Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1414 резултата за автомобили
суперавтомобили
Vision Mercedes Simplex e футуристичен автомобил с дизайн от 1901г.
Vision Mercedes Simplex e футуристичен автомобил с дизайн от 1901г.
Дизайнерите на компанията работят усилено, за да създадат нова генерация автомобили, която привлича вниманието с футуристичния си дизайн. Любопитното е, че вместо да погледнат към бъдещето от Mercedes търсят вдъхновение към далечното минало. Германският производител представи иновативния Vision Merсedes Simple, който доразвива дизайна на 1901 Mercedes 35 PS, който е показан публично за първи път преди 118 години.     Въпросният модел не е избран случайно, тъй като е определян като "първия модерен автомобил" в света, съобщава Engadget. Идеята на Vision Mercedes Simple е да предложи най-доброто съчетание между популярния в миналото дизайн и съвременните технологии. Новият автомобил определено се отличава с уникалната си визия, като предната решетка е заместена от 3D дисплей, на който ще се показва интерактивно лого на компанията.     Самият интериор наподобява начина, по който са изглеждали автомобилите преди столетие. Въпреки това Mercedes са се погрижили да гарантират минималистичен вид и достъп до най-модерните технологични иновации. Vision Mercedes Simple е концепция, която демонстрира възможностите на дизайнерите на компанията, които търсят алтернативни начини да се върнат към своите корени. Определено визията на модела е запомняща се.     Още от Digital: Mercedes-AMG GT 73 ще е хибриден автомобил с маскимална мощност от 805 к.с.
електрически автомобили
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen ID.3 е достъпен градски електромобил, който може да измине 550 километра с едно зареждане
Volkswagen официално представиха финалната версия на дългоочаквания електрически автомобил с името ID.3. Атрактивният модел е разработен като "първия достъпен EV aвтомобил" за масовия потребител на компанията. Бъдещите собственици ще разполагат с възможността да избират между три различни версии на Volkswagen ID.3, които могат да изминат между 330 и 550 километра с едно зареждане на батерията. Продажбите ще стартират в средата на 2020г.     Базовата конфигурация на електрическия автомобил има 45kWh батерия и ще е достъпен за потребителите на цена от €30 хил. Допълнително ще бъде публикувана информация колко ще струват двете премиум версии на Volkswagen ID.3. Компанията уточни, че дизайна е вдъхновен от популярната серия "Golf" автомобили, но интериора е доста по-модерен и просторен. Така пътниците мога да пътуват по-удобно и разполагат с повече пространство за ръчния си багаж.     VW  са разположили голям 10-инчов дисплей в централната конзола, като всички бутони в купето са чувствителни на допир. Автомобилът се възползва от иновации като Front Assist, Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Side Assist Lane и др. Предвидена е и функция за контрол с гласови команди, което става с думата "Hello ID", както и поставка за безжично зареждане на смартфони и Beats високоговорители. Това е само първият модел от "ID" серията, която тепърва ще набира популярност.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
електрически автомобили
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Porsche Taycan е първият електрически автомобил на компанията
Kомпанията вече обеща на феновете си по цял свят да представи собствен електрически автомобил преди края на десетилетието. Това се случи преди пет години, като Porsche сега доказаха, че държат на думата си. Германският производител реализира премиерата на Porsche Taycan - първият им електрически автомобил, който ще се произвежда масово на специално събитие, което се проведе едновременно на три континента. Първите два модела от новата серия ще се казват Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S.     Изборът на имената е любопитен, тъй като електрическите автомобили не разполагат с турбо компресори. Porsche уточниха, че Turbo S ще има двигател със 750 конски сили, докато мощността на Turbo версията ще бъде 670 к.с. Ускорението от 0 до 100 км./ч. ще става съответно за 2.6 и 3 секунди, съобщава DigitalTrends. Mаксималната скорост на Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S ще бъде 260 км/ч. Автомобилите ще имат най-мощната система за зареждане в света.     Интеграцията на 800V DC модул ще позволи зареждането на 93.4kWh батерия от 0 до 80% за по-малко от 23 минути. Всички конфигурации ще използват системи за задвижване на четирите колела, както и смарт асистенти за асистиране на водача. Германската компания все още не е коментирала официално цената на автомобилите, които ще са достъпни за потребителите от 2020г. Очакванията са Porsche Taycan Turbo и Taycan Turbo S да струват между $150 и $180 хил.     Oще от Digital: Снимки разкриват дизайна на електрическия болид Porsche 99X Electric
суперавтомобили
Lamborghini ще представят нов суперавтомобил на Frankfurt Auto Show 2019
Lamborghini ще представят нов суперавтомобил на Frankfurt Auto Show 2019
Компанията прикова вниманието към себе си, публикувайки тийзър снимка на предстоящ суперавтомобил. Все oще не разполагаме с никакви други детайли за името и спецификациите на впечатляващия модел. Премиерата се очаква да стане факт на голямото автомобилно изложение Frankfurt Auto Show 2019, което ще се проведе между 10 и 22 септември. Слоганът към снимката също е доста обещаващ "Just Open Your Eyes To The Future".   Прави впечатление, че дизайна на силуета, който Lamborghini искат да ни покажат наподобява визията на впечатляващия прототип с името Terzo Millennio. Въпросният модел бе показан за първи път преди две години и е плод на дългогодишни разработки на италианския производител. Асоциацията между предстоящия суперавтомобил и Terzo Millennio е свързана с атрактивните LED фарове и тяхната "Y-oбразна форма."       Lamborghini Terzo Millennio е съвместен проект със специалисти на MIT и използва специализиран електрически двигател, както и усъвършенствана система за автономно управление. Концептуалният автомобил все още е само прототип и нямаме данни как ще изглежда финалната версия. Със сигурност участието на Lamborghini на автомобилното шоу ще бъде доста интересно, когато ще разберем и какви изненади ни е приготвила компанията.   Oще от Digital: Най-добрите модели Lamborghini на всички времена
суперавтомобили
Bugatti Centodieci е най-мощният супераватомобил в историята на компанията
Bugatti Centodieci е най-мощният супераватомобил в историята на компанията
Френският производител на луксозни суперавтомобили отново намери атрактивен начин да изненада своите потребители по цял свят. Този път компанията представи впечатляващия модел, който се казва Bugatti Centodieci. Всъщност под това име се крие "най-мощният суперавтомобил" създаван в историята на Bugatti досега. Возилото дори може да се похвали с повече конски сили от 1600к.с. на Bugatti Chiron, съобщава TechCrunch.     Едва ли е изненадващо, че цената е напълно логична с оглед визията, спецификациите и възможностите на суперавтомобила. Малцината любители на високите скорости, които могат да си го позволят ще могат да купят Bugatti Centodieci за $8.9 млн. Новият модел се отличава с характерните дизайнерски елементи на компанията и е вдъхновен от уникалния "EB110", чиято премиера бе през 1991г. и е собственост на Романо Артиоли.     Името Centodieci не е случайно, тъй като е италианската дума за "110", като суперавтомобила е създаден специално за 110-годишнината от основаването на Bugatti. Oптималната мощност се гарантира от 8-литров W16 двигател с 1600 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч. за 2.4 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 380 км/ч. Компанията ще произведе само 10 броя на Centodieci, които вече са продадени.   Още от Digital: Какви хора могат да си позволят Bugatti Chiron за $3 млн.
електрически автомобили
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Техническият екип на Volkswagen от месеци се подготвяха усилено, но вече успяха да подобрят рекорда за най-бърза обиколка на автомобил, който не отделя вредни емисии на легендарната писта Nürburgring-Nordschleife. Това постижение е направено с електрическия Volkswagen ID.R  Сега компанията се похвали, че по време на обиколките на състезателното трасе е поставен още един рекорд. VW ID.R е постигнал обиколка от 6:05.336 минути при рекордно ниска консумация на енергия от 24.7kWh.   Пилот на електрическия автомобил при подобряването на рекорда във 20,8-километровото "Green Hell" трасе e Ромейн Думас. Oфициалните данни свързани с тестовете на VW ID.R също така показват, че по време на обиколките той е бил подложен на центробежни сили при преминаване на завой, равняващи се на три и половина пъти повече от теглото му. Бордовите инструменти нa 500-kW (680-PS) ID.R прототипа са отчели максимални стойности от 3.49g, съобщава Engadget.     Резултатите на VW ID.R са по-бързи от тези на Porsche 911 GT3 при 25% по-ниска консумация на енергия, твърдят от Volkswagen. Модерните системи на автомобила са възстановили 9.2% от изразходваната енергия на една състезателна обиколка. Компанията е използвала модифициран генератор, който е екологичен и използва глицерин с "почти нулеви" вредни емисии вместо бензин. VW продължават да работят над технологията и се надяват по-скоро да я използват в серийните си автомобили на пазара.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
суперавтомобили
Електрическият суперавтомобил Lotus Elija ще може да се зареди на пълен капацитет за девет минути
Електрическият суперавтомобил Lotus Elija ще може да се зареди на пълен капацитет за девет минути
Lotus официално разкриха повече детайли за впечатляващия суперавтомобил, който разработват с кодовотo име Elija". Въпросният модел ще се захранва изцяло от електрически двигатели и ще предложи максимална мощност от впечатляващите 1973 конски сили. Главният изпълнителен директор на компанията, Фил Попам изрази увереност, че Lotus Elija да постави основните на изцяло нова ера в еволюцията на компанията. Дизайнът е вдъхновен от ретро автомобилите на Lotus.     Новият суперавтомобил ще се превърне в директен конкурент на Tesla Roadster, като по план и двата  модела ще се продават на пазара през следващата година. Любопитни детайли разкриват, че дизайнерите на Lotus са провели множество от тестове на пистата, на която се провеждат легендарните състезания от "24-те часа на Льо Ман". По този начин екипа се надява да гарантират, че електрическият автомобил ще предложи най-добрата аеродинамика, съобщава Engadget.     Според първоначалните данни Lotus Elija ще е в състояние да ускорява от 0 до 100 км/ч. за по-малко от три секунди. Максималната скорост ще надхвърля 330 км/ч. Компанията също така твърди, че вградените батерии могат да се заредят на пълен капацитет за по-малко от девет минути, което е доста впечатляващо постижение. Тепърва ще разбираме повече за Lotus Elija. Новият суперавтомобил ще се продава на пазара за около $2.1 млн.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
софтуер
HongMeng OS ще е операционна система за смарт джаджи с Интернет на нещата, а не за смартфони
HongMeng OS ще е операционна система за смарт джаджи с Интернет на нещата, а не за смартфони
Huawei продължават да бъдат една от най-дискутираните теми в индустрията, което се дължи на търговските санкции и желанието им да представят собствена операционна система. Подобна стратегия ще позволи на китайския производител да намали зависимостта си от своите американски партньори и да продължи да оперира, дори без достъп до Android. Първоначаланите очаквания бяха платформата да бъде налична с името HongMeng OS в Китай, но сега разбираме, че плановете на Huawei са различни.   В случая не става въпрос за името на операционната система, а за планираното ѝ предназначение. Оказва се, че HongMeng OS всъщност няма да се използва от смартфони, тъй като е оптимизирана за умни джаджи с платформата Интернет на нещата и автономни автомобили. Това бе потвърдено от председателя на Huawei, Лианг Хуа, информира AndroidHeadlines. Тестовете с HongMeng OS досега показват, че платформата може да оперира с ниска латентност от няколко секунди, което е подходящо за умни джаджи, но не и за смартфони.     Това означава, че Huawei вероятно работят над още една операционна система за мобилни устройства, но се нуждаят от повече време. Един от големите проблеми, пред които е изправена компанията е как ще привлече вниманието на разработчиците. Вече ви информирахме, че Huawei регистрира търговската марка Harmony за операционната си система, което се случи само преди дни. Повече за плановете на компанията ще научим на предстоящата HDC 2019 конференция, която ще се проведе в Китай между 9 и 11 август.   Още от Digital: Шефът на Huawei потвърди, че oперационната система на Huawei ще е по-бърза от Android и macOS
автомобили
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Легендарният производител актуализира своето портфолио с премиерата на новия F8 Spider. Този модел е разработен като наследник на Ferrari 488 Spider, който се радва на голяма популярност. Новият суперавтомобил има сходен дизайн и характеристики с F8 Tributo. Според официалните данни Ferrari F8 Spider имат 3.9-литров V8 двигател с максимална мощност от 710 конски сили.   Всъщност това е с 49 конски сили повече от възможностите на Ferrari 488 Spirder. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.9 секунди, като максималната скорост е 340 км/ч. Новият модел предлага и седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, информира CNet. Tвърдият покрив е подвижен и може да се прибере за едва 14 секунди при скорост, която не надхвърля 40 км/ч.     Ferrari F8 Spider използва същата Dynamic Enhancer Plus (FDE+) система, както F8 Tributo. Другите иновации в автомобила включват технологията Side Slip Control. Самият интериор има минималистичен дизайн със 7-инчов тъчксрийн в централната конзола. Все още не разполагаме с информация на каква цена  ще се продава този модел, както и кога стартират продажбите на пазара.   Още от Digital: Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
суперавтомобили
Lamborghini Sian е хибриден суперавтомобил с V12 двигател и мощност от 819 конски сили
Lamborghini Sian е хибриден суперавтомобил с V12 двигател и мощност от 819 конски сили
Италианският производител представи официално първия си хибриден автомобил, което се случи на 2019 Frankfurt Auto Show. Официалната премиера на Sian поставя изцяло нова ера в еволюцията на Lamborghini и прехода на компанията към електрическите автомобили. Уникалният модел запазва дизайнерските линии, с които сме свикнали да асоциираме този бранд, като за захранване се използва електрически агрегат и суперкондензатор, който добавя 34 конски сили към общата мощност.     Новото бижу в портфолиото на Lamborghini е oбoрудвано с V12-образен двигател с внушителните 819 к.с. Според официалните данни суперавтомобила е в състояние да ускори от 0 до 100 км. за приблизително 2.8 секунди. Това е рекорд за богата история на компанията. В същото време Lamborghini Sian е в състояние да увеличи скоростта интервалите между 50 и 150 км/ч. по-бързо дори от изключително мощния Lamborghini Aventador SVJ, съобщава RobbReport.     Това е само първият автомобил от нова серия EV предложение на компанията, които ще видим в следващите години. Lamborghini планират да произведат лимитирана серия от 63 бройки на Sian. По този начин искат да отбележат подобаващо основаването на компанията през 1963г. Въпреки високата цена всеки един от автомобилите вече е предварително продаден от Lamborghini. Teпърва ще разбираме повече за Sian и плановете им в сегмента на хибридите с ЕV двигатели.     Oще от Digital:  Най-добрите модели Lamborghini на всички времена
суперавтомобили
Видео показва как Bugatti Chiron подобрява рекорд, движейки се с 490 км/ч.
Видео показва как Bugatti Chiron подобрява рекорд, движейки се с 490 км/ч.
Bugatti Chiron е един от най-скъпите и впечатляващи автомобили, който сме виждали досега в индустрията. Луксозното возило вече подобри редица рекорди и сега успя да направи поредното си върхово постижение. Този път Bugatti Chiron премина психологическата граница от 480 км/ч. по време на тестови сесии на Ehra-Lessien пистата на Volkswagen. Обиколките са направени от победителя в "24-те часа на Льо Ман", Анди Уолъс.     Добрата новина е, че всички ние можем да станем съпричастни с поставянето на рекорда от суперавтомобила с видео разпространено в интернет. В крайна сметка максималната скорост, която развива Bugatti Chiron е 480.984 км/ч., съобщава TheVerge. За да добиете по-добра представа за постижението ще отбележим, че с толкова висока скорост може да преминете дължината на футболно игрище за не повече от една секунда.     Самият рекорд е бил одобрен от представителите на Technical Inspection Associacion (TUV). Компанията уточни, че постижението е направено с модифицирана версия на Bugatti Chiron, която не се продава на пазара. Оригиналният модел можеше да ускорява от 0 до 100 км/ч. за по-малко от 2.5 секунди и има 16 цилиндъра с четири турбокомпресора при мощност от 1500 к.с. Настоящите модел е още по-бърз.   Още от Digital: Какви хора могат да си позволят Bugatti Chiron за $3 млн.
самоуправляващи автомобили
Бивш служител на Google и Uber може да плати $8.5 млн. заради издване на търговски тайни
Бивш служител на Google и Uber може да плати $8.5 млн. заради издване на търговски тайни
Самоуправляващите автомобили тепърва ще стават все по-популярни, но ще са необходими няколко години преди технологията да стане масово достъпна за всички. Google и Uber са едни от най-активните компании в разработването на подобни превозни средства и сега се оказаха в центъра на съдебен конфликт. Причината за него е Антъни Левандовски, който от мнозина е определян за един от пионерите в сегмента на автономните автомобили, съобщава MarketWatch.   В момента той работи за Uber, но е обвинен, че е издал търговски тайни на компанията, които е откраднал докато е бил служител на Google. Всъщност това е продължение на дело между двата технологични бранда, което бе прекратено след постигането на общо споразумение. Uber също така се съгласиха да платят сума от $245 млн., за да сложат край на спора с Google. Документите около случая, обаче съдържат доста доказателства за вината на Антъни Левандовски.     Съдебните власти са повдигнали 33 различни обвинения срещу него, като всяко от тях може да доведе до наказание от 10 години затвор и глоба от $250 хил. Това означава, че ако Aнтъни Левандовски бъде признат за виновен по всички обвинения ще трябва да плати $8. 25 млн. Неговите адвокати са категорични, че клиента им не е направил нищо нередно и отхвърлиха твърденията, че е извършил кражба на секретни данни от Google, които предоставя на Uber.   Oще от Digital: Нова технология ще позволи на самоуправляващите автомобили да предвиждат движенията на пешеходците
автомобили
Нова технология ще позволи на автомобилните гуми да генерират електричество, докато се движат
Нова технология ще позволи на автомобилните гуми да генерират електричество, докато се движат
Aвтомобилите са обект на множество иновации през последните години и вече предлага усъвършенствани системи за асистиране на водача и автономно шофиране. Гумите са един от класическите елементи на този тип превозни средства, като тяхната визия и функционалност не се е променяла съществено от десетилетия. Нов проект на специалисти от Sumitomo, обаче крие нужния потенциал да предизвика следващата голяма иновация в автомобилните гуми.   Причината е, че дъщерната им компания Falken Tyres експериментира с нова технология, която може да им позволи да генерират електричество, докато се движат. Това е възможно, чрез компактно устройство кръстено с името "The Energy Harvester" и се разполага във вътрешността на гумите. След това при движението им джаджата е в състояние да конвертира статичното електричество в използваема енергия. Проектът им още е в начална фаза, но тестовете са доста оптимистични.     Във вътрешността на "The Energy Harvester" има два отделни слоя гума, като всеки от тях е покрит с електрод, съобщава CNet. При движението на гумата тя се деформира, което кара негативния и положителния заряд да си взаимодействат. Именно така се генерира малко количество електричество, което все още не е достатъчно, за да увеличи пробега на EV автомобил. Инженерите на Sumitomo ще продължат с тестовете, за да подобрят възможностите на технологията.   Още от Digital: Мichelin и GM ще продават автомобилни гуми, които не използват въздух до 2024г.
електрически автомобили
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Нова технология ще позволи на електрическите автомобили да изминават над 1100 км. с едно зареждане
Eлектрическите автомобили представляват бъдещето на индустрията и с всеки месец се радват на по-голяма популярност сред потребителите. Един от основните проблеми, пред който са изправени производителите на модели в този сегмент са батериите. Компаниите тестват различни идеи как да удължат капацитета им, но също и да се справят с факта, че те са твърде скъпи, а в определени моменти могат да са опасни за пътниците.   Необходимо е разработването на по-евтина алтернатива, която в същото време е и по-лесна за производство, съобщавa DigitalTrends. Съчетанието между тези характеристики ще острани настоящите проблеми пред батериите и ще направи EV автомобилите още по-атрактивни. Екип от специалисти на компанията XNRGI работят над интересно решение на проблема с технологияте Powerchip и богато портфолио от патенти.     XNRGI създават 3D структура от литиеви 12-инчови дискове, съдържащи над 160 млн. микроскопични пори. Като външен слой се поставя специална повърхност от съединения, които нямат проводникови свойства. Вътрешното покритие е от метал и съхранява електричеството. Крайният резултат са прототипи, които са по-безопасни, но също така по-евтини за производство и иамт със 70% пъти повече площ, отколкото 2D батериите.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
автомобили
Защо потребителите в Япония масово наемат автомобили, но не ги шофират
Защо потребителите в Япония масово наемат автомобили, но не ги шофират
Услугите за наемане на автомобили набират все по-голяма популярност и са основна форма на транспорт в Япония. Потребителите могат лесно да изберат и наемат кола с няколко кликвания от смартфона, като в големите градове има стотици паркинги за тази цел. В момента е възможно да наемете автомобил за 30 минути за по-малко от $4. Някои от най-големите компании в тази сфера като Times24 Co. и Orix, обаче забелязват, че доста  клиенти връщат колите без да са ги шофирали.   За да разберат какво всъщност провокира тази странна активност двете компании провеждат проучване сред своите клиенти. Резултатите променят изцяло представата им за начина, по който клиентите използват предоставяните услуги. Така например един от редовните клиенти на Times24Co. споделя, че е наел автомобил за 30 минути, тъй като не е намерил подходящо място да обядва. В друг случай потребител го прави, за да подремне за час преди да продължи с динамичното си ежедневие.     Mного хора използват подобни услуги, за да играят на мобилното устройство, да проведат на спокойствие няколко разговора или да се преоблекат. Ниските цени за наем са другата причина хората в Япония да ги използват за различни неща, които не включват шофиране. Така например не е нужно да търсят място къде да похапнат, а просто да донесат храната и да го направят в автомобила. Зареждането на батериите на мобилните устройства  също често е една от водещите причини за наемане на автомобил в страната.   Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
електрически автомобили
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Филмовият композитор Ханс Цимер ще създаде звуците на електрическите автомобили на BMW
Вече ви информирахме, че BMW разработват конкурент на Tesla Model S с името Power BEV. Компанията не крие амбициозните си планове да се превърне в лидер в този сегмент. BMW са осигурили солиден бюджет, който ще бъде инвестират в новата им генерация EV автомобили от висок клас. Един от финансираните проекти включва и името на известния германски композитор на филмова музика, Ханс Цимер. Той е работил в популярни продукции като Interstellar, Inception, The Dark Knight Trilogy, 12 Years a Slave, Blade Runner 2049 и др.     Неговата роля е да създаде звука на следващото поколение от електрически автомобили на компанията. Това е необходимо, тъй като EV моделите за разлика от традиционните бензинови и дизелови двигатели са почти безшумни. Ханс Цимер ще си партнира заедно с аудио специалиста на BMW, Ренцо Витале в композирането на най-подходящите звуци за предстоящата серия EV автомобили не германския производител. Това е част от иновативната платформа "BMW IconicSounds Electric" на компанията, съобщава TheVerge.   Ханс Цимер (вдясно)   От една страна компанията иска да накара автомобилите им да звучат максимално естествено, докато преминавате през улиците на големите градове. В същото време BMW желаят да придадат различен звук на всеки свой електромобил, за да го отличава от останалите и да му създадат собствена индивидуалност.  Футурустичният BMW  Vision M Next ще се превърне в първия автомобил на компанията, който ще се възползва от креативния проект на BMW и популярния композитор на филмова музика.   Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили