Facebook е най-популярната социална мрежа в интернет, но също така представлява и един от най-мощните онлайн инструменти за бизнес и комуникация. Вероятно първата асоциация, която правим, когато чуем името на компанията е класическия Like бутон, който всеки ден се използва от стотици милиони потребители. Facebook сега решиха да променят изцяло начина, по който отчитат и броят харесванията на различните страници в профилите ни, предаде TechRadar.
Оказва се, че компанията вече няма да зачита харесванията, които са направени от профили, които след това са били деактивирани от своите собственици. Въпросната промяна ще влезе в сила в следващите няколко седмици, според официалните данни на Facebook. По този начин, ако се опитвате да рекламирате своя уеб сайт или продукт в социалната мрежа и забележите по-малък брой харесвания от обикновено е добре да знаете, че това е свързано именно с тази промяна.
На този етап компанията ще продължи да брои харесванията от акаунтите, които не са активни, но все още не са изтрити от своите притежатели. От Facebook сами потвърдиха, че очакват „минимален“ спад в натисканията на Like бутона след като интергрират новия си алгоритъм. Ще е интересно да видим как тази функционалност ще се отрази на популярността на бизнес страниците в най-голямата социална мрежа в интернет.
Discussion about this post