Приложението Snapchat се радва на голяма популярност сред собствениците на мобилни устройства по цял свят. Официалните данни на компанията показват, че всеки ден потребителите изпращат над 700 млн. изображения и видео клипове и разглеждат над 500 млн. съобщения в своите профили. Сега от Snapchat потвърдиха, че започват да интегрират рекламни послания в своето популярно приложение, съобщава CNet.
Самите маркетингови послания ще се появяват в Recent Updates секцията на заглавието, като потребителите сами ще избират дали да ги гледат или не. Рекламите ще изчезват веднага след като ги видите или след 24 часа, ако не им обърнете никакво внимание, увериха още от Snapchat. Компанията сподели, че не планира да ги добавя към Snap и Chat разделите на приложението и няма да използва личната ни информация, за да таргетира посланията, в зависимост от желанията и интересите ни.
В следващите няколко дни рекламите ще бъдат неизменна част от всички потребителски профили в приложението. Идеята на създателите на Snapchat е да разработи маркетингова платформа, която няма да досажда допълнително, а ще предостави изцяло нов начин за забавление. Предстои да видим дали това решение на компанията ще се отрази на популярността на заглавието в глобален мащаб.
Discussion about this post