Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
548 резултата за facebook
Facebook
Вече можем да кандидатстваме за работа от Facebook профилите си
Вече можем да кандидатстваме за работа от Facebook профилите си
Facebook представиха официално нова функция, която ще улесни потребителите в откриването на бъдещ работодател. По този начин компанията иска не само да ни спести време, но и да се превърне в по-сериозен конкурент на платформи като LinkedIn. Представителите на бизнеса вече могат да публикуват обяви за свободните позиции директно в своите страници в социалната мрежа. Всеки от нас ще вижда нов Jobs раздел в профилите ни. Функцията ще е достъпна за мобилните приложения и десктоп версията на Facebook.    Aдминистраторите на страниците ще разполагат с възможността да ъпдейтват и качват обявите само с няколко кликвания, предаде DigitalTrends. Всяка публикация за вакантна позиция ще включва снимка, заглавие, локация, вид на работата, съответното заплащане, както и дали тя е на пълно или непълно работно време. Самите обяви ще се появяват не само в страниците на самите компании, но и в News Feed емисиите на потребителите, които ги следват. Всяка компания може да плати допълнително, за да е сигурна, че дадена публикация ще достигне до определена аудитория.   От своя страна потребителите разполагат с опцията да извършват търсения, като задават определени критерии на позициите, които ги интересуват. Новият раздел ще е разположен до традиционните секции Home, Photos и Posts. За да кандидатствате е необходимо да кликнете върху Apply бутона, който ще отвори специална онлайн форма, която трябва да попълните. До няколко дни функцията ще е достъпна за всички потребители с профили в социалната мрежа.   Вижте как да изключим активирания по подразбиране звук в клиповете на Facebook
Facebook
Facebook вече и на нашите телевизори
Facebook вече и на нашите телевизори
Facebok представиха официално най-новото си приложение за водещите телевизиoнни платформи. Потребителите ще могат да гледат видео клиповете от своите профили в социалната мрежа директно на по-големите дисплеи на телевизорите си. В това число влизат клиповете, споделени от приятелите ви или тези в Pages страниците, които следваме. Facebook Video също така автоматично ще ви препоръчват съдържание на базата на вашата активност и лични интереси.   Предвидена е и опция да гледаме списък с клипове, които са запазени в Watch Later секцията, както и да виждаме видео материалите, които за последно сме пускали, съобщава SlashGear. Данните за премиерата бяха потвърдени лично от продуктовия мениджър на компанията, Дана Ситлер. Новото приложение на Facebook вече може да се използва на Аmazon Fire TV, Аpple TV и Samsung Smart TV  платформите.   Прави впечатление липсата на Android TV, която се радва на голяма популярност в индустрията. Оптимизацията на Facebook Video за водещите телевизионни платформи е поредната стъпка в опита на компанията да се конкурира успешно с YouTube. Предстои да видим как Facebook са подходили към проблема с вертикалните клипове, заснети в портретен режим и дали все пак приложението няма да е достъпно и за Android TV.   Вижте как да гледаме видео клипове от Facebook на телевизора
Facebook
Как Facebook ще помогнат на хората без половинка на Свети Валентин
Как Facebook ще помогнат на хората без половинка на Свети Валентин
Огромното количество информация, което споделяме с Facebook позволява на компанията да знае почти всичко за нас. Всяка промяна на статус ъпдейтите разкрива в какво настроение сме и как се чувстваме, а също дали сме заедно с любимия си човек или тъгуваме от раздялата с него. Oт компанията са забелязали, че след като даден човек смени своя статус на "Single" след приключване на дадена връзка се увеличават значително посещенията профилa му.   Именно заради това от Facebook решават да използват трудните моменти след раздялата на потребителите, за да помогнат на рекламните си партньори да достигат до по-голяма аудитория, предаде Mashable. Специално проучване проведено в Холандия, Франция, Полша и Великобритания разкрива как се държат хората след като се разделят с любимия човек. Данните показват, че приблизително 75% от тях започват по-активно да комуникират с приятелите или членовете на семейството си в социалната мрежа.   Хората, които остават сами са с 25% по-склонни да се интересуват от ваканция или пътуване, в сравнение с обвързаните потребители. Тази информация се предоставя от Facebook на нейните рекламни партньори, за да може те да допринесат по най-добър начин за възстановяването на потребителите в тежките моменти след приключване на дадена връзка. Пазаруването на нови дрехи и продукти в интернет, а също и дълга почивка на екзотично място са добри терапии в такива ситуации.   Вижте осем неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Facebook
5 начина да спрем да губим времето си във Facebook
5 начина да спрем да губим времето си във Facebook
Сърфирането в интернет е една от главните причини да не ни стига времето за важните неща и всеки ден да оставяме недовършени задачи за следващия ден. Ако не искате да оставяте днешната работа за утре и искате да подобрите продуктивността си, разгледайте съветите на  Make Use Of.   Според медията, Facebook е главният виновник за загубата на представа за това колко време сме прекарали в интернет.   1. ТoDoBook (Chrome) Това разширение за Chrome прилага прост, но ефективен подход за справяне с Facebook проблема ви. ТoDoBook замества вашия News Feed със списък със задачи. Трябва в него да добавите задачи ръчно и да ги отмените всичките. Едва след като сте готови, вие ще видите вашия News Feed отново. Разбира се, можете да изключите разширението по всяко време, ако искате. Просто кликнете върху иконата на ТoDoBook в лентата с инструменти на браузъра.   2. Why Go On Facebook (Chrome) Ние всички знаем, че сърфирането в интернет понякога ни пречи да се съсредоточим върху това, което наистина е важно за момента. Но как да инвестираме времето си по-разумно? Why Go On Facebook е разширение за Chrome, което се активира веднага след като посетите Facebook. То ще поиска от вас да изберете причината поради която влизате в сайта. Тази информация ще се запази като статистика. След време като я разгледате може пък да решите че е време да промените навиците си.   3. Ghost for Chat (Chrome) Един от най-полезните продукти на Facebook е приложението Messenger. Но в мига, когато сте онлайн, хората ще започнат да ви изпращат съобщения, дори и да сте прекалено заети, за да им отговорите. Ghost for Chat е разширение за Chrome, което ви дава две възможности: „Ghost Mode” крие че сте онлайн, дори докато продължавате  да използвате чата за да си говорите с хората, които искате. Другата възможност, „Unseen Message”, крие от хората, че сте прочели съобщенията им. Имайте предвид обаче, че „Ghost Mode“ е платена функция и ще ви струва $ 20 на година. Функцията „Unseen Message“ е безплатна.   4. Jarvis Bot (Facebook) Ако все още не използвате новите Messenger ботове на Facebook, пропускате много. Тези ботове, създадени от трета страна разработчици, могат да направят живота ви по-лесен в много отношения. Jarvis е един от най-добрите Messenger ботове, които трябва да използвате.   Jarvis е простичък инструмент  за напомняне. Независимо дали използвате вашия телефон или компютър, трябва само да изпратите на Jarvis съобщение казвайки му, кога искате да ви бъде напомнено нещо. Така например след 10 минути може да поискате от Jarvis да ви напомни, че е време да напуснете Facebook.   5. Take A Five (онлайн, Chrome) Take A Five е лесен за използване сайт, който създава самоунищожаващи се табове, които се изключват след предварително определено време. Например, ако искате да излезете от Facebook след седем минути, въведете в URL лентата: takeafive.com/?time=7   Вижте можем ли да разберем какво точно знае за нас Facebook
Facebook
Facebook искат да заменят приложенията за прогноза на времето с новата функция Weather
Facebook искат да заменят приложенията за прогноза на времето с новата функция Weather
Първото нещо, което много потребители правят сутрин след като станат е да проверят профилите си във Facebook. Oт компанията тестват нова полезна функция, която може да увеличи броя на хората, които го правят веднага след като отворят очи. Facebook са разработили нова Weather секция, която показва актуалната прогноза за времето за период от до седем дни. Информацията е достъпна от News Feed емисията новини и използва данни от Weather.com.      Дори да пропуснете сутрешното уведомление в профила си можете да използватe Weather функцията от "More" менюто, където са разположени още неща като Friends, Events, Groups и Pages. Според официалните данни на Facebook вече може да се използва от 95% от потребителите от мобилните приложения за Android и iOS, както и от десктоп версията на социалната мрежа. Прогнозата за времето ще включва и линк към уеб сайта на Weather.com, където да видите по-детайлна информация.     Новата функция автоматично разбира къде се намирате и ви показва данни за тази локация. Разбира се можете да смените местоположението си от меню Settings, когато това е необходимо. Данните от Weather се показват в профила ви под формата на интерактивни карти, които наподобяват тези в услугата Google Now. Идеята е социалната мрежа да се превърне в основен източник на информация за метеорологичната прогноза за вас, което да премахне необходимостта да го правите от други приложения.   Вижте Facebook разработват приложение за стрийминг на телевизия
Facebook
8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Днес голяма част от ежедневието ни преминава в споделяне в социалните медии – от това в какво настроение сме се събудили сутринта до снимки на храната, която смятаме да погълнем за вечеря. А Facebook си остава най-големият виновник за нашата пристрастеност към социалното споделяне.   Ще се съгласите, че в нашите Facebook страници могат да се намерят много компрометиращи неща за нас самите, които са като бомба със закъснител – не знаем кога може да избухне. Тези забравени от нас постинги във Facebook профила ни могат да попаднат в неподходящи ръце и това да навреди на репутацията ни. Но това не е всичко, много е вероятно също така да споделяме поверителна информация за себе си, от която злосторниците да се възползват за да ни навредят по някакъв начин.   Не е нужно обаче да изпадаме в паника, от Tech Radar ни съветват  веднага да изтрием тези 8 неща от Facebook профила си.   1. Телефонният си номер Не е разумно да добавяте домашния или мобилния си телефонен номер във Facebook профила си. Преди време британски софтуерен инженер доказа, че лошите стандарти за сигурност в базата данни на социалната мрежа излагат личните ни данни на риск, тъй като всеки хакер, който знае къде да търси може да научи много за нас.   2. Снимки, които ви злепоставят Едно от първите неща, които бъдещият ви работодател ще провери за вас ще са профилите ви в социалните медии. Не чакайте обаче времето когато ще си търсите нова работа за да изтриете снимките които не искате шефа ви да вижда, а го направете веднага. Или отидете в Settings > Privacy и променете настройките за ‘Who can see my stuff?’ и ‘Who can look me up?’.   3. Рождената ви дата Заедно с вашето име и адрес, датата ви на раждане е друга важна част от личната ви информация, с която хората могат по-лесно да получат достъп до банковата ви сметка и да откраднат самоличността ви. Помнете, че снимките от вашето парти за рождения ви ден и пожеланията на приятелите ви също могат да издадат кога сте родени, а ако някъде е споменато на колко години ставате лесно може да се пресметне и годината ви на раждане.   4. Вашето местоположение Ако достъпвате Facebook през мобилното си устройство, много е вероятно местоположението ви да е видимо и всеки, добронамерен или не, вече знае къде се намирате. Не позволявайте никога на никого да знае къде се намирате всеки един момент и кога сте извън града или страната. Освен това не публикувайте и къде живеете, защото по този начин улеснявате лошите.     5. Снимки от ваканцията ви Навярно нямате търпение да се похвалите на приятелите си колко добре си прекарвате по време на почивката си, но изчакайте и публикувайте снимките си едва след като се приберете. Нали не искате да поканите крадците у дома си, като им казвате: „хей, моят дом ще бъде празен през следващата седмица, заповядайте“?   6. Нищо свързано с работата  Не използвайте вашия Facebook профил, за да се оплаквате от работата си, от заплатата си, от шефа си, или за това колко сте уморени и отегчени от хората в офиса. Ако някой ваш колега се опитва да търси служители на компанията във Facebook, може да попадне на пост или снимка, които да не му харесат и да се възползва. Освен това не е разумно да сте приятел с шефа си във Facebook. Това няма да ви доведе до нищо добро. Спестете си неприятностите.    7. Не се тагвайте  Не се тагвайте от местата, които посещавате. Така споделяте прекалено много информация, която околните няма нужда да знаят.   8. Снимки на бившата ви половинка Може да ви звучи несериозно на фона на горната информация, но вслушайте се в този съвет и изтрийте от Facebook профила си всички снимки на бившата ви половинка. Те могат да ви причинят сериозни проблеми с бъдещите ви половинки.   Вижте можем ли да разберем какво точно знае за нас Facebook  
facebook
Facebook променя алгоритъма си, за да промотира качествените и достоверни новини
Facebook променя алгоритъма си, за да промотира качествените и достоверни новини
Facebook отново променя алгоритъма на News Feed, този път, за да разпознава и промотира качествените и достовени новини. Освен това филтрите ще наказват и ограничават разпространението на спам, сензации и подвеждащи заглавия, съобщава TechCrunch.   Компанията казва, че не очаква да има видими промени в начина на работа на News Feed. Повечето потребители ще продължат да получават същото количество новини, просто те трябва да са по-качествени. Самите страници, които публикуват новини, може да видят минимални промени в статистиките си в зависимост от това колко актуални и...
Facebook
Нова функция във Facebook ще ни предпазва, ако ни хакнат имейла
Нова функция във Facebook ще ни предпазва, ако ни хакнат имейла
Един от най-лесните начини да станем жертва на хакери е свързан с имейл акаунтите ни. Ако те успеят да проникнат в тях могат да разберат много важни неща за нас, но също да променят паролите ни за достъп до уеб сайтовете, което използваме. Добър пример в това отношение е Yahoo, които скоро станаха жертва на мащабна хакерска атака. Facebook осъзнават важността на този проблем и представиха нов инструмент, с който да гарантират сигурността ни в интернет, предаде CNet.    Taзи функционалност добавя още едно ниво на защита към традиционния начин за логване в онлайн профилите ни. Новият инструмент на Facebook е създаден с идеята да затрудни максимално хакер да използва паролата ни, зад а си осигури достъп до другите ни профили в интернет. Компанията е разработила протокол с отворен код, който се казва OAuth и може да се използва от други компании.   Благодарение на него можем да споделяме достъп до профилите си без да споделяме пароли или други логин детайли. Този инструмент ще позволи да се идентифицирате и да влезнете в социалната мрежа с друг акаунт. Новият протокол ще бъде интегриран към водещите езици за програмиране и така да позволи на повече разработчици да го използват в своите продукти. Тази функция ще улесни значително процеса на възстановяване на паролите, когато ги забравим и така ще ни спести ценно време.   Вижте пет начина да се погрижим за сигурността си във Facebook
facebook
Как да изключим активирания по подразбиране звук в клиповете на Facebook
Как да изключим активирания по подразбиране звук в клиповете на Facebook
Facebook пусна поредна порция промени в социалната мрежа. Този път те са свързани с видео клиповете и тяхното възпроизвеждане. Една от неприятните промени е, че звукът на клиповете вече е активиран по подразбиране. SlashGear показва как можем да махнем тази опция.   Според Facebook повечето хора предпочитат клипът да тръгне автоматично със звук. Все пак това може да не е особено практично, ако гледаме клип в метрото например или на дуго място, където гледане със звук не е удобно.   Потребителите с Android могат да отворят приложението на Facebook и да...
facebook
Какво представляват новите изскачащи постове във Facebook
Какво представляват новите изскачащи постове във Facebook
Facebook подготвя поредна промяна в социалната мрежа. Тя се изразява в изскчащи постове на приятели, които ще се появяват в отделни прозорци над всичко останало във Facebook, съобщава CNET.   За сега функцията се тества само на основния сайт на Facebook, който е достъпен от компютър. Тя позволява интересни за потребителите постове да се отделят в самостоятелни изскчащи прозорци в рамките на Facebook, подобно на чата. Функцията е сходна с изскчащия прозорец на Gmail, когато потребителят пише ново писмо.     Според Facebook по този...
Facebook
Какво е Facebook Friends Day и как работи
Какво е Facebook Friends Day и как работи
Вероятно сте забелязали новото уведомление във Facebook профила си, което е с текст "Happy Friends Day". Ако се чудите каква е причината за това съобщение е добре да знаете, че това е нова функция на компанията. Facebook считат Friends Day като празник, който всеки от нас трябва да празнува веднъж в годината. Датата 4 февруари, на която отбелязваме този празник не е избрана случайно, тъй като социалната мрежа е основана на 4 февруари 2004г, предаде Pocket-Lint.     Tук е момента да отбележим, че Facebook Friends Day е различен празник, в сравнение с международния ден на приятелите на ООН, който се чества на 30 юли. Facebook смятат, че най-подходящия начин да отпразнуваме рождения ден на социалната мрежа е като поздравим приятелите си. Два дни преди настъпването на "Friends Day" от компанията започват да изпращат автоматично създадени клипове в профилите на почти 2 млрд. души.     Самият клип представлява интерактивен колаж създаден от снимките, които сте качили в своя акаунт. Всяко Facebook Friends видео се появява директно в News Feed секцията и е видимо само за вас, но можете след това да го споделите с други хора. Ако кликнете върху самото уведомление не само ще го стартирате във Full Screen режим, но разполагате и с опцията сами да изберете снимките, които участват в клипа.   Вижте осем неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Facebook
Какво ще представляват виртуалните карти на Facebook за Свети Валентин
Какво ще представляват виртуалните карти на Facebook за Свети Валентин
Facebook планират да изненадат потребителите по случай Свети Валентин с премиерата на нови виртуални карти. Ден преди празника на влюбените всеки от нас, който се логне в своя профил ще вижда съобщения в неговия News Feed, което му пожелава весел празник. Точно под него ще бъдат разположени интерактивни карти, които лесно можете да споделяте с половинката и приятелите си в социалната мрежа. Функцията няма да е достъпна след 14-ти февруари, предаде AndroidHeadlines.   Самите карти ще имат уникална визия, за която са се погрижили специален екип от дизайнери, които живеят в Лондон и Ню Йорк. От компанията ги определиха като сладки, живописни и окуражаващи. Кликването върху дадена карта ще ви позволи да я споделяте, да тагвате хора, да добавяте как се чувствате, както всеки друг пост във Facebook. От компанията твърдят, че потребителите са с 25% по-активни на празника на влюбените и искат да се възползват максимално от тази тенденция.    Идеята е тези дигитални карти да ни стимулират да комуникираме повече с приятелите си на 14-ти февруари. Това не е първият път, в който от социалната мрежа представят временна функция за определено събитие. Facebook постоянно търсят начини как да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си. Предстои да видим какви други изненади ни очакват от компанията в деня на влюбените.   Вижте как Facebook ще помогнат на хората без половинка на Св. Валентин
Facebook
Изкуствен интелект ще улеснява откриването на снимки във Facebook
Изкуствен интелект ще улеснява откриването на снимки във Facebook
Oткриването на снимки във Facebook понякога може да се окаже доста трудна задача. Това се дължи главно на огромното количество изображения в профилите ни. Системата за автоматично тагване на компанията става все по-добра с времето и вече може да разпознава обектите в кадрите, които ъплоудваме. Facebook са разработили нов алгоритъм с машинно обучение, която е в състояние да разбере с какво сме облечени, цвета на дрехата ни, къде е направена снимката, а също дали се движим или танцуваме.    Името на този софтуер е Lumos. Tой използва изкуствен интелект, за да разбира какво има на дадена снимка, дори да не сме качили нито една дума като описание, предаде DigitalTrends. Другото важно подобрение е, че програмата може да разпознава 12 различни движения като например шофиране на автомобил, яздене на кон, свирене на инструмент и др. Системата вече е тествана в над 130 хил. случайно избрани изображения в социалната мрежа и отчита доста оптимистични резултати.    Lumos вече се използва в търсачката на Facebook. Благодарение на нея всеки от нас може да открива много по-бързо и лесно изображенията, които търси. Системата позволява да извършваме търсене като използваме имената на обекти или движения в снимките. Усъвършенстваният алгоритъм на компанията автоматично ще използва тези тагове, за да разпознава какво изображение търсим. От Facebook планират за в бъдеще да използват тази функция и за видео клиповете.   Вижте как да сваляме снимки и видео от Facebook
facebook
Какво представлява новата функция Discover People във Facebook
Какво представлява новата функция Discover People във Facebook
Facebook представи нова функция за мобилното си приложение, съобщава TechCrunch. Тя е отделена в нова секция с името Discover People („Открий хора”) и иска да увеличи комуникацията и взаимодействията между потребителите.   Discover People ще е достъпна поетапно за потребителите. Тя ще им позволява да разглеждат профилите на другите хора, които имат сходни интереси с тях. Целта на функцията е да помага на потребителите да откриват други хора, с които биха искали да комуникират. Това включва контакти както за бизнес цели, така и за приятелство или нещо...
Facebook
Facebook разработват приложение за стрийминг на телевизия
Facebook разработват приложение за стрийминг на телевизия
Видео съдържанието е следващата голяма категория, която Facebook искат да я покорят. Компанията използва всевъзможни средства, за да ни накара да гледаме повече видео в профилите си. Вече ви информирахме за желанието на Facebook да показват по-дълги клипове в News Feed. Социалната мрежа вече е насочила и към онлайн телевизията и подготвя премиерата ново мобилно приложение, предаде Engadget.   Благодарение на него потребителите ще могат да стриймват телевизионни предавания на устройствата си. В момента Facebook води преговори с водещите медийни компании, за да лицензира тяхното съдържание в дългосрочен план. От социалната мрежа проявяват интерес към разнообразни предавания като спортни събития, телевизионни шоута, политически предавания и др. Идеята е мобилното приложение да се върне в един портал, от който да се забавлявате с най-атрактивното и актуално съдържание.   Все още не знаем кога можем да очакваме официалната премиера на новата платформата за стрийминг на Facebook. Компанията от доста време проявява интерес към телевизионното съдържание, тъй като това може да се превърне в още един голям източник на приходи. Със сигурност доста потребители ще харесат идеята да откриват и стриймват предавания директно от своите профили. Така Facebook ще се превърнат и в по-сериозен конкурент на YouTube.   Вижте как да гледаме видео клипове от Facebook на телевизора
Facebook
Facebook вече ще показват по-дълги клипове в News Feed
Facebook вече ще показват по-дълги клипове в News Feed
Facebook искат да ни накарат да гледаме повече видео в своите профили и за целта смятат да започнат да ни показват по-дълги клипове в News Feed. Компанията също така смята да стимулира авторите на съдържание, за да правят и качват видео материали с по-висока продължителност в социалната мрежа. Facebook променят алгоритмите, с които News Feed ни препоръчва съдържание. За в бъдеще емисията с новини ще дава приоритет на пo-дългите видео клипове, предаде ReCode.    Колкото повече време прекарваме в гледане на дадено видео, толкова по-често то ще се показва в профилите на останалите потребители. Така компанията се надява качественото съдържание да достига до по-голяма аудитория и респективно да доведе до повече приходи за създателите му. Facebook искат да увеличат времето, което всеки от нас прекарва в гледане на клипове и така да се конкурира по-успешно с YouTube в сферата на видео съдържанието.   Успоредно с увеличаването на продължителността на клиповете можем да очакваме Facebook да ни показват и повече реклами в профилите ни. Скоро компанията представи нов формат, който е създаден специално за видео материалите с продължителност от поне 90 секунди. Крайната цел на Facebook е да превърнe социалната мрежа в по-популярна видео платформа от YouTube, която днес доминира този сегмент. Новата функционалност ще е полезна както за компанията и авторите на съдържание така и за самите потребители.   Вижте как да гледаме видео клипове от Facebook на телевизора