Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4181 резултата за бизнес
BlackBerry
BlackBerry купува компанията за киберсигурност Cylance за $1.4 млрд.
BlackBerry купува компанията за киберсигурност Cylance за $1.4 млрд.
Невероятната конкуренция в глобалния пазар на смартфони принуди BlackBerry да изместят фокуса си предимно към разработването на софтуер. Канадският производител вижда в тази идея единственият вариант да предоставя най-доброто на своите клиенти. BlackBerry не се отказват от създаването на хардуер, но ще бъдат много внимателни в този сегмент. Компанията се е съгласила да придобие Cylance, твърдят от Reuters.    Финансовите параметри на сделката се очаква да достигнат нива от $1.4 млрд. Желанието на BlackBerry да купят Cylance е провокирано от ефективните им решения в сферата на киберсигурността и изкуствения интелект. Очаква се сделката да бъде потвърдена официално в следващите няколко дни. Тук е момента да споменем, че Cylance разработват AI платформа, която следи и предотвратява хакерски атаки.      Компанията е основана преди шест години и се радва на голяма популярност сред представителите на бизнеса. От началото на годината досега Cylаnce получи инвестиции в размер на над $324 млн. от големи акционери. Анализаторите очакват през следващата година иновативня стартъп да се търгува публично на борсата. Данните разкриват, че приходите за фискалната 2018г. са в размер на 180 млн., като Cylance имат повече от 4000 клиенти по цял свят.    Oще от Digital: BlackBerry затвaрят онлайн магазина си за мобилни приложения на 31 декември 2019г.
таблети
Отчетоха ръст в продажбите на таблети през третото тримесечие на 2018г.
Отчетоха ръст в продажбите на таблети през третото тримесечие на 2018г.
Популярността на смартфоните и навлизането на все повече устройства с хибридни форм фактори са основната причина за слабото търсене на таблетите. Новите данни на анализатори от Digitimes Research разкриват положителни тенденции в този сегмент през последното тримесечие. Според информацията в периода юли-септември са продадени 44.89 млн. таблета на глобалния пазар. От своя страна това е увеличение от 21.1%, спрямо предходното тримесечие и ръст от 6.1% спрямо същия период през миналата година.      Най-голям интерес потребителите проявяват към таблетите с големина от 10 инча, които са генерирали около 30% от продажбите. Прогнозите са тази стойност да се увеличи до над 40% през първата половина на следващата година. Солиден интерес предизвикват 7" и 8" модели, които са позиционирани в бюджетния сегмент. Въпреки доброто представяне през третото тримесечие от Digitimes Research очакват спад в доставките през атрактивния празничен сезон в края на 2018г. от порядъка на 2-2.5% процентни пункта.      Въпреки това петте водещи производителя ще реализират очакваните продажби, а негативната тенденция ще се отрази най-вече на по-малките имена в този сегмент. Анализаторите забелязват и все по-голям интерес към таблетите, които поддържат стилуси, тъй като тези акесоари улесняват рисуването и създаването на графични файлове. По всичко личи, че този тип устройства ще продължат да бъдат в сянката на смартфонте и много по-популярните преносими компютри.   Още от Digital: Как да свържем смартфон или таблет към телевизор чрез USB
лаптопи
Oчаква се 2.8% ръст в продажбите на лаптопи през четвъртото тримесечие на 2018г.
Oчаква се 2.8% ръст в продажбите на лаптопи през четвъртото тримесечие на 2018г.
Анализаторите очакват положителните трендове в глобалния пазар на лаптопи да продължат с пълна сила до края на календарната година. Последният доклад на Digitimes Research например прогнозира ръст от 2.8% в продажбите на световния пазар в периода октомври-декември. Основните причини за тези процеси са две, като първата от тях е свързана с традиционната активност на потребителите в празничния сезон в края на годината. Другият важен фактор е възстановяването на нормалните доставки за новите процесори на Intel.    Компанията изпитваше доста затруднения през последните тримесечия, но имаме всички основания да смятаме, че ситуацията ще се стабилизира в последните седмици на 2018г. Въпреки наличието на подобни проблеми разбираме, че в световен мащаб са продадени около 40 млн. лаптопа през последното тримесечие. От своя страна тази цифра представлява 1% спад, в сравнение със същия период през миналата година, но е увеличение о 4.8%, спрямо предходното тримесечие, съобщава Digitimes.     Най-големият производител в този сегмент през втората половина на 2018г. ще продължи да бъде HP, въпреки някои затруднения на компанията от последното тримесечие. Lenovo ще изострят значително конкуренцията с премиерата на нови модели в следващите седмици и вероятно ще продължи да се опитва да изпревари HP и да се утвърди като лидер в този сегмент. Dell вероятно ще завършат годината като третия най-голям бранд, като първите пет компании ще се допълнят от Asus и Acer.    Още от Digital: Каква е причината днешните лаптопи да са толкова мощни, компактни и достъпни
смартфони
Как се разви пазара на смартфони през третото тримесечие на 2018г.
Как се разви пазара на смартфони през третото тримесечие на 2018г.
Последните данни на анализаторите потвърждават, че глобалният пазар на смартфони продължава да се намира в процес на стагнация. Новият доклад на специалисти от IDC разкриват, че продажбите в този сегмент отчитат спад в четвърто поредно тримесечие. Най-интересното заключение е, че Huawei отново успяват да разрушат двуполюсния модел на  Samsung и Apple, за да се превърнат във втория най-голям производител на смартфони за третото тримесечие. В глобален мащаб са реализирани 355.2 млн. продажби за периода юли-септември.    Всъщност това представлява спад от 6%, в сравнение със същия период през миналата година, когато бяха реализирани доставките на 377.8 млн. смартфона. Samsung продължават да доминират тази пазарна ниша и са регистрирали 20.3% от продажбите по цял свят, тъй като са доставили 72.2. млн. смартфона Galaxy за този период. Това е с 11.1 млн. по-ниска стойност, в сравнение с третото тримесечие на годината и компанията губи 1.8% от позициите си. Huawei са разширили присъствието си с 32.5%, съобщава VentureBeat.       Китайският гигант е реализирал продажбите на 52 млн. устройства за този период и притежава 14.6% дял в този сегмент. Това е достатъчно Huawei да изпреварят за второ поредно тримесечие Apple, които могат да се похвалят с 46.9 млн. iPhone за периода и имат 13.2% дял. Конкуренцията между тях ще продължи с пълна сила и през последните три месеца на годината, когато се очакват потребителите да бъдат още по-активни. Остава да се въоръжим с търпение, за да видим дали Huawei ще запазят втората си позиция до края на 2018г.   Още от Digital: Защо смартфоните от среден клас са най-добрият избор в момента
IIBM
IBM купува софтуерната компания Red Hat за $34 млрд.
IBM купува софтуерната компания Red Hat за $34 млрд.
IBM официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият софтуерната компанията Red Hat. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $34 млрд. Съгласно споразумението им IBM ще платят сума от $190 за всяка единична акция на Red Hat, което е значително увеличение от сумата $116.68, за която се котираха ден преди обявяването на сделката. Плановете предвиждат персонала на Red Hat да се присъедини към Hybrid Cloud дивизията на IBM, съобщава Reuters.   Главният изпълнителен директор на Red Hat, Джим Уайтхърст ще се отчита лично на шефа на IBM, Джини Ромети. Съветници на придобиването са някои от най-големите инвеститори в света като Goldman Sachs, J.P. Morgan и Lazard. Това е най-голямата сделка в историята на IBM и третото най-мащабно придобиване в света на технологиите в САЩ досега. Red Hat е известно име в Linux средите и дистрибуцията им се използва от много сървъри и центрове за данни по цял свят.     Компанията има 25-годишна история в разработването на софтуер с отворен код. Придобиването ще позволи на IBM да засилят позициите си в тази сфера и да се превърне в още един източник на приходи. Любопитен факт е, че през последните пет години стойността на акциите на IBM е намаляла с около 30%, докато през същия период Red Hat са отчели ръст от $170. Стратегическото партньорство ще им позволи да се конкурират по-успешно с Amazon и Microsoft в пазара на облачни услуги.   Още от Digital: Oсем революционни технологии, които ще окажат най-голямо въздействие върху човечеството
бизнес
6 големи компании, които са собственост на фамилии
6 големи компании, които са собственост на фамилии
Според Джордж Сантаяна, американски философ и писател, семейството е едно от чудесата на природата. Семейството е нашата сила! И колкото по-рано го осъзнаем, толкова по-бързо ще се радваме на това богатство. Дори в истинския смисъл на думата. От Business Insider представят на внманието ни 6 големи компании, които всъщност са семеен бизнес.   Nike Компанията Nike е собстеност на семейство Найт. Компанията е основана през 1964 година от Фил Найт, заедно с Бил Бауърман. Синът на Фил Найт, Травис Найт, бил назначен в борда на директорите през 2015 г. Днес Nike се оценява на 110,3 милиарда долара, с около 35,26 милиарда долара печалба годишно от продажби.   Mars Компанията Mars е семеен бизнес през цялата си 107 годишна история. Mars изобретява популярните бонбонки M&Ms, от които всеки ден се произвеждат 400 милиона. Франк Марс започва да произвежда и продава домашно приготвени сладкарски бонбони през 1911 година. Днес компанията е известна с шоколадите си  Mars, Snickers, M&Ms и др. Бизнесът на компанията постепенно се е развил и сега предлага Wrigley дъвки, Uncle Ben's ориза и храната за домашни любимци Eukanuba. През 2017 година Mars регистрира 35 милиарда долара приходи.   Hallmark Cards Hallmark Cards стартира през 1910 година и е най-големият производител на поздравителни картички в Съединените щати. Hallmark Cards е създадена от Джоус Клуд Хол, а днес компанията се управлява от двамата му внука. Hallmark прави около 4 милиарда долара годишно, а американците купуват повече от 6,5 милиарда картички годишно.   Hearst Corporation Hearst Corporation е собственост на семейство Хърст. Компанията е създадена през 1887 година, а днес издава над 300 списания, между които и Cosmopolitan. Hearst стартира с един вестник – San Francisco Examiner, а днес е една от най-известните медийни компании в света. Hearst вече обхваща 360 фирми в над 150 държави, с 20 000 служители. Уилям Р. Хърст III, внукът на Уилям Рандолф Хърст, сега управлява Hearst Corporation, а богатството на компанията е оценено на 28 милиарда долара.   LG От основаването си насам, LG е била управлявана от четири поколения на един и същ род.  LG е основана през 1947 година от Ку Ин-Хой и се предава на сина му, а след това на внука му Ку Бон-Му. Когато Бон-Му почина, той остави компанията на осиновения си син.   Dell Компанията е създадена през 1984 година от Майкъл Дел. През 1992 година става най-младият главен изпълнителен директор, чиято компания е включена в списъка на Fortune 500. Тогава той е бил само 27 годишен. Днес, на 53-годишна възраст, Dell все още управлява компанията. Компанията е оценена на стойност около 57 милиарда долара.   Вижте как са започнали най-големите технологични компании  
Microsoft
Microsoft може да стане втората компания с пазарната капитализация от $1 трилион
Microsoft може да стане втората компания с пазарната капитализация от $1 трилион
Microsoft са една от най-богатите технологични компании, която промени драстично стратегията си след като управлението бе поето от сегашния шеф Сатя Надела. Водещ акцент в бизнес плана на компанията е да разшири влиянието си в сферата на облачните услуги и определено се справя доста с добре с постигането на тази цел. През последните тримесечия се забелязва впечатляващ ръст в популярността на Microsoft Azure платформата, която постепенно се превръща във все по-сериозен източник на приходи.   Пазарните наблюдатели прогнозират, че Microsoft ще обявят приходи в размер на $27.92 млрд. за последното тримесечие. Основна роля за доброто представяне ще има Azure платформата, която става все по-популярна сред потребителите, особено в бизнес сегмента, информира BusinessInsider. Само през последната година този бизнес е отчел ръст от 91% и всички анализатори очакват ситуацията да остане същата през следващите тримесечия. Така Azure ще се превърне в най-важното звено в структурата на компанията.   Ако темповете на растеж се запазят бизнес с облачни услуги може да превърне Microsoft във втората компания, която преминава пазарната капитализация от $1 млрд. В следващите три години Azure ще увеличава приходите с около 59% на годишна база, което до края на десетилетието ще се превърне в сериозен източник на приходи и една от най-печелившите бизнес дивизии на компанията. Можем само да гадаем колко време ще е нужно да преминат границата от $1 трилион и да се присъединят към Аpple в този ексклузивен клуб.   Oще от Digital: Седем безплатни Microsoft приложения, които е добре да пробвате
Мicrosoft
Съоснователят на Microsoft, Пол Алън почина на 65-годишна възраст
Съоснователят на Microsoft, Пол Алън почина на 65-годишна възраст
Технологичният свят загуби една от най-вдъхновяващите си забележителни личности през последните десетилетия. В случая става въпрос за съоснователя на Microsoft, Пол Алън, който е починал на 65-годишна възраст, след тежко боледуване. Конкретната причина за смъртта му са усложнения свързани с т.нар. "неходжкинов лимфом", от който е страдал. Информацията за кончината на Пол Алън предизвика широк отзвук в индустрията и почти всички лидери на големи компании изказаха своите съболезнования на неговото семейство.    Сестрата на Пол Алън го определи като професионалист и филантроп, допълвайки, че е забележителна личност във всяко едно отношение. При всички положения можем да кажем, че кариерата и личността на съоснователя на Microsoft са вдъхновили доста хора да реализират своя талант и да следват мечтите си. Пол Алън е приятел от детство на Бил Гейтс и двамата заедно основават компанията през 1975г. Той се оттегля от своя пост осем години по-късно, но остава член на борда на директорите до 2000г.   В свое изявление от 2011г. Пол Алън сподели, че именно той има ключова роля за избора на името Microsoft, както и за дизайна на компютърната мишка с два бутона, която използваме и днес. След като се оттегля от технологичния гигант Пол Алън създава собствена компания с името Vulcan Inc, чиято дейност е свързана с инвестиции в различни бизнес сфери. При всички положения света на технологиите загуби забележителен човек, без който IT индустрията нямаше да бъде такава, каквато я познаваме.   Oще от Digital: Седем безплатни Microsoft приложения, които е добре да пробвате
HTC
HTC oтчетоха $84.7 млн. загуба за третото тримесечие на 2018г.
HTC oтчетоха $84.7 млн. загуба за третото тримесечие на 2018г.
Тайванският производител продължава да изпитва сериозни затруднения в глобалния пазар на смартфони. НТС публикуваха официално финансовите резултати за третото тримесечие. Данните разкриват, че за този период компанията е регистрирала загуби в размер на $84.7 млн. Инвеститорите предвидиха подобно представяне и са малко по-оптимистични за ситуацията около НТС през последните седмици на годината. НТС вече разшириха своето портфолио с премиерата на новия U12 Life, който видяхме на IFA 2018.    Изглежда, че все още е твърде рано смартфона да окаже съществено влияние върху пазарният дял на тайванския бранд в световен мащаб. Според информацията в момента НТС генерира по-малко от 1% от продажбите в мобилната индустрия. Едв ли има по-добра илюстрация за проблемите на компанията от тази стойност. Стратегията им предвижда за в бъдеще да се инвестира сериозно в разработването на технологии с виртуална реалност, както и на повече устройства, които използват Blockchain.      Добър пример в това отношение е иновативния HTC Exodus 1, който създава изцяло нова продуктова категория в индустрията. Трябва да обърнем внимание на факта, че за първи път от години насам се очаква спад в продажбите на смартфони в световен мащаб. Прогнозите са за намаление от порядъка на 1.3%, в сравнение с миналата година. Тези процеси също затрудняват стратегията на НТС и опитите им отново да се превърнат в успешен бранд в мобилната индустрия.   Oще от Digital: HTC отчетоха най-ниските си приходи от 13 години насам
LG
Бъдещите смартфони на LG ще имат предни камери, които са вградени в дисплея
Бъдещите смартфони на LG ще имат предни камери, които са вградени в дисплея
LG обмислят възможността да въведaт някои промени в дизайна на новите си смартфони. По този начин компанията ще опита да привлече вниманието на повече потребители и да стимулира продажбите си в този сегмент. Корейският гигант вече е е регистрирана на свое име няколко патента, които ни разкриват повече детайли за идеите, над които се работи в момента. LG тестват различни концепции, с които да премахнат напълно рамките около екрана на смартфоните, предаде PocketNow.      Успоредно с това инженерите на компанията виждат потенциал във вграждането на предната камера в самия дисплей. По този начин екрана буквално ще запълни цялото пространство отпред. Един от прототипите има извивки в краищата, които сливат дисплея със задния корпус. Възприемането на подобна визия означава, че LG ще трябва да позиционират сензора за отпечатък в екрана или да го преместят в задната част. Все пак е интересно да разберем какви дизайнерски идеи има компанията.     Новите решения на LG ще са оптимизирани и за гъвкавите дисплеи, които ще имат все по-сериозно присъствие в индустрията през 2019г. В момента това са единствено скици, над които работят дизайнерите на корейския производител. Припомняме ви, че LG планират да имат голямо присъствие на CES 2019 изложението в Лас Вегас (8-11 януари), където може да видим работещи протoтипи с новия дизайнерски език, както и дори първото им устройство с гъвкав дисплей.   Още от Digital: Бизнесът със смартфони на LG продължава да отчита загуби и през третото тримесечие на 2018г.
бизнес
Fujitsu затваря най-голямата си фабрика за компютри в Европа
Fujitsu затваря най-голямата си фабрика за компютри в Европа
Fujitsu продължават да реорганизират своя бизнес, за да останат конкурентни на западните технологични компании. Японският производител предприе редица драстични мерки през последните месеци, които да намалят разходите им. Съкращенията на работния персонал и затварянето на производствени съоръжения ще са основен фокус за Fujitsu и в началото на следващата година. Анализаторите забелязват положителни индикации, но е нужно още време, за да може компанията да стабилизира финансите си.   Президентът на Fujitsu, Тацуя Танака направи интересно изявление по време на Fujitsu Forum събитие на японския бранд в Мюнхен, Германия, на което разкри интересни детайли за предстоящите им планове. Според думите му Fujitsu ще заложaт на стратегия, с която да се превърне в "ориентирана към предоставянето на услуги" компания на терирорията на Европа. Това означава, че предстои затварянето на производствени съоръжения в държавите-членки на ЕС, съобщава TechRadar.      Първата засегната фабрика ще бъде съоръжението на Fujitsu в Аугсбург, Германия. Предвидени са съкращенията да намалят персонала на компанията в Европа с 1800 души до края на 2020г. Досега производството на компанията бе фокусирано предимно в Германия и Япония, но за в бъдеще ще се разчита единствено на фабриките в родината на Fujitsu. Структурните промени ще обхванат и бизнес подразделенията в големи европейски страни като Великобритания и Германия.   Oще от Digital: Fujitsu ще продадат бизнеса си със смартфони за $456 млн. на японски инвестиционен фонд
Sony
Sony отчетоха печалба от $2.1 млрд. за последното тримесечие
Sony отчетоха печалба от $2.1 млрд. за последното тримесечие
Sony публикуваха официално последните си резултати, които обхващат последното тримесечие. Данните разкриват, че компанията може да се похвали с добро представяне за този период. Основна причина за това има PlayStation бизнеса, който е отчел ръст от впечатляващите 27% за период за тримесечието. Според данните Sony са генерирали печалба в размер на $2.1 млрд. долара. Геймърската дивизия на японския производител е с основна заслуга за финансовите им резултати.    Самите данни разкриват, че продажбите на PS4 за тримесечието са генерирали $.4.9 млрд., като оперативната печалба от тях е $800 млн. Това е увеличение от 65% на годишна база. Sony са реализирали продажби на 3.9 млн. конзоли за съответния период, което е с 4.2% по-малко, в сравнение със същия период през миналата година, съобщава TechCrunch. Забелязва се тенденцията потребителите да отделят все повече средства за игри и извършването на различни покупки в тях.    Общият брой на продадените конзоли PlayStation 4 в световен мащаб досега са 86 млн. Именно това продължава да е най-добре развиващата се дивизия на компанията, която компенсира загубите на другите им подразделения. Любопитен факт е, че най-много приходи Sony генерира в САЩ и на територията на Европа, където потребители са най-активни в инвестициите за нов хардуер и извършването на покупки в онлайн платформата Sony PlayStation Network.   Oще от Digital: Sony PlayStation Network вече позволява да сменим потребителското си име
бизнес
Най-големите скандали в историята на компаниите
Най-големите скандали в историята на компаниите
Враждите между големите компании никога не спират. Независимо дали става дума за две компании, които се борят за една и съща аудитория или за компании в различни отрасли, предявяващи някакви претенции една към друга, скандалите в бизнеса често са сред водещите световни новини.   Някои брандове не могат с години да се отърват от опустошителните битки, скандали и съдебни дела. Други обаче успяват да се изправят, благодеяния на своите потребители. От This Is Insider разказват за най-скандалните вражди между компании в историята:   20th Century Fox срещу Universal Studios През 1977 година, 20th Century Fox пускат филма „Междузвездни войни“. Филмът вдъхновил и други филмови студия да предложат на зрителите си космически изживявания. Universal Studios стартира свой телевизионен сериал, наречен „Бойна звезда Галактика“, който разгневява 20th Century Fox и компанията завежда дело срещу Universal Studios. Основаинето на жалбата им е нарушение на авторските права поради подобни сюжетни  истории. В крайна сметка случаят е уреден извън съда през 1979 година, но породилата се вражда има негатичен ефект и върху двете компнии.   Amazon срещу Hachette (и другите издатели на книги) Не е тайна за никого, че Amazon прави големи пари от продажбата на електронни книги, тъй като определя цените, а това няма как да не ядоса издателите на книги. Резултатът е големи загуби за всички издателски компании, но единствено Hachette се решава да започне война с Amazon.   Враждата продължава години и едва през 2014 година двете компании се събиррат и подготвят споразумение, което позволява на Hachette да определя цените на електронните версии на собствените си книги.   Coca Cola срещу Pepsi Coca Cola и Pepsi са две компании, които са във вражда „откакто свят светува“. Всеки знае, че между двете напитки почти няма разлика, но Pepsi явно не мислят така. Проблемите между двете компании започват с рекламната кампания Pepsi Challenge през 1975 година и продължават и до днес, с не по-малка сила.   Pepsi Challenge е легендарна маркетингова промоция, в която случайни хора от улицата провеждат „сляп тест“. С вързани очи, те трябва да отпият от една чаша пълна с Pepsi и от друга пълна с Coca Cola, а след това трябва да кажат коя напиткаим е харесала повече. Според резултатите, повече от 50% от хората, избират Pepsi. Challenge се оказа изключително успешна кампания, благодарение на която компанията отне не малък дял от феновете на Coca Cola.   Microsoft срещу Apple През 1998 година Apple пусна своя Macintosh компютър, който се оказа голям хит. След това компанията лицензира част от потребителския интерфейс на Microsoft, за да може да използват Windows 1.0 софтуера.   Враждата обаче пламва при излизането на Windows 2.0, тъй като от Apple решават, че операционната система има „елементи на потребителския интерфейс, които са подобни на тези на операционната система на Apple“. Компанията подава съдебен иск срещу Microsoft за нарушение на авторските права. Dелото се проточва почти шест години, а Microsoft излиза победител.   Вижте най-харесваните шефове на технологични компании
Canon
Canon очакват по-ниски приходи през 2018г.
Canon очакват по-ниски приходи през 2018г.
Canon е едно от най-емблематичните имена в сферата на фотографията. Компанията има милиони фенове по цял свят, но е изправена пред все по-сериозна конкуренция. Японският производител сега понижи своята оценка за финансовото представяне за фискалната година, което се случва за втори път през 2018г. Водещата причина са по-слабите продажби на Single-Lens Reflex (SLR) фотоапарати, както и недостатъчното търсене на допълнително оборудване и аксесоари за тях.   Финансовият отдел на Canon е взел решение да понижи прогнозата си за годишните приходи от $2.99 млрд., вместо първоначалните очаквания за $3.37 млрд., съобщава Reuters. Сегашната информация се появява приблизително три месеца след като компанията още веднъж намали оценката за представянето през фискалната година. Анализаторите също потвърдиха, че продажбите на SLR фотоапарати намаляват с много по-бързи темпове от очакваното.      Доста потребители се отказват от възможността да си купят нов фотоапарат, тъй като изчакваха премиерата на първия безогледален фотоапарат на Canon. Оперативната печалба за тримесечието, което завърши през септември отчетоха спад от 12.4% и достигат до $610 млн. В момента пазарната капитализация на Canon е $41 млрд. и японският производител се надява новата им бизнес стратегия да даде реални резултати още през следващата година.    Oще от Digital: Какво е бъдещето на фотографията според Canon
Dell
Бизнесът с геймърски устройства на Dell е оценен на $3 млрд.
Бизнесът с геймърски устройства на Dell е оценен на $3 млрд.
Dell предлагат разнообразно портфолио от атрактивни устройства за гейминг на потребителите. Най-атрактивните предложения на компанията несъмнeно са част от популярната серия Alienware. Всеки един представител на гамата се отличава с впечатляваща производителност и използва най-добрите видео карти в индустрията. В момента лаптопите и компютрите Аlienware са един от най-търсените устройства за гейминг и се радват на високи продажби в индустрията.   Компанията за първи път направи публична оценка на финансовите параметри на своя бизнес с геймърски устройства. От Dell официално обявиха, че пазарната стойност на това подразделение е от порядъка на $3 млрд., което е доста впечатляваща цифра. Оценката е направена лично от вицeпрезидента и генерален мениджър на Alienware, Gaming и XPS дивизиите на компанията, Франк Ейзър, съобщава TheVerge.     Шефът на Alienware също така допълни, че сумата от $3 млрд. превъзхожда трикратно от оценката на всички конкурентни бизнес дивизии на другите производители. Dell смятат да продължат да привличат сериозен интерес сред геймърите и ще се фокусират предимно върху премиерата на бюджетен хардуер в следващите месеци. Добър пример в това отношение е новата достъпна G Series гама на компанията, която ще продължи да има важно значение за стратегията на Dell.   Още от Digital: Всички игри ще бъдат дигитални до 2022г.
бизнес
LinkedIn купуват компанията Glint, за да подобрят продуктивността на клиентите си
LinkedIn купуват компанията Glint, за да подобрят продуктивността на клиентите си
LinkedIn потвърдиха, че са се съгласили да придобият Glint, като финансовите параметри на сделката засега остават публична тайна. Желанието им е провокирано от онлайн платформата на компанията, позволява клиентите им да следат удовлетворението на служителите си. LinkedIn изразиха задоволство от възможностите за бъдещо партньорство между двете встрани. Според тях Glint предлагат съчетание от най-добрите HR практики в света, което може да увеличи значително продуктивността на компаниите.    Oще от Digital: 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn