Повечето собственици на малки фирми не разбират почти нищо от oптимизация на търсачките, или така нареченото SEO (‘Search Engine Optimization’), а някои от тях дори не се замислят, че биха могло да спечелят пари от това.
За онези, които не са наясно, SEO по същество е средство за подобряване на класирането на вашия сайт в алгоритъма за търсене на Google, а това от своя страна, може да помогне на сайта ви да се движи нагоре в резултати от търсенето на Google.
Сьонам Лама главен изпълнителен директор на Achieve Visibility, компания специализирана в подпомагането на малките и средни предприятия, разкрива пред Mashable няколко полезни съвета за това как да подобрят рейтинга си в търсачката на Google. Тези съвети няма да ви струват пари, а и са лесни за изпълнение.
1. Използвайте WordPress
„WordPress е най-добрата блог платформа за SEO „, казва Лама. „Това е също така една от, най-добрите системи за управление на съдържанието, когато става въпрос за SEO. Ако вашия сайт използва WordPress, вместо остарелите платформи на уебсайтовете, които повечето местни фирми използват, това ще помогне много за оптимизацията на сайта ви.”
2. Потърсете ключови думи
„Ключовите думи са основата на SEO, тъй като те значително увеличават вашето класиране в Google и другите големи търсачки”, разкрива Лама. „След като сте създали вашия WordPress сайт, направете някои проучвания и изберете ключови думи. Потърсете най-малко три подходящи ключови думи.”
3. Вътрешна оптимизация
„Разпръснете ключовите си думи на различни места, защото ако ги сложите навсякъде, Google ще счете това за ‘смам’, твърди Лама.
4. Google Places
„След като сте създали вашия сайт правилно и той е ефективно оптимизиран за търсачките, следва включването на вашия бизнес в Google Places,” споделя Лама. „Бъдете изключително детайлни във всяка секция, като опишете всички лични детайли като телефонен номер, адрес, бизнес описание, ключови думи, часове на работа и други. Можете допълнително да подобрите класирането на вашия сайт чрез добавяне на снимки и молба за преглед на вашия бизнес.”
5. Обратна връзка от бизнеса
Работата, обаче, не свършва дотук. Според Лама, бизнесът може да даде тласък на класирането в естествените резултати от търсене в Google чрез запазване на линкове, или пускане на коментари в профилите в социалните мрежи. Всичко това ще увеличи стойността на сайта ви за Google.
Discussion about this post