosmopolitan. Hearst стартира с един вестник – San Francisco Examiner, а днес е една от най-известните медийни компании в света. Hearst вече обхваща 360 фирми в над 150 държави, с 20 000 служители. Уилям Р. Хърст III, внукът на Уилям Рандолф Хърст, сега управлява Hearst Corporation, а богатството на компанията е оценено на 28 милиарда долара.   LG От основаването си насам, LG е била управлявана от четири поколения на един и същ род.  LG е основана през 1947 година от Ку Ин-Хой и се предава на сина му, а след това на внука му Ку Бон-Му. Когато Бон-Му почина, той остави компанията на осиновения си син.   Dell Компанията е създадена през 1984 година от Майкъл Дел. През 1992 година става най-младият главен изпълнителен директор, чиято компания е включена в списъка на Fortune 500. Тогава той е бил само 27 годишен. Днес, на 53-годишна възраст, Dell все още управлява компанията. Компанията е оценена на стойност около 57 милиарда долара.   Вижте как са започнали най-големите технологични компании  
смартфони
Най-продаваните смартфони на всички времена
Най-продаваните смартфони на всички времена
Днес хората купуват телефони, повече от всякога, но все още намирането на най-добрия модел за нас е трудна задача. Всеки има свое виждане за това как трябва да изглежда и работи неговия смартфон. Но въпреки това има модели, които стават изключително популярни, тъй като се харесват от голяма част от потребителите.   От Android Authority са събрали най-популярните телефони на всички времена. Ето кои са те:   iPhone 6 и iPhone 6 Plus – 220 милиона Най-успешният смартфон на всички времена е iPhone 6, а iPhone 6 Plus беше първият смартфон с голям дисплей на компанията. Размерът на екрана определено не беше голям по стандартите на Android, само 5,5 инча, но телефонът даде на феновете на Apple голямо извинение да си купят нов телефон.     Nokia 5230 – 150 милиона Може би най-голямата изненада е попадането на Nokia 5230 в този списък, при това на второ място. Този телефон определено никога не се е смятал за смартфон в модерния смисъл на думата, той дори не поддържа Wi-Fi връзка, а се продава много по-добре от други модели телефони. Nokia 5230 беше пуснат през 2009 година и работеше с операционната система на компанията Symbian OS.     Galaxy S4 – 80 милиона Galaxy S4 от 2013 година се отличаваше с добър хардуер, мощен набор от функции, както и с впечатляващи софтуерни възможности, а това са все причини, поради които телефоните с марка Samsung Galaxy да са най-големият съперник на iPhone.     iPhone 7 и iPhone 7 Plus – 78 милиона IP рейтинга за водоустойчивост, по-големите опции за съхранение и по-голямата батерия очевидно се оказаха достатъчно основателни причини тези телефони да се радват на изключителен успех.     Galaxy S3 / iPhone 5 – 70 милиона От Samsung Galaxy S3 и от iPhone 5 са били продадени по около 70 милиона устройтства. И двамата телефона бяха пуснати през 2012 година, но за съжаление цифрите за продажбите са закръглени до най-близкия милион, което прави възможно всеки от тези два модела да е изпреварил другия.     Вижте три иновации при смартфоните, които ще доминират и през 2018г.
LG
5 любопитни факта за LG, които може би не знаете
5 любопитни факта за LG, които може би не знаете
Познатата на всички ни корейска компания за електроника LG, има интересна история и за нея може да се разкажат много любопитни неща. Знаехте ли, например, че освен с електроника, компанията се занимава с производство на химикали, телекомуникации, и развива дейността си в над 80 страни по света?   Ако искате да научите още факти за LG, разгледайте информацията на Android Pit.   1.  Какво означава името на LG? Ако сте имали LG смартфон през последните години, може би сте открили, че LG е свързано с израза: "Life's Good!". Но това е само девиз, а не е значението на LG. Истинският смисъл на съкращението “LG” е “Lucky Goldstar” (“Щастлива златна звезда”). Звучи доста азиатско, нали? LG също смятат така, ето защо избират за останалата част от света LG да е “Life's Good!”.   Преди компанията да получи името си LG, тя е продавала домакински стоки под марката Lucky и електроника под марката Goldstar. Днес тези имена са обединени в LG.   2. Силно съперничество със Samsung В останалата част на света това не винаги е ясно, но в Южна Корея, дом на двете компании, конкуренцията между двете марки е ожесточена. Стигнало се е дори до няколко съдебни процеси – за кражба на корпоративни тайни, за шпионаж и всичко останало, което можете да си представите в корпоративния свят. Съперничеството е толкова голямо, че дори служителите на двете компании избягват да се срещат помежду си.   По-интересното е, че основателят на Samsung, Лий Бюнг Чул и основателят на LG, Ку Ин-Хой, са роднини и дори са учили в едно училище. Освен това, те стартират заедно телевизионна мрежа.  Когато обаче, Бен Чол основава собствена компания, която се конкурира с LG, приятелството между двамата е разрушено. Войната слага край на едно приятелство, но води до чудовищна еволюция и за двете компании по онова време.   3. LG стартира като козметична компания Историята, че Nokia е хартиена компания, е известна, но малко хора знаят, че LG започва като козметична компания. Една от ранните силни страни на LG е химическата промишленост, а компанията започва да произвежда кремове за лице през 1947 година. Към днешна дата трите основни акцента на компанията са електроника, телекомуникации и химикали.   4. Един от най-продаваните телефони на компанията е LG Chocolate През 2005 година от LG Chocolate бяха продадени 15 милиона бройки. Това не е нищо в сравнение с 250-те милиона продадени Nokia 1110 през същата година, но все пак е успех. LG Chocolate имаше TFT екран (176x220 пиксела), 128MB вътрешна памет, 1.3MP камера с LED светкавица, Bluetooth 1.2, USB и навигация с поддръжка на WAP 2.0 и xHTML. Батерията можеше да издържи до 6 часа разговори и 200 часа в режим на готовност, устройството използваше собствената система на LG.   5. LG беше първата компания в света, която пусна смартфон с гъвкав дисплей LG беше първата компания в света, която пусна смартфон с гъвкав дисплей. Въпреки че LG G Flex нямаше голям успех, телефона се оказа крайъгълен камък в историята на смартфоните.   Вижте 7 любопитни факти за компютърната мишка
любопитно
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telecom Austria Group (TAG) обяви по-рано днес, че започва ребрандиране на всички свои регионални мобилни оператори под общ флаг. Той се казва А1 и ще засегне телекоми в седем държави, включително и България чрез Мтел. TAG уточнява, че ребрандирането ще бъде поетапно и ще се съобразява с пазарните особености на всяка държава.   Целта на TAG е да се наложи общия бранд като по-голямо и сериозно име. Освен това ще сигнализира на потребителите за единно поведение и пълно потребителско ижвияване, като брандът е гъвкав и може да се съборазява с местните специфики, коментира...
компании
Най-влиятелните брандове през 2017г.
Най-влиятелните брандове през 2017г.
Всяка година американската консултантска компания Brand Finance, представя списък на най-силните и влиятелни компании в света. За 2017 година  списъка вече е известен, като тази година той се оглавява от LEGO.   Koи са останалите компании попаднали в класацията на Brand Finance? Информацията е на анализаторите от Forbes. Техният списък с най-мощните брандове е съставен след оценка на финансовата стойност на съответните компании за 2016 година, като е взето предвид кога тази стойност е подпомогната в най-висока степен от маркетинга.   1. Lego - сила: 92.7; стойност: $ 7,5 милиарда  След като през 2000 година Lego беше близо до фалит, датската компания сега е най-силната в света. Брандът се изкачва до най-високото място в класацията на BrandFinance по ключови показатели като маркетингови  инвестиции, потребителската лоялност, разпознаваемостта по света, промоции, удовлетвореност на служителите, корпоративна  репутация.    2. Google – сила: 92.1; стойност: $ 109,4 милиарда През 2016 година, технологичната компания става най-силният бранд в сектора след покачване на рекламните приходи с 20%. Освен това Google бележат значителен напредък в предлагането на изкуствен интелект и виртуална реалност на потребителите с пускането на Pixel телефоните, Google Home и Daydream VR.   3. Nike – сила: 92.1; стойност: $ 31,7 милиарда 2016 беше трудна година за Nike заради натиска от конкурентите ѝ Under Armour и Adidas. Но Nike успя да се задържи в челните позиции благодарение на самозавързващите се спортни обувки и рекламните ѝ отношения със звезди като Леброн Джеймс и Кристиано Роналдо.   4. Ferrari – сила: 91.9; стойност: $ 6,1 милиарда За Ferrari, 2016 беше годината с най-много продажби на спортните ѝ коли –  8014 автомобила. Печалбите се покачват с 116 ммилиона до 432 млн. долара.   5. Visa – сила: 91.5; стойност: $ 20,6 милиарда Visa бележи 81% ръст на бранд стойността си. През юни 2016 година, компанията приключи сливането си с Visa Europe, което ѝ позволи да постигне по-голям напредък, с по-малко разходи.   6. Disney – сила: 91.3; стойност: $ 34,4 милиарда Disney се спуска надолу в тази класация, въпреки силната си финансова година, защото компанията  имаше изпитания около избора на нов изпълнителен директор. И все пак, компанията откри най-големия в света Дисниленд парк в Шанхай през 2016 година, а филмите от сагата „Междузвездни войни“ надхвърлиха очакванията.   7. NBC – сила: 91.3; стойност: $ 13,7 милиарда Миналата година 26.7 милиона души гледаха Летните олимпийски игри по тази телевизия. Телевизионната мрежа в САЩ получи 1 милиард долара от продажби на реклама. NBC кандидатства за излъчване в САЩ на Олимпиадите до 2032 година.   8. PricewaterhouseCoopers – сила: 90.9; стойност: $ 18.5 милиарда PricewaterhouseCoopers е консултантска фирма, за която работят 21 000 служители в 64 офиса по света. През 2016 г., компанията разшири дейността си в технологичния сектор.   9. Johnson & Johnson – сила: 90.1; стойност: $ 9,1 милиарда През 2016 година, компанията сключи споразумение за изкупуване на биотехнологичната фирма Actelion за $30 милиарда.   10. McKinsey & Co. – сила: 92.7; стойност: $ 4,3 милиарда McKinsey е глобална консултантска мрежа от над 10 000 служители, 2000 изследователи и 1400 партньори. Бивши нейни служители станаха шефове в големи фирми като Boeing, Vodafone, Credit Suisse.   Вижте най-влиятелните китайски компании на международния пазар
toshiba компания
Toshiba създадоха нова компания за лайфстайл продукти
Toshiba създадоха нова компания за лайфстайл продукти
Името на новата компания еToshiba Lifestyle Co. и нейния шеф ще бъде Тоширо Ишиватари, а персонала и ще е от 1400 души.
смартфони
Най-странните телефони със специално издание на всички времена
Най-странните телефони със специално издание на всички времена
Производителите на телефони от време на време предлагат специално издание на някои телефони, което помага за популяризирането на устройството и привлича вниманието на потребителите към марката.   Докато тези телефони обикновено стават част от колекциите на фенове от цял свят, понякога се случва така, че поради странния начин, по който изглеждат те влизат единствено в класации от рода на най-странните телефони на всички времена.   От Android Authority са събрали някои от тези странно изглеждащи телефони със специално издание. Ето кои са те:   Xiaomi Mi 6X Hatsune Miku издание Hatsune Miku е версия на телефона Mi 6X, която беше пусната само в Китай.  Hatsune Miku е анимация, много популярна в Япония и Китай. 5 000 от тези смартфони бяха продадени в Китай за 2 099 юана (приблизително $ 317). Hatsune Miku Edition се продаваше в колекционерска кутия заедно с калъф, батерия от 10 000 mAh и гифт карта.     Razer Phone специално издание Заедно с обявяването на своя смартфон, насочен към геймърите, Razer показа специална версия на телефона си, от който компанията произвела 1 337 бройки. Единствената разлика между стандартния телефон  и специалното му издание е ярко зеленото лого на компанията на гърба на устройството.     OnePlus 6 Marvel Avengers лимитирано издание OnePlus пусна лимитирана версия на своя OnePlus 6 – OnePlus 6 Marvel Avengers. Телефонът има златни акценти, лого на Avengers на гърба, изключителни тапети от филма и калъф Iron Man.   Странният аспект на това специално издание OnePlus 6 беше, че всеки телефон е снабден с един от шестте колекционерски метални части. OnePlus искаше клиентите да издирват и да купуват парченцата от пъзела от другите собственици на телефона, докато не съберат всичките шест, за да участват в конкурс и да спечелят високотехнологично приключение в IMG World of Adventure в Дубай.     Huawei Mate RS Porsche Design Huawei P20 Pro е страхотен телефон, но от компанията явно мислят, че може да стане още по-добър. Huawei Mate RS Porsche Design е почти идентичен с последния флагман на Huawei, но с променени спецификации и дизайн, разработен съвместно с Porsche. Вместо 256 GB, Mate RS Porsche Design идва с 512 GB вградена памет, безжично зареждане и сензор за пръстови отпечатъци в дисплея. Разликата в цените на двата модела е около $ 500.     HTC X PHUNK One M8 През 2014 година HTC предлагаше някои от най-престижните Android смартфони, главно поради металния им корпус. За да отпразнува появата на One M8, HTC си сътрудничи с PHUNK Studios, за да представи 64 телефона, специално издание. Половината от тези телефони бяха покрити със злато, а другата половина със сребро.     Вижте най-странните имена на телефони за всички времена
брандове
25 бранда, които младите хора обожават
25 бранда, които младите хора обожават
Фирмата за маркетингови проучвания Morning Consult наскоро представи доклад, който посочва любимите брандове на т. нар. милениали – хората, родени в периода от началото на 80-те години на миналия век до 2000 година. Интересното в случая е, че тези потребители имат различни приоритети в сравнение с поколенията преди тях.   Morning Consult е провела проучването си сред клиенти на възраст между 18 и 29 г., като ги е помолила да оценят над 1000 бранда. На всяка марка в списъка са били дадени оценки от средно 12 000 души.   Резултатите показват, че като цяло, технологични компании като YouTube, Google, Netflix и Amazon са сред най-обичаните от милениалите. А Subway е единствената верига за бързо хранене, която се появя в списъка. Сред предпочитаните търговски вериги са такива, които предлагат стоки на по-ниски цени.   Ако ви е любопитно да разберете кои 25 бранда, младите хора обожават, разгледайте информацията на Business Insider.   1. YouTube – рейтинг 82% 2. Google  – рейтинг 81% 3. Netflix – рейтинг 80% 4. Amazon – рейтинг 74% 5. Sony – рейтинг 72% 6. Pixar – рейтинг 71% 7. Hershey – рейтинг 71% 8. UPS – рейтинг 69% 9. Dollar Tree – рейтинг 69% 10. Colgate – рейтинг 68% 11. Kellog – рейтинг 67% 12. Nike – рейтинг 67% 13. Warner Bros Entertainment – рейтинг 67% 14. Microsoft – рейтинг 67% 15. Home Depot – рейтинг 67% 16. Target – рейтинг 67% 17. Samsung – рейтинг 66% 18. Pillsbury – рейтинг 66% 19. Tostitos – рейтинг 65% 20. FedEx – рейтинг 65% 21. Dove – рейтинг 64% 22. Visa – рейтинг 64% 23. LEGO – рейтинг 64% 24. Subway – рейтинг 64% 25. Walt Disney – рейтинг 64%   Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
Asus
5 любопитни факта за Asus, които може би не знаете
5 любопитни факта за Asus, които може би не знаете
През последните години, Asus набира популярност сред потребителите. Смартфоните на компанията стават все по-предпочитани, а марката все по-разпознаваема. В същото време обаче много хора не знаят почти нищо за компанията.   Ето защо от Android Pit споделят някои любопитни факта за Asus, които може да не знаете.   Произход на името Asus Asus е необичайно име, но идва от Пегас – крилат кон в гръцката митология, който може би сте виждали във филма за Хекулес на Дисни. Компанията се е спряла на това митично същество, защото символизира полета, скоростта, вдъхновението и знанието. Компанията просто се отървала от първите три букви, така че става "Asus" вместо "Pegasus". Но защо без първите три букви? Компанията не искала все да е в дъното на списъка на производителите, включително и по панаири и презентации. Ето защо се стигнало до решението първите три букви да отпаднат, така че поне по азбучен ред да са най-отгоре в списъците, тъй като името започва с буквата "а".   Asus не е само производител на смартфони Първите Android смартфони на компанията излязоха през 2012 година – PadFone, но още преди това компанията вече се радваше на огромни продажби. Продуктите на Asus включват монитори, дънни платки, видео карти, звукови карти, лаптопи, таблети, рутери и други. Компанията дори е произвеждала компоненти за други производители като Sony, Apple, Alienware, HP и Compaq.   Asus е лидер сред производителите на дънни платки Asus е най-големият производител на дънни платки в света, с приблизително 40% от пазарния дял на сектора.   Asus представи нетбуците на света Ако сте малко по-млади, може да не знаете какво е нетбук. До 2010 година тези джаджи бяха голям хит в целия свят. Тези устройства бяха предшественици на хромбуците и в известен смисъл дори на таблетите. Нетбукът на Asus, наречен Eee PC, беше с малък екран, с много опростен хардуер и работеше с Linux или Windows.   Asus направи смартфони с Garmin Това партньорство продължи само една година, но доведе до производството на шест смартфона, които работеха с Linux, Windows Mobile и Android. Реално това бяха смартфони, фокусирани върху GPS навигацията, предлагана от Garmin. Партньорството започна през 2009 г. и приключи през 2010 г., защото Garmin реши да не инвестира повече в този вид продукти.   Вижте 7 любопитни факта за Samsung
компании
7 скрити послания в логата на големите компании
7 скрити послания в логата на големите компании
Понякога логото на една компания казва повече от това, което може да се види от пръв поглед. Не вярвате? Информацията на Business Insider ще промени мнението ви и ще ви накара от сега нататък да се вглеждате по-внимателно в логата на големите световни компании.   Ето 7 примера за лога със скрити послания и значения, които вероятно не бихте видели от пръв поглед.   BMW Германската автомобилна компания е създадена през 1917 година като фирма за производство на самолети. Макар BMW да е била принудена да спре да произвежда самолети през 1918 година с Договора от Версай, компанията запазва своята история в логото си. Белите квадрати представляват витло, докато сините секции символизират небето.       Cisco IT компанията Cisco имитира електромагнитни вълни и конструкцията на Голдън Гейт Бридж в своето лого. Висящият мост над пролива Голдън Гейт, отделя Санфранциския залив от Тихия океан.       Toyota Пресичащите се овали на това лого са символ на доверието между Toyota и нейните клиенти. Трите елипси изобразяват сърцето на клиента, сърцето на продукта и непрекъснато разширяващите се технологични постижения и безграничните възможности, които предстоят. Малцина обаче знаят, че в тези елипси могат да се открият всички букви от името на компанията.       FedEx Логото на FedEx умело скрива стрелка, която означава ефективност и движение напред.     Toblerone Виждате ли танцуващата мечка в планината? Дизайнът на логото е почит към швейцарския град, където е разработен шоколадът: Берн, известен като „Градът на мечките“.       Vaio Логото на вече прекратената гама продукти на Sony представлява интеграцията на аналоговата и цифровата технология на марката. "VA" е проектиран да изглежда като аналогова форма на сигнала, докато "IO" е двоичен код.       Yamaha През 1887 година японската компания е създадена като Nippon Gakki Co. Ltd., за производство на органи. Днес компанията произвежда различни продукти, но логото ѝ крие три камертона, символизиращи трите стълба на техния бизнес – технология, производство и продажби, както и музикални елементи като мелодия, хармония и ритъм.       Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
Lenovo
Най-любопитните факти за Lenovo
Най-любопитните факти за Lenovo
За средния потребител най-разпознаваемите технологични марки са Apple, Google, Microsoft, Samsung, Hewlett Packard, Intel и няколко други. Ако погледнем назад в историята на много от тези компании ще видим, че повечето от тях стартират с предлагането на един наистина добър продукт. С течение на времето, те се преквалифицират и започват да предлагат други видове качествени продукти.   Днес, повечето от тези международни марки стоят зад много различни видове потребителски технологии, вариращи от персонални компютри до смартфони и други мобилни устройства, от домакински уреди до телевизори и мултимедийни плейъри.   Има и други компании като Lenovo, които на пръв поглед не могат да се съревновават с Google и Samsung, но името Lenovo е доста тежка артилерия в технологичната индустрия, смятат от Android Authority. От медията представят 8 интересни факти за Lenovo.   1. Компанията Lenovo е основана на 1 ноември 1984 година от Лиу Чианзи и още десет инженери, с името New Technology Developer, Inc, но то не се запазва дълго.  Lenovo е по-стара от редица други технологични марки, с които днес потребителите са по-запознати, включително HTC (1997 година) и Huawei (1987 година).   2. Само няколко години след създаването на компанията, името е променено от New Technology Developer, Inc. на Legend. През 2003 година, компанията получава името – Lenovo, с което е известна днес. Lenovo идва от "Le-" – легенда и "-novo" – от латински "нов". По принцип, Lenovo означава "новата легенда".   След обявяване на новото име, Lenovo започна доста сложна маркетингова кампания. Компанията закупува огромни билбордове по целия свят и излъчва телевизионни реклами по време на пиковите часове на гледане. За период от осем седмици, Lenovo похарчва почти $ 3 милиона или около 18 милиона юана за реклама.   3. Докато още носи името Legend, през 1990 година компанията пуска първия Legend-брандиран персонален компютър. По това време IBM жъне огромен успех с техните персонални компютри, така че идеята е била да се възползват от бързо растящия пазар на персоналните компютри. Legend PC беше голям хит, особено в Китай и на другите азиатски пазари. В действителност, Legend PC бе подкрепен от Torch Program, програма за държавно финансиране, създадена в подкрепа на китайските новатори и предприемачи.   4. До края на 90-те години на миналия век, успеха на Lenovo до голяма степен се ограничава само до Китай. Компанията става международно призната в резултат на партньорството и с Microsoft, което започва през 1997 година.   5. През 2005 година Lenovo закупува PC подразделението на IBM за $ 1,75 милиарда и по този начин Lenovo става третият най-голям производител на компютри в света. Наскоро след това Lenovo поема и x86 сървър бизнеса на IBM.   6. През 2014 година, Lenovo купува Motorola Mobility от Google за $ 2,91 милиарда. Така Lenovo навлиза и на пазара на смартфони и става третия най-голям производител на смартфони в света.   7. През 2015 година, Lenovo представи новото си лого с лозунга „Innovation never stands still” ("Иновацията никога не стои на едно място").   8. Благодарение на партньорството си с Microsoft и придобиването на бизнеса с персоналните компютри на IBM, Lenovo затвърждава водещата си позиция на пазара за високо качествени персонални компютри до днес. Lenovo държи около 20 % от световните продажби на персонални компютри, което в момента възлиза на 65 % от общия размер на приходите на компанията.   Вижте 7 любопитни факта за Samsung
най-популярните брандове и марки в интернет
Най-скъпите брандове в света
Най-скъпите брандове в света
Как се определя ценността на една компания?