Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
32 резултата за аmazon
EC
EС въвеждат нови регулации, които ще засилят контрола върху Amazon, Facebook и Google
EС въвеждат нови регулации, които ще засилят контрола върху Amazon, Facebook и Google
Европейският парламент одобри нов пакет от регулации, които засягат водещите онлайн платформи. Конкретните резултати от гласуването не са обявени публично, но повечето държави-членки са подкрепили въвеждането на промените. Предложените регулации се подготвят вече повече от две години и целта им е да предпазват гражданите и да сложат край на нерегламентираните бизнес практики. Oчаква се да окажат влияние върху над 7000 дигитални платформи, които са достъпни на континента.    Все пак най-засегнати ще бъдат технологични гиганти като Facebook, Google и Amazon, съобщава VentureBeat. Новите регулации са свързани не само с уеб сайтовете и социалните мрежи, но също със сайтовете за онлайн търговия, търсачките и магазините за приложения. Технологичните компании ще бъдат принудени да предоставят повече информация за начина, по който оперират услугите им, но също как събират, съхраняват и споделят информацията на потребителите.    Представителите на малкия бизнес биха могли да получават повече данни защо даден акаунт е блокиран от Facebook, Google и Amazon. На практика целта на ЕС е да направи максималнo прозрачни ежедневните отношения между гражданите и дигиталните платформи в интернет. Регулациите ще засилят конкуренцията и ще се борят срещу доминиращата позиция на Facebook, Google и Amazon, за сметка на по-малки алтернативни онлайн платформи, които същестуват и оперират на континента.   Oще от Digital: EC направиха решителна стъпка за въвеждане на нови правила за авторските права на континента
Аmazon
Аmazon разработват конкурент на безжичните слушалки Apple AirPods
Аmazon разработват конкурент на безжичните слушалки Apple AirPods
Аpple предизвикаха противоречиви коментари с премиерата на безжичните слушалки. Едната част от потребителите харесаха дизайна, докато много хора ги определиха като недостатъчно атрактивни. С течение на времето, обаче се оказа, че AirPods са иновативен продукт, който генерира високи продажби и вече накара другите производители да разработват подобни модели. Повечето от конкурентите на AirPods са бюджетни предложения, които не предлагат същото аудио качество.    Последните данни на TechRadar разкриват, че Amazon планират да променят ситуацията, тъй като вечер работят над аудио слушалки от нова генерация. Компанията вече експериментира с различни прототипи, които предлагат поддръжка за услугата Alexa. По този начин ще можете само с гласа си да сменяте парчета и да навигирате работата на слушалките. Според данните това е един от най-важните проекти, над който работи Lab126 хардуерната дивизия на Amazon.   Успоредно с поддръжката за гласови команди потребителите ще могат да стартират обаждания или да пропускат парчета в плейлистата с почукване върху слушалките. Разбира се устройството ще може да се синхронизира със смарт високоговорителите от серията Amazon Echo. В момента това са всички детайли, с които разполагаме за слушалките на Amazon, с които компанията ще се опита да конкурира успешно най-популярния продукт в този пазарен сегмент.   Oще от Digital: Аpple AirPods продължават да бъдат най-продаваните аудио слушалки в света
Аmazon
Amazon разследват служители, които са разкривали вътрешна информация срещу подкупи
Amazon разследват служители, които са разкривали вътрешна информация срещу подкупи
Amazon са започнали вътрешни разследвания срещу свои служители по обвинение в нераглементирани действия, влияещи негативно на имиджа на компанията. Оказва се, че хора, които работят в търговския гигант са получавали подкупи от външни лица. В замяна на това служителите са разкривали поверителна информация за Amazon. Данните са продавани на посредници и включват детайли за начина, по който се оптимизира търсенето в Amazon, както и съвети за изтриване на негативни коментари.    Много хора проявяват интерес към възможността да разполагат с подобна информация. От една страна самите търговци, които пряко се възползват от нея, както и компании склонни да ги продават на още по-скъпа цена на своите партньори. Вътрешните разследвания продължават с пълна сила и засега официално няма обвинен служител на Amazon, съобщава Mashable. Много е вероятно в следващите дни всички да разберем какво е финалното становище на компанията и властите.      В опита си да се конкурира успешно с другите големи имена в сферата на търговията като Alibaba компанията е позволила на много външни партньори да продават своите продукти директно в уеб сайта им. Крайният резултат е, че в системата на Amazon попадат твърде голям брой нискокачествени продукти. Търговците, които предлагат са склонни да отделят сериозни суми, за да си гарантират позитивни коментари и да ги направят да изглеждат по-атрактивни за потребителите.    Oще от Digital: Amazon стана втората компания след Apple с пазарна капитализация от $1 трилион
HP
HP представиха първия компютър от типа всичко в едно, който поддържа Amazon Alexa
HP представиха първия компютър от типа всичко в едно, който поддържа Amazon Alexa
НР предлагат на своите клиенти един от най-разнообразните каталози на компютри от типа "всичко в едно". Ако сте имали възможността да работите с подобно устройство вероятно поне веднъж ви се е искало да ги управлявате с гласови команди. Kомпанията  е обърнала специално внимание на тази идея в разработването на новия 34-инчов компютър с извит дисплей от серията Envy. Това е първото устройство в този сегмент, което поддържа Amazon Alexa.   Бъдещите собственици на устройството ще могат да управляват с гласови команди работата на устройството и да стартират желание от тях приложения, което е доста полезно. Новият модел на НР предлага още интересни характеристики като мощните високоговорители на Bang & Olufsen, които гарантират кристално качество на звука, информира Engadget. Големият 34-инчов дисплей поддържа резолюция от 3440х1440 пиксела, което го прави подходящ за гледане на мултимедия или игри.     Системата се захранва от Intel Core процесори от осма генерация и NVIDIA GeForce GTX 1050 видео карта. Официалните продажби на атрактивния модел ще стартират "до края на годината". Допълнително ще бъде потвърдена и цената за европейския пазар. Компанията представи и нов 27-инчов AIO модел с 1440p резолюция, 8GB RAM, 1TB хард диск и цена от $1920. По всичко личи, че НР възнамеряват да се превърнат в още по-влиятелен фактор пазара на компютри от типа всичко в едно.   Oще от Digital: НР продължава да е най-големият производител на устройства с Windows 10
Аmazon
Аmazon Internet е новият уеб браузър за смартфони с Android
Аmazon Internet е новият уеб браузър за смартфони с Android
Google Play предлага разнообразен каталог от игри и мобилни приложения. Собствениците на смартфони с Аndroid имат достъп и до множество уеб браузъри, с които да сърфират любимите си сайтове в интернет. Техният брой се увеличи с още едно заглавие, което е създадено от доста неочакван разработчик, а именно Amazon. Да. Прочетохте добре. Amazon представиха собствен уеб браузър за Android, който се казва Internet и вече може да се изтегли безплатно от потребителите.   Аmazon изтъкнаха като основни предимства на браузъра бързината, сигурността и факта, че е с изключително малки размери. Инсталацията на приложението изисква едва 3MВ. Потребителският интерфейс е максимално опростен и включва икони за бърз достъп до най-често използваните функции и линкове към актуални новини на началната страница. Amazon Instant  също така предлага и опция за анонимно сърфиране в интернет, информира TheNextWeb.     Amazon все още провеждат тестове с Instant, което е причината засега да не е достъпен за всички смартфони с Android. Moжем да очакваме ситуацията да се промени в следващите няколко седмици. Премиерата на уеб браузър за мобилни устройства от Amazon определено е интересно решение. Вероятно идеята на компанията е Internet да е преинсталиран на умните джаджи Amazon Echo, което би гарантирало интеграция на гласовата услуга Alexa.   Още от Digital: Пет алтернативни браузъра, с които може да замените Google Chrome
Аmazon
 За първи път в историята Amazon стана по-скъпа компания от Microsоft
За първи път в историята Amazon стана по-скъпа компания от Microsоft
Вече ви информирахме, че шефът на Amazon измести Бил Гейтс в класацията за най-богати хора в света. Само няколко по-късно Джеф Безос може да се похвали, че ситуацията се повтори, но този път с неговата компания. Последните данни на BusinessInsider разкриват, че за първи път от създаването си пазарната капитализация на Amazon е по-голяма от тази на Microsoft. В момента акциите на търговския гигант се котират на борсата за $1451, което означава, че бизнеса им се оценява на $702.46 млрд.   Това е с 2.7% по-висока стойност от пазарната капитализация на Microsoft ($700.56 млрд.), което автоматично превръща Amazon в третата най-голяма американска компания. В тази престижна класация ръководеният от Джеф Безос гигант е изпреварен единствено от Alphabet ($744.73 млрд.) и Apple ($849.24 млрд). Пазарните наблюдатели на Мarket Insider изчислиха, че само през последната година стойността на акциите на Amazon се е увеличила със 72%, спрямо тези на Microsoft за същия период.     Aко компанията продължава да се развива със същите темпове ще са нужни само няколко месеца акциите им да преминат сумата от $1655. Това ще е достатъчно Amazon да изпреварят Alphabet и да се превърнат във втората най-голяма компания в САЩ. Времето ще покаже дали това ще се случи, но е факт, че последните месеци са изключително успешни за най-голямата търговска верига в интернет. По този начин от доста време насам в първите три най-големи американски компании не попада Microsoft.   Вижте осем впечатляващи факта за шефа на Amazon и неговото богатство
Аmazon
Аmazon ще конкурират YouTube с нова видео услуга в интернет
Аmazon ще конкурират YouTube с нова видео услуга в интернет
Само преди няколко седмици Google официално  блокираха достъпа до YouTube приложенията за Amazon Echo Show и Fire TV устройствата. В интернет вече се появи информация, че двете компании са започнали разговори, с които да изгладят отношенията помежду си. Все още няма официално потвърждение за преговорите, но ситуацията ще ускори плановете на Amazon да представят собствен конкурент на YouTube, предаде DigitalTrends. Toзи проект не е нов, но скоро ще стане реалност.    Най-голямата търговска верига в интернет вече подаде молба за регистриране на няколко търговски марки в патентното бюро на САЩ. Имената определено ще ви се сторят доста странни най-малкото заради приликата с името на популярната услуга на Google. Данните разкриват, че Amazon са патентовали на свое име "Amazontube" и "Opentube". С оглед сегашните предложения на компанията можем да сме сигурни, че тези наименования са свързани с премиерата на дългоочаквания конкурент на YouTube.     Компанията вече е регистрирала три домейна с оглед навлизането си в пазара на видео услуги. Това са AlexaOpenTube.com, AmazonAlexaTube.com и AmazonOpenTube.com. Наличието на името Alexa вероятно е индикация, че услугата ще може да се управлява с гласови команди от гласовия асистент и смарт джаджите на компанията. Все още не разполагаме с данни кога може да станем свидетели на официалната премиера на поредния конкурент на YouTube в индустрията.   Вижте знаете ли, че: Можете да търсите в самите видео клипове в YouTube по ключова дума
Аmazon
Аmazon разработват дронове, които се транспортират с влакове и кораби
Аmazon разработват дронове, които се транспортират с влакове и кораби
Вече ви информирахме, че Amazon патентоваха ново поколение дронове за доставка на стоки. Компанията изглежда има големи амбиции за реализирането на тази идея и вече тества разнообразни прототопи. Една от концепциите на Amazon предвижда летателните апарати да могат да се превозват и да кацат на други съоръжения като влакове и товарни кораби. По този начин би се ускорило значително времето за реализирането на дадена доставка особено на големи разстояния, предаде DigitalTrends.   Концепцията на Amazon е изграждането на централизирани хъбове, които се движат и са в състояние да изстрелват във въздуха дроновете. По този начин компанията се надава да редуцира до минимум времето за доставки и така да бъдат максималн ополезни на потребителите. Amazon планират изграждането на различни наземни станции, както и възможността да използват други превозни средства като площадки за изстрелване на своите дронове.   Подобна система може не само да улесни доставянето на продуктите, но и да позволи на компанията да достигне до повече потребители. На този етап системата все още е тестова, но Аmazon имат големи планове да я интегрират към своята услуга. Aко успеят да превърнат този проект в реалност това би ги позиционирало като най-популярната търговка верига в световен мащаб.   Вижте как безпилотни дронове ще направят въздушните доставки на стоки два пъти по-евтини
Аmazon Kindle
Аmazon Kindle (2019) вече се продава за $90
Аmazon Kindle (2019) вече се продава за $90
Аmazon Kindle вероятно е първата асоциация, която много потребители правят, когато става въпрос за електронни четци. Устройствата в този сегмент си имат собствена лоялна база от фенове по цял свят. Конкурeнцията между производителите накара компанията да представи актуализирана версия на Kindle, която вече е налична онлайн в мрежата на Amazon. Eдно от подобренията е интеграцията на регулируема LED система в предната част, която осветява Е-Ink дисплея на електронния четец.   Новият модел предлага по-чувствителен тъчскрийн и по-мощен хардуер от предходната генерация. Операционната система е Kindle OS, като ъпдейтнатият четец се свързва автоматично с акаунта ви в Amazon. Бъдещите собственици на Amazon Kindle (2019) ще получат и неограничено място за съхранение на съдържание на Amazon в облачните сървъри на компанията. Електронният четец е оборудван с 6-инчов екран с вградена подсветка и плътност на пикселите от 167ppi, информира TechCrunch.     Електронният четец може да разграничава 16 различни нюанса на сивото и предлага 4GB памет, което е достатъчно да запазите хиляди електронни книги. Батерията ще осигурява до четири седмици време за работа с едно зареждане. Имайте предвид, че продължителността зависи от начина, по който използвате Amazon Kindle и от активираните настройки. В момента новият модел вече се продава в уеб сайта на компанията, като цената на устройството е $80.   Oще от Digital: Защо шефът на Amazon никога не е доволен от успеха на компанията
Аmazon Alexa
Гласовата услуга Alexa вече е достъпна за производителите на Bluetooth аудио слушалки
Гласовата услуга Alexa вече е достъпна за производителите на Bluetooth аудио слушалки
Аmazon Alexa e популярна гласова услуга, която е неизменна част от собствената серия от смарт устройства на компанията. Технологичният гигант, обаче има амбициозни планове как да позволи на повече хора да работят с персоналния асистент. Следващата голяма стъпка в тази насока е Amazon Alexa да се интегрира към безжичните слушалки на водещите производители. Компанията вече предостави нужните софтуерни инструменти, с които разработчиците да интегрират Alexa към бъдещите си продукти.    По този начин аудио слушалките с Bluetooth могат да се превърнат в още един солиден източник на приходи за Amazon. Това е сериозна бизнес възможност за компанията, тъй като услугата може да намери място в популярни устройства на брандове като Bose, Jabra, Sony. На  практика всеки производител, проявяващ интерес към подобна функция ще може да интегрира Alexa към новите си модели. Другият плюс за компаниите е, че няма да се налага да създават допълнително приложение, предаде TheVerge.     Вместо това ще използват сегашното Amazon Alexa приложение, което е налично за Android и iOS. Благодарение на него потребителите ще могат само с гласа си да сменят парчетата или да стартират обаждания, дори ако ръцете им са заети. Сегашната идея всъщност е поредната стъпка на Amazon да увеличат значително броя на устройства, които използват услугата. Изглежда, че през следващата година ще видим все повече слушалки и Bluetooth високоговорители с Alexa.   Още от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с Bluetooth аудио слушалките си
Аmazon
Amazon стана втората компания след Apple с пазарна капитализация от $1 трилион
Amazon стана втората компания след Apple с пазарна капитализация от $1 трилион
Само преди няколко седмици ви информирахме, че Apple се превърнаха в първата компания, чиято пазарна капитализация надхвърля $1 трилион. Amazon също успяха да направят това впечатляващо постижение и се присъединиха Apple като втория бранд в света, който се оценява толкова високо на борсите. Основният фактор за успеха им през последната година има интернет бизнеса на Amazon, чиито приходи са се увеличили от $197 млн. през второто тримесечие на 2017г. до внушителните $2.5 млрд. за същия период през настоящата година, съобщава SlashGear.   Любопитна подробност е, че доброто представяне на компанията от началото на годината досега е позволило на Amazon да увеличат пазарната си капитализация с над 50%. Анализатори от CNN прогнозират, че тези процеси ще продължат и цената на Amazon ще достигне до $1.2 трилиона до 2020г. През последните няколко години ръководения от Джеф Безос търговски гигант направи редица инвестиции, за да подпомогне растежа на своя бизнес. Преминаването на границата от $1 трилион показва, че тази стратегия е успешна и най-накрая започва да дава реални финансови резултати.     Последното тримесечие е първото в историята на Amazon, в която регистрира приходи от над $2 млрд. Принос за тези стойности има планената Amazon Prime услуга, както и Amazon Web Services (AWS) услугите. Няма как да не отбележим и факта, че компанията започна да изгражда и много физически обекти, като на определени места се конкурира директно с големи търговски вериги като Walmart. Имаме всички основания да смятаме, че Amazon ще продължат да бъдат една от най-богатите компании в света в следващите няколко години.   Oще от Digital: Кои компании се доближават до пазарна капитализация от $1 трилион
Аmazon
Amazon разработва домашен робот, който се управлява с гласови команди
Amazon разработва домашен робот, който се управлява с гласови команди
Amazon е име, което сме свикнали да асоциираме с най-голямата платформа за търговия в интернет, но компанията инвестира и в мноро различни продукти. В това число можем да посочим дронове. но също смарт високоговорители и дори роботи от ново поколение. Следващата голяма цел на най-секретната дивизия в структурата на Amazon, а именно Lab126 е създаването на умен робот, който едновременно да ни забавлява, но и да асистира при извършване на различни задачи в интелигентните домове.   Според данните на Bloomberg кодовото име на машината е Vesta, което е древногръцка богиня на здравето, дома и семейството. Новият робот има специален механизъм, който му позволява лесно да се придвижва между всички помещения в къщата и дори да изкачва стълби. Поддръжка за услугата с изкуствен интелект Alexa позволява на машината да разбира и извършва множество действия, за което са необходими единствено гласови команди. Amazon ще проведат серия от тестове в реални домове до края на 2018г.   Ако всичко върви по план реалните продажби на новата серия роботи на компанията могат да стартират още през следващата година. Навигацията на машината става с комбинация от камери с висока резолюция и допълнителен софтуер. Amazon експериментират с няколко различни дизайна преди да изберат финалната визия на робота. Желанието на компанията да представи на пазара подобен продукт е доста интересно и Amazon вярват, че може да се превърне в сериозен източник на приходи.   Още от Digital: Как гласовите услуги ще променят интелигентните домове
Аmazon
Аmazon започва да продава фотографско оборудване за професионалисти на Leica
Аmazon започва да продава фотографско оборудване за професионалисти на Leica
Amazon е търговска верига в интернет, която предлага на практика всеки продукт, за който вероятно се сещате. Бизнесът на компанията също така е свързан с машини като роботи и дронове, които могат да променят изцяло начина на пазаруване. Oт друга страна Leica е производител на камера обективи и фото оборудване с богата история и едно от най-реномираните имена в индустрията. Именно заради това желанието на Amazon и Leica да си партнират в общ проект веднага привлича внимание, както сред професионалистите, така и сред обикновените потребители.    Концепцията предвижда Amazon да предлагат ексклузивни предложения на камера обективи и оптика на Leica и да ги направят достъпни за много повече потребители. Leica планират не само да продават най-доброто си оборудване, но и да стартират различни промоционални оферти с допълнителни екстри, с които ще привлича вниманието на феновете на фотографията по цял свят. Атрактивният каталог от продукти ще се подновява периодично и ще включва обективи, бинокли и други фото аксесоари с гарантиранотo максимално качество на Leica, предаде TechRadar.     Първоначалната селекция ще включва 45 продукта от D-Lux и V-Lux сериите на Leica и се очаква допълнително да бъдат добавени камери то M-type, Leica Q и Leica SL сериите. Ако потребителите възприемат положително идеята Amazon може да се превърне в глобален хъб за промотиране и купуване на уникалните продукти на германския производител. Ползите от съвместното им сътрудничество са както за двете компании, така и за самите потребители, които много по-бързо и лесно ще могат да разглеждат каталога на Leica.   Oще от Didital: За първи път в историята си Amazon стана по-скъпа компания от Microsoft
Аmazon
Аmazon патентоваха огледало с виртуална реалност за тестване на дрехи преди да ги купим
Аmazon патентоваха огледало с виртуална реалност за тестване на дрехи преди да ги купим
Amazon са най-голямата търговска верига в интернет, но и компания, която инвестира в разработването на различни хардуерни продукти. Вече видяхме първите им електронни четци, смартфони, таблети и смарт джаджите Amazon Echo. Умните високоговорители на компанията използват гласовата услуга Alexa, която вече е достъпна и за разработчици от трети страни. Amazon патентоваха още едно интересно устройство, чиято цел е да ни улесни при избора на дрехи, предаде Pocket-Lint.   Идеята на компанията е да разработи умно огледало, което с виртуална реалност да ви покаже как бихте изглеждали с дадена дреха преди да я купите. По този начин ще сте сигурни, че дори онлайн ще може да се сдобиете с правилния размер и да разберете как ще ви стои новия панталон, яке, риза или блуза. Въпросното устройство ще използва комбинация от тъскрийн дисплей, камери и сензори, за да проектира виртуалните дрехи в реалния свят.     Умното огледало сканира пространството около вас, а след това анализира лицето и тялото ви, за да създаде нужния виртуален модел. Потребителите ще могат с движения на ръцете си да избират различни стоки и да виждат 3D модели на дрехите. Аmazon вече купиха компанията Body Labs, която специализира в сферата на изкуствения интелект и VR приложенията и може да използват технологиите им в новия си продукт. Идеята на компанията определено е доста интересна.   Вижте защо Amazon, Facebook и Microsoft ще сложат край на ерата на смартфоните
Аmazon Echo
Аmazon Еcho, Echo Plus, Echo Spot, Аmazon Connect и Echo Buttons са новите смарт джаджи на компанията
Аmazon Еcho, Echo Plus, Echo Spot, Аmazon Connect и Echo Buttons са новите смарт джаджи на компанията
Аmazon представиха официално следващото поколение на смарт високоговорителя Echo. Всъщност компанията планира да продава две версии на устройството, които се казват Echo и Echo Plus. Потребителите ще могат да ги купят на пазара от 31 октомври на цена от съответно $99 и $149. Официалните данни разкриват, че ъпдейтнатия Echo има приблизително две трети от височината на предходния модел и ще е наличен в шест различни дизайна, включващи корпус от метал и дърво.      Друго одобрение е нова Far-Field технологията, позволяваща по-добре да се разбира значението на думите, но също така подобрява и цялостното качество на звука, предаде VentureBeat. В същото време Аmazon Echo Plus има същите размери, както своя предшественик и ще се продава в три цвята: Silver, Black и Whits. Устройството поддържа същата Far-Field технологията и ще обръща внимание на самото помещение, в което се пуска звука, за да гарантира максимално качество.      Предвидена е опция с една гласова команда да се активират всички смарт уреди в домовете си. Amazon Echo Spot е умен часовник с 2.5-инчов дисплей и услугата Alexa, който ще се продава за $129. Другият достъпен продукт на компанията е Amazon Connect, чиято функция е да се свързва към телефонната линия и да превръща всяка Echo джаджа във високоговорител. Цената е $34.99. Echo Buttons може да се изпозлва за забавление с мултипейър игри с Аlexa и ще се продава за $19.99.   Вижте защо Amazon, Microsoft и Facebook ще ускорят края на ерата на смарфоните 
личности
Шефът на Amazon измести Бил Гейтс в класацията за най-богати хора  в света
Шефът на Amazon измести Бил Гейтс в класацията за най-богати хора в света
Само преди няколко месеца ви информирахме, че шефът на Amazon e вторият най-богат човек в света. В продължение на дълго време Бил Гейтс можеше да се похвали с най-голямото благосъстояние в глобален мащаб. Това не пречи на Джеф Безос да продължава да е едно от най-влиятелните имена в индустрията и по свой начин да допринася за иновации в света на технологиите. Последните данни на Mashable разкриват, че шефът на Amazon вече разполага с $90 млрд.   Сума, която е достатъчна Джеф Безос за първи път да изпревари Бил Гейтс и да се превърне в най-богатата личност на планетата. Личният капитал на шефа на Amazon е повече от брутния вътрешен продукт на много държави. Едва ли има по-добър пример за успешния бизнес модел на притежаваната от него компания и нейното влияние в световен мащаб. Историята на Amazon стартира в края на 90-те години на миналия век като уеб сайт за продажба на книги.   Днес едва ли има нещо, което да не може да купите oнлайн от Amazon. Компанията също така предлага облачно базирани сървъри на своите клиенти и вече представи няколко хардуерни продукта. По всичко личи, че амбициите на Джеф Безос са мащабни и са причината Amazon да бъдат толкова популярно име сред потребителите. Въпрос на време е да разберем колко време шефът на компанията ще продължи да е най-богатия човек на планетата.   Вижте как Бил Гейтс може да е първият трилионер в света през 2042г.