Вече има технологии за измерване на зрителския интерес, но с развитието на стрийминг видеото, те ще станат достъпни за масовата публика. Някои анализатори вече прогнозират, че скоро ще има софтуер, който ще показва зрителския интерес към даден видео филм, или програма. За какво точно става дума?
Тъй като в момента има технологии за следене на рейтинга на стандартната онлайн телевизия, би било добре ако се създаде възможност за определяне на гледаемостта на стрийминг видео програмите и филмите в интернет. Как би могло да се случи това? На първо място, това може да стане вследствие на инициативата на голяма корпорация, която има ресурсите и желанието за подобно бизнес начинание. След това, всичко, което трябва да се направи е създаването на код, който всеки ще може да вгради в своето видео.
След това, кодът ще изпраща резултатите от това колко пъти се е гледал даден видео материал към уеб сайт, от където потребителите ще могат лесно да проверят кои са най-гледаните филми и предавания в интернет. Досега това не беше възможно поради разногласия между големите играчи, в това число Nielsen и YouTube, които не можеха да се споразумеят за Oath кода за удостоверяване на самоличността на потребителите между отделните уеб сайтове. В бъдеще обаче, тези проблеми могат да се избегнат лесно.
Освен това, всички знаем колко много се говори за Internet of Things, а именно, голяма мрежа от сензори за всяко нещо по света. Тези сензори ще се свързват с някое GPS устройство, или с GPS-а на потребителските смартфони с доста голяма точност. Разбира се, тази свързана система от сензори е все още нещо, което тепърва ще се изгражда, но представете си, ако имате устройство, което посредством онлайн данните събрани от кода за рейтинг, и публикувани онлайн, изпраща предложения според вашите вкусове за най-доброто, което можете да гледате през деня към вашето мобилно устройство.
Така няма да се налага да търсите в различните уеб сайтове за стрийминг видео, за да намерите любимите си програми и видео клипове, а ще можете да ги отваряте директно на някое от мобилните си устройства. Кога обаче ще се намери компания, която да предложи софтуерен код за рейтинг, който всеки да вгражда във видеото, което споделя, още не знаем. Ако осъдим по развитието на онлайн услугите обаче, времето не е далеч.
Discussion about this post