Google Play e един от най-важните продукти за компанията в мобилната индустрия. Най-големият магазин за приложения е ключов фактор за популярността на Android. С оглед на това не е изненадващо, че Google постоянно се опитват да променят визията и да добавят нови функции, за да улеснят работата ни с него. Целта е да можем максимално бързо и лесно да откриваме съдържанието, което искаме да  се забавляваме от смартфоните с Android.

 

 

Новите промени в Google Play включват различна цветна тема, по-голям Install бутон, но Ratings и Download секциите вече са по-лесни за управление. Ще забележите, че Productivity секцията е преместена в долния ъгъл, което я прави по-забележима. Иконите вече са достъпни с по-тъмен зелен цвят. От компанията тестват и нов дизайн на своите Carousel реклами в онлайн магазина си. 

 

 

Някои потребители вече успяха да изпробват сами променения дизайн на Google Play. Те разкриват, че "More Information" секцията вече е под описанието на всяко мобилно приложение. Информацията за разработчиците им ще е показана точно под нея с идеята да привлече по-голям интерес към другите им заглавия. Вероятно до няколко седмици всички ние бихме могли да пробваме новата версия на Google Play.

 

 

Вижте девет начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи