Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3 резултата за авторски права
YouTube
YouTube са платили  над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
YouTube са платили над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
Интернет позволява само с няколко кликвания да се свързваме с хора по цял свят, но също да комуникираме и да споделяме атрактивно съдържание, както никого досега. Огромното количество информация, до което имаме достъп всеки ден дължим предимно на услуги като YouTube, Facebook, Vimeo, Twitter и др. Модерните източници на информация, обаче поставят въпроси свързани с интелектуалната собственост на съдържанието в интернет, съобщава Engadget.   Google разкриха повече данни за мерките, които са предприели, за да гарантират, че авторските права на създателите на видео в YouTube са напълно защитени. Основният им инструмент е онлайн платформата Content ID, която гарантира, че всеки автор ще генерира приходи от разпространение на съдържанието им в YouTube. От Google сега потвърдиха, че са платили над $3 млрд., за да уредят въпросните с интелектуалната собственост през 2018г.     Това не е единственият разход свързаn с лицензите на YouTube, тъй като Google са изплатили на музикалната индустрия допълнителни $1.8 oт рекламни приходи в периода между октомври 2017 и септември 2018г. Технологичният гигант досега е инвестирал приблизително $100 млн. за създаване и поддръжка на Content ID и ще продължи да подобрява възможностите ѝ. Всички тези цифри за доказателство за усилията на Google да защитата правата на своите потребители.   Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
Google
Google получиха правата да показват снимките на Getty Images в търсачката
Google получиха правата да показват снимките на Getty Images в търсачката
Вече ви информирахме как Getty Images обвиниха Google, че поощрява пиратството в интернет. Сега две години по-късно компаниите обявиха официално сключването на дългогодишно лицензионно споразумение. По този начин се регламентират отношенията между Getty Images и Google по отношение на авторските права и търсачката ще може да показва снимките на Getty Images. Успоредно с това компанията получава правото изображенията да се използват и от другите им популярни приложения и услуги, информира AndroidPolice.   Съгласно споразумението Google ще внесат промени в интерфейса на Image Search и ще направят по-видими таговете, които информират потребителите, че дадена снимка е обект на авторско право. За в бъдеще търсачката ще спира автоматично отварянето на директни линкове към защитени изображения в Getty Images. Лицензионното споразумение слага край на всички претенции, които досега изостряха отношенията между двете страни и поставя началото на дългогодишно партньорство.     Google ще публикуват и информация за авторите, които са направили снимките и се показват в резултатите на търсачката. Сегашното решение е резултат от многогодишни преговори между Getty Images, Google, фотографите и другите автори на съдържание. Благодарение на него повече хора ще имат достъп до разнообразната колекция на Getty Images, което ще им позволи да разширят своята екосистема и ще предостави повече приходи на фотографите при разпространение на снимките им в интернет.   Вижте четири полезни търсачки, които търсят, чрез изображения 
Sony
Sony купува EMI за $2.3 млрд., за да станат най-големия издател на музика в света
Sony купува EMI за $2.3 млрд., за да станат най-големия издател на музика в света
Sony официално обявиха, че са се съгласили да платят сума от $2.3 млрд., за да придобият контрол над EMI. Финализирането на сделката ще превърне японския производител в най-големия издател на музика в света. Придобиването ще предостави на Sony контрол над авторските права на повече от 2 млн. парчета на популярни изпълнители като Kanye West, Sia, Sam Smith и др. Това е най-важното решение на новия главен изпълнителен директор, Кеничиро Йошида досега и ще засили присъствието на компанията в сферата на стрийминг услугите.   В последните години се забелязва тенденцията платформи като Spotify и Apple Music да се превръщат в предпочитан начин за откриване на музика от потребителите, информира Reuters. Огромният каталог от съдържание на Sony има потенциала да се превърне в стабилен източник на приходи в дългосрочен план, което е една и целите на новия шеф на компанията. Бизнес възможностите, които тази идея предлага са причината за инвестиция в размер на $2.3 млрд., за купуването на EMI, което ще е ключово за постигането на тази цел.     В момента портфлиото на EMI обхваща около 15% от цялата музикална индустрия, а след придобиването Sony ще имат контрол над творчеството на 26% от изпълнителите в световен мащаб. Инвестицията в интелектуална собственост е най-подходящ момент за гарантирането на дългосрочни приходи. Oгромната популярност на стрийминг услугите ще продължи да променя музикалната индустрия във вида, в която я познаване. Другите големи имена в този сегмент ще продължат да бъдат Universal и Warner Music Group.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика