Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
581 резултата за facebook
Facebook
Как да активираме скритата функция за препоръки във Facebook
Как да активираме скритата функция за препоръки във Facebook
Всеки път, когато качвате публикация във Facebook можете да използвате разнообразни функции, с които да направите съдържанието да изглежда максимално добре. Разполагате с възможността да добавяте емотикони, да сменяте цвета на фона, да тагвате приятели и др. Вероятно не знаете, но Faceboоk вече предлага и една скрита функция, с която да искате препоръки от приятелите си в социалната мрежа. Активирането изисква само няколко кликвания, предаде MakeUseOf.     Следващият път, когато създавате нов пост в профила си трябва да я формулирате така, че да звучи като молба за препоръки. Най-добрият вариант е да включите в публикацията думата "Recommendation". Така алгоритмите на Facebook ще я тагнат автоматично като заявка за препоръка. Ако въведете име на град ще видите прозорец, който ви подканя да добавите към публикацията интерактивна карта. Функцията все още е в експериментална фаза.      В случай, че искате препоръки за интересни книги няма да получите релевантни отговори. Засега функцията е ограничена само до определено съдържание. Aко искате да сте сигурни, че публикацията ви е тагната като молба за препоръки трябва да кликнете върху "Feelings/Activity" и да изберете "Looking for > Recommendations". Другият вариант е да използвате бутона "Ask for Recommendations", който ще откриете на същата страница.   Вижте осем неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Facebook
Как да спестим интернет трафик във Facebook за Android
Как да спестим интернет трафик във Facebook за Android
Facebook е едно от тези приложения, към които хората изпитват смесени чувства. И въпреки това, макара никой да не обича да си го признава, много от нас прекарват прекалено дълго време в социалната мрежа.   Ако сте пристрастени към Facebook добре е да имате предвид, че приложението Facebook има тенденция не само ‘да убива‘ живота на батерията, но също така и да хаби вашите мобилни данни.    От Android Pit ще ни покажат как да ограничим използването на данни във Facebook за Android.   Регулиране на настройките на приложението Facebook Това е първата стъпка, която трябва да предприемете, ако се притеснявате, че Facebook използва твърде много данни. Това е и най-лесния начин да постигнете някакъв резултат. Ако споделяте много снимки и видеоклипове във Facebook, това може да е основната причина за използването на твърде много данни. За да спрете това ненужно използване на данни, ще трябва да направите следното:   1. Вътре в приложението Facebook, натиснете менюто от дясната страна и превъртете надолу до „App Settings“.   2. Натиснете App Settings и ще видите списък с различни функции. Изключете „Upload Photos in HD“ и „Upload Videos in HD“.   3. Трябва да изключите и функцията Auto-play за видео клиповете във Facebook. Сега можете да избирате кога и как видеоклиповете да се пускат автоматично във вашата Facebook емисия.   Включете Data Saver режима във Facebook Приложението Facebook за Android има вграден режим Data Saver, който на теория намалява размерите на изображенията и деактивира автоматичното пускане на видеата. За да включите режима направете следното:   1. В приложението Facebook, натиснете менюто в дясно и превъртете надолу до „Data Saver“. 2. Натиснете „Data Saver“ и ще получите възможност да включвате и изключвате режима.   3. Ако включите режима „Data Saver“, ще получите възможност да изберете той да се изключва автоматично когато сте свързани към Wi-Fi мрежа.   Добре е да отбележим, че когато включите Data Saver, функциите „Upload photos in HD” и “Upload Videos in HD” остават непроменени. Така че, ако не сте ги включили изрично, те ще продължат да хабят данните ви, въпреки икономичния режим.   Приложение на трета страна Интересното е, че Facebook  препоръчва приложение на трета страна "да контролира вашите мобилни данни и да защитава вашата лична информация". Приложението може да бъде намерено в менюто за настройки, под "Mobile data". Ако кликнете върху бутона за инсталиране, ще отидете в Google Play Store, където ще може да прочетете мнения на потребителите. От тях ще разберете, че не е добра идея да избирате този вариант.   Facebook Lite Приложението Facebook Lite използва по-малко данни и работи при всякакви условия на мрежата. Facebook Lite е олекотена версия на Facebook приложението и има за цел да даде на хората по-добър и по-бърз опит при бавни мобилни мрежи.   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си  
Facebook
Нова функция във Facebook ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в Интернет
Нова функция във Facebook ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в Интернет
Времето, когато използвахме Facebook основно за текстови съобщения и закачливи статус ъпдейти отдавна е в миналото. Днес социалната мрежа предлага разнообразни функции за комуникация, сред които опции за ъплоуд на 360-градусови клипове, както и за стриймване на живо в профилите ни. Неслучайно скоро Марк Зукърбърг определи видео съдържанието, като бъдещето на Facebook и интернет като цяло. Това е сфера, в която въпреки популярността си Facebook все още изостава от YouTube.   Софтуерните инженери на социалната мрежа вече експериментират с нова "Picture-in-Picture" функция за гледане на клипове. Както името подсказва тя позволява да стартираме клип и да продължим да сърфираме в интернет, докато гледаме съдържанието в по-малък прозорец, информира AndroidPolice. Потребителите ще могат да използват нов бутон, за да намаляват прозореца и да го местят на различни позиции на екрана. Това е полезна функция, която ще ни стимулира да гледаме повече видео в профилите си.     Android версията на  "Picture-in-Picture" дори поддържа функция, с която да продължите да гледате видеото, дори ако затворите приложението. Facebook все още тества този инструмент, което е причината той да е достъпен само за ограничен брой потребители. Новата функция е създадена за онези от нас, които искат едновременно да правят няколко неща и да не откъсват погледа от дисплея на мобилното устройство. Предстои да видим кога "Picture-in-Picture" ще може да се използва от всички.     Вижте как видео на живо във Facebook може да измести класическите телевизионни предавания
видео
Какво може да прави новата камера на Facebook за 360-граудосово видео
Какво може да прави новата камера на Facebook за 360-граудосово видео
Facebook увеличава все повече своя интерес към виртуалната реалност. По време на конференцията F8, компанията представи две нови камери за 360-градусово видео, с което иска да мотивира повече хора да създават подобно съдържание, съобщава Engadget.   Камерите се казват x24 и x6. Първата има общо 24 обектива, а втората – 6. Както може да се очаква, x24 е доста по-професионална и голяма. x6 също е за професионалисти, но е по-малка, по-лека и по-евтина. И двете камери са от гамата Surround 360 на Facebook, като компанията няма да ги произвежда, а ще даде лиценз за това...
facebook
Шефът на Facebook иска да замени всички дисплеи със смарт очила
Шефът на Facebook иска да замени всички дисплеи със смарт очила
В момента дисплеите заобикалят почти всеки човек: телевизор, монитор, лаптоп, смартфон, таблет. Според Марк Зукърбърг толкова много дисплеи не са нужни и могат да се заменят с умни очила, съобщава BusinessInsider.   По време на конференцията F8 на Facebook, Зукърбърг представи своята дългосрочна визия за развитието на технологиите. Според него умни очила с добавена реалност могат съвсем ефективно да заменят повечето дисплеи около човека.   „Всички знаем, че искаме това. Всички искаме очила или контактни лещи, които да изглеждат и да се усещат...
Facebook
Какво ще представи Facebook на конференцията F8 (2017)
Какво ще представи Facebook на конференцията F8 (2017)
Facebook F8 е традиционната конференция с разработчиците на компанията. Двудневното събитие обикновено е място, на което научаваме детайли за нови предстоящи продукти на Facebook, както и за актуализацията на вече съществуващи услуги и приложения. Конференцията се открива от Марк Зукърбърг, който запознава разработчиците с бъдещите си планове за развитието на социалната мрежа. Facebook F8 (2017) започва днес и ще се проведе в Сан Хосе, за разлика от предходните две издания, които бяха в Сан Франциско.   Очаква се основни акценти на събитието да са Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram и oчилата Oculus Rift. По време на конференцията ще научим повече детайли за интеграцията на виртуална реалност към продуктите на Facebook. Планирани са 45 различни сесии на F8 (2017) в допълнение към откриващата реч на Марк Зукърбърг, предаде Pocket-Lint. Шефът на Facebook ще сподели и повече данни за виртуалния асистент с изкуствен интелект M Assistant.      Според непотвърдена информация секретната дивизия Building 8 работи над поне един хардуерен продукт. При всички положения ни очакват много интересни събития по време на F8 (2017) конференцията. Ако искате да следите какво се случва на живо от Сан Хосе можете да се регистрирате в официалния уеб сайт на събитието на този линк. Страницата ще бъде ъплоудвана периодично с клипове, новини и друго ексклузивно съдържание.   Вижте защо Facebook имат най-щастливите служители в технологичната индустрия
Facebook
Защо Facebook имат най-щастливите служители в технологичната индустрия
Защо Facebook имат най-щастливите служители в технологичната индустрия
Maрк Зукърбърг се собственик на една от най-големите технологични компании и присъства неизменно в класацията за най-богат човек на планетата. Въпреки това шефът на Facebook се опитва да бъде максимално скромен в своето ежедневие, а това поведение закономерно се пренася и върху служителите на социалната мрежа. Едва ли някой ще се изненада, ако припомним, че хората, които работят във Facebook вземат едни от най-големите заплати в Силиконовата долина.   Това, обаче не е единствената причина да искате да работите за компанията. Последното проучване на маркетинговата фирма Payscale показва, че служителите на Facebook са най-щастливи и се чувстват най-комфортно да са част от Facebook, в сравнение с всички други големи технологични брандове. Oт Mashable разкриват, че степента на задоволство сред служителите достига до 96%, като те се чувстват и най-малко стресирани в ежедневието си, където тази стойност е 44%.    Показатели, с които не може да се похвали нито един бранд в индустрията. Основната причина за това постижение е работната култура, която е установена във всички офиси на Facebook. В случая става въпрос не само за високото възнаграждение, но също за приятната атмосфера, отношението на шефовете към всеки и многото инициативи за забавление и отдих на служителите. Бизнес модела на Facebook стимулира по най-добър начин креативността и потенциала им, което пък води и до по-добри професионални резултати.   Вижте Facebook вече и на нашите телевизори
сигурност
4 лесни начина да защитите Facebook профила си
4 лесни начина да защитите Facebook профила си
Facebook e oпасно място по много причини. Освен заплахата от прихващане на зловреден софтуер, постоянно присъства риск от това някой да хакне акаунта ви. Към това трябва да добавим и пропуските на Facebook за неприкосновеността на личния живот на потребителите.   Ето защо трябва да бъдем бдителни при използване на услугата. От Make Use Of споделят 4 лесни начина да защитим Facebook профила си.   1. Използвайте алтернативно мобилно приложение Преди няколко години, мобилните приложения на Facebook бяха подложени на критики за това, че изискват много разрешения от потребителите. За съжаление този проблем все още е актуален. Както Facebook приложението, така и Messenger искат разрешение за достъп до камерата на телефона, микрофона, местоположението ви, контактите ви и др. От Facebook обясняват че има причина това да е така, но реалността е, че ние доброволно предоставяме много лична информация, която компанията използва. Освен това, вие сте постоянно логнати в профила си и приложението работи, дори когато не го използвате.   Най-безопасният начин да използвате Facebook от мобилно устройство е с алтернативно приложение. За Android най-добрият вариант е Swipe for Facebook, а за iOS – Friendly.   2. Активирайте двуфакторна автентикация Двуфакторната автентикация (2FA) е от жизненоважно значение за защита на всички ваши акаунти, които са важни за вас. В допълнение към вашата парола (нещо, което знаете), услугата изисква кода от телефона ви (нещо, което трябва да получите когато се опитвате да се логнете в профила си), за да влезете в системата. Това означава, че дори и някой да открадне паролата ви, ако няма достъп до телефона ви няма да може да се логне в акаунта ви.   За да активирате двуфакторна автентикация, влезте във Facebook и посетете страницата с настройки за сигурност. Кликнете върху Login Approvals и последвайте стъпките на екрана. Можете да получавате кодовете чрез текстово съобщение до телефона си, но използването на приложение за удостоверяване е по-добрия вариант.   За да добавите такова кликнете върху “Third party app” в секцията “Code Generator”. Ще трябва да посочите името на приложението, което искате да използвате, може да изберете Authy. Приложението ви позволява да създавате резервно копие на акаунти и може да синхронизира кодове от различни устройства.   След като сте активирали 2FA, не забравяйте да отпечатате Recovery Codes от вашата страница за настройки. Запазете тази информация на сигурно място, защото тя е единственият начин отново да влезете в профила си, ако загубите достъп до Authy.   3. Проверете вашите настройки за сигурност във Facebook Отидете в Security Settings и разгледайте тези опции: – Login Alerts - активирайте тази опция, за да получавате имейл всеки път, когато някой влиза в профила ви от непознат браузър. Ако видите известие, че сте се логнали в системата, а не сте, веднага променете паролата си.   – Your Trusted Contacts - изберете няколко близки ваши приятели или членове на семейството ви, на които имате доверие. Ако някога загубите достъп до профила си и не може да го възстановите, тези приятели могат да ви изпратят специален код, за да си възвърнете достъпа до профила си.     – Recognized Devices - когато влизате в профила си от тези устройства, няма да получавате известие.   – Blocking - от тук може да управлявате хората, които сте блокирали.   – Apps tab - тук се съдържат всички услуги, в които сте влезли, използвайки Facebook. Разумно е да идвате тук от време на време, за да се уверите, че няма нищо нередно.   4. Не забравяйте поверителността! Докато настройките за сигурност са важни за да бъде профила ви в безопасност, вие също така трябва да обърнете внимание на настройките си за поверителност, за да си гарантирате, че постовете ви не се виждат от външни лица. За целта отидете в таба „Privacy“ и прегледайте тези опции:   – Who can see my stuff? – По подразбиране тази настройка е Public, но това означава, че всеки може да вижда постовете ви, затова изберете Friends. Бутонът „Limit the Audience for Old Posts“ ще конвертира видимостта на всички минали постове от „Public/Friends of Friends“ на „Friend“s.   – Who can look me up? - Който и вариант да изберете тук, той ще засяга това кой може да ви търси на имейл адреса ви и телефонния ви номер. Ако махнете отметката до „Allow search engines outside of Facebook to link to your profile“ ще забраните на Google да се свързва с вашия профил.   Сега проверете Timeline and Tagging настройките, за да регулирате това което другите могат да публикуват за вас.    – Променете „Who can post on your Timeline?“ на „Only me“ ако получавате много нежелани постове. За по-малко драстична мярка активирайте „Review posts friends tag you in…“, за да се изисква одобрението ви.   – Под „Who can see things on my timeline?“, кликнете „View As“, за да видите как изглежда профила ви за всички в интернет или за конкретен човек във Facebook.   – За „Who sees tag suggestions when photos that look like you are updated?“ задайте „No One“. И накрая, отидете в таба „Ads“, за да се откажете от персонализираните реклами. Задайте първите две опции на „No“ и „No One“ за „Who can see your social actions paired with ads?“   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
приложения
Новата версия на Facebook Lite вече има ефекти за камерата и достъп до „реакциите”
Новата версия на Facebook Lite вече има ефекти за камерата и достъп до „реакциите”
Олекотената версия на Facebook за районите, където мобилният интернет все още е много скъп, вече има нови функции. Facebook Lite се сдоби със собствени ефекти за камерата и достъп до „реакциите”, които са редом до Like бутона, съобщава VentureBeat.   Приложението е достъпно за Android, като новите функции вече са активирани. Потребителите ще могат да добавят различни ефекти към снимките си, включително т.нар. геофилтри и текст с различни поздрави. Подобни ефекти има в основното мобилно приложение на Facebook от доста време. Освен това потребителите вече ще...
Android
Giroptic IO е камера за стриймване на 360-градусово видео във Facebook за Android
Giroptic IO е камера за стриймване на 360-градусово видео във Facebook за Android
Giroptic IO е името на лесна за използване камера, която позволява да правите 360-градусови снимки и клипове. Досега устройството бе достъпно единствено за iOS. Много скоро ще се продава на пазара и версия за смартфоните с Android. Информацията бе потвърдена на Facebook F8 конференцията. Потребителите ще трябва да използват малък допълнителен конектор, който осигурява съвместимост между Giroptic IO и Android. След като свържат смартфоните си ще могат лесно и бързо да споделят своите 360-градусови произведения.      Основателят и главен изпълнителен директор на Giroptic, Ричард Оливър разкри, че са работили в тясно сътрудничество с Facebook, за да гарантират, че камерата им предлага най-добрите възможности за стриймване на живо в социалната мрежа. Единствената разлика в двете версии на Giroptic IO са конекторите, тъй като iPhone използват Lightning портове, а смартфоните с Android имат microUSB или USB Type-C. Дизайнерът и спецификациите на Giroptic IO са идентични.     Камерата разполага с два обектива в задната част, които позволяват да правите панорамни кадри. Основната идея на Giroptic IO е да бъде компактна и да е максимално лесна за използване. Възможността да заснемаме 360-градусово съдържание и да го стриймване на живо в социалната мрежа могат да популяризират допълнително този формат. В заключение ще отбележим, че цената на Android и iOS версиите на Giroptic IO е $249.    Вижте какво трябва да знаем, ако искаме да снимаме 360-градусово видео
Snap
Snap купиха патент за геофилтри, за да се предпазят от Facebook и Instagram
Snap купиха патент за геофилтри, за да се предпазят от Facebook и Instagram
Snapchat е популярно мобилно приложение, което среща все по-голяма конкуренция в лицето на големи имена като Facebook, WhatsApp и Instagram. Малко известен факт е, но преобладаващата част от приходите за Snap Inc., които го разработват идва от продажбата на геофилтри. Така например през миналата година от $360 млн. от $400 млн., които е спечелило приложението са именно от геофилтри. Тези филтри са базирани на локацията на потребителите и представляват голям интерес за рекламните компании, информира TechCrunch.    С оглед на тези факти не е случайно, че Snap Inc. инвестираха $7.7 млн., за да купят ключов патент за геофилтри, който досега бе притежаван от Mobil. Това е най-високата цена плащана досега за патент на технологичната сцена в Израел. Mobil е името на конкурент на Instagram, който бе създаден преди шест години и регистрира на свое име патент за геофилтри през 2012г. Подадените документи описват метод, позволяващ филтрите да бъдат създавани и разпространявани от съответния сървър.   Tова премахва необходимостта Snapchat да се ъпдейтва за всеки нов филтър Инвестицията от $7.7 млн. означава, че Snap Inc. не могат да бъдат съдени от Mobil, но също така могат да я предпазят от Facebook. В последните години социалната мрежа копира много от функциите на Snapchat не само в социалната мрежа, но и в други продукти като Instagram и WhatsApp. Ако Facebook се опитат да заведат дело срещу Snap Inc. новият патент би осигурил необходимата защита пред съда.   Вижте можели Snap да се превърне в следващия Google, Facebook или Twitter
Facebook
Нова технология на Facebook ще ни позволи да пишем с мислите и да чуваме с кожата си
Нова технология на Facebook ще ни позволи да пишем с мислите и да чуваме с кожата си
Facebook потвърдиха официално, че разработват нова технология, която ще ни позволи да комуникираме директно с мислите си. Целта е да се разработи софтуер за разпознаване и декодиране на активността на невроните в човешкия мозък. Данните за този амбициозен проект бяха разкрити по време на Facebook F8 (2017) конференцията. В следващите две години ще бъдат изградени системи, които позволяват да пишем с мислите си със скорост до 100 думи в минута, което е доста впечатляващо.      Телепатичната технология на Facebook разчита мозъчните вълни и позволява да ги споделяме с приятелите си. Секретната дивизия Building 8 в момента разполага с екип от 60 инженера и учени, които работят усилено, за да я превърнат в реалност, предаде PCWorld. Създаването на компютърен интерфейс, който използва мозъчните ни вълни за комуникация ще отнеме години. Подобен софтуер може да е полезен не само за обикновените потребители, но и за хората с различни заболявания.   Това не е единственият интересен проект на Building 8. Специалистите на Facebook експериментират с още една технология, която би позволила на хората да чуват с кожата на тялото си. Навлизането на подобен метод изисква специализиран софтуер и хардуер, който вече се разработва в секретната дивизия на компанията. Човешкият мозък създава достатъчно информация да се стриймнат 4 HD филма на секунда, но проблема е, че единственият начин да споделим тези данни е говора ни, при който се предават едва 40-60 бита в секунда.   Вижте колко мощен е човешкия мозък, спрямо този на компютър
facebook
Facebook представи платформата Camera Effects с добавена реалност
Facebook представи платформата Camera Effects с добавена реалност
По време на годишната си конференция F8, Facebook заяви своите амбиции за развитието на виртуалната и добавена реалност. Една от стъпките в реализирането на своите цели е новата платформа Camera Effects, съобщава TechCrunch.   Новата платформа Camera Effects е насочена към създателите на приложения. Те ще могат да разработват различни ефекти, които да се използват от собствената камера на Facebook в мобилните приложения. По този начин социалната мрежа на практика става още по-директен конкурент на Snapchat в още една област – добавянето на ефекти в реално време...
Facebook
5 полезни трика за дневника ви във Facebook
5 полезни трика за дневника ви във Facebook
Новият дизайн на Facebook Timeline (Дневник) може би е най-големият ъпгрейд в историята на Facebook. Новият дизайн има много готини функции и гарантира, че ще създадете възможно най-добро впечатление с вашия профил.   От Hongkiat ни показват 5 трика за дневника ни във Facebook, от които може да се възползвате. Ето кои са те:   1. Управление на вашите постове Постовете ви във вашия Timeline (Дневник) могат да бъдат видяни от всеки, с право на достъп. Ако искате да изтриете, скриете или преустановите харесването на публикации, ще трябва ръчно да отваряте всеки пост и да извършвате правилните действия, а това може да отнеме доста време. За щастие, има удобно Chrome разширение, което може автоматично да направи всичко това вместо вас.   Разширението F_book Post Manager използва вашия Facebook Activity Log (Дневник на дейностите) за да търси постове и автоматично извършва правилните действия въз основа на филтрите, които сте задали. За да използвате разширението, отворете Facebook профила си и кликнете върху бутона „Преглед на дневника на дейностите“.   След това кликнете върху бутона на разширението “F_book Post Manager” и ще видите инструменти за управление в своя интерфейс. След като сте готови с настройките, кликнете върху „Delete“, „Hide / Unhide“ или „Unlike“, за да стартирате процеса. Процесът може да отнеме няколко часа, докато разширението сканира и извърши правилните действия.   2. Все още можете да сръчквате хора Всичко, което трябва да направите е да посетите профила на приятеля си и да кликнете върху падащото меню до бутона „Съобщение“. Тук изберете „Сръчкване“.   3. Проверка за граматични грешки Grammarly е много удобно разширение за браузърите Chrome и Firefox, което ще ви помогне да засечете граматически грешки в постовете си. Ако искате по-прецизна работа, ще трябва да преминете към платената версия на услугата. Още щом инсталирате разширението, ще започнете да виждате предложения, докато пишете във Facebook.   4. Създаване на интересен профил и профилна снимка Вашият профил и снимка са основните атракции във вашия Facebook Дневник. Ето защо те трябва да са перфектни, ако искате да заинтригувате другите. За създаване на интересен Facebook профил и снимка, може да използвате инструмента trickedouttimeline.com.   5. Използвайте видео вместо профилна снимка Профилните снимки все още не са демоде, но видео-представянето предлага изцяло ново ниво на креативност. За щастие, Facebook позволява да качваме видеоклип като профилна снимка, стига да качваме от смартфон приложението за Android или iOS.   За да зададете видеоклип като профилна снимка, докоснете профилната си снимка и ще видите опциите за качване на снимка или видеоклип. Тук можете да изберете дали да създадете ново  видео или да изберете такова от телефона си. Трябва само да изберете желаната опция и ще можете да зададете видеоклип като профилна снимка във Facebook. Разрешеното максимално време на видеото е 7 секунди. Така че ще трябва да се уверите, че то не е по-дълго. За щастие, Facebook предлага удобни инструменти за редактиране и  персонализиране на видеото ви.   Вижте можем ли да разберем какво точно знае за нас Facebook
Facebook
Как сделката с Facebook направи Instagram успешно приложение
Как сделката с Facebook направи Instagram успешно приложение
Изминаха пет години от сключването на една от най-интересните сделки в технологичната индустрия, а именно придобиването на Instagram от Facebook. Финансовите параметри достигнаха до $1 млрд. В момента, когато социалната мрежа се съгласи да купи мобилното приложение то се използваше от 30 млн. души и не генерираше никакви приходи. Днес ситуацията е много по-различна, тъй като Instagram се използва активно от над 600 млн. потребители, предаде ReCode.   Mного скоро Instagram ще се превърне в мащабна рекламна платформа, генериращи милиарди приходи. Пет години по-късно имаме всички основания да определим инвестицията от $1 млрд. като успешна. Благодарение на нея Instagram се превърна в най-популярното приложение за фотография и се позиционира като един от най-харесваните технологични брандове. Купуването на Instagram също така е доказателство за способността на Facebook да работят едновременно върху няколко различни продукта.   Успешната стратегия на Facebook e ясен сигнал за инвеститорите, че ако търсят възвръщаемост и гарантиран растеж трябва да работят с компанията. Сделката с Instagram бе само началото на големи покупки на социалната мрежа като например WhatsApp и Oculus. Въпрос на време е да видим дали и те ще бъдат толкова успешни. Факт е, обаче, че Марк Зукърбърг се превърна в един от най-влиятелните лидери в технологичната индустрия и не пести време и усилия, за да разшири максимално бизнеса на Facebook.     Вижте как можем да виждаме всичките си съобщения в Facebook Messenger и Instagram от едно място
Facebook
Как да намалим използването на интернет трафик във Facebook за iPhone
Как да намалим използването на интернет трафик във Facebook за iPhone
Facebook е едно от тези приложения, към които хората изпитват смесени чувства. И въпреки това, макара никой да не обича да си го признава, много от нас прекарват прекалено дълго време в социалната мрежа.   Ако сте пристрастени към Facebook добре е да имате предвид, че приложението Facebook има тенденция не само ‘да убива‘ живота на батерията, но също така и да хаби вашите мобилни данни.    От androidpit ще ни покажат как да ограничим използването на данни във Facebook за iOS.   Спрете автоматичното стартиране на видео клипове Първото нещо, което трябва да направите, ако искате да намалите използването на мобилни данни е да деактивирате автоматичното стартиране на видео клипове. Процесът е доста лесен:   1. Отворете приложението Facebook и изберете менюто в долния десен ъгъл.   2. Превъртете надолу и докоснете „Settings“, след което докоснете „Account settings“.   3. Изберете „Videos and photos“.   4. Сега можете да изберете кога и как да се стартират видео клиповете.   Забранете  качването на видео и снимки в HD Ако споделяте много снимки и видео клипове в движение от вашия iPhone, може несъзнателно да ги качвате в HD качество. Това може ‘да изяжда‘ вашия план за данни. За да изключите тази функция, ще трябва да следвате същите стъпки като по-горе, когато забранихте автоматичното стартиране на видеоклипове.   1. Отворете приложението Facebook и изберете менюто в долния десен ъгъл.   2. Превъртете надолу и докоснете „Settings“, след което докоснете „Account settings“.   3. Изберете „Videos and photos“.   4. Изключете опциите Upload HD за видеото и за снимките, които качвате.   Изключете фоновото опресняване на Facebook за iOS iOS приложенията имат една чудесна функция, която им позволява да се актуализират тихо във фонов режим, за да са готови веднага щом ви потрябват. Единственият проблем тук е, че приложенията изтеглят нови актуализации, които вие може да пропуснете, но за съжаление не може да възстановите загубените мобилни данни. За да спрете Facebook да се актуализира във фонов режим на вашия iPhone, следвайте тези лесни стъпки:   1. Отидете в „Settings“.   2. Докоснете „General“.   3. Докоснете „Background app refresh“.   4. Сега изберете Facebook, за да го забраните (или разрешите).   Изключете функцията Wi-Fi assist Функцията Wi-Fi assist на  iPhone ви помага да поддържате стабилна интернет връзка. Това е една умна малка функция, която ако бъде оставена включена дълго време ‘ще изяде‘ вашия план за данни. За да я изключите следвайте тези стъпки:   1. Отидете в „Settings“.   2. Докоснете „Mobile data“.   3. Превъртете до долната част на страницата и изключете Wi-Fi assist.   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си