Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
21 резултата за брандове
смартфони
Кои смартфон брандове се обезценяват най-бързо
Кои смартфон брандове се обезценяват най-бързо
Смартфоните са най-продаваните устройства в сектора за потребителска електроника от години и продължават да са водещ източник на технологичните иновации. Невероятните възможности, които предлагат Android и iOS устройствата превъзхождат способностите на настолните компютри от близкото минало. Гласовите асистенти като Apple Siri и Google Assistant, както и усъвършенстваните алгоритми с изкуствен интелект промениха изцяло смартфоните. Google и Apple инвестират внушителни средства, за да развиват своите екосистеми и имат най-голяма заслуга за превръщането на смартфоните в потенциален заместител на настолните компютри. Мобилните джаджи са винаги около нас и позволяват да направим, почти всичко, което можем да направим и от десктопа. Конкуренцията между компанията прави смартфоните по-достъпни и това е важна предпоставка за солидните им продажби. С течение на времето, обаче устройствата на водещите брандове започват да се обезценяват и това е фактор с непреодолим характер. Следенето на този показател е добър аналитичен индикатор за актуалните тенденции в световния пазар на смартфони.     Покупката на нов смартфон е инвестиция, чиято икономическа логика продължава две-три години. Това е срока, в който повечето хора актуализират към новите устройства и определя жизнения цикъл на по-старите модели. Специалисти на BankMyCell проведоха интересно проучване, което обхваща над 310 модела смартфони, за да определят кои брандове се обезценяват най-бързо. Оказва се, че смартфоните с Android губят своята първоначална стойност два пъти по-бързо от iPhone през първите две години от притежанието. Конкретните данни показват, че цената на iOS устройства намалява съответно със 16.7% и 35.6% през първите 12 и 24 месеца. Идентичните стойности при смартфоните с Android са респективно 33.6% и 61.5% през първата и втората година от извършването на покупката. След четири години всеки iPhone губи средно 66.4% от своята стойност, докато при Android цифрата е 81.1%. Бюджетните устройства, които работят с Android и цена от $350 поевтиняват с над 50% през първата година, докато при iPhone цифрата е 22.3%.   Още от Digital: Ще преживее ли бизнесът със смартфони още една рецесия
бизнес
Мicrosoft вече е по-скъп бранд от Google
Мicrosoft вече е по-скъп бранд от Google
Teхнологичните компании по традиция доминират престижната класация за най-скъпи брандове в света. Настоящата година е е изключение като последното издание на списъка със 100-те компании, които се оценяват най-високо в световен мащаб вече е факт. Прави впечатляние една интересна промяна, спрямо класацията на BrandZ през миналата година. Този път разбираме, че Microsoft са увеличи с 30% стойността на своя бранд през изминалата година и вече заемат третата позиция. По този начин успяват да изпреварят Google, при които ръста е 5% и трябва да се задоволят с четвъртото място. В момента стойността на компаниите се оценява на $326.5 млрд. за Microsoft и $323.6 млрд. за Google.  Apple заемат втората позиция в класацията за най-скъпи марки в световен мащаб и са подобрили с 14% представянето си, като сега популярния бранд струва $352.2 млрд. Едноличен лидер е търговския гигант Amazon, които струват $415.8 млрд,, съобщава mspoweruser.     Петата позиция е за Visa, които се оценяват на $186.8 млрд. и така запазват същата позиция, както преди година. В първите десет попадат само две китайски компании и това са Alibaba Group и Tencent, които увеличават цената на своите брандове със 16% и 15%.  Най-популярната социална мрежа е едва на осма позиция, като Facebook са оценени на $147.1 млрд. и така изпреварват McDonalds, които струват $129.3 млрд. Последното име в списъка за най0-ценни брандове е за MassterCard, чиито бранд струва $108.1 млрд.     Ето и пълният списък с най-скъпите брандове в света:    Apple Microsoft Google Tencent Facebook IBM SAP Instagram Accenture Intel Adobe Samsung Salesforce LinkedIn Huawei Oracle Cisco Dell Technologies Xiaomi Baidu   Oще от Digital: Microsoft спират поддръжката за 32-битов хардуер в Windows 10
Microsoft
Microsoft изпробват нов дизайн за логото на търсачката Bing
Microsoft изпробват нов дизайн за логото на търсачката Bing
Дизайнерите на Microsoft са решили да опитат нещо ново за тяхната търсачка Bing, а именно да сменят логото й. Идеята им е не да променят коренно визията на търсачката, а да бъде леко осъвършенствана. Точно поради тази причина те ще запазят цялостта на надписа “bing” като промяната ще е в малко по-изчистения шрифт.     Логото е в тестов период, като са избрани няколко души в САЩ, които да дадат своето мнение за новата визия. От Microsoft са oбявили, че ако по-голям процент от хората харесат новото лого, то съвсем скоро то ще влезе в употреба.   В най-скоро време очакваме да видим какво точно са ни приготвили дизайнерите на Microsoft. А дали това ще оправдае очакването на потребителите, само времето ще покаже.   Още от Digital: Microsoft oтлага голям ъпдейт на Windows 10 заради пандемията с коронавирус
брандове
Huawei вече е в Топ 10 на най-ценните брандове в света
Huawei вече е в Топ 10 на най-ценните брандове в света
Brand Finance, водеща компания за оценка и стратегически консултации за брандове, със седалище в Обединеното кралство, посочи за първи път Huawei като една от първите 10 най-скъпи марки в света. В наскоро публикувания доклад Brand Finance Global 500 2020, Huawei е третата китайска компания в списъка с обща стойност на марката от 65.084 милиарда щатски долара, което е 4,5 процента увеличение спрямо предходната година.       „Ясно е, че около следващата голяма възможност за телекомуникационната индустрия - 5G технологията, се заформя остра...
бизнес
Facebook вече не е в Топ 10 на най-влиятелните компании в света
Facebook вече не е в Топ 10 на най-влиятелните компании в света
Тежката година за Facebook се отразява сериозно на репутацията на компанията. Толкова много, че тази година тя изпадна от Топ 10 на класацията на Interbrand, съобщава CNBC. Класацията на Interbrand определя най-ценните брандове според финансовото им представяне, но и според ролята им в определянето на мнението на потребителите, лоялността им и позициите спрямо конкурентите.     Facebook влезе в класацията за пръв път през 2012 г., като тогава беше на 69-то място. През 2017 г. достигна най-високата си позиция в класацията – 8-мо място. През 2019...
смартфони
Най-странните телефони със специално издание на всички времена
Най-странните телефони със специално издание на всички времена
Производителите на телефони от време на време предлагат специално издание на някои телефони, което помага за популяризирането на устройството и привлича вниманието на потребителите към марката.   Докато тези телефони обикновено стават част от колекциите на фенове от цял свят, понякога се случва така, че поради странния начин, по който изглеждат те влизат единствено в класации от рода на най-странните телефони на всички времена.   От Android Authority са събрали някои от тези странно изглеждащи телефони със специално издание. Ето кои са те:   Xiaomi Mi 6X Hatsune Miku издание Hatsune Miku е версия на телефона Mi 6X, която беше пусната само в Китай.  Hatsune Miku е анимация, много популярна в Япония и Китай. 5 000 от тези смартфони бяха продадени в Китай за 2 099 юана (приблизително $ 317). Hatsune Miku Edition се продаваше в колекционерска кутия заедно с калъф, батерия от 10 000 mAh и гифт карта.     Razer Phone специално издание Заедно с обявяването на своя смартфон, насочен към геймърите, Razer показа специална версия на телефона си, от който компанията произвела 1 337 бройки. Единствената разлика между стандартния телефон  и специалното му издание е ярко зеленото лого на компанията на гърба на устройството.     OnePlus 6 Marvel Avengers лимитирано издание OnePlus пусна лимитирана версия на своя OnePlus 6 – OnePlus 6 Marvel Avengers. Телефонът има златни акценти, лого на Avengers на гърба, изключителни тапети от филма и калъф Iron Man.   Странният аспект на това специално издание OnePlus 6 беше, че всеки телефон е снабден с един от шестте колекционерски метални части. OnePlus искаше клиентите да издирват и да купуват парченцата от пъзела от другите собственици на телефона, докато не съберат всичките шест, за да участват в конкурс и да спечелят високотехнологично приключение в IMG World of Adventure в Дубай.     Huawei Mate RS Porsche Design Huawei P20 Pro е страхотен телефон, но от компанията явно мислят, че може да стане още по-добър. Huawei Mate RS Porsche Design е почти идентичен с последния флагман на Huawei, но с променени спецификации и дизайн, разработен съвместно с Porsche. Вместо 256 GB, Mate RS Porsche Design идва с 512 GB вградена памет, безжично зареждане и сензор за пръстови отпечатъци в дисплея. Разликата в цените на двата модела е около $ 500.     HTC X PHUNK One M8 През 2014 година HTC предлагаше някои от най-престижните Android смартфони, главно поради металния им корпус. За да отпразнува появата на One M8, HTC си сътрудничи с PHUNK Studios, за да представи 64 телефона, специално издание. Половината от тези телефони бяха покрити със злато, а другата половина със сребро.     Вижте най-странните имена на телефони за всички времена
брандове
25 бранда, които младите хора обожават
25 бранда, които младите хора обожават
Фирмата за маркетингови проучвания Morning Consult наскоро представи доклад, който посочва любимите брандове на т. нар. милениали – хората, родени в периода от началото на 80-те години на миналия век до 2000 година. Интересното в случая е, че тези потребители имат различни приоритети в сравнение с поколенията преди тях.   Morning Consult е провела проучването си сред клиенти на възраст между 18 и 29 г., като ги е помолила да оценят над 1000 бранда. На всяка марка в списъка са били дадени оценки от средно 12 000 души.   Резултатите показват, че като цяло, технологични компании като YouTube, Google, Netflix и Amazon са сред най-обичаните от милениалите. А Subway е единствената верига за бързо хранене, която се появя в списъка. Сред предпочитаните търговски вериги са такива, които предлагат стоки на по-ниски цени.   Ако ви е любопитно да разберете кои 25 бранда, младите хора обожават, разгледайте информацията на Business Insider.   1. YouTube – рейтинг 82% 2. Google  – рейтинг 81% 3. Netflix – рейтинг 80% 4. Amazon – рейтинг 74% 5. Sony – рейтинг 72% 6. Pixar – рейтинг 71% 7. Hershey – рейтинг 71% 8. UPS – рейтинг 69% 9. Dollar Tree – рейтинг 69% 10. Colgate – рейтинг 68% 11. Kellog – рейтинг 67% 12. Nike – рейтинг 67% 13. Warner Bros Entertainment – рейтинг 67% 14. Microsoft – рейтинг 67% 15. Home Depot – рейтинг 67% 16. Target – рейтинг 67% 17. Samsung – рейтинг 66% 18. Pillsbury – рейтинг 66% 19. Tostitos – рейтинг 65% 20. FedEx – рейтинг 65% 21. Dove – рейтинг 64% 22. Visa – рейтинг 64% 23. LEGO – рейтинг 64% 24. Subway – рейтинг 64% 25. Walt Disney – рейтинг 64%   Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост
Asus
5 любопитни факта за Asus, които може би не знаете
5 любопитни факта за Asus, които може би не знаете
През последните години, Asus набира популярност сред потребителите. Смартфоните на компанията стават все по-предпочитани, а марката все по-разпознаваема. В същото време обаче много хора не знаят почти нищо за компанията.   Ето защо от Android Pit споделят някои любопитни факта за Asus, които може да не знаете.   Произход на името Asus Asus е необичайно име, но идва от Пегас – крилат кон в гръцката митология, който може би сте виждали във филма за Хекулес на Дисни. Компанията се е спряла на това митично същество, защото символизира полета, скоростта, вдъхновението и знанието. Компанията просто се отървала от първите три букви, така че става "Asus" вместо "Pegasus". Но защо без първите три букви? Компанията не искала все да е в дъното на списъка на производителите, включително и по панаири и презентации. Ето защо се стигнало до решението първите три букви да отпаднат, така че поне по азбучен ред да са най-отгоре в списъците, тъй като името започва с буквата "а".   Asus не е само производител на смартфони Първите Android смартфони на компанията излязоха през 2012 година – PadFone, но още преди това компанията вече се радваше на огромни продажби. Продуктите на Asus включват монитори, дънни платки, видео карти, звукови карти, лаптопи, таблети, рутери и други. Компанията дори е произвеждала компоненти за други производители като Sony, Apple, Alienware, HP и Compaq.   Asus е лидер сред производителите на дънни платки Asus е най-големият производител на дънни платки в света, с приблизително 40% от пазарния дял на сектора.   Asus представи нетбуците на света Ако сте малко по-млади, може да не знаете какво е нетбук. До 2010 година тези джаджи бяха голям хит в целия свят. Тези устройства бяха предшественици на хромбуците и в известен смисъл дори на таблетите. Нетбукът на Asus, наречен Eee PC, беше с малък екран, с много опростен хардуер и работеше с Linux или Windows.   Asus направи смартфони с Garmin Това партньорство продължи само една година, но доведе до производството на шест смартфона, които работеха с Linux, Windows Mobile и Android. Реално това бяха смартфони, фокусирани върху GPS навигацията, предлагана от Garmin. Партньорството започна през 2009 г. и приключи през 2010 г., защото Garmin реши да не инвестира повече в този вид продукти.   Вижте 7 любопитни факта за Samsung
Мicrosoft
Microsoft изпревариха Google и станаха един от трите най-скъпи брандa в света
Microsoft изпревариха Google и станаха един от трите най-скъпи брандa в света
Teхнологичните компании имат огромно влияние, тъй като продуктите им се използват от стотици милиони потребители всеки ден. Водещите имена в индустрията оперират като сложни бизнес структури, които генерират впечатляващи приходи всяка година. Google и Facebook не са единствените примерни, тъй като същото важи за Apple, Amazon и др.  В контекста на казаното дотук не е изненадващо, че технологичните компании са един от най-влиятелните брандове по цял свят. Трудно може да се направи класация за най-богатите дружества без да бъдат споменати най-големите IT гиганти. Пазарните наблюдатели от Interbrand публикуваха официално традиционния си доклад, който оценява най-ценните брандове в световен мащаб. Данните в 2020 Best Global Brands разкриват любопитни детайли за представянето на компаниите и потвърждава доминацията на добре познатите имена от Силиконовата долина. Най-съществената разлика, спрямо миналогодишните резултатите е свързана с Microsoft. Софтуерният гигант изпраща доста позитивна година, въпреки пандемията, тъй като пазарната стойност на бранда се е увеличила с 53% през 2020г. и вече достига до $166 млрд.       Teзи показатели позволяват на Microsoft да изпреварят Google и да заемат четвъртата позиция в престижната класация 2020 Best Global Brands. Разликата между двата бранда е доста минимална, тъй като Google отчитат спад от 1% и вече се оценяват на $165.4 млрд. Първите две компании в класацията също са лидери в технологичния сектор. Amazon могат да се похвалят с втората позиция, тъй като са увеличили с 60% стойността на своя бранд през календарната година и успяват да премината границата от $200 млрд. Глобален лидер в 2020 Best Global Brands за пореден път е Apple, съобщава mspoweruser. Създателите на уникални продукти като iPhone, iPad, Mac, Apple Watch и Apple TV са много напред, спрямо своите конкуренти, тъй като заемат първото място със $322.9 млрд., което е ръст от 38%. Първите пет в класацията се допълват от Samsung, чиито бранд е оценен на $62.2 млрд. или с 2% повече, в сравнение с резултатите преди година.   Още от Digital: Kaк Microsoft се опитва да трансформира Android
Apple
История на противоречивите отношения между Apple и Google
История на противоречивите отношения между Apple и Google
Google и Apple работят заедно по Bluetooth технология, която ще позволи на конкуриращите се платформи, iOS и Android, да общуват помежду си. Това е историческо събитие! Сериозните привърженици на двете платформи може би се питат как се стигна до тук? Идеята е да се даде възможност за надеждно проследяване на органите и здравните организации. Предвижда се и съвместно приложение. Ето как видяха съперничеството между Google и Apple през годините от Android Pit. 2005 година: Стив Джобс обявява ‘война’ на Google След появата на първия iPhone, за известно време, Google и Apple бяха от един отбор, съюзени срещу Microsoft. Google дори разработваше приложения за иновативния телефон на Apple. Но много преди първите смартфони с iOS или с Android да се появят на бял свят, имаше повече или по-малко сериозно съперничество между Google и Apple. В първия сблъсък между двете компании, главно действащо лице беше Стив Джобс. Той заподозрял плановете на Google да поеме екипа за разработка на браузъра Safari на Apple. Смятал, че Google планират да го влеят в собствения си браузър Chrome. Така малко преди представянето на първия iPhone технологичните гиганти водят сериозна битка. Твърди се, че по онова време, Джобс вече знаел за плановете на Google да развитва собствена мобилна операционна система и написвал гневен имейл на съоснователя на Google, Сергей Брин, с който му обявил война. 2008 година: HTC Dream "запалва" войната Около една година след представянето на първия iPhone през 2007 г., през есента на 2008 г. Google представи HTC Dream. Устройството се счита за първия официален Android смартфон. Свидетели съобщават за яростни изблици от страна на Стив Джобс по това време. Чрез тях, Джобс успял да принуди Google да премахне приликите на Android с iOS. Но според автобиографичната книга на Джобс, тогава той си поставил следната цел в живота: „Ако трябва, до последния си дъх ще се боря и ще използвам всичките 40 милиарда долара, които Apple има в банката, за да коригирам тази несправедливост. Ще унищожа Android, защото това е откраднат продукт. Готов съм да започна термоядрена война за това.“ 2012 година: Apple изхвърля приложенията на Google от iPhone Поради лицензионните споразумения, Джобс не успява да приложи заплахите си веднага. Едва след смъртта му през 2012 година лицензионните споразумения с Google гарантиращи YouTube и Google Maps на всеки iPhone, приключват. С появата на Apple Maps и забраната на приложението YouTube влязла в сила с iOS 6, Apple изпрати ясно съобщение. Google не понесе сериозни загуби, защото вече обслужваше голяма част от пазара на смартфони със своята операционна система – Android. Корпоративното съперничество отдавна бе преминало към потребителите на мобилни телефони. 2013 година: Siri се подиграва с Google Glass Една година по-късно, Apple използва своя все още млад тогава цифров асистент Siri, за да даде глас на съперничеството си с Google. През 2012 г. Google Glass беше обявен. Какво мисли Apple за устройството разбраха всички потребителите на iPhone по онова време чрез Siri. Запитан какво мисли за Google Glass, цифровия асистент отговаряше: „Мисля, че чашата е наполовина празна.“ Siri също така предупреждаваше потребителите да не обвързват iPhone-а си около главата си. Google се включи във войната като заяви: „Гласовото търсене на Google не просто ви чува, а ви разбира“. 2014 година: Тим Кук твърди: „Google е най-големият ни съперник“ Тим Кук пое компанията след Стив Джобс като продължи съперничеството с Google. В интервю с водещия на американско токшоу, Чарли Роуз, изпълнителният директор на Apple обясни, че духът на основателя на Apple ще остане завинаги в ДНК на компанията. Той подчерта, че Apple има само един конкурент и това е Google. 2019 година: Google се заяжда с iPhone X Миналата година, с развлекателна маркетингова кампания, Google ужили Apple. В няколко града на САЩ, Google поставиха плакати, в горната част на които имаше неекспониран мотив с думите „iPhone X“ и цената от $ 999. А отдолу надписите „Pixel 3a“ и „$ 399“, разбира се много добре експонирани. С това Google засегна темата за много по-скъпата технология на Apple, която дава сравнително по-лоши резултати при правенето на снимки. Спорно е обаче дали смартфоните могат да се сравняват, тъй като те са разработвани с разлика от две години. 2019 година: Apple и Google работят по общ стандарт за интелигентен дом Въпреки всичко, 2019 година изглежда е годината, в която и двете компании за първи път от години изтласкаха съперничеството си на заден план заради добра кауза – технологичния прогрес. Миналия декември, Apple и Google обявиха, че заедно с Amazon и Zigbee, работят върху общ стандарт за интелигентен дом. The Project Connected Home over IP има за цел да опрости разработката за производителите на продукти и да опрости кросплатформената съвместимост за потребителите на интелигентни домашни продукти. 2020 година: iOS и Android се сливат за добра кауза Очевидно, през 2020 година Apple и Google най-накрая ще заровят томаховката и ще се обединят в битка срещу коварния вирус. Но нека погледнем трезво, Android и iOS никога не са били толкова близки. Директна комуникация чрез Bluetooth не е възможна. Колко често потребителите на смартфони с Android и с iOS се оплакват от трудните възможности за споделяне между двете платформи? Трябва да е ясно, че Apple, по-специално, не желае да приеме съвместимост. Фокусът винаги беше върху предполагаемата сигурност на операционните системи на Apple, която не трябва да застрашава потребителите си поради отворения и по-уязвим Android. През последните години обаче компанията загуби доверие с този подход поради няколко уязвимости в сигурността. Но фактът, че сътрудничеството около разработването на Bluetooth интерфейс между Android и iOS означава края на съперничеството поне в краткосрочен план, не означава, че iOS и Android ще се развиват по-добре в бъдеще. Но обединението на тези вечни съперници само трябва да бъде стимул за нас крайните потребители  да се откажем от споровете и да се обединим в общата си страст: технологиите.   Вижте 6 неща, които ще могат бъдещите смартфони с Android
брандове
McDonald's, Nike, Audi и VW промениха логата си за да станат съпричастни към всички, които са социално изолирани
McDonald's, Nike, Audi и VW промениха логата си за да станат съпричастни към всички, които са социално изолирани
Целият свят е на път да се промени под натиска нещо не толкова ново, но всяващо паника и смърт. Над 1 млрд от населението на света е под социална изолация и е задължено да спазва минимум 1.5м дистанция, ако общува с някой. Всички чакаме с нетърпение завършека на целият този хаос Големите брандове като McDonald's, Coca-Cola, Nike, Audi и VW не останаха безпристрастни и решиха да се присъединят към общата социална дистанция като изразят себе си чрез промяна на логата си.   Посланията в новите лога на компаниите имат за цел да насърчават хората да се придържат стриктно към мерките и да спазват необходимата дистанция. Мненията на експертите обаче както винаги останаха раздвоени, посочва CNN Business. Едни смятат че точно тази съпричастност не е добра и не бива да се шегуваме със това през което преминаваме. От друга страна големите компании подкрепят идеята и смятат, че това е с цел да помогне на обществото и да го накара да се замисли още повече за опасността.
Apple
Ще запази ли Apple господството си и през следващото десетилетие
Ще запази ли Apple господството си и през следващото десетилетие
През последното десетилетие, Apple доминира в технологичния свят със своя iPhone. Междувременно компанията се подготвя за следващите 10 години с най-различни проекти. Един от тези проекти има за цел да замести окончателно iPhone.   От самоуправляващи се коли до смарт очила – плановете на Apple за продължаване на господството им през следващото десетилетие са наистина големи.   За тях разказват от Business Insider.   Умните очила на Apple     Според доклад на The Information, Apple търси устройство, с което да замени iPhone. Съобщава се, че в централата на Apple в Купертино, Калифорния се обсъждат две устройства, които трябва да се появят през 2022 и 2023 година.   Казва се, че първото устройство, очаквано през 2022 година, прилича на шлема за виртуална реалност Oculus Quest, има дисплей с висока разделителна способност, камери и възможност за картографиране на околността.   Второто устройство, очаквано през 2023 година, прилича на слънчеви очила, с дебела рамка за да се приберат батерията и процесорите. Тези очила са предназначени за целодневна употреба и са стъпка по-близо до евентуалната цел на Apple да пуснат устройство, което да замести iPhone. Съобщава се, че Apple работи върху така наречените очила с увеличена реалност поне от 2015 година.   Повечето услуги на Apple ще се обединят     През последните няколко години Apple бързо се наложи като основен играч на пазара на абонаментни услуги и спечели преднина дори пред големи играчи като Netflix и Spotify.   Започвайки с Apple Music през 2015 година, за последните няколко години Apple усилено настояваше за цифрови абонаменти. Само през 2019 година Apple пусна три нови абонаментни услуги: Apple News Plus, Apple TV Plus и Apple Arcade.   Но следващият голям ход на компанията в тази сфера може да се окаже свиването. Apple обмисля пакет за абонамент, който да включва Apple Music, Apple TV Plus и Apple News Plus, според Bloomberg. И този план може би ще се реализира още следващата година, сочи доклада.   Пакетът от услуги, за който се говори, че ще стартира следващата година не включва Apple Arcade – услугата за абонамент за видео игри, която Apple стартира през месец септември.   Самоуправляващи се автомобили     „Project Titan“ е тайното кодово име на проекта на Apple за разработване на самоуправляващи се автомобили. Той не е обявен официално, но се знае че по него работят хиляди служители.   „Ние продължаваме да вярваме, че автономните системи дават огромна възможност и че Apple има уникални възможности да допринесе в тази област. Това е най-амбициозният проект за машинно обучение досега“, казаха от компанията в изявление пред CNBC през януари тази година.   Най-бързият iPhone досега, със скорост 5G, може да се появи още през 2020 година     Истината е, че Apple ще продължи да прави iPhone поне още няколко години, независимо от различните странични проекти, с които се занимава. Анализатори и медии очакват iPhone 12, който ще се появи през следващата година да има 5G свързаност.   Според няколко доклада, следващият iPhone на Apple ще има хардуер, който му позволява да работи в 5G мрежи. Очаква се новият iPhone да има и по-добри камери и нов сензорен екран.   Вижте Apple иска да създаде следващото поколение мултимедийни приложения за Windows
бизнес
6 големи компании, които са собственост на фамилии
6 големи компании, които са собственост на фамилии
Според Джордж Сантаяна, американски философ и писател, семейството е едно от чудесата на природата. Семейството е нашата сила! И колкото по-рано го осъзнаем, толкова по-бързо ще се радваме на това богатство. Дори в истинския смисъл на думата. От Business Insider представят на внманието ни 6 големи компании, които всъщност са семеен бизнес.   Nike Компанията Nike е собстеност на семейство Найт. Компанията е основана през 1964 година от Фил Найт, заедно с Бил Бауърман. Синът на Фил Найт, Травис Найт, бил назначен в борда на директорите през 2015 г. Днес Nike се оценява на 110,3 милиарда долара, с около 35,26 милиарда долара печалба годишно от продажби.   Mars Компанията Mars е семеен бизнес през цялата си 107 годишна история. Mars изобретява популярните бонбонки M&Ms, от които всеки ден се произвеждат 400 милиона. Франк Марс започва да произвежда и продава домашно приготвени сладкарски бонбони през 1911 година. Днес компанията е известна с шоколадите си  Mars, Snickers, M&Ms и др. Бизнесът на компанията постепенно се е развил и сега предлага Wrigley дъвки, Uncle Ben's ориза и храната за домашни любимци Eukanuba. През 2017 година Mars регистрира 35 милиарда долара приходи.   Hallmark Cards Hallmark Cards стартира през 1910 година и е най-големият производител на поздравителни картички в Съединените щати. Hallmark Cards е създадена от Джоус Клуд Хол, а днес компанията се управлява от двамата му внука. Hallmark прави около 4 милиарда долара годишно, а американците купуват повече от 6,5 милиарда картички годишно.   Hearst Corporation Hearst Corporation е собственост на семейство Хърст. Компанията е създадена през 1887 година, а днес издава над 300 списания, между които и Cosmopolitan. Hearst стартира с един вестник – San Francisco Examiner, а днес е една от най-известните медийни компании в света. Hearst вече обхваща 360 фирми в над 150 държави, с 20 000 служители. Уилям Р. Хърст III, внукът на Уилям Рандолф Хърст, сега управлява Hearst Corporation, а богатството на компанията е оценено на 28 милиарда долара.   LG От основаването си насам, LG е била управлявана от четири поколения на един и същ род.  LG е основана през 1947 година от Ку Ин-Хой и се предава на сина му, а след това на внука му Ку Бон-Му. Когато Бон-Му почина, той остави компанията на осиновения си син.   Dell Компанията е създадена през 1984 година от Майкъл Дел. През 1992 година става най-младият главен изпълнителен директор, чиято компания е включена в списъка на Fortune 500. Тогава той е бил само 27 годишен. Днес, на 53-годишна възраст, Dell все още управлява компанията. Компанията е оценена на стойност около 57 милиарда долара.   Вижте как са започнали най-големите технологични компании  
смартфони
Най-продаваните смартфони на всички времена
Най-продаваните смартфони на всички времена
Днес хората купуват телефони, повече от всякога, но все още намирането на най-добрия модел за нас е трудна задача. Всеки има свое виждане за това как трябва да изглежда и работи неговия смартфон. Но въпреки това има модели, които стават изключително популярни, тъй като се харесват от голяма част от потребителите.   От Android Authority са събрали най-популярните телефони на всички времена. Ето кои са те:   iPhone 6 и iPhone 6 Plus – 220 милиона Най-успешният смартфон на всички времена е iPhone 6, а iPhone 6 Plus беше първият смартфон с голям дисплей на компанията. Размерът на екрана определено не беше голям по стандартите на Android, само 5,5 инча, но телефонът даде на феновете на Apple голямо извинение да си купят нов телефон.     Nokia 5230 – 150 милиона Може би най-голямата изненада е попадането на Nokia 5230 в този списък, при това на второ място. Този телефон определено никога не се е смятал за смартфон в модерния смисъл на думата, той дори не поддържа Wi-Fi връзка, а се продава много по-добре от други модели телефони. Nokia 5230 беше пуснат през 2009 година и работеше с операционната система на компанията Symbian OS.     Galaxy S4 – 80 милиона Galaxy S4 от 2013 година се отличаваше с добър хардуер, мощен набор от функции, както и с впечатляващи софтуерни възможности, а това са все причини, поради които телефоните с марка Samsung Galaxy да са най-големият съперник на iPhone.     iPhone 7 и iPhone 7 Plus – 78 милиона IP рейтинга за водоустойчивост, по-големите опции за съхранение и по-голямата батерия очевидно се оказаха достатъчно основателни причини тези телефони да се радват на изключителен успех.     Galaxy S3 / iPhone 5 – 70 милиона От Samsung Galaxy S3 и от iPhone 5 са били продадени по около 70 милиона устройтства. И двамата телефона бяха пуснати през 2012 година, но за съжаление цифрите за продажбите са закръглени до най-близкия милион, което прави възможно всеки от тези два модела да е изпреварил другия.     Вижте три иновации при смартфоните, които ще доминират и през 2018г.
LG
5 любопитни факта за LG, които може би не знаете
5 любопитни факта за LG, които може би не знаете
Познатата на всички ни корейска компания за електроника LG, има интересна история и за нея може да се разкажат много любопитни неща. Знаехте ли, например, че освен с електроника, компанията се занимава с производство на химикали, телекомуникации, и развива дейността си в над 80 страни по света?   Ако искате да научите още факти за LG, разгледайте информацията на Android Pit.   1.  Какво означава името на LG? Ако сте имали LG смартфон през последните години, може би сте открили, че LG е свързано с израза: "Life's Good!". Но това е само девиз, а не е значението на LG. Истинският смисъл на съкращението “LG” е “Lucky Goldstar” (“Щастлива златна звезда”). Звучи доста азиатско, нали? LG също смятат така, ето защо избират за останалата част от света LG да е “Life's Good!”.   Преди компанията да получи името си LG, тя е продавала домакински стоки под марката Lucky и електроника под марката Goldstar. Днес тези имена са обединени в LG.   2. Силно съперничество със Samsung В останалата част на света това не винаги е ясно, но в Южна Корея, дом на двете компании, конкуренцията между двете марки е ожесточена. Стигнало се е дори до няколко съдебни процеси – за кражба на корпоративни тайни, за шпионаж и всичко останало, което можете да си представите в корпоративния свят. Съперничеството е толкова голямо, че дори служителите на двете компании избягват да се срещат помежду си.   По-интересното е, че основателят на Samsung, Лий Бюнг Чул и основателят на LG, Ку Ин-Хой, са роднини и дори са учили в едно училище. Освен това, те стартират заедно телевизионна мрежа.  Когато обаче, Бен Чол основава собствена компания, която се конкурира с LG, приятелството между двамата е разрушено. Войната слага край на едно приятелство, но води до чудовищна еволюция и за двете компании по онова време.   3. LG стартира като козметична компания Историята, че Nokia е хартиена компания, е известна, но малко хора знаят, че LG започва като козметична компания. Една от ранните силни страни на LG е химическата промишленост, а компанията започва да произвежда кремове за лице през 1947 година. Към днешна дата трите основни акцента на компанията са електроника, телекомуникации и химикали.   4. Един от най-продаваните телефони на компанията е LG Chocolate През 2005 година от LG Chocolate бяха продадени 15 милиона бройки. Това не е нищо в сравнение с 250-те милиона продадени Nokia 1110 през същата година, но все пак е успех. LG Chocolate имаше TFT екран (176x220 пиксела), 128MB вътрешна памет, 1.3MP камера с LED светкавица, Bluetooth 1.2, USB и навигация с поддръжка на WAP 2.0 и xHTML. Батерията можеше да издържи до 6 часа разговори и 200 часа в режим на готовност, устройството използваше собствената система на LG.   5. LG беше първата компания в света, която пусна смартфон с гъвкав дисплей LG беше първата компания в света, която пусна смартфон с гъвкав дисплей. Въпреки че LG G Flex нямаше голям успех, телефона се оказа крайъгълен камък в историята на смартфоните.   Вижте 7 любопитни факти за компютърната мишка
любопитно
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telekom Austria ще ребрандира Мтел под името А1
Telecom Austria Group (TAG) обяви по-рано днес, че започва ребрандиране на всички свои регионални мобилни оператори под общ флаг. Той се казва А1 и ще засегне телекоми в седем държави, включително и България чрез Мтел. TAG уточнява, че ребрандирането ще бъде поетапно и ще се съобразява с пазарните особености на всяка държава.   Целта на TAG е да се наложи общия бранд като по-голямо и сериозно име. Освен това ще сигнализира на потребителите за единно поведение и пълно потребителско ижвияване, като брандът е гъвкав и може да се съборазява с местните специфики, коментира...
DMCA.com Protection Status