Умните часовници са пазарен сегмент, който анализаторите очакват да продължи да се разраства със стабилни темпове през следващите тримесечия. В навечерието на празничния сезон в края на годината от Canalys публикуваха последното си маркетингово проучване, което ни разкрива интересни детайли за популярността на Android Wear. Според данните им устройствата с платформата са регистрирали с 37% по-високи продажби, в сравнение с предходното тримесечие, предаде Digitimes.
Елегантното съчетание между модерен дизайн и атрактивни технически характеристики са основната причина Moto 360 да е най-търсения от потребителите смарт часовник на пазара и е разполага с 15% дял в този сегмент. Големият интерес към него e принудил LG да заложи на кръгъл форм фактор в новия G Watch R в опит да се възползват максимално от тази маркетингова тенденция. Докладът на Canalys също така показва, че Samsung продължава да е глобален лидер в пазара на смарт часовници, където вече продава шест различни модела.
Основното заключение на анализаторите е, че Android Wear ще продължи да има ключово значение за развитието на този сектор и през следващата година. Премиерата на Apple Watch ще е много интересно събитие, тъй като със сигурност ще се отрази на популярността на устройствата с Android Wear на пазара. Ще е любопитно да проследим колко дълго още Moto 360 ще продължи да бъде най-популярният модел с платформата на Google сред потребителите.
Discussion about this post