Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1507 резултата за автомобили
Теsla
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla доминират световния пазар на електрически автомобили със своята впечатляваща серия от превозни средства с невероятни функции и отличителен дизайн. Невероятният успех на компанията предостави възможности за разширяване на бизнес операциите в Китай и Европа. Вече стартира конструкцията на нови Gigafactory съоръжения, които ще увеличава производствения капацитет на автомобилите в глобален мащаб. Шефът на Tesla направи ново изявление, с което разкрива плановете си да разшири влиянието на компанията на европейския континент. В момента водещ приоритет за бранда е американския пазар, където се предлага пълното разнообразие от модели на Model S и Model X. Клиентите също така имат възможността от интернет да поръчат и конфигурират различни екстри и конфигурации на интериора. Илон Мъск вече разкри плановете за изграждане на огромен производствен център в Берлин, а сега изрази желание да обърне специално внимание на европейските потребители. От компанията вече се коментира идеята за премиерата на електрически автомобил, специално разработен за нуждите и специфичните потребителите на потребителите в ЕС.     За разлика от американските клиенти на Tesla, които предпочитат огромни машини с повече мощност ситуацията в ЕС е напълно различна. Илон Мъск е на мнение, че европейците са по-склонни да се сдобият с компактен автомобил, който освен нисък разход позволява лесно да паркират в урбанизираните условия. Самият той сподели, че изпитва сериозни проблеми да намери подходящо място за паркинг на личните Model X в Берлин. Това го е накарало да се замисли за спецификите на пътищата на ЕС и как да предложи по-добър продукт на клиентите на Tesla на континента. Важно е да отбележим, че финалното решение все още не е взето, което означава, че тепърва ще разбираме за плановете на компанията. Премиерата на подобен автомобил ще позволи на Tesla да е по-атрактивен избор за традиционни брандове като BMW, VW и Audi. Електомобилите се очертават да бъдат още по-популярни през следващата година и Tesla искат да имат сериозна роля в този процес.   Oще от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Bugatti
Bugatti Bolidе е ултралек суперавтомобил с максимална скорост от 500 км/ч. и 1825 конски сили
Bugatti Bolidе е ултралек суперавтомобил с максимална скорост от 500 км/ч. и 1825 конски сили
Френският производител винаги е успявал да ни впечатли с невероятните дизайни на своите суперавтомобили. Всеки един модел на Bugatti има собствено излъчване и спиращи дъха динамични линии. Вероятно най-популярните предложения в портфолиото на компанията са лимитираните серии на Chiron и Veyron. Малцината, които могат да си позволяват сума от няколко милиона долара, за да притежават суперавтомобил на Bugatti скоро ще могат да купят още един запомнящ се модел. Дизайнерите на френската компания са създали тази концепцията от нулата и обещават да променят представата за визията и възможностите на състезателните автомобили. Новият модел предлага невероятно характеристики и използва технологии, които сме свикнали да виждаме в болидите от Формула 1. Oт компанията определиха Bugatti Bolid като най-бързият и най-лекият суперавтомобил в богатата им история досега. Максималната скорост достига до 499 км/ч. и се гарантира от модифициран 8.0-литров W16 двигател, съобщава TechSpot. Bugatti Bolide има система за задвижване на четирите колела и мощност от 1825 конски сили.     Интересна иновация е уникалнoтo "Morphаble" покритие на покрива, което според Bugatti  осигурява активна оптимизация на въздушния поток. Развиването на високи скорости постепенно го превръща в поле от мехурчета, което намалява аеродинамичното съпротивление. Така се намалява силата на повдигане с около 17%, както и външното съпротивление с около 10%. Френската компания твърди, че Bugatti Bolide е в състояние да измине една обиколка на Льо Ман в симулация за 3:07:1 минута, което би подобрило актуални рекорд за бързина на трасето от 3:15:377 мин. Все още няма детайли кога ще стартира масовото производство и колко лимитирани бройки на Bugatti Bolide ще са налични на пазара.       Oще от Digital: Bugatti Chiron Noire е суперавтомобил с 8-литров W16 двигател с 1500 конски сили и цена от €3 млн.
REE
Иновативна компания демонстрира модулна платформа за автомобилите на бъдещето
Иновативна компания демонстрира модулна платформа за автомобилите на бъдещето
REE е името на иновативен стартъп, който е базиран в Тел Авив. Основната дейност на компанията е свързана с оптимизация на настоящата автомобилна инфраструктура. Интересната платформа на REE обещава да промени изцяло представата ни за начина, по който изглеждат модерните превозни средства. Причината е, че REE предлагат модулна система, при която всички ключови компоненти като кормилна уредба, двигател, трансмисия, окачване и спирачки изцяло в шасито или в отделението за четирите колела. Тази уникална визия позволява на системата да намери приложение в разнообразни типове автомобили. Компанията също така твърди, че всеки един компонент може да се управлява електронно и това е другото водещо предимство на технологията. Основата също така предлага пространство за вграждане на батерии, които да захранват електрическите двигатели на превозните средства със системата на REE. Гъвкавостта на шасито е предпоставка за сериозни приложения в автомобилната индустрия, информира NewAtlas.     Така например системата на REE може да се използва в компактен градски автомобил, лимузина, миниван, автономен пикап или малък товарен автомобил. Плоската повърхност на шасито на практика може да се прикачи към всеки предпочитан интериор от клиентите на компанията. REE са се погрижили да осигурят впечатляващо количество потенциални опции за модифициране за зоната около гумите. По този начин клиентите на REE разполагат с пълната свобода да създадат модулен автомобил съобразно нуждите си, независимо дали търсите скорост, товарен обем или луксозен интериор. Специален акцент за REE са електрическите автомобили, като тепърва предстои комерсиализираето на системата.     Още от Digital: Първите състезания с летящи автомобили ни очакват през 2021г.
Google Maps
Google Maps тестват специализиран интерфейс за автомобили
Google Maps тестват специализиран интерфейс за автомобили
Google полагат много усилия, за да подобряват непрестанно работата на популярното приложение. Ако използвате активно Google Maps вероятно сте забелязали, че софтуера може да ви е полезен, независимо как се придвижвате. Освен специализираните секции за велосипедисти и пешеходци също така можете да се възползвате от полезния UI на Android Auto.  Операционната система е създадена изцяло за водачите на автомобили, като изглежда, че тази концепция постепенно ще намери място в Google Maps. Вече разбрахме, че Google искат да интегрират бутони за управлението на музикалното съдържание директно от интерфейса на Google Maps. Следващата стъпка е добавянето на бутони и начален екран, вдъхновени от дизайна на Android Auto.      Така например в долната част има два бутона за навигация, като първия от тях позволява да използвате гласови команди, докато втория ще стартира интерактивната карта с маршрута, по който се движите. В дясната част има трети бутон, с който да се върнете бързо към началния екран, ако сте в някое от допълнителните менюта.  Точно над този панел е разположен музикалния плейър, който има по-големи бутони, улесняващи натискането им по време на шофиране. съобщава AndroidPolice. Oстаналата част от потребителския интерфейс на Google Maps изглежда и функционира по същия начин, както досега. Разбира се компанията може да добави и други елементи към интерфейса на приложението.     Ако изберете началния екран ще бъдете пренасочени към прозорец, в който са позиционира икони за достъп до най-важните функционалности. Сред тях са Calls, Messages, Maps, Podcasts и For You, както и други приложения, които сте добавили към началния екран.  Секцията за обаждания позволява да се обадите до трите най-популярни контакта във вашия списък, както и да отговорите на последните три проведени разговора. Интеграцията с YouTube Music ще позволи да слушате любимите парчета, когато сте в движение. Промените взаимстват доста елементи от Android Auto, като прави впечатление отсъствието на опцията да използвате Waze като навигатор. Google продължават тестовете и вероятно скоро ще можем сами да тестваме новия интерфейс на Maps.     Още от Digital: 5 полезни трика за Google Maps, които може би не знаете
видео
Ревю на новите спортни автомобили BMW M3 G80 и M4 G82 (Видео)
Ревю на новите спортни автомобили BMW M3 G80 и M4 G82 (Видео)
През 1986 година се ражда една легенда, която и днес е на почит сред любителите на редки спортни автомобили от близкото минало - така наречените "Youngtimer-и". Става дума за BMW E30 M3, което се произвеждало основно във версия купе, а последствие се появява и вариант без покрив.  
Lucid Air
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Motors е алтернативен производител на автомобили, който представи официално първия си модел за масовия потребител. Неговото име е Lucid Air и представлява електрически седан с луксозен дизайн и впечатляващи характеристики.  Това не е случайно с оглед на факта, че автомобила се разработва повече от десетилетия и ще бъде позициониран като един от най-сериозните конкуренти на Tesla. Oфициалната премиера трябваше да се състои по време на New York Auto Show 2020, но събитието бе отложено заради коронавируса.  Lucid Air e в състояние да измине 830 километра преди да се наложи зареждане на вградената батерия, която е с мощност от 113 kWh. Според официалните данни за всяка минута ще получавате около 30 километра пробег, като са нужни 20 минути да заредите батерията от 0 до 60%, съобщава TheVerge. Максималната мощност на двигателя достига до 1080 к.с,, като ускорението от 0 до 100 км/ч. става за едва 2.5 секунди.     Инфотейнмънт системата ще може да се управлява с гласови команди благодарение на поддръжката за Amazon Alexa. Taка ще можете да сменяте песен на музикалния плейър или радио станцията, да приемате обаждания, да използвате навигацията и др.  Подобна интеграция е важна, тъй като водачите ще могат бързо да превключват между Spotify, актуалната прогноза за времето и навигацията без да отместват погледа си от пътя. Стратегията на Lucid Motors да се конкурират с Tesla предвижда премиерата на няколко версии на автомобила.  Базовата конфигурация на Lucid Air ще може да се купи от потребителите на цена от около $80 хил. Компанията ще предлага още три различни версии, които се казват Air Touring, Air Grand Touring и Air Dream Edition, които ще са достъпни съответно за $95 хил., $139 хил. и $169 хил.  Вече стартираха предварителните поръчки, като реалните продажби ще започнат да се извършват през първото тримесечие на 2021г.     Още от Digital: Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
видео
Ревю на новият Mercedes S-Class W223 от 2020 година - най-интелигентният автомобил в света (Видео)
Ревю на новият Mercedes S-Class W223 от 2020 година - най-интелигентният автомобил в света (Видео)
Зад волана на колата има проекционен дисплей с добавена реалност и 3D възпроизвеждане, без нужда от 3D очила. Ефекта се постига посредством камери, които следят очите на водача и на база това правят нужните настройки на екрана. Пред водача, върху прозореца има и Head-Up дисплей с добавена реалност. Централно в кокпита има още един вертикален мултимедиен дисплей с 12.8“ диагонал. Той е част от новата Mercedes MBUX 2020 система, която включва много и различни смарт иновации. С появата си MBUX е премахнал от интериора на W223 цели 27 механични бутона, които е имало в W222. Системата има тройно разпознаване на водача на автомобила – лицево, гласово и чрез пръстов отпечатък. Системата има изкуствен интелект и се самообучава.
Ferrari
Ето как изглежда луксозната лимузина Ferrari 360 Modena
Ето как изглежда луксозната лимузина Ferrari 360 Modena
Италианският производител има впечатляващ принос за еволюцията на състезателните автомобили през последните десетилетия. Легендарните модели на Ferrari освен с впечатляващата скорост винаги са се отличавали със спиращ дъха дизайн. Какво ще кажете за лимузина с логото на компанията?  Колкото и странно да звучи това не е налудничава идея а реалност, тъй като такъв автомобил вече съществува и дори е достъпен за продажба. Лимузината представлява модифицирана версия на 2003 Ferrari 360 Modena, но съответно има доста по-издължено шаси.     Спортната версия е изрязана наполовина, като размерите ѝ са увеличени с допълнителни три метра, за да се направи трансформацията oт автомобил в лимузина. Уникалният модел се продава от Exotic LImo - частна компания, която отдава под наем подобни превозни средства.  Желаещите да се повозят във 2003 Ferrari 360 Modena и да се потопят в комфортния интериор ще трябва да платят сума от $1000 на час. Лимузината може да бъде купена срещу сума от $287 хил., съобщава BusinessInsider.     Купето предлага пространство за общо десет пътника и изискат кожен салон. Гостите могат да се забавляват с вградения минибар и двата големи телевизора, които допълват интериора. Няма как да не ви направи впечатление вертикално отварящите се врати, като лимузината използва V8 двигател с максимална мощност от 400 конски сили. Аудио системата гарантира кристален звук, а окачването е променено, за да не усещате неравностите по градските пътища. Околи минибара могат удобно да се разположат в кожения салон осем души, а другите двама пътници ще стоят в предната част. Наемането на 2003 Ferrari 360 Modena в този си вид е перфектния начин да привлекат внимание към себе си и да отпразнувате подобаващо дадено тържество или празник, поне за хората, които могат да си го позволят.     Още от Digital: Шефът на Ferrari потвърди, че няма да представят електрически автомобил до 2025г.
Bentley
Bentley ще произвежда само електрически автомобили до 2030г.
Bentley ще произвежда само електрически автомобили до 2030г.
Aнглийският производител през годините се е утвърдил като синоним на лукс, престиж и високо качество. Уникалните предложения на Bentley продължават да задават тенденциите в цялата индустрия. Динамичната обстановка и навлизането на модерни технологии също така карат компанията да се адаптира по-бързо, за да остане конкурентна на другите водещи брандове. Вече ви съобщихме, че Bentley няма да представят електрически автомобил до 2025г., но това не означава, че не проявяват интерес към тази нова пазарна ниша. Компанията има ясна стратегия и сега потвърди какво да очакваме от Bentley в следващото десетилетие. На първо място разбираме, че ще се увеличи употребата на нови материали в офисите на Bentley, като целта е да се сведат до минимум отделяните вредни емисии в атмосферата. Успоредно с това разбираме, че първите хибридни автомобили на популярният бранд ще бъдат достъпни през 2026г. Следващата стъпка ще отнеме около четири години, като до края на 2030г. всички нови автомобили на Bentley ще използват електрически двигатели.     Главният инженер на Bentley, Матиас Рабе също потвърди, че "бъдещето на Benley е изцяло в електрическите двигатели". Транзицията към eлектромобили ще бъде най-важният приоритет за компанията през следващите години. Всички тези промени са част от корпоративната стратегия Beyond 100, която предвижда още по-гъвкав бизнес модел, който е съобразен с ниските вредни емисии в атмосферата. В момента единственият хибриден модел в портфолиото на компанията е Bentayga SUV.  Въпреки разпространението на коронавируса Bentley са продали над 10 хил. автомобила през 2020г. За сравнение година по-рано техния брой бе 11 хил., което показва, че Bentley са запазили своите позиции в индустрията от началото на годината досега. В заключение ще отбележим, че до края на 2025г. всички офиси и съоръжения на Bentley ще намалят със 75% вредните емисии в атмосферата.   Още от Digital: Bentley ще представи нов суперкар - Bacalar е вдъхновен от Bentley EXP 100 GT
Huawei
Huawei ще разработват компоненти и софутерни решения за автомобили
Huawei ще разработват компоненти и софутерни решения за автомобили
Безпрецедентните санкции наложени от американското правителство срещу Huawei повдигнаха редица въпроси свързани с бъдещето на компанията. Китайският производител повече от година има достъп до ограничени доставки на компоненти, но също така не може да използва Google Play и Android в новите си смартфони. Aлтернативното решение на Huawei е разработването на собствена операционна система с името HarmonyOS. Дългосрочната стратегия предвижда този софтуер да се използва от разнообразни устройства, независимо от техните размери, като умни часовници, рутери, телевизори и дори автомобили. Изграждането на необходимата екосистема, която да обвърже всички бъдещи продукти на Huawei е доста сложна задача, която изисква време. Huawei ще продължат да търсят алтернативни начини, с които да продължат да генерират приходи и да компенсират невъзможността да се конкурират в сегмента на смартфоните. Китайският производител вече обмисля възможността да се превърне в сериозен фактор в автомобилната индустрия. Данни на Nikkei Asia разкриват, че първия прототип на електромобил с логото на Huawei вече е готов.     Стратегията на компанията предвижда предоставянето на софтуерни решения за нуждите на водачите на смарт автомобили. В допълнение към оптимизациите на HarmonyOS ще стартира и производство на компоненти и части за автомобили във фабриките на Huawei. Ротиращият президент на китайския гигант, Ксу Жиюн също така направи любопитно изказване, потвърждаващо бъдещите им планове. В своето изявление той изрази увереност, че няма нещо, което Tesla да може да направи, a Huawei да не може да отговори подобаващо. Планира се и сключването на редица партньорства с местни китайски брандове в сегмента на автомобили.   Още от Digital: Услугата Huawei HiCar ще е достъпна за 120 модела автомобили до края на 2020г.
BMW М
BMW ще представят електромобил от M-Series през 2021г.
BMW ще представят електромобил от M-Series през 2021г.
BMW също проявяват голям интерес към електрическите автомобили, като компанията не избързва с премиерата на разнообразно портфолио от EV модели. Германският производител, обаче инвестира сериозно в технологията и вижда голям потенциал в този сегмент. Главният изпълнителен директор на BMW M дивизията, Маркус Флаш потвърди в свое изявление, че през следващата година ще видим първия електрически автомобил с този бранд. Предстоящият модел ще бъде базиран на i4 и ще се захранва изцяло от електрически двигaтели и вградената батерия. След това BMW ще фокусират изцяло вниманието си върху автомобилите от премиум сегмента, сред които новите версии на BMW M3 и M4. Причината за това решение на германския производител е, че технологиите за производство на батерии все още не са еволюирали достатъчно, за да намерят място в най-добрите автомобили на BMW.     Шефът на BMW M дивизията на компанията, обаче отказа да разкрие повече детайли за първия електрически автомобил от серията. Все пак фокуса върху скоростта вероятно означавам че този модел ще предложи по-добри характеристики от стандартната версия на BMW i4. Компанията вече потвърди, че ни очаква 390kW електрически двигател, който може да ускори от 0 до 100 км/ч. за около четири секунди. Вградената батерия от 80 kWh ще осигурява пробег от 600 километра с едно зареждане.   Още от Digital: Електрическите автомобили ще са основно средство за публичен транспорт между 2022-2025г.
Tesla Model S Plaid
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Шефът на компанията използва Tesla Battery Day събитието, за да разкрие повече детайли за дългоочаквания модел. Нетърпеливите потребители вече могат да поръчат предварително Tesla Model S Plaid. Реалните доставки ще стартират през следващата година. Техническите спецификации на Tesla Model S Plaid са доста впечатляващи и могат да го превърнат в един от най-продаваните електромобили на компанията. Бъдещите собственици могат да очакват пробег от почти 840 километра с едно зареждане. Максималната скорост на новия модел достига до 320 км/ч., съобщава CNet.  Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от две секунди, което е доста впечатляващо. Tesla уточняват, че Model S Plaid е оборудван с три електрически двигателя, чиято обща мощност надхвърля 1100 конски сили. Прави впечатление, че автомобила споделя дизайнерските линии на своя популярен предшественик.     Илон Мъск дори се похвали, че Tesla Model S Plaid е поставил нов рекорд за най-висока скорост на легендарната състезателна писта Нюрбургринг. Това е постижение е възможно с редица подобрения в аеродинамиката. Новият автомобил също така ще има вградена батерия, която има по-висока мощност от 100kW.  Кратко видео показва как Tesla Model S Plaid успява да измине една обиколка на трасето в Нюрбургринг за 1:30.03 секунди и дори се надяват да намалят още тази стойност с финалните версии на електромобила. Цените на Tesla Model S Plaid стартират от $141 хил., като потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация в онлайн конфигуратора на Tesla.     Още от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Tesla Superchagers
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Теsla се утвърдиха като лидер в производството на електромобили и са първата компания, която инвестира толкова сериозно в технологията. Собствениците на моделите също така могат да се възползват от мащабна мрежа от зарядни станции, с които да ги захранват докато пътуват. Всяка година се добавят нови локации на V3 Supercharger станциите на европейския континент. Тези опити на компанията да предложи повече услуги на своите клиенти, обаче сега стана причина за неочакван проблем. Мрежата от зарядни станции са разработени като ексклузивно предложение за собствениците на автомобилите на Tesla.  Въпреки това физическия конектор за зареждане, който се използва в Европа е съвместим и с портовете на други електромобили. Специалният софтуер на Tesla е програмиран да разбира при свързване на модели на други производители и да не позволява зареждането на двигателя. По този начин се извършва и таксуването на горивото от кредитната карта на притежателя.     Софтуерен бъг в системите на Tesla премахва това ограничение и позволява на електрическите автомобили, които не са произведени от Tesla да се зареждат на V3 Supercharger станциите. Невъзможността да се идентифицира легитимен собственик на автомобила също така означава, че зареждането на гориво не се таксува, съобщава Mashable.  Този проблем е открит от германска компания, която предлага електромобили под наем. Тестовете им показват, че V3 Supercharger успешно зареждат поне осем алтернативни модела и това са :    VW e-Golf VW ID.3 BMW i3 Opel Ampera-e (Chevy Bolt EV) Hyundai Kona Electric Hyundai IONIQ Electric Renault Zoe Porsche Taycan    На този етап Tesla не са коментирали ситуацията и все още не са предоставили софтуерен ъпдейт, който отстранява проблема. Докато това се случи собствениците на електрически автомобили могат да се възползват като използват V3 Supercharger станциите за безплатно зареждане, докато пътуват в Европа. От месеци се спекулира с идеята Tesla да постигнат споразумение с другите производители и да позволят зареждането на моделите им в станциите на компанията и изглежда сега е подходящ момент за подобни разговори.   Още от Digital: Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
летящи автомобили
Първите състезания с летящи автомобили ни очакват през 2021г.
Първите състезания с летящи автомобили ни очакват през 2021г.
Електрическите двигатели не са единствената значителна промяна в модерните автомобили, тъй като доста компании експериментират със създаването на летящи коли. Вече сме виждали различни концепции на подобни машини, чиято идея е да революционизират начина, по който пътуваме в големите градове.  Все пак ще са нужни години преди технологията да стане достатъчно добра и достъпна за масовия потребител. Airspeedeer е компания, която иска да ускори значително тези процеси и да се превърне в организатор на първите състезания с летящи автомобили в света. За да постигнат амбициозната си идея в реалност ще си партнират със специалисти на Acronis. Съвместният проект предвижда уникалната по рода си надпревара да бъде стартирана още преди края на 2021г.  По време на състезанието летящи болиди с имената "Speeders" ще премерят сили върху въздушна писта. Машините ще могат да летят със скорост от 130 км/ч. и ще са оборудвани с LiDAR сензори, съобщава Mirror.co.uk.     Технологията Machine Vision ще допринася за прецизната навигация и за безопасното придвижване на летящите автомобили. Всеки болид ще има място единствено за пилота, като селекцията ще включва хора, които са участвали в различни надпревари с мотоциклети и автомобили.  Това е необходимо, тъй като ще трябва да управляват "най-бързия електрически куадкоптер" създаван досега при това в дуели с невероятна динамика и близост между пилотите. Вече се проведоха публични тестове с прототип на летящ болид с името MK4. В следващите месеци предстоят разнообразни експерименти, които да гарантират оптималния баланс между футуристичен дизайн, бърза скорост и безопасност на участниците в уникалното състезание. Основателят на Airspeeder, Мат Пиърсън изрази задоволство от партньорството с Acronis, които имат богат опит и технологична експертиза от състезанията във Formula One и Formula E. Именно заради това шефа на компанията определи идеята им като иновативна възможност да пресъздадат "Формула 1 във въздуха".     Още от Digital: Най-вълнуващите концепции на летящи автомобили
Mercedes-AMG
Мercedes-AMG стартират реални състезателни тестове на суперавтомобила Project One
Мercedes-AMG стартират реални състезателни тестове на суперавтомобила Project One
Германският производител разкри за първи път амбициозната концепция Project One преди три години по време на International Morot Show (IAA) във Франкфурт. Впечатляващият модел представвлява двуместен суперавтомобил, който се очаква да струва повече от €2.2 млн.  Премиерата на финалната версия ще превърне Project One ще реализира най-мащабния проект в историята на Mercedes-AMG досега. Компанията планира да произведе лимитирана серия от 275 бройки на автомобила, който ще използва модерните технологии oт Formula 1. Амбициозната концепция се разработва от най-добрите специалисти на F1 и АМG екипите на германския гигант, за да гарантират спиращо дъха представяне и дизайн. Добрата новина е, че Mecedes-AMG продължават да работят усилено и се доближават все повече до официалната премиера на Project One.     Вече се провеждат усилени тестове на пистата, които демонстрират нагледно на какво е способен Project One в реални условия. Mercedes-AMG ще използват хибридна система за задвижване, която включва 1.6-литров V6 двигател с турбокомпресор, който е електрически подсилен от допълнителен агрегат с мощност от 90kW при мощност от 120 к..с. Новият суперавтомобил има още един електрически двигател със 120 kW (161hp) параметри, което увеличава мощността до 500kW (670 к.с) с този горивен агрегат. Конструкцията е много по-издръжлива от тези в олидите от F1 и ще гарантира 50 хил. километра пробег преди нужда от ремонт. В предните колела са позициониранои още два електрически двигателя с 50 000 rpm/120 kW (161hp), с което общаната мощност достига до 740kW (1000 к.с.)   Купето изглежда като състезателен автомобил от видео игра и волан, който сме свикнали да виждаме в болиди. Ускорението от 0 до 200 км/ч. става за по-малко от шест секунди, а максималната скорост е ограничена до 350 км/ч. Със сигурност тези показатели ще превърнат Project One в един от най-мощните автомобили в света.  Първите тестове вече са факт и са фокусирани основно върху показателите на двигателя, динамиката на трасето, активната аеродинамична система и кормилната уредба. Неслучайно автомобила е покрит в камуфлаж, за да се скрият отличителните му дизайнерски линии и извивки. Следващата стъпка е да се проведат тестове на легендарнот отрасе Nurburgring Nordschliefe, когато ще разберем и капацитета на вградените батерии.      Още от Digital: Mercedes-AMG EQS е електрически автомобил, който ще конкурира Porsche Taycan и Tesla Model S
видео
AI изкуствен интелект изчисли Топ 10 на най-бързите пилоти във Формула 1 (Видео)
AI изкуствен интелект изчисли Топ 10 на най-бързите пилоти във Формула 1 (Видео)
Вече имате ли предположения? Дали това не е любимият ви пилот? Специалистите от екипи на F1 и AWS, създават за целта системата Fastest Driver, която анализира в детайли скоростта на състезателите от цялата база данни от архива на състезанието Формула 1 от 1983 година до днес.
DMCA.com Protection Status