Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4571 резултата за бизнес
мобилни приложения
Мобилните приложения са генерирали $187 млрд. в европейската икономика през 2019г.
Мобилните приложения са генерирали $187 млрд. в европейската икономика през 2019г.
Мобилните приложения често са наричани "сърцето" на смартфоните и това несъмнено е доста подходящо определение. Най-големите екосистеми като Android и iOS ни предлагат бърз и лесен достъп до огромна колекция от съдържание. Анализаторите постоянно предупреждават, че броя на заглавията, които изтегляме на смартфоните се увеличава постоянно. Същото може да се каже и за времето, което всеки потребител прекарва в игра или работа с любимите си приложения.  Последният доклад на The App Association (ACT) е поредното доказателство за тези трендове, тъй като разкрива, че потребителите на държавите-членки на ЕС са регистрирали впечатляващ ръст в изтеглянията и респективно в разходите, които са отделили за покупка на софтуер и мобилни приложения.  Според данните общите приходи в този сегмент достигат до повече от €187 млрд. Увеличението в трафика и парите отделени от всеки потребител за периода са комбинирани показатели от App Store и Google Play.  Изследването на ACT обхваща календарната 2019г, съобщава MobileWorldLive.     Самото проучване е финансирано от Deloitte France с идеята да разкрие повече за нагласите на потребителите на континента и приноса им за икономиката на ЕС. Конкретната информация на ACT разкрива, че разходите в размер на €187 млрд., които сме изразходвали за покупка на приложения представлява 0.4% от БВП на всички държави-членки през изминалата година.  Успоредно с това софтуерната поддръжка, разработката и дистрибуция на софтуер е допринесло за създаването на повече от 1.7 млн. работни места за същия период. Разработчиците са генерирали директни приходи в размер на €86 млрд.  В същото време €101 млрд. са стимулирани от допълнителна консумация на обикновените и бизнес потребителите. Според данните сме инсталирали със 7% повече приложения в ЕС през 2019г. спрямо същите резултати преди година. Разходите за покупки в приложенията, обаче са се увеличили с 19%. Сферите, които са предизвикали най-съществен интерес сред потребителите през последните 12 месеца обхващат области като IoT джаджи, мобилност, образование и здравеопазване.    Още от Digital: Най-добрите приложения за последните 10 години
Sony
 Sony смениха името си на Sony Group за първи път от 60 години насам
Sony смениха името си на Sony Group за първи път от 60 години насам
Японският производител е провел преди дни годишната си среща с акционерите, на които са обсъждани в детайли най-актуалните въпроси и бъдещата стратегия на Sony. Вероятно най-любопитният казус обсъждан на събитието е предложението Sony да промени името си. Това не се е случвало повече от 60 години.  Все пак идеята получи одобрението от акционерите и според настоящия бизнес плана на компанията ще влезе в сила от април 2021г. Официалното име на японския гигант вече ще бъде Sony Group. Всичко това се прави с цел да се диверфицира бизнеса на Sony и да се улесни привличането на нови инвеститори в дългосрочен план. Sony Group също така ще акцентира и върху факта, че компанията представлява съвкупност от редица дивизиии, които допълват най-популярното им подразделение за потребителска електроника. Новото име се очаква да направи този бранд още по-разпознаваем по цял свят  да допринесе за създаването на по-добър имидж на Sony Group сред инвеститорите и потребителите.     Главният изпълнителен директор на японския производител, Йошида Кеничиро също коментира ситуацията. В своето изявление той изрази увереност, че смяната на името на Sony Group е предпоставка да се възползват пълноценно от разнообразните продукти, които предлагат и да насърчат развитието на бизнеса. Sony е не просто компания а мултинационална корпорация, чиито основен бизнес е свързан с разработването на електронни устройства. Тя е основана от Джинг Шенда и Шода Морита през 1946г. Важно е да отбележим също, че оригиналното име на Sony е съвсем различно от този бранд.  През първите 12 години от своето съществуване компанията се казва "Tokyo Tecelommunications Industry", съобщава GizChina. Съоснователят на японския производител, Шода Морита смята, че промяната на името на Sony крие голям потенциал да ги превърне в международен бранд.  Годишната среща с инвеститорите обикновено привлича повече от 1500 души. Призивите на компанията този път акционерите им да не присъстват заради COVID-19 не бе достатъчен и повече от 220 души се включиха в проведената среща за промяна на името на Sony Group.   Още от Digital: Sony Xperia 5 II ще бъде най-компактният смартфон с 5G на компанията
MediaTek
MediaTek може да се превърнат в най-големия доставчик на процесори за Huawei
MediaTek може да се превърнат в най-големия доставчик на процесори за Huawei
Qualcomm е водещ производител на процесори за смартфони, като архитектурите им намират силно присъствие сред устройствата от премиум сегмента. Въпреки това някои от големите имена в индустрията като Huawei и Samsung предпочитат да разработват собствен хардуер за своите модели от висок клас.  MediaTek също са влиятелен бранд, който вече се опитва да се конкурира все по-сериозно с Qualcomm в сегмента на флагманите с Android. Компанията работи над Dimensity 1000 5G процесор, който тепърва ще има важно значение за позициите на компанията в мобилната индустрия.  Навлизането на повече устройства с 5G технологията е пазарен сегмент, в който тепърва конкуренцията ще се изостря значително и ще сблъска директно Qualcomm и MediaTek. На пазара вече можете да откриете смартфони с тази функционалност и чипове от Dimensity серията, които са произведени от Huawei, Xiaomi и Oppo. Aнализаторите прогнозират, че високото търсене към процесорите на MediaTek ще продължи с пълна сила и през втората половина на годината, съобщава GizChina.     Tайванският производител също така е отправил поръчки за доставка на 5G процесори за смартфони към TSMC. По този начин MediaTek се надяват да осигурят достатъчно хардуер, за да изпълнят големия брой поръчки на всичките си партньори.  Съгласно споразумението им с TSMC самите доставки ще бъдат извършени на три отделни етапа. MediaTek проявяват интерес не само към усъвършенстваните 5-нанометрови технологии на TSMC, но и към 7nm и 12nm производствените методи на компанията.  Най-съществена част от доставките ще са свързани със 7-нанометров процесори, които ще имат важно значение за опитите на MediTek да разширят влиянието си сред премиум смартфоните. Тaйванският производител си е поставил за цел да реализира продажбите на над 42 млн. процесора с поддръжка за 5G през 2020г.  В същото време Huawei очакват недостиг на процесори за смартфони, но не могат да правят бизнес и да купуват директно хардуер от TSMC. Потенциално бизнес решение е да започнат да доставят процесори от MediaTek, което може да ги превърна в най-големия клиент на тайванския производител.   Oще от Digital: Huawei се изкачи до 6-то място в класацията за най-иновативни компании
Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
Facebook се озоваха в центъра на мащабен конфликт, който може да се отрази сериозно на бизнес плановете на компанията. Този път проблема е свързан с онлайн кампания подета срещу социалната мрежа, която се популяризира с хаштага #StopHateForProfit. Oбвиненията срещу Марк Зукърбърг и ръководения от него технологичен гигант е, че не може да гарантира ефективно, че ще се бори с разпространението на публикации с нецензурно и обидно съдържание. Този тип постове подклаждат етнически разногласия и т.нар. "език на омразата", което е особено деликатна тема на фона на гражданските протести в САЩ. Недоволството срещу социалната мрежа е провокирано и от многото инциденти през последните месеци, които изложиха на риск данните на милиони потребители на Facebook. Вече ви съобщихме, че  Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook, заради същите съображение и така официално се присъединява към #StopHateForProfit кампанията.  Rakuten спират всякаква реклама и блокират достъпа да Facebook SDK, Facebook Connect и Giphy до своята платформа, като решението им веднага се отрази на компанията .     Стойността им на борсата отчета спад с около 8%, което стана причина Марк Зукърбърг да загуби повече от $7 млрд. от своето благосъстояние. Надеждните на шефа на Facebook, че ситуацията ще се стабилизира, обаче изглежда няма да намерят реализация.  Причината е, че критиките към компанията продължават да се увеличават и засягат дори някои от служителите им. Coca-Cola е последният водещ бранд, който се включи в инициативата, която е подкрепена от повечето организации за лични права и свободи в САЩ.  Главният изпълнителен директор на Coca-Cola, Джеймс Куинси официално потвърди, че компанията спира рекламите в социалната мрежа за поне 30 дни. Ако Facebook не променят политиката си това може да доведе до увеличаване на този период. Тези действия могат да се превърнат в голям проблем, тъй като бизнеса им е фокусиран изцяло върху приходите от реклами. Други популярни брандове също се включиха и ще спрат инвестициите си за реклама във Facebook, Сред тях са Verizon, The North Face, Patagonia, REI, Dashlane, Upwork, Honda, Dockers, Levsi's, Mozilla и др.   Oще от Digital: Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
бизнес
Защо Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook
Защо Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook
Viber официално заяви, че преустановява всякакви бизнес отношения с Facebook. Viber ще премахне от платформата си Facebook Connect, Facebook SDK и GIPHY. Също така, всички рекламни разходи в социалната платформа ще бъдат спрени, с което Viber се присъединява към нарастващото глобално движение срещу технологичния гигант #StopHateForProfit. На фона на протестите в САЩ през последните седмици, група от шест организации, в това число Антидифамационната лига (ADL) и Националната асоциация за напредък на цветнокожите (NAACP), призоваха рекламодателите във Facebook да спрат техните платени...
Olympus
Olympus излизат от бизнеса с фотоапарати
Olympus излизат от бизнеса с фотоапарати
Olympus е добре известен бранд на любителите на фотографията, тъй като има дългогодишни традиции и е допринесъл за някои от най-големите иновации в този сегмент. Въпреки това конкуренцията между производителите продължава да създава финансови затруднения за легендарната компания.  Първите индикации за драстична промяна в стратегията на Olympus се появиха още в края ня миналата година. Невероятната популярност на смартфоните и неочакваната пандемия от коронавирус, която блокира милиони хоря по цял свят също не се отразят положително върху бизнеса на японския бранд.  В официално изявления компанията сега потвърди плановете си да продаде своя бизнес с фотоапарати и обективи на инвестиционен фонд. Всъщност това е Japan Industrial Partners, които вече купиха VAIO дивизията на Sony и вече са попдисали меморандум с Olympus, който очертава бъдещите фази на сделката.  Съгласно клаузите на общия им договор бизнеса с фотоапрати на Olympus ще бъде отделе в нова компания, като всичките им капитали и акции ще бъдат трансферирани към Japan Industrial Partners,  съобщава TheVerge.    Гланивят изпълнителен директор на Olympus, Ясуо Такеучи също вече намекна за подобна възможност в интервю за японските медии. От компанията мотивират решението си със сериозната конкуренция в сегмента на DSLR фотоапарати и стагнацията в този сектор през последните тримесечие.  След като продажбата на дивизията бъде финализирана от Japan Industrial Partners планират да продължат да разработват продукти, които носят брандовете Olympus, OM-D и Zuiko. Водещият приоритет за японския производител през последното десетилетие определено са безогледалните фотоапарати с Micro-Four Thirds сензори. Независимо от усилията им, обаче дивизията регистрира загуби в продължение на три поредни години, което е директен мотив за продажбата на бизнеса фотоапарати и обективи на Olympus. За в бъдеще компанията ще се насочи предимно върху производството на медицинско оборудване, като ендоскопи.  Aко всичко върви по план сделката ще бъде официално финализирана до края на годината. Финансовите параметри засега не са публично обявени от двете компании.    Още oт Digital: 7 фотоапарата, които промениха начина, по който правим снимки
софтуер
Kaк софтуерът ще промени света през следващите десет години
Kaк софтуерът ще промени света през следващите десет години
Мобилните устройства промениха начина, по който откриваме съдържание и се забавляваме. Социалните мрежи превърнаха комуникацията между хората в задача, която изисква няколко кликвания. Виртуални асистенти като Google Assistant и Siri позволяват да навигираме смартфоните, да пишем съобщения и да търсим в интернет, единствено с гласови команди.  Всички тези иновации станаха факт само за няколко години, като бъдещето обещава още по-революционни продукти и темпове на развитие в IT сектора. Няма как да не сте се замисляли поне веднъж какъв ще е света след пет или десет години. От TechCrunch също анализират темата и предлагат своя алтернативен поглед върху развитието на технологиите през 2030г.  През тази година ще отбележим повече от две десетилетия от премиерата на iPhone и облачния компютинг, но също десет години след масовото навлизане на 5G мрежите в ежедневието ни. Безпрецедентните темпове на развитие на технологиите на практика ще доведат до създаването на изцяло нов, дигитален и интуитивен свят, в който ще живеем след по-малко от десет години.     Световното население вече ще е преминало границата от 8.5 млрд. души, като всеки от тях има поне един смартфон, с който ежедневно използва любимата си колекция от мобилни приложения. Само преди две десетилетия тази цифра не надхвърляше 500 млн. устройства. Бързият интернет и интерактивните онлайн платформи за комуникация са буквално навсякъде около нас, осигурявайки непрестанен достъп до важните за нас хора.  Вече няма нужда от физически пари, тъй като те са виртуални и се съхраняват в мобилните устройства. Най-голямата образователна институция в света е софтуерна компания, разработваща сложни компютърни модели с машинно обучение и изкуствен интелект. Необходимостта да ходите до банка вече е в миналото, тъй като при нужда можете да проведете онлайн разговор с личен консултант.  Търговските магазини са оборудвани със собствена мрежа от роботи, които могат да напазаруват и донесат подбраните от вас продукти максимално бързо до вас, независимо от локацията. Поръчката на храна и изпращането на пратки става чрез дронове. Дигитални тъчскрийни използват изкуствен интелект, за да предвидят желанията ни и да ни улеснят постоянно при вземането на важни решения.    Още от Digital: Какво трябва да знаем за безплатния софтуер
умни часовници
Продажбите на смарт часовници бележат ръст въпреки пандемията от COVID-19
Продажбите на смарт часовници бележат ръст въпреки пандемията от COVID-19
Умните часовници са атрактивна пазарна ниша, която започва да провокира все по-голям интерес сред потребителите. Устройствата от този тип са най-подходящото допълнение към смартфоните, особено за хората, които водят активен начин на живот. Последният доклад на анализатори от Canalys също потвърждава това твърдение.  Данните им са любопитни, тъй като разкриват, че въпреки разпространението на COVID-19 и икономическата криза е отчете ръст в продажбите на смарт часовници през първото тримесечие. Увеличението е двуцифрено и достига до 12%, спрямо същия период през 2019г. По този начин сегмента на часовници с умни функционалности се превръща в един от малкото сегменти, които оставят незасегнати от разпространението на коронавируса по цял свят. Следващият интересен факт е, че Apple отчитат 13% спад в продажбите, но запазват лидерската си позиция.  В момента компанията притежава 36.3% дял от този пазар, което дължи на 5.2 млн. продажби реализирани в периода между януари-март 2020г., спрямо (46.7% и 6 млн. регистрирани година по-рано.     Вторият най-голям производител на смарт часовници в света е Huawei, които могат да се похвалят, че вече притежават 14.9% дял. През първото тримесечие компанията е реализирала продажбите на 2.1 млн. устройство, което представлява внушителен ръст от 113%, спрямо миналата година.  Samsung са на трета позиция с 12.4% и 1.8 млн. продажби, което е увеличение от 46% спрямо първото тримесечие на 2019г. Другите две компании, които допълват първите пет производители са Garming и Fitbit, които притежават съответно 7.3% и 6.2%.   Съществената разлика е, че Garmin успяват да увеличат продажбите си с 39%, докато Fitbit е трябвало да се задоволят със спад от 21% през януари-март 2020г. Анализаторите също така разкриват, че Китай е най-големия пазара на смарт часовници, като продажбите в страната са отчели ръст от 66% през тримесечието.  Oт Canalyst прогнозират, че доброто представяне в тази пазарна ниша ще продължи до края на 2020г., когато ще видим премиерата и на много нови модели на водещите производители.   Още от Digital: Каква е разликата между смарт часовник и фитнес тракер
Intel
След Facebook, Intel инвестира $253 млн. в индийския интернет гигант Jio Platforms
След Facebook, Intel инвестира $253 млн. в индийския интернет гигант Jio Platforms
Teхнологичният гигант официално потвърди, че се е съгласил да направи значителна инвестиция в JioPlatforms. Конкретните финансови параметри достигат до $253.5 млн. като така Intel се присъединяват към други големи акционери на индийския бранд. Вече ви съобщихме, че Facebook ще инвестира $5.7 млрд. в индийския интернет гигант Jio, кат това направиха още няколко големи акционера.  Само за няколко месеца Jio Platforms предизвикаха вниманието на 12 големи инвеститора, които заедно осигуриха капитал в размер на $15.5 млрд. Това стана възможно след като най-големия телекомуникационен оператор в Индия обяви през април плановете си да продаде 25% от своите акции, за да генерира необходимото финансиране.  Най-богатият индиец, Мукеш Амбани, който контролира Reliance Industries, чието дъщерно дружество са JiоPlatforms изрази задоволство от участието на Intel в процеса на генериране на инвестиции. Според него с помощта на компанията Jio Platforms ще подобрят ежедневието на 1.3 млрд. души и ще има ползи за всички икономически сектори в страната.     