Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
631 резултата за facebook
Facebook
Facebook представи нова услуга за поздрави по случай рожденни дни
Facebook представи нова услуга за поздрави по случай рожденни дни
Една от дейностите, които Facebook превзе в ежедневието на хората, е и поздравяването за рожденни дни. Компанията обаче иска да разнообрази сухите поздрави с по-креативни виртуални картички, съобщава DigitalTrends.   Facebook пуска нова услуга, която позволява на потребителите бързо и лесно да правят поздравителни клипове със снимки. Функцията е сходна с други подобни инициативи на Facebook, но е насочена изцяло към рожденните дни. Потребителят просто добавя текст. Готовият клип може да бъде споделен на стената на...
Facebook
Платформата Facebook Marketplace вече работи в още 18 европейски държави
Платформата Facebook Marketplace вече работи в още 18 европейски държави
Facebook увеличава достъпността на своя онлайн пазар до още 18 държави в Европа, съобщава Reuters. Marketplace навлиза в държавите от Западна и Централна Европа.   Marketplace позволява на хората да продават стоки и услуги, като пускат обяви чрез мобилен телефон или компютър. Обявите са безплатни и се ползват с голям интерес. Компанията казва, че в страните, в които се предлага, вече е събрал 550 млн. месечни посетители.   Целта на Facebook е да улесни купуването и продаването на стоки и услуги. Компанията обаче иска да направи изживяването и малко...
приложения
Facebook официално спира приложението Groups от 1 септември
Facebook официално спира приложението Groups от 1 септември
Преди три години компанията преставиха приложението Groups за потребителие на Android и iOS. То беше създадено с идеята лесно да дискутираме и планираме заедно с други потребители темите, които ни интересуват в социалната мрежа. Facebook Groups ни позволяваше да участваме и бързо да превключваме между различните групи, да управляваме нотификациите от тях, както и да откриваме много по-интересно съдържание в профилите си, предаде phandroid.   Сега компанията е решила да спре официално приложението   Според официалните данни на компанията Groups функцията...
добавена реалност
Facebook започна тестове с добавена реалност на живо
Facebook започна тестове с добавена реалност на живо
Facebook продължава усилено да разработва най-различни методи за интеркативна комуникация между потребителите на социалната мрежа. Най-новият проект е излъчване на добавена реалност на живо, съобщава DigitalTrends.   Функцията ще е част от обновената услуга Facebook Camera. Освен това ще има и нови Facebook Stories. Чрез тях потребитлеите ще могат да създават и споделят техни истори без цензура. Ще има и опция за излъчване на аудио на живо – идеална за подкаст.   Някои произволни потребители вече имат достъп до новите функции докато трае тестовият...
Facebook Stories
Функцията Facebook Stories ще е достъпна и за десктоп компютрите
Функцията Facebook Stories ще е достъпна и за десктоп компютрите
Вече ви информирахме, че Facebook Stories e новата функция за споделяне на снимки в социалната мрежа. Тази функция позволява да правим колажи от снимките си, които изчезват 24 часа след като са публикувани. Компанията смята, че Stories представлява по-атрактивен начин да разкажете своята история на любимите хора и приятелите си. Новата функция досега бе достъпна единствено за смартфони, но не е толкова популярна, колкото Instagram Stories, която днес се използва активно от 250 млн. потребители.     Facebook смятат да променят ситуацията и експериментират с интеграцията на Stories в десктоп версията на социалната мрежа. За разлика от мобилните приложения Facebook Stories не е разположена в горната част на News Feed, в специален панел в дясната част, информира TechCrunch. В горния десен ъгъл има и малка икона с "?" символ, показваща детайли за начина, по който работи функцията и как да я използвате oт лаптопа или компютъра. Oчаква се всички потребители да могат да изпроват сами нейните възможности до няколко седмици.     Можем само да гадаем дали това решение ще превърне Facebook Stories в по-атрактивен избор сред потребителите. Идентичната функция в Instagram става все по-популярна, като през последния месец половината представители на бизнеса са създавали собствена история. Според официалните данни хората прекарват по 32 минути на ден в редактирането и персонализирането на Stories колажите. Времето ще покаже дали Facebook Stories може да достигне подобни стойности.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Facebook News Feed
Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо
Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо
Facebook продължават да се борят активно с разпространението на фалшиви новини в интернет. News Feed секцията в социалната мрежа е предпочитан източник на новини за все по-голям брой потребители. Много е досадно, обаче когато споделените с нас линкове се отравят твърде бавно и вероятно всеки от нас е изпадал в подобна ситуация. От компанията осъзнават този проблем и вече работят над решение, което да подобри този аспект на News Feed, информира Engadget.   Идеята на Facebook е да приоритизират онези връзки, които се стартират по-бързо в социалната мрежа на мобилните устройства. Алгоритмите на компанията ще изчисляват предварително скоростта на линковете, за да определят кое съдържание да показват на потребителите. Скоростта ще бъде определяна спрямо няколко фактора, сред които влизат качеството на самото видео, както и това на връзката към интернет, времето за зареждане на даден уеб сайт и др.   Новата функция ще е полезна не само за потребителите, но и за собствениците на популярни страници, които ще се наложи по-често да ги оптимизират, за да се индексират по-добре във Facebook. Очаква се промените да са достъпни за всички в следващите няколко месеца. Благодарение на тях ще можем много по-бързо и лесно да отваряме линковете, които ни пращат приятелите ни в социалната мрежа. Предстои да видим какви други подобрения ще видим във Facebook до края на 2017г.     Вижте как Facebook вече ще показват по-дълги клипове в News Feed
Facebook
Facebook разработват мобилно устройство за видео чат и 360-градусови снимки
Facebook разработват мобилно устройство за видео чат и 360-градусови снимки
Facebook разработват ново устройство, което ще е фокусирано върху възможността да правим видео чатове с любимите си хора. Идеята на компанията е подобна джаджа да се конкурира с продукти като Amazon Echo Show. Всъщност това е поредният опит на Facebook в сферата на хардуера, с който социалната мрежа се надява да разшири своя бизнес. Новото устройство се проектира и разработва от тайната Building 8 дивизия на Facebook, съобщава AndroidHeadlines.   Все още е твърде радо да коментираме техническисте спецификации на устройството, като засега знаем, че то ще предложи голям сензорен дисплей, както и смарт камера. Въпросният сензор ще позволи на потребителите да сканират помещенията, в които се намират, да мащабират различни обекти, както и много други функции, които да потопят събеседниците ни в обстановката, в която се намираме. Facebook тестват и аксесоар, който да позволи на камерата да прави 360-градусови снимки.   Премиерата на подобен продукт цели да стимулира милионите потребители да качват повече мултимедийно съдържание в своите профили. Въпрос на време е да разберем какви други функции ще ни предложи устройството, но също и на каква цена ще се продава на пазара. Желанието на Facebook да създават повече хардуерни продукти е много интересна и може да се превърне в следващия голям източник на приходи за компанията.    Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете 
Facebook
Първите телевизионни шоута на Facebook ще са достъпни за Android през август
Първите телевизионни шоута на Facebook ще са достъпни за Android през август
Вече ви информирахме, как Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания. Компанията инвестира сериозни средства в този проект и ангажира някои от най-големите автори на съдържание в индустрията. Facebook бърат да представят оригинално TV съдържание и сега разбираме, че това ще се случи само след няколко седмици. Премиерата на първите епизоди за смартфони с Android ще стане факт в средата на август, предаде gsmarena.    Социалната мрежа планира да представи кратко видео съдържание в т.нар. категория "Spotlight Shows", но също така ще продуцира и по-скъпо съдържание, което е с по-голяма продължителност. Идеята на компанията е всеки от нас да използва социалната мрежа за достъп до подобни видео материали, а не да ги търси в други онлайн платформи. Facebook се надяват този проект да им позволи най-накрая да се конкурират по-успешно с YouTube в сферата на видеото.   Данните дори разкриват, че Facebook са имали желание първото им продуцирано съдържание да е готово още преди няколко седмици. Независимо от забавянето много скоро ще видим най-накрая оригиналното съдържание за водещите мобилни платформи. Съдържанието ще се показва в изцяло нова секция на News Feed, като допълнителни ще бъдат обявени детайли за плановете на Facebook в този нетипичен за тях сегмент.     Вижте как видео на живо във Facebook може да измести класическите телевизионни предавания
Facebook
Ето как изглежда новият дизайн на Facebook за смартфони
Ето как изглежда новият дизайн на Facebook за смартфони
Facebook вече експериментират усилено с нов дизайн на своя уеб сайт и на мобилните си приложения. Променената визия на социалната мрежа дори вече е достъпна в профилите на органичен брой потребители. От компанията твърдят, че дизайна наподобява начина, по който изглежда News Feed. Основният акцент в него е навигацията да е максимално опростена, което респективно ще улесни откриването на важното за вас съдържание.    Все пак първото нещо, което ще ви направи впечатление е, че иконите със снимките на приятелите ви вече не са квадратни. Вместо това те имат кръгла форма, информира CNet. Facebook потвърдиха промените и споделиха, че целта им е да стимулират потребителите да споделят повече съдържание като направят публикациите по-лесни за четене и да подобрят навигацията. Новият дизайн променя и секцията за коментари под публикациите.   Превютата на линкове в News Feed вече ще бъдат много по-големи, като ще бъдат добавени и нови Like, Comment и Share бутони. Дали новият дизайн ще се хареса на потребителите предстои да видим. Много скоро актуализирания дизайн ще е достъпен за всички потребители, като приоритет ще са мобилните приложения на Facebook. След това започва интеграцията и към уеб версията на социалната мрежа.   Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете
сигурност
Ето какво може да се случи, ако някой се опита да хакне профила ви във Facebook
Ето какво може да се случи, ако някой се опита да хакне профила ви във Facebook
Ежедневно потребители на Facebook стават жертва на хакери, които влизат в профилите им. Често това са хора, които ги познават и искат да ги следят или да им навредят и нямат особено големи компютърни умения. Нов вирус се възползва именно от такива начинаещи хакери, за да открадне техните данни, съобщава TechCrunch.   Откритието е на австралийската компания за киберсигурност LMNTRIX Labs. Тя е открила, че в интернет доста мащабно се рекламира софтуер с името Facebook Password Stealer или Facebook Password Recovery. Той се разпространява по много сайтове, имейли и обещава...
facebook
Какво представлява новата функция Watch във Facebook
Какво представлява новата функция Watch във Facebook
Facebook вече има нова секция  за оригинално видео съдържание, създадено от партньори на компанията , които ще спечелят 55% от приходите от рекламa, докато Facebook все още държи 45%. От днес разделът "Watch  ще започне да се разпространява за смартфони и настолната версия на социалната мрежа смао за малка група потребители в САЩ, но после ще е достъпно за всички потребители.  Чрез хостване на оригиналното програмиране, Facebook може да увеличи рекламните приходи и да даде на хората основание да се връщат често в Feed Feed за съдържание, което не...
Facebook
Facebook създадоха изкуствен интелект, който използва собствен език за комуникация
Facebook създадоха изкуствен интелект, който използва собствен език за комуникация
Вече ви информирахме, че Facebook купиха компанията за изкуствен интелект Ozlo. Това е технология, която ще продължи да бъде обект на много инвестиции и ще има все по-голямо значение за бъдещето на социалната мрежа. В момента се тестват различни софтуерни решения, които не само могат да комуникират и разбират потребителите, но също така да преговарят с тях. Идеята на Facebook е те да разбират максимално добре контекста на думите ни, за да предотвратяват различни измами и разпространението на фалшиви новини.   Последните експерименти на компанията показват, че два от AI агентите създават собствен език, за да комуникират помежду си. Начинът, по който те си общуват е измислен от самите програми и използва много по-малко думи, в сравнение с човешкия език. Вместо това ботовете с изкуствен интелект на Facebook започват да повтарят непрекъснато няколко различни думи. Софутерните инженери на Facebook не са искали да се получи подобен ефект, но с изненада наблюдават как софтуера сам еволюира и развива собствен език.   Въпросните чат ботове са достатъчно добри, за да преминат теста на Тюринг, докато комуникират с хората. Teстовете показват, че ботовете могат да мислят самостоятелно и да еволюират формите си на общуване, за да имитират максимално добре човешкия договор. Това е поредната стъпка в желанието на Facebook да използват изкуствен интелект, за да обработват и поддържат цялата информация, която споделяме в социалната мрежа. Предстои да видим какви ще са плановете на компанията в тази сфера.     Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете 
Amazon
Защо Amazon, Microsoft и Facebook ще ускорят края на ерата на смартфоните
Защо Amazon, Microsoft и Facebook ще ускорят края на ерата на смартфоните
От месец април до месец юни, най-големите технологични компании проведоха ежегодните си мега събития, като представиха своите визии за следващите 12 месеца. В края на месец април, Facebook стартира с F8 конференцията, последван от Microsoft Build, след това конференцията Google I / O , a конференцията на световните разработчици на Apple приключи нещата. И въпреки, че събитията не са в кръвта на Amazon, през този период компанията представи два нови Amazon Echo смарт говорители.   Но нещата ще станат още по-вълнуващи, тази есен, когато се очаква Apple да разкрие новия си модел iPhone, на десетата годишнина от появата на първия смартфон не само на компанията, но и изобщо. Освен това Google вероятно ще разкрие преработен смартфон Pixel, а Microsoft се очаква да проведе още една от редовните си компютърни пресконференции в края на октомври.   Междувременно от Business Insider разсъждават за това, което се знае досега за бъдещето на технологиите. От медията смятат, че сме свидетели на най-ранните етапи на битката за следващата фаза на развитие на технологиите.   Защото, докато Apple и Google доминират на пазара на смартфони днес, технологии като добавената реалност представят изцяло нови платформи, където няма ясен победител. Така че Amazon, Microsoft и Facebook, които нямат свои мобилна платформа, ще рискуват много, за да ускорят края на смартфона и края на Apple и Google.   Всяка голяма технологична промяна създава големи възможности за малките предприемачи, които успяват да я предложат на потребителите по-рано от другите. През седемдесетте години на миналия век, Apple и Microsoft направиха големи залози, че компютрите ще имат огромен пазар, докато тогава PC индустрията гледаше на това като на прищявка. Сега обаче знаем кой спечели. По подобен начин, Microsoft не успя да разбере напълно потенциала на смартфоните, докато Google и Apple доказаха, че не грешат.   Днес нещата се завъртат отново, сега виждаме най-ранните стъпки на увеличената реалност и виртуалната реалност, които проектират цифровия свят пред нашите човешки сетива. Това означава информация, прожектирана в очите и ушите ни. Защо да носите телефон, когато Netflix и WhatsApp ‘плават‘ пред вас?   Някои го наричат прищявка, или просто нещо, което е прекалено ново и не е тествано, за да се твърди че е истинска заплаха за смартфона. И все пак, има истинско надпреварване в областта на въоръжаването, за да се изградят тези бъдещи платформи за увеличена реалност.   Alexa на Amazon се смята основно за дигитален гласов асистент, но този виртуален "човек", който ви казва колко е часа и какво е времето на вън, определено се квалифицира като увеличена реалност. Microsoft имат своите холограмни очила HoloLens, Facebook и Snapchat вграждат увеличена реалност направо в камерата. Всички тези компании пропуснаха да изградят собствени мобилни операционни системи, но сега е техен ред да се докажат и намерят своето място в сърцата на хората.   Защитна позиция Разбира се, Apple и Google не стоят безучастни. Apple има ARkit, система за изграждане на увеличена реалност в приложенията за iPhone, използвайки вградената камера на телефона. Това технологично е достатъчно здрава и достатъчно лесна за използване система, така че разработчиците да я харесат и по този начин да осигурят на Apple престижно място в надпреварата. Ако Apple пусне смарт очила, тези приложения ще си дойдат на мястото.   Google полага различни усилия за увеличена реалност, включително Project Tango. И въпреки че първата версия на Google Glass не беше така успешна както би се искало на компанията, ако Google успее да фиксира проблемите с това устройство, ще има основа за разширяване на Android в AR областта.   Вижте 5 технологии, които ще променят света през следващите 15 години
Facebook
Facebook купиха компанията за изкуствен интелект Ozlo
Facebook купиха компанията за изкуствен интелект Ozlo
Facebook е една от най-активните компании в сферата на изкуствения интелект. Социалната мрежа вече използва усъвърешнствани алгорими с машинно обучение и чат ботове, за да бъде максимално полезна на потребителите. Технологичният гигант потвърди официално, че се е съгласил да придобие иновативния стартъп Ozlo. Целият екип на компанията, както и техните софтуерни решения за в бъдеще ще станат част от Messenger дивизията на Facebook.    Финансовите параметри на сделката засега не са публично достояние. Желанието на Facebook да купят Ozlo e провокирано от уникалния им софтуер с изкуствен интелект. Компанията иска да се превърне в лидер в разработването на AI програми. Вероятно не знаете, но днес Knowledge Graph алгоритъма на социалната мрежа обработва над 2 млрд. заявки, като използва изкуствен интелект. Ozlo потвърдиха информацията за придобиването.    Предстои да видим как точно Facebооk ще използват решенията на стартъпа, за да направят приложението Messenger по-добро за всички потрeбители. Изкуственият интелект е интересна технология, която тепърва ще намира място в ежедневието ни. Комбинацията между тази иновация и най-голямата социална мрежа в интернет има потенциала да утвърди Facebook като най-голямата комуникационна платформа в света.   Вижте как машините с изкуствен интелект ще станат част от ежедневието ни
Facebook
Уникален софтуер за разпознаване на обекти ще сложи край на пиратството във Facebook
Уникален софтуер за разпознаване на обекти ще сложи край на пиратството във Facebook
Софтуерните решения за разпознаване на лица и обекти намират широко приложение в технологичната индустрия. Водещите компании използват подобни програми за различни дейности от организиране на албуми със снимки до определяне съдържанието да дадено ястие от изображения. Facebook смятат, че подобни методи могат да се използват, за да се сложи край на пиратството в социалната мрежа. За да превърнат тази идея в реалност компанията придоби официално иновативният софтуер Source3. Финансовите параметри остават тайна за широката общественост.   Технологията, която използва Source3 позволява програмата ефективно да разпознава интелектуалната собственост и да предотвратява кражбата на съдържание, което е обект на авторски права. Този софтуер разпознава множество обекти като видео, снимки, логота и водни знаци, които регистрира в огромна онлайн база данни. Source3 не само минимализира възможността от кражба, но и е в състояние да информира авторите в случай, че интелектуална им собственост се използва неправомерно, информира DigitalTrends.   Създателите на Source3 ще се присъединят към офиса на Facebook в Ню Йорк, за да улеснят интеграцията на софтуера в сървърите на социалната мрежа. Първоначално системата им ще се използва за блокиране на разпространението на клипове без знанието на техните автори и собственици. След това Source3 ще се приложи към снимки и другото мултимедийно съдържание. Facebook дори обмислят да превърнат софтуера в следващия голям източник на приходи в социалната мрежа.   Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете 
Facebook
Facebook разработват смарт високоговорител с 15" тъчскрийн дисплей
Facebook разработват смарт високоговорител с 15" тъчскрийн дисплей
Facebook вече провеждат тестове с нов хардуерен продукт, който по план трябва да бъде представен през първите три месеца на 2018г. Въпросното устройство представлява свързан към интернет смарт високоговорител, който ще е оборудван с голям 15-инчов сензорен дисплей. Новата джаджа ще бъде произведена от Pegatron, които вече са създали ограничени бройки, за да тестват как работи хардуера. Навлизането на Facebook в тази пазарна ниша е интересно решение.    Първият смарт високоговорител на компанията ще трябва да се конкурира директно с популярни джаджи като Amazon Echo Show и Google Home, информира Digitimes. Любопитен факт е, че двете устройства работят с виртуалните асистенти Alexa и Google Assistant. В същото време Fаcebook засега не разполагат със собствена гласова услуга. Дали компанията смята да използва друг софтуер с машинно обучение или изкуствен интелект, за да отличи новия си продукт предстои да видим.     Устройството се разработва от Building 8 дивизията на компанията, с които са свързани най-секретните и иновативни проекти на Facebook. Големият 15-инчов дисплей ще превърне джаджата в подходящ избор за разглеждане на профилите ни в социалните мрежи и друга информация в интернет. В момента Amazon разполагат с над 70% в този пазарен сегмент. Ако искате да конкурират успешно с тях от Facebook трябва да погрижат не само за уникалните функции на своя модел, но и за достъпната му цена.     Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете