Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1379 резултата за автомобили
автомобили
Huawei ще представят първия си прототип на автомобил до дни
Huawei ще представят първия си прототип на автомобил до дни
Huawei отчетоха рекордни продажби на смартфони през 2018г. и планират да бъдат дори още по-успешни през настоящaта година. Голямата цел за китайския гигант ще е да изпревари Samsung и да се превърне в глобален лидер в мобилната индустрия. Времето ще покаже дали това ще се случи, но Huawei продължават да инвестират в разработването на различни иновативни технологии. Mного скоро компанията ще покаже първия си прототип на автомобил.    Това ще се служи на изложението Shanghai Motor Show, което вече се провежда в Китай и ще продължи до 24 април. Китайският производител вече е стартирал съвместен проект с местния бранд Dongfeng и са инвестирали сума от порядъка на $450 млн. Сътрудничеството им, обаче няма да бъде ограничено единствено до сегмента на автомобилите, но също така ще се разгърне до 5G технологиите и платформата Интернет на нещата, съобщава Mirror.Co.Uk.     Техническите спецификации на автомобила все още не са известни, но със сигурност навлизането на Huawei в този пазарен сегмент е доста интересно. Все пак трябва да отбележим, че това не е единствения бранд в многолюдната страна, който проявява интерес към тази идея. Хiaomi също вече разполагат с прототипи на автомобили и конкуренцията между тях в този сегмент се очертава да бъде интересна. Остава да разберем какви иновации ще ни предложи първия автомобил на Huawеi.    Още от Digital: Електрическите автомобили в ЕС трябва да имат специални звукови сензори до 2021г.
Audi
Audi ще представят първия си водороден автомобил до 2021г.
Audi ще представят първия си водороден автомобил до 2021г.
Германският производител вече отдели солиден бюджет за разработка и производство на електрически автомобили и модели, които имат хибридни системи за задвижване. Следващата голяма цел пред Audi ще бъдат превозните средства, които използват водородно гориво. Именно заради това компанията планира да увеличи инвестициите в създаването на по--ефективни горивни клетки. Ако всичко върви по план първият им автомобил с водородно гориво ще е факт преди 2021г.   Данните са генерирани от изявление на председателя на борда на директорите, Браян Шот, който потвърди за тази амбициозна цел на германския бранд, съобщава AndroidPit. Изявлението бе направено по време на Geneva Motor Show 2019 събитието, на което Audi за пореден път потвърдиха, че основният им фокус ще бъдат моделите с електрически двигатели. Присъстващите успяха да видят хибридните Audi Q5, A6, A7 Sportback и A8, както и Audi Q4 e-Tron concept     Браян Шот прогнозира, че са необходими около две години Audi да представят първия си автомобил с водородно гориво. От думите му разбираме, че това е сегмент, който тепърва ще става обект на сериозни инвестиции от страна на Audi. Инженерите им вече експериментират с различни идеи, които да им позволят да изградят нужната инфрaструктура за горивни клетки, както и за по-екологични методи на извличане на водород. Едва ли Audi ще е единственият бранд, който вижда потенциал в тази концепция.   Oще от Digital: Автомобилите на Audi ще ни информират как лесно да хванем зелената вълна на светофарите
автономни автомобили
Нова технология ще позволи на самоуправляващите автомобили да предвиждат движенията на пешеходците
Нова технология ще позволи на самоуправляващите автомобили да предвиждат движенията на пешеходците
Самоуправляващите автомобили са интересна иновация, която е само въпрос на време да стане част от ежедневието ни. Водещите производители и IT компании провеждат серия от публични тестове, но все още съществуват различни проблеми. Основен акцент за автономните автомобили е безопасността на другите участници в движението, което в голяма степен бави навлизането им на пазара. Учени от University of Michigan работят над уникална система, която предлага ефективно решение.   Техният проект е свързан с разработването на метод за обучение на автономните автомобили да предвиждат бъдещите движенията на пешеходците. За да постигнат този ефект използват невронна мрежа, която анализира в реално време различни ситуации на пътя. Идеята е автомобилите да се ориентират максимaлно бързо в пространството, знаейки къде се намират другите превозни средства и пешеходци. По този начин ще се избегнат всякакви потенциални инциденти, прeдаде DigitalTrends.   Уникалната система обръща внимание на множество фактори, като телосложение, походка, траектория и др. Данните се използват, за да се предвиди какво ще бъде следващото действие на даден човек. Първоначалните тестове с този софтуер показват оптимистични резултати и учените се надяват да успеят да приближат максимално прецизността на системата до 100%. Интеграцията на подобна програма ще направи автономните автомобили още по-безопасни.   Oще от Digital: Осем компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
Tesla Model Y
Tesla Model Y ще бъде представен на 14 март
Tesla Model Y ще бъде представен на 14 март
Феновете на компанията с радост ще научат, че само след броени дни ще бъде представен официално новият Tesla Model Y. Tози модел е първото им предложение в сегмента на SUV автомобилите, като премиерата ще е на 14 март. Информацията бе потвърдена лично от шефа на компанията, Илон Мъск. Събитието ще се проведе в дизайнерското студио на Теsla в Лос Анджелис, съобщава ТheVerge.   Всъщност новият Tesla Model Y е петият автомобил на компанията от основаването ѝ преди 16 години. Според официалните данни новият модел ще предложи сходен дизайн и ще използва 75% от частите на Model 3, който е най-достъпният автомобил на Tesla досега. Все пак новият модел ще бъде с 10% по-голям от своя предшественик и ще струва с 10% повече, като се очаква да  предложи и по-малък пробег.     Вече знаем, че Model Y няма да е оборудван с т.нар. "Falcon Wing" врати, който са част от дизайна на Model X. Допълнително ще разберем повече детайли за характеристиките и цената на новия модел. Съществува голяма вероятност автомобила да бъде произведен във Gigafactory съоръжението в Невада, САЩ. Припомняме ви, че масовото производство на Tesla Моdel Y е планирано да стартира в началото на 2020г.   Oще от Digital: Теsla ще позволят на другите производители да използват софтуера им за автомобили
Apple
Аpple уволниха 190 инженера от дивизията си за самоуправляващи автомобили
Аpple уволниха 190 инженера от дивизията си за самоуправляващи автомобили
Apple една от първите първите компании, която започна да проявява интерес към самоуправляващите автомобили. Технологичният гигант стартира проекта "Project Titan" още през 2014г. и продължава да инвестира внушителни средства в него. Крайната цел на Apple е да разработи автомобил, който се задвижва автономно и е готов преди конкурентните предложения на Google и водещите производители в индустрията, предаде SlashGear.   Именно заради това Apple е доста активна в наемането на специалисти за "Project Titan". Последните данни на Reuters разкриват, че в момента текат мащабни процеси на преструктуриране, които обхващат тази дивизия. Apple възнамеряват да съкратят около 190 специалисти, които сега са част от "Project Titan". Основната причина за тези уволнения са належащи промени, които свързани с дългосрочната им стратегията в този сегмент.      Все пак Apple няма да се откажат от разработката на този иновативен проект. Доколкото разбираме, съкращенията ще бъдат извършени след 19 април. Специалистите, които ще се оттеглят от "Project Titan" изпълняват различни длъжности свързани, с дизайна, софтуера инженерните технологии. Tук е момента да отбележим, че Apple се стреми да пази в тайна детайлите за този проект и едва ли ще коментира официално сегашната информация.   Още от Digital: 8 компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
автомобили
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Вече ще можем да стриймваме 4K филми на няколко екрана в автомобилите
Пътуването на дълги разстояния с автомобили вече е доста по-приятно, което дължим на еволюцията на технологиите. Така например лесно можем да свържем безжично мобилните джаджи към инфотейнмънт системата. Стартирането на мултимедия от смартфоните е само едно от удобствата, които ни предлагат новите модели на производителите. Следващата стъпка е  да можем да стриймваме филми с 4K резолюция на няколко отделни екрани, докато се возим.    Всъщност това е само една от функциите, които ни очакват от следващото поколение инфотейнмънт системи. Qualcomm QCA6696 е един от първите процесори, които ще са оптимизирани за работа с тях и бе представен на MWC 2019. Новият чип ще позволи на автомобилите да гарантират поддръжка за атрактивни технологии като Bluetooth 5.1 и Wi-Fi 6. Втората от тях ще гарантира значително по-висока скорост за достъп до интернет, съобщава TechRadar.      В крайна сметка потребителите ще разполагат с възможността да стриймват едновременно няколко филма с 4K резолюция по време на пътуването. Според официалните данни максималната скорост за трансфер на данни, която предлага Qualcomm QCA6696 е внушителните 1Gbps. Поддръжката за Bluetooth 5.1 също крие редица прдимства, сред които  например Qualcomm aptX Аdaptive за кристален аудио звук. Първите автомобили с този чип ще са факт през 2021г.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Apple
Технологиите Touch ID и Face ID ще са достъпни и за производителите на автомобили
Технологиите Touch ID и Face ID ще са достъпни и за производителите на автомобили
Аpple е компанията, на която дължим интеграцията на сензори за пръстов отпечатък в смартфоните. Това се случи с премиерата на iPhone 5S и уникалната за времето си Тouch ID технология през 2013г. Няколко години по-късно компанията доразви тази концепция с премиерата на Face ID, която и в момента се използва за лицево разпознаване от последните версии на iPhone. Изглежда, че компанията не иска да ограничава двете технологии единствено за смартфоните.   Вече е регистриран патент на името на Apple, който разкрива желанието им да превърнат Touch ID и Face ID в неизменна част от бъдещото поколение автомобили на производителите. Документите свързани с регистрацията описват система, позволяваща отключването и заключването с идентификация, чрез отпечатък или сканиране на лицето, предаде DigitalTrends. Подобна технология би могла да разпознае собственика преди да стигне до самия автомобил.     Нотификация на смартфона ще го подкани да използва отпечатък или лицето си, за да отключи вратата. Apple виждат в тази идея като най-подходящия заместител на традиционните ключове. Интеграцията на Touch ID и Face ID ще изисква вграждането на съответните сензори в автомобилите, но тези компоненти са доста евтини за производство. Aбсолютно същата технология може да се приложи не само за отваряне на вратите, но също и за стартиране на двигателя и другите ключови функционалности.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
автомобили
Как HERE Теchnologies ще променят системите за навигация в автомобилите
Как HERE Теchnologies ще променят системите за навигация в автомобилите
Google Maps е първата асоциация за милиони потребители, когато става въпрос за софтуер за навигация. Това не е случайно, тъй като услугата се радва на огромна популярност сред собствениците на мобилни устройства. Въпреки това има много алтернативни решения, които не само предлагат същите възможности, но и дори превъзхождат Google Maps. Добър пример в това отношение е компанията HERE Technologies, която продължава да един от най-големите разработчици на софтуер за навигация в света и вече се подготвя за навлизането на автономните автомобили.   Продуктите им се използват от над 100 млн. автомобила по цял свят, като HERE Technologies имат сключено партньорство с всеки един водещ производител в индустрията. Компанията предлага на клиентите си атрактивна услуга, която се разработва и еволюира повече от три десетилетия. HERE платформата се притежава от водещите немски производители на автомобили, които работя усилено над следващата голяма трансформация в този сегмент. предаде TechRadar. Компанията вижда бъдеще, в което колите ни предлагат множество смарт функции и са постоянно свързани към интернет.      HERE Technologies планират да осигурят поддръжка за гласови услуги като Аmazon Alexa, Apple Siri и Google Assistant. По този начин ще ни позволят да си комуникираме по възможно най-естествения начин с автомобилите. Тяхното купе не е просто място, в което свързваме смартфоните към таблото, а съвсем различна виртуална среда, която в реално време генерира огромно количество информация. Компанията разработват софтуер, който да позволи максимално бързо и лесно да разбираме какво се случва около нас и да си взаимодействаме с автомобилите по изцяло различен начин.   Още от Digital: Четири безплатни навигации за Android, които работят без Интернет
автомобили
Всички нови автомобили в ЕС трябва да имат системи за ограничаване на скоростта от май 2022г.
Всички нови автомобили в ЕС трябва да имат системи за ограничаване на скоростта от май 2022г.
EС финансира множество инициативи, които да ускорят навлизането на най-модерните технологии в различните обществени сектори. Регулаторите на континента също така са доста стриктни и въведоха редица правила, с коитo да гарантират най-доброто на гражданите. Когато стане въпрос за автомобили това автоматично означава безопасност. ЕС ще изискват от производителите на автомобили да интегрират много допълнителни функции, които да гарантират сигурността на пътниците във всевъзможни ситуация на пътя.    Европейската комисия (ЕК) вече одобри проект, който налага всеки един автомобил, който се продава на континента след май 2022г. да е базиран на няколко нови технологии. Първата от тях е интеграцията на ограничители на скоростта, както и системи, следящи в реално време поведението на водача и по-конкретно дали е достатъчно концентиран върху платното пред себе си. Според изчисленията на експертите на ЕС въвеждането на подобни технологии ще позволи да се намалят инцидентите на пътя с поне 20%, съобщава CNet.     Умните асистенти ще следят дали водача е разсеян или сънлив, като в такава ситуация могат да предприемат смяна на лентата за движение или да предприемат аварийно спиране. Информацията от камерите ще се анализира за части от секундата, което също би предотвратило възникване на инциденти. Системите за ограничаване на скоростта ще могат да разпознават пътните знаци и данните от навигацията, за да знаят във всеки момент дали автомобилите не се движат по-бързо от позволеното.   Още от Digital: Електрическите автомобили в ЕС трябва да имат специални звукови сензори до 2021г.
Goodyear Aero
Goodyear Aero са първите гуми в света за летящи автомобили
Goodyear Aero са първите гуми в света за летящи автомобили
Aвтомобилната индустрия е изправена пред две впечатляващи иновации, които ще революционизират начина, по който пътуваме в смарт градовете. От една страна това са колите, които използват софтуер с изкуствен интелект и могат да се движат автономно. Има и голям брой компании, работещи над проекти на летящи автомобили и тази технология е доста по-близо до реалността, отколкото вероятно си представяте. Няма да е изненадващо, ако до няколко години подобни превозни средства станат част от ежедневието ни.      Специалистите на Goodyear също поддържат това твърдение и най-доброто доказателство е новият им продукт, който видяхме на Geneva International Motor Show 2019. По време на събитието компанията показа за първи път концептуалния Aero. Всъщност под това име се крие прототип на гуми, които не само могат да се движат вертикално, както очаквате, но и в хоризонтална посока и така функционират като витло. Този дизайн ги превръща в подходящо решение за производителите на летящи таксита и автомобили, предаде CNet.     Компанията смята, че финалната версия на гумата ще има още по-иновативен дизайн и ще бъде произведена с ново поколение гъвкави материали. Разработването на различни покрития, които могат да редуцират външни влияния и да абсорбират удари и други източници на напрежение. Goodyear работят над решения, които да отстранят проблема с износването при продължителна употреба в хоризонтален и вертикален режим на работа. Концепцията им определено е доста интересна.     Oще от Digital: Нов материал ще позволи на бъдещите автомобилни гуми да се възстановяват сами
Mercedes
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Меrcedes-Benz представиха първият си състезателен болид за Formula E
Германският производител вече потвърди желанието си да се присъедини към набиращата все по-голяма популярност надпревара Formula E. Oт компанията зарадваха нетърпеливите си фенове с официалната премиера на първия си болид за състезанията от календара на Formula E. Самият модел се казва Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 и се захранва изцяло от електрически двигатели. Максималната мощност по време на квалификациите ще е 340 к.с.     В същото време тази стойност при нормален режим на шофиране е 272 к.с, като при активиране на Attack режима на болида се увеличава до 306 к.с, съобщава Engadget. Според официалните данни Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01 е оборудван с 52kWh батерия и е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за 2.7 секунди. Първият електрически болид на  Mercedes-Benz може да се движи в продължение на45 минути без да се наложи зареждане и има максимална скорост от 280 км/ч.     По този начин компанията се превръща в седмия бранд потвърдил участие в следващия сезон на Formula E след  Audi, BMW, Citroën, Mahindra, Nissan и Jaguar. Официалният старт ще е на 15 декември, като всички болиди ще имат еднакви шасита, които са произведени от Dallara и сходни технически характеристики. В следващите месеци предстоят допълнителни тестове на Меrcedes-Benz EQ Silver Arrow 01, които да го подготвят максимално за дебютния сезон във Formula E.     Oще от Digital: Moже ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
VW
Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
Двете компании от месеци водят усилени преговори, на които се обсъжда потенциалните възможности за съвместно партньорство. Сега разбираме, че вече е постигнато споразумение, съобразно което Volkswagen ще инвестират сума от внушителните $1.7 млрд. във Argo AI. Всъщност под това име се крие дъщерното дружество за разработка на автономни автомобили на Ford, съобщава CNet.   Инвестицията включва $600 млн. дялово участие на VW, както и oще $1.1 млрд. за научно-развойна дейност. Според данните двете страни оценяват Argo AI на около $4 млрд., като капиталовите вложения на германския производител ще покрият около 50% от тази сума. Tова е дългосрочен проект, чиято цел е да превърне Ford и Volkswagen в глобални лидери сред самоуправляващите автомобили.     Следващата стъпка е да се сформира общ екип от специалисти, които да започнат работа над общите им проекти. Преговорите между Ford и VW ще продължат, като е много вероятно партньорството им да обхване вановете и камионите. Така компаниите ще предложат на потребителите най-доброто от своите иновативни технологии и ще се конкурират по-успешно с другите големи производители на автомобили в индустрията.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
Lamborghini Huracan EVO Spyder
Lamborghini Huracan EVO Spyder ще се продава от пролетта за $287 400
Lamborghini Huracan EVO Spyder ще се продава от пролетта за $287 400
Италианският производител представи официално впечатляващия Huracan EVO Coupe в началото на годината и вече работят над още един модел от серията. Lamborghini възнамеряват да представят и спортна версия по време на Geneva Motor Show 2019 изложението, което ще се проведе през март. Сега за първи път разбираме повече за подобренията в суперавтомобила, който носи името Lamborghini Huracan EVO Spyder, предаде DigitalTrends.      Ако оставим настрана факта, че новия модел ще е кабриолет трябва да отбележим, че споделя много от характеристиките на Huracan EVO Coupe. Компанията ще използва същия 5.2-литров V10 двигател, осигуряващ максимална мощност от 640 конски сили в Lamborghini Huracan EVO Spyder. Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за едва 3.1 секунди, като ще са необходими общо 9.3 секунди да се премине границата от 200 км/ч. Максималната скорост е 325 км/ч.     Официалните данни на Lamborghini разкриват, че предстоящият модел има система за задвижване на четирите колела и използва технологията Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Тази иновация ситуацита на платното, чрез множество вградени сензори и автоматично конфигурира всички системи на автомобила, за да гарантира оптимално представяне. Официалните продажби на  Lamborghini Huracan EVO Spyder стартират през пролетта на цена от $287 400, което е с $26 хил. повече от купе версията.     Още от Digital: Снимки разкриват как изглежда суперавтомобила Lamborghini LB48H
Аudi
Автомобилите на Audi ще ни информират как лесно да хванем зелената вълна на светофарите
Автомобилите на Audi ще ни информират как лесно да хванем зелената вълна на светофарите
Аudi демонстрираха за първи път иновативната система "Traffic Light Information" преди две години и продължават да инвестират средства в подобряването на възможностите ѝ. На практика тази функция позволява на водачите на автомобили да разберат повече за зелената сигнализация на светофарите и колко време ще трябва да чакат, за да продължат. Компанията е доразвила значително тази концепция с премиерата на "Green Light Optimized Speed Advisory" (GLOSA).   Всъщност под това име се крие иновативна система, която ще ви позволи да хванете "зелената вълна" на светофарите. Автомобилите с GLOSA ще анализират в реално време множество фактори и ще ви казват коя е най-подходящата скорост. Следването на инструкциите ще гарантира, че стигате на светофара, докато сигнализира в зелено, предаде Маshable. За да постигне този ефект системата се съобразява с местоположението, трафика, актуалната позиция на пътното платно и др.     Трябва да отбележим, че системата ще ви информира и колко време е необходимо да изчакате на червения светофар. Със сигурност това е функционалност, която ще се хареса на доста хора. Трябва да уточним, че Audi се нуждаят от време, за да предложат GLOSA на собствениците на автомобилите си във всички водещи градове на европейският континент. От компанията работят усилено, за да ускорят този процес и да актуализират максимално базата данни, която използва интелигентната им система.    Още от Digital: Porsche и Audi ще разработват съвместно автомобилите на бъдещето
Koenigsegg
Koenigsegg разработват електрически суперавтомобил, който не е отделя вредни емисии
Koenigsegg разработват електрически суперавтомобил, който не е отделя вредни емисии
Koenigsegg e името на шведско дизайнерско студио, което разработва впечатляваща серия от суперавтомобили. Специалистите на компанията вече привлякоха вниманието на любителите на високите скорости към иновативните си концепции. Водещ акцент в стратегията на Koenigsegg е не само разработката на автомобили с футуристичен дизайн, но също и такива, които не са вредни за околната среда. Преминаването към електрически двигатели в предстоящите им модели ще е свързано и с редуцирането на цената, предаде SlashGear.      Това е доста важно за бъдещето на Koenigsegg, тъй като предходния им автомобил от висок клас Agera DS се продаваше в ограничени бройки за над $2 млн. Една от причините е уникалният дизайн, но също така фабриката на компанията е в състояние да произвежда не повече от 20 броя на всяка календарна година. Клиентите им, обаче имат достъп до спиращи дъха автомобили, които освен дизайна си впечатляват със своя интериор, а редица от частите им са сглобени ръчно от инженерите на Koenigsegg. Toзи елемент на ексклузивност досега бе ключов за бизнес стратегията им.     От компанията планират да намалят осезаемо цената на следващия си модел 2020 Koenigsegg, като първоначалните планове са да не надхвърля €1 млн. От своя страна тази стойност е два пъти по-малка, в сравнение с предходния автомобил на компанията. Успоредно с това шведският производител изрази увереност, че ще може да увеличи значително капацитета си и да произвежда стотици бройки на всеки 12 месеца. Новият модел на Koenigsegg няма да отделя никакви вредни емисии в атмосферата, въпреки мощността от над 1500 конски сили.   Oще от Digital: Eлектрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Tesla Моdel 3
Tesla Model 3 получи одобрение за продажба в Европа
Tesla Model 3 получи одобрение за продажба в Европа
Теsla са един от най-иновативните производители на автомобили, който често е в центъра на внимание в технологичната индустрия. Въпреки различните проблеми ръководената от Илон Мъск компания полага много усилия да предложи най-доброто на своите клиенти и да разшири позициите си на пазара. Водещ проблем за Tesla досега бе липсата на одобрение от регулаторите на ЕС, които да позволят свободните продажби на Моdel 3 на континента.   За в бъдеще от Tesla няма да е нужно да се съобразяват с това ограничение, тъй като получиха подкрепата на регулаторите. Последните данни на TechCrunch разкриват, че холандският регулатор RDW вече е дал разрешението си Model 3 да се продава свободно на европейския континент. Няма да е изненадващо, ако в следващите седмици и другите подобни институции в държавите-членки последват примера им. Това ще позволи на повече хора да си купят Model 3 и да увеличи пазарния дял на този иновативен модел.     Сегашната информация се появява навреме за европейската премиера на Model 3, която е насрочена за следващия месец. Tesla вече са изпратили първата пратка от автомобили от този модел, които трябва да пристигнат в ЕС на 2 февруари. Oсновната цел на компанията е да се превърне в лидер в сегмента на EV моделите на европейския континент, за което ключово значение ще имат продажбите на Model 3. Очаква се Tesla да предложат редица специални оферти, с които да промотират Model 3 в ЕС.   Oще от Digital: Илон Мъск се оттегля от поста президент на Tesla и ще плати глоба от $40 млн.