В момента Jiо Platforms има потребителска база от над 400 млн. потребители, като плановете са до края на 2023г. да се увеличат с още 100 млн. Компанията е създадена официално преди четири години и вече предлага разноoбразна екосистема от приложения, които са достъпни за клиентите им за едва $2 месечно.  Следващият акцент e да се разшири още повече каталога им от приложения, за да могат да се конкурират успешно с другите два телекомуникационни гиганта в страната: Bharti Airtel и Vodafone Idea. Внушителният капитал на най-богатия индиец, но също технологиите на партньори като Intel определено имат потенциала да накарат още повече хора да използват приложенията на JioPlatforms.  Последният им продукт се казва JioMeet и представлява директен конкурент на популярни приложения за видеоконферентни разговори като Zoom и Google Meet. При всички положения желанието на компанията да започне да печели аудитория и извън пределите на Индия и да се утвърди като световен бранд.    Oще от Digital: Ще се превърне ли WhatsApp в платформа за онлайн търговия заради сделката на Facebook с Jio
Huawei
Huawei продължават да са най-големият производител на смартфони и през май
Huawei продължават да са най-големият производител на смартфони и през май
Китайският производител е в центъра на мащабен политически, дипломатически и икономически конфликт между Китай и САЩ. Желанието на Huawei да продължат да поддържат нормални бизнес отношения със своите хардуерни партньори по цял свят, обаче се сблъска с нови търговски санкции на американското правителство.  Вече ви съобщихме, че САЩ удължава търговските санкции срещу Huawei с още една година. Това решение логично създава значими предпоставки за дългосрочни проблеми на компанията. Huawei имат огромна база от лоялни фенове не само по цял свят, но и в родината си. Благодарение на тях доброто представяне на китайския гигант продължава с пълна сила.  Статистическите данни в последния доклад на Canalys разкриват, че Huawei са най-големия производител на смартфони в световен мащаб за май. Компанията е изпреварила с 1% своя основен конкурент и вече притежава 19.7% дял, докато Samsung са генерирали 19.6% от продажбите за месец май.  Общият брой на доставените смартфони за периода е 81.97 млн., информира GizmoChina.      За сравнение през април Huawei имаше 21.4% дял, a Samsung oтчетоха 19.1% от продажбите. Всъщност това е първия път, в който китайския производител се превърна в най-големия производител на смартфони. Резултатите са интересни защото показват, че Huawei въпреки по-слабите продажби успяват да бъдат лидер в мобилната индустрия за втори пореден месец.  Аpple заемат трето място с 13% от продажбите и са следвани от Oppo, Xiaomi и Vivo, които имат 8% дял с минимални разлики помежду си. Стратегията на Huawei през втората половина на годината е свързана с премиерата на Huawei Mate 40, която вероятно ще е през октомври.  Представянето на следващия флагман в портфолиото на компанията ще изостри конкуренцията през последното тримесечие,  когато ще видим още iPhone 12, Google Pixel 5, както и Samsung Galaxy Note 20, чиято премиера е на 5 август.  Остава да разберем дали Huwaei ще продължат да ограничават негативното влияние на търговските санкции върху своя бизнес модел при смартфоните и през втората половина на 2020г.    Още от Digital: Huawei Mate 40 Pro ще използва камера технология на Largan Precision
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 29 юни в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 29 юни в digtal.bg (Видео)
Mилиони потребители по цял свят нямат нетърпение да започнат да използват активно 5G технологията в своето ежедневие. Вече има голям брой смартфони с тази функционалност, но е необходимо време да се изгради и необходимата инфраструктура в европейските държави.   1. Защо цените на Android смартфоните с 5G ще започнат да се покачват през 2021г. Големите производители подготвят и нова серия мобилни устройства с 5G технологията, които ще видим на пазара преди края на годината. Със сигурност това ще бъде една от най-големите иновации в технологичния сектор в следващите...
Apple
Аpple ще се превърне в компания за $2 трилиона до 2024г., според анализатори
Аpple ще се превърне в компания за $2 трилиона до 2024г., според анализатори
Аpple имат репутацията на една от най-богатите и влиятелни компании в световен мащаб. Технологичният гигант успя да премине за първи път границата от $1 трилион още преди две години. След това с това постижение се похвалиха и няколко други водещи брандове в IT сектора. Пазарните наблюдатели, обаче смятат, че Apple има най-голям потенциал да стане първата публична компания с капитализация от над $2 трилиона. Според настоящите прогнози това може да се случи в следващите четири години, съобщава 9to5mac. Впечатляващият растеж на компанията и приходите, които генерира от продажбите на хардуер и софтуерни услуги е ключа към бъдещия успех на Apple. Навлизането на компанията в други продуктови категории само може да ускори постигането на тази впечатляваща цел.  Една от основните движещи сили за бизнес развитието на Apple ще има "Services & Wearables" дивизията, където технологичният гигант тепърва ще реализира още по-сериозни продажби за сметки на своите конкуренти.     Изчисленията на пазарни наблюдатели от Barron разкриват, че подразделението за смарт часовници ще генерира приходи от над $60 млрд., благодарение на AirPоds и Apple Watch. В същото време дигиталните софтуерни услуги, които предлага Apple вероятно скоро ще преминат границата от $100 млрд.  Актуализирането на iPhone с нови камери и процесори допълнително ще активизира потребителите на Apple. Най-голям интерес за компанията представлява развитието на "Services" бизнес, тъй като генерират най-висока печалба от продажбата на своето портфолио от цифрови услуги.  Не е изненадващо, че това е най-бързоразвиващата се дивизия в структурата на Apple и със сигурност ситуацията ще се запази и в следващите няколко години. Технологичният гигант също така периодично изкупува огромно количество акции от борсата.  Прогнозите на анализаторите са, че до края на фискалната 2024г. е възможно Apple да е компания, която струва повече от $2 трилиона. Времето ще покаже дали тази прогноза ще намери действителна реализация.    Още от Digital: Аpple потвърди, че е подходящо да почистите iPhone с дезинфекциращи кърпички
компании
Huawei се изкачи до 6-то място в класацията за най-иновативни компании
Huawei се изкачи до 6-то място в класацията за най-иновативни компании
Huawei усилено работи в посока развиване и обогатяване на портфолиото от устройства, които предлага: смартфони, носими устройства, умни устройства за дома, „Интернет на нещата“ и телекомуникационна инфраструктура, като същевременно разширява своята екосистема и затвърждава HUAWEI AppGallery като отворена иновативна платформа за разпространение на приложения. Иновативният подход,  адаптация във всеки сценарий и растежът на технологичния бранд са удостоени с 6-та позиция в престижната класация на най-иновативните компании. Бостънската консултантска група (Boston...
Google
Бивш служител на Google стана вторият най-богат човек в Китай
Бивш служител на Google стана вторият най-богат човек в Китай
Китай е най-големият пазар на смартфони в света, но също така и родина на редица водещи производители и някои от най-богатите хора в света. Колин Хуанг е името на млад предприемач, който е собственик на платформата за електронна търговия Pinduoduo, която се радва на голяма популярност в страната.  Според последните данни от Real-Тime Billionaire Index, Колин Хуанг е успял да изпревари Джак Ма, който е създател на Alibaba Group и вече е вторият най-богат човек в страната. Неговото благосъстояние се изчислява на $45.4 млрд., като по този показател изостава единствено от главният изпълнителен директор на Tencent Holdings, Ма Хуатенг, който притежава $51.5 млрд.  В същото време Джак, който скоро се оттегли от поста на председател на Alibaba, за да се фокусира върху филантропски инициaтиви разполага с лично богатство в размер на $43.9 млрд. Един от основните приноси за успеха на   Колин Хуанг е професионалния му опит, тъй като е имал възможността да работи в Microsoft и Google.     Въпреки, че престоя му в Microsoft е по-краткотраен след това Колин Хуанг работи в продължение на три години като софтуерен инженер в Google. Ценният опит, който натрупва през този период гарантират нужната увереност, която го кара да стартира собствени бизнес.  Колин Хуанг основава Pinduoduo през 2015г., като постепенно платформата започна да се утвърждава като предпочитана платформа за онлайн търговия от китайските потребители. Само през последната година компанията е регистрирала впечатляващ ръст от над 300% в стойността на акциите си на борсата. В момента пазарната капитализация на Pinduoduo е $104 млрд,, като компанията вече привлече интереса на големи инвеститори, сред които Tencent, Sequoia China and Gaorong Capital. Това не е първата бизнес инициатива на втория най-богат човек в Китай, тъй като вече основа собствено студио за разработка на онлайн игри, както и Ouku-онлайн платформа за смарт джаджи.    Още от Digital: Бивш рекламен шеф на Google създаде търсачка, която не показва реклами  
Facebook
Facebook купиха Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View
Facebook купиха Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View
Facebook и Google са две от най-големите технологични компании, които обаче залагат на различни бизнес стратегии, за да привличат аудиторията към своите продукти. Съществуват и доста прилики между начина, по който генерират приходи Facebook и Google.  Все пак можем да кажем, че в повечето случаи услугите им не се конкурират директно, като това важи с пълна сила за предложения като Google Maps, Android, браузъра Chrome и др. Системите за навигация са ключов приоритет за Google, които предлагат най-добрите решения за тази цел в индустрията.  Няма как да не сте разглеждали квартала, в който живеете и да търсите своя дом в Google Street View. Сателитните изображения и лесния за използване интерфейс са най-сериозните преимущества на тази услуга. Разпространението на коронавируса и големия брой хора, които останаха дълго в домовете си само увеличиха трафика към Google Street View през последните месеци.  Оказва се, че и Facebook проявяват нестихващ интерес към технологиите за дигитално картографиране и навигация.      Според официалните данни на Engadget вече е постигнато споразумение за придобиването на Mapillary - един от най-големите конкуренти на Google Street View. Финансовите параметри по сделката не са оповестени публично.  Тук е подходящ момент да споменем, че Mapillary е основана преди седем години и в момента има потребители регистрирани в над 190 държави по цял свят. През последните седмици бе интегрирана и специална 3D карта, която показва интерактивно разпространението на COVID-19.  Иновативният софтуер на Mapillary вероятно ще бъде интегриран другите приложения на Facebook, за да улесни комуникацията и локализирането на представителите на бизнеса. Все още не знаем дали компанията има амбиции да предостави конкурент на Apple Maps и Google Maps.  Най-големият конкурент на Google Street View вече предизвика сериозно внимание сред други технологични компании като Amazon. Oстава да видим какви ще бъдат ползите за потребителите от купуването на Mapillary.   Oще от Digital: Какви ще са подобренията в Google Street View за България
технологични новини
6 интересни новини от технологичния свят на 17 юни в digtal.bg (Видео)
6 интересни новини от технологичния свят на 17 юни в digtal.bg (Видео)
COVID-19 промени света и той определено вече не е такъв какъвто беше преди пандемията. Отменени събития, затворени фирми, нови тенденции в начина ни на пазаруване и така нататък. Животът ни бавно, но сигурно се трансформира и никога повече няма да бъде същия. 1. Как пандемията от COVID-19 променя пазарa на смартфони Това е „новото нормално“, което ще бъде нашият свят през следващите месеци или дори години и ще се отрази на всичко, включително и на мобилната индустрия. Вече виждаме някои от непосредствените ефекти на това и производителите на смартфони ще трябва да...
DMCA.com Protection Status