Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4420 резултата за бизнес
бизнес
Ето как AMD  ще конкурира видео картите  NVIDIA RTX 2060 с цена до $300
Ето как AMD ще конкурира видео картите NVIDIA RTX 2060 с цена до $300
AMD изненадаха потребителите с премиерата на Radeon RX 5700, тъй като за първи път от много време представи видео карта, която е по-бърза от конкурентния продукт на NVIDIA, но на същата цена. Не е изненадващо, че двата модела от серията: AMD Radeon RX 5700 и RX 5700 XT са едни от най-продаваните модели на AMD през 2019г. Компанията предлага и бюджетните видео карти RX 5500 XT, които са директен конкурент на NVIDIA GTX 1650 Super и GTX 1660. След броени дни е премиерата на AMD Radeon RX 5600.   Tази дългоочаквана гама ще включва две видео карти, а именно RX 5600 и RX 5600 XТ, които ще бъдат позиционирани между AMD Radeon RX 5700 и RX 5500 в портфолиото на компанията. По този начин AMD ще опитат да отвлекат вниманието на потребителите от NVIDIA GTX 1660 Ti, която предлага сходни характеристики и цена. Според официалните данни на компанията AMD Radeon RX 5600 ХТ предлага с около 20% по-бърза скорост при AAA игри и около 10% при последните eSport заглавия, съобщава TechRadar.     NVIDIA вече разкриха, че ще намалят с 15% цената на RTX 2060, което породи очаквания, че AMD ще последват същата стратегия. Това няма да се случи, тъй като AMD ще отговорят като увеличат работната честота на АМD Radeon RX 5600 XT. Производителите ще имат достъп до нов BIOS софтуер, с който работната честота на ядрото да достигне до 1.615MHz (Game Clock) и 1750МHz (Boost Clock). За сравнение досега тези стойности бяха съответно 1560MHz и 1620МHz. Цената на AMD Radeon RX5600 ще е $279, докато RX 5600 XT ще струва $399.   Още от Digital: NVIDIA и АМD очакват увеличение на цените на видео картите през 2020г.
бизнес
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose затваря физическите си магазини в САЩ, Европа, Япония и Австралия
Bose са водещо име в сферата на аидо аксесоарите и музикалното оборудване. Компанията разполага с мащабна мрежа от търговски обекти по цял свят. Малко известен факт е, че първият физически магазин на Bose отваря врати през 1993г. Сега 27 години по-късно разбираме за ключова промяна в стратегията на Bose. Оказва се, че компанията ще затвори настоящите си магазини в четири ключови локации по цял свят и това са Северна Америка, Европа, Япония и Австралия, предаде TheVerge.   Физическите локации на Bose в тези райони постепенно ще спрат да функционират в следващите месеци, Най-осезаемо новата стратегия на специалистите в аудио оборудването ще се усети от феновете им в САЩ, където имат най-силно присъствие. За в бъдеще Bose ще насочат вниманието си към онлайн присъствието си, тъй като все повече хора използват интернет, за да пазаруват. Решението за намаляването на броя на физическите магазини на Bose не е свързано с финансови проблеми.     Разнообразното им портфолио се простира извън класическите аудио слушалки с технология за блокиране на околния шум и включва смарт високоговорители и дори умни очила. Според данните на Bose ще бъдат затворени 119 физически магазина в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Компанията ще продължи да оперира, както досега в много други региони, сред които Китай, където има 130 магазина, ОАЕ, Индия и Южна Корея. Продуктите на Bose са достъпни от водещите онлайн платформи.   Още от Digital: Bose AR е първата аудио платформа с добавена реалност в музикалната индустрия
бизнес
Qualcomm започна ценова война, която ще се отрази на цените на 5G смартфоните, според анализатори
Qualcomm започна ценова война, която ще се отрази на цените на 5G смартфоните, според анализатори
Qualcomm се очаква да доминират пазара на смартфони от висок клас с поддръжка на 5G мрежи през 2020г. Компанията също така иска да се превърне в по-влиятелно име и сред устройствата от средния ценови клас. Qualcomm вече представиха процесорите Snapdragon 765 и 765G, като сега разбираме допълнителни детайли за стратегията им. Оказва се, че компанията ще намали цената на чиповете, за да ги направи по-атрактивни за водещите производители.   Според конкретните данни Qualcomm са намалили цената на Snapdragon 765 с около $25-$30, като процесора вече струва $40. По този начин ще се изостри конкуренцията в средния ценови клас на 5G смартфоните и ще се създадат сериозни затруднения за другите брандове. Добър пример в това отношение са MediaTek, които произвеждат Dimensity 1000 5G за около $45-$50, но продават процесора за около $60-$70., съобщава PhoneArena.     Анализаторите прогнозират, че MediaTek ще изпитат сериозни затруднения в опита си да се конкурират с Qualcomm. Причината е, че компанията печели твърде малко от продажбата на всеки процесор и възможностите им за редуциране на цената са доста ограничени. Някои производители като Oppo, Vivo и Xiaomi вече са пренасочили между 20 и 25 млн. поръчки на 5G процесори от MediaTek към Qualcomm, което се дължи на по-достъпната цена. По всичко личи, че цените на смартфоните с 5G ще продъжли да намалява.   Oще от Digital: Смартфоните с 5G ще имат дисплеи с по-висока честота на опресняване на кадрите
Visa
Visa купуват Plaid за $5.3 млрд.
Visa купуват Plaid за $5.3 млрд.
Visa официално потвърдиха, че са се съгласили да придобивят иновативния стартъп Plaid. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до внушителните $5.3 млрд. Компанията специализира в разработването на "Application Programming Interface" (API) решения за финансови услуги. Основният акцент на Plaid не е толкова да улеснява самите плащания, а да помага за споделянето на данните, предаде ТеchCrunch.   По този начин партньорите, които използват същите API интерфейси могат бързо и лесно да имат достъп до банкова и финансова информация, която споделят разработчиците. Plaid купиха платформата Quovo преди две години, за да разширят допълнителни портфолиото от бизнес решения, които предлагат на своите клиенти. Водещи инвеститори вече осигуриха финансиране от $353.3 млн. за развитието на Plaid.     Любопитен факт е, че пазарната оценка на бизнеса на Plaid е около $2.65 млрд. Това означава, че Visa са се съгласили да платят двойно по-висока цена. Едва ли има по-добро доказателство за желанието на Visa да реализират сделката от предложението $5.3 млрд. Ако всичко върви по план регулаторите трябва да дадат одобрението си в следващите шест месеца, когато придобиването ще бъде официално финализирано.   Още от Digital: Visa искат да превърнат смарт домовете ни в терминали за мобилни плащания
LG
LG очакват да генерират приходи от мобилнaта си дивизия до края на 2021г.
LG очакват да генерират приходи от мобилнaта си дивизия до края на 2021г.
LG са водещ производител на телевизори и имат силни позиции сред интернет свързаните джаджи в интелигентните домове. Съвсем различна е ситуацията в глобалния пазар на смартфони, където компанията не е генерирала приходи от години. Продажбите на LG в мобилната дивизия отчетоха спад от 40% през 2018г. Стратегията им през миналата година стабилизира позициите, но LG продължава да регистрира негативни финансови резултати.   Главният изпълнителен директор на LG Electronics, Куон Бонг-сеок изрази увереност, че положителните трендове ще продължат в следващите тримесечия. Агресивният бизнес модел и премиерата на атрактивни нови предложения ще позволи на компанията да започне отново да генерира приходи от продажбата на смартфони през 2021г. Това е прогноза на шефа на LG Electronics в негово изявление пред KoreaTimes, който отказа да предостави допълнителни детайли.     Един от водещите акценти през настоящата година ще бъде редуцирането на разходите, което допълнително да стабилизира LG Electronics. Именно заради това вече изтеглиха продукцията си на мобилни устройства от Сеул във Виетнам. През последните месеци станахме свидетели на няколко ключови промени на високо равнище, включително и назначаването на Морис Гриийн за шеф на мобилната дивизия на LG. Времето ще покаже дали тези процеси ще помогнат на компанията.   Още от Digital: LG разработват калъф за смартфони с гъвкав дисплей
бизнес
Бившият вицепрезидент на Lenovo се присъедини към Xiaomi
Бившият вицепрезидент на Lenovo се присъедини към Xiaomi
Само преди дни стана ясно, че вицепрезидентът на Lenovo напуска компанията. В случая става въпрос за Чанг Ченг, който е част от китайския производител от 19 години. Основният мотив за оттеглянето му е желанието да прекарва повече време със своето семейство. Успоредно с това Чанг Ченг посочи и "здравословни проблеми" като причина за решението му да прекрати кариерата си в Lenovo. Oказва се, че плановете му са съвсем различни.   В контраст на официалните мотиви изтъкнати от Чанг Ченг бившият вицепрезидент на Lenovo се присъедини към Xiaomi. Информацията бе потвърдена от главния изпълнителен директор на набиращия все по-голяма популярност бранд, Лей Джун, съобщава AndroidHeadlines. От публикация в социалната мрежа Weibo разбираме, че Чанг Ченг ще бъде вицепрезидент и ще помага със своя професионален опит за глобалната експанзия на Xiaomi в пазара на смартфони.     Преминаването от Lenovo към Xiaomi може да създаде много проблеми на Чанг Ченг от юридическо естество. Високопоставените служители на компанията имат клаузи в договора, които не им позволят да преминават към конкурентни брандове. Ако бъдат предприети подобни действия е възможно Чанг Ченг може да доведе до сериозни финансови санкции за бившия вицепрезидент на Lenovo. Очаква се в следващите дни да има официално изявление по случая от двете страни.   Oще от DIgital: Xiaomi вече са четвъртият най-голям производител на смартфони в света
Lenovo
Вицепрезидентът на Lenovo напуска компанията
Вицепрезидентът на Lenovo напуска компанията
Lenovo официално потвърдиха, че един от високопоставените мениджъри ще напусне компанията. В случая става въпрос за вицепрезидента и шеф на Lenovo Mobile China, Чанг Ченг. Основният мотив за оттеглянето му са семейни причини и по-конкретно желанието му да прекарва повече време с най-близките си хора. Така Чанг Ченг ще напусне Lenovo след дълга кариера в компанията продължила 19 години.    От GizmoChina ни припомнят, че Чанг Ченг се присъединява към китайския производител през 2000г. Първата му длъжност в структурата на Lenovo e като ръководител на "Research and Development" дивизията в подразделението за лаптопи на компанията. След като изпълнява тази роля почти 11 години е избран за вицепрезидент на Lenovo Group и генерален мениджър на мобилната "End-To-End" платформа на компанията.     Чанг Ченг също така е отговорен за Lenovo Music Stоre и Aubergine Express, но също така взема дейно участие в разработката на таблетите Yoga. През 2015г. е избран за главен изпълнителен директор на ZUK дивизията и до ден днешен участва активно в разработката на някои от най-важните продукти на компанията. Чанг Ченг  се оттегля от своя пост, за да обърне повече внимание на своето семейство.   Още от Digital: Lenovo навлизат в пазара на геймърски смартфони
Huawei
Huawei oтхвърлиха обвиненията, че са получили държавна помощ от $75 млрд.
Huawei oтхвърлиха обвиненията, че са получили държавна помощ от $75 млрд.
Huawei продължава да е в центъра на търговския конфликт между американското и китайското правителство. Безпрецедентните санкции наложени срещу компанията са провокирани от опасенията на САЩ, че оборудването и услугите на Huawei крият рискове за сигурността. Доклад на Тhe Wall Street Journal допълнително задълбочи конфликта, определяйки намесата на китайското правителство като водеща причина за впечатляващия успех на Huawei.   Според данните им Huawei са привилигеровани защото са обект на сериозна финансова подкрепа, която идва от най-високо равнище на режима в Китай. По този начин компанията не само получава допълнителен капитал за своите бизнес операции, но и си спечелва важно предимство пред своите конкуренти. Oт Тhe Wall Street Journal също така твърдят, че външното финансиране и подкрепа за Huawei от правителството достига до внушителните $75 млрд.     В това число влизат не само преки инвестиции към компанията, но и данъчни облекчения. От Huawei сега отхвърлиха официално обвиненията повдигнати от The Wall Street Journal, съобщава GizmoChina. Китайският производител уточни, че отношенията им с правителството в Китай не са по-различни от тези на всяка частна компания в страната. Huawei също така твърдят, че никога не са получавали допълнителна финансова или данъчна подкрепа и използват единствено собствения си капитал.   Още от Digital: Смартфоните на Huawei с Harmony OS могат могат да са достъпни на пазара до девет месеца
Аlphabet
Alphabet вече е компания с пазарна капитализация от $1 трилион
Alphabet вече е компания с пазарна капитализация от $1 трилион
Alphabet е името на дружеството, в което оперират Google и част от бизнесите на технологичния гигант. Само преди седмици ви съобщихме, че управлението на Alphabet ще бъде поверено на Сундар Пичай. Това се случва след оттеглянето на Сергей Брин и Лари Пейдж от ежедневните операции. Oснователите на Google ще останат част от борда на директорите като целия контрол над бизнеса им ще е концентриран в Сундар Пичай.   Сега разбираме, че Alphabet вече се е превърнала в четвъртата компания, която търгува на борсата и има пазарна капитализация от $1 трилион. От TheVerge ни информират, че в момента единична акция на компанията струва $1451.70, което е увеличение от 0.87%, спрямо предходното денонощие. Повече детайли за представянето на Alphabet ще научим на 3 февруари, когато ще публикуват финансовите си резултати.     Анализаторите очакват Alphabet да декларира приходи в размер на $46.9 млрд. за последното тримесечие, което е ръст от 20% на годишна база. Припомняме ви, че Apple се превърна в първата компания, която струва $1 трилион през 2019г. След това към тях се присъединиха Amazon и Microsoft. Вероятно в следващите месеци Facebook също ще стане част от елитни компании, които струват повече от $1 трилион. В момента бизнеса им се оценява на $620 млрд.   Още от Digital: 5 важни неща, които шефът на Google трябва да промени след като Лари Пейдж и Сергей Брин напуснаха ръководството
Apple
 Аpple може да стане първата компания с пазарна капитализация от $2 трилион до края на 2021г.
Аpple може да стане първата компания с пазарна капитализация от $2 трилион до края на 2021г.
Apple се подготвят усилено за много важна от стратегично значение година за бизнеса им. В следващите месеци ни очаква премиерата на iPhone 12, които ще бъдат първите смартфони с 5G модем на компанията. Новите модели могат да са първите в индустрията, които използват 5-нанометров процесор и обещават редица подобрения. Компанията също така е доста заета да развива и други продуктови линии като Apple Card и Apple TV+. Вицепрезидентът на Apple, Eди Куе сподели, че 2019г. е била най-голямата година за бизнеса с услуги на компанията.   Това е впечатляващо постижение, като се има предвид досегашните рекорди на Apple в индустрията. Еди Куе също така сподели, че сосбтвениците на устройства с iOS са изхарчили рекордната сума от $1.42 млрд. за приложения в периода между Коледа и Нова година. Всички тези цифри са категорично доказателство какви са параметрите на финансови възможности на Apple. Технологичният гигант вече се превърна в една от първите компании с пазарна капитализация от $1 трилион и вече се стреми към следващата си амбициозна цел.     Популярният анализатор на Wedbush Дан Айвс смята, че впечатляващото портфолио от премиум устройства са ключа, който може да превърне Apple в първия бизнес на стойност от $2 трилиона. Той прогнозира, че подобни резултати са възможни преди края на 2021г., предаде BGR. Очакваният голям интерес към 5G технологията ще бъде водещ източник на растеж и ще увеличи приходите от дивизията за услуги от сегашните $500 млрд. до впечатляващите $650 млрд. след година. По този начин акциите на Apple ще се увеличат до $355 от сегашните $280.   Още от Digital: Аpple ще произвежда собствени 5G модеми за iPhone до края на 2022г.
компютри
Отчетоха ръст в продажбите на компютри за първи път от 9 години насам
Отчетоха ръст в продажбите на компютри за първи път от 9 години насам
Водещите производители на компютри са изпратили една от най-успешните години в индустрията от доста време насам. Анализаторите от Gartner и IDC са категорични, че световните продажби в този сегмент са отчели ръст за първи път от 2011г. Според данните на двете компании през четвъртото тримесечие на 2019 са продадени над 70 млн. компютъра по цял свят. От IDC отчитат 2.7% ръст в световните продажби за изминалата година, докато цифрите на Gartner показват увеличение от 0.6%.   Tрябва да отбележим, че в категорията персонални компютри са включени десктопи, лаптопи, ултрабуци и работни станции. Проучването не включва данни за хромбуци и таблети iPad. Доброто представяне се дължи на активността на потребителите през празничния сезон, както и на факта, че все повече бизнеси актуализират своите системи към Windows 10. Въпреки това анализаторите предвиждат трудни тримесечия за големите производители през първа половина на 2020г., съобщава Engadget.     Очаква се миграцията към Windows 10 да отнеме няколко месеца и след това да подложи на сериозни изпитания водещите компании. Спирането на поддръжката на Windows 7 също ще окаже ефект, който обаче няма да е устойчив във времето. Второто тримесечие се очертава като период на слаби продажби и е традиционно труден период за индустрията. Трите най-големи производителя в световния пазар на компютри и през първата половина на 2020г. ще продължат да бъдат Lenovo, HP и Dell.   Още от Digital: От колко RAM се нуждае компютър с Windows 10
Xerox
Xerox трябва да предложат по-добра оферта, за да купят НP
Xerox трябва да предложат по-добра оферта, за да купят НP
Xerox продължават активно да търсят начини да убедят HP да приемат офертата за придобиване на бизнеса на компанията. Изминаха повече от един месец след първото предложение, което Xerox отправи за купуването на своя конкурент. Само преди дни ви съобщихме, че НР oтхвърлиха трета оферта за придобиване от Xerox. Опитите да се привлече вниманието на акционерите на HP все още не е дал очакваните положителни резултати и въпреки действията на Карл Икан, който е привърженик на сделката.   Всъщност предложенията на Xerox досега не са много различни и споделят едни и същи фундаментални основи. Така например компанията предлага цена от $22 за всяка единична акция на HP, като $17 са кешово плащане, а останалата сума включва 0.137 акции на Xerox. Големият проблем, който е свързан с тези финансови параметри е свързан с новия план за преструктуриране, който HP представиха през октомври. Неговата цел е да редуцира работния персонал със 16%, съобщава Bloomberg.     Разбира се тези мерки ще допринесат и за редуциране на разходите на компанията в дългосрочен план. Именно това е водещ мотив, който Xerox изтъква за реализирането на придобиването. Едно от възможните решения  е да стартират директни преговори с HP и да им предложат по-добри финансови условия. Неслучайно последната оферта на Xerox бе отхвърлена изцяло заради финансови мотиви. Прави впечатление също, че акциите на HP Inc. са се увеличи с 10% от ноември досега, а тези на Xerox са отчели спад от 5%.   Oще от Digital: Милиардерът Карл Икан е знаел за офертата на Xerox преди да купи акции на HP за $1.2 млрд.
Xerox
Xerox осигуриха $24 млрд. финансиране за сделката с НР
Xerox осигуриха $24 млрд. финансиране за сделката с НР
Желанието на Xerox да купят HP се превърна в една от най-дискутираните теми в технологичната индустрия през последните седмици. По всичко личи, че компанията не се е отказала от реализирането на едно от най-мащабните придобивания в IT сектора. Вече ви съобщихме, че HP отново отхвърли офертата на Xerox, но това не е края на опитите им да стигнат до окончателно споразумение. Нови данни разкриват, че Xerox водят усилени преговори с три големи банки, за да осигурят необходимото финансиране за сделката.   Според информацията на ChannelNomics от Xerox вече са генерирали 72% от капитала нужен за извършване на придобиването. Сумата от впечатляващите $24 млрд. ще бъде осигурена благодарение на инвестиции от американските банки Citigroup и Bank of America. Успоредно с това към тях ще се присъедини и японската Mizuho Financial. Припомняме ви, че самата оферта, която Xerox отправиха за придобиване на HP е в размер на $33 млрд. Останалата част от парите ще бъде осигурена от собствените финанси на Xerox.       Конкретните финансови параметри договорени между Xerox и трите банки за отпуснатите заеми не са публично известни. Все пак трябва да отбележим, че предложението на компанията за придобиване на НР предвиждаше капитала да бъде в съотношение 70/30. По-голямата част е кешово финансиране, а другата под формата на акции. Xerox са осигурили 72% от трите банки и вероятно ще допълнят офертата си с предоставяне на съответните акции. По всичко личи, че сделката все още е на дневен ред.   Oще от Digital: Милиардерът Карл Икан е знаел за офертата на Xerox преди да купи акции на HP за $1.2 млрд.  
бизнес
Imagination Technologies отново ще произвежда графичните чипове за iPhone  благодарение на нова сделка с Apple
Imagination Technologies отново ще произвежда графичните чипове за iPhone благодарение на нова сделка с Apple
Аpple са постигнали стратегическо споразумение с английския производител Imagination Technologies. По този начин компанията слага край на напрежението между двете страни, което продължи в продължение на месеци. Технологичният гигант дори започна да наема някои от ключовите служители на Imagination Technologies. По всичко личи, че конфликта между тях вече е останал в миналото с постигането на ключово споразумение за лицензиране на уникалните технологии на английския бранд.   Информацията бе потвърдена официално от Imagination Technologies, съобщава BusinessInsider. Влошените отношения между двете компании дори поставиха на бъдеще картата на Imagination Technologies. Това се случи преди две години, когато прекратяване на партньорството им доведе до срив в акциите на компанията. Малко след това анализаторите дори определиха евентуално придобиване като единствения начин английската компания да продължи да оперира, както досега.     В продължение на години Imagination Technologies получаваха лицензионни такси от Apple за използването на графичните им процесори от iPhone и iPad. Въпросната сделка бе сключена през 2014г. и е основен източник на приходи за компанията, генерирайки около $0.30 от всяко продадено устройство на Apple, което използва техния хардуер. Спирането на плащанията преди две години, обаче обърка драстично плановете на Imagination Technologies. Сегашното споразумение ще възстанови партньорството им в индустрията.   Още от Digital: Apple потвърди, че iPhone следи местоположението на потребителите, дори ако изключите Location Services
любопитно
Защо технологичните компании създават собствени шрифтове
Защо технологичните компании създават собствени шрифтове
Apple представиха Macintosh 128k след мащабна рекламна кампания по време на Super Bowl 1984. Устройството се промотира като "компютъра за всички нас" и се различава драстично от другите подобни машини по това време. Водещото му предимство е графичния интерфейс, който включва интуитивни менюта, прозорци, икони, бутони и ленти за навигация. Macintosh 128k предоставя и изцяло различни възможности на графичните дизайнери да проявяват своята креативност, използвайки персонализирани шрифтове.   Буквите и цифрите на екрана на компютъра със същата големина, както тези на пишеща машина преди това устройство. Новият интерфейс променя драстично ситуацията и въвежда непознати досега опции за промяна на големината, визията и размерите им. Добър пример е "Chicago" шрифта, който дебютира с първия компютър от серията Mac и бе спрян от Apple след представянето на Mac OS 8 през 1997г. С течение на времето този подход се превръща във важна част от еволюцията на всеки един глобален бранд в индустрията.     Компанията вдъхва нов живот на "Chicago" в първите версии на iPod и този шрифт се превръща в отличителна характеристика на имиджа на Apple, съобщава Mashable. Навлизането на модерните технологии и на устройства с големи дисплеи и висока резолюция предлага още повече типографски възможности. Водещите компании в IT сектора продължават да разчитат на подобни начини, за да акцентират върху своя бранд и да достигнат до по-широка аудитория. Дори и незначителен на пръв поглед елемент като даден шрифт вече се превръща в маркетингово оръжие за големите бандове.   Още от Digital: Водещите технологични компании искат лиценз за 6GHz Wi-Fi
Лари Пейджи
Лари Пейдж финансира разработването на универсална ваксина срещу грип
Лари Пейдж финансира разработването на универсална ваксина срещу грип
Лари Пейдж вече е фокусирал вниманието си върху различни бизнес инициативи и вече не е толкова активна част от Google. Съоснователят на компанията привлича вниманието ни с проект, който носи името "Shoo The Flu". Всъщност това е част от концепцията да се създаде универсална ваксина срещу грип. Финансирането се извършва от дружеството Flu Lab, което е собственост на Лари Пейдж и на този етап е в размер на милиони долари.   Вече се разпространяват безплатни проби на ваксината в някои училища в Оукланд Калифорния, съобщава BusinessInsider. Те могат да бъдат получени от децата по време на училищните часове и само първият етап от този интересен проект. Според официалните данни на Световната здравна организация (СЗО) повече от 650 хил. души умират от грип всяка година. Желанието на Лари Пейдж е да помогне за справянето с проблема.     Идеята е двете компании "Shoo the Flu" и Flu Lab да бъдат обединени в съвместно дружество, което ще се случи в следващите месеци. Все още няма данни дали компанията има амбиции да разработва ваксини и за други болести. Oсновен акцент в дейността им ще продължат да бъдат децата. Според данни на анализаторите засега Лари Пейдж е прехвърлил над $4 млн. от своя Carl Victor Page Memorial Foundation за финансиране на тази инициатива.   Още от Digital: Защо Лари Пейдж и Сергей Брин са искали да кръстят Google с името BackRub