Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1239 резултата за автомобил
Меrcedes-Benz
Mercedes-Benz се превръща в най-големият конкурент на Tesla
Mercedes-Benz се превръща в най-големият конкурент на Tesla
Mercedes-Benz вече разкриха плановете си да представят собствен SUV автомобил преди края на 2020г. и това се превръща във водеща тенденция в индустрията. Германският производител потвърди, че е решил да инвестира $1 млрд. в разработването на този впечатляващ електрически модел. Mercedes-Benz също така публикуваха закачливо съобщение в социалните мрежи, с което се обзаложиха, че с тази сума ще победят Tesla в този сегмент.      Шефът на компанията. Илън Мъск отговори в същия дух, "изразявайки съжаление, че гигант като Daimler не биха добавили още една нула към сумата". Разговорът продължи да ескалира с твърдението на Mercedes-Benz, че планират да платят още $10 млн. към първоначалния $1млрд. за следващо поколение батерии и електрически автомобили. Това е сигурна гаранция, че конкуренцията между тях ще се задълбочи и ще превърне Mercedez-Benz в най-големия проблем за Tesla.     Внушителните финансови възможности на германския гигант със сигурност ще създаде доста главоболия на компанията на Илън Мъск. Огромно значение за конкуренцията между тях ще има атрактивния китайски пазар, където Tesla вече строи собствени производствени съоръжения, а Mercedes-Benz има доста силни позиции. Китай обявиха, че спират бензиновите и дизеловите до 2020г., което ще увеличи значително продажбите на модели с електрически двигатели в страната.   Вижте Mercedes-Benz ще представят електрически версии на всичките си автомобили до 2022г.
Теsla Roadster
Теsla Roadster е спортен електромобил, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 1.9 секунди
Теsla Roadster е спортен електромобил, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 1.9 секунди
Вече ви информирахме, че Теsla Motors официално смени името си на Tesla Inc. Една от водещите причини за това е желанието на компанията да създаде нов имидж сред потребителите. Какъв по-подходящ начин да го направят от това да представят нов автомобили, за който да се говори дълго? Именно това се случи на последното им събитие, когато Илън Мъск разкри за първи път детайли Теsla Roadster, който веднага грабва погледа с агресивния си динaмичен дизайн с характерните изчистени линии на компанията.     Това не е най-интересната му характеристика. Новият роудстър e в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за едва 1.9 сек. Постижение, с което не могат да се похвалят единствено суперавтомобилите от най-високия ценови клас. Maксималната скорост на Tesla Roadster достига до внушителните 400 км/ч., информира SlashGear. Новият роудстър се нуждае от едва 4.2 секунди, за да достигне до скорост от 160 км/ч. Още по-впечатляващото е, че въпреки солидните цифри автомобила се задвижва изцяло от електрически двигатели.      Илън Мъск обеща на бъдещите собственици на роудстъра, че ще могат да изминат около 1000 километра с едно зареждане. Това е възможно благодарение на мощната 20kWh батерия, а в задната част са разположени двата електрически двигателя на Tesla Roadster. Компанията смята да започне масовото производство през 2020г., като цената ще е $200 хил. Желаещите да платят предварително $50 хил. ще имат привилегията да получат една от първите 1000 бройки на роудстъра.     Вижте бъдещите автомобили на Tesla ще използват процесори на Intel
Lamborghini
Ето как изглежда електрическия суперавтомобил Lamborghini Terzo Millenio
Ето как изглежда електрическия суперавтомобил Lamborghini Terzo Millenio
Електрическите автомобили стават все по-популярни и присъстват в портфолиото на почти всички водещи производители. Lamborghini също проявяват интерес към моделите с EV двигатели и работят над уникален прототип с впечатляващ дизайн. Името на концептуалния суперавтомобил е Terzo Millenio, а визията му определено ще спре дъха ви, което може да се каже с пълна сила и за характеристиките му. Така например модела би използвал не стандартни батерии, а суперкoндензатори.     Разработката на автомобила е съвместен проект на дизайнерите на италианския производител и учени от MIT. Tяхната роля е да се погрижат за интеграцията на най-модерните технологии в Terzo Millenio. Името в превод от италиански означава "трето хилядолетие", предаде Engadget. Използването на суперкондензатори не само ще предложи дълъг пробег с едно зареждане, но също и внушително ускорение на суперавтомобила. Това е технология, която има потенциала да промени цялата индустрия.      Lamborghini eкспериментират с нанотехнологии и корпус от въглеродни нишки, които да намалят максимално теглото на бъдещия суперавтомобил. Oчаква се да има система за задвижване на четирите колела и двигатели, гарантиращи мощност от поне 1000 конски сили. Самият проект все още е в начална фаза и тепърва ще разбираме повече детайли за характеристиките на този модел. Ако всички идеи на Lamborghini се реализират това би подобрило значително възможностите на ЕV автомобилите.    Вижте Lamborghini ще представят нов суперавтомобил с четири врати през 2021г.
автомобили
Представиха първото самоуправляващо такси готово да превозва пътници
Представиха първото самоуправляващо такси готово да превозва пътници
Автономните автомобили могат да се определят като най-голямата иновация в индустрията от десетилетия насам. Навлизането на подобни превозни средства ще промени не само публичния транспорт, но и начина, по който се движим. Ако се интересувате от подобна технология вероятно с интерес ще научите, че първото самоуправляващо се такси вече е факт. Машината е създадена от френския стартъп Navya и е кръстена с името Autonom Cab.   Компанията е готова да започне да транспортира реални хора със своите автономни таксита, но все още трябва да получи решението на регулаторните органи. Според Navya техните прототипи са достатъчно сигурни и биха взели много по-бързи и правилни решения дори от реални хора. Автомобилът е създаде да се управлява от софтуер, а не от човек, което е причината да няма волан, скоростен лост и педали.    Ако всичко върви по план  още през следващата година подобни таксита могат да започнат да движат реални пътници във френските градове. Това е само началото на изцяло нова ера в развитието на публичния транспорт, която трябва не само да намали разходите, но и да направи автомобилите по-безопасни. Френският стартъп не е единствения бранд, който работи над тази идея, тъй като и много други компании експериментират с подобен софтуер.   Вижте най-добрите приложения за пътуване 
McLaren P1
Вече можете да купите МcLaren P1 по-евтино от игра за Xbox
Вече можете да купите МcLaren P1 по-евтино от игра за Xbox
McLaren е популярно име в автомобилната индустрия със своите впечатляващи модели за любителите на високите скорости. Суперавтомобилите на компанията, обаче се продават за такива цени, че много малко хора имат възможността да си позволят подобен лукс. МcLaren са обърнали  сега намериха атрактивен начин да изненада феновете си интересно предложение, което е провокирано от навършването на пет години от МcLaren P1.    Компанията е създала специално за случая компактна версия на този модел, която е по джоба на всеки потребител. Въпросният модел всъщност представлява играчка, която е предназначена за деца до тригодишна възраст и се задвижва от силата, с която те въртят педалите в купето. Мини версията на хибридния суперавтомобил може да се купи на цена от едва $47, което е по-малко от една игра за Хbox, предаде Cnet.     Разбира се няма как да очаквате мощност от 1000 конски сили, както при серийния модел. Все пак това е забавен начин поне децата ви да могат да се похвалят, че карат МcLaren, както и вие да се позабавлявате подобаващо с тях. Ако се интересувате от възможността да купите подобен модел е добре да знаете, че продажбите стартират навреме за Коледа и мини автомобила изглежда перфектно приложение за подарък на детето ви през празния сезон.     Вижте знаете ли, че: McLaren F1 се поддържа от 20-годишен лаптоп Compaq
автомобили
„Златен Волан 2017” – Избираме Най-добрият Автомобил за годината
„Златен Волан 2017” – Избираме Най-добрият Автомобил за годината
През 2017г. по покана на екипа на Auto Bild България, Digital.bg също е сред оценяващите, в категория „Дигитална техника”. Оценките които дадохме бяха на база новите технологии които автомобилопроизводителите са използвали при новите си модели - управление, комуникация, навигация и развлечение.
BMW M
Бъдещите автомобили BMW M ще имат системи за задвижване на задните колела
Бъдещите автомобили BMW M ще имат системи за задвижване на задните колела
Eдва ли някой би оспорил факта, че BMW M е една от най-атрактивните и обичани серии автомобили в цялата индустрия. През последното десетилетие основният акцент в стратегията на компанията са предимно моделите от i-гамата като BMW i3 и i8. Именно това е водещият фокус на германския бранд, който обачe се отразява негативно върху разработката на превозни средства от култовата BMW M серия. По всичко личи, че компанията е обърнала внимание на този проблем и възнамерява скоро да го отстрани.   Германският производител смята да вдъхне нов живот на популярната гама. BMW се радват на много по-голямо търсене на моделите от нея, отколкото предварително са очаквали. Tака например М2 версиите генерират с 40-50% повече доставки от предварителните прогнози, като половината от тях имат ръчна скоростна кутия. BMW M2 е най-чистия автомобил от серията и проправя път за разработването на нова генерация GTS и CSL базирани модели, информира DigitalTrends.   Инженерите на компанията нямат никакво намерение да представят автомобил от серията с предно предаване. BMW ще продължат да се придържат към системите за задвижване на задните колела, както и върху All-Wheel Drive при някои от моделите. Германският производител ще продължи да се вслушва в мнението на своите милиони фенове, за да представя автомобили, които да отговорят на високото търсене към тях. Все още не знаем кога ще видим следващата версия на BMW M2.   Вижте десет технологии, които е добре  да имат бъдещите автомобили
Nissan
Nissan демонстрира как се управялва GT-R с 210 км/ч от хеликоптер и контролер за PlayStation 4
Nissan демонстрира как се управялва GT-R с 210 км/ч от хеликоптер и контролер за PlayStation 4
Nissan от дълго време се асоциират с геймърския франчайз Gran Turismo, който предлага една от най-популярните колекции от автомобилни игри. Компанията  има и собствена GT Academy, целяща да превърне геймърите в реални състезатели на пистата. Следващата уникална идея на Nissan е създаването на модифицирана версия на култовия GT-R, който може да се управлява с традиционния Dual Shock контролер за PS4. Да, правилно прочетохте. Можете да използвате джойстика от купето, за да шофирате автомобилa, както го правите от дивана в Gran Turismo Sport.     Nissan не са допуснали никакъв компромис с високата скорост, тъй като GT-R/C е леко модифицирана версия на серийния автомобил, който има V6 двигател с мощност от 542 конски сили. Във вътрешността има четири автоматизирани механизма, които управляват волана, спирачките, и скоростната кутия, в зависимост от действията на Dual Shock контролера, информира Pocket-Lint. Въпросните роботи са настроени да реагират на сигналите от джойстика и да навигират автомобила съобразно тях, ъпдейтвайки данните повече от 100 пъти в секунда.      Максималната скорост е електронно ограничена до 210 км./ч., като ускорението от 0 до 100 км./ч. става за по-малко от 3 секунди. Nissan уточниха, че автомобила може да се управлява от разстояние до един километър. Допълнителен бордови компютър може да поеме управлението, ако се загуби безжичната връзка с PS4 контролера и безопасно да прибере GT-R/C от пистата. Ако сте фенове на Gran Turismo вероятно трудно бихте се сетили за по-добър начин да се забавлявате с един от най-култовите автомобили от популярния франчайз игри.     Вижте десет технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
Bugatti
Bugatti навлизат в сегмента на хибридните автомобили с мощното четириместно купе Аtlantic
Bugatti навлизат в сегмента на хибридните автомобили с мощното четириместно купе Аtlantic
Само въпрос на време е електрическите автомобили да изместят изцяло класическите модели с бензинови и дизелови двигатели. Някои държави като Норвегия и Китай вече разкриха плановете си до няколко години да преминат изцяло към ЕV машини. Дори производител на суперавтомобили от висок клас като Bugatti също проявява интерес към този сегмент. Последните данни на DigitalTrends ни разкриват малко повече детайли за бъдещите планове на френския производител.   Инженерите им вече разработват ново четириместно купе, което ще е базирано на MSB платформата от новата версия на Porsche Panamera. Oчаква се също така първият хибрид на Bugatti да е оборудван с модифициран Turbo S E-Hybrid двигател с бензиново и електрическо задвижване. В стандартната си версия това е мощен V8 aгрегат с компактен електрически двигател, които осигуряват мощност от 680 конски сили. Новият модел вероятно ще направи компромис с тази стойност.   Въпреки това ускорението от 0 до 100 км/ч се очаква да става за под три секунди. Вградената батерия ще може да се зареди за по-малко от десет секунди благодарение на иновативна технология за бързо зареждане на Porsche. Иновативният хибрид ще е в състояние да измине поне 100 километра с едно зареждане, което е два пъти повече от възможностите на Panamera Turbo S E-Hybrid. Ще е интересно да научите, че първия хибрид се очаква да бъде представен с името Bugatti Atlantic.   Вижте уникален автомобил на Bugatti от 1925г. ще бъде продаден на търг за $1.7 млн.
Renault
Renault представиха  самоуправляващ автомобил, който може да избягва препятствия на пътя
Renault представиха самоуправляващ автомобил, който може да избягва препятствия на пътя
Самоуправляващите автомобили са най-интересната иновация в индустрията от десетилетия насам. Идеята за коли, които се движат автономно привлича не само големите производители в сектора, но също и технологични гиганти като Google. Инженерите на Renault също работят над подобни превозни средства. В момента те разполагат с прототип на автономен автомобил, който може сам да избягва различни препятствия на пътя, анализирайки в реално време обстановката, предаде TechCrunch.    Тестовете досега показват, че прототипа им успешно избягва специално наредени конуси със скорост до 40 км./ч. Идеята на Renault e да създадат софтуер, който да реагира мигновено при евентуален инцидент на пътя и да взема решения като професионален шофьор. Използването на сложни алгоритми с изкуствен интелект могат не само да направят автономните им автомобили по-безопасни, но и да ги доближат максимално до възможностите на човешката реакция.     Вероятно не знаете, но според експертите хората са изключителни добри водачи и могат да предизвикат един инцидент на всеки 160 млн. километра. Това е стойност, която дори компютърна програма е много трудно да подобри. Все пак Renault смятат, че не е далече времето, в което автономните автомобили ще покрият това изискване и дори ще го надхвърлят. Дали ще успеят да го направят предстои да видим.   Вижте как самоуправляващите автомобили ще променят пазара на автомобили
автомобили
Какви нфотейнмънт системи използват най-големите производители на автомобили
Какви нфотейнмънт системи използват най-големите производители на автомобили
Инфотейнмънт системата е сърцето на всяка нова кола. Но както всеки друг аспект на автомобила, всеки производител налага свои правила за това как трябва да работи даден елемент. Така, че е нормално да си зададем въпроса „Кой производител на автомобили има най-добрата инфотейнмънт система?“.   Преди да преминем към информацията на Digital Trends, добре е да поясним за тези, които не са информирани по темата, какво точно означава инфотейнмънт. Това е изкуствено съставен термин, който е образуван от английските думи “information” и “entertainment”. С този термин се обозначава стила на поднасяне на сериозна информация под формата на развлечение.   Инфотейнмънтът все още представлява сравнително нова сфера за производителите на автомобили, а според изискванията за шофиране правенето на нещо друго, освен гледането на пътя, може да бъде сериозен проблем, без значение колко е иновативен интерфейсът на системата за информиране. За всеки шофьор е важно да не изпуска от очи пътя и ръцете му винаги да са на волана и автомобилните компании трябва да се съобразяват с този приоритет.   Audi MMI Както всичко останало в автомобилите на Audi, и MMI системата е добре проектирана. Тя разполага с ротационен контролер и тъчпад, който разпознава писане с ръка. Но това, с което наистина впечатлява MMI, е дисплеят „Virtual Cockpit“. Той замества инструменталния панел, който може да показва всичко от цифров скоростомер до сателитни изображения на Google Maps. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение на повечето нови модели на Audi.   BMW iDrive BMW беше един от първите производители на автомобили, който пусна инфотейнмънт система, а системата iDrive остава една от най-добрите. Тя използва въртящ се контролер, за да помогне на водача да навигира в различните менюта и подменюта, което е малко по-лесно, отколкото непрекъснатото докосване на сензорния екран. Повечето модели на BMW предлагат Apple CarPlay и Android Auto, а някои дори предлагат жестов контрол.   Chevrolet MyLink MyLink разполага с големи и лесни за четене икони и текст и приличен брой аналогови контроли. Същата настройка се използва в системите IntelliLink от колегите на марките General Motors Buick и GMC. Apple CarPlay и Android Auto са налични във всичките три марки, като практически всички GM автомобили се предлагат стандартно с вградена WiFi точка, която може да поддържа до седем устройства.   Chrysler Uconnect Uconnect на Chrysler е една от най-добрите системи, предлагани в не-луксозни автомобили. Uconnect впечатлява с лесна за четене графика, логически гласови контроли, чувствителен сензорен екран и наличните Apple CarPlay и Android Auto. Но Chrysler също изпъква при намирането на специфични за модела характеристики, като приложението Performance Pages в Dodge колите с голяма мощност или възможността за интегриране на система за забавление на задните седалки в минивана Chrysler Pacifica.   Ford Sync 3 Що се отнася до инфотейнмънт системите, Ford заслужава награда. Неговите стари MyFord Touch системи бяха легендарно лоши, но сегашната система Sync 3 се справи с техните недостатъци. Тя разполага с чувствителни сензорни екрани, интуитивни менюта и система за гласова команда, която позволява на потребителя да говори по-естествено. Основавайки се на тази солидна основа, Ford добавя Apple CarPlay и Android Auto, Wi-Fi точки и уменията на Amazon Alexa за определени автомобили.   Hyundai BlueLink Инфотейнмънт системата на Hyundai не е най-сложната, но предлага основното. BlueLink разполага с бързи процесори, разумно оформление на менюто и приличен брой резервни аналогови контроли. По-големите налични сензори предлагат добра разделителна способност, въпреки че по-малките екрани, които са стандартни в повечето Hyundai автомобили, не впечатляват толкова много. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение, а Hyundai предлага и Amazon Alexa.   Kia UVO3 Последната UVO3 система на автомобилите Kia постига добър баланс между сензорния екран и аналоговия контрол, което улеснява ползвателите на всяко ниво. Apple CarPlay и Android Auto са на разположение, както и Amazon Alexa за хибрида Kia Niro.   Mercedes-Benz COMAND Mercedes предпочитат да се дистанцират от сензорния екран. COMAND  е контролер, който включва тъчпад, въртящ се бутон и бутони за основни функции. Компанията също така представи сензори вградени във волана на седана си от E-класа. Тези устройства са добра алтернатива на сензорните екрани.   Volvo Sensus Най-новото поколение на инфотейнмънт системата на Volvo използва сензорен екран, който е също толкова отзивчив, колкото устройствата, които имитират неговата форма. Той разполага с ясни графики и се интегрира добре с таблата за управление на моделите на Volvo, които видяхме наскоро. Volvo е един от първите компании които включиха Apple CarPlay и Android Auto и добавя нови вградени Wi-Fi точки към новите си автомобили.   Вижте 10 технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
Ferrari
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ferrari за пръв път разкриха детайли за концептуалния FXX-K преди три години. Компанията не е спирала да работят над този прототип и сега разкриха повече данни за подобренията в новата версия на модела. Въпросният суперавтомобил е базиран на най-модерните технологии и има хибриден двигател, осигуряващ максимална мощност от 1000 конски сили. Уникалното превозно средство е разработено не толкова с идеята да се използва от реални клиенти, а по-скоро да демонстрира на какво са способни инженерите на Ferrari.     Всеки един детайл от дизайна е изпипан така, че да допринесе максимално за аеродинамиката на Ferrari FXX-K Evo, информира BusinessInsider. Италианския производител смята да ограничи бъдещите собственици на модела в местата, на които могат да управляват возилото. Ferrari искат това да се случва на специално подбрани от тях и контролирани трасета, а не реални пътища. Самият модел е разработен за малка, но елитна група от фенове на Ferrari.     Цената на уникалния модел се очаква да е от порядъка на $3 млн. Мощният двигател на суперавтомобила работи на впечатляващите 9400 оборота в минута. От Ferrari засега пазят в тайна повечето технически спецификации на FXX-K Evo. При всички положения можем да кажем, че дизайна има потенциала го превърне в един от най-впечатляващите автомобили на италианската компания досега. Въпрос на време е да разберем повече детайли за характеристиките на FXX-K.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
премиера
Ревю на Новият Nissan Micra K14 2017 - Видео и Снимки
Ревю на Новият Nissan Micra K14 2017 - Видео и Снимки
Таблото на новият Nissan Micra облицовано с изкуствена кожа със същия цвят както страничната част на седалките придава едно допълнително усещане за лукс. Екстериорът също е доста разчупен. Горе-долу постига същият ефект, когато преди време видяхме за първи път Nissan Juke.
General Motors
General Motors ще представят поне 20 нови електрически автомобила до 2023г.
General Motors ще представят поне 20 нови електрически автомобила до 2023г.
General Motors (GM) официално обявиха, че ще фокусират бъдещата си стратегия в сегмента на електрическите автомобили. Плановете на компанията предвиждат да бъдат представени два нови EV модела в следващите 18 месеца. Още по-интересното е, че това ще бъдат първите представители на предстояща серия, която ще включва поне 20 електромобила. Очаква се премиерата на всички тези модели да стане факт до края на 2023г. Това е сигурна гаранция, че ще виждаме все по-малко автомобили на GM с бензинови и дизелови двигатели.   Информацията за тези планове на компанията бяха потвърден и лично от вицепрезидента Марк Ройс, който изрази увереност, че електрическите автомобили са бъдещето на индустрията. Все пак той уточни, че ще е необходимо време да се извърши трансформацията към EV моделите. GM планират да извършат целия този процес за шест години, информира TheVerge. Все още не разполагаме с детайли как ще се казват новите електрически автомобили на компанията. Те ще са базирани на опита, който GM имат с Chevy Bolt.   Инженерите вече работят над различни дизайнерски решения, които да доведат до по-леки конструкции, които съхраняват батерии с по-голям капацитет. GM искат да се превърнат в глобален лидер в пазара на EV автомобили и така да изпреварят другите водещи производители в този ключов сегмент. При всички положения това няма да е толкова лесна задача. В следващите няколко години Volvo, Mercedes-Benz и Volkswagen също планират постепенно да преминат изцяло към електрическите автомобили.   Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
Nissan
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan обявиха, че от следващата година ще имат собствен отбор в набиращата популярност надпревара Formula E. Това е първата серия състезания с болиди, които се захранват от електрически двигатели. Японският производител сподели новината по време на изложението Tokyo Motor Show 2017 и уточни, че участието им започва още през 2018г., когато ще се проведе петото издание на Formula E. Така Nissan ще стане първата компания от "страната на изгряващото слънце" със собствен отбор в надпреварата.    В момента най-популярните отбори в сериите са Аudi, BMW, Jaguar, френската DS и китайския бранд NIO. Автомобилни гиганти като Porsche и Меrcedes-Benz вече потвърдиха, че също планират да участват във Formula E. Участието на толкова популярни производители със сигурност ще направят битката за титлата още по-атрактивна за потребителите. Важно е да отбележим, че участието на Nissan през 2018г.  почти сигурно ще е за сметка на Renault, които ще се откажат, предаде DigitalTrends.   Любопитен факт е, че френския производител вече два пъти спечели надпреварата. Отборът е.Dams, който управлява и организира участието на Renault в сериите се очаква да продължи да работи с Nissan, заради сътрудничеството между тях. Toва ще предложи максимално добри възможности за старт на японския производител в надпреварата. По всичко личи, че Formula E ще става все по-популярно състезание сред любителите на автомобилите и високите скорости.   Вижте може ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Toshiba
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba разкриха повече детайли за новите си литиево-йонни батерии за електрически автомобили. От компанията са уверени, че благодарение на тях могат да предизвикат истинска революция в този пазарен сегмент. Според официалните данни автомобилите, които ги използват ще могат да пътуват в продължение на 320 километра със зареждане от 6 минути. От своя страна това е три пъти по-висока стойност спрямо възможностите на сегашното поколение батерии, предаде SlashGear.   За да постигнат този ефект Toshiba разработват различен материал в създаването на анода, който е базиран на титанов ниобиев оксид. Това е химично съединение, което е в състояние да генерира два пъти по-голям капацитет спрямо настоящите литиево-йонни батерии, които използваме. Тестовете на Toshiba показват, че тека се гарантира не само по-висока енергийна плътност, но и се осигурява много по-бърз цикъл на зареждане. Сигурността е другото важно предимство на новите батерии.   В момента Toshiba разполагат с прототип на 50Ah батерия, която е в състояние да запази 90% от първоначалния си капацитет дори след 5000 цикъла на зареждане. От компанията твърдят, че новите батерии могат да се използват дори при -10 градуса по Целзий и да се заредят на пълен капацитет за около 10 минути. Предстоят още експерименти, но ако всичко върви по план първите автомобили на Toyota с новите батерии трябва да са достъпни през 2019г.    Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес