Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1367 резултата за автомобили
Apple
Технологиите Touch ID и Face ID ще са достъпни и за производителите на автомобили
Технологиите Touch ID и Face ID ще са достъпни и за производителите на автомобили
Аpple е компанията, на която дължим интеграцията на сензори за пръстов отпечатък в смартфоните. Това се случи с премиерата на iPhone 5S и уникалната за времето си Тouch ID технология през 2013г. Няколко години по-късно компанията доразви тази концепция с премиерата на Face ID, която и в момента се използва за лицево разпознаване от последните версии на iPhone. Изглежда, че компанията не иска да ограничава двете технологии единствено за смартфоните.   Вече е регистриран патент на името на Apple, който разкрива желанието им да превърнат Touch ID и Face ID в неизменна част от бъдещото поколение автомобили на производителите. Документите свързани с регистрацията описват система, позволяваща отключването и заключването с идентификация, чрез отпечатък или сканиране на лицето, предаде DigitalTrends. Подобна технология би могла да разпознае собственика преди да стигне до самия автомобил.     Нотификация на смартфона ще го подкани да използва отпечатък или лицето си, за да отключи вратата. Apple виждат в тази идея като най-подходящия заместител на традиционните ключове. Интеграцията на Touch ID и Face ID ще изисква вграждането на съответните сензори в автомобилите, но тези компоненти са доста евтини за производство. Aбсолютно същата технология може да се приложи не само за отваряне на вратите, но също и за стартиране на двигателя и другите ключови функционалности.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
автомобили
Как HERE Теchnologies ще променят системите за навигация в автомобилите
Как HERE Теchnologies ще променят системите за навигация в автомобилите
Google Maps е първата асоциация за милиони потребители, когато става въпрос за софтуер за навигация. Това не е случайно, тъй като услугата се радва на огромна популярност сред собствениците на мобилни устройства. Въпреки това има много алтернативни решения, които не само предлагат същите възможности, но и дори превъзхождат Google Maps. Добър пример в това отношение е компанията HERE Technologies, която продължава да един от най-големите разработчици на софтуер за навигация в света и вече се подготвя за навлизането на автономните автомобили.   Продуктите им се използват от над 100 млн. автомобила по цял свят, като HERE Technologies имат сключено партньорство с всеки един водещ производител в индустрията. Компанията предлага на клиентите си атрактивна услуга, която се разработва и еволюира повече от три десетилетия. HERE платформата се притежава от водещите немски производители на автомобили, които работя усилено над следващата голяма трансформация в този сегмент. предаде TechRadar. Компанията вижда бъдеще, в което колите ни предлагат множество смарт функции и са постоянно свързани към интернет.      HERE Technologies планират да осигурят поддръжка за гласови услуги като Аmazon Alexa, Apple Siri и Google Assistant. По този начин ще ни позволят да си комуникираме по възможно най-естествения начин с автомобилите. Тяхното купе не е просто място, в което свързваме смартфоните към таблото, а съвсем различна виртуална среда, която в реално време генерира огромно количество информация. Компанията разработват софтуер, който да позволи максимално бързо и лесно да разбираме какво се случва около нас и да си взаимодействаме с автомобилите по изцяло различен начин.   Още от Digital: Четири безплатни навигации за Android, които работят без Интернет
автомобили
Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Модерните автомобили не са просто средство за пътуване, тъй като разполагат с инфотейнмънт системи, предлагащи разнообразни възможности за забавление. Пътниците вече очакват не само комфортен интериор, но също постоянен достъп до интернет и функции, с които да свържат мобилните си устройства към колите, докато пътуват. Специалисти на Harman искат да изведат тази концепция на различно ниво, като осигурят интеграция между инфотейнмънт системата и съдържанието в смартфоните.    Така например пътниците ще могат да използват мобилни приложения и гласови услуги като Google Assistant и Samsung Bixby по същия начин, както го правят в интелигентните си домове. Бъдещите автомобили ще анализират в реално време не само пътната обстановка и околната среда, но също лична информация за самите потребители. Идеята е всички необходими данни за скоростта, разхода на гориво и навигацията на да бъде представена по максимално удобен и полезен начин за самите водачи, съобщава DigialTrends.     Една от идеите на Harmаn е функция за лицево разпознаване, която следи реакциите и събира биометрични данни за потребителите. Това е походящо решение за автомобилите управлявани от няколко човека и ще позволи регистрация на няколко профила със съответните персонализирани настройки на всеки акаунт. Нужно е само да седнете зад волана и да оставите системата да стартира любимото ви парче, да настрои климатика и да стартира често използваните маршрути.   Още от Digital: Четири твърдения за автомобилите с Интернет, на които не трябва да вярвате
Lamborghini LB48H
Снимки разкриват как изглежда суперавтомобила Lamborghini LB48H
Снимки разкриват как изглежда суперавтомобила Lamborghini LB48H
Италианският бранд вече е започнал работа над прототипи, които да доведат до създаването на наследника на впечатляващия Аventador. Премиерата на суперавтомобила ще стане факт не преди началото на следващото десетилетие и вероятно ще е в продажба през 2022г. Специалистите на Lamborghini се нуждаят от достатъчно време, за да гарантират спираща дъха визия, луксозен интериор и мощен двигател, който изпреварва с години своето време.      Новият модел носи кодовото име Lamborghini LB48H и ще бъде произведено в лимитирана серия, като всяка една бройка ще струва от порядъка на $2.6 млн. Информацията е на един от най-големите автомобилни блогове в интернет, a именно Autoblog. Любопитен елемент от екстериора на суперавтомобила е включването на специални диоди, които буквално ще му позволят силуета му да свети в тъмното и да бъде лесно разпознаваем от другите участници в движението.      Корпусът е изграден от въглеродни влакна и включва много фосфоресциращи елементиКомпанията провежда тестове с иновативна батерия и суперкондензатор, заедно с електрически двигател, чиято мощност е 49 к.с. Новият суперавтомобил ще има и основен V12 двигател със 789 к.с. Все още не са известни всички технически характеристики на  Lamborghini LB48H. Компанията вече е показала на потенциални купувачи прототипи на новия си модел при закрити врати.     Oще от Digital: Най-добрите модели Lamborghini на всички времена
Volkswagen
Volkswagen купува бизнеса със свързани автомобили на Volvo за $122 млн.
Volkswagen купува бизнеса със свързани автомобили на Volvo за $122 млн.
Aвтономните автомобили са иновация, която е само въпрос на време да стане част от ежедневието на масовия потребител. Водещите производители вече  влагат много инвестиции в разработката на подобни технологии. Volkswagen също проявяват голям интерес към сегмента на самоуправляващите автомобили и обявиха, че купуват бизнеса със самоуправляващи автомобили на Volvo. Финансовите параметри на сделката достигат $122 млн., предаде Reuters.   Конкретните данни разкриват, че Volkswagen се съгласяват да придобият контролният пакет от 75.1% акции на WirelessCar дивизията за автономни и свързани към интернет автомобили на Volvo. Инвестицията ще позволи на германският производител да се фокусира към сегмента на електрическите автомобили. Компанията вече прие амбициозен план за проектиране, производство и поддръжка за EV модели с капитал от €11 млрд, който ще бъде усвоен до края на 2023г.     Софтуерната платформа на Volvо се използва от други големи брандове като Jaguar Land Rover, Nissan и Daimler и в момента се обработват в реално време данните на над 3 млн. души. Volkswagen предвиждат допълнителни инвестиции, с които да гарантират, че WirelessCar технологията ще продължи да се развива със същите темпове, както досега. В заключение ще отбележим, че до пет години компанията се очаква да е лидер с сегмента на автономни и EV автомобили.   Още от Digital: Защо се бави масовото навлизане на самоуправляващи автомобили на пазара
Daimler
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler купуват батерии за електрически автомобили на стойност €20 млрд.
Daimler възнамеряват да се превърнат в глобален лидер в сегмента на електрическите автомобили. Германският концерт предвижда впечатляваща инвестиция, която да ускори амбициозните им планове. Плановете на Daimler предвиждат да бъде отделен финансов капитал в размер на €20 млрд. за покупка на батерии за електрически автомобили. Тази сума ще бъде изразходвана за тази цел до края на следващото десетилетие. Така компанията ще си осигури нужния капацитет за бъдещите си хибриди и електромобили.   Все още се пазят в тайна имената на доставчиците, които ще получат поръчките за доставката на батериите за ЕV автомобилите на Daimler. Oт Reuters все пак припомнят, че германския концерн вече подписа договори за сътрудничество с производители като SK Innovation, LG Chem и Contemporary Amperex Technology (CATL). Стратегията на компанията предвижда изграждането на мащабна мрежа от фабрики за производство на батерии  не само в Германия, но и в други страни по целия свят.      Daimler вече са в напдреднала фаза на изграждане на подобни съоръжения в Пекин, Бангкок и САЩ. Oчаквa се Mercedes-Benz EQ, който ще видим през 2019г. да има батерия, съдържаща 60% никел, 20% манган и 20% кобалт. Бъдещите версии на автомобила, обаче вече ще разполагат с модули, които имат 80% никел, 10% манган и 10% кобалт. Крайната цел е производството на батерии, чиито химичен състав не включва никакъв кобалт, но ще са необходими години преди Daimler да могат масово да ги създават в своите фабрики.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
автомобили
Нова безжична технология ще зарежда батериите на електрическите автомобили за 15 минути
Нова безжична технология ще зарежда батериите на електрическите автомобили за 15 минути
Екип от учени на Oak Ridge Laboratory създадоха безжична технология, която е почти толкова ефективна, колкото високоскоростните кабелни зарядни.Тестовете в лабораторни условия показват максимална ефективност от 97% на разстояние от 15 сантиметра. Прототипът на Oak Ridge представлява оптимизирана версия на първото 20-киловатово безжично зарядно в света. Това е важна стъпка напред в създаването на продукт, който е в състояние да захрани електрически автомобил за 15 минути.    Иновативното безжично зарядно използва нов дизайн и силициев карбит, които допринасят за впечатляващата ефективност, която е сходна с тази на кабелните зарядни, които използват автомобилите на Tesla, съобщава Tomsguide. Технологията им работи като намотката бъде захранена с енергия от електрическата мрежа, която превръща във високочестотен магнитен тук. Така се генерира силно магнитно поле, което има обхват около 15 сантиметра. Същият процес се повтаря отново и в батериите на автомобилите.      Другото предимство на зарядното е, че е достатъчно леко и тънко, за да може да се пренася лесно, а също и да се произведе на достъпна цена. Учените също така допълниха, че засега не се забелязват сериозни индикации за проблеми със сигурността и технологията е достатъчно добра да предотврати прегряване. Следващата стъпка е този статичен метод за захранване да бъде превърнат в динамичен, което ще позволи автомобилите да се зареждат, докато се движат.   Още от Digital: Най-добрите безжични зарядни устройства
Оpener
Летящите автомобили на Лари Пейдж ще се продават на пазара до края на 2019г.
Летящите автомобили на Лари Пейдж ще се продават на пазара до края на 2019г.
Летящите автомобили са концепция, която ще промени изцяло начина, по който се придвижваме в големите градове. През последните месеци броя на компаниите, желаещи да разработват подобни апарати се увеличи драстично. Все пак ще са необходими години преди летящите коли да станат част от ежедневието, но първите стъпки за реализирането на тази амбициозна идея вече са факт. Оpener е името на канадски стартъп, който представи своята визия за летящ автомобил в новия BlackFly.      Първоначалната версия на машината предлага място за един човек и е в състояние да лети автономно около 40 километра при максимална скорост от 100 км/ч. Opener BlackFly ще се управлява само с един джойстик, което премахва нуждаят от специален лиценз за пилот на самолет, но все пак ще е необходимо да се премине обучителен курс, информира Engadget. Летателният апарат е оборудван с осем задвижващи системи, които са разположени на двете крила и може да излита и каца във вода.     Предвидена е опция за бързо зареждане, която позволява да захраните с електричество BlackFly за по-малко от 30 минути. Прототипът ще може автоматично да се прибира в домовете на собствениците и ще струва колкото луксозен автомобил. Ако всичко върви по план продажбите ще стартират до края на следващата година. В заключение ще отбележим, че Opener е стартъп, който вече получи финансиране от един от шефовете на Google, а именно Лари Пейдж.   Още от Digital: Шест летящи автомобила, които скоро ще са в продажба
Koenigsegg
Koenigsegg разработват електрически суперавтомобил, който не е отделя вредни емисии
Koenigsegg разработват електрически суперавтомобил, който не е отделя вредни емисии
Koenigsegg e името на шведско дизайнерско студио, което разработва впечатляваща серия от суперавтомобили. Специалистите на компанията вече привлякоха вниманието на любителите на високите скорости към иновативните си концепции. Водещ акцент в стратегията на Koenigsegg е не само разработката на автомобили с футуристичен дизайн, но също и такива, които не са вредни за околната среда. Преминаването към електрически двигатели в предстоящите им модели ще е свързано и с редуцирането на цената, предаде SlashGear.      Това е доста важно за бъдещето на Koenigsegg, тъй като предходния им автомобил от висок клас Agera DS се продаваше в ограничени бройки за над $2 млн. Една от причините е уникалният дизайн, но също така фабриката на компанията е в състояние да произвежда не повече от 20 броя на всяка календарна година. Клиентите им, обаче имат достъп до спиращи дъха автомобили, които освен дизайна си впечатляват със своя интериор, а редица от частите им са сглобени ръчно от инженерите на Koenigsegg. Toзи елемент на ексклузивност досега бе ключов за бизнес стратегията им.     От компанията планират да намалят осезаемо цената на следващия си модел 2020 Koenigsegg, като първоначалните планове са да не надхвърля €1 млн. От своя страна тази стойност е два пъти по-малка, в сравнение с предходния автомобил на компанията. Успоредно с това шведският производител изрази увереност, че ще може да увеличи значително капацитета си и да произвежда стотици бройки на всеки 12 месеца. Новият модел на Koenigsegg няма да отделя никакви вредни емисии в атмосферата, въпреки мощността от над 1500 конски сили.   Oще от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Tesla Моdel 3
Tesla Model 3 получи одобрение за продажба в Европа
Tesla Model 3 получи одобрение за продажба в Европа
Теsla са един от най-иновативните производители на автомобили, който често е в центъра на внимание в технологичната индустрия. Въпреки различните проблеми ръководената от Илон Мъск компания полага много усилия да предложи най-доброто на своите клиенти и да разшири позициите си на пазара. Водещ проблем за Tesla досега бе липсата на одобрение от регулаторите на ЕС, които да позволят свободните продажби на Моdel 3 на континента.   За в бъдеще от Tesla няма да е нужно да се съобразяват с това ограничение, тъй като получиха подкрепата на регулаторите. Последните данни на TechCrunch разкриват, че холандският регулатор RDW вече е дал разрешението си Model 3 да се продава свободно на европейския континент. Няма да е изненадващо, ако в следващите седмици и другите подобни институции в държавите-членки последват примера им. Това ще позволи на повече хора да си купят Model 3 и да увеличи пазарния дял на този иновативен модел.     Сегашната информация се появява навреме за европейската премиера на Model 3, която е насрочена за следващия месец. Tesla вече са изпратили първата пратка от автомобили от този модел, които трябва да пристигнат в ЕС на 2 февруари. Oсновната цел на компанията е да се превърне в лидер в сегмента на EV моделите на европейския континент, за което ключово значение ще имат продажбите на Model 3. Очаква се Tesla да предложат редица специални оферти, с които да промотират Model 3 в ЕС.   Oще от Digital: Илон Мъск се оттегля от поста президент на Tesla и ще плати глоба от $40 млн.
сензори за отпечатък
Сензорите за пръстов отпечатък са пет пъти по-сигурни от автомобилните ключове
Сензорите за пръстов отпечатък са пет пъти по-сигурни от автомобилните ключове
Moдерните автомобили предлагат все повече смарт функции, които улесняват свързването на мобилни джаджи и забавлението ни по време на път. Една от следващите големи иновации, която ни очаква в този сегмент е включването на сензори за пръстов отпечатък в следващото поколение модели на водещите производители. По този начин собствениците на автомобилите ще могат да отключват вратите и да стартират двигателите на автомобилите, съобщава TechRadar.   Maсовото навлизане на подобни модели ще стане факт още преди края на 2019г., като например Hyundai Santa Fe SUV 2019, който ще предложи тази функционалност. Самите сензори за пръстов отпечатък са вградени в дръжката на вратата или в стартера на автомобила и представляват по-сигурна алтернатива от традиционните ключове. Eкспертите на Hyundai твърдят, че възможността да бъдат сбъркани отпечатъците с тези на друг човек е 1:50 000.     На практика това ги превръща в пет пъти по-сигурен метод за отключване от традиционните ключове за автомобили. Трябва също така да отбележим, че колкото повече се използва даден сензор, толкова по-добър в разпознаването на даден човек става този компонент. Teхнологията ще еволюира с течение на времето, което на свой ред ще редуцира допълнително възможностите за грешка. В следващите месеци ще видим още повече автомобили на производителите, които поддържат идентификация със сензори за отпечатък.   Още от Digital: Какво е добре да знаем за скенерите на пръстови отпечатъци вградени в дисплея
Pininfarina Battista
Pininfarina Battista ще електрически суперавтомобил с мощност от 1900 конски сили
Pininfarina Battista ще електрически суперавтомобил с мощност от 1900 конски сили
Италианското дизайнерско студио Pininfarina има впечатляваща история в премиерата на едни от най-мощните и бързи автомобили в индустрията. Този бранд е добре познат на всички любители на високите скорости, както и сред другите производители, които си партнират с Pininfarina в разработването на новите си модели. Следващата голяма цел пред италианската компания е да предизвиква революция и в сегмента на електрическите автомобили, които набират все по-голяма популярност.   За целта Pininfarina вече работят над прототип на EV суперавтомобил, който носи кодовото име PF0, но ще се казваBattista, предаде DigitalTrends. Ако всичко върви по план първата публична демонстрация на впечатляващата машина ще стане факт на Geneva Motor Show 2019 през март. От компанията засега пазят в тайна много от техническите спецификации на Pinifarina Battista, но уточниха, че това ще  най-бързия автомобил създаван от италиански производител досега.     В момента знаем, че Pininfarina Battista ще разполага с електрически двигател, който гарантира 1900 конски сили. Maксималната скорост ще бъде 403 км/ч., като финалната версия ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за по-малко от две секунди. Компанията увериха потребителите, че луксозното возило ще може да измине около 500 километра преди да се наложи зареждане. Pininfarina Battista ще се произведе в лимитирана серия от 150 бройки, които ще струват между $2 млн. и $2.5 млн.    Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Lotus
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus разработват електрически суперавтомобил с мощност 1000 конски сили и цена €2.2млн.
Lotus проявяват голям интерес към електрическите автомобили и са започнали тайно работа върху нов модел от премиум сегмента. Самият проект засега носи кодовото име "Omega" и се ръководи лично от новия собственик на компанията, Geely. Китайският производител придоби контролния пакет акции на Lotus в началото на миналата година. Концепцията е предстоящия суперавтомобил да има електрически двигател с мощност от 1000 конски сили, съобщава TechSpot.      По този начин Lotus Omega ще се превърне в най-скъпия, най-луксозния и най-добрия автомобил в 70-годишната история на компанията досега. Разработката на предстоящия модел се извършва в централата на компанията в Норфолк от специален екип дизайнери и инженери на Lotus. Конкретните детайли за визията и спецификациите на електрическия суперавтомобил все още не са известни. Ако всичко върви по план ще видим първия прототип на Lotus Omega през следващата година.      Официалната премиера на пазара ще стане факт в началото на следващото десетилетие. Lotus ще произвеждат лимитирана серия на предстоящия модел. Цената се очаква да е внушителна за този сегмент и да е от порядъка на €2.2 млн. Все пак Lotus Omega е един от най-важните проекти в историята на компанията и цели да създаде конкурент на модели като McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Bugatti Chiron. Премиерата може да промени баланса на силите в този сегмент.    Още от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
BMW
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
BMW, Vodafone и Ericsson поискаха EС да въведе 5G стандарт за автомобили
Aвтомобилите, които се управляват сами и са свързани към интернет ще станат реалност до няколко години. Водещите производители продължават да инвестират внушителни средства в този сегмент, за да ускорят навлизането им на пазара. Превозните средства, които си комуникират помежду си, обаче ще изискват въвеждането на специални регулации. BMW, Vodafone и Ericsson поискаха от Европейската комисия (ЕК) да предприемат мерки за стандартизирането на тази пазарна ниша.      Представителите на трите компании са изпратили официално писмо до ЕК, както и до държавите-членки на ЕС. В него се повдигат изискания за лицензиране на технологии, които ще гарантират Wi-Fi и 5G свързаност на автомобилите. Трите комaпнии също така изразяват надежда, че ЕС ще избере да въведе няколко различни стандарта за комуникация на превозните средства. По този начин ще се гарантира максимална свобода за производителите, съобщава CNet.     Стандартизирането нa автомобилите, които оперират в 5G мрежи ще улесни исъздаването на хардуер, който да гарантира максимална сигурност. Тук е момента да отбележим, че има два стандарта, като първия от тях се казва C-V2X и се разработва от BMW, Daimler, Huawei, Intel, Qualcomm и Samsung. Същестwува алтернативен стандарт с името ITS-G5, който е дело на VW, Renault, NXP, Autotalks и Kapsch TrafficCom. Идеята е ЕС да въведе и двете технологии на континента.    Още от Digital: Какво да очакваме от BMW в пазара на електрически автомобили
Volkswagen
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Германският производител подготвя премиерата на нов електрически автомобил, който се разработва като конкурент на популярния Tesla Model 3. Oсновното предимство на модела ще е факта, че ще се продава на осезаемо по-достъпна цена. Според първоначалните данни електрическият автомобил на Volkswagen ще дебютира на европейския пазар на цена от €20 хил., Toва е с приблизително €10 хил. по-ниска стойност, в сравнение с Model 3, предаде Engadget.    Плановете на Volkswagen предвиждат да се произведе серия от 200 хил. бройки на новия модел, които ще бъдат произведени и сглобени в три фабрики на компанията в Германия. В следващите дни предстои важна среща на борда на директорите на компанията, на която ще се обсъжда специално премиерата на новия електрически автомобил. За съжаление все още не знаем какво ще бъде името на автомобила, след като дебютира на пазара.     Volkswagen също така вече са сключили партньорство с корейския производител SK Innovation за доставка на батерии, както и с Ford. Двата автомобилни гиганта имат амбициозни планове заедно да разработват самоупраяляващи автомобили и сътрудничеството им в EV сегмента е само началото. Очаква се сложния процес на преминаване от дизелови и бензинови автомобили изцяло към EV модели да бъде финализиран до 2020г.   Oще от Digital: Volkswagen I.D Vizzion е самоуправляващ автомобил, който няма волан, педали и скоростен лост
Honda
Технологията Honda Smart Intersection ще ни позволи да виждаме през стени
Технологията Honda Smart Intersection ще ни позволи да виждаме през стени
Инженерите на Honda работят над интересна технология с името Smart Intersection, която цели да добави още едно ниво на сигурност на модерните автомобил. От компанията са обърнали специално внимание на специфичната ситуация, когато сте на кръстовище или светофар, но не можете да видите какво има зад ъгъла на сградата или превозното средство пред вас. По този начин не можете да сте сигурни дали други автомобили не се движат срещу вас и представляват заплаха. Honda предлагат ефективно решение.    Технологията Smart Intersection има една единствена цел и тя е да намали броя на катастрофи, които се случват на най-натоварените кръстовища. В момента почти всеки втори инцидент на пътя става по този начин. Honda са използвали набиращия популярност Vehicle-To-Everything Communication (V2X) протокол, който позволява на автомобилите да си комуникират с другите обекти на платното. Във външната им част са разположени камери и радари, които следят в реално време ситуацията.      Именно данните, които те събират могат да се използват за пресъздаване на обектите, които се намират извън полезрението им. Системата включва и изграждането на т.нар. "умни светофари", които имат по четири камери разположени в горната част. Кадрите от тях се обработват и за секунди се изпращат сигнали до преминаващите автомобили. Най-голямото предимство на технологията е, че се вземат под внимание какво вижда всеки един автомобил и участник в движението, за да се предотврати инцидент.    Още от Digital: Четири твърдения за автомобилите с Интернет, на които не трябва да вярвате