Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
6 резултата за бинес
бинес
Продажбите на смартфони от висок клас остават стабилни въпреки памндемията от COVID-19
Продажбите на смартфони от висок клас остават стабилни въпреки памндемията от COVID-19
Конкуренцията в пазар на смартфони от средния клас е доста сериозна през 2020г. Производителите с Android проявяват все по-голям интерес към този сегмент. Опитите им да предложат по-атрактивни модели са причина да разполагаме с разнообразни възможности за избор на добро устройство на достъпна цена. Неслучайно вече ви съобщихме, че потребителите проявяват най-голям интерес към смартфоните от средния и ниския клас през 2020г. Световната пандемия засегна силно мобилната индустрия и доведе до сериозен спад в продажбите през първата половина на 2020г. Много потребители не проявяват интерес към идеята да отидат до физически магазин, за да купят нов смартфон. В определени случаи самата епидемологична обстановка не позволява това да се случи. Анализаторите изчисляват, че слабите продажби на моделите от средният клас в периода януари-юни са породени именно от тези процеси. Ситуацията при премиум смартфоните, обаче е доста по-различнa, което показва по най-категоричен начин, че потребителите продължават да бъдат силно заинтересовани от покупката на смартфон от висок клас.     Според информация на Counterpoint Research намалението при смартфоните в средния и ниския клас надхвърля повече от 23% през второто тримесечие. В същото време тази стойност е по-малко от 15% при най-скъпите смартфони. Средната пазарна цена на смартфон през този период се е увеличила с около 10%, информира TechRadar.  Основната причина за тези трендове са по-слабите продажби на бюджетните устройства, устойчивостта на премиум сегмента и търсенето на модели, които поддържат 5G мрежи. В голяма степен тези процеси компенсират негативните ефекти предизвикани от пандемията от коронавирус. Общия спад в продажбите на премиум устройства е 8%.  Производители като Apple, обаче увеличават пазарния си дял с 3% и приходите с 2%. Високото търсене към 5G устройствата ще продължи да движи напред цялата индустрия. В момента тези смартфони отчитат около 10% от продажбите, но повече от 20% от приходите. Последното тримесечие се свърза с голяма активност на потребителите, което ще се отрази положително на всички производители.   Още от Digital: Защо смартфоните от висок клас вече не са източник на иновации
бинес
Google купи Fitbit за $2.1 млрд.
Google купи Fitbit за $2.1 млрд.
Доста дълго време Google проявяваха интерес към придобиването на бизнеса на Fitbit и официална новина за купуването на компанията е факт. Финансовите параметри са на стойност $2.1млрд., съобщава Reuters. Това ще позволи на Google да разшири влиянието си в сегмента на смарт часовниците и фитнес тракерите. Kомпанията има собствена операционна система за тези устройства, която се казва Wear OS.   Въпреки това Google все още не са представяли собствен смарт часовник, с който да промотират допълнително Wear OS. В същото време Fitbit разполагат с голяма потребителска база и...
Lenovo
Lenovo официално придоби бизнеса на Motorola за $2,91 млрд.
Lenovo официално придоби бизнеса на Motorola за $2,91 млрд.
Lenovo официално обявиха сделката през януари, а сега вече получиха необходимото одобрение от всички регулаторни органи.
смарт часовници
Huawei е на второ място по доставки на смарт часовници през първото тримесечие на 2020г.
Huawei е на второ място по доставки на смарт часовници през първото тримесечие на 2020г.
Пазарът на интелигентни носими устройства се разраства с бързи темпове през последните години и се превръща в напълно развита индустрия. International Data Corporation (IDC) представи доклада си за глобалния бизнес с носими устройства за първите три месеца на 2020 година. Резултатите от него показват, че глобалните доставки на носими смарт аксесоари са достигнали впечатляващото число от 72,6 милиона бройки, само през първото тримесечие на 2020 г. Това бележи годишен растеж от 29.7%.   Според доклада на IDC, Huawei затвърждава позицията си на пазара на носими устройства...
бинес
Sony ще съкрати половината служители от дивизията си за смартфони до 2020г.
Sony ще съкрати половината служители от дивизията си за смартфони до 2020г.
Sony се популярен производител, на който дължим иновативни за времето си устройства катo Xperia Play. Факт е, обаче, че компанията изпитва сериозни проблеми в пазара на смартфони заради внушителната конкуренция в този сегмент. Именно това е причината мобилната дивизия на Sony да не функционира самостоятелно, а да е част от “Electronic Products and Solutions” дивизията. Данни от финансовите резултати на японския бранд по най-добър начин илюстрират ситуацията и проблемите, които влияят на слабите им продажби.   В момента компанията генерира по-малко от 1% от продажбите на смартфони в световен мащаб, което със сигурност не задоволява амбициите на бранд от ранга на Sony. Oще по-неприятното е, че японския производител е реализирал едва 6.5 млн. доставки на устройства от серията Xperia през фискалната 2018г., което е два пъти по-малко, в сравнение с резултатите от предходната година. Според изчисленията на Nikkei тази цифра представлява една шеста от продажбите на Sony в мобилната индустрия преди пет години.     Всичко това означава, че Sony ще регистрират оперативна загуба в тази ниша за трета поредна година. Компанията ще се фокусира предимно към европейския пазар и държавите от Източна Азия, за да генерират приходи. Незадоволителното представяне, обаче ще доведе до уволнението на 50% от служителитe на мобилната дивизия, които в момента наброяват около 4000 души. Това ще се случи до март 2020г. и е част от мащабния план за реорганизиране на мобилния бизнес на Sony и съответно редуциране на разходите.   Oще от Digital: Sony затваря завода си за смартфони в Китай, за да оптимизират разходите
Microsoft
Каква заплата получава Сатя Надела като шеф на Microsoft
Каква заплата получава Сатя Надела като шеф на Microsoft
Сатя Надела вече започна да променя стратегията на Microsoft, за да подобри имиджа и позициите на компанията в технологичната индустрия.
DMCA.com Protection Status