Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4 резултата за аpp store
Huawei
Шефът на Huawei иска приложенията на Google да бъдат достъпни в AppGalery
Шефът на Huawei иска приложенията на Google да бъдат достъпни в AppGalery
Huawei продължават да поддържат добри отношения с Google въпреки търговските санкции на американското правителство. Китайският производител вече разработва собствена алтернатива на приложенията и услугите, които да използват, ако забраните продължат. Това е причината новите смартфони на Huawei да работят с App Gallery и да използват дигиталните услуги HMS. Китайските граждани не обръщат внимание на тази лимитация, но тя влияе сериозно на популярността на компанията на европейския пазар..   Google също желаят да подновят отношенията си с китайския производител, тъй като имат полза и за двете страни. Решението за вдигането на санкциите, обаче трябва да бъде взето от американското правителство, което вече постави Huawei в т.нар. "черен търговски списък". Финансовите загуби за компанията са в размер на десетки милиарди долари, а възможността на Google да не правят бизнес с втория най-голям производител на смартфони в мобилната индустрия също е доста разочароваща.     Председателят на Huawei, който се сменя на ротационен принци, Ерик Ксу също изрази желание за нормализиране на отношенията с Google. От думите му разбираме, че също така би искал да види популярните приложения на компанията в Huawei App Gallery. По този начин потребителите ще могат да ги използват на устройствата на Huawei въпреки забраната. Toва би предсталявало оптималното решение за китайския бранд докато не бъдат премахнати напълно търговските санкции срещу тях.   Ерик Ксу смята, че това е възможно и даде за пример начина, по който всички приложения на Google са достъпни за свободно изтегляне от App Store. Въпреки факта, че това е конкурентната платформа на Android всеки собственик на устройство с iOS може да ги изтегли на своето устройство. Засега няма официално решение по този казус, но със сигурност идеята, която лансира временния председател на Huawei е доста интересна и може краткосрочно да реши проблемите им.   Още от Digital: Huawei предлага на разработчиците 90% от приходите от AppGallery
Аpp Store
Проблем с App Store изтри над 20 млн. рейтинга на приложения за една седмица
Проблем с App Store изтри над 20 млн. рейтинга на приложения за една седмица
Разработчиците на мобилни приложения разчитат предимно на коментарите и мнението на потребителите, за да популяризират своите заглавия. В крайна сметка е много по-вероятно да изтеглите дадена игра или приложения, ако има добър рейтинг, в сравнение с друго, което не се радва на позитивен рейтинг. Дори и най-големите компании, обаче не са застраховани срещу проблеми от различно естество. Този път жертва на подобен бъг стана App Store, съобщава CNet.   В случая става въпрос за проблем със системите на Apple, които предизвикват изтриването на 20 милиона рейтинга на приложения в App Store. Засегнатите са някои от най-големите разработчици в света като Google, Microsoft, Nike, Philips, SEGA, Disney, Starbucks, Hulu и др. Самият проблем е открит от специалисти на Appfigures, която представлява платформа за анализ на приложенията за iOS. Данните разкриват, че въпросният бъг обхваща над 155 държави.     Трябва да отбележим, че повече от половината изтрити коментари са регистрирани в САЩ, като Австралия е на второ място с 2.7 млн. Така например Hulu са загубили 95% от всичките си рейтинги в тези държави, докато при Dropbox тази цифра надхвърля 85%. От Apple все още не са коментирали официално ситуацията, както и причината довела до този неприятен проблем. Разработчиците очакват компанията да възстанови изтритите рейтинги.   Още от Digital: Аpple умишлено толерира своите приложения в App Store, според проучване
Аpple
Kои са най-добрите игри и приложения в App Store за 2019г.
Kои са най-добрите игри и приложения в App Store за 2019г.
Apple официално публикуваха кои са най-добрите приложения и игри за iPhone, iPad, Mac и Apple TV през настоящата година. Успоредно с това компанията допълни, че продължава да насърчава разработчиците да създават още по-атрактивно съдържание. Всяко заглавие, което се качва в App Store трябва да отговаря на разнообразни критерии за сигурност и качество, тъй като портала се посещава от почти 500 млн. души всяка седмица.   Това е впечатляващо постижение, което провокира и огромния интерес на разработчиците към App Store и платформите на Apple. Собствениците на устройствата от сериите iPhone, iPad, Mac и Apple TV знаят, че получават най-доброто по отношение на графиката, дизайна и качеството, когато изберат App Store. Ето и кои са най-добрите игри и  мобилни приложения през тази година в онлайн магазина на компанията.   Най-добро приложение за iPhone: Spectre Camera (Lux Optics)     Най-добро приложение за iPad : Flow by Moleksine (Moleskine)   Най-добро приложения за Mac: Affinity Publisher (Serif Labs)       Най-добро приложение за Apple TV: The Explorers (The Explorers Network)   Най-добра игра за iPhone : “Sky: Children of the Light” (thatgamecompany)     Най-добра игра за iPad : “Hyper Light Drifter” (Abylight S.L.)     Най-добра игра за Mac : “GRIS” (Devolver / Nomada Studio)     Най-добра игра за Apple TV:  “Wonder Boy: The Dragon’s Trap” (DotEmu)   Най-добра игра за Аpple Arcade: “Sayonara Wild Hearts” (Simogo)     Oще от Digital: 5 любопитни факта за App Store, които може би не знаете
Google Play
Потребителите са изтеглили 150% повече приложения от Google Play спрямо App Store през второ тримесечие на 2018г.
Потребителите са изтеглили 150% повече приложения от Google Play спрямо App Store през второ тримесечие на 2018г.
Мобилните приложения представляват сърцето на смартфоните и в момента можем да открием разнообразна колекция от съдържание в Google Play и App Store. Двата портала имат ключово значение за изграждането на екосистемите на Аndroid и iOS, както и респективно за привличането на разработчиците към тях. Експертите на App Annie сега публикуваха последния си доклад, който разкрива как са се развили онлайн магазините за мобилни приложения през второто тримесечие на годината, информира AndroidPolice.   Резултатите са доста любопитни и показват, че потребителите са инсталирали със 160% повече приложения от Google Play, в сравнение с App Store, което е ръст от 160%. Въпреки това онлайн магазина на Apple е генерирал с 80% повече приходи за периода между април и юни 2018г. Огромно значение за стратегията на Google продължава да бъде акцента им върху някои ключови пазари в развиващи се страни като Индия и Индонезия, където се забелязва значителен ръст в изтеглянията на приложения от Google Play.     Данните не са изненадващи, тъй като App Store винаги е бил по-печеливш портал от Google Play. За сравнение през първите три месеца на календарната година разликата в приходите бе от порядъка на 85% в полза на Аpple. Все пак се забелязва и тенденцията собствениците на смартфони с Android да са много по-активни в откриването и изтеглянето на повече съдържание. Тези цифри по категоричен начин показват колко различни са бизнес моделите, на които залагат две от най-влиятелните технологични компании.   Oще от Digital: Google Play отчете 145% повече инсталации на приложения от App Store през последното тримесечие
DMCA.com Protection Status